Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 222

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 23:22:32

Ehdinkö =)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=927523&t=927523

Re: Sinkkujen topic 222

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 23:24:08

23:22:32 vs. 23:22:45, tiukkaa, mutta voitit rinnanmitalla!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 23:25:04

Mission: Aijaah, no toi oli menny multa ihan ohi toi hevoshomma. En muista koko uutista edes lukeneeni ja näyttäähän tosta jo olevan aikaakin ihan kiitettävästi. Antaa kyllä aika erilaisen kuvan siitä mitä vois noiden sen sketsien puolesta luulla.

ruoste: Haha, no olishan tää pitäny arvata et tässä käy näin ku hetken menee odottamaan. :D Mut ihan sama mulle kummassa jatketaan.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.3.13 23:26:29

Jumantsuikka, yhtäaikainen tuleminen :D

Mäkin jo tossa harkitsin mutta leikinkin kosmetiikalla mieluummin, piti vähä testailla. Tuli tehtyä sekä virheostoksia, rahat kankkulan kaivoon, ja vastapainoksi hyviä ostoksia, onneks :) Nyt musta tulee nätti :D Kauneutta purkista ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.3.13 23:26:29

ääh, pitäis lähtee apinan kanssa ulos ja varpaita palelee jo valmiiks.. x_x
ja sitten nukkumaan vaikka huominenkin olis vielä vapaa.. <3

Päivämäärä:   13.3.13 23:28:52

Minski, erityisen paskan kuvan siitä ismosta sai tossa jälkipuinnissa, pitkään haukku vaan hevosta ja puolusteli tekemisiään. Jos olis vaan samantien älynnyt edes teeskennellä katuvaa niin ois voinu pelastua ehkä jotakin... On sitä kyllä tommosia hevosihmisiäkin ihan, valitettavasti...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 23:39:36

Great minds think alike :P

Onko sulla Minski vain yksi hätävaramuki? :/ Miltähän kahvi maistuisitällaisesta mukista?

Olin ihan unohtanut tuon Leikolan hummakohun ja sennulankin vallanneen lynkkausmentaliteetin. Huh. Olipa muuten muutenkin aika onneton sarja.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 23:48:57

pisteviiva: Mullakin on kädet jotenkin ihan kohmeessa. En tiedä miks ihmeessä, mut vähän tuskaista kirjotellakin, kun ei meinaa sormet toimia kunnolla. :D

Mission: Joo kyllä varmasti, mutta tossahan se sitten vaan vahvisteli sitä käsitystä, ettei se oo oikein eläinihmisiä. Että sikäli toisaalta parempi, että näytti todelliset karvansa eikä edes yrittänyt teeskennellä. Ei varmaan tarvi toistamiseen miettiä tollasia juttuja sen kanssa.

ruoste: Onhan mulla mukeja vaikka kuinka, mut noi muut on kaikki sellasia tavallisia. Tai no on mulla parit sellaset isot "nenämukit." Ne on ihan kivoja kanssa. Toi sun mukis on ehkä vähän turhan tyttömäinen sydämineen mulle, mutta Bart toimii kyllä. :D

http://aijaa.com/O8u0ny

Päivämäärä:   14.3.13 00:02:56

Ihana Bart-muki :) Mulle kelpais tommonen. On toi nenämukikin aika söpö :)

Ei-eläinihmiset on outoja, en ymmärrä niitä yhtään. Ykskin pöljä kerto egyptin lomalla ollessaan kun huoneessa oli ollut semmonen "iljettävä lisko". Olivat sitten tappaneet sen. Ei jeesus, ihanko vähän jouduin läksyttämään, teki mieli vielä perään sanoa että oikein suomijuntit lomalla taas, olisko parempi pysytellä ihan vaan tuurin kyläkaupassa :D

Pitäsköhän mennä viikonloppuna kampaajalle, jos vaalentais tukkaa vähä... Ois kyl aika kiva kun ei oo aikoihin päässy :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 00:13:53

Ai näitä... Mä olen tähän mennessä yrittänyt piilotella noita kaapin perällä enkä todellakaan ole kehdannut tarjota niistä mitään kenellekään (paitsi aamumuroja pimuille tyttöjen illan jälkeen), pitäiskö? :P

Ethän sä Mission voi, menee mun Nemi-mielikuva teikäläisestä ihan pilalle... Tältä näyttää, kun Nemi ryhtyy blondiksi: http://www.platypuscomix.net/otherpeople2/nemi3strip21.jpg
Onko sulla joku tuttu kampaaja johon saa ajan noin nopsaan viikonlopuksi? Huippupalvelu!

Liskot ovat söpöjä :) Pörriäiset inhoja, ne lahtaan kyllä suosiolla, paitsi paksut ja pörröiset kimalaiset.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 00:18:03

Mission: No en mäkää sillee voi ehkä sanoa olevani eläinihminen, kun ei mulla ole koskaan ollut mitään omaa lemmikkiä. Kuitenkin muiden lemmikkien kanssa oon aina pärjänny hyvin ja kyllä mä luonnossakin annan kaikenlaisten ötököiden mennä ja päästän niitä joskus ulos, jos ovat eksyneet sisälle yms.

Laitetaan nyt yks kissavideo tähän. Kuvasin vähän, kun se teki hauskasti tassuilla tollee. :D Niin ja kyllähän toi tykkäs nukkua mun kainalossakin. :)

Päivämäärä:   14.3.13 00:21:11

En mä toistaseks blondais, vaaleemman ruskeeks vaan, lähemmäs omaa väriä. Haluisin siitä vielä vaaleemman ruskeeks jossain kohtaa mutta ei sitä yhtäkkiä saa, pikkuhiljaa sit. Ja raitoja, vois olla vaik molempia, vaaleampia ja tummempia... Tää on nyt ollu tumma niin kauan että vaihtelua pitäs saada, ja on siinä tottakin että oma väri sopii yleensä parhaiten, tosin mun mielestä ainaki tarvii kyl vähä tuunata mut sinne lähemmäs vois hilata kummiski ;)

Ei oo enää omaa kampaajaa ku se lopetti ja meni kouluun :( Lyhyt oli laitettava säännöllisesti mut kun aloin kasvattaa niin oon leikannu ja värjänny ite, nyt tarttis saada siihen malli niin voisin siitä taas helposti leikata ite sen jälkeen kyllä. Aattelin vaa kävellä tonne hairstoreen ku siel melkein aina on heti vapaa kampaaja-aika. Paska tsägä sit jos sen laittaa joku 19v harjottelija :p

Päivämäärä:   14.3.13 00:25:50

Katos, on sillä Minskillä näköjään ees kerran ollu kissa kainalossa :D

Eläinihmiset on yleensä henkisesti sellasia, vaik ei oliskaan ollu ikinä omaa. Tarkottaa sitä että niillä on empatiaa ja kärsivällisyyttä eläimille, ja että tykkäävät niistä. Usein elukatki erottaa semmoset kyllä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 00:29:54

Ihana kitta! Metsästääkö se jotain näkymätöntä tähtipölyä?

Jahas, tuo kuva on ollut täällä aiemminkin, mutta silloin siinä näkyi vain pusuhuuli. Paljastelumeninki tarttui siis myös sinuun :P Vaikka olithan sinä viuhahtanut jo aiemmin.

