Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topic 229

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 23:58:42

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=947445&t=947445

Re: Sinkkujen Topic 229

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 23:59:41

Missi, revontulet näkyivät vielä puolisen tuntia sitten kun lähestyin kaupunkia. Puolen taivaan mittainen komia rantu oli kyseessä eli mikään ihan pikkanen valoilmiö. Ei muuta ku koirat takaluukkuun ja syrjäteille.

Hörhökin missasi, höh, vaikka yritin vinkata, että tälläkin seudulla näkyy. Ois kantsinut kömpiä ulos sieltä kotikolosta. :P Vielä ehtii kiivetä vaikka talon katolle tiirailemaan. Olipa muuten hieno kuva tuolla offipalstalla!

Sain kulumaan yli kolme tuntia 140km matkaan, se on uusi hitausennätykseni :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 23:59:54

voi kun nää sinkkutopat aina täyttyy niin nopsaan! =D kauhiasti kaikilla asiaa ja menee ties kuinka pitkään kun koittaa kaikki lukea läpi =) hyvähän se vaan on että juttua riittää =) näkyyköhän vielä noita tulia tuola taivaalla...pitäs koirat käyttää iltapissalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:03:25

Kyllä tuollakin vielä ihan sellaisia haaleita raitoja näkyi vähän, mutta ei niistä oikein mitään silmäniloa enää ollut. Harmi, mutta näkyipä nyt edes jotain. Vähän tuli kyllä vilponen tuolla ulkona. Nyt kun olis lämmittäjä. =) Noh, täytyy varmaan keittää vaikka teetä.

ps. Taas tuli toi puolenyön härö ja meinas viesti hukkua. Ihme bugi. Facessa oli yks kaveri ottanu todella upeita kuvia. Harvi etten voi niitä tähän linkittää, mutta niissä oli ihan koko taivas täynnä eri värejä.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:07:49

pitää käyä kaikkien sinkkujen rivissä nukkumaa ni ei sitte ketää palele =D tännekki tarttis lämmittäjää kyllä! ja kohta vielä enempi kuha saan käyneeks tuola pihalla koirien kanssa =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:10:00

Hehe, joo se vasta oliskin hyvä, kun kaikki sinkut menis johonkin megasänkyyn vieriviereen nukkumaan. :P Vois olla aika mielenkiintoinen yö tai että mahtaiskohan kukaan nukkua silmäystäkään, vaikka varmaan olis aika lämmin. :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.3.13 00:10:22

Minen tykkää :( Oon ihan friikki kaikkeen visuaaliseen kauneuteen, taivas nyt on semmonen mistä en saa tarpeekseni ikinä. Ei ne varmaan ihan näin valosassa olis näkynyt, olis pitänyt tosiaan ajella muualle.

Duunipaikka oli ennen korkeassa toimistotalossa ja aamuisin kun tulin töihin paukkupakkasilla, kävin aina porukoille huomauttamassa kun näkyi upeita haloja,kolmoisaurinkoja ja vaikka mitä. Eivät tosiaan tajunneet edes katsella moisia, ihan aitiopaikalla sai niitä pälyillä. Tämmöisiä:

http://tinyurl.com/bqos9ne

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:11:49

kyllä mää ainaki jossai kohtaa varmasti nukahtaisin tyytyväisenä =D vois kyllä olla mielenkiintonen kokemus! mutta siinä sais sitä sinkkujen kaipaamaa lämpöä ja läheisyyttä =D

Päivämäärä:   18.3.13 00:13:04

Pitäs kyllä laittaa sillein tyttö-poika-tyttö-poika, olis ainaki kuuma :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:14:43

taitaa vaa tyttöjä olla enemmän ku poikia, ni vois tulla kissatappelut siinä kohtaa =DD haha, no ei sentäs, en mie ainaka tappelemaa rupia...jollei sitten joku mies tosi paljon houkuttele! ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:16:54

Hahaha, joo toihan oliski hyvä, kun naisia olis noin paljon. Kyllä siinä kelpais miesten makeilla, kun olis naisia joka puolella. x) Siellä vois olla kaikenlaisia houkutuksiakin. ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.3.13 00:17:40

Heräsin. Megasänky olisi kiva, ja siihen vielä taivaan ilmiöitä näytiksi. On ihana olla sinkku.

