Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 221

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.3.13 13:33:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=924365&t=924365

Laitetaas uus sitte.

Re: Sinkkujen topic 221

Päivämäärä:   13.3.13 13:35:35

Mä laitan tän kännyräpsyn tännekin nyt, must toi oli ihan hieno kännykuvaks.

http://aijaa.com/p1Li7v

Ois noita muitakin aika paljon, se vaan kyllä vaatii tosiaan sen että ottaa ainakin sen 50 kuvaa per keikka, sit jää ehkä yks hyvä ja pari muuta säilyttämisen arvosta.

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 14:21:44

On kyllä todella hieno kuva! Omalla puhelimella tulee ihan ihmeen värisiä.

Lähettäjä: Minority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 14:33:51

Morjensta sinkkulaan :)

Elossa ollaan, joskin pitää malttaa ottaa pari viikkoa rauhallisesti. Hanurista kyllä kun jää nyt vähän toi hyvin alkanut pohjakunnon palauttelu tauolle, mutta ei voi mitään. Täytyy vaan sitten alottaa kiukulla ja kovemmalla otteella parin viikon päästä. Nyt kuitenkin toipilaana tilasin pari sisäänleivottua pizzaa, niin saa jostain energiaa.

Täällä on vai kuvia innostuttu vilauttelemaan. No mun kuvathan on täällä jo ollukin, niin ei haittaa vaikka nuo karkelot missasinkin. Joo kyllähän täällä nähtävästi kätkeytyy enemmänkin silmänruokaa nimimerkkien taakse. Toi on vaan aina niin väärin, kun ei naiset saa tietotekniikan hankaluuden takia kuviansa nettiin. Vai uskoiskohan tota selitystä, kun noita muita kuvia näyttää jo tulleen. x)

Sen verran vissiin tullu taas uusia, ettei tässä enää pysy putkiaivot mukana. :P

Päivämäärä:   13.3.13 14:38:18

Tänks kraak, tsägäkuva toi :) Ulkona saan kunnon valossa ihan oikeen värisiä kyllä kännylläkin, sisällä voi olla vähän herran haltuun...

Minski moi:) Mitäs sulta oikeen leikeltiin? Jäseniä? Ootko käsi vai jalkapuoli? :p
Hyvä et oot hengissä :)

Mähän siis periatteessa olen it-alalla töissä vaikkei oma homma ihan täysin ole sitä vaan melkoisesti höystettynä logistiikalla, joten kyllä maar täällä töissä wörkkii pelit ja vehkeet ihan mainiosti. Saatan ehkä viuhahtaa illemmalla hyvin äkkiä, niin että on sinkkulan uteliaat paikalla eikä pelkkiä taustapiruja :D Kauhaan se viuhahdus ei nimittäin kestä;)

Mutta onneks kuvanlaatu niin superheikko että ei niistä paljon nää, vähän rakeisemmat olis silti saanu viel olla:D

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 14:39:32

mä ainakin oon uusi tässä topassa. Sennulassa tosin pyörinyt jo useamman vuoden :)

Päivämäärä:   13.3.13 14:41:21

kraakki alotti viuhahtamalla, mutta esittely puuttuu! Pakolliset kehiin, ne on suurinpiirteinen ikä ja suurinpiirteinen asuinpaikan suuntima :) Tarkatkin saa laittaa mutta vähemmän tarkat riittää :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.3.13 14:41:22

Mission, missäs se sun OMA kuva vielä viipyy...?

Mulla on ollu tänään huono päivä, ja on tullu mässytettyä enemmän kuin laki sallii, kohta on jo paha olo, ja lisää vaan tekis mieli; kamalaa >:/ Katsoin äsken eilen tallentamani elokuvan, se sentään oli sellainen hyvänmielen elokuva, missä prinssi otti lopulta puolisokseen rakastamansa palvelustytön, ja koko elokuvan ajan tuota tyttöä huonosti kohdelleet ihmiset saivat maistaa karvasta kalkkiaan samalla mitalla. Tuollainen antaa uskoa ja toivoa myös omaan elämään ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 14:45:48

Hörhö, saapas! Kun sinä jo litkit aamukahvia, odotin minä vielä silmät pyöreinä nukkumatin saapumista. :/ Kun te muut jo valutte kotiin töistä, minä istun vielä sitkeästi kirjastossa tunteja pilkkuun laskien ja kahvihampaan kolotuksesta kärsien.

Mission, tosi sööttejä otuksia ja ihanan reippaan ja iloisen näköisiä :)

En tarvitse horoja kertomaan, että tänään on hyvä päivä! Se alkoi virtuaalisella pizzalähetyksellä ja jatkui auringonpaisteella sekä turinoilla kauan kadoksissaan olleen lapsuudenystävän kanssa. Mitähän se vielä tarjoaakaan..?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 14:47:26

Mission: Nooh, kävin vaihtamassa ne pakaraimplantit terhakkaampiin, että sain tuon naisen perseeni ryhdikkäämmäksi ja samalla hoidettiin peniksen pienennyskin. Vaiva joka on kiusannut mua lapsuudesta saakka, kun aina yleisissä saunatiloissa kaikki osotteli mua. :(

Jaahas, että pikaviuhahdusta olet suunnitellut. No täytyy yrittää olla paikalla, vaikka en tiedä miten tässä tänään jaksan keekoilla, kun tarvii yrittää nukkua ja ottaa iisisti.

kraak: Joo niin mä mietinkin, että teikäläistäkään en muista ennen nähneeni. Nyt kun on söpö kuva jo vilauteltu, niin kerrohan vähän jotain muutakin ittestäs, niin varmaan tulee paremmin yhteydenottojakin. Ilmeisesti kuitenkin sillä ajatuksella olet sähköpostinkin laittanut näkyville. :)

Päivämäärä:   13.3.13 14:54:15

Niina, noihan on mun omia kuvia, ihan ite oon ottanu ;)

No laitetaan nyt sitte, väsyneen näkönen räpsäys mutta ainahan mä oon väsynyt peikko :p

http://www.aijaa.com/ph8GXu

Ruoste, lähetäpä sitä hyvää päivää vähän tännekin! Muuten ei hassumpi mutta hedari on kyllä syvältä...

Hahhah Minski :D No ei tarvi kertoa enempää, alko jo pahasti tulee liikaa informaatiota :p Näitkö muuten kun paljastin eilen sun ammatin sinkuille?

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 14:55:16

Mulla on lähes aina säpo mukana, jos kirjoittelen jotain typeryyksiä, niin voi antaa henk.koht. palautteen :) Asiaan. Olen 29v tyttönen ja Turusta :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 14:56:16

Kato Minskikin on vielä elävien kirjoissa, kiva kun ilmoittelet itsestäsi, ei tarvitse tyttöjen enää huolehtia :) :) Pikaista toipumista haaremin herralle.

Niina, jääkaappi kiinni ja lenkkarit jalkaan. Nyt ei enää nysväillä!