Mä etsin paljastelupäivän kunniaksi koneelta nipun epäedustavia kuviakin mutta ei sitten, jos ei kukaan muukaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 00:31:48

ruoste: Ooh, siinäpä oli komea pino mukeja. Noi on oikein miehen mukeja, kun niihin saa kunnolla juotavaa, eikä tarvi olla koko ajan hakemassa lisää. :D Ihan loistavia, mä juon kyllä mieluusti tollasista. :)

Mission: Hehe, no joo joskus sentään ja ihan todistettavasti. :D

Mä oon joo just tollanen. Aina kun meen jonnekin kylään missä on eläimiä, niin ne tykästyy muhun. Koirat tulee kerjäämään rapsua ja kissat syliin. Tai vaikka polvelle tähystämään. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 00:37:27

ruoste: Muistaakseni mä näyttelin tossa laserpointterilla kattoon ja toi yritti sitten tähystellä sinne nousemalla tollee seisomaan. Kait se tasapainotteli jotenkin tossa tai jotain, mutta joka tapauksessa toi oli niin hauskan näköistä, että oli pakko ottaa videolle tota. Toi samainen kissa nouti myös palloakin kuin koira. :D

Ja joo, niinpäs taisin joskus laittaakin, mutta nyt sitten vähän nassuakin mukaan. Sen verran tais paljastelu tarttua, vaikka eipä täällä varmaan oikein kukaan ole enää hereilä ja arvostelemassa. :p

Päivämäärä:   14.3.13 00:42:27

Onhan yökyöpelit :)

Mä niin tarttisin laserpointtein uuden! Toinen koirista juoksee ulkona sen perässä, se on muuten siistiä! Menee meinaan niin hemmetin kovaa. Pitäs vaa olla semmonen kunnollinen jotka on nykyään kiellettyjä, ennen mul oli mut sillon ei ollu koiraa ja joskus ku niist patskut loppunu tai jotain ni heittäny roskiin, vähä sääli...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 00:48:45

Mission: No joo onhan ne muutamat vielä, mutta ei kuitenkaan läheskään semmosta mitä päivällä. Että sikäli täällä ollaan melkein kolmistaan vissiin nyt. :p

Mullakaan ei nyt ole toimivaa pointteria, mutta noilla on kyllä hyvä leikittää kissoja ja koiria. Ne on monesti ihan hulluna noihin ja siinä pääse ite aika vähällä juoksemisen suhteen, jos laiskottaa ja on hauska katella, kun toinen painaa menemään. :D Mistähän noita kunnollisia edes sais, kun ne on yleensä just niitä leluja mitkä menee rikki helposti tai mitkä lentää roskiin, kun patterit loppuu.

Päivämäärä:   14.3.13 00:51:40

Ei niit enää saa, itellä oli yhteen aikaan monta kun ennen vanhaan Laserpoint-bileistä niitä sai, niitä kunnollisia. Sitten ne kiellettiin, jostain saa niitä heikkoja versioita mut ei ne riitä.

Noita whippettejä on ihan hemmetin hyvä treenata ihan tosissaan semmosella, kun ne on saatava juoksemaan jos mielii kisoihin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 00:55:51

Nii joo niitä kunnollisia ei varmaan saakaan, mut kyllä tollasilla sallituillakin ihan kohtuullisesti sisällä leikittää. Tehokkaampi olis tietysti parempi, mut varmaan joutuu ite rakentelemaan sit jos haluaa. Kyllähän noilla silmävaurioita saa aikaan, siis niillä kielletyillä, niin että sikäli ymmärrän kyllä kun jotkut idiootit sohi niillä ihan mihin sattuu.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 00:57:49

Ai niin, nyt mäkin muistan broidin joskus sellaisen tuoneen ja kissaa sillä kiusineen. Jaksoi se hetken olla siitä innoissaan, mutta laiska mölli kun on, oli se pian sitä mieltä, että lentele keskenäs, mä en jaksa jahdata kun ruokakuppiin kuitenkin kohta jotain kilahtaa... Kilttinä tyttönä en tietenkään itse koskenut sellaisiin, ainakaan kiellettyihin :P

Katselen Fringeä pitkästä aikaa - mitä hittoa, kaksi maailmaa? Mistä lähtien?

Päivämäärä:   14.3.13 00:59:35

Pöh, jotkut idiootit hakkaa vaimoja ja lapsia kännissä muttei se tarkota et kaikki alkoholi pitäs kieltää kaikilta ;)

Noil leluversioilla ei vaan mitää meitin koiria treenata, ne kun on muutamassa sekunnissa sadan metrin päässä et tehoja tarttis kyllä ihan kunnolla.

Viime talvena yks mies leikitti omaansa ja mun koiraa semmosella, oli tuonut sen mukanaan aasiasta. Pitääki yrittää muistaa sanoa niille jotka lähtee jonnekin kaukomaille että viittisivät pitää silmänsä auki ja tuoda mulle semmosen... Oiskohan kanarialla, siel ois yks frendi nyt :p

Päivämäärä:   14.3.13 01:03:06

ruoste, eiks aika alusta lähtien? :D Ite en oo seurannu, katoin ekasta kaudesta muutaman jakson ja sen jälkee vaan jonkun satunnaisen pätkän sieltä täältä...

Ite katon greytä, huomenna silmät turvonnu varmaan :D Takuuvarmaa itkua... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 01:06:28

ruoste: Joo kyllä noi aika hyvin toimii ainakin jonkin aikaa. Vaikka kyllähän noi eläimet on vähän semmosia, että ne tuppaa kyllästymään jossain vaiheessa noihin leluihin. Harmi kyllä, että ne kunnolliset kiellettiin, mutta toisaalta ymmärrän kyllä hyvinkin miksi.

Jaa mitä fringeä. Ei sano kyllä nyt yhtään mitään. :p

Mission: No juuh, totta toikin, mutta kyllä mä tossa tapauksessa kuitenkin ymmärrän ton kiellon vaikka siitä jotkut sitten kärsii. Ei noilla nykyisillä noin kauas osotella, mutta sisällä ihan hauskoja leluja kyllä. Varmaan jos ulkomailta tilais, niin jäisivät tulliin. Ehkä joku tollanen salakuljetus vois jopa onnistua. :D

Päivämäärä:   14.3.13 01:11:34

Joo mä luulen kanssa että ne jäis tulliin kyllä. Mutta ne on kyl niin halpoja, siis ostaa että jos salakuljetettunakin ne jäis kii tullissa tai jossain ni ei se haittais, en usko että niistä mitään sakkoja sentään saa, pitää vaan luovuttaa pois.

Nuohan ei kyllästy, vietit pitää huolen. Ne jahtaa mitä vaan liikkuvaa vaikka kuoliaaks asti :D Tänään oli muuten aika hauska läheltä piti tilanne, oli kaks rusakkoa illalla kosiopuuhissa! Ihanan näkösiä, ne pyöri siinä ja tepasteli ja jotain ihme tanssin tynkää väsäs, huitoivat etujaloilla sillein hassusti. Mulla koirat irti... Ite huomasin ne ja sain toisen koiran kuiskattua luo, toisen luo hiivin ja takista kiinni, sit äkkiä hihnoihin ne ja sen jälkeen näytin niille että kattokaas mitä tuolla :D Sit lähti pariskunta vikkelästi muualle sekstailemaan ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 01:15:10

Mission: Hahaha, joo noi on kyllä hauskoja ja aika useestikin näkee just rusakkoja. Ei tosin tollee, mutta esim. tien yli menee monesti, kun oon autolla liikenteessä. Viimeks silloin ku olin sitä kuutamoa kuvailemassa. Niin ja tossa lähimetässä pyörii kanssa kettu. Sen oon nähny ihan jostain 10m päästä ja siinä se vaan katteli mua ihan rauhassa. Sellanen rento citykettu, joka lähti sitten ihan rauhassa jolkottelemaan pois. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 01:21:46

Siis mitä Minski, et ole kattonut Fringeä vaikka siinä on toi hottis Olivia?

