Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 220

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 20:16:32

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=919558&t=919558
Viuh viuh :)

Marilyn, sinkkula ei nuku koskaan! :) Mä en osaa vetää päikkäreitä ollenkaan. Nukun sunnuntaisin :P

Re: Sinkkujen topic 220

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 20:22:03

Ruoste on kyllä nätti ja ihanan luonnollinen!

Mulle tulee nykyään päikkäreistä pää kipeäksi, tosi harvoin tulee enää nukuttua. Ei kerkeä, ei kerkeä. Liian kiire öö...nörtteillä?

Eipä ole puhelinsoittoa tullut :/ en usko enää horoskooppeihin, tässä se usko sit meni.
Vuokraisännälle koitin soittaa mutta hän ei vastannut, eikä kyllä ole soittanut takaisinkaan.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.3.13 20:22:39

Mua päiväunettas ihan kauheasti just nyt. Ja palelee myös. Voisin mennä vaikka uuniin päiväunille :p Mutta ei nyt ehdi, kun pitää ihan hetken päästä lähteä laittamaan hepat nukkumaan.

Ei tuo minunkaan tamma aina tuollainen ole, mutta kieltämättä viime aikoina on ollut aika junttura, liekö jotain myöhäisuhmaikää vai mitä; vai eikö vaan ole saanut tarpeeksi liikuntaa ja hellää huolenpitoa...? Se menee vähän niin, että ne hyvät päivät korvaa kaikki pahat päivät ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 20:35:35

"Hörhökö luotti siihen, että tänä iltana viuhahdellaan? Sulla on tietenkin siellä popparit valmiina ja takalisto tiukasti sohvaan istutettuna. Vasen jalka naputtaa kärsimättömästi olkkarin lattiaa, notta noh noh, koskas se show alkaa?"

Joo jotain ton suuntasta :) paitsi ettei ole poppareita vaan niitä nahistuneitanaksuja.

Onpa ruoste nätti! Eihän tähän ny enää voi mitään äijänkörilään kuvaa laittaa, ja mistä mä sellasen löytäisin, enkä mä osaa... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 20:45:55

Niinpä, känkkäränkkäpäivät unohtuvat kun kaakki yhtenä hetkenä toimii kuin ajatus. Alkaahan noilla tammoilla kevään tullen muutenki olla elimistö sekaisin, onkos Niina tammallas pahat kevätkiimat? Meidän tallissa on yksi peeveetamma, joka menee ensimmäisestä kevätkiimasta aivan sekaisin, on todella tuskainen ja arvaamaton. Reppana :(

Tattis tytsyt (ja hörhö) :)

Kuva ei tosiaankaan paljasta koko totuutta, en ole luonnollista tai luonnonkaunista nähnytkään vaan joudun todellakin turvautumaan meikkeihin ja hiusväreihin ynnä muihin huijauskeinoihin erottuakseni tapetista. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän tekee kuitenkin mieli maalata naamaa. Less is more eikä se naama nyppimällä parane, tämä on vuosien varrella tullut opittua. Paljastuuhan se totuus kuitenkin jossain vaiheessa :P (Olihan tämä myös suuri meikkikeskustelu?)

Yritän kovasti pinnistellä vielä 15min, en mene kauppaan, en en en mene ostamaan jälkkäriä! Vika katsottava leffa pyörähti just käyntiin, en siis ehdi enää teatteriin, ja töllöstäkin alkaa varmaan kohta tulla jotain kivaa joten enhän mä sinne lenkillekään enää voi lähteä. Keskitytään siis siihen syömiseen tänäänkin, sen mä osaan :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.3.13 20:46:03

No onpa vaan totisesti, meitin ruoste on ihan keijukaisen näkönen :)

Onneks musta ei ole ees olemassa mitään kuvia, aika niukasti päässy filmitähdeks lukion jälkeen :D

Netin syövereissä ois kyllä joku kaheksan vuotta vanhoja kuvia muutamia, paree vissiin jättää kaivamatta :p Ehkä ne on jo hävinnytkin...

Tulipa vetästyä mukava lenkki koirien kanssa poukkoillen metsää ja peltoa, pikkupolkuja pitkin, pääsivät tytöt rälläämään ihan huolella ja eka pidempi lenkki suoritettu keuhkot vielä tallella:)

Ja mul on digiboksi! Vähä siistii! Tosin se on lainassa ja hajonnut aikoinaan ja ollut huollossa mut toimii nyt, saas nähä kuinka kauan... Toivottavasti jonkin aikaa...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 20:46:29

Mun täytyy vähä harjotella linkittämistä!
Kokeillaanpa :)

Näin tänään iltalenkillä [http://tinyurl.com/c9t8pvl]tämmöisen[/http://tinyurl.com/c9t8pvl] ja pääsin silittämäänkin sitä :) <3

Hmmm, tuo ei voinu mennä noin :DD mut kokkeillaan.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 20:46:50

:DD apua, auttakee! Mitä tein väärin?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 20:50:59

Jee mikreeni selätetty toistaiseksi =) ja apteekista noudettu lisää droppeja ens keraa silmällä pitäen.

