Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 225

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.3.13 22:08:16

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=936677&t=936677

Weekend special :)

Re: Sinkkujen topic 225

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.3.13 22:09:07

Kerrohan Minski mitä normaalisti teet, äkkiäkös täältä latelen lisää vaihtoehtoja. ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 22:09:49

Whasssuuuupp?!?!

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:12:13

No niin nyt tuo sinkkukori juttu tuli kymppi uutisissa :-)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.3.13 22:14:56

Hahaa, toivottavasti ne korit leviäis nopeasti muihinkin kauppoihin kun saavat noin hyvin mainontaa :D

Ostin jotain väärää tzatzikijuttua ja maistuu lähinnä kalalta. Syön sit ne kurkut ja porkkanat sellasinaan. Koira mutustelee myös lattialla omaa porkkananpalaansa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.3.13 22:16:06

P: sä saat limkitettyä, kun laitat linkin eteen < ja perään >

http://www.youtube.com/watch?v=Pvn98mXrxa0

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:17:28

Kiitos Tirli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.13 22:17:59

http://www.youtube.com/watch?v=Pvn98mXrx

P, mä en ole enempää mikään linkityspalvelu, joten opettele linkittämään:)!

Päivämäärä:   15.3.13 22:19:06

Minski, teetkö tortilloja ikinä? Mä ostin just aineksia, huomisen sapuska :) Ostin kylläkin tälläkertaa vaan salsaa ja aion pärjätä sillä, sai nyt muut mömmöt jäädä sisuksista koska vaikka viikonloppuna saakin vähäsen herkutella niin se on nyt vähäsen ja piste :D Paistijauhelihaa olis ja tomskuu, salaattii, oliiveja. Simppelii ja hyvää :) Joskus duunailen sisuksiin katkarapuja tai kanaa ja noi on kyl sitä hyvii et vaan mielikuvitus on rajana, sisuksiin voi tunkea melkein kaikki jämät mitä kaapista löytyy josne yhtään sopii yhteen :D

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:19:45

Piste: sorry, Tirli antoi jo vinkin miten linkitys onnistuu täällä.
Ajattelin että sä osaat sen linkin avata kuitenkin ja ymmärrät viestin :-)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 22:20:48

Porukka alkaa vasta heräilemään, kun mission ja ruostekin singahti paikalle. :D Mut ei oo kyllä mission oikein protskuja tossa sun herkussas. xD

H: No aika paljon tollasia laatikoita just missä on paljon lihaa, et olis proteiinipitoista ruokaa ja vähän isompi satsi kerralla. Kuten nyt vaikka makaronilaatikkoa ja lasagnettea. Sit sellanen kermainen chili jauheliha & spagetti carbonara kattila johon menee 800-1600g jauhelihaa. Tortilloja joskus. Kana ja jauhelikastikkeita riisillä/makaronilla. Joskus keittoja, jauhelihalla tai makkaralla. Uunimakkaraa ja peruna&porkkanamuusia. Jotain perus tomaatti, kurkku, paprika jne. salaatintynkää tietty kaikkiin tai pakastevihanneksia. Syön ihan kaikenlaisia kasvissekoituksia. Niin ja valkosopulia tykkään käyttää aika useesti ja jonkin verran aurajuustoa. Että ton tyylisiä. :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.3.13 22:21:07

Ai ruokavinkkejä? Ja pitäskö niiden olla vielä terveellisiäkin...?

Wokkia nyt ainakin saa tehtyä monenlaista tosi helposti. Kasviksia (tähän voi oikeesti laittaa melkein mitä vaan, tai jos laiskottaa niin joku valmis wokkisekoitus), kanasuikaleita ja sitten joko riisiä tai nuudelia sekaan. Helppoa ja nopeeta.

Ja näin itäsuomalaisena tietty kaikki uuniruuat ja laatikothan tulee tuolla uunissa melkein itsekseen; makaronilaatikko, kaalilaatikko, perunalaatikko (jauhelihalla tai lihasuikaleilla), ja noihin voi kaikkiin tunkea soijarouhettakin mukaan lisää proteiinia tuomaan. Niin ja karjalanpaisti <3 Ja sellanen "vuoka" on kanssa hyvä, mihin tulee riisiä tai riisi-ohraa, kanasuikaleita, ananasta tai persikkaa ja aurajuustoa. Ja siitake-possupata, naminaminami. Mulla alkaa kohta kuola valua täällä :p

Kasvissosekeitto on kans hyvä ja nopee, mutta mahtaako sillä miehen nälkä lähteä, sitä en tiedä :/ Ja tietty pitsa on hyvää ja sitä voi tehdä kerralla enemmän :)

Päivämäärä:   15.3.13 22:25:20

Ainii wokkeja, niitä mäkin duunailen, hyvää helppoa ja terveellistä! Tarttis vaan wokkipannun, sil sais vielä paremmin ja helpommin tehtyy :D

Ai niis poppareis ei ollu protskuja? Höh, mä luulin et olis ollu ;)

Niina, meidän faija tekee ihan törkeen hyvää silakkavuokaa uunissa, en tiiä oikein ees mitä se laittaa siihen kun se on niin täydellistä, lupas kyllä opettaa sen mulle joku kerta kuhan viittin ostaa vuoan ekaks :D Olis ainaki helppo...

Päivämäärä:   15.3.13 22:28:15

yäk, silakoita, hyi! Mulle jäi ehkä traumoja kouluajoilta sellaisista tomaattisilakoista; ne oli sitten ihan kamalan makuisia >:/ Kaloista menee kyllä aivan loistavasti esim. lohi, kuha, ahven, hauki, made, muikut ja tonnikala; mutta ei silakat eikä sillit. Sardiineja en oo koskaan kokeillu, enkä kyllä ajatellu kokeillakaan :p

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:28:20

No niin nyt täällä sitten aloitettiin syömään..
Kun teidän postauksia lukee niin kohta on itselläkin niin kova nälkä että täytyy tehdä yöpalaa :-)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   15.3.13 22:29:10

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=wmXQFwlD7vk

Paistinpannulle vaan kasviksia ja jauhelihaa, ripaus suolaa. Raejuuston kanssa aika hyvää. No, ei tietenkään mitään gourmet ruokaa mutta silti. Nopeaa ja edullista. Ja terveellistäkin. Ainakin luulisin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 22:31:47

Mission: Jooh, tortillat on kyllä hyviä ja helppoja ja tosiaan niissä on aika hyvin varaa muokkaillakin sen mukaan vähän mitä sattuu löytymään. Jauhelihaa ja kanaa oon tunkenu niihin ja monesti riisiä ja sit tietty kaikenlaisia kasviksia ja vähän salaattikastiketta. Salsoja en oo kyllä noihin ostellu. Kiitos vinkistä. :)

