Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 218

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:45:42

Tehdäänpä nyt vielä uus ketju valmiiksi, niin ei tarvi ihmetellä mihin mahtuis. Minski kiittää ja kuittaa. :p

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=914126&t=914126

Re: Sinkkujen topic 218

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   11.3.13 04:26:42

Kummallista, heräsin ihan ylipirteenä, vaiks eioo ees täysikuu :| No tulipa lueskeltuu... Kiltti oon minäki, liianki kiltti, enkä ees polta. Mutta kai sitä vois viä tunnin koittaa nukkuu, jos vaa nukahtaan sattus pian. Hyvää yötä ja myös Huomenta! :)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   11.3.13 07:08:23

Huomenta. Kuudelta tuli herätys, tällä kertaa nelijalkaisen uikuttajan toimesta. Vaan eipä haittaa, nyt on hommat jo hyvällä mallilla. Että hyvä näin:)

"Viihdyt hyvin itseksesi, anna asioille tilaa. Elämässäsi on jokin uusi vaihe, sinun kannattaa olla avoin uusille asioille. Uusi rakkaus odottaa kevään korvalla." Näin kertovat meikäläisen tähdet tänä aamuna. Eka lause on hyvä, tuohon viimeiseen en kyllä usko:)

Minä oon kanssa ihan kiltti. Se onkin jännä miten ihmisistä voi kirjoittelunsa perusteella kuvitella ihan toista. Livekohtaaminen voikin olla aika jännää ja järkyttävääkin. Joskus hieman pettymyskin. Usein tulee annettua itsestäkin kyllä lennokkaampi kuva kuin mitä todellisuus sitten on...

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   11.3.13 08:13:09

Huomenta päivää.

Aaaaa mulla hajoo pää ihan just! Tän biisin (Varoitus! Kukin avaa linkin sitten ihan omallavastuulla) kertsi rupes soimaan eilen illalla päässä, sen jälkeen kun olin lukenut kaverin vaimon tilapäivityksen facesta (olivat käyneet tyttärensä kanssa ko. artistin keikalla). "Hienointa" tässä on se että ko. renkutus soi edelleen mun päässä :\

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   11.3.13 08:14:50

Huomenia!

Herätys tuli pari tuntia sitten ja nyt kahvia koneeseen. Josko tästä jossain vaiheessa oikeesti heräis tähän päivään :)

Päivämäärä:   11.3.13 08:15:48

#Omalla vastuulla

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   11.3.13 08:22:34

Jysse,
kiitti biisistä,soi nimittäin nyt mullakin päässä :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.3.13 08:30:24

Huomenta! Täällähän on ollu taas illalla juttua niin ettei kaikkia jaksa ees lukea. Mulla oli varmaan joku raitisilmamyrkytys ja nukahdin sohvalle kesken leffan. Aamulla virkkuna ponkaisin sitten ylös jo ennen kuutta. Joku tuolla ikiä kyseli, minä oon 34.

Päivämäärä:   11.3.13 08:34:20

Robin on ihan uuu-uuu, mutta silleen hyvällä tavalla:)

http://www.youtube.com/watch?v=oWyjsEMq74g

Tääkin on aika mahaa kutkuttava:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.3.13 08:38:36

Erittäin aurinkoista huomenta kalakukkolandiasta :)

Mä heräsin tänään hymyillen :D jo on aikoihin eletty. Tänään olis melko paljon kaikkee tekemistä mut jospa sitä sais kaiken tehtyy, eikä sitä sit tiiä mitä illemmal sit on ohjelmaa.

Mä en ees aio avata tota Jyssen linkkiä, tyydyn radioon :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 09:30:07

Mä heräsin, en hymyillen enkä suu mutrussa. Lunta tulee vaakatasossa, tekis mieli mennä takaisin nukkumaan. Kännykkä on ollut karkuteillä illasta asti ja oli pakko avata läppäri kellonajan tarkistamiseksi. Nythän on aamu. Höh.

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen, ja uu uu se on sun näköineen... Kiitti Jysse. Mitä luulet, että tyypit tekevät jost postaat linkin ja sanot "älä klikkaa tätä?" Kiva korvamato.

Vaihtoehtomato. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 09:33:45

Huomenta...eka kupponen kahvia juotu...ja toista hakemaan..uutisien selausta ja vois tulet laittaa johonkin aamustakin..ois kyl nukuttanu mut joku herättää varmasti silloin kun ite haluaa nousta...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.3.13 09:45:39

Buenos dias! Täälläkin tuli lunta taivaan täydeltä, kun ulkoistin hevosia. Koiran lenkityksen aikana keli muuttui sitten ihan täysin, ja nyt täällä on sellaset postikorttimaisemat, aurinko paistaa :) Tänään on ehdottomasti ratsastettava tuo pomppiva lihapulla, ennen kuin sillä kilahtaa. Mutta sitä ennen on suoritettava muutama kirjallinen tehtävä internetin ihmeellisessä maailmassa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 09:48:41

Aurinko paistaa täydeltä taivaalta..jospa sitä alkais mattoja kannella jossain vaiheessa pikku hiljaa ulos...ja siivoilis ajan kuluks ennen reissua...vois jättää puhtaan kodin sit kaverin hoitoon siks aikaa....ei ois kun pommin jäljiltä...mie haluisin kans ratsaille mut ehken keväämmällä sit tai kesä kuumalla...nyt ei oikein oo ollu mahdollisuuksii lähtee ratsaille......kyl kun lapsonen ollu viikonlopun täällä ja sil oli pe ja la kavereita niin sotku on sen mukainen kyl...koirakin pihalla haukkuu jotain hiirusia lumen alta...kova niitä metsästää ainakin on....

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   11.3.13 10:05:27

Huomentapäivää, tuntikaupalla oltu jo töissä, taitaa olla normimaanantai... Nokka vuotaa, sormeen sattuu, olkapää sökö, lunta tulee ettei eteensä näe...
Onneks täl viikkoo ei tartte yötämyöten olla työmaalla...
Kyllä viikko vois alkaa suoraan tiistaista, maanantait on aina niin ankeita :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 10:15:07

Ai niin. Huomenta, ja hymy päälle :) Pari kahvikupillisen jälkeen suupieletkin alkavat likkua ja kipuavat onneksi ylöspäin. Kohmeinen nokialainenkin löytyi kylmästä autosta. Se tuntuu tykkäävän pakkasesta ihan yhtä paljon kuin minäkin; ei kovin paljon.

"Leijona
Pidä kiinni todellisuudentajusta, olet ollut hieman altis asioiden vääristelylle. Taloudellinen tilanteesi on hieman erikoinen, huomiota vaativat kiinteät kulut."
Ny loppu satuilu :P

Päivämäärä:   11.3.13 10:17:28

Jysse,
kiitti biisistä,soi nimittäin nyt mullakin päässä :D

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen, ja uu uu se on sun näköineen... Kiitti Jysse. Mitä luulet, että tyypit tekevät jost postaat linkin ja sanot "älä klikkaa tätä?" Kiva korvamato.

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo :P Kiitti ruoste tosta kertsin lainauksesta, juuri kun olin päässyt tosta eroon niin eikös se ruvennut soimaan uudestaan päässä. Aaaargh! Ei jeesaa ees toi sun linkkaama korvamato, Robin töh ultimate earbug...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 10:17:45

toinen kupponen auttaa kyl jo uuden viikon alkuun jos viel yhden ottais lisää...takassa tulet ja siivoilu suunnitelmia tehty :D tosin suunnittelu vaihees vasta mut toteutus alkakooon kun kahvia napa täynnä

Päivämäärä:   11.3.13 10:32:00

Täällähän oli taas ikäkyselykin...
35 vee uros varsinais-suomesta
nimimerkki vaihtelee näköjään maasturihörhön ja hörhönallen välillä, mut hörhö ku hörhö :)
Löytyisköhän kaupungilta jotain hyvää ruokaa...
Hyvä ruoka, parempi mieli :)

Päivämäärä:   11.3.13 10:33:16

Mitäs mie eilen totesinkaan niistä mun periaatteista, niin näköjään tämän päivän horoskooppi vahvistaa tuon asian =D

"Unohdat jonkun asian, ehkä on parempikin niin. Sinun täytyy pitää mielessäsi periaatteet, niiden kanssa on elettävä. Jokin taloudellinen huoli väistyy mielestäsi. "

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 10:40:52

http://tinyurl.com/am375oc
Hörhölle ja muille piristystä kaipaaville :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 10:45:50

Periaatteita on hyvä olla...itselläkin niitä,mut ei liian tiukkoja sellaisia..joustaa niistä pitää,mut..mut...nooo kyl tietyt ihmiset huomaa sen et periaatteita myös muilla on..ja silloin on jopa liian myöhäistä antaa periksi omista periaatteista....

