Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.7.24 01:15:45

Jatkuu! En saa linkitettyä edellistä joten...

Niin, tänkertainen suhdepohdiskeluni kesti 2 päivää kunnes ovelle tuli melko ärsyyntynyt äijä, joka käski jämerään sävyyn minua alkaa olemaan ihmisiksi ja no, tuli sanoittamattakin aika selväksi että tunteita on eikä ole lähtemässä ainakaan just nyt mihinkään. :D Ilmeisesti tähän mieheen irtipäästäminen tepsi! Ainakin hetkeksi, oletan että tämmöisen myrskypurkauksen jälkeen tulee vähän takapakkia... Voi kun se nyt tekisi jotain sen eteen että voitais nähdä useammin. Mutta voi olla heikko toive... näetkö muuttaako se vieläkään ajattelutapaansa vai pysyykö se umpiluupää adhd ihan entisellään?

In löööv <3... olen aina haaveillu salaa miehestä joka uskaltaa laittaa minullekin vähän rajoja, sopivassa kohtaa, oikealla tavalla, ja ensimmäistä kertaa elämässäni kävi niin. :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 10:27:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9702993&t=9687116

SK: kyllähän se ajattelee, mutta toteutus ei ehkä toimi ihan niin hyvin kuin sä haluaisit. Anna sille aikaa tehdä niitä muutoksia - ne kun ei tapahdu justhetipian niinkuin sä haluaisit. Tasapaino sen välille mitä sä haluat ja mitä toinen antaa pitäis löytää.
Luvut 2 ja 4 tuli korostetusti esille, et ehkä tässä lähiaikoina sit tapahtuu jotain etenemistä.
Kuulostaa just sulle sopivalta tyypiltä ;)

Osaatko tulkita unia? :D
Viime aikoina on ollut melko mielenkiintoisia unia ja viime yönä unessa tää mun tomppeli tuli autollaan pihaan ja toi mulle omenapuun. Muuten ei olekkaan kuulunut mitään :/

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   6.7.24 10:45:39

Näetkö mulle jotain?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.7.24 11:16:18

Joo ei mulla ole kiire asioitten toteutumiseen. Haluan vain nähdä että se edes miettii joskus miten edetä. On se mulle sopiva, kunhan tulee edes jossakin kohti vastaan...

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.7.24 11:17:31

Unista en tiedä, intuitiolla tiedän jos näen jonkun merkityksellisen unen, intuitiolla sinäkin tiedät omasi. :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 16:25:26

No: jotain mieliharmia tässä näyttäisi olevan - sukulaisia - äiti/sisko oletan heidän olevan ja taitaa tuo tilanne liittyä rahaan jollain lailla. Asiat etenee kuitenkin vaikka nyt ehkä tuntuu että homma seisoo, niin kohta kääntyy taas meno eteenpäin ja saatte jutun selvitettyä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 16:28:16

SK: no niinhän mä tiedän, vaan aattelin et jos sais jonkin vertailukelpoisen arvion asiaan :D
Sen takia äärimmäisen harvoin nostan itsellenikin kortteja kun mielellään sitä tulkitsee ne ns positiivisessa mielessä, vaikka ei välttämättä sitä olisikaan, niin sama se on unien kohdalla, et helposti tekee mieli tulkita asia parempaan suuntaan.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.7.24 17:16:56

No mulle tulee mieleen että hän toi sun elämään jonkun aihion. Mutta poimitteko yhdessä hedelmiä vai sinä vaan, sitä en osaa sanoa.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 18:57:49

Hmm. Toi on kyl hyvä tulkinta asiaan. Ite aattelin et se olis jonkinlainen anteeksipyyntö. No täytyy pohtia tätä vielä lisää.
Mut oli kyl ihan selkee ajatus siitä mihin kohtaan pihalla mä sen puun istutan - harmi ku heräsin just siinä vaiheessa etten tiä si miten kävi :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.7.24 19:11:54

Vähän niinkuin näin kauan sitten unta että mulla oli sylissä vauva, jonka tiesin kuuluvan miehelleni (joka nyt ex) muttei mulle. Ojensin vauvan hänelle ja lähdun pois. Ja niin siinä kävi, mun tekemisteni seurauksena hänkin muutti elämänsä, sai uuden alun, ja sitten mun piti lähteä uutta kohti. Siinä tilanteessa ollaan nyt.

Näkisinpä unen jossa opetetaan örkinkesytysniksejä. Epäreilua että se tietää nyt miten mut pan... pistetään ruotuun, mutta minä olen vähän alakynnessä tällä hetkellä. :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   6.7.24 19:26:12

No oho, kylläpä näköjään näitkin mulle. Siskojen kanssa olen riidoissa ollut jo pari vuotta, mutta se tilanne ei ole enää aktiivinen kun emme ole tekemisissä. Äitini tässä pähkäilee sekä kesämökkinsä kohtaloa (tilanne liian monimutkainen tässä selitettäväksi) että mahdollisia perintöjärjestelyjä (tämä siskojeni todella törkeästä käytöksestä johtuen), nämä kyllä liittyvät välillisesti muhun. Mahtaako olla tuo kesämökkiasia vai perintöjärjestelyasia joka tässä sitten nytkähtää eteenpäin, vai kummatkin? Muuta rahaan liittyvää ei taida olla.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 19:31:16

No: mielestäni se olisi perintöasia mihin tää eteenpäin meno liittyy, mut saattaa olla molemmatkin.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.7.24 19:33:57

SK: sun pitää manifestoida sellaisia unia tai etsiä opus "näin örkki kesytetään" :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   6.7.24 22:19:36

Aurora: Mitä näet elämästäni nyt miesten suhteen?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Naimaton 
Päivämäärä:   6.7.24 22:43:47

Kosiikohan mies koskaan?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Hani 
Päivämäärä:   6.7.24 23:24:36

Miten miestilanteeni etenee?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 11:29:32

Miisa: aika sinkkuelämältä tämä näyttää. Joku mies tuossa on kyllä, mutta ei oikein näytä hyvältä valinnalta. Katsele ja kuulostele kaikessa rauhassa äläkä ota jotain elämääsi vaan siksi että olis joku. Elokuu (ainakin oletan näin) näyttäis hyvältä ajanjaksolta tavata joku uus tuttavuus.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 11:37:22

Naimaton: miehen mielessä olette jo pari - sitoutuneet toisiinne jo tunnetasolla, niin miksi pitäisi mennä naimisiin. Kerro sille miehelle selkeästi että asia on sulle tärkeä syystä x jos koet että naimisiin pitää päästä. Se tosin saattaa laittaa miehen miettimään asioita sit vähän laajemminkin ja asiat saattaa mutkistua liiallisen ajattelun myötä (näkee ongelmia siellä missä niitä ei ole - tyyppi).

