Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.5.24 17:58:00

Jatketaanko...

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.5.24 17:58:22

Miksi linkki ei tullutkaan.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9635060&t=9635060#top

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.5.24 18:53:47

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9635060&t=9635060

SK: ei se negalta näyttänyt vaan positiiviselta ennemminkin :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.5.24 19:14:37

Hyvä niin... katastrofeista saanut jo tarpeekseni.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: mitämitä 
Päivämäärä:   15.5.24 20:43:52

Jos pitäisi valita palkkatyö tai yrittäjyys, niin kumman näkisit sopivan minulle paremmin?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Soturitar 
Päivämäärä:   15.5.24 23:27:04

Näyttääkö kevät ja kesä lupaavammilta työnsaannin suhteen? Tai edes syksy? Tai jotain muuta uutta?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.5.24 01:59:15

Mihin mun pitäisi nyt lähitulevaisuudessa (touko-kesäkuu) panostaa ja keskittyä elämässä? (Esim. uran edistäminen, matkustelu, deittailu, jotain muuta?)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   16.5.24 13:04:54

Moi, mitä työrintamalla/ palkkakehityksessä näyttää, entäpä mulle ja miesystävälle?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Hmmh 
Päivämäärä:   16.5.24 13:27:38

Minulla on paritalon puolikas joka on isohko näin itselle ja lapselle kahdestaan asuttavaksi ja työllistää näin yhtä aikuista isoine pihoineen aika paljon. Kannattaisiko laittaa myyntiin ja yrittää hankkia hieman pienempää ja helppohoitoisempaa tilalle? Jännittää että jos meneekin kaupaksi, löydänkö läheltä uutta sopivaa asuntoa tilalle, niin että lapsen koulualue pysyisi samana.

Toisaalta kannattaako odottaa jos löytyykin joku mies jonka kanssa huvittaisi muuttaa yhteen joskus tulevaisuudessa, miltäs näyttää tuolta kantilta? :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.5.24 07:24:55

Uppista

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: köyhä ja kipee 
Päivämäärä:   17.5.24 10:37:30

Meneekö kuolinpesä nyt kaupaksi kun mentiin hinnassa toisen kerran alas? Kyseessä rivitalotontti ruuhkasuomessa hyvien yhteyksien ja kaikkien palvelujen lähellä. Se on ollut kohta puolitoista vuotta myynnissä. Olen pahassa taloudellisessa ahdingossa kun menin ottamaan lainaa vuosi sitten erään lapsuudenhaaveen toteuttamiseksi. En olisi ryhtynyt tähän jos olisin tiennyt ettei se mennytkään kaupaksi mutta kun silloinen välittäjä sanoi että kaupat tulee pian.... Olen lisäksi määräaikaisella tk-eläkkeellä ja todennäköisesti määräaikaisuus jatkuu kun en ole työkykyinen, kroppa rikki ja vaikea masennus.
En halua enää palata töihin, missä olin työsyrjinnän kohteena ja nuoremmat ajaneet ohi aikoja sitten :(
Näetkö mitään valoa tunnelin päässä?:(

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 11:54:17

mitämitä: näyttäisi et tykkäät tehdä hommia omalla tavallasi ja mieluummin yksin kuin ryhmässä omien aikataulujesi mukaan, niin sanoisin että yrittäjyys olis ehkä sulle se parempi vaihtoehto.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 11:59:52

Soturitar: muutama kuukausi/viikko tässä nyt vielä menis ennenkuin voisi se työllistyminen olla mahdollinen, niin oottele rauhassa - kyl se sieltä tulee :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 12:04:06

..: lomailu, rentoutuminen - oma hyvinvointi, matkustelukin ok olis parhaimmat vaihtoehdot tällä hetkellä.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 12:10:29

Milla: töitä näyttäisi olevan ja palkkakin taitaa vähän nousta - ainakin ihan tyytyväiseltä näytät siihen. Suhde näyttäisi voivan ihan hyvin tällä hetkellä - ainakin mies vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen samoin kuin sinäkin.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 12:21:22

