Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.4.24 17:39:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9604501&t=9604501

SK: ajatuksen tasolla asuntojuttu on ok, mutta toteutus ei ehkä ihan suju niinkuin toivoisit.
Mut hei hyvä että muuten homma toimii - täällä eteneminen on hidasta kuin etanan eteneminen tervassa. Tai kai jos tolta ukolta kysyttäis, ni sen mielestä asiat on edenny hyvin, mutta... :D

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   20.4.24 18:18:02

Äääh... minä niin haluaisin jo kodin. :(

Arvatenkin tämäkin äijä vetää kohta liinat taas kiinni ainakin vähäksi aikaa, luulisin. Loppuukohan tämä epävarmuus ikinä, vähän jo tuntuu että taisteluväsymys iskee kun takapakki tulee aina, tai tähän mennessä ainaki tullut. Jos ei tarviis pelätä että se häipyy kokonaan, ei mua pieni pyristely haittaisi.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   22.4.24 13:18:10

Mitäs kortit kertoo mun tän päivän treffeistä?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 15:05:27

V: ihan positiiviselta nämä näyttää. Vähän taitaa molempia jännittää ja ihastumista olla ilmassa ja vaikuttaisi että juttu lähtee eteenpäin menemään pikkuhiljaa.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: hep 
Päivämäärä:   22.4.24 15:52:58

Voinko luottaa mieheeni ettei hän lähde jonkun toisen naisen matkaan/petä mua, kun hän on viihteellä? Hän ei kovinkaan usein käy viihteellä, mutta sitten kun menee niin juo itsensä aika hyvään kuntoon. Uv:na juomisen seurauksena hän esim unohti kuka minä olen ja tästä huoli tullut, että mitä jos hän unohtaa että on parisuhteessa ja tekee humalapäissään jotain mitä ei pitäisi tehdä

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Varma tieto 
Päivämäärä:   22.4.24 16:55:13

Tuskin pystyy mihinkään kun on niin kännissä. Yrittää varmasti niin anna niitä kortsuja sille matkaaan jos semmoinen ihme tapahtuis että muistais laittaa päälle.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 17:37:34

hep: tän kaltaiseen kysymykseen on todella vaikea katsoa korteilla vastausta, koska kortit ei voi tietää miten joku ihminen toimii jossain tilanteessa. Toki ne voivat näyttää tällä hetkellä että ei miehesi tee mitään typerää ja silti joskus tarpeeksi humalassa kuitenkin tapahtuu jotain mitä ei pitäisi. Korteille aika ja humala on liki tuntemattomia käsitteitä ja muitakin rajoitteita on, niin ihan kaikkeen ei niillä saa vastausta vaikka haluaisikin.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   22.4.24 17:46:59

Jokohan mun elämään olisi positiivisia tuulia tulossa? Kahta asiaa pyydän joka ilta universumilta mutta aika hiljaista on ollut...

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Larry 
Päivämäärä:   22.4.24 19:04:56

Miltä näyttää minun ja Larryn suhde? Kehittyykö tästä mitään romanttista, jäädäänkö kavereiksi vai edes sitä?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ilmatar 
Päivämäärä:   22.4.24 19:31:49

Kysytäänpä nyt täältä, kun ei muuta keksi.
Mies on jotenkin kummallinen. Jättää asioita kertomatta ja on usein kiukkuinen. En saa siltä mitään vastauksia mihinkään.Mikähän miehen mieltä voisi painaa? Olisiko sinulla vihjeitä tähän? Kummastuttaa, miksi on niin salaperäisen oloinen.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Perunamuussi 
Päivämäärä:   22.4.24 19:45:19

En tiedä, onko hyvä paikka kysyä, mutta kysyn silti. Vähän hukassa tän hetkisen suunnan kanssa, joten mihin suuntaan olisi hyvä lähteä vai onko parempi olla paikoillaan? Löytyykö elämään vielä jostain jotain kiintopistettä, mihin tarrata ja ns. "luottaa"?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:11:00

#: aina asiat eivät tapahdu vaikka kuinka niitä ajattelisimme jos emme tee päätöksiä joiden avulla pääsisimme lähemmäs haluamaamme asiaa. Välillä myös väkisin jonkin etsiminen/haluaminen on väärä tapa lähestyä asiaa. Tässä sua nyt pyydetään miettimään et teetkö ratkaisuja niin että haluamasi asiat voivat tulla elämääsi? Onko elämässäsi tilaa niille?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:26:07