Oijoi, siinä meinas käydä pupujusseille huonosti. Mitäs rietastelevat ihmisten ilmoilla keskellä päivää... :P

Päivämäärä:   14.3.13 01:21:51

Meillä on tässä tämmönen kerrostaloalue, laidalla rivarit, sitten voimalinjat joten niiden alla heti tässä vieressä on aimo kaistale metsää. Eläimiä on ihan sikana, huuhkaja asuu tossa parin kilsan päässä, yhtenä iltan lensi joku toinen, huuhkajaa pienempi mutta iso pöllö pään yli. Supikoirat tulee rivarialueelle syömään, niitä nähty monesti. Kettuja on useita, ja ne kulkee polkuja pitkin eikä välitä yhtään ihmisistä. Peurat pyörii tossa pellolla ja on oravia, siilejä, fasaneja, palokärkiä, citylinnuista ja hiiristä ym puhumattakaan. On niitä kyl kiva bongailla :) Ainiin ja käki kukkuu tuossa nelisen kilsaa tästä yhellä lenkillä, jossa on sitte luonnonsuojelualue jossa käy haukkoja, on mäyriäkin kuulemma. Tänne ne tulee, kaupunkiin, kohta saa niitä susia ja karhuja pelätä :D

Saishan noita näköjään tehokkaitaki leluja, hintaa vaan aika hurjasti :/ Vaikkei ton tehot ookaan niitä silmälle vaarallisia mutta kantomatka kyl riittäis, enkä epäile jos tommoseen tarkotukseen tehty.
http://www.uittokalusto.fi/index.jsp?ID=213&catID=344&pID=2789

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 01:30:58

ruoste: Eipä oo tullu kateltua yhtään jaksoa. En mä noiden hottis juttujen perusteella kyllä oo koskaan valinnu mitä sarjoja katon. Noi taitaa olla enemmänkin naisten juttuja. ;D

Mission: Oho, sullahan kunnon eläinpuisto on siinä lähettyvillä. :) Tuolla on varmaan aika kiva ulkoilla, kun on noin paljon nähtävää. Eläimiä on kyllä aina hauska seurailla ja ihmetellä mitä ne oikein seuraavaksi keksii. Se on jotenkin rauhottavaakin. :)

Niin ja näköjään saahan noita ainakin sitten vihreetä väriä ampuvina. Ihan kivan hintainen vaan tosiaan. :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 01:33:08

Joo pitkää siellä isossa cityssä hyvänänne, böndellä muutaman peninkulman päässä on ihanan hiljaista :D Siellä tosin mettää riittää joten elukoilla on tilaa elellä ihmisten näkymättömissä, eivät tule ihan rajalle tai jos tulevat, eivät näy. Kuuluvat kyllä, aika karmivaa kuulla ketun rääkymistä ja supikoiran itkua muuten hiljiasessa yössä... Turussahan on myös kaikkea jännää, mm. cityhevonen, mutta sisäpihan viidakkoon ei lintuja kummempaa eksy eikä isoja puistojakaan ole ihan vieressä, joten elukat jäävät täällä näkemättä.

Hurja remontti, mai feivörit :')

Päivämäärä:   14.3.13 01:38:51

Joo muuten kun kevät tulee ja lumi sulaa niin tohon viereiselle pellolle tulee pariks päivää muutama sata hanhea, se mekkala kuuluu meille asti :D

Voishan sitä tietty jonku halpiksen ostaa ja kokeilla onnistuisko jossain lumisessa rinteessä minkäänmoisen pätkän juoksutus. Tommonen metsämiehen väline vaan tosiaan toimis valosallakin, ehkä sit ku voitan lotossa, ei millään raaski maksaa tommost hintaa vaikka oiskin tarpeen, mut joku raja sentään :D

Nyt on kyl mentävä nukkuu, piti mennä taas viimeistään yheltä mut niin vaan piti kattoa greytä ja nettisurffailla laukkuja ja kenkiä ja laserpointtereita :D Huomen taas ilonen meininki töissä :p

Hyvää yötä mussukat :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 01:44:32

Sama homma, aikaisin olin menossa nukkumaan mutta kierroksia on edelleen sen verran, ettei uni tule vielä aikoihin... Yritettävä on silti. Hyviä öitä :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   14.3.13 01:45:14

Hoh, täällä ne vaan keikkuu.. etteks työ nuku ensinkään?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 01:46:40

Ei, nukutko sinä mukamas? Saletisti riehut täällä neljään asti :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 01:47:29

Jaahas, täällä mennään jo nukkumaan. Mulle iski vielä nälkä, niin pistin munia kiehumaan. Aattelin pari syödä ja sit kanssa maate. Mut ehkä mäkin pistän jo koneen kiinni. Hyvää yötä vaan kaikille.

ps. Hyvään aikaan R tulit, kun just kaikki sammuu. :P

Päivämäärä:   14.3.13 01:52:54

No jopas nyt.. soihdut sammuu :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 01:55:48

Missäs kuppasit näin myöhään? Kaverit menivät jo nukkumaan. Nih!

Päivämäärä:   14.3.13 02:03:18

Kuka kuppasi missä? Mie olen ollunna vaikka missä...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.3.13 05:11:01

Hyiiii, mie näin pahaa unta :( Nyt tartteis jonkun valvomaan mun unia, vielä olis vajaa pari tuntia aikaa nukkua :/

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   14.3.13 08:22:49

Mullakin kamala yö takana. Nukahdin jo joskus 23 aikaan, mut sit alkokin painajaisputki. Ei auttanut, vaikka koiran otin kainaloon nukkumaan. Tarvii varmaan rakentaa tuosta repaleisesta untuvatakista dream catcher... :P

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   14.3.13 08:24:15

Huomenta, -23 näytää mittari, turhan kylmä taas.
Taas on näköjään jaksettu yömyöhään :)
Nukkumatti tais alottaa kierroksen mun luota ku taju lähti eilen
silleen puolvahingossa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 09:50:41

Haukoti... Unimasa oli reilu ja tuli tännekin ennen kolmea, ei tarvinnut pyörähtää kuin muutaman kerran kyljeltä toiselle. Huomenta tyypit :) Onkos tänään hyvä vai huono päivä? Mä veikkaan hyvää. Ei muuta ku huppari niskaan ja kevättä kohti!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 11:02:23

Onko joku muu sortunut noihin lambin runollisiin perspeippöreihin?

"Hyvän parisuhteen salaisuus on,
että pussaillaan paljon
- elämäni paras neuvo."

Ei mulla muuta :)

Päivämäärä:   14.3.13 11:19:03

Huomenta vaan :)
Joo mä oon sortunut joskus noihin, sit meni hermo ku ne rupes kuulostaa tosi typerältä :D

Tänään on hyvä päivä, ihan mieletön keli! Wautsi, ei ois kyl tehny yhtään mieli lähtee töihin... Autolla ajellessa tuolla upeassa auringonpaisteessa kuuntelin sitten tätä http://www.youtube.com/watch?v=Ay0qVRz_oak ja se sopi tohon aurinkokeliin niin hyvin et ois tehny mieli vaan jatkaa ajamista duunin ohi ja maailman tappiin asti :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 11:43:28

Mä ajaisin varmaan ennätysajassa Turusta Helsinkin jos mulle soitettas tollaisia biittejä autossa :D Musiikilla on kyllä ihmeellinen vaikutus kaasulajan painavuuteen, samoin kuin tietysti mielialaan.