Päivämäärä:   18.3.13 00:18:24

Haha, korulause :D Mä en ainakaan tappele, vaik olis kuinka houkutteleva mies. Ei kuulu mun luontoon, jos mies ei ole tarpeeksi kiinnostunu ilman että pitää tapella siitä, toisinsanoen sen kiinnostus on jakautunut muuallekin, mä poistun välittömästi takavasemmalle. Koen että silloin mies ei ole todellisuudessa kiinnostunut lainkaan, ja oon niin ylpeä että mun ei myöskään tarvii mielestäni alkaa tapella jostain yhdestä kun ihan varmasti voin saada sellaisen josta ei tarvii tapella;)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:21:40

Mission, en määkää oikiasti tappele =D aattelen ihan samalla kaavalla ku siekin =)

voitais järjestää tommonen houkutusten yö! kaikki samassa sängyssä! ketkä löytääkään toisensa =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:25:12

Toi olis kyllä vähän vaarallista sikäli, että ei oikein tietäis minne sitä kädet osuis siellä pimeessä. :D Mut toi houkutusten yö kuulostaa kyllä hyvältä. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 00:26:33

Moon edelleen siellä vasemmassa laidassa, mulle riittää yksi kainalo (ja siitä en tappele), te loput saatte tehdä siellä keskenänne just mitä huvittaa. Mites siinä sitten käy, jos naisia on liikaa mutta kukaan ei suostu tappelemaan niistä miehistä? Jäävät pojat lopulta ihan ilman lämmittäjää, niin siinä käy :D

Täällä on aina aivan liian lämmin, +20 vähintään, lämmittäjää ei siis tarvita. Yövieras saattaisi jopa joutua perimmäiseen nurkkaan, ettei tule hiki :P

Päivämäärä:   18.3.13 00:27:30

Outoja ootte :p Mä en tommosiin ryhmähoukutuksiin oikein taivu :D

Päivämäärä:   18.3.13 00:29:29

Mulla on kämpässä varmaan 24 talvellakin, ei kylmemmässä voi elää :D Toisaalta kesällä on sit liian kuuma jo heti kun alkaa kipuamaan 26 ja yli...

Päivämäärä:   18.3.13 00:29:50

Olen hyödyllisimmilläni siinä, kun bileet kääntyvät jatkoiksi. Kutsun jouhevasti ne parhaan näköiset ratamestarit ja samppanjan avaajat seuraavaan paikkaan, Aina ap-porukka tuntuu ilahtuvan, ja siitä seuraa vuosien tuttavuuksia.

Aamullla voi olla hämmästyneitä, mutta siitä päästään yli.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:30:50

pimeessä ne kädet voi "vahingossa" osuu vaikka minne! =D

miesten pitää valita, että kuka miellyttää =D tai no ehkä nyt naisillakin sentään jotain sanavaltaa siinä on... =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:30:58

Naiset on kyllä sellasia peittovarkaita, että mä en ainakaan reunassa nukkuis, kun sais kuitenkin olla kylmissään siinä. Pitäis olla sillee, että jokaisella miehellä olis kaks naista, kun naisia kerran on puolet enemmän, niin olis kainalo jokaiselle, eikä tarvis tapella. :p

Päivämäärä:   18.3.13 00:34:12

Pah, vai pitäs sitä tyytyä puolikkaaseen mieheen, ja höpöhöpö :D Pitää mennä tonne offipalstalle varmaan juttelemaan ja järjestää siellä samanmoinen :p

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:36:43

mie voin tollee yhtenä yönä tyytyä puolikkaaseen mieheen, mutta en jatkossa! =D =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 00:37:25

Ajatella, jos joutuisi suunnistamaan pimeässä suunnilleen tuoksun ja näppituntuman varassa. Sillä tavalla voisi tosiaan muodostua melko mielenkiintoisia pareja. Nuuh, nuuuuh...

Kainalo jokaiselle, se on reilu peli :)

Huh, mä olen tottunut nukkumaan vileässä, yli 20 astetta on jo sietämätön lämpötila makuuhuoneessa, tai kovin tukala ainakin. Kesäisin tekee mieli mennä johonkin hemmetin maakellariin nukkumaan, kun sisällä on öisinkin kuuma. Peittokasan sisällä pitää olla lämmintä, tietenkin, mutta ulkopuolella viileää, jolloin sinne vällykasaan käpertyminen tuntuu niin ihanalta, ettei paremmasta väliä. Silloin nukkuminen on kivaa, yksin tai kaksin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:38:35

No hei mä vaan mietin, että kuinka tossa riittäis kainaloita kaikille. :D Mut voishan siitä sitten ottaa ihan kokonaisia miehiä vaikka sitten kun herää, jos osuu silmään joku kiva. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 00:40:53

Lisää tällaisia juttuja iltasella, tässähän tekee melkeinpä mieli mennä nukkumaan. Peittoja ja kainaloita ja lämpöä ja kääriytymistä, lämpimiä ajatuksia :) Tänään ajoissa petiin. Ennen kahta :P

Päivämäärä:   18.3.13 00:41:36

Mulla alkaa koirat jumittamaan ja palelemaan sisällä jos täällä on kovin paljo viileempi. Ja inhoon sitä että sisällä on kylmä, vaatteitakin saa pitää yhtä paljon ku ulkona...

