Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 224

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:14:34

<forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=935455&t=935455>

Re: Sinkkujen topic 224

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.3.13 01:17:23

Yöt ruosteelle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:18:43

Jaa ei menny puhelimella linkitys putkeen. No joku muu laittakoon, en jaksa kopioida enempää.

Mut nii, se on varmaan joku alkukantainen juttu ja niinhän se meinaa olla makuuhuoneessa aina, että nainen kuin nainen tykkää kun mies ottaa ohjat käsiinsä ja ainakin vähän dominoi. Niin ja vielä sellaisella itsevarmuudella, ettei tässä nyt olla ensimmäistä kertaa asialla. *viki viki* kuuluu vaan. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   15.3.13 01:19:45

ehkäpä mäkin siirryn tonne itäsiipeen uinumaan, että jaksaa huomenna mennä taas töihin.. vapaat ois kyllä saanu vielä jatkua.. -.-

öitä kaikille! (:

Päivämäärä:   15.3.13 01:23:05

yöt pisteviivalle :)

Niih, Minski, en oo itekään kyllä varmaan kuullu ikinä semmosesta naisesta joka ei siitä tykkäis... *huokaus*

Vaikka semmosiakin voi kyl olla tietty, tunnen yhen naisen joka ei yhtään jaksa mitään "lääppimistä" seksissä, hellyys on hellyyttä ja sitä tarvii hyvin harvoin ja vähän, ja ehdottomasti erillään seksistä, joka on seksiä. Outoa, toooosi outoa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:23:13

ruoste: Okeih, eiköhän toi olla tarpeeks epäselvän selkeesti sanottu. Ei varmaan huono suunnitelma. :) Kauniita unia. o/

pisteviiva: Hyvää yötä sullekin :)

Päivämäärä:   15.3.13 01:24:04

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=935455&t=935455

se edellinen. kai. silmät ristissä.... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:27:14

Jeps, yleensä noin, mutta onhan niitäkin tietysti jotka ei tykkää siitä tai välitä hellyydestäkään. Jotain julmia feministejä, jotka haluaa rikkoa miesten ja naisten rooleja ja kapinoida kaikkia vastaan. :D

Hmmmm, vieminen on kyllä aika kivaa, kun saa keksiä kaikkea ja pyöritellä naista mielensä mukaan. ;)

Päivämäärä:   15.3.13 01:37:03

No niin just, jotain ihan outoja semmosii :D Tää yks kyl kieltämättä oli aika kapinallinen ja vähä tuittupää muutenkin...

Onneks sentään miehet usein tykkää, ainakin jotkut, siitä viemisestäkin, ja eihän sitä nyt tarvii kokoajan olla mut kuhan joskus välil on ni sillä saa hyvin jalat alta aina uudestaan ;)

Tuli ohjelma katottua viimein loppuun ja eipä taaskaan onnistunu yhelt nukkuu... Onneks ton perjantain nyt vetäsee väsyneenäki läpi, mut nyt on silti mentävä et vähä ees saa unta. Jos vaik näkis semmosii tangounia, niitä viemisiä ja silleen :D

Hyvää yötä Minski :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:45:13

Haha, joo ei toi paha oo, vaikka tietysti vaihtelu virkistää. ;) Mut näähän sie hyviä ja makoisia tangoilu unia. Öitä :)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.3.13 07:46:28

Huomenta senki yökukkujat! Ettekö te nuku koskaan?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 08:23:04

Mä taidan kuitata univelat konttorituolissa nuokkuen. Kukaan ei huomaa mitään kun olen muutenkin niin hiljainen ja huomaamaton tt. :P

Huomenta maailma, huomenta sinkkula! Mulla on sellainen kutina, että tämäkin päivä on ihan jees, vaikka on pirun kylmä, väsyttää niin helmetisti ja peilistä mua katsoi herätessä punasilmäinen demoni. Infernaalista perjantaipäivää kaikille pikku paholaisille :)

Menosorkka vipattaa, pitäiskö eksyä tänä pyhänä ihan ihmisten ilmoille? Kotipossuilu kyllästyttää jo sikana. Nöf nöf.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.3.13 09:45:00

Huomenta, huomenta!

Päivän horo: "Ryhdyt johonkin suurempaan projektiin näin viikonlopun kunniaksi. Se voisi olla vaikkapa kevätsiivous. Älä lähde juttuun yksin, pyydä ihastuksesi auttamaan sinua. "

^ täällä on jo siivottu; eikä tarvinnu siivota yksin ;) Ihastuksesta ei kyllä ollu tietoakaan, eikä siivouskaan ollu mikään kunnon kevätsiivous; ei meillä semmosia harrasteta, mutta on edes imuroitu ja vähän tavaroita järjestelty. Tyhjää parempi.