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 11:46:31

Hani: näyttäisi et on treffejä tulossa ja jonkinlaista parisuhteen alkua. Kysytään et miksi epäilet? Miksi ylianalysoit asioita? Jos jokin epäilyttää, niin ota siitä selvää mikä se on ja sen perusteella tiedät tehdä ratkaisun.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Tattoo 
Päivämäärä:   7.7.24 12:23:34

Kriisi!!! Mitä kortit kertoo, jäänkö vielä vatkaamaan vanhaa suhdetta ja yritän saada homman pelittämään uudelle levelille niin että menneisyyden asioista päästäisiin yli?

Vai paljastaako omat ja aika yllättävät tuntemukset uudelle tuttavuudelle, joka myös ulkopuolisten silmiin on näyttänyt kiinnostusta myös minua kohtaan? Tässä tyypissä on jotain mitä ennen ei oo tullut vastaan, joko haihattelen erittäin pahasti tai meidän kemiassa on oikeasti jotain erityistä…

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Tattoo 
Päivämäärä:   7.7.24 13:22:53

Up

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 13:37:50

Tattoo: kun katsot sitä vanhaa suhdetta rehellisesti et miltä se näyttää ja tuntuu, niin onko se sitä mitä haluat? Niinpä.
Tuttu ja turvallinenhan se olisi siinä olla, vaan mikään ei muutu jos mitään ei muuta.
Eikä se ole sun yksinomaan tehtävä niitä muutoksia siinä vanhassa suhteessa, vaan kyllä se sen toisenkin osapuolen pitäisi tehdä oma osansa ja näyttäisi että ei tee.

Uusi on aina riski - voi saada hyvän tai huonon, mut ei tiedä ennenkuin kokeilee. Tämä kyllä näyttäisi kokeilemisen arvoiselta tapaukselta.

Valinta on sun ja se on kyl jo ilmeisesti alitajunnassasi tehty :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 13:41:01

Aurora: onko enää mitään mahkuja J:n kanssa vai täytyykö siirtyä eteenpäin, vaikka vaikeeta tekisi?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Tattoo 
Päivämäärä:   7.7.24 13:50:31

Kiitos Aurora! Vahvistit kyllä niin mun ajatuksia, ja sitä samaa mitä ollaan myös parhaan ystävän kanssa tästä tilanteesta juteltu. Tavallaan se päätös on tosiaan jo tehty, nyt kun vaan keräisi rohkeutta hoitaa sen maaliin asti.

Näyttääkö kortit mitään muuta tästä uudesta tuttavuudesta? Etunimi alkaa H:lla! Mulla on tosi luottavainen olo hänestä, mutta uskallanko avautua ihan kaiken niin kuin olen suunnitellut?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Nöpö 
Päivämäärä:   7.7.24 14:05:14

Mielenkiinnosta,että näkyykö tasaiseen elämääni jotain erilaista? Olen siis tyytyväinen,saan tehdä juuri sitä mitä olen aina haaveillut.Parisuhde voi mielestäni hyvin,naimisiinmenosta haaveilen ja asiasta puhuttu,mutta. Toteutuuko se ikinä? Jokin asia mieltäni aina välillä painaa,en osaa tarkemmin nimetä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 14:24:13

P: vähän huonolta näyttää. Näyttäisi et J on jo siirtynyt eteenpäin ja tähän on tullut joku uusi ihminen teidän väliinne. Vaikeetahan se on, mutta roikkuminen ihmisessä joka ei enää ole susta kiinnostunut oikealla tavalla on itsensä kiusaamista.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 14:31:57

Tattoo: kovin paljon hänestä ei avata vielä, mut vaikuttaa ihan tasapainoiselta kaverilta. Vähän ehkä ujo/herkkäkin. Ihan suorilta ei kaikkea kannata ladata mitä mielessäsi liikkuu, vaan pikkusen hienovaraisempi lähestymistyyli olisi parempi. Ei hän ehkä ihan karkuun juokse, mutta liian suora lähestyminen vie kiinnostuksen.
Tämä ehkä vaatii sen, et selkeästi olet hoitanut edellisen pois kuviosta ennekuin pääsee tän H:n kanssa juttu alkamaan - vaikuttaa silleen suoraselkäiseltä että ei sotkeennu helpolla erokuvioihin.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 14:43:47

Nöpö: on kyllä todellakin melkoisen tasaista sun elämäsi, mutta aika moni olisi siitä kateellinen, et miksi pitäisi olla jännittävämpää tms. Sitä erilaista sun pitää järjestää itse - lähde reippaasti ulos muiden ihmisten sekaan tai soita vanhoille kavereille ja sovi tapaaminen. Keksi jokin uusi harrastus - avaa ovi ja kokeile kaikkea mitä et ennen ole kokeillut. Naimisiinmenoa ei vielä näy, mutta tämä on sellainen hitaasti hyvä tulee-tyyppi jonka kanssa olet, niin ei pidä kiirettä asialla kun suhde muuten on hyvässä mallissa.
Sosiaalinen media luo monille paineita et pitäisi sen elämän olla sellaista tai tälläistä - kun itse on omaan elämäänsä tyytyväinen, niin silloin muiden mielipiteillä ja käsityksillä siitä millai sun pitäisi elää ei ole mitään merkitystä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 14:51:17

Okei, sillä on jo sit uusi jo :( Nopeat on liikkeet, mutta ehkä hän ei sit ollutkaan tosissaan puheistaan huolimatta. Mun tunteet ei sammu noin nopeasti. Täytyy yrittää siirtyä hitaasti eteenpäin...

