Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot pt 60??

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   4.6.24 21:04:32

Hukkasin edellisen ketjun.

Ehtisitkö Aurora katsomaan minulle mitä korteilla sanottavaa? Sekava elämäntilanne ihmissuhteiden osalta. Olisi yksi kiinnostava tyyppi tiedossa, mutta en ole varma.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   6.6.24 00:32:16

Missä se minun tuleva ukkelini piilottelee, jos muistat aiemmista topiceista? :D Näetkö hänestä mitään? Tässä on ollut aika kuollutta ihmissuhderintamalla. Jännittävin tapaus on kun ihastuin pihalla ilmeisesti samassa talossa asuvaan naapuriini, jonka kanssa en kylläkään vaihtanut sanaakaan. Sitä ei olekaan ennen tapahtunut - naapuriin ihastumista siis, ei hiljaisuutta. :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   6.6.24 00:54:40

Milloin sinkkuelämäni loppuu, onko valoa tunnelin päässä jo näkyvissä vai vieläkö vaan täytyy tyytyä yksinäisyyteen?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   6.6.24 07:08:21

Kiitos Aurora :)
Lapsista ei varsinaisesti ole ollut puhetta, koska ikää on mullakin jo lähemmäs 50 vuotta ja molemmilla on lapsi/ lapset.. Mitähän tuo voisi tarkoittaa. Toivottavasti ei ainakaan vahinkoraskautta..

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Kesä 
Päivämäärä:   6.6.24 10:38:08

Hei taas Aurora!

Viimeksi kyselin että miten selvitä tilanteesta kun hyvä ystäväni olisi halunnut avoimeen työpaikkaan yrityksessäni. Näkymät ei olleet kovin hyvät tähän yhdistelmään ja kuin ihmeen kaupalla asiat menivätkin niin, ettei loppuviimeksi palkattu ketään. Päätös tuntuu tässä kohtaa hyvältä ja oikealta :)

Lisäksi kyselin heppatouhujen mukaan tulosta bisnekseen ja siihen tuli viestiä että joku homma ei ihan toimi heti mutta kannattaa jatkaa ja muokata suunnitelmia. Ja toden totta monta juonikäännettä on jo ehtinyt tulla... ehkä se oma polku löytyy näiden erehdysten kautta, vaikka se näyttäisi kapeammalta mitä ensin ajattelin. Mutta tästäkin olo että hyvä näin. Kiitos kannustavasta tulkinnasta, yksinyrittäjänä ehkä liian vähän tukiverkkoja asioiden pohtimiseen.

Mutta se parisuhde... samassa jamassa jo menty kokonainen vuosi, välillä paremmin ja jopa hyvin mutta sitten taas... itsellä aika lamaantunut olo, odottelen vaan mitä tapahtuu ja onneksi kiirettä pitänyt noissa muissa asioissa. Enkelikorteista olen saanut viestiä että tänä vuonna tulisi jokin merkittävä kohtaaminen/yhteydenotto joka muuttaa elämäni suuntaa, näetkö tästä mitään? Unessa näin "tulevan aviomieheni" vaikka olen vannonut että naimisiin en mene!! Olisi kiva saada rauha myös tälle elämän osa-alueelle.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 16:54:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9669010&t=9648726

Hilla: olet matkalla kohti jotain uutta ja asia selviää sulle sitten kun se hetki on lähempänä. Tähän ei näytetä kuin yksi kumppani tällä hetkellä, mutta tilannehan voi muuttua sitten kun tuo uusi alku tulee kohdalle (se uusi alku voi olla myös se kumppanin vaihto vaikka sitä ei vielä näy). Kuuntele omaa sisäistä ääntäsi ja luota siihen, niin tiedät mitä tehdä.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:01:15

Joku aiempi: kyllä mä tän jutun muistan :D
Taidat nyt itse olla se "ongelma" tässä ettei homma etene - ikäänkuin viihtyisit liian hyvin yksin ja katselet vaihtoehtoja ja oot silleen et "nääh emmää tota ja tossakin on joku vika kun se on sinkku jne". Se ukkeli on melkein jo sun oven takana kukkapuskan kanssa, mutta kun sä ite et sitä huomaa. Nyt se deittiappi toimimaan ja älä ole niin kriittinen niiden valintojesi kanssa (juu jonkinlaiset kriteerit pitää olla, mutta ei niiden kannata olla liian tiukatkaan)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Haave 
Päivämäärä:   6.6.24 17:05:53

Joko minun rakkaustarinasta alkaa näkyä, mihin se kääntyy? Jatkoon vai ei?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:10:30

sinkku: valoa näyttäisi olevan kyllä tulossa - ehkä tuolla elo-syyskuun maissa voisi olla jotain tulossa vastaan. Kannattaa kuitenkin olla hiukan varuillaan kun tässä näytetään joku joka on ehkä hiukan vilpillinen kaveri, ettet sitten tulisi huijatuksi. Voisi olla myös joku ex joka on huijannut sua ja koittaisi tulla takaisin.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:12:09

Miija: ei ne lapset ole sen ikäisiä että olisi lapsenlapsia tulossa? Toki voihan se olla vain sinua kuvaava kortti = äidillinen hahmo.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:21:14

Kesä: muistan kyllä tämänkin jutun - hienoa että asiat on selvinneet näiltä osin :)
Aika väsyneeltä ja tympääntyneeltä näytät tähän suhteeseesi ja nyt sun vaan pitäisi tehdä päätös jatkatko tässä vai et. Muuten mikään ei muutu jollet tee ratkaisua. Uutta kumppania ei näy ainakaan vielä koska olet tässä nykyisessä kiinni - vasta kun irtaannut tästä voi jotain uutta tulla elämääsi (se olisi kyllä oikein piristävä juttu, koska nyt näytät kovin yksinäiseltä tässä suhteessasi).