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.3.13 10:49:32

Ihana linkki ruoste, piristi kyllä. :) Mun horo sanoo "Et vakuutu erään sanoista. Ne kuulostavat enemmän sanahelinältä kuin loppuun asti ajatellulta ketjulta. Hän juoksee asioiden edelle eikä näe sokeita pisteitään."

Täytyy sanoa että tämä ehti jo tapahtua ennen kuin luin koko pätkän. Eli exä soitti, siinäkös soitelkoot, minä en enää tuohon lankaan mene, puhua se osaa kyllä mutta siihempä se jää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 10:52:48

Mulla on ainakin sellainen periaate, että maanantaisin ei oo pakko jos ei haluu. Tänäänkään ei ole pakko vaihtaa hupparia ja lökäreitä mihinkään siistimpään ja tukkakin saa sojottaa vähän miten sattuu, koska juuri päätin niin. En aio edes yrittää olla reipas ennen iltapäivää.

Muuten peritaatteet ovat perseestä, jos niistä ei tarpeen vaatiessa voi joustaa. Etenkin periaate, jonka mukaan maanantaisin rukataan vkl aikana repsahtanut ruokavalio kuntoon, on ihan syvältä. Maanantai vaatii kyllä jonkinlaisia herkkuja, muuten sen vaikutus jatkuun seuraavaankin päivään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 10:54:01

Hyvä Hoo, tiukka linja. Tuo on periaate, josta kannattaa pitää kiinni :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.3.13 11:15:29

Ugh. Istuva Härkä. Jos lounaalle lähis.

Joo ei tehä mitään maanantaina, haittaaks vaik on töissä eikä tee mitään? :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 11:16:52

Ei haittaa jos ei maanantaisin tee töissä mitn..se on jopa sallittua...niin kun perjantaisinkin :D :D

Päivämäärä:   11.3.13 11:31:21

Nyt on taas aamun kiintiö pyllymäkeä pikkutytön kanssa täynnä:) Hirvee holotna pihalla. Mikshän nykyisin aina tuulee? Vai onko tämä vaan niin tuulinen paikka ja muualla on tyyntä?

Täällähän on aika samanikäistä porukkaa kirjoittelemassa. Mie kirjoittelin tänne joskus tuossa viime kesänä ja syksynä aika paljonkin. Mutta sitten tuli passiivinen vaihe:) Mulla menee tämä nettiriippuvuus silleesti aaltomaisesti. En tiedä sitten olenko nyt siellä aallon harjalla vai pohjalla:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.13 11:34:16

Helou sinkkulaan:)!
Niina, meillä on sama horo, tuo viimeinen lause kuullostaa kyllä aivan soinnilta korviini:)!!
Ehkäpä se iso hankinta viimein toteutuu;)....

Päivämäärä:   11.3.13 12:21:03

Valkosipuliperunoita ja uunimakkaraa... Kyllä ruualla on ihmeellinen vaikutus :) ja se on nii hyvääki :D

ruoste: on se kumma jos ei ropellihattuorava piristä :)
Mää laitoin yks päivä ruosteelle sposti viestiäkin, mut tais mennä suoraan roskakoriin :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 12:23:51

Savustettua kuhaa ruokana oli tuossa....neiti päikkäreille ja ite sit vähä siivous hommia sillä aikaa.......................................................................

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 12:24:29

Teletappiaa! Oootahan vielä 5 min... :)

Päivämäärä:   11.3.13 14:25:03

Hyvin ansaittu kahviTUNTI... :)
Pakko pitää ruoste jännityksessä iltaan asti, kun täl puhelimella mitään saa aikaseks...
Eikä ole edes pullaa kahvin kanssa, ihme työpaikka kun ei alaisista yhtään pidetä huolta... :)

Päivämäärä:   11.3.13 14:32:51

Uuh, iihhana somelainen muija on palannut ratsastamasta ;) Oli vähän liian helppoa tänään, kun ratsu ei edes yrittänyt karkuun, eikä temppuillut koko reissun aikana muutenkaan; omituista. Melkein kaks tuntia meni tien päällä, ja suurimman osan ajasta istuskelin varmaan puoliunessa silmät kiinni auringosta nautiskellen. Oli ihanaa, tämmöstä lisää <3

Päivämäärä:   11.3.13 14:38:04

Joo Niina, kerro toki lisää, vaihdetaanko? :D Täs olis tätä konttorityötä (kuten näkyy) eikä edes heppitalli pelasta näivettymiskuolemalta :p

Päivämäärä:   11.3.13 14:48:27

Pakko linkittää, oli niin loistava, susikeskustelusta bongattu:

http://kuvaton.com/browse/25726/whos_afraid_of_wolves.jpg

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 16:18:31

Morjensta nyt tännekin, vaikkei tässä mitään ihmeempiä turistavana olekaan.

Uus walking dead taas katseltu ja kylläpä noi jaksot etenee jotenkin vauhdilla, kun ei tätä kautta ole enää jäljellä kuin kolme jaksoa. :o Sitten saakin taas odotella, mut onneksi loppukuusta alkaa taas game of thrones. Sentään jotain odoteltavaa sitten taas sarjarintamallakin.

Päivämäärä:   11.3.13 16:24:58

Moi Minski :)

Mun it-guruni joka aina tuo mulle noi sarjat on lomalla, joten nyt on pahasti rästissä sekä walkkeri että superi :(

Ja eilen jäi se Kostokin nauhottamatta, mistäs ihmeestä sen pierasen, Ubuntulle ei kotiin saa silverlightia, duunikoneelle en saa asennettua sillä meillä it-osasto hallinnoi kaikissa koneissa käyttäjänä. Eli vähän nyt pitäis keksiä hyvä perustelu että miks tarviin silverlightin duunikoneelle :D Olis voinu katsomosta kattoo sen...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 16:37:54

No morjensta mission. Pitkästä aikaa :D

Nii linuxin kanssa on vähän noita ongelmia, kun tietokonemaailma on kuluttajien näkökulmasta niin täydellisesti windowsin ympärille rakennettu. Linuxillekin olis vaihtoehtoinen ohjelma tohon, mutta se ei toimi katsomossa, kun ne käyttää kopiosuojausta.

Voisit tietysti asentaa siihen sun linuxiis virtuaalisen windows xp koneen joko vmwarella tai virtualboxilla. Jos sulla on siis xp asennusmedia jossain. Sitä voi pyörittää ihan linuxin päällä ja voisit sitten sillä katsella ohjelmia katsomosta. Tietty jos sulla on vanha kone, niin toi voi olla vähän raskasta, mutta kyllä noita nykyaikaisilla koneilla pyörittää helposti samaan aikaan.

Tai sitten sanot sille sun nörtilles, että tekee ton jos toi noi pari edellistä kappaletta meni yli hilseen. :D

Onkos naisilla muuten yleensäkin joku tollanen oma hovinörtti, joka auttaa naisen aina pulasta? Ilmankos mulla ei olekaan tilausta, kun naiset on tollee ulkoistaneet tonkin palvelun. =)

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   11.3.13 16:41:23

Hitto ku te kirjotatte niin paljon ettei perässä pysy :D

Ex poikkes hakemassa loput tavaransa eilen ja saatiin siinä kunnon riita raha-asioistakin aikaseks.
No nyt on se soppa loppuun kaluttu ja hyvä niin.

Joku tääl kyseli et mistäpäin yms. tietoja, niin Pirkanmaalta ja ikää pikkusen päälle 30-v.
Ja en kyllä etsi mitään seuraa nyt, kunhan kirjottelen joskus kun työkiireiltä ennätän tänne jotain, jos se sopii? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 16:50:18

Marilyn: Ai että sellanen tarina siellä. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että oot aika helpottunut tosta, kun toi saatiin pois alta ja voit alkaa katselemaan paremmin tulevaan. Ja kyllähän täällä saa muutenkin kirjoitella. Ei kait täällä mitään sen ihmeempiä sääntöjä ole ainakaan mun tietääkseni ollut. Ihan kirjoittelun ja keskustelun kannalta mäkin oon tässä höpissyt, vaikkei sitä tietysti koskaan tiedä.

Heitetään nyt tää lista taas tähän, johon on perinteisesti saaneet halukkaat lisäillä itsensä niin on vähän jotain käsitystä siitä ketä täällä oikein pyörii.

