Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.5.24 17:38:00

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9620948&t=9620948

Tanja: aina kannattaa kokeilla. Voi olla että kortit on sun juttusi tai sitten jokin muu tapa saada tietoa, mut jos sä et kokeile, niin et voi tietää.
Se, et on hyvä intuitio ja "tietää" jo asioita helpottaa ehkä tulkintojen tekemistä.
Moni aloittaa perinteisellä RWS-pakalla, mutta mulla se ei toiminut. Katsele vaikka Tarotpuodin korttivalikoimaa (tai mistä nyt sitten haluatkaan ostaa pakan) ja etsi sieltä sellainen pakka joka vetää sua puoleesi ja lähde sellaisella liikkeelle.
Tarotpuodilla tais olla kans joku kurssi aloitteleville tulkitsijoille - ainakin muistelen nähneeni sellaisen mainoksen.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.5.24 17:46:42

Pupunen: näyttää että yhteinen tie on tulossa jonkinlaiseen päätepisteeseen. Ihan vielä et ole päättänyt että erota vai ei, eli tässä on mahdollisuus vielä jäädä suhteeseen ja saada siihen uutta kipinää, koska se tässä nyt näyttäisi vähentyneen ja siksi se toinen kiinnostaa. Mutta sun pitää itse päättää alatko panostamaan yhdessä kumppanisi kanssa suhteeseenne vai erota ja etsiä uusi kumppani. Mitenkään varmana tämä kiinnostuksen kohde ei näyttäydy, että siihen ei kannata luottaa et se olisi sitten uusi kumppani.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Tanja 
Päivämäärä:   2.5.24 20:16:32

Kiitos, minäpä alan tutkimaan

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Pupunen 
Päivämäärä:   2.5.24 20:31:28

Ongelmaksi tulee se, että nykyinen mieheni on paras ystävä. Epäsopiva puoliso, mutta ystävänä tärkeä ja rakas. Ja hänen ystävät tärkeitä minulle. Siksi emmin.

Tämän mielessä olevan miehen kanssa ei olla yhteyksissä. Keväällä oltiin enemmänkin, mutta intuitioni kertoi että pitäisi ottaa etäisyyttä ja että silloin ei ollut sopiva hetki. Kovasti häntä ikävöin, mutta tuntuu ettei vieläkään ole sopiva hetki. Sanooko kortit mitään tähän asiaan?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: PM 
Päivämäärä:   2.5.24 21:23:39

Onko Aurora vielä paikalla? Mua kiinnostaa mitä kortit sanovat mun kirjaprojektista ja taloudesta.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Jana 
Päivämäärä:   3.5.24 07:44:14

Kaksi miestä, toinen on hiukan nuorempi, "kiltimpi" ja passiivisempi. Toinen karismaattisempi ja aktiivisempi, joskus aika synkkä. Kumpikin ainakin jollain lailla kiinnostunut minusta. Onko näistä jompikumpi se "oikea" vai heivaanko molemmat?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   3.5.24 08:34:39

Hei taas, anteeksi, olen viettänyt tässä erakkoelämää ja nyt vasta huomasin ton kysymyksesi! Koitan katsoa nyt aamupäivällä.

Olen yrittänyt miettiä elämääni ihan tosissani nyt. Eksälle konkretisoitui tilanne nyt kun ilmotin että kämppä löytyi ja pääsen vihdoin muuttamaan. On siis asuttu eri huoneissa tässä kuukausia (yhteisomistuksessa oleva talo) mutta nyt se haluaisikin palata yhteen. Tunnen hirveää kiukkua kuinka se nyt sitten haluaisi muka korjata kaiken ja muuttua. Vuosia on kyllä ollut aikaa joten en odottelisi ihmeitä. Kuitenkin on nyt vähän pelko persiissä ja vanhaan jääminen ois ihanan helppoa. Olen jotenki väsähtänyt nyt. Tekisi jotenkin mieli mennä helpoimman kautta kerrankin... mut ei taida olla mun tieni? Vai mitä sanot, onko sittenkin? Eteenpäin vai taaksepäin.

Örkkini on viettänyt nollausloman samanhenkisessä seurassa ja jos oikein sen tunnen niin pohtii kaikkea myrskyisää pintansa alla. Joko se tietänee mitä elämältään haluaa? Tiedän että se on onnellinen mun kanssa ollessaan, mut haluaako se edes olla onnellinen?

Vähän synkkä olen nyt, kai tämä tästä taas lähtee.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   3.5.24 10:55:36

Ok eli se eka kurssi, näyttäs että jos taloudellisuuden kantilta katselee niin tällä pääsee paremmin tuloksiin. Hyvät menestyksen näkymät tulevaisuutta ajatellen. Tää toinen näyttää jotenkin yksinäiseltä puurtamiselta joka kyllä on sinänsä kehittävää, ei huono, mutta jos pärjäillä haluat niin se eka.