Mut mä skippaan noi teiän ryhmäpetibileet, jää enemmän niitä kainaloita sitten muille tytöille ;)

Nukun jo kahen elukan välissä muutkin yöt niin jos jonku miespuolisen sänkyyni hommaan niin tarviin kyl sen ihan kokonaan :p

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:43:11

herättyähän se oiski hyvä tehä parinvalinta, minen ainaka näyttäytyis kellekkää =D

voi että, alkais kyllä houkuttaa tuo sänky! =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:43:29

"Tänään ajoissa petiin. Ennen kahta :P"

Hahaha, tän vois melkein ikuistaa johonkin sinkkulan quoteihin. Ihan ajoissa joo. :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.3.13 00:44:11

Nuuh,Nuuuh, reps!

Mahtaiskos siitä mitään tulla ku heppatyttö tuoksuu turpeelle, heinälle ja paskalle.
offroutimiäs haisee turpeelle, heinälle ja paskalle...

käsikopeloks taitais mennä:D

Ja mitä ihmettä mä teen vielä hereillä? aamul pitäis kumminki taas herätä aikaseen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:49:34

Mä olisin varmaan sellanen suht neutraali vyöhyke siellä, kun ei oo mitään noista hajuista. Tai no pieruilla vois ehkä vähän harhautella siellä keskellä. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 00:51:06

Heppatytöllä on kyllä tuoksuvaa saippuaa joka lähtöön, saattaa tuolta joku dieselin- tai axenjämä offarillekin löytyä. Ei passaa mennä turpeen- ja jaskantuoksuisena siskonpetiin, vierustoverit kääntävät kylkeä toiseen suuntaan, jää kopeloinnit kopeloimatta!

Menehän hörhö siitä uinumahan, jotta olet aamulla hehkeä ja reipas. *tuups* Muuten kerromme pomolles, että siellä sitä vaan heppatytöille lirkuteltiin ja siksi tultiin rättiväsyneenä töihin. Silloin ei kuule kunnian kukko laula. :P

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 00:51:19

ei miustaka löydy mitää nuista hajuista =D enkä kyllä varmasti piereskeliskään, oon mie sen verran neiti =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 00:58:14

Missä kanamunapierut, siellä minski. :D No joo, ehkä mäkin voisin käyttää jotain vähän miellyttävämpää tuoksua noin juhlallisen tilaisuuden kunniaksi. "Tökkisin" siellä menemään. ;p

Päivämäärä:   18.3.13 01:01:03

Jes, piereviä miehiä joista pitää tapella :D

Mä täällä niiskutan ja pyyhin kyyneleitä kun Snow ja Charming ja nii, nyyh! Liian herkkää :) Haluan kans prinssin! Pitää kattoo uudestaan toi, niisk...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.3.13 01:04:48

No jos mä sit meen maate, ku uhkaillaan ja tuupitaan :D
Mieluummin se axe ku tuo dieseli haisee välillä ihan muutenki...

jatkakaas tökkimistä ja kopelointia...
öitä!

Päivämäärä:   18.3.13 01:07:39

Minski ja hörhö kaunistaisivat juhlapöytää. Samppanjalaseilla kilisteltäisiin.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 01:10:49

ohopsista keikkaa...mie torkahdin tähän sohvalle kesken hyvien keskusteluitten! =D ...ehkä mie hilaudun sänkyyn, hyvää yötä kaikille, puspus! =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:12:00

Mission: Ai mitä, eikö oikein houkuta vai. :D Mitähän sä nyt siellä nyyhkyttelet. Tuleeks telkkarista vielä jotain katsottavaa.

kurnau: Joo tietty. Maattais siinä ilkosillaan ja sit olis sellasia sushi makupaloja siellä sun täällä, mitä vois naiset napostella samalla kun kilistelisivät samppanjaa.

Hyvää yötä hörhölle ja korulauseelle o/

Päivämäärä:   18.3.13 01:13:54

Mä katoin varmaan kymmenen kertaa kohdan:

-Snow!!
-Carming!
-You found me!
-Did you ever doubt I would?

tiidiidii tiidiidii...

niisk!

Päivämäärä:   18.3.13 01:14:32

*charming...

hohhoijaa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 01:17:12

Noista kahdesta saisi kyllä aika komian pöytäkoristeen. Tumma ja vaalea, suola ja pippuri, yin ja yang. Shownkin pistäisivät varmasti pystyyn ruokalajien välissä. Öljypainia jälkkäriksi. RrrrRRrr. :)

Nati nati hörhö, rauhallisia unia. Korulle kans :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:20:27

Haha, nonni. Ruosteellahan oikein kunnon visiot tuli mieleen. :P Alkaa sieltä tulee vähän sitä tuhmaakin tyttöä selkeesti esiin. ;)

Päivämäärä:   18.3.13 01:21:43

Kerrankin päivällinen, jossa jin ja yang taspainossa.

Shanghai Lily is happy.