Hmmh: asunto saattaisi mennä kaupaksi ja voisi tulla kiire uuden hankinnassa, mut se pitäisi onnistua kyllä. Ihan heti tähän ei muuttoa nouse, että vielä kannattaa miettiä oletko valmis luopumaan asunnosta. Miestä ei näy tähän hetkeen tulevaksi, mutta kyllä tuossa sellainen vilahti, et ei välttämättä mene kovin pitkää aikaa kun voisi tulla joku vastaan.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.5.24 12:35:34

köyhä ja kipee: näyttäisi olevan vähän erimielisyyttä perikunnan kesken asioista. Varsinaista myyntiä tälle tontille ei kerrota, mutta sun taloudellinen tilanne kyllä selviää positiivisella tavalla. Jokin aika tähän vielä menee (6-12kk). Tsemppiä - asiat kääntyy kyllä vielä hyväksi :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Annuli 
Päivämäärä:   18.5.24 18:16:45

Ollaan miehen kanssa kirjoiteltu epäsäännöllisesti yli 5 vuotta. Nyt ollaan mietitty tapaamista. Voisiko meidän välillä olla riittävää vetovoimaa johonkin enempään?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: mustikka 
Päivämäärä:   18.5.24 18:24:15

Onko mun tänne jumiutumisella joku tarkoitus vai onko se vaan itse luotu rakennelma?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   19.5.24 10:05:34

Kiitos ! :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 10:37:26

Annuli: kyllä teillä molemmilla on haaveita että löytyisi se parisuhde ja voisi tästä tulla sellainenkin, mutta ei se kovin nopeasti etenevältä näytä. Kannattaa tavata ensin ja sitten vasta miettiä jatkoa jos toinen ei livenä tunnukkaan ihan siltä miltä kirjoitellessa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 10:44:10

mustikka: näyttäisi oman mielesi luomalta ongelmalta. Jos ongelma on taloudellinen, niin selviät siitä kyllä pois - hieman vaatii aktiivisuutta ja ehkä jonkinlaisen riidankin voit joutua nostamaan, mutta se auttaa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   19.5.24 11:02:06

Nyt hirvittää. Teinkö karmean munauksen jättäessäni taakse sen mitä aion?

Mikähän mörriä nyt riepoo tällä kertaa, työkiireet se myöntää mutta onko jotain minuun liittyvää? Yllättäen se on aika hankala saada puhumaan tunteista. Rupeaako sitä hirvittämään nyt kun asiat on muuttumassa? Hiukan on ehkä aihettakin mutta näkeekö se asian samasta näkökulmasta kanssani, että nyt alkaa olla päätösten aika?

Eilen koin aika huiman jutun tähän henkishommaan liittyen, en ollut yksin. Vieläkin väsyttää. Näetkö siitä mitään, onko tässä jotakin vai sekoilenko tyhjää? :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: mitämitä 
Päivämäärä:   19.5.24 11:32:56

No nyt meni kyllä nappiin, kiitos. Heitäs vielä joku hyvä mulle sopiva bisnesidea/toimiala? ;) (ei tietenkään oteta tätä liian vakavasti mutta ihan hauskana ajatusleikkinä, josta saa ehkä uutta pohdittavaa)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 14:03:47

SK: ei ole munaus- se päästää sut irti menneestä ja pääset kasvamaan omassa voimassasi.

Mörri tarvis aikaa enemmän - liika kiire suhteessa etenemisen kanssa ei ole hänen juttunsa vieläkään. Sä olet jo saavuttanut sen kanssa suhteen ja nyt sun vaan pitää antaa sille tilaa - vieläkin. Älä puske asioita eteenpäin väkisin.

Henkiset jutut muuttaa sun elämää melko isosti ja kun sä olet tälle matkalle jo lähtenyt, niin palata entiseen ei oikein voi. Tää voi joskus olla kovin sitovalta tuntuva juttu, mutta opettele maadoittumaan ja energiatason suojaus, niin ne voi helpottaa väsymystä.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 14:10:42

mitämitä: kokkaaminen tähän nousee tarjolle - jokin keittiömaailmaan liittyvä juttu kuitenkin olis yks mahdollisuus (mitä ruokamaailmaan liittyviä asioita keksitkään) ja toinen vois olla jonkinlaiset kädentaidot muussa muodossa kuin ruoka. Ne ei ehkä ole ihan niin hyvät kuin tuo ruokapuoli, mutta siinä sivussa nekin menisi.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: mitämitä 
Päivämäärä:   19.5.24 14:21:35

No mitäs ihmettä, olen tässä leikkinyt ajatuksella pienpanimosta ja hunajantuotannosta, vaikka ainakaan jälkimmäinen ei taidakaan olla kovin kannattavaa ja olen pitänyt näitä harmittomina päiväunina :D Mutta juomaa ja ruokaahan se. Olet sä kyllä aika noita.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Kyynel 
Päivämäärä:   19.5.24 15:00:17

