Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topic 231

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:13:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=955615&t=955615

Re: Sinkkujen Topic 231

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:14:02

en meinannu tajutakkaan tehdä uutta, kun selailin noita vanhoja keskusteluja niin tohkeissani etten hoksannu että mää täytin tuon edellisen loppuun... =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 00:14:43

Haa, tarkistin vielä viime hetkellä, oliko joku muu jo ollut reipas :)

Lässytyttää Cranberriesin verran
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=G6Kspj3OO0s

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:17:21

Hehe, mä jäin nyt odottelemaan kiltisti, kun olin tehnyt jo niin monta noista aikasemmista ketjuista. :p Mut mun kuvaahan ei kyllä enää löydy noista vanhoistakaan. Oon semmonen, että poistan noi aina jonkin ajan kuluttua, ettei jää mitään roikkumaan tollee.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.3.13 00:22:48

No mäkin just tossa mietin että tarttis muuten poistella noi tuolta, tais korulause kerkii tsekkailla ku oli klikkailut lisääntyny :p

Tulipa huitastua vielä ihan hyvä lenkki, aina noi vaan on silti jotain vailla, tirehtööri ei oo nyt laittanu ruokaa niille ajoissa... No kai se olis aikaki niiden syödä pikkuhiljaa :D

Vedinki tänään tuplat berocca boostia, ihan vaa siks ku oli hyvää ja meni vesi paremmin alas, näköjään toimii, ainaki jos vetää tommoset b-vitskuöverit ni kummasti on jaksanu tänää vaikka mitä! Jos ny huomen vetäis cvit+sinkki, ettei tuu overdosea :p

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   19.3.13 00:23:52

Mäkin voisin linkittää silleesti kuvani että se näkyis sen kymmenen minuuttia ja poistuis sen jälkeen. Yöllä. Viikolla, silleen että vain harvat ja valitut sais sen nähdä;)

http://www.youtube.com/watch?v=aUGfNR8Odko

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:28:04

Mission: Nii se voi olla, että täällä oli kuulolla jokunen "puskakin" jotka kävi vähän kurkistelemassa. :p Mäkin voisin napata vitamiinit nassuun, ettei unohdu. Vetäsin tossa jo iltapalaksi purkillisen maustamatonta rahkaa. Vähän kyllä meinaa olla nälkä jo taas, mutta jos sitä ei nyt ottais enempää kaloreita tälle päivää. Aamulla on vaan sitten kiljuva nälkä taas. :D

pikku suukko: Joo tollee olis kyllä kiva, kun vois jakaa kuvia vaan tänne ketjulaisten kesken. Mut vähän tommosta meininkiä mullakin on ollu, että oon pitäny jonkun päivän tai pari kuvaa näkyvillä. Kymmenessä minuutissa ehtii aika moni missata ja se menee vähän niin kuin harakoille sitten helposti.

Päivämäärä:   19.3.13 00:34:02

No olihan niitä puskia kun mulla pelmahti niitä kattomisia aika äkäseen viiskyt ja jengiä koolla kourallinen sillon :D Ja sen jälkeenkin joku on käyny, nythän toi on katottu päälle seiskyt kertVetäsin tossa jo iltapalaksi purkillisen maustamatonta rahkaa.aa. Eiköhän se jo hekteks riitä ;)

"Vetäsin tossa jo iltapalaksi purkillisen maustamatonta rahkaa."
Hooceetä. Toi vaan on mun makunystyröille liian hapanta, ihan sama mitä siihen tunkee, yök :p

Mä kiskasen vaa jugurtin, se on kylläkin mun kolmas ateria vast tänään... Mut ihme kyllä, edelleenkään ei silti oo mikään makeenhimo yhtään, tätä menoo tää menee tosi kevyesti perjantaihin asti :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:34:02

nyt mie oon tainnu kattoa kaikki ketkä oli näkyvillä =) olipa kiva nähdä sinkkuja! vaikka tosiaan en nyt sitten enää muistakkaan että kuka kukakin oli... =D

Päivämäärä:   19.3.13 00:36:30

M.R: Ookoo, voishan se olla liian lyhyt aika. Pistetään vartiks sitten;) Ehkä. Joskus.