Päivämäärä:   18.3.13 01:27:18

Olipa Kerran katoin boksilta... Kun Lumikki ja Prinssi saivat toisensa. Itku tuli... Huoh, missä mun prinssi? Jos kattois viel pari kertaa ton... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:27:35

Vai että sellasesta tasapainoisesta ateriasta ne haaveilee. No toi ei ainakaan pitäis olla kovin lihottavaa. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:30:04

Jaa missionilla on taas toimiva boksi. Ostitkos uuden, vai saitko vanhan palvelijan vielä kuntoon? Mä kattelen smallvilleä. Teräsmies on jotenkin hieno supersankari ja kohtahan tulee se uus leffakin. Siinä on naisillekin kuolattavaa. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 01:30:29

Mission, ei noita passaa tähän aikaan enää katsella, menee yö ihan huokailuksi.

Se tuhma ruoste herää yleensä yhden aikoihin. Kiltti menee nyt nukkumaan. Katsotaan, kauanko joudumme painimaan vartalon ja mielen herruudesta ennen unen saapumista. Öitä pullanmurut :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:32:59

Ai että niin myöhäänkös se vasta heräilee. No sentään myönnät, että sellainenkin on olemassa. :p Hyvää yötä ja voitokkaita paineja. Pistä vähän öljyä mukaan, jos ei muuten luonnistu. ;)

Päivämäärä:   18.3.13 01:34:41

Viikko sit hain porukoilta lainaan, niil oli ylimääränen :) Onkin ollu ihan luksusta kun saa taas kattoa kaikki ohjelmat mitä haluaa ja just sillon ku haluaa ja löytyy pausea ja ei tarvi kattoo mainoksia, eikä mee tunnelma pilalle jatkuvasta nykimisestä :)

Ei kyl pitäs tämmösii, menee tosiaan ihan huokailuks... Voi prinssi charming, saapuisitpa tännekin!

On se mentävä nyt nukkumaan itekin, öitä vaan kaikille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 01:38:05

Jaa kaikki beilaa. No kaipa se on sitten aika panna pää tyynyyn. Hyvää yötä o/

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   18.3.13 08:29:41

Huomenta! Siellä on taas niin hieno keli vähän harmittaa olla sisällä... Pakkasmittari kyl näyttää -17...
Ny kaffet ja maanantaimasennuspullaa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 09:14:01

Eiii saa puhua masiksesta vaikka onkin maanantai. Eikä pullasta! Hieno viikko tästä tulee, eipäs irvistellä ja kärvistellä siellä ollenkaan. Huomenta maailma :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 10:15:53

Kaikki muut muka niin reippaita maanantaiaamuna, etteivät ehdi edes piipahtaa? Just joo, en usko :)

Foreca väittää, että "-10°, tuntuu kuin: -16°" Joo ei, tuntuu siltä, etten lähde ihan vielä ulos. Hrr!

Iltalehden horo sen sijaan tuntuu ihan kivalta ja toteutettavalta. Vaihteeksi vähän vähemmän siirappia ja hömpötystä.
Jellona: "Ahnehdit liikaa elämää, sinun pitäisi vähän rauhoittua. Yritä löytää onni aivan arkisista asioista, se on sinulle paras tie. Tosin sinusta se voi olla tylsää."
Onni ON arkisissa asioissa, kuten juuri soppelin vahvuisessa aamukahvissa, viikonlopun aikana täydelliseksi kypsyneessä päärynässä, lämpimässä lattiassa kylmänä talvipäivänä ja kiireettömässä aikataulussa. Maanantaikin voi olla ihan kiva :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 10:21:44

Aamupäiviä, kolmas kuppikahvi ja nyt etsimään rantatonttia Etelä-Suomesta. Viellä kun on kroppa suht hyvässä kunnossa, jos viellä kerran bykkais töllin pystyyn.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   18.3.13 10:26:34

Huomenta! Jepujee, kengitysexpertti tulee tänään kotiin, ja sitten hepat saa kunnon manikyyrit ja pedikyyrit; ja invaliidi uudet kengät :) Jokohan uskaltas jättää tilsakumit pois, kai se kevät kuitenkin kohta tulee...?

Päivän horo: "Heittäydy uudella innolla asioihin, joista et tiedä mitään. Yritä pitää kohtuus tässäkin jutussa, joskus sinulla on lievä taipumus liioitella elämäsi kulkua." Tarkottaako tää nyt sitä firmaa vai jotain muuta..? :o

Päivämäärä:   18.3.13 10:45:58

No ei tietenkään ole masennuksesta tietookaan ku syö masennuspullaa :D
pari kuppia sumppia, viineripulla ja pari minisuklaadonitsia, kohta voikin jo lähtee ruokatunnille :D

Päivämäärä:   18.3.13 11:28:27

Mulla ei kyl viikko nyt enteile hyvää, tänään oli ihan käsittämättömän bad hair day! Ja on edelleenkin... Kosto siitä etten raahautunut kokeilee sitä kampaaja-aikaa;)

No, toivotaan että muuten lähtis vähä paremmin käyntiin, heikosti ainakin onnistu toi sängystä nouseminen ja myöhään tulin töihin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 11:28:54

En kyllä ihan viellä ottaisi hokkeja pois, saahan ne sitten veivattua irti, jos keli muuttuu.

