Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 226

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.3.13 12:25:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=940938&t=940938

Siitä se lähtee..

Re: Sinkkujen topic 226

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 12:30:07

Herramunjee, se on hereillä!

Titityy :) Mitäs ärsy tänään meinasit tehdä? Sulla on muuten viuhahtaminen vielä suorittamatta, ettäs tiedät.

Päivämäärä:   16.3.13 12:52:51

Emmätiedämitämäteentänään.. varmaan meinaan olla kännissä, ja väkevästi :D

Viuhahtelu on joo.. suorittamatta.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   16.3.13 13:15:01

Nonii, harrastetallin pölynimuri päästi savut ulos; koita täs ny sit harrastaa... :/
Eikä ollu varmaan kolmeekymment vuot vanha, heti rikki, ihapaska... :)

Mitäs sit nyt sit tekis, pitäiskös ruveta kaljottelemaan :D

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   16.3.13 13:16:29

Hörhonallella on hyvä suunnitelma :D

Mä taitaisin tarvita pari tasottavaa kanssa tähän olooni, mutta toisaalta se on itseaiheutettua, niin kärsitään nyt sitten.

Päivämäärä:   16.3.13 13:34:56

"Nonii, harrastetallin pölynimuri päästi savut ulos; koita täs ny sit harrastaa... :/"

Meinasitko että on siivouspäivä tallilla? Ikkunat puhtaaksi ja pölyt pois nurkista :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 13:46:42

Hörhö, johan se kello alkaa olla kaksi... :D Vitsit miten sitkeä hooveri teillä, toivottavasti se sai arvoisensa hautajaiset.

Älkää nyt pojat vielä heittäytykö hunnigolle, reippailuaikaa on vielä monta tuntia ja kelikin on nyt niin kohdillaan, että oikein ärsyttää! Ei meinaan kehtaa enää olla sisätiloissa. Minä tiedän yhden pienen mammutin, joka pääsee tänään metsälenkille... :)

Häipyis nyt toi hedari niin vois itseki painua aurinkoon. Peltilehmä tarttis perusteellisen putsauksen ja sitten taidan kaivaa pulkan esiin varastosta. Jos vaikka tota parimetristä kökkökasaa laskis, eiköhän silläkin saa ahterin mustelmille. :P Oletteko muuten koskaan laskeneet laskettelumäkeä pulkalla, liukurilla tai jätesäkillä?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   16.3.13 15:00:46

Minä olin kovasti menossa ratsastamaan, paino sanalla olin. Heppa piti taas omatoimisen alkuverryttelyn, ja oli sitten siinä hurjastellessaan rikkonut kinttunsa :( Toivon mukaan ei mikään iso juttu - hokin polkema http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151493514139586&l=81f339d8a6, mutta olen kuitenkin sen verran varovaiseksi oppinut noiden kanssa, että jätin sitten hepan liikuttamatta ja tyydyin vaan putsaamaan haavan ja paketoimaan sen.

Mutta ihana ilma tuolla kyllä on, olis ollu hieno ratsastuskeli! Aurinko paisto pilvettömältä taivaalta, ei tuullut enää, ja pakkanenkin oli tippunut seitsemään asteeseen, niin käytiin sitten koiran kanssa kävelyllä ihastelemassa maisemia. Valitettavasti maisemat oli samat kuin joka päivä, mutta kyllähän ne näyttää tällä kelillä paljon hienommilta :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.3.13 15:03:09

pisteellähän se on erinomainen miesmaku, ruoste vois ottaa vähän oppia :D

Eipä oo laskettelumäkeä juuri nähty muutenkaan, ala-asteella tuli piipahdettua. Mun mielestä jalkoihin ei kuulu sitoa mitään tasapainoa horjuttavia välineitä ;) Mutta pulkkamäkeen ois kyllä joskus kiva mennä, ei oikein tuu lähettyä..

On kyllä upea ilma, oltiin reilu tunti koirien kanssa tuolla ja ne otti kyllä huolella ilon irti :) Ite vaan käpsyttelin rauhassa ja kattelin niiden touhuja:)

Nähtiin myös tän kylän hullu terroristi koirien kanssa. Ne on purreet ne koirat vaikka kuinka montaa piskiä täällä, ja hyökänneet meidänkin kimppuun, sillon mul oli onneks vaan yks koira ja sain puolustettua sitä niin ettei päässy iholle. Tää kaheli kun ei pysty niitä koiriaan pitelemään, ne vetää ittensä irti ja yks koira joutunu teholle. Eikä se usko mitään sanomisia, täys hullu. Nyt niillä koirilla on visusti kuonokopat päässä. Se joutu oikeuteen tosta hommasta, ja varmaan on määrätty näin, se on niin hullu ja tyhmä että ei se muuten pitäis mitään koppia. Sinänsä jännä ettei tästä oo ollu mitään lehtijuttua, en oo kuullutkaan että suomessa olis tämmöstä. Joku isompi auktoriteetti sen on silti pakottanut tohon, se on ihan varma. Luojan kiitos.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 15:09:56

Voi harmi niina :/ se on kyllä totta et parempi antaa parantua kunnolla niin säästyy paljon vähemmällä.