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Nuutunut 
Päivämäärä:   6.6.24 17:23:47

Miten tämä tilanne ratkeaa, etenkin tuon hevosen osalta. Vaikea syksy tulossa, vaikean kesän jälkeen. Kestänkö minä??

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:27:09

Haave: teillähän on tässä tunteita kyllä ja voisitte saada oikeinkin hyvän suhteen, mutta nyt olisi ehkä syytä puhua asioista suoraan. Jotenkin molemmilla on mielessä jotain, mihin ei ehkä ole ihan tyytyväinen ja näihin asioihin voisi saada kompromissin aikaan kun vaan puhutte ne auki hyvässä hengessä. Mitä sinä haluat suhteelta ja mitä kumppani haluaa ja kohtaako ne ajatukset mitenkään.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   6.6.24 17:31:51

Joo, mä olen kyllä 100 % se ongelma tässä ja olen jo jonkin aikaa epäillyt (tai peräti tiennyt), että itse jarrutan hommaa. :D Tuntuu tosiaan kuin toinen puoli meikäläisestä ei mitään ukkelia haluaisikaan ja toinen puoli sitten haikailee ja haaveilee ja ihastuu suunnilleen pihalla käveleviin naapureihin. Deittiappeihin en kyllä koske, vaikka sitten jäisin loppuiäkseni sinkuksi, sen tyyppinen treffailu on pahin painajaiseni. :D Olen vähän sellaista tyyppiä, että pitää törmätä ja tutustua ensin jotain muuta kautta ja katsoa sitten kehittyykö siitä jotain molemminpuolista kipinää. Muuten juoksen karkuun.

Kiitos taas ja kiva kun jaksat vielä katsoa näinkin vaikealle ja itsepäiselle "asiakkaalle", joka sabotoi kaikki mahdollisuudet mitä korteista näkyy :D <3

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.6.24 17:36:52

Nuutunut: hevosen kohdalle näytetään luopumista - myynti vai lopetus, niin sitä en osaa sanoa. Elämä helpottaa jotenkin syksyllä - jotain tulee mikä tuo sulle energiaa ja iloakin. Tsemppiä ja kestä vielä hetki :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   6.6.24 17:49:17

Sellaisen lisäkysymyksen voisin kyllä vielä esittää (jos et ole jo aivan kyllästynyt...) että näkyisikö nyt selkeämmin että oliko tämä ukkeli siis jonkinlainen vanha tuttavuus vai kokonaan uusi tyyppi? Tästä on tullut korteilta vähän ristiriitaista viestiä ja jostain syystä tämä nyt suuresti kiusaa minua, kun en tiedä pitäisikö koukkuun laittaa uudet vai vanhat madot. :D Yritän nyt taas edes vähän skarpata ukkelinmetsästyksessä!

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Nuutunut 
Päivämäärä:   6.6.24 17:49:58

Kiitos Aurora, näin olen itsekin tuon hevosen kohtalon nähnyt. Kävi enne jo viime syksynä. Katsotaan miten luopuminen tapahtuu, vaikea se on joka tapauksessa. Mulla on nyt puuhaa koko kesän, toivottavasti työn tuloksena on se ilo ja energia syksyllä...

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Haave 
Päivämäärä:   6.6.24 17:51:04

Kiitos ja allekirjoitan kyllä... tiedän mihin olen itse hiukan tyytymätön mutta en tiedä onko hän halukas muuttamaan asian tilaa takiani. Mikähän se häntä kaihertava juttu on? Minulla on hevonen eksäni tallissa ja monesta syystä sitä on vähän vaikea siirtää muuallekaan, olisiko mustasukkainen, vai onko jotain muuta. Et mitään vinkkiä nähnyt?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Onni 
Päivämäärä:   6.6.24 18:29:07

Miltä uusin suhteeni näyttää? Itsestäni vaikuttaa lupaavalta ja vastapuolikin vaikuttaa innostuneelta

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Kikkare 
Päivämäärä:   6.6.24 21:00:41

Miltä minun elämäni näyttää tällä hetkellä? Mieskuvioista mitään?

Kiinnostaisi kans tietää mihin lopputalven heila hävisi :D en häntä kaipaa sen kummemmin mutta ihmetytti ja ihmetyttää edelleen miten se juttu loppui :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   7.6.24 12:33:19

Ok, sain kortit haetuksi ja ehdin jopa istahtaa niitten ääreen. En tiedä ratkesiko tilanne jo mut niin... no näyttää että ollaan tilanteessa jossa ukko on vöhön valinnan edessä, jostain se joutuu luopumaan ja työn alla ois päätös että mistä. Se on itte ittensä ns. vihollinen, ajattelu on jotenkin jämähtänyt urilleen vaikka tahtoa olisi muutoksiin. Hankinnan suhteen olisi hyvä nyt käyttää kirkasta järkeä ja jonkinlainen vilungin kortti selventää että oisko tosiaan jotain peiteltyä virhettä hankinnan kohteessa? Hän ottaa sinut huomioon tässä asiassa mut jotenkin on puolustuskannalla ja ehkä peittelee sulta jotakin siksi. Avainkortti ehdottaa kompromissia. Hän voi valita, että elämästä tippuu pois joku osa-alue (sinä? Ehkä), mutta kortin viesti on että hän voisi toimia nyt jotenkin niin että elämän eri alueet saisi tilaa. Siihen sitä harkintaa nyt tarvitaan molemmilta. :)

Mun elämä on vähän taas jo uomassaan (joten haen uutta työtä heti kunhan ehdin kyhätä sen hakemuksen :D). Löytääköhän örkkini vieläkään yhteiseen uomaan vai jatkaako se sätkimistä aina vain? Skorppari ja sen varmistelupakkomielteinen pessimismi, voi #&%$&... mutta silti, <3.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   7.6.24 12:53:20