Täällähän on ollu taas hirmuiset keskustelut yön aikana. Näin (taas) järjellä ajatellen, mie voisin ottaa mieluummin vaikka vähän itseäni nuoremman miehen. Hakusessa on kuitenkin se loppuelämän kumppani, ja kun naiset yleensä elää miehiä pidempään, niin olisi sitten ainakin teoriassa mahdollisesti enemmän sitä "yhteistä aikaa" =D Mun toinen mummo eli yli 90-vuotiaaksi, ja eli viimeiset 14 vuotta yksin, kun ukki kuoli niin paljon aiemmin. Luulen, että se oli aika yksinäinen, etenkin loppuajasta :(

Paljon vanhempia kohtaan mulla taas tulee heti ensimmäisenä selainen "yök"-reaktio. Sama, jos alkaisin nyt ite katella poikaystävää jostain ala- tai yläasteikäisistä. Ei kiitos! Luulen, että en kelpuuttaisi edes gerardbutleria tai georgeclooneytä ikäeron takia, jos he olisivat tuossa tarjolla. Kyllä minäkin tiedän pareja, joilla on mun mielestä ihan hirmuinen ikäero, mutta hyvin heillä menee siitäkin huolimatta. Esim. yhdessä harjoittelupaikassa oli talon isäntä vaihtanut "vähän" nuorempaan. Mun oli aluksi tosi vaikea suhtautua heihin, isäntä oli ihan vähää vaille 50v ja uusi emäntä oli minusta nuorempi, ikäeroa heillä oli varmaan lähemmäs 25 vuotta, ellei jopa ylikin :o Mutta aivan ihania ihmisiä molemmat, ja ovat olleet jo monta vuotta yhdessä. He yrittivät aina ravireissuilla ehdotella mulle jotain miehiä, niin en oikein ilennyt sanoa, että sori, mutta liian vanha...

Sellainen plusmiinus viisi vuotta puoleen tai toiseen olisi minusta vielä ihan siedettävä lukema. Tosin on mun siskollakin enemmän ikäeroa sen lentoperämiehensä kanssa, ja käsittääkseni heilläkin menee ihan hyvin. Ja eihän sitä tiedä, minkäikäiseen sitä sitten lopulta itsekin ihastuu ja rakastuu. Lähtökohtaisena tavoitteena ja toiveena on kuitenkin edes kerran elämässä kokea molemminpuolinen ihastuminen ja rakastuminen. No, jos vähän lievennetään ja muutetaan toiveita ja haaveita realistisempaan suuntaan, niin jos vois edes joskus kokea sen, miltä tuntuu, kun joku halaa tai suutelee, niin olishan sekin jo jotain. Tai oliskohan parempi vaan jatkaa tällä nykylinjalla, niin ei sitten tietäs mistä kaikesta jää paitsi yksin ollessaan :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 09:49:32

Hei tyypit, tsekatkaa tämä HS:n uutinen. Sinkkukoreja CM:ssä! Aivan ihana idea. Arvatkaapa kuka päätti just mennä tänään Prisman sijasta Cittariin...?

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   15.3.13 11:52:00

Hirveesti teiltä on tullu tekstiä, ja mä suunnilleen kaikki luinkin :)
Ruoste, no ei toi mun työmäärä ny niin hirmunen ole, homma vaan on sellasta että kaikki pitäis olevinaan olla perjantaiks kunnossa... Eihän ne tietysti ole mut kumminkin.:) ja on sitä vapaa-aikaakin, tänäänkin pääse ihan ajoissa lähtemään.
Ja onhan se vähän silleen että sama kai se on onko töissä vai yksinään kotona...
Tietysti jos jotain mukavankivahauskaa olis tiedossa niin vapaata löytyis varmaan kummasti lähes rajattomat määrät :D
ihmeesti ne yöunetkin auttaa, yhtään ei väsytä, aurinko paistaa, ja taitaa muutenkinolla ihan jees päivä :)

Mites se niina on voinu ihan ilman haleja ja pusuja jäädä? Kuulostaa jopa vähän surulliselta...

Päivämäärä:   15.3.13 12:47:18

Huhhuh, ei oo tarvinnu voivotella sitä että olis väsynyt kun ei oo ehtiny :D No, kerran näinkin päin, meneepä ainakin työpäivä nopeesti.

Eikä, sinkkukoreja! Voi jessus sentään, hitsi jos noita tulee meidänkin cittariin joka on siis mun vakiokauppa niin en kyllä kestä :D Aina töistä lähtiessä pitää ehostaa meikki ja tukka ja tarkistaa peilistä että kummankos korin sitä kehtaa ottaa :D

No, olishan sekin jotain, jos tosiaan sieltä kaupan kassajonosta sen miehensä löytäis, sehän on ihan yleinen vitsi että ei koskaan näe missään ihmisiä paitsi lenkillä ja kaupassa, eikä siel kassajonossa viittis alkaa ketään pokailemaan :D

Oikeesti toi on kyllä aika loistoidea :)

Vesittää vaan ehkä pikkasen sitä uhoa että "mä voin ainaki mennä kauppaan meikittä ja suunnilleen kalsareissa ja aamutakissa", enää ei voi. Tai ehkä voi mut sinkkukoria ei kyl voi sillon ottaa :p

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   15.3.13 13:04:09

Päiviä. piti ottaa vapaapäivä kun nuohooja kävi. Toi sinkkukori on kyl hyvä idea. Voihan sitä ottaa aluks tavallisen korin ja jos näkee potentiaalia niin kassan kautta ja uus kierros kera sinkkukorin. Kävin väsyttämässä koiraa jäällä joten nyt vois vetäistä pienet painajaiset ennen kuin lähtee "hummailemaan".

