Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.6.24 14:28:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9669076&t=9669076

Ava: enemmän se on sellainen ajatuksen tasolla oleva ongelma sulla. Et kun ajattelet jostain asiasta näin, niin pitäisikin ajatella noin. Huomaat sen kyl sit itse et hei tää voisikin olla noin eikä näin ja silloin asiat lähtee etenemään taas :)
Ei ollut sen tarkemmin sitä et mihin liittyy, mut asia ratkeaa kyllä.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: ihassama 
Päivämäärä:   20.6.24 14:55:15

Onko niin että mulla on koko elämä levällään vaan sen takia, että mulla on jotain perustavanlaatuista vikaa korvien välissä, joka pitäisi tutkituttaa ja lääkitä pois (esim. adhd)? Vai onko enemmän kyse jostain henkisen puolen ongelmista niin, että voisin ihan itse ratkaista kaikki ongelmat kunhan vaan löytyisi tahtotila ja joku mielekäs suunta/tavoite elämälle?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   21.6.24 07:06:41

Hyvää juhannusta Aurora!

Miten mun lithataiat onnistuu, ilmestyykö 7 puolisoa oven taakse, ja jos niin kenen ne on? :D On vielä vähän auki menenkö bilettämään vai jäänkö kotiin ottamaan happea. Vai ilmeneeköhän se yksi jostain, vai uppoutuuko omiin maailmoihinsa.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.6.24 09:32:05

ihassama: sut kuvataan ihmisenä joka sanoo/tekee ensin ja ajattelee vasta sitten. Melko hyvin sopisi myös sinne adhd:n piiriinkin nää sun jutut. Tee vaikka testi tuolla jos et oo jo tehnyt https://www.neuromoninaiset.fi/adhd-testi niin saat vähän suuntaa et voisiko olla sit kyse siitä. Mt ongelmaiselta et näytä. Adhd:n kanssa pärjää ilman lääkitystäkin jos vaan päättää niin. Kirjoita vaikka lista asioista jotka pitää hoitaa ja sit alat tekemään niitä. Vaikka yhden asian päivässä hoitaisit siltä listalta, niin se on aina eteenpäin.
Mulla on ton testin mukaan itelläkin melko vahva adhd oireilu, mut pärjään ihan ok ja oon saanut elämää hyvälle mallille kun ikää on tullut lisää - vauhti hidastunut. Tsemppiä sulle :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.6.24 09:37:53

SK: kotinurkissa näyttäisit viettävän jussia ja ihan tyytyväiseltä vaikutat. Kyllä se ukkelikin näyttäisi ilmestyvän seuraasi. Hyvää juhannusta sullekkin :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   21.6.24 09:43:35

Siihen olen kallistumassa ja vaklasin itsekin korteista etten taida ihan yksin ehkä jäädä. Jahka pääsen töistä kerään parit kukat purkkiin ja avaan sidukan. Sadetta lupaa ennuste. Rentoutumista sinulle! <3

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: valintoja 
Päivämäärä:   22.6.24 13:11:23

Kumpi olisi minulle parempi/sopivampi/tyydyttävämpi, kauppatieteet vai psykologia?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.6.24 15:26:29

valintoja: psykologia olis mun mielestä sulle paremmin sopiva juttu. Sulla on sellaisia siihen alaan sopivia kykyjä enemmän kuin kauppatieteisiin. Se tosin teettään enemmän hommia kuin kauppatieteet, mutta antaa myös enemmän sit tulevaisuudessa.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Kukkaseppele 
Päivämäärä:   22.6.24 17:18:45

Miekin kaipaisin vähän vinkkiä mihin suuntaan tämä parisuhteeni on menossa nyt vauvan syntymän myötä. Kiitos kaunis <3

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.6.24 19:05:22

Kukkaseppele: uusi luku kääntyy teidän elämässä kun kahden sijaan onkin kolme samassa taloudessa ja se hiukan näyttäisi kumppaniasi ahdistavan kun ei voi enää olla "villi ja vapaa" menemään miten haluaa. Kokee ehkä lapsen hiukan rajoittavan elämäänsä. Ei tämä kuitenkaan kovin huonolta näytä - et kunhan se kumppani siitä tasaantuu asioiden muutoksen myötä, niin pitäisi sujua ihan hyvin teidän yhteiselämän. Jos sun tarvii perustella jotain asioita teidän uutta elämäntilannetta koskien, niin tee se järjellä - älä tunteella.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   22.6.24 19:15:46

Mietin sitä viimekertaista, että minun pitäisi nähdä joku jumittava juttu toisella tavalla. Olenko vieläkään jäljillä vai yliajattelenko nyt kun pää savuaa miettiessä mikä on kyseessä?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.6.24 19:53:27

Ava: älä ajattele. Se ei aukea väkisin ajattelemalla asioita, vaan se tulee sit jossain kohtaa et "bing" - tässä tämä. Eikä se ollut mielestäni edes mikään kovin iso asia, mutta jollain lailla ratkaiseva juttu kuitenkin. Ja se aika mitä sen avatumiseen oli, niin 5-6kk muistaakseni, niin ei se aukea ennenkuin oot siihen valmis, joten ihan turhaan kulutat energiaa siihen nyt :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: valintoja 
Päivämäärä:   22.6.24 20:41:56

No rähmä, tämä oli tavallaan pelkäämäni vastaus sillä opiskelen jo kauppatieteitä. Tulikohan sitten valittua väärin... Kannattaisikohan yrittää vaihtaa vai jatkaa nykyinen tutkinto loppuun? Löytyykö korteilta tähän mitään näkemystä?

Ja tietty kiitokset ja hyvät juhannukset Auroralle!