Ei voi kuin yhtyä muiden hehkutukseen ruosteen kauneudesta! On se kaunis ^_^

Omaa pärstäkerrointani en tänne rupea linkkaamaan, se kuka sen haluaa nähdä löytää sen kyllä ;)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   12.3.13 20:52:23

Iltoja! Täällähän söpöjä immeisiä pyörii:) Ruostekkin ihan rinsessa:)

Mie en kuviani laita näkyville, mutta voin siitäkin edestä linkitellä hyvää musaa:)

http://www.youtube.com/watch?v=KVgePojl1cU

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 20:52:30

pauke, näin tämmöisen[/ url ] otat vaan noi välit tuolta lopusta pois.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 20:53:52

otetaas vielä uusiks [ url=http://tinyurl.com/c9t8pvl]tämmöisen[ /url ] eli ottat noi välilyönnit pois alusta ja lopusta.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 20:56:41

Ai niinku häh... Siis tää on niin toivotonta, emmä tajuu O.o

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 20:58:05

Lenkillä näin tänään tämmöisen

Midäs vidd... mistä sen sit yhtäkkii noin saa? Voihyvänenaika.

Päivämäärä:   12.3.13 20:59:35

Häh, mitä, et varmaan päässy tommosta silittämään! Epistä :(

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 20:59:49

pauke siis otat tuolta seuraavat välit pois, [ tämä väli pois url=http... ja [ tämä väli pois /url sekä tämä väli pois ]. Ymmärsitkö?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 21:05:36

Täältä löytyy aika kattava koodilista...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 21:07:00

Siis täältä

Päivämäärä:   12.3.13 21:12:57

Oon tänään syöny salaattia ja kanaa, ja kanasalaattia. Hyvä minä :)

Ja nyt Karamel Sutraa! :D Perhanan jäde vaan on umpijäässä eikä siitä saa millään lohkottua mitään irti :/

Päivämäärä:   12.3.13 21:14:47

Koita Mission taltalla ja vasaralla :p

Päivämäärä:   12.3.13 21:17:16

Mä jätin sen sulamaan vähäks aikaa...

B&J jää monesti kauppaan just ton takia, en mä niin hoosee oo että söisin kerralla tommosen ison törpön, mutta siitä on ihan liian vaikee irrottaa mitään. Pitäs olla tavallinen paketti niin että sen vois aukasta kokonaan ja vaikka sitten taltalla ja vasaralla hakata siivuja :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.3.13 21:26:40

Jysse tosiaan laittoi linkitysohjeet, eikä kuvaansa, se on insinöörin käytöstä se.

Ehkei kukaan nyt sitten ruosteen jälkeen kehtaa (se oli hieno kuva, tuli mieleen jokin vanha maalaus, en muista mikä). Ja alunperin ehdotettu paljastelupäivä 13.3 olisi tosiaan ollut huomenna. Mutta mitä miehillä saati offareilla on menetettävääkään, vaikka hiukan viuhahtaisivat?

Tuo Missionin tehtävä on kuin zen-koe, pitäisi olla kärsivällisyyttä odottaa oikeaa sulamispistettä, muttei mikrouunikaan ole suositeltava ratkaisu.

Päivämäärä:   12.3.13 21:27:36

Jäätelö kannattaa laittaa mikroon. Sitä on sitten helppo syödä. Korjaan juoda:)

http://www.youtube.com/watch?v=wZ553GGuo2w

Kyllä suomalaiset osaa tehdä hyvää musaa:)

Päivämäärä:   12.3.13 21:33:32

"(se oli hieno kuva, tuli mieleen jokin vanha maalaus, en muista mikä)"

No Mona Lisa tietenkin :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 21:39:26

Okei no mäpä ehkä vielä treenaan ja sit mietin et uskallanko pistää kuvani :D

Mission, joojoo näin ja pääsin silittään, se oli valjaissa pienellä happihyppelyllä emäntäsä kanssa! :)

Päivämäärä:   12.3.13 21:42:39

Mä niin haluisin tommosta päästä kans lääppimään :) Mutta jos omat koirat olis mukana niin täysin mahdotonta, ne söis sen sekunnissa...

Hain Mormoniponilta Jysselle runon:

"Jyssen päänsärky

Se on kuin joku poraisi päähän reikää
Kun tämä jomotus vaivaa nyt meikää
Ei tunnu auttavan tähän pilleri eikä nappi
Ei enää oikein keuhkoissakaan kulje happi
Pitikö eilen pilkkuun asti dokata
Miksi se pitää aina myöhässä hokata
Koskaan ei ole ilta tämän hedarin arvoinen
Miksi oi miksi sitä vieläkään opi en?"

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 21:45:12

"Mutta mitä miehillä saati offareilla on menetettävääkään, vaikka hiukan viuhahtaisivat?"