Ja tuo sun miessuhde. No se äijä on mikä se on, sauvojen kuningas ja oikeinkin jääräpäinen lajissaan. Sen pitäis tehdä uhrauksia suhteenne eteen mutta tekeekö. Näyttää että tää homma on ehkä sun näkökulmastasi aika seis, ja nyt on aika miettiä mitä oikeasti itse haluat. Jonkinlainen irtirepäisy tässä näytetään ratkaisuna, jos ei äijä ota lusikkaa (tässä pakassa lapiota) kauniiseen käteen suhteen eteen niin sinun pitänee päättää riittääkö se sulle vai ei. Ehkä joku uusi mies tuossa vilahti mutta oisko joku jota et sillä lailla ole edes ajatellut. Mut semmonen tunne herää että tää sun äijä ainaki toistaseksi on mikä on, ota tai jätä. <3

Minä täällä mietin tuota omaa kuviotani ja tuli mieleeni lause kuin jonkun muun sanomana, että seuraa sydäntäsi. No tiedän kyllä kenellä mun sydän on mutta haluaako se örkki sen, ja pitääkö siitä huolta... ei ole helppoa meillä!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   3.5.24 11:03:28

Ja nyt ku sekottelin korttisi takasin pakkaan niin vilahti että se mahdollinen uus mies voisi olla lupaavakin sulle. Pidä silmät auki, jos et tiedä vielä kuka se on. :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.5.24 14:02:09

Pupunen: ei ystävyyden tarvitse loppua vaikka suhde loppuisikin. Niin kauan kuin olet tän nykyisesi kanssa, niin sitä oikeaa aikaa tän toisen suhteen ei tule. Kaikkein viisainta olisi nyt vain päättää että mitä teet tälle nykyiselle suhteellesi ja sitten vasta katsoa uusia kumppaneita mikäli eroat.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.5.24 14:07:26

PM: kirjaprojekti olisi sellainen et nauttisit siitä suunnattomasti ja se toisi sulle henkisellä puolella tasapainoa, mutta taloudellinen puoli ei sitten kyllä kovin hyvältä näytä tällä hetkellä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.5.24 14:16:47

Jana: nuorempi on sulle ehkä vähän liian kiltti, etkä ehkä ole hänestä niin kiinnostunut että tähän kannattaisi lähteä kummankaan kannalta. Tuo toinen sitten olisi sulle sellainen että voisi keikauttaa sun koko maailman ympäri ja olisitte ns samanarvoiset henkisesti. Onko kumpikaan se oikea, niin sanoisin että hyvin harva löytää sellaista loppuelämän suhdetta, vaan niitä oikeita tulee elämässä vastaan useampi, mutta jos mun pitäisi näistä valita, niin ottaisin tuon synkistelijän.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.5.24 14:34:03

SK: no ei tässä mitään uutta tullut mun ukkelini suhteen. Tiedän kyl mikä on ja ei oikein tosiaankaan ole tekemässä asioita muuttaakseen tilannetta - itse sanoi jossain kohtaa et "mä oon tämmöinen" - eli pitää sit vaan hyväksyä sellaisena kuin on tai antaa olla ja mennä menojaan. Osoittaa kyllä tekojen kautta tunteitaan ja auttaa aina tarvittaessa. Mut eipä tässä nyt muutakaan ole, niin pyöriköön tuossa - katotaan sit jos joku uusi tulee vastaan :D
Eli se rbt kurssi olis parempi? Molemmat omalla tavallaan yksinäistä tekemistä, mut rbt kurssille ei ole menossa erikoistumaan tällä hetkellä kukaan muu meidän porukasta ja ncj kurssin on käyneet kaikki muut sit jo, joten toi rbt olis erilaista erikoistumista ja sikäli voisi olla hyvä kurssi eteenpäinmenoa ajatellen.

No sinähän meet eteenpäin etkä palaa takasin vanhaan ja kyllä se sun örkkisi yrittää edes teidän suhteen eteen tehdä asioita. Ja haluaa se olla onnellinen, mutta kun sitä pelottaa et kaikki menee päin p-tä jos hän uskaltaa olla onnellinen kun ennenkin on mennyt pieleen. Sitä sun ex:ää ahdistaa kun jää yksin siihen hoitamaan taloa ja ei se oikeen oo edes uskonut et sä oot tosissasi lähtemässä - ei se oikeasti enää ole tunnetasolla sussa kiinni, vaan se on ihan järkiperäinen syy miks haluaisi että siihen jäät.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   3.5.24 14:55:09

Eiku se oliko se ncj oli kai se eka minkä kortit väitti olevan tuottoisampi? Mut älä musta välitä, voin olla aivan metsässä.

Miehestäs sai juuri tuon kuvan. Hyvä mies mut itsepäinen. :)

Osuvaa tekstiä mun miehistä. Just noin koen heidän ajattelutavan. Kiitos... pää pystyyn ja eteenpäin taas. :D

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.5.24 16:21:24

Ei uskois että vaaka - nousumerkkinä jousimies on noin itsepäinen, mutta kai mä olisin sen jo nakannut pellolle jos ei jotain haastetta olis :D
Jonkinasteista sadomasokismia nää jousimiesten suhteet - tietää et se on hankalaa, mut yrittää silti :D

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Plääh 
Päivämäärä:   3.5.24 16:26:44

Tuntuu että voimat ei riitä kaikkeen. Olisiko parempi keskittyä opiskeluun vai työntekoon nyt...