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 22v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Päivämäärä:   11.3.13 16:55:20

"Tai sitten sanot sille sun nörtilles, että tekee ton jos toi noi pari edellistä kappaletta meni yli hilseen. :D"

-Tämä :D

Mut se ei nyt auta kun on siel lomalla... Tähän vois melkein auttaa äityli, se seuraa kostoa joten soitan sille että ei saa poistaa kun nauhottivat sen, katon joku pvä kun viitsin raahautua niille :p

Mun it-nörtti vihjas että ubuntuun pitäs olla tullu tai kohta tulossa uusin versio johon kuuleman mukaan sais vissiin myös silverlightin, js nyt oikein muistan... Loman jälkeen töihin se parka joutuu :p

Joo pakkohan se on sinkkuneidilläkin olla tommonen it-nörö, tää oma on niin hyväsydäminen että hakee mulle noi sarjatkin ja kiikuttaa dvd:llä kun en osaa ite ja toi mun onneton miniläppäri+pätkivä soneran 3g ei senkään mielestä todennäköisimmin tuota ku harmaita hiuksia vaikka näyttäski miten ne voi hakee netistä, ja tosiaan jos ton saa pahimmillaan buutata parin minuutin välein ni eihän se mitään hae :D Liittymä vaan on niin hiton halpa etten oo taipunut vielä hakemaan kiinteetä nettiä w-lanilla, toi on sisäänrakennetulla "mokkulalla" eli ei mikään varsinainen mokkula, kytkyllä hommattu ja kun kone on maksettu omaks niin mun netti maksaa niin vähä et vaan joka toinen kk tulee lasku, se 25egee.

Onneks tääl duunissa on noita niin paljo että jos tää frendi ei hoitais noita tos vasurilla aina välil niin lahjoisin ihan bissellä jonkun muun siihen hommaan, ihan satavarmasti onnistuis :)

Päivämäärä:   11.3.13 17:10:45

Hah, vai kaikilla hovinörtti.. :D Mä saisin töis nörtteillä linuxin kimpus niiiiii paljo ku tykkää, mut jonku verran kuitenki jopa täytyy.. Vaan annan gurujen mieluusti puuhata vaativammat jutut ja itelle riittää vähempikin määrä komentorivillä :D

Oi mä kyllä arvostan miestä joka kotitöinä hoitaa niin nörtteilyt kuin viihde-elektroniikankin!!! Itte teen vaan sen mitä on pakko :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 17:10:48

Mission: Ai sulla on miniläppäri. No ne ei kyllä oo mitenkään hirveen tehokkaita, mut ehkä se xp saattais silti nippa nappa toimia siinä. Voipi kyllä olla, että tehot loppuu kesken. Niin ja linuxissa noi mokkulat on aika takkuisia kapistuksia huonojen ajureiden takia, joten veikkaan että sekin tekee tosta yhteydestä niin nihkeesti toimivan. Ja siis mokkula nyt on vaan sellainen kansankielinen nimitys 3g/4g modeemille, että periaatteessa mokkula se on sekin mikä siellä koneen sisässä on.

Mut aika huono niillä mokkuloilla on mitään latailla, kun ne on niin hitaita, että sikäli hyvin neuvonut se sun it-nörös. Ei siitä oikein mitään tuu tollasella yhteydellä. Aika kiltti kaveri kyllä, kun tollee sulle sarjoja polttaa levyille ja kiikuttaa. Mitenkäs sä sitä oikein lahjot ja tunnet sen? :D

Tässä on vähän lisätietoa tosta linuxin katsomo ongelmasta.

http://linux.fi/wiki/Katsomo

Päivämäärä:   11.3.13 17:12:38

Mission -> voithan sä mennä nyt sitten Minskin pakeille ton "ongelman" kanssa, kun sun oma it-nörtti on kerran lomalla... Kuulostaa siltä, että se osais kuitenkin auttaa, ja tulis vähän niinkuin kaksi kärpästä sitten yhdellä iskulla :p

Mulla ei oo mitään omaa it-nörttiä, ei edes tuttua sellasta. Mie vaan yritän pärjätä itsekseen, ja jos netti toimii, niin etsin sieltä neuvoa. Seuraava osoite on aina äiti, ja jos ei sekään osaa auttaa, niin sitten soitetaan jonnekin tukipuhelimeen. Ei ole onneksi tarvinnut monesti tuollaisiin turvautua, mutta kerran tää Samsungi meni kyllä semmoseen tilttiin, että ei auttanut edes valmistajan tukeen soittaminen. Omin avuin oli sekin ongelma selvitettävä, ja sehän sitten selvis, joskaan ei ehkä ihan silleen, miten olisin toivonut. Vähän hävis tietoja ja kaikki ohjelmat piti asentaa uudelleen, mutta niin vain sain koneen toimintakuntoon :)

Päivämäärä:   11.3.13 17:27:11

Minski, siin on ollu windowsia eri versioita kyllä. Aluks oli, ja yhteys pelas mutta itse kone sai kohtauksia, sekoili ihan huolella ja oli ihan täys etana. Sitten prakas jossain kohtaa yhteydetkin. It-guruni sitä fiksaili aikansa ja sai sen sekoilun loppumaan mut yhteys pelitti vaan niillä kotona, täällä töissä, ei mun kotona. Sonerahan siihen on tietenkin syynä, en ikinä jaksanu soitella ku ne tuskin kuitenkaan mitään tekee asialla. Netin hajoilu alko tasan kun alkoivat kaivamaan valokuitua alueelle... Sitte tohon laitettiin ubuntu, ja onhan se nyt niin törkeen nopee! Yhteydet pätki yhä, sille tehtiin vaikka ja mitä ja edelleenki muualla toimi ja kotona ei. Sit yks kerta se vaan loppu se pätkiminen, rupes toimii ihan loistavasti! Onhan se ihan selvä et sonera syypää. Nythän tos joku aika sit se pätkiminen alko taas, vähitellen hiipu, nyt enää kerran illassa tarvii buutata. Oiskohan noi ajurit syypäänä siihen että kone tarvii buutata kun netti putoaa, se ei tule enää pyytämällä takas mutta buuttaamalla heti...

Eli ubuntua en enää vaihda. Yhteyteen tarjos sonera yks kerta tossa tyrkkypisteessä mokkulaa, en halunnu, sit aaattelin et no, jos se toimis paremmin, ni kas, kun mokkula ei toimi ubuntun kanssa. Niin väittivät. Ja mähän en enää windowsia ota ku ei toi kykene siihen. Se ero kai tossa on et tolla sisäänrakennetulla toimii kyl ubuntu jos vaan sonera on kartalla. Joku muukin ero oli, en muista enää mikä...

Jaa ettei sitä katsomoa sit tost noin vaan katella tuleisuudessakaan... no jos hommais sen digiboksin ni en mä tarvii, taidanpa laittaa aikkarille palautetta silti...

Tää meitin guru on täältä töistä, mutta se on kyllä ihan oikee kaveri nykyään eikä pelkkä työkaveri, tunnettu 7v, kyläilty puolin ja toisin ja vapaa-ajalla muutenkin joskus nähdään, on myös onnellisessa parisuhteessa eli ei ole ns. "sosiaalisesti" lahjottavissa :D Se on vaan niin kiltti :) tietty mäkin autan jos joskus on jotain mis voin auttaa, oon heittäny jonneki jos tarvinnu autokyytiä jne, mutta harvemminhan se mitään tarvii, on niin vaatimatonkin.

Päivämäärä:   11.3.13 17:30:00

*maikkarille... Ja ne pari muut typoo... no niin...

"Mission -> voithan sä mennä nyt sitten Minskin pakeille ton "ongelman" kanssa, kun sun oma it-nörtti on kerran lomalla... Kuulostaa siltä, että se osais kuitenkin auttaa, ja tulis vähän niinkuin kaksi kärpästä sitten yhdellä iskulla :p"

Haha :D Hyvä idea kylläkin :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 17:46:36

Jokupoku: Helpottaahan toi elämää, kun voi tollee arjessa hyödyntää omaa ammattitaitoaan molempien eduksi. :) Mä oon kyllä aina ihan mielelläni hoitanu noi hommat ja neuvonut kaikenlaisissa tollasissa hankinnoissa. Ihan jo senkin takia, että monesti jos antaa vaan olla, niin jossain vaiheessa rysähtää ja sitten on kriisi päällä ja liian myöhäistä tehdä enää oikein mitään ilman jotain pidempiaikaisempaa elvytystä ja tiedostojen metsästystä. :D

Niina: Haha, tää on taas niin tätä. Heti kun avaa suunsa ja antaa jotain vinkkejä, niin ollaan kiikuttamassa laitetta syliin. :D Sä oot nyt vähän niin kuin ottanut kessun paikan tossa patistajan roolissa.