Niina: No ei nyt mitään himoterveellisiä tarvitse olla, mutta mieluusti sellasia proteiinipitoisia kuitenkin ja mitkä pitää hyvin nälkää. Tykkään kyllä kasviksistakin, mutta kasvisruoat ei oikein tällä mun kulutuksella kauaa pidä nälkää ja niitä sais kauhoa aika kiitettävästi. Uuniruoat olis varmaan melkein parhaita annoskokojenkin puolesta. Ehkä jotain hyvää lohesta ja kuinka senkin sitten maustaa. Sitruunapippuria oon laittanu, jotakin kalamaustetta ja aurajuustoa. Niin ja tietysti suolaakin. Wokkeja oon kanssa miettiny, että ne vois olla ihan ok. Ei vaan oo nyt wokkipannua ja en oo nuudeleiden kanssa pelaillu.

Päivämäärä:   15.3.13 22:32:25

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

Mua ei tarvii ottaa niin tosissaan, viime viikonloppu vaan veetutti, en mä niin kamala kuitenkaan ole, et säikkyä tarvisi;)!!
Kunhan nyt naisenergia purkautuu lievänä raivona.....:D:D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.3.13 22:32:41

Hötönetin seuraamiseenhan kuuluu napostelu :)
Mä alotin ihan vaan koskenlaskija kinkku sämpylällä...
Oli mulle ihan uutta että koskenlaskijaa saa sellasena aamupaljuustoversiona, kuinka kätevää :)

Päivämäärä:   15.3.13 22:33:37

Niina, outo! :D Kala on kyllä hyvää, ite en ikinä viitti tehä mut onneks töissä kalaruuat on jopa ihan siedettäviä, samoin kana, liha onki siellä melkein aina ihan pilalla, jotain kuivaa purkkaa... Silakka on hyvää, en mäkään joskus koulussa hirveesti välittäny, joskin en nyt ihan kakonutkaan, mut sit ku syö hyvää silakkaa ni nams :) Sardiini on hyvää kuumien leipien päällä :) Koiratki tykkää, ei vaan viitti noit suolasii säilykkeitä paljo antaa mut pikkusen mausteeks ni kyllä katoo ruoka äkkiä kupista :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.3.13 22:39:18

Mites janssonin kiusaus? eikös siihenkin jotain kalaa tullu? anjovis? mun mielestä ainakin hyvää...
Tai merimiespihvit, todella hyvää, ja riittää moneks päiväks kun tekee ison padallisen :)

Päivämäärä:   15.3.13 22:40:58

Minski, joo siis noihinhan voi tunkee kaikkee, mut oikein semmosia äklörasvasia ku duunaa niin quacamolella ensin pohjustetaan, paistijauheliha on maustettu ja uitetaan salsassa, sitten kasviksille tiputellaan viel valkosipulisalaattikastiketta päälle :) Mut avokado on sit kans ihan törkeen hyvää tortilloissa muuten, hyviä rasvojakin, ja tulee kosteutta ni voi noita valmismössöjä jättää pois.

Wokit on hyvii ihan vaan kasviksilla ja kanalla/katkaravuilla/äyriäisillä, mut nuudelit tulee siihen helposti kun vaan keittää sen pari min ensin ja heittää siihen pannulle sekaan kun muu wokki on melkein valmis ja paistaa siinä mukana sitten muutaman minuutin, helppoa!

Maasturihörhö, ei ookaan ihme ku jengi yrittää olla kokoajan kuurilla ku hötönetti lihottaa :D

Päivämäärä:   15.3.13 22:41:20

Tuli mieleen, et paljonko Minski syökään päivässä?
Pari pizzaa tuosta vaan ja jauhelihaa kilo....
En kyllä osasi edes kokata moista määrää...
Oon tottunut noin normiannoksiin:).

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.3.13 22:43:30

Mä en myöskään voi sietää silakoita, jo pelkkä haju saa kauhean kuvotuksen. Ja voi sitä pettymyksen määrää kun joskus tuli koulusta kotiin ja jo eteisessä tuli se haju vastaan josta tiesi että äiti paistaa silakoita.

Myös wokeista saan päänsäryn, mitä värikkäämpiä kasviksia niin sen kipeämpi pää.

Oli se Wolf sittenkin vähän liian jännä, tarvisin aina jonku kivan tähän viereen kattomaan pelottavia elokuvia. Mutta ku ei niin ei, sitte ei katota. Nih.

Ihanaa ku tän viikonlopun voi vaan lojua, viimeviikonloppuna oli vähän turhan paljon äksöniä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 22:46:34

Hehe, sori että tuli nyt tää ruoka-aihe mieleen, mutta kun joku teema tarvittiin. :D Janssonin kiusausta en oo tehny, mutta muutaman kerran kinkkukiusausta. Onhan se helppoa ja hyvää joo, mutta ravintoarvot on vaan aika hanurista. Toi on vähän sillee just vaikeeta, kun pitäis yrittää vähän jotenkin muokkailla noita perinteisiä ruokia ja hakea vähän jotain lisämausteita niin, että sitä ruokaa pystyy vielä syömäänkin. =)

Piste: En mä paljoa nyt syö, kun yritän vähän pudottaa painoa. Ehkä sellanen 2000kcal ja lihaa joku 200g päivässä, mutta silloin kun liikun vähän enemmän, niin sellanen 3000kcal menee helposti. Lihaa 300-400g päivässä. Niin ja normaalisti 3-4 isompaa ateriaa päivässä ja sitten jotain pienempiä välipaloja ehkä pari.

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:47:47

Silakkapihvit perunamuusin kera on tosi hyviä

Päivämäärä:   15.3.13 22:48:33

Minski on kyllä aivan hirvee syöppö:)!!!

Päivämäärä:   15.3.13 22:51:54

Hahhah pauke, mä aattelin kattoa The Thing tänään, se on sillon aikoinaanollu tosi kauhee mut jotenkin kylä epäilen että nauran vaan sille, noille vanhoille käy usein sillein että ovat kummasti ihan naurettavia ;)

Ja sit onkin mentävä rakit viemään iltarillutelulle että ehin takas ennenku alkaa illan kauhut :)

Päivämäärä:   15.3.13 22:52:14

Ah, Minski on mun mies! Lihaa pitää ruuassa olla, eikä niin että kymmentä pottua vastaan löytää yhden kökön jotain muuta.