Päivämäärä:   15.3.13 13:21:40

"Voihan sitä ottaa aluks tavallisen korin ja jos näkee potentiaalia niin kassan kautta ja uus kierros kera sinkkukorin."

Haha :D Toi onkin hyvä, eihän sitä nyt halua epämiellyttäviä sinkkuja kuten jotain haisevia spurguja siihen juttusille ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 13:22:33

Heh, ihmettelevät vielä mission, että mikäs miestennielijä sä oikein oot, kun korin väri vaihtelee jatkuvasti sinkusta varattuun. :D :D

Mut aika mielenkiintoinen idea kyllä. Mietin vaan kanssa heti, että kuinkahan rehellisiä ihmiset on noiden korien kanssa, koska siihenhän toikin kuitenkin lopulta perustuu.

Niina: Ihan hyvää pohdintaa sulla. Kyllä se omanikäinen on yleensä paras, kun kuitenkin pääsääntöisesti ihmisten elämät etenee aika hyvin samansuuntaisesti. Siis että ensin on opiskelut, sitten töitä ja ehkä vähän siitä vapaudesta naatiskelua. Sitten ehkä pikkuhiljaa asuntolainaa ja joku torppa jostain ja sitä rataa. Että yleensä omanikäisen kanssa ollaan aika hyvin samassa vaiheessa elämää ja sen puolesta on helpompaa sovittaa elämät yhteen samankin katon alle. Mullakin on tollanen noin plus miinus viis vuotta toi haarukka, vaikkei se tietysti mikään kiveen kirjoitettu olekaan, niin se olis kuitenkin semmonen hyväntuntuinen lähtökohta jotenkin.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   15.3.13 13:22:49

Morjensta:) Mie oon koko päivän siivonnut ja nyt lopetin. Naamahien päälle on kuorruttunut pölykertuus ja tukka on kuin kasa lumenpainamaa olkea. Pitäisköhän mun nyt napsaista se kuva itsestäni ja laittaa tänne teidän iloksenne? No, pääasia on että kämppä on siisti. Tai ainakin siistimpi.

Jaa-a. Sinkkukori. Aika herttainen ja sydämeen osuva idea:)

http://www.youtube.com/watch?v=PrGq-pSvZg8

Ihanaa että on perjantai. Tai no mulla on kyllä koko viikonloppu töitä että ei tässä hirveesti voi alkaa riehumaan...

Päivämäärä:   15.3.13 13:27:58

"Heh, ihmettelevät vielä mission, että mikäs miestennielijä sä oikein oot, kun korin väri vaihtelee jatkuvasti sinkusta varattuun. :D :D"

Ainiinjoo! :o No mut sit täytyy yrittää luottaa siihen että ei mua kukaan muista :D

Tosin eihän kaikki edes lue tota uutista saati sitä että lukeeko ostoskoriss jotain, että aika varmasti niitä koreja on jokatapauksessa sekasin ihan huolella. Mutta ajatushan on ihan hauska, eipä siinä :)

On toi plus miinus viis varmaan ihan hyvä, aikalailla se varmaan siinä kuitenkin menee. Paitsi ohan niit poikkeuksia, kuten gerardi, harmi et asuu niin kaukana.. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 13:39:22

pisteviiva: Kuulostaa aika kuumalta. Ei muuta kuin kuvaa vaan kehiin. ;D

Mission: Mä jotenkin luulen, että siellä lukee kyllä et ne on sinkuille. Lukeehan kärryissäkin, jos ne on lapsiperheille tarkotettuja. Mut onhan toi kyllä sillee vähän leimaavaa ja ehkä kaikki ei halua tota kertoa et ovatko sinkkuja vai ei. Mut hauska idea kyllä ja voishan toi yleistyäkin. Varsinkin isommissa kaupoissahan olis aika hyvin hyllyjen välejä, missä alkaa rupattelemaan ja pyytää numeroa. :)

Päivämäärä:   15.3.13 13:46:36

Ai lukee vai? Noni, en mä ainakaan lue niitä :D Mut harvemmin kärryä käytän ees, sillon ku tulin kipeeks ja olin jo ihan raato ku pääsin kauppaan ja piti ostaa paljon kaikkee ettei tarvi kipeenä enää mennä, niin otin semmosen mummokärryn :D Se oli oikeesti tosi näppärä, mut ei niitä kyl ollu ku mummoilla :p Jos sitä sit vaan suosiolla mummoutuis... ;)

Paitsi et ei oo yhtään mummofiilis kyllä, tekis mieli shoppailla lisää, ja kampaajallekin mennä, kyl se joku kevätpörriäinen on vissiin käyny tökkäämässä siltikin, vaik en yleensä kevätihminen oo yhtään. Jotenki pitää muka uudistua tässä, kaivautua esille talvipesästä vaik yhtään en haluis :D Kivempi ois vaan pimeessä kulkea ja pipo silmillä ja piiloon mennä.. Ja sit kuitenkin välillä hyökkää joku ihme fiilis uusista vaatteista ja tukasta ja ja ja oispa kiva ku sitä ja tota :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 13:48:46

