Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 217

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.13 20:54:03

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Petetty olo, mut menee kyl kivutta ohitse:)!

Re: Sinkkujen topic 217

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 20:55:03

Kessu: mitä vau?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.3.13 21:35:18

Lenkillä käyty ja pari kuppia hyöryävää teetä juotu kera ystävän :)

Muakin kiinnostaa miten ruosteen kisailut menivät, olikos lajina este?

Alan pikkuhiljaa palautuun reissustani, täytyy kyllä hattua nostaa niille jotka lapsiperheen arkea jaksavat pyörittää.. :) ainakin tuli taas selväksi etten vielä piitkään aikaan moisesta haaveile, vaan nautin tästä rauhasta ja minäminä-asenteesta ;)

Hei täälä on nyt paljon nimimerkkejä joista en tiedä yhtään mitään, laittakaa pieni esittely? :) pahoittelut jos olette esittäytyneet jo aiemmin, en ole selannut aikaisempia, parin päivän sisällä kirjoitettuja ketkuja kuin pintaraapaisuna.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 21:46:53

Iltoja..pitkä mut kiva päivä takana....neitonen unille laitettu mut ei meinaa höpötys loppua tuolta makkarista millään...alkaa kyl itseäkin jo pikku hiljaa silmii painaa..jos jotain iltapalaa ja elokuvaa kattois samalla ja painelis sänkyyyyy.............

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 21:49:46

Hm ei päästy kaakaolle niin tultiin sitte tänne mun luo teelle ja menipäs muutama tunti nopeesti. Ja mies tossa puheli et täytyy kattoo et miten huomenna nähtäis. Nyt on sellane olo et mua viedään pahemma kerra :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.3.13 22:00:40

Tuo on nyt min menoa. Ja kun tapaus on jo toinen sinkkulassa (Tirli on nummero yksi), olisiko niin, ettei kahta ennen kolmannetta. Vaikka Kessu suhasikin pää kolmantena jalkana onnensa ohi.

Näin aika hyviä asuntoja tänään, mutta nyt päätöksenteon ja muuttamisen suuruus hirvittää.

Kaikki remontointi on ollut pitkään kirosana, mutta jospa sitäkin lajia vielä kerran...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.3.13 22:07:44

Voiko tuohon kolmospaikkaan tehdä varauksia..? Jos voi, niin mie haluan jonoon ykköseksi! :p Niin kateellisena lueskelen Tirlin ja minin touhuista täällä; tosi paljon onnea teille!

Mulla jäi sitten ratsastamatta myös tänään, kun meni sen vastahakoisen satulapotilaan kanssa niin pitkään; Kiefferin laitosta pitäisi saada joku extrakorvaus kyllä, kun osaavat olla niin hankalia. Mutta niin vain minä voitin lopulta. Taas =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 22:19:16

Morjensta sinkkulaan ja tervetuloa uusille tulokkaille, jos nyt meinaatte tänne ainakin hetkeksi jäädä. :D Pientä esittelyn tynkää mäkin kaipailisin, kun tuntuu ettei tässä pysy enää ollenkaan perässä ketä täällä oikein pyörii. :p

Onpas täällä kurmuuteltu kessua, mutta olkoot se nyt sitten mitä on. En ala kaivelemaan menneitä ja eipä tuo mulle kuulukaan. Sitä tässä vaan mietin, että tänään täytyy kyllä mennä vähän aikaisemmin nukkumaan mitä viimeksi. :D

Päivämäärä:   10.3.13 22:22:41

Ai Minskin mielestä mies voi noin vaan jättää saapumatta paikalle, edes asiasta mitään ilmoittamatta??????
Laski sunkin taso miinukselle!!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 22:23:19

Mua vähän vaan pelottaa et jos nyt kuitenki rämähdän alas täält pilvilinnoist niin voi hiukka kirpast... mut ei sais miettii liikaa, kai?

Iltaa Minskille :)

Päivämäärä:   10.3.13 22:25:08

Öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 22:28:39

piste: En mä niin sanonu, oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa et olishan se aina pyrittävä pitämään lupauksensa tai sit jos tietää ettei se onnistu, niin ainakin ilmoittaa siitä mahdollisimman nopeasti niille joihin se vaikuttaa ja pahoittelujen kera. Meinasin vaan et on tossa niin moni tosta jo sanonutkin, että ei varmaan mun tarvi sitä toistella.

min: Iltaa min :) Ei sille oikein mahda mitään jos innostuu kovasti jostain ja onhan siitä tunteesta kiva nautiskellakin. Mut on se jotenkin turvallisempaa yrittää vähän sillee jarrutella, ettei sitten kirpase, jos käy huonosti. Et puolensa kummassakin, mut kiva että sulla menee hyvin nyt. Nauti siitä. :)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 22:34:54

Terkut tunkiolta. Kisakausi korkattu vähän kankeasti, mammutti niin laittoi ison vaihteen silmään heti pillin kuultuaan, että kuski oli vähän helisemässä. Yksi tikku tuli alas mutta ihan sama, heppa oli selvästi innoissaan, iloinen ja noin isoksi möhkäleeksi yllättävän skarppi. Tärkeintä on, että molemmilla on kivaa ja tänään oli, vaikka olenkin nyt aivan JÄÄSSÄ!! Laittakaa sauna päälle ja kattila liedelle, täältä tullaan.