Uuniruuat on arkena simppeleitä, vaikka niihin menee aikaa, saa tehtyä paljo kerralla ja itekseenhän ne siellä uunissa lojuu, sen ajan voi tehdä jotain muuta. Jauhelihakiusaus on hyvää ja helppoa, maustaa vaan kunnolla. Kanaa riisipedillä (riisit raakana uuniin niin mausteliemi maustaa ne kun kypsyvät), jotain vihanneksia sekaan. Risottosysteemit niin että riisin nakkaa puolikypsänä liha/kana/mikä ikinä-kastikkeen sekaan kypsymään loppuun ja rehuja perään. Perunat siivuiksi ja lihan kanssa uunivuokaan, sipulia yms. sekaan, ja tietty nestettä (olut toimii muuten tässä ku tauti). Mitähän vielä? Pikaversiona kunnon munakasta, sekaan makkaraa, kinkkua tms. Ei oo juuri muuta ku protskuja. Keitot sanoitkin jo. Superhyvä keitto tulee nopsaan ku laitat pussillisen perunasipulisekoitusta kiehumaan niin että nippa nappa peittyy vedellä, hyvin maustettua jauhelihaa sekaan paljon (poro ois ihan parasta), keitä 5 minsaa, sammuta levy ja sitte silppuat sinne paketillisen koskenlaskijaa maun mukaan, sekoittelet että sulaa tasaisesti joukkoon ja pistelet ääntä kohti.

Päivämäärä:   15.3.13 22:53:22

Missä mun speissi on nykyään, teen kokoajan uusia yhdyssanoja... No, typot lienee meitsin treidmarkki ni ei kai se haittaa :p

Päivämäärä:   15.3.13 22:55:09

Ja siis todellakin teet nuo niin että maustat kunnolla ja lihaa paljon, tyyliin kilon pussi peruna-sipulisekoitusta ja reilu kilo jauhelihaa, vähintään. ;)

Päivämäärä:   15.3.13 22:55:18

Mäkin tykkään kalasta, tosin silakoita paistettuna ei uskalla syödä kuin silloin tällöin. Ne on niin myrkytettyjä nykyisin.
Mut lohi menee ja pohjoisen kalat. Ja tietty tonnikala.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 23:04:55

Ai täällä puhutaan safkasta. Onneksi olen juuri syönyt (linssi-tomaatti-kookoskeittoa, by the way, +viipale maalaisleipää, jälkkäriksi lasi punkkua), muuten menisi varmaan loppuilta herkkuja loihtiessa. Mä syön kyllä arkisin todella yksikertaisesti, siis suorastaan tylsästi. Aamuisin on saatava munaa jossain muodossa (useimmiten vedän aamulla kokkeliaa), muuten ei jaksa mitään, varsinkaan lukea, päivällä syön ehkä ruisleipää ja hedelmiä tai jotain vihannessoppaa, illalla keittelen porkkanoita ja parsakaalia ja nautin ne fetan ja raejuuston kanssa. Ei tule yhdelle ihmiselle tehtyä arkisin ruokaa, ihan turhaa. Viikonloppuisin tulee sitten vietettyä enemmän aikaa keittiössä ja ruokapöydässä, nam nam :) Kalaa söisin vaikka joka päivä jos sitä ilmestyisi itsestään jääkaappiin, mutku lentokaloja ei ole Aurajoessa näkynyt niin ei sit.

Mitäs muuta tänään on tehty kuin syöty? :)

Jysse, ei niitä koreja tainnut vielä viime pyhänä olla. Sun on nyt valitettavasti vaan valuttava sieltä mökistäsi ihmisten ilmoille. Pitäähän toi nyt kokea :)

Hyi hitto Mission, valkosuklaapoppareita?? Popparit poppareina ja suklaa suklaana, epäpyhä liittohan toi on ;P

Hörhö, kuinka kätevää! Koskenlaskija on siitä viheliäinen juusto, että sen ottamiseen tarvitaan astetta jämäkämpi veitsi ja leipäkin saa olla aika tiukkaa limppua, että pysyy kasassa kun sitä levittää. Mä syön oikeastaan vain sulatejuustoviipaleita (mutta en koskaria, vaan halvinta mahdollista eli pirkkaa, joka on kuitenkin yllättävän hyvää), koska se säilyy, säilyy ja säilyy. Ja säilyy. Inhoan helposti pilaantuvia ruokia, koska unohdan ne kuitenkin kaapin perälle ja se lemu... Aaaargh se lemu, joka jää leijailemaan keittiöön ja tarttuu näppeihin ja pintoihin kun jääkaapin siivoaa. Iuiuiu....

The Thing, iik, yksi niistä lukemattomista elokuvista, jotka ovat aiheuttaneet miniruosteelle traumoja... Pakko katsoa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:06:05

Mission: Joo noi wokit ja tortillat on kyllä sikäli hyviä, että niitä voi muokkailla aika hyvin ja muunnella silleekin, vaikka söiskin periaatteessa samaa ruokaa. Täytyy varmaan se wokkipannu hommata ja tehdä aina joskus noitakin. :)

piste: No se nyt on vaan niin, että miehet kuluttaa aika paljon enemmän ja mullakin on treeneistä tarttunut hiukan lihasta, niin se lisää jonkin verran kulutusta ja aineenvaihdunta on aika nopea siitä omaksutun ateriarytmin takia. Silloin kun syödään puhdasta ruokaa, niin noihin kalorimääriin saa oikeasti olla melkein koko ajan syömässä jotain. Mullahan siis menee joku sellanen 2400kcal jo ihan perus elintoimintoihin ja toi on äkkiä siellä kolmessa tonnissa, jos vetäsee jotkut tunnin treenit. Vaikka en ostais mistään ylimääräistä kaupastakaan, niin joku 200€ menee kuussa helposti ruokaan.

H: No nimenomaan, protskuja pitää olla ihan reilusti, eikä mitään sellasia työpaikkaruokaloiden säästöannoksia, missä liha toista ettii. :D Mulla on yleensä niin, että perunaa, riisiä tai makaroonia on ehkä vähän reilu puolet siitä mitä lihaa. =)

Ja noita uuniruokia pitäis kyllä tutkailla, kun niistä syö useamman päivän kuitenkin, vaikka siihen meneekin sitten aikaa enemmän. Se aktiivinen valmistamiseen kuluva aika on kuitenkin yleensä melko kohtuullinen ja tosiaan eipä siinä uunin edessä tarvi olla koko ajan kyttäilemässä. Toi maustaminen on vaan mulla sellanen vähän mikä tökkii. Ei oikein meinaa löytyä aina oikeita mausteita tai sitten laitan niitä liian vähän.