Käytiin sit kokeilemassa noita sinkkukoreja. Aika hiljaista oli keskellä päivää, meidän kahden lisäksi ei muita keltaisen korin kantajia ollut liikenteessä. Kahvilassa yks pappa kyllä lähestyi meitä mutta halusikin vain viedä pöydästämme vapaan tuolin :( Pitkiä katseita saimme kyllä, siis niiltä nuorilta miehiltä, mutta saattoivat olla säälikatseita... Tiedä sitten oliko syöteissä vikaa, vimpan päälle oltiin suittu haituvat korvien taakse ja aika estotta heiluteltiin niitä koreja mutta ei, kun ei toimi niin ei toimi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 14:05:14

Mission: No nähtävästi lukee kuten arvelinkin ja onhan toi ihan hyvä mainitakin, kun kaikki ei ole välttämättä kuullut noiden korien merkityksistä. Ihan tonne asti en kyllä taida lähdeä noita kokeilemaan, mutta voishan niitä tossa lähikaupassa kokeilla, jos sattuu toi idea leviämään pikku hiljaa. :p

Ei nyt ehkä kuitenkaan vielä kannata mummoontua. :D Pidät tollasen samanlaisen sinkun revittely kesän, kuin ruostekin, niin karisee äkkiä tollaset ajatukset. x)

ruoste: Hah, ai te kävitte oikein kaverin kanssa kokeilemassa noita. :D Ehkä joku sellanen vähän jälkeen neljän ruuhka vois olla parempi ajankohta tai sitten joku ilta, jolloin olis rauhallisempaa, mutta mahdollisesti myös potentiaalisia kohteita joitakin ja sellanen "työskentelyrauha". x)

ps. Ootkos sä toi vasuri noista?

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   15.3.13 14:25:40

Jihuu! Se on perjantai ja meikä suorii kaupan kautta kotiin pizzaa tekemään ja illemmalla systerin kanssa baila baila... :D

http://www.youtube.com/watch?v=fV45ggYEF_4&noredirect=1

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 14:28:48

Pe ip tai sunnuntai olisi varmaan otollinen aika, mutku perjantaisin on aina niin törkeä kiire. :/ Noup, ruoste on tuo tummanpunatukkainen hörökorva oikealla. Ihan noin fiini en ole :)

Ei siinä ole Mission mitään ihmeellistä, että keväällä tekee mieli uudistua. Aika ikävästihän tuo aurinko paljastaa kuteiden kulahtaneisuuden ja karmean juurikasvun, kuin myös ikkunoiden saastaisuuden. Kasvotkin vaikuttavat aina kumman kalpeilta kun maailma alkaa muuten olla täynnä väriä. Ja kyllä mun tekee keväisin muutenkin mieli tehdä kaikkea uutta ja muuttaa elämää. Uudestisyntyminen raikkaasta kevätmullasta ja sillai :)

Päivämäärä:   15.3.13 14:33:24

Tuli noista sinkkukoreista mieleen vielä että oishan se hienoo kun lähtis kauppaan hakemaan Ukko-Pekkaa niin saiskin ihka oikeen miehen matkaansa:)

Aika upea keli ulkona. Räystäät tippuu ja sitä rataa vaikka aamulla pakkasmittari näytti kolmeakymmentä. Taitaapi tulla kevät.

http://www.youtube.com/watch?v=KVgePojl1cU

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 15:12:25

ruoste: Heh, jotenkin mä katoin vaan, että hiukset olis ollu sen verran pidemmät tolla vasurilla, että olisit siksi ollut siinä. Muutenhan te ootte aika saman kokoisia kaveris kanssa.

Täällä sitä vaan biisejä linkitellään. Taitaa sinkkulan kinkuilla vipattaa jo vähän menojalka. =)

Päivämäärä:   15.3.13 15:44:17

Mä en vaan yleensä ole yhtään kevätihminen vaan syksyihminen, uudistunkin usein mieluummin sillon...

Minkä ihmeen revittelykesän, kyllä meikäläisen sinkkurevittelyt on revitelty sillon parikymppisenä jo :D

Sillon harvoin ku lähen sit viihteelle ni sit mennään kyllä täysillä. Tuli jo kerran tossa vinkumista että oonko saanu juomaan jotain huumeita tai tyrmäystippoja ku meni kuulemma liian kovaa kuuden aikaan vielä aamulla kun oltiin risteilyllä. Ihme tyyppejä, jos väsyttää ni kantsii mennä nukkumaan eikä valittaa siitä jos muita ei väsytä :D

Mä kyllä tunnistin ruosteen heti, ja tukkahan on kiinni mutta ihan selkeehän toi oli, etsä Minski ollenkaan kato niitä kuvia ku klikkailet niitä? :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.3.13 16:03:36

Ruosteen minäkin tunnistin :D

Siis sinkkukori, mikä mainio idea!! :D Ihan huippua. Tosin mä niin tiedän että kulkisin se kori kädessäni, kasvoillani maailman typerin virne ja stalkkaisin muiden koreja.
Mutta kokeilemisen arvoinen idea, ehdottomasti!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 16:10:52

