Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topic 230

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 19:12:54

Tehään nyt uus taas. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=951581&t=951581

Re: Sinkkujen Topic 230

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   18.3.13 19:31:42

Kyl mä vähän ilman lupaa lähdin, silleen salaa :)
Porukoita moikkaamaan, äityli oli tehny härkäpataa... Jestas miten hyvää!!!

Masennuspullan tarkotushan on poistaa masis tai estää sitä tulemasta :)
Eli pakollinen toimenpide maanantaiaamusin:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.3.13 19:40:10

Hirvee dilemma. Kana ois nyt lämmintä ja hyvää, ja söin jo yhen tortillan. Kaks oli tarkotus tehä ja kanaaki ois. Vähä ois nälkäkin vielä, mut tokan jälkeen sit ähky. Ähkys ei voi mennä salille. Vitsi miten järkky onkelma... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 19:56:45

Mullakin vähän sama vika. Hiukan meinaa toi ruoka painaa vielä sen verran, että en tiedä miten pakki kestää jos nyt vetää kunnolla tän päivän ohjelman, mutta kait se täytyy kokeilla. Olo ei ole ehkä ihan paras mahdollinen, mutta kait tää tästä taas.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 20:14:19

Huh, hitto ku ei meinaa kunto riittää. Meni toinen korvakin lukkoon ja huippaa vähän, kun otin niin loppuun asti. :p Mut alkaa olla jo vähän tekemisen meininkiä.

Ihmeen hiljaista täällä tähän aikaan vuorokaudesta. Taitaa kevät kolkutella ihmisten oville.

Päivämäärä:   18.3.13 20:15:57

Kyllä mäkin vetäsin ne molemmat, iltamyöhällä on niin helppo sitten huitasta vaan protskupirtelö naamariin. Eikä tosta nyt niin ähkyyn tullutkaan, aika vähäkalorista kuitenkin ja tilavuudestakin iso osa rehuja. Jos nyt tulee sinne salille mentyä niin aika chilli alotus kumminkin otettava kun pari yskätöntä päivää vast ollu, ni eiköhän sen kykene vetämään vaik vähä oiski masu täys :p

Päivämäärä:   18.3.13 20:17:55

Hyvä Minski, kyl munkin pitäs varmaan sit tunnin päästä salille mennä ees jotain puuhailee, aikasemmin ei kyl kykene ku vast syöny :D

Jos tää kuntokuuri taas tästä! Herkkuja ei muuten tee pätkääkään mieli kun oon asennoitunut siihen että niit ei nyt syödä :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.3.13 20:23:17

Jaahas sois pohjanmaan lakeudet nähty, en sit viittinytkään jäädä sinne yöks vaan ajelin takas kotia. Hailuxin kapiini oli täynnä käsiä ja kilometrit taittui kuin itsestään, kun tää biisi pärähti soimaan rammarista :)

Tääl on TAAS herkuteltu koko päivä :D Threadin nimen saa varmaan kohta vaihtaa; "Herkuttelijoiden Topic xxx"

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 20:24:48

On meillä murheet. Mun suurin ongelmani oli tossa iltakävelyllä otanko vihreän vai valkoisen topin (otin molemmat, koska mieli teki), otanko suklaamuffinsin vai omena-kinuskimuffinsin (EN ottanut molempia, vaikka mieli teki) ja ostanko kirjan, jonka nimi hehkuttaa ruosteen hienoa väriä vai sen toisen, joka kertoo päivien pidentymisestä (en ottanut kumpaakaan, koska en ole ehtinyt lukea viime kuun kirjaostoksiakaan, vaikka olisi ollut kiva kertoa Missionille miten ihmiset käyttävät 30h vuorokautensa). Seuraavaksi mietin katsonko leffan jossa on komeita, tatuoituja miehiä vai toisen pätkän, jossa on draamaa ja jännitystä, ehkä vähän kummituksiakin. Jos nämä olivat päivän ainoat murheet, taitavat asiat olla aika pirun hyvin. Tai sitten ne murheet päättivät vain häipyä hetkeksi. Ne tulevat kyllä takaisin, mutta toivottavasti eivät vielä huomenna!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 20:28:33

Kuin myöhään se sun sali on Mission auki? :)

Mun tän päivän urheilut tais jäädä vain vajaan tunnin mittaiseen kävelyyn, tahti oli sentään reipas. Mut kävin perjantaina salilla ja la ja su tein molempina päivinä 3h kävelylenkit et ehkä tää oli nyt ihan anteeks annettavaa... olihan? Huomena sitten taas salille, kun töistäkin pääsee ajoissa!

Ja kohta sitä kasviskeittoo naamariin :) Täykkäritkin tulevat tänään.

Torstaille vasta kerkesin varata pyykkivuoron, tää yhteinen pyykkitupajuttu on aika arsenaalista, vaikka onneksi onkin sitten ilmainen. Ehdin tottua jo omaan pyykkikoneeseen, mutta tuo kylppäri ois kyllä aivan liian täyteen ahdettu jos sinne vielä koneen tunkis. Ehkä tää nyt menee taas oman aikansa :p

Rauhallisesti nyt alkuun Minski :D jos oot vielä toipilaskin. Ja Mission myös!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 20:31:27

Kyl maar kinkkujen pitää ittensä lihassa pitää! Eikä täällä sitäpaitsi ole koko päivää mussutettu. Koko päivä on kyllä puhuttu mussuttamisesta ja odotettu iltaa, jotta päästään päivän päätteeksi mussuttamaan. Se hetki koitti muuten NYT, namnamnam! :):)

Jyssellä tais olla kivat kelit ajella, vaikka mieluumminhan sitä ulkona näillä keleillä olis kuin kopperon sisäpuolella. Toistaalta maisemat näyttävät piirun verran paremmilta auringossa ja kivojen maisemien tiirailu pitää mielen virkeänä :)

Päivämäärä:   18.3.13 20:31:51

Mä sain hysteerisen kohtauksen tais jäädä unet vähiin kun nauroin tota erästä topikkia, oli loistava!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=953649&t=953649

Jysse, ei kaikki herkuttele, ehei, toiset on hakenu kellarista selkärangan :)

Toiset taas on niin hoikkia et ne nyt voi syödä mitä vaan, jonku onnettoman muutaman kilon nyt poistaa kahessa päivässä jos tulee kiire ;)

Mut hyvä biisi, sarjassamme niitä että vois ajella koko päivän ihan kevyeen virne naamalla ja aurinkokin paistaa vaikka ois kuinka pimeetä mukamas :D