Muhun iski yön aikana joku ihmeellinen tsemppipöpö, ei tee mieli mitään hyvää ja lenkkipolkukin kutsuu (siis ellen nukahda lounaan jälkeen). Se voipi tosin johtua tästä aivotoimintaa hidastavasta väsymyksestä, mutta olo on reipas, tyytyväinen ja jumatsuka, sosiaalinen. Saatan jopa uskaltaa hymyillä ihmisille tänään, EHKÄ jopa puhua niille. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 15:08:36

Asiaa Mission! *tuuletusta* Sä vastaat aika hyvin kuvitelmaani siinä mielessä, että sulla on just tommonen miestennielijäkatse vaikka yritätkin olla ihan cool :D Ei mikään ihme, että saat olla tökkimässä niitä kepillä kimpustasi kun baanalle eksyt.

Sori, kun mä kerrankin olen noussut oikealla jalalla ylös ja maailmakin tarjoaa kaikkea kivaa ja pehmoista ja vaaleanpunaista, en kyllä omista pos. viboistani luovu. Voin kyllä yrittää puhaltaa vähän sinistä taivasta ja kevättuulia sinnekin *puuh, puuuuh*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 15:19:03

Mission: Oho, sähän täräytit jo nyt kuvan tiskiin. Mä arvasin, että se on vaan pokasta kiinni. :P Sähän ootkin tollanen tumma rokkimimmi. Jotenkin tulee mielikuvia jostain kapinallisesta, kun sulla on tollanen hieman synkkä ja tumma luukki. ;)

Heh, vai oli siinä liikaa infoa. Enhän mä vielä kertonu mitään. :D Pakko nimittäin mainita vielä, että kyllä mua vähän huvitti se hoitsu, kun se alkoi kattelemaan seinille ja kaivo heti kaapista pyyhkeen mulle, kun vetäsin housut kinttuun. :D :D

Joo kyllä mä huomasin sen ammatin. Enemmän toi on kyllä semmosta vapaa-ajan toimintaa ollu silloin kun mun minkkiturkkia on paijailtu ja ihmetelty. Mut hyvä arvaus. =)

kraak: Ai säkin oot turkusesta. Kyllähän tässä pitää alkaa pikku hiljaa uskomaan, että oulun ohella myös sieltä tulee miehille silmänruokaa. Käytteks te kylpemässä jossain aurajoessa, vai mistä toi johtuu. :D

ruoste: Ai onko täällä taas oltu huolissaan, kun kuutinpoikanen kävi vähän maailmalla, et kuinkahan se pärjää. :D Että haaremin herra. Siinä tapauksessa tilaan pari naista unikaveriksi, niin on lämmin ja mukava kuutin tuhista parin naisen välissä. x)

Meinaatkos alkaa käymään ihan salillakin kunnon ohjelman kanssa, vai mitäs sulle on suunnitelmissa?

Päivämäärä:   13.3.13 15:25:30

ruoste en mie missään jääkaapilla ole koko päivää ollut, vaan karkkipussilla. Ja pullaakin on vähän tullu naukkailtua. Nyt pitä kyllä lähteä koiran kanssa kävelylle. Siltä meni eilen luottotiedot, kun oli irti eikä meinannut antaa enää kiinni. Se sitten ulkoilee tästä lähtien vaan hihnassa. Tuolla on muuten ihan julmetun kova tuuli, että ainakin ajatukset tuulettuu, jos ei muuta =D

Päivämäärä:   13.3.13 15:31:12

Miestennielijäkatse :D Ehkä noista kuvista tulee vähä tommosia kun räpsii käsivaralla, sain mä yhen siedettävän vähä "normaalimmankin" mut jotenkin en näytä niin paljo iteltäni siinä ni ehkä toi oli parempi...

Minski, ei ollu pokasta pelkästään, kyl mä eilen aattelin et jos nyt kaikki muutkin niin minäkin ja ruosteen piti eka opettaa :D Sit vaan tekniikka petti mutta kert sitä tääl töissä on ni kai se oli pakko :p

Rokkimimmi, no jaa, ei mul oo tossa meikkiä ku ripsarii vaan, noi silmät on oikeesti noin väsyneet... Tukkakaan ei oo musta vaan tummanruskee, mutta kun noista tuli tommosii epätarkkoja ja rakeisia ni käy mulle ;) Vai kapinallinen :D Ehkä mussa voi asua kyl semmonen pieni kiltti rokkityttö joka uhoo lähinnä itekseen välillä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 15:36:41

Minski, paljasta koordinaattisi niin ne sängynlämmittimet löytävät perille. muuten saat tyytyä nettipaijailuun *pai pai pai*

En mä noista saliohjelmista mittään tiedä, tarttis saada joku laatimaan semmonen, ja pitäiskin varmaan. Olen tosi huono käymään missään jumpissakaan, vaikka yliopiston liikuntapassi löytyykin. Mä tykkään kuitenkin enemmän ulkona olemisesta, joten eiköhän tätä reippailufiilistä hyödynnetä alkuun ihan lenkkipolulla.

Jos vaikka tänään mittailis Aurajokea molempiin suuntiin :) Sinne ei muuten kannata pulahtaa, nousee vielä kolmesilmäisenä monsterina ylös :Z

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 15:45:56

Nyt muuten Mission aukes se annepohtamovertauskin. Kuin kaksi marjaa :)

Yks vielä ja sitten jatkan puuhiani. Tämä on pakko jakaa täälläkin. Jos ei tällä tyylillä löydy illaksi seuraa sohvalle, nii ei sitte millään. Miten ois?

Päivämäärä:   13.3.13 15:47:51

Aika hyvin meillä näkyy olevan taustapiruja, pari henkilöö paikalla ja kuvaa on kyl katottu parikyt kertaa :D

Olkoon rokkipeikko hetken, jos illalla poistelis...

Mä en kyllä kykene vielä liikkumaan :( Kyllä mä nyt tonne pellolle jaksan raahustaa mut ei toivoakaan mistään kunnon liikunnasta vielä. Ärsyttää... No, ainakin laihis saa luvan olla ja pysyä nyt, kai tää ny jonain vuonna lähtee tai sit lähtee keuhkot, jompikumpi :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 15:47:56

Mission: Jaa jaa, no mutta kiva että säkin uskaltauduit vilauttamaan. :) Se on yleensä yllättävän vaikeeta saada onnistuneita otoksia, eikä mustakaan sillä oo oikein kuvia. Toiset ne vaan laittaa feisbuukkiinkin suunnilleen joka päivä uusia kuvia. Webbiksellä mäkin oon monesti yrittänyt jotain kuvaa saada, kun ne on sopivan rakeisi tekeleitä. :D

ruoste: Aijaah, että vaan koordinaatteita tarvittais. Ketkäköhän kaksi tänne sit samaan aikaan tulis minskiä lämmittelemään ihan noin? ;)

