Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 227

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 23:34:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=942793&t=942793
Uutta pukkaa tasaiseen tahtiin.

Re: Sinkkujen topic 227

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 23:36:32

Katos, yksi melkeen selväpäinen nainen.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 23:38:03

Missi, auts :/ voi koira parkaa... miten on mahollist et pystyy noin loukkaamaan ittensä...? (kysyn minä joka putoilee millon mistäki ja kaatuilee tasaisellakin maalla... ehheh..)

Minski, jes! Taidan tul seuraaval junal sit sinne

Kessu, jaa mitä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 23:38:38

Päättää sit, köysivetoa, Turku vastaan Tampere.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 23:39:55

Mitä kuka häh, selväpäinen, minäkö? Mihin verrattuna? Selvä olen ainakin, vielä, vaikka viini maistuu :P Onkos naapurin ovella jo käyty kolkuttelemassa?

Mä en vielä seitsemän kuukauden jälkeen tietä naapuristani muuta kuin sukunimen. Sillä on vielä omituisempi vuorokausirytmi kuin minulle.

Minski, ihana kun teit meillekin herkkuja, postitatko? Minä ottaisin kaksi, kiitos, ilman hilloa :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 23:41:11

Jaa, jos teittii montakin on, mää mee maate.:D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.3.13 23:41:31

Minski, tohon onnettomuusalttiuteen vaikuttaa aika rankasti toi nopeus, koirat kun kulkee nopeimmillaan 60km/h... Ja no, oothan sä nähny mimmosia rottia ne on:P

Mut siis tää ykshän on noiden jalkojen kanssa ihan maanantaikappale, ei tuolla toisella ole koskaan mitään. Toisella on vaan toi mahamysteeriongelma, muttei koskaan oikeestaan mitään muuta. No oli sillä se pehmytkudosvamma joka on nyt (kopkop) parantunu. Mutta se ei yleensä satuta itteään vaikka on paljon pahempi rymy- ja rämäpää ja varomattomampi kun toinen.

Tällä toisella taas ei ole mitään muita ongelmia kun noi jalat, anturoihin menee kiviä, pitäny leikatakin pois, ja ne tuhos viime kaudesta puolet, sitten noi varpaat on sillä tommoset tosi pitkät ja näköjään niiden rakenne ei varmaan ole ihan paras kun tuntuvat hajoavan noi nivelsiteet. Onnettomuusaltis siis joo, etenkin jaloistaan.

Ja yhä mä väitän että rotu on kuitenkin terveimpiä mitä on, monilla on näitä kymmeniä elämän aikana ja pelkillä rokotuksilla käyvät.

No joo, jos vaik hyvä ruoka, parempi mieli, viittisköhän niitä wrappeja väsää viel tähän aikaan...

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   16.3.13 23:46:21

hui kauhia, pitiki käyvä kahtomaa yksinään tuota kauhuleffaa mikä telkkarista tulee, tolta kutoskanavalta. pitää lukea välissä vähä sinkkujen lepposia höpinöitä jotta sydämensyke tasaantuu =D ette viittis hilautua tänne miun vieree henkiseks tueks, ku pakkoha tässä nyt on nähä miten elokuva päättyy... =D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 23:46:38

ruoste, mitä viiniä sulla on? mul ois yks punkkupullo mut taidan säästää sen myöhemmäks :) (ehkä ens viikolle hmm..)

Missi, toi on kyl ihan järjetön vauhti koiralt... voisko niit tassui teipata jotenki? :D mul ois kinesioteippiä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 23:48:52

min: Ei muuta kuin yöjunaan vaan. Osoite on minskiläntie 30 ja seuraat vaan vohveleiden tuoksua. :P

ruoste:Heh, taas mentiin ristiin. Mun pitää vissiin jäädä eläkkeelle ja jättää noikin hommat muille, kun aina naiset menee ohi. :P

Haha, eihän tää sentään mikään postimyynti ole ja mä vähän veikkaan, että vois olla maku hieman toisenlainen siellä päässä. =) Oiskohan nyt paikallaan pistää tonne tienposkeen mainos, että täältä sais sinkkunaiset vohveleita päiväkahviseuraa vastaan. :D

mission: Aijaa, aika huonoa tuuria sitten niiden kanssa. Vaikka sitä mä oonkin vähän ihmetelly kun yleensähän ei lemmikkien kanssa oo mitään ihmeempiä, vaan just jotain rokotuksia tms. normaalia. Mut kohtahan noi lumet sulaa, niin on sitten paremmin aikaa parannella ainakin.

Tulikos sulle tähän aikaan jotenkin nälkä vai? :p

Päivämäärä:   16.3.13 23:51:10

Ei niis tassuissa pysy mikään eikä se oo turvallista. Tai pysyyhän noi kaupan tossut ihan kun ovat hihnassa, mut ei niitä ny muuhun tarvii kun jo olemassa olevien vammojen suojaamiseen. Tossa vauhdissa ei mikään tossu pysy, eikä ole tarpeeksi pitoa, sitten käy jo huonommin kun pito loppuu niin sit revähtää jo pahemmin sekä lihakset että isommat nivelet.