Päivämäärä:   18.3.13 11:36:46

No ei tietenkään hokkeja jätetä vielä pois :o Ei todellakaan; täällä on varmaan jäätä vielä toukokuussakin. Mutta tilsakumit vois joutaa jo...?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 11:40:29

Meidän ikidieetillä olevien naistenkin pitäisi varmaan ottaa tosta hörhön diettistä mallia. Viikko ei voi alkaa huonosti jos sen aloittaa pullalla :) Pitäiskö siirtää herkkupäivä viikon alkuun?

Mä en tajua. Nousin monta tuntia sitten mutta toi peilissä näkyvä nainen näyttää edelleen vastaheränneeltä. Toivottavasti se herää huomiseen mennessä, tai pitää ottaa radikaalit keinot käyttöön. Uus kierros kahvia ja niitä paljon parjattuja vitskuja, lisäksi kaupasta jotain ravitsevaa ja piristävää, niin eiköhän se siitä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 11:40:51

Mut sitten kun tulee loska/paskakelit, tilsakumit on aikalailla hyväksi, ei tule niitä paakkuja niin helposti.:)

Päivämäärä:   18.3.13 11:45:20

Niin no pitää nyt vielä miettiä. Mun kokemukset tilsakumeista tältä talvelta on sellaiset, että kovilla- ja pikkupakkasilla niitä ei tarvita, ja sitten taas lähellä nollaa niistä ei ole kuitenkaan mitään hyötyä; korkkarit tarttuu joka tapauksessa, ja ennen kuin ne ehtivät irrota, niin heppa liukastelee ja luistelee, kun ei hokit yllä maahan :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 11:45:50

Ja välillä ne tintaantuu kavioon niin kovin, ettei koukusta ole mitään hyötyä. Se takia mulla on suojakelillä maastossa mukana pieni "leidivasara", sillä lähtee paakut näppärästi.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 12:12:01

Niin, se herkkupäivä...? :P
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/3482/Suklaacookies/ Slurps!!

Tilsavasara on muuten näppärä vehje, nättejä taottuja sellaisia myytiin loppuvuoden wanhanajan markkinoilla Lohjalla. Joululahjavinkki heppatyypille :)

Tilsakumin hyödyllisyys taitaa riippua myös kavion muodosta, kuppikavioon muodostuu lumikorkkari, vaikka mitä laittaisi pohjaan.

Päivämäärä:   18.3.13 12:41:03

Joo taistelu tilsoja vastaan on joinain talvina ollut kyllä uskomaton, tilsakumit pitää olla semmoset mustat, muut ei käy, niil ei tee mitään. Sit vaseliinia tai ruokaöljyä lisäks kavionpohjaan. Ei nekään kuppikavioihin estä tarttumasta mutta lähtee helpommin pois. Omilla hepoilla ja pitkäaikaishoidokeilla on onneks ollu semmoset kaviot että tilsakumit on kyllä tehneet tehtävänsä yleensä hyvin. Viimeinen murha on kyllä se kun sohjolumeen tarttuu hiekkaa mukaan, ne on jo betonia ne korkkarit...

Ei mitään herkkupäiviä, tuli jo viikonloppuna syötyä herkkuja, nyt mennään kiltisti nollalinjalla ainakin neljä päivää :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 13:02:30

Suosittelen neideille total sokerilakkoa, näkyy kropassa aika nopiaa, mää en laita kahviinkaan enää sokeria.:) Tuli muuten käytyä vanhanajan markkinoilla.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 13:14:28

Aijaa ei herkkuja ollenkaan, hiisiläinen, sovitaan sitten niin. Mites popparit, nehän ovat pahvia eli kaloreita on noin nolla, saako niitä syödä?

Mäkin taisin syödä parin viikon edestä herkkuja viikonloppuna, mutta minkäs teet kun tallilla oli tarjolla karkkia neljää sorttia, chilipähkinöitä, pipareita ja suklaakakkua ja oli nälkä. Yyh... Pakko pakko PAKKO lähteä lenkille illalla, vaikka pakkasta olis sata astetta. Sitten voi taas joskus herkutella hyvillä mielin :)

Kessu, totaalikieltäytyminen on mälsää... Kyllä paheita täytyy olla :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 13:21:04

Ruoste, niin no mää pössyttelen kessuja kera kahvikupin.:) Tekisi kyl mieli hakea suklainen kääretorttu:P Pitää hakaa päätä seinää ja ei ei.:D

Päivämäärä:   18.3.13 13:48:43

Höh, mä ku jo meinasin et nyt saa ruostepipareita...
Ei saa lakkoilla! Noh, onneks on kahviaika ni täytyy varmaan parit minidonitsit taas maistaa :D

Päivämäärä:   18.3.13 13:50:44

Syökää te miehet vaan kun teillä niitä kaloreita tuhoutuu enempi kuitenkin, meillä naisilla ne syödyt herkut plumpsahtaa heti tuohon vyötärölle eikä lähe pois :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 13:57:35

Niin just... Moments on the lips, years on the hips vai miten se nyt meni.