Mä kun mietin tota aurajokea, että jos se olis vaikka sittenkin maineestaan huolimatta turkulaisten salaisuus. Että jos toi olis vaikka joku peitetarina, koska jotain salaistahan siellä on selkeesti tekeillä. :D

Asiasta kukkaruukkuun, niin oottekos muuten tietoisia siitä, että huomenna olis Steak and BJ day :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 16:00:53

No mitäs Minski luulet, ketkäköhän siellä ovat oven takana ensimmäisinä kolkuttelemassa? :P

Mää tiedä mistään Turkulaisten salaisuuksista, en taida tuntea yhtään alkuperäisturkulaista. Jotain hämärää tuolla linnassa ainakin tapahtuu, mutta en tarkalleen tiedä mitä. Tarttis varmaan hommata ajoissa liput ens syksyn kummituskierrokselle, jospa sielä jotain selviäis. Saletisti on joku salainen labra siellä kellarissa, jossa tehdään komeita frankensteineja ja kauniita frankenbrideja.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 16:07:22

Ei hele... :D Milloinkas on sitten kv nallekarkki- ja halipäivä? Ai niin, ystävänpäivä oli jo...

Päivämäärä:   13.3.13 16:07:51

WTF? mihin mun teksti hävis taas. ei oo välimuistissakaan. En tiiä mitä säädin, höh.

Nii horisin tosta Anne Pohtamosta jotain ja et sillä on myös epäsymmetriset kasvot kuten mulla, josta varmaan tulee sitä yhdennäkösyyttä vähäsen, mut ohan toi miss universumi kumminkin ehkä pikkasen paremman näkönen... mut ei paljoo! :D

Ja siitä että yleensä kasvojen symmetria yleensä on tärkee pointti kauneudessa, siis kun ihmisiltä kysellään niin aina kauneimmat on niitä keillä eniten symmetriaa. Sikäli aika makeeta et toi Anne ollu miss universumi kun ehkä tietyllä tavalla vähän edelläkävijä kun hieman poikkeuksellisen epäsymmetrinen...

Jaaha, tota, kummankos sä halusit ruoste suorittaa, steak vai bj? Must toi sun bj oli paljo parempi ehdotus jotenkin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:10:20

ruoste: No sitä mäkin tässä just mietin, että ketkäköhän kaksi siellä olis ja että voi kun oliskin niin, että saisin kaks naista noin helposti oven taakse innokkaana hoivailemaan ja lämmittämään mua. :D

Joo jotain siellä tapahtuu, kun turusta noin silmänruokaa ilmestyy. Säkin valitsit sen mun lempparikuvan. Mä arvasin, että muutkin pitäis siitä. :)

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   13.3.13 16:11:22

Hellurei ja hellät tunteet =)

Kuinka vaikeaa on saada mies tajuamaan että EI tarkoittaa EI?
Yks tuttu mies ehdotteli mulle jo ennen eroamistani kaikenlaista ja nyt kun olen eronnut, niin ehdottelut on vaan lisääntyneet. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta ja siinä se, mutta kuinka saada toinen tajuamaan asia?
Ihan kiva kaverihan se on ja ulkonäkökään ei ole paha, mutta "se jokin" siitä vaan puuttuu ja tällä hetkellä mua ei nappaa yhtään mikään suhteentapainenkaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 16:11:49

...mä ryhdyin just kasvissyöjäks, sorry. :P Joo, pysytellään me vaan noissa tyttöjen bj:ssä...

Pitikö mun jatkaa matkaani? Piti varmaan. Kahvilaan tai jonnekin, kirja kuitenkin kainalossa joten lasketaanhan se tavallaan opiskeluksi :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:15:38

ruoste: Hahaha, no nimenomaan. Toi on miesten vastine naisten ystävänpäivä makeiluille. Pitäähän meilläkin joku tollanen päivä olla. :D

Mission: Ai sitä aletaan jakamaan. Eiks noi molemmat vois olla sitten sellaisia yhteisiä ilonhetkiä. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 16:19:31

No siksi mä sen kuvan Minski valitsin kun kerran sen manitsit. Tasapainon vuoksi täytyy kuitenkin varmaan vielä myöhemmin vilauttaa jotain realistisempaa otosta, etteivät vallan erehdy prinsessaksi luulemaan. :P

Marilyn, joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää, että "vapaa" ei ole yhtä kuin "varma nakki". Ei muuta ku ignorea kehiin tai sitten selkeämpiä viestejä.

NY tää läks, vaikka kaivankin varmaan kännyn laukusta parin korttelin päässä uudet jutut tarkistaakseni :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:23:21

Marilyn: Morjensta :) Varmaankin ilmaisemalla asia jotenkin niin, ettei sille jää mitään toivoa siitä, että se vois sut jotenkin väsyttää ja saada lopulta itselleen. Niin kauan se jatkaa kun uskoo olevan olemassa edes pieni mahdollisuus. Tietysti jos välit meinaa säilyttää, niin sitten pitäis keksiä miten ton ilmaisee kiltisti mutta niin selkeästi, että toivo kuolee.

Päivämäärä:   13.3.13 16:24:14

Marilyn, mä olen joutunut sanomaan sitten niin että toiselta pääs itku (kännissähän se oli). Totesin että joko loppuu kaveruus tai vonkaaminen, saat valita. Ei siitä nätisti sanomalla päässyt yhtään mihinkään...

No jo sillä Minskillä on noita toipumissuunnitelmia, human sandwitchiä ja sitte steak'n bj... Hei, koitas nyt vaan sitä ihan samaa mitä täs on kipeenä tehty, eli osta karkkia ja roiku netissä, siinon sulle selviytymiskitti ;) Siin on myös yhteistä kivaa kun muutkin tahollaan syö karkkia ja roikkuu netissä ;) Ainii, paitsi et me ei kyl enää syödä mitään hyvää, sori...

Pakkasessa kyl kummittelee viel tyttöjen kama sutra mut jospa säästän sen pahan päivän varalle...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:28:41

ruoste: Heh, vai niin. Onkos se sitten niiden "kenellä on kauhein" otosten vuoro? Niihin pitäis jotenkin saada myös se haju mukaan, niin särkyis ne flowerly fresh mielikuvatkin. :D Oikea addikti, kun parin korttelin päästä pitää jo ottaa uusi annos. x)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:35:18

Mission: No hei mutta kun noi on sellasia juttuja millä mut saa takuuvarmasti piristymään ja heräteltyä täyteen elinvoimaa. Ei mulla noi karkit yms. toimi, vaan tollanen kunnon nais(t)en kosketus. (><)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.3.13 16:38:28

Oi Mission, sulla on kyllä just semmoset silmät joita ei tarvii ku vähän räpsäyttää ja kattoa pitempään ja hymyillä niin miehensaanti on taattu :D

Ruosteen runopäivä ei onnistunut, idea oli minusta silti kiva! Kuka sen ekana mokas, maasturihörhö?

