Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 232

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.3.13 21:13:48

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=957251&t=957251

Ei ne kauaa vanhene, uutta kehiin.

Re: Sinkkujen topic 232

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 21:16:54

nyt ne varpaat on niin jäässä, että tekis mieli leikata pois.. x_x

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.3.13 21:25:08

Kylläpä tääl o kuollutta, onks porukalla muka oikeesti elämäkin :D

Missionille biisi (ei taida muille oikeen upota)
http://youtu.be/HMe3O_5a-e0

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   19.3.13 21:25:46

Koskettava video Kessu. Minnekkä ..ttuun mahto pojilla olla niin kova kiire? :) Hikos kädet myötäpelosta...

https://www.youtube.com/watch?v=53w06h_GtAM

Nyt ei uskois mutta kesä on tulossa. Ou jee:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 21:26:26

Venyttele Missi niskojas ja oikeen kunnolla, et tuntuu, lähtee hedarit.:) Exän kanssa oli tapana "murjoa" toistemme niskat auki. Missi tarvii nyt Minskiä.:)

Päivämäärä:   19.3.13 21:37:59

Jysse, olipa nätti :) Juu ei taida muut niin hirveesti välittää noista ;)

Tää olis kuunnellu AVB:n kokoelmaa tänäänkin, menee etenkin aamusin aurinkomusasta niin hyvin :)

Joten: http://www.youtube.com/watch?v=8alNHEdT7nw

Kessu, Minski murjoo vaan ovia, ei paljo auta :D

Nukkuminen vois kyl auttaa, tänään joutuu mennä aikasin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 21:48:23

Kesällä sitten leidit tai leiti kyytiin, jos kantti kestää.:)

http://www.youtube.com/watch?v=ww_bqfn9qCI

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.3.13 21:51:05

Myöhäistä iltaa sinkkulaan!
Taitaa tuo maailmalle lähtö aikaistua:)!
Oon ihan täpinöissä!!
Mitenpäin täs olisi, pitää alkaa varmaan seisoa päällään, josko se rauhoittaisi....:D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.3.13 21:55:41

Muutoin voi olla oikea elämäkin (tai sen toiveajattelu), mutta klo 21-23 on rehellisesti varattu netissä roikkumiseen. Muuten olen tänään viihdyttänyt itseäni jopa hyvällä kirjalla (kun ex, tiibetiläinen munkki ja musta miestanssija eivät kenenkään mielestä riitä, no ehkä loppupelissä eivät).

Montako ajoneuvoa Kessulla on elämässään ollut, vertaile vaikka illan iloksi offareiden kanssa.

Päivämäärä:   19.3.13 21:59:31

Kessu, sun pitää laittaa siihen motskariin sivuvaunu niin saat mahdollisimman monta leidiä mahtumaan kyytiin;) Sitten koitat kuinka kovaa sillä pääsee...

http://www.youtube.com/watch?v=daJ2RmrRaIE

Villejä rubiineja...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 22:06:52

Kurnau, niitä on ollut monta.:D Kesällä varsinkin on kiva kiusata harrikkajuippeja, kun ei ne jenkit oikeen kulje.:)

http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=QRpy5gKLLDA&NR=1

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   19.3.13 22:09:53

Nonii jee nyt on saleiltu ja syöty terveellisesti ja liikuttu.

Nyt väsyttäis, mut taidan silti sinnitellä hereillä vielä jonku aikaa ku huomena saa nukkua vähän pitempään :)

Mission, seuraavan kerran ku sulla on reippailupäivä niin mulla on varmaan joku masennuspäivä jolloin ei kiinnosta mikään. Vuoroin vieraisa!

Päivämäärä:   19.3.13 22:20:27

Tänään ei näköjään onnistu muu ku levyraati. Löysinkin jotain ihan legendaarista ja vanhaa, oi vitsi... Vähän joutu ettii kyl, hirvee duuni kuukkeloida ympäriinsä ku muisti pelkät sanat ja niistäki vaan vähä :D

http://www.youtube.com/watch?v=EScGIMGWRb4

Sitte koirien kans pihalle...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 22:21:25

mulla on elämää ainoastaan viikonloppuisin.. :D tai sillai kai niillä nuoremmilla sinkuilla yleensä on? vai oonko vaan outo? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.13 22:22:43