Mission: No sellasen jonkun mistä ruoste jo eilen puhelikin. Mut ihan kuinka vaan. Tuli vaan mieleen, kun sulla tota energiaa tuntuis olevan, niin ei pakosti tollanenkaan olis paha plääni. :p

Niin ja siis en mä tosta osannut tunnistaa, kun ei kasvoja näkynyt ja tossahan on kaks hyvin samankokoista naista. Ainoa selkee ero oli noi hiukset ja mistäs sitäkään tietää mikä nykyinen väritys tai tyyli on, kun naiset vaihtelee noitakin melko useesti. Joo seli seli, mut noin järkeilin ja kyllä mä niitä kuvia katson. =)

Sinkkukorien kanssa kannattaa muuten varmaan olla yksin liikenteessä, niin on helpompi alkaa jutustelemaan. Kaks sinkkunaista on kuitenkin niin pelottavia. :D Mut aikas katseita kääntävän näköinen tutkaparihan tossa kuvassa selkeesti oli. ;)

Päivämäärä:   15.3.13 16:23:06

Minski, keijukorvista tunnisti heti :) Ja kasvojen muoto myös.

Tossahan ois tulossa ilmeisesti toukokuussa meidän rymyporukalla melkonen risteily taas, jos sinne patois vähä virtaa :D Sitä ennen sitä kannattaa kuluttaa ahkerasti salilla (heti ku prkl uskaltaa mennä! hiton yskä...) ja lenkillä ;) Joo, uusia vaatteita ja muutama kilo pois siihen mennessä, sit on taas Missioni niin vauhdissa ja valitettavasti semmonen rasvattu salama yleensä ettei tartu mitään kiinni :D Joskin laivaristeily on ihan vihoviimenen paikka metsästää yhtään ketään, että ei sen puoleen, kyllä sinne mennään vaan oman porukan kanssa rymistelemään pientä pintaremonttia :p

Päivämäärä:   15.3.13 17:30:52

Oho, sinkkukoreja :o Millonkahan sellaiset saadaan kotikylän S-markettiinkin =D =D

Mulla oli sitten tänään se pihvipäivä; aivan ihanaa possupihviä, sipulirenkaita, keitettyä porkkanaa. Ja oli perunaakin, vaikka eihän sitä sais enää nykyään syödä, kun on niin paljon hiilareita. Mutta minä syön. Ja illalla on ohjelmistossa vielä köyhiä ritareita kera kermavaahdon ja kotitekoisen mansikkahillon; nami :) Että mun dieetti lipsuu taas pahemman kerran. Mutta kun syöminen nyt vaan on niin ihanaa...

Päivämäärä:   15.3.13 17:39:09

Voi Niina minkä teit... Nyt mun tekee mieli hirveesti köyhiä ritareita :p

Pitää soittaa systerille et poikkee kaupan kautta :D

Alkaa oleen semmonen fiilis et tästä tulee huippu ilta ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-cT1Y857WfQ

Lähettäjä: ihme 
Päivämäärä:   15.3.13 17:41:01

Niina: onko miestä näkynyt? Miten yrityksesi perustamisen laita?

Minority_Report: onko ht.netistä löytynyt ketään vaimoksi??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 17:56:42

"Minority_Report: onko ht.netistä löytynyt ketään vaimoksi??

Ei ole, mutta enpä mä nyt ole vaimoa mitenkään aktiivisesti täältä etsinytkään. Jotain 3-4kk oon muistaakseni pyörinyt täällä ja yksi on tona aikana tarjonnut sähköpostiaan. Ehkä joku vihjeenpoikanen siellä täällä, mutta ei vaimoa sentään. :D Tiedä sitten muuttaisko se mitään, jos olis sillee avoimesti haku päällä.

Päivämäärä:   15.3.13 18:07:37

ihme -> ai mitä miestä, jotain tiettyä vai ihan mitä tahansa miestä? :p No eipä ole näkynyt sen enempää kuin tähänkään asti :/ Yritystä ei ole vielä. Ens viikolla meen työkkärin starttirahatädin puheille. Oisit kyllä voinu omalla nimelläs näin henkilökohtaiset asiat udella...

Päivämäärä:   15.3.13 18:12:07

Niina: en viitsi paljastaa omaa nimeäni, mutta pirkanmaalta olen.. en sua tunne mutta monia aiheita olen seurannut !

Päivämäärä:   15.3.13 18:12:51

Niina: kyllä sinkkuna eläminen on helpompaa

Päivämäärä:   15.3.13 18:33:21

^ kiitti vaan, lohdutti tosi paljon :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 18:49:13

ihme: Ai ootkos sä näitä taustailijoita, vai ootko kirjotellu tänne aikaisemminkin? Ja mistäs moinen kyssäri?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.3.13 18:59:57

Jaaha mites täällä? Se olis pe.ilta, lähtis ravinteliin syömään, siis pelkästään syömään.:) Heippa.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.13 19:36:19

Niina, jotenkin haiskahtaa samalta tyypiltä tämä ihme kuin se Tirliä hännystellyt Bangla...
Joten.......