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.7.24 15:46:40

P: jotain teidän väliinne on tullut ja jos J on selkeästi ilmaissut että ei halua enää tavata sua, niin jokin syy siihen on olemassa. Tämä on mun tulkintani niistä korteista mitä nostin kysymykseesi - ei 100% totuus.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 15:53:00

Olet oikeassa, että väliin on tullut asia. J ei ole ilmaissut mitään. Ignoroi vaan. Jätin rauhaan jo vko sitten. Pallo on nyt hänellä ;)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Nöpö 
Päivämäärä:   7.7.24 16:07:02

Paljon menetin ystäviä kun nykyinen elämäni alkoi,liekö mainitsemasi kateus syynä. Myös pitkäaikainen(yli20v) ystäväni lopetti yhteydenpidon.Olen yrittänyt soittaa,laittanut viestejä ilman vastausta.Jotenkin surettaa pitkäaikaisen ystäväni menetys.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   7.7.24 16:25:26

Kiitos!

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   7.7.24 16:33:26

P: Onkohan meillä sama J ollut kierroksessa, koska täällä ollut ihan samanlainen meininki

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 16:50:18

Miisa: saattaa olla  kiukutteeleeko helposti? 

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Pm 
Päivämäärä:   7.7.24 17:48:31

Kiitos Aurora <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 18:20:42

Myös kiitokset Auroralle :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   7.7.24 18:35:51

P: Ei kyllä. Asuuko sun J Lapissa?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.7.24 18:47:17

Etelä-Suomessa. Ehkä miehen prototyyppejä molemmat J::t :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Pm 
Päivämäärä:   7.7.24 20:06:22

Aurora, varmistaisin vielä tuon suuntaan tai toiseen eli ylipäätään johonkin vai onko vaihtoehtona jostain syystä siis myös ero?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Future 
Päivämäärä:   7.7.24 23:04:57

Hei Aurora, mitä kortit tuo esiin mun loppukesästä ja sen tapahtumista? Mitä tulee tapahtumaan vielä ennen koulun jatkumista (koulu alkaa elokuun viimeisellä viikolla)?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Puutarhuri 
Päivämäärä:   8.7.24 00:46:45

Onko mitään uutta näkyvissä työrintamalla?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 13:24:25

Pm: elämä on ylämäkiä ja alamäkiä. Välillä saattaa olla tasaisempaa, mut sit taas tulee jotain mikä muuttaa suuntaa. Sellaisena mä näkisin tän muutoksen - toki kun tarpeeksi syvälle menee alamäkeen, niin usein se sit päätyy siihen eroonkin, mutta ei tää nyt ehkä ihan sellaiseen mene.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 13:32:18

Future: kun en varsinaisesti katso tulevaan, vaan nostan kortit tähän hetkeen, niin tän hetken tilanteessa näyttää että aurinko paistaa sun elämässä ja jotain romanttistakin on menossa/tulossa. Oletko aikeissa muuttaa? Sellainenkin mahdollisuus tähän nousee esiin. Tää romanttinen juttu näyttäisi muuttavan sun elämääsi jollain lailla - ei mitenkään mielestäni huonompaan suuntaan kuitenkaan.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 13:41:04

Puutarhuri: muutama viikko eteenpäin ehkä, niin sit vois olla jotain uutta tulossa hetkeksi aikaa. Jos oot nyt töissä, niin kannattaa katsoa ettei pomo/työkaverit aiheuta ongelmia sulle - jotain koijjaamisen makua tähän nostetaan esiin. Vähän näyttäisi et aiheesta keskustellaan "ei ihan niin hyvässä hengessä".
Mut uusia tuulia kohti olet menossa - hyvin se menee :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Torttu 
Päivämäärä:   8.7.24 17:29:02

Pohdin tässä ammatinvalintajuttuja ja yritin nostaa itse itselleni kortit: 3 asiaa/ominaisuutta joita mun kannattaisi työssä etsiä ja 3 asiaa/ominaisuutta joita taas kannattaisi välttää. No kortit joko kettuilivat tai sitten en osannut lukea niitä oikein, joten löytyisikös sulta Aurora tähän joku näkemys :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Fe 
Päivämäärä:   8.7.24 17:31:35

Oon sinkku, oon tapaillut kesän aikana kahta eri miestä, joista molemmat omalla tavallaan kiinnostavia ja kemiaa on molempien kanssa. Löytyyköhän näistä jommasta kummasta edellytyksiä johonkin vakavaan vai mitä kortit kertoo? Ja pitäisköhän mun kohta tehdä itse jotain valintoja?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Pm 
Päivämäärä:   8.7.24 17:50:04

Kieltämättä nyt on ollut ihanan tasaista eli tasaisen hyvin mennyt... Varsinkin verrattuna siihen mitä joskus oli.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 18:17:12

Torttu: itselle tulkitseminen on taitolaji ja en sitä kovin usein harrasta kun tuntuu että tekee sen tulkinnan aina parempaan suuntaan vaikka se ei sitä olisikaan. Ja tällä kertaa kyl tuntui et kortit kettuilee mullekkin, mutta jotain niistä irti sain sentään.

Vältettävät oli helpompi saada esille - työ saisi olla sellaista että ei tarvi liikkua paljon (esim postinjakaja ajaa monia kilometrejä), mahdollisimman tasaista tekemistä = vähän vaihtelua ja sitten työkaverit/pomo = mahdollisuus tehdä etänä.

Suositus listalle tuli esiin ihmisläheisyys (en tiä miten se sit etähommissa toimisi), hoitaminen ja selkeä työnkuva = sulla pitää olla selvä käsitys siitä mitä teet ja miksi teet ja milloin teet.