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.6.24 11:12:28

valintoja: vaihda jos se onnistuu (mielestäni joo), mut jos ei onnistu, niin sit jatka opinnot loppuun. Se näyttää aina cv:ssä paremmalle kun on suorittanut opinnot loppuun vaikka ei sille alalle hakisikaan ja mikään opiskelu ei mene hukkaan, vaan toisinaan sitä voi tarvita tietoa mitä on oppinut joskus kauan sitten.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.6.24 11:13:23

valintoja: ja kiitos kiitos - hyvää sunnuntain jatkoa sullekkin : )

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: tähti 
Päivämäärä:   23.6.24 11:16:37

Vaihdanko työpaikkaa?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.6.24 13:53:58

tähti: kyllä se näyttäisi että menet eteenpäin elämässä. Käytä intuitiotasi kun valitset asioita - se toimii kyllä hyvin ja kertoo mikä on sitä mitä sä haluat.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: tähti 
Päivämäärä:   23.6.24 18:02:32

Kiitos Aurora!
En viihdy työpaikassani ihmisten takia, työstäni tykkään kyllä kovasti. Ihanat asiakkaat ovat pitäneet minut paikoillaan mutta esihenkilöiden sotkemisten takia olen miettinyt lähtöä. Joulut ja nyt juhannuskin menee piloille kun pohdin epäkohtia ja stressaan.
Toisiko työpaikan vaihdos sitten korjausta ja mielenrauhaa?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.6.24 20:07:56

tähti: Monesti stressi tulee kiireestä ja hyvin usein se kiire on itse luotu tunne (en sano et sulla on, mut usein me luodaan itse se kiire omassa mielessämme ja sit stressataan kun ei ehditä sitä tätä ja tota).
Näyttäisi et helpotusta asioihin tulisi muutoksen myötä. Opettele ottamaan omaa aikaa ja hoitamaan itseäsi - älä polta itseäsi loppuun. Vaikka työ on tärkeää, niin se ei saa olla koko elämä :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: :'( 
Päivämäärä:   23.6.24 21:51:11

Loppu tuli.

Onko tämä lopullista, vai voiko jokin muuttua niin että jatko olisi mahdollinen?

Ihmissuhde.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: pohdin 
Päivämäärä:   24.6.24 00:42:39

Onkohan minulle näkyvissä parisuhdetta ja milloin?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.6.24 16:06:54

:'( : tällä hetkellä näyttäisi että kumppanisi on menossa eri suuntaan ja yhteinen juttu on tässä. Toki voihan joskus tulevaisuudessa olla uusi aika ja mahdollisuus teidän väliselle suhteelle, mutta sitä ei ainakaan vielä näy. Sua kehoitetaan menemään ulos kavereiden kanssa ja todetaan, että älä jää sisälle murehtimaan asiaa.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   24.6.24 16:09:29

Aurora: Juhannustreffeillä tuli käytyä :D Kannattaako edetä miekkosen kanssa vai feikkaako hän?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.6.24 16:14:27

pohdin: haluatko oikeasti suhteen? Nyt näyttäisi että katselet varovaisesti olan yli ihmisiä ja mietit että uskaltaisiko vai eikö. Et ehkä ole ihan vielä valmis vastaanottamaan rakkautta elämääsi, mutta suunta on oikea, joten odottele rauhassa, niin uskoisin että joku tulee vastaan kyllä.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.6.24 16:20:07

Faktahomma: etene vaan jos siltä tuntuu itsestäsikin. Ei hän näytä miltään huonolta valinnalta. Vähän ehkä varovainen sanoissaan ja teoissaan, mutta ei kaikki halua suinpäin sännätä suhteeseen. Jos mä olisin sä, niin antaisin tälle mahdollisuuden :D

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   24.6.24 16:43:28

Mitä näet minulle ja tapailumiehelleni.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Ähäkutti 
Päivämäärä:   24.6.24 20:30:35

Näyttääkö kortit minulle mitä?

Päättyykö, vai jatkuuko nykyinen parisuhde?

Löydänkö tasapainon itselleni?

Loppuuko tämä ahdistus ja pelko ikinä?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Salarakas 
Päivämäärä:   25.6.24 01:43:02

Välittääkö liiton ulkopuolinen ihastukseni ja viimevuotinen salarakkaani minusta enää? Onko välittänytkään? Kuinka pääsen yli hänestä? Rakastan miestäni, enkä halua erota, mutta ihastus toiseen on niin voimakas, hän on sielunkumppani edellisestä elämästä..

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   25.6.24 07:22:54

Aurora: Voi vinde, osuit niiiiin oikeaan. Taisin kyllä joko mokata tilanteen lopullisesti vetämällä megaherneen nenään eräästä asiasta. Jokin himskatin sieluyhteys tässä on.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Rempula 
Päivämäärä:   25.6.24 09:02:17

Mies pähkäilee uuden työpaikan kanssa. Onko hitti vai jäädäkö nykyiseen?
Mitä kortit kertoo meidän parisuhteesta?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.6.24 19:41:11

Miina: vähän kiireiseltä kaverilta vaikuttaa - onko sellainen Puuha-Pete että yhteistä aikaa on vaikea löytää? Kahden samankaltaisen henkilön rakkaudellinen kohtaamien tässä on näkyvissä ja sun pitää nyt vaan päättää että hyväksytkö tän miehen sellaisena kuin se on? Monesti saatat kokea yksinäisyyttä tässä suhteessa myöskin. Riittääkö tunteet ja pystytkö ajattelemaan asian niin, että voit olla tässä suhteessa onnellinen?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.6.24 19:53:33

