Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic nro 223

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   14.3.13 20:34:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=930828&t=930828

Yövuoro jatkakoon =)

Re: Sinkkujen topic nro 223

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 20:37:43

Ei kait tässä nyt sentään ihan vielä yövuoron paikka ole. :p Vaikkakin ajattelin just, että taidanpa syödä vähän iltapalaa tähän väliin. :)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   14.3.13 20:42:43

Mä kyllä meinaan mennä nukkuun, nii on väsy.. *haaaauuuukotteleee jo*

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.3.13 20:43:39

Mä just söin kans, sit ois viimein sohva-aikaa, jee:) Mut mis mun karkkipussi on, kuka jätti ostamatta :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 20:57:56

Dodiih, nyt olis minskilläkin vähän evästä turvan eessä. En sitten päivällä ottanu sitä jädeäkään, enkä suklaata, niin jos tässä iltasella edes toista. Mitenkäs missionilla on karkit jääny. Ootkos nyt sitten virallisesta herkkulakossa vai mikä on? :p

Ihmeen hiljaista kyllä täällä.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 21:04:11

Mulla on ihan parhaat naapurit. Kaikki on tähän mennessä vakuutelleet että heitä ei häiritse vaikka koirani joskus mölyttää rapussa liikkujille, varsinkin postille.

Tänään oltiin tulossa iltalenkiltä ja rapistelin juuri avaimia oveni edessä, kun seinänaapurini avasi oman ovensa. Näin hänet ekaa kertaa, semmoinen tositosi vanha mutta pirteä mummo, oli kuulema halunnut tulla kurkkaamaan että minkänäköinen koira on kyseessä. Kyselin että onko koirasta ollut häiriötä ja mummo nauraa heläytti että voi päinvastoin, hänestä on oikein mukavaa että koira haukahtaa silloin kun meidän rappuun tulee joku (tämä on siis ylin kerros) niin hänkin tietää mennä ovelle kyttäämään :D
Hyvä että homma on näin päin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 21:09:36

Ei kait sitä kenenkään pitäisi normaaleista elämisen äänistä valittaa. Jotkut vaan kuvittelee, että kerrostalossa pitäisi olla hiirenhiljaista juuri silloin kun he haluavat. Jos nyt koira joskus haukkuu, niin eihän siinä pitäisi olla mitään aihetta valittaa. Se on tietysti sitten eri juttu, jos koira on koko ajan äänessä tai metelöi paljon vaikka yölläkin. Mut kiva että sulla on ymmärtäväiset ja hyvät naapurit. Ei siihen tarvita kuin yksi valopää ja yht'äkkä kaikki on hankalaa.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 21:14:14

Totta minski, mutta musta on aina kohteliasta kysyä et onko se haukkuminen häirinnyt, ja samalla varmistaa että haukunta on edelleen pysyny semmosena harvakseltaan haukkumisena, eikä yhtäsoittoisena räksyttämisenä :)

Ja ylipäätänsä en tykkää et koira haukkuu turhia, ovikellolle ja korkeintaan postille sais haukkua, mutta en ole vielä(kään) onnistunut kitkemään etteikö se haukkuisi välillä muillekin äänille. Se ärsyttää varmaan paljon enemmän mua itseäni kuin naapureita, mut toisaalta olen asunut niin kauan maalla että ei ole tarvinnut miettiä et mitkä äänet kuuluu naapuriin ja mitkä ei.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 21:19:03

Joo toi on tietysti kohteliasta ja hyvä vähän kyselläkin, niin on paremmin itsekin perillä noista jutuista. Mut kunhan totesin, että jotkut on aika herkkiä valittamaan tollasista ihan normaaleista ja satunnaisista haukkumisista tai muistakin pienistä äänistä. Sellanen vois kyllä olla kokemus, kun sais joskus naapuriksi sellasen oikein kunnolla kirkuvan naisen. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 21:21:39

mulla jostain syystä koira haukkui edellisessä osotteessa aina yksin jäädessään ja se häiritsi naapureita, ymmärrän kyllä.
nyt tässä uudessa kodissa ei ole haukkunut lainkaan.. en tiedä mikä oli vikana edellisessä kämpässä..

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   14.3.13 21:22:33

Meidän vanhempi koira möyläs aina, kun en itse ollut paikalla ja sille oli pakko ostaa haukkupanta, kun naapurit olivat valittaneet. Tosin kaikki möly aina ihan päiväsaikaan, mutta varoituksen sain... :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 21:27:43

Tollaset tapaukset tietysti erikseen, mutta mistäs totakaan tietää jos ei naapurit sano tosta tai satu itse kohteliaisuuttaan kysymään. Mut just vaikka joku leffojen katsominen tai musiikin kuuntelu päivällä, niin kyllä myös sellanen joskus kuuluu naapuriinkin, eikä siitä pitäis vetää herneitä nenään. Vaikka mua kyllä harmittaa, kun ei voi soittaa kunnolla musiikkia tai katella leffoja, mut minkäs teet.

Mitäs pisteviivan ja kraakin päivään muuta?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.3.13 21:32:38

Ai tänäänkö olis ollu pihvinpaistopäivä? :o Oisinhan mie osannu pihvejä paistaa, jos olis ollu pihvejä mitä paistaa; kyllä niitä niin monta tuli kesätöissä viimekin kesänä paistettua. Jopa se yks mies, johon olin kurkkuani myöten ihastunut, sanoi, että mie teen hyvää ruokaa :) Se siis kävi tuolla työkavereineen usein syömässä.