Taidan valua petiin. Netti tökkii taas pahemman kerran ja tietsikkakin puhisee väsyneellä äänellä. Itsehhän olisin ollut tosi virkkuna;) Mutta minkäs teet. Öitä.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:40:24

hyvää yötä suukko! o/

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   19.3.13 00:42:59

Hei sinkkula! Mahtuuko tänne vielä mukaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:45:17

Mission: Hehe, no naisten kuvat on aina suosittuja. Mulla tais olla varmaan 20 vilkaisua, kun oon noita poistellu. :p

Niin ja eiköhän sullekin tohon maitorahkaan löytyis hyvät mausteet. Mä oon vaan opetellu vetämään noita raakana, koska en viitsi mitään aspartaami mehukeittoja niihin sotkea, enkä oo koskaan ollu oikein mikään innokas marjojen syöjä, vaikka tohon voiskin sekotella vaikka mitä hyvää. Noissa on kuitenkin sen 20-30g proteiineja per purkki, että tohon saa mutustella 3-4 kananmunaakin. Halpaa ja helppoa protskua, niin on yölläkin kropalla muutakin kuin lihaksia mitä nakertaa. :D

korulause: Hahaha, sähän nopea ja tehokas olit. Heti kun vähän vinkkasin, niin johan alkoi tapahtumaan. :D Mut eikös naisilla ole yleensä aika hyvä muisti. Mitenkäs sulla ei meinaa pysyä noi mielessä, kun mun putkiaivotkin muistaa aika hyvin noi. =)

pikku suukko: Hehehe, no täytyy sitten toivoa, että osun oikeaan aikaan paikalle ja pääsen näkemään sunkin kuvan. Voinpahan sitten ainakin kuvitella, että voisin olla yksi niistä harvoista ja valituista. ;) Hyvää yötä

Päivämäärä:   19.3.13 00:45:30

Ai tonne väliin toi lainaus halus tollee vammata, mä aattelinkin et mihin se hävis :D

Mul ois House kattomatta, tekis niiiiiin mieli kattoo se mut en kyl voi, jää salit huomiselta jos en nuku... Pikkuhetki viel mut ei kahteen!

Öitä pikkis :)

Viola, mahtuu, ooksä käyny joskus?

Päivämäärä:   19.3.13 00:49:51

Minski mä oon yrittäny, mun herkkua on mustikkakeitto mut ihan sokeriversio, purkillinen pitäs sotkee litraan että menis alas, menee vähä se idea siitä.

Vedän kiltisti protskua purkista, hyvää, ei ihan yhtä halpaa, mut helppoa ja sanoinks mä jo et hyvää? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:50:06

Viola: Tervetuloa vaan :) Kyllähän tänne mahtuu. Ei muuta kuin turisemaan vaan ja pientä esittelyntynkää ilmoille. Ehkä joku kuvakin, jos jossain vaiheessa rohkenet. :P

Mission: Joo vois kyllä yrittää tänään hyvissä ajoin ennen kahta eli aikaisin. :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:50:07

minority, ei miulle nettipersoonat kauheen helposti jää mieleen. pitää jutella pitempään että oppii sillai muistamaan =) täälä on monia sinkkuja, joita en oo näissä topiceissa nähny aiemmin ja nykysellään en oo usein täälä käyny. monet vanhat vakkarit on kadonnu. voi ei, oonko mää ollu niin pitkään sinkku =DD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:52:24

korulause: Niin tosiaan, sähän taisit olla niitä ketjun perustajajäseniä. Kyllä täällä toi @ ja Ukikin välillä vilahtelee, mutta ovat niin viime aikoina vähentäneet selkeesti. Tiedä sitten onko löytynyt jotain säpinää, mutta ei ne ihan totaalisesti ole kuitenkaan kadonneet. Mä taidan pyöriä vähän liikaa täällä, kun muistan aika hyvin melkein kaikki täältä. Pitäis varmaan hankkia elämä pikku hiljaa taas. :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:56:19

minority, täälä pyörii niin koukuttavia neiti-ihmisiä, että ei täältä kannata mihinkään muualle lähtä elämää hankkimaan! ;)

Päivämäärä:   19.3.13 00:57:47

Hmm.. mitenkäs täällä pitää esittäytyä? :)
.. SINKKU, 25v, yh-äiti, omaa yritystä pyöritän. Asun etelä-pohjanmaalla.. Riittääkö näin alkuun? ;)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:59:28

ai joo, tervetuloa viola! nätti nimimerkki muuten, i like =)

Päivämäärä:   19.3.13 01:02:05

Kiitos! Minkälaista porukkaa täällä on liikenteessä? saanko teidän muiden "tietoja" esiin muuta kuin selailemalla vanhoja juttuja? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:02:05

korulause: Haha, no joo totta. Tää on kyllä hyvin koukuttavaa ja mä tykkään jutella paljon. Mut vielä enemmän mä pidän siitä, kun saan koskea ihan oikeasti naiseen ja tehdä sen kanssa "kaikkea kivaa". ;-)

Viola: Joo toi riittää hyvin. Asuinpaikka ja ikä on ollut se perinteinen pohjatieto. Vai että saatiin me lisää pohjanmaalaisia tänne. :p Ootkos seuraillu täällä pidempään näitä juttuja, vai ootko ihan kirjaimellisesti uus täällä?