Ai vai ei jenkit kulje!??
Kyllä yksihevosvoimainen sattuu olemaan maailman nopein rotu neljännesmaililla!!!
Älä Kessu ala.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 22:29:32

Juu Piste tiedetään kyllä.:) Mut harrikka on ihan perseestä, kauhee meteli mut mitään ei tapahdu pannuhuoneessa.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 22:34:55

Kun kääntää kahvasta, pitää myös jotain tapahtua.:)

Päivämäärä:   19.3.13 22:42:57

Ei tarvi kuin ajatella, että "kääntää" kahvasta, niin silloin jo mennään....
Noista bensamoottoreista en niin tiedä, mut Harrikka on sen sata kertaa upeemman näköinen kuin mikään kyykkypyörä!!!
Sopii westerntyyliin erittäin hyvin!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 22:46:27

Iltaa

On muuten rankkaa toi näytteenotto mut silti hauskaa vaihteluu luennoil istumiseen. Huomenna ois aamusta sitte mikroskopointia.

Tahdon2013 näyttäis etenevän :) hieno juttu

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 22:50:55

Äh, ei ne harrikat kulje mihinkään, vaikka kieltämättä on makeita näöltään.:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 22:52:09

mäkin kävin allekirjoittamassa, harmi vaan, ettei kaikki tunnu tajuavan, että asialla ajetaan tasa-arvoa, ei oikeuksia...

Päivämäärä:   19.3.13 22:55:25

Kun on pitkä talvi sekä kesällä nopeusrajoitukset, paljonko millään pelillä saa nauttia vauhdin hurmasta tai ns. vapaudesta.

En kehtaa sanoa, että raitiovaunu on itselle riittävän kaunis.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 23:04:00

Mikä nopeusrajoitus.:D Kevät kun koittaa niin.....

http://www.youtube.com/watch?v=rRCP285oTr0

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 23:08:00

Kesäs on kyl se hyvä puoli et voi sit kaivaa kesäauton talvikorjust :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 23:09:31

kesä on iiiihaana! uuh, ihana somelainen kesa! <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 23:10:49

Jou! Kerran kuussa pitää kokeilla oikeeta elämistä, ei ehdi sinkkulaankaan ennen yhtätoista... Rankkaa.

"Hei Ruoste, katos Areenasta eilinen Rrisma. Siinä oli kiva juttu paastosta. Ja kyllä, se on suolanen ja väkevä, joka miesten makkuun on :P ;)"
Voi hitsin hitsi. Harmi, että olen itse niin lempeä ja makea, nyt ei kyllä onnistu mikään. Noh, ostin tänään salmiakkia, jospa tästä vähän väkevöityisin. Ärrrh. Ja se paasto ei ole ikinä kiva juttu :P

Ai stna, että sillä muuten oli vilakka keli. Ihan vain tiedoksi, jos ei ole jo tullut tarpeeksi monta kertaa mainittua. Korvat aivan tulessa, wobbly bitseistä puhumattakaan.

Päivämäärä:   19.3.13 23:11:09

Ottaisiko kesäauton tai -kissan (tämä viimeinen ymmärretään varmaan sinkkulassa oikein)? Jos se kesä nyt edes tulee.

Niin joo mitä rajoituksia.:)

Päivämäärä:   19.3.13 23:12:20

No, mä harrastan turvallisia kovia nopeuksia ja hallittavalla "kauramoottorilla", noi tekniset koneet ei lapasessa aina välttämättä pysy.
Niihin en luota pätkääkään.
Ainoastaan järkevään menopeliin, jolla on myös aivot ja hyvä koulutus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 23:13:16

Kessu pysyy sitten poissa ykköstieltä kun kesä koittaa, tai ainakin ohittelee kaukaa ja varovasti, ettei ruoste jää alle!

Kesä on <3 :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 23:15:50

Mul on autos sellane nopeusrajotus et tyylikkään hitaasti et ihmiset kerkee kyyläämään tarpeeks :p

Ruoste, mä huomasin kans aamust et hiukka oli tuulinen keli. Oli melko kivaa tehä avantoo et sai pyydystettyy muutaman näytteen verran planktoneja ja pohjaeliöitä :) ja kyl siin vanttuut kastu... ja oli kylmä...

Lähettäjä: Nolol 
Päivämäärä:   19.3.13 23:16:14

Saako nolo junnu tulla angstaamaan?