Kyllähän noista jotenkin selviää, jos on sitkeä ja jaksaa kaivaa tietoa. Mut aika helposti voi sitten kyllä saada lisääkin tuhoa aikaan, jos ihan nopalla vetää. Monesti on niinkin, ettei sitä juttua voi enää korjata menettämättä mitään.

Mission: No juu windowsissakin on tietty omat ongelmansa, mutta ajurituki on aina ollut linuxia parempi kaikille laitteille. Sen takia noi mokkulat toimii niissä paremmin, jos kaikki on muuten kunnossa. Mokkulat on sitten vaan muutenkin aika huonoja toimimaan, niin ei mikään ihmekään jos sen kanssa on silti ongelmia. Vaikka on niitä linuxillakin jotain toimivia juttuja kuulemma, mut aika useesti toi toimiva tarkoittaa sitä, että oot joku sellanen kunnon kärsivällinen säätäjä, joka jaksaa viritellä komentoriviltä ties mitä ja metsästää oikeita paketteja sinne sun tänne. Mulla ei ainakaan riitä mielenkiinto ja kärsivällisyys tohon ja siksi en linuxia kotona käytäkään muuten kuin virtuaalikoneena.

Mut voihan sen saada toimimaan jotenkin, jos on sellanen kova ja kokenut linux virittelijä. Mä en ole oikein koskaan ton takia ottanut linuxia omakseni, vaikka se joissain tapauksissa puolustaakin paikkaansa.

Kiltti ja hyvä kaveri sitten tosiaan. Ja selkeesti hyvässä suhteessakin, kun ei sen parempi puolisko oo tosta ottanut mitenkään nokkiinsa. :)

Päivämäärä:   11.3.13 17:53:09

Minski, arvostan! :) Ja samaan hengenvetoon tuskailen, kun pitäs joku hyvä ohjelma löytää, jolla vois metsästää tyttären koneelta kadonneita valokuvia ison kasan... ja sitten uppoutua aiheeseen kyynärpäitä myöten. Byhyyyy, mä vaikka silittäsin paitoja ison kasan jos joku muu tekis ton.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 18:09:37

Jokupoku: Mä voin sen verran auttaa, että kannattaa ladata hirens boot cd. Siinä on kaikenlaisia hyödyllisiä työkaluja ja iso kasa erilaisia mm. just tohon valokuvien kaivamiseen erikoistuneita ohjelmia. Recovery Toolsin alta löytyy vaihtoehtoja.

http://www.hiren.info/pages/bootcd

Täältä voit ladata ton levykuvan.

http://www.hirensbootcd.org/download/

Ja sitten poltat sen joko cd-levylle tai mounttaat vaikka virtual clonedrivella, jos ei satu olemaan tyhjiä levyjä.

http://www.slysoft.com/en/virtual-clonedrive.html

ps. Nyt kun mulla on toi monitoimikone, niin mustahan tulee varsinainen leipuri hiivakin, kun alan vääntämään kunnon taikinoita sillä. :D

Hiukan kyllä sylettää, kun sain tänään tilaajanlahjana tollasen aurinkokennolla latautuvan akun, missä ei ole mukana edes micro usb adapteria, mikä on nykyään melkein kaikissa uusissa puhelimissa se latausliitin. Siinä on vaan toi vanhempi mini usb, millä mä taas en tee mitään, että aika kiva kun en tee tolla akulla nyt mitään. Varmaan toi adapterikin kiva ettiä jostain liikkeestä järkevään hintaan. Tää on niin mun tuuriani taas. :D

Päivämäärä:   11.3.13 18:11:23

Ubuntu on erittäin toimiva miniläppärillä hooteenettiä varten :) Mutta en kyllä muuten oo oikein saanu tota linuxia tarttumaan itteeni, kun tietotekniikka on mulle jotain sellasta mikä ei kiinnosta ja on tyylliin "laittakaa joku kuntoon ni voin leikkiä mitä haluan", niin jos just just osaa sen windowsin sentään käynnistää ni ei huvita opetella mitään uutta :p Eli jos joskus hommaan kunnollisen koneen ja liittymän niin sitten tulee takas windows heti. Ainoa mikä tökkii on itseasiassa juurikin toi käynnistäminen, siks tykkäänkin tosta ubuntusta kun kone käynnistyy kymmenessä sekunnissa. Windows kun on tommonen "paina nappia, keitä teetä, polta tupakka, syö aamiaista, vie koirat, tarkista,"asennetaan päivityksiä 3/3256, ok..." ;p

Oishan se sairaan siistiä kun kotona ois oma it-guru, voi vitsi :D toi ubuntu oli muuten hyvä, kun ihmettelin et miks toi "word" mikä siin on ei tallenna mitään, ja sit menin sitä taas ihmettelemään ja joo, tallenna nimellä, no tonne kansioon, ja missään ei ihan oikeesti oo että "tallenna". En vaan hiffannu sit millään. No hitto, piti vaan painaa enteriä :D ei jeesus, jotenkin se logiikka siinä oli niin käsittämätön et hohhoijjaa :D Ovat "vähän" lyhentäneet sitä windowsia "haluatko varmasti tallentaa/poistaa, ihan varmasti, aikuisten oikeestiko? ai kokonaan? no jos ihan oikeesti haluut niin etsi vielä muutaman kerran jostain tallenna/poista nappi niin kysyn nää samat uudestaan" :p

Onneks mun ei tarvii sen vaativimpia asioita tehdäkään, töissäkin olen jo oppinut että multitasking ei ole koneen leipälaji, yksi excel kerrallaan niin ihan hyvä tulee :p

Olisin varmaan kivikaudella jos ei mulla olis kavereita :D Uus puhelin pitäs vaihtaa kesällä ja nyt jo hirvittää, en ton nykyisenkään sovelluksiin viitti ees piipahtaa ja mobiilidatakin on varmuden vuoks kokoajan pois päältä... Tosin oon varmaan maailman ainoo jolla ei IKINÄ tilttaile puhelin, kaikki muut valittaa ja aina sanon että te vaan leikitte niillä liikaa, pitää vaan puhua puheluita ja laittaa tekstareita, eikä hifistellä niiden luurien kans, ei ne kykene ;)

Päivämäärä:   11.3.13 18:14:59

Heei, tää duunipäivän jämähän meniki rattosasti tässä, täältähän vois jo häipyä! Kun tulin vähän myöhään töihin (arvatkaa miks) niin eihän sillon enää loppuillasta lasketa jos puol tuntii aikasemmin lähtee, eihän? Ei, meen kauppaan, tuun sit joskus :)

Päivämäärä:   11.3.13 18:23:44

Sori Minski (ja Mission)! Mie teen mielessäni tuota samaa kaikkien elokuvien ja tv-sarjojen tyypeille, kun huomaan niitten välillä jotain kemiaa tai kipinöintiä; vaikkei se ehkä tuommosissa käsikirjoitetuissa jutuissa mitään autakaan. Mutta aika usein niissä ne tyypit sitten lopulta pariutuu, kunhan ensin aikansa taistelevat vastaan tai välttelevät toisiaan. Ja sitten Niina on onnellinen :) Ai minäkö muka katson liikaa romanttista hömppää, en ollenkaan ;) Mutta jollain tavallahan se romantiikannälkä on tyydytettävä, kun ei omassa elämässä tapahdu mitään. Taitaiskin olla huomenna Ylpeyden ja ennakkoluulon vuoro... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 18:24:29

Mission: Juu, just tollaseen käyttöön se on hyvä, kun noita linux paketteja on saatu yksinkertaistettua aika paljon ja niissä tulee jo mukana kaikki perusjutut. Ei tarvi kuin oikeastaan käyttää ja kaikki päivitykset ohjelmiin tulee keskitetysti parilla klikkauksella. Mäkin laitoin ton takia vanhemmille ubuntun koneeseen, kun ei ne tarvi mitään ton ihmeellisempää. Tosin ei ne silti uskalla sitä konetta käyttää, vaan ovat aina täällä silloin kun on pakko tehdä jotain tietokoneella. :D

Mut se käyttölogiikka on vaan erilainen ja vaatii hiukan totuttelua vaikka ei tekiskään mitään ihmeellistä. Tai siis totuttelua lähinnä siksi, kun melkein joka paikassa on kuitenkin windows koneita ja useimmat on niin tottuneita käyttämään niitä. Vähän sama mäkkienkin kanssa, vaikka ne sitten sopiikin hyvin just niille jotka näpertelee ihan perusjuttujen kanssa ja vaan käyttävät tietokonetta, eivätkä halua ylläpitää sitä mitenkään. Windows vaatii vähän semmosta perus ylläpitoa, että se pysyy kunnossa. Vaikka tietysti noi uudet windowsit alkaa olemaan tonkin puolesta aika mutkattomia.

