Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topic 228

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:22:55

Jatkakaa!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=946098&t=946098

Re: Sinkkujen Topic 228

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 11:25:25

Jäin taas juoruilemaan vanhaan topaan, hidas minä. Ylitöiksi meni :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:28:49

Koru no joo, mut mää kyllä pesen pyykkiä ja kokkaan. Ei kai enää näinä päivinä erotella, mitkä on naistentöitä ja mitkä miesten.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 11:31:15

Hui hiisi, mikä herätys, piste! Mahtoivat turret olla tilanteen ohi mentyä tyytyväisiä, kun olivat päässeet toteuttamaan itseään ja suojelemaan emäntäänsä pihalla ryömiviltä känniääliöitä. :)

Meillä turre haukkui huvikseen kaikkea mahdollista ja mahdotonta, mutta toivotti kaikki vieraat haukun lisäksi hännänheilautuksin tervetulleiksi. Paitsi hämärähemmot ja "kalakauppiaat". Hyvä vainu haukulla...

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 11:32:50

nii no eihän noita taideta erotellakkaan kyllä. mie oonki vähä vanhanaikane =) vaikka kyllähä mieki nyt kaikenlaiset hommat teen ite kun ei sitä miestä ole. ainut tarpeellinen taito mikä ei luonnistu, on se, etten kattolamppua osaa kiinnittää. sen takia miulla ei semmosia tässä asunnossa ookkaan muuta kun eteisessä =D muuten on jalkalamppua, pöytävalaisinta, kynttilöitä, lyhtyjä ja keittiössä tietysti työvalot jne =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:35:06

Ruoste annas ny paistaa vaan, ei tarvii lapioida.:) Ei Tirlillä oikeen nyt käy"kunnon flaksia".:(

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.3.13 11:39:50

Kessu: Ymmärsit väärin. Kunnon flaksi kävi jokunen viikko sitten. Ei nyt vaan vietetty tätä viikonloppua yhdessä, kun oli aiemmin sovittua menoa kummallakin tahoillaan. Mä vaan ihmettelen sitä, että miksi niitä miehiä nyt olis tulossa, kun enempää en kaipaisi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:42:41

Jaa okke, en ole kaikkia viestejä lukenut eli ylitarjontaa jo kö.:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:48:56

Juu, ruoste.
Olin todellakin tukka pystyssä kun kesken unien tuli moinen "hälytys":).
Ensimmäinen kerta kun tässä olen asunut. Ja toivottavasti viimeinen!!
Naapurin isäntä sanoi kyllä sällille, et tämän taloyhtiön pihojen kautta ei tarvii oikoa, täällä nukutaan öisin ja jos vielä kerran oikoo, hän soittaa sällille poliisit, kun "hälytys" tulee. Tarkoitti mun koiria. Tietty meteli herätti koko naapuruston lapsineen ja eläimineen. Naapureiden koirat haukkuivat tietysti omieni mukana ja meteli oli aivan hirveä, vaikka nuo naapureiden koirat ovat ihan sylikoiria, jotka eivät reagoi öisinkään mihinkään, mut näköjään nuo mun "puudelit" saivat jokaisen koiran mukaansa.
Mut nyt tiedän, että omat koijat, vaikka mussukoita emännän mielestä ovatkin, osavat toimia tuollaisessakin tilanteessa aivan satasella:)!!
Oli kieltämättä hienoa huomata, ettei niiden emäntää lähestytä edes pihan poikki:).
Eli meillä näköjään saavat kyytiä rottien ja hiirien lisäksi känniset äijätkin!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.3.13 11:49:18

Vähän oli sellaista ilmassa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:53:47

Eikös Russelilla ole suojelusvietti, no nyt on mamma turvassa.:) Täälläpäin ei koskaan ole känniääliöitä näkynyt takapihalla, muitakun minä joskus.:D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:03:00

Näköjään rohkeus, suorastaan raivo, asuu pienessäkin koirassa:).
Ei voi kun nostaa hattua parivaljakolle!!
Niitä ei hetkeäkään pelottanut, emäntä oli sen sijaan kieltämättä kalpeana keskellä yötä herätessään....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:11:56

Jeah, mikä hiihto Kaisalta.:))) Tottakai tollainen naista pelottaa, jos joku örveltää takapihalla, pesäpallomaila on ihan hyvä kodinturvajoukko.:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:14:00

Tirli, niinhän se menee, et kun ei kiinnostusta ole, kaikki on tyrkyllä....
Silloin kun olisi, ei löydy sopivaa...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:19:54

Heh, musta ei ole pesäpallomailalla ketään hutkimaan.
Hoitakoot tuo parivaljakko noi vartointihommatkin myös tulevaisuudessa. Niillä on sen suhteen nyt 110% luotto:)!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 12:29:34

Ei sillä hutkia tarvitse, uhkailu riittää. Raippakin kelpaa pesismailan puutteessa, tai ruoska, sitähän sä piste varmasti osaat käyttää :)

Totta aika monesti tuo, että pitkään sinkkuna oltuaan tulee sellainen fiilis, ettei koskaan näe ketään, mitään ei tapahdu ja flirttirintamalla on hipihiljaista. Sitten kun jonkun bongaa ja naaraa, olisi vipinää ja vilskettä tarjolla vähän joka suuntaan. Musta sen kyllä huomaa kilometrin päähän, jos olen ihastunut. Silmät loistavat ihan eri tavalla, naamalla on koko ajan iloinen iloinen virne ja habitus muuttuu muutenkin itsevarmaksi ja pirteäksi. Ei mikään ihme, että silloin herättää muissa huomiota eri tavalla kuin normaalisti. Silloin sitä itsekin näkee asiat ja ihmiset ihan eri valossa, on avoimempi ja asenne positiivisempi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:31:16