Laitetaan nyt sit tästä mun kultakimpaleestakin kuva.
http://aijaa.com/67moZU

Päivämäärä:   13.3.13 16:39:32

No vitsi sä oot Minski vaativa :D Joudut nyt tosin opastamaan sinne ton ruosteen lisäks jonkun muun sämpylänpuolikkaan, mä en ainakaan tuu sillä mä en jaa omiani ;)

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   13.3.13 16:39:37

oottako kääneet kottoo yuutuubelta sen videon jos laama laalaa SE EI PANE JOKA VALKKAA.....siin on neljä miestä....MUT ihan kiva

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.3.13 16:40:05

Ainiin ja piti sanomani et Missionin kännykkäräpsy oli kyllä varsin onnistunut. On ne vain veikeän näköisiä koiria, mahdottoman sileä karva!

Päivämäärä:   13.3.13 16:40:07

Mä olen sille sanonut nätisti --> Mua ei kiinnosta!
Ja sitten mä olen sanonut vähemmän nätisti --> Painu v***** siitä vonkaamasta, mä en ole kiinnostunut!

Ehkä 2 päivää se jaksoi olla jossain nurkan takana hiljaa ton vähemmän nätisti sanotun jälkeen, mut sitten se taas alkoi.

Mä epäilen ettei se kulje ihan täysillä valoilla, sen on muutenkin aika vaikee käsittää asioita "oikein".
Ja välit ois pakko säilyttää jotenkin siihen kun saman firman palveluksessa ollaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:48:52

Mission: No hei jos haaremin herraksi nimitellään, niin pitäähän sitä sitten nauttia haaremistaan. :D Sitä paitsi mä olen myös hyvin antelias luonne hyvässä seurassa. ;)

Marilyn: Jaa-a, no sitten taitaa olla aika paha ongelma ton kanssa. En voi kuin ottaa osaa noihin naisten ongelmiin. Miehiä kun ei tollee stalkkeroida ja piinailla, ainakaan noin näkyvästi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 16:53:02

pauke: Ai niin sulle piti sanomani, että sähän olit kanssa sellanen keijukaisen näköinen. Vähän niin kuin toi ruostekin. Ette kait te siskoksia oo. :D Molemmat tollasia siroja ja linjakkaita. :p

Päivämäärä:   13.3.13 16:53:30

Pauke, no kiitos, en kyllä tajuu mistä te noi silmät oikein revitte ku ei ne ees näy kunnolla :D

Välillä joo kännyräpsyt onnistuu, tossakin noi lumiroiskeet on aika makee lisä:) On niillä kyllä silkkiturkki, puettaviahan nuo talvisin on mutta se on pieni paha, tuossa turkissa kun ei sisään kantaudu mukana mitään hiekkaa, risuja tai muutakaan, varisee kaikki pois matkalla. Sun Koiruli on kyllä ihana turrukka! Sulonen otus :)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   13.3.13 17:01:18

Morjens. Kuvien lisäys taitaa olla tämänkin päivän issue. Hienoja kuvia ootte saaneet kännyllä otettua:) Mulla ei kännyssä edes ole kameraa. Että revi sitten siitä:)

http://www.youtube.com/watch?v=gVppceNO7uE

Tämä taitaakin olla semmoinen keijutopikki:)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   13.3.13 17:09:30

Ihme viikko, ihan normipituisia työpäiviä,outoa :)
pauke: ei hörhöltä voi vaatia että runosuoli rupeis yhtäkkiä laukkaamaan, eikä varmaan vaikka yrittäiski, mut olisittehan te muut saanu runoilla... :)

missioniki sano että näyttää ihan peikolta, ja sitten kumminkin laittaa tuollasen kauniin naisen kuvan... :)

Oliks tänään se päivä ku ei saanu enää herkutella? mä ihan vahingossa ostin vähän suklaata... voihan sen tietysti kaappiin jemmata ja syödä sit joskus salaa :D

ruoste: you got mail...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.3.13 17:18:18

No en mä kyllä livenä ole mitenkään siro ja linjakas, ehkä tosiaan pitäs laittaa ihan realistinen kuva ;)

Tuon koiran turkkiin ei onneksi juutu pahemmin roskat vaikka siltä voisi näyttääkin, on sen verran alkukantainen rotu että turkki on helppohoitoinen ja kuivuu nopeasti/ei jää kaikki oksat ja neulaset kiinni.

Maasturihörhö, no ei se mitään, ei täälä syyttävällä sormella osoteta (senkin idiootti) eikä tuomita (oliko ihan pakko?) vaan annetaan jokaisen olla sellainen kun on (ois pitäny runoilla!) ;)

Herkkulakko ja treenikausi tosiaan tänään :D Tosin munki oli pakko syödä ne suklaat pois tieltä, mut nyt se on tehty, kaapissa ei ole herkkuja enkä aio niitä ostaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 17:25:11

Ai niin juse. En oo kattonu mut on tossa varmaan vähän jotain perääkin, vaikka joskus niitä valkkaajiakin saattaa onnistaa. =)

pikku suukko: Täytyyhän nyt jotenkin sunkin keijukaiskuva tänne saada. Eihän tää nyt vehkeiden puuttumisesta voi jäädä kiinni. :D

pauke: Aijaah, mitähän kuvia kaikki naiset tänne sitten pistää, kun ei kukaan näytä kuitenkaan todellisuudessa sitten siltä. :O Mä oon ainakin just semmonen rölli mitä niissä kuvissa olikin. Mitä nyt hiukset välillä vähän pidemmät ja pystyssä aamulla. :D

Ooh, ruosteen keijukaisluukki poiki jo ensimmäisen rohkeen rinssin paikalle. x)

Päivämäärä:   13.3.13 17:28:20

Ai tänään on koirakuvapäivä? Siihen miekin voin osallistua, vaikka oottehan te jo täänkin nähneet. Tuoreiden kunnollisten kuvien puuttuessa saatte melkein vuodentakaisen talvipotretin http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150700490344586&l=b988a36819

Missionin koirien turkit on kyllä kadehdittavan helppohoitoisen näköisiä :) Setteri kerää ihan mukavasti sitä roskaa kyytiinsä metsässä juostessaan...

Päivämäärä:   13.3.13 17:36:15

Onpa komee tommonen setteri, ei sopis kyllä mulle kun oon liian laiska :D Kauniita silti ovat kyllä:)

Joo on tossa turkissa hirveesti hyviä puolia, enemmän niitä, mutta sitten onneton karva plus kova vauhti plus keväthanki on ongelmallisia, siinä käy meinaan näin:

http://www.aijaa.com/uhG4A1

Eikä tarvi olla kovin kovakaan hanki, lumi alkaa olla kovaa heti kun se ei enää oo puhtaasti pakkasen puolella ja on karkeaa. Toisella vähemmän noita ongelmia, sil on vähä enempi karvaa.