Yks siellä vaan donitseja mässää... Ja tytöt kuolaavat nälissään. Reilu peli. Hrmph!

Kyllä tota keksireseptiä pitää joku pvä kokeilla. Energiaa siinä on kuitenkin sen verran, ettei ihan yhdelle ihmiselle viitsi niitä vääntää. Herkkulakot kestävät muuten perinteisesti max puoltoista päivää mutta niitä on ihan kiva suunnitella. :P

Päivämäärä:   18.3.13 14:04:57

Pöh, mä olin kiltisti viime viikollakin siitä sovitusta keskiviikosta yhen jälkeen perjantai-iltaan asti, yli kaks vuorokautta! :D

Nyt olen neljä. Ihan tasan tarkkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 14:25:44

Jos kanaa ja riisiä, paljon vihanneksia tänään, kluk kluk olis kyl parempi. Hirveä ei nyt jaksa rupee sulattelemaan.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   18.3.13 14:45:06

oi täälä puhutaa ruuasta ja miulla on nälkä. ehkä vois keittää perunoita ja tehdä uunikalaa ja wokkia + jotain kastiketta, nams! tuntuu että siinä kestää vaan liian pitkään, kun ruokaa pitäis saada nyt! =D

ulkona on taas mahtava ilma, just olin koirien kanssa =) vähän liikaa pakkasta ja tuulee liikaa, mutta ihanaa kun aurinko paistaa ja on valosaa!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 14:53:17

Koru ne asiat pitää jakaa toisen kanssa, sillon on tuplasti parempi hyvätunne itsellä.:)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   18.3.13 14:58:40

Höhö, täällä poristaan päivän horoista, siinä teille mää, kaksonen: "Nyt sinun on aika purkaa jokin alkuvuoden tapahtuma uudelleen paloiksi. Asia liittynee rakkauteen, sillä saralla sinulla on paljon opittavaa. Anna toiselle puheenvuoro."

Mää oon ollu lähes viikon dieetillä. Huomenna aattelin kokeilla taas sitä Ruosteen dieettipannaria :) Keskiviikkona leikattiin nielurisat ja nyt on se kuuluisa viiden päivä menossa. 3:lta herännyt yskiin verta ja limaa keuhkoista ja eipä oo tullut nukuttua. Eikä ole tarvinyt liiaksi syödäkkään. Makarooni reippaalla voi kerroksella on jees ja riisipuuro. Mutta mulla tuli nyt sitten rusty mieleen ja pitäs kauppaan viihtiä, että sais maitoa... Alko tekeen SITÄ mieli ;) Voi olla, että joutuu lähteen maitojunalla sinne etelärannikolle. Mukana jauhoja ja munat, katotaan millanen soppa siitä syntyy... Sut on jo myyty :) MÄÄ GRrrrakastan sua rusty :*

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 15:06:21

Vouh.:D Pikku kevennys ma. iltapäivälle.:)

http://www.youtube.com/watch?v=8URsBqAEwFk

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 15:07:19

Jääkaappi ja kuiva-ainekaapit täytetty kaikella värikkäällä ja terveellisellä, paitsi etten pystynyt vastustamaan sydämenmuotoisia vaahtokarkkeja. Tarjolla oli myös lakunmakuisia vaahtiksia, mutta vain järkyttävän kokoisissa säkeissä (0,7kg!!). Olen päättänyt, ettei tässä taloudessa tehdä raskaita herkkuaterioita. Jos tekee mieli syödä kunnolla, syödään ulkona (=opiskelijaravintolassa :P). Eipä tossa koirankopin kokoisessa keittiössä tekisikään hirveästi mieli kokkailla. Tänään täällä pistetään haisemaan: pääroolissa on parsakaali! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 15:25:54

Ai kato nettioffari, sielläkö olet lymyillyt, sairasvuoteella? :/ Voi voi voi, kyllä rustyn pannarilla hoidettais mies kuntoon, ja SITÄ on aina tarjolla :D Toivottavasti se tepsii myös omin käsin tehtynä. Kaameassa lääketokkurassa taidat olla kun taas heruu noita rakkaudentunnustuksia. On se kiva kun joku arvostaa. Sinä olet sentään tajunnut, että täällä ois kätevä emäntä tarjolla :P

Päivämäärä:   18.3.13 15:45:30

Voevoe, pitikin mainostaa noita vaahtokarkkeja... Oisko ne ens viikonlopun must-herkku ;) Niistä tulee vaan niin ällö olo koska niistä on ihan törkeen liian helppo vetää överit :D

Tosin nykysin monet vaahtikset on ollu suuria pettymyksiä, ne ei oo kunnollista semmosta suussa sulavaa vaahtoa :/

Oiskohan jossain vielä niitä salmiakkineliön muotosia isoja vaahtiksia jotka oli semmosessa tötteröpussissa, ne oli ihan älyttömän hyviä, etenkin ne salmiakin makuset! Hirveen sokerisia mut hyviä silti :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 15:51:11

Hui, Ruoste hurjana, tollatavalla et kyl sitä omaa "halipumpeloa" löydä.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 16:04:09

Miten niin Kessu, eikö parsakaali houkuttele? Mä tiedän kyllä, että tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta, mutta sama tie voi johtaa sydän- ja verisuonitauteihin. Siksi rustyn keittiöstä saa vain rehuja ja pannaria :P Vai meinasitko, ettei päiväsaikaan saa olla niin "roisi", että mainostaa olevansa aina valmiina, jos jonkun tekee mieli pannaria?