Ja eihän nivelsiteitä nyt suojaa yhtään mikään... Koira on hitto Stockalta mut jalat tuli kyllä Honkkarista :D

Päivämäärä:   16.3.13 23:52:38

Tuli joo nälkä, piti todellakin syödä jo aikasemmin mut se on nyt päässy kaikelta lojumiselta unohtumaan :D Eli nyt sit väsään itelleni vasta illallista... ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 23:52:53

Hyvä että muutkin pillittää :D

Voi harmi Mission, tosi huono tuuri :(

Nyt mua nukuttaa niiiin paljon että on pakko kömpiä sänkyyn. Mikä juttu tää on, et arkena vois kukkua vaikka miten myöhään, ja viikonloppuna alkaa jo kymmenen jälkeen olemaan ihan valmista kauraa sänkyyn?

Noh mutta hyvää yötä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 23:53:23

Mää taistelen Korun kanssa topsuissa teidän puolesta ja ei edes kiitosta saa.:D Hävetkää nuoriso, ne Koru tää on meille.:)

http://www.youtube.com/watch?v=RYOxy9wp9rc

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.3.13 23:55:56

hiphei! imurimasennuksesta selvitty eikä siitä kaljottelustakaan mitään oikein tullu, ehkä huomista ajatellen parempi... :)
Nuotiomakkaraa käyty vähän paistamassa, on tuollanen tikkumakkara vaan hyvää :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 23:56:46

korulause, must ei ainakaan saa minkään sortin henkistä tukee kauhuleffoihin :D mä tärräisin kuitenkin vaan viltin al ja halaisin jotain tyynyy ihan paniikissa

Heli Kajoa nytten, youtubestä löytyy melko huonosti kylläkin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:01:41

Mission: Hyvät ruoka-ajat sulla kyll. Mä sekottelin vielä lonkeron, mutta nyt en sitten uutta taas hetkeen ostakaan. Menköön nyt kuitenkin tää viimeinen tässä viikonlopun kunniaksi pois viemästä tilaa kaapissa.

Hyvää yötä paukkeelle :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:05:13

höh kirjotin äsken tänne viestin, mutta mihinhän se hävis. se on varmaan tää kuuluisa mothman ku sekottaa miun tietokonetta nyt tehostaakseen tätä jännitystä mikä muutenkin on tuota kauhuleffaa kattellessa =D

kessun linkkaama kappale keventää vähän tätä fiilistä mikä miulla täälä on =)

min, kyllähä silti yhessä on turvallisempi pelätä ku yksinää =D nää koirat ei ollenkaa suojele miuta täälä =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:07:43

korulause, no joo tottahan toi on :D mut en kovin mielelläni ala kiusaamaan itteäni tollen

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:09:14

juu en miekää yleensä, jäin vaa ajatuksissani kattomaa kun oli telkkari päällä, et mitäs tuolta tulee ja tää sitte paljastu kauhuelokuvaks =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:09:45

Mullakin meinas taas kadota viesti, mut onneks löysin vielä sen välimuistista. Tää tekee tota vuorokauden vaihtuessa jostain syystä. Leffoja olis kyllä kiva katella ihan kunnolla, mut ei niitä yksin oikein jaksa. Se on vaan kahestaan peiton alla aika mukavaa rentoutumista. Sikäli kun nyt muistan millaista se oli.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:11:04

Linkitetäänpä yks kappale http://www.youtube.com/watch?v=jnWtE5OuvdI

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:11:58

minority, ei kai siitä nii pitkä aika oo ettetkö muistais? oivoi!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   17.3.13 00:14:39

Missähän mie oon ollu taas pari päivää? Muistikuvat on aika heikkoja, vai onko dementia iskenyt?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:17:22

Kyllä siitä aika pitkä aika on. Enhän mä oo nyt seurustellu reiluun pariin vuoteen. Tiedä taas koska sitten vois onnistua, mutta kyllä toi tais olla aika mukavaa. Mä tykkään muutenkin olla sohvalla kahdestaan. :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:20:30

no mutta entistä mukavammaks se käy sitten kun tarpeeks odottaa ja oikia kumppani sinne sohvalle taikka vällyjen väliin löytyy =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 00:22:42

Kiitti kiitti kiitti hirveesti koru, hetkeksi vaihdoin kanavaa kutoselle ja jäin jumittamaan, pakkohan tää on katsoa loppuun. Ei toi nyt ihan miltään legendaariselta pätkältä vaikuta mutta saa silti pulssin nousemaan, ja minähän en sitten tykkään yhtään kauhuleffoista. Vilukin tulee kun noita jääkalikoita katsoo. Se on sit sun vikas jos en uskalla mennä nukkumaan ja kukun täällä siksi aamuun saakka! Mites muuten sun juoksuharrasuksesi, onko innostus jatkunut talvella?