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.5.24 22:21:22

Hevonen loukkaantui, näinköhän se vielä paranee tuosta? Kannattaisko yrittää vielä kantavaksi? Katsella uutta hevosta vai laittaa harratus tauolle? Töissä tökkii ja alanvaihto mielessä, mutta en oikein tiedä että mitä seuraavaksi vai pitääkö vaan purra hammasta yhteen ja jatkaa tuolla kaikesta huolimatta? Rahaa tietysti tarvis...oma terveys on vähän reistaillut ilman, että syytä on löytynyt, helpottuukohan sen suhteen? Parisuhteeseenkin tarvisi vähän muutosta ja löytää se mitä meillä oli ennen, onnistuukohan se? Vähän nyt kaikki roikkuu ilmassa, eikä oikein ole mikään selvää.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.5.24 16:47:51

Plääh: jos taloudellisesti on mahdollista niin opiskeluun kannattaisi nyt panostaa. Ja jos muuten on mahdollista, niin pieni loma molemmista olisi paikallaan.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.5.24 17:02:53

?: vielä ehtii laittaa hevosen tiineeksi jos siltä tuntuu ja rahat riittää. Uusi hevonen ei ehkä ole nyt paikallaan, vaan se tauko näyttäisi paremmalta jos et tuota nyt tiineeksi yritä - toki jos se ei tiinehdy, niin sit kannattaa miettiä jatko syksyä ajatellen - pois vai ei.
Työpaikkaa kannattaa katsella uutta mikäli se toisi tilanteeseen muutosta tai sitten se uranvaihto on parempi kuin jäädä tuonne missä nyt olet.
Terveyteen en sen paremmin ota kantaa.
Parisuhteen voi saada vielä hereille jos löydätte jostain takaisin sen yhteen hiileen puhaltamisen. Tämähän on hyvä ja tasapainoinen juttu, mutta vähän ehkä enemmän sellainen "sisko ja sen veli" tunnetasolla. Vaatii molemmilta työtä ja halua panostaa suhteeseen sekä halua etsiä niitä kadonneita tunteita.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.5.24 20:03:08

No juuri se raha varsottamisessa mietityttääkin, kun oman talouden tulevaisuudesta en nyt tiedä? Varsinkin kun mietin näitä työkuvioita nyt ja miten vaikuttaa omaan taloudelliseen tilanteeseen. Hevoset on kuitenkin ollut elämässä se intohimo, vaikea keksiä mitä muuta voisi tulla tilalle jos ei niitä enää olisi?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: sakke 
Päivämäärä:   5.5.24 10:44:25

Heippa, saisko kortit kesälle? Kuinka sujuu, kiitos!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: uneksija 
Päivämäärä:   5.5.24 10:46:45

Jäi mietityttämään uneni. Oliko siinä jokin viesti/varoitus kyseistä ihmistä kohtaan vai ihan vaan merkityksetöntä aivojen sekoilua?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: uneksija 
Päivämäärä:   5.5.24 10:47:58

Lähti vahingossa liian aikaisin. Kyseinen ihminen ei ole elämässäni tällä hetkellä, mutta onkohan palaamassa jonain päivänä?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Suokki 
Päivämäärä:   5.5.24 11:34:20

Miltä näyttää mun hepan myynti, onko potentiaalista ostajaa tällä hetkellä?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Milja 
Päivämäärä:   5.5.24 15:44:55

Printtasin juuri erohakemuksen. Tätä on mietitty vuosia ja nyt tein päätöksen mutta olenko hullu kun haluan eroon "paperilla hyvästä" miehestä? Vai onko tämä oikea teko.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.5.24 16:26:20

?: jos talous on epävarmalla pohjalla, niin sit jättäisin varsottamisen väliin.
Ite aikanaan kun luovuin hevosista siirryin koiriin ja nyt kun ei enää ole edes koiraa, niin puuhaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Kyllä sitä löytää muitakin harrastuksia niiden hevosten tilalle :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.5.24 16:31:50

sakke: ei tämä kesä oikein taida lähteä liikkeelle. Tahmeaa menoa - ehkä tuolla elokuussa voisi sit olla jotain positiivisempaa juttua. Työntekoa ja muuttoa tässä näytetään, et sellaisia nyt esiin nousee tähän hetkeen (voi olla työpaikankin vaihto tuo muutto - jokin muutos ehkä kuitenkin olis tulossa).

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.5.24 16:38:39

uneksija: teidän välillänne näyttäisi olevan jonkinlainen side vielä olemassa ja on hyvinkin mahdollista että kohtaatte uudestaan. Silloin kun ihmisten välillä on side olemassa, niin unissa saattaa nähdä toisen helpommin kuin muuten. Jokin asia on ehkä jäänyt välillänne puhumatta auki ja sen takia tämä side on olemassa.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.5.24 16:41:56

Suokki: kyllä tuossa yksi ihan hyvältä vaikuttava esiin nousi. Pari muutakin ehkä olis tarjolla, mutta ei ihan niin sopivan oloisia.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.5.24 16:49:18

Milja: kun suhteesta puuttuu jotain oleellista, niin silloin ero on yleensä hyvä vaihtoehto. Mieti millaista elämää haluat ja saatko sitä nyt kumppanisi kanssa? Onko se ihminen sama johon rakastuit aikanaan edelleen sellainen jonka kanssa haluat olla vai onko joku muuttunut?
Muistutetaan että aina voi aloittaa alusta uudestaan jos ero ei olekkaan hyvä ratkaisu.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: uneksija 
Päivämäärä:   5.5.24 16:58:13

Kiitos Aurora. Osuit oikeaan viimeisessä virkkeessä, joitain asioita on jäänyt ns. auki ainakin minun näkökulmastani, hänen mietteistään en tiedä. Oli jotenkin todella mieleenpainuva uni ja tuntui kyllä itselle merkitykselliseltä kun heräsin, mutta ajattelin että ehkä kuvittelen ja ylitulkitsen vaan.