Kiukkunen Russeli vastassa, ainakin minä ottaisin takapakkia.:) Mulla on tollanen yöpöydän laatikossahttp://fi.wikipedia.org/wiki/Colt_M1911, hain luvan jo 80-luvun lopussa, kun olin ampumaseurassa. Sillon jo oli vaikea hakea lupaa iso kaliperiseen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 12:36:11

On muuten himppasen eksoottisia pakkaslukemia taas luvassa ensi yöksi. Itse kyllä pärjään lämpimässä kivilinnassani, ja elukat talleissaan, mutta autoani vähän säälin. Saiskohan sen utujettua jokun talliin lämmittelemään? "Hei! Matukka taihtois tulla teidän Ooppelin luokse tänään yökylään, sopiiko? Ei tartte ruokkia sitä, se ottaa omat eväät mukaan. Hiljainenkin se on eikä yleensä valvo kovin myöhään, elleivät hopat innostu yhdessä kikattelemaan ja juoruilemaan naapurin Jagulaareista ja tuontimersuista."

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 12:50:01

Pitäisiköhän kaivaa kotterosta akku sisälle, -3 on Saukkolassa ny. Ja kaapeli tietty poolossa, mikä on broidilla.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 13:06:34

Ihana päivä vol 2 :) Käytiin jo uuden kaverini kanssa koirien kanssa lenkillä, ja puolen tunnin päästä lähden koirani velipojan ja hänen emäntäsä kanssa lenkille.

Aurinko paistaa, merenjäälläkin tuli kuljettua. Oi, oi :)

Ei kiva pisteen herätys, mutta varmasti nyt voit taas nukkua vieläkin turvallisemmin mielin kun tiedät miten hyvä suojelpalvelu sulla sielä on :)

Mikä siinä on että tutustun täälä helposti koirallisiin naisiin joista saan hyvää lenkkeilyseuraa, mut en miehiin? Vai onko se niin et ne miehet on just niitä jotka ulkoiluttavat tyttöystäviensä koiria eivätkä sen takia heittäydy sosiaalisiksi? Hmm.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 13:23:16

ohhoh, nyt on vasarankin kanssa pihalla heiluttu, kun korjailin takapihan aitaa =) keittelin luumukiisselin valmiiks, että voi sitten illalla riisipuuron kanssa nautiskella ja nyt on tonnikala-kasvispasta tulilla. eikä vieläkään oo hyvä mieli ja touhuumisinto lannistunut. se on tuo aurinko joka sais näyttäytyä miulle jokapäivä niin oisin aina ilosena!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 13:29:00

Kauheeta sukupuolisyrjintää, jos mies on koiran kanssa ulkona, se pitää varoiksi kiertää kilometrin päästä. Taitaa nykynuoriso olla hieman "sulkeutuneita" omiin kaavoihin, ei enää osata keskustella naamasta naamaan, kaikki menee netin välityksellä.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 13:32:35

Juu, pauke:).
En mä mitenkään kamalan arka ole, mutta kyllä tietty koijat pönkittivät tietoa siitä, ettei mun pihalle ja ovelle kukaan tule öiseen ja pimeään aikaan.
Taidan ostaa oveen kyltin "me vartoimme täällä, kulku omalla vastuulla"....;)!
Nyt hevosteleen, piti mennä jo aamusta, mut tuli yön myötä muutos aikatauluun...oli pakko nukkua aamupäivä, kun ei heti neljän mais unta saanut...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 13:34:31

Korunkin pitäisi saada se kunnon mies, jakamaan ne ilot.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.3.13 14:23:18

Tänään käytiin rauhallisempi lenkki nautiskelemassa auringonpaisteessa :) Tai minä ja köpsä mentiin rauhassa, napero veti kyllä matkallisesti tuplat ja liikunnassa kymmenenkertaisesti.

Jos tekis aamiaista koko porukalle :)

Ruoste, Jaki ja Nuka! <3 <3 Se pitäs kyllä aikuisena kattoo uudestaan, tosin varmaan itkisin läpi koko sarjan. Eihän se kovin pitkä ole, mutta sitäkin surullisempi...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.3.13 14:35:55

Noniin simpsonitki loppu, löhööminen saa riittää, ny ulosulosulos!
ruostepostiaki laitettu keväthuumassa :D
äärimmäisen hyvä fiilis. ei ahista eikä masenna eikä väsytä, Oh joy!!!
ja vielä kerran, ulosulosulosulos!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 14:45:17

Se on makee painaa menemään, tassuissa pitoa, myllyssä voimaa.:)

Päivämäärä:   17.3.13 15:05:39

Jaha, meillä sekos koira :D

Vanhemmalla on juoksu ja aattelin et ei se ihan vielä oo tärppipäivillä. No tossa lenkillä tuli vastaan tuttu westie-uros, täähän rupes sille tarjoomaan itteään ihan onnessaan. Love is in the air :) No nyt se sitten täällä kotona liehittelee tota nuorempaa tyttöä ja vinkuu ja tuijottaa sitä :D:D Että paremman puutteessa kelpais tyttörakkauskin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 16:12:43