Heippa hörhö! Kaikki on parempaa notskin katkussa ja lämmössä :) Onkos huomennakin luvassa jotain kivaa?

MR: "Oiskohan nyt paikallaan pistää tonne tienposkeen mainos, että täältä sais sinkkunaiset vohveleita päiväkahviseuraa vastaan" Ei toimi, kokeiltu on (as you well know). Luulevat vielä namusedäksi :P

Ei se voffeli välttämättä edes hirveästi kärsisi siitä lähettämisestä. Eräs helsinkiläinen yritys lähetti nimen muuttuessa mainospostia vohvelin muodossa. "Belgialainen vohveli" oli siis pakattu pahvirasiaan, jonka päällä luki jotain-jotain peace of cake. Kyllä, peace of cake. Söin sen kyllä, vaikka vähän arveluttikin, yrityksen nimi ei nääs sanonut mitään ja paketti vaikutti muutenkin vähän myskolta. Herkkupeba mikä herkkupeba. Täällä ollaan edelleen, eli mikään myrkkylähetys se ei siis ollut, ja sen lähettäneen yrityksenkin identiteetti selvisi myöhemmin. Lähetyksen tarkoitus ja idea eivät auenneet.

min, Espiritu de Chile. Nam, toimii punaisena ja valkoisena.

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 00:23:19

Jos me Koru mentäis naamakirjaan, siellä on muutkin.:) Koru on vanhakalustoa, millon sää Minski paskoit viellä vaippoihisi.:) Oliko pikkupojulla muuta kysyttävää.?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.3.13 00:23:42

Jaahas jos sitä painelis sänkyyn pyörimään, soon siis hyvät yöt :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 00:27:18

En minäkään muista miltä se tuntuu (mikä se? jotain jännää?) eli ei haittaa; mitä ei tajua kaivata, ei häiritse. Bullshit. Haittaa se.

R, hunningolla :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:27:44

ruoste, mä oon maistanu tost valkkariversioo mut täytyis varmaan koittaa myös punkkua :) mun suosikki on tällä hetkellä portugalilainen punaviini CARM. Täytyy varmaan ostaa yks pullo ittelleni synttärilahjaks

Jysse, hyvää yötä ja ihana linkki :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:29:41

juu ei tää sinällään mikään ihmeellinen leffa ole, mutta mie oon aika herkkä =D ht.netissä kukkumisessa ei oo mitään pahaa ;) mie kyllä arvelin että koitan käydä nukkumaan kuha tää elokuva loppuu ja käytän koirat iltapissalla viä =) ehkä pitää kupponen kuumaa juoda ja vähän rauhotella tuota sydäntä tässä kuitenkin vielä =D miulla oli toi hölkkäämine pitkään tauolla kun sairastin vesirokon ja sitten sain koiranpureman ja antibiootit kun oli tulehdusta ja vaikka mitä, tänään kävin pitkästä aikaa vähän juoksemassa kun oli nätti ilma =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 00:30:22

Nati nati Jysse :) Niiin suloinen ötökkä! En muuten yhtään muista miten laaja se alue siellä on, muistan vain ne pari hautaa siellä reunalla eli just siellä, mistä avautuu näkymä jokilaaksoon. Ellei se tosiaan ole kasvanut umpeen... Eihän se mäki itsessään kovin iso ole. Muistaakseni. Aika tasaista siellä kai oli, paitsi polku sinne oli hankala, ja se tietty kohta siinä mäen ja pudotuksen välissä on perinteisesti aika jyrkkä. Ju nou, reuna :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:32:20

korulause: No jooh, onhan se noinkin tietysti mut aina välillä sitä iskee semmonen olo, että olis se kyllä kiva kun olis tommosta jo nyt. Eikä sitäkään mikään takaa et mahtaako tollee onnistaakaan, ettei pidä siihenkään kyllä tuudittautua.

ruoste: Onhan noita kyllä ollu nyt lehdissäkin kaikenlaisia kymmenen vuotta vanhoja elintarvikkeitakin, että voishan se ollakin, että olis ihan syömäkelpoisia vielä. Varsinkin jos laittais "särkyvää" siihen. :D

Nyt pistin kuitenkin melkein kaikki pakkaseen ja jätin muutaman huomiselle. Ei passaa kerralla tollasta kasaa vetää yksin.