Nyt kun kyseinen ihminen on unen takia pyörinyt tänään ajatuksissa, niin näetkö korteista, mitkä olivat hänen aikomuksensa/tunteensa minua kohtaan kun olimme vielä tekemisissä? Tämä on jäänyt minua vaivaamaan, että tulkitsinko kyseistä ihmistä aivan väärin.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Milja 
Päivämäärä:   5.5.24 16:59:03

Kavereiksi muututtu, ja yhteys välillämme kadonnut. Se mikä teki meistä parin. Enköhän jatka siis prosessia, ehkä jotain uutta on tulossa tilalle. Kiitos tulkinnasta.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Suokki 
Päivämäärä:   5.5.24 16:59:49

Kiitos, pidetään siis peukut pystyssä

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.5.24 20:32:22

No näkyykö raha-asioista ja taloudesta jotakin? Yhtä isoa kysymysmerkkiä tuntuu nyt olevan koko elämä. Koirakin kyllä on jo, mutta ei sen kanssa touhuamisessa samanlaista intohimoa ole kuin hevosten kanssa.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   5.5.24 21:11:48

Aurora, näkyykö edistystä parempaan yhteyteen vuosien takaisen ihmisen kanssa.?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   6.5.24 09:09:09

Tapasin miehen vanhemmat vihdoin ja viimein..
Näkyykö kosintaa tuloillaan tms?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   6.5.24 14:33:35

15 vuoden takaa tyyppi on löytänyt elämääni. Vasta neutraaleita viestejä ja enemmänkin kaverillista. Ollaan muutaman kerran vuosien aikana moikkailtu. Mitä tää tyyppi tahtoo ja kannattaako käyttää aikaa, miltä tulevaisuus näyttää.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.5.24 15:42:08

Ääh... mun rakas mörrimöykkyni vähän mokasi, joo, mutta ei se mua kyllä mitenkään haitannut. Nyt se kuitenkin vetäytyi kuoreensa kuin kilpikonna, aikooko se tulla vielä esiin? Ajattelin silloin tällöin vähän houkutella mutta antaa muuten sen olla, lienee oikea menettelytapa.

Tavallaan päästiin taas kovasti eteenpäin mutta kaihertaako sen ylpeää mieltä nyt kovasti että kävi vähän moka... toivottavasti se saa itsensä kerättyä. <3

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: HÖ 
Päivämäärä:   6.5.24 16:03:32

SK, Ei millään pahalla mutta kuulostaa siltä että ymmärrät ja selittelet kaikki asiat mörrimöykyn parhaaksi vaikkei sitä ansaitsisi.
Keskity FAKTOIHIN. Vain ja ainoastaan faktoihin.
Älä selittele hänen puolestaan ja ymmärrä ja vaan hupsuna rakasta. Mieti vain ja ainoastaan tosi asiat.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.5.24 16:30:14

Totta puhut, HÖ. En ole ihan niin typerä miltä vaikutan, vain kärsimätön ja kiinnostunut tarotista. Ja aika lailla kaikki on mennyt kuten täällä on pohdiskeltu. Vetelen täällä kurveja suoriksi, en kerro kaikkea mitä keskustellaan ja mitä tapahtuu, ja mitä on taustalla. Tämä on tämmöistä viihdettä mulle ja tuo jännitystä elämään.

Mut se vakavampi puoli on se että mun mielestä myös miehiä ja asioita heidän julkisivunsa takana pitää ymmärtää. Naisilla saa olla pimeät puolensa ja huonot hetkensä, tunnelukkonsa ja ongelmansa ja miesten pitää meitä ymmärtää ja tukea. Mutta miesten pitää olla täydellisiä kaikin puolin, että heitä saa rakastaa... olen tässä hiukan eri linjoilla ja mielelläni kesytön miestä jolla tiedän olleen vaikeaa.

Hyvistä asioista ja hetkistä joita meidänkin suhteessa on tietysti voittopuolisesti, ei tule kuin ohimennen ehkä mainittua. Kun kuohuissani riennän tänne Auroralle valittamaan vain niistä huonommista ja kerjäämään tukea. Voin vakuuttaa ettei mörrimöykkyni pääse minussa ainakaan vähemmällä kuin minä hänen kanssaan. :D Ja silti se tykkää musta, silti vaikka olen äkkipikainen, tuulellakäypä ja höyrähtänyt kaikkeen outoon, ja tekee töitä suhteemme takia. Sallin hänellekin virheensä ja epävarmuuden hetkensä, ne ei ole mitään minun hyvinvointiani uhkaavia. :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:03:19

uneksija: hänen aikeistaan ja tunteistaan ei kerrota oikein mitään. Näyttää että on kulkenut hetken sun rinnalla ja ollut kivaa yhdessäoloa, mutta ei tällä hetkellä ajattele enää sitä aikaa ja ne sen hetkiset tunteet/ajatukset on poissa mielestä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:13:10