Ruoste, tyrkätääks kaikki murheet suoraan jonneki huhtikuulle? Pidetään huolivapaa maaliskuu, pääsiäisen hirveesti munaa ja sit voi huolia sen jälkeen :p

Päivämäärä:   18.3.13 20:35:09

pauke, 23 asti on sali auki, sit menee hälyt päälle ja mä meen aina myöhään, sit yritän viimeset vartin lojua hierovassa tuolissa, siitä ei pääse ylös ku kahta vaille 23 ja hirveellä kiireellä juoksen pukkarist hakee kamat ja revin niitä kaikkia kerralla niskaan ja juoksen ulos ja pihalla vasta loput vaatteet päälle :D Ei oo vielä hälyt lauennu, odotan sitä päivää, kallistaki muuten semmonen...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 20:36:29

Mission: Ei kannattais mennä kovin myöhään salille. Se saa kropan käymään aika pitkään kierroksilla vielä sen jälkeenkin ja unen laatu heikkenee. Ei olis munkaan kyllä ihan noin pian ruokailun ja kahvin jälkeen pitänyt vetästä tota, kun tulee jo vähän kahviröyhtäyksiä ylös. Mut tehty mikä tehty ja ei tollanen pikapyrähdys vielä niin pahaa tee.

ruoste: Heh, no noi on niitä first world problemeita melkein parhaimmillaan. :P Oo kiitollinen, että sulla on asiat noin hyvin. :)

pauke: Joo ihan rauhassa mä otankin. Oon kyllä tottunut paljon rankempaankin menoon ja tässä on lihaskunto palautunut muutamassa viikossa aikamoista vauhtia ihan pienillä herättelyilläkin. :) Mietin nyt, että jos jättäis leivänkin taas kokonaan pois ruokavaliosta ja siihen vaan rahkaa tilalle. Mut tiedän kyllä aika hyvin jo omat rajani. Liikunnan pitää kuitenkin haastaa kropan kyvyt tai se ei muuten polta kuin kaloreita.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 20:37:28

pauke: I feel you sister, mä en ole vieläkään tottunut siihen, ettei pyykkiä voi pestä just silloin kun haluaa. Taloyhtiössä on kaksi isoa masiinaa, joihin ei vain muutamaa teepparia viitsi pistää pyörimään, ja pyykkitupa varataan koko päiväksi. Isossa talossa himppasen hankalaa.

Jysse, mun pää nytkyy ja joko päivän naamalla ollut kestohymy venyi vielä vähän ylöspäin, kiva biisi :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 20:38:00

Jyssehän vois tehä samanlaisen työreissun ensviikollakin niin meikä hyppäis rattaille välittömästi! Kotikoti armas pohjanmaa ^^

Huolivapaa maaliskuu kuulostais kyllä hyvälle. Vois keksiä joka kuukaudelle jonku teeman! Tammikuu oli tipaton, vannotin että helmikuu on tipallinen mut eipä se oikeestaan ollu.

Päivämäärä:   18.3.13 20:42:42

"Mission: Ei kannattais mennä kovin myöhään salille. Se saa kropan käymään aika pitkään kierroksilla vielä sen jälkeenkin ja unen laatu heikkenee. "

Ssssshhhhhhhhh! Ei puhuta tommosia :D

Minkäs teet, ei ehi aikasemmin. En mä voi tehä niinkään et tuun töistä, käytän koirat lenkillä ja jätän ne taas yksin pariks tunniks. Kyl täs on pakko olla niiden kans vähä aikaa kumminki. Elämä on :p

Mut hei, mähän meen myöhään nukkumaanki, käytännössähän mun uniaika on toi 02-8.30 suunnilleen.

Mutta tarkotus ois kyllä nyt kääntää sitä vähä järkevämpään, jos mietin että nukkuis 24-07, duunis 9-17, koirien kans lenkiltä kotiin 19, vois ehkä siinä 20-20.30 "jo" suunnistaa salille... Kyl se vaan vetää tiukalle noi salipäivät aikataulua, vaikka miten vääntäis ja kääntäis :/

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.3.13 20:42:48

Sinkkuuskin käy työstä, kun pitää kahlata sinkkutopan kirjoitukset läpi.

Tuo asunnon vaihtaminen käy myös yli järjen. Jos ei piirrä itselleen mitään kehäykköstä elonsa piiriksi, neliöhinnat alkavat pudota, ja kerrostalokämpän hinnalla saisi jo riesakseen talon (ja senhän voisi sitten maalata pinkiksi). Olen selannut tänään 300 ilmoitusta, vaikka ruostetta siteeraten muffinsin valintakin olisi jo melkein liikaa.

Jollakulla on kevättä rinnassa, Iso-Roban Alepassa myyjät päivittelivät toisilleen, että joku oli varastanut kaikki kondomit.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 20:45:22

HIhihi... *kikattelee punastellen* Mä naureskelin aiemmin sille "Kissani rikkoi fysiikan lakeja"-ketjulle. Kissat on :)

"Toiset taas on niin hoikkia et ne nyt voi syödä mitä vaan, jonku onnettoman muutaman kilon nyt poistaa kahessa päivässä jos tulee kiire"
MITEN,kerro heti? :D

Joo Mission, kaikki huolet ja murheet varastoon huhtikuulle asti. Kuunvaihteessa naatitaan munaa niin, että korvista tursuaa ja sit hirvee morkkis ja nollatoleranssi kesään asti. Pääsiäisen jälkeen ei enää mitään kivaa tai epäterveellistä, pelkkiä huolia ja pidättäytymistä :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 20:47:52

Tais olla kumivarkaalla suuret luulot ja kovin toiveikas fiilis, tai sitten se trokaa niitä pilkun jälkeen hirveällä ylihinnalla alueen muille kevätpörinästä kärsiville.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 20:58:04

kylläpäs täälä on juteltu herkuista ja liikunnasta! =D mie en oo tänää harrastanu kumpaakaan, mutta kyllä mää perusruokaa söin, enkä mitään diettijuttuja =D ja tietysti koirien kanssa kävin kävelyllä, mutta laiskasti sieläkin. ja äsken nukuin päikkärit kun on vähän kuumetta.

oi oi oi, tänään tulee telkkarista saksikäsi edward, pakko katsoa, vaikka oonkin nähnyt sen varmaan kymmenen kertaa! saattaa muutama kyynel taas vierähtää tuota katsellessa =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.3.13 21:01:07

Jyssellä tais olla kivat kelit ajella, vaikka mieluumminhan sitä ulkona näillä keleillä olis kuin kopperon sisäpuolella. Toistaalta maisemat näyttävät piirun verran paremmilta auringossa ja kivojen maisemien tiirailu pitää mielen virkeänä :)