Öitä nukkumaan menijöille o/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 00:33:20

Juuh Koru, mut jos joku alokaan retele kysy kuka sinä olet.? Hieman sappi paisuu.:D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:35:57

minority, elämä kuljettaa mihin kuljettaa ja tuo matkan varrelle kenet tuo, tai sitten on tuomatta. pittää osata nauttia kaikenlaisista elämäntilanteista =) vaikka kyllähä tuota itse kukin varmasti kaipaileeki toista ihmistä vierelle. mutta miusta ainaki sinkkuna olemisessakin on puolensa =) kukahan se on alun alkajen sanonu, että pitää osata olla onnellinen yksin, niin sitten voi olla onnellinen toisen kanssa. aika mahtava vinkki, vaikkakin noin yksinkertanen. moni ei vaan sitä osaa ajatellakkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 00:36:22

Koru on yksistä sinkkujen topsun aloittajista.:)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:39:48

mites sie kessu tuolleen villiinnyit miulle/miusta höpisemään tässä? =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:41:09

korulause: Juu noinhan mäkin ajattelen, mutta silti. Välillä se iskee, että kun vois nyt katella leffaa ja olla kahdestaan noin. Tulee vähän ajateltua liikaa joskus kun on aikaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:44:24

Leffaa ois kyl kiva kattoo jonku kans, ainoo pien ongelma on se ettei mul ol tv:tä :/ mitä telkkarit maksaa? miten ne toimii? :D ihmeen hyvin oon kyl tullu toimeen ilman tota hökötystä. Mul riittää hyvin radio, tietsikka ja musisointivehkeet :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:44:31

minority, juu ihan tuttuja tunteita tääläkin tuommoset. pitää toivoa että vielä rakkausrintamalla tärppää joku päivä, vaikka mikäs tässä näinkään elellessä =)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:45:49

voihan leffoja kattoa tietokoneenki näytöltä =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:47:17

korulause, no voihan sitä mut ei se nyt ihan sama oo. Ainaki tän läppärin näytölt on pahuksen ärsyttävää kattoo jotain

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:48:03

min: Nooh, kaipa sitä vois yhtä hyvin kuunnella musiikkiakin ja makoilla sängyssä. Sekin toimii kyllä erittäin hyvin ja aika menee ihan huomaamatta. :)

korulause: Joo varmaan noita kaikille tulee joskus. Mut ei mulle yleensä niin usein. Nyt tänä viikonloppuna on taas hiipiny tollasiakin ajatuksia vaihteeksi mieleen. En tiedä nyt oikein mitä ajatella.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 00:50:52

"Tulee vähän ajateltua liikaa joskus kun on aikaa."
No siksihän me olemme täällä, ettei olisi niitä tyhjiä hetkiä, jolloin murehtii turhia. Jaettu murhe on murhe sekin, mutta ehkä aavistuksen pienempi.

min, kierrätyskeskukseen ja nettikirpparelle mars. Naamakirjasssa kannattaa myös huudella, josko jollain tutulla olisi vanha, käyttökelpo töllö, jonka on aika siirtyä pois isomman ja uudemman tieltä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 00:51:18

Minski, jep ja aika menee vähän liianki äkkii tollen :P

Eäh, alkaa haukotuttaa... Ei nyt voi ku on Herra Ylpön kuuntelu kesken :/

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:53:41

minority, onko siulla sitte joku kiikarissa, jos semmone vaikka on nyt oikee altistanu siut läheisyydenkaipuutilaan =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 00:54:34

Koru viimetalvena tää lähti, muistatko.:) Riksu,Iina, G-Mies, Valtsu,SuSah,JR,X,Pusu,jne......Nuoret valtaa alan, Korulle MUISKU.:)

Päivämäärä:   17.3.13 00:55:38

Röyh!

Vetäsin kolme tortillaa, melkein 200g (raakapaino) jauhelihaa :D Ja rehut ja salsat päälle... Nyt on aika täys:p

Aloin kattoo nelosen leffaa, joku manausjuttu, tajusin et oon kyl nähny tästä lopun pariinkin otteeseen canalilta kun oon odotellu toisen leffan alkua. Ihan paska.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 00:57:22

juu siehä mainitsitki kessu monta nimeä kehen en ookkaa oikee törmänny nyt täälä. tosin en oo täälä sinkkujen topassa hirveesti nyt käynykkää. oispa kiva tietää mitä kenellekki kuuluu =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 00:57:51

Missi syöppö.

Päivämäärä:   17.3.13 00:58:04

Hyvät yöt muuten kaikille jotka meni jo nukkumaan :)

Siideriä, nam, ei vaan meinaa mahtua mihinkään :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 00:59:10

ruoste: No joo onhan se niinkin, mutta lopulta siihen kuitenkin auttaa vaan se läheisyys. Niin se vaan on ettei sille oo korviketta.

min: Niin tekee, huomattu on kyllä moneen kertaan. Mikä siinä onkin, että silloin aika menee niin nopeasti.

korulause: Ei nyt sillee, kun sehän se vitsi tässä onkin, että oon ite torjunut niin monia mahdollisuuksia. Että sikälikin vähän vaikee paikka. Ja siis mä oon aina ollu tollanen läheisyyden nälkäinen. Monesti naiset tosta valittelee, kun se loppuu mut ei mulla oo vaan koskaan laantunu noi halut. Se on vaan niin mukavaa ja kun on aikaa vierähtäny, niin siitä se kait sitten.