Kiitos maasturihörhö :) Kylläpä nyt kelpaa hyvällä mielellä lopetella töitä ja suunnistaa kaupan rehuosaston kautta kotiin :)

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 17:42:54

Huomenna siis steak'n bj -päivä. Kenetköhän sitä yllättäis... Harmi vaan, et mun pihvit tulee liian usein ylikypsiksi, mut ehkä bj pelastaa huonommankin aterian.

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 17:45:45

Mission: aika ikävän näköiset tassut. :( Ootko kokeillu jotain töppösiä huonoilla hangilla?

Päivämäärä:   13.3.13 17:46:24

Selailin uudestaan noita teidän kuvia, niin oonko ainut, jonka mielestä maasturihörhössä on Salkkareiden Sebastianin näköä...? ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 17:49:02

Mission: Oho, olipas tullu osumaa ja ihan vaan lumessa juoksemisesta. Ei kyllä uskois et tollee juoksee jos kipeetä tekee. :/

kraak: Nonni, oikea asenne. Sä oot selkeesti hieno nainen ja ehtaa vaimoainesta, kun noin asenteella vedät ja jo heti yllättämistä aloit suunnittelemaan. ;)

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   13.3.13 17:51:04

PIKKU SUUKKO elämä on tätä....

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.3.13 18:16:25

ahaa, täällä ollaankin oikein kunnolla alettu paljastelemaan :)
mä oon silloin tällöin lueskellu teidän jorinoita, mut en oo sit ite kirjotellu mitään. tässä on ollu nyt kaikenlaista pientä meneillään :) eiks oo ihanaa kun on valo ja aurinko? musta todellakin on! kevät tulee...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 18:19:50

Niina: Vähän vaikea sanoa, kun en katso salkkareita. Ei oikein kuulu meikäläisen suosikkisarjoihin, eikä nyt tullut muutenkaan oikein mitään kaksoisolentoja mieleen. Vähän semmonen maajussille morsian fiilis kuitenkin jostain syystä. :D

Mut vitsi että mua harmittaa, kun menin eilen rikkomaan mun suosikki kahvimukini. Nii just sen homeri mukin, mikä on muistaakseni vilahtanu jossain kuvissakin. Sillä oli vielä tunnearvoakin, kun sain sen aikoinaan lahjaksi ja nyt sitä ei enää oo. Nyyh :( Ja että pitikin rikkoa se vielä niin typerällä tavalla. Kuulokkeiden johto oli jääny siihen ympärille ja nykäsin sen lattialle, kun kompastuin vähän tohon johtoon. Ihme että oli sentään tyhjä, kun yleensä mun tuurilla kaikki kipot on vielä täynnä ja saa yrittää pelastaa matonkin samalla.

Joku yritti äsken varastaa mun spotify tilinkin. Tuli vaan tieto salasanan resetoinnista, mitä en oo tosiaankaan tehny. Perhana minun biisejähän ei viedä mihinkään. :D

Pakko muuten linkittää yks todella hieno 4k resoluution timelaps luontopätkä. Ihan mielettömän hienoja maisemia ja toi resoluutio. Ai vitsi kun toi alkais yleistymään, niin johan olis herkkua. Mä joskus kuvasin tosta pienen hd-pätkän, vaikkei se teekään kyllä oikeutta tolle alkuperäiselle tarkkuudelle. Varsinkaan tollasena pakattuna flash versiona.

no.: Mä oonkin vähän miettiny, että missähän sä oot. Mut sullahan on selkeesti jotain sutinaa meneillään. Oikein. ;-P

Päivämäärä:   13.3.13 19:14:01

juse, mitä se elämä on?

http://www.youtube.com/watch?v=XkQsI5GcAC0

Muutakin kuin tätäkö? ;)

Päivämäärä:   13.3.13 19:41:34

Olipa kiva kun systeri poikkes kahvilla. Tuli samalla nähtyä 2-v kummityttöni <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 19:46:12

pikku suukko: Ismolla on kyllä hienoja havaintoja elämästä. Erityisesti mä pidän kuitenkin sen lauluista. Mitkä lyriikat ja tää seuraava laulu on ehkä mun suosikkini. Huomatus kuitenkin siveyden sipuleille ja herkkiksille, ettei kannata kuunnella tota tai järkytytte vielä! :P

http://www.youtube.com/watch?v=nhqr893mXDU

Niin ja tääkin on aika loistava kappale. Kiltimmät voi kuunnella tämän ilman punottavia poskia, jos ei pari kirosanaa järkytä. =)

http://www.youtube.com/watch?v=1cNvu48JI_Y

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.3.13 20:02:48

jotain sutinaa :) kyllä kyllä...

"Kuulokkeiden johto oli jääny siihen ympärille ja nykäsin sen lattialle, kun kompastuin vähän tohon johtoon"

Voi vitsi että naurattaa tuo mr:n sanoma. voiko kompastua vähän? No vo-oi!
sopis niin hyvin mun selitykseks :) harmi lempimukista. joskus tommoset asiat surettaa harmillisen paljon..mut tuo oli niin hauska.

aika kireetä säätä on taas luvattu yöksi. välillä vähän epäilyttää koko kevään tulo, mut kaipa se sieltä...niinkuin aina ennenkin...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 20:27:22

XD Toi Leikola on ihana, mutta silti ihan hirveä. Oikea anopin painajainen.

Käsi ylös kaikki, jotka joutuivat googlettamaan salattujen Sebastianin Niinan kommentin luettuaan o/ En osaa vielä yhden kuvan perusteella sanoa mitään. Ehkä toi väritys ja parta...?

Vai että maajussille morsian :D Ehdotetaankin maikkarille seuraavaksi Maasturimiehelle Morsian-ohjelmaa. Jos se vielä voidaan yhdistää siihen aiemmin ideoituun Sinkut Epsanjassa-sarjaan, niin superduper, flaksi käy ja sarjan suosio on taattu!

Voi MR:n kohtaloa, lempimuki sirpaleina :/ Ei se aamukahvi maistu samalta vieraasta kupista. Millos sulla olikaan synttärit, kelpaako bartmuki? :P

Heippa no.! Joo, on kivaa, meikäläinen ainakin puhkuu intoa ja iloa tällaisina päivinä. Ei tule hommista yhtään mitään kun vain kikatuttaa ja hymyilyttää ja elämä on ihanaa ja kukkaisia ja pörröisiä eläimiä ja karkkia!

Ai tänään paljastellaan eläimiä. Ihania koiruleita teillä, ihan sormet täällä syyhyää kun tekisi mieli rapsutella ja kaapata lainaturre kainaloon :) Mulla ei tällä hetkellä ole elukoita, kun koijja on kuopattu, heppa hukattu ja villakoiratkin tuhoan nykyään aika ahkerasti. Äitimuorin luona asuu perheen vanha (16v.) lolkatti, muonavaras ja kotipossu vailla vertaa. Kuvassa ryökäle oli juuri imenyt kulhon pohjalta kermavaahdot kitaansa ja kehtasi tulla vielä ronkumaan lettuja jälkkäriksi.

