Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 219

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   11.3.13 21:59:27

Kääks, kerkesinkö ekana? Mun eka aloitusviesti ikinä sinkkulassa, jatketaan säälistä tässä topassa vaikka joku ois kerenny tehdä uuden, jooko? :D

Jutustelu jatkukoot :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=915188&t=915188

Re: Sinkkujen topic 219

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 22:01:38

Joo jatketaan vaan täällä. :)

Toi on aika paljon tottumiskysymyskin. Herkkuihin jää helposti koukkuun ja niiden mutustelusta tulee tapa. Mut jos onnistuu olemaan muutaman kuukauden ilman niitä tai ainakin vähentämään selvästi, niin noi himotkin vähenee pikku hiljaa ja katoaa melkein kokonaan. Sen huomaa hyvin siitäkin, että ton jälkeen suuret annokset makeaa aiheuttaa huonon olon. Kroppa ei ole enää tottunut sellaiseen sokerimäärään, eikä himoitsekaan sitä.

Tilalle vaan paremmin kylläisenä pitävää ruokaa ja ennenkaikkea hyvää ruokaa. Niistä saa myös monenlaisia makunautintoja ja mä herkuttelen välillä ihan siksi, että se herättelee aineenvaihduntaakin, kun kroppa saa välillä nopeita hiilareita jotka palaa hetkessä. Lisäksi jos liikkuisin ahkerammin, niin noilla olis tämmösellä vähän vhh tyyppisemmällä ravinnolla hyvä tankkailla lihasten glykogeenivarastoja, jotta jaksais vetää treenit kunnolla ja käynnistäis palautumisen nopeasti.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.3.13 22:03:03

äääää! lukeeko mun selässä oikeesti, että "varattu mies, ota vuoronumero"?

lauantaina törmäsin neljänteen varattuun mieheen viikon sisään, joka yritti änkeä mun viereen yöksi. x_x
ja pahintahan on se, että nää kaikki neljä on tuttuja. O_o

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.3.13 22:13:10

Jotenkin täällä menee toi herkkukeskustelu aina tuohon treenikeskusteluun :)

Onkos se nyt niin että ei noilla kauniimpaa sukupuolta olevilla se karkkipussi säily, vaan se täytyy heti syödä kaikki pois? Ei tuosta mun aakkosmässystä nyt hirveesti huvennu ja ei se hirveetä tuskaa tuota jos se pöydällä lojuu seuraavan viikon...
ja juustonaksutkin vaan paranee kun pitää pussia jonkun päivän auki :)

Mulla nyt on toi duunikin sellasta että tulee liikuttua, aika vapaasti saa kaikkea syödä, paino pysyny samana varmaan 15 vuotta...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.3.13 22:17:30

Mmmmm, herkkuja grlrlrlrlrl.....

Nyt tekis kyllä mieli jotain suolasta...

Koiratkin pitäis viedä mutta karkkipussi ja House oli niin rankka yhdistelmä et ihan on mehut veks... :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.3.13 22:19:26

Tosta painoasiasta, huomasin taas tänään et mul taitaa ol vähän pahuksen vääristyny kuva ittestäni... ystäväni on mua noin 8 cm pitempi mua ja mä oon ain pitäny meit kutakuinki samankokosina, ehkä itteäni joistain kohtia tuhdimpana. Tänään sit juttelin ton ystävän kans ja kävi ilmi et hän painaa 15 kiloo mua enemmän. Kummasten peili ja tajunta mul valehtelee. Kerran syömishäiriöinen, aina syömishäiriöinen?

Mä en jaksais nyt kyl enää lukea tänään, mä tahon ton mun halikaverin tän...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 22:33:31

Mission: Joo jokaisella on ne omat juttunsa mitkä tossa auttaa. Sellasista pienistä jutuista sitä pitäiskin mun mielestä lähteä rakentamaan, eikä yrittää kerralla muuttaa kaikkea joksikin bodarin ruokavalioksi, jos on tottunut mutustelemaan karkkia ja suklaata yms. Eikä mitään pirun kaalisoppa laihiksiakaan.

Mut tommosen Boschin monitoimikoneen ostin. Prismasta 139€ kun gigantissa oli loppu. En mä usko, että se tv-shopin juttu on kovinkaan kestävä ja sehän maksaakin aika paljon. Tossa ei tarvi kun esivalmistella kasvikset ja pudottaa silppuriin. Tosin jos pelkkää salaattia tolla tekisin, niin silloin olisin varmaan ostanut jonkun food prosessorin, minkä olis luultavasti saanut jopa puolet halvemmalla. Mä tykkään kuitenkin myös leipoa ja tolla onnistuu nekin hommat vaikkei mitään hehtaari taikinoita voikaan tehdä.

Niinhän toi on tekniikan maailman testivoittajakin vajaan vuoden takaa. Tehokas moottori, mun mielestä aika hiljainen, kätevä säilytyslokero terille ja paljon lisävarusteita. Huonona sanoisin, että toi vie aika paljon tilaa ja siinä alustassa ei ole imukuppeja, joten sen päällä ei voi tota konetta kunnolla pitää, kun ei se pysy paikoillaan osia kiinnittäessä ja irrotellessa. Tietty jos laittais sen vaikka jollain kakspuolisella teipillä kiinni pöytään, niin sitten toi ei haittais. Nyt en oo kuitenkaan vielä kerinny tota miettiä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 22:33:32

pisteviiva uhkuu selkeästi liian hyviä viboja tällä hetkellä jos siihen käyvät ukkomiehetkin kiinni. :/ Sullekin pitäis joku kyltti kaulaan kehitellä, tai lappu takataskuun: "vain villit ja vapaat" tms. Tai sitten sun täytyy yrittää olla vähemmän ihana :)

Hui, jos mä painaisin viiskytä kiloa lentäisin varmaan ensimmäisen tuulenpuuskan mukana affenanmaalle. Tosin pituutta on oli 170cm. Pienimmilläni olin tästä kymmenisen kiloa kevyempi, luikku vilukissa ja kuikelo tikku olin. Kultainen keskitie kulkee siinä keskivaiheilla ts. vain muutaman kilon päässä, eli kummoisista itsekuriongelmista ei tosiaankaan ole kyse. Elämä on valintoja ja minä valitsin tänään jäätelön ;) Ei tällä nykytyylillä pääse lihomaan mutta eipä toisaalta laihdukaan.

Joo-o, sokeri koukuttaa ihan älyttömästi ja todella nopeasti. Mun täytyy yleensä korvata yksi mieliteko toisella. Itse kykenen kyllä syömään kevyesti ja yksikertaisesti ja pitämään yllä "food is fuel"-ajatusta, kunnes on jälkiruoan aika. Mä olen yksinkertaisesti tottunut saamaan suun makiaksi ruoan jälkeen. Eihän siihen paljon vaadita, joku hedelmä riittää, mutta valitettavasti se hemmetin jälkkäri-osuus menee usein överiksi kun kerran on itsensä sokerihiireksi antanut muuttua. Eihän siinä vieroituksessa tosiaan menisi kuin pari viikkoa (vähintään), mutta kun tapa on tiukassa, vaatisi kaikesta makeasta luopuminen myös ajatusmaailman muutoksen. Kyllähän minä TIEDÄN että elimistö voisi paremmin, jos ruokavalio ei sisältäisi turhia herkkuja, mutku...