Toivottavasti auttaa edes hiukan :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 18:27:35

Fe: olis ollut helpompi (= saa yleensä tarkemman tulkinnan) jos ois vaikka ollut etunimen eka kirjain tiedossa, mutta kävi se näinkin.
Vaaleampi kaveri on tainnut deittailla itsekin muita ja pohtii et kuka olis se jonka valitsee ja sit tummempi on ikäänkuin menossa poispäin tästä tilanteesta.
Neuvoksi annetaan et kuuntele sydäntäsi - kumman kanssa olet onnellinen ja kumpi hyväksyy sut sellaisena kuin oot. Jos ei kumpikaan tuo onnellisuutta ja hyväksy sua sellaisena kuin oot, niin ei nämä ole sitten oikeita kumppaneita sulle.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Torttu 
Päivämäärä:   8.7.24 19:23:06

Mä en ole muille uskaltanut oikein tulkitakaan kun en oo ollenkaan vakuuttunut kyvyistäni, joten vertailupohjaa helppoudesta ei ole :D Itselle lukiessa tiedän joskus täsmälleen mitä kortit yrittävät kertoa ja joskus taas menee kolme metriä yli hilserajan, silloin vaan luovutan suosiolla, kuten tälläkin kertaa...

Mutta kiitos, sain tästä oikeasti paljon irti! Vähän oon ajatellutkin, että pitäisi olla riittävän vaihteleva homma, jossa omaa osaamista voisi kehittää aina johonkin uuteen suuntaan, kun tuppaan kyllästymään helposti ja tähyilemään sitten näitä uusia urapolkuja... Eikä työkavereiden kanssa säätäminenkään tai pomojen mikromanagerointi innosta, vaikka muuten ihan ihmisläheinen olenkin. Tykkään tehdä asioita omalla usein vähän luovalla tavallani. Ja turhaudun kyllä helposti myös sellaiseen ihme pyörimiseen ja haahuiluun ja ajanhaaskaukseen, haluan tietää mitä tässä oikein tavoitellaan ja sitten fokusoitua täysillä siihen tavoitteeseen. Että ihan itseni tuosta kyllä löysin.

Ihmisläheisyys/hoitaminen sen sijaan oli isompi yllätys. Tuosta kuvauksestasi tuli ensimmäisenä mieleen esim. etänä toimiva kouluttaja, konsultti, terapeutti, uraohjaaja tms. mentorointityyppinen homma. Sainkohan oikein kiinni siitä mitä tarkoitit? Joku tuohon suuntaan menevä kyllä voisi sopia ihan hyvin. Täytyy laittaa mietintämyssy päähän. Perinteisesti olen ollut hyvä kaikissa hommissa, jotka vaativat analysointia, kirjoittamista ja/tai luovaa ideointia, mutta näitäkin voisi saada kätevästi yhdistettyä edellä mainitun kaltaisiin tehtäviin (ja ystävällisyydestänikin olen kyllä saanut monesti positiivista palautetta vaikka itse en sitä niin näe :D). Kiitos siis, tästä oli kyllä iso apu!

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.7.24 20:43:34

Torttu: eihän se ole kuin alat kokeilemaan muille tulkitsemista - siitä se sit lähtee tai sitten ei.
Ei se mullakaan heti putkeen mennyt enkä tiä aina kuinka menee vieläkään kun ei kaikilta tule palautetta, mutta parhaansa kun yrittää, niin se toivottavasti riittää :)

Tiettyihin terapeuttihommiin on valtava puute osaajista, mut on sit kyl tosi pitkä koulutuskin. Se oli aika jännä miten paljon sun korteissa oli rakkautta - mietin pitäisikö kirjoittaa et "rakkauden ammattilainen" sun työnkuvaksi, mut jätin sitten kuitenkin kirjoittamatta. Ja noi konsultti, uraohjaaja ja terapeutti olis ehkä just lähinnä sitä mitä niistä sun korteista tulee mieleen nyt kun ne ite kirjoitit tähän.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   8.7.24 21:24:48

Täällä taas. Oikein katsoit viimeksi. Näkisitkö kuitenkin vielä tuon miehen maailmaan? Välillä on ok ja sitten taas toiseen hetkeen erikoinen ja etäinen. Että haluaako mies tosissaan sitä uutta yritystä ja haluaakohan panostaa siihen aidosti ja oikeasti? Tämmöisiä kysymyksiä pyörii mielessä, joten pystytkö näkemään tähän mitään vinkkiä?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Torttu 
Päivämäärä:   8.7.24 23:36:13

No joo, eipä se oikein selviäisi kuin kokeilemalla, että kuinka kohdilleen ne toisille tulkitut kortit oikein napsuisivat. :)

Niissä mun itselle nostamissa korteissa oli muuten ainakin miekkojen kolmonen. Kuvassa sellainen vähän synkeän näköinen öinen huone, jossa joku lienee hiljattain ollut vuodattamassa sydänsurujaan päiväkirjaan ja läikyttänyt musteetkin pitkin sänkyä. Ehkä se oliskin pitänyt lukea sellasena "kerro huolesi mulle" -korttina, ts. kenties mä olinkin siinä kuvassa se päiväkirja. :D Toinen oli maljojen kymppi, joka omassakin pakassa on onnellinen perhe. Nämä oli siis niitä suosituksia.