Hiljaista on täälläkin, vaikka mikäs ihmekään tuo kun alkaa arska paistamaan aika hyvin jo. Enpä taida minäkään jäädä tänään koneelle, kun alkaa tikitkin jo kestämään paremmin. Aurinkoista sunnuntaita nyt kuitenkin kaikille. o/

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 16:27:25

Kessu, en mä miehiä mitenkään syrji. Enkä puhunut mistään siitä et ne pitäisi kiertää kilometrin päästä, lähinnä tarkoitin että naisten kanssa tulee paljon helpommin juteltua, kun taasen miehet vain menevät koirinensa eivätkä jää niin helposti juttelemaan :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.3.13 17:19:56

Pisteelle tuli mies kotiovelle, ja tuollaisen vastaanoton sai.:)

Piti tänään taas katsella asuntoja, ja oli jo pitkä listakin niitä, mutta sitten iski tunne, ettei mikään kelpaa. Oli ehkä huono shoppailupäivä, tai mikään niistä ei ollut pinkki.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 17:28:45

kurnaulle vaaleanpunaiset lasit ensi sunnuntain asuntosivujen selaitutuokiota varten. Niiden läpi näyttää asunnonvaihtokuvio ruusuiselta ja kaikki kämpät tietenkin aivan ihanilta. Näyttökierrokselle mukaan yltiöpositiivinen optimistiystävä.

Hörhöllä on ihku kevätfiilis, tunnistan tunteen :)

Tällaisina päivinä kaikki on mahdollista eikä millään malttaisi pysyä paikoillaan. Tää pyrähti pikavisiitille sinkkulaan vain kertoakseen, että hei, huomasittehan, nyt on kevät ja kevät on aika kiva juttu! Päivä vasta puoliksi ohi, vielä ehtisi tehdä vaikka mitä. Mitä tehdään? :) :)

Päivämäärä:   17.3.13 17:31:00

Mä oon kiskonut monta viikkoa paljon vitamiineja ja kaikkee mutta tänä viikonloppuna oon vaa ollu laiska, ei mahda mitään. Koirat on oikein huolella ulkoilutettu ja kevätsäästä nautittu, mutta muuten ei huvita mikään. No, ehkä lepo on paikallaan jos siltä tuntuu :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.3.13 17:47:36

Jahuu, sain taas lisää klikkauksia AYI:ssä, liuta ulkomaalaisia (jotain turkkilaisia ählämsählämeitä) ja mm. Pertti 53-v. Vaasasta. Pertsa olli laittanut ihan viestiäkin, on jonkinlainen hevosmies. Voi miksi, voi miksi minusta kiinnostuu vain tuollaiset 10-20v (tai yli!) vanhemmat, mutta ei omanikäiset!?! Paitsi tietysti se ylipainoinen batman silloin joku aika sitten... :( Tää ei nyt kyllä oo ollenkaan kivaa eikä mieltäylentävää :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 17:57:22

Niina: Ei noista kannata hirveesti vetää johtopäätöksiä. Noihan on muutenkin enemmän ulkomaalaisten suosimia sovelluksia ja jokaisesta saa niin erilaisia kuvia, että voi jo silläkin aika hyvin vaikuttaa siihen ketkä klikkailee ja mitä. Kuva on kuitenkin vaan kuva ja kyllähän se pitäisi päästä kunnolla tutustumaan ennen kuin voi tietää minkälaisia ihmisiä yleensä vetää puoleensa. Niin ja netissä toi on ihan tavallista, että vanhemmat miehet pommittaa nuorempia naisia. Ihan vaan jos vaikka sattuis tärppäämään, kun ei siihen lähentelyyn vaadita kuin pari klikkausta. Mullekin on mm. homot laitelleet viestejä ja kehuneet, mutta eipä nuo ole sitten oikeassa elämässä tulleet iskemään. :p

Päivämäärä:   17.3.13 18:04:06

Niina suosittelen suomikaksnelosta, sinne voi laittaa omat kriteerit, ja ehkä joku ne huomaakin. Silloin kun itse kävin siellä, ei tullut oikeastaan yhtään vastausta turkkilaisilta tai yli-ikäisiltä, päinvastoin oli parikymppisiä, jotka olisi pitäneet puumista.:)

Ruoste ei ole yltiöpositiivisia kavereita täällä. Ja oma kritiikki alkaa mennä jo siihen, että kohta lähden alasti ulos, kun mikään vaatekaan ei kelpaa.

Mission en usko että purkkivitamiineista olisi hyötyä.

Ja pauke ilman koiraa kukaan ei tule juttelemaan päiväsaikaan.

Päivämäärä:   17.3.13 18:07:39

Jaa, eikai ne purkkivitamiinit sentään uskomustiedettä ole? Mutta kevätväsymykseen niistä ei varmaan olekaan apua ;)

Kohta tarttis vissiin alkaa lipua porukoille syömään, enhän mä kykene kieltäytymään jos kutsutaan isukin lihapatojen ääreen :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 18:09:23

Juu, kurnau:)!
Ei varmaan toiste tule kotiovelta hakemaan... meinaan sai niin perusteellista shokkihoitoa lumihankeen, et tuskimpa missään lataamossakaan sähkölläkään parempaa saavutetaan.D:D!
Nyt jo naurattaa koko episodi, yöllä ei niinkään...