Päivämäärä:   15.3.13 19:51:32

Iiiihanaa, perjantai! :)
Vihdoin kotona, lintsasin koirien kanssa ja pissatin tosi nopeesti ja heitin luut eteen:p Välillä saa lintsata, jos sitte parin tunnin sisään jaksais lenkille :)

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   15.3.13 19:52:43

Hyvää iltaa kaikki Naiset :-)

Päivämäärä:   15.3.13 19:53:42

Hyvää iltaa kaikki Naiset

Päivämäärä:   15.3.13 19:56:04

Jäikö P:llä levy päälle:)?
Iltoja!

Päivämäärä:   15.3.13 19:57:43

Varmistin vain että kaikki huomaa :-)

Päivämäärä:   15.3.13 19:58:07

Iltaa P:lle ja kaikille muillekin =)

Eka sidukka korkattu ja menojalkaa vipattaa kovaa vauhtia :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   15.3.13 19:59:14

hei meidänkin k-kauppaan tommoset korit.. tai tosin kyllä ne täällä meillä päin taitaa tietää kuka on sinkku ja kuka ei.. :D

mä lähden ihan vaan vaihtelun vuoks tonne paikalliseen päivystään.. tällä kertaa limulle. :b

Päivämäärä:   15.3.13 20:00:40

No tuli huomatuksi...:)!

Päivämäärä:   15.3.13 20:03:00

Iltaa P, kukas sä oot?

pisteviiva, tuleeks susta kohta paikallinen pubiruusu? :D

Päivämäärä:   15.3.13 20:03:47

piste: jotenkin se on huomio yritettävä saada, näin uutena uteliaana tänne eksyneenä Miehenä :D

Päivämäärä:   15.3.13 20:07:53

No, sit P kertoo suuntaa, ikää ja noin hevosharrastuksia:).

Päivämäärä:   15.3.13 20:08:38

Mission: tuonne offipalstalle viikko sitten liityin ja sieltä bongasin vihjeen että tänne teidän sinkku topic:iin kannattaa kurkistella..

Päivämäärä:   15.3.13 20:10:28

piste: suunta on Pirkanmaa ja ikää on "paljon" tai no omasta mielestä ikinuori, kuitenkin 45v on tätä maailmaa tullut ihmeteltyä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.3.13 20:12:16

Hei sinkkula :)

Kun on opiskellut neljä tuntia niin voi pitää pienen tauon vai mitä? :D pitsaa ja lonkeroa niin jaksaa sitten kohta taas päntätä.

Mut mitäs tänne kuuluu? Onko suunnitelmia viikonlopuks? :)

Päivämäärä:   15.3.13 20:14:29

Ai?
Hyvä kymmen sulla kieltämättä on;)!!!
Ja se hevoskokemus???

Päivämäärä:   15.3.13 20:17:01

Piste: hevoskokemus on niin suuri että jopa kaksi kertaa olen ratsastanut! Uljaita sekä upeita eläimiä.

Päivämäärä:   15.3.13 20:18:16

Heh, tämä topic näköjään hiljeni välittömästi kun ilmestyin !
Älkää pelästykö !

Päivämäärä:   15.3.13 20:19:02

No nyt sitä kaivattua vuosikymmentä saapuu pisteelle :D

Alkaa pelottaa noi hooteen mainokset. Hedaria pukannu jo monta tuntia, ni eikös tohon banneriin ilmestyny buranamainos... Ei tää mitään nettikäyttäytymistä tutki, kyllä se lukee ajatuksia...

min, tottakai saa, ja pitääkin pitää taukoa välillä :)

Päivämäärä:   15.3.13 20:20:47

Iltaapa iltaa, P ja muutkin. Miksi te kaikki offarit ootte sieltä etelän nurkilta? :D

Ajattelin heittäytyä oikein hulvattomaksi ja juoda muutaman siiderin. Siihen se hulvattomuus sitten jääkin, kotisohva ja Voice taitaa olla illan muu ohjelma. Onneksi on sentään koira kainaloon niin ei tarvi ihan yksin viettää iltaa.

Päivämäärä:   15.3.13 20:20:47

Nou hätä, kyllä jengi palailee:)....
Onko muuta kokemusta hevosista kuin kaksi kertaa satulassa?

Päivämäärä:   15.3.13 20:24:22

H:lla on sitte samat meiningit ku mulla, tosin en oo viel alottanu kattoo voicee (katon boksilta) ja harkitsen päikkäreitä hedarin karkottamiseks...

Päivämäärä:   15.3.13 20:26:30

H: Hyvää iltaa. Voihan se myös olla että pohjoisen offarit on niin ujoja ettei uskalla näyttäytyä täällä...

Piste: ei juurikaan ole muita kokemuksia, vielä...

Päivämäärä:   15.3.13 20:30:04

Älä Mission muuta sano;)!
Mä olen kyllä jo luovuttanut miesten suhteen.
Kun ei niin ei. Ja kaikki ei kelpaa, pitäis olla oikea mies, mitään luusereita en katsele. Ja hevosmies pitää olla, tavalla tai toisella!
Korkkasin kuoharin, kohta alkaa tulla taas Shaniaa.....:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.3.13 20:30:32

Missi, tääl kans meinaa iskee pien päänsärky mut taitaa johtuu siit et niskat on jumissa. Outo aika kyl päikkäreil, täytyy sanoo :D

Niin ja P, tervetuloa sinkkulaan :)

Päivämäärä:   15.3.13 20:33:49

min: Kiitos
Piste: koskaan ei ole myöhäistä saada kokemuksia hevosista, mielenkiintoa kyllä on.