?: tällä hetkellä talous näyttäisi olevan melko hyvässä tasapainossa ja tiineyskin näytetään että olisi mahdollinen ja se (oletan että varsa) toisi sulle hurjasti iloa ja onnea, mutta tämä on vain tän hetken tilanne - vuoden päähän en osaa sanoa mikä on taloustilanne silloin jne.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:18:50

Kysymys: eipä se yhteys näytä parantuvan ainakaan tällä hetkellä. Menneet on menneitä ja on parempi katsoa tulevaan kuin tuijottaa menneeseen. Elämä kulkee eteenpäin - ei taaksepäin ja ihmisiä tulee ja menee meidän elämässämme.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:22:55

Nallenpoikanen: jokin rakkaudellinen tapahtuma on näköpiirissä kyllä, että voi hyvinkin olla tuo kosinta tulossa :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:29:05

<33: hauskanpitoa sillä näyttäisi olevan mielessä ja jollain lailla pitää sua löysässä hirressä roikkumassa - tietää et oot tavallaan kiinnostunut hänestä ja sit kun on tylsää, niin kokeilee et vieläkö nappaa.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.5.24 18:32:18

Ps Aurora, näissä henkishörhöilyhommeleissani tuli kunnon harppaus eteenpäin. Hyvin menee sillä saralla ainakin.

Ja mahdollisille huolestuneille lohduksi ettei mörrimöykyn moka liittynyt sinänsä minuun mutta koki sen varmaan kolaukseksi itsetunnolleen. Ja ymmärrän niin hyvin koska itse mokailen ehtimiseen - en kuitenkaan ota niistä joustavana joukkarina niin vakavasti. Mut beibi ehkä ottaa, synkeä skorppari kun on. Uskon että kerää itsensä, ja ehtikin ottaa jo kontaktia taas. Minä se tässä ajankulukseni vaivaan päätäni kaikella.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:41:07

SK: joo - anna sen olla ja hautoa ajatuksiaan omissa oloissaan. Ne tunteet teidän välillä saa sen kyllä palaamaan. Jos ei viikon sisällä ukosta kuulu mitään, ni voit laittaa viestiä et "ookko hengissä?" :D

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:42:51

Ai - se olikin jo yhteydessä - hyvä juttu :D

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   6.5.24 18:50:38

No hätä, sain pienen elonmerkin jo. :) Ja olen muuten saanut jo oikean suusanallisen tunnustuksen että sillä on tunteita mua kohtaan, ei ollut sille helppoa mutta ihan oma-aloitteisesti halusi sen mulle kertoa. Mitäs sanot, ei huono!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.5.24 18:59:51

Ei huono ollenkaan.
Täällä ei ole moisesta puhettakaan :D Piruuttani kysyin kyl asiasta ja kuulemma olen vielä koeajalla - eihän tässä ole kohta kuin vuosi pyöritty yhdessä... *miehet*

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: uneksija 
Päivämäärä:   6.5.24 19:59:35

Kiitos, harmi ettei kerrota mutta niin toki arvelinkin, että hän ei tällä hetkellä ajattele minua, ei hänkään nimittäin ollut vähään aikaan pyörinyt omassa mielessäni ennen sitä unta. No, jos niin on tarkoitettu, niin ehkä joskus vielä kohtaamme ja saan mahdollisuuden selvittää tämän asian häneltä itseltään.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   6.5.24 20:17:28

Kiitos Aurora <3

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: PM 
Päivämäärä:   6.5.24 21:19:37

Yritin jo kerran kiittää Auroraa, mutta minne lie kiitokseni hävisi. Siispä kiitos!!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   7.5.24 03:35:03

En halua unohtaa. Minulla on tunne että jotain on vielä olemassa. Ehkä jos uskaltaisin sanoa jotain mutta kun sanat vaan juuttuu eikä vaan sanoja tule. menn ns,lukkoon. Surettaa kun aika menee hukkaan koska en oikeastaan muita halua.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Touko 
Päivämäärä:   7.5.24 11:14:55

Miltä työllistymiseni näyttää? Olen huolissani.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.5.24 15:54:37

Touko: kyllä tähän ihan positiivista näytetään, että on hyvät mahdollisuudet työllistyä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: nönnö 
Päivämäärä:   8.5.24 16:41:17

Näkyykö ihmissuhderintamalla mitään elämää?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Chchachaa 
Päivämäärä:   8.5.24 20:41:33

Tervehdys pitkästä aikaa!

Minulla on vain yksi kysymys: O-ou. Mitäs nyt?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Riina 
Päivämäärä:   8.5.24 21:41:04

Aurora, voisitko auttaa. Olen vastikään aloittanut uudessa työssä, mutta tämä ei tunnu minun jutulta. Miltä tulevaisuus näyttää, lähteekö tämä rullaamaan, vai tuleeko jotain muuta tulevaisuudessa? Jos tulee muuta, minkälaiseen alaan se liittyy?