LähettäjäP 
Päivämäärä:   17.3.13 18:12:05

Hyvää iltaa kaikille !

Viikonloppu meni mukavasti ulkoilun merkeissä, mitäs ihmeellisyyksiä täällä on tapahtunut?

Päivämäärä:   17.3.13 18:15:20

Mie oon ainakin syöny purkkivitamiineja jo pari-kolme edellistä talvea, ja verrattuna aiempiin talviin, niin kyllä mie olen sitä mieltä, että niistä on ollut hyötyä. Nyt menee 25 mikrogrammaisia D-vitskuja, ekana talvena taisin syödä vaan kymppejä. Ei oo tullu yhtä helposti flunssaa eikä oo ollu yhtä väsynyt ja vetämätön olo.

En mie nyt mihinkään nettitreffeille ole menossa. Vielä ainakaan. Jätän sen sitten viimeiseksi hätäkeinoksi. Kyllähän yksi kaveri välillä linkittelee mulle jotain ilmoituksia just tuolta suomi24:stä, mutta en mie kyllä uskalla mitään omaa ilmoitusta sinne laittaa; ei vielä itsetunto riitä siihen. Mutta ehkä muutaman vuoden päästä sitten!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 18:16:37

Niina, mä oon suomikaksnelosessa ja lähes kaikki viestit tulee mulle n.40vuotiailta miehiltä. Että niin..... :F

Joojoo kevättä on selvästi ollut viikonloppuna ilmassa ja oon ollu ihan huippusosiaalisella tuulella ja onneksi myös löytänyt sosiaalista seuraakin johon upottaa tän kaiken puhumisen. Jeh :)

Päivämäärä:   17.3.13 18:18:20

Niina, mä kiskon 20mg d-vitskuja kaks tai kolme päivässä ;) Mietin että pitäskö vetää suoraan se 100mg/pvä...

Päivämäärä:   17.3.13 18:19:17

^ mun "hiihto-Hitler" vetelee kanssa käsittääkseni tuommosia 100 mikrogramman (ei sentään milligramman!) päiväannoksia!

Päivämäärä:   17.3.13 18:25:01

Heh, niinpä Niina, tosiaan pysytään niissä mikroissa vaan :D (mistäs sen merkin ees sai tehtyä... µ toi?)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 18:28:06

Joo mikrogrammoja ne on. Mulla menee päivässä:

D-vitskuja 60µg
C-vitamiinia 500mg
Magnesiumia 375mg
Sinkkiä 22mg
Kaks möllerin tuplaa eli kalaöljyt, jossa on myös vähän A ja E vitamiinejakin.

Virallinen suositushan on D-vitamiinille vaan 10µg päivässä, jonka mäkin uskon olevan ihan liian vähän. Talvella voi mun mielestä hyvin syödä 50-100µg päivässä. Itellä toi 60, koska tulee tota muualtakin kuin purkista.

Päivämäärä:   17.3.13 18:36:38

Mun pitäis kans tota magnesiumia syödä, samoin koirien mutta niil menee maha sekasin. Itellä ei maha kans oikein tykkää noista (mistään) tabuista, pitäs saada poreina tai puruina.

Mut kaapista kyllä löytyy ihan kaikkea mahdollista, vähä fiiliksen mukaan tulee vetästyä millon mitäkin, noita kun on koirille hommattu läjäpäin. Kalkkia mun tarttis kyllä kans syödä...

Päivämäärä:   17.3.13 18:46:28

Ehkä sitä hitlerinä hiihtelisi, jos jaksaisi vitamiineja vetää. Hyvä kun sain ananassiiderin alas.

Suomi24 ei mielestäni ole mikään viimeisen toivon lopullinen hyvästijättö, vaan sieltä voisi jopa löytää normaaleja miehiä. Muttei se tietenkään ole oikotie onneen, tulee deittejä ja ihmisiä puutteineen, ja kylmä ja kova irl.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 18:52:21

Nii silleehän ne imeytyis parhaiten, mutta voihan ne tabutkin pureskella, niin menevät vähän paremmin alas ja imeytyvätkin periaatteessa hiukan paremmin. Vaikka tietysti tärkeintä on se muoto missä ne on. Halvat valmisteethan ei imeydy oikein hyvin missään muodossa. Noissa poreissa on monesti myös se, että niissä on ihan liian vähän vitamiineja tai ne on jotain monivitamiini hirviöitä ihan ihmeellisillä suhteilla.

Magnesiumia mäkin syön, kun meinaa välillä olla suonenvetoja. Sinkkiä torjumaan flunssaa ja pitämään terveempänä. Sitten toi D-vitamiini kun erityisesti talvella on siitä puutetta ja kalaöljyhän auttaa vaikka mihin ja kun ei tuu syötyä kalaa niin usein, niin saa noi omegat sitten noin. C-vitamiini nyt ei oo niin tarpeen, eikä A tai E, mutta otan niitäkin vähän lisää kun noita A ja E vitamiineja tulee kalaöljyn mukana ja C:tä ei ehkä tuu ihan suosituksia kasviksista, vaikka mm. paprikasta tykkäänkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.13 19:05:29

P, ei täällä mitään tavallista kummempaa.
Sitä samaa turinaa kuin aina ennenkin:).
Eli jotakin ihanaa, jotakin kamalaa ja muuten ihan normisettiä.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   17.3.13 19:08:44