Minä olin pullukka lapsi. Teini-iässä tapahtui muutos ja siitä lähtien olenkin ollut hoikka, tai sanotaanko normaali. Kun on tottunut tiettyihin mittoihin, tuntuu pienikin rasvaprosentin muutos valtavalta kasalta läskiä. Kyllä mulla motivaatiotakin on palata samoihin mittoihin, mutta just nyt en jaksa ;D Lisäksi on otettava huomioon sekin, että kun ikää tulee lisää, vaatii sen saman kuosin ylläpitäminen vuosi vuodelta vähän enemmän vaivaa - tai vähemmän syömistä. Minä kun kuitenkin tykkään syömisestä, aion tulevaisuudessakin sallia itselleni pienet vuosirengaskertymät, mutta aion silti nurista ja rutista niistä, koska se kuuluu asiaan, sori vaan ;P

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   11.3.13 22:36:08

Iltoja. Nyt kai ne ois päivän työt tehty:)

Syöminenhän ON mukavaa. Joskus jopa liiankin mukavaa.

Viime kesänä paastosin viikon. Elin pelkillä kiiweillä. Läskit kyllä lähti mutta niin lähti osa lihaksistakin. Eli kohtuus kaikessa ois parhautta. Laihduttamisessakin.

Paastoaminen antaa kyllä aika valaistuneen olon kuitenkin...

http://www.youtube.com/watch?v=CXwY5HxYC3k

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.13 22:43:53

Juu, se on vaan niin, et mitä kevyempi runko, sen helpompi pysyä kyydissä...
Niinkuin westernnaisista ja -miehistä messuilla näkyi, pulkannaruja ne ovat:).
Huomattavasti helpompaa pitää tasapaino kun kiloja on vähän, vaikka hevonen vähän" heilahtaisikin".
Ja en kyllä nälässä koskaan ole, mut tietty se, et syön suurinpiirtein normi kotitekoista terveellistä ruokaa, takaa sen, etten lihomaan pääse, edes niiden vyötärömakkaroiden vertaa.
Kiitän kroppani liikutuksesta hevosiani!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 22:44:46

min: Naisilla on tosiaan tapana olla vähän turhankin kriittisiä noiden asioiden suhteen. Varsinkin nuorempana. Mut sä nyt et oo tuhtia nähnykään. :)

ruoste: Toi on hyvä asenne ja jokainen tietysti elää niin kuin tykkää. Hoikassa kunnossahan säkin näytit niissä kuvissa olevan tai sellanen ihan normaalivartaloinen. Että varmaan on sullakin ihan hyvin hanskassa noi, vaikka välillä herkutteletkin.

pikku suukko: Iltaa :) Joo kyllä noilla tietysti paino putoaa, mutta en suosittelisi noita silti kenellekään. Varsinkin sitten kun sisäistää sen kuinka hidasta on saada niitä lihaksia takaisin, niin niistä mä yritän pitää viimeiseen asti laihiksella kiinni.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   11.3.13 22:46:34

Ai häh, onko ruosteen kuvatkin olleet täälä joskus esillä? Onkohan ne menny multa ihan ohi?:o Eiku ei, on mulla ehkä sittenkin hämärä mielikuva!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 22:47:32

"Onkos se nyt niin että ei noilla kauniimpaa sukupuolta olevilla se karkkipussi säily, vaan se täytyy heti syödä kaikki pois? Ei tuosta mun aakkosmässystä nyt hirveesti huvennu ja ei se hirveetä tuskaa tuota jos se pöydällä lojuu seuraavan viikon..."
Joo, just noin. Ei ole karkkipusseja säilytettäväksi tehty. Pakko nykyään katsella kaupassa vain niitä pienempiä pusseja, muuten tulee öklö olo koska ne on syötävä kaikki pois. Se on joku hemmetin sokerin aiheuttama pakko-oire, käsi käy pussilla vaikka naama sanoo, että no more, please :S

Ai kuinka kiva kun kerroit, mäpä tulen tekemään ratsian sinne sun karkkipussilles... :P

"Kerran syömishäiriöinen, aina syömishäiriöinen?"
Joo min, näin se kai valitettavasti on. Mä en ainakaan ole sitten teini-iän pystynyt suhtautumaan ruokaan normaalisti (mitä ikinä tarkoittaakaan). Aikuistumisen, tiedon lisääntymisen ja ikävien kokemusten myötä mieli on vähän tasoittunut ja ahdistus vähentynyt, mutta viha-rakkaussuhde siihen silti on. Tuo itsensä vertaaminen muihin on muuten ihan vihonviimein mittapuu, jonka mukaan omaa vartaloa pitäisi arvioida. Sillä ei ole mitään väliä, onko pienempi tai isompi kuin joku muu. Sen jonkun muun vartalo on kuitenkin erilainen ja sopii kantajalleen eri tavalla.

Päivämäärä:   11.3.13 22:54:37

Ulkonäöllä ei ole merkitystä niinkään vaan se kokonaisuus ratkaisee aika pitkälti. Kuitenkin. Tai pitäis ainakin...

http://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 22:56:07

pauke: No ei nyt suoranaisesti, mutta uteliaat salapoliisit kaivaa joskus sellaisiakin esille. :D

ruoste: Haha, mua nauratti kun mulla meni tossa alkuvuodesta karkit vanhaksi kaapissa. Pistin sitten faceen tosta juttua, niin ei mennyt kauaa kun siellä oli naiset päivittelemässä karkkien kohtaloa ja pitämässä suunnilleen hautajaisia niiden muistolle. Nuo unohdetut namuset, jotka kokivat loppunsa pimeässä keittiönkaapissa. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 22:56:46

pauke, sinkkulaan en muistaakseni ole yhtään kuvaa linkannut, yhden nassukuvan laitoin sennulan "onko pokkaa"-topaan ja that's it. Kaikkea muuta skeidaa olen kyllä linkitellyt. Netti naamakirjaa myöten on kuvia pullollaan jos osaa etsiä. Minä en kyllä tiedä mitä kuvia Minski on nähnyt, en muista yhtään mitä kuvia mulla esim. fb:ssä profiilikuvien lisäksi näkyy kaikille, ja samapa tuo, ei sielläkään pitäisi mitään kammotuksia olla. Kai :P

Pidetäänkö itsensäpaljastajaiset? :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   11.3.13 23:02:41

Eiku ainiin nyt taidan muistaa mistä kaikki sen onki (:

Voi, oiski pokkaa paljastaa naamansa :D Jos osaisin kätkee sen yhtä ovelasti tekstiin kuin min niin ehkä voisinkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 23:03:25

Minski, törkeää luonnonvarojen haaskaamista tuollainen D: Ymmärrän täysin ystävättäriesi tuskan. Sydämeni itkee verta hyljättyjen nallekarkkien puolesta... Kaikenlaisia salaisuuksia sullakin on kaapissasi!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   11.3.13 23:07:46

Hello.