Eli olis niitä vähän samankaltaisia teemoja ehkä ollut näkyvissä kun olis vaan osannut tulkita. Ajattelin vaan että mitäs hemmettiä tämä on kun tulee sydänsurukortteja ja perheidyllikortteja, ja mä oon kuitenkin enemmänkin erakkoluontoinen vannoutuneesti perheetön yksineläjä, joka ei todellakaan aina jaksa ihmisiä ja välillä jopa tuntuu että oon menettänyt osan empatiakykyänikin. Toisaalta kun oon sulatellut asiaa ja vähän peilannut menneisyyttäkin niin voin ehkä ymmärtää, miksi kortit halusivat tuoda tämmöistä ihmisläheisempää ja rakkaudellisempaakin näkökulmaa esiin. Rakkauden ammattilainen on tosi kauniisti sanottu :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   9.7.24 10:44:00

Hei Aurora!
Nyt on kaksi mukavaa miestä , kumpi se on, rapumies vai uusi lejona, kumpi jää? Tykkään kovasti molemmista.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.7.24 12:48:38

Ähäkutti: vähän näyttäisi et ei oo sulle ihan rehellinen kaikesta ja siksi välillä ottaa etäisyyttä ja on erikoinen. Ei myöskään näytä et haluaa ihan samalla tasolla panostaa tähän teidän juttuun kuin sinä. Kuuntele intuitiotasi - jos jokin saa sut heräämään, niin tarkkaile ja tutki asiaa. Tiedät kyl itse koska luottaa tän miehen sanomisiin.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.7.24 12:57:07

T: kumpi näistä on aktiivisempi? Harrastaa kaikenlaista ja muutenkin sellainen ulospäinsuuntautunut. Kun mietit näitä miehiä, niin kumman kanssa sulla on enemmän yhteistä menoa ja oleminen on muutakin kuin rakastuneesti silmiin tuijottamista.
Näiden korttien perusteella mä sanoisin et se on leijona kun jää, mutta sinähän sen valinnan loppujen lopuksi teet :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   9.7.24 18:10:48

Kiitos. Kuulostaa oikealta. Liittyyköhän tämä ei ihan rehellinen johonkin naiseen, naisiin, vai mihinkähän aiheeseen voisi mennä? Osaatko auttaa?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   9.7.24 18:36:56

Lisään selvennykseksi. Mies jäänyt siis aiemmin kiinni vakavista valheistaan ja niihin ei ole koskaan selvyyttä tullut ja nykyinen tilanne on niiden seurausta. Joten onkohan näkemäsi epärehellisyys tämä, vai onko samaa valehtelua edelleen olemassa. Tähän suuntaan intuitioni ikävä kyllä näyttäisi vahvasti suuntaavan.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.7.24 18:58:00

Ähäkutti: sanoisin et tän hetkistä ja naisiin liittyvää. Mies koittaa päättää et jäädä vai lähteä tästä teidän suhteesta ja nyt sulta kysytäänkin että haluatko sinä oikeasti jäädä tähän suhteeseen tän miehen kanssa?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   9.7.24 19:05:45

Näetkös minun työkuviooni mitään muutoksia? Mulle tulee toistuvasti nyt jo jonkin aikaa tiettyä viestiä eikä intuitio nyt kerro yhtikäs mitään että miksi, mutta ounastelen että työuraan ja ansaintaan se jotenkin liittyy. Tai sitten ei mutta käännänpä nyt tämänkin kiven, josko selviäisi sen viestin syy. :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   9.7.24 19:22:07

Kiitos Aurora! Joo on kyllä enemmän yhteisiä harrastuksia leijonan kanssa.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.7.24 20:21:21

SK: nyt on kyllä maailmankaikkeudella tai mun korteilla huumoria pelissä :D
Pääsetkö lukemaan sun sähköpostin jos laitan sinne, niin voit sit itse paljastaa täällä jos koet asian sellaiseksi et sen voi täällä kaikelle kansalle julki tuoda.
Mut ei tää kyl mun mielestä sun työhön liity oikein millään tavalla tai sit mun tarvis tietää vähän enemmän mikä on sun työ ja millaista viestiä saat, niin voisin yhdistää ne näihin kortteihin paremmin.

  Re: Tarot 62k

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   9.7.24 20:26:53

No laita sinne jos koet että se on arkaluonteista... apua. :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   9.7.24 20:43:33

No niin, tätä olenkin uumoillut. Onkohan aikaisemmin epärehellisyyden aiheuttanut nainen nyt palannut kuvioihin? Selkeästi mies haikailee uusiin naisiin, tai sitten tuo vanha on jemassa odottamassa ja ovat aktivoituneet uudestaan. Voisikohan tuohon olla korteilla mitään valaisevaa?

Ja totta, että pohdin, että onko kaikki enää tämän kohtelun arvoista mitä nyt saan. Ja jos olisi helpompaa lähteminen, niin olisin sen varmasti jo tehnyt. Sen verran tässä on paskaa niskaan tullut, että riittäisi jo. Toisaalta ihmettelen miksi tuo mies ei itse lähde, kun on niin eroamassa olevan oloinen, mutta asiasta ei saa suoraa selvyyttä häneltä ei sitten millään.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.7.24 20:53:50

Ähäkutti: saattoi se vanhakin siellä olla, mut taisi olla joku uusikin. Kyllä se oli kovin jo lähtökuopissa siinä että kai se vaan pitää pedata uusi paikka valmiiksi ennekuin uskaltaa oikeesti lähteä. Ikävää olla tänkaltaisten asioiden äärellä :/

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   9.7.24 20:56:15

Kyllä. Tosi kurjaa, vielä kurjempaa, kun ei saa toisesta mitään rehellistä ulos. Vaikeaa on ja tämä tulee rikkomaan useamman ihmisen elämän tämä ero, valitettavasti.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: kuutamo 
Päivämäärä:   10.7.24 18:27:48

Näkyykö tännepäin millaisia tuulia unelmien toteutumisen (opiskelupaikka ensi vuonna) suhteen? Entäs parisuhteen, joko olisi sormusta näkyvissä? :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Uus Bitch 
Päivämäärä:   10.7.24 22:09:46

Tänään elämä muutti aika reippaasti suuntaa, ja huomenna avaan uuden lehden elämästä. Mulla on suunnitelmissa iso keskustelu mulle erityisen ihmisen kanssa, onkohan lopputulos sitä mitä toivon? Tämä henkilö on lyhyessä ajassa tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen, ja toivon että mä oon tärkeä myös hänelle <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   11.7.24 11:45:39