Päivämäärä:   19.3.13 23:19:47

Burana 600. Miks piti kärsiä ensin 10 tuntia? Miksei voinu ottaa heti? Stuuupiiiid :p

Hei se prisman paastodokkari tulee uusintana tänää illalla, oisko oikeestaan melkolailla nyt....

Hedari jäi tonne jääerämaahan buranan avittaman niin nyt sit valvotuttais :D Vaan ei kyl saa ny valvoo ku aamul seiskalta herätys...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 23:21:01

kurnaulle kesäkolli. Kivan voi löytää kierrätettynä ja se on autoa helpompi laittaa kiertoon. Se tavara ei käytössä huonone, jos edellinen omistaja on pitänyt sitä hyvin. Sen menoa ei myöskään haittaa, vaikka se olisi seissyt joutilaana koko talven. Päinvastoin.

Älä ota kesäkissaa jos et ole varma, että pystyt huolehtimaan siitä kunnes se on valmis itsenäiseen elämään. Kesäkissaa ei jätetä. Kesäkissan kanssa on sovittava yhteistyön laadusta ja pituudesta, ja sopimuskauden päätyttyä kesäkissan annetaan itse hakeutua vapauteen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 23:23:19

Mulla menee Turkuun alle puoli tuntia, kun pääsen luukuttamaan kunnolla ja toinen kypärä on, ei tarvitse hommata.:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 23:25:24

ruoste, nyt oli kyllä hyvin esitetty totuus! :D

Päivämäärä:   19.3.13 23:25:57

Kesäkolli ruoste kyllä, mutta voikohan kissojen kanssa tehdä sopimuksia?

Kivat on varmaan jo kierrätetty, ei siinä mitään, kierrätys on eettisesti hyvä.:)

Ei tehnyt min mieli kerätä tänään merenrannassa planktonia, sen verran navakasti tuuli.

Päivämäärä:   19.3.13 23:33:28

Nääh, kesäkissa on ihan vanha juttu :p

Talvikissa kainaloineen ois kova sana ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 23:37:00

Kurnau, no voin uskoo et siel tuulee pikkase enemmän ku tääl pikkulammikoilla :) täytyy koittaa jos saisin huomenna räpsästyy kuvia et mitä kaikkee löytys näytteistä

Päivämäärä:   19.3.13 23:37:45

No nyt ei Mission ehdi enää talvikissaa, ehkä nopea saa päsiäishanun.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 23:39:31

mmmm.. kevätkolli? ^_^

mä voisin olla jonkun pääsiäistipu ;b

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 23:39:54

Ei taida muorit uskaltaa minun kyytiin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=rTQ8IiLh3mo&feature=endscreen&NR=1

Päivämäärä:   19.3.13 23:39:54

Mut siis kesähän on semmosille sinkkuelämästä nauttiville parasta aikaa olla sinkku. Ihan niin mummo en minäkään sentään oo että ottasin kesäkissan vaan kesäks, kyllä se tarttis olla ihan ympärivuotiseen pitoon tarkotettu kolli sitte :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 23:39:59

Onko vanha juttu? Mulle ihan uusi :) Talvikolli olisi myös kiva, tai siis talvinalle, ellei talvi menisi aina kamalan masentuneissa, pöhnäisissä ja epäsosiaalisissa merkeissä. Kesällä taas pitäisi olla koko ajan menossa jonnekin. Viikonloppukainaloinen vois olla hyvä ratkaisu, ihan vuoden ympäri. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 23:43:14

pisteviiva, keväisinhän ne kollit aloittavat mouruamisen. Siitä vaan kujille kuseksijoita luukuttamaan :)

Kessu, jos mulle tarjosit kyytiä niin ei kiitos, mulle riittävät rajoitusten mukaiset nopeudet ja tykkään päästäni just tällaisena eli ehjänä, thankyouverymuch :)

Päivämäärä:   19.3.13 23:44:50

No, voi kun tämä ei ole junnutopiikki ollenkaan:)!
Täällä ei ole mitään junnuja kiinnostavaa, ainoastaan wanhoja käpyjä, joista on jo siemenetkin tippuneet aikoja sitten!
Nekin on oravat jo syöneet.
Eli tosiiiii kuiva paikka junnulle!
Öitä sinkkulaan ja junnu nukkumaan!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   19.3.13 23:45:38