Päivämäärä:   17.3.13 00:59:22

Kessu, niin oonki :D

Päivämäärä:   17.3.13 01:01:52

Ai niinkös sille Minskille on käyny, läheisyydenkaipuu hiipinyt mieleen.

Se on sulle ihan oikein! :D Aina meitä tyttöjä vaan kiusaat kun vingutaan että ois ihana ku ois joku paijaamassa ;)

Päivämäärä:   17.3.13 01:02:03

Seiniä pitkin pitää näköjään miun kulkee... oonks mie just sitten sopivaa juttuseuraa?

Vai pitäiskö mennä jonnekkin syrjälleen ja ootella huomiseen aamuun? :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:02:42

minority, noo, mutta kyllä sen sitten tietää kun se _the one_ löytyy, muut kannattaaki torjua! =) mitä suotta sitä itelleen sopimattomia seurakseen ottaa =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 01:04:39

Ny Koru kainaloon ja maate.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.3.13 01:05:11

Jaha, nyt mä hipsin nukkumaan jos vaikka huomenna taas jaksais herätä opiskelmaan. Hyvää yötä :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:10:52

hyvää yötä minille =) pitäsköhä sitä itekki alkaa kohta kömpiä tuota sänkyä myllertämään uuteen uskoon. on niin levottomat unet ollu että herään millon mitenki sängystä =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:11:16

R, pyöriikö maailma villisti? Menehän siinä tapauksessa nukkumaan, yritä huomenna uudelleen... :) Mutta ensin juot iiison tuopillisen vettä.

Minskillä hyrrää hormonit, lällällällä lieruu... Tervetuloa naisten mailmaan! :D Ahistaako niin, että sattuu? Sitten tiedät miltä meistä on tuntunut koko talven :P Tosta sun linkistä toisaalla puuttui muuten yksi haku: "mies halinalleksi, mistä?".

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 01:13:21

Mission: No ei tää nyt niin kivaa oo ja en kait mä oo ketään tosta kiusoitellu. Mööh, koskahan tää taas hellittää. :/

korulause: Sepäs siinä, kun joku niistä olis voinukin olla sopiva. Oon vaan torjunu jo etukäteen ne, enkä antanu ees mahdollisuutta katsoa kuinka se olis toiminu.

min: Hyvää yötä o/

R: Puhelimella ei jaksa hirveesti naputella, vaikka kaikille jotain yrittää. Ei nyt oikein tuu mitään järkevää mieleenkään. Ihan pallo hukassa nyt.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:14:56

minority, minkä takia sie sitte oot torjunu?

Päivämäärä:   17.3.13 01:18:12

Yöt minille :)

R, nukkumaan siitä :D

Voi Minski pientä! Ihan käy sääliks jo. Toi olotila on kyllä ihan järkky, usko pois, kyllä me tiedetään.

*rutistaa ja paijaa kuuttia*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 01:21:01

ruoste: No ei oo kyllä nyt yhtään kivaa, ku yksin pitää nukkua taas. Yleensä saan aika hyvin häivytettyä noi tunteen, mutta nyt ne jotenkin pamahti mieleen. Multa puuttuu montakin hakua selkeesti, mut toi onhan noita haluja onneks naisillakin. Että sikäli ainakin potentiaalia.

korulause: Nooh, huonoja kokemuksia kai liikaa. Eikä oikein ajotuskaan paras mahdollinen. Mietin vaan sitäkin, että koskahan sitten olis. :/

Päivämäärä:   17.3.13 01:21:26

Pah, mie taidan kaikkien kiusaksi taas jotain chit-chatia jankata täällä.. ihan vaan teidän kiusaksi ja kännissä :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:26:42

minority, niin sepä se. millon se ajotus sitten ois paras mihinkin... kannattaa ainakin jatkossa antaa mahdollisuus eikä miettiä niin paljon onko siinä nyt kuinka paljon järkeä tai muuta =) tietty jalat maassa kuitenkin täytyy pitää, että on tilanteen tasalla mihin on ryhtymässä =D

miulla on kokoajan joku pieni pelko persiissä tuon pelottavan elokuvan jälkeen ja nukkumaan pitäs mennä. sopiskos hyvät sinkkulaiset jos tulisitte tänne miun viereen nukkumaan =D

Päivämäärä:   17.3.13 01:28:25

Minski, semmonen oikeesti tosi sopiva kyllä rupee kiinnostamaan vaikka kuinka ois väärä ajankohta ja olis päättänyt olla yksin. Ei niitä pysty sillä lailla sulkemaan mielestä. Joten jos joku niistä torjutuista ei nyt ole haaveissa ja harmita ihan hel*vetisti niin tuskin ne olis olleet kuitenkaan niitä "the one" -matskua.

Ja toi tommonen läheisyydenkaipuu alkaa olla niitä ensi merkkejä siitä että jossain kohtaa on mennet pureskeltu ja alkaa olla aika taas vastaanottaa jotain uutta, kyllä se fiilis sieltä sitten tulee itsekseen.