Onks meillä kivaa? Aurinko paistoi ja linnut lauloi titityytä, kevät tulee.. pelottaa

Päivämäärä:   11.3.13 23:09:29

Yksi laihialainen viisaus: " Elkää poijjat ottako komiata akkaa, kauneus kun katoaa niin rumuus senkun lisääntyy."

Kyllä minutkin ihmiseksi tunnistaa ja ehkä naiseksikin jos tarkkaan katsoo:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.3.13 23:10:52

ruoste, vaikee uskoa, että se johtuu mun olemattomasta ihanuudesta. :D

mutta itsensäpaljastajaiset kuulosta hyvältä! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:13:24

ruoste: Olihan siellä aika paljon kuvia ja ei ne tosiaan mitään kammotuksia olleet. Se oli mm. todella kaunis missä olit ikkunan vieressä ja heittänyt vähän kohinaa kuvaan. Ratsastuskuvista taas näki muuten, että oot kunnossa. :) Mut vai että itsensäpaljastamiseenko tässä pitäis ryhtyä. :D

No ne karkit oli unohtuneet sinne ja kyllä mä yleensä saan karkkini syötyä. :P Pidän vaan sitä pussia keittiökaapeissa, niin ne kestää pitkään ja voi hyvin napata joskus yhen tai kaks. :)

pauke: Onhan tuolla foorumin ohjeissa neuvottu miten se tapahtuu. :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.3.13 23:21:27

Höh, ei saa nallen namuja tulla ratsaamaan :D siitähän tulee hirvee kierre että niitä täytyis sit ostaa lisää...

Nyt on pakko mennä peiton alle, aikanen herätys, good night!

Päivämäärä:   11.3.13 23:22:18

Mä näin päikkäreillä unta valkovillapaitaisesta miehestä:) Kiva uni. Onkohan se enne , vai mikä? Villapaita oli niiiiin pehmeä poskea vasten:)

Ratsastaminen on hyvä liikuntamuoto. Nyt kun möin viimeisen "ratsuni" niin on ollut pakko tyytyä kuntopyörään. Hyvä laite sekin mutta tylsempi kuin hevonen:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:28:18

pikku suukko: Ai säki oot nähny unia. Mun unista ei ainakaan mitään enteitä pysty poimimaan tai sitten mulla on kohta edessä todella outo parturiaika. :D

Mulla on crosstrainer, mutta harmi kun ostin liian pienellä vastuksella olevan. Aattelin että toi riittäis, mutta sais olla melkein puolet enemmän pelivaraa. Ne on vaan niin kalliita jo, ettei viitsi ite ostella sellasia.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.3.13 23:29:03

En edelleenkään voi suositella sitä tv-shopin "salaattivehjettä", ainakaan, jos aikoo sillä jotain kypsää banaania kovempaa pilkkoa. Yhden kesän vietin sellaisen vehkeen kanssa samassa työpaikassa, ja en kyllä tullut toimeen.

Ootteko muuten panneet merkille, että aina niissä tv-shopin tuotteissa mainostetaan, että "ei vie tilaa pöydällä/kaapissa/missä vaan enempää kuin leivänpaahdin/kahvikuppi/mikä vaan", ja sitten heti kohta sen perään esitellään tiskikoneellisen verran lisälaitteita, jotka saat kaupan päälle, kun tilaat nyt..? Tätä ennen on ehkä näytetty kuvaa vanhasta keittiökoneesta, jonka lisälaitteet vievät puoli kaapillista tilaa =D

Mun täytyy yrittää luovuttaa tältä illalta jo. Hyvää yötä ja huomenta; toivottavasti en tänä yönä heräile kesken unien.

Päivämäärä:   11.3.13 23:35:03

MR: Minä nään hirveästi unia tai sitten olen vain hyvä muistamaan niitä. Unet on aika omituisia ja tosi outoja melkein aina. Mistähän sekin johtuu? Näkeekö joku yleensäkkään koskaan ns. normaaleja unia? Miksi unissa kaikki on aina niin sekavaa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:35:32

Niina: Joo noita samoja juttuja mäkin oon kattonu tossa ja kyllähän toikin tilaa vie, että ei siinä. Mut pitänee raivata tolle paremmin tilaa kaappiin just noille eri terille ja niin, että ne saa nopeasti kuivamaankin. Tossa kun kannattaa huuhdella noi heti käytön jälkeen. Niin ja tossa oli myös kahden vuoden takuu, niin vois kuvitella, että toi kestääkin melko hyvin. Jos mä tolla ainakin pari vuotta saan tehtyä salaatit, niin oon ihan tyytyväinen. :)

Mut hyvää yötä sulle, nuku hyvin. o/ :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:39:21

pikku suukko: Mä en muista kovin usein niistä mitään ja silloin kun muistan, niin aina ne on sekavia ja vailla mitään järkeä. Mut kyllähän nää jotkut hehkuttaa, että voi jotenkin pohjustaa unia niin, että näkee sitten jostain tietystä aihepiiristä uniansa ja voi jopa ohjailla niissä tekemisiään mielensä mukaan. Kuulostaa aikamoiselta, mutta saahan jotkut orkkujakin unissaan. :D

Päivämäärä:   11.3.13 23:44:45

Silimät luppasoo, niinkuin meillä täällä savonmaalla sanotaan. Puoleen yöhön valvon ja sitten äkkiä petiin. Kun kello lyö kaksitoista muutun perunaksi:)

Orkkuja unissaan? Kuulostaa hyvältä:) Mitenkähän sellaista voisi pohjustaa?

Päivämäärä:   11.3.13 23:46:44

Hrrrrr kun oli kylyyymä! Ja treenit saa odottaa, hehheh, hetken kun on pakkasessa niin johan alkaa keuhkot hyppimään kohti ulostietä... No, laihis alkaa jokatapauksessa, se järkevä laihis siis, se on kuitenkin se laihtumisen tärkein osuus, treeni on pelkästään tukena ja tuomassa kuntoa.

Jaa kroppajuttuja... No mä oon varmasti heittämällä läskein, voin mä nyt sen kertoakin että 168/73. Että älkääs tytöt kitiskö, en mäkään inhoa kroppaani, tota mahan seutua välillä uhkaan puukolla että oletkos siinä, mutta muuten ihan sama :) No ihan sama se ei kuitenkaan oo, toi keskivartalo on syy miksi laihdutan, ja tän lihavammaks en halua ikinä. Lihavimmillani ikinä oon painanut 76, joskus parikymppisenä laihimmillani 53 ja se oli aivan liian vähän, en oikeesti tykännyt siitä enää itsekään. Etenkin yläkroppa meni rumaks sillon. Jos vielä pääsen siihen 60-62 painoon, olen ekstaasissa, se olis mun oma ihannevartalo itselleni. 65 on kans ihan ok, siinä kohtaa oon ihan tyytyväinen. Ja siihen on ihan mainio sauma vielä osua juhannukseen mennessä :) Kroppa pyrkii tähän 70 seutuville kun sen on sinne päästänyt, mutta kyllä mä pirteämpi olen alemmissa lukemissa, eli se terveys on edelleen etusijalla ohi ulkonäön.