Tuli miehen kanssa tyhmästä asiasta iso riita ja ero.
Kävikö niin, että tämä on nyt tässä?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 17:21:04

Kyynel: aina voi aloittaa alusta uudestaan jos molemmat niin haluavat. Ei tämä nyt kuitenkaan näyttäisi tähän loppuvan. Odottele viikon verran että tunteet rauhoittuu molemmilla ja laita viestiä et voitteko jutella tai saattaa se mieskin viestiä laittaa - ainakin näyttäisi et viestittelyä on välillänne.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.5.24 17:24:40

mitämitä: no se oli hauska kun olit niinkuin resepti kädessä ja edessäsi oli purkkeja ja purnukoita missä eri mausteita tms ja idealamppu pään päällä ja sit toinen minkä ajattelin muuksi kädentaidoiksi, niin se voisi olla kyllä todellakin se mehiläispesä.
Purkit ja purnukat oli se enemmän rahaa tuova juttu ja tuo toinen vähemmän. Kaikkineen yritys näytti kyl sellaiselta et kun tarkasti toimit, niin pärjäät. Lukuina nää oli purkit 8, mehiläiset 3 ja yritys kokonaisuudessaan 4 - voit tulkita ne sit miten haluat :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   19.5.24 18:51:06

Minä kun olen äkkipikainen ja menen tunne edellä niin kolhuilta ei voi välttyä. Siksi pelottaa välillä että tein taas virheen. Kiitos rohkaisusta. Ja mörristäkin olen samaa mieltä, koitan pidätellä itseäni. Kyllä se tekee asioita ja järjesti mulle tänäänkin aika ainutlaatuisen jutun, tinkien! Omista! Töistään! Eikö sen ole silloin pakko olla ihan liekeissä minusta? :D <3

Tämä eilinen juttu oli aika hurja ja käytin suojausta kyllä, kävin vaan (yllättäen...) aika kierroksilla jälkeenpäin kun tajusi mitä oikein koin ja tapahtui. Yksi eksynyt lisää pitäisi nyt olla valossa. :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Zet 
Päivämäärä:   19.5.24 19:04:13

Pakko kysyä, kun asia ollut mielen päällä..
Minua syytti eräs lähisukulainen varkaaksi pari vuotta sitten. En tiedä mikä hänelle tuli, miksi minua alkoi yllättäen syyttää? Tuleeko tähän asiaan joskus selvyys? Yli vuoteen en ole asiaa miettinyt, nyt sitten tuli taas mieleeni.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: mitämitä 
Päivämäärä:   19.5.24 20:04:27

Olen kyllä ällikällä lyöty että miten voit nähdä jotain, josta olen lähinnä päiväunelmoinut tylsänä hetkenä :D Kädentaitohomma voisi ehkä olla myös kukkien kasvatus ja myynti, sitäkin olen joskus haaveillut tekeväni sivubisneksenä, en vaan muistanut mainita kun ei ollut noita ruokapuolen juttuja. Mutta iso kiitos, ehkä tätä pitää nyt ruveta miettimään ihan tosissaan että saisiko näistä jonain päivänä ihan oikean sivubisneksen jos ei muuta.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   19.5.24 20:28:46

Moi
Olen tilanteessa, jossa omassa elämässä asiat alkavat olla mallillaan, saan tehdä kivaa työtä ja viihdyn kotona hyvin, mutta kaipuu kumppania kohtaan on kova, onko mitään näkymää että hän tulisi kotiin lähi viikkoina?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: köyhä ja kipee 
Päivämäärä:   20.5.24 11:31:49

Aurora, toinen sisaruksista on tosiaan alkanut todella ilkeäksi ja sysää kaikki nyt mun niskaan:( ei kiva kun mulla muutenkin vaikeaa selvitä ihan normi arjesta:( Mutta kiitos vastauksesta :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Luotan 
Päivämäärä:   20.5.24 12:31:58

Erosin miehestä 4kk sitten kun ongelmia ei vain saatu yhdessä käsiteltyä ja tilanne kävi sietämättömäksi. Olemme nyt palanneet jonkinlaisiin väleihin. Haaveilenko turhaan uudesta yrityksestä vai olisiko se vain saman toistamista? Ongelmat eivät olleet vakavia, mutta kuluttavia kun toinen ei kyennyt mistään mitään keskustelemaan jne.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.5.24 17:07:38