Tää bambua nassuttava söpöläinen jää taustalle ja keskittyy elämään netin ulkopuolella. :) Lupaan (vai uhkaan) lueskella kyllä teidän kuulumisia aina aika ajoin. :)

Olen siis onnistunut oikeaksi todistamaan muutamankin "väitteen": joskus kaukaa näkee lähelle ja onni tulee kun sitä vähiten odottaa. Poissa on ahdistus ja pelko siitä ettei enää pystykään oikeasti pitämään kenestäkään. Näköjään asiat sitten vaan luonnistuvat kun sopivasti osuu kohdilleen. :)

Kivaa kevättä koko porukalle, ja onnea pariutumisiin muillekin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 19:23:19

Huomenta tai iltaa, tulipas pitkät päikkärit. Välillä tulee tulee jalkapöytään kramppeja, varsin mukavaa satulassa kun on ja jalka krampaa. Lisä mang. yrittänyt välillä syödä. Vissiin vanhuuden vaivoja.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 19:25:32

Onnea vaan pandalle ja hyvää kevättä sullekin. :)

Niinhän se taitaa olla, että tossa pitää olla kohtalolla ja tuurillakin vähän näppinsä pelissä, vaikka asioita voikin jonkin verran auttaa oikeaan suuntaan omilla toimillaan. Itsekin tässä oon erityisesti tänä viikonloppuna pohdiskellut, että pitäisi varmaan siirtyä enemmän takaisin tonne netin ulkopuolelle ja laittaa asioita tapahtumaan.

Päivämäärä:   17.3.13 19:27:43

Panda on onnellinen ja sinkkuasioista vapaa.:) Ja itse olen varmaan maailman ainoa ihminen, joka ei sitten syö Mg-tuotteita.

Päivämäärä:   17.3.13 19:43:51

Onnea Pandalle:)!
Toisilla se onni on myötä, toisilla ei...
Mä olen jo haudannut miehet mielestäni, nyt täpinöissä odotan ensi kuussa alkavaa supertreeniä ja sit heinä-elokuussa lähdetään maailmalle:)!!!
En malta odottaa!!!!
Kuukauden olen ensin loppukesästä heppojen mukana, mietin täs, jos hakisi virkavapaata puoli vuotta ja viettäisi sen heppojen ja koirien kera muilla mailla....töitä on tullut tehtyä jo niin kauan, et nyt voisi pitää vähän pidemmän loman:)!
Köyhäillen tosin, mutta olisi varmaan sen arvoista!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 19:47:44

Oih! Onnea Pandalle :)

Minski, nytkö alkaa olla aika taas aktivoitua? :) Loistohomma, jos fiilis on nyt niin positiivinen. Toivottavasti et meitä vallan hylkää, vaikka keskittyisitkin niin "oikeisin" ihmiskontakteihin. Ikävähän meille tulisi :) <3

Mulla on joka hemmetin kevät toi sama fiilis, "pitäis laittaa asioita tapahtumaan". Rattaat vaan ovat niin perhanan ruosteessa, ja käsijarru on hirttänyt kiinni, ettei meinaa tulla mitään. Mutta nyt ei ole aika murehtia, vaan siirtyä kuluttamaan ykköstietä ja lähteä katsomaan, mitä maailma ja aabeeceen marketti tänään tarjoavat. Pimeydestä viis, tämän päivän aurinkoenergialla porhalletaan vaikka maailman laidalle asti. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:00:15

Piste, sillon kun asiat menevät kohdalleen, pitää mennä eikä epäröidä.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 20:01:21

ruoste: En mä vielä voi, mutta mietin vaan, että olisi kyllä hyödyllisempää mm. alkaa oikeasti treenaamaan taas ja palautella hieman rapistunutta kuntoa takaisin. Niin ja alkaa muutenkin liikkumaan enemmän siellä sun täällä. Menee nyt vähän liikaa höpöttämiseksi, vaikka siitä kyllä pidänkin. Ei mulla oikeastaan hirveän positiivinen fiilis ole nyt, mutta en mä kyllä missään säälissäkään ajatellu alkaa rypemään. Pitää vaan alkaa oikeasti työstämään noita juttuja pois alta ja häiritsemästä. Käsijarru vissiin vähän päällä täälläkin ja rattaat ruosteessa, mutta jospa ne siitä korjaantuis.

Pitää vähän miettiä uudestaan mihin tässä alkais jatkossa käyttämään aikaansa. Jotain muutoksia olis kyllä tehtävä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:15:51

Se olisi Minski hyvä muutos lähteä tapaamaan Missiä.:)

Päivämäärä:   17.3.13 20:18:33

Ei täältä kuitenkaan kukaan kykene tapaamaan ketään irl, toivo menetty.:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:22:32

No en todellakaan epäröi!!
Mietin vaan, miten vapaani otan. Ensin kaikki lomat; kesä-, talvi- ja tienatut ylityövapaat.
Niistäkin kertyy jo kaksi kuukautta kesään mennessä. Kunhan nyt ensin selviää, tarviiko kahta kuukautta pidempään edes tehotreenissä olla. On senverran nopeaoppinen junnu, et voi olla, et tulee takaisin jo myöhään syksyllä. Muutama viikko menee ilman mamiakin, tosin menen kyllä mukaan hakemaan junnun takaisin kotiin.
Sellaista kolmen kuukauden tehojaksoa on ajateltu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:22:46

Kurnau, niin Iina käpäisi kesällä, minun pitää tehdä vasta vierailu, siis kamu pohjalta.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 20:32:24

Revontulia etelässä! :O Näkikö kukaan muu? Ihanaa, meinasi itku tulla :) siis NYT. Ulos sieltä!