On noita palveluksia kyllä ihan mieluusti otettu vastaan, kun on ollut jotain tollasta ongelmaa tietokoneen tms. laitteiden kanssa. Tietokonehuollot on aika kalliita paikkoja ja se palvelu ei oo kovinkaan yksilöllistä tai sellaista "jokainen asiakas on tärkeä" tyyppistä. Just vaikka nää "tietokoneen vuosihuollot". Tehdään vaan joku perussetti kaikkiin. :D

Mä taidan pistää kahvia tulemaan. :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.3.13 18:44:08

Morjensta vaan, ja niin lopen kyllästyneenä tähän yksinoloon teroitan että minulle kyllä seura kelpaa :DD pitäis varmaan tällätä s-postiosoitekin tuohon näkyville, mut emmä vaan jotenkaan usko et täältä kukaan kiinnostuis kun aina tulee vuodatettua ne kaikki karseimmat "ohoh söin taas suklaata ja painan tonnin"-päivitykset.

Töissä oli hirveä päivä, hyi. Päätä on särkenyt aamupävästä asti, hyi. Kohta apteekkiin ja taidanpa hakea jotain hyvääkin, sen oon nyt ansainnut. Ja kerta Täykkäritkin tulee tänään niin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 18:46:30

Niina: Heh, vai niin. :D Mut edelleen se kannattaa muistaa, että netti on netti, eikä siitä voi vielä päätellä miten sitten oikeasti kipinöis vaikka juttu luistaiskin netissä. Varsinkin nyt kun oon täälläkin ollut jo melko pitkään ja varmaan luonut jo kaikenlaisia mielikuva itsestäni ihan tahattomastikin mitkä johtaa varmasti harhaan. Mielikuvitus täydentää helposti virheellisesti puuttuvat palaset, koska se näkee sen mitä haluaa nähdä. Vaikka kivahan se tietysti on, jos musta on jäänyt pääsääntöisesti hyvä kuva. :)

Ja edelleen sille on kyllä ihan syynsä miksi en etene kenenkään kanssa nyt suhteeseen. En vaan niistä välitä niin tarkkaan täällä höpistä, koska ne on mun yksityisasioita joista en ole tilivelvollinen. Tiedän kyllä, että sen takia menetän varmasti monia juttuja mitkä olis kannattanut katsoa loppuun asti kuten olen jo menettänytkin, mutta minkäs teet. Joskus pitää tietää omat rajansa ja kyllä mä yleensä aika hyvin osaan suuni avata, jos haluan tehdä lähempää tuttavuutta. Koskettavaa kuitenkin, että täällä ollaan niin avuliaita ja kannustavia. =)

Päivämäärä:   11.3.13 18:52:23

Kiitoksia Minski vinkeistä! :) pitääki koittaa kattoo noita ja perehtyä, heti kun kerkiän.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 19:05:49

pauke: Mun mielestä toi "ohoh söin taas suklaata ja painan tonnin" linja on erittäin hyvä, koska se antaa paljon inhimillisemmän ja totuudenmukaisemman kuvan naisesta. Mua ainakin päinvastoin kiinnostaa just tollaset jutut ja sellanen liian kiillotettu pinta herättää vaan epäilyksiä.

Sitä mä oikeastaan ihmettelen, että kun täällä tuntuu olevan kaikilla niin paljon annettavaa ja intoa seurusteluun, niin miten ei kaislikossa suhise enempää. Tai no mistäs sitä tietää vaikka suhisiskin, kun melko monella on noita sähköposteja näkyvissä. Eivät vaan täällä myönnä mitään. :P

Jokupoku: Ole hyvä vaan ja eihän tosta nyt niin vaivaa ole, jos vähän auttaa siihen suuntaan mitä itse tekis. :)

Päivämäärä:   11.3.13 19:27:42

Ai kuin siistii, mäkin voin sit ihan suoraan myöntää että tälle päivälle kaavailtu armeijakuri loppukevääks on siirtynyt :p Syön croissanttia ja otan karkkipussin mukaan sohvalle, josta en hievahda ennenku tarvii viedä rakit uudestaan pihalle ;)

Jee, oonki vaan inhimillinen :D

*ruoskii itseään koska ei lämmitä kyllä yhtään koko ajatus typerästä inhimillisyydestä joka ei totisesti laihduta :/ *

Päivämäärä:   11.3.13 19:42:11

Mutta mulla on ollut tänään oikeesti hyvä päivä, myös kuntokuurin suhteen. Paitsi että taisin jossain välissä eksyä Ben&Jerry -purkille :p Mutta aamulla hölkkäiltiin koiran kanssa, päivällä kävin ratsastamassa (joskin nukuin vaan puolet matkasta arskaa ottaen) ja alkuillasta vielä käveltiin koiran kanssa :) Ja nyt on iso väsy ja naama ihan punainen kaikesta ulkoilusta. Mutta tällaisia päiviä tarvittas ehdottomasti lisää, ainakin jos vaa'alta kysytään =D Nyt voisin vielä vaikka vastaanottaa muutaman ihana viestin naamakirjaan, niin se jotenkin kruunais tään päivän, olkoonkin sitten vaan sitä virtuaalielämää ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 19:44:35

Taitaa olla meillä pari-kolmekymppisillä vähän korkeampi kynnys yhteydenoton suhteen, kenellä mistäkin syystä. Suosittelen silti, pauke, sen säpon lisäämistä - mistä sitä tietää, vaikka joku juttujasi uteliaana lukisikin muttei halua tänne sekaan kommenttia heittää. En usko, että taustalla on kovinkaan kiivaasti käyty kirjeenvaihtoa (mitään viestitulvaa on siis turha odottaa :D), mutta mitäpä niitä yhteystietoja piilottelemaankaan, jos kerran oikeasti haluat tutustua ihmisiin. Mä menin vuodenvaihteessa paljastamaan sähköpostini, vaikka sitä ennen olin tyytynyt turisemaan ihan anonyymina, enkä katsonut sen jälkeenkään tarpeelliseksi sitä piilottaa. Kokonaista kaksi ihmistä on mulle tähän mennessä lähettänyt säpoa. Se on kaksi enemmän kuin odotin, sillä olenhan vähän väliä täällä isoon ääneen vikissyt, että hyii ihastuminen on kamalaa ja rakastuminen ihan hirveetä, en tahdo, ja reffelle en nyt ainakaan ala ja oma seura paras seura ja sitä rataa. :P Uteliaisuus on kuitenkin tervettä ja uusiin tyyppeihin tutustuminen mukavaa puuhaa, vaikka sitä elämän suurinta rakkautta ei sitten loppujen lopuksi löytyisikään. Mun elämässäni on kuitenkin aina tilaa uusille tuttavuuksille, kavereille ja ystäville (ja jopa niille kipinöille). :)

Sinkkujen höpinätopa tämä kai alkujaankin on, vaikka seuraa on saatettu hakea siinä sivussa. Korostan nyt kuitenkin tässä vaiheessa, että jos joku oikeasti haluaa ottaa johonkin ihmiseen yhteyttä, edes vähän, edes salaa, niin hitto tehkää se. Yksi pieni kiva viesti voi olla vastaanottajan päivän piristys ja pelastus :)

Voiko noi alkuillan höpötykset skipata, puhuttiinko täällä muustakin kuin tietokoneista? Ennen olin ihan näppärä noiden vehkeiden kanssa, nykyään kaikki uuden opettelu on ärsyttävää, ahdistavaa ja turhauttavaa. Tietokoneen vuosihuolto, mikä se on? :P Kun se flippaa, kärrään sen töihin ja annan vakinörtille. "Mä tein tolle jotain, annatko sille tekohengitystä pliiis?" ja nätti hymy päälle, näin se homma hoidetaan. :D

Eipä ollut cittarissa uusia B&J-makuja. En sitten ottanut niitä tuttuja lemppareitakaan. Häagen-Dazsit olviat kuitenkin tarjouksessa, niitä en voinut vastustaa :( Nyt on suu jäässä ja sokerit nousussa. Piti vissiin lähteä lenkille vielä tänään mutta köhköh, sainkohan kylmää kurkkuun eilen kun taas vähän nipistää, pitäiskö sittenkin jäädä kotisoffalle lepäämään? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 19:46:48

Ai, jos pauke ja Missioni, nii kyl mäki sit... *(p)lösähdys* :P

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   11.3.13 19:51:08

Nyt ois illan vika työkeikka heitettynä ja vois vaikka keskittyä hetkeks netin ihmeelliseen maailmaan iltapalan kanssa, sit ajoissa nukkuun kun eka työkeikka on huomenna jo 5 aikaan.
Vaan päivällä on sit kivasti vapaata ja ehtii juokseen kauppa-asiat yms.