Hei Aurora!
No nyt mun pää on aivan pyörällä, skorpioni mies , kaksoisliekkini, otti yhteyttä. Onko skorpioni nyt herännyt, onkohan tosissaan. Juuri nyt kun olen tutustumassa tähän leijonaan joka myös tuntuu hyvältä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.7.24 12:40:20

kuutamo: näyttää että molemmat asiat on nyt paikoillaan - opiskeluun on vielä niin pitkä aika, et se ei ehkä sen takia vielä näy tän hetken energioissa ja kumppanisi vaikuttaa ihan tyytyväiseltä tähän olotilaan, niin ei osaa ehkä ajatella et sä voisit haluta sitoutumista eri tavalla.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.7.24 12:46:58

Uus Bitch: kyllä tämä ihan positiiviselta näyttää. Ei ehkä ihan niin superpositiivinen lopputulos ole kuin haaveilet, mutta hiljaa hyvä tulee.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.7.24 12:58:38

T: kovin hidasta etenemistä se sillä skorpparilla taitaisi olla ja et ehkä jaksa odotella että se siitä aktiivisemmaksi muuttuisi. Leijonan kanssa sulla on koko maailma auki tällä hetkellä ja valitsetpa kumman vaan, niin jotenkin se rikkoo sun sydäntä. Leijona näiden korttien valossa on mun mielestä potentiaalisempi kumppani sulle kuin tuo "emmää tiä haluanko mää vai jos sittenki haluaisin niin ehkä mutta ku oikeestaan en tiä kumminkaan et mitä mä haluan" skorpioni. Kaikki kaksoisliekit ei ole tarkoitettuja parisuhteeseen meidän kanssa, vaan ne on muuten meidän elämässä olevia tärkeitä ihmisiä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Uus Bitch 
Päivämäärä:   11.7.24 15:34:15

Kiitos Aurora! Tämä keskustelu on yllättäen edessä jo tänään, toivotaan parasta <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   11.7.24 17:50:12

Kiitos taas Aurora!

Tulen aina olemaan kiitollinen että tää skorpioni avasi mun silmät, jotenkin yllätyin siitä että hän olisi herännyt juuri nyt, olin ajatellut että ei tässä elämässä. En aio lejonasta nyt heti ainakaan hänen takia luopua vaan katsoa tää loppuun...

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   13.7.24 23:31:54

Nyt en muista olenko kysynyt tätä aiemmin vai pelkästään aikonut kysyä, mutta jos olen kysynyt, niin vastaus on unohtunut/hukkunut johonkin menneisiin ketjuihin. Sori jos tunnistat vastanneesi aiemmin.

Miksi olen nykyään koko ajan niin kyyninen ja kiukkuinen ja tunnistan itsessäni jopa ihmisvihaa? Näetkö muutosta asiaan? Ei nyt muuta väliä mutta kuluttavaa olla vihainen ja katkera. En tiedä miksi minusta on tullut idioottimagneetti, onko vika minussa vai onko nyt vaan sattumalta ollut erityisen paljon typeryyttä ympärillä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.7.24 11:23:00

Noh: En ainakaan muista et tänkaltaista kysymystä olisi ollut aiemmin.
Mitkä ovat tunteesi itseäsi kohtaan? Heijastat maailmaan negatiivista tunnetta ja se heijastuu sinuun takaisin. Rakastamalla itseäsi heijastat rakkautta maailmaan ja silloin saat takaisin rakkautta. Suurimmaksi tässä sulle näytetään et rakkaus on kadonnut ja se pitäisi löytää - niin itseä kuin muita kohtaan.
Oman asenteensa muuttaminen on hankalaa, mutta mahdollista. Jos oot vaihdevuosi-iässä, niin niillä on todella iso vaikutus ja ne voi alkaa vaikuttamaan mielialaan jo paljon ennen kuin ne oikeasti alkaa vaikuttamaan menkkoihin. Joskus myös jokin sairaus voi vaikuttaa mielialoihin ja verikokeet olis ehkä ihan hyvä katsoa että kaikki arvot olis ok. Jos et oo vielä lukenut kirjaa "idiootit ympärilläni" niin se kannattaa lukea - sen kautta voi oivaltaa miksi ei kaikkien kanssa nyt vaan tule toimeen ja osa ihmisistä tuntuu olevan idiootteja.
Tsemppiä :)
Itsellä tuollainen ajanjakso oli joskus 10v sitten myös ja olihan se ihan perseestä, mutta siitä selvisin hyvien kavereiden ja oman pään sisäisen maailman pöyhimisellä - vaihdoin asenteeni negasta positiiviseen ja se helpotti elämää kummasti.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Disney 
Päivämäärä:   14.7.24 16:00:20

Hei Aurora! Kertooko kortit jotain mun ja heilan tilanteen kehittymisestä? Molemmat ollaan toisillemme tärkeitä ja tunteita on pelissä paljon, mulla ne on ehkä vähän selkeämpinä ja oon niitä ehkä enemmän tuonut esille, mutta mulla on sellainen tunne että vastapuolellakin niitä saattaa olla enemmän mitä uskaltaa myöntää… Hänellä kuitenkin selkeästi jonkin sortin sitoutumiskammo mistä ollaan paljon myös puhuttu, eikä halua satuttaa mua. Ollaan sovittu että nyt tosissaan miettii kuinka edetään ja sitten mennään sen mukaan, kovasti jännittää kuinka tässä käy… Hän on aika erityinen tyyppi mulle ja mussakin taitaa olla jotain erityistä hänelle <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.7.24 17:16:03

Disney: ei tämä ainakaan näyttäisi päättyvän ja olet kyllä hänelle tärkeä ihminen. Jokin menneisyyden juttu on ilmeisesti sellainen minkä takia hän on varuillaan eikä oikein uskalla päästää suhdettanne eteenpäin. Pelkää että käy samalla tavalla taas. Näyttäisi että ei ole ehkä tästä kertonut sulle mitään. Näyttää myös enemmän sellaiselta "järki-ihmiseltä", niin sekin voi tehdä sellaisen vaikutelman et on "tunteeton" vaikka tunteita onkin.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Beda 
Päivämäärä:   14.7.24 17:17:41

Miten menee tämän illan treffit? Onko siihen mieheen luottamista?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.7.24 17:37:40