Zet: jonkinlaista mielen ongelmaa tällä sukulaisella saattaa olla. Alzhaimer tms ainakin oireilee noin tai sitten hän on vaan narsismiin taipuvainen tapaus (voi olla molemmatkin). Ei välttämättä selviä koskaan et mikä tässä on syynä, mutta itse tiedät mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä, niin omatuntosi on kunnossa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.5.24 17:11:54

Liisa: ei näytä ihan vielä tulevan kotiinpäin tällä hetkellä.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.5.24 17:18:41

Luotan: näyttää että olisi jotain salaisuuksia joiden ei halua tulevan päivänvaloon ja se on osasyy siihen ettei kommunikointi toimi - pelkää paljastavansa asioita.
Ei tämä nyt ainakaan kovin rakkaudelliselta yhdessäololta näytä, että ehkä se on vaan parempi antaa mennä menojaan. Toki voit katsella hetken vielä muuttuuko tilanne, mutta ei kovin positiiviselta näytä näin korttien puolesta.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Luotan 
Päivämäärä:   21.5.24 19:24:34

Jaahas. Ettei ne olis mun omia salaisuuksia. Niitä kun riittää....

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   22.5.24 11:24:32

Onko minulle näkyvissä rakkaussuhdetta?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   23.5.24 11:17:17

Perun kysymyksen :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   24.5.24 05:58:12

Olen laittamassa asuntoni myyntiin ja haluaisin tietää meneekö asunto nopeasti kaupaksi vai meneekö pidempi aika ennen kun pääsen asunnosta eroon?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.5.24 19:28:11

E: korteilla aikaa on tosi hankala katsoa, mut näkisin että voi mennä nopeastikkin kaupaksi. Luku 8 nousee esiin, et 8 viikkoa tai elokuu ehkä?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.5.24 19:30:31

Luotan: saattaa ne olla sunkin salaisuuksia - jotenkin ne kuitenkin estää hommaa etenemästä oikealla tavalla.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Issa 
Päivämäärä:   24.5.24 21:05:46

Mulle näkyi joitain kuukausia sitten jotain muuttoon liittyvää. Sillon ei ollut suunnitelmissa mitään, nyt kuitenkin päädyin hakemaan opiskelupaikkaa. Onko sellaista tiedossa? Entä näkyykö mitään miehiin liittyvää?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   25.5.24 15:25:11

Aurora: Taas epätoivoissani kyselen, mitä näet? Sama mies kyseessä, jonka suhteen olen aiemminkin kysellyt. Pitääkö vain luovuttaa ja antaa olla niin kuin nyt olen yrittänyt tehdä? Ottaako hän vielä yhteyttä? Mikä tässä hommassa mättää?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Vili 
Päivämäärä:   25.5.24 19:55:38

Näetköhän että johtaako juttu tapailumiehen kanssa vakavampaan suhteeseen?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 11:37:01

Issa: useampi uusi alku tässä näkyy - ei sen tarkemmin et mihin ne liittyy - rakkauteen ja opiskeluun/työhön on oma ajatus näistä, mut oikein hyvältä näyttää kaikkineen. Aurinko paistaa nyt sulle - nauti siitä :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 11:45:55

Miisa: kyllä sä helpommalla pääset jos luovutat. Ei näytä miestä kiinnostavan tarpeeksi kun on kovaa vauhtia menossa toiseen suuntaan. Ei näytä yhteyttä ottavan. Mikä mättää, niin se oli vaan sellainen kahden samankaltaisen ihmisen kohtaaminen jonka ei ollut tarkoitus jatkua sen pidemmälle tällä kertaa. Joskus me vaan kohdataan niitä ihmisiä jotka herättää meidät huomaamaan asioita ja tarvetta niiden muuttamiselle ja tää oli ehkä sellainen tapaus.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 11:50:12

Vili: kyllä tässä näyttäisi et hyvinkin voi tulla jotain muuta tästä. Ainakin tunteita näyttäisi nousevan vähän molemmilla esiin.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   26.5.24 12:18:35

Jep, mun roolini tässä henkisessä kentässä on selkiytynyt. Ei ihan kevyimmästä päästä homma mutta selvisi ettei omatkaan piirteeni ihan kehnot ole, tässä jutussa. Kiitän kunniasta ja yritän kehittyä tässä annetussa tehtävässä.