Päivällä ilma oli kieltämättä todella nätti ja silloin olisi kyllä mielummin viettänyt aikaa jossain ihan muualla kuin sisätiloissa. Kolmostien maisemat on vaan todella ankeat, peltoa pellon perään ja kaiken lisäksi ne vähätkin "nähtävyydet" on jo nähty monet kerrat *aa ton mutkan jälkeen avautuu se maisema*

Mut hyvä biisi, sarjassamme niitä että vois ajella koko päivän ihan kevyeen virne naamalla ja aurinkokin paistaa vaikka ois kuinka pimeetä mukamas :D

Eiks vaan ollukkin?! Piti ihan soittaa se pariinkin otteeseen ja rummutella sekä jammailla biitin tahdissa. Onneks oli pimeetä niin ei kukaan nähny, olis siin muuten saattanu olla vastaan tulijat pikkasen ihmeissään, ku yks heiluu ratin takana ku heinämies :D

Laitetaan herkkuttelijoille yks pannari ohje lisää :P Mä en sitten ota mitään vastuuta siitä miltä noi maistuu (en ole henk.koht. kokeillu)!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   18.3.13 21:14:13

Oi Ruoste... Jos se viimeksi oli hyvää, niin nyt se oli jo mahtavaa :) Kiitos!

Jätin kardemummaa vähemmälle ja ripotin kanelia päälle ja sitten niitä omppuviipaleita. Sitten kuningatarjätskiä ohuita siivuja ja vanillacremeä :) Olipas kielikin mielissään pitkästä aikaa, kun sai tuommosta herkkua lipoa ;)
Nii, täällä koko päivä maattu, laiskoteltu ja oltu passiivisia ja herkuteltu sen minkä kerkeää ja paino senkun putoaa :) 2,5 kiloa on jo lähtenyt, varmaankin pysyvästi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 21:21:53

Sää Missi olet väärällä salilla, hakeudu full contactiin ja panueudut kunnolla harrastukseen. Veikkaan et ylimääräset lähtee kropasta nopiaan. Haittoina tietysti, mulla ainakin oli murtunut ranne ja silmäkulmassa kahdeksan tikkiä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=oiUhmlfW1YY

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   18.3.13 21:22:16

mun maanantai on ollu kiva! <3 (johtuiskohan se maanantaimunkista?)

sain oman auton takasin ja töiden jälkeen hain tämmösen <3
nimiehdotuksia siis poikakissalle! (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 21:27:46

korulause: Joo täällä on selkeesti taas kehityskeskustelut meneillään. :p Kohta on kaikki semmosia fitness kissoja, että oksat pois. =)

Täällä kun monesti naiset kuolailee noita gerardeja sun muita, niin pistänpä mäkin vaihtelun vuoksi pari kuvaa tähän väliin. Huh huh hellettä. ;p

Krista Allen 1
Krista Allen 2

ruoste: Taitaa toi mission vähän viitata tohon kehotyyppi keskusteluun, missä osa on noita ectomorfeja, jotka pysyy helpommin hoikkana kuin muut. Tai sitten ihan vaan siihen, että miehet saa tai joutuu syömään enemmän. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 21:28:25

Aww... Onko sillä naamio? Nastamuumio :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 21:29:55

Selvä Kapteeni!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.3.13 21:30:42

Pitihän se munkin käydä häränsulattelulenkillä, oli siellä taas kylmä viima ja ainaki täällä tuli lunta vaakatasossa...
Ja taas ne uudet kengät jalassa ja taas jalat kipeet :) pakko kait niitä on käyttää jos meinaa että ne joskus tuntuu hyviltä...

Tän päivän syöpöttely ja herkuttelu kiintiö on kyllä täys, ei vaan mahdu :D
Miten sitä osaa töllöö kattoo jos ei ole mitään naposteltavaa :) jos vähän chilipähkinöitä kummiski, eihän niitä lasketa oikeen mikskään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 21:32:45

Heh, tiedättekö mitä ajattelin, kun katselin noita Minskin linkkaamia kuvia? Sitä, miten inhottavalta pitkä tukka tuntuu liimauduttuaan hikiseen niskaan ja selkään, yrgh... Komea nainen on kyllä :P

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   18.3.13 21:35:59

Hei sinkut. Täällä piisku 31 vee Pohjois-Pohjanmaalta ja/tai pk-seudulta, selvinnee myöhemmin. Olen kirjoittanut ennenkin jotain, mutta silloin oli hyvin hiljaista.

Tulin vain sanomaan, että nuo Jyssen pannarit näyttää aivan älyttömän hyviltä. Ja kannustamaan myös: tunnen pariskunnan, joiden suhde vakiintui kerrasta, kun mies teki aamulla naiselle pancakeseja. <3 Mut hyvä niitä on itelleenkin tehdä, eipä sillä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   18.3.13 21:36:13

ruoste, juu, se on aika hauskan näkönen, kun takajalatkin on valkoset, mutta häntä musta. :D

nimen pitäis varmaan kulkee rinta rinnan noiden muiden kaa.. vanhempi on riiviö ja nuorempi reppana.. :b

työkaveri sanoi, että ei kissaa voi nimetä andreas thorkildseniksi :D
miksei? <3

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 21:36:18

muut voi olla fitnesskisuja, mie oon laiskanpulskea kotikissa haha =DD

Päivämäärä:   18.3.13 21:37:47

Pisteviivan kissa on hieno.

Onko tuo krista allen kavereineen minskin erityinen naisihanne, vai mihin nuo kuvat viittasivat?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 21:38:02

Heippa Piisku, pistaasipähkinät, voihan jummi et ne on hyviä.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 21:41:51

Hörhö, pähkinät putoilevat väleihin, kyllä niitä aina pari kourallista mahtuu :)

Minäpä olin kaukaa viisas ja jätin pötsiin nyrkin kokoisen muffinsin mentävän aukon. Olen kohta herkkutaivaassa :)

Nettioffari, syntisatsisi kuulostaa very herkulliselta. Mäkin taidan ruveta noudattamaan sun diettiäisi, paikallaan makoileminen ja herkuttelu ja painonpudotus siinä sivussa ois ihan mun juttu.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.3.13 21:42:26

Pisteviiva: tuolta valkkaaman kisulle nimi: http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php

Tän päivän kohdalla olis Eros :D

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   18.3.13 21:45:25

Terppa:)

M.R linkittänyt hienoja kuvia. Kyllä kaunista naista katselee mieluummin kuin komeaa miestä. Ihme juttu...

Pisteviivan kissa on tietysti Pussycat.