Vähän harmittaa se että piti melkein tahallaan lyödä läskiks se hyvä alku joka oli tos kuukausi sitten, mut se tuntukin jotenkin liian helpolta olla ilman herkkuja että kai se oli sitten edessä että niihin tuli palattua. Mut nyt se mässyttäminen tuntuu ällöttävältä ja saa jäädä, vaikka olenkin kyllä oikeasti sitä kokoajan tervehtyessäni rajottanut ja syönyt herkkuja vaan vähän päivässä, niin kyllä mun on parempi vaan jättää ne sokerit johonkin viikonloppu-iltaan jossa ne ei enää haittaa muuta elämistä. Ja siihen on nyt sitten paluu, siis nyt, siis huomenna.

Yöt vaan nukkumaan menneille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 23:49:44

Nati nati nalle :) Mutta pssst, sehän olisi loistokeino naarata namunassuja, aina vain uutta pussia kehiin niin tulevat uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Voi tosin käydä jopa rasittavaksi jos ramppaavat yötä myöten hakkaamassa ovia ja ikkunoita.

Pikku suukko, minullekin tuollaisia unia :) Villapaitamies on sellainen näky, että tekisi mieli heti kapsahtaa kaulaan ja kokeilla pehmeysaste. Unissa uskaltaa.

Hello äRsy, ihanata kun kevät tekee tuloaan. Täällä tosin tuli lunta, loskaa ja märkää mössöä idästä, lännestä, ylhäältä ja alhaalta. Ookkonää vampyyri kun valoisaa aikaa pelkäät? Vai kesän hikisiä hommiako kammoat?

Tattis Minski :) Meillä tytsyillä on varmaankin vähän erilaiset itsensäpaljastamiset mielessä kuin teikäläisellä. :P Ajattelin, kun täällä on kuitenkin sen verran tota ujoa sakkia liikenteessä, jonka periaatteessa tekis mieli muttei ihan yksikseen ainakaan uskalla, että läväytettäis sillai yy kaa koo hep!-meiningillä polaroidit kehiin (ainakin ne, jotka eivät sitä vielä ole tehneet) niin homma on hoidettu alta pois. Tai sit pitää opettaa noi tytsyt jemmaamaan se kuvalinkki jonkun pienenpienen pisteen alle niin saavat homman hoidettua.

Päivämäärä:   11.3.13 23:50:32

Jee unia :D Mä osaan ohjailla ja kutsua unia, mutta orkkuja en tietenkään saa :D Nou nou, semmosta iloa ei suoda. Ne unet jotka oikeesti on seksiunia niin loppuu aina johonkin et miehellä lerpahtaa tai paikalle tulee ihmisä tai kortsut on hukassa tai johonkin muuhun "estymiseen" niin ettei vahingossakaan unissakaan saisi :p

Sama juttu muuten (onneks sentään!) pissahädän kanssa, jos on pissahätä ja näkee unta niin unessa ei voi mennä vessaan kun ne on täynnä sitä itseään tai oksennusta tai ovi puuttuu ettei kehtaa tai ei ole paperia tai ne pöntöt tulvii yli, eli ei voi mennä unessa pissalle jottei sitten pissaa sänkyyn :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:55:19

pikku suukko: Heh, kysy näiltä muilta naisilta. Mä oon vaan kuullu vähän jotain isoilta tytöiltä, että totakin tapahtuu joillekin. :D

Mission: Joo se on kyllä pirullista, kun ne pitkänkin aikavälin työn tulokset on niin helppoa ja nopeeta tuhota aika nopeasti, jos jää se vaihde pahasti päälle. Mut pikku hiljaa vaan taas vauhtiin, niin alkaa kilot karisemaan. :) Mä laihdutan senkin takia, että sitten salitreenissä mennään taas plussalle ja kerätään läskiäkin takaisin, enkä halua mikään bulkkisika olla. :D

ruoste: Hahaha, ai niinkö. Tarkottaaks toi nyt vai sitä, etten mä saakaan pistää kuvaa mun mörköpötköstä tänne. :D :D No mun kuviahan täällä on ollut pari kolmekin, että eiköhän niistä näkyny ihan tarpeeksi. :)

Niin ja siis kaikkea hyväähän mulla on aina tarjolla naisille, että ne tulee sitten takaisinkin, jos tänne eksyvät. ;)

Päivämäärä:   11.3.13 23:56:33

Mun strategiset mitat: pituus 161,5 cm ja paino, no se vaihtelee 51-54 kg:n välillä:) En ole järin suuri mutta en ole pieninkään. Semmoinen keskiverto suomimummu:)
Voimaa mulla on kuitenkin kuin pienessä kylässä.

Nykyään ihmiset lihoo herkästi kun ruokaa on helposti saatavilla ja elämä on liiankin helppoa. Ja sitten on ne aspartaamit ja asesulfaami k:t ja kaikki pahat lisäaineet. Ne koituvat ihmiskunnan kohtaloksi vielä joku päivä...

Mutta öitä kaikille tasapuolisesti:) Mä ahtaan itseni petiin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 23:56:57

Iltoja

https://www.youtube.com/watch?v=l66zhWEo2KM

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 23:59:06

Ooh, pikku suukkohan on kunnon taskuvenus. Kanniskeltava nainen selkeesti. (><) Kauniita unia kanniskeltava taskuvenus. :D

Iltoja @ o/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:01:50

Iltoja....saunoin kamun kans..nyt yksin kyyntelen musiikkia...sorry vähä ottaneena....vitutus päissään...........

Päivämäärä:   12.3.13 00:08:30

Jaaha.. taas oikolukaisun tuloksena on itsensäpaljastaminen ja senttimetrit :O

taidan olla taas sanomatta mitään :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:09:26

Heippa @. Älä murjota :) Tanssitaanko?
https://www.youtube.com/watch?v=7pA5UhNaYw0

Päivämäärä:   12.3.13 00:10:40

Eiku huijasin, oon 167 todennäköisimmin, eivät osanneet koskaan kouluaikoina päättää ja enköhän ole sen oletetun sentin painunut kasaan kuitenkin...

Ois kiva olla tommonen pikkusuukon kokonen ku vois mennä poneilla :)

Minski, tarviiko sitä treenikaudella syödä niin paljo et läskiä tulee samas suhteessa ku lihasta, ei. Voi sen pitää aisoissakin sen rasvan, ei tarvi syödä niin paljo överiks, kyllä lihas kasva pienemmälläkin. Meinaan siis että jos treeni ja lihaksen kasvattaminen vaatis vaikka 1000 kaloria lisää niin turha syödä varmuuden vuoks 2000 ;)

Mikäs @:iä @!#$?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:12:12

Ei sun tarttekaan är mitään sanoa, kuva valehtelee enemmän kuin sata sanaa. Haluat kuitenkin :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:13:41

vanhat paskat painaa mieltä...yksinää kuuntelen musiikkkia..aamulla kadun kirjoituksii...sitä sinkun elämä on...jos paukku pari ja unille jos silmät mukana pysyy... siitä se menee...