Heips, kauniit ja rohkeet!
Onkos kukaan muu huomannut että siellä on tuullut tänään melko kylmästi... :D
Olikohan mullakin tänään elämä? joo, kyllä se varmaan oli just se, ei oikeen muista miltä se näyttää :D
ainakin oli muita ihmisiä ja mahankin sai täyteen oikeen sellasessa paikassa missä piti rahan kanssa maksaa :)

Nyt täytyy vetää peitto virnistelevän nassun päälle ja laittaa silmät kiinni, se olis taas aikanen herätys...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 23:47:58

ruoste, joo sen mä oon kyllä huomannut, että niillä on selkeästi toi saalistus jo alkanut.. mutta ei vaan oo semmosta tarpeeks söpöä tullut vastaan.. Ò_ó

Päivämäärä:   19.3.13 23:52:05

ruoste, la fermieren karhunvatukka-mustikka menossa. Tosi pahaa. Käy vaan niissä prismoissa.

Not! Voi luoja, en mä mitään miehiä tarvi ollenkaan kun syön vaan näitä juguja ja vanukkaita kaiken päivää ja lihon ja olen onnellinen :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 23:58:11

mäkään mitään miestä tartte! mä hihittelen täällä taas yksikseni ja hymyilen.. :D oon onnellinen ilman miestä, joo!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 00:07:24

Pinkeä massu ja virnistelevä nassu, hörhö nukkuu tänä yönä hyvin :) Nati nati!

Mission, mustakin tulee iloinen ja pullukka mummu, mutta ensin yritän edes olla vähän aikaa ihmisiksi. Viimeistään kuuskymppisenä avaan napit ja pukeudun telttoihin. Ja syön. Ja syön. Jos vähän aikaa vielä kärvistelis normimitoissa, siis kunnes joku tarttuu onkeen. Sitten... *plösähdys*

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 00:08:38

Jaa, no me ollaan sitten ihan turhia kapistuksia.:D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.3.13 00:11:49

ruoste, ja sitten rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmaan?

Päivämäärä:   20.3.13 00:12:03

Kessu, ei ehkä sittenkään, ainahan sitä tarttis jonku joka tois lisää ruokaa ja kokkaiskin... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 00:16:02

En edes lähde! Olen siinä vaiheessa toivottavasti oppinut olemaan ylpeä läskeistäni ja muistan jokaisen herkun ja namipurkin, joka on edesauttanut lihavoitus-leppoistamisprosessiani. Se mieskin pitää tosin syöttää pullukaksi, ettei lähde minkään tikkueläimen matkaan, mutta eiköhän se onnistu. "Rakas, sinusta on tullut pullukka..." "Kiitos! Niin sinustakin, rakas. :)"

Päivämäärä:   20.3.13 00:22:59

Mä oisin halunnu siihen pullukkaohjelmaan :D Tai oikeestaan en kyl haluis telkkariin... Mut johku läskileirille ois kyl kiva päästä :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.3.13 00:24:47

ruoste, kuulostaa paremmalta. (:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 00:27:40

Mä tykkäisin kans sellaisesta rääkkileiristä, jossa joku on laatinut sulle ohjelman ja piiskais sua tunnista toiseen, kehuis vähän ja haukkuis paljon ja nakkaisi päivän päätteeksi pari kourallista rehuja naaman eteen. Hiki virtaa ja perkeleitä lentää. Sweat is fat crying, luv it :D

Päivämäärä:   20.3.13 00:32:28

Ei jessus! Kyllä toi koira on vaan ihan älytön, en kestä... Se kalus luuta niin että luu meni ihan kiinni tonne seinään, vaatekaapin alle. No sehän tietysti kolisee sitä seinää vasten ikävästi tähän aikaan ja kuuluu naapureille semmonen. Sanoin sille tästä sohvalta että "siirräpä vähän sitä luuta ettei kolise". Ja koira teki työtä käskettyä! Se työnsi kuonollaan sen pois seinän vierestä ja jatkoi kaluamista hieman kauempana! Toi ymmärtää hirveesti puhetta, osaa siis paljon sanoja ja osaa yhdistää niitä ihan oikein. Tommosta en kyllä ole ikinä opettanu, ainoo sana jonka se noista osaa on "luu", eikä sekään tarkota mitään toimintoa! Ennen oon vaan käyny ite sen siirtämässä pois, eli se varmaan reagoi vaan mun kehottavaan äänensävyyn ja tiesi mistä on kyse...