Minority: joo, kyllä se kummasti helpottaa elämää kun saa nää ihmissuhdeasiat kohdilleen tai siis ex:n kanssa viimeisetkin asiat hoidettua. Onneks ei ole yhteistä omaisuutta eikä lapsia, niin paljon helpompaa.

Päivämäärä:   11.3.13 19:51:30

Niina älä kerro! Syö se benskupurkki nyt kokonaan vastapainoks äkkiä :D

Me ei ainakaan ruosteen kans urheilla yhtään, eihän :p Eikä karteta herkkuja :p

"Uteliaisuus on kuitenkin tervettä ja uusiin tyyppeihin tutustuminen mukavaa puuhaa, vaikka sitä elämän suurinta rakkautta ei sitten loppujen lopuksi löytyisikään. Mun elämässäni on kuitenkin aina tilaa uusille tuttavuuksille, kavereille ja ystäville (ja jopa niille kipinöille). :)"

Mitä mä just luin? Yyyyhhh, vanha ihmisvihaaja pitelee korviaan, hyh, toi kuulosti ihan joltain vauvan jokeltelulta tai muulta pukliällöttävältä :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.3.13 19:51:35

Mistä siihen naamakirjaan vielä liikenisi aikaa, hyvä kun ehtii selata, mitä sinkkulassa on yöllä kirjoiteltu.

Täälläkin on ollut mässäyspäivä. Oma heikkous on tulinen ruoka, ja tulin eilen kotiin asuntonäytöiltä Kallion kautta - siellä sijaitsevat parhaat maustekaupat.

Tänään kannoin Iso-Roban K-kaupasta simaa! Eli vapputunnelmat (so not). Ex aloittaa huomenna työt, sen palkkapäivään on 3 viikkoa. 2 vk kestää ihminen vaikka aidan seipäänä, mitenköhän on 3. vk:n laita (puhun itsestäni)?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.3.13 19:58:00

Hei, kamala miten paljon lukemista ja opiskeluu. Ja ihan tyhmää et koulu rajottaa elämää. Mut taitaa tää opiskelu ol ihan oma valintani... nyt teetä ja sitte takasi lukemaan

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 20:00:10

Mission: Hahaha, niin sitä pitää. :D Mun mielestä toi on melkein parhaita kohteliaisuuksia naiselta mua kohtaan, jos nainen kokee nopeasti voivansa rentoutua mun seurassa niin paljon, että osaa olla ihan normaalisti ja tollee inhimillisesti. Vähän niin kuin kotonaan olis, eikä yritä esittää mitään mitä ei kuitenkaan normaalisti tai suhteen jatkuessa pidemmälle ole. Mä haluun mahdollisimman nopeasti tutustua naisen oikeaan luonteeseen, eikä mulle tarvi mitään normaaleja asioita yrittää kaunistella tai peitellä.

Enkä nyt tietenkään tarkoita, että kaikki normaalit kohteliaisuudet pitäis heittää romukoppaan ja esim. piereskellä tai röyhtäillä estottomasti ruokapöydässä, jos tuntuu siltä tai että pitäisi olla raportoimassa kuinka suoli toimii tms. too much information osastoa, vaan sellasia ihan normaaleja arkipäiväisiä juttuja minkä peittelystä koituu jotain tarpeetonta lisävaivaa. Ihmisiähän tässä kuitenkin ollaan ja jos vaikka nainen olis mun luona yötä, niin en mä halua, että naisella on sen takia tuskainen olo, kun ei mun luona kehtaa käydä paskalla. Mä näyttäisin ovenraosta peukkua vaan. :D :D

No joo, ehkä ymmärsitte mitä yritän sanoa. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 20:00:58

Senkin epäsosiaalinen Mörkö-Mission, äläs nyt ku mä yritän lirkutella ja yllyttää näitä ihmisiä pariutumaan :D

kurnau, facebookissa on se hyvä puoli, että kaverisi kertovat, mikä tänään on mielenkiintoista ja tykkäämisen arvoista. Oman järjen käyttö on sallittua, muttei tarpeellista. Kaikkea ei tarvitse lukea, voi keskittyä kohokohtiin.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.3.13 20:04:10

Ois kyllä hyvä jos Ruoste ja Missionkin ryhdistäytyis mun kanssani niin voitaisiin jatkaa kuntopiiriämme siitä mihin jäimme, ja autuaasti unohtaa tämä noin kuukauden mittainen repsahdus ;) Niina on ollut sielä ainoo tunnollinen :D

En minäkään tosiaankaan ole koskaan ajatellut tätä minään seuranhakutopikkina, mut jos kerta offaritkin tätä salaa seurailee niin eikai se pelaa joka pelkää.

Siis voiko koiraa rakastaa näin paljoo? Rakastan, rakastan, rakastan <3 pieni sohvaperunani, laiskoine hännänheilutuksineen ja mulkosilmineen aina kun sitä vilkaisee ^^

Sain kaveriltani eilen noottia kukkien hoidosta, en kuulema kastele tarpeeksi. Hohhoh sanon minä, jos kukat eivät kestä hoitoani niin kuolkoot!

Kai se pitäisi alkaa heitteleen vaatteita pois sängynpäältä ja tiskaamaan ja voi mitähän kaikkee vielä.

Päivämäärä:   11.3.13 20:05:28

Oujee, Amerikan huippumalleilla on tänään muodonmuutokset. En oo tällä kaudella seurannu tuota muuten ollenkaan, mutta tämä jakso on katsottava!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 20:13:02

:D XD Thanks for the mental image MR!

Tosta olen yhtä mieltä, että kaikenlainen turha teeskentely on hyvä unohtaa jo alkuvaiheessa. Jos aistin, että ihminen yrittää peitellä tai esittää jotain, lopahtaa mielenkiinto aika nopeasti. Tulee sellainen tunne, ettei ko. ihmisestä saa otetta. Aitous on ihana (taas "ihana"!!) piirre ihmisessä, mutta aitouden, välittömyyden ja rehellisyyden nimissä ei tietenkään voi tehdä ja sanoa mitä tahansa. Eiköhän jokainen yritä alkuvaiheessa olla "parhaimmillaan" mutta mä olen ainakin niin laiska tyyppi, ja huono näyttelijä, etten jaksa mitään prinsessaa esittää enkä kauaa hillitä huonoja juttujani :P

Päivämäärä:   11.3.13 20:13:42

Jotenkin sympasiseeraan offareita, itsellä on ralligeeni tai pikemminkin kartturipuoli tulee luonnostaan. Nykyään se ilmenee vain niin, että tunnen joten kuten raitiovaunulinjat.

Mutta hyvä lukijakunta nuo offarit.

Päivämäärä:   11.3.13 20:19:46

Olen kyllä hemmetin tyytyväinen, etten mihinkään naamakirjaan ole sekaantunut:)!!!
Vihonviimeinen sivusto!
Sen perusteella, mitä olen kavereiden suista kuullut.
Nyt ne yrittää päästä siitä eroon, ei onnistu millään!!!

Päivämäärä:   11.3.13 20:20:12

kurnau, oikein mässäillääään :D

Marilyn, sul tulee sit huomen rankkaa ku joudut lukee kaikki jutut mitä illalla lätistään täällä kun oot menny nukkumaan :D

min, sitte se vasta itkettääkin kun duunit rajottaa elämää eikä siellä kukaan järjestä ees bileitä pitkin viikkoa :p

Minski, ymmärrettiin kyllä, mut täytyy pidättäytyä limppareiden juomisesta ainaki alkuun ettei käy järkytys, ne hiilihapot kun ei paljo odottele :p Tosin VAIN miehet röyhtäilee sillein homersimpsonimaisesti pöydässä, naiset päästää hiilihapotkin ulos sillei vaivihkaa toisesta suupielestä *you wish*:p

Mörkö-Missioni, jep, saisko oman mörköluolan jonnekin? Täällä kaupungissa on liian vilkasta :D

pauke, jooooo, jatketaan! Huomennako? Mun pahin päivä viikosta on kyl toi tiistai mut jos yrittäisin silti...