Päivämäärä:   12.3.13 00:16:50

@, ei pidä vanhoja muistella! Varsinkaan jos ne tuo pahaa mieltä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 00:18:05

Mission: No juu ei tietenkään. Eihän tossa taas olis mitään järkeä. Mutta varmaan joku 500kcal tai vähän vajaa plussalla, niin kyllähän siinä läskiäkin taas kertyy. Mut järkevästi toki pitää mennä tai muuten saa olls heti karistamassa kiloja. Ja sen nyt näkee muutenkin sitten kesällä mikä on tilanne, mutta tollasta oon suunnitellu. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:18:51

No ne vaan mieleen tulee välil halus tai ei....mut ei muistella ei ainakaa haluta....

https://www.youtube.com/watch?v=LqqsTALOzlw

Päivämäärä:   12.3.13 00:21:39

Et sit rupee Minski mikskään ällöks köntiks :p

Miehillä on helpompaa kun niiden ei tarvi treenaa itelleen kurveja :p Nii ja puhumattakaan että rasva irtoo nistä helpommin ja lihasta tulee helpommin... Epistä, epistäepistäepistäepistä :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:24:02

sorry jos linkitän biisei ja en laita sillee linkki muotoo...kuuntelen ja kopsaan ja heittelen....

Päivämäärä:   12.3.13 00:26:51

Nii, ei toinna muistella vanhoja @. Kirkasta kuppiin vaan, kyl se siitä vähäksi aikaa unohtuu..

Mut kultaako aika muistot? Unohtuuko kaikki paskemmat jutut, vai onko se tämä ihmisen mieli mikä toppaa kaikki ne asiat?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 00:29:29

Mission: Hehe, no juu en. En mä sellanen haluaiskaan olla. Kunhan kohennan lihaskuntoa jonkin verran. Ja siis naisillahan toi on helppoa, kun voi olla rasvaa reilustikin ja painonhallinta pitää aika hyvin kropan kuosissa. Miehenä joutuu heiluttelemaan raskaita rautoja ja syömään terveellistä ruokaa kuin hevonen. Ei sellaisia määriä voi syödä parilla aterialla. Ja noihin ruokiin menee rahaakin aika kivasti. Että ei toikaan niin helppoa ole. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:30:54

Joka vanhoja kaivelee, sitä tikulla silmään. Tai jotain. Kun mieli sille päälle sattuu menemään, on ihan turha yrittääkään taistella sitä vastaan. Älähän @ jää vellomaan kuitenkaan :)

Happy thoughts, happy thoughts...
https://www.youtube.com/watch?v=BPj6CMjUrDU

Niinpä Mission. Testosteroniako tässä pitäis ruveta vetämään??

Kurvit ovat muuten ihan yliarvostettuja. Tiellähän ne vain ovat liikkuessa. Kyllä lautamalli kirmaa kevyemmin. Nih!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:31:23

hmm..painaa menneisyys...jokseenkin en osaaa sanoa mikä ei exä jos sitä moni kuvittelee...elämää on eletty jo toivon mukaan tulis parempi huominen...irwin tärkeä se on ihossa kii kirjaimellisesti ikuisesti....toises rinnas...seuraa siin mis mie meen...huoh...paukku loppuu yksi sit ja unlle jos viel jaksaa ehken toine mut sit pullo tyhjä.....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 00:35:01

ruoste: No eihän naisten mitään hirveitä lihaksia tarvikaan treenailla. Sen verran vaan, että kiinteytyy ja kurveja voi sitten kohennella ylläpitämällä naisellista rasvaprosenttia eli vetää vaikka niitä b&j jädejä. :D

Päivämäärä:   12.3.13 00:38:28

Höpsis Minski, älähän nyt horise :p Pelkällä painonhallinnalla ei tee mitään, ja luonnostaan onnetonta lihasvoimaa saa kompensoida aikalailla jos tarvitsee parempaa fysiikkaa vaikkapa urheiluun... Rankka treenaaminen taas syö sitten sen rasvan lopulta pois, joka tois naisellista pehmeyttä. Yritä siinä sit tasapainoilla :D

ruoste, eihän naiselliset muodot oo yhtä kuin isot tissit, ja aika onnekas sais olla jos ois täydellinen tiimalasivartalo... Mut kurvit tarkottaa kyl sitä et on vähä pehmennetty naisellisesti :p

Mut eipä noita asioita pidä ottaa liian vakavasti, elämässä on paaaaljon muutakin, kuhan terveenä pysyy niin se on tärkeintä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:43:38

R, ei kultaa, kaikkia ainakaan. Mieli pystyy kyllä kätkemään pitkiäkin pätkiä ikäviä aikoja syövereihinsä. Positiiviset tuntemukset jokapäiväisessä elämässä kai muistuvat mieleen helpommin ja niitähän sitä mieluummin muisteleekin. Tragediat sun muut pahat muistot ovat sitten asia erikseen. On se mieli kummallinen. Täynnä kummituksia, mutta myös vaaleanpunaisia hattaroita ja pieniä kultakimpaleita. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 00:43:53

Mission: Haha, no joo ei nyt sentään, mutta siis tollakin pääse aika pitkälle jos ei muuta jaksa. Tosi monethan on näitä jotka melkein elää karkilla ja suklaalla ja geenit sitten sanelee kurvit. Sellasia salilla treenattuja kroppia ei hirveesti oo, vaan se on enemmän sitä painonhallintaa vaan. Monilla on hirveä pelko, että jos ne alkaa treenaamaan kunnolla, niin niille kasvaa heti hirveet lihakset. Osa vielä väittää sellaset saaneensa jossain alle puolessa vuodessa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:48:12

"Sen verran vaan, että kiinteytyy ja kurveja voi sitten kohennella ylläpitämällä naisellista rasvaprosenttia eli vetää vaikka niitä b&j jädejä."
Yesss! Loistava syy ruveta treenaamaan, saa syödä jädeä, thänks :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:49:50

jatkan kuuntelua ja tarkkailua hetken..............jos jaksan.........................