Ja heipparallaa maailma, ulkomittari näyttää 20 lämpöastetta ja parveke ois nyt tosi kiva. Käytiin kahden kaverin kanssa yli 2h reippailemassa pelloilla, metsiköissä, kallioilla... syötiin katajanmarjoja pelleiltiin ja otettiin juoksikilpailuita umpihangessa jne, loistofiilis! :)

Illalla vielä salille niin jes. Ois hiiirmuisen kiva juoda jonku kanssa illalla pari siideriä ja saada pieni huppeli päälle, mut mulla ei ole seuraa enkä yksinkään halua vaivautua. Joten ehkä olen sitten ilman, vitsi kun tuliski jotain kivaa yllärimenoa illalle! :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 16:17:13

Niina uuh, paraneehan tommonen, kaviostakin oli pikkubitti lohjennut. Piti katsoa kuvaa käsilläseisten.:D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   16.3.13 17:08:13

Eipä auennu niinan linkki puhelimella, tai sit mä en vaan jaksanu odottaa :) huonosti oli vissiin kumminkin käyny...

marsun aivastus kuulu jo hooverin muistolle :D eli nallelle vähän nallee... mur... :D
Kai se sentään täytyy jotain aktiviteettiä vielä keksii, vaikka siivouspäivän piloille meno aiheuttaa suunnatonta mielipahaa (taisitei) :D

Päivämäärä:   16.3.13 17:12:35

Ai, Niinallakin elukoilla tyypillisiä talvivammoja, meillä alko yks kynsinauha vuotamaan siihen malliin että huomisen kauniit kelit tarvii vissiin katella remmissä. Ärsyttäviä tommoset :/

Mä en viitti tehä enää mitään, ei huvita :D Ihanaa löhötä ja kattoo töllöö. Jäi se kampaajallekin meno sit, ehkä siel ei ois ollutkaan vapaata ;) Jos ehkä huomenna menis, saa nähä...

Päivämäärä:   16.3.13 17:25:32

Ei siitä mitään kavioo lohjennut (onneks!); ei oikeestaan oo kuin kraateri päkiöillä ja pari naarmua. Onneks nyt on niin kylmä ja kuivaa vielä, niin vähän hillitsee pöpöjen kasvua.

Ei se muuten ollu onnistunu se mun viimeöinen prinsessaelokuvan nauhoitus :( Tallenteessa oli kyllä oikea nimi, mutta elokuva puuttu, oli vaan ehkä 10s edellistä ohjelmaa. En ymmärrä, mikä tuota rakkinetta öisin riivaa, kun kyllä se päivällä osaa nauhottaa oikein..?

Mutta voi, päiväunet on kyllä ihana keksintö, nytkin on taas semmonen olo, että vois vaan pötkötellä koko illan. Mutta ehkä täältä pitää kohta nousta ja tehdä jotain järkevämpää. Alotin eilen tekemään uutta "koteloa" mun puolikuuveitselle, niin vois jatkaa vaikka sitä. Jos jaksas.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 17:39:56

Jaa, no mulla on silmissä vikaa, ei mikään ihme ettei vanhuus tule yksin.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 17:46:23

Väsyttää ja makoilen sängyssä katellen spartacusta. Ei oikein jaksa tänään tehdä mitään. Ei jaksa kirjotellakaan kunnolla. Nyt on minski jotenkin ihan naatti.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 17:48:51

Helou sinkut:)!
Ei toi Niina paha ole, mut hoitoa tarvitsee kyllä. Onneksi on pakkasta ja lunta, pysyy pöpöt poissa!
Ja siinäkin mielessä onni onnettomuudessa, ettei lumisessa tarhassa jää hokkeihin mitään paskaa, joka painuis syvälle reikään.
Ikäviä kraatereita noi on ja kestää kauan, ennenkuin paranevat kunnolla. Rasittavinta on se, kun kuvittelee, et haava on jo hyvin umpeutunut, se ratkeaakin ratsastaessa uudelleen....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.3.13 18:59:30

Hyvää iltaa! Olipa hieno ilma tänään ja mikä parasta huomiseks luvattu samanlaista ilmaa...

Auringonpaisteen innoittamana kävin pitkästä aikaa ulkoiluttamassa kameraa, alla olevasta linkistä löytyy muutama foto jotka tarttui reissusta kennolle.
http://sdrv.ms/WpleYx

Aikas ikävän näköinen toi Niinan hevosen kinttu :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 19:23:53

Hieno antiikkilukko.:) Naapurit pitää bileitä, niin ei tarvitse kylille lähteä. Naapurin muuttanut sinkkuleidi, sellainen taskuvenus pyysi muutamalle illan mittaan, onkohan sillä jotain taka-ajatuksi? :D
http://www.youtube.com/watch?v=1hmZrftpZr4

Päivämäärä:   16.3.13 19:35:25

Mä oon kans ollu ihan täys vetelys koko päivän, sillon iltapäivällä lenkillä jaksoin kyl mut tuli vissiin raitisilmamyrkytys :p

Yritin mä taas saada niitä kuvia kun keliki tommonen, ei toi känny vaan veny niihin :D

Tossa pari muurahaisen kokosta kaurista, vitsi miten kivoja kuvia sais kyllä ku ois kunnon kamera ja vähä zoomia...

http://aijaa.com/7oE1gZ
http://aijaa.com/CqafNT

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 19:35:55

Mitäs laiskuutta tänään on ollu liikkeellä?

Mä tein vielä ruokaakin, sen jälkeen kävin kaupassa, salilla, saunassa ja koiran kans iltalenkillä, ja nyt vihdoin voin heittäytyä sohvalle. Ostin myös karkkipussin, mut oonki liikkunu tänään ihan hurjasti niin se on vähintäänkin sallittua, varsinkin kun on viikonloppu.