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   14.3.13 21:32:44

Aamu meni siivotessa ja sen jälkeen joutui töihin. Täällä siis vielä tunnin verran ja sit pääsee kotiin :)

Päivämäärä:   14.3.13 21:35:15

Joo se on 13.03.2013, 13:03. Sillon loppu mässääminen. Tummaa suklaata saa pari palaa syödä ja muuta ei. Jonain päivänä sit taas saa vähä jotain mut ne säästetään viikonloppuun :) Se on se selkäranka haettu nyt taas kellarista ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 21:37:25

mä oon vietellyt vapaata. (: nukuin pitkään, kävin kaverin kanssa paikallisessa kriisipalaverissa ja sitten kävin toisen kaverin kissanpentua katsomassa.

nyt mietin, että jaksaisko vielä poiketa iltateelle tuonne paikalliseen, kun meinaa olla niin tylsää.. tai lähinnä tekis mieli napostella jotain, muttakueioomitäänmitänapostella! x_x

tosin onhan tuola suomi24:n puolella joku kenen kaa jutella.. :b

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 21:40:01

Niina: Joo semmonen päivä sitä tänään. Mä en kyllä osaa kumpaakaan noista, mutta ostin valurautapannun, jos vaikka tota pihvien paistamista sais opeteltua. :P Mut toi on kyllä aika kiva keino ilahduttaa miestä. Mä oon ainakin sellanen lihansyöjä, että kyllä maistuu hyvä pihvi. =)

kraak: Ai sä oot vielä töissä. Vähän erilainen rytmi sitten vissiin, mut saatpahan ainakin nukkua aika kivasti varmaan. :) Mä otin vähän lonkeroa vaihteeksi ja kylläpä nousee hyvin päähän. :D

Mission: Ai niin teillä oli ruosteen kanssa toi soppari. :p Mä otin yhden palan suklaata, niin tuli päivän herkkukiintiö täyteen. =)

pisteviiva: Jaa sulla on joku ihastus siellä, vai mikäs se semmonen "juttelukaveri" oikein on? ;)

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   14.3.13 21:42:46

Valitettavasti aamun nukkumisesta ei tule mitään, kun pikku-ukko lähtee kouluun ja samalla koirat haluaa ulos :P Seuraavan aamuvuoron iltapäivä on pyhitetty päikkäreille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 21:45:22

Jaa niin sulla on semmosia velvollisuuksia. No mut kyllähän noi päikkärit korvaa aika mukavasti kanssa tota univajetta. :) Mä harvemmin nukun päikkäreitä, mut yöllä sit yritän saada ainakin sen 7h unta. Tosin sekään ei oikein aina toteudu, mut pääsääntöisesti sentään. :)

Päivämäärä:   14.3.13 21:46:48

Pisteviiva, paljasta! :D

Minski, joo ja pauke sen päivämäärän tais päättää, mä päätin kellonajan :D Pihvi oiski kyllä hyvää, sehän menee ihan herkusta ja ois erittäin sallittua safkaa :D

Yks pala on jo aika hc-meininkiä, kyl mä sen kaks tarviin jos otan... Mutta viikolla on nyt sallittu vaan tumma suklaa ja sen pari palaa saa ottaa. Kyllästyn kuitenki siihenki taas parissa viikossa kokonaan ni ei tartte ottaa ollenkaan..

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 21:49:05

MR & Mission, mä luulin paljastaneeni jo eilen, kun kerroin, että jäädyin kun sieltä löytyikin täältä tuttu naama. ;D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.3.13 21:49:34

Ihana naapuri paukkeella. :) Minä olen yrittäny kytätä että näkisin naapuria jotta voisin kysyä metelöikö koira yksinollessaan (todennäkösimmin ei, mutta mistäs voin sen tietää varmaksi) kun se ei ole tottunut asumaan paikassa missä ääniä kuuluu. Mutta en ole vielä onnistunu bongaamaan.

Mihinkään herkkulakkoonkaan en kyllä ala, itteni tietäen sillon sitä vasta meneekin. Kaikki mikä on kiellettyä, on liian houkuttelevaa. Ja kaikki mitä ei ole, sitä tekee mieli. Eli vähemmällä mässäämisellä pääsen kun kaapissa on aina jotain hyvää, sillon saatan joutua jopa kutsumaan jonku syömään niitä vähemmäksi ennen ku menee vanhaksi. :D

Päivämäärä:   14.3.13 21:51:38

pisteviiva, kyl sä sen kerroit, aattelin jos vaik vahingossa jo paljastaisit että kuka täältä se sitten on :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 21:56:45

Mäki sain kunnon selkärangan tästä kimppapäätöksestä, se pari suklaata kriisihetkinä on ok arkenakin, mut jos haluaa herkutella niin sillon täytyy kyllä sinnitellä viikonloppuun (:

Jospa huomenna salille.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 21:57:05

muistaakseni ruosteella tais olla aavistus. :D

mutta kai se on helppo arvata, kun ei niitä vilauttelijoita montaa ollut ja yks vaan oli mun ikähaarukassa.. :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 21:57:38

Ja huomaatteko että eipä ole Jysseä sen koommin näkynyt kun naamat paljastettiin, voisko tästä nyt sit päätellä jotain? ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:00:14

Mission: Joo kyllä noi on niitä parhaita herkkuja ja oikein paistettuna ja hyvillä lisukkeilla erittäinkin hyvää. Ai vitsi kun tekis mieli mennä taas ulos syömään, kun ei täällä kotosalla ole ketään paistotaitoista. :p

pisteviiva: Aijaa :D No en kyllä osannut yhdistää. Sähän taisit puhua ihan jostain deittisivusta ja sehän olis voinu olla ihan hyvin joku muukin. Mut mielenkiintoista. x)

H: Kyllä se on nyt niin, että tuo Minority_Report on ihan täysin kiellettyä hedelmää sulle. Sitä ei saa missään nimessä mennä maistamaan tai yrittää muutenkaan vietellä. Se on vaan niin totaalisesti kiellettyä ja väärin, ettei mitään rajaa. ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:01:53

ei se Jysse ole.. :D

Päivämäärä:   14.3.13 22:02:22

Eiks Jysse oo vähän "vanha", tai siis pisteviiva oli muistakseni aika pikkunen vielä ;) Pystyisin kuvittelemaan et se ikähaarukka loppuis tohon kolmeenkymppiin... Minkähän ikänen toi Miksei mahto olla, en muista...