Päivämäärä:   17.3.13 20:35:07

Kurnau, olet NIIIIIIIIN oikeassa!!
Täältä ei ainoatakaan tosimiestä löydä, se nyt on tullut selväksi!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:38:02

Ruoste täh, vajaa kuu möllöttä ja Venus se päällä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 20:44:02

ruoste: Joo faija tossa just soitteli, että siellä näkyi upeat revontulet ja kehotti muakin kattelemaan. Yritin ikkunasta vähän tiirailla, mutta ei oikein näkynyt mitään. Täytyy varmaan katella tätä sitten vaikka sen sijaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Lc3FxNXjBs0

ps. Niin ja mulle ei ole mikään ongelma lähteä treffeille, mutta ei sinne kannata mennä kenenkään aikaa tuhlaamaan. Meen sitten kun se sopii ja löydän sellaisen joka haluaa myös.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 20:51:05

Tosi hieno linkki Minskiltä.:) Kuu möllöttää lännessä, mut revontulia ei näy.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 20:52:23

Äiti pisti myös viestiä että Pohjanmaalla on upeat revontulet, kävin koiran kanssa sitten lenkillä mut ei täälä mitään näy :/

Patonki uuniin ja sitten kasvissosekeiton kimppuun, älytön nälkä!

Jotain pitäisi myös tehdä että alkaisi tapahtumaan, joo joo joo! :)

Päivämäärä:   17.3.13 21:05:09

Minskin linkittämä ei anna ihan aitoa kuvaa revontulista, värit stemmaa, mut liike on huomattavasti hitaampaa.
Ne liikkuvat ja vaihtavat väriään koko taivaan täydeltä hitaasti mutta varmasti.
Olen nähnyt monet kerrat, hienompaa valoshowta ei enää taivaalla voi pyöriä!!!
Ja Lapin revontulista siis puhun.

Päivämäärä:   17.3.13 21:08:17

Idässäkin hienot revontulet! Ei oo pitkilleen ollu noin hienoja ja voimakkaita :D

Lähettäjä: ihme 
Päivämäärä:   17.3.13 21:15:45

Niina, sulla on hieno profiilikuva FB:ssa! :-) oot muuttunut vain paremmaksi, ehkä ne vinkit auttoivat myös mitä täällä oli?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 21:17:39

Joo tossa videossa oli tietty vaan tollanen nopeutettu timelaps video revontulista. Vähän niin kuin se luontovideokin minkä pistä tossa yks päivää, mutta hieno video silti. :) Kuu ja tähdet näkyy vaan täälläkin, mutta ei täällä kyllä koskaan tunnu onnistavan ton taivaan kanssa muutenkaan, kun se kuukin oli viimeksi ihan pilvien takan.

Mut täällä on lasagne uunissa ja ajattelin vielä syödä tukevan iltapalan ainakin. :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 21:20:08

Ei täälläpäin kyl näy yhtään mitään ja varpaat jäässä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 21:24:05

Höpsis Kessu, raporttini oli Lohjalta ja hyvin näkyi. Nyt olen melkein Salossa ja näkyy edelleen. :) Nouse korkeammalle!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 21:27:57

Höh, mä en näe revontulia omast ikkunastani...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.3.13 21:28:29

Auringonpaisteen innoittamana lähdettiin hurttaleen kanssa päivällä etsimään mahtavia maisemia ja kuvauspaikkoja. Vajaa 200km tuli auton mittariin, ajoreitin muodusteissa seuraavasti; Siuntio - Inkoo - Barölandet - Karjalohja - Lohja - Siuntio. Kuvia tuli napsittua jonkin verran, mutta yksikään kuva tietokoneen näytöltä katseltuna ei kuitenkaan oikeen miellyttäny silmää. Hakusessa oli siis meri + ahtojää sekä meri + tehdas tai jokin muu ihmisen rakentama laitos/härpäke.

Sois huomenna taas maanantai ja työpäivä. Ens viikolla ei paljoo tarvii toimistolla homehtua. Huomenna parin päivän reissulle Moommalandiaan (Seinäjoelle), torstaina ois taas koulutus/opetus hommia ja kas kummaa sois taas viikko lusittu :D Sitä seuraava viikko onkin sit lyhyt viikko :)

Ei näkyny/näy täälläkään revontulia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 21:29:07

Missäs ihmeen ajelulla ruoste oikein on, kun Salossa jo pyörii. :p Mä avasin ikkunan ja työnsin pään pihalle, eikä vaan näkynyt täällä mitään. Pienestä kiinni, kun faija on tossa 50km päässä ja kehui kuinka komeet on siellä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 21:34:41

Ruoste, ei kyl näy, kävin takapihalla ja etupihalla. Höh leidi olisit tullut kahville, ku ohi ajoit.

Päivämäärä:   17.3.13 21:36:21

ihme, Niina on ollut aivan aina ihan yhtä viehättävä!!
Onko sulla silmissä vikaa?????