Päivämäärä:   17.3.13 01:29:51

R, ethän sä pahassa kunnossa oo ku toi kirjottaminen sujuu kuitenkin noin hyvin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:31:38

Sieltähän se tuli, MR:n näppikseltä, syy monen muunkin yksinäisyyteen: ajoitus ei hyvä, mutta koskahan sitten olis? Missä mättää kun ei koskaan tunnu hyvältä hetkeltä? :(

Anna tulla ärsy, pane parastasi :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.3.13 01:33:41

Nii en tiedä. Aina sitä asiat tietty jotenkin selviää, mutta nyt ei oo olo ihan paras mahdollinen.

Tuli muutenkin puhuttua varmaan jo vähän ohi suun, niin parempi hiljentyä ja kait sitä joutaa jo nukkumaan. Öitä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:34:30

|ü|Ü|ü|Ü|ü| <-- siskonpeti korun viekkuun

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:35:13

minority, haleja ja jaksamisia sinne, kun kuulostaa siun olo niin surkealta, öitä ja nuku hyvin!

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:35:47

ruoste, ihana!! =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:36:17

Taas se karkasi heti kun tuli vähän herkistelyä. :P Hyvää yötä Minski, onni myötä. Kauniita unia rutistettavista taskuvenuksista :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:38:50

Tolle toiselle isolle hymynaamalle yritin piirtää kierot silmät, koska se on kännissä, muttei onnistunut. Muuten noi ovat mielestäni aika näköisiä, eikö totta? Mä oon tossa vasemmassa laidassa :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:39:10

mieki taidan lähtä nyt viimein nuo koirat pissattamaan ja sitten painun pehkuihin, saa tulla seuraksi! takaovi on auki =D

hyvää yötä ja kauniita unia kaikille ja kiitos tämän illan seurasta, olipa kiva pitkästä aikaa vähän täälä höpötellä =)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 01:40:10

juu tunnistinkin sut ruoste siitä ;) selkeä yhdennäköisyys! =DD

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:42:14

Joo toi kannattaakin kertoa kaikille kaheleille sarjahurmaajille ja kummituspollareille. "Tervetuloa, takaovi on auki ja keittiön pöydällä on makkaraa!" :D Hyvää yötä korulause :)

Päivämäärä:   17.3.13 01:44:21

No huh huh.. Näppärille sattuu sormet aika kivasti tälleen pikkasen ottaneenahin...

Eikai ne muuaanne satukkaan sit, tai mistä mie tiedän.. (hymy)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 01:46:32

Ai mistä sie tiedät? Onko ärsyn näpeillä oma tahto? Eivätkö ne muista kertoa, missä ovat seikkailleet? Tuhmat näpit :)

Päivämäärä:   17.3.13 01:47:09

Öitä Minski, koitahan toeta, ei tohon kuole :)

Mitähän ihmeen ohi suun se ees on puhunu, en mä ainakaan huomannu mitään... Ai sitä vai että sillä on tunteet? Joo miesten ei passaa sellasta paljastaa :p

Mä oon kyllä yks noista isommista tossa ruosteen väsäämässä siskonpetisetissä, vieläkin ihan ähky :D Silti tekis mieli jotain jälkkärii... :D

Öitä korulauseelle,(joka muuten lyhenis hyvin kortsuksi :p) äläkä pidä niitä ovia auki!

Päivämäärä:   17.3.13 01:59:20

Kyl helvetist pukkaa sinkuilla asiaa, jos jossain iltapäivästä edellisen topan laitoin ilmoillle... eihän kukaan voi superoikolukee kaikee.. huh.

Tiivistelmää, kiitos :D

Päivämäärä:   17.3.13 02:10:12

R, ei kyllä nyt kykene muistamaan saati kahlaamaan enää mitään lyhennelmiä, kyllä taitaa suurin osa olla ihan joutavanpäivästä lätinää :D

Päivämäärä:   17.3.13 02:13:04

M., niin ettei mitään maata tai muuta mullistavaa oo ainakaan tapahtunu...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 02:15:41

Let's see... äRsy ja hörhönalle karkasivat kaljalle kahden maissa. Tyttöjä ei kutsuttu. :( Niinan heppa oli polkenut kantansa auki, työt siivoilivat ja lenkkeilivät, yhtä laiskotutti, toista väsytti, ruoste painui tallille. Jysse kävi räpsimässä nättejä kuvia ja piste sai hyviä heppauutisia. Kaksi daamia poti ikävää, koska ovat hurjan ihastuneita, muut säälivät ja kadehtivat. Kessu kutsuttiin kupille naapuriin mutta se ei tainnut päästä tänään(kään) takapihaa pidemmälle. Jossain välissä märehdittiin taas, että fb se vasta on kamala paikka ja eikä ole, eipäs juupas. Missin wuudelille tuli tassupipi :( Edellisen topan lopussa oli vahva vohvelin käry. Sitten katseltiin yhdessä kauhuleffaa ja podettiin kamalaa halipulaa. Lopuksi pedattiin siskonpeti korulauseen makkarin lattialle ja pantiin maate.