Mörrimöykkyrintamalla kuuluu ihan hyvää, on ollut omaan persoonaansa nähden suorastaan hempeä hetkittäin ja sehän on juuri sitä lajia romantiikkaa jolle minä, omalla tavallani kovanaama myös, annan arvoa. Ehkä tässä päästään eteenpäin. Omassa elämässä tapahtuu isoja muutoksia ulkoisesti ja sisäisesti - näetkö mulle valoa pitkän, vaihtelevasti valaistuna olleen tunnelin päässä? Joka ei ois juna. :D

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: hilla 
Päivämäärä:   26.5.24 13:44:28

Hei, löytyykö kesään romantiikkaa/säpinää? Näkyykö talouteen parannusta? Kiitos ;)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 15:07:54

SK: asiat selkiää aina ajallaan :)
Huolet ja murheet alkais oleen loppusuoralla tällä hetkellä, että kyllä se siitä pitäisi iloksi muuttua pikkuhiljaa. Luota siihen et elämä kantaa :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 15:13:37

hilla: taloustilanne taitaa parantua hiukan, mutta romantiikkaa ei just nyt näy. Toki en tulevaa silleen ennusta, niin voihan jokin kohtaaminen silti tulla vastaan.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.5.24 17:55:05

SK - ukkeli on tekemässä isoa hankintaa ja mietin et miten se vaikuttaa tilanteeseemme? Ite vähän epäilen et melko paljon, mutta...
Sit kun ehit niin katsotko - kiitos : )

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Kriisi 
Päivämäärä:   26.5.24 18:51:37

Keski-ikä lähestyy uhkaavaa vauhtia enkä vieläkään tiedä mitä hittoa sitä elämällään tekisi. Viikot, kuukaudet, vuodet valuvat hukkaan. Onko tässä kaikessa edes mitään järkeä? Mitä näet minulle?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: yxin 
Päivämäärä:   26.5.24 20:32:25

Miksi radiohiljaisuus eksän taholta?
Onko mitään ihmissuhteiden puolella?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   26.5.24 20:38:06

Onko ajatusteni kohde oikea minulle.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.5.24 15:47:57

Kriisi: noin 40v ikäisenä ihminen pysähtyy katsomaan elämäänsä - katsoo taaksepäin mistä on tullut ja sit katsoo eteenpäin minne on menossa. Tää hetki voi uusia vielä 50v iässä, mut pienemmässä mittakaavassa (ainakin omien kokemusten mukaan). Sulle näytetään uusia alkuja elämässä - ehkä työhön liittyvää olis se toinen tai voi olla joku uusi harrastuskin joka vie mennessään, mut tiedät sit kyl kun se juttu tulee vastaan.
Näissä hetkissä ihminen oppii monesti myös niitä omia rajojaan laittamaan kuntoon ja sitä kautta rakastamaan itseään. Asiat selkiää kyllä sullakin jonkin ajan kuluttua - hyvä tästä tulee :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.5.24 15:58:14

yxin: selvää syytä hiljaisuuteen ei kerrota. Kysytään kuitenkin että haluaisitko aloittaa uudestaan hänen kanssaan suhteen? Koska se voisi olla mahdollista (tai sit tässä on joku uusi kaveri tulossa joka vie jalat alta, mut mielestäni olis tuo ex). Muuten näyttäisi et olis hauskanpitoa ja tasapainon etsimistä elämääsi tarjolla.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.5.24 16:02:59

Joku vaan: unelmiesi täyttymys hän voisi olla, mutta oletko varma että on sinkku? Jollain lailla näyttäisi että hän ei ole sinua huomannut/ei ole kiinnostunut sinusta.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: yxin 
Päivämäärä:   29.5.24 18:23:50

Aurora: olet ihana! Kiitos. Tuhannesti!
Itse asiassa tässä vahingossa (joo, ehkä alitajuntaisesti) kilautin whats upilla eksälle ja nyt sain ajatuksen: mun olis päätettävä tarjoanko hänelle kämppäkaveruutta niin kuin hän tarjosi minulle paikkaa kun jouduin menemään evakkoon remontin tieltä ja oma-aloitteisesti.
Ja kiintymystä on, mutta myös ongelmia. Haluanko? Sen parhaan version hänestä kyllä, mutta huonoin on karsea.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   31.5.24 07:41:25

Kas niin, se aikomani uudistus on tehty. Kaikki on mennyt "teknisesti" kuin rasvattu mutta mieli on vähän kaaoksessa. Selkeneekö asiat, onko tämä kaikki lopulta hyvä juttu? Pelottaa esimerkiksi se että jään yksin tai muuten tajuan olleeni ihan hullu.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   31.5.24 14:31:02