No eihän ne offarit mitään oikeita miehiä... sellasia mettänpeikkoja... :D

But here goes, 1kpl hörhöjä :)

http://aijaa.com/EovI7J

Päivämäärä:   12.3.13 21:45:50

Minä olen "erehtynyt" laittelemaan omia kuviani säpolla joillekkin sinkkulaisille. Heistä suurinkaan osa vaan ei enää kirjoittele täällä.

http://www.youtube.com/watch?v=5oGVd72e6Ro

Päivämäärä:   12.3.13 21:47:19

hyvähyvähyvähyvä, maasturihörhö! Ottakaahan muut mallia, miten niitä kuvia linkitetään ;)

Päivämäärä:   12.3.13 21:49:41

Wooou, rohkeita tyyppejä täällä!

Hörhö näyttää jotenkin ihan semmoselta miltä kuvittelisin offarin äkkiseltään näyttävän :D Eipä lainkaan huonolta :)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   12.3.13 21:52:09

Oho, maasturihörhölle pisteet! Parin saunakaljan jälkeen voin paljastella minäkin, tosin otan mallia ruosteen "vähän rakeisesta" koska palstalla on ihan liikaa tuttuja...
http://aijaa.com/lqYJt5

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.13 21:54:33

Mona Lisa mullakin tuli mieleen:).
Hillerit on aivan ihania!
Miten ne pysyy valjaissa...tuollainen ois kyllä aivan suloinen pallero!
Onneksi en ole päässyt ihanuutta paijaamaan, mulla olis eläintarha!

Päivämäärä:   12.3.13 21:56:33

Hienoja kuvia kaikilla. Voisinhan minäkin laittaa kuvani, sen mikä on otettu säkkipimeässä ilman salamavaloa:)

http://www.youtube.com/watch?v=g5yEKTR9ygI

Mutta siltikin sieltä paistais punahehkuiset pedonsilmät. Ja kaikki ois ihan että: Hui ...tu! :)

Päivämäärä:   12.3.13 21:59:04

H:kin on nätti :)

Mitähän ihmettä mä oikein teen täällä kaunokaisten ja komistuksien seurassa :D

Teeskentelen? :p

Päivämäärä:   12.3.13 21:59:06

Kai nyt Jyssekin rohkaistuu....;)???
Hörhö näyttää kyllä syötävän hyvälle, mut niiiiiin nuorelle;)!!!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 21:59:59

No kerpele jos kerran muutkin kai sit määkin :D

http://sdrv.ms/13U9bpz

Ja kiitos Mission runosta :D toi hedari oli kyl seurausta jostain ihan muusta kun dokaamisesta...

Päivämäärä:   12.3.13 22:00:21

H on sitten illan toinen kaunis. Maasturihörhöllä oli niin katse tulevaisuudessa tai loivassa oikeaan, että jäin miettimään, että kiva korva kuvassa. Mutta rohkeuspisteet molemmille.

Päivämäärä:   12.3.13 22:01:00

Mission: Minä kyselen täällä ihan samaa:)

http://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:02:48

Nätti H :) Ja hyvähyvä maasturihörhö!

Perskuta.
Anti mennä sitten minäkin ilman salalinkkejä jos kerran muutkin... :D
http://aijaa.com/JC86fb

Kadun tätä sitten joskus toiste, toivottavasti kovin moni tuttu ei huomaa.

Päivämäärä:   12.3.13 22:05:19

Pitääköhän munkin joku päivä ottaa joku vähä tuoreempi kuva, duunikoneelta löytys seittemän vuotta vanha siedettävä ainoastaan :D

Jysse on just niin kujeilevan näkönen tossa kuvassa kun vois kuvitella :D Komeehan sekin, ei oo vielä yhtään peikkoja näkyny :p

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:05:19

Ja se oli fretti jonka näin :D Ihan hyvin sillä oli ne valjaat päällä, kai ne oli vain tarpeeksi pienet :)
Oli kyllä hyvinyvin suloinen ^^

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 22:05:53

Höpsis, Mona Lisalla oli salaisuuksia, ruoste paljastaa kaiken, ja vieläpä etuajassa koska on laiskuudestaan huolimatta ikuinen higge. Olin kärsimätön enkä malttanut odottaa huomiseen, en myöskään uusien elämäntapojen osalta. Täällä pupelletaan porkkana-kikhernemunakasta, jälkkäriksi raikasta lightlimpparia! Suklaasta ei tietoakaan, ei myöskään salmiakista tai jäätelöstä. Murehdin vieroitusoireita vasta huomenna.