Jonain päivänä se aamulla alkaa puhumaan varmaan, toivottaa huomenet tossa kun herään:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 00:36:07

^Ois kyl aika ihku! Vielä mukavampi olisi, jos se osaisi sanoa "kahvi on valmista, valtiatar". :) Fiksuja noi otukset, osaavat arvata mikä toimintamallissa meni vikaan kun emäntä ei ole täysin tyytyväinen.

Päivämäärä:   20.3.13 00:44:30

Toi on kyllä liian fiksu ja neuroottinen että ees haluisin sen osaavan puhua :D Mutta söpöä toi kyl oli, mamman kulta on niin taitava :)

Vitsi jos miehetkin olis noin fiksuja ja oppivaisia ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 00:45:02

Leidit hieman liikkumaan, kevät tulee.:)

http://www.youtube.com/watch?v=d7yDagTni2M

Päivämäärä:   20.3.13 00:59:53

Ainako tarvii venyttää nukkumaanmenoaika ainakin tunnilla jos ei kahdella? No, kaipa sillä kuudella tunnilla taas pärjää... :/

Nyt loppu House niin siirryn kuolaamaa sitä uniini ;)

Hyvää yötä sinkut! :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.3.13 01:05:43

öitä missille! (:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 01:07:23

Nati nati myös täältä, aamuun on vielä pitkä aika mutta tyynykasan seassa sitä on mukavampi odottaa :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.3.13 01:10:49

määkin hipsin unten maille, jos noi kissatkin sit vaikka rauhottuis.. :b

öitä kaikille. (:

Päivämäärä:   20.3.13 09:30:31

Huomenta!

Missäs aamuvirkut on, jopa on hiljasta!

Päivän horotki tuli huvikseen vilkastua: "Jokin pieni hetki voi jäädä sinulle ikimuistoisesti mieleen. Anna sille aikaa ja vaivaa, olet kerrankin oikeassa. Hahmotat jonkun ihmisen hieman paremmin kuin aiemmin."

Jaaha... Ikimuistosia hetkiä odotellessa sitten :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 09:35:06

Huomenta Missi, Nummi-Pusulassa -5, mut tulee kovin,hyrrrr.

Päivämäärä:   20.3.13 09:40:23

Täällä tuulee kanssa ihan liikaa, pakkasta varmaan saman verran. Kelihän olis loistava ollut jo monta päivää ilman tota inhottavaa blosista :/

Päivämäärä:   20.3.13 09:43:15

Huomenta:) Mäkin oon kotosalla, viettelen vapaapäivää, loppuviikko onkin sitten töitä. Tänään pitäis taas siivota ja vois käydä kylillä tekemässä pari hankintaa. Uudet verhot olkkariin ja pari mattoa ois listalla ainakin...

-6 ja aivan angstinen tuuli. Hyvin otti autoonkin kun tuossa vähän ajelin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 09:48:24

Jäi kyl aamulenkki aika lyhkäseksi, tuuli menee luihin ja ytimiin. Pitää jatkaa tontin etsimistä.:)

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   20.3.13 09:50:34

Huomenta! Vai ei "tästäkään romanssista" tullut mitään.. höh :D

Tuuleeko sielä taas? Eilen ainakin oli semmonen viima, että olin syväjäässä vielä pitkään päästyäni sisälle...

Päivämäärä:   20.3.13 09:52:43

Aika ...vetin kylmä on tosiaan ulkona. Onnex on popat uunissa ja sisällä mukavan lämmintä vaikka talo onkin huteraakin huterampi:)

Kessu: Vieläkö sie oot sitä koiraa hankkimassa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 10:04:11

Pusu juu, mut ei ihan viellä.:) Husky olisi hakusessa sitten.:)

http://www.youtube.com/watch?v=AU3XbBLQaJg

Päivämäärä:   20.3.13 10:17:14

Miksi justiinsa sen rotuinen? Eikös husky ole ulkokoira. Lapsuudessani meillä oli siperianhusky, se ei ainakaan viihtynyt sisällä yhtään. Söpöhän se oli, siniset silmät ja pörröinen turkki. Aika kovaluontoinen ja vihasi kissoja. Muutaman naapurin kissan se kerkesi listimäänkin kun pidettiin sitä irtaallaan:) Sen jälkeen kun se toi pihaan naapurin kankean persialaisen se sai liekatuomion.