Päivämäärä:   10.3.13 22:35:21

Onko kaikki muut Wilsonin kanssa tuuliajolla, vai joko ne meni nukkumaan..?

Päivämäärä:   10.3.13 22:38:50

Yhä uskon, että Kessu oli omasta mielestäänkin menossa treffeille, mutta sitten tuli pöksyihin isompi pupu. Kuka aikuinen ihminen muka olisi selkeästi kiinnostunut, muttei osaisi ehdottaa parempaa ajankohtaa, jos esim. Erikoistehtävä Lentokentällä vaatisi treffipäivän.

Niina jaetulla kolmossijalla voi olla periaatteessa useampikin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 22:41:09

Öitä pisteelle ja harmi että siinä jutussa kävi nyt niin kuin kävi. Ei tollanen tosiaankaan ole ok, mut minkäpä sille enää mahtaa. :/

ruoste: Morjensta, kiva että oli kivaa ja nyt kelpaakin sitten rentoutua. :) Mäkin meinasin tossa iltateetä pistää just tulemaan ja ottaa vähän jotain hiukopalaa.

Niina: Ai niin sekin tulee. Mä katoin spidermania, mutta voiskin pitkästä aikaa katella tota. Ihan hauska leffa vaikka toikin on kyllä jo nähty aika moneen kertaan. Hirveesti ne vaan uusii noita leffoja. Just oli lehdessäkin juttua tosta kun joku elokuva tais olla muutaman vuoden sisällä jo kymmenettä kertaa tulossa. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 22:43:54

wilsonin kans tuuliajolla tässä...ollaan legendaarinen ja tosi hyvä elokuva..ei voi olla katsomatta............

Päivämäärä:   10.3.13 22:48:26

samaa olen kyllä ihmetellyt, että miks pitää aina näyttää niitä samoja elokuvia? Tietty niitä mun mielestä hyviä elokuvia sais näyttää vaikka joka viikko :p mutta turhan usein tulee jotain sellasia, jotka ei jaksa kiinnostaa edes ensimmäisellä kerralla. Ja sitten ne kaikki hyvät elokuvat menee ihan ohi; nytkin olis tullu joku aika sitten pari hyvää elokuvaa tv-viidellä, mutta eihän se silloin vielä meillä näkynyt, kun tuli vasta tuon valokuidun mukana. Tapahtui Vegasissa ja Urly Truth takasin ruutuun ja vähän äkkiä, kiitos!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 22:51:19

Niina: Rahakysymyshän se tietysti on aika pitkälti, mut varmaan jostain vanhemmistakin leffoista löytyis sellasia hyviä klassioita mitä vois sitten ees kierrättää niin ettei tuntuis siltä, että aina noita samoja vaan. Kuitenkin kun tv-lupaakin on nykyään pakko maksaa vaikkei telkkaria edes kattelis, kun ei sieltä oikein koskaan meinaa tulla mitään katsomisen arvoista.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 22:52:14

No joitakin leffoi toki toistetaan sikana liian usein joitakin ei...tosin ei samoja jaksa koko aikaa katsoa..riippuu leffasta...no tää ei sillee joka kuukaus tuu niin jaksaa kattoo ja ei tässä viel jaksa sänkyy painella niin sama vilkuilla ja kirjoitel netis kamujen kans..........

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 22:52:46

Mä menen nyt kyl kans nukkumaan ja ihmettelen et mitä huominen tuo tullessaan. Mut uskaltaiskohan sitä äitille soittaa ja kertoo mitä on tapahtunu ennen ku nukahtaa... no mut hyvät yöt kuitenki tänne :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.13 22:55:56

Voi lol KESSU :-D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 22:59:25

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. Mun ei vielä kannata edes yrittää, mut jospa sitä tossa parin tunnin sisällä alkais jo tuntumaan siltä, että vois olla jotain toivoa onnistua. Huoh kun pitää aina valvoa liikaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:00:46

Leffa loppuun ja facessa selailua...kamulistan siivousta samalla..joutaa karsii turhii henkilöitä sielt..on tilaa uusille sit sinne.........

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   10.3.13 23:00:50

Subin leffaa meikäläinenkin tiirailee. Tulet on vielä pannussa eli petiin ei muutenkaan vähään aikaan pääsis.

Voi Wilson parkaa:(

Päivämäärä:   10.3.13 23:01:57

Hehee, törmäsin facebookissa kuvaan jossa lukee "Ennen kuin diagnosoit itselläsi masennuksen tai heikon itsetunnon, varmista ensin, ettet ole ympäröinyt itseäsi kusipäillä." Lienee monessa tapauksessa ihan totta..