Meidän tallin heppa (tai se talli jossa polleni oli, ja jonka omistaja on myös kaverini), oli pärjännyt tänään tosi kivasti raveissa. Mahtavaa :)

Nyt sitä seuraa kiitos!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 19:40:36

Ja tää mun kyynärpää, ihan uskomattoman kipeä. Että sitä voiki olla tunari :/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 19:44:39

Hellou ja mä päätin nyt aktivoitua täällä kun alkaa toi opiskelu ottaa päähän. Ja kaiken lisäks joku ihmeen ikävä yht henkilöö kohtaan niin täytyy kehittää jotain tekemist ittelleen, outoa tämmönen...

Niina, melkos hurjalta tuo näyttää mut tosiaan onneks on talvi ja kuivaa. Aristiko heppa tuota yhtään?

Kessu, mene nyt ihmeessä ottamaan selvää :D tai ainakin tutustumaan

Ja iltaa myös Jyssel, Missil ja paukel :) oliks muit..? Hörhö ja Minski..? No iltaa nyt sit vaan kaikille

Päivämäärä:   16.3.13 19:50:55

Mun on vaikee uskoo että Kessu uskaltais edes sinne naapuriin, ja varmaan tästälähin piiloutuu siltä myös visusti :P

Pauke mihin sä oot kyynärpään satuttanu? Mul on menny jotain vissii ohi...

min, ai että ikävä, no voi hitsit, sen siitä voi kyllä riesakseen saada :D Kaikella kivalla on hintansa... ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   16.3.13 19:54:30

Jyssen kuvissa oli jotain kiehtovaa..!

Ja iltaa tänne! Sain just imuroituu pirtin :) ja on ulkoiltukin.. ja autookin hoivattu jajajaja... Mikää laiskapäivä oo. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 19:58:50

Missi, nii-i, on tämä julmaa :D ja edelleen pelkään et koska tulee joku isku päin naamaa niin ku ennenki... mut kai sitä täytyy vaan uskaltaa... tässä ei kyl ole mitään logiikkaa, eihän?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.3.13 19:59:34

Mulla on kans ikävä. :(

Sitä mä olen koko ajan sanonut, että ihastuminen on kauheeta, kun menee elämä ihan sekaisin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.3.13 20:00:35

No KESSUlla on tuhannen taalan paikka mennä taskuvenukselle muutamalle:)!
Jos siis rohkenee edes naapuriin......

Päivämäärä:   16.3.13 20:01:43

Ja voihan neito olla hevosnainen, ei muuta kuin kysymään!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.3.13 20:07:57

Ei ole näemmä iästä kiinni tuo järjenvastainen pelko, että kohta tulee isku vasten kasvoja.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 20:08:49

Höh mää kävin jo ja illalla menen uudestaan, käpäsen vaan suihkussa. Pitäs viellä seinänaapurissa käydä whiskipaukulla taas.:D Tiedä vaikka jorataan viellä tänään lumihangessa.:D

http://www.youtube.com/watch?v=oZCm9o-9Ukc

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 20:12:36

Tirli, voidaan sitte ikävöidä yhdessä, aattelin just käyd ostaas poppareita :P Mut no joo, mul on ainaki henk.kohtasesti jo hyvin vaikeeta päästää joku henkilö henkisesti lähelle, fyysisesti nyt ei ol oikeestaan ongelmaa kun ei tartte pohtii omia tunteitaan sen tarkemmin... mut voi kiesus tätä olotilaa, pitiks ton yhen just nyt lähtee ulkomail huitelee... *nyyhnyyh*

Kessu, :D

Päivämäärä:   16.3.13 20:13:07

Kessu, pics or didn't happen :p

Jessus tätä vetelyyttä...

Päivämäärä:   16.3.13 20:14:07

Onko täällä havaittavissa pientä sarkastista piikittelyä erästä henkilöä kohtaan...? =D =D

min -> ei aristanu ainakaan vielä, täytyy avata se paketti nyt illalla ja kattoa, mikä sen kintun tilanne on nyt. Sovitaanko vaikka niin, että siisti ja kuiva kraateri, ei lämpöä eikä turvotusta, jookos?

Jysse taitaa tykätä vanhoista ruostuneista lukoista? Vai kuka se linkitti sellaisen kuvan aiemminkin..? Se puunkäppyräkuva oli hieno!

Miekin kuvailin tänään, mutta yllätys yllätys, vaan hevosia ;) Ja erehdyin kattelemaan facebookista meidän poikien varsavideoita; oli ne sitten ihania ja söpöjä. Ja pieniä. Vajaa pari kuukautta pitäs vielä jaksaa odotella seuraavaa pientä saapuvaksi. Pitäskin etsiä sitä ennen valvontakamera, että saa vahtia tammaa kotisohvalta käsin. Mahtaako joku muistaa, minne mie laitoin sen valvontakameran sillon puolitoista vuotta sitten, kun se oli edellisen kerran käytössä; mulla ei oo mitään muistikuvaa...? Jos nyt alkais etsiä, niin ehkä ehtis löytää sen siihen mennessä, kun sitä tarvitaan :/

Päivämäärä:   16.3.13 20:15:36

Tirli ja min, tiedän tunteen, eikä tarvi ajassa mennä kuin viikko taaksepäin....
Elämä on, enimmäkseen iskuja, harvakseltaan halauksia:).