Päivämäärä:   15.3.13 20:36:01

Ai miten niin vielä ei ole?
Kiinnostaako hevoset ja ratsastus?
Eikö tytär ole kiinnostunut lajista? Usein ovat, ainakin nuorempana.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   15.3.13 20:38:17

Haudi hou folks! Sois niin ku taas yks työviikko lusittu ja viikonloppu edes.

Voi kerspele ku ois tienny viikko sitten lauantaina moisten keltaisten korien olemassaolosta, tuli meinaan käytyä silloin ompun cittarissa ostoksilla. Ei sen puoleen, en kyl muista nähneenikään siel moisia vapaana saatikka sitten käytös, mutta ideana kyllä vallan mahtava :D

Päivämäärä:   15.3.13 20:39:27

Piste: kyllä hevoset kiinnostaa, tällä kahden kerran kokemuksella voin sanoa että ratsastus vaatii paljon opettelua :-)
Niin ja tytärtä ei ole, eli sitäkään kautta ei kokemusta ole hevosiin tullut.

Päivämäärä:   15.3.13 20:45:58

http://www.youtube.com/watch?v=19vl_D8ub

Ja laitetaas noin perjantain alkuun vähän hevostytön mietteitä....:).

Päivämäärä:   15.3.13 20:55:43

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

This is my life...:).

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.3.13 21:08:52

Minä kävin aivan supernälkäisenä kaupassa ja hyvä etten kuukahtanut pitkiä käytäviä kävellessä.
Mukaan tarttui silti vain kasviksia ja hedelmiä ja muita tykötarpeita. Kismetin ostin, mut on viikonloppu niin se on ihan ok!
Muutoin mun herkut tänä iltana on porkkanoita ja kurkkua tzatzikikastikkeessa dipattuna :)

Telkkarissa on menossa Wolf. Mua vähän jännittää enkä oo varma onko sitä viisasta kattoo, mut auki se on joka tapauksessa. Toinen vaihtoehto on tietysti kympiltä alkava Scary Movie, joka on ihan tarpeeksi jännittävä mulle :D

Päivämäärä:   15.3.13 21:14:54

Juu, P.
Ratsastus on tosi ihanaa mutta vaatii opettelua:).
Ja ennen sitä ratsastusta hevosen käsittelyä ja hevostuntemusta. On kiva hypätä satulaan, kun tietää, mitä se kauramoottori alla tuumailee. Hevoset on yksilöitä, jokaisella omat tapansa. Niiden selvittäminen on se haasteellisin osuus...
Mut, tervetuloa hevostalliin, täällä tuoksahtaa hevosille ja hevosnaisille;)!!!!

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:19:56

Piste: Kaikki eläimet kuten me ihmisetkin ollaan yksilöitä ja jokaisella on omat tapansa :-) toisilla hyvät ja toisilla paremmat, miten ne saisikaan selvitettyä, moni asia olisi helpompaa..

Päivämäärä:   15.3.13 21:25:10

P, ei auta kuin ottaa selvää:).
Oikotietä onneen ei vaan ole, ei eläinten eikä ihmisten kanssa.

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:25:42

https://www.youtube.com/watch?v=IbcqwWO2QqU
tässä teille ilta tunnelmointia :-)

Päivämäärä:   15.3.13 21:27:16

Hehhehee, miekin laitan musiikkia perjantai-illan kunniaksi; toiveajattelua ;) https://www.youtube.com/watch?v=M-v4KVDbwqk

Päivämäärä:   15.3.13 21:29:37

P:n linkitys meni pipariksi, laitatko uudelleen vai linkitänkö mä ton?

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:31:30

No pahus linkitys ei onnistunut, piste linkitä sä vaan, Kiitos!

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:32:21

Jostain syystä en saa tuota linkitystä toimimaan :-(

Päivämäärä:   15.3.13 21:35:54

https://www.youtube.com/watch?v=IbcqwWO2

P, oisko se tossa:)?

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:39:51

Jep,
kiitos piste, sä olet ihana :-)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 21:42:26

Kylläpä väsyttää, vaikka tuli otettua pienet nokoset. Varmaan porukkaa menossa tänään baariinkin asti. Mä meinasin josko sitä kokeilis mennä ihmisten aikoihin nukkumaan, mutta saas nähdä taas miten käy ton kanssa, kun ei oikein tahdo koskaan onnistua. :D

Mut iltaa nyt silti kaikille vaan tasapuolisesti. :)

Päivämäärä:   15.3.13 21:45:22

http://www.youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEA

Tässä olisi vähän elämänohjetta näille sinkkulan miehille, siis niille, jotka sisällön oikeasti ymmärtävät....:).