Kun tämä biisi (ja sen tyyliset) pärähtää ajaessa soimaan, puksutan tyytyväisenä hyristen minne tie ikinä viekään, hitto vaikka hammaslääkäriin, sillä elämä on EHANAA, kesä tulee, hikiset illat, lempeä tuuli, siniset taivaat ja pilvenhattarat ja haaaah miksei kesä ole jo täällä?:
Amos Lee-Windows Are Rolled Down

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   14.3.13 12:08:51

Lisää jyskettä talvipäivään.

http://www.youtube.com/watch?v=YTcopp-mpmo

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 12:28:55

Mitä enemmän linkitätte tota diskojytää, sitä hitaampia kipaleita minä vastapainoksi tarjoan.
http://www.youtube.com/watch?v=Ya-nOg8A1vE The Killersin itkuvirsi.

Vallan kauhian hempeä kevätfiilis. I see happy people o.O

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   14.3.13 13:31:21

Kaikkien aikojen paras biisi <3
http://www.youtube.com/watch?v=NdYWuo9OFAw

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.3.13 13:33:05

Päivää taloon..rukalla paukuteltu rinteitä aamusta asti ylös alas..pieni nestetys paikallaan ja syömään...takas rinteeseen...kyl tuntuu jaloissa mut kyl tää tästä...hieno ilma on tänään ollu aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta eilen tosin sika kova tuuli oli ja napakka pakkanen..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 14:23:09

Nätti kipale kraakilta :)

Kivat sulle @ :) Onks omat minttukaakaot messissä?

Täällä istutaan kirjan ääressä, kohta istutaan autoon ja lähdetään kuluttamaan ykköstietä. Sitten istutaankin satulassa loppupäivä. Tätä menoa mulla on kesään mennessä valtavat istumalihakset. Kyllä niitä kelepaa sitten esitellä hiekkarannoilla.

Jotta te muutkin pääsisitte bikinifiilikseen:
Bikini Bandits :P
Näin voi käydä, jos ja kun sinkkulan beibet kärsivät PMS-oireista samanaikaisesti. Psst. Nuoriherra Minority taitaa vilahtaa tossa 2:20-->kohdilla

"Joka kerta kun katseemme kohtaavat,
maailmani on aavistuksen suurempi."

Ei mulla taas muuta :)

Päivämäärä:   14.3.13 14:28:59

Mie jo mietiskelinkin, että saadaankohan me raporttia Rukalta joskus ;)

Mie en oo ikinä lasketellu (tai lumilautaillu), ja Rukallakin oon käyny vaan kesällä monta monta monta vuotta sitten. Silloin tultiin rinnettä alas sitä kelkkarataa pitkin.

Ja ruoste joo, tänään pidetään hyvä päivä :)

Kävin ratsastamassa tuolla auringonpaisteessa. Huvin vuoksi ja urheilun kannalta ratsastin taas sen edelliskertaisen ongelmakohdan ohi. Ja stoppihan siinä taas tuli, eikä suostunut menemään siitä etuperin, joten mentiin taas peruuttaen. Ei vielä senkään jälkeen olisi "uskaltanut" mennä siitä etuperin, mutta onnistui sekin sitten lopulta. En kyllä ymmärrä, että mikä siinä niin pelottavaa nykyään on kaikkiin edellisiin kertoihin verrattuna; tolpista heijastuvat varjot ehkä, muuta syytä en keksi...?

Päivämäärä:   14.3.13 14:33:02

Oho, perfect circlea, sittenhän tarvii vastapainoks laittaa Toolia! Ehkä toi (luultavasti) tunnetuin kuitenki ku se vaan on niin hyvä... Aurinkokin meni pilveen ni voi vähä synkistellä välillä :p

http://www.youtube.com/watch?v=hglVqACd1C8

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 15:01:35

"Näin voi käydä, jos ja kun sinkkulan beibet kärsivät PMS-oireista samanaikaisesti. Psst. Nuoriherra Minority taitaa vilahtaa tossa 2:20-->kohdilla "

Jaahas, vai että tämmösiä ajatuksia meikäläisestä. Että niin kuin laiskanpulskea minski alkaa vaan itkemään kuin pikkupoika. :D Lähen kohta sen kesäkissan matkaan ja häippäsen täältä, kun aina mua kiusaatte tollee. (><)

Päivämäärä:   14.3.13 15:25:30

:D Sittenhän et yhtään pikkupoika ookaan :P

Oliks kissa jo katottu?

Mä jumiuduin kuuntelee Toolia ihan huolella, kummasti sujuu työtkin tässä ohessa paljo reippaammin. Pitäs varmaan hommata luurit tänne töihin, pitää kyl olla semmonen niskaan tuleva sanka ku muuten menee tukka huonosti :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.3.13 16:05:17

Jösses että olen vahva! Pakollinen pit stop puolimatkan ABC:llä ja alkoipa kummasti tehdä mieli suukkoja (miksi?)! Onneksi niitä ei ollut ja matkaan tarttui vain kämänen lakupötkö. Sen olen sentään ansainnut, koska olen öööö ollut toosi kiltisti. :P

Minski, älä ulise, tykkäät kuitenkin... *kius kius*

Mä tahtoisin kans duuniin kuulokkeet, mutta niiden pitäis olla jotkut kunnon peltorit, jotka suodattavat toimistokuukkelin mölinän. Puitenkin puhelimen pirinän pitäis kuulua läpi. Kuis tää dilemma ratkaistaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 16:05:45

Oon mä jo vähän katellu noista rotukissoista semmosta suuntaa, että minkätyylinen olis kiva. Jotenkin tollanen bengalin tyylinen tiikerikuviointi viehättää mua. Vaikka ehkä nyt ei kuitenkaan rotukissaa, mut joku ton tyylinen olis kiva. Sen pitäis myös olla sellanen leikkisä ja utelias luonteeltaan. Niin ja seurallinen, sellanen et se tykkäis tulla kainaloon ja syliin makoilemaan. x)

Päivämäärä:   14.3.13 16:15:04

ruoste, jollain puhelinsoftalla koneeseen joka pääsee kuulokkeisiin... Mä en muuten ottanu pannaria ruokalassa, ja eilenkään en syöny ku kaks palaa tummaa suklaata ainoona "herkkuna" (olipa herkkua...) :)

Minski, eiku Burma! Mun käsittääkseni se on koiramaisin kissarotu, osallistuva ja kiintyvä ja kauniskin, mä haluisin semmosen varmaan jos ei ois koiria.

Monesti oon tässä miettinyt peräti, että ikinä en oo ollu kissaihminen, mutta jos lakkaiskin koirien haalimisen ja noiden poismentyä ottais kissan... Oishan se helpompi, en mäkään kokoajan jossain viiletä mutta sen hassun kerran ku pitäs viipyä pidempään pois niin kissa pärjäis kyllä.