Niina, voi vitsi, toivottavasti mun digiboksi toimii, katon ite diiliä mut muodonmuutos ois kyl ollu mielenkiintosempi enkä viitti enää kesken vaihtaa kanavaa....

Oho, olipas asiaa kaikille, unohtuko joku? No kai tässä runoillessa paikalle on tullut lisää väkeä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 20:21:42

pauke, kyllä minä jatkan kuntoilua, juu juu, heti kun tauti on lopullisesti selätetty ja viimeisetkin suklaamunat syöty (ja uudet B&J:t maisteltu). Pakkohan mun kun ostin just uudet farkut, en niihin muuten mahdu. Mä oikastaan ihan himoitsen tällä hetkellä lenkkeilyä ja liikkumista, mutku polvet eivät juoksemista jatkuvasti kestä ja ratsastaakaan en tällä hetkellä joka päivä voi. Samppalinnan portaita halusin nytkin lähteä laskemaan mut enhän mä voi, House tulee ysiltä :P Tekosyitä, pieniä perkeleitä...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.3.13 20:23:07

pauke: ei ne kaikki offarit niin salaa tätä seuraa, määki kirjotan tänne vähän väliä omia turhia löpinöitäni :D

Ei pitäny töissä mennä myöhään mut meni vaa :/ onneks lähikaupassa oli jotain uusia juustoraksunaksuja, tai ainakin mulle uusia ja aakkosmässyä niin eiköhän niillä tämä ilta pärjätä :)
Ulkoillakkin vissiin pitäis, mut nyt ei kyllä viitti, sohva,naksu,telkkari kuulostaa paljon paremmalta :D

Päivämäärä:   11.3.13 20:23:59

ruoste hei, House ON urheilua, sykkeet on niin korkeella :D (Ei @!#$, mitä ihmettä mä teen tälle house-fiksaatiolle... :D)

Mullakin on toi tauti kyl viel vähä vaiheessa et ihan hyvä tekosyy, köhköh!

Päivämäärä:   11.3.13 20:25:34

Hyvä hörhö! Kattokaas nyt tytöt, me saadaan noi pojatkin oikein mukaviks sohvalla lojuviks namin mässyttäjiks :D

Päivämäärä:   11.3.13 20:26:49

Simasta tulee sokerihumala. Olisi tuon voinut jättää suosiolla vappuun.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 20:27:29

ruoste: Heh, olepa hyvä vaan. :D

Toi aitous on kyllä hyvä sana kuvaamaan tota ja totta kai tohon kuuluu semmonen jonkinlainen parhaiden puolien näyttäminen alkuun. Ei siinä mitään ja kyllä kai mä itsekin sitä jossain määrin harrastan, mutta sellanen kultainen keskitie tossakin. Lähinnä sitä mä tossa kait yritin sanoa. Toi rentous on myös mun mielestä yks aika hyvä merkki siitä, että synkkaa hyvin. :)

Mission: No kuten sanoin, niin kohtuus tässäkin tietysti. :D Siitä saa toki pisteitä aina, että pitää itsestään huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin ja jälleen kohtuudella. :) Turha pingottaminen ja täydellisyyden tavoittelu pois tietenkin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.3.13 20:30:30

Jäätävä mikreeni ja lääkkeet tietenkin duunis :(

Mitä tohon teittin mässäilyyn tulee niin antaa kuvan puhua puolestaan... Ei mulla muuta, poistun the big bang theoryn pariin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 20:47:20

"Hyvä hörhö! Kattokaas nyt tytöt, me saadaan noi pojatkin oikein mukaviks sohvalla lojuviks namin mässyttäjiks :D"

Hehe, mä oon seurannu uskollisesti tota punnerrusohjelmaa jo pari viikkoa ja edennyt oikein mukavasti. Lisäksi olen laihduttanut 6kg tässä alkuvuodesta, että mä en kyllä halua nyt sortua mihinkään. Tiristelen rasvat pois kesään mennessä ja alan sitten käymään kunnolla siellä salilla ja pyöräilemään töihin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 20:50:37

kurnau, taito sekin. Onhan ratiovaunukartasto kovin sekava, linjatkin kehtaavat hämäävästi kulkea molempiin suuntiin. Metro se vasta hankalasti tulkittava onkin. Yksi linja joka silti kulkee kahteen paikkaan? Käsittämätöntä.

Offarit ovat osoittautuneet oikein miellyttäväksi porukaksi ja hyvätapaisiksi keskustelijoiksi. Ainakin ne, jotka ovat uskaltaneet sanaisen arkkunsa avata.

hörhökin valtasi paikan sinkkulan soffalta. Haluaako joku vielä tulla viettämään tyttöjen iltaa? Omat mässyt mukaan. Syödään hyvin ja eletään huonosti. Eiku...

Jyssellä ei selkeästi ole lääkitys kohdallaan, kurjaa :( Noinhan se menee; tylsistymisen tie johtaa jääkaapille.

Päivämäärä:   11.3.13 20:53:04

Jysse, aika nihkeetä :/ Mut kokeile säkin vähä mässäillä, jos sillä lähtis migreeni? :D

Hyyi Minski, et sä voi olla tommonen ällöttävän tunnollinen ja aikaansaava, ottas ku mä lainaan tuolta yhtä viisasta lausetta: "Turha pingottaminen ja täydellisyyden tavoittelu pois tietenkin." Nih!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   11.3.13 20:57:37

Oijio, en tiennyt että Jyssen mässäilyongelma on noin vakava :/

Mission mä en ehdi kyllä millään huomenna salille ja töissä voi olla aika raskas päivä, jotenjoten pitäisikö tehä semmonen maaginen luku et 13.03.-13 meidän treenikausi pärähtäis taas ihan aikuisten oikeesti käyntiin? :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.3.13 20:59:40

Tuleekohan tänne nyt tunnin tauko ku house alkaa? :D

Ei siinä mitään hyvä sarja, olis varmaan jääny kattomatta ellei täällä olis hehkutettu :)

Päivämäärä:   11.3.13 21:03:24

pauke, joo, ihan sikahyvä idea! Toi maaginen lukukin ihan varmasti auttaa hyvin, jos viel alottas klo 13:13 :D Enkä mäkään muuten ehdi huomen salille, en tiiä antaako tää pirun yskä periks mut kokeilen keskiviikkona ainaki vetää rankemman lenkin :)

Mun ihana söpöliini mönki syliin, on se niin <3 <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 21:04:43

Mission: Enhän mä olekaan. Mä oon syöny kebabia, pizzaa, vohveleita, lettuja, pannaria ja vaikka mitä tässä, enkä edes laske kaloreita ja silti laihdun. Mä oon vaan opetellu kuuntelemaan kroppaani sen verran, että tiedän aika hyvin missä mennään, enkä sorru koskaan mihinkään överi mättöihin. Ei tossa sen ihmeellisempää ole ja jos olisin pingottanut, niin olisin varmaan laihtunut jo puolet enemmän. Tää on kuitenkin tämmönen mukava tahti, kun ei ole sillä tavalla kuitenkaan kiire mihinkään. Se on vaan hyvä asettaa jonkinlaisia tavoitteita itselleen. Nyt olis kiikarissa toi kesä ja lihasmuistin palauttelu vanhoihin treeneihin, kun mulla on ihan kohtuu hyvät pohjatkin jo rakenneltuna kunnon salitreeniin. :)

Päivämäärä:   11.3.13 21:05:17

hörhö, nopeit kommentteja tunnin verran, mainoskatkoilla runoilua..

can't talk, drooling....

Päivämäärä:   11.3.13 21:07:09

Minski hei, kerro vaan lisää, ai vitsi ku kiva :D

Mä laihdun kans kebabilla ja letuilla.... :/

Päivämäärä:   11.3.13 21:09:40

Se onkin mielenkiintoista, et miten miehillä pysyy tuo itsekuri hanskassa ja teillä naisilla ei.....?
Ei koske mua, liikun niin hirveesti, ettei tartu mikään roskaruoka ja makeeta en juurikaan syö, kun en tykkää.
Eikö teillä ole itsekuria ja motivaatiota?
Mä en ymmärrä....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 21:12:40

Pauke, mä ehdottaisin pvmää 13.13.13, se on just se päivämäärä johon mennessä mä olen luvannut saada shittini together ja elämän jonkinlaiseen järjestykseen, armoton kuntokuuri ja totaalinen elämäntaparemontti vois sijoittua samaan ajankohtaan. Kyllä mä voi 13.3. alkaen harjoittelut aloittaa mutta mittavia tuloksia en lupaa. Pitäisköhän oikeasti alkaa laskea viikkoja bikinikauden alkuun? :O

hörhö, mulla on ainakin tapana suoltaa tekstiä vaikka aivot keskittyisivätkin muuhun eli Houseen. Luen sit tän jakson jälkeen mitä on tullut kirjoiteltua ja yritän parhaani mukaan korjata aiheutuneen vahingon.