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 00:50:29

ruoste: Hehe, no tonhan on monet sanoneet, että harrastavat liikuntaa just siksi, koska silloin saa herkutella enemmän ilman että lihoo. Toihan on ihan loistava syy treenata. :D

Päivämäärä:   12.3.13 00:51:04

No miul on ainakin päänsisukset täynnä tuota vaaleenpunasta hattaraa kun yritän miettiä taas noita keinoja/laitteita rikastumiseen.. :D

Onneksi tuo valtio ja sen kaikki määräykset sekä vaatimukset estää suurimmat haihattelut. Mietintämyssy tulessa jatkan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:55:35

Elä @ huoli, harvemmin ne illan tullen häiriköimään tulevat menneisyyden möröt seuraavat pientä ihmistä huomiseen asti. Pää pyynyyn ja kauniita unia näkemään, huomenna on päivä uus :) \o/ *rutistus*

Minski, just noin mäkin teen, suunnittelen päivän liikutukset sen mukaan, miten paljon haluan herkutella. Win win :)

Päivämäärä:   12.3.13 00:56:11

Paras syy! :p

No joo, heikkokuntosella naisella lihakset kyllä hetken kasvaakin tosi nopeesti, siihen ns. normaalitilaan... Se voi tietysti monet pelästyttääkin. Ja jos samalla onnistuu rasvaakin menettämään niin ne vielä näkyykin hyvin. Ne innbodyn tyypit sano just että etenkin naisilla joilla on usein heikko lähtötaso, toi alkumuutos on aika isokin, siis siihen tiettyyn tasoon asti, ja sillon on täysin mahdollista maltillisella dieetillä kasvattaa lihasta ja polttaa rasvaa yhtäaikaa. Ja mitääntekemättömillä naisilla usein tosiaan se lähtötaso on niin onneton että treenin ei tarvi olla kovinkaan raadollista sillon. Mutta se tosiaan tulee äkkiä vastaan sitten se "normi" jossa alkaa olla jo työtä saada isompaa lihasta tai enemmän rasvaa pois. Tosta alkutilanteesta vaan monelle tulee sitten vähän vääristyny kuva siitä etä lihasta tulee aina helposti ja isojakin lihaksia jne jne. Tuntuuhan ne normaalikokoset jo tooooosi isoilta jos on semmoset taikinan kuorruttamat narut ollu ennen.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 00:59:04

No sen verran viel häirihen et jos yhten viel...maistuu niiin maullaalta kyl...aamulla ei paras oo olo mut ei oo nytkää...irwini kans menee se ilta

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 00:59:10

Miksi sinä ärsy rikkaaksi haluat? Vähemmälläkin pärjää... Kuka tahtoisi huvilan epsanjassa? Liikaa huollettavaa. Tai huvipurren? Vuokratakin voi. Tai salkullisen osakkeita ja sijoitusasuntoja? Jälkikasvu hankkikoon itse omaisuutensa. Supermarketin kokoisen asunnon? Yksi ihminen ei kymmentä huonetta tarvitse. Mukava työ se on joka mielen virkeänä ja ihmislapsen tyytyväisenä pitää. Kuulemma.

Päivämäärä:   12.3.13 01:01:47

ruoste,onko sulla tänään joku itsepetoksen päivä vai mulla kyynisyyden maanantai? :D:D

Rahaa tänne ja heti, sitä ei voi olla liikaa ja kyllä, se tekee onnelliseksi! Tekisi, siis... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.3.13 01:03:40

ruoste: Nonni, nyt sellasia 50km fillarilenkkejä sitten vaan. Mäkin poltin viime kesänä tollasella melkein 2000kcal ja tohon menee aika hyvin suklaatakin. :D

Mission: Joo totta toikin tietty, mutta kyllä esim. sellaset tiukat pakarat ja lihaksikkaat reidet vaatii aika pitkäjänteistä treeniä ja tiukkaa ruokavaliota. Sen verran monen naisen kehitystä oon niiden treenipäivyreistä seurannu.

Nyt kuitenkin nukkumaan. Huomenna pitää mennä veitsen alle leikeltäväksi, niin ei passaa ihan koomassa olla. Hyvää yötä kaikille, hyvästi julma maailma ja oli kiva tuntea teidät, jos ei musta enää kuulu mitään. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 01:04:52

Yritän epätoivoisesti luoda vähän positiivisia viboja masentavaan maanantaihin: ihmiset ovat ihania, ruoka on hyvää, työnteko on kivaa, elämä on...

Liika raha on haitaksi, kuten liika sokeri, alkoholi ja rakk... jaskanjauhanta!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 01:05:27

https://www.youtube.com/watch?v=cWylOUiiR0k

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 01:06:52

Minski, kyselin jo aiemmin: mikä ihmeen leikkaus? Hyvää yötä, onni myötä :) Raportoithan sitten heti herättyäsi, että olet hengissä! :)

Päivämäärä:   12.3.13 01:07:33

Prkle, rahaaaa! Se tekee sen onnen! :D

Ei mut hei, onkohan meillä miehillä ja naisilla erilainen näkö? Kun jos nainen kattoo itteensä peilistä ja sit kun mies kattoo teitä jostain sivusta, vaikka kaupan kassalla tjn. Ettehän vain ole liian kriittisiä itteenne kohtaan?

Ei, en toivo vastausta... :D

Päivämäärä:   12.3.13 01:12:35

Mitähän ihmettä se Minski menee leikkelemään... Uudet persposket silareilla? :D

Ei vaiskaan, onnea puukotukseen Minski! Ja hyvää yötä, hyviä unia :)

ruoste, se on kyllä oikein että joku osaa pysyä positiivisena! Vähän kadehdittaa välillä, mutta toisaalta välillä on kauheen kiva olla känkkäränkkä ja ihmisvihaajamörkö :p Ei saa niitä olemassa olevia puolia itestään unohtaa, niitä pitää vaalia ja antaa niillekin vähän aikaa niin nukkuvat sitten paremmin ja pysyvät tyytyväisempänä eivätkä kokoajan hypi esiintymään :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 01:21:17

R, let's not go there...... Sanon vain tämän; Ai ovatko naiset vähän itsekriittisiä? Ai ovatko?!?!?

Mission, mun positiivisuuskiintiö on varmaan nyt tältä viikolta täytetty ja käytetty, eli joku muu saa hoitaa huutosakkihommat huomisesta eteenpäin. Siinä olet oikeassa, että mörköpuoli pitää vähän väliä päästää valloilleen, jotta maailmassa säilyy tasapaino eikä tule ikäviä patoutumia. Välillä on tosiaan siistiä olla noita-akka ja känkkäränkkä :D

Nähtäväksi jää, minkälainen mörkömonsteri rustyn sängystä huomenna nousee. Nyt menen kuitenkin iloisena likkana nukkumaan, nati nati :)

Päivämäärä:   12.3.13 01:32:44

Katsokaas nyt, mie taisin saada kaikki hiljaiseksi :D

Vai jokos kaikki meni nukkumaan?

Päivämäärä:   12.3.13 01:36:40

R, sä tuut aina niin myöhään :D Voi sentään, kyllä vaan on itekin mentävä nukkumaan. Valvoin oikeestaan vaan että voin kattoa olipa kerran uusintana ja sekin loppu jo puol tuntia sitten, täällä mä puuhastelen ihan muuta :p

Hyvää yötä vaan kaikille :)

Päivämäärä:   12.3.13 01:50:46

http://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM

Hyvää yötä. Ja huomenta aamuvuoron äreälle raadille. ;)

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   12.3.13 06:43:09

Huomenia!
Itsensäpaljastajiset ois hyvä idea :) Ois mukava nähdä kasvot nimimerkkien takaa.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 08:19:56

Huomenta! :) Ihana aurinko paistaa ulkona!

Horoskoopin mukaan saan tänään puhelun jota jään miettimään pitemmäks aikaa. Nyt on helppo kattoo et pitääkö se paikkaansa!