Kissassa mua vaan vähän tökkii se ajatus siitä että sen tarttis olla sisätiloissa koko elämänsä, uloskaan en viitti päästää vaikkena asuis ees kaupungissa kun en pidä siitä että se on peti joka ei luontoon kuulu. Tallikissat on eri asia, niillä on täys työ kyllä siinä hiirijahdissa, eli tuholaistorjunnassa, ovat varmaan aika elementissään kyllä siinä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 16:29:09

Tein taas kunnon salaatin tolla masiinalla ja ei kun syömään. :p

Hah, jaa että "älä ulise" ja lisää pikkupojittelua. Taitaa olla tänään se aika kuusta, kun noin sähäkällä päällä ootte. :D Mullakin on suklaata jääkaapissa. Vieläkin se sama levy mistä joskus puhuin ja sit jotain lidlin trio jädeä 2l pakkasessa. Vois vaikka ottaa vähän jälkkäriksi jädeä.

Mission: Niin noh, mä oon ehkä enemmän kissaihminen, niin haluan kissamaisen kissan. :D Kissat on kivoja just siksi, kun ne on kotosalla. Koirien kanssa pitää säännöllisesti lähteä ulos, vaikka ei yhtään huvittais. No ehkäpä maalla tilanne olis toinen, mutta jotenkin tällee kaupungin kerrostaloasuntoon kissa kuulostaa paremmalta.

Päivämäärä:   14.3.13 16:41:03

Minski, jos mulla ois kissa, ei hevosta tai koiraa, voisin kyllä heittää hyvästit minkäänlaisille linjoille kropassa, enhän mä tekis sit enää mitään ku ei pakotettais :D

Ragdoll ois kans kiva, tai venäjän sininen tai siamilainen...

Kyllä mä sitte mummumpana tai klesana otan kissan, nyt joutaa tonne pihalle kyllä lähteäkin.

Koirat ON kyllä rasittavia tossa suhteessa, joskus olis ihan kiva saada vähän lomaakin niiden ulkoiluttamisesta :D Mut toisaalta sen hinnan ku maksaa (ja vtusti fyffee kans:p) niin kyllä ne antaa sit kuitenkin niin paljon. Jotenkin vaikee kuvitella ihan samaan yltävän kissan kanssa...

Päivämäärä:   14.3.13 16:47:32

ruoste -> just tuli Honkikongin mainos telkkarista, olis radiolliset Peltorit tarjouksessa =D =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 16:54:49

Mission: Nii puolensa varmasti kummassakin. Välillä olis hyvä kun joku potkis vähän perseelle eli ylös ulos ja lenkille. Mut silloin kun ei huvita lähteä pihalle tai on vaikka kipeenä, niin voi vaan makoilla kissan kanssa sisällä ja ehkä vähän leikittää tms. Mä saan itteni kyllä melko hyvin liikkeelle muutenkin, että tossa mielessä kissa on sopivampi varmaan mulle. Ne on muutenkin sisällä vähän sellasia tutkailijoita ja menossa joka paikkaan, kun koirat makoilee enemmän paikoillaan ja loikoilee. Hmmm, lisää kissavideoita. =)

Niina: Mäkin kävin honkkarissa tossa pari päivää sitten. Ostin sieltä yhden ehkä maailman turhimman kapistuksen. Nimittäin tollasen patterikäyttöisen käsienpesuaineen annostelijan, mikä toimii jollain liiketunnistuksella. Mut se oli vaan kympin, niin mähän rouhasin. :D

http://www.youtube.com/watch?v=89EiApIucTA

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 17:03:09

Ai niin, siellä oli muuten kindermunia 24kpl kenno 14,95€ :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 17:07:03

mä oon tehny pelinaisen ratkasun; mulla on koira ja kaksi kissaa. :D

Päivämäärä:   14.3.13 17:07:11

On niit kissoja ja koirii molempii niitä lötköttelijöitä ja osallistujia, noikin seuraa mua vessaan koska siellä on musta aukko johon voin kadota :D Ja etenkin toi nuorempi tulee syliin mielellään, tai ainakin ihan kiinni, se myös osallistuu läppäritouhuihin kun sen mielestä on aika tehä jotain muuta. Vanhempi vois leikkiä leluilla aamusta iltaan kunnes kuolis stressiin... Luut tuodaan kans pidettäväks, just sillä ilmeellä et "ku sul on noi kädet ni eksä viittis, pliiiiiis" :D

Mä tarttisin oikeestaan vaan semmosn miehen joka tykkäis noista ja ees kerran viikossa haluis ihan ite ottaa ne mukaan lenkille, ois ihan luksusta :) No, sekin riittäis että viittis sen kolme päivää viides vuodes viedä ne kuselle kun oon kuumeessa, lisäks ehkä kahtena päivänä vuodessa tehä saman kun mul on joku meno... Vaatimukset senkun vähenee :D

Jep, ostit ehkä maailman turhimman härvelin :D

Päivämäärä:   14.3.13 17:08:46

pisteviiva, mun koirat ei oikein soveltuis kissan kanssa... muuten vois harkitakin, ainaki joskus ku on vähä isompi kämppä ku toi yksiö :p Kissan ei tarttis ku kerran hepuloida ni vois olla entinen kissa sen jälkeen...

Päivämäärä:   14.3.13 17:25:45

Miten sie Minski tuommoseen haksahdit!?! :o No joko oot asentanu sen paikoilleen, toimiiko? Entä jos siinä menee se tunnistin rikki, ruikkaako se sitten koko säiliön sisällön pihalle...? Tai jos patterit loppuu, niin saako sieltä sitten ollenkaan sitä saippuaa ulos? Kai käyttöohjeissa oli teknisen tuen numero hätätapauksien varalle..? :p

Mie oon kyllä enemmän koira- kuin kissaihminen. Mutta kissanpennut on ihania. Siellä, missä oli pari edellistä kesää (ja viime talven) töissä, niin siellä oli aina kissanpentuja; sellasia tosi ihania harmaaraidallisia <3 Niistä vaan kasvo aina aika villejä, kun ei ne ehtineet niitä käsittelemään :( Jos mie ottaisin kissan, niin ottaisin kyllä just tuommosen harmaaraidallisen tai sitten ihan harmaan; tutuilla oli ennen venäjänsininen, niin sekin oli kyllä hieno. Joku tämännäköinen: http://www.zastavki.com/pictures/1024x768/2008/Animals___Cats_Grey_cat_004927_1.jpg

Päivämäärä:   14.3.13 17:27:09

Niin siis ei se venäjänsininen tietenkään tuolta näyttänyt, ymmärsitte varmaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 17:27:44

pisteviiva: Hehe, oot sä aikamoinen pelinainen. :D Mitenkäs sulla riittää aika ja energia ton eläintarhan kanssa. :p

Mission: Juu no onhan noita tietysti, mutta mulle kuitenkin pitäis olla just sellanen seurallinen osallistuja. Sellanen on jotenkin tylsä, joka vaan jolkottelee omia aikojaan siellä täällä ja käy vaan syömässä ja makoilemassa jossain omalla paikallaan.