Larry: ei tämä nyt ainakaan heti kovin tunteikkaalta menolta näytä. Oletteko just tavanneet? Ainakin näyttäisi et kuviossa olisi mukana vielä muita vaihtoehtoja tarjolla, niin ne saattaa sit vähän hidastaa jutun etenemistä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:34:08

Ilmatar: ei tähän toista henkilöä ainakaan näytetä, että sikäli ei hätää, mutta näyttäisi kuitenkin miettivän et onko tämä sitä mitä haluaa vai ei. Kysyppä siltä että haluaako erota ja tarkkaile miltä kasvot näyttää, niin saat siitä jonkinlaisen vastauksen vaikka ei mitään sanoisikaan. Omaa aikaa ja rauhaa tuntuisi tarvitsevan tällä hetkellä. Raha-asiatkin pyörii mielessä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   22.4.24 20:36:19

Tässä nyt epätoivo nostaa päätään asuntoasiassa. Näkyykö joku idea, näkökulma, kääntämätön kivi, miksi sitä ei osu kohdalle, teenkö jotain väärin... voinko tehdä jotain toisin? Paikkakunnalta en nyt halua lähteä vaikka se varmaan toimisi.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:40:36

Perunamuussi: odottele nyt vielä hetki paikallasi. Just nyt sulla on jakso päättymässä ja uusi alkamassa ja nää jaksojen vaihtokohdat on sellaisia hetkiä kun suunta on hukassa ja silloin on parempi vaan odottaa et mihin suuntaan alkaa katse kääntymään. Mielestäni sellaisen 2kk sisällä pitäisi alkaa jotain valoa löytymään.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:48:11

SK: joskus asiat ei vaan ole meidän hallussa vaikka kuinka haluttais sitä tätä ja tota. Nyt vaan oottelet - joku sellainen 6 viikkoa/kuukautta ni sitten alkais oleen aika jos oikeen ajattelen.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   22.4.24 20:52:04

Ei ole mahdollista, puoli vuotta tässä kämpässä ei vaan onnistu. Teltta sitten mieluummin. :) Oikeasti täällä on kurja asuntotilanne mut tämä kämppä me jaetaan eksän kanssa ja no, ei toimi ei. Hulluksi tullaan kumpikin.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.4.24 20:57:34

SK: toivotaan sitä kuutta viikkoa :)
Tee vähän taikoja, niin josko ne auttais asiaa ;)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Deevee 
Päivämäärä:   22.4.24 21:02:48

Parantuuko minun rahatilanne yhtään?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   22.4.24 21:09:47

Noituus kehiin siis! :D

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ilmatar 
Päivämäärä:   22.4.24 21:46:41

Sitä minä pelkäänkin, ettei ero asioita pohtisi. En tiedä uskollanko edes kysyä sitä ääneen. En tiedä miten sen kestäisi. Vaistosin jotain tämän suuntaista, ja vahvistit ajatukseni. Mitenköhän tässä sitten mahtaa käydä? Jos toinen haluaa erota ja minä en ole siihen mitenkään valmis. Lapset ja kaikki.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Taku 
Päivämäärä:   22.4.24 21:49:56

Mitä minulle näkyy tähän hetkeen?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.4.24 16:31:24

Deevee: valoa kohti oot menossa ja muuten meno näyttää positiiviselta, mut ei se ehkä ihan sinne talouspuolelle vielä tuo lisää. Mut sanoisin että ei siihen kovin kauaakaan mene kun pitäisi alkaa silläkin saralla jotain valoa näkymään.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.4.24 16:32:26

Ilmatar: harvoin siihen eroamiseen on valmistautunut kukaan, mutta toivotaan parasta sulle :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.4.24 16:39:36

Taku: jokin asia (mies?) näyttäisi hiukan tuottavan mieliharmia, mutta oot kääntänyt katseen eteenpäin ja suuntakin on jo valittuna kohti uutta elämää. Taloudellinen tasapaino vaatii pikkusen tarkkuutta, mut selviät kyllä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Taku 
Päivämäärä:   23.4.24 18:13:10