Päivämäärä:   16.3.13 20:16:10

Ja mulla hiipi tervan tuoksu nenään Jyssen kuvista :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 20:18:03

No voihan ikävä, mietin tässä et pitääkö tuntea sääliä vai ei Tirliä ja miniä kohtaan ;)

Mission, eiku ohhoh en tainnut edes sanoa kyynärpäästäni mitään, muutaku valitusta :D
Sattu niin nolosti et käveltiin kaverin kanssa pellolla umpihangessa ja otettiin kilpailu et kumpi on ennemmin tiellä. Olimme siinä lähes yhtä aikaa, mut koska mulla ei tietenkään ole yhtään kilpailuviettiä (eipä), enkä voinut hävitä niin tein sit vielä lopuksi syöksyn siihen tielle :DD Voitin, mutta tulin aika hienosti kyynärpää edellä maahan. Nyt sitä jomottaa ja kolottaa ikävästi koko ajan :/

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   16.3.13 20:20:33

Hyvä että muutkin on naatteja, ei tarvi potea huonoa omatuntoa. :D Keli on ollu mitä hienoin ja koiran kanssa on lenkkeilty oikein urakalla.

Niinalla huonoa mäihää, nuo on ärsyttävän hitaita paranemaan. :( Jyssellä hienoja kuvia.

Päivämäärä:   16.3.13 20:21:51

Mä en sääli Tirliä ja miniä, vaan oon iloinen heidän puolestaan :) Ihanaa kun kaipaa jotain noin,... tuskin muistan miltä se oikeesti tuntuu.

Päivämäärä:   16.3.13 20:26:19

Jyssen kuvat oli muuten joo hienoja, oon vähä kade ja haluisin kans kunnon kameran... Mulla vaan olis se ongelma etten jaksais kumminkaan raahata sitä ikinä mukaan :p

Pauke, ei tollee :D Toi on kyl varmaan pitkään kipee kun on kunnolla tärähtäny, toivottavasti ei hajonnu mitään :/

Joo en taida kyl sääli myöskään näitä ikävöitsijöitä, vähä ehkä kade itekin ;)

Koirat on ollu ihan ketarat pystyssä lenkin jälkeen, mut nyt ne on alkanu liikehtiä. Elonmerkkejä näkyvissä ja kohta alkaa vihjailut iltalenkille, jospa se ees piristäis vähä...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.3.13 20:26:20

Kiitos kiitos. Kuvat on otettu ruosteen vinkkaamasta paikasta eli osa kunniasta kuuluu myös hänelle.

Niina en mä nyt varsinaisesti tykkää vanhoista ruostuneista lukoista, ne on vaan jotenkin "kuvauksellisia" :)

Eräiden kirjoituksista on havaittavissa seuraavaa :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 20:29:07

Juu, ikävä on aivan ihana tunne pieninä annoksina, pitempinä ei sovi mulle.
Jos olen viikon reissussa muilla mailla ilman hevosia ja koiria, teen melkein kuolemaa ikävästä niihin!
Ei edes uskalla kuvitella, minkälainen ikävä olis miestä!!!!!! Hyrrrrrr...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.3.13 20:32:13

.: No mä kans tiedän jo, että etäsuhde ei ole mun juttu pidemmän päälle. Mutta onhan se hyvä, että erillään ollessa tulee ikävä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 20:34:18

Niin Missi mikä ei tapahtunut? Tirli, tähän ikään mennessä on jo tottunut saamaan "iskuja päähän". Kasvot eteenpäin ja lippu korkeelle.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 20:36:57

No nyt on poppareita joten ehkä mä selviydyn jotenkin. Pitäisköhän avata joku pullo, lonkeron oon jo juonu

Niina, sovitaan niin :) kaikille mukavempaa sillen

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.3.13 20:39:17

Mä lähden just kohta kaverin kanssa keikalle. Eli heippa taas.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.3.13 20:41:32

Taskuvenus ei kuitenkaan Kessulle kelpaa, voihan sieltä toki juoda viinat pois.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 20:44:12

Nojoo eihän se ikävä tietenkään kivaa ole, mutta on ainakin joku jota ikävöidä ja jonka myös vielä näkeekin :)
Iloinen olen teidän puolestanne!

En usko että tästä kyynärpäästä mikään on hajonnut, mutta kipeä on. Voihyvänenaika :D

Jyssen linkittämä biisi, oi miten legendaarinen! :)

Päivämäärä:   16.3.13 20:46:01

Tirli, varo, ettei taas singahda joku ihanuus hollille;)!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 20:49:21

Tirlille hyvää keikkaa :)

pauke, ei pidä olla liian kilpailuhenkinen :P

Jysse taitaa vihjail jotain... esitän etten ymmärtänyt... (:D)

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 20:49:56

Heh hee Kurnau, juodaan ensiksi naapurin isännän viinat pois.:D

http://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   16.3.13 21:00:36

Pistäs KESSU ny asiat tärkeysjärjestykseen:D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:02:48

Niinpä, viinahan se on se viisaiden juoma......
Varmaan tuhannen tuiterissa taskuvenus kovasti tykkää kännisestä miehestä...jos siis fiksu nainen on.