Öitä minille! Nyt voi varmaan jo toivotella, että kauniita unia ja oman kullan kuvia..? :p

Päivämäärä:   10.3.13 23:03:46

Ainiin, joko joku tunnustaa laittaneensa mulle kaveripyynnön facebookiin? Kessulta oli toinen, mutta keneltä se toinen sitten oli; nimi ei sanonut mulle yhtään mitään? :/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:10:05

:D minulta :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:13:33

mut huomasin muute tuos yhden jutun leffasta jos miettii sitä kun se huomas laivan merellä ja sit nyt kun tuli vaimonsa luo....hmm..rusketus hävis yht äkkii :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 23:16:01

Mä yritin tossa selailla leffakirjastoa, mutta vitsi kun mulla on niin hyvä leffamuisti. Nään elokuvan nimen, niin tulee heti mieleen suunnilleen kaikki kohtaukset ja monista vuorosanatkin. Ei oikein tee mieli katsella mitään sellasta minkä muistaa noin hyvin ja mulla on jotenkin ihan käsittämätön muisti noiden kanssa, niin vähän vaikea löytää katsottavaa. :/

Missäs mission muuten on? Nythän on sunnuntaikin ja ilta, niin eikös tää on sen ominta aikaa pyöriä täällä. :D

Päivämäärä:   10.3.13 23:16:45

Noniin, selvishän se! =D Mutta sorge, pidän edelleen kii siitä periaatteestani, että en ota faceen kavareiksi sellaisia, joita en tunne yhtään / ole tavannut oikeassakin elämässä. Nothing personal, just business ;) Mutta kiitos kunniasta!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:17:59

:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:22:04

Juu leffa lähenee loppu tekstei samoin mun silmät tältä illalta....mie painun unille...öitä sinkkulaan..palaamme taas huomenna varmaankin............

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 23:22:58

Toi on Niina hyvä periaate ja mulla on kanssa ollut jo jonkin aikaa sama juttu. Siellä on äkkiä hirveä kasa ihan tuntemattomia ihmisiä joiden kanssa ei oo koskaan missään tekemisissä tai puhukaan mitään. Sellanen tiiviimpi ystäväpiiri on sielläkin kivempi, vaikka tietysti niistäkään ei millään voi kaikkien kanssa olla niin aktiivisesti yhteyksissä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 23:24:17

Ja Niina menit sen hylkäämään? D'oh! Jos sinkkumies kotikulman takaa kolkuttelee ovella, laitetaanko silloin varmuuden vuoksi ketjukin kiinni ja vedetään verhot kiinni? Ei! :D

Miten @ ihan samaa. Ehkä sen iho paloi ja kesi. Eikös etelänmatkoiltakin saatu rusketus yleensä lähde jo kotimatkalla? Lentokoneen vessassa on niin kova imu, että värikin lähtee. Näin olen ymmärtänyt.

Jysselle tiedoksi, että kisat jatkuvat yleensä niin kauan kuin kentällä näkyy traikkuja. Onneksesi skaboja järjestetään pitkin kevättä noin kerran kuussa. Äkkiäkös sinä jonkun verukkeen keksit jos utelias olet, sanot vaikka, että tulit trailereita katsomaan :)

"Uudet naamat" ovat muuten vanhoja naamoja.

Sauna on kuuma, viininjämä kylmää :)

Päivämäärä:   10.3.13 23:26:02

Niina ei tule kolmossijaa, jos tuolla tavoin torjut kiinnostuneet uudet miehet ja varsinkin offarit (hyvä puhua, kun en ole itse facebookissa lainkaan).

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:27:39

Tais olla aikas pika rusketus..kuitenkin oli hieman vähä pitempään kun par viikkoa saarella...nooo selittämättömii asioitahan on paljonkin näis leffois,tuo vaan pisti jokseenkin silmään..nytkin tällä hetkel o kalpee kun kalkkuna tuossa olkkari kohtaukses,mut tosiaan vettä sato viimeiset rusketukset lähti siin poijjes....toinna näköjään rusketuksen takia ulkomaille lähtee..ei kerkee ees kotiin niin on taas valkastu mies :D

Päivämäärä:   10.3.13 23:33:56

ruoste ja kurnau -> no enhän mie edes älynny ajatella koko asiaa tuolta kantilta :o Mie oon kattokaas ihan keltanokka näissä asioissa; ja tapojeni (ja periaatteideni) orja :/ Saattas olla lisäkoulutus ja tietojen ja asenteiden päivitys paikallaan... Mutta nyt mie yritän mennä nukkumaan, vaikka eipä kyllä nukuta vielä yhtään, kun "katsoin" American Idolia illalla pötköllään, ja senhän tietää miten siinä sitten käy... Mutta aamulla on kuitenkin herättävä taas ennen seiskaa. Öitä!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:36:15

Juu mie painun kans unille...ei tässä muutakaan enää oo paitsi ois yks ohjelma nauhal..taijan sen viel sittenkin laittaa pyörii....kun kävin ulkona niin hävis unen rippeet sinne...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 23:37:28