Päivämäärä:   14.3.13 22:03:40

Hah, onneksi MR oot jossain jeeran kuusessa täältä katsottuna niin tuo ei toimi. Tuleppa paikkakunnalle huutelemaan niin katotaan. :D (sitäpaitsi paistoin tänään pihvejä, naudan filepihvejä, kaverina kermakastiketta ja täytettyä uuniperunaa)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 22:03:44

Eikun siis emmä Jysseä tarkoittanut, vaan tuli vain samaan syssyyn mieleet et tulipa oudon hiljaista heti kun näki minkänäköisiä sinkkuja täälä oikein kirjottelee ;) et siis niinkö ei tainnukaan olla mieleen. Tää oli siis vitsi. Aika huono, kukaan tajunnu. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:10:38

joo Jysse on mun makuuni mulle liian vanha. :b ja ihan pikkuinen mä vielä olen, joten sinne kolmeenkymppiin loppuu mun ikähaarukka. ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:11:53

H: Haha, ai se toimi noinkin hyvin. ;p Toihan kuulosti melkein uhkaukselta, jos kerrran samalle paikkakunnalle eksyessä olis tollasta odoteltavissa. Mmm, mut kuulostaapa hyvältä noi sun kokkailut. Nii mistäs päin sä olitkaan ja mitähän sitä sitten tapahtuis jos sinne eksyis? ;D

pauke: Nii Jysse on häipänny johonkin. :p Jos se onkin jossain pisteen kanssa, kun niillä kohtas niin hyvin huumorintajukin.

Päivämäärä:   14.3.13 22:12:42

Minä oon täältä pohojois-pohojammaalta. Ruokaa saisit ainakin. ;)

Päivämäärä:   14.3.13 22:13:36

Minski, joo, ihan sama oli mielessä, ulos syömään kunnon pihviä, nam :) Koska mennään?

H, uuniperunaa! Slurps, nyt pitää kyl kohta jo varaa mesta, pihviä uuniperunalla... Oiskohan mul joku kaveri olemassa joka lähtis jokupäivä syömään :)

pauke, ehkä Jysse vaan availee niitä kaikkia kuvia aina kun on koneella ja kuolaa niitä, ei se ehi juttelemaan :D

Ruoste, paas nyt hepat nukkumaan ja tuu kertoo kenet toi pisteviiva on pokannu :D Tsehtseh!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:16:30

hehah :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.3.13 22:18:26

Vai herkuilla täällä vietellään. Itsellä on jatkunut lopun aikojen lohtusyönti ja luostarielämä. Exän haukuin maan rakoon jo 5.30 aamulla, kun mankui bussirahaa (ei saanut), ja taaskaan en ole nähnyt koko päivänä yhtään miestä, jota hemmotella. Edes stretchingissä ei ollut homoparia, kuten yleensä.

Siitä olen lähes ylpeä, että kävin katsomassa pinkkiä laukkua, johon ihastuin la, ja nyt se ei kiinnostanut yhtään. Kriittisyyttä ja selkärankaa? No en ole käynyt hakemassa omaa rankaani kellarista kuten Mission, ehkä oli vain huono shoppailupäivä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:20:14

H: Ahaa, no onhan sinne sitten vähän matkaa täältä Lahdesta. Mut vai että pihviä ainakin saisin. Hmmm ;)

Mission: Ai sinäkin innostuit. Nythän tää pihvipäivä lähtee ihan lapasesta. Mistähän sitä toistakin sitten vielä sais. x)

Mut en kyllä keksi kuka päälle parikymppinen täällä olis kuviaan vilautellu. Jotenkin sellanen muistikuva, että täällä oo kuin neljä miestä näyttäny kuvansa ja ne on kaikki tossa 30 korvilla. Vai oliskohan se sittenkin se yks uus kaveri. Kukas se nyt olikaan. Joku Miksa vai mikäs se ny oli.

Päivämäärä:   14.3.13 22:22:54

kurnau, mulle käy varmaan vähä huonosti kun eilen shoppailin paljon, ja yhet kengät jäi kaivelee. Kaiken muun sain vähä halvemmalla tarjouksilla tai kantis alesta tai kupongeilla, ne kengät maksais 109 ja on vaan ihanat jalassa, ei ees oikeestaan mitkään naisellisen nätit enkä oo ihan varma kannattaako ostaa mut kyl ne vaan hiertää takaraivossa... Ja yks laukku jonka näin monta viikkoo sit, ei ollu enää siel, sen joudun nyt ostaa netistä ku löysin, onneks samaan hintaan sentään. Mut noi kengät, varmaa sorrun viel...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 22:23:42

Hep! o/ Oon roikkunu täällä taustalla jo hetken, mutta tossa rinnan päällä torkkuu tollainen vähän päällekäyvä kolli, joka vähän häiritsee. Oon yrittänyt ottaa siitä kuvaa todistusaineistoksi, mutta se on vähän ujo tapaus eikä homa meinaa millään onnistua.

Ei kai se mikään salaisuus ole, että pisteviiva laittoi viestiä tolle uudelle kaverille, MiksEi:lle. En muuten muista sanoinko jo aemmin vai en, mutta pisteviiva näyttää Anna Puulta, eikö totta? :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:27:16

nyt jäin kiinni. :D

näytänkö muka oikeesti? O_o

Päivämäärä:   14.3.13 22:29:21

No niin, kattokaas nyt. Jos pihvillä ja uuniperunoilla on noin hyvä vaikutus niin meinaatteko että yleisöryntäys vähenis jos huutelisin julkisilla palstoilla tyrkyllä olevan vielä jotain muutakin. :D

Päivämäärä:   14.3.13 22:30:08

Mä en jaksa kaivella enää niitä kuvia (joku muuten jaksaa, klikkaukset lisääntyy kokoajan :D) mutta muistin mukaan vois kyl joo olla vähä samaa näköä :)

Arvasin kyllä et sen täytyy olla miksei, se tais olla himpan nuorempi :)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   14.3.13 22:30:10

Iltaa sinkkulaan. Mä oon mission siinä kolmenkympin kantturoissa, eli kolmenkympin kriisi pukkaa syksyllä!

Mut nyt on pakko mennä unimaan, tää oli vaan tällänen pikavisiitti tällä kertaa. Öitä!

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   14.3.13 22:32:23

Ootte te kyl ihan järkyttävän nopeita kirjottelemaan, mä en kerkee painaa ees refressiä niin nopeasti mitä tulee viestiä!