No niin... nyt on SE viikko käsissä huomsiesta eteenpäin mistä olen joskus kysellytkin suhteen osalta.
Miltä näyttää kun on nyt näin ajankohtainen?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:16:22

Joku aiempi: nyt ei tullut kyl yhtään sellaista fiilistä et onko uusi vai vanha tuttu - joku tummempi tyyppi, saattaisi olla viikset ja/tai parta myös - ainakin sellainen sänki, normaalivartaloinen ja huumorintajuinenkin tuntuisi olevan. Ei mitenkään pitkä mut ei pätkäkään. Jos tulis mua vastaan niin katsoisin kyl toisenkin kerran - on sen verran söpön näköinen mun mielessä :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:19:25

Haave: aina ei saa kiinni siitä mikä on "ongelma", joten en osaa sanoa mikä tällä kaverilla on mielenpäällä.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:25:05

Onni: toisaalta näyttää ihan hyvältä - on tunteita ja näin, mut sit tää kaveri näyttää vähän vauhdikkaalta (harrastuksia? työhullu?) et se voi tehdä teidän yhdessäoloon haastetta ja ristiriitoja.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:34:31

Kikkare: melko tasapainoiselta näyttää tällä hetkellä sun elämä ja on tuossa joku mieskin tarjolla sulle ja siitä voisi tulla ihan hyvä juttu kyllä. Mennyt mies on kadonnut niin ettei edes kortit osaa kertoa miksi katosi - näitä joskus vaan sattuu ja vika ei ole sussa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: hups 
Päivämäärä:   7.6.24 15:36:25

Mitä sanotaan muutosta ja miehestä?

Kiiitos vanhoista vastauksista enää en kysele (ehkä)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:50:23

SK: kiitos <3 mulla on itelläkin jokin kilauttanut kelloa kun sen hankinnan kuvia oon katsellut. Oon kovin sitä mieltä että EN ota häneen yhteyttä ite, mutta toisaalta mitä pidempään tätä jatkuu, niin sitä hankalammaksi se puhuminen sitten menee kun ehtii ajattelemaan kaikenmoisia juttuja. Ehkä mun vaan pitää kysyä et koska se ehtis jutteleen.

Örkkisi löytää kyl sinne samaan uomaan mut vielä menee hetki (muutama kk sanoisin). Onhan se ihan rakastunut, mut ei osaa/halua luopua vapaudestaan helpolla. (todellakin sukua tolle mun ukkelille :D )

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 15:59:09

Mikke: tässä sanotaan et sun kannattaisi muuttaa ajattelutapaasi tähän asiaan jollain lailla. Mieshän koittaa hyvitellä sua ja ei haluaisi et koet negatiivisia ajatuksia tän harrastusviikon suhteen, mutta jos sä et muuta sun ajatteluasi asiaan, niin tää voi jossain kohtaa kaataa teidän suhteenne kokonaan.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   7.6.24 16:04:05

Joo nyt on sen äijäsi aika jotenkin vaihtaa näkökulmaa ja miettiä mitä se haluaa. Nämä änkyrät ei helpolla luovu päähänpinttymistään.

Kiitos tulkinnasta, kyllä minäkin uskon että sillä örkillä on tunteita. Mutta pitää mun itsekin nyt ottaa aikaa itselle ja ajatuksilleni, on aika ihanaa asua oikeasti yksin nyt piiitkästä aikaa. Iltavuoron jälkeen lähteä yöllä lenkille jos on kiva ilma, katsoa just mitä kanavaa tahtoo jne. Kyllä minä jossakin kohti varmaan haluan taas saman katon alle miehen, ja jos ei örkki halua niin se on sitten varmaan dasvidanija. Mutta jospa se päättää haluta mut kokonaan. Ja tarvittaessa voin vihjata että on niitä muitakin miehiä maan päällä, se tällä hidalgolla joskus vähän unohtuu... ei mua muut miehet kiinnosta, mutta en ehkä korostamalla sitä sille nyt korosta. :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 16:04:18

hups: muutto on vähän siinä ja tässä et onko se taloudellisesti järkevä vai ei. Harkitse tarkkaan ja tee laskelmat hyvin. Mieshän sit näyttää kyllä oikein hyvältä, että ei muuta kuin onnea matkaan.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: esim 
Päivämäärä:   7.6.24 16:08:02

"hups: muutto on vähän siinä ja tässä et onko se taloudellisesti järkevä vai ei. Harkitse tarkkaan ja tee laskelmat hyvin."
en nää mitään vaihtoehtoja.

"Mieshän sit näyttää kyllä oikein hyvältä, että ei muuta kuin onnea matkaan."
tost tuli kyl sellaset vibat ettei @!#$ näytä :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 16:08:33

SK - no siinähän se on kun tääkin tomppeli haluais kaiken, mut sit ei ole valmis joustamaan mistään ja ehkä kuvittelee tuntevansa ja tietävänsä mitä mä ajattelen vaikka ei todellisuudessa tiedä. Menköön jos on mennäkseen, mut kaippa se tajuaa ettei ihan äkkiä löydä sellaista naista joka sitä katselee edes näin kauan :D
Mä pärjään ilman sitä, mut pärjääkö se ilman mua ;)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   7.6.24 16:21:49

Sielunveljiä indeed... vai onko meillä sama mies? Sekö tässä hommassa tökkii? :,D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.6.24 16:27:36

SK: eikös niillä ollut sama etunimi vai muistanko väärin? :D
Et jos se onkin nimestä johtuvaa tämä..?
Sulla oli kummiskin sellainen iso/roteva tyyppi ja mun ukkeli on sellainen kuivankesänorava-tyyppinen :D
Mut skorpioni ja vaaka on vierekkäin astrologisella kartalla, niin sekin voi vaikuttaa asiaan.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   7.6.24 17:21:10

Kiitos Aurora ja varmasti totta.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   7.6.24 17:46:32