Ähäkutti: parisuhde ei ainakaan nyt heti näyttäisi päättyvän - voitte aloittaa uudestaan jos haluatte. Sä tosin näytät vähän siltä että oot jo kääntänyt selkäsi tälle suhteelle ja lähdössä pois, mutta keskustelkaa et mikä on ongelma ja onko siihen ratkaisua mahdollista saada.
Tasapaino tulee kun löydät rakkauden omaa itseäsi kohtaan - sellainen henkinen kasvunpaikka tähän tulee ja se saa sut ymmärtämään omaa itseäsi paremmin, niin sitä kautta se tasapaino löytyy. Tämä vaikuttaa myös noihin pelkoihin ja ahdistuksiinkin parantavasti. Kun oot henkisesti ja fyysisesti tasapainossa, niin pelot ja ahdistuksetkaan ei vaivaa samalla tavalla.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.6.24 20:01:33

Salarakas: kyllä hän jollain tasolla sua ajattelee. Jotain esteitä tässä on ilmeisesti molemmilla että tämä juttu ei etene, mutta ei myöskään saavuta lopullista päätepistettä. Hankalaa on tän kaltaisten juttujen kanssa, mutta pattitilanne ja homma seisoo, niin tähän ei oikein ole mitään hyviä neuvoja tarjolla tällä hetkellä.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.6.24 20:02:20

Faktahomma: ota se herne pois nenästä ja anna miehelle mahdollisuus :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.6.24 20:11:23

Rempula: pitäisi olla miehesi lupa katsoa hänen asioitaan. Tämä kun ei suoraan ole suhun liittyvä juttu, niin periaattessa en saa katsoa ilman lupaa.

Parisuhde näyttää tuottavan sulle päänvaivaa - jotenkin näyttää että epäilet sen jatkumista koko ajan tai on jotain muuta mikä siinä kaihertaa sun mieltäsi (mustasukkaisuutta?). Vahva tunnesidehän teidän välillänne on, joten miksi olet noin epävarma suhteestanne?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   26.6.24 05:27:46

Aurora: otin jo, mutta siellä toisessa päässä on vielä isompi herne nenässä :D Ei edes vastaa viesteihin. Tais juna mennä jo :D

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   26.6.24 12:48:17

Sama ongelma kuin tuhannella muullakin. Omaa alaa ei tunnu löytyvän, toiveissa ura joka tuntuisi "omalta" ja josta saisi muutakin tyydytystä kuin rahaa. Mitä näet? Mikä voisi sopia minulle?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   26.6.24 14:53:41

Kiitos tulkinnasta. Tällä hetkellä tilanne hiukan lukossa, tunteita kyllä olisi onko tämä solmu purkautumassa jotenkin?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   26.6.24 15:35:45

Aurora hyvä. Tilanne pahentunut töissäni, uusi esimies etsii suurennuslasilla virheitä ja pyritään osoittamaan mitättömäksi vuosien työurani ko. alalla. Alkaa ottaa jo henkisesti kovin voimille. Tukea saa onneksi mieheltä ja ystäviltä.
Miltä tällä hetkellä näyttää työrintamani tulevaisuus, lähitulevaisuudessa ja pidemmällä ajanjaksolla? Näkyykö työttömyyttä lähitulevaisuudessa?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.6.24 15:46:44

Faktahomma: ei se ihan kokonaan ole vielä kadonnut, mut on hiukan sellainen "minä oon pomo" - ajatus päällä ja ei halua antaa periksi liian helpolla. Kyllä tämä tästä voi vielä iloksi muuttua hyvinkin, mut muutama päivä/viikko menee ennenkuin asiat ratkeaa.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.6.24 15:55:25

Huoh: olisiko jokin eläinten kanssa toimiminen sun juttusi? Ainakin paljon siihen viittaavaa tässä on tarjolla. Jokin itsenäinen ja yksin tehtävä työ sulle olisi parempi kuin sellainen missä joutuisi olemaan kovin sosiaalinen.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.6.24 16:01:47

Miina: ei tämä ihan kauhean kauaa pitäisi kestää että asia aukeaisi. Vinkiksi annetaan et intohimo auttaisi asiaan - se toki ei poista ongelmaa, mutta saisi pattitilanteen auki niin että keskusteluyhteys syntyisi taas uudelleen.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.6.24 16:08:44

sennu: pomosi näytetään narsistiselta tyypiltä (voi olla sitä oikeasti tai sit on vaan sen tyylinen) ja ei tämä tilanne tule paremmaksi muuttumaan, niin näytetään ihan suoraan että kannattaisi alkaa katselemaan uutta paikkaa ja sellainen pitäisi löytyäkkin melko helpolla.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   27.6.24 16:11:46

Aurora: toivottavasti oot oikeassa :D Tuntuu kyllä olevan just tuota kuvaamaasi tyyppiä, mikä on aivan uutta mulle miehessä, koska exät olleet vähemmän pomotyyppisiä. On mököttäny jo sunnuntaista ;)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: vappu 
Päivämäärä:   27.6.24 19:46:56

Hei Aurora, pääsenkö koskaan yli rakkauselämän kolhuistani? Onko minulle enää parisuhdetta näkyvissä?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.6.24 22:47:51

Kiitos. Itsenäinen ja yksin tehtävä työ kuulostaa ihan minulta, mutta en oikein osaa kuvitella itseäni missään eläimiin liittyvässä ammatissa vaikka hyvin eläinrakas olenkin. Eläimistä huolehtiminen on liian stressaavaa ja huolehdin ja murehdin niin paljon jo yhdestä koirastakin, että toista koiraa ei taida ikinä tulla. Toki voi olla etten nyt vaan osaa ajatella tarpeeksi luovasti eläimiin liittyviä ammatteja.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: emu 
Päivämäärä:   28.6.24 16:38:46