Näin sinkkulassa tänään, mitähän sankarimme huomenna keksivät? Liity seuraan, niin sekin selviää! Huomiseen :) o/

Päivämäärä:   17.3.13 02:22:46

Ruosteella ei vois oikein hienompaa tiivistystä olla.. :D

Ite en ainakaan pitkiä kaljoja päivällä vetäny, sit illalla sitäkin edestä :D

Päivämäärä:   17.3.13 02:24:52

Oho, ruostehan se hyvin lyhenteli! Jos on noin skarppi niin tuskin uni vielä tulee ;)
Hyvää yötä kuitenkin :)

Mä tuijotan ihan koomassa geordie shorea, en yleensä koskaan kato mut nyt jumahdin kattomaan tyhmyyden multihuipennusta :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.3.13 02:29:22

Pistekö siellä epäili, että löytäisin reissulta lisää ihmeellisiä miehiä. Olihan siellä jokunen, joka vilkuili, mutta mua ei nyt kiinnosta enempää vilkuilla muita. Onneksi paikalla oli miespuoleinen luottoystävä, jonka seuraan voi aina mennä karkuun ilman mitään taka-ajatuksia. :P

Päivämäärä:   17.3.13 02:32:23

Tirli, sun olis tietenkin pitäny bongailla niitä meille muille ja laittaa tulemaan postissa :)

Päivämäärä:   17.3.13 02:35:01

Voihan perkule, nelikko päällä pitää mennä omassa kämpässäkin jo...

Tirli:llä on nyt ollu hieno ilta?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.3.13 03:10:01

Iltaa. Tuo unimasa voisi jo lähteä, ja lakaista hiekkansa.

Asiaahan täällä on puhuttu ja ruoste sen hyvin tiivistänyt. Halipulaan olen niin tottunut, etten sitä edes itse huomaisi.

Tirlillä on salaiset miesvarastot?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 07:34:33

Huomenta, näin vanhemmiten pitää aina olla se b-suunnitelma takataskussa.:) Jospa kahvia ja kinkku/juustosämpylää nassuun.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.3.13 08:35:25

Huomenta, jotain leffaa yritin eilen illalla katella mutta ei nuo silmät näköjään pysy nykyään yhtään auki :)

Ruoste: kyllä mä tänäänkin jotain eimälsää keksin :) ainakin jotain laitehuoltoo pitäis vähän tehdä ja ulkonakin varmaan viihtyy jos tulee samanlainenpäivä mitä eilen :)

Nyt kyllä pötkötetään vähän aikaa kun ei ole pakko lähtee mihinkään, ja katellaan piirrettyjä :)
Jotenkin huonompia nyky aamupiirretyt mitä ennenvanhaan, missä on esim tohtori sykerö? :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 08:37:21

Heh hee Maasturihörhö, Tohtori Sykerö oli hyvä.:D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.3.13 09:20:46

Huomenta!

Toooosiii hyvin toimii tuo valokuitu; tänään ei löydä nettiin ollenkaan, prkl >:/ Onneks tuo Soneran laajakaista toimii vielä pari päivää, se on sentään ollut luotettava ja hyvin toimiva, paitsi aina silloin kun joku tomppeli sähkömies kaatoi puita kaapelin päälle, tai kun joku rattijuoppo ajoi sähköpylvään kumoon niin ikään kaapelin päälle. Ja kehtaavat vielä mainostaa tuota valokuitua toimintavarmana :o

Aivan mainio tiivistelmä kyllä ruosteelta =D Mie en viitsinyt avata sitä invalidi-hevosen pakettia vielä aamulla ollenkaan, näytti niin siistiltä, eikä jalka tuntunut kuumalta tai näyttänyt turvonneelta; katotaan sitten päivällä mitä sieltä löytyy!

Tohtori Sykerö on kyllä mainio! Eihän siitä ole montaa kuukautta, kun sitä näytettiin kakkosella näin sunnuntaiaamuisin; katoin aina kun muistin ja ehdin, saattaa olla vielä joku jakso boksilla tallessakin :) Nuo nykypiirretyt (suurin osa) on kyllä ihan kamalia, jotain japanilaisia välkkyviä öttiäisiä vaan, joita katsoessa saa päänsäryn ja epilepsiakohtauksen; ei kiitos. Tohtori Sykerö, Muumit ja vaikka Tenavat oli paljon parempia. Eikä nykyään osata tehdä enää kunnon piirrettyjä elokuviakaan, ne on kaikki muuttuneet animaatioiksi :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 10:30:30