Musaa maanantai-illalle.

http://www.youtube.com/watch?v=5jlI4uzZGjU

Päivämäärä:   18.3.13 21:45:40

Jouduin puhelimen uhriksi, ei se mitään, hands freellä onnistui pyykit ja tiskit :) Sali jäi kyllä nyt väliin, tuli heitettyä vielä farkut pyykkiin ja sit vast tajusin että nii joo, enhän mä salille ota koiria mukaan... Call me neurotic mutta koirat ei jää kotiin käynnissä olevan pesukoneen kanssa, jos se sytyttää tulipalon niin en koskaan anna anteeksi itelleni että poltin koirat hengiltä... Kämpästä ja kamoista viis, vakuutuksesta saa paremmat joten pesukone voi käydä kyllä sillon ku ei ole hengittäviä kotona :p

Mut se itseasiassa sopiikin mun viikkoon paremmin, ti, to ja la sit salille :)

Ja Jyssen biisi soi nyt uudestaan täällä, sen verran aurinkoinen että piti laittaa :)

Kessu, ei mikään pöllömpi idea, jotain tommosta kun harrastaisin ni oisin jo vappuna megafitti, eihän tässä kuitenkaan niin hirveitä tarvii onneks pudottaa :)

Oi pisteviiva, kisuli :) Onpa sievä :)

Minski, olipa helteinen Krista :D Samat kyllä tuli mieleen ku ruosteelle, mutta upeehan tuo oli.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 21:45:53

Riiviö, Reppana ja... Raikuli? Rutjake?

"Tulin vain sanomaan, että nuo Jyssen pannarit näyttää aivan älyttömän hyviltä. Ja kannustamaan myös: tunnen pariskunnan, joiden suhde vakiintui kerrasta, kun mies teki aamulla naiselle pancakeseja."
Niin muuten näyttivät! Sexy pancakes, pakko tehdä tuon kaavan mukaan joskus. ruusu suupielessä, pilke silmässä, ei voi epännistua. Pankaas muuten kundit korvan taakse tuo kommentin loppuosa..... Heippa taas piisku :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 21:45:55

ruoste: Hahaha, naiset on kyllä mestareita kaikkien tollasten epäolennaisuuksien tuijottelussa. Aina pitää katsoa mitä siellä taustalla näkyy, jos joku on ottanut itsestään kuvan vaikka kotona. :D

piisku: Hei ja tervetuloa takaisin. :) Muistankin sut hämärästi vielä. Mitäs oot puuhaillu tässä ja mikä pistää muuttamaan noiden kahden paikan välillä?

pisteviiva: No sähän rouhasit. Mäkin oon katellu kissoja tässä, mutta en ainakaan vielä oo saanu itseäni katsomaan ihan oikeita ilmoituksia kissanpennuista. Nimiä oon sen verran huono keksimään, että en osaa nyt heittää mitään. Yleensä varmaan sen olis mun mielestä hyvä jotenkin kuvata kissan luonnetta tai ulkonäköä. Ainakin jotenkin mielikuvien valossa. :)

korulause: Haha, ai sua ei saa tollee liikkeelle. :D

Päivämäärä:   18.3.13 21:46:24

Miten nämä kommentit oikein sujahtelevat toistensa väliin? Kessun pistaasijuttu oli näkyvillä jo, kun kirjoitin tuota edellistä, nyt olen kiilannut tai siis ohittanut!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.3.13 21:51:47

Hei Piisku, nyt antaa kuulua ihtestään ;) Tuonne ylemmäs...

Päivämäärä:   18.3.13 21:52:00

Kurnau, varmaan tää on niin aktiivinen tää ketju, ettei se pysy oikein kasassa enää :)

Työt vetäis etelään päin, mutta sukulaiset asuu kaikki pohjoisessa. Jotenkin kun mulla ei nyt muuta oikein ole elämässä kuin hyvä työ, josta vieläpä tykkäänkin, niin kai se on sitä seurattava. Saas nähdä. Tai on toki koirat ja harrastukset ja semmoista, mutta töissä menee kuitenkin iso osa päivästä ja sen näköjään mulle kuitenkin jopa tärkeä.

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Oon asunut etelässä kyllä jo reilu kymmenen vuotta, mutta viihtyisin kyllä paremmin vähemmän ruuhkattomissa ympyröissä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 21:56:26

Missi kandee käydä ainakin kokeilemassa, paino putoo ja osaat puolustaa itseäsi tarvittaessa.:)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 21:57:10

Niin ja pyykkivuoroista piti vielä sen verran purnata etten tajua miten jotkut sitten kerralla varaavat molemmat isot pesukoneet kolmeksi tunniksi käyttöönsä, siis kuinka hemmetisti niillä on vaatteita jotta ne pystyy sotkemaan edes kuusi koneellista pyykkiä viikossa tai parissa? Kysynpä vaan.

Ja miten Saksikäsi Edward voi AINA tulla silloin kun mun täytyy herätä aikaisin aamuvuoroon? :D Mystinen juttu, viimeksi oli ihan sama. Se on kyllä niin liikkis leffa :')

Niin siis tuosta pisteviivan kissasta tulee mieleen tää: http://www.youtube.com/watch?v=SaA_cs4WZHM
Tuo on ollut aina kaikessa tyhmyydessään ihan loistava ja liian tarttuva rallatus :D Ehdotan nimeksi Kitty Catia ;)

Ja teillä on aina ihme biisejä joista tulette hyvälle tuulelle ja kaasujalan vipattamaan, muhun ei iske yhtään nuo :D Enemmän häiritsee tuollainen taustalla. Vaan onneksi meillä on erilaisia mielipiteitä ja niistä makuasioistahan ei tunnetusti kannata kiistellä... :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.3.13 21:58:46

Pauke: Jyssehän vois tehä samanlaisen työreissun ensviikollakin niin meikä hyppäis rattaille välittömästi! Kotikoti armas pohjanmaa ^^

No perskele täytyy huomenna soittaa kaikki pohjanmaan isännät läpi, kyl niistä jollain on pakko olla jotain vikaa konees :D

Mission täälläkin lähti soimaan biisi uudelleen ja samalla aurinko nousi takas taivaalle *Here. The world that the children made*

Multa ei vielä onnistu noi pannukakkujen vääntäminen, mutta noi taivutukset kyllä :P