Haluaisin tietää onko rahatilanteeseeni tulossa jotain helpotusta? Laitoin asuntoni myyntiin kun muutan miehen luo, mutta vielä ei ole ollut kukaan kiinnostunut. Näetkö meneekö myymiseen kauvankin aikaa? Samoin ponini on myynnissä ja senkin kohtalo kiinnostaa, meneekö se kaupaksi?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.6.24 16:52:24

vappu: tunteet tulevat ja tunteet menevät - kun jokin tunne tulee, niin anna sen tulla ja päästä sitten siitä irti. Älä jää niihin ajatuksiin ja tunteisiin kiinni. Siten ne kolhut siitä tasaantuu.
Näyttäisi et olet ikäänkuin itse valinnut sen yksin olemisen - eristäydyt muista, koska pelkäät että taas sattuu. No takuuta ei voi kukaan koskaan antaa missään suhteessa, mutta jos et uskalla avata ovea uusille tuttavuuksille, niin et voi myöskään saada sitä sopivaa kumppania - sellainenkin tässä olisi ihan lähimaisemissa tarjolla, mutta vaikuttaa siltä että et halua ketään tällä hetkellä elämääsi vaikka samaan aikaan toivotkin että olisi joku.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.6.24 16:56:23

Huoh: ne oli villieläimiä - ei kotieläimiä. Olisko jossain Ähtäri/Korkeasaari tms jotain sellaista puuhaa mikä sivuaisi eläimiä. Sulla on kuitenkin kyky toimia selkeästi jos on joku hätätilanne ja muutenkin annettiin sellainen kuva susta et oot ns järki-ihminen.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: vappu 
Päivämäärä:   28.6.24 16:59:59

Voi Aurora, kiitos, osuit erittäin lähelle totuutta, kamppailu pelkoa vastaan on hirmuinen :( Yhden haluaisin, mutta en taida saada, muihin ei toistaiseksi ole mitään halua edes tutustua.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.6.24 17:08:46

emu: talolle ei just nyt näy ostajaa, mut poni vois mennä tuossa elo-syyskuun maissa kaupaksi. Nää aikakysymykset on aina vähän haastavia korteille, mut oletan että ajankohta olis tuolloin.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   28.6.24 19:30:19

Täällä on taas tapahtunut ja sattunut. Mutta beibe on ihmeen sisukas ja niin se taas on tulossa mun luo vaikka suutuin sille jo ihan tosissani. Tuleeko tästä mitään tässä elämässä? Aioin jo luovuttaa mutta kyllä tässä treffit vielä tänään on. Mutta ajatus yhteisestä vanhuudesta kyllä koki jo kolauksen. Ei siellä kortit yhtään näyttäisi mulle herkkää ja taiteellista kaunosielumiestä, joka katsoisi palvoen ja lukisi minulle runokirjasta otteita kuun valossa, eikä olisi noin hiton hankala ja itsepäinen? >:/

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.6.24 19:54:01

SK: herkkä kaunosielumies runoineen ei kyllä sovi sulle ja sitäpaitsi se taitaa asua sun örkkisi sisällä :D
Mut joo - ei tämä vielä ole taputeltu kasaan likimainkaan. Ite tän halusit ja sit kun sait, niin ei olekkaan hyvä ;)
Muistaakseni myös sanoin jotain veden ja tulen yhdistelmästä :D
Näkökulmaa voisitte vaihtaa asioihin mitkä on haasteena (molemmat) ja puhumalla koittaa löytää sitä tasapainoa enemmän välillenne. Rakkaushan tässä leiskuu kyllä niin että heikompaa hirvittää.

Mä sitten laitoin ukkelille viestiä et ilmoittaa kun on tulossa hakemaan tavaransa, niin vastaus oli vaan et "ok". Jos ehdit ja viitsit, niin voisit vilkaista mitä sillä pyörii mielessä, mutta en kyllä kovin suuria panoksia tähän juttuun enää laita, et enemmän vois voittaa jos veikkaisi että tää oli tässä :/

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   28.6.24 20:30:34

Se on niin fiksu niin miten se voi jossain asioissa olla niin urpo... mutta kohta nähdään ja höyryä varmaan kyllä muodostuu, tuleeko se korvista vai tiivistyykö ikkunoihin, saa nähdä. Ehkä molempia.

Minä katon korttisi huomenna (jos en halkea sitä ennen kiukusta). Kyllähä se melkoselta jäärältä näytti se sinunkin tapauksesi. <3

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   29.6.24 20:18:02

No niin, nostin kortit. Ikänä nähnyt noin paljon lantteja kenenkään pöydässä, kyllä se taitaa olla tämä yksi asia mikä tuon miehen elämään ja ajattelutapaan tällä hetkellä mahtuu. Hän pelkää hirveästi, enemmän kuin mitään, taloudellista tuhoa ja näyttää että vaikka hänellä oli hyvä tarkoitus pitää susta kiinni, se tavoite valui käsien läpi sitä muuta lanttihommaa touhutessa. Pöytä ehdottaa että hänen olisi syytä miettiä mitä oikeasti tuntee ja avautua emotionaalisesti. Just nyt ei juuri pyöri päässä kuin työ ja ansaitseminen.

Mutta selventävät kortit näytti sitä mysteerimiestä joka muistaakseni viimeksikin vilahti, joten pysyn kannassani että joku uusi mahdollinen mies on olemassa tai tulossa elämääsi.

<3

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   29.6.24 20:24:19

Ps, meillä oli hieno, upea ilta eikä taikaakaan puuttunut. :) Alan vahvasti epäillä etten ole parisuhteessamme ainoa henkimaailman seurailija. Siinä siis seuraava yhteinen aluevaltaus kunhan ehditään taas nähdä...