Kiitos Aurora. Miehen kanssa ei nyt mitään isompaa ole, yhteiset raha-asiat lähinnä murehdittanut. Mutta kiva että valoa tunnelin päässä

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Harmistunut 
Päivämäärä:   23.4.24 18:24:14

Onko tulevaisuutta, lähinnä hyvää sellaista nykyisen miehen kanssa? Pystyykö mies lupaamaan asioita ja pitämään lupauksiaan? Tuleeko hänen terveydentila paranemaan ja haitat poistua sen myötä? Entäs minun oma terveys, huononee ko vai pysyykö samassa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.4.24 15:10:51

Harmistunut: terveydentilaan en ota kantaa. Parisuhteen saa toimivaksi kun muuttaa ajattelutapaa/näkökulmaa asioihin. Jonkinlainen keskustelu olisi hyväksi et mitä kumpikin haluaa tältä suhteelta ja kuinka se asia voitaisiin ratkaista jos se ei ole ihan toisen kannalta hyvä ajatus.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Hoomoilanen 
Päivämäärä:   24.4.24 15:14:08

Mitähän näkyy miesrintamalla minun elämässäni?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   24.4.24 18:03:09

Nyt jumittaa päässä ja ties missä.
Pääsemmekö pienten kumpujen yli vai osoittautuuko ylivoimaiseksi?
Pysyykö mies sovitussa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.4.24 18:20:21

Hoomoilanen: aika hiljaiselta näyttää korttien mukaan. Kunhan kesä koittaa, niin kannattaa lähteä kavereiden kanssa ulos tuulettumaan, niin ei tiedä mitä siellä tulee vastaan.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.4.24 18:29:26

mitä: mies näytetään sellaisena pää pilvissä tyyppinä joka ei aina osaa ajatella ennenkuin toimii ja se sit tuo niitä ongelmia. Ei hän tahallaan toimi näin, mutta on vaan sellainen luonne. Kyllä te mun mielestä jatkatte yhdessä eteenpäin. Sua kehoitetaan rauhoittumaan ja sanotaan että "älä painosta ja puske sitä miestä asioilla väkisin".

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   24.4.24 19:10:16

Kiitos Aurora! :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   24.4.24 19:26:31

"Sua kehoitetaan rauhoittumaan ja sanotaan että "älä painosta ja puske sitä miestä asioilla väkisin".
Tää kyllä niin osu ja uppos tähän hetkeen.
Ja myöskin tuo että mies usein tekee ensin ja ajattelee sitten...

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Päätön kana 
Päivämäärä:   24.4.24 20:04:20

Kannattaako mun vaihtaa työpaikkaa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   24.4.24 20:16:54

Kuule, onko mahdollista että olen kohdannut kaksoisliekkini tuossa mahdottomassa inhottavassa otuksessa jota rakastan kuin hullu? Olen niiiiiin raivona taas kerran, ja tulin jotenkin sattumalta lukeneeksi pitkästä aikaa kuvauksen kaksoisliekkisuhteesta. Sehän täsmää liiankin hyvin tähän meidän touhuun... Mitä luulet, onko meidän sielujen tarkotus päätyä yhdeksi jälleen, vai päästä lopullisesti irti toisistamme kenties raivoon tikahduttuamme kun pää räjähtää, ja pitää huoli että seuraavat kierrokset eletään eri aurinkokunnissa? Ai saaaaakeli että osaa olla hankalaa, siksikö minä en löydä täältä kämppää että tajuaisin lähteä hitoille tuon rasittavan riesan lähimaastoista... Aargh!

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   24.4.24 20:48:25

Joo, ei oikeastaan tarvitsekaan katsoa paitsi jos haluat. <3 Se mitä nyt olen lukenut, ja mitä outoa on tapahtunut, mitä me ollaan ja mikä kaikki tähän on johtanut, niin nyt alan viimein tajuta. Ja näen mitä pitää tehdä, tai ainakin että miksi. Nyt pitää yrittää vihdoin ottaa edes jotain vakavasti ja koittaa kasvaa. Pidä mulle peukkuja. :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.4.24 20:51:51

Ihana kysymys, onko T mun kaksoisliekkini? Tai sielunkumppani tai muuten vaan joku joka on mulle ""opetus"".?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aapo 
Päivämäärä:   24.4.24 20:57:01