Päivämäärä:   19.3.13 01:02:47

ihan ensimmäistä kertaa tämän topicin avasin... täysin vihreä siis vielä!

Päivämäärä:   19.3.13 01:05:06

Joo just toi on hyvä Viola, riittävä esittely :) Teretulemast vaan :)

Ruoste, ooks viel vai meniks jo? No huomen viimestään ehkä luet... Muistatko kun kehuin niitä savikippovanukkaita, la fermiere? Oli tullu lisää juguja, ja nyt menossa niiden lohkeava sitruunajugu. Tää on taivas... Ihan mieletöntä! Eivät kyl uskalla kaloreita kertoa ;) Mut täs on kyllä kermaa ja sokeria jne, en enää kyl oikein tiiä voiks tätä laskea ruuaks :D Herkusta taitaa mennä...

Simpsoneissa Santa's Little Helper -jakso, yks niistä, ei voi kattoo taas ilman et tulee itku, on toi koiran rotuki niin sydäntä lähellä... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:05:14

Ainakin sulla on aika nopeat sormet, kun noin nopeasti tuli vastauskin jo. Pysyt varmaan ainakin hyvin vauhdissa mukana täällä, kun tää ketju ottaa välillä vähän enemmän tuulta alleen silloin kun suurin osa porukasta on paikalla.

Päivämäärä:   19.3.13 01:07:49

:D YES! Oon ollu yläasteen konekirjoitustunnilla hereillä ;D Mun on pakko mennä nyt masaa moikkaamaan, etten oo aamulla ihan kuollut.. Huomenna perehdyn tähän sinkkupalstaan enempi ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:09:58

Mission: Se on kyllä jotenkin sympaattinen koira ja simpsonit on kanssa yks mun suosikkisarjoista. Toivottavasti se jatkuis vielä pitkään vaikka vähän pelkään, että siinä alkaa olla viimeiset vuodet käsillä. :/

Jaahas, eikös sulla pitänyt pysyä herkut tiukasti kaapissa ja itsekuri lujana. Mitäs siellä oikein nyt sorrutaan. Sä tarvisit vissiin jonkun herkkuvahdin, joka valvois sua. ;D

Viola: Hah, no se on hyvä se. Erittäin hyödillinen taito muutenkin ja kiva että piipahdit. Hyvää yötä :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 01:10:32

minority, vikittelet täältä sinkkulasta jonkun ihan oikiasti itelles nii sitte pääset koskemaanki! =D

oh my, pitäisköhän se miunkin alkaa suunnitella nukkumista... aikasin, eli ennen kahta =DD mitä työ muuten näin myöhään viä keikutte valveilla? =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 01:13:24

Mä oon tääl kans ihmetelly et minkä ihmeen takia oon viel hereil... mul on kuudelta herätys :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:14:14

korulause: Heh, no mä oon vähän tämmönen, että nautin flirttailusta. En tiedä sitten miten pitkälle se kenenkin kanssa kantaa, mutta kivaa se useimmiten on kun saa jonkun houkuteltua siihen mukaan. Toi olis kyllä tietysti vielä kivempaa, kun sais koskea. Mä oon kuulemma siinäkin aika hyvä, vaikka nyt itse niin sanonkin. ;p

Joo vois kyllä kohta alkaa suunnittelemaan, mutta ei ihan vielä.

Päivämäärä:   19.3.13 01:17:52

Minski, ei se ollu sortuminen ku en voinu tietää :D Kyllä ne ton jugurtiks luokittelee ni niin sitte minäkin... ;)

En oo kattonu enää simpsoneita vuosiin ku ei oo muka ehtiny, varmaan ekat ehkä 11 kautta luulen et oon nähny kokonaan. Tykkään kyllä ja katon aina ku sattuu tulee joku mitä en oo nähny, mut näin yöllä tuolt tulee noita ihania vanhoja :) Pikkuapurihan on greyhound, noiden mun whippettien "isoserkku", ja sillon ku simpsonit alko ni meil oli kotona greyhoundeja :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:18:23

Ai minikin lymyilee täällä taustalla. Morjensta vaan. :)

No mulla oli se operaatio, niin ei tässä nyt oo sillee hätää. Loppuviikosta saan tikit sitten pois ja voi alkaa taas riehumaan vähän vapaammin. :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 01:19:21

tässähän kohta rupee olotila virkistymään vallan jos liikaa tulee puhetta flirttailuista tai koskemisesta tai muusta. kiipeilen täältä kohta nettilinjoja pitkin sinne ;) =D haha!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:21:40