Mitäs mulle ja miesystävälle? :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.5.24 19:02:01

Ava: aina kun tehdään isoa muutosta, niin mieli ei pysy perässä, mutta kyllä se siitä aika piankin näyttäisi asettuvan. Et sä yksin jää ja tämä muutos on sulle todella hyvä juttu. Luota elämään niin se kantaa eteenpäin :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.5.24 19:13:21

Miija: rauhallista eteenpäin menemistä. Onko lapsista ollut puhetta? Sellainenkin mahollisuus tähän nousee esiin. Muuten ihan hyvin tasapainoista yhdessäoloa tää näyttäisi olevan.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   31.5.24 21:08:22

Kiitos, Aurora.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Marlene 
Päivämäärä:   31.5.24 22:20:54

Jatkuuko sinkkuelämäni vielä pitkään? Pitäisikö minun lähteä opiskelemaan vai jäädä työelämään? Ja miten terveys, hieman ollut murhetta yhden asian kanssa..

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   31.5.24 23:31:23

Hyvä Aurora, työelämässä ongelmia. En oikein osaa muotoilla kysymystäni, mutta tuleeko ratkaisu nopeasti vai jatkuuko tilanne vielä pitkään? Onko ympärilläni luotettavia vai epäluotettavia työtovereita?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.24 09:13:05

Marlene: sinkkuuteen on tulossa muutosta aika piankin jos vaan itse niin haluat. Opiskelu ei ehkä ihan vielä ole oikea ratkaisu - vaatii ehkä hiukan vielä työstämistä ajatuksen tasolla että mikä olisi se oikea suunta. Selviää kyllä jonkin ajan kuluttua ja silloin tiedät sit mitä tehdä. Terveyteen en ota kantaa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.24 09:21:50

sennu: ongelman ratkeaminen tapahtunee aika pian. En sano että ne työkaverisi on epäluotettavia tai luotettavia sen kummemmin, mutta sut jostain syystä näytetään että jätetään porukan ulkopuolelle ja siksi ehkä koet että olisi ongelmaa tässä luottamuspuolella. Uusi mahdollisuus sulle kuitenkin on tarjolla, niin kannattaa ottaa se vastaan - onko se sit uusi työ tai ihan uusi työpaikka, niin suunta on parempaan sen myötä.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.6.24 09:25:39

Aurora: olen vähän ;) viestitellyt yhden mielenkiintoisen tyypin kanssa. Tarkoitus on tavata piakkoin. En ole tuntenut tällaista yhteyttä kuin ehkä yhden kerran aikaisemmin. Realistisena ja järkevänä ihmisenä kuitenkin suhtaudun asiaan aika skeptisesti. Mitä sanot? Kiitos :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Mökitär 
Päivämäärä:   1.6.24 10:43:28

Hei, näetkö mikä mahtaa olla meidän mökin kohtalo? On monta muuttujaa ilmassa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   1.6.24 10:46:03

Aurora, kiitos. On totta, että nykyisten työkavereiden kanssa ei ole enää tulevaisuutta, olenko sitten halunnut itse etääntyä heistä vai he minusta, varmaan kumpaakin ja eri syistä.
Olen myös itsekin oppinut uutta, sitä nöyryyttä alaisena, vaikka joskus "vanhalle ketulle" se onkin vaikeaa. Odotan uutta mahdollisuutta avoimin mielin.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.24 12:34:08

?: näyttäisi olevan vähän molemmilla odotukset korkealla, eikä siinä mitään kun kyllähän tässä rakkaudellinen kohtaaminenkin näyttäisi olevan. Jos ei muuta tästä tule, niin pitkään ystävyyteen ainakin on mahdollisuus. Jonkinlainen sielunkumppaneiden kohtaaminen, mutta aina niistä ei tule parisuhteita.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.6.24 12:36:58

Kiitos :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.24 12:44:18

Mökitär: yksi tai kaksi ihmistä pohtii vielä asian parissa, niin kun asia on kesken, niin suoraa vastausta ei näytetä. Näyttäisi tällä hetkellä kuitenkin että jonkinlaiseen sopuun/tasapainoon päästään, vaikka se ei välttämättä ole sun/jonkun muun kannalta paras vaihtoehto. Mut tää on nyt tän hetken energiat, et kunhan päätökset on tehty, niin sit tilanne muuttuu ehkä vielä johonkin suuntaan.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Mökitär 
Päivämäärä:   1.6.24 14:09:51