Joo nimi oli sama. Onneksi tuntomerkit eivät. :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Halla 
Päivämäärä:   7.6.24 18:39:50

Miltäköhän näyttää mun ja hiljattain tapaamani miehen välillä? Millaisia uhkia tai mahdollisuuksia tulevaisuudelle?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   7.6.24 19:49:20

Huh, no kuulostaa kyllä ihan mieheltä minun makuun. Kiitos päiväunimateriaalista ;)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   8.6.24 19:18:45

Arvaa Aurora tuliko tänään juhlissa vastaan just eikä melkein kuvailujesi mukainen herrasmies vastaan. Meinasi mennä pasmat täysin sekaisin tästä syystä, että kiitti vaan! :D Ei oikein auttanut pasmojen sekaisin menemistä, että tästä samasta tyypistä yksi intuitiivinen läheiseni sanoi kauan sitten, että teillä (siis minulla ja sillä tyypillä) on joku yhteys ja hän luki sen kuulemma meidän silmistä, eikä tälle läheiselle ole koskaan muulloin tullut mitään vastaavanlaista tunnetta. Olin jo unohtanut koko jutun kun en ole tätä tyyppiä montaa kertaa viimeisen kymmenen vuoden aikana nähnyt. No, tämä ukkeli on kyllä vähän turhan nuori ja käsitykseni mukaan perheellinen mies, joten se siitä haihattelusta. Mutta samperi kun meinasi pakka hajota, kun tajusin että hemmetti sentään, tämä mieshän on suoraan Auroran kuvailuista, ja käyttäydyin varmaan kuin idiootti. :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.6.24 11:14:21

Halla: tunteet on pinnan alla ja kysytäänkin et mitä ne sanovat? Oletko tän miehen kanssa vain että et olisi yksin, vai onko tunteitakin olemassa ja millaisia. Mitenkään superromanttiselta tämä ei tällä hetkellä vaikuta vaan ennemminkin järkiperäiseltä tapailulta. Voi toki siitä muuttua kun aikaa kuluu - kaikilla kun ei ne tunteet syty hetkessä. Tällä hetkellä tämä juttu voi mennä mihin suuntaan vaan, mutta selvinnee aika pian mitä tapahtuu.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.6.24 11:16:27

Joku aiempi: voi hyvänen aika :D Jäi meinaan kirjoittamatta tuohon kuvailuun et näyttää nuoremmalta kuin sinä, mutta kai siihen joku syy on miksi kohtasitte. Selvinnee aikanaan :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   9.6.24 16:07:30

Apua! Onneksi et maininnut sitä nuoremmuutta, muuten olisin oikeasti varmaan saanut hermoromahduksen yhtäläisyyksien määrästä kun nyt jo tuntui ihan riittävästi noituudelta :D Älä nyt vaan sano, että ajeli mielikuvissasi vielä kaksipyöräisellä... No jotain tässä varmasti on takana, että täsmälleen kuvailemasi kaltainen tyyppi tuli vuosien jälkeen ihan puskista vastaan melkein heti kun hänet näit, ja tästä samasta miehestä on toinen voimakkaan intuitiivinen henkilö huomauttanut jo vuosia sitten (eikä mikään "yhteyksien" kyttääminen ole edes ollenkaan hänen tapaistaan, melkeinpä päinvastoin). Kai tällä kaikella tosiaan on jokin syy, joka selviää sitten kun sen aika on, se aika vaan ei taida olla ihan vielä.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Halla 
Päivämäärä:   9.6.24 21:57:32

Aurora: tää tyyppi on eka ketä kohtaan mulle on syttynyt tunteita, hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta varautuneemmalta ja sanoo haluavansa edetä hitaasti. Se tietty saa miettimään, että päteekö tuo sun kirjoittama sit häneen, että mitä hänen mahdollisten tunteidensa takana on…

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: ina 
Päivämäärä:   11.6.24 15:06:01

Missä mun autonavaimet? Jossain täällä sisällä mutta missä?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Mpk 
Päivämäärä:   12.6.24 07:32:28

Kerrotko mitä nyt on meneillään, minä ja mies. Tai tulevassa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   12.6.24 10:17:16

LähettäjäAurora
Päivämäärä6.5.24 18:29:05
<33: hauskanpitoa sillä näyttäisi olevan mielessä ja jollain lailla pitää sua löysässä hirressä roikkumassa - tietää et oot tavallaan kiinnostunut hänestä ja sit kun on tylsää, niin kokeilee et vieläkö nappaa."

Tää homman kehittyy. Kestääkö syksyyn? Näkyykö suhdetta? Voiko tunteet olla aitoja? Miten perhe tulee suhtautumaan?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 16:34:29

Joku aiempi: ei sentään näkynyt mitään kulkupeliä sillä :D

Halla: kaikki ei vaan niitä tunteitaan niin näytä. Näytti kyllä sellaiselta "edetään rauhassa"- kaverilta, et odottele ja katso mitä tapahtuu :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 16:35:45

ina: toivottavasti oot jo ne avaimet löytänyt. Korteilla ei oikein tän kaltaisiin juttuihin saa tietoa ja mun intuitio ei nyt myöskään sanonut mitään.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 16:42:03

Mpk: jotain valintaa pitäisi vissiin tehdä. Näyttäisi et ootte vähän eri mieltä jostain asiasta - ei riitaa, mut molemmilla on oma mielipide ja pitäisi löytää se tasapaino tähän että pääsisitte asiasta yli/eteenpäin.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 16:48:53

<33: näyttää edelleen roikuttavan sua narun päässä ja tuli tunne et voisiko olla narsistinen tai pelimies tyyppinen kaveri kyseessä? Kun tähän nousee muitakin naisia kuvioon mukaan. Kyllä tämä syksyyn asti voisi kestää ihan hauskanpito linjalla. Tunteita tässä ei kylläkään näy tällä hetkellä.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   13.6.24 17:31:10