Päivämäärä:   14.3.13 22:33:03

Mä kutsun kaikki paikalle mainitsemalla nimeltä :D Kessuu, tuus säki välil piipahtaa, ja R vois tulla nyt ku tääl on väkee eikä sit vast ku mennää nukkuu ;)

Oli sekin Mikseri sit kolmekymppinen, melkee, muistin et joku ois ollu nuorempi... Ja olikin kyl jossain kohtaa mut ei oo näkyny.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:35:59

H: No mutta totta kai tää mies hyvän päälle ymmärtää. Ja siis toihan oli vielä muotoiltu tollee lupaavasti, että "ainakin ruokaa" eli eli. ;D

Mut sitä mä kans muistelin, ettei täällä mun mielestä oo ollu kuin noin kolmekymppisten miekkosten kuvia viimeaikoina. Öitä Mikseille o/

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.3.13 22:36:57

Hörhelökin tekee pikavisiitin :)
Iltaa kaikille ja nukkumasalla näyttää olevan hiekat jo kourassa :D
Just tulin himaan töist, ei tartte herkutella eikä telkkaa töllöttää sen verran väsyttää...
Täytyy huomenna työnantajan ajalla lukee teitin höpötykset :)

unihiekka on ilmassa jo, hyvää yötä !

Päivämäärä:   14.3.13 22:38:06

Hyvin muotoiltu siis. ;) Mutta nyt tämän sänky taas huutaa kovaa, aamulla aikainen herätys. Öitä kaikille ja hirmuisen kauniita unia.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.3.13 22:40:10

Mission tuo on kauheaa rulettia, jos odottaa, saattaa tulla ale, mutta toisaalta oma koko saattaa mennä.

Täällä on ollut vähän sama, kun asuntovälittäjä soittelee, että teenkö tarjouksen. En ainakaan vielä tehnyt, kuten sanottu, tänään ei ollut paras mahdollinen shoppailupäivä.

Tsemppiä pisteviivalle ja MiksEille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:41:01

H: Joo kyllä, sulla on sana hallussa selkeesti. Mut soo soo, ei saa tollee minskiä houkutella. Se on kiellettyä se. ;) Hyvää yötä ja makoisia unia. :)

Päivämäärä:   14.3.13 22:41:54

Olikohan se se masa joku, savon matti tai joku joka oli enempi alle kolkyt...

Öitä vaan piipahtelijoille ja muille nukkumaan menneille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 22:44:05

Hörhölläkin on työmäärä melkoinen... :/ Eipähän tarvitse miettiä mitä tekee vapaa-ajallaan, kun sitä ei ole. Kirjoitellaan tänne hirrrrmuisesti kaikkea kivaa ja skeidaa niin huominen työpäiväsi menee kuin siivillä! Joku muut hoitakoon hommat välillä :)

Öitä unten maille karanneille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:44:07

Mission: Joo mäkin muistan sen. Se ei vaan montaa viestiä tänne pistäny, mut tais olla 23v

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:46:54

no mutta ei saa liikaa olla alle kolkyt. :D

Päivämäärä:   14.3.13 22:48:30

Missä hitossa on kaikki seiskytluvulla syntyneet :D Ei oo pal näkyny...

Ei sillä että uskaltaisin mitää tehä vaik niitä ilmaantuiski hoodeille :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 22:49:43

Se on tarkkaa puuhaa ton iän kanssa. :p Vitsi kun on exelit ihan solmussa eikä enää tiedä ketkä täällä höpisee. =)

Päivämäärä:   14.3.13 22:51:23

Pitäs olla päivitetty lista, sellanen joka tuli tosta sivusta aina näkyville että kuka on kuka ja mistä ja minkä ikänen ja kuva kans :D

Kukaa uskaltas enää pukahtaa mitään :p

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 22:52:47

Voi itku, mun pitäisi herätä huomenna jo puoli viideltä, mutta tää nelosen leffa pulaan joutuneista vuorikiipeilijöistä tempas kyllä niin hyvin matkaansa että mun on varmaan pakko katsoa se loppuun. Tulee hyvät yöunet :F

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 22:52:47

no sittenhän se matti/masa olis aaaiiivaaan liian nuori mulle. pitää kuitenkin olla lähempänä kolmeakymppiä, kun kahtakymppiä. :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.3.13 22:52:48

Miekin taidan jo luovuttaa. Voisko joku vahtia mun unta, etten taas nää pahoja unia niinku viimeyönä? Ainaki siihen asti, kun yökyöpelit menee nukkumaan, jooko..?

Pitäs samalla alkaa henkisesti valmistautua huomiseen; perjantai on siivouspäivä, en tykkää >:/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 22:54:48

Samapa tuo ketkä täällä seikkailevat ja minkä ikäisiä ovat. Ristiin, rastiin ja vapaan rakkauden nimeen, amen. <3

Ei se ole niin tarkaa sen iän kanssa, kunhan se on omasta ylöspäin. Tässä iässä sillä vielä on väliä. Mulla on muuten alaikäinen ihalija, josta kasvaa vielä loistava mies. Tiedän, mistä aloittaa puumailun kun siihen ikään tulen :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 22:56:06

Puhalletaan pahat henget ja ikävät unet Niinan ympäriltä Venäjälle, puuuh...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 23:02:25

http://aijaa.com/L9gWMR
melkein vois sanoo viisaaksi eläimeksi.. sekin kaipas huomiota, kun hihittelen täällä yksikseni. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:05:46

Ai mitenkäs ruostekin vanhemman miekkosen haluaa ja miten sillä niin väliä on? Entäs kukas mini-ihailija sulla oikein on? :D

Hyvää yötä Niinalle ja eiköhän täällä partio päivystä taas. :p

Päivämäärä:   14.3.13 23:09:52

Ei ikä oo tärkee mut kyl sen nyt tarvii vähintään kolmosella alkaa :D Siitä ei kyl paree yhtään lähtee tinkii... Plussaa ropisee heti jos on syntyny 70-luvulla.