Katsoisitko mullekin, onko onnea rakkaudessa tässä kesän aikana vai jatkuuko yksinäisyys? Saanko elämään rauhaa ja iloa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.4.24 15:26:30

Päätön kana: näyttäisi et nykyisessä paikassa on melko huono ilmapiiri, niin lähtisin kyl katselemaan uutta paikkaa jo ihan sen perusteella. Parempiakin paikkoja löytyy kyllä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.4.24 15:29:28

SK: muistaakseni joskus alussa sulle sanoin et tää näyttää joltain henkiseltä opettajalta ja sitä se saattaa olla. Valitettavan usein meillä tarvii olla oikeita syviä tunteita toista kohtaan ennekuin me kasvetaan jossain asiassa - niin tympeää mut kipu kasvattaa. Toivotaan sulle ja ukollesi parempaa lopputulosta :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.4.24 15:36:11

M: mun käsketään kirjoittaa tähän et "aviomiesmateriaalia" - ei siis näytä miltään noista mitä kysyit, vaan sellainen samanarvoinen kumppani. Voi olla sielunkumppanikin kyllä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.4.24 15:36:45

SK - sielunsopimus - katso mitä siitä sanotaan.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.4.24 15:44:44

Aapo: joku rakkaudellinen kohtaaminen on tässä lähiaikoina mahdollinen kyllä. Rauhaa ja tasapainoa elämääsi löytyy poistamalla negatiivisia asioita elämästäsi sen mukaan kuin on mahdollista ja lisäämällä positiivisia asioita. Toinen ihminen ei voi tuoda näitä asioita, vaan ne on löydettävä itse omasta elämästään.
Ja siis joo - toki rakkaus tuo positiivista menoa elämään, mutta pitäisi olla ensin itse itsensä kanssa tasapainossa ennekuin voi löytää tasapainoisen suhteen.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   25.4.24 15:47:51

Me päästiin kyllä yli tästäkin erimielisyydestä eikä tuo taida olla mihinkään lähdössä, minun kimpaantumiset näyttää olevan siitä hiukan huvittavia. Antaa mun riehua ja tarkistaa sitten joko viestillä joko asetuin, tai haluaa tavata. Itse se reagoi omiin epävarmuuden hetkiinsä vetäytymällä, jolloin annan sen olla niin kauan kuin se haluaa, ja lähetän vaan hempeän emojin tai muuten koitan painostamatta vakuuttaa sen hyvistä aikeistani. Eiköhän tässä joku tasapaino löydetä ja jos pääsisin tästä asumisongelmastani vihdoin eroon niin ehkä voitas siirtyä suhteessakin taas vähän eteenpäin.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Cassandra 
Päivämäärä:   25.4.24 16:10:39

Moi! Voitko katsoa mikä on elämäntehtäväni/miksi olen syntynyt tänne? Varmaan iso kysymys vastattavaksi mutta mitä nyt ainakin tähän hetkeen nousee :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.4.24 16:11:18

Kiitos, ei ollenkaan huono tuokaan :) <3

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.4.24 12:37:25

Cassandra: "valontuoja" käskettiin kirjoittaa - sellainen lempeä äitihahmo (hoitoalalla ehkä) joka tuo toivoa synkkien asioiden keskelle.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Jaaha 
Päivämäärä:   26.4.24 13:05:46

Miltäs mun kesä näyttää korttien mukaan, jatkuuko tää iän ikuinen sinkkuelämää ja pääseekö tässä tänä vuonna reissuun tai leikkaukseen kun leikkausjonossa olen yhä. Paljon kysymyksiä :D

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.4.24 13:07:47

Mitä kortit näyttävät meille, P.lle ja T.lle: P:llä alkaa toinen nimeni, T.llä alkaa hänen toinen nimensä :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   26.4.24 13:47:32

Tuntuu raskaalta kaikki, työ, raha-asiat ja parisuhde muuten ok mutta miehellä omat ongelmat terveyden ym kanssa.
Näkyykö minulle valoa tunnelin päässä, onko tämä suossa römpiminen vaivan arvoista? Jotenkin uskoo siihen että jossain vaiheessa alkaa muutos ja elämä helpottuu.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Cassandra 
Päivämäärä:   26.4.24 16:48:34