Päivämäärä:   18.3.13 21:59:55

Taivutuksista on Jysse hyvä aloittaa :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 22:00:10

piisku, mä muutin reilu pari kuukautta sitten k-pohjanmaalta tänne etelän sykkeeseen, lähinnä töiden takia. Vaikutti siihen kyllä paljon sekin että olin kyllästynyt omiin ympyröihini enkä halunnut jumiutui pikkupaikkakunnalle. Mutta perhe, sukulaiset ja useita ystäviä asuu pohjanmaalla ja oli tietysti tosi harmi jättää heidät ja ikävä on usein. Mutta pyrin n.kerran kuukaudessa sielä käymään.
Eikä tää mikään lopullinen ratkaisu ole, kai :) En ole katunut muuttoa yhtään vielä ainakaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 22:02:11

Hah, rakkauden jumala ja kodin kruunaamaton kuningas, Eros... Yäk :D

Totta pusu, kyllä minäkin oikeastaan mieluummin kauniita naisia katselen. Ei kummaa lainkaan, nainen on kaunis otus. Ei miehissäkään siis mitään vikaa ole :)

pauke, joko ne pyörittävät vaaleat yhdessä ja tummat toisessa ja haluavat antaa pyykkinsä kuivua rauhassa jäljelle jäävän kahden tunnin ajan, tai sitten eivät yksikertaisesti halua muita pyykkäämään toisella koneella samaan aikaan. Mahtaa niillä olla jännät ja salaiset pyykit ;)

Päivämäärä:   18.3.13 22:02:23

Piisku ei kai siinä mitään väärää ole, jos omalla työllä on merkitystä.

Itsellä on työn ja ihmissuhteiden kanssa vähän liiankin zen (ei sen niin väliä). Välillä on hyvä, välillä huono, joskus ei ollenkaan. Ja itseäni en siis kummankaan kautta lähde enää arvottamaan, tilanteet vaihdelkoot miten milloinkin.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   18.3.13 22:03:03

MR, luonnetta kuvaavia noi kaksi vanhemman nimeäkin on.. mä vaan herätin ton pennun, kun menin hakemaan, joten sehän rupes samantien nukkumaan sohvan käsinojalla, kun kotiin päästiin. :D
nyt se alko tutkailemaan... hauskinta on, että koiraa pelottaa eniten. :D (on siinäkin mulla vahti)

Päivämäärä:   18.3.13 22:04:13

Eros ois kyllä aika komee nimi kisulle :D

kurnau, mä oon kans huomannu noita outouksia, Minskihän on mulla boikotissa, sen kommentit jää multa kokonaan näkemättä aina välillä kun on oikein aktiivinen tää ketju, ne pompsahtelee tonne väleihin ja sit vast keskustelussa tajuun et nyt on taas joku jääny välistä... :D Sitä ei todellakaan voi katsoa että mikä oli viimeisin luettu kommenttia ja lukea siitä seuraavat, sinne viimeisen luetun ylle voi ihan hyvin pompsahdella mitä vaan!

piisku oli tällä kertaa boikotissa, teretulemast takaisin :) Ja on semmosta ongelmaa että ikäni olen asunut pk-seudulla, en onneksi vilkkaimmassa ytimessä mutta nykyään on tullut hinku jo päästä vähän kauemmaskin. Ei ihan pohjoseen tai edes keski-suomeen mutta jos tästä muutamakyt kilsaa ees kauemmas, johki omaan rauhaan... Ja vielä kun siellä olis joku mukava työ niin hyvä ois:)

Kessu, ei nyt kyllä oo valitettavasti aikaa. Hädin tuskin saan vähä jotain punttia sovitettua johonkin kohtaan...

Päivämäärä:   18.3.13 22:08:29

Näyttäis vaan olevan niin, että lähes kaikki tämän tyyppiset työt on etelässä. Ja jotain olis kuitenkin tehtävä, siis töitä. Hurjalta tuntuu tämä ajatus, että pitää valita työn ja perheen välillä. Sitten taas jos jää etelään ja perustaa oman perheen, niin vielä harvemmin kai sitä näkee niitä sukulaisiaan. Välimatkaa tulee kuitenkin 500-800 km riippuen siitä, keitä haluaa tavata. Miksi Suomi on niin pitkä maa?

Tällaista tullut pyöriteltyä viime ajat. Ei kai tarvi sanoakaan, että meillä on hyvin läheiset välit sisarusten kesken.

Päivämäärä:   18.3.13 22:10:22

Oliko täällä porukkaa savosta päin, muitakin kuin meikäläinen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 22:12:37

kurnau: No ei nyt sillee mitenkään erityisesti. Maailmassa on niin paljon kauniita naisia ja nimenomaan eri tavoin kauniita naisia, että on ihan mahdotonta nostaa jotain tiettyä ylitse muiden. Mut tossa muhun vetoaa tummat hiukset, mitkä jotenkin on semmonen signaali intohimoisuudesta ja vähän semmosesta salaisemmasta puolesta. Sitten toi katse on tollanen intensiivinen ja seksikäs. Koko olemus on vaan niin kutsuva, että tollee kun nainen katsois, niin olis siinä aika vaikeeta olla menemättä sen luokse. :)

pikku suukko: Hehe, nii on toi jännä. Mut naisethan onkin tunnetusti yllättävänkin usein bi seksuaaleja ja fantasioi myös naisista ja ihailee mieluummin nais- kuin miesvartaloita. ;p

Mission: Joo varmaan parempi ettet enää mee salille riehumaan. Onhan tässä vielä viikkoa jäljellä ja ehdit kyllä rehkimään salillakin. Varsinkin jos nyt on kotiaskareet kunnossa taas jonkin aikaa. :)

Ai sinäkin, no olishan toi pitäny arvata, että naiset katsoo tota kuvaa jotenkin noin. Mut joo oli upee. Kelpais kyllä. =)

Jaa että oon mä boikotissa. Hmmm...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 22:13:01

Missi okke, mut suosittelen, vaikka välillä voi silmäkulma olla mustana ja muut paikat hajalla"kilistelee SM-Mitaleita".:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 22:17:38

pikku suukko: No tässä yritettiin joskus koota vähän ikää ja suuntimia yhteen.

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 22v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Päivämäärä:   18.3.13 22:20:15

Minski, et oo tahallaan boikotissa :D Mut mun kone löi eilenkin valomerkin joten se ilmeisesti päättää aina välillä olla näyttämättä jotain, suojelee mua varmaan valvomiselta :p

Mut mä en kyllä kattele kauniita naisia mieluummin tai yhtä mielellään ku komeita miehiä. En mä niistä saa mitään "uuu wau" -kiksejä :D Sillein voi kyllä kattoa että joo, toi näyttää hyvältä ja on kuuma, olisinpa itekin, mut ei ne mitenkään pompi silmille niin että jotain kummempaa niistä irti sais.