Tuli muuten tosta sun vessaan menosta heti mieleen tämä. :D :D

Niin ja siis toihan on mahtilaite. Oikein hitekkiä vessaan ja kyllä on nyt minski taas astetta hygieenisempi. :D

Päivämäärä:   14.3.13 17:36:51

Niina, söpö oli tuokin:) Ite haluisin tietenkin semmosen erikoisemman näkösen, ja rotukissasta maksaisinkin kyllä ihan rotukoiran hinnan, jos ne siis jossain tonnin kiemuroilla, puolentoista, liikkuu... Tärkein olis se luonne, ragdollista sanotaan että se on todella koiramainen, sekin vois kyllä olla hyvä, mut toi burma jotenkin viehättää ja sit noi sirot ja hoikat, tottunu noita vinttejä kattomaan ni kissa samaa maata :D Venäjänsinisestäkö väittivät että tykkää nukkua peiton alla kainalossa, vois lievittää sitten joskus koiraikävää :D

Minski, hauska oli kuva :D Eipä toi kaukana oo meidänkään meininki, paitsi iltasin kun on kunnolla lenkkeilty niin eivät ehkä niin välitä, nuorempi voi tulla korvat pystyssä vilkasemaan oven suuhun kun oon pyykkejä laittamassa että "mitä sä teet", ja lähtee pois kunhan varastaa mukaansa sukan, tai jos oikein väsyttää niin voi sohvalta vaan tyytymättömästi kiljasta et tuu pois sieltä :D Se osaa myös ottaa telineestä tyhjentyneen paperirullan hylsyn ja vie lelukseen, vanhempikin osaa muttei enää viitsi, se on kakaroiden hommaa:p

Ohan noilla kaikkia hauskoja juttuja, niistähän vois näköjään tarinoida taas kyllästymiseen asti ni jos vaik riittäs tällä erää...:p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 17:44:34

se menee käytännössä niin, että mä väsytän koiran lenkittämällä sen ja koira leikkii sitten kissojen kanssa mun poissa ollessa.. :b ja me kaikki neljä nukutaan samassa sängyssä sovussa. (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 17:48:46

Niina: En mä siihen mitenkään haksahtanut. Katoin vaan, että eipä toi maksa mitään ja varmaan tollanen olis ihan hauska pieni erikoisuus kylppärissä. Hetihän mä ton laitoin käyttöön ja hyvin toimii. Hyväntuoksuistakin toi saippua. :) Paristot on tietenkin vaihdettavia tohon menee 4kpl AA pattereita. En tiedä kyllä kauan ne kestää, mutta katsotaan nyt. Mut kuten sanottua, niin eipä toi kallis ollut, niin ihan sama vaikka hajoaiskin melko nopeasti. Kunhan huvikseen ostin. Mä teen joskus tollasia hupiostoksia, varsinkin jos ne on noin halpoja.

Aika kivan näköinen toikin kissa kyllä. Onhan noita monia aika kivan näköisiä rotuja. En muista oonko tätä näyttäny ennen, mutta porukoiden nurkissa alkoi viime kesänä pyörimään tämmönen kolli. Toiki on aika kivan näköinen, vaikka se onkin luonteeltaan vähän arka.

http://aijaa.com/uFqcIQ
http://aijaa.com/rt4nML

Mission: Heh, no juu noita on kyllä varmaan vaikka kuinka. Toihan se parasta niissä varmaan onkin, kun ne jaksaa aina innostua ja keksiä kaikenlaista kivaa. Mä ainakin tykkään just katella eläinten touhuumista ja sitä miten ne käyttäytyy. :)

pisteviiva: Ai sä otat ne kaikki sänkyynkin. Mun mielestä toi sänkyhomma on taas vähän niin, että lemmikeillä pitäis olla se oma paikka missä nukkua ja sänky on sitten ihmisiä varten. Sitäpaitsi eiks ne hermostu, kun naiset on aina niin levottomia liikkumaan ja varastaa kaiken peiton. :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 17:56:03

Tää päivä on ollut kyllä niin kertakaikkisen arsenaalista jo aamusta alkaen että huhhuh. Voisin itkee pelkästä väsymyksestä. Ja koira oli taas keksinyt näpertää täälä kaikenlaista pientä kivaa, mm.sisälämpömittarin oli silpunnut palasiksi ja pieni palanen tapettiakin oli tarttunut matkaan. Voi visti mä olen väsynyt tuohon sen aktiivisuuteen. Ja työt, noh, parempi etten sano mitään.
Onneksi sentään työkaveri soitti äsken ja jauhettiin yhdessä näitä propleemia. Usssght!

Nyt jottain piristystä tälle päivälle kiitos.

Päivämäärä:   14.3.13 17:56:58

"Mun mielestä toi sänkyhomma on taas vähän niin, että lemmikeillä pitäis olla se oma paikka missä nukkua ja sänky on sitten ihmisiä varten."

Kun pääsen kotiin, pitää varoa ettei meitin koirat vahingossa lue tota, on meinaan kaks närkästynyttä pitkäkuonoa siinä sitten :p

Niillähän ON se oma paikka, joka päivä kun tuun kotiin niin meen petaamaan sänkyni uudestaan :D Armollisesti saan nukkua niiden kanssa samassa sängyssä, joskus niitä kyllä vähän ärsyttää jos en palvele öisinkin nostamalla peittoa tai jos kääntyilen liikaa :D

Päivämäärä:   14.3.13 18:01:28

Tottakai koira saa tulla sänkyyn. Ja sohvalle. Ikävä on koiran vieressä pötköttää, jos pitää itsekin mennä sen takia lattialle :o

Päivämäärä:   14.3.13 18:14:59

pauke, meillä oli kanssa nuorempi trimmannut eilen mattoa. Se olis kuitenkin jo 2v koira, pitäsköhän näyttää sille koiranetistä vaikka, kun se tykkää tohon koneelle tulla lukemaan ja läimimään tekstiä ni ehkä se sit ymmärtäis et ei hei enää pitäs kenkiä ja mattoja eksyy suuhun ton ikäsenä...

Niina, nimenomaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 18:20:45

pauke: Vois toi olla paljon pahemminkin. Mulle jäi ainakin varmaan ikuisesti mieleen toi iltalehden uutinen koirasta millä oli vähän eroahdistusta. :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012616603469_uu.shtml

Mission: Heh, no joo kyllähän ne siihen varmaan tottuu aika nopeasti, mutta tuskinpa niille mikään ongelma olis vaikka jossain olkkarissa tai makuuhuoneen lattialla nukkua, jos ne olis tottuneet siihen. Jos vaikka tyttöystävänkin kanssa nukkuu kahdestaan, niin ei siihen mun mielestä lemmikkejä enää sovi sekaan. Tietty joskus joku kissa tai pienmpi koira vois hyvinkin tulla vähän sänkyynkin peuhaamaan, mutta ei nukkumaan. Mut toi on vaan mun mielipide.

Niina: No joo sohva on tietty vähän eri juttu, mut en mä oikein siihenkään mitään vakipaikkaa koiralle alkais opettamaan. Kissalla taas olis enemmän vapauksia tepastella sohvalla. Mä en oo kyllä koskaan ollut mikään sellainen koirien tai kissojen halaaja. Mä tykkään silitellä ja pitää sylissä niitä, mutta halaaminen tai tollee vieressä pötköttäminen olis musta jotenkin vähän hassua. Mä jotenkin yhdistän tollaset aktiviteetit ihmisten kanssa tehtäviksi.