Meinasin tulla sanomaan, että hörhön on ihan turha ujostella, mutta sepä päättikin ihan itsenäisesti olla reipas ja rohkea. Hienoo :) *tapu tapu*

Jäätelö on parhammillaan oltuaan muutaman tunnin ajan unohdettuna parvekkeella. Toisaalta tuskaisen hitaan syömisen aiheuttama suloinen kärsimys vain pidentää ja parantaa makunautintoa. Mmmm...

pauke, ihQ! Oliko se juuri niin pehmeä kuin miltä se näyttää? :3

Mormoniponi teki sen taas! Tuo on otettava talteen :D

Päivämäärä:   12.3.13 22:07:07

Mä en kohta enää availe noita ku alkaa masentaa :D Paukekin niin sievä, ja mitkä tähtisilmät!

hain kurnaulle runon, en maininnu nikkiä pyytäessä:

"Eksän karkotus

Vaikka juoksisin ihan umpimetsään
Sielläkin törmätä saattaisin eksään
Liekö minuun jonkin paikantimen asentanut
Muka sattumalta se on aina tielleni kulkenut
Sanon aina että mene helvéttiin siitä
Eikä tuo poliisin lähestymiskieltokaan riitä
Vieläkin yrittää meitä kahta naittaa
Taidanpa äijän kalloon kuulan laittaa
En muuten kykene elämään normaaliin
Pitikin mennä sekaantumaan koko tanukkiin."

Päivämäärä:   12.3.13 22:10:06

Mormoniponi on kyllä hersyvällä verbaliikalla varustettu:) Ihailtavaa:)

http://www.youtube.com/watch?v=M8Bdw2USpPk

Ettei totuus unohtuisi. Pitkästä aikaa:)

Päivämäärä:   12.3.13 22:11:02

Ja lisää nättejä tai 3., pauke muuten oli ihan erilainen kuin kirjoittelusta kuvittelin. Ja hyvä Jysse, lisää myös siistejä miehiä, mihinkähän harrastukseen kuva liittyi?

Päivämäärä:   12.3.13 22:16:08

Mission osuva oli, mistä tuo mormoniponi runonsa ammentaakaan. Mutta ex nukkuu, ihailen täällä kauniiden + rohkeiden galleriaa, ja mietin, millaista olisi irl. Ehkä parempi, kun ei mieti liikaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 22:19:18

Noni, johan täällä on rohkaistuttu! Jee, enää mulla ei ole niin alaston olo kun muutkin ryhtyivät leikkiin... :D Äkkiä tekemään kuvakirjaa sinkkulan tyypeistä ennen kuin kuvat menevät poistoon. :P

Pauke, vautsi mitkä simmut! Mä oli jostain syystä kuvitellut sut ihan toisenlaiseksi, pieneksi ja veikeäksi blondiksi :P

Mission, kyllä kyllä, pitää pitää. Tajusin, kun aikoinaan facebookiin liityin, että mäkin olin onnistunut välttelemään kameroita vuosien ajan. Oli tavallaan pienoinen järkytys nähdä, miltä sitä oikeasti näytti. Äkkiä sitä oppii taas kääntämään ne parhaat puolensa kameraa kohti ja onneksi digikameroiden aikakaudella voi ottaa vaikka sata kuvaa ja poistaa ne kaikki kamalat ;D

It it just me vai tuliko kameroilla ennen parempia kuvia?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 22:22:43

Jysse on just niin kujeilevan näkönen tossa kuvassa kun vois kuvitella :D

Jaa mää vai :D mistäs sä moista oot saanu päähäs :P

Toi kurnaun runo oli kyl todella mainio :)

No nyt tuli taas niin paljo naiskaunetta, että ei voi kun sanoa huh huh :D

Ja hyvä Jysse, lisää myös siistejä miehiä, mihinkähän harrastukseen kuva liittyi?

Kurnau oli ko toi kyssäri mulle?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:25:43

Voe kiitoskiitos.

Ruoste, pienuus on tästä kropasta kaukana ;) blondi olin ennen mutta nyt jo monta vuotta tummalla tukalla.
Ja siis joo, tuossa kuvassa olen illanistujaisissa, on tällätty ja vähän juotu jne, normaalisti kuljen ihan tarhapöllön näköisenä mikä lienee on kurnaun kuvitelmia lähempänä :D

Tosi harvoin tulee kyllä otettua enää itsestä kuvia, johtunee siitä että mikään ei enää onnistu ja joka kuvassa näyttää niin kamalalta. Kyllä niillä entisaikojen kameroilla taisi tulla paljon parempia kuvia!

Huomenna vuokraisäntä tulee tuomaan mulle vara-avaimia. Hitto, tuleekohan se sisälle asti? Pitääkö mun siis kenties siivota täälä?! Eiii....

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   12.3.13 22:26:34

Täällähän on joku paljastelupäivä ni laitetaan lisää kuvia jakoon!

Yks tuima jätkä työreissulla ruotsissa: http://aijaa.com/yytKWI

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   12.3.13 22:28:27

Jaa, en osaa linkittää näköjään. Kopio &liitä- periaatteella toimii...

Päivämäärä:   12.3.13 22:28:40

Siis herranjestas, mitä missejä ja komistuksia täällä oikein pyörii :o Ei teidän sinkkuudesta voi ainakaan ulkonäköä syyttää! Miten ihmeessä te vielä vapaalla jalalla juoksette!?!