Päivämäärä:   16.3.13 21:04:55

Uki, sitä on tullut pantua jo niin paljon, ettei mikään hirmiä kiirus ole.:D

Päivämäärä:   16.3.13 21:05:19

Nii, mikä sitte kellekki on milloinki tärkeintä :D

Päivämäärä:   16.3.13 21:09:11

No sinkkuna voipi hieman rällätä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968

Päivämäärä:   16.3.13 21:10:43

Puutarhassa tuoksuu ruoka. Eiku olohuoneessa tuoksuu Cothivet; mulla oli se puteli väärinpäin kädessä kun suihkin menemään. Kyllä sitä sitten lopulta meni ihan oikeeseenkin osoitteeseen. Eihän se mun hieno paketointi ollu pysyny kunnolla paikallaan; olipahan ainakin se haavakohta saanu ilmaa.. Ihan hyvältä näytti ainakin toistaiseksi, ei ollu arka, eikä tuntunu kuumalta. Laitoin nyt yöksi uuden paketin, toivottavasti se pysyy paremmin paikallaan, ettei sinne lentele jotain turvehiukkasia.

Mulle tuli taas vilu, kun piti paljain käsin touhuta tuolla pihalla. Pitää ehkä etsiä youtubesta jotain espanjalaista mussiikkia, jos se lämmittäs edes mieltä ;)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:30:50

Jaha, nyt sit tuli lähtö muille maille kesän lopuksi:).
Pikkupoika pääsi ammattilaiselle treeniin:)!!
Arvatkaapa, mitä teen, no tuuletan ja hyppelen pitempää kuin kolmiloikkaa:D:D!!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.3.13 21:34:34

Piste iso askel ja täältä onnittelut, Ja sielläkin voi tapahtua vaikka mitä.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 21:34:52

Vautsi piste! Minnekä kauas poika pääsee? Ja sä lähet mukaan, lähteekö koirat tai toinenki heppa? :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:40:21

Kiitosta kiitosta!!!
En nyt osaa vielä sanoa mistään mitään, tuli vaan meili, että teretulemast loppukesästä ja tässä pitää nyt tuuletella ensin ja sitten alkaa miettiä mitä teen...
Kurnau, mä olen joskus maininnut, et kyllä se ulkomaalainenkin kelpaa;)....
Jos ei kotomaasta löydy.

Päivämäärä:   16.3.13 21:43:11

Kivaa, piste onnee!!! :)

Päivämäärä:   16.3.13 21:43:27

Piste vau, se sitten jenkkilä kutsuu jatkossa, kuten muitakin.:)

Päivämäärä:   16.3.13 21:45:39

Onnea pisteelle! Tosi mukava juttu tuo :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:49:03

Täs jo unelmoin, et kun tullaan takaisin kotiin, ollaan oikeesti hyviä;)....

Päivämäärä:   16.3.13 21:49:39

Ihanaa, olen jäänyt ihmisten mieleen sennulassa; joku oli linkittänyt mun facebook-profiilin tuonne "rumia naisia" -ketjuun...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 21:49:46

Onnea piste! :)

Something in the water http://www.youtube.com/watch?v=8Axj-xvyz8M

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 21:53:49

Niina, tuo näyttää siltä että näyttää jokaisen omaa fb-profiilia. Mä sain äskön kans melkosen slaagin...

Päivämäärä:   16.3.13 21:56:03

"Lähettäjä: min
Päivämäärä: 16.3.13 21:53:49

Niina, tuo näyttää siltä että näyttää jokaisen omaa fb-profiilia. Mä sain äskön kans melkosen slaagin..."

^ Niinkö!?! Sepä mukava kuulla. Mulla nimittäin oikeasti nousi jo sydän kurkkuun. Se on ihan eri asia, jos itse linkitän omia kuviani jonnekin susirumat-topicceihin, kuin että jos joku muu tekee sen. Meni jo ilta pilalle. Mutta sinä pelastit sen, kiitos! :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:56:14

Nyt omalla. Niin missä väitetään rumaksi ja kuka väittää?

Päivämäärä:   16.3.13 21:59:02

Huh, hirveetä ihmisten pelottelua tommonen :D Toi rumien naisten ketjun linkki siis... Itellä kun ei naamiksessa ole omia kuvia ollenkaan niin oisin kyllä varmaan vaan ihmetellyt että häh, jotain vikaa tossa linkissä tai jotain ku avaa vaan uuden välilehden faceen vaikka edellinenkin on auki :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 21:59:06

Niin kuka se nikki oli, mulla menee aikaa mokkulalla avata kaikkia.

Lähettäjä: ihme 
Päivämäärä:   16.3.13 22:04:48

Minority_Report: Olen ns. taustailijoita.. vaikka sinkku olenkin.. mutta Niinan kirjoituksia olen joskus seurannut. =)

Päivämäärä:   16.3.13 22:05:15

Niina, nyt täytyy kyllä vähän jo ravistella jos oot mennyt joskus johki susirumiin naamaas linkittämään, ovat varmaan olleet tosi tyytyväisiä siellä :D

Ihan pöhkö oot, nätti nainen ja tolle itsetunnolle on kyllä pakko tehä jotain, lähetä se jonnekin kurssille? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 22:07:30

Näin mies näkökulmasta Niina, nätti olet ja.......:)

Päivämäärä:   16.3.13 22:11:20

Mission -> on siitä jo aikaa, en mie enää nykyään tunne itseäni rumaksi kovin usein. Yhden kohtalotoverin löysin tuosta susirumat-topicista, ja ollaan nykyään facebook-kavereita :) Ja se löysi jo miehenkin itselleen! On mun itsetuntokin jo parantunut paljon siitä, mitä se pahimmillaan oli. Mutta kyllähän ne asiat nousee mieleen aika ajoin edelleen; vaikka miten yrittäisi unohtaa, niin ei niitä lopullisesti karkuun pääse varmaan ikinä :/ Mutta kyllä mulla on kovasti suunta ylöspäin, ainakin tällä hetkellä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 22:13:28

Mä kyl kans ihmettelin et miten joku on kaivanu mun fb-profiilin jostain ku en ol sitä tän minnekkää koskaan linkittäny. Mut ei toi mikään kiva yllätys ollu vaik tiiänki etten mitenkään erityisen häikäisevän kaunis ihminen olekaan...