Taas mennään. Toinen kerta kun tässä suhteessa luettelin madon luvut ja ilmoitin hra örkille että muuan raja seisoo tässä. Nyt se ottaa lukua, vieläkö se toipuu? Kovin mielellään tämä olisi päällikkönä joka asiassa mut ei se aina mene niin. >:(

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 18:11:03

SK: ei se ainakaan näytä että tähän loppuisi tämä juttu. Luku 8 nostetaan hyvin vahvasti esiin, et meneekö sit 8 päivää vai kuinka että tämä selviää. Kovin se siellä miettii kyllä asioita. Vähän tuntuu ihmettelevän et kuinka tää nyt näin meni :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   13.6.24 18:26:52

Sietääkin miettiä. Tykkään miehessä siitä johtajaluonnepiirteestä, mutta kun tulee aika vääntää sille rajoja rautalangasta, käytän minäkin ratakiskoa. Toivon että se tulee takaisin, mutta ehdot ei ole muuttumassa... :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 18:42:34

SK: täällä on kohta 3 viikkoa kestänyt hiljaisuutta. Ei se helpolla anna periksi tämäkään ukkeli, van itelleen sika kiusaa tekee kun ruokakipponsa kaataa sanoi äitini aina, että omaan nilkkaansa tää nyt kusee tässä asiassa.
Kyllä musta eroon ois päässyt helpommallakin kuin mykistymällä kokonaan ;)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   13.6.24 18:50:26

No voi sitäkin... se kortti mistä sanoin että se on itte ittensä vihollinen, eikä itsepäisyyttään tee mitä haluaisi tehdä, on siinä pakassa semmoinen kuva jossa käsi pidättelee toista (omaa) kättä oikein puristusotteella ranteesta. Joku tunnelukko, käsittelemätön asia joka saa sen puskemaan vaan vaikka ei halua tehdä niin..? Jos haluat niin ota yhteyttä siihen ja kysy haluaako se jutella asiat halki. Joku sitä nyt riivaa eikä se tykkää siitä itsekään mut ei ehkä jotenkin osaa nyt muuta? Olen töissä niin en nyt pääse korteilleni.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 18:57:43

SK: tiiän melkein mikä on ongelma, mutta en pysty asiaa ratkaisemaan jos hän ei ite halua auttaa asiassa. Nyt viikonloppuna oon poissa maisemista, niin pitää jättää yhteydenotto seuraavaan viikkoon, niin jos sillä olis vaikka juhannuksen aikaan vapaa hetki käydä kääntymässä. Monesti me ite ollaan oman onnemme esteenä - niin olen ollut minäkin, mut jossain kohtaa tuli järkeä sen verran et ymmärsin kääntää suuntaa ja ajattelutapaa, ni kummasti on helpottanut elämä.

Mikä korttipakka sulla on? :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   13.6.24 19:00:15

Mulla on Ukon pakka henkilökohtaisin, ja sit se jolla yleensä teen tulkinnat muille, on Ravens Prophecy. Älyttömän kauniit kortit.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   13.6.24 19:01:28

Ja joo, kaikkea ei voi tehdä puolesta jos joku haluaa kusta muronsa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   13.6.24 19:12:15

Jep. Pelimiestyyppi ja eksä lapsensa kera vahvasti mukana. Voiko olla tytär, mikä näkyy? Voihan olla että käyttää mua hyväkseen, mut niin kai minäkin. Pitääpä pitää puoleni. Tunteistanikaan en olis ihan niin varma.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.6.24 19:20:16

SK: mitä kuvia siitä löysin, niin on kyl hienot kortit :)

<33: taisi olla se ex ja lapsikin siinä joo, mut saattoi olla vielä joku muukin, kun niitä oli useampi nainen. Tsemppiä :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   13.6.24 20:34:47

Hyvä niin :D Mitähän kortit neuvoisivat tässä tekemään? Heitänkö tuon ukkelin kokonaan mielestä ja lakkaan ajattelemasta koko asiaa?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.6.24 23:27:06

Oon tällä hetkellä reissussa, mut suunnitelmat loppureissun osalta sumuisat ja eri vaihtoehtoja liikaa. Mitä kortit kertoo tästä reissusta?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   14.6.24 07:43:57

Hei Aurora, olen kysynyt aiemmin mm. miehistä ja unelmieni omakotitalosta, ja nyt olen taas hämmennyksissäni. Näyttää siltä, että vaikka nyt olenkin päätynyt sille kannalle, että oma mies on ihan hyvä mies, niin tämä ei ehkä sittenkään jatku enää kovin pitkälle. Näetkö siitä mitään? Tulenko olemaan yksin vai näkyykö jotain edessä? Yksinolo ei ehkä ole paha juttu ainakaan toistaiseksi. Kuinka kauas näet? En oikein osaa muotoilla kysymyksiäni kunnolla.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.6.24 08:01:41

Aurora: lopetanko yrityksen ja lähden muihin hommiin? Vai odottelenko vielä? On ollut oma yritys 25 vuotta, mutta nyt AI:n ja Suomen taloustilanteen takia alkaa motivaatio olla nolla jatkon suhteen. Kiitos :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.6.24 18:59:49

Joku aiempi: ei taida onnistua niin helpolla kuin luulet se unohtaminen, mutta ainahan sä yrittää voit :D
Näyttäisi et mies on eroamassa/juuri eronnut - ainakin sellainen tunne näistä korteista tulee. Onko sulla vaaleat hiukset? Jos sä käännät tälle asialle selkäsi, niin sinkkuelämä jatkuu, mutta odota ja katso tuleeko tässä jokin muutos - ottaako mies yhteyttä tai törmäätte muuten jossain. Hidasta, intohimoista ja "järkiperäistä" alkua tässä näytetään ja onnellinen pariskuntakin näyttäisi olevan tarjolla.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.6.24 19:06:13