Halipumpelo... Ihana XD

Mission, silmäni eivät ole panneet vaahtiksia kaupassa merkille aikoihin. En muista ollenkaan, onko vanhoja vaahtiksia enää ollut missään myynnissä. Jossain videovuokraamoissa ja kioskeissa on joskus yllättävän hyvät valikoimat, pitäis varmaan käydä hakemassa joku pätkä ja tehdä samalla namikartoitus.

Päivämäärä:   18.3.13 16:09:21

Tänään on kyllä tähän saakka ollu hyvä päivä, siitä huolimatta että nukuin liian vähän ja liian pitkään ja liian huonosti, oon saanut töissä ihan hirveesti aikaseks :) Ja jos on ollut tosi reipas niin sillonhan voi tietenkin nipistää pikkasen illasta, eiks niin :p

Jaksaiskohan ihan salille... Sieltä ollu nyt kipeenä pois monta viikkoa niin ei millään jaksais kiinnostaa sitte yhtään pätkän vertaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 16:10:17

Niin ja toi sydänvaahtispussi on just soppeli kahdelle, 80g menee kyllä kahteen pekkaan ilman vaaraa sokeriövereistä. En kyllä avaa pussia ennen kuin löytyy se rikoskumppani. Jag lovar :)

Kylläpä olen ollut tänään ahkera. Kyllä toi kirja tossa vieressä kahisee ja sivutkin vaihtuvat välillä, mutku maailmassa ois niin paljon muutakin kivaa ajateltavaa. Eihän maanantaisin voi keskittyä mihinkään, oikeasti keskittyä. Eihän? Jalat ovat toinen toistaan levottomampia, ne eivät pysy enää pöydän alla. Argh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 16:11:46

No hyvä, että joku meistä on saanut jotain aikaiseksi. Saa lähteä aikaisemmin, me annamme luvan. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 16:16:01

Mää tykkään parsasta.:p Vanha ja koluttu, mut toimii heppaleideihin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

Päivämäärä:   18.3.13 16:23:45

Tuli toisessa topikissa vinguttua 30-tuntisen vuorokauden perään. Aatelkaas miten paljon ongelmia se ratkasis! Töiden lisäks ehtis aina nukkua kunnolla, ja tehä kaikkea kivaakin, urheilla ja kaikkee...

Tää nykyinen vuorokausi kun ei riitä yhtään mihinkään, ei sitten kertakaikkiaan mihinkään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.3.13 16:27:07

Sä Missi olet väärälä alalla.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 16:29:22

Älä. Pitkät välimatkatkaan eivät olisi mikään ongelma, vatsahaavat vähenisivät kun ihmisillä ei olisi niin kiire joka paikkaan, laatuaika perheen ja pariskuntien kesken lisääntyisi... Teoriassa. Käytännössä työaikaa pidennettäisiin ja tehokkuus kärsisi.

Päivämäärä:   18.3.13 16:31:12

No niin oonkin! En tykkää tämmösestä 8-4 -työstä, en edes vaikka voinkin siirtää sen esim 11-19 jos tarve vaatii. Jos olis semmonen että tässä sulle tän viikon duunit, hoida ne koska haluut niin oisin tehny ne aina ti ja ke ja kaikki loput ois vapaata :D Mä nimittäin olen tehokas, jos tahdon niin.

Toinen berokka-boosti lähti nyt drinksuksi, jos energia säilyis iltaan ja ihmeen kaupalla lähtisin salille :D Tuskinpa vaan lähden, koirien ulkoilutus, pimeys, nälkä, sohva... Enhän mä mihinkään mee :p

Päivämäärä:   18.3.13 16:32:35

ruoste, eikä pidennettäis, se ei kannattais, kyllä ne väsäis niin monta tutkimusta siitäkin.