Puhalletaas ne Niinan pahat unet samantien Kiinaan asti. Parempia öitä :)

Pisteviiva, mullakin on aina tommonen sylivaavi napittamassa, on ne vaan sulosia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:12:32

Mitä tapahtui "ikä on vaa numeroita" lausahdukselle? Eihän ikä sinällään mitään kypsyyttäkään tms. takaa.

Päivämäärä:   14.3.13 23:19:33

No ei kai se takaa mut sanotaanko nyt niin että jos kaksvitonen mies on mun kanssa samalta planeetalta niin se todennäköisesti on kotoisin eri planeetalta ;)

Osaks ikään vaikuttaa kuitenkin joku käsittämätön "jokin" joka laittaa ihastumaan helpoiten oman ikäisiin tai vähän vanhempiin. Ne vaan on sitä ryhmää joka omaan silmään vaikuttaa parhaalta. On niitä joitain poikkeuksiakin olemassa... ehkä...

"Mitä tapahtui "ikä on vaa numeroita" lausahdukselle?"

Se on kärsiny inflaation kun yks aidohko tyyppi on hokenut sitä niin paljon :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 23:21:49

MR, no ikähän on vaan numeroita, mutta tiedän ainoastaan yhden mua nuoremman miehen kenen kanssa mulla ajatusmaailma kohtaa edes vähän..

tapailin vuoden vaihteessa pari vuotta vanhempaa miestä ja totesin, että senkin ajatusmaailma on ihan erilainen mun kanssa ja tarkotan nimenomaan arvoja, maailmankuvaa, jne.
mä, kun olenkin niin aikuinen aina. :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 23:23:23

Eii viddu katoinki tän leffan aikataulun ihan väärin, olin luullut että se loppuu puoli 12, mut se loppuukin puoli yhdeltä. Kai se on sittenkin lähdettävä nukkumaan :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:24:20

No joo, vaikuttaahan se tietysti, mutta joskushan vois olla niitä hyviä poikkeuksiakin, joita ei kannata skipata vaan iän takia. Mut onhan totta, et mieluusti sitä omanikäisiä kattelee tai muutama vuos sinne tänne.

Jaa että aidohko. Kukahan kumma se sellanen oikein mahtaa olla. Nyt pistit aika pahan. Se jonka nimeä ei pidä turhaa lausuman. x)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 23:28:12

kyllä mäkin nuoremmalle annan mahdollisuuden, jos jossain tavatessa ollaan samalla aaltopituudella, mutta esim. täällä netissä en nää edes vaivaa tutustua nuorempiin. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:28:55

pisteviiva: Toi on kyllä naisilla vähän semmonenkin juttu, kun ne on aina kaikki niin aikuisia ja ikäistään kypsempiä, mutta kuitenkin ulkoisesti ikäistään nuorempia. x)

pauke: No ei se mitenkään ihmeellinen leffa ole ja varmaan se uusitaan taas kohta. Katot sen lopun vaikka sitten. Hyvää yötä o/ :)

Päivämäärä:   14.3.13 23:30:00

Öitä Pauke :)

Joo just se Minski, ei parane turhaan manailla :D Eipä se yleensä ilmesty näihin vakkariketjuihin mutta parempi ettei alotakaan, voi sil joskus olla tylsää vaikka :D

Tän ikäsenä alkaa jo ehkä sietämään vähä ajatusta siitäkin et vähä nuorempi voi tulla kyseeseen tarkan harkitsemisen jälkeen, mut joskus aikasemmin ei kyllä tullu kuuloonkaan, kyllä sen eron vaan huomaa heti. Pojat vaan aikuistuu myöhemmin, jos koskaan, ei sille mitään mahda :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 23:44:15

Hihihi Mission sun inflaatioteoriasi X-J

Ikä ei tosiaan takaa kypsyyttä. Mä en ainakaan ole yhtään kypsempi kun 10 vuotta sitten. :P

"Ai mitenkäs ruostekin vanhemman miekkosen haluaa ja miten sillä niin väliä on? Entäs kukas mini-ihailija sulla oikein on?"
Se mini-ihailija on hevosmiehenalku, joka on ollut peffassani kiinni siitä lähtien kun tajusi, että tytöillä on peffat ja ne ovat oikeastaan aika kivoja. Kiva kun joku tykkää. Se on roikkunut perässäni, koska olen niin kiltti ja kärsivällinen enkä ole sanonut sille vielä rumasti. Kai minä olen sille sellainen "vanhempi nainen", jolla olisi paljon jännää kerrottavaa. Kivat sille.

Tuo "vanhempi mies, kiitos", juontaa juurensa siitä nuorten naisten hokemasta "ikäiseni miehet ovat niin epäkypsiä". Eipä tuo enää välttämättä pidä paikkaansa, sillä moni minua nuorempi parikymppinen voi olla jo hyvinkin kypsä, tasapainoinen ja maailmaa nähnyt, mutta tuntemistani alle kolmekymppisistä miehistä en kelputtaisi tässä vaiheessa yhtäkään. Ikä ja kokemus tuovat ja luovat turvallisuuden tunnetta, ja sitä kaipaan. Arvostan tässä vaiheessa sitä, että suurimman seikkailut on jo seikkailtu, oma polku
löydetty ja elämä asettunut uomaansa. Minun ei ole, joten toivottavasti töllainen epäkypsäkin kelpaa sellaiselle kypsälle tyypille. Mielellään siis vanhempi, mutta ainakin minua kypsempi siis. Jotenkin näin. Osa ajatuksista karkasi kohti telkkaria, koska siellä pyörll GoT.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:45:24

pisteviiva: Jooh, eipä siinä mitään. Jokaisella on ne omat mieltymykset. :)

Mission: Mitäs sie nyt oikein musta höpäjät. Nyt meni ihan ohi toi alku. :p

Niin ja se ero kypsymisessä on jonnekin korkeintaan 20v asti ja sitten mennäänkin enemmän käsi kädessä. Naiset pitää miehiä kypsymättöminä vaan siksi, että miehiä kiinnostaa erilaiset asiat. Kyllä mäkin silloin nuorena sain huomiota niiltä nuoremmilta neitokaisilta, mutta kun ne oli niin kikattelevia ja teinejä, ettei sitä kestänyt. Nolotti vaan kun kaveri niitä kuskaili. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 23:53:40

ruoste: Hahaha, aika sulkkua kyllä, et sulla on tollanen oma kankkukourija. x) Mut etkös sä sitä puhunutkin, että ahterissa löytyy, niin siinähän on pojalla sitten vaan hyvä maku. :D

Mut joo ymmärrän kyllä ton kypsyys homman. Kyllä muakin tossa viimevuonna yks 18v naisenalku härnäili, mutta olihan se vähän eri maailmassa. Ei se kyllä mitään vakavaa oliskaan halunnu, mut just sitä vanhemman miehen kokemusta ja varmuutta. Ehkä vähän jotain jänniä kerrottavia ja opetuksiakin.