H: jokin ilmoitus jonka luet antaa menovinkin/vinkkejä (lehti/netti tms) ja jonkinlainen vaellusretki ainakin voisi olla ohjelmassa. Tärkeimmäksi kuitenkin nostetaan et ottaisit omaa aikaa ja rentoutuisit - koko ajan ei tarvitse olla menossa jostain jonnekkin - pysähdy muutamaksi päiväksi johonkin sopivaan paikkaan. Mukavaa loppulomaa :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.6.24 19:16:21

Vanha lehti: te ootte olleet oikein hyvin toisillenne sopiva pari ja vaikka nyt eroaisitte, niin ystävyys jäisi silti välillenne. Kysytäänkin että haluatko erota, vai olisiko vielä jotenkin saatavissa se kipinä syttymään? Nythän tämä näyttää taantuneen ystävyyssuhteeksi ja ei sekään huono asia ole, mutta kyllähän parisuhteessa pitäisi olla jotain kipinääkin. Uusi alku on mahdollinen tämän miehen kanssa, mutta se vaatii työtä molemmilta osapuolilta - myös ero on hyvä vaihtoehto - kortit eivät ota sen paremmin kantaa kumpi on parempi valinta. Uutta kumppania ei tähän hetkeen näytetä.
Mä katson kortit aina tähän hetkeen ja se mitä näkyy tulevaa on mahdollisuuksia ja aikajana 6-12kk eteenpäin, mutta pitää muistaa et asiat ja tilanteet muuttuu aina kun me tehdään jotain päätöksiä, niin silloin myös nää mahdollisuudet muuttuu.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.6.24 19:23:00

?: ei se yrityksen lopettaminen taloudelliselta kannalta ole huono ajatus, mut kehoitetaan etsimään se uusi paikka ennen kuin laitat firman oven kiinni. Kaikella on aikansa ja paikkansa meidän elämässä ja joskus on hyvä kääntää uusi lehti elämässä.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   14.6.24 22:17:06

Oho, no jopas jotakin, iso kiitos taas! Olin jo melkein varma että sieltä tulee punaista valoa haihatteluille, mutta ei sitten! :D En kyllä tosiaan sen parisuhteen tilasta tiedä mitään, ainoastaan sen että aiemmin on ollut saman kumppanin kanssa iät ja ajat, mutta suhteen nykytila on täysi mysteeri. Ehkä jään sitten varovasti odottelemaan, heittääkö universumi sen vielä tielleni ja vieläpä vapaana miehenä. Pakko vaan edes yrittää pitää pää kylmänä kun mulla on taipumus... kröhöm... hieman laukkaavaan mielikuvitukseen näiden ukkeleiden kanssa. Mä olen sellainen aika ristiverinen, sanoisin että kuitenkin selkeästi enemmän tumma kuin vaalea, joten jos siellä joku Elovena-blondi näkyy niin se taitaa olla joku muu kuin minä. :D

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   15.6.24 06:46:03

Kiitos, Aurora. :) Tuo on totta, että ystävyystyyppiseksi kumppanuudeksi on tämä suhde muuttunut vuosien, tai sanotaanko vuosikymmenten, aikana. Sitä pidän oikeastaan hyvänä asiana, ettei uutta kumppania näy.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.6.24 06:48:25

?: kiitos :) Tiedän kyllä, että tällä koulutuksella ja ammattitaidolla saisin hyvän työn ja palkan, mutta siinä menisi sitten vapaus ja koko elämäntyyli. Laitan harkintaan :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: AJ 
Päivämäärä:   15.6.24 06:56:28

Jos Aurora on korteista ennustaja, niin haluaisin tietää
Tulevan työtilanteeni ?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   15.6.24 07:13:41

Aurora: näkyykö näille sekundakroppaan liittyville ongelmille loppua?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.6.24 08:59:54

AJ: en ennusta vaan tulkitsen mitä korteilla on sanottavaa :)

Työtilanteeseen näyttäisi tulevan jotain muutosta - ehkä melko isokin muutos ja huomautetaan että ihan kaikki ei ole ehkä sitä mitä sanotaan (joku/jotkut työkaverit ehkä salaa jotain tms). Asiat on menossa kuitenkin oikeaan suuntaan ja vielä hetken kestää ennekuin olet siellä missä pitääkin. Luota omaan intuitioosi, niin se auttaa valitsemaan oikein.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.6.24 09:05:45

Faktahomma: periaatteessa en terveydellisiin asioihin katso, mutta koska muotoilit kysymyksesi näin, niin pystyin esittämään kysymyksesi korteille ja niiden mielestä tilanne tulee tasapainottumaan jossain kohtaa - ei mene ehkä edes kovin pitkää aikaa siihen. Välillä näyttäisi et voi tulla huonompia hetkiä ja sit taas menisi ihan ok.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.6.24 09:06:55

Mä lähden nyt viikonlopuksi reissuun, et jos kysymyksiä laitatte, niin vastaan aikaisintaan sunnuntaina illalla - todennäköisesti menee maanantaille.
Mukavaa viikonloppua kaikille :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.6.24 09:14:27

Beibi on alkanut oppia jotain, nyt se ilmestyi viestittelyymme uudella asenteella. :) Vielä ei ole päästy näkemään, ja varsinaisen keskustelun siitä asettamastani rajasta haluan käydä kasvotusten. Mutta ehkä tämä hyväksi kääntyy kun liika machoilu väistyi. Palaa taatusti takaisin kyllä kun se saa taas siimaa, mutta ehkä nämä järjestämäni pöläytykset jättää vähitellen muistijäljen sen kovaan kalloon ja pahimmat ylimielisyydet vähän vähenee.