Mission: Haha, seli seli. :D *heiluttelee ruoskaansa*

Mä oon kattonu kaikki simpsonit ja kyllä noita tulee säännöllisesti katsottua edelleen. Niin ja niitä vanhojakin jaksoja on niin paljon, ettei niitä kaikkia enää muista kunnolla ja sillä niitä jaksaa katella niin moneen kertaan uudestaankin. Toi on vaan sellanen klassikko mikä on ollut olemassa niin monta vuotta. :) Näissä uusissa kausissa on se piirrosjälkikin kyllä muuttunut modernimpaan suuntaan. Tai oikeastaan viimeisiin muutos tapahtui sen elokuvan jälkeen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 01:23:30

Juu, mä lueskelen tääl taustalla. Ei ol järin sosiaalinen täl hetkel mut kamalan levoton olo on...

Päivämäärä:   19.3.13 01:23:41

Jaahas, ruoskaakin vielä :D

Tuolla jääkaapissa olis viel yks tommonen mikä on ehkä enempi herkku ku jugu, mitähän käy jos avaan sen... ;)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 01:24:18

min, miks siulla on levoton olo? =/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 01:26:55

o/ Täällä vielä, piti hoitaa päivän vikat hommat = laskujen maksaminen ja s.postitulvan (joopa joo...) purkaminen. Mun täytyy varmaan käydä läpi kaikki kehäkolmosen sisäpuolella sijaitsevat cittarit ellet kohta paljasta missä kaupassa niitä on, tahtoo tahtoo maistaa! Nam... Pitäis opetella itsekin tekemään sitruunaherkkuja. Tai sitten ei, voi olla vähän vaarallista :D

Simpsoneissa on se hyvä puoli, että niitä on niin sikana ja joka jaksossa tapahtuu paljon. Kun on saanut viimeisen kauden katsottua voi aloittaa uudelleen alusta. :) Pentuna osasin jaksot ulkoa, nykyään tututkin jaksot onnistuvat (onneksi) välillä yllättämään, niitä kehtaa katsoa useampaankin kertaan. Lisa Simpson on idolini! Ja Bart oikeasti broidini...

Mä taidan myös painua vällyjen väliin pyörimään heti kun olen saanut hammasharjan suustani. Hyvää yötä, unelmien prinssit ja satujen prinsessat :) (Katoin just Olipa kerran, jäi vaihde päälle :D)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 01:28:19

hyvää yötä ruoste! =)

Päivämäärä:   19.3.13 01:30:16

Eiks ollu ihana se Olipa Kerran! :)

Jumbosta löytyy, cittarista :)

Minillä on ikävä vissiin, voi raukkaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:31:44

Minillä taitaa olla vähän ikävä kultaansa...

Mission: Hah, heti se alko uhittelemaan. Varo vaan, rysähdän vielä ulko-oven läpi sinne samalla sekunilla, kun pistät ensimmäisen lusikallisen siitä suuhus ja sit saattaa joku vikistä. ;p

ruoste: Nimenomaan, toi niistä tekee niin toimivan, vaikka ehkä nää uusimmat jaksot onkin vähän jotenkin alkaneet toistamaan itseään ja sellasia uusia ideoita on jo aika vaikeaa keksiä.

Mut hyvää yötä. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 01:34:53

Öitä ruosteelle

Koru, ma ei tea... varmaan stressiä, ei oikeen saa levättyä

Missi & Minski, mitään en ainakaan myönnä mut epäilen et tää on nyt vaan tota stressiä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:38:52

Stressi on kyllä viheliäinen juttu, kun se häiritsee niin monella tapaa normaalia elämää. Toivottavasti saisit kuitenkin ajateltua jotain mikä rauhottais mielen ja tulis unikin paremmin. Eiköhän tästä kohta jouda taas kuuttikin nukkumaan.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 01:41:14

voi tuota stressiä, kun tuntuu että nykypäivänä sitä on kaikilla ihan liiaksi =( tsemppiä ja koita saaha ees vähän sielä levättyä!

mie lähden nyt litkimään vähän vettä, nappaan koirat kainaloon ja painun pehkuihin! =) hyvää yötä kaikille!