Mutta sitten kun salilla alan varmaan kesällä taas käymään, niin pitäis keksiä ruokavalioon joka päivä 150-200g proteiineja ja siinä onkin sitten taas vähän miettimistä ja syömistä. :D Tohon sais vetää sellasen kilon verran jauhelihaa joka päivä, mut täytyy varmaan katella tonne maitotuotteidenkin suuntaan ja ottaa kaloreita pähkinöistä. :p

Päivämäärä:   15.3.13 23:06:34

Piilovirhevakuutus piste fi... Nyt mä meen lenkille, aukeiskohan korvat? En kertakaikkiaan tajunnu et mikä mikä mikä vakuutus ennenkuin se kirjotettiin ruudulle, kuuli kokoajan jotain aaaaiiivan muuta :D Huhhuh...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   15.3.13 23:12:43

http://www.youtube.com/watch?v=HED1U-gVC

Nonniin, siinäpä suolukkaa;).

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.3.13 23:12:50

Kun ruuasta puhutte, voin kai osallistua vähän, vaikken sinkku kai enää olekaan? Piti vaan kehaista, että uuniin meni kassler. Se muhii siellä sadassa asteessa koko yön. Huomenna syödään niin hyvää ylikypsää kassleria, että järki lähtee. :D Seuraksi laitetaan aamulla juureskuutioita mietoon lämpöön muutamaksi tunniksi. Nam!

Päivämäärä:   15.3.13 23:14:04

Munaa, hyvä mies! :D Sieltä sitä protskua irtoaa. Opettelet syömään aamulla munakasta/kokkelia tms., päivällä lämpimänä ruokana jotain missä on paljo lihaa, välipalana rahkaa marjoilla tms. ja sitä rataa. Viikonloppusin sitte pihviä pannulle kun on enemmän aikaa.

Päivämäärä:   15.3.13 23:17:36

Kasslerista tuli mieleen maailman paras lihaeväs, nimittäin routapaisti. Menee joo kauan, mutta ei tarvi tehdä itse juuri mitään. Jäinen lihamöntti foliossa yön yli uuniin miedolle lämmölle, sitte aamulla plumpsauttaa se marinadiliemeen lillumaan päiväksi. Töistä tullessa senkus leikkelee siivuja ja syö menemään. Googlella löytyy varmaan monenlaisia variaatioita marinadeista ja paistolämpötiloista eri lihoille.

Päivämäärä:   15.3.13 23:18:34

Tirli, oih! Tommonen ylikypsä liha joka vaan tipahtelee irti suunnilleen lusikalla tökkäsemällä siitä pääkököstä, nam! Sehän sulaa suoraan suuhun :) Tuun teille syömään huomenna! :D

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 23:19:53

Hyvää yötä sinkkula, menen nyt unten maille että jaksan huomenna pirteänä ajella autolla niin tiellä kuin metsässäkin.

Kauniita unia kaikille !!! (erityisesti pisteelle)

Päivämäärä:   15.3.13 23:22:08

Kerran tuli telkkarista joku ohjelma jenkkilästä (yllättäen juuri sieltä!); niin siellä myydään kaupoissa pullotettuja kananmunanvalkuaisia, tai ehkä ne oli ennemminkin kanistereita kuin pulloja. Samaisessa ohjelmassa vierailtiin myös ravintolassa, missä myytiin strutsinmunasta tehtyä munakasta; siinä riittäis varmaan protskut Minskillekin ;) Mitenkä olis oma strutsi, tai vaikka pari...?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.3.13 23:23:36

Ja kesähän on tulossa niin rosvopaisti, siihenhän kelpaa melkein mikä vaan, hirvee, peuraa, possuu, lehmää, ja vissiin jotkut sitä jopa siitä villasukkaelukastakin tekevät :)
Ehkä "hieman" työläs mutta on kyllä vaivan arvoista, sekaan kuoppaan vielä perunat, porkkanat, sipulit, ym. tilpehöörit...

Päivämäärä:   15.3.13 23:23:42

Ihana kun Tirli poikkeilee välillä täällä:)!!
Miten siellä menee?
Oletko aivan umpi-ihastunut vaiko jo rakastua räpsähtänyt?
Mun pitää mennä nukkumatin viereen, öitä kaikille!
Huomen on ip treenit ja pitää olla kuosissa;)!
P, sulle kauniita unia!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:25:34

H: Kyllähän mä munaakin syön aika paljon. Tollasia 10kpl kennoja menee aika hyvää vauhtia. No joo en mä nyt ihan hirveesti niitä syö, mutta sellanen 1-3 munaa menee päivässä nytkin. Munakkaitakin teen jonkin verran, mutta en oikein välitä hirveen isoista munakkaista, koska se maku alkaa jostain syystä tökkimään. Yleensä teen vaan jonkun nopeen kahdella munalla ja heitän ehkä jotain paprikaa siihen sekaan. Enemmän tykkään keitetyistä munista ja niitä meneekin jatkuvasti voileivän päällä. Myös makaronilaatikkoon pistän muutaman extra munan aina. Maitorahkaa on jääkaapin ovi täys ja melkeinpä aina ruokiin lisukkeeksi raejuustoa, vaikka en sitä ihan rasiatolkulla syökään. Mut niitä pähkinöitä pitäis kyllä ottaa ruokavalioon. Ne on ainakin selkee puute.

Mut en kyllä ihan tämmöseks meinannu ton syömisen suhteen ruveta tai muutenkaan tollasta kuntoa tavoittele. :D

Niina: Joo noita mäki oon katellu ja miettiny, että saakohan noita jostain suomestakin. Mut silti on tossa syömistä ja se käy ihan oikeasti työstä, jos ei oo tottunu syömään sellasia määriä. Ton takia on vähän niin kuin pakko syödä monta kertaa päivässä ja koko ajan, että ylipäätään ehtii ja jaksaa syödä niin paljon mitä tarvii. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.3.13 23:26:13

.: Kyllä mä umpi-ihastunut olen ainakin. Mutta edelleen mennään silti silleen kaikessa rauhassa. Ei ole toisaalta kiirekään mihinkään enää tässä iässä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:28:45

Öitä vaan nukkumaan menijöille o/

Kuulostaa kyllä hyvältä noi kasleri hässäkät, mut tosiaan kun tollasia määriä menee ruokaa, niin siinä ei voi mitään ihan hirveitä aikoja käyttää tohon kokkailuun tai saa istua koko ajan keittiössä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 23:29:46

Strutsiparvi sisäpihalla. Olisipa muuten aika kätevää. Paljonkohan ne syövät ja munivat...?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.3.13 23:31:51

M_R: Eihän tuo keittiössä viihtymistä vaadi. Laittaa sen illan suussa maustumaan marinadiin ja ennen nukkumaan menoa uuniin sataan asteeseen paistopussiin. Seuraavana päivänä sulla on ihan vahtimatta eväs valmiina.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.3.13 23:33:33

Mä olen ehkä 20%lihansyöjä joten suureen lihakeskusteluun en taida osallistua :'D

Sen sijaan voisin kyllä käyttää koiran vielä iltapissalla ja suunnitella nukkumaanmenoa. Katsoin sittenkin wolffin loppuun, katsotaan tuleeko sudet kummittelemaan uniin :F

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.3.13 23:36:48

Strutsigoogletus 40-70 munaa vuodessa, 1,3-1,5 kg per muna, vastaa 20-25 kananmunaa...