Mä aloin tuhoamaan rahkapurkillista vielä, että saa vähän iltaprotskuja tankkailtua. Hyvää yötä Niinalle kuitenkin jo tässä vaiheessa. :)

Jäänköhän mä ihan yksin tänne kohta. Jos sitä vaikka yrittäis kanssa kaivaa jonkun edes suht innostavan elokuvan ja mennä kohta kokeilemaan miten uni maistuu sitä tiiraillessa. Mä oon vähän semmonen, että pitää vaan raahautua sinne sänkyyn, niin alkaa automaattisesti väsyttämään pikku hiljaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:39:05

kyl se tää ohjemla katottava nauhalt...joku huumeista kertova sarjahan tää oli huumebisnes oy...näitä kun katsoo niin ihmettelee miks ihmiset tuota paskaa käyttää...huh huh...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 23:45:38

"Mä yritin tossa selailla leffakirjastoa, mutta vitsi kun mulla on niin hyvä leffamuisti. Nään elokuvan nimen, niin tulee heti mieleen suunnilleen kaikki kohtaukset ja monista vuorosanatkin. Ei oikein tee mieli katsella mitään sellasta minkä muistaa noin hyvin ja mulla on jotenkin ihan käsittämätön muisti noiden kanssa, niin vähän vaikea löytää katsottavaa"

Tuo on kyllä niin ärsyttävää. Jostain leffasta ei edes muista, oliko se hyvä vai ei, eikä sen takia ehkä tee mieli katsoa sitä. Toiset taas muistaa niin hyvin, että leffan tarina muistuu mieleen kokonaisuudessaan jo pelkästään kantta katsomalla. Kertaalleen nähty leffa on parhaillaan silloin, kun sen luoman fiiliksen muistaa, mutta loppu on vähän hämärän peitossa. Tai sitten lopun muistaa, mutta tarinan kulku on unohtunut. Ärsyttävintä on kuitenkin se, kun sohvan toisen puolikkaan on vallannut tyyppi, joka on nähnyt tlkklssö pyörivän leffan ja muistaa koko ajan muistuttaa siitä, että muistaa mitä seuraavaksi tapahtuu. Argh!

Mulla roikkuu kaverilistoilla pari kourallista vanhoja pelikavereita, joita en ole vielä kehdannut/ viitsinyt poistaa. Muutamalla on ihan kivoja juttujakin, ja tyypit tykkäävät myös lueskella mun juttujani, joten olkoot. Mulla nyt ei muutenkaan ole tapana kovin yksityiskohtaisesti kertoa tuolla yksityisasioistani, joten ei haittaa, vaikka lukijoiden joukossa on tavallaan tuntemattomiakin. Tuota kautta on löytynyt kivoja kontakteja myös ulkomaille, ja näiden tyyppien kanssa on kiva välillä vaihtaa kuulumisia ja jutella niitä näitä, vaikka emme ehkä koskaan tule livenä tapaamaankaan. Yhdelle olen kyllä luvannut tulla leipomaan mustikkapiirakan, mutta tuskinpa tulen sen tähden jenkkilään lentämään :P

Päivämäärä:   10.3.13 23:45:43

Järkyttävä elokuva ja siksi niin hyvä. Mulla on paha tapa samaistua noihin roolisuorituksiin. Sydän itkee vieläkin verta. Toivottavasti uusi onni löytyi sieltä uudesta suunnasta. Ja löytyihän se;) Sovitaan niin.

Mie en oo faceen eksynyt. Ilmankin olen pärjännyt. Mulla on tämä nettiaika muutenkin kortilla. Pari foorumia on aktiiviseurannassa ja thats it.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.3.13 23:49:38

Täällä! Mahassani on ankka ja lisukkeet, röyh :p Jouduin pyörimään palllona takas pakkasessa... Faija on kyllä mestarikokki!

No ei kyl varmaan vielä ainakaan tuntiin tarvi nukkua, vaikka vakaa aikomus oli mennä klo 24 nukkumaan. Heh, ei kykene, eikä se uni kyllä varmasti tule ainakaan ennen yhtä. Jospa vähän mahtuis tota Karamel Sutraa johonkin kohtaa, jälkkärillehän on viissiin oma maha? ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 23:55:07

Kohtahan tuo vuorokaus vaihtuis vois laitella liitolle rahahakemuksenkin ja sit painua kyl unille....onneks keksitty nää tallentavat boksit niin saa nopsaa katottuu ohjelmia kun ei tarttee mainoksii katella..............................

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 23:59:04

ruoste: Joo vähän sama homma, mut ei mulla silti ole kuin reilut 70 kaveria nyt. Ihmettelen vaan niitä joilla on useita satoja et miten ne ehtii tosta joukosta näkemään kaikkien läheistensä kuulumiset, kun noin monelta ihmiseltä tulee juttua. :D Tai no voihan noita suodatella jonkin verran, mutta silti.