Kiitos! Joo olet oikeassa että tämä ei nyt ole omista päätöksistä kiinni. Odotellaan siis rauhassa mihin asiat kehittyvät.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.6.24 23:33:18

Hei!
Näetkö miten jatkuu rapumiehen kanssa? Hyväksyykö mut aidosti sellaisena kun olen?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Kriisi 
Päivämäärä:   2.6.24 10:52:13

Lämmin kiitos tulkinnasta! Lohduttavaa :)

"Sulle näytetään uusia alkuja elämässä - ehkä työhön liittyvää olis se toinen tai voi olla joku uusi harrastuskin joka vie mennessään, mut tiedät sit kyl kun se juttu tulee vastaan."

Tämä kelpaisi kyllä. Meneeköhän tässä vielä kauan ennen näitä uusia alkuja ja pystytkö kertomaan tässä vaiheessa enempää näistä?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.24 11:40:25

Kriisi: koska ne näkyi nyt jo, niin muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen olis ne alut tulossa. Jotenkin kuvittelisin et elo - syyskuun maissa, mut voi olla ennen sitä tai sen jälkeenkin - kortit kun ei oikein tuota aikaa tunne, niin se on vähän suuntaa antavaa niillä katsoa jokin ajankohta. Niistä ei sen enempää kerrottu, mut mielestäni ne oli jotain työhön tai harrastukseen liittyvää - syksyllähän alkaa kansalaisopistojen kurssit taas ainakin, et iskiskö sieltä jokin juttu sitten. Jos muistat, niin voit kysellä lähempänä syksyä, ni katsotaan tuleeko niihin selvennystä silloin - jos ne ei oo vielä siksees tulleet vastaan.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.24 11:47:46

T: rapuhan on yleensä sellainen herkkäsieluinen kaveri, että jos olet kovin reipas ja menevä luonne, niin voi olla aika haastavaa hyväksyä sut sellaisena kuin olet. Itseään ei kuitenkaan kannata muuttaa toisen takia - vain omaksi parhaaksi kannattaa muuttaa omaa itseään mikäli siihen kokee tarvetta. Kyllä hän ainakin yrittää ymmärtää sua ja sun mielialojasi, vaikka välillä vähän ehkä ihmetteleekin et WTF? Tasapainon hakua välillenne tässä näytetään - et molemmat olis tyytyväisiä suhteessa.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   2.6.24 14:14:35

Hei, suo anteeksi, mulla on ollu hiton kiire ja kortit on nyt jääny toiseen osoitteeseen kun olisi aikaa. :( Koitan huomenna katsoa kun pääsen korttieni luo.

Haluatko kattoa örkin ja mun tilanteesta. Kriiseilen just nyt vähän kaikkea ja mietin onko missään mitään järkeä. Onko eteenpäinmenoa vielä tulossa jos joskus vielä ehditään edes nähdä...

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Kriisi 
Päivämäärä:   2.6.24 14:21:02

Kiitos taas Aurora, teet oikeasti hyvää työtä! Palaan siis kyselemään jos ei asiat selkiydy muulla tavalla. :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.24 14:37:29

SK: ota nyt ihan rauhassa vaan ja lakkaa yliajattelemasta (juu helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä edes :D ) Kunhan saat muuton tehtyä ja asetut siihen aloilleen, niin sit helpottaa ainakin sun omassa mielessä. Kyllä se teidän suhde menee eteenpäin, mut sun vaan pitää sietää sitä et välillä on vähemmän yhteistä aikaa.

Ei mulla ole kiire kun ukkeli tais vetää herneitä nenään viikko sitten ja ollu hiljaa siitä asti ;) ja se ostoskin näyttäis olevan vielä myynnissä, niin ei oo edennyt sekään asia. Olisko myyntitarkistuksessa tullut sit jotain esiin - mene ja tiedä. Vähän odotin et olis soittanut sen tarkistuksen jälkeen, mut eipä kuulunut mitään. Pitäköön tunkkinsa jossei ala kohta käyttäytymään niinku ihmiset...