Olishan siinä syömistä jos tuollanen strutsimunakas kannettais nokan eteen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:37:28

Tirli: No juuh, ehkäpä tollasissa tapauksissa se vois toimiakin. Täytyy varmaan joskus tutustua tollaseenkin ruokaan, vaikka kyllä mä sen kuitenkin jollain tapaa mokaan. :D

Niin ja kyllähän täällä höpistä saa muutenkin kuin tällee jos muista aiheista puhutaan kuin jotenkin sinkkuuteen liittyvistä. Eihän täällä mun mielestä oo mitään sellasia kiveen kirjotettuja sääntöjä ollut tai ainakaan kukaan ei oo mulle niistä infonnu. Tuskinpa kukaan pahastuu, jos tänne tulee juttua heittämään välillä. :)

pauke: Maitotuotteita mäkin kyllä syön aika paljon, mutta prostskua joutuu joskus repimään vähän joka paikasta mistä vaan vähänkin keksii. :p Mut hyvää yötä sulle. :)

Päivämäärä:   15.3.13 23:42:56

No tuota routapaistia ei voi ryssiä jos osaa uunin säätää ja vaikka sen valmistukseen näennäisesti menee puolitoista vuorokautta niin ei siinä tarvo tehdä itse mitään ku ehkä 10 minuutin ajan. :D Itekseen se muhii loput.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 23:43:47

No johan on strutsilla munaa. Kyllä sillä perheen ruokkisi sunnuntaisin. Toisaalta, kyllä mulle pari hanhea riittäisivät, syövät ja paskovat pikkasen vähemmän. Niille saattaisi jopa pärjätäkin, jos keljulle päälle sattuvat. Puuttuu tosin vielä se oma tupa ja oma piha.

Hui hai hittolainen, mikä mörkö tuo Minskin monsteri/mutantti/mikälie. Ettehän rupea tuollaisiksi, ettehän...?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 23:47:49

pauke, mä olen myös tollanen lihanirsoilija, syön kyllä lähes kaikkea mitä tarjotaan mutta itse en osta enkä valmista lihaa juuri koskaan. Kanaa kyllä, mutta sitäkään ei mene säännöllisesti.

Piffiä en edes osaa paistaa (mutta opettelen kyllä jos tarvetta on), eli sorry, ei heru ens vuoden steak & bj day:näkään mitään. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:48:36

H: No jooh, ei varmaankaan voi ryssiä, vaikka mulla onkin tollanen pula-ajan uuni, mistä ei oikein tiedä kun levytkin lämpenee ihan eri tahtia. :D

Mut ihan vaan vielä malliksi, niin tällee bodarit tekee ruokaa. =) On muuten hauskoja ja opettavaisia videoita muutenkin noilla, että kannattaa katella, jos yhtään haluaa saada vinkkejä ja suoritustekniikat kuntoon. Vois olla varmaan aika informatiivisia monelle täällä ht.netissä, kun noita ketjuja perustetaan aika paljon missä kysellään treenaamisesta.

ruoste: Heh, no ei nyt ehkä ihan ja toi nyt on vetäny steroidejakin jonkin verran ja treenannu 30v. :D Eikä tollaseks voi vaan ruveta vaikka haluaiskin. Tohon pitää olla jo vähän geenejäkin sitten.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:51:23

ruoste: No mut voishan sitä silti jotain herua, vaikka ei sitä pihviä niin hyvin osaiskaan paistaa. ;D

Päivämäärä:   15.3.13 23:54:14

Joo tuollaset monsterit sopii varmaan Hollywoodiin henkivartijoiksi, mutta tämmösen tavallisen kuolevaisen mielestä nuo on kauhean pelottavan näköisiä. Mutta se kai se on tarkoituskin..?

Mie yritän jo luovuttaa tältä illalta; aamulla on taas herättävä klo 7.00 kaviokkaita ruokkimaan, tai ruokkivat muuten itse itsensä hirsiseinillä.. Joten hyvät yöt kaikille mun puolesta; nyt ei tarvii vahtia mun unta, viime yönä ei ollu enää pahoja unia :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   15.3.13 23:54:30

Minskin mörssäri videost tuli heti mieleen Vintiöiden sketsi - mitään en oo ottanu :D
http://youtu.be/f_xLikNkjqQ

Jaahas korit esittelyssä nelosen uutissa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 23:58:15

Niina: No joo varmaan jotkut hakee tollasella kuosilla sitäkin, mutta jotkut vaan rakentaa kehoaan tollee. Ei toikaan kilpaile edes, vaan ihan omaksi ilokseen treenaa nykyään. Jotkut on tollasia. :D

Hyvää yötä Niina o/ :)

Jysse: Heh :D Joo on noi kyllä aika mörssäreitä ja vähän on ehkä voisilmää puurossakin, et tollasiin massoihin pääsee. Toikin kaveri painaa sellaset 140-150kg ja ei oo ihan hirveesti rasvaa kropassa. =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.3.13 00:05:59

Asiast kukkaruukkuun... Tässä ruvetaan ollemaan jo jänään äärellä O_o Joutu katsomaan videon toiseen kertaan ja ihan ajatuksen kanssa, että aukes edes jotenkin se miten toi voi olla mahdollista.