Niin ja vaikka tiedänkin jostain leffasta kaiken melkein ulkoa, niin en kyllä harrasta tota, että alkaisin siitä kertoilemaan leffakaverille. Typeräähän se olis toiselta riistää leffanautinto, vaikka jotkut on kyllä silti kyselleet tulevasta ja halunneet tietää jotain etukäteen.

pikku suukko: Ai sä oot noita harvoja, jotka ei oo siellä. Onhan se kyllä vähän laskusuunnassa, mutta kun siellä on jotenkin niin tottunut pällistelemään mitä muille kuuluu.

Mission: Ai katos katos, sähän tulit sittenkin tänne turisemaan. :) Mietin kyllä ihan samaa tossa, että tänään ei pasaa ihan niin myöhään valvoa. Ei kyllä vielä yllättäen väsytä yhtään, mut miten eilen menikin taas aika niin nopeeta. :p

Päivämäärä:   10.3.13 23:59:47

Nimenomaan @ ! Mä en kato mitään livenä kun voi kattoo digiltä ilman mainoksii. Tosin kun toi mun digi on täys susi, nytkin jäi kosto nauhottamatta, ei vaan laittanu sitä vaik oli ajastettu... Huomen meen hakee porukoilta boksin lainaan kunnes saan ostettuu uuden, niil on yks ylimääränen siel...

Päivämäärä:   11.3.13 00:04:32

Se on kato Minski hyvässä seurassa ku aika hurahtaa ;) Katos, sullahan oli jo sunnuntai-illan ikäväki tullu, söpöä :D

Mulla on facessa kavereita alle 30. Enkä ole siellä edes omalla nimelläni, yhtään kuvaakaan ei ole itestäni, koirista vaan. Vähemmän ite päivitän, koirajuttuja mutta ne onkin tarkotettu enimmäkseen noille koiraihmisille, harrastusporukoille, sisarusten omistajille ja kasvattajille. Joskus kännipäissäni voin keliä kirota tai jotain :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 00:04:36

Nati nati @ ja muut uniaikaan karaneet. Mulla on vielä kylvyt kylpemättä, mutta minullapa ei olekaan kiire nukkumaan, eikä vekkarikaan soi aamulla liian aikaisin. Lälläslää :)

Sulla on kyllä suloiset sunnuntairutiinit, Mission :) Mullekin sais joku tehdä ruokaa. Ihan säännöllisesti sais vääntää jos siltä tuntuu, en pistäisi vastaan.

Hyvä leffa on liikuttava. Hyvä leffa on sellainen, että päähenkilöön voi samaistua. Välillä on rankkaa olla herkkis, voimakkaat tarinat aiheuttavat helposti sydänsuruja ja ahdistusta. Silloin pitää muistaa katsoa seuraavaksi kevyt ja hilpeä komedia :)

Nyt sinne kylpyyn, ei tämä haju itsestään mansikkaiseksi muutu.

Päivämäärä:   11.3.13 00:10:01

Minä oon tämmöinen erakkoelämäntapaintiaani. Ei mua hirveesti kiinnosta tuo face-tyylinen elämän päivittäminen. Ja omia asioitani en halua levitellä. Ketä ne oikeesti edes kiinnostais? :)

No, täällä on tullut tietysti jonkin verran taruiltua mutta puolethan on tunnetusti ihan potaskaa:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 00:11:10

nyt ois hakemus heitetty...viel ohjelma loppuu ja sit nati nati...mut hetken viel linjoilla...mie putsinu facesta listaa rajulla kädel ja pikku hiljaa lisää lähtee henkilöitä joita turhaa joskus tullu lisäiltyä....ns:entises elämäs :D

Päivämäärä:   11.3.13 00:12:31

Joo, kyllä muuten huomaa että iltarutiinit meni taas reisille. Olipa kerran nykii, walking dead pätkii, kummatkin on täysin pilalla, ei pysty kattomaan, kosto ei tullu ollenkaan, isänmaan puolesta on alkanu nauhottaa keskeltä. Great. Mä otan vaikka pikavippiä jos ei muuta mut nyt toi riitti, ja todellakin kostan tolle digivtunboksille, vien sen töihin ja hakkaan vasaralla sen paskaks. Vttu että meni hermo!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:15:21

Mission: Niinhän se on. Ei sitä edes huomaa ja se menee helposti siihen, että "vielä tää yks" ja se vaan jotenkin jatkuu ja jatkuu. :D Mut joo mäkin tulin vasta joskus pari tuntia sitten tänne ja aloin ihmettelemään, että missäs sä oot. Välillä näinkin päin. ;)

Näin muuten taas ihan hölmön unen. Olin tällä kertaa parturissa ja sitten kun mun hiukset oli leikattu, niin aloin siinä putsailemaan jostain syystä lippistäni hiuksista lattialle (en koskaan edes käytä lippistä). Sit joku toinen naisasiakas alkoi mulle raivoamaan siitä, että mitä mä niitä hiuksia siihen lattialle oikein kolistelen. Mä olin ihan ihmeissäni ja otin siitä vähän kierroksia, että "eiköhän ne mene siinä lattialla muiden joukossa ja mitä se sen napaa kaivelee" yms. Olipahan taas järkevä uni. :D :D

ruoste: Haha, jaa taas se on menny sotkemaan ittensä ja nyt on mansikkaiseksi raikastus meneillään. :D

Päivämäärä:   11.3.13 00:17:06

Onneks meikäläinen ei oo telkkariinkaan koukussa ettei tarvii angstata jos vehkeet ei pelitä:)

No, vihree tee jos loppuu niin alkaa ahdistamaan. Niin tai maito:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 00:21:21

juu..jokaisella omansa..noo itel ei kyl hermot mee jos joku laite ei toimi tai sit ohjelmat jää nauhottamat...vähemmä nykyää vakkarii mitn tulee seurattuu........kahvi jos aamulla finis niin sit ei oo hyvä aamu kyl.............