Päivämäärä:   19.3.13 01:42:59

O-ou, nyt alko pelottamaan :D

Mut tää meni kyllä nyt liian myöhäseks TAAS, varmaan jaksan johki salille ku en nuku... ;)

Meen peiton alle piiloon, ehkä kyllä salaa raotan vähä tota purkin kantta ja katon kuin käy... Silmät suurina tuijotan pimeyteen ja kuuntelen rapun ääniä :p

Nyt nukkumaan hyvää yötä vaan kaikille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.3.13 01:43:10

Kai sitä täytyy men koittaa jos sais ees vähän nukuttua, onhan täs viel neljä tuntii aikaa. Öitä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 01:46:37

Mission: Haha, heti sen pitää leikkiä tulella ja mennä kokeilemaan. Mä oon kuules ajanut neljän aikaa yölläkin 250km naisen luokse, kun meni liikaa mua härnäämään, että oohan varovainen. ;-)

Jaahas, se tuli kerralla joukko nuijanukutus tännekin. :D No hyvää yötä vaan kaikille. :)

Päivämäärä:   19.3.13 01:48:30

Hihih, uhoot vaan ;) Mut nyt sammuu kone, öitä viel :)

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   19.3.13 08:27:43

Huomenta sinkkulaan :)

Olen ollut muutaman päivän poissa, kun keksisin itelleni tekemistä :) Nyt olen taas töissä tylsistymässä :P

Mitä tänne kuuluu?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 09:22:00

Aamupäiviä sinkkulit.:) Tosi makee ilma -7 Nummi-Pusulassa. Likka saa tänään lainata kopuaan mulle, hyvä puskailu ilma.:)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   19.3.13 10:24:58

Päivää että pätkähti. Tää on reippaillu aamusta asti, hevonen ja koira lenkitetty. Nyt töihin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 10:43:37

kraak, tänne kuuluu hyvää, kuten tavallista :)

Huomenta tyypit! Kiva ilma, sääli joutua menemään luennolle homehtumaan. Keskittymiskykykin taas ADHD-lapsen tasolla.

Horo horo. Jellona:
"Mitäs jos yrittäisit ihan omin voimin? Haluaisit olla tilanteen herra, mutta siinä ei tunnu olevan mitään järkeä. Ota järeämmät aseet käyttöön, varsinkin rakkaudessa."
No ihan itte joo, ei ole näkynyt ketään auttamassa. Jaa että äreämmät aseet? Tainnutusnuija takataskuun ja pakkopaita laukun pohjalle? :P

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   19.3.13 10:50:28

Huomenta sinkut!

Minski: tuosta kuutista tuli heti tää mieleen:

http://www.youtube.com/watch?v=M9x52lMMk1g

Toivottavasti sun kohtalo ei oo yhtä surullinen :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 10:59:02

Heh Piisku, nyt kandee Minski laittaa naisasioihin vipinää.:D Mää kyl kallistun Malamuutin tai Huskyn kannalle, tulee kuitenkin niin paljon luonnossa liikuttua, sen rajoissa mitä polvi sallii.:)

http://www.youtube.com/watch?v=OSwlozB-zyE

Päivämäärä:   19.3.13 11:08:41

Eeeei väsytä, eipä! Hohhoijaa, jos eilen oli energiaa ni tänään ei sit tippaakaan, ihan ku mun silmät ois muurattu umpeen ja pääkin aivan jumissa...

Näinkin aivan hysteerisen levottomia unia, niissä oli muun muassa länkäreitä ja murhaajia, hohhoijaa :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 11:18:29

Välillä näkee kyl niin ihme unia, et mitä hittoa.:D Paras mitä itse muistan, oli et istun satelliitin päällä ja se viuhtoo mennä Egyptissä pyramiidien välistä.:D

Päivämäärä:   19.3.13 11:28:04

Unet on kyl niiin siistejä, siks pitäs olla vuorokaudessa enempi tunteja et vois niitä katella enemmän :)

Tänään aamulla oli kyllä ilonen yllätys, kuvittelin mässänneeni itteni satakiloseks tossa kipeenä ollessa, mut oli sit jotenki semmone olo et nyt täytyy kyl tarkistaa asia. Puoltoist kiloo oli lähteny, tosin viimeks käyny vaa'alla varmaan melkein kuukaus sitte, mutta erittäin mukava yllätys ettei sitä dieettiä ihan niin pahasti tullu kustua kun mitä luulin :) Nyt onki hyvä taas jatkaa vielä tiukemmalla otteella :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   19.3.13 11:39:24

Pienenpieni veturi aamulla kerran... :)

Päivämäärä:   19.3.13 11:42:40

Noi meitsin herkkujugurtit, näköjään pakko laittaa ne osastoon "herkku", löysin niiden kalorit... http://www.lafermiere.com/html/valeurs-nutritionnelles.html Siltä ne kyllä vähän maistukin :p

Päivämäärä:   19.3.13 11:43:21

Huomenta! Miten muiden päivä on lähtenyt käyntiin?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 11:43:35

Mitenköhän se oikeen jatkui, ei muista:D Nyt tallille, aurinko lämmitää niin mukavasti.:)

Päivämäärä:   19.3.13 12:04:22

Huomenta Viola :) Mitä muuta sun elämääs kuuluu, kuin sinkkulointia lapses kans? Minkä ikänen ja rotunen sulla on?