Tosin varmaan töihin tarttis repiä ittensä kahesti päivässä ratkaisuks, kuus tuntia aina kerrallaan :/

Päivämäärä:   18.3.13 17:21:56

Saanks määki lähtee koht jo kotiin? :)
Hörhödieetti sopii kaikille sukupuoleen katsomatta :) maanantaina täytyy saada masennuspullaa ja syödä hyvin, eihän maanantaina voi mihinkään ruveta kun on maanantai :) perjantaihin asti voi olla herkuttelematta jos tahtoo.
Perjantaina täytyy viikonlopun kunniaksi saada jotain herkkuja, ja viikonloppua itseään ei tietenkään lasketa :) helppoa, eikö? :D
kaikista tärkein on maanantaimasennuspulla, ilman sitä ei tule mitään :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   18.3.13 17:34:58

kaikista tärkein on maanantaipiristysp*ll*, ilman sitä ei tule mitään :)
Näin on :)

Ei ollu jauhojakkaa ja munatkin on jo parasta ennen :/ Mutta Mummu hoitaa :) Kohta SITÄ saa :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   18.3.13 17:42:18

Höh mä tänne jo aamulla kävin kirjoittelemassa mut eihän sitä missään näy.

Ei mulla tietenkään mitään erikoista ollut, kunhan ilmoittelin että aurinko paistaa ja töihin on lähdettävä. Ostin omar-karkkeja, hyi minua! Mutta se ei ole suklaata... salille menen vasta huomenna, jospa lähtisin kokeilemaan nyt onneani pyykkituvalle et pääsis laittamaan lakanat pyykkiin.

Ruoaksi lämmitän kasvissosekeittoa josta muuten tuli tosi hyvää, jepajee!

Koiraani kehuttiin tänään lenkillä "mielettömän upeeks" ja sekös vasta kuulosti hyvältä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 18:29:38

Mun täytyy vissiin piipahtaa ketjukahvilassa tai Lidlissä ja hakea maanantaimasennuspulla. Onks väliä mimmone? Saaks olla muffinsi? Haittaakse jos ei ole maanantaimasista vai tuleeko silloin masis jos syö maanantaimasispullan? Päivän kaloreihin mahtuis vielä monta pullaa (montako pullaa on 1000kcal?) tai paaaljon muuta syntistä ja kiellettyä. Taidan siis sittenkin sallia itselleni sellaisen. Tai kaksi, jos jaksan vielä tehdä toisen tunnin lenkin. Jes :)

Ai hitto, että meinas pää jäätyä. Kaikilla muilla koko kaupungissa tais olla pipo, paitsi mulla, mutta ylpeys ei antanut periksi kääntyä takaisin. Nyt on nätti puna (not...) poskilla ja korvissa kiva polte (not...).

Pauke, noista omareista tulis varmaan tosi hyviä omppumuffinseja. Slurps... Sekään ei ole suklaata ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 18:31:57

Toivottavasti hörhö ei odottanut tähän asti lähtölupaa. SAA lähteä, hipi hipi :)

Nettioffarillakin on vain pullat mielessä. Olette te mettämöröt kyllä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 18:41:12

Jaahas, täällä ne vaan herkkuja taas himoitsee ja mietiskelee. Tais jäädä vähän päälle se taannoinen ruokakeskustelu, mutta nyt ollaan vaan siirrytty noihin makeampiin herkkuihin. :p

Mä juon kahvia ihan pelkiltään ja vohvelitkin on pakkasessa odottelemassa sitä päivää, että tässä taas edistytään vähän ja voi hyvillä mielin palkita hiukan itseään siitä. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.3.13 18:47:26

Sulla on Minski vahva luonne. Meillä ei. Paitsi, että mulla on veltto selkäranka ja lapasen luonne, ei mulla ole edes sitä pakastinta, joten herkkuja ei VOI säilyttää vaan ne on syötävä parissa päivässä pois. :D Mites muuten voit? :)

Päivämäärä:   18.3.13 19:07:08

Mähä tein työtä käskettyä ja karkasin töistä aiemmin, koiratkin jo ulkoilutettu ja pyykkikone pyörii. Pannu kuumenee kanasuikaleita varten jotta saan tehtyä täysjyvätortilloja vähäkalorisella salsalla ja rehupläjäyksellä. Muutaman olivin kyllä tyrkkään kyytiin mutta vaan pari :)

Ja kuri pitää! Herkkua ei oo puputettu eikä puputeta :) Sali harkinnassa, mutta ehtimisongelma, nukkuakin ihmisen tarttis kuitenkin... No, kohta syömään, nams!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.3.13 19:12:16

Nooh, kyllähän mäkin syön kaikkea tollasta hyvää, mutta kohtuudella. Pakkanen on kyllä hyvä tohon, en mä muuten vois mokkapalojakaan oikein tehdä, jos ne pitäis kaikki syödä pois muutamassa päivässä. Kyllähän ne hiukan makuaan muuttaa jos pitkään säilöö, mutta jotkut leivokset on pitkään melkein kuin vastaleivottuja, kunhan sulattelee ne rauhassa. :)

Kohta punnertamaan, niin näkee taas miten on edistytty. Tää on hyvä tapa vähän herätellä kroppaa ja totutella taas treenaamiseen. Sitten kun menee salille, niin ei ole heti ihan konttauskunnossa ja onneksi lihasmuisti toimii yllättävän hyvin. =)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.