Joitakin wanhoja piirrettyjä saa nykyään DVD:llä ja youtubestakin löytyy osa, mutta ei se ole sama asia, töllöstä niitä on mukavampi katsoa, sohvalla röhnöttäen tietenkin. Japanilaiset ovat aina osanneet tehdä piirrettyjä, voiko kukaan vastustaa suurisilmäisiä pörriäisiä? Eniten kaipaan sunnuntaisin Tao Taoa ja kahta pientä karhunpoikaa, Jakia & Nukaa. <3

Nyt kaipaan kuitenkin kahvia, vahvaa mutta lempeää, piristävää ja rauhoittavasti porisevaa. Huomenta tyypit :)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 11:04:02

huomenta! =) takaovi oli auki, ei näkyny sinkkuhurmaajia eikä murhaajia, koirien kanssa keskenäni vaan nukuin enkä päässy etes siskonpetin pariin, mihin työ jäitte kuppaamaan ku mie oottelin! =D

ulkona on aivan ihana ilma! mietin tässä, että saakohan tuota taloyhtiön lumilapiota lainata, että lapikoisin lunta vähän takapihalta poies, jos tulis kesä tähän miun pihaan nopeemmin... =) melkein tekis mieli ikkunoitaki vähän pestä ja matot vois viiä pihalle. mikä lie on päässä vinksahtanu, ku tämmönen into iski!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:10:41

On kyl tosi makee ilma, ei oikeen Ruosteen suunnalta tuleva auringonvalo iltapäivällä viellä jaksa lunta sulattaa. Takapihan vois kyl lapioida puhtaaks, kaikki saa itte tehrä, ku ei viellä ole sitä akkaa siunaantunut paikalle.:D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:14:52

Aamupäivää sinkkulaan!
Olihan yö!!
Vähän kolmen jälkeen koirat aloittivat sellaisen haukkumisen ja murinan, että heräsin sydän syrjällään kesken makoisten unien ihmettelemään, et mitä nyt tapahtuu...
Ikkunoista ei näkynyt mitään poikkeavaa, siispä koirien kera ulko-ovelle ja terassille. En ehtinyt kuin raottaa ovea, niin kaksikko ampaisi pihalle julmetun metelin kanssa. Joku viiden promillen känniääliö oli lähtenyt oikomaan reittiään pihani poikki ja sukelteli umpihangessa ilman kenkiä. Äijä lamaantui täysin, kun koirat hyökkäsivät molemmilta puolilta murisemaan ja haukkumaan valehyökkäyksien kera.
Sanoin sällille, et konttailehan kotiisi ihan teitä myöten, me nukutaan öisin ja sitä saa mitä tilaa, jos meidän pihan läpi yrittää oikoa öiseen aikaan.
Puheesta ei saanut mitään tolkkua, sopersi jotain että kengät on hukassa. Kai ne tuonne umpihankeen jää, kun pihalla on lunta varmasti 60 cm tuiskupaikoissa. Hanki ei ollutkaan kantanut yli satakiloista ukkoa, vaan upposi joka askeleella.
Kun pääsi kolatulle oihaosuudelle, sanoin, et hae kenkäsi, mut päivällä, kun ei olla koirien kanssa kotona. Pakkastakin oli reippaasti, joten oli varmaan varpit jäässä....
No, episodin seurauksena naapuritkin olivat ovien raoissa ihmettelemässä pihalta kuuluvaa mekkalaa. Kerroin, et öinen kulkija oikoi meidän pihan läpi ja koirathan eivät siitä tykänneet. Koijat oli kyllä niin raivona, etten ole ikinä ennen moista esitystä niiltä nähnyt!
Ei olisi uskonut, että mamman pikku mussukat noin raivostuvat:).

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   17.3.13 11:18:25

höh, eikös kessu tommoset ruumiilliset työt, niinku lumen lapiointi oo enemmän miesten hommia! se akka sitten touhuaa keittiössä ja pyykkää ja siivoaa jne ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.3.13 11:20:05

Hemmetin hyvin koirilta toimittu, just noin pitääkin.:) Piste taisi hieman säikähtää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.3.13 11:24:36

Kessu on nyt ymmärtänyt ihan väärin. Se lumen lapiointi on kyllä KESSUJEN hommaa, ei taskuvenusten. Ja sori, en ole ihan niin loistava ja valovoimainen persoona, että säteilyni sulattaisi lumet siellä asti. Yritän hidastella siitä myöhemmin ohi ajellessani ja hymyillä siihen suuntaan. Irvistelyni ei sydämiä sulata, mutta jospa se tepisisi Saukkolan ikijäähän ;)

Ei ole kiire mihinkään, ihanata.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7RPCFfudmU

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.3.13 11:29:36

Mä alan tulla siihen tulokseen, että ainakin mun kohdalla homma menee niin, että jos mä olen liikkeellä sillä ajatuksella, että ei yhtään miestä mulle, kiitos, niitä olis tulossa joka nurkan takaa. Mutta jos kaipaisin seuraa, se loistaa poissaolollaan.

Mutta oli siis kiva ilta. Bändi, jota oltiin katsomassa, on aivan huippu.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.