Päivämäärä:   16.3.13 22:16:27

Luojan kiitos, etten ole ikinä mihinkään facebookkiin liittynyt!!!!
Aivan karseeta. että joku voi tuosta vaan linkitellä toisten kuvia jne. muille saiteille!!
Häipykää hyvän sään aikana moisesta paskasta!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 22:27:04

ihme: Jaah, vai niin. No saa tänne kirjotellakin, jos kerran noin hyvin muutenkin oot perillä ketjulaisista. =)

Ei niitä kuvia nyt ihan noin vaan linkitellä muualle. Toikin toimii vaan sen takia, koska jokainen menee omalta koneeltaan tohon linkkiin ja siellä on ne omat facebookin kirjautumistiedot luultavasti valmiina. Ei tosta muut kostu mitään tai tiedä kuka tota on klikannut.

Täällä paistuu taas vohvelit. Täytyy varmaan heittää osa pakkaseen, kun tulee taas sellanen kasa, ettei viitti ihan heti syödä pois noita. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 22:29:16

Voi ei, mä haluun kans vohveleita, kermavaahdolla ja vadelmahillolla. Ja kaakaota... Kiitti vaan Minski... täytynee tyytyy teehen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 22:34:11

min: Heh, no etkös sä oo vielä päässy jyvälle. Mä täällä kyselen vinkkejä kaikkiin herkkuruokiin ja sitten vaivihkaa mainitsen mitä hyvää tänään on, jos joku vaikka menis ansaan. xD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 22:37:07

Ei naamakirjassa mitään vikaa ole. Niina oli vaan niin rohkea, et laittoi tietonsa tänne linkkinä. Juu mun tiedot saa vapaasti käydä katsomassa, Tuomo Huttunen Saukkola ja prof.kuva on mister Beenin passikuva.:D

Päivämäärä:   16.3.13 22:38:09

No kyllä tuo Minski on jo yksityisyyden rikkomista!!!
Mä olen aina sanonut, että tuo on helvetistä pois koko facebook ja edelleen olen samaa mieltä, vielä vahvemmin!!!!!!!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 22:39:04

Tällä kertaa Minski mä en mene tuohon ansaan :D ei kiitos lätyille ja vohveleille tänään.

Typerä muutenkin toi koko ruma-ketju.

Onko ihan normaalia pillittä Toy Storylle? Ne pehmolelut on niin reppania, tuli kamala ikävä ja huono omatunto omia rakkaita pehmoleluja kohtaan, jotka vanhempien luona varastossa lojuvat :(

Päivämäärä:   16.3.13 22:45:23

No voin kyllä sanoa, että aika tylsää ja yksinäistä olis ainakin mun elämä ilman facebookia. Joten en ole sieltä ihan pienen syyn takia poistumassa. Eri asia varmaan sellaisilla, jotka asuu jossain kaupungissa ja on paljon tuttavia ja kavereita siellä, ja sitä kuuluisaa "oikeeta elämää". Mulla asuu tällä samalla paikkakunnalla tasan kolme kaveria, ja saattaa mennä viikkoja, etten näe heistä yhtäkään. Mulle facebook on ennenkaikkea yhteydenpitoväline, sen kautta tavoittaa ison liudan muualla asuvia tuttuja ja kavereita, kuitenkin iso osa mun kavereista on peräisin heppakouluajoilta, ja asuvat aivan eri puolilla maata. Mulla ei tule ikinä soiteltua kenellekään, vaan seuraan kuulumisia naamakirjan kautta. Noitten läheisimpien kavereiden ja siskonkin kanssa viestitellään enimmäkseen facebookin välityksellä; aiemmin lähettelin tekstiviestejä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 22:45:25

piste: Ei siitä kukaan saa mitään selville ja jokainen voi naamakirjassa itse valita mitä näyttää julkisesti tai kavereillaan ja säätää asetuksia vaikka niin, ettei hakukaan löydä mitään. Mut joo, ei tonne ihan kaikkea kannata silti pistää itsestään.

pauke: Haha, no mutta säilyyhän noi vohvelit huomiseen ja ylihuomiseenkin. *houkuti houkuti* ;)

En kyll kanssa oikein ymmärrä noita ketjuja. Mitä oon tuolla "junioreiden" puolella käynyt, niin siellä laitellaan aika paljonkin omia kuviaan muiden arvosteltaviksi. Ihan siis sillä, että "arvostelkaa kuvani". Varmaan tekee hyvää itsetunnolle tossa iässä tollaset ketjut, kun jotkut on aika suorasanaisia, jos ei jonkun kuva jostain syystä miellytä. Netti on kyllä muuttanut niin paljon sitä millainen nuoruus nykyään lapsilla on.

Mä en ees muista koska viimeks olisin itkenyt. Oon kyllä aina ihmetelly naisten herkkyyttä tohon, mutta vaikea sitä on kait miehenä koskaan kunnolla ymmärtää.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 22:48:17

Minski on ilkee... mites niitä junia menikään tonne etelään päin...