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   29.6.24 20:26:46

No villieläimet toikin uuden näkökulman. Suuri kiitos sinulle, pohdin sanomaasi.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SLJ 
Päivämäärä:   29.6.24 22:30:31

Mitähän sitä elämällään tekisi? Pitääkö lapsia kuitenkin tehdä vaikka en aiemmin ole halunnut? Helpottaako yksinäisyys? Tässä työssäkö jatkan?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   30.6.24 07:49:39

SK: kiitän. Lantithan kertoo myös hitaasta liikkeestä/etenemisestä ja astrologisesti ne yhdistetään maa-merkkeihin kauris, härkä ja neitsyt - mut nää sää varmaan tiesitkin :D
No mut joo - työ on sille jumala ja mikään muu ei merkkaa oikein mitään. Yks astrologiaa tunteva tuttu katsoi meille ja sanoi samaa et kaikki valuu siltä tänä vuonna käsistä ja jotain uutta mysteerimiestä sekin mulle tarjosi :D
Katotaan nyt koska ja missä/mistä sellainen ilmestyisi sit. Pitänee muuttaa kauas pohjoseen niinku oon suunnitellu sit ku tästä joskus saan opiskelut kasaan, niin josko siellä olis sitte joku naima-aslakki :D

Tehkäähän te taikoja yhdessä ja erikseen ;) :D

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   30.6.24 08:04:17

SLJ: ei niitä lapsia ole pakko tehdä, eikä ne yksinäisyyttä poista kuitenkaan ihan sillä tavalla kuin toivoisit. Eikä tähän kyllä sen kaltaista näytetä että niitä välttämättä tulisikaan vaikka yrittäisit. Kuuntele itseäsi - haluatko oikeasti lapsia vai olisiko ne vaan yksinäisyyden helpotukseen. Työhön ei vielä näy muutosta, mutta kohtapuoleen alat todella katsella uutta paikkaa - kaikelle on aikansa ja paikkansa ja tämä työpaikka on melko loppuun katsottu.
Sua kehoitetaan lähtemään ulos - katselemaan ihmisiä ja/tai etsimään joku harrastus ja sitä kautta lähteä poistamaan yksinäisyyttä. Oma aktiivisuus on tässä avainasemassa - kukaan ei (tai tosi harvoin) hae sua kotoa ja poista yksinäisyyttä vaan se on itse tehtävä asialle jotain :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   30.6.24 08:19:51

Täällä kaukana pohjoisessa on hyvä olla, ilmottelehan kun muutat, toivottavasti samoille hoodeille. Pohjoinen on noitien ilmansuunta. :D

Minä tässä aamukahvilla mietin konkreettisia ratkaisuja näihin meidän haasteisiin ja pakko myöntää että äijä on yrittäny omissa rajoissaan järjestää asioita mun mieliksi. Toisaalta minäkin venyn ja vaikken kaikkea siltä sulata niin aika paljon kuitenkin, juuri se yhteisen ajan puute on pahin. Siihen auttas yhteenmuutto nähdäkseni mutta siihen on liian aikaista ja mahtaako mörri sitä oikeastaan edes haluta kun on aina menossa johonki suuntaan. Jossain kohti siitä tulee meille ehkä kynnyskysymys mut ei vielä. Ja voihan se olla että katto nousis välillä ilmaan jos oltais saman katon alla. :D Pakko silti myöntää että sitä minä toivoisin, mun läheisyydentarve on melko vähäinen mut olemassa kuitenkin eikä tämä nykyinen kovin pitkään riitä. Mut kodissani viihdyn kyllä sinänsä, ei siinä mitään.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   30.6.24 08:25:44

Se taika oli erittäin omalaatuinen luonnonilmiö (tai yliluonnon, oli sen verran jännä asia) joka kävi kun oltiin keskiyöllä veneessä ison selän reunamilla. Mörri oli aika vaikuttunut ja sain sen vaikutelman että siitä tuntu että se oli joku kohtalonomainen juttu joka vakuutti sitä meidän suhteesta, ei vaan kehdannut sitä suoraan sanoa. Ja kyllä minäkin vähän niin koin. Hörhöjä mitä hörhöjä. ;)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   30.6.24 08:44:49

Kyllä mä sit kerron kun muutan, ni voidaan koittaa tavata vaikka ei samalle nurkalle osuttaiskaan :D
Kai se on villi ja vapaa luonne kun vaatii itelleen tilaa ja sopivaa luontoa ympärilleen ja pohjoisen luonto nyt vaan on vähän erilainen kuin tää eteläisempi maisema.
On mulla siellä tiedossa jo yks sinkkumieskin, vaan se on sanonut veljelleen ettei ala millekkään naisten kans (pitääkin kysyä veljeltään et onko se sit miesten mies :D)
Ainakin velipoikansa on hauska kaveri ja somen perusteella ei tuokaan huono olis huumoria jos katsoo. Vaan vielä on jokunen kurssi käytävä läpi et saa taas jonkun virallisen paperin millä ehkä pääsee töihin. Pohjosessa tosin vois alkaa täyspäiväiseksi huuhaaksi ja tehdä kaikkee jännää ja myydä niitä turisteille :D

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   30.6.24 09:02:48

Lämpimästi tervetuloa. :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SLJ 
Päivämäärä:   30.6.24 09:25:32

Kiitos. Työn osalta meillä puhaltaa uudet tuulet nyky paikassa ja paljon tulee muuttumaan. Näyttääkö kortit tätä muutosta vai vaihtuukohan ihan työpaikka? Olen skeptinen että vaihtamalla paranisi jos vastaaviin hommiin vaihtaisi joten muuttuuko myös työ mitä teen? Tämä tosin voi kyllä muuttua nykypaikassakin.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Hani 
Päivämäärä:   30.6.24 09:31:15