Ettei nyt vaan olis siellä missionin ja niinan näppiksen takana joku tämmönen näkymä. :D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   14.3.13 18:24:55

Helou! Kyllä mun koira nukkuu siellä missä minäkin:) Tämän koiran aikana on päässy käymään joskus niin et muutaman kerran samaan sänkyyn "änkes kolmaspyörä" oli kyllä koiruuden ilme hyvännäköinen kun huomas et joku tunkee hänen reviirilleen. Onneks kolmaspyörä oli myös koiraihmisiä:D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 18:25:16

No onneksi sentään ei ole eroahdistusta, kunhan vain tylsyyteensä jotain nakertaa. Tympäsee vaan kun mitään ei saa jättää näkyville ellei halua että se saattaa löytyä täysin tuhoutuneena. Eikai se auta kun taas nostaa tavaroita tarpeeksi korkealle ettei koira yllä niihin.
Tuo koira joka on syönyt oven, on kyllä ihan hirveä, ei onneksi olla ihan samoissa fääreissä!

Tähän ketutukseen ja angstiin tein itselleni kunnon silmämeikin ja rajasin silmät kauhistuttavan rohkeasti. Nyt mun täytyy seuraavaksi varmaan pestä naama, eihän noin paksuissa maaleissa kehtaa edes lenkille lähteä tai naapurin mummo voi säikähtää rapussa. Mulle ei kyllä sovi tumma meikki, ei sitten millään :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 18:32:47

pauke: Tota mäkin oon miettiny aika paljon lemmikissä, että mitäköhän kaikkea ne mahtaa keksiä tuhota, kun mulla on tää sisustus nyt semmonen, et täällä on aika hyvin kaikkea arvokasta rikottavaa. Et pitäis tehdä aika paljon kaikenlaisia muutoksia varmaan, et uskaltais jättää lemmikin yksin tänne. Tai sitten jos olis joku kamera mistä vois katella, kun se touhuilee täällä. Olis varmaan hauska kattoa välillä mitä se tekee yksin kotosalla ollessaan. :-P

Jaa onkos sulla joku sellanen kunnon pandameikki nyt. :D Mun täytyy muuten tunnustaa, että oon katellu youtubesta aika paljon tollasia muuntautumisvideoita. Tää on aika hyvä tekemään noita. Jotenkin aika hienoa musta. :)

http://www.youtube.com/watch?v=YjDqWJfu92w

Päivämäärä:   14.3.13 18:33:58

Minski, oppiihan noi uudestaankin, se vaan vaatii hetken aikaa sitkeitä toistoja. Mut lattialla ne ei kyllä nuku :D Ei vinttikoirat nuku lattialla, ne on niin karvattomia ja rasvattomia että hyvä jos joskus harvoin edes matolle oikasevat. Peti pitää olla, pehmeetä :D

Mul oli yks kaveri nukkumassa kerran samas sängys, siis iha vaatteet päällä ja päiväpeiton päällä, torkkupeitot vaan siihen molemmille jos kylmä tulee. No kun ei siis ollut tarkoituskaan koskaan mitään muuta ku nukkua, ni ei oltu myöskään toisissamme kiinni. Kyllähän mä häädin koirat pois sängystä, mutta aamulla kun herättiin niin siihen väliin mahtu mainiosti yks ja toinenkin jalkopäähän, sinne ne oli salaa tullu kuitenkin :D

Koirat kuuluu sohvalle. Sängystä voi viel keskustella että tarviiko niiden nyt siinä olla, ainakaan ihan kokoajan, sohvasta ei, siellä kuuluu olla läjä koiria :D En mä ees ottais niitä jos ei ne vois olla mun kanssa, ja tottakai ne kattoo mun sylissä telkkarii :)

Päivämäärä:   14.3.13 18:42:27

Ehkä se onkin Minski siitä kiinni, että sulla on ollu ihmisiäkin halailtavana, niin ei oo tarvinnu eläimiin sekaantua. Mulla taas ei oo ollu ihmis-halikavereita tarjolla ikinä, niin oon sitten halaillu ja pussaillu vaan noita eläimiä.

Meillä ei koira tee enää tihutöitä, ei oo oikeastaan ikinä tehnyt. Mutta nuo hevoset... Nyt pojatkin on keksineet aitatolppien syömisen, vaikka on kasvavia puitakin tarjolla. Tosin nekin taitaa jo olla kaikki paljaaksi kuorittuja. Vetelin taas eilen cayennepippuria niihin aitatolppiin, etteivät järsi ihan poikki; routaiseen maahan ei oo kiva yrittää saada tolppia vaihdettua. Siinä olis muuten yks sellainen "miesten homma" ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 18:45:04

No on melkoinen pandameikki, mutta ei se sovi mulle yhtään :D Kunhan vain maalasin.
Tuo video oli kyllä hieno, vitsi ku omistais yhtä sileän ja tasaisen ihon ja osaisi vielä meikatakin :)

Mulla koira ei saa tulla sängylle (mutta käy sielä aina päivän aikana jotan näpräämässä) mutta sohvalle kyllä saa. Mua ärsyttäisi liikaa mustat karvat tyynyllä ja lakanoissa ja peitolla, se saa olla koiravapaata vyöhykettä. En kyllä usko että se edes nukkuisi sielä, tykkää kaikista eniten nukkua kovalla lattialla ja mieluiten jossain vetoisassa nurkassa :D

Päivämäärä:   14.3.13 18:47:28

Niina, mulla taas on ollu kyllä sohvalla ja sängyssä ihmispaijattaviakin, mä luulen että just siks noi koirat tulee ihan luontevasti sinne mukaan :p

Minski vaan kuvittelee, kyllä mäkin ensin päätin että koira ei tuu sit sänkyyn, molemmat itseasiassa on pentuna opetettu eka nukkumaan muualla, eihän sitä kauaa sit kestäny :D Minskilläkin kun joku karvapallero olis ni ei siinä kauaa kestäis ku se olis siel ihan että "tuu isin kaa tänne, tuu syliin tuu, mussukka" :D Sillä se elukka pitää olla vaan tarpeeks pieni että voi olla sylissä siinä kokoajan kun Minski on tietsikkatuolissa;) Ja jos sille otukselle tulee kuuma, se menee toiseen niistä tuoleista, sit ku Minski siirtyy toiseen ni ei mee kauaa ku karvapallero on siinä sylissä ihan huomaamatta :D

Päivämäärä:   14.3.13 18:55:13

Taas näitä viestejä jotenkin "syödään", nyt vasta näin ton mis Minski laittanu ton muodonmuutoksen, aika siisti! Vitsit ku osais iteki meikkaa noin hyvin...

Mut outoo kyllä että keneltä toi linkki tuli :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   14.3.13 18:56:15

Eläinten kanssa samoille pahnoille joutuminen on kyllä melkoinen turn offi :)

Päivämäärä:   14.3.13 18:57:50

Nii-i betamax, onko ihme että sinkkula on täynnä typyköitä joilla on elukoita ja vieläpä sängyssä ;)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   14.3.13 19:01:24

No siihen en ota kantaa. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 19:07:45

Mission: Jep, kyllähän ne sinne sänkyyn jotenkin änkeevät, jos ovat tottuneet siihen, eikä toisin opeteta. Ja tietty tarkotin tolla lattialla semmosta omaa makuupaikkaa, missä voi sitten olla joku viltti tms. lämmike/pehmuste. Koiran koko ja rotukin vaikuttaa kyllä tietysti noihin, mut jotenkin mä antaisin kissalle enemmän vapauksia tossa sohva ja sänky hommassa. En mä mitään isoa koiraa vois sohvalle enkä varsinkaan sänkyyn kuvitella. Ihan hyvin se vois siinä jaloissakin makoilla ja olla välillä rapsuteltavana.