Vitsi kun pitäis alkaa siivoamaan. Ei kauheeta motivaatiota ois siihen hommaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.3.13 10:35:30

Just mulle passeli.:) Saakelin Talvivaara, kiva yrittää maatilaa myydä, vaikka ei ole vesistön lähellä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.3.13 10:36:40

huomenia! aivan järkky tuuli, melkein lähdettiin koiran kanssa mukana.. :D

nyt pitäis alkaa ruokaa vääntämään, että saa töihin eväkset mukaan.. <:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 11:22:08

Päivää. Ei niinku huvittais. Ei niinku mikään. Vieroitusoireita? Sokeria äkkiä, päivässä pitää olla piikkejä. Nousin vissiin väärällä jalalla tänään. Ehkäpä ei olisi pitänyt nousta ollenkaan.

Jellona: "Joku viihdyttää sinua mukavalla tavalla, vaikka muuten oletkin hieman apealla tuulella. Jokin asia ei mene aivan suunnitelmiesi mukaan, mieti se uudestaan"
Jokin asia... Meneekö täällä ikinä mikään suunnitelmien mukaan? Ei! Eli ei tunnu missään.

Ei sit mitään suorituspaineita sille viihdykkeelle/viihdyttäjälle, vaikka potilas onkin tänään vähän grumpy cat.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.3.13 12:09:47

Aurinkoista päivää :)

Aamu lähti käyntiin panacodilla ja buranalla. Herätty on jo aikoinaan ja päikkäritkin ehditty ottaa. Aamupalaksi ruosteisia roiskeläppiä ja lounaaksi riisipuuroa. Hyviä on hiilarit :) Tänään on hieman parempi päivä, takana on hyvin nukuttu yö. Sellaista herkkua ei viikkoon olekkaan ollut... Aurinko tosiaan paistaa niin komeasti, että tänään aijon uskaltautua jo hetkeksi pihalle lumia lapiomaan asuntovaunun katolta, jos sitä vielä alkais reissua kevään kunniaksi suunnittelemaan... :)

Huonot uutiset onkin vain ne, ettei pääse merenjäälle vieläkään hiihteleen! Intoa ois, muttei kuntoa :(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 12:17:23

Nöffi ottaa nyt toipilasajan loman kannalta, puuhastelee sisätiloissa minkä jaksaa ja kykenee ja käy ulkona nauttimassa auringosta pihatuolissa lokoillen ja arskat päässä teetä lipittäen. Täti käskee :)

Päivämäärä:   20.3.13 12:23:27

Rääkkileiri on ruoste ja Mission ajatuksena hieno, mutta käytännössä tunti silloin toinen tällöin on olevinaan jo ehtimisen ja jaksamisen ylärajoilla.

Talvivaara ei kyllä Kessu kuulosta helpolta myyntikohteelta, vaikkei olisi kaivosta lähelläkään. Ei käy kateeksi.

Viola meri on täynnä kaloja ja sinkkula offareita.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   20.3.13 12:31:00

Onks ruosteella tuollanen olo:
http://www.youtube.com/watch?v=_PwZObLwrGg
:D

Onkohan tämä nyt sitä tehokasta työskentelyä...
Kai se työsopparissa lukee että puolet päivästä kuuluu käyttää youtube videoiden selaamiseen :D

Päivämäärä:   20.3.13 12:41:56

ruoste, mä oon siirtäny sulle mun sokerinarkkiuden, mun jäi vissiin sunnuntaille ja yhtään ei tee mieli enkä lipsu :) Olo on itseasiassa kuman energinen, ja eilisen "yäk-en-tee-mitään-enkä-jaksa" -päivän jälkeen tänään on taas ihan samanlainen fiilis ku maanantaina, jaksaa ja saa aikaan :)

kurnau, pitäs olla semmonen lakisääteinen juttu että jokaisen firman pitää kustantaa vuosilomien lisäksi kerran vuodessa vähintään kuukauden, tarvittaessa enemmänkin, pituinen läskileiri, firma maksaa kaikki viulut ja laskut ja vuokrat jne :)

"Kai se työsopparissa lukee että puolet päivästä kuuluu käyttää youtube videoiden selaamiseen :D"

Lukee, lukee! Ja maininta hötönetistä myös :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.3.13 12:51:38

Ei auta, vaikka täti käskee, ei vaikka raippa viuhus :) Täsä käjesä ei nyt teekuppi pysy, deekuppi taas ois asia erikseen ;) Tee on kylmänä pahhaa :P Ellei sitten oo jääteetä, se menee :) Kiinasa oppi sitäki juomaan. Muuten tee on kyllä parhautta :)

Päivämäärä:   20.3.13 12:53:47

Mission pitäisi leirillä olla melkoiset edut ja bonukset, jotta tuollaiselle lähtisi, tuohan on kauheampi kuin Hitlerin hiihtokoulu. Ehkä jos siellä olisi vapaita kesäkolleja. Tai ainakin liikuntana vain lattarimiesten ohjaamia tunteja, paljon hierontaa, ja illat Copacabanalla baarissa.