Alan jo hiukan haaveilla oikeasta yhteiselämästäkin, kun onhan tuo osoittanut oppimiskykyä kuitenkin. Ja rakastan sitä mörrikkää. Ei taida niin hurjaa näkyä ainakaan vielä olla edessä kuitenkaan hänen puoleltaan? :) En kyllä itsekään ole semmoiseen vielä valmis ihan hetkeen. Mut vähän haaveilen. Että sais joka aamu herätä sen vierestä. <3

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.6.24 09:15:29

Ai kerkisit karata kirjoittaessani - hyvää viikonloppua! <3

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.6.24 15:55:38

SK: kyllä sä vielä muutaman kerran saat sitä pöläyttää ennen yhteenmuuttoa :D
Mut te haette vielä sitä tasapainoa suhteeseenne - yhteisen ajankäytön ja rajojen suhteen. Et sit kun ei tarvi enää pöläytellä (ainakaan paljoo) ni vois olla se yhteenmuuttokin ajankohtainen. Kahtellaan asiaa tarkemmin n loppuvuodesta (arvio et vuosi siitä kun aloititte suhteen).

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   17.6.24 19:09:54

Iloni erävoitosta oli lyhytaikainen, tällä kertaa ilmoitin että siinäkös olet juhannuksen töissä jos lystäät, minä lähen juhlimaan. Kerroin että varaamassani yösijassa on tilaa kyllä toisellekin mutta kotiin en ole jäämässä. Ei taida tulla yhteistä juhannusta vaikka oletan että sitä nyt vähän sapettaa? :) Mutta nyt nämä asiat on upotettava sen kalloon, minua se ei voi hallita, ja jos ei se sitä kestä niin ei auta ku heittää verkot taas vesille.

Toivottavasti sulla oli kiva reissu. :)

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.6.24 19:17:43

No jos sukulaisten tapaaminen ja rippijuhlat on kiva syy reissata yli 100km päähän, niin kai se ihan ok oli :D
Toki oli siinä joukossa sellaisiakin sukulaisia joiden näkeminen oli ihan kiva juttu, mut koko viikonloppu meni ajellessa ja omat kotihommat odottaa et jaksais ne tehdä, mut kaippa ne siitä sit taas joku päivä.
Yksinäinen juhannus se taitaa olla täälläkin jollen naapureiden seuraan mee, mut oikeestaan olis hyvä levätä ihan rauhassa, niin jaksais sit vielä viikon harjoittelussa ennen lomaa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.6.24 20:33:36

Aurora saako kysyä mitä ikäluokkaa olet? :) Ja kaunko sinulla on ollut ns. kanavat auki ja minkä ikäisenä ne aukesivat?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Iltatähti 
Päivämäärä:   18.6.24 00:18:30

Onko lapsilukuni varmasti täynnä? Pitkään olin siitä varma, että on...mutta mutta, mitä sanovat kortit?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.6.24 05:55:53

- : mä oon nyt 55v ja lapsena jo oli kanavat auki, mut suljin ne jossain kohtaa kun kaikki sukulaiset ei oikein ymmärtäneet näitä juttuja ja palaute oli sellaista että oli "pakko" laittaa ovet kiinni. Tuossa 40 ikäisenä alkoi taas kanavat aukeilemaan itsestään tai sit olin vaan valmis siihen henkisesti. Aika kauan kuitenkin hain sitä tapaa millä pääsen tuomaan tietoa ulos. Joskus tulee selviä näkyjä, mutta se on tosi harvoin, niin näin korttien välityksellä oon nyt parhaiten päässyt auttamaan muita. Voi olla et tulee vielä jokin muutos tähän, mutta sen näkee sitten.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.6.24 06:04:57

Iltatähti: harvoin mikään asia on täysin varmaa tässä elämässä :)
Nyt elämä näyttäisi olevan tasapainossa ja kysytäänkin että jaksatteko kumppanisi kanssa taas aloittaa alusta sen pikkulapsiarjen. Onko jotain mitä se lapsi toisi suhteeseenne lisää? On ihan ymmärrettävää että kun toiset lapset kasvavat, niin alkaa kaipaamaan uutta pientä, mutta joskus se on vain tunne siitä että pesä tyhjenee ja pitäisi saada uutta täytettä kuitenkaan oikeasti haluamatta lisää lapsia. (saatko kiinni ajatuksesta). Mikään ei estä yrittämästä jos miehesikin on asiaan halukas, mutta pohtikaa se oma jaksamisenne ensin ja se, että onko tämä vain tunne että haluaisin uuden lapsen, vai haluatko sen oikeasti.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: alku 
Päivämäärä:   18.6.24 15:26:29

Hei Aurora! Tässä muutaman uuden aloituksen kynnyksellä mietin, näkyykö selvää tulevaisuuden suuntaa. Olisiko viisainta keskittyä vaan työuran edistämiseen vai onko mahdollista sen rinnalla haaveilla edes jonkinlaisesta kehityskelpoisesta parisuhteesta?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   18.6.24 18:33:59

Hei Aurora, suosittelisitko osa-aikatyön hakemista tilanteessani vai kannattaako siitä vaihtoehdosta toistaiseksi luopua? Jos suosittelisit työnhakua niin näkyykö mitään hyviä mahdollisuuksia?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.6.24 20:08:15

alku: työuraan tässä nyt näyttäisi kaikki aika ja energia menevän alkuun, mutta kunhan se on hyvässä tasapainossa, niin silloin alkaa elämääsi tulemaan tilaa myös ihmissuhteille. Sulla on iso elämänhalu ja se vetää puoleensa kyllä ihmisiä, et älä hosu vaan odota rauhassa (vaikkei se helppoa olekkaan) niin kyl sun elämääsi vielä kumppani tulee.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.6.24 20:16:45