Välillä tuntuu, että haluaisin tehdä ihan jotain muuta, ehkä jotain hyvinvointiin tai eläimiin liittyvää...

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.5.24 09:09:59

nönnö: jotain pientä liikehdintää ehkä olis tarjolla, mut nää näyttää enemmän kaverijutuilta kuin parisuhteelta.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.5.24 09:15:16

Chchachaa: hei sullekkin pitkästä aikaa :)
Joillain ihmisillä saattaa olla eriäviä mielipiteitä sun suunnitelmista, mutta mene sinne minne sydän vie, niin pääset oikeaan paikkaan. Jotain uutta on tarjolla, niin ota se vastaan.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.5.24 09:23:34

Riina: kyllä se siitä jollain lailla alkaa sujumaan, mutta ei ole tosiaankaan sun kannalta paras homma. Uuteen työhön sait vastauksena "rakkauden ammattilainen" - ei nyt ihan ehkä ole ilotytöksi tarkoitus alkaa, vaan näkisin että teet työtä jota rakastat ja sen kautta autat muita. Tuo mainitsemasi hyvinvointi voisi olla juuri sitä muiden auttamista. Odota ja katsele rauhassa, niin ne oikeat ovet tulee vastaan ja aukeaa kun koputat.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   9.5.24 10:30:04

Olen menossa asuntonäyttöön katsomaan haaveilemaani asuntoa. Kahdesti korteista olet nähnyt että muutto voisi olla tulossa, onkohan tämä nyt se oikea hetki ostaa asunto?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Hukassa 
Päivämäärä:   9.5.24 12:54:43

Teinkö oikean päätöksen exäni suhteen? Toinen kysymys on se, että miksi alkuvuonna tapaamani mies on edelleen mielessä? Olen yrittänyt päästä yli, deittailla muita ja vain jatkaa elämääni. Kukaan ei tunnu samalta kun hän ja kaipuu hänen luokseen on kova. Saanko hänet takaisin, vai tulenko vielä löytämään joka saa minussa samanlaisia tunteita kun hän? Kaikki muut hänen jälkeen tuntuvat kädenlämpöisiltä, mutta meidän juttu loppui. Pitäisikö vielä yrittää ja laittaa viestiä?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.5.24 16:20:39

Ida: ei tämä huonolta näytä, että kuulostele ne omat fiiliksesi siitä asunnosta ja tee päätös sitten. Uutta alkua on kuitenkin tarjolla nyt, et onko se sitten tämä asunto vai jotain muuta, niin sitä ei kerrota.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.5.24 16:29:44

Hukassa: ex:n suhteen olet tehnyt oikean päätöksen. Se mahdollisti sun pääsyn eteenpäin elämässä (henkistä kasvua).
Tämän alkuvuoden miehen kohdalla aika on mennyt ohi ja ei juuri nyt näytä palaavan kuvioihin- palaako koskaan on sit eri juttu. Anna itsellesi aikaa ja päästä irti se side tästä miehestä. Hetki aikaa että et deittaile, niin näytettiin että joku tulee kyllä vielä sun elämään, mut tämä ei ole ihan vielä ja sun pitää saada nää menneet asiat asettumaan mielessäsi kohdilleen.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Hukassa 
Päivämäärä:   9.5.24 17:00:38

Olen koittanut olla myös deittailematta. Ei oo auttanut mikään ja tää on ihan kamalaa koska alunperin en pitänyt hänestä erityisemmin mutta sitten menin ja ihastuin :D

Näyttääkö mitä kortit kesälle? :) entä näyttääkö mitä kortit tällä hetkellä elämään pyrkivälle miehelle? En haluaisi tästä mitään muuta kuin kaveruutta mutta en tiedä millä ajatuksilla hän liikkeillä. Sanooko kortit miksi etäännyttiin alkuvuoden miehen kanssa? Puhuttiin kasvotusten kumpikin siitä, että halutaan vähän enemmän ja yritetään suhdetta. Sitten miehelle tuli todella paljon töitä ja yhteydenpito loppui eikä kumpikaan enään laittanut viestiä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Chachachaa 
Päivämäärä:   9.5.24 17:28:11

Lämmin kiitos, Aurora <3

Tilanteeni on juurikin kuten sanoit, mutta lisäksi vieläkin monimutkaisempi, kuin mieltä saattaa tässä vaikuttaa. Koetan nyt siis vain seurata sydämeni ääntä ja vaistoani. Kiitos tosi paljon <3

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Riina 
Päivämäärä:   9.5.24 22:38:04

Kiitos Aurora!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   10.5.24 04:55:32

Rakas teki eilen synttäri yllätyksen minulle
Oliko tämä se rakkaudenteko mikä näkyi vai vieläkö on mahdollisesti edessä kosintana?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Minä epätoivoinen 
Päivämäärä:   10.5.24 11:05:23

Nyt on se tilanne, että seuraavaksi alkaa lähteä maksut ulosottoon jos ei tapahdu ihmeitä
Kämppä ei ole mennyt kaupaksi, yhtiövastike nousi taas melkein 200 eurolla ihan järjettömäksi.
Olen yrittänyt etsiä sivutöitä.. mietin hakevani yhtä parempi palkkaista paikkaa..
Onko MITÄÄN helpotusta tulossa???