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 21:39:16

Pitäiskö täst ny viel ulos raahautuu..? Emmää, mä haluun teetä ja lämpimän viltin (ja halikaverin)

Mut jos lähtis ny niin kerkeis viel kaupas käyd ostaas jotain hyvää...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.3.13 21:40:13

Pitää heti korjata äskeistä lausuntua siitä ettei muka revontulet näy täällä. Kyl niitä sittenkin näkyi vaikkakin kovin haaleita, piti mennä vaan tontin toiselle puolelle josta avautuu näkymä itään.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 21:41:44

Jotain piti kirjottaa ja sanoo, jotain tärkeetä tietysti, mutta unohdin. Mut eikai tätä voi oikein ilman puumerkkiä vilkasta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 21:45:25

Minski, huviajelulla :) Tuli sellanen fiilis, että päivää on vielä jäljellä, aika vaihtaa maisemaa ainakin hetkeksi. Nyt on jo vilu, mutta sitkeästi aion istua benskiksen pihassa kytiksellä ja odottaa seuraavaa aaltoa, jos sellainen tulee. Vähän noi valot kyllä häiritsevät :/

Jysse, katselit varmaan väärästä kulmasta väärään suuntaan ja ehkä vielä väärään aikaan, Siuntion läpi ajelin ja taivas oli parhaimmillaan täynnä :)

Oli pakko pysähtyä useampaan otteeseen ihailemaan taivasta, niin hienolta tuntui nähdä revontulia pitkästä aikaa. Yritin monta kertaa päivittää facebookiinkin, että menkää nyt perhana ulos ja samma på svenska, mutta ei se pirulainen halunnut levittää ilosanomaa. Tai sitten floodasin etusivun täyteen samaa skeidaa, who knows :P

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 21:46:09

Ainiin sitähän mun piti sanoa siis Jysselle et Suomenlinnaan kun menet kuvailemaan niin sieltä löytyy ainakin ahtojäätä :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.3.13 22:09:08

Ruoste, joo katselin ensin väärään suuntaan ja väärään aikaan :( Systeri joka asuu tossa ihan framilla, kehui kanssa kuinka hienolta ne näyttivät ja kuinka hienoja kuvia hän sai niistä.

Pauke, kiitos vinkistä :) mutta siel on aivan liikaa hälinää ja melskettä. Paikan pitäis olla sellainen missä ei ole ihmisiä käynytkään (ei näy jälkiä) ja taustalla ei näy muuta kuin horisontti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 22:23:30

Jaa vai että semmosta ajelua. Mietin tossa itsekin josko olis lähtenyt, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut, kun oli toi ruokakin tossa vielä uunissa, eikä sitä voinu jättää. Nyt on ainakin iltapala nassussa. :) Ehkä joku toinen ilta sitten kuvailemaan, kun on toi täyskuukin taas tuloillaan.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   17.3.13 22:26:10

Täällä pohjosemmassa näkyy oikein isosti revontulet. Niitä en voinut olla huomaamatta kun ajelin äsken töistä. Vihreitä ja keltaisia aaltoja ja aika hienoja kyllä. Pakkasta on jo melkein 25. Saa nähdä kuinka kylmä yöstä tulee...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 22:30:12

Mä kävin kävelyllä mut ei tääl keskustas mitään näkyny, pelkästään kuu ja tähtiä :/ nyt vois kyl laittaa kaakaota, tuli vilu

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 22:33:50

Mäkin mietin tuolla pakkasessa värjötellessäni, että missä mun kamera on? Kaupan hyllyllä vielä, ehkä ens jouluna ostan sen itselleni.

Teeveden sijaan sormi lipsahti kahvinappulalle. Damn. Ei tartte yrittää nukkumista ennen aamua :P Ei tullut enää uutta revontuliaaltoa, tai jos tuli, ei näkynyt tänne asti. Sain sentään suukon, toffeenmakuisen, suloisen suklaisen, joten ihan turha ei tämäkään reissu ollut :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.3.13 22:37:42

Jee! Ei suunpielet kääntyny alaspäin tänään ollenkaan ... eipä mitään mullistavaa tullut tehtyä mutta ihmeitä tuollanen auringonpaiste ja lämpönen saa aikaseks :D

Ei mullakaan osunut revontulet silmään, en kyllä älynnyt katsellakkaan, nyt ei viitti enää mennä ulos ku siel on taas kylmä...
tuolla oli joku saanut kuviakin revontulista: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108649

Näin mä sentään tuollaset tulet: http://aijaa.com/6BRiBr pienestä tulee ihminen iloseks :D

Päivämäärä:   17.3.13 22:43:26

ihmeelle ja pisteelle -> Jos on muodostanut mielipiteensä minusta niiden kuvien perusteella, mitä olen tänne vuosien saatossa itsestäni laittanut, niin muutos tuntuu varmaan isolta. Miehän olen melkein aina juossut kameroita karkuun; ainoastaan hevosen kanssa on saanut kuvata. Eli kaikissa aiemmissa kuvissa olen tallivaatteissa, tukka sekaisin ja ilme nyt on ollut se, mikä on sattunut olemaan; minähän en ole osannut tippaakaan poseerata, kun en ylipäätään ole valokuviin koskaan halunnut.