Olipa yllättävä mutta kaunis vastaus, kiitos <3

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.4.24 18:19:27

Jaaha:Vähän sellaista tylsää odottelua tässä näyttää olevan ihan kaikessa. Ei oikein etene mikään - elokuussa tai niillemain sit vois tapahtua jotain ehkä ja sen jälkeen lähtis sit jotain uutta tapahtumaan (oma ajatus et se vois olla tuo leikkaus silloin)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.4.24 18:26:31

P: romanttista yhdessäoloa, mutta samalla pitäisi puhua asioista niin että molemmat tulevat kuulluksi ja saatte suhteenne tasapainoon ja pääsette niistä mielen epävarmuuksista eroon. Sitten kun tasapaino löytyy, niin suhde syvenee.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.4.24 18:40:28

Viola: hetki vielä näyttäisi tätä rämpimistä kestävän. Osa asioista etenee nopeammin ja sitä kautta alkaa helpottamaan, mut toisissa sit menee enemmän aikaa. Vaikka tää on raskasta, niin muista että asiat menee eteenpäin kuitenkin ja se hetki kun käännytään sinne valoisampaan on aina päivän lähempänä. Tsemppiä :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   26.4.24 19:53:03

Kiitos Aurora. Kiitos että jaksat vastata ja antaa toivoa. Toivotan sulle kaikkea hyvää

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: muru 
Päivämäärä:   26.4.24 20:17:37

Olen edelleen kiinni ihmisessä, jonka kanssa yhteydenpito on hetki sitten yhteisestä sopimuksesta päättynyt. Tunteet ovat olleet molemminpuolisia, ja hyvin suuria. Mikä tämän ihmissuhteen tarkoitus on elämässäni ollut? Onko jotain, mitä minun erityisesti tulisi tietää/ymmärtää? Palaako tämä yhteys, ja jos, niin millaisena?

Luulen olevani valmis rakkaussuhteeseen. Onko sellaista tiedossa? Tämä kevät on ollut rankka, ja toivoisin tämän elämän tunnepuolen helpottavan. Käytännössä asiat ovat hyvin, mutta syvemmällä tasolla seilaan jossain ilman karttaa ja suuntaa.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Jaaha 
Päivämäärä:   26.4.24 21:40:08

Kiitos, kai se sit täytyy vaan tyytyä tähän kohtaloon, et mut on tarkoitettu elämään yksin :D leikkauksen ajankohta sopiskin hyvin, jos olis elokuusta eteenpäin.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   26.4.24 22:28:49

Huomenna pitäisi tehdä iso ratkaisu joka vaikuttaa varmaan koko loppuelämään. Kannattaako ottaa se askel vai olenko sekaisin kun suunnittelen niin isoa muutosta? Mitä seuraa jos toteutan tämän.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.4.24 15:24:50

muru: näitä elämää suurempia juttuja tulee aina joskus vastaan ja niillä ei välttämättä ole sen isompaa merkitystä. Tämä nyt näyttäisi et olet opetellut luopumista. Uutta yhteyttä ei tähän hetkeen näy ja voi olla että sitä ei koskaan tule tai sitten kohtaatte vielä uudestaan, mutta silloin elämä on jo kuljettanut teidät niin kauas toisistanne, että se tunne ei enää palaa samana.
Ennenkuin päästät tästä irti, ei voi mitään uutta ja todellista tulla sun elämään, joten tee tästä ensin surutyö loppuun ja vasta sitten etsi sitä uutta suhdetta. Raunioille ei voi kasata kestävää taloa, ennenkuin perustukset on korjattu.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.4.24 15:33:48

Ava: toivottavasti vielä ehtii tää vastaus, mut on tuota muutakin elämää aina välillä.
Mitä ikinään oletkaan tekemässä niin tee se. Voin sanoa että ei ole vielä koskaan ennen tullut tälläisiä kortteja kellekkään, et anna palaa vaan. Muistutetaan että kaikki loput ovat uusia alkuja ja aina voi muuttaa suuntaa, jos tämä ei jossain kohtaa elämää enää olekkaan sitä mitä haluat.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   27.4.24 15:48:47

Kiitos... tein sen. Ei ihan helppo ratkaisu mutta jospa kaikki menisi hyvin. Jos sain hyvät kortitkin...