Niin ja hyvää yötä Niinalle :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 00:08:30

Minen kyllä juuri koskaan osta lihaa, töissäkin syön kasvisruokaa. Lihaa syön jos sitä on jossain kyläpaikassa tarjolla, mut mitään erityisiä intressejä ei ole koskaan ollut. Kinkkua en ole syönyt sitten tokaluokan kun oksensin kinkkukiusauksen pihalle :D

Jumituin vielä juttelemaan australiaan kun sielä hengaileva kaverini sattui linjoille samaan aikaan. En oo kade sille yhtään, en en...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:10:21

Joo tolla on aika erikoisia videoita muutenkin. Mäki joskus katoin noita ja ihmettelin, että kaikkea ne vaan keksii. Tää oli mun mielestä kanssa erikoinen, vaikkei ihan noin erikoinen efekti ollutkaan mitä tossa sun videossa, niin yks mun suosikeista kuitenkin. Hienoja illuusioita ton kanavalla ja tässä on muuten aika kiva musiikkikin. :)

http://www.youtube.com/watch?v=hSorsJ-lRYk

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:20:15

pauke: Mäkin tykkään kyllä kasviksista, mut ne on harmittavan kalliita etenkin nykyään, jos niitä sillee oikein nälkäänsä alkaa syömään. Lisukkeeksi niitä voi vielä ostaa, mutta ihan pelkkä kasvisruoka menis vähän hankalaksi ja sitten kun on jossain muuallakin, niin toikin vähän hankaloittaa syömisiä. Meillä oli töissä yks mies joka söi 4v kasvisruokaa, mut nyt vuodenvaihteessa se lopetti ja totes, että kyllä se rajottaa vaan liikaa. Mut ei siinä, kyllä se varmasti toisille sopii hyvin. Varsinkin jos on vähäruokaisempi. :)

Et kai säkin niitä aussimiekkosia kuolaa. :D

Päivämäärä:   16.3.13 00:22:20

Pöh, ei ollu toi Thing yhtään se leffa mitä luulin, toi on toi paska alien-kopio joka ei oo kyl jännä ja silti niin nähty :p Voi kattoo jotain parempaa sit...

"H: Kyllähän mä munaakin syön aika paljon. Tollasia 10kpl kennoja menee aika hyvää vauhtia. No joo en mä nyt ihan hirveesti niitä syö, mutta sellanen 1-3 munaa menee päivässä nytkin. Munakkaitakin teen jonkin verran, mutta en oikein välitä hirveen isoista munakkaista, koska se maku alkaa jostain syystä tökkimään. Yleensä teen vaan jonkun nopeen kahdella munalla ja heitän ehkä jotain paprikaa siihen sekaan. Enemmän tykkään keitetyistä munista ja niitä meneekin jatkuvasti voileivän päällä. Myös makaronilaatikkoon pistän muutaman extra munan aina."

Tää oliki sit melkein täysin mun näppikseltä, paitsi että leivän pälle menee aika tasapuolisesti sekä keitettyy että paistettuu, enkä osaa laittaa niitä järjestykseen, fiiliksen mukaan :) Ja todellakin, makaronilaatikkoon kunnolla munaa, myös paistettuihin nuudeleihin, pyttipannuun tietty, melkein mihin vaan voi laittaa :D Ja salaatteihin tottakai!

Lisäks kun koiratkin syö noita ni pari kennoa viikossa on aika perus menekki, joskus vähä vähemmän. Jos vaan kaupas on niin ostanki välillä sen ison levyllisen, mitähän siinä on niitä eguja, ainaki 24, oisko enemmänki...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 00:24:17

Ei kannata olla pauke kade, siellä on kuuma ja välimatkat ovat pitkiä, elukoitakin on hirveästi ja joka puolella on merta. Ihan mälsä paikka. En haluis ikinä. :P

Mä täällä just mietin olisinko kade vanhalle tallikamulle, joka muutti just Italista Floridaan heppatöiden perässä. Sillä ei ole ollut kylmä talvisin, siis kunnolla kylmä, aikoihin. Saakeli. Täällä mä hytisen kainaloita myöten villasukkiin sukeltaneena ja paksuun aamutakkiin kääriytyneenä ja funtsin, että kuka menis mun puolesta vielä suihkuun ja kävis aamulla laittamassa auton piuhaan. En mäkään ole kade. En ollenkaan. Tykkään palella. Se kasvattaa luonnetta. %&/(.

Öitä karanneille ja karkumatkaa suunnitteleville :)

Päivämäärä:   16.3.13 00:25:44

Nii hyvät yöt vaan muuten kaikille nukkumaan menneille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:27:09

Ai niin, tuli vielä mieleen noista kasviksista, että katoin vähän monttu auki tämmösen naisen videoita, joka syö pelkkiä kasviksia eli joku täysvegaani vai mikskä noita nyt sanotaan. Siis viikon hedelmät ja kasvikset on tässä ja kun katsoo tota naista, niin mä saisin syödä varmaan tuplaten ton. Tossa oliskin pupeltamista. :D :D

http://tinyurl.com/ad7o8lk

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.3.13 00:27:11

En minä niistä ötököistä ole kade, miehistä kylläkin, ja siitä lämmöstä, ja kenguruista. Ja siitä heidän elämäntavastaan sielä (:

Minski, voi kyllä kuolaan! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:32:52

Mission: Joo munat on terveellisiä ja halpoja protskujen lähteitä. Kyllä mäkin jonkin verran paistelen munia voikkareihin, mut ehkä vähän enemmän keitettyinä kuitenkin, kun ne on sitten valmiina aamupalallekin jääkaapissa, kun keittää niitä edellisenä iltana. Mut munien käyttöäkin vois lisätä vähän ja just noihin salaatteihin nyt kun on toi konekin. :)

pauke: No niinpä tietenkin, mikä niissä onkin kun kaikki suomalaiset naiset niitä niin kuolailee. :D (se oli muuten sitten retonen kysymys) ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 00:33:59

Jahas, ei enää tänään aukea noi poikain linkit. Oli vissiin jotain jännittävää, katsotaan joskus.

Päivämäärä:   16.3.13 00:35:55

Aussit, oumaigaaad, nams :D Ja se murre, uuuh...