Hei,
Haluaisin kysyä mitä kortit näyttävät uudesta tuttavuudesta, jonka kanssa on tuntunut tähän asti mukavalta, olemme hyvin samanlaisia, mutta sitoutuminen jännittää. Minkälainen meidän tulevaisuutemme olisi, onko se kestävä ratkaisu?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   1.7.24 17:11:51

Olet tähän asti tiennyt kaiken oikein useamman kerran
Miksi juha edelleen sanoo, että on kiinnostunut, mutta siinä kaikki. Juttu ei etene. Viimeksi veikkasit toista maista, en oikein aluksi uskonut, koska hän on ei ole yhtään sen oloinen että olisi toinen. Mutta nyt olen kääntynyt uskomaan, että eihän tässä ole muita vaihtoehtoja

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.7.24 17:17:26

SLJ: mielestäni lähdet ihan uuteen paikkaan. Näyttäis et sulla on 4 eri vaihtoehtoa ja niistä yks on selkeesti huonompi kuin muut (oletan et tää nykyinen paikka). Toki sä et ole vielä päätöstä tehnyt, niin sikäli tässä on kaikki vielä mahdollista muuttua eri suuntiin.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.7.24 17:25:17

Hani: teillä olisi maailma auki tehdä mitä vaan haluatte, mutta jostain syystä asia ei vaan oikein lähde etenemään kunnolla. Onko ongelma ajatusten tasolla vai onko siellä toisella jotain sitoumuksia (lapsia tms) jotka rajoittavat suhteen etenemistä. Jos ongelma on ajatuksen tasolla, niin sit pitää vaan ottaa ja puhua asiat auki - mitä minä haluan ja mitä sinä haluat? Hyvin isojen juttujen äärellä tämä teidän tarinanne on, että kunhan saatte sen välillänne olevan haasteen ratkaistua, niin ei tiedä mihin tämä juttu päättyykään.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.7.24 17:34:23

Juhan tyttö: tämä nainen ei enää välttämättä ole Juhan elämässä, vaan saattaa olla ex johon Juhalla on edelleen tunneside olemassa ja siksi hän ei pääse sun kanssa eteenpäin. Ainakin tässä näyttää että joku nainen kävelee poispäin tästä tilanteesta ja jos se et ole sinä, niin sit se on tuo toinen. Monesti jäädään roikkumaan niihin tunteisiin ja menneisyyteen huomaamatta et siinä vierellä olis joku todella hyvä kumppaniehdokas. Voithan ottaa ja kysyä et onko hänellä menneisyydessä joku todella tärkeä ihminen, niin saattaa avautua asiasta ja sit tiedät että kannattaako jäädä tähän roikkumaan ja odottamaan et hän löytäisi tunteensa sua kohtaan.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   1.7.24 17:37:51

Aurora: voi kiitos. Tuo selittää asian ihan 100 %. Vähän tällaista on antanut myös ymmärtää

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Fgh 
Päivämäärä:   1.7.24 19:54:09

Hei!
Näin tänään ohi mennen parin vuoden takaisen ihastukseni. Kiinnostaisi mitä mies mahtoi olla mieltä kun nähtiin ja vieläkö on kiinnostunut? Kiitos!

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Jippu 
Päivämäärä:   2.7.24 08:50:46

Hei Aurora! Jos voisit kertoa mitä sinä tästä saat selville niin olisin erittäin kiitollinen <3

Nykyinen parisuhde, mitä tulevaisuus näyttää sille?

Entä uusi työkaveri, joka ihan puskista on jostain syystä kolahtanut erittäin syvälle? Kovasti yritän olla antamatta kiinnostuksen signaaleja, mutta mikähän on vastapuolen fiilis minusta? Onko tämä taas sellainen ohimenevä ”kesäkiinnostus”, joka syksyn tullen unohtuu kun arki jatkuu opiskeluiden parissa, vai onko tässä oikeasti mahdollisesti jotain enemmän? Miksiköhän kohtalo johdatti tämän henkilön juuri tähän hetkeen… Kyseessä henkilö jonka olemassaolosta olen kyllä tiennyt ennenkin, mutta ensimmäistä kertaa ollaan nyt kohdattu kunnolla. Tavallaan monia kaukaisia yhteyksiä tähän henkilöön, mutta en olisi kyllä ikinä osannut tätä kuvitella.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   2.7.24 09:44:45

Haluaisin tietää mitä näyttää minulle ja mies ystävälleni?
Ja työ. Minut valittiin uuteen tehtävään työpaikalla mutta nyt siihen yritetään laittaa kapuloita rattaisiin. Onnistuuko siirto tai jos ei niin nostetaanko palkka sille uudelle tasolle??

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 10:22:47

Fgh: aika on mennyt teidän juttunne ohi. Aina voi aloittaa alusta ja uudestaan jos molemmat niin haluaa, mutta hyvin harvoin uudelleenlämmitys parantaa tilannetta - olipa sit kyse ruoasta tai ihmissuhteista. Tähän tulee sellainen "oli kiva tavata, mutta ei muuta" tunne.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 10:37:09

Jippu: näytät nykyisessä suhteessasi olevan ihan tyytyväinen. On molemminpuolisia tunteita ja suhde toimii ihan hyvin.
Uusi työkaverisi on tuotu jostain syystä eteesi ja ei tähän ainakaan mitään kovin romanttista menoa nouse esiin tämän ihmisen kanssa. Enemmän tämä näyttää sellaiselta kahden ajattelumaailmaltaan samankaltaisen ihmisen kohtaamiselta joiden on helppo tehdä töitä yhdessä kun ajatusten taso on sama ja tapa tehdä on sama. Työnteko on helppoa kun tiimi toimii ilman eripuraa ja silloin tuloksiakin tulee paremmin aikaan. On helppoa ajatella että ne tunteet mitä tämä työkaveri saa sinussa aikaan on jotain romanttista, mutta onko ne oikeasti sitä, vai vaan sitä, että kun kaksi samankaltaista on kohdannut, niin on löytynyt ns sukulaissielu.
Pohdi oikeasti että onko tämä työkaveri sellainen minkä haluaisit, vai onko se vain sitä että olette samankaltaisia/sukulaissieluja.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 10:47:57

Miia: mielestäni pääset siihen uuteen hommaasi vaikka se nyt hiukan ehkä siirtyykin sen aloitus. Palkankin pitäisi nousta kyllä. Jonkinlainen hidastus tässä on, mut sit taas homma etenee, et odota rauhassa.