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 12:11:24

huomentapäivää! taitaa tänään olla hiuskiharapäivä, ei jaksa suoristella ni ehkä korostan tuota luonnonkiharuutta sitten =) tunnin päästä pitäis viuhtoa liikenteeseen, tekis kyllä mieli siirtyä korkeintaan takapihalle ottamaan aurinkoa =D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   19.3.13 12:35:39

Mulla lukee tuossa alla mainoksessa että kevättä ilmassa, ihan sellanen olokin kyllä on, ei paljon viittis töissä olla, jos pari tuntia yrittäis vielä ...
Ruoste: sää meinasit ensin nuijia jonkun raukan lähes tajuttomaks, sit sitoo sen likuntakyvyttömäks.... Vai? Onhan se helppo sit tietysti raahata kotiin mutta onko siitä sitten paljon iloa :D tietysti jos se on ilo silmälle ni ei kai sen niin tajuissaankaan tartte olla :)

Päivämäärä:   19.3.13 12:36:37

Täälläkin on hieno ilma, tosin en jaksa raahautua auringonpaisteeseen kun pitää töihin illaksi mikä siis tarkoittaa ulkona olemista aivan tarpeeksi yhdelle päivää..! Onko täällä monella omia hevosia? Mulla kököttäis tuolla useampikin..

Nettioffari; Noo.. olen palannut pikkuhiljaa työelämään, joten ei tänne muuta ehdi kuulumaan kuin arkea arkea ja arkea. Päivät menee siis pikkuautoilla leikkien ja illat tienaten.. Mun kaiffari on rodultaan Suomalainen ja ikää 14kk :DD

Päivämäärä:   19.3.13 13:13:08

Missäs päin Etelä-Pohojammaata sää sijaitsetkaan? :) Kaiffaris onki sitten mukavimmasa iäsä :) Mulla on nuorimmainenki jo 3 :)

Päivämäärä:   19.3.13 13:30:33

Seinäjoki on tuossa aivan 10min matkan päässä :) ootko itsekin täältä jostain?
Ja tosiaankin, parhaimmassa iässähän tuo, ymmärtää puhetta ja on jo jonkin verran omatoiminen mutta tarttee vielä muakin :D

Oliko täällä muita lapsellisia sinkkuja? ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 13:34:12

huomenta... yö meni melki valvoessa, kun toi uus pentu vaan riekkui.. x_x ja sen lisäks mun uljas vahtikoira nukkui puoliks mun päällä, kun sitä pelotti ja kissaneiti uinui mun rinnan päällä, ettei vaan se kakara pääse lähelle...

nyt pitäis lähtee peseen pyykkiä ja viemään auto vaarille, että se laittaa siihen jonkun jutun... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 13:36:34

Joo hörhö, jotain tollasta. Äärimmäisessä hädässä on turvauduttava äärimmäisiin keinoihin :P Polisille voin sitten sanoa, että ku iltalehden horoskooppi käski ottaa järeät aseet käyttöön! Normaalisti luotan kyllä niihin vähemmän aggressiivisiin, naisellisiin keinoihin (=passiivinen saalistaminen ja manipulointi).

Mission, eihän toi ole edes paha! Okei, sokeria noissa on mutta niin on rasvaakin, ja se rasvasta tullut energia on ihan okei, eiks jeh? Tahdon silti maistaa niitä :)

Päivämäärä:   19.3.13 13:37:29

Ei oo skidejä eikä toivottavasti tuu :p Oon yrittäny broidille sanoa että hoitais se ton asian ;)

Olipa komee korppi ku lenteli tosta yli, varikset kävi kimppuun. Muistin että näin viime keväänäkin näihin aikoihin korppipariskunnan täällä kulmilla, erikoinen ilmestys. Toikohan korpin näkeminen jotain onnea, huonoa tai hyvää?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 13:48:42

mullakin on vain noita nelijalkaisia lapsia, koira ja eilisen jälkeen nyt sitten kolme kissaa. lisäksi sitten löytyy heppa. (:

mulla on siis nyt loistava tarjous, kuusi yhden hinnalla. :D

Päivämäärä:   19.3.13 14:27:28

Sixpack :) Ruoste, jos salmiakki ja suolakurkku ei tehoa, niin ei sitte mikkää ;) Näillä keleillä paljoa sitä helmaakaan lyhentämään...

Oot sinä Viola vähä eteläsä mun makkuun. Viime kesänä sielä pyörähin Powertruckin aikoihin. Ai nii ja ei siitä kauan ole, kun autollakin ohi pyyhkäsin etelän reissulla. Ihan kiva paikka kai sekin seutu on :)

Päivämäärä:   19.3.13 14:37:34

Noni, joko se lupaava romanssi hyyty välimatkaan Violan ja Nettioffarin välillä....