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Muppe 
Päivämäärä:   27.4.24 15:58:38

Miten käy mun kandin?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   27.4.24 16:03:17

Miksi hemmetissä olen taas näin jumissa? Kauanko tämä vielä jatkuu?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.4.24 09:48:18

Muppe: ihan hyvältä se näyttää. Vielä vähän työstämistä, niin sit se on valmis. Luku 8 nousi esiin, että kertonee sulle jotain.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.4.24 10:01:01

Ööö: näitä jumitusaikoja tulee kun on hetki jolloin pitäisi kasvaa henkisesti ja sulla se näyttäisi olevan nyt ja sun pitäis löytää tasapainoa asioihin. Liika ajatteleminenkin on joskus ongelma, kun pitäisi toimia eikä vaan ajatella. Sulle ei ehkä kerrota ihan kaikkea, niin sekin tekee etenemisen suhteen ongelmia - joku vähän näyttää lähipiirissä (voi olla työpiirissäkin) et salaa jotain. Mut kyllä asiat selviää ja ei se kaukana näyttäisi olevan että taas lähtee hommat eteenpäin.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ck 
Päivämäärä:   28.4.24 23:57:57

Huomenna tiedossa tokat treffit yhden miehen kanssa. Miltäköhän näyttää tulevaisuus minun ja hänen välillään, jos mitään tulevaisuutta siis on?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   29.4.24 08:55:21

Nyt kun olen vähän toipunut niin uteliaisuudesta, mitähän ne korttini siis näyttivät? Tällä hetkellä pelottaa ja ahdistaa mut en ole luopumassa suunnitelmasta.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   29.4.24 09:36:07

Kaikki tuntuu raskaalta, isoista suruista luulisin jo toipuneeni.
Näkyykö mitään uutta/yllättävää? Jatkuuko elämä yhtä tylsänä eteenkin päin?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   29.4.24 10:03:33

Löydänkö yhteyden henkilöön jota kaipaan. Olisiko hänellä tunteita ja minkälaisia minulle.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   29.4.24 11:22:12

Kiitti! Ja joo, yliajattelu pitäisi kyllä lopettaa. Tasapainon löytymistä asioihin en ehkä täysin ymmärrä, siis että mitä se konkreettisesti tarkoittaa, osaatko selventää?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   29.4.24 12:26:57

Moi Aurora,
Lukisitko korteista miltä näyttää tulevaisuus minulle? Jään pian yksin asumaan ja kiinnostaa tietää miten pärjään.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Burnis 
Päivämäärä:   29.4.24 14:24:18

Onko mahdollista saada rutistettua yksi iso urakka valmiiksi aikataulussa? Vinkkejä?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Burnis 
Päivämäärä:   29.4.24 14:28:29

Jatkokysymys: vai heitänkö tämän stressiprojektin roskakoppaan ja jatkan toisen projektin parissa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:01:44

Ck: tämä on niin alussa vielä, että ei oikein kerrota mitään. Ei tämä kuitenkaan näyttäisi loppuvan, että eteenpäin menoa omassa tahdissanne.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:04:34

Ava: pääsisältö oli, että ratkaisu ei ole huono ja sua tuetaan eri suunnista tämän asian kanssa (sikäli kun jollekkin siitä kerrot) ja vaikka jotain loppuisikin, niin aina voi aloittaa uudestaan.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:17:08

Hilla: isoimmat surut on todellakin jo takanapäin. Mitään isompaa tähän ei nouse, mutta sanotaan että sun pitäisi löytää se ilo ja valo elämääsi itsestäsi. Opetella rakastamaan itseäsi, niin sitten ovet avautuis muillekkin positiivisille asioille. Koita löytää joka päivä jotain positiivista elämästäsi - älä ajattele et "multa puuttuu nää" vaan ajattele et "mulla on kaikki tää ja asiat on sikäli hyvin".