Joidenkin juttujen (ja tietty omien ennakkoluulojen) perusteella kuvittelin, että täällä on plösöä ja ei-niin-näyttävää väkeä; mutta ei ainakaan vielä oo yhtään semmosta kuvaa tullu eteen. Nyt alkaa kyllä masentaa :/ Ehkä tää "vilauttelu" ei ollukkaan niin hyvä idea, tulee vaan paha mieli omasta puolesta :(

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 22:29:38

Jeesataan vähän miestä mäes...
http://aijaa.com/yytKWI

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 22:31:43

Kurnau: tottakai täytyy olla katse tulevaisuuteen, eihän sitä tiedä mitä sieltä nurkan(tai puun) takaa eteen tulee, voi olla vaikka jotain kivaa ja jos ei ole tarkkana ni voi mennä vaikka sivusuun :) ja menneet on menneitä...

kauniita on heppatytöt :) ensin haukutaan itteään ja perään tuollaisia nättejä kuvia :D

Nukkumaan pitäis mennä mutta nyt ei kyllä malta...!

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   12.3.13 22:33:14

Kiitti jysse!

Päivämäärä:   12.3.13 22:34:00

Miksköhän tuon kuvani mustavalkoiseksi muutin, mulla on siis tummanpunanen tukka ja nyt se ei näy. Täällähän on vaan kaunista ja komeaa sakkia kuvista päätellen!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.3.13 22:34:13

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=925268&t=925268

;)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.3.13 22:34:52

uusi yritys....

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=925268&t=925268

Päivämäärä:   12.3.13 22:37:31

Tavallaan lumous särkyy kun näkee kuvan. Ei ole enää sijaa mielikuvitukselle.

http://www.youtube.com/watch?v=ayEGTLD4bhI

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:38:43

Niina höpöhöpö, pois tuollaiset puheet. Sun ulkonäössä ei ole yhtään mitään vikaa vaan olet tosi kaunis pitkine hiuksinesi :) Jos tänne pitäisi laittaa epäedustavimmat kuvat niin voittaisin kaikki ihan kirkkaasti mennen tullen ja palatessa ;)

Päivämäärä:   12.3.13 22:39:08

MiksEi:stä oli muuten hyvä kuva, karismaattinen.

Joo ja paukkeen olin siis kuvitellut jotenkin perisuomalaisemman näköiseksi. Ja kyllä Jysse, se oli kysymys, jossa oli selvyyden vuoksi perässä kysymysmerkki. Muistutat yhtä opiskelukaveriani, jolla oli tietty harrastus (mutta siis jos et halua kertoa, ei suinkaan tarvitse).

Päivämäärä:   12.3.13 22:39:40

Et pauke voittaisi, minusta on niin kamalia kuvia että mua tunnista niistä äitinikään. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 22:40:51

Ei mitään MiksEi, saat noi linkit toimimaan kun lisäät linkin alkuun < ja loppuun > merkit eli esim. näin < http://www.google.fi/ > (Huom! ilman noita välejä noitten merkkien edes)

Mun kameralla ei saa kuvia musta kuin hirveellä kikkailulla. Olin jo palauttamassa sitä takas kauppaan, kunnes tajusin lukee käyttiksen. Tos kameras onkin [ulr=http://urbaanisanakirja.com/word/apinasuodatin/]tällainen suodin eli ei mikään ihme ku ei kuvat onnistu :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 22:43:23

Pitäsköhän mennä maate ku ei tästä näytä tulevan yhtään mitään... Korjattu linkki

Päivämäärä:   12.3.13 22:44:03

Hirvee kilpailu että kuka on rumin. Voin kertoo että se oon varmasti minä:)

http://www.youtube.com/watch?v=xUaqwwq8PXo

Kauneushan on katsojan silmässä:) Ja tärkeetä on olla ihmisenä iso. Siis kokonaisuus ja sisin ratkaisee. Vai mitä ootte mieltä?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:47:57

Oon kyllä ihan perisuomalaisen näköinen. :o Enkai näyttänyt intialaiselta?

Ainiin ja se fretti oli tosi pehmeä ^^ pikimustat nappisilmät ja vaaleanpunainen nenä :D

Niinasta mulle tulee joku tuttu mieleen, en vai hoksaa että kuka.

Kohta täällä on kisa pystyssä et kenellä ne kauheimmat kuvat ;)

Pitäisi varmaan nukkumaan kun kello soi viideltä :F voi arsenaali, ei huvittaisi yhtään.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 22:49:20

Kurnau, lähetin ton kuvan joku aika sitten yhelle asiakkaalle jotta tietäs minkälaista epeliä odotella saapuvaksi :D Nykyisistä harrastuksista mulla ei oo yhtäkään kuvaa, mutta muutama kuva löytyy 3 - 4 vuoden takaa, kun ajoin vielä motocrossia.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 22:51:28

Ai niin ja kyllä se mun horoni sittenkin piti paikkaansa!

"...Saat myös puhelun, jota jäät pohtimaan pidemmäksi aikaa."

Vuokraisäntä soitti sittenkin takaisin, ja nythän minä täälä kovasti pohdin että siivoanko koko kämpän vai siivoanko pelkästään sen alueen minne näkee eteisen ovelta?