Mä vilkasin täällä olevaa topikkia eilisestä paasto-ohjelmasta, hyökkäsin googleen ja luen nyt sitten ihan sikana kaikenmaailman ravintohuttua, ja mietin jos paastoais kilot pois :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 14:48:03

Juu ei yhtään vinkuvaa pentua tännepäin. Likka valmistuu keväällä päihde/mielentervyshoitajaksi. Sitten kai menee lopullisesti kaljahanat kiinni.:D

Päivämäärä:   19.3.13 14:52:10

Hyi Kessu:) Lapsethan on ihania. Multakin niitä pari kappaletta löytyy. Enemmänhän nuista iloa on kuin surua. On kuin eläis Putousta todeksi. Lapset on sekä ihania että hassuja.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 15:00:12

No Pusu en sillä tarkoittanut.:) Mut omia ei enää yhtään.:)

Päivämäärä:   19.3.13 15:05:36

Lapsistahan voipi olla montaakin mieltä. En minäkään omia lapsia enempää halua. Todellakaan. Kiintiö on täynnä:) Seuraavat "omat" lapset on sitten lastenlapsia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 15:09:25

Häh salmiakki ja suolakurkku?? Niilläkö natsaa? Mulla on ollut ihan vääränlaisia herkkuja tarjolla, ilmankos ei ole tarttunut ketään onkeen. :D Hunajalla ja pullalla olen yrittänyt...

Paasto ei tee kuin vihaiseksi. :/

Päivämäärä:   19.3.13 15:09:32

Mä en nyt kykene tohon lapsiasiaan ottaa mitään kantaa :p

Jatkan siis höpöttelyä elukoista ja laihiksesta vaikka...

Se mun näkemä korppi tois huonoa onnea. Onneks mä oon kuitenkin vähän inkkari sydämeltäni; "Esimerkiksi Pohjois-Amerikan intiaanien keskuudessa sekä korppia että varista on aina kunnioitettu. Intiaanien vanhojen uskomusten mukaan korppi on valon ja ymmärryksen tuoja, ja ilman korppia ihmiskunta eläisi ikuisessa pimeydessä." joten pitäydytään tässä :)

Päivämäärä:   19.3.13 15:10:08

No eihän nyt 270 km kunnon romanssia hyydytä ;)

Päivämäärä:   19.3.13 15:39:18

Hei Ruoste, katos Areenasta eilinen Rrisma. Siinä oli kiva juttu paastosta. Ja kyllä, se on suolanen ja väkevä, joka miesten makkuun on :P ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   19.3.13 16:42:54

Ei ole lapsia tääläkään, jos joskus tulee niin siihen saa mennä kyllä vielä monta, monta monta vuotta. Lasten parissa olen kuitenkin työn kautta tekemissä.

Voi itku mikä aamu, työt alko seittemältä ja mä heräsin 20 vaille seiska. Jopa mun varaherätyskelloni nukkui autuaan onnellisena yöpöydän alla, normaalisti kun kello soi niin se tulee nuoleen naaman, koittaa hyppiä sänkyyn ja sohii tassuillaan naamalle että siinä ei yksinkertaisesti voi enää nukahtaa.
Myöhästyin onneksi vain reilun vartin. Aamu oli kuitenkin täyttä tohinaa kun koitin tehdä aina noin neljää asiaa yhtäaikaa että kerkeen jotenkuten ajoissa töihin.

Mut päivä oli silti kiva, ja nyt töistä tullessa käytiin koiran kanssa metsässä ja jäällä, tai kaislikkoa se oikeastaan on :D en uskaltaisi mihinkään kauas rannasta.
Jospa sitä kohta söis ja sit seiskan aikaan tähtäis jumppaan. Jepjep :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 16:50:11

mie onnistuin tänään hyppäämään väärään linja-autoon ja ajelin sitten tunnin verran ympäriinsä... nyt on semmonen fiilis että haluun ruokaa ja sitten kaivautua peiton alle nukkumaan =D vaan ei kai sitä auta kun lähtä koiralenkille. jos vaikka vetelis greipin nassuun ja sitten lenkin jälkeen tekis jonkun oikian ruuan, kävis suihkussa ja sit ottais vaan rennosti, eli kävis nukkumaan =D

Päivämäärä:   19.3.13 16:56:02

Pah, mulla on vielä töitä ja koirat joten salihaaveet varmaan saa heittää romukoppaan... Tarviin niitä extratunteja! :D