Päivämäärä:   20.3.13 12:57:57

Nettioffari, hirveetä syrjintää tommonen et pelkät deekupit pysyis käsissä, eihän ne ees täytä vielä koko kättä :p

kurnau, mä taas lähtisin kiljuen! Salia vaan, aamusta iltaan, hikeä ja tuskaa, unta ja terveysruokaa, yes! Vähän hiljasta olis kyllä pisaraakaan kiskoa siihen mitään alkoholia :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 13:08:13

Joo hörhö, just tommonen fiilis. Käännän vain kylkeä kun en jaksa enää keskittyä tai kuunnella. Naama mutrussa ja tukka takussa. Vitsit, mäkin olen vain selaillut tuubia ja sennulaa heräämisestä lähtien, mutta ei tästä mulle kukaan palkkaa maksa. Ihan epistä!

Ai hitto miten julmaa Missioni, ihan kuin en olisi ollut entuudestaan tarpeeksi koukussa sokeriin. Eilen pysyin vahvana. Yhteentoista asti... :P Mutta meni vain kaksi sitruunajuggista, joten tänään saan oikeasti syödä jotain hirmuhyvää :) Muuten en jaksa olla hepolle kiltti, ihmisistä puhumattakaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 13:19:51

Mm. tällaista sennulasta bongattua olen opiskellut tänään juutuubin kautta:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lLKaQnvs9Bg
Strippausvinkkejä suoraan 30-luvulta. Enjoy.

Päivämäärä:   20.3.13 13:48:03

Aijaa, ruoste, sä lasket jugutkin? No ohan niissä sokeria kyllä, mut en mä niitä laske... Paitsi ne ranskalaiset kyl ehkä on pakko ;)

Sitte mäkin oon syöny "herkkuja" koska jugurtit kuuluu mun aamu- tai välipalaan, muutenkin niin huonosti tulee tota kalsiumia niin niitä en kyl karsi...

Päivämäärä:   20.3.13 14:07:46

Mä oon sitte tänään siivonnu teidän kaikkien puolesta! Lattiatkin on pesty! :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 14:13:16

Tasan lasken. Ainoastaan mehut, tikkarit ja tää sokeriton salmiakki ovat sellaisia, ettei niitä lasketa. Ja nollakola tietenkin. Ja muffinsit, jos ne syödään salaa :P

Kamalasti taas häiritsee toi aurinko keskittymistä. Jos tunnin vielä ja sit...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 14:14:46

Ai miten kiva Viola, mä voin siis jättää siivoamati ettei balanssi horju :D

Päivämäärä:   20.3.13 14:16:54

ruoste, juuri näin! :)

Päivämäärä:   20.3.13 14:33:32

ruoste, huijista! :D Tikkarit ei oo ruokaa, jugu on :p

Kattelin tossa kateellisena ku yks duunikaveri laihduttanu 10 kiloo, kuulemma jossain puoles vuodes suunnilleen. Mä otan sen kiinni viel ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 15:21:01

(Herkku)juggiksen kutsuminen ruoaksi on itsensä huijaamista!

Lainaisitko Mission mulle selkärankaasi illaksi? Tallilla on taas saletisti nannaa pöydän täydeltä tarjolla... Kantsis varmaan syödä ennen lähtöä, mutku ei huvita.

Päivämäärä:   20.3.13 15:27:14

Ei ruoste, en voi! Kun sitten lihon ite :( Ja salillekin tarttis mennä... Jos mä lähetän sulle vaikka skypellä selkärangansiemenen niin kokeile jos se lähtis jo kasvuun? Mulla on viimevuotinen, aika kärsinyt versio, noihan kasvaa parhaiten keväällä niin yritän ottaa siitä pistokkaan itelleni jos tulis terässelkäranka siitä...