Jahas, liviltä alko sinkkulaivan joku uusinta vissiin, pitäskö yks jakso ihan kattooki...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:41:15

ruoste: Nooh, kunhan nakkailen noita tänne keskustelun lomaan. Ne kattoo keitä kiinnostaa tai pystyy. :) Ei kait noissa sillee mitään erikoista oo, mut ihan järkyttävä määrä kasviksia kyllä tolla naisella. :D

Mission: Joo joo, tiedetään. :D

Mä katoin joskus yhden jakson sinkkulaivaa ja ei se nyt sillee huono ollu. Kyllä sitä katto ennemmin kuin selkäänsä ottaa. :p

Päivämäärä:   16.3.13 00:44:57

Mä ottaisin jotain kuritusta kyllä mieluummin, toi alku ainaki oli niin paska että vaikka puuhasin muuta niin heti kun sekunnin katsoin meinasin vaan tipahtaa seisovilta jaloilta täyteen uneen, nyt piristy uudestaan ku tuli mainoksia :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:51:13

Haha, vai että kuritusta olisit vailla. Oliks toi nyt se millanen käsitys sulla on siitä kun mies vie ja nainen vikisee. :D

Mut varmaan toi riippuu aika paljon siitäkin, että millanen tyyppi siinä jaksossa sattuu olemaan. Niin ja onhan se vähän hassua, et niitä tollee kuvataan ja sit pitäis siinä olla jotenkin normaalisti. Ei kyllä varmasti tuu onnistumaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 00:55:22

Kyllä toikin selkäsaunasta välillä menee. :P Mua niin harmitti kun tajusin, että tollainen sarja on tulossa töllöstä. Milloin sitä muka on kuvattu ja miksi mulle ei kerrottu? En mä sinne olis lähtenyt, mutta mahis olisi ollut kiva. Olisin sitten voinut marista jälkikäteen, että vitsin vitsit, olisin voinut olla tuolla ja nyt meni varmasti monta saumaa sivu suun. Jestas sentään. Moniko on oikeasti löytänyt tai on edes kuvitellut löytävänsä laivalta lempeä? Siis muutenkin kuin reissun ajaksi. Mä olen kyllä kerran käynyt ulkona laivalöydön kanssa ja ihan kiva olikin. Kahdesti on siis turha toivoa käyvän hyvin :P Kaikenlaista hörhöä sitä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 00:59:30

Mä näin vaan jotain mainoksia tosta joskus, mut eipä toi nyt oo hirveesti kiinnostanu. Ehkä sen taas joskus kattoo jos jaksaa. Nyt meinasin katella neloselta salomonia vai mikä toi ny onkaan.

Eikä varmaan joo laivalta oikein pitkäaikaisempaa seuraa löydä. Mitkäs muuten sitten on teidän mielestä potentiaalisimpia paikkoja tohon?

Päivämäärä:   16.3.13 01:04:10

Joo kyl pitäs vähä kurittaa nyt, oon ollu niin tuhma tänään ja syöny noit ihme poppareita ja juonu siideriä :p Piiskaa tarttis ;) No en mä kyllä itseasiassa siitä välittäis mut kyl jonkun sortin ruumiillinen kuritus varmaan olis ihan paikallaan, joku semmonen mis vois vähä vikistä :D

On toi varmaan vaikeeta mut kyl tää jakso oli kaikinpuolin maailman tylsin mitä voi telkkarista kattoa :D

Ruoste, oon mäkin ollut, tai no ulkona ja ulkona... Mut ainoa oikea vaihtoehto on tehdä niinku minä, henkilökuntaa vaan pitää pokaa :D Ne on kiinni töissä sen aikaa ku tyttöjen kanssa bilettää, kun pääsee vapaalle niin ovat selvinpäin, nii ja hyttiki löytyy, siis sitä juttelemista varten tietenkin, ja viinaa on läpi yön tottakai, ihan bueno :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 01:10:01

Hehe, jotenkin mää arvasin, että ainakin jonkinlaista vikinä meininkiä voisit olla vailla. Mitä sitten tollanen lieneekään. ;)

Mä kattelen tota siduttua nyt. Siinä on keyra, ni on vähän jotain silmäniloa, vaikka se onkin vähän turhan hoikka mun makuuni.

Päivämäärä:   16.3.13 01:14:24

Mä en kestä sitä Adrian Brodya, sen pitää olla jossain todella erikoisessa roolissa mut ton leffan oon nähny ja oli aika huono, sekä leffa että Brody niin oksettav... Mä katon nyt tota Niinan mainostamaa leffaa foxilta, se on kyl alkanu jo aikaa sitte ja on vähä tommonen turhan "hupsuttelu" mun makuun mut kokeillaan nyt hetki... En vaan jaksais tota Drew Barrymoreakaan katella :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.3.13 01:18:39

Joo, eipä oikein ollu munkaan leffa ja suosikki näyttelijöitäni, vaikka oli se predatorissa ihan hyvä.

Mä voisin kyllä alkaa jo pikku hiljaa nukkumaan, vaikka ei sillee väsytä. Kait se unikin sieltä tulee kun yrittää. Hyvää yötä kaikille ja rentouttavaa viikonloppua. :)

Päivämäärä:   16.3.13 01:21:38

"Eikä varmaan joo laivalta oikein pitkäaikaisempaa seuraa löydä. Mitkäs muuten sitten on teidän mielestä potentiaalisimpia paikkoja tohon?"

No sasse. Jos tietäis niin olis miljonääri, ei muuta ku jotain lifecoach-meininkiä pystyyn kirjoineen jne, jenkkityyliin :D

Mut duunipaikkahan on kyllä yks, jos sieltä syntyy jotain muuta ku pikkujoulupelleilyä niin vaikuttaa siltä että se on tarkkaan harkittu, luonnollisesti, ja sitten tuntuu aika hyvin kestävänkin. Harrastukset varmaan, pitäs alkaa kai harrastamaan jotain :D Tuttavapiiri. Löytää niitä monet toki baareistakin. Lähipiirissä on muuten yks mimmi suunnittelemassa häitä, laivaristeilytutustumisensa kanssa. Viitisen vuotta vissiin olleet ja kihloissa, ja ihan täydellinen pariskunta, kuin luodut toisilleen. Se onki varmaan se poikkeus joka vahvistaa säännön :D

Päivämäärä:   16.3.13 01:22:47

Oho, outo, viikonloppuna näin aikasin nukkuu :o

Hyvät yöt vaan Minskille :)

Päivämäärä:   16.3.13 01:26:00

Joku meni linkittää tohon miestenkroppatopikkiin alastoman Brucen, nyt tuli kuuma....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 01:44:31

Oho, Minski feidas, nati nati vaan. :) Nyt on kyllä ihan pakko vilahtaa suihkunraikkaana tonne mieskauneustopaan. Tulispa oikein kuuma niin kuivuis tukkakin nopeammin. :P Mites on Mission, löytyykö vieläkään kuvaesimerkkiä siitä sopivan pehmeästä hottistottismiehestä?

Päivämäärä:   16.3.13 01:56:33

No kyl toi Bruce oli aika jees, en oo sen tarkemmin löytäny kyllä semmosta just soppelia mutta bruce pääsee kyllä aika lähelle... Se nyt on muutenkin niin totaalisen porno ja ihan ehdoton lemppari muutenkin, alkaa vaan kyllä olemaan tässä kohtaa jo vähän turhan vanha valitettavasti :D Mut karismaa siinä on yhä!