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.5.24 11:25:53

Hukassa: tässä on kulunut niin vähän aikaa vielä siitä alkuvuoden jutusta, että et ole päästänyt siitä irti ja siksi sulla ei ole tilaa uudelle rakkaudelle elämässä. Se elämääsi pyrkivä mies on ainakin jollain tasolla kiinnostunut romanttisessa mielessä ja sun kannattaa sille sanoa suoraan että olet vain kaverimielellä liikkeellä. Muuten tässä ei näy mitään ihmeempää kesälle. Sulla olis maailma auki uusiin suhteisiin jos vaan nyt otat sen ajan yksin ja käsittelet tän alkuvuoden kaverin tapauksen halki-poikki ja pinoon ja sitten vasta katse kohti uusia kavereita. Ja sen alkuvuoden tapaus totesi siinä sit kun yhteydenpito hiljeni että et ollut kuitenkaan sitten ihan sitä mitä hän haki elämäänsä ja jatkoi eri suuntaan elämäänsä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.5.24 11:27:11

Chachachaa: ei se helpolta näyttänytkään, mutta olet noin puolessavälissä jo menossa oikeaan suuntaan, niin kyllä sä siitä selviät :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.5.24 11:31:03

Nallenpoikanen: taisi olla siinä se teko. Tällä hetkellä ei näytä että olisi ihan vielä valmis ottamaan sitä askelta eteenpäin teidän suhteessanne. Vähän jokin asia vielä mietityttää hänellä (en osaa sanoa mikä).

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.5.24 11:42:07

Minä epätoivoinen: valoa kohti oot menossa, mutta ei tämä ihan heti näytä helpottavan silti. Hae sitä parempipalkkaista työtä nyt ainakin. Ja vaikka niitä laskuja sinne ulosottoon menisikin, niin joskus vaan pitää mennä pohjalle ennekuin pääsee ylöspäin. Maailma ei siihen kaadu vaikka siltä voisi tuntuakkin. Henkilökohtainen konkurssi voisi antaa sulle sen avun vaikka niin kummalta kuulostaakin. Kaikkesi oot kuitenkin yrittänyt. Tsemppiä :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   10.5.24 12:27:56

Ok, kiitos. Ihana teko tuokin oli, arvostan :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Minä epätoivoinen 
Päivämäärä:   10.5.24 12:49:18

Kiitos Aurora!

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Reppuli 
Päivämäärä:   10.5.24 13:37:33

Heippa! Miltä mahtaa näyttää minun kesä tällä hetkellä?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Pkm 
Päivämäärä:   11.5.24 11:12:52

Miten meillä menee joka kesäinen kompastuskivi, tuleeko mutkia matkaan vai meneekö hyvin/ selviämmekö ilman kriisejä eli murehdinko turhaan?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nakki 
Päivämäärä:   11.5.24 11:38:30

Miltä kesä näyttää? Saadaanko ostettua vihdoin oma koti?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.5.24 13:19:41

Reppuli: en ennusta tulevaa, vaan katson tähän hetkeen tilannetta ja nyt se näyttää että olet tekemässä jotain valintaa/päätöstä ja olet kulkemassa eteenpäin ja jättämässä/jättänyt jotain asioita menneeseen ja hyvä niin sillä ne ei ole sua varten. Omien tunteiden ja ajatusten käsittelyä myös.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.5.24 13:25:53

Pkm: isoin ongelma tässä on ajattelun tasolla - ne omat ajatukset pitäisi saada rauhoittumaan ja kun sen teet, niin ongelmaa ei ole (tai se on niin pieni että ei haittaa). Kysy itseltäsi onko nämä ajatukset tosia ja jos eivät ole, niin miksi kuvittelen sitten näin. Me voidaan hallita meidän ajatuksia ja sitä kautta saada mielenrauhaa - vaatii hiukan harjoittelua, mutta onnistuu kyllä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.5.24 13:31:45

Nakki: en katso tulevaisuuteen, vaan tähän hetkeen ja juuri nyt ei näy muuttoa/muutosta sillä tavalla että se kodin ostaminen olisi tulossa eteen ihan heti, mutta muuten näyttää hyvin rakkaudentäyteiseltä elämältä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   11.5.24 19:34:46

Mitkä on erään oinaan ajatukset meidän tilanteesta tällä hetkellä? Tuleva tapaaminen peruuntui, asumme eri maissa. Tilanne tavallaan mutkikas ja kuitenkin voisi kai ajatella että eipä tässä mitään tilannetta olekaan...