Päivämäärä:   12.3.13 22:52:04

Miekin taidan jo vetäytyä kauneusunille. Hyvät yöt kaikille kaunottarille ja kulkureille! :)

Päivämäärä:   12.3.13 22:53:06

Mä voisin linkitellä siskontytön kuvan tai naapurin naisen kuvan omanani:) Eikä kukaan arvais mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=i98zFFcQkyA

Päivämäärä:   12.3.13 22:53:25

Sinkkula on täynnä kauniita ja komeita:)!!!

Päivämäärä:   12.3.13 23:06:08

Onko täällä muka ollut Niinan kuva jossakin, vai mistä muut tietävät Niinan hiukset?

Jysse ei voi mitään, kun arvailen ihmisistä aina kaikenlaista.

Kaikki vieraat ovat pauke juuri tuon takia rasittavia, vai siivotahan välillä pitää, ja sitten se on tehty. Vaikka epäkiitollinen työ, ks. kämppä viikon päästä jälleen.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.3.13 23:06:57

Tämä on omistettu teille jotka vielä kulutatte koulun penkkiä :D Omista kouluajoista on niin pitkä aika, että aika on jo kullannut ne. Ne olivat kuitenkin niitä aikoja kun kouluun vielä hiihdettiin kesät talvet, oi niitä aikoja :D

Mutta joo se on hyvää yötä!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 23:12:30

Sängyn kutsu on vastustamaton :)
hyvää yötä kauniit ja rohkeet :D

Päivämäärä:   12.3.13 23:14:56

Samma här, lämpimät peitot ja hyvä kirja huutaa mua kaverikseen kovaan ääneen. Öitä kaikki kauniit ja komeat kanssasisaret ja -veljet. Huomenna on taas hyvä päivä, eikö?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 23:16:51

Joo, seuraavaksi pidetään epäedustavimmat kuvat-skaba. Eiköhän jokaisesta heppatytöstä löydy matskua, jossa on yltä päältä hiessä ja turpeessa, polvia myöten hevonpaskassa, tukka pystyssä ja naama tietenkin tallitöistä punaisena. Hurmaavaa.

Totta, idylli särkyy ja kuvitelmat katoavat kun näkee keskustelijoiden kuvat. Se on ehkä jossain määrin tarpeellistakin. Minusta on kuitenkin mukava nähdä, minkätyylisiä- ja tyyppisiä ihmisiä nimimerkkien taakse piiloutuu. Se on myös hyvä muistutus siitä, että kaikki täällä pyörivät ovat ihan oikeita ihmisiä, eivätkä mitään virtuaalihahmoja (tosin niitäkin sennulasta löytynee...) Totta turiset muutenkin pikku suukko, kauneus riippuu paitsi katsojasta, myös kohteen luonteesta ja sisimmästä, ja se sisinhän se tärkein osa ihmisestä on. Epämiellyttävä ihminen muuttuu helposti omissa silmissä rumaksi ja ihanasta tyypistä sitä näkee kummasti ulkoisestikin vain ne parhaat puolet. :)

Päivämäärä:   12.3.13 23:24:11

Totta, ja se, onko ihminen tasapainossa itsensä kanssa heijastuu kovasti ulospäin. Kuvissa näkyy vain kuoret, livenä luonne ja sielukin, jos vaan haluaa katsoa. Kuorilla ei enää näillä vuosilla tee suhteessa mitään, ellei se sisin ole kunnossa. Se merkitsee paljon enemmän. Sellainen ihminen joka tietää mikä on itse, osaa yleensä myös arvostaa toista ihmistä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 23:24:50

MiksEi:n kuvassa on muuten asennetta, ja ihan just sopivasti. :)

Hyvää yötä karkulaisille :) Huomenna ON hyvä päivä, huomenna alkaa TAAS uusi elämä!

kurnau, Niina on linkitellyt tänne facebook-kuviaan, tukastaan myös. Tästä tosin on aikaa.

Sisäisestä kauneudesta sun muusta. Minusta huumorintaju kaunistaa ihmistä. Pilkettä silmäkulmassa ei voita juuri mikään. Palstan miehet ja miehenalut saavat ainakin minut nauramaan, ja tykkään siksi jokaisesta, tavallaan.

*/Kaitsu, toimii. Viereen vielä kuva koiran- tai kissanpennusta, niin saletisti natsaa. Ja jos ei vieläkään toimi, niin voi kokeilla panda-asuun pukeutumista, sillä pandalle ei sanota ei.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 23:25:22

"jossa on yltä päältä hiessä ja turpeessa, polvia myöten hevonpaskassa, tukka pystyssä ja naama tietenkin tallitöistä punaisena. Hurmaavaa. "

toihan kuulostaa offarin korvaan paljon paremmalta mitä esim. sellanen täydessä tällingissä oleva prinsessa-look :D:D

Noni, ny mä meen oikeesti nukkumaan...