Eiköhän ne bi-jutut jääny meikäläisellä sinne parikymppisille, en siis paljasta mitään mut jos sen tyyppistä on ollu havaittavissa ni sinne ne jäi :D

Kessu, oon kade, mua harmittaa se että omat SM- ja PM-mitalit on vaa hopeisia ja koiran hankkimia :D

Päivämäärä:   18.3.13 22:24:24

On se minski kaunis nainen, itse en vain ollut vaikutettu sekavasta saunakuvasta. Boikotista en sano mitään, liika virtuaalinen kirjoittelu on kyllä hyödytöntä.:)

Tummista ja eroottisista naisita tulee lähinnä mieleen, että Emmanuellekin on jo kuollut (ja taatusti nuoremmat eivät edes ole kuulleet, kuka se oli).

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.3.13 22:25:28

Aivan mahtavat sanat :D
http://youtu.be/kP15m8PbGGE

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 22:26:17

Tilanne tiedotus Minskiltä, hyvin toimittu. Minski, mää käyn välillä Heinolassa. Kun mutsi asuu siellä päin, jos viellä Missin kaapaan mukaan Hesasta, niin se on pullakahvien paikka.:)

Päivämäärä:   18.3.13 22:30:41

Kiitos M.R taas tuosta listasta. Onhan sitä tullut kateltua aiemminkin mutta kun on tämä dementia vaimikäsenytoli niin ei muista kaikkea.

Hiusten väristä tuli mieleen että tuossa joku aika sitten taas blondasin hiuksiani niin niistä tuli sammaleen vihreät. En ole vielä jaksanut tehdä asialle mitään eli kuljen yhäkin homeisessa luukissani:) Noo. Mitä pienistä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 22:33:22

Tiedämme Emmanuellen, koska Vesterinen teki siitä biisin.

Muffinsi ei nyt oikein maistu. Perin kummallista. Se olis parhaimmillaan toisen herkkusuun kanssa jaettuna, koska yhdestä tulee öllötys ja puolikkaasta jää sopiva viimeisen murusen himo. Höh :/

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.3.13 22:34:32

Nyt on pakko vetää peitto korviin, sen verran vaikee oli tänaamunen ylösnousemus, läppärin läppäkin menee kiinni enkä yhtään enää kurki :)

Päivämäärä:   18.3.13 22:38:56

Tässä kaikille, jotka kaipaa vanhempaa seuraa :D

http://www.youtube.com/watch?v=qF2AWXyfT2Q

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 22:39:56

Ai hiisi, täällä kun piti just alkaa illan peep show... Öitä hörhölle, ja hauskaa huomista. Vaikka aamu olisi vähän hankala, päivä paranee kyllä loppua kohti :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 22:40:07

Tuosta listalta kyllä puuttuu mooooonta tyyppiä!

Jysse joo pääsiäiseks (:D ) hommaat töitä pohjanmaalta niin pääsen vielä samasa kyydisä takasiki ^^ Ei mulla oo oma lehmä ojasa? O.o
Siis korjaat jottain koneita?

Ja ruoste opiskeli mitä?

Kai se on iskettävä pää tyynyyn ja peitto korviin ja silimät kiinni, jos haluaa aamulla herätä edes jotenkuten pirteänä. Hyvää yötä! :)

Päivämäärä:   18.3.13 22:42:39

Hempeetä yötä sinkuille :)

http://www.youtube.com/watch?v=MAHn13kcN4I

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 22:43:19

Mission: Sulla kyllä riittää sen mokkulan kanssa kaikenlaista ongelmaa. Ootkos sä meinannu hommata sen kiinteän yhteyden jossain vaiheessa?

Niin ja joo, toki naiset varmaan miehiäkin katselee, mutta on tossa ihan selvä ero miehissä ja naisissa. Siis että naisilla on useemmin taipumuksia kurkistella uteliaana vähän molempiin suuntiin, kun miehillä toi on enemmän joko tai jako.

kurnau: No toi oli sekavuudestaan huolimatta kuitenkin sellanen vähän luonnollisempi kuva, jota ei ole photoshoppailtu yhtään, toisin kuin niin monia muita. Siksi linkitin noi kuvat. Hassua muuten, että satuit mainitsemaan Emmanuellen, sillä Kristalla on vähän tommostakin taustaa. :p

http://www.imdb.com/title/tt0225609/

Vaikka varmaan sitä alkuperäistä tarkotitkin, mistä oon kyllä myös tietoinen.

Kessu: Heh, taas se on täällä naittamassa muita. Asioita ei sovi hoputtaa tollee. Ne tapahtuu kyllä jos on tapahtuakseen.

pikku suukko: Ei tossa läheskään kaikkia ole, mutta varmaan vähän yli puolet ainakin. Sinälläänhän tollanen olis hyvä infopaketti uusille tän ketjun löytäneille, niin pääsee heti edes vähän ajantasalle ja voi katsella jo vähän sillä silmällä, että kenelle vois pistää viestiä. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 22:46:58

Listalle ei kukaan joudu pyytämättä, siksi sieltä puuttuu useampikin tyyppi. Missähän Elsa luuraa, onkohan se iskenyt kyntensä remonttireiskaan?

ruoste opiskelee turhanpäiväistä jaskanjauhantaa.

Pikku suukko, onneksesi pipokausi jatkuu vielä jonkin aikaa. Mulla on ollut kahdesti vihreä tukka, ihan tarkoituksella. Tai no sininen siitä piti tulla, vaikka tiesin kyllä, ettei pohjaväri ole tarpeeksi vaalea. Ihan groovy se kuitenkin voi olla jos edes viitsii kammata sen silloin tällöin :)

Päivämäärä:   18.3.13 22:47:29

Äsken soittivat että ois ollut mahdollisuus tehdä aamuvuoroa huomenna. Aika lyhyellä varoitusajalla noista ilmoitteleevat. Ei vaan kykene. Kun pitäähän sitä ihmisen nukkuakkin välillä. Kolme päivää kuitenkin oon töitä jo putkeen "painanut". Joku roti se on pidettävä työn teossakin. Vuoro ois alkanut seiskalta.

Ei näkynyt munkaan nimimerkki siinä listassa. Mua taidetaan ignoorata täällä:)

http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80

Ihana kappale<3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 22:47:39

Aloita Missi varovasti harjoitus, punnerrat rystysillä alkuun ja kipua pitää olla pelissä.