Missioni nyt on tällä hetkellä niin euforinen ettei siitä ole tuntiin mitään iloa. :P

Päivämäärä:   11.3.13 21:15:12

piste, no tietenkin on! Me ollaan vaan hippejä ja ollaan päästetty itsekuriparat luontoon vapaaksi, ei niitä saa kahlita! Mun itsekuri ainakin laukkaa onnellisena tällä hetkellä jossain Uudessa-Seelannissa, ei mulla ole sydäntä kutsua sitä tänne kylmään Suomeen...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 21:16:21

Eikö teillä ole itsekuria ja motivaatiota? = Such a skinny person thing to say.

Mulla oli itsekuria, mut sit mä söin sen. = A fat kid thing to do.

Päivämäärä:   11.3.13 21:17:37

Nii ja Housessa on muutakin euforiaa ku House, nimittäin joku puhuu Aussieta!!

*More drooling...*

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.3.13 21:20:13

Jyssellä ei selkeästi ole lääkitys kohdallaan, kurjaa :(

Ei mussa oo mitään vikaa - vikaa - vikaa...

Jysse, aika nihkeetä :/ Mut kokeile säkin vähä mässäillä, jos sillä lähtis migreeni? :D

Mulla ei noi täkyt ehdi kaappiin asti, kun ne on jo tuhottu :P Tällä hetkellä ainut vähän edes mässyä muistuttava asia mikä kaapista löytyy on yksi proteiinipatukka.

Päivämäärä:   11.3.13 21:23:04

En ole paras puhumaan itsekurista, kun tänään olen syönyt kaiken lähes jääkaapin ovea ja huonekasveja myöten. Nyt menee salmiakkia jälkkäriksi. Ex huutaa kohta, ettei turkinpippureita kuulu vetää rouhimalla. Jos ottaisi vielä pari.

Jos minskillä paino putoaa, kai se vohvelien määrä on kohtuullinen. Voihan millä tahansa ruolla laihduttaa. Tai jopa pelkällä juomisella (onneksi kaupat on jo kiinni, jottei ole sitäkin houkutusta).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 21:30:10

Mission: Heh, no mut hei mä en syö ollenkaan karkkia ja hyvin vähän jos ollenkaan suklaata. Enkä tietenkään noita edellämainittuja juttujakaan jatkuvasti, vaan siinä mielessä sopivissa määrin, ettei ihan natsimeininkiä ole ja saan myös noita makunautintoja silloin tällöin. Lisäksi tuunailen noita reseptejä terveellisemmiksi eli vähennän sokeria ja laitan niihin monesti maitorahkaa. Mun pannaritaikinassakin on jotain 60-70g proteiineja.

Ei sillä että terveellinen ruokakaan mitään pahaa olis, mutta sitä nyt ei vaan jaksa aina tehdä tai ole saatavilla kun syö töissä. En ymmärrä näitä jotka alkaa heti vetämään jotain Jutta dieettejä ja pakottaa itsensä syömään sellaisia ruokia mistä ei pidä lainkaan. Tollasen laihiksen ylläpito onkin varmaan aika tuskaa, kun pitää pakottaa itsensä syömään jotain sellaista mistä ei yhtään pidä. Pienillä muutoksilla ja hakemisella löytää varmaan ihan hyviäkin vaihtoehtoja itselleen.

Roskaruoassa on myös sellainen hyvä puoli, että niissä on paljon parempi makrojakauma kuin karkeissa, limpparissa, suklaassa tai vaikka sipseissä, mitä en syö käytännössä ollenkaan. Siksi toi ei edes haittaa niin paljoa, jos joskus ottaakin päivän kalorit tollasista ja ne pitää paremmin nälkääkin. Mutta edelleen se kohtuus tossakin. Mä syön myös paljon maitorahkaa, raejuustoa, kananmunia ja joka aamu lautasellisen kaurapuuroa. Niin ja nyt varmaan lisään salaatin syöntiäkin kotosalla, kun ostin ton monitoimilaitteen salaattien tekoon.

Kyllä tossa pitää itsekuria olla ihan siinä missä millä tahansa laihiksella. Täällä mua hirvittää eniten noi syömälakko ohjeet noissa laihisketjuissa tai kun joku selittää innoissaan kuinka lähti parissa viikossa kymmenen kiloa (nesteitä ja lihaksia). Ihan täyttä potaskaa, enkä ymmärrä miten joku voi näin nettiaikana olla noin pihalla todellisuudesta, kun tietoa ja vinkkejä olis saatavilla vaikka kuinka.

piste: Moro, luitko sen mun eilisen vastauksen sulle?

Päivämäärä:   11.3.13 21:32:36

Itsekuri, mitä se on!?! Voiko sitä ostaa kaupasta tai tilata netistä...? Mulle se tuntuu ainakin olevan ihan tuntematon käsite, jos tarjolla on jotain mun herkkuja tai hyvää ruokaa :/ Silloin on ihan sama, vaikka tietäs miten epäterveellisiä ne on, miten paljon ne lihottaa tai miten (henkisesti) paska olo tulee niiden syömisen jälkeen, kun "eihän mun pitänyt", niin kohta huomaa kuitenkin lappavansa herkkuja naamaan ihan entiseen malliin. Ja vain siksi, että ne ovat vaan niin vastustamattoman hyviä. Ja se mikä on hyvää, sitä pitää saada paljon; ei voi tyytyä vaan vähään, jos on mahdollisuus saada paljon >:/

Päivämäärä:   11.3.13 21:46:29

Onneksi mulla ei ole moisia itsekuriongelmia; jos painaisin kovin montaa kiloa yli viiskyt, en pysyis junnun kyydissä hetkeäkään!!
Näilläkin kiloilla tekee välillä tiukkaa....:)!!!!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   11.3.13 21:55:28

Miksi lähes aina täykkäreiden loppu on jotenkin niin liikuttava tai surullinen että alkaa itkettään?
Aloin katsomaan kyseistä sarjaa vasta loppupuolella joten on kivaa katsoa näitä vanhoja jaksoja joita ei ole ennen nähnyt :)

Ok pidetääs keskiviikosta sit kiinni :D Jei. Pakko se on saada hyvä runko kesään mennessä, pakko! :)

Päivämäärä:   11.3.13 21:58:07

"Lähettäjä: pauke
Päivämäärä: 11.3.13 20:04:10

Siis voiko koiraa rakastaa näin paljoo? Rakastan, rakastan, rakastan <3 pieni sohvaperunani, laiskoine hännänheilutuksineen ja mulkosilmineen aina kun sitä vilkaisee ^^ "

^ ehdottomasti voi! Mun sydän suorastaan sulaa, kun katson tuota omaa kultaa nyt; se nukkuu ja näkee unia, haukkuu unissaan, jalat "juoksee" ja häntä heiluu <3

Päivämäärä:   11.3.13 21:59:11

Minski, oot täysin oikeessa :) Parhaiten mäkin olen laihduttanut terveellisellä ruokavaliolla ja kyttäämällä kaloreita, viikkoon mahtuu hyvin pari päivää roskaruokaa jos sillonkin kyttää vaan kalorit niin ettei pauku, ja yhen päivän voi vetää aika huoleti ylikin jos muut on kurissa. En ookaan kyllä koskaan yrittäny millään pikadieeteillä laihduttaa, kerran otin tsemppialkuun noita dieettikeittoja mutta vain osaks ruokavaliota, sekin kuoli alkuunsa ku olivat niin pahoja et ihan turhaa.

Salaattia pitäs kyl rupee väsää, mimmonen se sun monitoimikone on? Linkki? Mä meinasin et ostasin sen ostos-tv:n salaattihässäkän, ainoo mitä duunikaveritki sanonu että nappais ekaa kertaa mennä ostaa ostos-tv:stä jotain...

piste, jos painaisin kovin lähelle viiskyt niin mulla tulis makuuhaavoja nukkuessa, enkä varmaan kykenis yhen yhtä koiraa ees ulkoiluttaa ku pökräisin noin sadan metrin päähän kotiovesta aliravitsemuksen tuomaan heikkouteen :p

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.