Nyt sitten noissa uudemmissa kuvissa olen sellaisissa vaatteissa, missä yleensäkin voin ihmisten ilmoilla liikkua (en todellakaan lähde ihmisten ilmoille jossain vanhoissa kulahtaneissa verkkareissa ja öljytahraisessa collegepuserossa; en nyt enkä aiemmin...). Tukka on ainakin yritetty harjata, ja mikä tärkeintä, olen yrittämällä yrittänyt ottaa niitä kuvia ja pitää naaman jotenkuten peruslukemilla; ja suureksi ihmeekseni en enää näyttänytkään niissä niin kamalalta kuin olin aina kuvitellut näyttäväni :o Veikkaan, että jos vain olisin suostunut valokuvaamiseen vaikka viisi tai kymmenen vuotta sitten, niin eivät ne kuvat olisi kovin paljoa noista nyt otetuista poikenneet; paitsi, että nyt hiuksissa on raitoja... Suurin muutos on varmasti tapahtunut mun pään sisällä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 22:55:11

Vitsi munkin tekis vielä jotenkin mieli kahvia, kun en päivällä juonut. Pitäisköhän munkin keittää pari kuppia. :D

Olipahan muuten iltalehdessäkin jo juttua noita revontulista, että on niitä nähty näköjään ihan etelässä asti.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031716794304_uu.shtml

Päivämäärä:   17.3.13 22:56:49

Siis mitä? Revontulia? Noi ei todellakaan näkynyt täällä :( Olin vielä noihin aikoihin porukoilla ja niillä on läpitalon kämppä, korkeella, josta näkee kyllä koko taivaan ihan täysin, ja olin toki parvekkeellakin, eipä vaan näkynyt :( Mä kyllä kattelen taivaalle kulkiessani, tähtiä ja kuuta, jos tässä meillä olis näkynyt niin en usko että ois jääny väliin. Sen kerran ku niitä olis tarjolla ni hitto, ei näy :( Voihan se olla et täälki ollu mut eipä tosiaan sit just oikeeseen aikaan tullu käytyä pihalla, olisinpa tiennyt niin oisin kytänny koko illan :D

No, ehkä se faijan tainnuttavan hyvä lammas vielä hetken aikaa piristää...

Päivämäärä:   17.3.13 22:58:30

Mä meen höyheniin, öitä sinkkulaan:)!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 23:02:39

Tein överikaakaon :D koht täytyis mennä nukkumaan, huomenna on tentti. Ja keskiviikkona. Ja perjantaina.... ....mä en jaks....

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.3.13 23:04:09

Mission, en mäkään niitä huomannut vaikka hakeuduinkin poispäin katuvaloista ja tiirasin taivaalle niskat vääränä. Ei niin ei :(

Jysse, pah, heittäydyit nyt ihan liian vaativaksi :D

Nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan, väsyttää kovin. Oi ja voi, taas raskas työviikko edessä. No, ens viikonloppuna tulee yksi rakkaimmista ystävistäni kotopuolesta tänne kylään, odotan niin kovasti! :)

Hyvää yötä! ^^

Päivämäärä:   17.3.13 23:07:27

Öitä piste ja pauke :)

Joo ainoastaan toi pohjoinen taivas on hankalammin haettuna täällä meidän huudeilla, mutta kyllä sekin tuli tossa matkalla tiirailtua, mietinkin kun koirat bongas sillä suunnalla rusakonkin siellä yhdellä kukkulan aukealla niin ei olis voinu olla osumatta silmiin. Väärä aika varmaan. Eihän niitä nyt enää näy missään? Vai pitääkö pälyillä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 23:09:45

Noh, näkyhän tuolta viimein jotain. Otin kanssa nopeeta muutaman kuvan ja tässä parhaiten onnistunut. Pitäisköhän sitä käydä sittenkin ihan jalustan kanssa pihalla vielä.

http://aijaa.com/7MGOuS

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 23:18:11

No nyt näkyy täälläkin :) mut miks kukaan ei ol pessy mun ikkunoita...

Päivämäärä:   17.3.13 23:26:23

Nyyh :( Miksei mulle oo revontulia :( En kyllä millään viitsi lähteä ettimään pohjoista taivasta, menee vartti ainakin, ja ehkä turhaan, ja just tulin tuolta. Tästä meidän montusta ei kauas kyllä näe.

Hieno kuva Minski:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 23:52:11

Mä avasin ihan tuuletusikkunan ja ei muuta kuin päätä pihalle. :D Tosta kuvasta nyt ei hirveen hyvää sillee saanut, kun käsivaralta piti ottaa, niin täyty laittaa iso-arvo aika korkeeks. Mut tulipahan nyt edes vähän väriä kennolle. Kävin mä tuolla heittämässä pienen lenkinkin, mutta ei vaan enää näkynyt mitään. Että toi oli täällä tollanen vaivainen 10min yks vihreä raita. =)

Päivämäärä:   17.3.13 23:56:31

En oo koskaan nähnyt täällä pk-seudulla revontulia. Sen sijaan noita just tommosia kun sun kuvassa minski, tuli nähtyä reilu kymmenen vuotta sitten harva se viikonloppu talvella kun ajelin vielä vähän etelämmäs, niin tuossa karjaan kohdilla. Eipä tarvinnut kuin muistaa pälyillä pakkasöinä niin välillä löytyi tuommoinen vihreä ja ihan selkeä ja joskus himmeämpää. Selviä revontulia ne silti oli, ei mitään kaupunkien valoja, kyllä ne sitten nähdessään erottaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.