Päivämäärä:   18.3.13 22:48:27

Jahas, yötä vaan kaikille jotka simahti :)

Piti sitä vähä urheilla, aattelin tota punnerrusjuttua koklaa. Kylmiltään sitte testaamaan. Just sain viis, meinasin kuolla, eikä ne ollu tyylipuhdasta nähnykään :D Tsiisus! Täs onki sit hommaa, tommoset sataset voi unohtaa mutta mamma on aika paskassa kuosissa, en ees tajunnu... Pari vuotta sit tein noit kotona ja tein usein kolme tai neljä kasin sarjaa, eikä tehny tiukkaa.

No, onpa ainakin jotain kehitettävää :D Vetäsin nyt tossa muutaman sarjan punnerruksia kolmen tai neljän seteissä ja väleihin lankkuja, taidan viel vähä tehä, hiki kyl tuli jo äkkii :D

Fitnesskissa, hahhahhahhaaa :D

Päivämäärä:   18.3.13 22:53:18

Minski äläs nyt, mokkula on ollut lähes moitteeton, eilen ensimmäinen kosahdus yli viikkoon! Kiintee netti.. Joo on harkinnassa mut täs ois muita hankintoja ja rahareikiä semmonen lista ensin että vessapaperirullan täyttäis ainaki :D

Joo ehkä naiset kykenee kattomaan enemmän "sillä silmällä" muutenkin muita naisia, vaikka eivät varsinaisesti kuumenis niihin ihan sillä tavalla :) Kauniit naiset on kauniita, ne on vähä niinku kukkia. Miehet on sit komeina enemmänkin meteoristeita tai revontulia, vähä sykähdyttävämpiä siis vielä kuin kauniit kukat :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.3.13 22:53:39

Öitä sinkkulaan:)!
Ei tässä enää ehdi kuin käydä töis ja kiitää tallille himben kautta koirat kainalossa...
Tän kauden eka kisat on ensi kuussa ja nyt pitelee kiirettä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 22:59:10

Piste leidillä vauhti päällä.:) Pusu, jos vanhojen poppia.:)

http://www.youtube.com/watch?v=SYyvTWTeY8c

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 22:59:38

pikku suukko: Ei ollenkaan, mutta toi on toiminut sillä periaatteella, että jokainen joka haluaa, niin voi lisätä itsensä tohon. Ihan siksi, ettei laiteta tänne semmosta tietoa mitä ei joku halua näyttää muuten kuin silloin kun se lähtee omalta näppikseltä joskus. Eikä tohon ehkä kannata itseään lisätä, jos on satunnainen kommentoija enemmänkin ohikulkumatkalla. Että siitä vaan lisäämään, jos tuntuu siltä. :)

Mission: Mulla meni tänään 69, mutta jäi kuitenkin päivän tavoitteista. Muutama päivä sitten meni kuitenkin puolet pidemmällä palautuksella 71 eli aika nopeasti toi vaan nousee, kun jaksaa olla säännöllinen. :)

Niin ja öitä vaan nukkumaan menijöille. o/

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.3.13 23:02:45

Pauke; Ei muutaku ilmoitat päivät niin mä järkkään duunit :D Ei vainen, ei pysty varmaan lähtee ens viikolla minnekkään duunireissuun. Pitää nimmittäin saada pöytä tyhjäks rästihommista, kun "joudun" lähtemään 2.4 viikoks Itävaltaan kursseille :D

Korjailen ja en korjaile, pääsääntöisesti neuvon muita nois korjaushommissa :P mutta kyl aina välil joutuu ittekkin sotkee kätensä, viimeks tänään.

Öitä simahtaneille.

Päivämäärä:   18.3.13 23:07:41

Voi viddu Minski, lesoo nyt sit vähä :D Veistä haavassa ja silleen :p Mut hienosti tehty silti :)

Mä aattelin nyt että ihan kiltisti vaan salille kehittymään, vähä jotain omaa punnerrusjuttua sit kotona lankkujen kera välipäivinä kun jaksaa, etenki jalkapäivän jälkee pitäs hyvin jaksaa, ja sit tota ohjelmaa vois alkaa kattoa vaikka toukokuusta uudestaan. Kesäprojekti :)

Päivämäärä:   18.3.13 23:14:10

Mie oon sellainen satunnainen viuhahtaja täällä. Randomimummu. Liputan satunnaisuuden puolesta. En siis lähde listoille. En aio mennä naimisiin, en edes ht.netin sinkkupalstan kanssa:)

ZZ Topin pojilla hienot karvakitarat...

http://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 23:16:53

hahaa, mahtavaa että täältä löytyy vihreätukkaisia =D piristää tätä kevään alkua!

onko sinkut muuten täälä blondeja, brunetteja, punapäitä vai jotain siltä väliltä kukakin? =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 23:17:10

Mission: Heh, no mut hei toi onkin vähän eri asia miehillä, joten ei noita nyt ihan suoraan voikaan verrata keskenään. Mä oon tehny ton ohjelman kerran aikaisemminkin ja silloin meni 8 viikkoa, että sain 103 punnerrusta. Toi huippukunto vaan katoaa todella nopeasti, jos ei sen ylläpitämistä jatka koko ajan. Joku tommonen 50 punnerruksen kunto on suht helppo vielä pitää, jos ei päästä itseään ihan totaalisesti hautautumaan sohvan pohjalle.

pikku suukko: Joo no ei toi ketään sido mihinkään ja toi on myös vähän niin kuin semmonen osallistujalista, että ketä täällä vaikuttaa. Osanhan tosta vois kait pyyhkiä poiskin. Panda ainakin löys ilmeisesti miekkosen ja on tossa muitakin sellasia jotka on jääneet syystä tai toisesta matkalle, vaikka ehkä joskus käyvätkin täällä.

Päivämäärä:   18.3.13 23:24:51

Päivän horoskooppi kuuluu: "Itsekkyydelle ei ole nyt sijaa, vaikka haluaisit ajatella omaa etuasi eräässä jutussa. Epäonnistut, jos et yritä asioita muiden kautta. Muista rakastaa tarpeeksi."

" Muista rakastaa tarpeeksi." Mitähän tuokin tarkoittaa? Mitä on tarpeeksi?

Mun tukka on vuosien saatossa vaihtanut väriä mustasta valkoiseen ja kaikkeen siltä ja väliltä. Punaista on löytynyt ja sinistäkin. Kaljukin oli hetken. Se shokeerasi ainakin lähipiirin aika hyvin:) Nyt on ollut jo monta vuotta pliisu vaalee väri kutreissa. Sitä on jo niin vanha ettei hirviä repäistä. Vaikka onhan tämä sammaleen vihreäkin aika cool;)

http://www.youtube.com/watch?v=ayEGTLD4bhI

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 23:25:30

Minun mielestä, Missin ja Minskin pitää tavata.:) Hienoa et vanhat "sinkut" lähti jengiin mukaan.:)))

Päivämäärä:   18.3.13 23:26:45

korulause, mä oon brunette, ihan tummanruskee, mut aattelin alkaa vaalentaa. En blondiks mut lähemmäs omaa väriä, joka ainaki joskus parikyt vuotta sitte oli semmonen keskiruskee ehkä.