Päivämäärä:   12.3.13 23:27:58

Räpsäisin itsestäni kännykän etukameralla pari tarpeeks rakeista kuvaa, otin ehkä viis(kyt) ja kelpuutin ehkä kaks, thank god, tälle koneelle ei saa mitään kuvia tämmönen tahmaräpylä :D Että jäi sitte seki, lälläslää, ei tipu ei, enää ikinä :p

Tähän paljastelumassaan ois voinu sen vielä hukata (ehkä) sekunniks mutta kun ei niin ei. Tää ubuntu on niin paras, suojelee mua :D Löin ton kännykän kiinni koneeseen ni ei täs oo mitään valikkoa yhtään missään mistä sen kännyn löytäsin, ei ni ei. Ei sit. *silittää konetta kiitokseksi*

Yöt vaan kaikille jotka jo meni nukkumaan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 23:50:21

Mission, tekosyitä, tekosyitä. Mulla on aina kaapelit hukassa mutta lähetän kuvat kännykästä suoraan hotmailiin. Kato, ongelmasi on ratkaistu! :D

"toihan kuulostaa offarin korvaan paljon paremmalta mitä esim. sellanen täydessä tällingissä oleva prinsessa-look :D"
Kiitti vinkistä, nyt tiedän miten valmistautua (tai olla valmistautumatta) jos lähden offaria kotiovelta hakemaan :P

Päivämäärä:   12.3.13 23:54:32

Häääh, en mä osaa silleinkään tehä... :(

Katoin kuitenkin tota aijaata, miten sieltä voi poistaa kuvia? Pitääkö sinne rekisteröityä vai? Kysymyksissä oli vastaus että kuvia ei voi itse poistaa mitenkään :o

Päivämäärä:   12.3.13 23:59:01

Olin eillen tähän aikaan nukkumassa, mutta jännityskö on pitänyt valveilla. Ja Mission hyvä kuva ei takaa vielä ihmisestä yhtään mitään, joten odottelen yhä sinkkumiittiä, vaikka kuvat ovat olleet kivoja.:)

Asiasta 10., ruoste kyseli joskus Kanuunasta, ja en muista, vastasinko tänne, vai toiseen topaan. Joskus siellä on olevinaan vaikka mitä, välillä ei yhtään mitään, eli ostohalu on oman pään sisällä. On merkkejä ja kopioita, ylihinnoiteltua ja edullista, hyvä menee ja keskinkertainen seisoo (tämä ei nyt ole mikään eroottinen aihe lukijat huom.). Pitäisi käydä usein, koska löydöt menevät nopeasti, ja monella on paikka vain viikoksi. Sitten ovat aina ne samat jobbarit. Jos ei etsi mitään tiettyä, voi löytää jotakin.

Aihe 11, mietin, mikä se irl voisi olla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 00:03:43

Toimiiko Mission sun luurissa sähköposti? Jos rekisteröityy aijaa.comiin ja luo sinne oman kansion, kuvan voi poistaa kansiosta. Jos ei rekisteröidy, ei kuvaa voi poistaa, mutta kuva poistuu ilmeisesti itsestään X ajan kuluttua.

Päivämäärä:   13.3.13 00:07:41

Ei oo asennettu mitään sähköpostia tähän, pääsen toki nettisähköpostia lukemaan ihan menemällä luurilla nettiin. Mutta en mä noita kuvia kyl sinne saa siirretyä, jos haluaa lähettää kuvan niin valinnoiks tulee bluetooth ja viesti, ei muuta. Että kyllä mä säääääästyin :D Naama jää piiloon, ja vuorokausikin on vaihtunut, itsensäpaljastusilta on päättynyt, better luck next time :p

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 00:10:52

Jospa itsekin lähden paljasteluun mukaan...
http://aijaa.com/hyvEUK

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 00:18:43

Täytyypä käydä katsastamassa Kanuuna. Kovin ahkerasti en enää nykyään kirppareita kiertele mutta uuden apajan löytyminen luo aina toivoa löytöjen tekemisestä. Jos vaikka uuden vanhan olkalaukun löytäisin, ne käytän aina puhki.

Eiköhän meille kesällä yhteinen retkikohde löydy, ratsastuskilpailuista esimerkiksi, ellei joku sivistyksen laitamilla asusteleva uhraa takapihaansa grillikekkereille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 00:26:00

Hyvänen aika nainen, jos pääset nettiin pääset aijaa.comiin ja pystyt lisäämään sinne kuvan suoraan luurista, NO EXCUSES! :D Jos ei onnistu, lähetä se mulle niin MÄ laitan sen nettiin :P

Viime tingassa, kraak! :) Vaikka huominenhan se varsinainen paljastelu- ja reippailupäivä taisi olla. Tai siis tämä päivä.