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:21:35

hei: tällä hetkellä tunteet näyttäisi olevan yksipuolisia ja tämä on kuin saavuttamaton unelma mitä et kiinni saa. Toki voi joskus myöhemmin tulla tilanteeseen muutos, mutta juuri nyt tää näyttää tältä.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:24:47

Ööö: en nyt ihan tarkkaan muista mihin asioihin sillä tasapainolla viitattiin, mut jos vaikka raha on aina tiukilla, niin katso mihin sitä rahaa menee tai jos on ongelmia terveyden parissa, niin miksi ja mitä sille voisi tehdä. Eli jokin asia ei ole ehkä ihan tasapainossa sun elämässä ja se kannattaisi koittaa korjata.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:31:00

Ida: jostain menoista voit joutua karsimaan (matkustelu, shoppailu jne jos sellaisia harrastat) ja muutenkin hiukan pohtimaan että kannattaisiko muuttaa, mut muuten näyttäisit pärjäävän ihan ok.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 17:38:19

Burnis: on se mahdollista saada valmiiksi vaikka kiirekkin tulee kyllä olemaan. Tää projekti näyttäisi tuovan sulle "palkinnon" (joku bonus ehkä) jos sen teet ja nostaa sun arvoa/mainetta muiden silmissä. Tosi tympeetähän tätä on tehdä, mut jos oot jo päässyt siinä pitkälle, niin kannattaako se työ heittää hukkaan?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Tuhti 
Päivämäärä:   29.4.24 17:42:07

Painon kanssa takunnut puoli elämää, näyttääkö elämäntapamuutos lähtevän toivottuun suuntaan?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   29.4.24 17:49:21

Kämppä löytyi. Muutto ensi kuun lopussa. Eli 6 viikkoa oli aika hyvä arvio. :) Tällä hetkellä näyttää aika valoisalta siis, vielä kun saan itseni tungettua haluamaani työpaikkaan. Toisaalta uuden asunnon sijainti avaa suuntia muihinkin paikkoihin, ihan välimatkamielessä, joten sikäli avartuu mahdollisuuksia.

Äijä on avautunut minulle hiukan elämänsä kovista vaiheista, ja annan sille nyt taas tilaa mitä se tuntuu tarvitsevan havaitessaan varmaankin kauhistuen, että tuli avattua suunsa. Kömpinee takaisinpäin jahka pääsee järjestykseen. Kerta kerralta vähän nopeammin. Ehkä minäkin opetan sille jotain, kuten että ei ole aina vaarallista päästää joku hiukan lähemmäs.

Ei ole varsinaista kysymystä nyt, mutta jos jaksat ja ehdit niin voithan vilkaista alkaisiko tässä nyt joku seestyneempi jakso jossa ei tarvitsisi säätää ja yrittää niin kovasti tavoitteitteni eteen. Oisko hyvä nyt semmoinen takakeno lepotuolissa hetken? Vai pitääkö levähtää äkkiä koska vartin päästä mielenrauha meni jo ...

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 18:50:28

Tuhti: ei tämä ainakaan huonolta näytä. Muista olla itsellesi armollinen jos tulee takapakkia ja aseta tavoitteet tarpeeksi pieniksi, niin että voit ne saavuttaa. Pienin askelin eteenpäin on parempi kuin yksi iso loikkus kerralla.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.4.24 19:00:08

SK: hienoa et asunto löytyi :)
Kyllä tää meno vähän näyttäisi rauhoittuvan. Enemmän se rauhoittuisi sillä, et lakkaisit elämästä liikaa siellä tulevassa ja eläisit nyt-hetkessä. Oot ajatuksissa menossa jo kaukana ja elämäsi ei pysy perässä :D Toki joo pitää niitä tulevaisuudenkin suunnitelmia olla, mutta vähän vähemmänkin riittäisi.

Mä heitän sulle nyt vastakysymyksen - oli niistä mun kursseista joskus aikaisemmin juttua ja silloin ncj oli työllistymisen kannalta paras, mutta mitä sanotaan rbt-kurssista? Olisiko se ncj:tä parempi vai ihan hukkaan heitetty idea?
Kato sit kun ehdit ja voithan samalla vilkaista et mitä sillä mun ukkelilla on mielessä - joko laitetaan pillit pussiin, vai jatketaanko? :)

  Miten mulla käy mökkikaupoissa?

Lähettäjä: Nira 
Päivämäärä:   29.4.24 19:08:54

Vähän jotain suuntaa. Myymässä olen.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Nira 
Päivämäärä:   29.4.24 19:10:40

Menikö mun viestit vähän vääärille riveille.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Tuhti 
Päivämäärä:   29.4.24 20:31:29

Kiitos Aurora

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   29.4.24 20:53:03

Kiitos!