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.6.24 16:32:45

Kiitos Aurora!
Ihmettelen myös jos hän osaa tehdä meille yhteistä aikaa eikä olla töissä kellon ympäri vai onko pelkkää puhetta? Ainakin minusta tuntuu että hän aidosti tarkoittaa sitä.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   2.6.24 17:37:36

Kiitos... jotain sielunveljiä nää meidän äijät on. Ei sitä yhteistä aikaa paljoa ole normaalistikaan mutta nyt kun kiireitä, vähemmän on yhtä kun nolla. Mutta itepä läksin, taakse jäi juuri lopullisesti mies jolla oli mulle aikaa aivan liikaa. :D Minua on vaikea miellyttää... mut onko se viestin kirjoittaminen nyt oikeasti niiiin vaikeaa?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.24 18:40:46

T: mitä mä ravuista tiedän, niin kyl ne on helposti sellaisia romantikkoja, että kun tulee joku suhde, niin silloin luulis et tekis sitä tilaa toiselle elämässään.

SK: joo - näiden on pakko olla jotain sukulaissieluja :D
Toukokuussa näin ukkelia ihan 4 kertaa ja taisi tulla puhuttua puhelimessakin saman verran. Mut se et jos ne olis liian helposti saatavilla, niin ei meitä kiinnostaisi ;) :D

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   2.6.24 22:13:19

No näinhän se taitaa olla. :)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   2.6.24 22:38:51

Laskettuun aikaan pari viikkoa, jokohan lapsi olisi valmis syntymään vai vieläköhän pitkään odotellaan?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   3.6.24 10:34:22

Kiitos Aurora:)

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: rumilus 
Päivämäärä:   3.6.24 12:42:55

Esitän nyt rehellisen kysymyksen. Pidän itseäni liian rumana saamaan sen tyyppisiä miehiä kuin mistä olen kiinnostunut, ja liian turhamaisena "kelpaamaan" jollekulle ulkonäöstä huolimatta. Onko tämä totta vai voinko löytää kumppanin jolle en pelkästään kelpaa, vaan joka näkee minut nättinä? Toivon myös rehellistä vastausta.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   3.6.24 23:03:24

Aurora: Taisit olla oikeassa, ei ole tullut yhteydenottoa mieheltä. Miten näet tulevaisuuteni rakkauden suhteen?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   4.6.24 15:14:36

No nyt vastasi minun viestiini, mutta liekkö vastasi vain muodon vuoksi.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.6.24 15:24:23

Höh: jos hyvin veikkaan tässä ja kortteja tulkitsen, niin 8 päivää tai sit 8.6. Tää olis kyllä kiva tietää et kuinka hyvin meni kohdalleen ja onko se poika niinkuin näyttäisi, et jos viitsit palata joskus kertomaan :)
Tsemppiä synnytykseen.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.6.24 15:39:14

rumilus: näkökulman muutos ajattelutavassasi voisi auttaa asiaa. Sisäinen kauneus on monelle tärkeämpää kuin ulkoinen, vaikka siihen ensimmäisenä toki kiinnittääkin huomiota. Nyt oma ajattelusi on suppea - mitä sinä voit tarjota sille miehelle - muutakin kuin ulkonäön. Missä olet hyvä? Opettele korostamaan hyviä puoliasi jotka ovat ehkä jossain muualla kuin ulkonäössä (missä ei kyllä korttien mukaan ole vikaa) On myös olemassa miehiä joille se ulkoinen olemus ei ole tärkein, vaan se mitä toisen pään sisällä on. Rakastamalla ja arvostamalla itseäsi alat vetämään puoleesi rakkautta myös ulkoapäin.
Ja näytettiin kyllä et olisi joku tulossa jonkin ajan kuluttua romanttisessa mielessä vastaasi, jos vaan uskallat heittäytyä ja lähteä rohkeasti tekemään tuttavuutta erilaisten miesten kanssa.
Rakkaudella <3

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.6.24 15:46:50

Miisa: mies kävelee edelleen poispäin, että vastasi luultavasti vain kohteliaisuudesta viestiisi. Nyt roikut tässä miehessä kiinni ja se estää sua pääsemästä eteenpäin. Uusia rakkauksia ei tule ennenkuin irrotat itsesi tästä kaverista ja käsittelet asian mielessäsi niin ettei se enää kaivele sua.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   4.6.24 19:16:34

Näetkö käveleekö pois päin toisen naisen vuoksi vai työkiireiden tai jonkin muun asian vuoksi?

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.6.24 19:51:17

Miisa: jokin muu ja/tai työt - ei ainakaan toista naista siinä näkynyt.

  Re: Tarot abc

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   4.6.24 20:07:48

Kiitos.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.