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:24:46

Onhan nykyään aika monilla kanavilla noita nettitelkkareita, mistä voi myöhemmin katella ohjelmia, jos menee joku jakso ohi. Varmaan jos enemmän kattelisin telkkaria, niin hommaisin joko sen elisa tai sonera tv hässäkän, missä saa sen jonkun 5000 tuntia tallennustilaa. Sinne olis helppoa ajastella kaikki ohjelmat ja katsella sitten kun jaksaa. Mulla olis nyt sellanen yhteyskin, että ton sais jos vaan haluais ja ei se tainut olla kuin kympin kuussa. Toisaalta sitten olis se uus netflixi vai mikäs se ny olikaan. Sehän on aika suosittu, mutta olis varmaan aika vähällä käytöllä mulla niin en oo viittiny tilata.

Päivämäärä:   11.3.13 00:25:41

Koukkunsa kullakin, mulla se on tv-sarjat, energiajuomat, ja kaipa toi rööki lasketaan vaikka se on enempi tommonen tapa ja muinaisjäänne... Ja saan kyllä ihan aidosti raivarin kun toi skeida ei toimi, kuulen oikein kun pinnat napsahtelee katki päässä...

Hyvä Minski, kato siitä alat opettelemaan muistamaan niitä unia :D Niistä pitää heti aamulla herätessä napata kiinni, ihan samantien, ja muistella se uni uudestaan ja vielä palauttaa se mieleen esim aamusuihkussa, muuten niille voi sanoa baibai jos vaan kuvittelee muistavansa sen kerran ihan hyvin muistaa heti herätessäkin.

Mä näin eksästä unta. Siis en yhestäkään näistä aikuisiän vaan ihan eka poikaystävä mulla oli kaks viikoa, sitä ei ehkä voi kutsua kunnon suhteeks, seuraava oli sit jo useemman kuukauden ja sen kanssa ollaan yhä ystäviä jne. Huomasin yks päivä ettei se enää ole facessa ollenkaan, pitäs varmaan soittaa sille jokupäivä. Tunki sitten mun uniin ja se ei ollut mitenkään viritteinen uni mihinkään suuntaan, vaan tällä tyypillä oli joku pahasti vialla elämässä, en oikein muista mikä se oli mutta se jotenkin voi tosi huonosti. En usko mihinkään enneuniin tms, mut jäi tosta nyt kuitenkin semmonen fiilis että pitää lähiaikoina kysellä onko se ihan hengissä :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.3.13 00:31:02

Öitä............................

Päivämäärä:   11.3.13 00:34:37

Öitä @ ja kaikki muutkin nukkumaan menneet :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:35:50

Mission: Kyllä mä aina välillä jotakin muistan unistani, mutta monesti ne on vähän tollasia irtonaisia missä ei ole mitään järkeä, niin eipä niitä kait siksi tule niin muisteltua aamusella sen enempää. Mut jos sitä alkais näkemään jotain mielenkiintoisia ja kivoja unia, niin mikäs niitä semmosia olis vähän muistellessa ja ihmetellessä enemmänkin. :)

Niin ja paheensa kullakin. Mulla taitaa olla kahvi jossain määrin ja sitten tää nettaaminen. Vois viritellä jotain kehittävämpiä tapoja tappaa aikaa, mut pinttyneitä tapoja on vaikea muutella. Ootkos sä muuten miettiny tupakoinnin lopettamista tai yrittäny sitä?

Öitä miukumaukulle. :D

Päivämäärä:   11.3.13 00:36:10

Unissa voi olla ripaus totuuttakin. Ainakin itse olen enneunia nähnyt useastikkin.

Ja sitten on ne unet merestä ja valaista sun muista kaloista ja minä uimassa siellä seassa...Painajaisia.

Tuo castaway varmaan taas ruokki mun vesiunikeskusta. Tiedän siis mitä unta nään tulevana yönä. Jota ei tietysti oo enää pitkästi. Kuudelta taas ylös tai viimeistään seiskalta. Huooh. Milloinkahan saisi nukkua pitkään?

Teille nuorille annan vinkin: Elkee tehkö mukuloita niin saatte nukkua ees viikonloppuisin pitkään:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:43:56

pikku suukko: On mulla noi monesti jotenkin yhteydessä todellisuuteen, mutta noissa se yhteys ei ainakaan ole niin ilmeinen kuin monissa muissa on ollut. Lapsia ei kyllä ainakaan vielä ole, enkä ole niin varmaan tuleeko koskaan olemaankaan, vaikka mua siemeniä onkin kärkytty joskus. :D :D Enkä mä nyt enää niin nuorikaan kyllä oo, että ei sen puoleen oo ehkä niin kohderyhmääkään.