Mul alkaa toi fb oleen vaan tollanen kuvien säilytys paikka jossa voi kätevästi kyylätä kavereita :D ja jutella niitten kavereitten kanssa.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   16.3.13 22:48:57

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.3.13 22:16:27
Luojan kiitos, etten ole ikinä mihinkään facebookkiin liittynyt!!!!
Aivan karseeta. että joku voi tuosta vaan linkitellä toisten kuvia jne. muille saiteille!!
Häipykää hyvän sään aikana moisesta paskasta!!!"

Aika pitkälti se on kyllä käyttäjästä itsestään kiinni miten paljon sieltä saa tietoa (ja kuvia) kenestäkin ongittua. Tuo mainittu linkki ei johda mihinkään muualle kuin fb:n etusivulle, jos et ole sisäänkirjautuneena fb:ssä. Jos taas olet samaan aikaan kirjautunut sisälle fb:ssä, kuten nyt Niina (ja muutama muukin ilmeisesti) oli ollut, tulee näytölle oma fb-sivu. Ei kenenkään muun.

Ja senkin jokainen varmaan osaa ihan itse päättää haluaako jakaa kaikki kuvansa julkisesti kaikille käyttäjille, vaiko vain kavereilleen, tai vaikkapa vaan joillekin tietyille ihmisille sieltä kavereistakin. Kaikkeahan siellä ei ole pakko näyttää kaikille, mullakin on siellä muutamia juttuja jotka näkyy esim. vain itselle, ne näkyis tollasessa linkissä tietysti jos olisin omilla tunnuksilla sisäänkirjautuneena, mut ei kukaan muu niitä näe vaikka mistä linkistä klikkailis. Tai no, näkee varmasti jos jaksaa nähdä vähän aikaa ja vaivaa, mut tuskin kukaan enää tänä päivänä nettiin mitään valtionsalaisuuksia laitteleekaan (kai?!), et eipä sekään mikään katastrofi olis ;)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   16.3.13 22:49:00

Iltoja. Sanovat että lasten suusta kuulee totuuden, mutta taitaa sen kuulla myös mummojen suusta. Tänään yksi "hoitomummoni" sanoi minulle että: " ihanan näköistä on, kun sinulla on tuommoiset punaiset korvat." Ja toinen sanoi: " Mitenkä se on nyt tukkansa laittanut?..On kuin harakanpesä."

Heh. Mummot On ihania. Ja ukit kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=KVgePojl1cU

Ei nyt ihan mummomusaa mutta hyvää silti:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 22:52:48

No mä en facebookissa mitään, yhtään mitään, hyvää näe.
Jos se muiden mielestä on jees, niin ok:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 22:54:10

pauke, on, ainakin minusta :D Kaikki raukat hylätyt lelut ja väärinymmärretyt eläimet ja kauniit hylätyt talot koko elokuvamaailmassa, yhyyy, sydämeni vuotaa verta niiden puolesta :P

Heippa tyypit.
http://www.youtube.com/watch?v=NOG3eus4ZSo
The Smashing Pumpkins - Tonight, tonight.
Tänään ei mitään normaalista poikkeavaa, suunniteltua huomattavasti pidempi talli-ilta takana mutta myös loistava metsälenkki karvamammutin kanssa, sekä paljon pussailua ruunanrullukoiden kanssa paremman puutteessa. Tai siis... mikäs sen mukavampaa? Noi nelijalkaiset eivät pääse karkuun :)

Hienoja kuvia Jysse, kiipesitkö haudoille asti?

Mä menin kerran tohon fb-lankaan. Ko. topassa varoiteltiin epärehellisestä hevosihmisestä, joka nyysii satulat, jättää vuokrat maksamatta jne. Jestas, että meinas sydän hypätä kurkkuun! Friikeintä oli kuitenkin se, että topaan oli joku muu jo kirjoittanut tällä samalla nimimerkillä. Tuli hetkeksi melkeinpä sellainen tunne, että olenkin oikeasti joku muu. Voi lol :D

Päivämäärä:   16.3.13 22:59:06

Tänään en mässää minäkään, ihan ruisleivän tekaisen iltapalaksi ja painun nukkumaan. :) Kamalaa, oon viesteilly miespuolisen, tuntemattoman ihmisen kanssa jo pari päivää. Enkä tiiä onko se kamalaa vaiko ei. En vaan tiiä haluanko yhtään mitään ylipäätään kenenkään kanssa.

Päivämäärä:   16.3.13 23:06:08

Mikähän toi ihme- taustailija oikeen on?
Jospa vähän valottaisit suuntaa, ikää ja muita mukavuuksia:)?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 23:09:25

Täällä on nyt kuuntelussa The Doors. Olin jo kerinny unohtamaan kuinka hyvä bändi tää on :D

H, haluutko paljastaa mistäs oot tuon löytäny? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 23:09:42

min: Enhän mä ny mitenkään ilkee oo. Vähän vaan vohveleita paistelen. ;p Niitä junia taitaa mennä tunnin välein ja tossa olis vielä tollanen 10cm korkee pino noita. =)

Mut joo face on ihan hyvä, eikä sinne tarvi pistää mitään mitä ei halua ja näkee hyvin serkkujenkin kuulumiset.

piste: No ei sinne oo kenenkään pakko liittyä, mutta ei myöskään pistää mitään sellaista tietoa itsestään kaikkien nähtäville mitä ei halua.