Kysymys: tällä hetkellä ei ole ehkä ihan paras hetki hakea töitä - jollain lailla asiat on nyt jumissa ja menee hetki ennenkuin ne alkavat aukeamaan, niin silloin sit olisi parempi aika hakea töitäkin.
Jotain ihmisläheistä hommaa se voisi olla tällä hetkellä jos kuitenkin haet niitä hommia - henkilökohtainen avustaja tai jokin muu sen tyylinen. Jos rahapussi kestää, niin voithan tehdä vaikka SPR:n ystävätoimintaa tässä sopivaa työpaikkaa katsellessasi.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Qwerty 
Päivämäärä:   18.6.24 20:47:13

Onko minulle näköpiirissä mitään positiivista loppuelämän ajalle. Olen rypenyt pohjamudissa viimeiset 30 vuotta eikä parempaa ole näköpiirissä, kun jään työttömäksikin syksyllä. Kroppa on niin hajalla, että uutta työtäkään tuskin löydän. Parisuhdekin on täynnä ongelmia.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   18.6.24 20:49:51

Kiitos! Tämä vahvisti omaa intuitiota. Osa-aikatyön etsiminen tähän kohtaan olisi ehkä järjellä ajateltuna paras ratkaisu, mutta silti jokin siinä tuntui siltä ettei ajankohta ehkä kuitenkaan ole oikea. Kauankohan siihen asioiden aukenemiseen menee, et varmaan pysty mitään tarkkaa sanoa mutta puhutaanko esim. viikoista, kuukausista vai tyyliin vuodesta?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.6.24 13:59:24

En olisi kyllä yhtään osannut hahmottaa ikääsi, kun vaikutat samaan aikaan sekä kypsältä että nuorelta jos ymmärrät mitä tarkoitan, mutta olet siis nuorekas viisikymppinen. :) Taitaa olla aika yleinen tarina, että ympäristön suhtautumisen vuoksi joutuu sulkemaan kanavia siihen asti, että on valmis työskentelemään asian kanssa. Siksi oikeastaan olinkin utelias iästäsi, kun harvemmin törmää kovin nuoriin näkijöihin. Astrologiassa on tuossa noin 37 ikävuoden kieppeillä noususolmun paluu (nodal return) toista kertaa ja monissa tapauksissa vasta siitä eteenpäin ihminen on todella valmis työskentelemään karmallisen "kutsumuksensa" ja siihen liittyvien oppiläksyjen parissa. Liekö sitten vaikuttanut kanavien uuteen aukeamiseen, tiedä häntä.

Todella hienoa, että sinulla on tällainen lahja ja että autat sen avulla muita.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.6.24 16:20:17

Kysymys: mielestäni n 5-6kk olis ollut se aika ennekuin alkaa taas asiat etenemään.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.6.24 16:23:23

-: kiitos - ymmärrän kyl mitä tarkoitat. On elämänkokemuksen tuomaa tietoa - omakohtaisia kokemuksia joista opittu asioita ja sit vielä ihan koulutuksen tuomaa tietoa ja huono huumorintaju :D
Ite on ollut tarkoitus perehtyä tohon astrologiaan paremmin, mut ei tota vapaa-aikaa ole ollut ihan niin paljon et oisin vielä kerinnyt siitä ottaa kopin, mut kaikki aikanaan.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.6.24 16:35:41

Qwerty: sulle näytetään et se töiden loppuminen on iso muutos, mut kunhan hetki on mennyt, niin opit nauttimaan siitä ettei tarvitse aina olla töissä. Oma asenne ja ajatusmalli on tässä isossa roolissa. Työ on tärkeää, mutta ei kannata ajatella että olisit jotenkin huonompi jos olet työtön. Taloudellisesti toki voi tulla tiukkaa, mutta nyt jo voit varautua siihen jollain lailla. Asiat ei ole sulla niin huonosti kuin ehkä ajattelet :)
Suhde on ilmeisesti tulossa tiensä päähän, mut ihan vielä ei ole kumpikaan valmis eroamaan.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   19.6.24 17:44:56

Näetköhän minulle mitään erityistä, työssä tai ihmissuhteissa? On kovin takki tyhjä vieläkin muutosten jälkeen ja syyllisyyttäkin koen, vaikka järjellä ajatellen ei ole juuri aihetta. Olisiko uusi nousu jollain elämänalueella jo näköpiirissä? Olisipa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   19.6.24 17:56:40

Miksi tapaamani ihminen on nyt etäisempi? Onko se vain hänen tyylinsä vai onko hän muuttanut mieltään aikaisemman innostuksen jälkeen?

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.6.24 19:57:36

Ava: ihan vielä ei ole nousussa mikään suunta, mutta melko lähellä oot jo jonkin asian kanssa, että hetken vielä kun jaksat pinnistellä, niin sit alkaa muutosta tulemaan näihin jumittaviin asioihin. Jonkin asian kanssa sulla on kuin side silmillä ja et näe kaikkea sitä mitä siinä on/on ollut/on tulossa ja se estää tätä asiaa etenemästä (voi olla tuo samainen juttu mihin on vielä hetki matkaa - alle vuosi kuitenkin).
Mutta valoa kohti olet menossa, niin kyllä sä kestät tän viimeisenkin ponnistuksen vielä :)
Taloudellisesti kannattaa olla tuhlaamatta käskettiin sanoa.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.6.24 20:06:18

Juhan tyttö: hän näyttäisi tekevän jotain valintaa - onko tavannut jonkun toisen josta on kiinnostunut myös ja ei oikein osaa päättää et kumman teistä ottaisi.
Vaaka näyttäisi kallistuvan enemmän tällä hetkellä toiseen suuntaan - olipa se syy sitten mikä tahansa tälle valinnalle.

  Re: Tarot pt 60??

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   19.6.24 20:09:35

Kiitos... liittyykö se jumi entiseen mistä lähdin, työhön, ihmissuhteeseen? Osaatko sanoa? Selviääköhän hyvää vai pahaa. Ei jaksaisi nyt enää mitään inhottavaa.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.