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: MP 
Päivämäärä:   30.4.24 08:42:10

Meillä olisi talon sisäisesti kaksi paikkaa haettavana..
Selvästi parempi palkkaus kiinnostaa tässä..
'Mitä kortit näyttää asian suhteen, kannattaako hakea?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Nira 
Päivämäärä:   30.4.24 09:04:24

Puhun tuolla mökkikaupoiststa, talokaupoista on kysymys.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Miss Lucky 
Päivämäärä:   30.4.24 09:07:48

Pitihän minunkin tulla kertomaan. Oikeassa olit, sitä lempeäkin tuli, eikä sinisiä kään edelleenkään ole hommattu, enkä niistä uskoltanut ääneen puhua.

Mutta, kaikki toimii taas. Ainakin tähän hetkeen. Ehkä miehellä oli omaa stressiä tms. Ja keskustelu auttoi siihen. En tiedä, mutta oikein tulkitsit joka tapauksessa. Kiitos siitä.

Tästä innostuneena kysyn katsoisitko mitä meille näyttää jatkossa. Löysikö mies rauhaa ja varmuutta yhteistä eloa me kohtaan? Minä olen mielestäni jotenkin seesteisempi kuin aikoihin, mutta näyttääkö minun kevät valoisalle, vai vieläkö pilviä on tulossa?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   30.4.24 23:00:32

Olen ajatellut itsekin opetella lukemaan kortteja. Vaan onkohan mulla ollenkaan lahjoja siihen? :D Onko sulla vinkkejä aloittelijalle?

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.5.24 14:45:08

Nira: myytkö itse vai onko välittäjällä? No mut tarkista sopimukset huolella koska joku näyttää vähän siltä et koittaa huijata. Ei välttämättä mene kovin pitkää aikaa et saat myytyä, mut hinta on sit ehkä vähän matalampi kuin haluaisit, vaan kannattaa myydä kun joku haluaa ostaa edes suhtkoht järkevällä hinnalla.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.5.24 14:49:33

MP: aina kannattaa pyrkiä parempaan ja kyllä tämä ihan mahdolliselta näyttää et voisit tuon homman saada. Ainakin sulla näyttäisi olevan tarpeeksi osaamista siihen.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.5.24 14:55:11

Miss Lucky: ei tämä kovin pilviseltä näytä tällä hetkellä. Jokin asia tuossa on vielä mielenpäällä, mutta se voi olla jokin sun oma ajatuksesi vaan eikä todellinen juttu tai siis helposti tuo äskeinen tilanne nostaa uudestaan pintaan jotain epävarmuuksia ja silloin kannattaa pysäyttää se ajatus ja miettiä et onko tämä oikeasti totta vai luulenko vaan et tilanne on nyt menossa samaan suuntaan.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.5.24 15:01:27

hah: periaatteessa jokainen voi opetella tulkitsemaan kortteja. Toisilla energia virtaa paremmin ja ovat tulkinnoissaan tarkempia, kun sit taas osa tulkitsee vain sen mitä jostain ovat kortin merkitystä lukeneet. Se onko jollain lahjoja, niin sitä ei tiedä kuin kokeilemalla - mä kokeilin joskus 14v sitten ekan kerran ja sit toisen kerran noin 5v sitten ja nyt vasta ns ovi aukesi vuosi sitten. Toki se et löysin itelleni sopivan pakan auttoi asiaa. Suurimmalla osalla on joku lempipakka millä tulkitsevat lähes aina.
https://www.oivallustenkortit.fi/ Tuolta löytyy ainakin ihan kurssia aloittelevalle tulkitsijalle.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: MP 
Päivämäärä:   2.5.24 09:17:27

Kiitti Aurora :)

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Tanja 
Päivämäärä:   2.5.24 12:02:27

Vähän samaa kyselen kun edellä oli. Itsellä on tosi vahva intuitio ja usein "tiedän" asioita ja tapahtumia etukäteen. En siis näe mitään näkyjä tai unia vaan jotenkin vain tiedän sisällä. Kysynkin nyt että kannattaako lähteä harjoittamaan tätä taitoa esim just jollain korteilla? Niitäkin on paljon erilaisia.

  Re: Tarot xyz

Lähettäjä: Pupunen 
Päivämäärä:   2.5.24 14:29:17

Sanovatko kortit minulle mitään? Olen parisuhteessa mutta mielessä pyörii toinen mies. Kinkkinen tilanne, haluaisin tietää selventävätkö kortit asioita.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.