Niin ja siis kyllä mä tykkään silitellä ja rapsutella, mut ei se mikään automaatio saa mun mielestä olla, että aina ollaan sitten siihen viereen tulossa tai änkeemässä syliin. Joskus voi ottaa, mutta pääsääntöisesti ihminen kuitenkin. Vaikka senhän näkis sitten mihin sen karvapalleron kanssa joutuis, jos semmosen hommais itelle. =)

Niin ja mitä tulee tohon meikkivideoon, niin mä tykkään olla ainakin jonkin verran perillä naisten jutuistakin. Luen aika paljon naisille tehtyjä artikkeleitakin ihan sen takia ja kyllä mä luulen, että mulla on sitten paremmin silmääkin monille naisten jutuille ton takia ja ymmärrän paremmin mitä, miksi ja milloin. ;)

Niina: Niin no en tiedä. Voihan se toikin olla, kun oon tottunu sohvalla istuskelemaan yleensä tyttöystävän vieressä jonkun viltin alla. En mä yksin tai sinkkuna ollessani oikein edes istuskele sohvalla ja nythän mulla ei edes oo mitään sohvaa. Tossa on vaan just toi läheisyys aspekti sitten, kun en ole yksin. Se on jotenkin de facto mulle, että siinä vieressä istuskelee sitten tyttöystävä, jos siinä joku istuskelee.

pauke: Joo aika hienoja videoita tolla ja tosiaan osaa kyllä aika hyvin meikkailla, vaikka en noista niin paljoa ymmärräkään, niin ei tollanen muuntautuminen varmaan ihan kaikilta tollee onnistu. :p

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.3.13 19:10:17

Kissoja ei pidä pois sohvilta ja sängyiltä mikään jos ne sinne vaan itse päättää mennä. Kyllä mulla saa koirakin tulla, mutta se tulee vaan luvan kanssa eikä edes sängyssä tykkää nukkua kun tulee kuuma. Mutta saattaa hetken käydä rapsutettavana illalla/aamulla.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 19:11:29

mulla on sängyssä aina kaks peittoa.. toinen on koiran. :D sen lisäks tyynyjä on viisi, että kissoille on molemmille oma tyyny.. :b

ja juu, on sille koiralle oma sänkykin lattialla, mutta sitä käyttää vaan kissat kesäisin, kun on liian kuuma nukkua sängyssä.. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   14.3.13 19:21:17

Pitäisköhän ottaa vuohi sisälle lemmikiksi? Menisköhän se niin, että se ois sitten joko vuohi tai nainen, mutta molempia ei voi saada? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 19:22:53

H: Toi on varmasti totta ja kuten sanoin niin jotenkin se onkin luonnollisempaa, että kissat tepastelee tollee vapaammin. Lieneekö sitten kyse siitäkin, että mä oon varmaan enemmän kuitenkin kissaihmisiä. Ja muutenkin just tollanen hetken rapsuteltavana juttu ja luvan kanssa sängyssä tai sohvalla kuulostaa sopivammalta.

pisteviiva: Hehe, sulla ei sitten pääse möröt yöllä yllättämään, kun on noin paljon unikavereita vahtimassa sun untas. :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 19:25:04

Kissoja ei voi kyllä pysäyttää mikään, ne nukkuvat tasan siellä missä tahtovat :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 19:29:06

betamax: Mä mietin, että sika vois olla aika kähee. Muilla haukkuis koirat ja maukuis kissat, niin malla röhkiskin iloisesti rappukäytävässä sika (siis itteni lisäksi tietenkin). :D

http://www.youtube.com/watch?v=pCo0zDiq5nM

Tai sitten hirvi olis varmaan vieläkin kivempi. Sen vois opettaa sänkyynkin. =)

http://www.youtube.com/watch?v=nOOfGQyE2hQ

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   14.3.13 19:30:00

no juu, ei ole paljon mörköjä näkynyt. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   14.3.13 19:39:33

MR, Jompi kumpi noista vois kyllä toimia! Ei vaan sit kannata ottaa ihan mitä tahansa naista. Pitää selkeesti olla sikamainen tai ihan hirvee naikkonen :)

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   14.3.13 19:44:29

MR, Jompi kumpi noista vois kyllä toimia! Ei vaan sit kannata ottaa ihan mitä tahansa naista. Pitää selkeesti olla sikamainen tai ihan hirvee naikkonen :)

Siis minä :D

Täytän kummatkin kriteerit sujuvasti. Kuvitelkaa mielessänne Matami Mimmin ulkonäöllä varustettu nainen jolla on Milla Magian luonne ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 19:56:14

betamax: No nimenomaan, sitä mä tossa just hainkin, että joko hirvee tai sikamainen nainen. Miksei vaikka molempiakin, en mä oo mitenkään nirso näissä jutuissa. :D

Marilyn: Nonni, löytyhän se morsian täältä. :D Kyllä kannatti lopulta pistää noi kriteerit tohon näkyville. =)

Vaan menee kyllä tää steak and bj day nyt ihan hukkaan, kun kökin yksin täällä kotosalla. Enää neljä tuntia aikaa ja sitten se olis taas odoteltava kokonainen vuosi. :O

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   14.3.13 20:03:14

Mä luulin et sulle M-R kelpaa vaan kauniit naiset, kun itekkään et mikään rumilus ole, mutta olipa hyvä kun tuli puheeksi nää kriteerit, ni mä sit tiedän minnepäin lähden miestä etsiin, kun se aika tulee ;)

On se kovaa olla sinkkumies tämmösenä päivänä, vaikka mahtaakohan kaikki suhteessa olevatkaan saada edes sitä pihviä muusta puhumattakaan.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.3.13 20:18:42

Mä oisin ihan mielelläni kyllä kantanut korteni kekoon tähän päivään jos oisin parisuhteessa. Enhän minä mitään pihviä osaa paistaa, mutmut..

Nonniin! Kai se on hyökättävä tiskivuoren kimppuun.

Päivämäärä:   14.3.13 20:19:04

Sit ois karvakakrut hoidettu taas niin huolella, kolmatta päivää, petasin itelleni huomiseks "vapaapäivän" eli koirille lepopäivän :)

Ei vitsi, en ala ku tommosii ihanii elukoita linkitellään! <3 Haalin kohta itelleni kunnon eläintarhan :D Eläimet vaan on niiiiiiin siistejä, ei sille mahda mitään:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.3.13 20:20:21

Marilyn: Heh, no noi nyt on taas niin katsojan silmässä olevia juttuja, et minkä näköinen kenellekin iskee. Totta kai mä katselen kauniita naisia, mut se onkin sitten oma lukunsa minkä näköisiä ne mun mielestä on. :p Mut kuka nyt ei hirveestä ja sikamaisesta syttyis. :D

Toi pihvi & suikkari homma on kyllä saanu aika kylmää kyytiä joiltain naisilta. Jotkut ottaa ton jotenkin niin tosissaan ja loukkauksena naisia kohtaan. Ihan läppähän toi on ja just hyvä paikka jollekin huumorintajuiselle naiselle ilahduttaa miestään, vaikkei se mitenkään tollasista päivistä oliskaan kiinni. Samahan pätee kaikkiin muihinkin päiviin. Kyllä sitä saa muutoinkin ilahduttaa ja toisaalta ei se mun mielestä ole niin oleellista just jonain tiettyinä päivinä palvoa. En mäkään esim. oo aikoihin viettäny mitään synttäreitä ja odottanu saavani lahjoja.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.