Päivämäärä:   14.3.13 23:59:06

Kyllä toi oli ruoste vielä ihan ymmärrettävä :) Mulla pyörii Criminal Minds, kuolaan älyä ohi (mies)kauneuden ;)

Minski, se alku oli siitä "aidohkosta" tyypistä siis.

Mutta nyt kyllä pomppas, mun alaiset on noita vähän päälle parikymppisiä, ja sillon harvoin kun on ollut samanikäsiä naisia niin onhan ne nyt herranjestas ku yö ja päivä! Ei jää vaan muistin varaan... Kyllä sillon aikanaan parikymppisenä ne oman ikäset oli edelleen jotain ihan muuta kuin mitä itse kumppanilta tarvitsin. Oli poikkeuksiakin kyllä, mutta poikkeushan vahvistaa säännön.

Joka tapauksessa, vaikka sitten oliskin niin että siitä ylöspäin mennään käsi kädessä, niin kyllä se ikäero silti tuntuu, etenkin mitä nuorempi on. Jos vaikka ajatellaan millanen itse olin tossa noin 27v, en kyllä ikinä olis harkinnutkaan alkavani seurustelemaan jonkun 22-23v kanssa. Pikkuhiljaa se vähän tasottuu kyllä siitä, mutta kynnys edes harkita jotain vaikkapa 27v nyt, on kyllä niin iso että epäilen kykenisinkö venymään sellasen yli. Eikä se välttämättä johdu edes vain siitä että joku nuorempi olis jotenkin epäkypsempi, vaan myös siitä, mikä itseä miehessä miellyttää.

Se ulkonäöllinenkin silmä kuitenkin tulee mukana tässä iän kanssa, jos nuo parikymppiset linkittävät jotain parikymppisiä "hottiksia", niihin pitää vaihtaa semmonen objektiivinen silmä päälle ja katsoa että juu, saattaisi ollakin jos olisin niin nuori. Jos teininä olisi linkitetty gerardi niin olisin ollut varmaan että "hyyi, tommonen faijan ikänen vanha gubbe" :D

Ei sitä voi valita mihin ihastuu. Gerardiin tietysti :p Mutta voi sitä ihastua tietysti kaksvitoseenkin, sitte pitää kyllä kaivella tota päänsisustaa vähän että mitäs ihmettä siellä Missionin mielessä kaikkea outoa oikein liikkuu mistä en ollut tietoinen lainkaan :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   15.3.13 00:04:53

Parikymppisten tyttöjen ja poikien suurin ero on siinä, että tytöt näyttelee kypsempää kuin ovat. Samanikäiset pojat on rehellisesti juuri niin kypsiä kuin ovat.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   15.3.13 00:07:10

toi on muuten jännä, että "silmätkin vanhenee" mukana. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:07:56

Mission: No joo, kyllähän toi noin menee et naisia viehättää monesti vähän vanhemmat miehet, mut en mä mitään ihmeellisiä eroja oo huomannu ton jälkeen enää. Se on vaan enemmän tota, että kiinnostaa erilaiset asiat ja molemmista löytyy niitä joilla ei oikein hirveesti tullu olevan mielenpäällä.

Mut en mä kyllä valita. Mä tuntuisin olevan nyt aika hyvässä iässä, kun on naisia vielä vapaana ihan sopivasti molemmin puolin mun ikääni. =)

Päivämäärä:   15.3.13 00:17:47

Kyllä mä luulen että noi pesärakennusvietit ja muut sellaset jonkin verran enemmän kuitenkin vielä vaikuttaa tossa parikymppisenä naisiin, vaikkei välttämättä niitä kersoja halua olla pukkaamassa niin esimerkiks parinvalinnassa halutaan jo sillon turvallisemmille, eli pysyvämmille urille, luomaan pohjaa mahdolliselle perheelle. Kun taas parikymppiset pojat on vielä ihan kännissä testosteronista ja menee just sinne minne se on viedäkseen.

Mut onhan se totta kuitenkin että yksilöt on yksilöitä ja niitä kakaroita on joka sukupuolessa ja ikäluokassa, samoin ku varhaiskypsiä ja what not.

Tässä kyllä alkaa olla puumaiät kohta käsillä niin odotellaas millon rupee kiinnostaa noi kaksvitoset, nelikymppisenä? :D Sittenhän se ikä onkin vaan numeroita, tykkää vähä vanemmista, ainii joo ja nuoremmista, plus miinus viistoista ihan jees :p

Toivottavasti ei sentään :D

Aidohkolla vois olla sanottavaa... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:21:32

betamax: Hyvin sanottu ja toihan pätee nuorempiinkin. Naisilla on vähän sellanen joku juttu koko ajan päällä, että halutaan aikuistua nopeammin ja olla kypsempiä kuin oikeasti ollaankaan. Vanhemmilla miehillä on autot, alkoholia ja vähän jo rahaakin. Noihan painaa jo itsessään aika paljon tossa vaiheessa elämää. Se kun on vähän niin kuin lippu sellaiseen hieman aikuisempaan menoon ja niihin kokemuksiin, minkä vähintään pari kolme vuotta vanhemmat miehet tekee mahdolliseksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 00:23:23