Tonne oli joku linkittäny mun Joshinkin, ei siinä kyl ollu tarpeeks pehmusteita et joutu kärsimään siitä kuvasta sitten sellasenaan :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 02:03:57

Jjoooo-o. En mä uskaltanut niitä kaikkia avata kun arvasin, että se kimherold on siellä seassa. Brucen jouduin katsomaan sormien välistä. Olet ihan oikeassa, siinä ollaan jo aika lähellä.

:P¨

Päivämäärä:   16.3.13 02:09:58

Ei vitsi, mä en mitenkään tajua miten Kimi on yhtään sinne päinkään :D Tota kyseistä kuvaa viel katoin ja aattelin että MITEN joku voi samalla viikollakaan puhua Kimistä, Kim on niiiiiiin nössö ja laimee ja naismainen yökkö, Josh on niin ihana pahis ja renttu ja karismaakin siin on!

Mut Bruce on kyllä aika lähellä tossa :) Ohan sillä roolia jos jonkinmoista ja joskus vähä turhanki köntti ollu, mut sil on kyllä hyvä perusraami ja just sitte noiden roolien välissä on aika namppa kun tulee vähä pehmeetä päälle :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 02:27:25

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Mä luulen, että NYT on aika hyvä hetki mennä nukkumaan. Levottomia unia :P

P.S. Mä en yksinkertaisesti erota noita kahta toisistaan. En siksi, että KH muka olis niin renttu kuin kiiltokuvapoika vaan voi olla, vaan koska JH on niiin malliboy. Ne huulet! Se ilme! Se posetus! Välillä se vähän ärähtää ja luo vielä astetta intensiivisemmän katseen, onko se nyt sitten niin bääd? :D

Päivämäärä:   16.3.13 02:34:46

Äääh, en nää, en vaa nää, ei pysty ymmärtämään :D En tajua, ihan ku väittäis että hjallis ja brad pitt on samiksia :D

Jos nukkumiskuviksi laittais tän silti http://img.poptower.com/pic-74216/viggo-mortensen.jpg?d=1024 tää on tarpeeks bääd mut niin good silti :)

Meen kans ku toi leffaki loppuu just jota puolel silmäl katellu... Öitä :)

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   16.3.13 07:28:34

Uuh sina ihana paansarky ja kenen kissa kävi paskalla mun suussani? Tunnustakoon heti, niin säästyy pahemmilta vaurioilta.

Joo, ilta oli mahtava, mutta on nyt mahtava olokin...

Päivämäärä:   16.3.13 07:36:43

Huomenta. Taas on näköjään nukahdin liian aikaisin ku tuommoset alastomuustopicit on menny ihan ohi. Ehkä hyvä niin, tulipahan nukuttua niin hyvin ettei tosikaan. Uus päivä ja uudet kujeet. :)

Päivämäärä:   16.3.13 08:47:57

Huomenta sinkkulaan:)!!!
Pitikin mennä kuolaamaan tonne miesrunkotopiikkiin tota Joshia...on sellainen pakkaus, et oksat ja piikit tippuu tästäkin "ruususta"...et hikeä pukkaa Mission täälläkin;)!!!

LähettäjäP 
Päivämäärä:   16.3.13 08:54:55

Hyvää huomenta :-)

täällähän on reippaat aamun aloitukset...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.3.13 09:10:06

Huomenta P:)!
Juu, positiivinen shokkiherätys lauantaihin....Josh herätti paremmin kuin aamukahvi...ja aurinkokin paistaa:).
Hieno hevosurheilullinen päivä tulossa!
Onko P:lle toi western tuttua?

LähettäjäP 
Päivämäärä:   16.3.13 09:12:17

Huomenta piste, ei ole western tuttua, juuri googlasin :-)

LähettäjäP 
Päivämäärä:   16.3.13 09:33:40

Oikein aurinkoista Lauantai päivän jatkoa kaikille,
lähden nyt metsään!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.3.13 10:07:12

huomenta, niin se vaan taas uni tuli eilen keskenkaiken vaikkei yhtään pitäny väsyttää :)
Täällähän on ruoka unohtunut ja miesrunko tullut näköjään tilalle, tai jos ne on syötävän ihanii... :D
Mahtaakohan mun vanhus startata ku unohtu laittaa johdon nokkaan ja koht pitäis lähtee, onks siel kylmä? Ei ole vielä peiton alta uskaltanu mennä kurkistamaan :D

Päivämäärä:   16.3.13 10:12:51

No on kylmä! Tai riippuu tietysti, että missä päin maata on; idässä aamulla mittari näytti -22 ja siihen päälle vielä pieni viima, niin posket meinas jäätyä koiran kanssa aamulenkillä :o

Niin ja huomenta kaikille! Horoskooppi lupailee muutosta elämään =D "Jokin reipas muutos on edessäsi kevään korvalla. Elämäsi tuntuu olevan kovastikin muutoksien kourissa, mutta oikein hyvällä tavalla. Yritä pitää mahdollisimman paljon vapaata. "

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.3.13 11:22:48

Huomenta! Ei oo kylymä, enää ainakanaa. Arska lämmitteli mukavasti kun kävin laittamassa auton narun päähän. :P Ai saakeli mun pää, ai mun niska, ai mun aikataulu...

Mitäs tänään? Mä en enää muista, mitä mun piti tehdä. Jotain sellaista, mikä ei liittynyt hevosiin mitenkään. Ihmisten ilmoille mun piti lähteä, eikä kutittelemaan kaakkiloita ja käärimään kuppakinttuja pumpuliin. Toisaalta; ketä minä luulen huijavani? Itseäni kai lähinnä. Mitä olisi viikonloppu ilman hevostelua? Kuin loma ilman työajatuksia, that's what. Teoriassa mahdollinen, mutta käytännössä...

Sinkkulan tytöt tietetävät, että kuuden jälkeen illalla ei enää pitäisi syödä kovin raskaasti, mutta raskaan sarjan herkkupaloista naatiskelua ei ole yksikään hannapartanen kieltänyt :P

Nyt sain auki tuon Jyssen jännälinkinkin. Siinä vaiheessa olin ihan huuli pyöreenä, kun vesi näytti valuvan "väärään suntaan". Hei hetkonen, ei käy, ei voi, ei noin saa tehdä! Tahdon nähdä sen kissan kulkevan samassa kuvassa, muuten en usko :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.3.13 12:05:51

Päivee.

Ei voi olla kylymä. Mittari näyttää 4,3 astetta.

Yöllä tais olla kuitenkin parikymmentä pakkasta... on siis kevät! Titityyt ja auringonpaisteet, jes!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.