Paljonkos siellä on pakkasta? Onko niin paljon, ettei tarvitse lähteä iltalenkille? Päivälläkin meinasi pläskit jäätyä, vaikka arska yritti lämmittää. Kevät kiusaa :( Tulee, ei tule, lämmittää, jäätää, ähäkutti...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   13.3.13 20:41:52

Ei kannata lenkkeillä, just tulin pieneltä 5 kilsan pyrähdykseltä, naama aivan jäässä!! törkeen kylmä tuuli. ja laitoin vielä uudet kengätkin jalkaan, ei ois pitänyn, ny on jalat kipeet, miksei ne myy sellasia valmiiksi sisäänajettuja kenkiä...

Piti joo guuglettaa toi sebastiani, paha kyllä itte sanoo näytänks mä tolta :)
Omasta mielestä kyllä enemmän maajussi ku salkkari :) paitsi tietenki jos toi sebastiaani on joku hirveen ihQ ni sitten sellanen :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.3.13 20:43:18

Iltoja sinkkulaan:)!
Mä jään nyt taustaileen teitä, täällä on niin nuorta jengiä, et tunnen itseni ikälopuksi....
Ja toisaalta, en enää etsi mitään enkä ketään, keskityn nyt tuohon alkaneeseen kisakauteen ja täysillä hevoselämään.
Se on mua varten!
Niin se vaan on, et haihattelut hevosmiehestä on haudattu iäksi.
Järkikulta käytössä ja jalat maassa, jossei jopa ihan vähän maan alla, mennä porskutetaan kesää kohti:)!
Löytäkää kullat kainaloon;)!
Mä seurailen sivusta ja piipahtelen välillä katsomassa, miten sinkkulassa sujuu:)....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.3.13 20:50:43

Hellou, onpas tääl rohkeet porukkaa, mä olin ihan säälittävä tapaus ku menin sil taval kuvani piilottamaan :D

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 20:54:25

Mun naaman näkee muutenkin niin moni ihminen aina työpäivän aikana, et ei tehny kipeetä :)

Tänään on saanu nauttii aurinkoisesta vapaapäivästä ulkona koirien kanssa. Näitä saisi olla enemmänkin. Onneksi se kesä tulee kohta :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 20:59:44

Jaa, no se ois sohva sit :) Ehkä muodon vuoksi rutistelen vähän vatsaa ja kuljen taas kyykkäämällä keittiöön ja kylppäriin, siinä sitten päivän jumpat, päivälenkin lisäksi siis. [linkki=http://tinyurl.com/dyfx8t5]Vähän tähän tyyliin :P]/linkki] Nauru on muuten ihan parasta treeniä. Hei naistennaurattajat, pankaas parastanne.

Päivän lässytykset ja haikeudet
http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA&NR=1&feature=endscreen

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.3.13 21:00:05

On ollut vähän samoja mietteitä kuin pisteellä, voisin välillä suosia irl:ää netin kustannuksella. Aivan ehdoton en aio olla, hauskahan täälläkin on aikaa viettää.

Sinkkujen palstan suhteen ei ole ollutkaan suuria odotuksia, vertaistuki riittää. Nähtäväksi jää, löytääkö täältä kukaan koskaan ketään. Hevosmiestarjonta ei ole suuren suurta ollutkaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 21:01:38

No kerpele!

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   13.3.13 21:04:27

maasturihörhö

Samaa näköä teissä on ja samat harrastukset! :)

The maasturihörhö

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 21:19:03

Kaikkea se betakin netistä etsii o.O

Kiva repse ;)

Päivämäärä:   13.3.13 21:27:11

Nonni, huhhuh, olipa päivä mutta tulipa tehtyä :D Viimein sohvalla. Piti käydä vähä kaupassa, parissakin, meni vähä rahaa... Jota ei olis kyllä oikeesti ollu mutta minkäs teet, jos siellä on laukku joka huutelee heti mun perään anovasti, koru jonka tekijä on kuunnellu mun juttuja, tuoksu joka on vissiin tehty ihan vaan mua ajatellen, ja kaikenlaista kosmetiikkaa joka lupaa upeeta ja kaunista ni eihän sille vaan mahda mitään :D No, mä niin hirveen vähä shoppailen yleensä, puoleen vuoteen en osta mitään ja sit pari kolme kertaa pitää käydä vähä törsää ni se kolmas kerta ois viel jäljellä :p Sit taas puol vuotta voi kiukutella kaiken vanhan roinan kans...

Joo ei oo semmosia tossuja tehtykään mitkä pysyis, noi koirathan juoksee kuuttakymppiä, se on jo vaarallistakin laittaa tossuja tai kenkiä kun ei niissä ole sellasta pitoa mitenkään kuin tassuissa on. Tänään ulkoiltiin taas reipas lenkki tuolla, saivat tuhota niitä jalkojaan joten ne on taas ton näköset ku kuvassa. Ei siinä auta muu ku pitää pari päivää hihnassa että ne paranee. Eikä ne ite välitä, pikkuruhjeita noi, kotona vasta huomaavat moiset ja putsailevat.

Vitsi jos oisin tienny Minskin mukista ni oisin shoppaillu uuden samalla :) Oisin laittanu sen joulupukille, "rakas joulupukki, voitko toimittaa tän Minski-kuutille päijät-hämeeseen, se on semmonen hymykuoppanen tummatukka, vähän vanha jakelulistalle mutta ei paljasta osoitettaan. Laitatko pääsiäispupun matkassa uuden mukin Minskille kiitos." :D

Mitäs vielä, ainii Sebbe, joo se on hottis, ei tarvinnu googlettaa :D

Päivämäärä:   13.3.13 21:37:37

Ismon lisäksi mulla on toinenkin kestosuosikki. Naurattaa saletisti. Ainakin meikäläistä:)

http://www.youtube.com/watch?v=I270Xmop0IY

Betamax: Häkellyttävä yhdennäköisyys. Veikkaan että on yksi ja sama mies:)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.3.13 21:45:25

Yllättävän paljon oli kyllä samaa näköä tuossa kuvassa :D siis naamastaki toki.
Eikä tarvinnu kuuklata Sebua, vaikkei salkkareita tulekaan enää niin katottua.

Voi piste, ei nyt noin radikaalia päätöstä! Eikai sillä ole väliä et minkä ikäistä täälä höpöttää, kunhan höpöttää? :) Mut kiva jos edes vielä taustala seurailet, ja pistele kuulumisia :)

Voi itku, kävin kaverilla teellä ja hän tarjosi b&j-jätskii. No eikai siitä voinu kieltäytyä. Mut siis onneks päätin jo etukäteen et on eri asia et tarjotaanko mulle, vai ostanko itse. Hih.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   13.3.13 21:49:25

Kevyt repeeminen tälleen suihkun jälkeen tolle betan kuvalle, paparazzi iski heti vaikka mä meinasin ihan vaan nopeesti tuosta vilahtaa... :D

Yks lemppariharrastuksista on kyllä juosta munasillaan rappusissa :D ikäväkseen sitä pääsee vaan niin harvoin harrastamaan...