Tsemppiä Minskille leikkaukseen, mitä sulle nyt ikinä sitten tehdäänkin? :D

Kai se on töihin lähdettävä.

Päivämäärä:   12.3.13 09:36:10

Joo!!! Miekin kannatan itsensäpaljastajaisia! Mie oon jo itseni paljastanu niin monta kertaa, että olishan se nyt kiva, jos muutkin niin tekis...

Päivän horo: "Vietät mukavaa päivää huolimatta siitä, että terveytesi ei ole aivan kohdillaan. Yritä pitää kunnostasi parempaa huolta. Muista ainakin liikkua riittävästi. " No, koiran kanssa jo käytiin hölkkäämässä, ja näyttäs olevan taas hieno ratsastusilma, joten eiköhän totella horoskooppia ;)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   12.3.13 10:07:34

Huomentapäivää, mä ainakaan rupee itteäni paljastelemaan, eihän sitä tiedä millaset traumat ihmisille tulee jos ne näkee ihka oikeen hörhönallukan, siitä ei välttämättä ihan pienellä terapialla selviä :D

väsyttää kyllä ihan törkeesti, tänään täytyy kyllä lähtee vähän aikasemmin ja ottaa pienet päikkärit :) ja jos jättäis namupussin rauhaan ja menis oikeen ulos, kuulostaa ihan suunnitelmalta, saas nähdä toteutuuko muutaku päikkäreitten osalta :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.3.13 11:09:05

Sinkkumiitti olisi kiinnostavampi kuin paljastajaiset. Ei vain lupaa aivan pian terassikelejä.

Itsellä on mennyt kokonaan usko, että täältä kukaan koskaan löytäisi ketään, joten sinänsä sama, miltä näytetään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 11:14:57

Mä voisin ottaa ton Niinan horrorskoopin, se kuulosti soppelilta mulle. Oma lupaa jotain tällaista
Jellona: "Jokin ihmeellinen voima ajaa sinua kohti uusia seikkailuja. Olet harvinaisen hyvällä tuulella, se on tällä päivälle ominaista. Rakkaudessakin tapahtuu" Ihmeellinen voima? Kevätaurinko? Hyvää tuulta luvassa? Yess! Hymy huuleen ja maailmaa valloittamaan :)

Sen itsensäpaljastamisen voi tehdä sillai hämysti, jos ei tahdo, että ihan koko maaaailma sen näkee. :P 13.3.13 klo 13.13 tai 23.13?

Hörhön on ihan turha ujostella! Taidat vain pelätä namipussisi puolesta...

Huomenta kaikille, tai päivää, jos olette olleet kukonlaulusta lähtien liikenteessä. Iltavuoro vasta venyttelee ja tankkaa kahvia :)

Missä ihmeessä tämän kuukauden superpäivä viipyy?

Päivämäärä:   12.3.13 11:17:41

Onks pakko herää jos ei haluu? Oispa ihanaa kun vois nää duunipäivät kulkea jollain autopilotilla ja oikeesti vaan nukkuis samalla :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.3.13 11:20:16

Huomenta päivää....8 aikaa ylös nosti arska alko paistella ikkunasta..pakkailua huomiseen reissuun tiedos,illalla auton tankkausta ja lasketteluvehkeiden kondikseen laittoa huomen aamuna startataan

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.3.13 12:35:30

Paljastelkaa illalla, ainakaan itse en ehdi hetkeen koneelle. Kaikki paljastukset (juoni-, kuva- jne.) toki kiinnostavat.

Ja noin ylipäätään, jos aloittaa jonkin teeman, kyllä tarinan voi kertoa loppuun (esim. minskin leikkaus, paranemisia!), ettei tarvitse jäädä miettimään, miten kävi.:)

Päivämäärä:   12.3.13 15:44:26

Mä en ainakaan ala itsensäpaljastajaksi :p

Mutta mulla on teille paljastus, tiedän mitä Minski tekee työkseen!

http://www.youtube.com/watch?v=gjqbch2mcQk

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 15:46:32

Päivä puolitiessä, vielä ei ole mitään horon lupailemia ihmeellisiä voimia näkynyt. Jospa niitä voimia löytyisi lounaan jälkeen ihan omasta ittestä, mums mums.

Pitikö tänäänkin olla reipas vai saako laiskotella, tai siis kerätä voimia huomiseen asti? Lenkille vai leffaan?

Päivämäärä:   12.3.13 15:47:28

ruoste, huomen alkaa, 13.03.2013 klo 13.03 :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 16:00:47

Jee, kotona jo, ihan ihmeellinen aika olla kotona... :)

Ruoste, jos mää laitan namupussin kuvan niin se varmaan kelpaa kaikille :D tietysti jos sitten tulee hirvee ryntäys namujen perään ni mitäs sit tehdään...

Aina vaan väsyttää, mut kyllä mää nyt painun pihalle päikkäreitten sijaan, pötkötetään sit illalla :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 16:11:28

Mission, ei ole totta miten ihana! <3 <3 <3 Mulla oli tällainen ilme koko pätkän ajan: :D Sydän pakahtuu, nyt on pakko rutistaa jotain...

Päivämäärä:   12.3.13 17:13:16

Joo eiks ollu söpö kuutti :) Kiva duuni tol Minskillä ;)

Päivämäärä:   12.3.13 17:43:56

Meillä oli taas tahtojen taistelu tamman kanssa... Tuossa meidän vieressä kun on sellainen kuivatusalue (taitaa olla muuten Suomen suurin patoamalla tehty peltoalue!) ja sen "täällä päässä" on pumppaamo, jonka läpi menee tie. Ollaan menty tuota tietä pitkin jo monen vuoden ajan ja viimeksi viime viikolla. Mutta tänään se elukka sitten keksi, että hänpä ei menekään tuon pumppuaseman ohi. Peruutteli ja kääntyili vaan ja jallitti ja jullitti minkä keksi :o Välillä pysähtyi kuopimaan oikein "olan takaa" ja sitten taas peruutteli, kääntyili ja juntturoi, hyvä ettei peruuttanut luhtaojaan tai siihen pumppuaseman seinään :o En tiedä mikä ihme siihen meni, koska ei se aiemmin ole tuollaista tehnyt, ja tosiaan viimeksi viime viikolla tuolla käytiin (nyt ei sentään ole enää lähtenyt tarhassa karkuun moneen päivään, kun menen hakemaan sitä töihin). Varmaan siinä parikymmentä minuuttia taisteltiin; vähintään. Mutta minä olin päättänyt, että en tule alas kyydistä, olishan se varmasti taluttaen mennyt siitä vaikka heti, mutta that's not the point. Lopulta sitten mentiin pumppuaseman ohi - peruuttaen, mutta mentiin kuitenkin. Mamma voitti taas =D

Päivämäärä:   12.3.13 17:49:55

No jopas oli tammalla kiukkupäivä :D Ite oon kanss joskus peruuttaanut ommosista, jos se peruuttaminen kerran maistuu niin sama se mulle kumpi pää edellä mennään kun mennään mun suuntaan ja piste :P