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 00:37:01

Noh, paljastellaan tänään lisää ;)

Päivämäärä:   13.3.13 00:46:27

No joo, siis kauheen kiva et osaan jotain, mutta hiukan on vaikeeta hakea noita kuvia kun ei nää mitä hakee. Sitten se ei tietenkään hae näitä, hakee vaan jotain vanhoja kuvia. Joskus ennenkin oon samaa ihmetelly ku sai kaivella ja kaivella kun koneelle laitoin että uusimpia ei vaan löydy millään, si jostain löysin... En tiedä tallentaako se ne ensin jonnekin muualle ja myöhemmin vasta oikeaan paikkaan vai wtf... Menee koko yö pelleillessä :D

http://aijaa.com/Ld0iAi

Siinä kauniimpi kuva nyt alkuun, ehkä niitärumia ihmisen kuvia joskus sit :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 00:48:20

Aww... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 01:07:47

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=THQM52jk0gg
Nati nati, pimpelipom :)

Päivämäärä:   13.3.13 01:10:55

Tää oli ihan loistavaa, löysin ne kuvat sieltä kännystä, laitoin lataamaan, kosahti kännyn netti, tulin koneelle kattoo oisko se ehtiny latautuu, ai kato, oli netti kosahtanu :D Siis se mun pärstä on tukkinu kaiken kaistan ja känny ei nyt enää pääse nettiin, tää konekaan ei meinannu päästä. Kyllä nyt täytyy sanoa että joku tosiaan suojelee ja ehkä pitää nyt sitte uskoa :D

Parempia kuvia tarvis ottaa? :D

No, turha niitä ois tänne yöks jättää pällisteltäväks kun ketään ei oo ees kattomassa, se oli varmaan valomerkki ja parempi mennä nukkuu ;)

Mut hei, opin jotain uutta taas sentään! Hyvää yötä :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.3.13 06:27:44

Mission, lataa puhelimees dropbox niin pystyt siirtämään kuvat puhelimesta kätevästi suoraan nettiin/tietokoneelle, ne näkyvät siis vain sulle. Sieltä pystyt sit jakamaan mitä haluat :D

Tänään se siis alkaa! Pelkäsin olevani eilen sairas kun suklaa ei maistunut. Ongelmana tässä oli et enhän minä voi sitä kaappiinkaan jättää tai tää homma menee heti pieleen. Mut ei hätää, ongelma ratkaistu; mikä olisikaan ihanampaa kuin aamusta kuumaa teetä ja suklaata?

Ulkona on kunnon myrsky, tuonneki pitää lähteä? :F

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   13.3.13 07:56:54

Oh, onpas täällä heittäydytty julkisiksi. :) Musta onneksi noita kuvia onkin jo linkitelty aimo kasa ja Ruoste oli viel videonkin lykännyt... ;)

Päivämäärä:   13.3.13 11:14:58

Kukkuu, vieläkö kaikki nukkuu? Olipas se runollista =D

Päivämäärä:   13.3.13 11:19:25

Justjust hereillä, töissä mutta ei tää tauti lähe mihkään. En juuri nukkunut kun yskin koko yön, nyt on megalomaaninen hedari ja paha olo... ei oo kuumetta, en millään viittis mihkään lekuriin mennä vinkuu että "yöllä yskittää ja nyt on pää kipee". Päätin sitten että oon nyt omin luvin lyhyen päivän, meen huomen sit lekuriin jos pahenee...

Mut en kyllä ala mässäilemään enää, se loppu ny!

Pauke, joo, mäpä lataan ouhelimeen jotain, justjust osaan ehkä ladata jotain tarpeellista ja riittävän helppoa koneelle... ;)

Mut jos tää hedari häviää ni vois laittaa duunikonellee noi pari eilistä räpsyä ja kattoo voisko niitä julkasta :P

Päivämäärä:   13.3.13 11:23:44

^ tottakai voi julkaista!

Miekin innostuin ottamaan tänään uusia kuvia, tai siis yritin. Mutta ei niistä kovin julkaisukelposia tullut, kun kuvausrekvisiittana toiminut koira ei oikein ollut yhteistyöhaluinen :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.3.13 11:46:41

Huomentapäivää B|

Vaik' toivotin jo yhden aikaan teille hyvii unii, en silti saanut viime yönä unen päästä kii. Pyöriskelin, kieriskelin melkein koko yön, nyt väsymyksest vapisten mä aamupalaa syön. Ei päikkäreitä edellenkään osaa rusty nukkua, siis pakko on sen tänä yönä vähemmän tääl kukkua. Tukka pystys, silmät ummes kohta hommiin tartun, mut ensin saapi herätellä kahvi tämän na.. naisen :)

Arska paistaa Turkkuses, ei vaivaa huolen häivä. Puhutaanko runomitas ihan koko päivä?

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   13.3.13 12:42:14

No hei, ei tähän aikaan enää saa sanoa huomenta!
Kuuden jälkeen lähdetty töitä painamaan, ja taas väsyttää :)
Taitaa olla vaan jotain kevät uupumusta :D
hieno keli taas, vähän harmittaa olla sisähommissa...

Lähettäjäkraak 
Päivämäärä:   13.3.13 13:17:46

Turus todella kiva ilma ja kerrankin tämmöinen osui mun vapaalle! :)

Päivämäärä:   13.3.13 13:20:30

Rupesin leikkimään, joskus se kännykamerakin ahkeran räpsyttelyn seurauksena tallentaa ihan jotain kivaakin, toi edellinenkin on muuten kännyllä otettu.

http://aijaa.com/p1Li7v

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.