Päivämäärä:   13.3.13 21:51:38

Kattelin noi leikolan pätkät vihdoin, oli ne kyl hauskoja :D En vaan jotenki enää siedä sitä silmissäni sen jälkeen ku se päätti hakata päähän sitä hevosta telkkarissa, sen jälkee sen jotenki näkee just niin mulkkuna jätkänä ku miltä vaikuttaaki... Mutta hauska se kuitenkin on, pystyn nauramaan sen jutuille ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.3.13 21:52:10

Mä taidan kans kyl siirtyä nyt toistaseks vähän taka-alalle seuraamaan sinkkulan elämää, huutelen sitten puskista sillon tällön tänne :)

Päivämäärä:   13.3.13 21:54:06

min, täh, miks säkin? Onko niin kivaa nyt sen miehen kans? Et oo kertonu mitääääääään! :D Onko sinkkustatus uhattuna?

Päivämäärä:   13.3.13 22:04:20

Kurnaun tekstiä lainasin: "Sinkkujen palstan suhteen ei ole ollutkaan suuria odotuksia, vertaistuki riittää. Nähtäväksi jää, löytääkö täältä kukaan koskaan ketään. Hevosmiestarjonta ei ole suuren suurta ollutkaan."

Kyllähän täältä löytää, mutta kannattaa olla oikeesti varuillaan ketä alkaa tapailemaan ja kelle aukaisee sydäntään. Ettei polta näppejään. Nimim. kokemusta on:) Ja tosiaan, ei täällä niitä hevosmiehiä vaan ole. Sad but true....

http://www.youtube.com/watch?v=KVgePojl1cU

Herranjumala että tuo Isac Elliot on lutunen pikkukaveri! Hyvä kappalekkin on, mutta penskahan vetää ihan ...vetin hyvin:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.3.13 22:07:12

Missi, miehen kanssa on kivaa mut hän lähtee nyt viikoks ulkomail (byääähäää nyyh nyyh......) mut sinkkustatus pysyy ennallaan toistaseks. Nyt on vaan niin järjettömäst tekemist loppukuul... on kouluhommia, tenttejä, muutto ja siihen liittyvät kaikki kivat pikku jutut ja sitten täytyis töitä edelleen hakee. Nii ja täytyis pääsykokeisiinki lukea... ei siis yksinkertasest meinaa aika (ja energia) riittää mihinkään. Mut kerrotaan nyt sit sen verran viel et mies oli tänään käymässä mun luon ja ollaan viestitelty päivittäin :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 22:11:59

Enää ei tarvitse miettiä, kuka täällä teki suurimman paljastuksen. Hörhö on vilauttelijoiden kiistaton kuningas. Tuota on turha yrittää millään rantalomaotoksillakaan ylittää. Muuta hörhö kaupunkiin, täällä riittää rappusia kirmattavaksi. Tuletko meillekin viuhahtamaan jos kerron ovikoodin? Kyllä utelias ihmislapsi ovisilmää telkkaria mieluummin tuijottaa.

Älkää piste ja kurnau meitä kokonaan hyljätkö. Tapa tämäkin aikaa viettää. Erinomainen ainakin tällaiselle kausierakolle, onpahan jotain ihmiskontakteja talven pimeinäkin kuukausina.

Pauke, kohteliaisuus ennen kaikkea. On kovin epäkohtelaista kieltäytyä tarjotuista herkkuloista. Ei sitä lasketa. :)

Minä ostin kolme salmiakkitikkaria äärimmäiseen hätään, eikä vielä ole tehnyt edes mieli makiaa. :) Nyt on ihan muita mielitekoja mielessä.

Päivämäärä:   13.3.13 22:15:14

Katselen Sinkkulaivaa. Tuo Jukka vai mikälie on kyllä kaukana omasta ihanteesta. Ei se kuitenkaan paha ole, jos ei kauheasti puhu (huom. pitkä sinkkuus ja selibaatti laskee entisestään omaa arvostelukykyä).

Pikku suukko, luulen, etteivät hevosmiehet edes välttämättä netissä roiku.

Min, jos menee hyviin, niin menköön.:)

Päivämäärä:   13.3.13 22:17:00

Yhyy, miten täältä nyt niin moni aikoo häipyä!?! Senkin petturit :p No, minä en ainakaan ole "pääsemässä" täältä pois piiiitkääään aikaan, jos vastapuolen kiinnostus on yhtä hurjaa kuin tähänkin asti. Mutta ehkä se on tarkoitettukin näin, en mie varmaan osais kenenkään kanssa ollakaan, kun oon niin omituinen. Positiivisuus ennen kaikkea ;)

Mulla meni kyllä I.Leikolan osakkeet pakkasen puolelle sen hevosohjelman seurauksena, en tykkää enää.

Vaihdoin tänään muuten AYI:hin "profiilikuvan", niin sen jälkeen on tullut klikkauksia vaan äijiltä ikäluokassa 40-60, ja olikohan joku vielä vanhempikin :o En ihan minä ihan tällaista "ihailijakuntaa" tavoitellut >:/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 22:22:54

Mission: "Vitsi jos oisin tienny Minskin mukista ni oisin shoppaillu uuden samalla :) Oisin laittanu sen joulupukille, "rakas joulupukki, voitko toimittaa tän Minski-kuutille päijät-hämeeseen, se on semmonen hymykuoppanen tummatukka, vähän vanha jakelulistalle mutta ei paljasta osoitettaan. Laitatko pääsiäispupun matkassa uuden mukin Minskille kiitos." :D"

Awwww, no sähän nyt kiltiksi meinasit ruveta, kun heti ollaan uutta mukia pistämässä lahjaksi. :) Mut toi oli kyllä iso menetys ja harkitsin jo, että yrittäisin löytää toisen samanlaisen mukin, mutta en tiedä sitten kuitenkaan et olisko se sama. Toi oli kuitenkin lahja ja se tunnearvo vähän niin kuin seuras ton mukana. Miten se menikin niin pirstaleiksi, vaikka putos noin matalalta.