Minski, miehet ja naiset, tuli mieleen tän päivänen, meillä jätkät jotain rutisi kun käskin niitä siivoomaan että lavoja on kuulemma hankala nostella korkeiks pinoiks. Heittelin ne ite sitten, kuus eurolavaa puolivalmiiseen pinoon niin et pinkka oli lopulta 180cm korkee. Jaloilla ne nostetaan. Pitää varmaan seuraavaks näyttää niille et miten ;)

Nyt rakit ulos jos vaik pääsis tunnin pääst nukkuu.. (you wish :D)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 23:26:48

korulause: Mulla on menny toi aika jännästi. Nuorena olin tosi vaalea ja sitten joskus ala-asteella mun hiukset alkoi tummenemaan ja nyt oon ollu niin pitkään kuin muistan ihan tumma. Sellanen tummanruskee tai melkein musta ja mua on ton takia luultu aika monta kertaa ulkomaalaiseksikin. :p

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 23:29:55

pikku suukko on hiusten kanssa oikee kameleontti sitten! =D

hassua jutella täälä ihmisten kanssa, kenen ulkonäköä ei tiedä ollenkaan, mutta hiusten värin nyt sentään! =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 23:33:10

Olihan täällä ne pari päivää, kun suunnilleen kaikki laittoi ainakin jonkun kuvan näkyviin itsestään. Taisit sitten missata just ne päivät.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 23:34:57

aa voi hitsi! pitää vissiin alkaa käydä täälä päivittäin etten missaa tommosia tärkeitä juttuja! =( höh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 23:35:26

Punapää/brunetti talvisin, kesäisin vaaleankirjava. Väri vaihtuu vähän mielialan ja vuodenajan mukaan. Jossain välissä oli pitkä pinkki kausi. Kaikkia sateenkaaren värejä on kokeiltu, joskus kaikkia kerralla.

Vielä muutama vuosi sitten punnerrukset eivät tuntuneet missään, vaikka en jumpannut lainkaan, ratsastin vain ja lapioin paskaa. Nyt kun pitkästä aikaa kokeilin ei meínannut onnistua millään. ...ttu! Yhtenä päivänä kokeilin taas talli-illan jälkeen ja fiilis oli ihan hyvä, tänään kun huvikseni koklasin kylmiltään tunsin vain ilkeää napinaa olkapäissä ja lysähdin lattiaan. Taisteluvammat vähän rajoittavat repimistä, ikäkin jo jonkin verran, sen kun muistaisi ja malttaisi mielensä. Mutku. Heti.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_qphknagXqA&NR=1 Baby I'm a fooool, doobi doobi dooo...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 23:37:12

Nuoriso ohittaa asian hienosti.:D Täytyy ny lainata Pistettä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc

Päivämäärä:   18.3.13 23:37:47

Kalju pää oli ainakin helppohoitoinen. Mutta varmaan aika moni ajatteli että mulle olis iskenyt syöpä tms. Silloin huomasi miten tärkeä asia hiukset tuntuu ihmisille olevan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 23:44:42

korulause: No ei tosta paljastelusta ole vielä viikkoakaan, että jos kiinnostaa, niin etsivä löytää kyllä kunhan selailee hieman taaksepäin näitä ketjuja. ;)

ruoste: Ei noita koskaan kannata kylmiltään tehdä. Etenkin olkapäiden kiertäjäkalvosimet on syytä lämmitellä huolella ennen kuin alkaa kunnolla punnertamaan. Mut suhteellista voimaahan toi tietysti on, että sulta toi varmaan sujuu, kun oot tollanen keijukainen. :D

Kessu: Ei ohitella, mutta ei viitsi jauhaa samaa. Ei nää hommat noin toimi. ;)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 23:46:05

oi minority, mahtavaa! pakko päästä näkemään! =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 23:52:18

Voi ei Pusu, mutta sinun sisäistä kauneutta ei voi rikkoa mikään.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 23:58:23

Pakkonaittaminen, juu ei toimi.:) Jos yksi biisi ja sitten maate.:)

http://www.youtube.com/watch?v=-jB_QM73Slk

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.3.13 00:00:45

koru viettääkin sitten loppuillan vanhoja topoja selaten :P

Keijukainen, joopa joo, siivistä olisikin noissa hommissa apua :D Pakko on vaan alkaa tehdä jotain muutakin, siis liikkumaan enemmän ja monipuolisemmin, sillä viimeisen 5v. aikana on tapahtunut joku ihmeellinen väsähtäminen ja lihasten surkastuminen, tai siltä se ainakin tuntuu. Tietty noita punnerruksia vaikeuttaa sekin, että tollanen mukavasti lämmittävä rasvakerros on hiipinyt luiden päälle näiden vuosien aikana, mutta kyse on kuitenkin nin pienestä lisäyksestä, ettei sen pitäis niin radikaalisti vaikuttaa. Joku kuntokuuri mullekin pitää suunnitella kevääksi tai kesäksi, muttan musta tulee muutamassa vuodessa ihan vetelä pullamössömamma.

http://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw&feature=endscreen&NR=1
Iyeoka - Simply Falling

Öitä kessulle.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:03:07

pikku suukko: Se taitaa olla meillä aika vahvasti kulttuurissa ja kauneusihanteissa tuo hiusten merkitys naisille ja onhan se aika monille kauhea paikka, jos kampaamossa menee hiukset jotenkin pilalle. Aika usein just siksi, että ne leikataan silloin liian lyhyeksi.

korulause: Hehe, joo sinne vaan kaivelemaan, jos uteliaisuutta riittää. En nyt viitsi tähän suoraan linkitellä niitä. ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.3.13 00:05:27

Kessu: Ei se kukko käskien laula. :P Mutta hyvää yötä sulle. o/

ruoste: No joo lihaksistakin on kyllä apua tossa hommassa, mutta toi on vähän sama kuin leukojen vetäminenkin. Siinäkin tuppaa pärjäämään sellaset hoikat pojat paremmin kuin tämmöset turvonneet endomorfit, joilla on vähän enemmän kiloja liikuteltavana. :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   19.3.13 00:09:15

juu mie oon kerenny nähdä tässä jo vaikka kenet! ainut vaan että kohta en enää muista mikä naama millekin nimimerkille kuului... =D että tilanne plus miinus nolla...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.