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nääh 
Päivämäärä:   11.5.24 22:53:30

Miksi mulla ei ole voimia tehdä elämässäni muutoksia, jotka itsekin tiedän tarpeellisiksi? Miten lähden ratkomaan asiaa, mistä saan sitä voimaa? Samaa paskaa vuosia enkä vaan kykene.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Pkm 
Päivämäärä:   12.5.24 00:11:50

Kiitos Aurora <3

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   12.5.24 15:56:32

Olenko oikealla tiellä? Järjestyykö asiat? Pusken eteenpäin mut luopuminen ahdistaa ja pelottaa. Löytyykö elämääni uusia asioita, rakkautta ehkä, vai olenko tekemässä ihan hulluja muutoksia?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   12.5.24 17:29:05

Qi: pettymys tapaamisen peruuntumisesta ja onhan tässä tunteita puolin ja toisin ilmassa. Jos jonkinlaisen ennusteen antaisin, niin n 3kk päästä voisi olla mahdollisuus tapaamiseen, mutta tää ei ole varmaa.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   12.5.24 17:37:46

Nääh: rakastamalla itseäsi haluat tehdä asioita jotka vie sua eteenpäin siitä paskasta. Mieti mikä on pienin asia minkä voit muuttaa ja tee se muutos. Sitten seuraava muutos ja näin asiat etenee askel kerrallaan. Mielikuvittele itsesi siihen hetkeen kun olet tehnyt nämä muutokset - koe se hetki kun kaikki on ohi - miltä se tuntuu ja palaa tähän hetkeen aina tarvittaessa. Mä näen että sä kykenet siihen kyllä, mutta se ei ole helppoa ja vaikein asia on aloittaa - löytää se syy miksi muuttaa jotain. Mä uskon suhun :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   12.5.24 17:44:42

Ava: olet menossa oikeaan suuntaan ja vielä ei ole aika rakkaudelle kun nää muut asiat pitää saada ensin pois alta. Taloudellisesti pärjäät jos et kovin paljon tuhlaa. Luopuminen on aina hankalaa, mutta se vie sua eteenpäin sinne minne sun pitää mennä. Päästä irti ja luota itseesi ja elämään, niin se kantaa.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   12.5.24 17:46:54

Mulla alkaa nyt 7 viikon työharjoittelujakso, niin en ehkä ihan aina ole paikalla, mutta koitan aina välillä ehtiä kuitenkin vastaamaan tänne.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   12.5.24 17:47:13

Kiitos. Yritän... vielä kun tietäisi mitä on se jokin mitä kohti mennä.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Nääh 
Päivämäärä:   12.5.24 18:01:33

Kiitos Aurora <3 Vähän herkistyin.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Krisse 
Päivämäärä:   12.5.24 18:23:03

Tapasin vanhan tuttuni eilen pitkästä aikaa ja meillä synkkasi hyvin. Vaikutti kiinnostuneelta. Voisiko tästä tulla jotain enemmän ja homma muuttua ihan suhteeksi?

Toinen kysymys, saanko elämääni tasapainoon enempi? :)

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   12.5.24 18:36:06

Kiitos Aurora, seuraava tapaaminen suunnitteilla elokuulle :o mutta eipä siitä tiedä

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: hippu 
Päivämäärä:   12.5.24 19:39:39

Ikävöikö hän minua? Kuoliko rakkaus vai oliko se sitä ylipäätään? Johonkin pitäisi keskittyä, mutta mikä se on, mikä vie oikeaan suuntaan?

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.5.24 17:18:10

Hei vaan taas. Alkaa kuviot täällä selkiytyä, muuten paitsi tietysti ei niin selkeää ole aina tässä mieskuviossani. Mut nähdäkseni kömmitään eteenpäin, vauhdilla kuin kilpikonna. Näkyykö mulle kiva ja puuhakas vai vähemmän kiva ja puuhakas kesä? :) Lomaa ei ainakaan ole ennen elokuuta, plääh. Beibillä ei taida olla silloinkaan ellei ihme tapahdu ja se tule järkiinsä työn suhteen.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.5.24 17:32:52

Krisse: tällä hetkellä olette vielä kaverimielessä tän ihmisen kanssa, mutta ei mitenkään mahdotonta että asia etenee suhteeksikin asti. Ota ja etene rauhassa, niin sitten sen näät mihin suuntaan homma alkaa menemään.
Tasapainoa löytyy kyllä kunhan keskityt/keskität ne menosi järjellä. Jos sulla on tuhat rautaa yhtä aikaa tulessa, niin pakka ei pysy kasassa, vaan ota muutama tärkein asia siihen työn alle ja sit kun ne on hallussa, niin voit lisätä niitä juttuja mikäli tuntuu että aikaa ja jaksamista on.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.5.24 17:43:02

hippu: jonkinlaisia lämpimiä muistoja hänellä näyttäisi olevan, mutta ei silleen ikävöi että näyttäisi palaavan takaisin. Tunteita on ollut, mutta ei sitten ehkä ihan tarpeeksi kuitenkaan. Sun kannattaisi ainakin keskittyä omaan hyvinvointiisi kokonaisvaltaisesti - sellainen omien tapojen ja ajatusten tsekkaus ja sit tarvittaessa tehdä muutos jos jokin asia ei ole ihan kohdallaan.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.5.24 17:49:30

SK: puuhakkuudesta en osaa sanoa, mut muuttosi vaikuttaa kesän kulkuun aika paljon - jotain vanhaa jää taakse ja uusia ovia/mahdollisuuksia avautuu, niin mitä ne sit on, en osaa sanoa. Katsele ihan rauhassa, koska se muutto voi vaikuttaa isomminkin ajatuksiisi kuin kuvittelet.

  Re: Tarot xyzå

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   15.5.24 17:51:37

Aika isolta muutokselta se tuntuu jo nyt, vieläkö pitää odottaa muutakin... positiivista vai tuleeko taas negaa, kuten viimeksi kun tein ison muutoksen?

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.