Suhteessa näyttäisi olevan vähän jotain keskusteluja menossa/tulossa. Miehellä vissiin liian kiire harrastuksissaan/töissään että yhteinen aika on kortilla ja mietit et onko tässä mitään järkeä. Intohimoahan teiltä ei puutu.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   2.7.24 10:49:13

Kiitos Aurora!

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: High Priestess 
Päivämäärä:   2.7.24 11:20:44

Aurora: suhde umpisolmussa tapailemani miehen kanssa. Haluaako hän enää tapailla ja etsiikö mut käsiinsä kaikesta sotkusta huolimatta?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 14:00:16

High Priestess: tilanne on nyt jumissa ja hän on kuin kaukainen tähti mitä et saa kiinni tällä hetkellä. Ei juuri nyt näytä siltä että etsisi sut käsiinsä ainakaan ihan heti. Vaatii vähän ajattelun muutosta jos hän joskus palaakin. Sulle näytetään henkistä kasvua tässä kohdassa, niin ota se vastaan ja päästä irti menneistä luodaksesi itsestäsi sen kuka sinä olet. Haastavia aikoja, mutta sä selviät kyllä :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Juppitero 
Päivämäärä:   2.7.24 14:17:49

Miten hyödyntää käynnissä oleva Jupiterin paluu? Tuoko mahdollisuuksia ja jos tuo niin millaisia? :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: High Priestess 
Päivämäärä:   2.7.24 15:10:54

Vetäisin tuossa itsekin pari korttia asiaan: tuli sauvojen lähetti ja rakastavaiset.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Kuhankysyn 
Päivämäärä:   2.7.24 15:13:01

Moi Aurora!
Mitä näkyy rakkaudessa?
Kiitos jo etukäteen!

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 16:14:37

Juppitero: nää astrologiset jutut ei ole mun vahvuuteni ja olen ymmärtänyt et se vaikuttaa missä huoneessa jokin planeetta sulla on siihen miten tän kaltainen paluu tai perääntyminen sit toimii sun kartalla. Joku astrologi vois osata auttaa tässä paremmin.

Nostin sulle kortit ja niissä esiin tulee perhe/parisuhde ja ystävyydet sekä omasta itsestäsi huolehtiminen eri tavoin.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 16:15:17

High Priestess: toivotaan parasta tälle asialle :)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 16:33:06

Kuhankysyn: ihan ekana jäin miettimään et oletko sinkku vai suhteessa koska tähän tuli parikin erilaista korttia mitkä voivat merkitä loppua tai alkua, mutta muiden korttien kanssa yhdessä päättelen että olet suhteessa - jos et, niin joku on sitten tulossa lujaa kohti.
Teidän välillänne on iso voimakas tunne ja se välillä haastaa suhdettanne vaikka samalla se pitää teidät yhdessä. Tässä nostetaan erityisesti esiin tunteet ja niiden käsittely - puhukaa avoimesti asioista ja tunteistanne, niin suhteenne toimii paremmin. (vähän ehkä väärä sana tuo paremmin mut just nyt en osaa kuvata sitä muullakaan sanalla mitä kortit kertoo) Jokin tässä teidän välillänne on muutoksessa - ei kuitenkaan mielestäni negatiiviseen suuntaan olla menossa.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: High Priestess 
Päivämäärä:   2.7.24 16:36:12

Toivotaan, toivotaan...mulle tulee lisäksi toi nimimerkkini kortti :O

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   2.7.24 18:38:09

Hei Aurora! Mitä kortit näyttää miehestä, jonka kanssa ollaan nyt koko ajan enemmän oltu tekemisissä? Onkohan hänellä minkälaiset fiilikset mua kohtaan? Mitäköhän ylipäätään ajattelee musta? Ollaan samalla työpaikalla, mutta istutaan eri puolilla taloa ja meillä on keskenään ihan eri työtehtävät. Silti ollaan nyt poikettu toistemme reitille useasti ja juttu luistaa hämmästyttävän hyvin, siksi pohdiskelen että miksi kohtalo on hänet tässä kohtaa elämää tuonut esiin…

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.7.24 19:55:14

Mulan: kyllähän se mies jollain tavalla on susta kiinnostunut ja ei näytä varatultakaan, et sikäli ihan hyvä homma. Jokin asia sillä on kuitenkin mielenpäällä - voi olla työasiakin - mikä tässä hiertää häntä jollainlailla, mut ei tämä huonolta näytä kokonaisuutena. Treffitkin tässä vilahti silleen et vois olla tulossa, mutta oliko se sit tämä kaveri vai joku muu, niin se jää nähtäväksi.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   2.7.24 20:31:47

Kiitos Aurora! Kertoiko kortit mitään siitä, että pysyykö henkilö jollain tapaa mukana elämässä vielä kesän jälkeenkin, vai jääkö kuitenkin unholaan? Tietääköhän mies mun suhdetilanteesta mitään? Voiskohan tämä mies olla sellainen ”sielunkumppani”, jonka kanssa oikeasti voisi syntyä jotain oikeaa ja pysyvää…?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.7.24 13:11:06

Mulan: kun ette ole vielä päässeet asioissa eteenpäin, niin ei tähän kerrottu sen paremmin jatkosta mitään. Samat elämänarvot teillä mielestäni olisi, mut noin muuten ei ehkä ole sellainen sielunkumppani kuin mitä itse sillä sanalla ajattelen.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   4.7.24 14:43:47

Taas apuja vailla. Olen tullut johonkin taitepisteeseen. Paljon vanhaa jäänyt taa mutta tietyissä asioissa joudun käytännön syistä roikkumaan, pääsenkö irti muuten kuin tekemällä jotain radikaalia?