Beda: kyllä tämä korttien mukaan on luotettava kaveri. Vähän ehkä herkkä ja ujokin voi olla, mut sit kuitenkin melko aktiivinen muuten siinä kun sut näytetään sellaisena enemmän kotona viihtyvänä. Kahden ihmisen rakkaudellinen kohtaaminen tähän tuli, et ei tämä silleen huonolle näytä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Disney 
Päivämäärä:   14.7.24 17:38:51

Kiitos Aurora! Kuulostaa kyllä täysin loogiselta ja varsinkin tuo ”järki-ihminen” kuvaus kyllä osui nappiin kun sen ”ääneen” sanoit! Toivotaan että tämä tästä lähtee selkenemään, kovasti haluaisin hänet elämässäni pitää joten onneksi päättymistä ei ollut näkyvissä <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Beda 
Päivämäärä:   15.7.24 04:41:37

Hitusen pieleen meni nyt, ei mies saapunut. Selitti syyn, sitähän en voi tietää oliko todellinen syy vai ei. Vieläkö jatkoa tulossa, mahdanko olla tämän miehen listalla kovinkaan korkealla vai oikeastiko ei päässyt?

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   15.7.24 11:36:31

No nyt tää skorpioni yllätti ja pyys mukaan reissuun viikonloppuna, mitenkä menee, jännittää vähän.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.7.24 12:38:39

Beda: no siinä oli sellaista häiriötä kyllä esillä, mutta en sit keksinyt et miten se liittyy asiaan, niin jätin kommentoimatta sitä - liittyi siis siihen et tuli este.
Edelleenkin näyttää luotettavalta (mitä mielestäni tukee se et ilmoitti sulle ettei pääse) ja syy näyttää todelliselta - ei tuu sellaista huijari - fiilistä tästä.
Ja kyllä tämä uusia treffejä mielestäni ehdottaa piankin.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.7.24 12:45:25

T: uusi alku ystävyydelle tähän näytetään. Tunteitakin on, mutta ei ehkä ihan sellaisia parisuhdejuttuja kuitenkaan (ainakaan vielä). Toki jos jatkatte tapailua, niin tilanne siitä voi muuttua syvemmäksikin. Ota ihan rennosti vaan :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   15.7.24 13:20:55

Kyllä, jos herran jahkailu loppuu voi sitten rakentaakin jotain pikkuhiljaa:)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Beda 
Päivämäärä:   15.7.24 14:56:52

No olen sitten avoimin mielin jos lähestyy. Kiitos.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   15.7.24 19:47:21

Ilmeisesti minä homepää olen sitten vaan ajatellut kysyväni... Mutta kiitos. En kyllä varmaankaan rakasta itseäni tarpeeksi, mutta toisaalta en ole koskaan tainnut rakastaakaan ja joskus kuitenkin ajattelin muista ihmisistä enemmän hyvää kuin pahaa. Toki tässä voi olla niinkin, että olen iän myötä tajunnut, etteivät ne muut sen ihmeellisempiä ole kuin itsekään. Vaihdevuosien ei pitäisi vielä olla ajankohtainen asia, mutta mistä sitäkään ikinä täysin varmaksi tietää. Mutta joo, tässä asenteessa riittää työstämistä.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.7.24 20:09:46

No mitä mun treffeilläni tapahtuu, joko se kosii? ;)

Joo ei tarvi katsoa, tiedän korteittakin että ei eikä varmaan kyllä ikinä. :D Mut just nyt on hyvin. Toivottavasti Aurora sinullakin on kivaa kesää. Onko hra X vielä näyttäytynyt?

Ja se viimekertainenkin selvisi, tavallaan. Kyse taisi olla mun lapseni uudesta alusta. <3

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.7.24 21:12:23

SK: kiva kesä on niin suhteellinen käsite :D
Kesäkuussa olis ollut kuivaa keliä tehdä kaikkia ulkohommia, mut ei jaksanut kun oli se harjoittelu ja nyt kun on lomaa, niin olis aikaa ja jaksamista tehdä ulkohommia, niin kelit on huonot. Vaan kai ne siitä jonain päivänä valmistuu. Polttopuut nyt eniten aiheuttaa ongelmaa kun ne on vielä kesken. Herra x ei oo näkynyt eikä kuulunut mitään ja mysteerimiehestä tuli ajatus, mutta siinä on melko monta mutkaa matkassa jos kyse on hänestä.
Just nyt olisin valmis muuttaan rivitaloon ja leikkiin että puhelin on rikki ja nettikään ei toimi ettei kukaan sais kiinni tai vois muuten vaan kadota jonnekkin paikkaan minne hyttysetkään ei osaa ilman karttaa ja kompassia. Introvertti vaihe iskee välillä päälle ja ei jaksais noita ihmisiä tavata joka hiton päivä, mutta kun on vähän niinkuin pakko :/

Hyvä että asiaan tuli selvyyttä :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   16.7.24 01:06:08

Tsemppiä. Minä jo muutin rivariin, viihdyn paremmin kuin luulin. Saa nähdä miten sitte jos örkin kanssa homma etenee, tuleeko vielä muutettua polttopuitten ääreen, mutta aika näyttää.

Toivottavasti mysteerimies osoittautuu hyväksi tyypiksi!