Vitsi mulla oli sellanen hieno "alle 90kg punnitaan neuvolassa" tuoppikin ja sekin meni rikki. :( Tosin nythän mä en enää painakaan yli 90kg, mutta voishan sen ottaa sitten taas käyttöön, kun saa läskeiltyä painon takaisin yli kriittisen massan. :D

Ja joo Leikola on hauska mies, vaikka en kyllä mistään sen hevosten muksimisista tiedä mitään. :O

ruoste: "Voi MR:n kohtaloa, lempimuki sirpaleina :/ Ei se aamukahvi maistu samalta vieraasta kupista. Millos sulla olikaan synttärit, kelpaako bartmuki? :P"

Ja siinä on toinen kilttimys, kun heti ollaan lahjaa miettimässä. <3 Kesäkuussahan ne vasta on, mut ehkä mä tästä toivun vielä jotenkin. Mut oli se rakas muki ja nyt mulla on vaan tollanen ihan tylsä sininen kuppi, josta kahvi ei tosiaankaan maistu enää samalta. :/

Päivämäärä:   13.3.13 22:24:59

pikkis, ei me mitään hevosmiehiä halutakaan, eihän vaan :p

min, mites kun muutat, tuleeko sitten etäsuhde?

maasturihörhö voi kyllä tulla tännekin viuhahtelemaan, tääl ei ookaan semmosii näkyny, paitsi toi yks naispuoleinen tykkää näyttää tissejä tuolta vastapäisestä kerrostalosta :D

En oo ikinä kattonu sinkkulaivaa, pari ihan pienen pientä pätkää nähny vaan, vaihdoin nyt sit hetkeks tohon mut enpä tiiä tuleeko katottua toiste :D

Niina, aatteles nyt eikös nuo oo jo Pittit ja Butlerit päälle 40, ja clooneyki vanha jo ku fan :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 22:26:08

Mistä tuo vahvasti isänmaallinen Jukka on kotoisin? Näyttää kovin tutulta, vaikka tuttavapiiriini ei näitä vahvasti isänmaallisia miehiä kuulukaan.

"Suus kii ja suutele!" Tirsk...

Päivämäärä:   13.3.13 22:26:15

Enkä minä sillä että hevosmiehet sen parempia olisi. Mutta kun ollaan kuitenkin ht.netissä niin vois kuvitella että niitä juoksentelis täällä ihan laumana. Kovin moneen en vielä kuitenkaan ole törmännyt. En tiedä sitten onko muut. Omakohtaista kokemusta on hevosmiehistä sen verran että villejä ovat ...keleet. En minä niitä ainakaan saa kesytettyä:)

http://www.youtube.com/watch?v=pLD6qrAwNP8

Varmaan pitäis könytä petiin. Viideltä täytyy jo skarppina rientää heppahommiin:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.3.13 22:30:26

Missi, jaa-a... mä en tiedä enkä toisaalt ees halukkaan aatel koko asiaa tolt kantilt viel

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 22:30:48

Ai niin muuten, huomasittekos kun Gerardista oli hiljattain aika hauska uutinen. :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288547567273.html

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.3.13 22:35:38

siis mitä?! meinasin laittaa mukavan kuuloiselle ja näköiselle miehelle viestiä deittipalstalla, kunnes rupesin selaamaan teidän vilautuksia ja herra onkin täältä jo tuttu ja nyt rupes jänskättään. :D

Päivämäärä:   13.3.13 22:36:28

Juu, tuskin täällä yhtään tosihevosmiestä notkuu.
Onhan se jo nähty.
Käyn tsekkailemassa, mitä teille kuuluu, silloin tällöin.
Niinalle laitan ne suitsien mitat, kunhan ovat ajankohtaisemmat. Ensi keväänä tarvitaan jo hienommat vermeet....toivottavasti:)!
Mullakin alkaa ihan todella kisakiireet ja muut hevostelut töiden ohella, joten en ehdikään täällä enää roikkua.
Ja mitä sitä turhaa, täältä en miestä löydä, se on aivan varma:)!
Ja pelkkä sanahelinä ei kiinnosta:).

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   13.3.13 22:37:38

Ei se sitten varmaan auta ku ottaa vapaata töistä ja lähteä suomen kierrokselle rappusia hyppelemään, esiintymisasusta ei vissiin tartte ottaa stressiä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.3.13 22:41:04

pisteviiva: Hehee, aika hyvä sattuma sitten. On tää vaan pieni maa. :P

Päivämäärä:   13.3.13 22:41:14

Juu, piste! Sain just edellisen projektin valmiiks, niin voisin yrittää tehdä seuraavaks 1-korvasuitsien prototyypin "lättänäversiona" :)

Päivämäärä:   13.3.13 22:46:26

Ruoste jotenkin nuo poken näköiset ovat kaikki niin samannäköisiä, että niitä riittää joka paikkakunnalle monta. Mission ei ole varsinaisesti menettänyt mitään, vaikkei seuraisi Sinkkulaivaa. On siellä pätkiä, jotka toimivat hyvin tv:ssä, mutta mutta... Ei tule mieleen parempaa termiä kuin white trash.

Niina en aio häipyä, koitan vain pikkuhiljaa lisätä irl:n osuutta (joo tiedän suomi24 ei ole irl).

Pikku suukko, hevosmiehet arjessa, huh.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.3.13 22:49:09

liian pieni tosiaan. :D

Päivämäärä:   13.3.13 22:49:32

Ok Niina!!
Laitan sulle mittoja.
Heitätkö meilisi esille?
Nyt öitä sinkuille:)!!!

Päivämäärä:   13.3.13 22:52:03

piste -> nmt83@hotmail.com tulee posti perille, tai facebookin kauttakin voi viestiä laittaa, ihan miten tykkäät!

Päivämäärä:   13.3.13 22:54:47

Yritin ettiä sitä ku Leikola löi sitä hevosta mutta nehän kaikki poistettiin juutuupista sillon... Iso polemiikki se oli, en enää muista kummin siinä kävi että löikö se kun putosi vai ennen sitä, joka tapauksessa se kiltti nuori hevonen joka ei ansainnut moista kohtelua otti kyllä ritolat siitä ja jätti moisen dorkan kentälle... Hevosväki oli tietenkin erittäin mielissään äijän touhuista :/

Hei, toi Gerardi, kai mä sen uutisen luin mutta muuta ei jääny mieleen ku että se on loistava sängyssä, no tietysti on :D

pisteviiva, aika hyvä sattuma! Eiku viestiä vaan! :)

Päivämäärä:   13.3.13 22:57:27

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288337267404.html

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 22:59:15

Pisteviiva, jos arvaan mistä tyypistä on kyse, niin ainakin oman esittelynsä perusteella vaikutta oikein hauskalta tyypiltä, laita ihmeessä viestiä sille :) Laitat!!

Mitä myöhemmäksi käy, sitä enemmän on taas levottomuutta ilmassa.

http://www.youtube.com/watch?v=9tmPBuSpmfA

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.3.13 23:03:19

mä kyllä jäädyin ihan totaalisesti. :D no, pistimpä viestiä kuitenkin.. :b

ainii..

Päivämäärä:   13.3.13 23:10:33

Paljastelut senkun jatkuu, ja pelkkiä nättejä tyttöjä joten väitteett ht-netin suohirviöistä on aikalailla busted, ei tarvi enää myytinmurtajia ;)

Mun piti vielä kattoo Grey, mut miten muka kykenen ku vahingos laitoin subille ja siel on house... <3

Päivämäärä:   13.3.13 23:12:04

Hyvähyvähyvähyvä, pisteviiva, niin sitä pitää!!! :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.