"Ei sitä voi valita mihin ihastuu"
Ei niin. Minä veikkaan, että se villapaitaPOIKA, jota olen kirjastossa sivusilmällä kyttäillyt ja käytävillä kauhuissani väistellyt, ei ole hirveästi yli kahdenkymmenen, mutta silti aivan hurmaava :P

Joo Mission, jotekin sitä osaa arvostaa sitä ulkonäössäkin näkyvää särmää sitä mutaa kun oman pärstän pehmeys ja nuorekkuus häviää... Mä olen kyllä aina pitänyt vahemmista miehistä, mutta ennen sen "vanhemman" raja meni siinä kolmenkympin korvilla ollen siis oma ikä +10. Nykyään ikähaitarilla ei ole rajoja, mutta en kuitenkaan osaa kuvitella, että mulla olisi hirveästi yhteistä yli nelikymppisen kanssa. Paitsi jos sillä on huvipursi ja chateau Sveitsissä, sit meillä on hirrrveästi yhteistä :D

betamax, uteliaisuudesta, oletko nuori vaiko ikäloppu? Veikkaan tietenkin nuorta, mutten osaa yhtään sanoa miten nuori voisit olla. Kolmekymmentä plus miinus kaksi? Et kerro kuitenkaan. Ei se mitään :)

Kypsyyttä sekin, että tajuaa olevansa epäkypsä ja yrittää edes peitellä sitä ;)

Päivämäärä:   15.3.13 00:29:52

ruoste, kyllä mä voisin kuvitella nelikymppisen, vähän jopa päällekin, niitä on niin erilaisia... Mut ei tohon neljäänkymppiin oo mulla enää ku kuus vuotta, just se passeli ikäero :p Tai uskon että helpommin mulla olis vieläkin 10v vanhempi ku 10v nuorempi. Tai 10v vanhempi ku 6v nuorempi :D

Yksilöt on yksilöitä, ihminen ratkasee. En kyllä ala mitään kuuskymppistä tutkailemaan ees sillä silmällä, joku roti nyt sentään :D Siinä kohtaa päätän kyllä että kehen ihastun, ja sama pätee viiskymppisiinkin.

Mutta on noi jänniä kysymyksiä kuitenkin.

Ja se silmä ku vanhenee, tää mun uniheebo on aika loistoesimerkki, jopa se vanhenee mun unissa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:31:02

Mission: Just tota pesänrakennustakin mä tarkotin noilla erilaisilla mielenkiinnon kohteilla. Ei perheen perustamisesta tai vakituisista ja vakaista suhteista innostuminen tee mun mielestä kenestäkään yhtään sen kypsempää. Naiset vaan helposti liittää just noita asioita kypsyyteen ja kun ne ei miehiä kiinnosta, niin miehet on lapsellisia. Vastuuta asioista voi ottaa muutenkin tai osoittaa luotettavuuttaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 00:31:34

Nii mut sää ootkin niin vanaha jo, mähän olen vielä parikymppinen... :p Älä lyö! XD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:34:20

ruoste: Älä nyt. Pukkaa kohta sullekin jo kolmenkympin kriisiä. ;D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   15.3.13 00:36:44

Oon 31, mutta en kuulu tänne sinkkulaan, joten Minski pitää minut erossa exceleistään! :)

Juu Minski ei se naisten muutaman lisävuoden haikaileminen ole sitä, että oman ikäryhmän miehet olis jotenkin heitä epäkypsempiä. Naisten preferenssit on vaan hiukan itseään kypsempiin ja elämäntilanteeltaan seesteisempiin. Miehillä se saattaa sitten lähtä menemään toiseen suuntaan :)

Päivämäärä:   15.3.13 00:37:48

Niin, mut mites kun mul ei oo tullu pesänrakennusviettiä ikinä? Tai on aina ollutkin, mut ei sillä tavalla. Mua ei ole ikinä kiinnostanut lapset, vielä vähemmän omakotitalo, kultanen noutaja ja farkku. Patsi nyt tosta yhtälöstä on alkanu kiinnostaa omakotitalo, kaks rusakonnoutajaa on jo ja farkku :p Mut ei ne skidit. Silti oon kaivannut aina kypsempää miestä rinnalle. Sanotaanko vaikka niin että nuoret miehet on usein ihan hirveen pinnallisia, niistä puuttuu syvyys, paitsi jos se tarkottaa et kuin syvälle pääsee konepellin alle tutkimaan mitä veekutonen on syöny.

Ei, kyl mä vielä pidän kiinni siitä että miehet kypsyy myöhemmin, ei nyt viiskymppisinä mut ei alle kaksvitosinakaan :D

Päivämäärä:   15.3.13 00:40:39

Toi oli kyl betamax jo aika hyvin sanottu toi viimesin, ton mäkin jo allekirjottaisin ainaki vähä :p

ruoste, koitahan nyt nauttia ihan jokaisesta päivästä oikein kovasti, ne hupenee niin äkkiä, niin äkkiä... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 00:42:15

No ei kai. Olen vakavasti harkinnut synttäreiden skippaamista. Samassa kuussa on parin hyvän samanikäisen kamun syntymäpäivä, joko vanhetaan yhdessä tai sit ei ollenkaan, saakeli.

Ei tässä enää tarvitse kriiseillä, nuoruus on jo menetetty ja kolme vuosikymmentä hukattu. En ajatellut viettää kesää murehtien sitä, mitä olisi pitänyt tähän mennessä saada aikaan ja miten kiire nyt tulee, jos tahtoo tehdä samaa mitä muutkin. Paskat. Tänä kesänä aion elää, edes vähäsen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:48:01

Mission: No nimenomaan, mutta kun toikin on monesti just yks kriteeri kypsyydelle, että perhe tai seurustelu kiinnostaa ja kun miehet on vielä niin vilkkaita menijöitä ja osa naisista haluais seurustella vakavasti ja osa lapsiakin jo. Kyllä mä sanoisin, että enemmän toi on perspektiivistä kiinni ja siitä millaisten asioiden varaan oma maailmankuva rakentuu. Mitä pitää tärkeänä ja mitä typeränä ja keskenkasvuisena.