Väsyttääkin yhä vaan, koko päivän ollu ihan ryde... Tiistai on kyllä yhä vaan mun inhokkipäivä, sillon ei mikään toimi.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 17:15:28

olin pari tuntia pois kotoa ja täällä on keskimmäinen kissa ja tuo kakara oikein lähentyneet <3

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   19.3.13 17:51:57

Voi ei, nyt on valinnanvaikeus! Mennäkö salille, vai mennäkö tanssitunnille (joka on kyllä aika myöhään) vaiko mennäkö lihaskuntotunnille, se kyllä kestää vain puoli tuntia. Ääääh!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   19.3.13 17:58:14

Iltapäivää kaikille! Mulla ei ollu valinnanvaikeutta alkuiltapäivästä,käväisin juurihoidossa:( Nyt jäälle koiran kans lenkille mut täytyy tarkkailla yläilmoja ettei merikotka vie jaloa lemmikkiäni:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.3.13 18:00:57

mä lähren kattomaan meidän eläkeläistä (heppaa) ja sitten peiton alle! mun on jo valmiiksi kylmä. täällä on kyllä ollu nätti ilma koko päivän, mutta tuuli tekee ilmasta sen, että tuntuu, kun olis -30 :c

Päivämäärä:   19.3.13 18:04:24

pauke, ällöreipasta :p

pisteviiva, mukavaa että kisuli alkanut heti kaveeraamaan :) Yksi stressinaihe aina vähemmän kun lemmikit tulevat keskenään toimeen.

On kyllä ihan tautisen kylmä, tänään tekis niiiiiin mieli vaan hautautua vällyjen väliin sohvalle koko illaks. Perjantaina oli viimeks koirilla köykäsempi päivä muistaakseni, ehkä niil vois olla tänäänkin. Luut naaman eteen pikkulenkin jälkeen, voisin viettää ite sohvatiistaita :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   19.3.13 18:07:26

Mission, I know ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   19.3.13 18:43:54

Alakerran naapurit varmaan kiittää kun kaivoin vanhan rakkaan sambalevyn esiin ja pistin soimaan, ja omat karnevaalit pystyyn :D huh, läkähdyn. Samba on niiiin kivaa :)

Nyt salille mars!

Päivämäärä:   19.3.13 19:12:50

Yyh, yhä vaan ällömpää :D

Peitto korville...

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   19.3.13 19:18:03

Huh huh! Oli semmonen viikonloppu että oksat pois :D

Tuli kännättyä huolella, hajotettua läppäri ja sit avattua grillauskausi :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 19:22:30

Uki ne merikotkat on perhanan isoja, pikkukoira lähtee nopeesti kynsien mukana.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   19.3.13 19:26:02

Joo KESSU kyl mä tiedän niitten koon kun niitä ruokitaan mun nurkissa.

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   19.3.13 19:26:40

Kaikkihan tahtoo ratsastaa vaan, rakkauden valkeella hevosella
Se hirnuu ja nostelee kavioitaan, sen harja säteilee auringossa...

https://www.youtube.com/watch?v=BtR6aOxdyqk

Iloa ja aurinkoa sinkuille!

Päivämäärä:   19.3.13 20:55:53

Jeesus, että voi tuulla kylmästi!!! Melkein sisälläkin verhot heiluu. Yöks...

Täällä sisämaassa ei tarvii pelätä merikotkia. Ennen sudet pyöri tuossa talon nurkilla mutta nyt kun nekin kaikki on ammuttu niin ei tarvii pelätä niitäkään. Koiria voipi siis pitää pihalla irti ihan hyvillä mielin:)

https://www.youtube.com/watch?v=rBqBIDlsrwY

Vähäsen hyvää musaa alkuillan piristykseksi...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.3.13 21:07:58

Vai on Seinäjoki etelässä.:) Eikö miehillä ole nykyään enempää yritystä?

Kävin kanssa tanssitunnilla, ja siellä oli taas sijaisena musta komea miestanssija. Ei ole mustat oma juttuni, mutta piti hyvän tunnin. Muutamat ryhmässä olivat niin innoissaan, että se jo hieman rasitti.

Ostin Kanuunasta pinkit italiaiset kengät, mutta niillä on jo niin hirveä seisoa, että näyttelyesineeksi jäävät.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.3.13 21:08:24

Pusu koskettava biisi.:) Sais se kevät/kesä pikkuhiljaa tulla, ei oikeen enää meinaa pysyä nahoissaan.:D
http://www.youtube.com/watch?v=BY8dhYgW5dI&NR=1&feature=endscreen

Päivämäärä:   19.3.13 21:11:33

Hirvee hedari ollu koko päivän...

Talven keskelle on kesää kyllä pukattu ihan eri biiseillä tänään, vaikkapa tällä:

http://www.youtube.com/watch?v=jKlHC5Y3osQ

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.