Päivämäärä:   15.3.13 21:45:56

Oi, älysin just, että mun uus suosikkielokuva tulee ensiyönä uusintana :D Meni viimeksi se tallennus vähän plörinäksi, jotenkin tuo tallennuskin menee sekaisin aina puolen yön aikaan, vähän niinkuin tänne lähetetyt viestiskin. Oli kyllä koko elokuva nauhalla, mutta niin oli seuraavatkin ohjelmat, niin kauan kuin muistitikulle oli mahtunut :/ Niin uusi yritys tänään sitten. Ikuisesti sinun on siis elokuvan nimi, ja se oli semmonen ihana prinsessatarina :)

Päivämäärä:   15.3.13 21:47:59

Ai P?
Mistä sä tiedät, kuinka ihana pippurisäkki mä olen??
Ja nyt ei JR:n lausuntoja oteta ollenkaan huomioon, eikä sen enempää KESSU:n.

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:48:29

Piste: karu oli elämän ohje, kun tuli ilmoitus että videota ei ole olemassa :-)

Päivämäärä:   15.3.13 21:49:06

Ainiin, ja yksi kaveri pyysi mua huomenna mukaan baariin naapuri-cityyn; siellä esiintyis Kilpi. Mutta mietin, että taitaa olla kyllä vähän liian heviä meininkiä mulle. Enkä oo vielä hevostenhoitajiakaan kysynyt, niin ei varmaankaan tule lähdettyä :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 21:49:44

piste: "This video does not exist. Sorry about that."

Hmmm *raapii päätään*

Niina: Mä kattelin kans tän illan leffatarjontaa ja jotenkin tuolta osui toi the thing mun silmääni. Tosin se tulee kyllä vähän liian myöhään. En varmaan ihan tonne asti jaksa valvoa tänään.

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 21:50:55

Piste: sä olet tietenkin ihana ihminen kun heti tarjouduit auttamaan.
niin ja pippuria/ särmää pitääkin olla

Päivämäärä:   15.3.13 21:53:26

Iltaa. Nyt on päivä pulkassa ja saunassakin tuli käytyä. Puhtoinen olo siis päällä.

http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U

Hyvää musaa perjantai-illan iloksi.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.3.13 22:00:03

Iltaa, talli ilta vietetty, oli siellä hevosvoimia ni kai se tännekkin sopii :)

Morjens vaa P, ettei nyt olis se kaikkein tärkein unohtunut...
Eli vetoauton merkki ja malli ja paljon sillä saa vetää :D

Ihmeen virkee olo, ei oikeestaan yhtään nukuta, voi olla että menee naposteluks taas :)

Onkos illan teema jo päätetty...
Teemoista välittämättä mää laitan löhökatin kuvan :)
http://aijaa.com/U6KIQG

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:02:08

maasturihörhö: ei kaikkea pidä heti kertoa :-) no jos paljastetaan että vetokykyä on 3200kg :D

Päivämäärä:   15.3.13 22:02:15

http://www.youtube.com/watch?v=uzfCgycpo

Jaha, no näkyisköhän tää huonompi versio....:)?

Päivämäärä:   15.3.13 22:02:38

Ai niin, vetoautojahan teillä on. Mutta ei se auta ku ootte kaikki sieltä väärästä suunnasta. Minä oon vaan nirso mitä vetoautoihin tulee, ei käy mikä tahansa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 22:05:22

Jaahas, täällä on porukalla jo jukebokseissa soimassa yhtä sun toista musaa. Mä väkertelin iltapalan sillä aikaa ja tossa voikkareita pyöritellessäni tuli mieleen, että täällähän on varmaan kovia kokkeja, kun pihvitkin paistuu niin näppärästi. Eli olisko sinkkulan neitokaisilla antaa jotain vinkkejä hyviin arkiruokiin. Pitäen nyt kuitenkin mielessä, että siitä pitäis mieheltä lähteä nälkäkin ja mieluusti olla sapuskaa parillekin päivälle. :p Tai edes jotain vinkkejä, kun tuntuu et tulee tehtyä aina noita samoja sapuskoja ja tekis mieli vähän vaihtelua. :)

LähettäjäP 
Päivämäärä:   15.3.13 22:05:36

Piste: tässä sulle vastaus :D
http://www.youtube.com/watch?v=Pvn98mXrxa0

Päivämäärä:   15.3.13 22:06:33

Ooohhoh, tulipa nukuttua melkein tunti :D Tosin se meni jotenkin koiranunta nukkuessa sohvalla, kahen koiran kans lomittain solmussa että ehkä se tarttu :p Ihan ku alkais toi hedari taittua, sehän hyvä, sitten voin tänään kukkua ja kattoa Thingin ja juoda siiderii, jeee :D Ilta vasta alkaa!

Ostin jotain outoja uutuuksia perjantain kunniaks, piti maistaa jo pari, ihan sikahyviä! Tommosia; http://tinyurl.com/aqm9yjg

Päivämäärä:   15.3.13 22:06:46

Juu, särmää ja pippuria löytyy, mut kyllä sitä vastakohtaakin, vaikka en niin hattaroista tykkääkään:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.3.13 22:09:11

Täh Piste, en mää mitään kommentoi, olen visusti hiljaa.:) Hyvä toi Pisteen video, mää haluun se mikä roikkui laulajan olapäällä.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.