Mut ei se meitä meitä miehiä haittaa, vaikka pojitellaankin. Tytöt on tostakin tarkempia, et koska pitää puhua naisesta ja koska pitää tai ei saa teititellä. x)

betamax: Jep, on se kiva kun mies vie ja saa vikistä siinä kyydissä. Mut joo en ollu lisäilemässä exceliin. Sen saa jokainen tehdä ite ja nythän täällä ei mitään listaa pyörikään mikä olis ajantasalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 00:51:48

ruoste: Ai mitäs toi sun "aion elää ees vähäsen" sitten oikein käytännössä tarkottaa? Mitäs oot suunnitellu kesäksi? :)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   15.3.13 00:52:41

MR, ei ne ole tarkempia, vaan näkevät koko asian ihan eri tavalla. Miehet miettii tuleeko siitä pojittelusta yleisesti närkästyä ja naisten mielestä jokaisella yksilöllä on oikeus itse määritellä tapauskohtaisesti tytöttelyjen tuomittavuus tai sallittavuus :)

Päivämäärä:   15.3.13 00:54:35

Lääh, alkakaa vaan puhumaan niistä viemisistä ja vikisemisistä...:D Niin vanhaks ei tuu nainen ikinä etteikö se vikisis mielellään jos löytyy joku viemään ;)

En mä kyllä tiedä onko siinäkään mitään kypsää että haluais miehen joka olis semmonen THS:n Aragorn, vakava, surumielinen ja porno ku fan :D Myös Daniel Day Lewis Viimeisessä Mohikaanissa kelpaa, mikä vaan naisen puolesta taisteleva soturi ois tosi jees...

:D

Päivämäärä:   15.3.13 00:58:04

Mä oon sanonut tän ennenkin mutta itsetunto ei kyl oo kovin vahvoilla kantimilla jos närkästyy jostain tytöttelystä tai pojittelusta. Poikia muuten ilmesiesti saa sanoa aina miehiks, se on vissiin aina vaan plussaa :D

No poikkeus on kyl tää jos pomo rupee sanomaan että "kuules tyttö", mutta siinä ei ole enää kyse edes siitä tytöttelystä vaan puhuttelutavasta miten ihmisiä puhutellaan työelämässä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 01:00:50

Pesänrakennusviettikin saattaa tulla ja mennä. eikä välttämättä liity siihen kypsyyteen. Se tulee kun näkee myynnissä olevan OKT:n siisteine takapihoineen ja menee kun näkee tarjoukset matkatoimiston ikkunassa. Kaikkia ei ole tehty perhe-elämää varten, eikä kaikkien tarvitsekaan soveltaa sitä perinteistä perhemallia. Kyllä tässäkin maassa lapsia riittää, emme ole ihan heti kuolemassa sukupuuttoon.

Kypsyykö sitä koskaan? Tuskinpa. Ei sitä ehkä ikinä valmistu ihmisenä, mutta sitä oppii elämään valintojensa (työ, perhe, muut arvot) kanssa. Toivottavasti ainakin.

Yön tunnitkin hupenevat niin äkkiä, niin äkkiä... Tarttis varmaan lähteä nauttimaan niistä vällyjen väliin niin aamulla ei ehkä ole vastassa ihan kamalan kärttyinen monsteri. Toimstokuukkeli ei tule huomenna töihin! Jes!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:05:35

betamax: No joo, ehkä vielä paremmin ilmaistuna noin, mutta tota mä vähän niin kuin tarkotinkin, että naiset ajattelee tosta ja muutenkin monista asioista vaan niin eri tavalla mitä miehet, jotka on epäkypsiä ja typeriä putkiaivoja, kun eivät tajua ajatella samalla tavalla. :D

Mission: Hehe, nii toi vieminen taitaa olla aika takuuvarma juttu. :P Se itsevarmuus ja kun mies tietää mitä tekee.

Mut tohon työpaikka juttuun on sanottava, että mua naiset pojittelee aika paljonkin töissä. Vissiin luulevat nuoremmaksi kuin olenkaan tai jotain, mutta ei se mua haittaa. Huvittaa vaan, puhumattakaan muista reaktioista. Naisia on hauska tarkkailla ja tehdä noita havaintoja. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.3.13 01:09:00

Tytöttelyn tai teitittelyn tuomittavuushan riippuu tietenkin siitä, mikä sen klangi ja tarkoitus on, tai siis oletetusti on. Sitä sitten tapauskohtaisesti analysoidaan, että tytöttelikö se Pertti nyt meitä siksi, että olemme sen mielestä vähempiarvoisia vai yrittikö se vokotella, se sika. Tytöttely vähättelymielessä on tuomittavaa. Muuten mä en ainakaan välitä.

Minski, aion tehdä kesällä asioita, joita ikäiseni nuoren aikuiset tekevät. Mä en vielä tiedä, mitä se on, mutta se on varmaan jotain hauskaa ja ehkä vähän vaarallistakin. Joka tapauksessa siitä saa rusketuksen, päänsäryn, hyviä/huonoja muistoja ja ehkä vähän sydänsurujankin.

Molemmat aivopuoliskot on nyt suljettu. Hyvää yötä pullanmurut :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.3.13 01:10:31

ruoste: Haha tota sun toimistokuukkelias. :D Multa porukka kyselee muuten vaan niin paljon kaikkea, että työt keskeytyy vähän väliä ja saa suu kuivana selittää monesti. Siinä oppii multitaskaamaan, vaikka on se vähän outoa, kun toinen puhuu sun niskalle ja siinä sitten vastailee niin kuin katsottais toisiaan silmiin. :D

Päivämäärä:   15.3.13 01:11:51

Mikähän siinä viemisessäkin oikein on... Kyllä se aika takuuvarmaa kamaa on ;) Kai siinä on jotain alkukantasta, osuu johonkin hermoon jota ei järjen ääni hiljennä :p

Meneehän se pojittelu ja tytöttely työpaikallakin jos se on hyvässä hengessä kuitenkin, tai huumorilla, mutta esimiesasemassa vakavissa asioissa se ei oo korrektia sitten enää. Jotain sääntöjä täytyy sentään olla, etenkin ku siel duunissa, jossain duunissa on suurimman osan pakko olla.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.