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.7.24 08:25:04

Kiitos :)
Eniten mua rasittaa kun ei ole ketään muuta jolle jakaa näitä hommia tai jonka kanssa tehdä hommat yhdessä. Riittäis kun tekis omat hommansa vaan, mutta kun pitää noi hiton naapurienkin asiat hoitaa, niin välillä olis kauheen kiva kun he ite ymmärtäis asiat ilman et pitää vääntää ratakiskoa, mut minkä teet kun ajatusmaailma on jossain 60-luvulla ja ei pysytä perässä maailman muuttumisessa.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Kuukkeli 
Päivämäärä:   17.7.24 13:10:07

Hei Aurora, tarvitsisin todella apuasi. Minulla on herra A (ex-avopuoliso) ja herra B (uusi tuttavuus) ja olen ihan sekaisin mitä tässä pitäisi tehdä. Entinen haluaisi minut takaisin ja toisaalta hänen kanssaan asiat sujuivat omalla tavallaan, erosimme kriisissä ja nyt molemmat ovat saaneet nollattua tilannetta. Olen kuitenkin tavannut harrastuksen parissa herra Bn, joka osoittaa kiinnostustaan ja olemme hyvin samankaltaisia monessa asiassa, hänen kanssaan on helppo olla ja hän on saanut minut tuntemaan itseni ihan uudella tavalla. Mutta kumpaa korttia tässä pitäisi alkaa katsomaan ihan tosissaan? Kiitos kaikesta avustasi.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Koppelo 
Päivämäärä:   17.7.24 19:56:48

Uskon näihin asioihin ja taidan nyt vihdoin uskaltaa kysyä rakkauselämästäni, että miltä näyttää sinne suuntaan :)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.7.24 20:19:12

Kuukkeli: herra A:n kanssa näyttäisi että on suhde ystävyys tasolla ja ei ehkä enää niitä sellaisia tunteita nouse kuin mitä suhteessa pitäisi olla toista kohtaan.
Luultavasti haluaa sut takaisin koska uuden etsiminen vaatisi työtä ja hän ei oikein näytä siltä että haluaisi panostaa siihen uuden hakuun - toki jos joku kotoa hakisi, niin sitten se uusi olis hyvä juttu.

Herra B onkin sitten vähän hankalampi sun kannalta. Tunteita kyllä, mutta oletko oikeasti valmis uuteen suhteeseen tuon A:n jäljiltä vai pitäisikö olla hetki yksin ja olla ihan varma siitä että vanhat asiat on taputeltu kasaan.

Menneet on menneitä ja niihin harvoin (jos koskaan) kannattaa palata ja tässäkin kääntäisin katseen tulevaisuuteen, mutta mieti onko se oma hetki ennen uuden alkua kuitenkin hyvä ajatus.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.7.24 20:36:12

Koppelo: oletko jossain deittipalvelussa vai onko nää jo sun elämässä olevia kavereita? 2 tai 3 vaihtoehtoa näyttäisi olevan tarjolla - tosin niistä vaan 1 on oikeasti hyvä yksilö.
Tässä melko piakkoin teet valinnan näistä ja uskoisin että osaat valita sen joka sulle soveltuu parhaiten.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   20.7.24 07:28:51

Mitä kuuluu? :) Vaikuttaa vähän että kohti jonkinlaista elämänmuutosta olet siirtymässä. Pohjoiseen kukaties? ;)

Minulla valohomma vähän tökkii, pyydetty edistysaskel tuottaa tuskaa ja olen nyt tulossa siihen johtopäätökseen että perinteisesti yrittämällä se ei tule onnistumaan. Pitää kai vaan yrittää hiljentää mieli ja katsoa mihin se riittää. Helppoa ku mikä... not.

Mörrimöykkyni hapuilee selvästi kanssa muutosten kynneksellä, näyttääkö yhtään että se valitsis vielä tehdä elämässään tilan mulle vai jumittaako vaan? Sillä on niin paljon kaikkea ja tajuaa jo itsekin että ei jaksa sitä enää. Minä annan sille kyllä aikaa, koska uskon että jos se niin päättää, se on kyllä kärsivällisyyteni arvoinen. Mut on se vaikiaa muuttaa ajattelutapaansa, meille molemmille. Yhden esteen se kuitenkin taisi jo raivata pois tai ainakin niin näyttää..

Tänään minä joudun vähän järkyttämään sen maailmankuvaa, liittyen entisen elämäni asioitten hoitoon. Oletan että se ärsyyntyy (ei haittaa minua, voi tehdä sille hyvääkin ;) ), mitenkähän se toipuu? :D

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.7.24 09:19:35

SK: tää on jokavuotinen stressi naapuriavusta ja tekemättömistä töistä ja siitä et loma lähenee loppuaan. Olikos se mun mysteerimies nuorempi vai vanhempi ku mä? Jos niinku satut muistaan tai jotain muuta "tuntomerkkiä" siitä.

Odottele rauhassa, niin kyl se valotyösi aukeaa sulle sit kun aika on. Mikään ei tule ennemmin kuin oikea aika on - kun me ollaan siihen valmiita.

Mörri on kokenut jonkinlaisen ahaa-elämyksen kyllä ja se sit aiheuttaa sille päänvaivaa et miten ne asiat sais järkevästi käsiteltyä, mutta näyttäis et siinä onnistuu kun vaan hiukan aikaa pohtii (ei näytä että on hänen vahvin laji laittaa asioita loogiseen järjestykseen). Kyllä tämä tästä kunhan jaksat odotella :)

Nyt mä lähden taas hakkaan päätä naapurien pariin tai tekeen polttopuita - melkein sama asia ;)

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: Kriisi 
Päivämäärä:   20.7.24 11:04:28

Aiemmasta ketjusta terve. Tuskailin elämääni, jossa ei ole mitään merkitystä eikä järkeä. Kerroit että olisin kohta löytämässä sen "oman juttuni" ja kehotit palaamaan viimeistään syksyllä asiaan. No nyt tuntuu että on taas niin paha kriisi päällä koko elämäni suhteen etten jaksa odottaa syksyyn asti. En vieläkään tiedä mikä se oma juttuni sitten voisi olla. Välillä voin kyllä innostua jostain asiasta mutta innostus hiipuu todella nopeasti.

  Re: Tarot 62

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   21.7.24 07:40:00

No jos luotan intuitioon mikä oli niin olettasin että EHKÄ vähän nuorempi ja ei kovin tumma ainakaan. Mutta koska mulla ei nyt muutenkaan mene nämä tän puolen hommat ihan putkeen niin varmaan se oikeasti on sua vanhempi ja mustatukkainen... :D

Minä täällä odottelen uusimman kurinpitotoimenpiteeni tuloksia. Hiljasta on mutta pinnan alla taatusti vähän kiehahtelee. Saa nähdä mitä nousee pintaan. Jääräpää äijä mutta jääräpää olen minäkin.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.