Päivämäärä:   11.3.13 00:44:38

Minski, oon mä joskus aikoinaan yrittäny mut en riittävän vakavasti. Harkinnassa ollut monta kertaa. Tarkotus olis kyllä lopettaa, tiedän ihmisiä joilla ei ole aikomustakaan koska ne pitää siitä, mä mieluummin lopettaisin. Vähän olis suunnitelmissa sellanen et jos paino tipahtais nyt eka täst 8kg niin sit lopettaisin. Se nyt on joka paikasta taivaan tosi uutinen että yhtäaikaa on ihan turha alottaa sekä elämäntapakuuria että röökilakkoa, liikaa stressiä ja molemmat tai toinen kusee satavarmasti.

Tupakka muuten maistuu talvella, tai viileemmässä ilmassa paljon paremmalle, kesäkuumalla se on oikeestaan aika pahaa, joten onhan tässä nyt vähä semmonen idea että juhannuksena olis sitä painoo hävinny ja röökit stumpattu... Mutta en ota nyt siitä viel mitään paineita kun tarvii nyt päästä eka parempaan kuntoon ja sit katotaan se omalla kohdallaan :)

Viime kesänä meni ukki keuhkosyöpään, ahtaumaa on suvussa, kyllä se ois aika jo luopua siitä myrkystä. En mä mummoks asti aio polttaa, se on vissi. 35 oon salaa laittanu rajaks, sillon en enää polta.

Päivämäärä:   11.3.13 00:47:53

Saanko tiedustella ikiänne näin ennen nukkumaan menoa? Itsehhän taisin tuonne aiemmin omani jo ilmoittaa. Mutta olen siitäkin jo vanhentunut. Aika kuluu kuin siivillä:)

Kohta varmaan alkaa parta kasvamaan ja alkaa katkokävely... Iskee dementia. Vaimikäsenytoli?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:52:02

Mission: Se on kyllä hienoa et haluut ja oot meinannu lopettaa. Onhan siitä kaikenlaista harmia ja rahaakin menee. Helppoa se ei varmaan ole, mutta sun suunnitelma kuulostaa hyvältä. :)

pikku suukko: Aijaa, mä oon sitten missannu sun iän. Mä oon 30v ja kesällä sitten 31 et vielähän tässä liikuskellaan kovat piipussa. :D Mut hyvää yötä sulle. :)

Päivämäärä:   11.3.13 00:52:39

Mä oon 34. Minskillä on varmaan jossain se lista viel olemassa jossa on osa porukasta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 00:55:29

Ei varsinaisesti mulla tallessa, mut onhan se tuolla jossain vanhoissa ketjuissa löydettävissä. En nyt kuitenkaan jaksa alkaa puhelimella etsiskelemään sitä tähän.

Päivämäärä:   11.3.13 00:56:10

On se tosiaan tarkotus luopua, ollut jo jonkin aikaa. Duuni on se pahin haaste, lomalla ei menny montaakaan askia...

Mut sithän mä voisin alkaa pössytellä pilveä sen sijaan kun oon niin monta kertaa nähny aiheesta untakin lähiaikoina :D Itseasiassa täytyy sanoa että lähiaikojen unet on muutenkin ollu tosi outoja, en tiedä onko toi alitajuntakin kaivamassa jotain muutoksen tuulia tähän elämään kun oon jo jonkin aikaa täs miettinyt et jotain muuta pitäs tehä työkseen kun ei toi homma enää napeksi.

Ehkä mul on joku kolmenelosen kriisi :D

Päivämäärä:   11.3.13 00:58:09

Mun ikä on kahdella kerrottuna seitsemänkymmentä. Syksyllä taas hieman enemmän. Eli on mulla vielä elinaikaa joitakin vuosia vielä. Ehkä:) Toivottavasti ainakin että ehtis vielä nähdä ja kokea kaikenlaista. Vaikka on tuossa jo paljon saanut kokeakkin. Kiitos yläkertaan siitä.

Tupakka tappaa. Öitä.

http://www.youtube.com/watch?v=dVLtNgAhPRg

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:03:24

Mission: Joo ja tupakan kanssa on sekin, että se on monilla työpaikoilla sellanen tapakoivien liima. Kun käydään samaan aikaan röökillä, niin siellä tulee sitten juteltua kaikenlaista semmosta mitä savuttomat ei kuule. Mä meen joskus kyllä silti mukaan, mut ei siellä savun keskellä oikein viittis kuitenkaan olla kun ei ite polta. Mä en oo kokeillu ees tupakkaa, niin saati sitten pilveä. :P

pikku suukko: Olipa mystinen vastaus, mut ilmeisesti siis kolmeviitonen mun matikkapäällä. :D

Päivämäärä:   11.3.13 01:09:38

Mä oon kokeillu pilvee useemmin kun tupakkaa. Mutta kumpaankaan en oo koukkuun jääny. Silloin villissä nuoruudessa tuli kokeiltua vähän kaikkea:) Pilvi on aika makiata kyllä:)

MR: Sun matikkapää on erehtymätön, näemmä. Eli tiesinhän että oon vanhempi kuin te:) Vanaha mummu:)

Ai niin mun piti olla jo nukkumassa. Taitaa näppis elää omaa elämäänsä:) Nyt meen oikeesti.