Nyt tuli lyötyä elämäni ensimmäistä kertaa puhelinmyyjälle luuri korvaan. Olis kuulemma pitänyt laittaa taas ilmaseks lehteä tulemaan, sanoin ettei kiitos tarvitse nyt kumpaakaan vaihtoehtoa, niin tämäpä valitsi itse että tämän sinä kyllä haluat ja kerronpa siitä vähän. Yritin keskeyttää sen mölöttämisen VIISI kertaa kertoakseni että ei kiitos, erittäin kovaäänisesti jo sanoin että kiitos, nyt ei lehteä ollenkaan tarvitse laittaa, tämä senkun jatkaa niin löinpä luurin korvaan. Jessus... No eipä soittanut takasin :D Yleensä noista pääsee kyllä ihan ihmisten hyvillä tavoilla eroon kun vaan sanoo että kiitos mutta ei tällä kertaa, sen voi joutua toistamaan mutta kyllä ne sinnikkäimmätkin lopettaa. Tätä kyllä epäilin että oliskohan kuuro tai jotain, ihan uskomaton tyyppi :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.13 17:56:49

Hellou taas!
Niina, olet samanlainen jästipää kuin mitä mäkin, sinne mennään, mihin on suuntima emännällä, aivan se ja sama, mennäänkö persaus edellä vaiko pää, mutta mennään joka tapauksessa:)!!!
Härät on sissejä, ne ei anna periksi ihan vähällä, tahtojen taistoa tosiaan;)!!!
Meillä ovat luovuttaneet, poikia kun ovat. Kyllä nekin joskus kyselivät, et onko aivan pakko, jos ei taho, mä sanoin vaan, että on aivan pakko, tahtoo tai ei...;). Tamman kanssa en tulis toimeen päivääkään! Ainakaan selästäkäsin.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.3.13 18:12:30

Mun tammani oli myös varsinainen jästipää, voi miten monet kerrat me peruutettiinkaan jännittävien asioiden ohi :D Aina ei tarvinnut olla edes jännä asia, kunhan vain temppuili. Varsinkin alussa testasi ihan mahdottomasti ja peruuteltiin harva se kerta, mut aina päästiin sinne minne halusin. Voi aikoja :')

Kävin tunnin lenkillä koiran kanssa ja tuli oikein hiki kun paineltiin niin kovaa ja vielä ylämäkiäkin. Mut nyt tänään vielä mässäilen ja huomenna se sitten alkaa! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 19:32:23

Just noin, vaikka peffa edellä tai ympäri pyörien, mutta eteenpäin mennään jos kuski niin päättää. Monet mustat aukot (oravan varjot) ja tiellä luikertelevat kuristajakäärmeet (vesiletkut) on ohitettu ongelmitta pakittaen, pakin päälle jääminen taas on jonkun vatipääyksilön kohdalla ollut haastavampi ongelma. Onneksi noita tollaisia tyyppejä ei tällä hetkellä ole alla, mun hermot eivät kestä typeriä ja hävyttömiä hevosia. Ruunat sentään pukittavat rehellisesti ratsastajan irrottamistarkoituksessa kun niitä ei huvita, tammat sen sijaan tuntuvat jäävän hautomaan kostoa ja saattavat kilahtaa syyttä suotta kun niistä siltä tuntuu. My super ex horse ei onneksi harrastanut noita jäkittämisiä, mutta se oli alkuaikoina heti jotain jännää nähtyään tai kuultuaan hepokattina maantiellä poikittain eikä reppana tiennyt mihin suuntaan hävitä. Pullossa kasvanut raukka... Myöhemmin siitä tuli ihan superkiva luottoratsu jonka selässä voi edelleenkin keskittyä maisemien ihailuun ja kavereiden kanssa rupatteluun. Maneesissa taas nurkissa lymyilee edelleen mörköjä. :P Mihinkäs jäynäpetteri tavoistaan pääsisi.

Joko saa lähteä kotiin? Väsyttää ja tylsistyttää. Nälkäkin jo olisi ja kirja ei maistu kovin hyvältä...

Päivämäärä:   12.3.13 19:33:23

No oon mie noitten elukoitten kanssa kyllä jääräpää ja päättäväinen. Oonkin monesti ihmetelly, että miks en pysty ihmisten kanssa samaan, vaan annan vaan muitten kävellä ylitseni ja yritän olla aina muille mieliksi, enkä osaa pitää puoliani ollenkaan. Paitsi tarpeeksi suututettuna, mutta siihen tilaan pääseminen kestää yleensä aika kauan...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.3.13 19:50:41

Taas olis raitista ilmaa saatu, melkosen paljon on lunta paikkapaikoin tuolla pelloilla ja metsässä, oikeen meinas hiki tulla kun siellä paino menemään...

Kauheen vaikeen olosia nuo teitin hevoset :) ei kai ne nyt kokoajan noin hankalia ole? varmaan tyhmä kysymys, mutku mää niistä mitään tiedä :D

Joko se paljastelu kohta alkaa? :D mä voin laittaa tuollasen nalle tiiserin alkuun...
https://www.youtube.com/watch?v=rzL4yC_MwpI

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 20:08:50

Oih, onpa meillä täällä sööttejä nallemiehiä ja kuuttipoikasia :)

Hörhökö luotti siihen, että tänä iltana viuhahdellaan? Sulla on tietenkin siellä popparit valmiina ja takalisto tiukasti sohvaan istutettuna. Vasen jalka naputtaa kärsimättömästi olkkarin lattiaa, notta noh noh, koskas se show alkaa?

No, ei tuoteta hörhölle ja muille uteliaille pettymystä. (Kaksi kärpästä yhdellä iskulla)
ruoste. Kuva, jossa MR:n sanoin "vähän kohinaa". Sopivan epäselvä kuva siis, ei paljasta koko totuutta ja saattaa jopa suojata tunnistamiselta :D

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   12.3.13 20:10:48

Etteks te nuku koskaan? :D

Piti ottaa pienet päikkärit kun migreeni vaivasi eikä olo ole vieläkään kauheen hyvä, joten palaan sänkyyn ja jatkan juttuja täällä sit kun taas on aikaa.

Päivämäärä:   12.3.13 20:11:42

Voi kun sie oot ruoste nätti!

Nyt vaan sitten muut vielä viuhahtamattomat kuvia kehiin, kun on oikein malliakin näytetty!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.3.13 20:13:47

Eivät hevoit aina ole tuollaisia. No, jotkut ovat, mutta onneksi ne eivät ole harrastelijoiden keskuudessa kovin yleisiä. Hengestään sellaisen kanssa pääsee jos ei ole varuillaan. Yksi putoaminen riittää jos huono tuuri on, siinä on helposti pää pirstaleina tai niskat naks jos nuppi edelleä tiehen tai kiveen mätkähtää. Aika paljon noille elukoille kyllä antaa anteeksi, koska ne ovat pohjimmiltaan niin jumalattoman upeita ja suloisia otuksia. Mies sen sijaan saisi varmaan aika nopeasti lapikasta jos rupeaisi haastamaan riitaa aina kun metsälenkille lähdetään :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.