Örkkiäkin mietin ja otan vähä takapakkia itse. Näit meille yhteenmuuton mut jos se ei nyt pikkuhiljaa ala tulla yhtään vastaan niin näen sille vain loittonevan selkäni. Miettiikö se näitä edes vai käykö puhdasta viivytystaistelua, että sais sen mitä vähän ehtii joskus irrottautumaan ilman aietta tehdä mitään muutoksia? En painosta enkä jahtaa, olen pyytänyt miettimään. Mutta odotan että se miettii ja joskus vastaa, eikä aikaa ole hirveästi. Olenko sille sen arvoinen, joskus näyttää että olen, joskus että en. Mitä se oikein tahtoo, tietääköhän itsekään.

On kai niitä muitakin miehiä olemassa sitten jos mitään ei tapahdu. Ei mulle mitään mysteerimiestä näkyisi? ;)

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   4.7.24 14:50:38

Oon nyt pidemmällä matkallani tutustunut mieheen, jonka kanssa on synkannut hyvin ja ollaan vietetty paljon aikaa ja reissattu yhdessä. Miltä näyttää meidän tilanne ja tulevaisuus korteissa?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.7.24 15:48:11

SK: näyttäisi et ootte molemmat lähdössä tästä eri suuntiin tällä hetkellä. Sun henkinen avautuminen on muuttanut sua monin tavoin ja se vaatis sulta aikaa että pystyt niihin muutoksiin sopeutumaan. Örkki on menossa työn perässä ja miettii kyllä niitä asioita mistä oot sille sanonut, mut ei ne ole ihan listan kärjessä aina. Muutos vaatii aikaa ja halua muuttua - nyt ei oikein näytä et kumpaakaan olisi tarjolla. Yhteenmuutto oli mielestäni joskus vuodenvaihteessa mahdollinen jos sinne asti matka jatkuu.
Tää vaatis nyt aika ison keskustelun siitä mitä sinä haluat ja mitä se ukkosi haluaa ja sen perusteella sit jatko.
Mihin sulla on kiire? Sulla on koko loppuelämäsi aikaa, niin älä hosu. Mysteeriukkoa ei näy :)

Joku viisaampi on sanonut et "saat sen mistä luovut" - sitä voi kokeilla et päästää irti ja katsoo palaako takaisin se minkä olet irtipäästänyt. Mä olen kokeillut tätä ja aika huonolla menestyksellä tähän asti, et takuuta en anna homman toimimisesta - voi toki olla etten oo osannut päästää irti oikein.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.7.24 15:58:10

X: pitkää ystävyyttä ja hauskanpitoa tähän nousee, mutta ei mitään sellaista parisuhdekuviota ainakaan juuri nyt. Kaikista ei ole perinteiseen parisuhteeseen ja tässä vähän näyttää siltä että teidän ajatuksenne ei kohtaa siinä mitä sinä haluat ja mitä se toinen haluaa suhteeltanne.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Työ on tehty 
Päivämäärä:   4.7.24 16:52:01

Mikä on mun kesämiestilanne?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: eri 
Päivämäärä:   4.7.24 22:11:27

Hei! Voitko yleisesti katsoa miltä minun tulevaisuus näyttää?

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Pm 
Päivämäärä:   5.7.24 00:46:09

Eteneekö meidän suhde mitenkään vai jatkuuko tällaisena seurusteluna?
Yhteisiä lapsia tuskin tulossa kun ikää kohta 50.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.7.24 12:40:40

Työ on tehty: tässä näyttäisi olevan ainakin yks, mut mun mielestä kaks eri tyyppiä ja se toinen näyttää varatulta kaverilta ja tää toinen olis sit susta oikeesti kiinnostunut, mut sä oot vähän et "emmää tota ota, et oon ennemmin yksin sitten".
Aika yksinäiseltä näyttää meno kun nää tarjolla olevat ei oo ihan parasta mahdollista laatua sun kannalta.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.7.24 12:48:42

eri: en katso varsinaisesti tulevaisuuteen vaan tähän hetkeen ja mitä näkyy tulevaa on mahdollisuuksia koska me ite tehdään päätöksiä ja tilanteet muuttuu, niin ne mahdollisuudetkin muuttuu.
Taloudellisesti näyttäisi elämäsi olevan ihan hyvällä tolalla - ainakin näytät tyytyväiseltä. Jos oot sinkku, niin jokin tapaaminen tässä olisi tarjolla ja jos oot suhteessa, niin sit teidän suhde toimii hyvin. Oletko harkinnut muuttoa - sellainekin voisi olla tulossa syksyn aikana.

  Re: Tarot 61

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.7.24 12:58:18

Pm: tunteitahan teidän välillänne on, että niiden puute ei ole ongelma, mutta toinen näyttää olevan yksinäinen ja toinen viihtyy yksin eikä kaipaa seuraa niin paljon.
Kuuntele itseäsi ja sitä mitä sinä haluat tältä suhteelta - oletko valmis seurusteluun vai onko sulle tärkeää yhteenmuutto tms eteenpäinmeno. Asiat kääntyvät lähitulevaisuudessa suuntaan tai toiseen - vielä ei tietoa minne, niin en osaa sanoa.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.