H: Jaahas, sinne meni sitten sekin soppien keittelijä. Kait tässä joutuu ite opettelee laittaa ruokaa. :D

Päivämäärä:   16.3.13 23:16:51

Mä keikautan pään höyheniin, huomen pitää lähtee heti aamusta pusuttelemaan junnua ja kyseleen vanhemmalta, saisko halata, se kun ei niin kamalasti välitä noista hellyydenosoituksista, tietty vähän riippuu päivästäkin, millä kaviolla on ylös noustu, et saako paijata vaiko ei....vanhuus ei tule yksin, eläimillekään;)!
Öitä sinkkulaan!!!

Päivämäärä:   16.3.13 23:17:38

Onkos muuten Rukanvalloittaja @:sta kuulunut mitään? Onkohan se jäänyt lumivyöryn alle tai löytänyt seuraa after skistä..?

Mie yritän jo laittaa valoja pienemmälle tältä illalta. Ens viikolla tulee sisko käymään, niin olispa luksusta jos sais ylipuhuttua sen hoitamaan hepat jonain aamuna, niin sais kerrankin nukkua pitkään. Oon viimeks nukkunu pitkään muistaakseni viime vuoden heinäkuussa. Mutta sillonkin vastaavasti menin nukkumaan vasta neljän aikoihin.. No, saahan sitä haaveilla. Ei tuo seiskalta herääminen nyt onneksi mikään paha aika ole, etenkin kun nykyään on jo ihan valoisaa siihen aikaan. Ja kyllä viimesetkin unihiekat rapisee aika nopsaan kun tallustaa tallille parinkymmenen asteen pakkasessa.

Yks facebook-kaveri oli laittanut tänään ratsastuskuvia jostain ulkomailta, arviolta Espanjasta. Oli niin ihanan lämpimän näköistä; ei ollu toppahousuja eikä villapaitoja, eikä paksuja ja kömpelöitä talvirukkasia. Tulis nyt vaan äkkiä se kevät tännekin...

Päivämäärä:   16.3.13 23:25:00

En minä mihinkään oo menny ku en tiiä ees haluanko tavata ketään, mukavan oloinen heppu, ihan vahingossa tuli vastaan netin kautta. Puoliksi on vaan semmonen olo että vois olla jonku aikaa ihan itekseen. Minskille toki soppaa keittelen. :D

Päivämäärä:   16.3.13 23:28:39

Noniin, käytiin yrittämässä rikkoa nilkat kun lähdin tonne pimeseen kunnianhimoisesti tekemän reipasta metsä-peltolenkkiä, kyllähän täällä näkee ihan hyvin :D No ihan perunapeltoahan ne polut on kun jengi tipahtelee sinne semmosia monttuja kun polku pettää alta, eihän niitä pimeessä nää... Onneks selvisin ehjänä.

Toinen koira ei. Kynsinauha aika romuna, se vuotaa, ja näköjään nivelsiteet menny toisestakin varpaasta. Kiva. En kyllä millään viittis leikata sitäkin pois. Ainakin ton kisaura lienee sitten tässä, nuori koira, menestynytkin, mutta eipä tainnu tulla radoille paluuta. Vtuttaa ihan urakalla. Myös se että taas saan laittaa sen lepoon, eipä sillä paljo muuta ookaan ollu vuoteen.

Pauke, mä katoin tänää canalilta tähkäpää-elokuvaa ja itkin sitäkin :D

Minski, kiitti vaan taas ku "jaoit" ne vohvelit meiän kanssa :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.3.13 23:29:05

H, onkohan tossa joku luonnonvakio et ku yrität ettii jotain et löydä, mut ku et yritä ees ettii niin varmasti törmäät johonkin?

Minski, ai että, kyl siit sit varmaan mul yks tai kaks riittäis (tai kolme)...

Öitä piste :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.3.13 23:33:34

Min, seraava.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 23:33:41

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. o/

H: No huh, mä jo ehdin säikähtää, että jääkö minski nyt ihan kokonaan ilman ainakin lihapataa ja ties mitä muuta hyvää. ;D

Mission: On ne sun koiruudet kyllä aika onnettumuusalttiita, kun taas on jotakin. :/ Vaikka kohtahan sitä tietty lumet sulaa, mutta silti aika ihmeen paljon sattuu. Eikö niihin tassuihin saa jotakin suojia?

Niin ja totta kai sitä pitää olla kohtelias ja jakaa vohvelit. =)

min: Haha, no 15kpl noita olis vielä, että kyllä tosta kolme tai neljä tai viiskin joutaa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 23:33:57

Ou nou Mission, käsittämättömän kökkö mäihä :( Noissa eläimissä on ihan liikaa liikkuvia eli hajoavia osia. Omat vaivat vielä voi jättää hoitamatta, mutta lemminkin... Ei onnistu.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.3.13 23:35:25

Hienoja kuvia Jysse, kiipesitkö haudoille asti?

Kiitos :) Joo kävin mä siel ylhäälläkin pyörähtämässä. Sielt ei tosin jääny kennolle muuta julkaisukelpoista, kuin se risu/karahka kuva. Onks se muuten kuin laaja/iso alue ja löytyykö sielt jotain todella jyrkkää kohtaa? Mä kävin rämpissä sielt museolt lähtevältä polulta sekä vasemmalla että oilealla. Ei vaan oikeen "uskaltanu" pomppia ihan joka paikas, ku ei oo mitään hajua siitä missä kaikkialla niit hautoja on.

Tää on omistettu taustapiruille :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.