Päivämäärä:   20.3.13 17:38:12

Ajoissa kotona :) Auto oli huollossa. Ihan järkkyä aina käydä siellä kun paikka on tosi hyvä mutta se omistaja on niiiiiiiin kiva, ihana, hyvännäkönen, ihan totaalisen kuolattava. Ja erittäin hevisti rengastettu :( Hirveetä ihmiskidutusta:D

No, kotona odotti pino laskuja eli rahanmenoa ei voi estää, siistii :p

Ja jospa sitten lenkille koirien kanssa.

Päivämäärä:   20.3.13 19:45:17

No jo on hiljasta!

Reipas metsälenkki, koirista mehut pihalla, nukkuvat tyytyväisenä ja itellä masu täys iiiiihania katkaraputortilloja :) Pesukone pyörimässä joten tunnin ehtii peräti lööbailla, sitten pitää hoitaa tiskit ja pyykit ja lähteä salille. Ellen jumahda tähän :p

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.3.13 19:52:55

Oho Mission sullahan on melkein sama ohjelma kuin mulla tänään,mulla vaan yks koira,tortilloissa oli broileria ja kun saan pyykit narulle niin taatusti jymähdän sohvalle enkä tosiaankaan lähde enää muualle kuin "höyhensaarille"

Päivämäärä:   20.3.13 19:58:54

Noni, se on siis tortilla-keskiviikko pyykkeineen päivineen :) Vakaa aikomus olis kyllä salille mutta hitsi kun tässä alkaa väsyttämään niiiiiin ihanasti...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.3.13 20:24:24

Helou! Täällä on kiirettä pitänyt. Sisko tuli toissapäivänä, ja eilispäivä meni sitten siivotessa, kun tänään saapui kylään täti, ja huomenna tulee vielä se siskon lentoperämies.

Eilen illalla irtohypytettiin myös meidän poikia ekaa kertaa :) Meillähän ei ole edes omaa kenttää maneesista puhumattakaan; lähin maneesi on tunnin ajomatkan päässä, ja aidatulle kentällekin olisi matkaa reilu 40km. Niin piti sitten pärjätä näillä mitä on: "kenttänä" toimi poikien oma aitaus, joka on normaalisti kuin perunapelto, mutta nyt kun on riittävästi lunta päällä ja aika tasaiseksi tallattu, niin ihan täydestä meni. Kuja tehtiin muovisista laiduntolpista ja aitalangasta, estetolppina toimivat muoviämpärit ja melassipöntöt, ja puomeiksi reväistiin puupökkelöitä metsästä. Ja hienosti hyppivät; tätä pitää kokeilla joskus toistekin =D

Tänään kävin aamulla siellä työkkärin starttirahatädin juttusilla, ja sehän suhtautui yllättävänkin positiivisesti siihen mun ideaan :) Nyt pitää kuitenkin odotella sitä päätöstä melkein kuukauden ajan :/

Ja iltasella olin kaverin henkisenä tukena kentän laidalla värjöttelemässä, kun hän osallistui Lena Larssonin länkkärihenkiseen valmennukseen Chippewa Ranchilla; aika hieno paikka muuten, kannattaa käydä, jos täällä idässä päin liikutte!

Olikohan vielä muuta...? Ei kai. Nyt on vaan kauhea väsy.

Päivämäärä:   20.3.13 20:32:51

Ollut taas miesvapaa päivä. Säästelin voimia koko päivän, jotta jaksoin käydä zumbassa (sehän salilla käymisen tarkoitus on, ettei jaksa mitään muuta).

Ex löysi netistä kauniin puutalon. Soittelin välittäjälle ja sain kuntokartoituksen. Taisi olla Inkoon mädännein talo, ja siinä oli ainakin 1000 korjattavaa kohtaa sokkelista savupiippuun. Soimasin exää. Päätin pitäytyä kerrostaloasumisessa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.3.13 20:34:48

Tulin, näin, söin pari piparia ja lähdin taas. Kovin turhalta tuntuva parin tunnin iltatallireissu takana ja nyt ajovalot taas kaupunkia kohti. Yhden pysähdyksen taktiikalla. Enkä edes osta herkkuja, lupaan. Jotain pahaa karkkia korkeintaan :P Housut repesivät kyykätessä, siinäpä päivän ainoa dramaattinen tapahtuma. Ihan hyvä näin :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.