Päivämäärä:   11.3.13 01:09:47

Joo on siinä toi sosiaalinen puoli kyllä. Eihän sitä uskois näin aikuisena sanovansa ääneen, mutta röökijengi on kyllä aika tiivis, tosin kyllä nuo lopettaneetkin siihen kuuluu yhä... Työporukka on varmaan ainoa asia joka on pitänyt tuolla näinkin pitkään, sieltä on ihan aitoja ystäviäkin jotka säilyvät kyllä vaikka työ vaihtuiskin.

Ja voi sinne aina mennä mukaan, ei se oo mikään syy polttaa. Stressi töissä ja se että aina joku kuitenkin lähtee röökille niin on ehkä se miks töissä tulee poltettua enemmän ku mitä vapaalla.

Mä kun olen niinki viisas että alotin vasta päälle kakskymppisenä, kaikki yläasteet ja lukiot selvitin hyvin ilman, sit kakskakkosena jäi vasta koukkuun, oikein fiksuuden ylistys :D

Päivämäärä:   11.3.13 01:11:15

Saattaa olla että villissä nuoruudessa on ehkä joku jointti joskus eksynyt hengiteltäväksi... ;) Mitään en myönnä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:17:25

pikku suukko: Hehe, joo mä oon kova poika laskeskelemaan, mut tuskinpa tollasta 4-5v ikäeroa voi vielä mitenkään järin isoksi sanoa. Ei ainakaan niin, että siitä jotain mummoa väänneltäis. :D

Mission: Nimenomaan just toihan siinä vähän väkisinkin hitsaa tupakkajengiä yhteen. Ja joo kait sitä vois mennä mukaan, mut noi tupakoijat käy aika paljon niillä omilla tauoilla vetämässä vaan nopeeta sen röökinsä. Mä oon joskus sit menny mukaan kun oon menossa kahvitauolle niiden kanssa. Mut ne on noi extra tauot mitkä jakaa vähän porukkaa.

Mut nythän sä ehdit vielä hyvin lopettaa ja nauttia loppuelämästä savuttomana. :)

Päivämäärä:   11.3.13 01:23:58

Hui, kuulostaa pelottavalta, loppuikä savuttomana :D Asenne tarvii vissiin korjata, mulla on se kirjakin joka kuulemma saa lopettamaan röökinpolton, jos vaik lukis sen jossain kohtaa :p

Ei ne oo ekstrataukoja, meillä savuttomat pitää kahvitauot aamulla ja iltapäivällä, me savulliset ei koskaan ellei todella ole se yksi neljästä päivästä vuodessa jollon on oikeesti hiljasta... Niin ja tutkimukset puoltaa röökaajia, tekevät kovemmalla tahdilla töitä sen tauon ansiosta joten hävikkiä ei tuu. Tosiasiahan on että millään noilla tauoilla ei oo mitään merkitystä, piti niitä tai venytti niitä tai miten vaan, jos osaa kompensoida. Jos haluu lusmuta, se onnistuu kyllä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 01:25:06

So fresh n so clean, clean...

Minä olen nyt ollut vuoden polttamatta. Tajusin sen juuri. Woop woop. Viime vuonna näihin aikoihin iski tauti, ja kurkku oli niin rikki, ettei polttaminen onnistunut. Kun olin ollut viikon polttamatta rikkinäisten röörien takia ei huvittanut enää polttaa. En sitten polttanut. Yhden hätävararöökin jemmasin autoon ja yiritin sitä pössytellä eräänä iltana pitkän talli-illan jälkeen. Hyi hele... mun ei oiekastaan sitä ennenkään ollut hankalaa olla päivää-paria polttamatta, enkä enää loppuvaiheessapolttanut montaa päivässä. Töissä en polttanut ikinä, himassa joskus iltasella jos kaipasin breikkiä. Luentojen välissä poltin kun ei muutakaan tekemistä ollut, tallilla aina tullessa, lähtiessä ja hevosten välissä. Tapaa on ollut välillä tavallaan ikävä, tupakan tuomia tuntemuksia ei. Ennen tuli värjöteltyä partsilla tupakalla sadetta kuunnellen tai tähtikirkasta pakkasyötä ihaillen, ei enää. Välillä ärsyttää ja tuntuu siltä, että tupakki voisi helpottaa hermostuneisuutta, mutta muitakin keinoja on.

Tupakka tappaa. Kun välillä tekee mieli aloittaa uudelleen (sillä onhan tytöllä jotain paheita oltava, jumalnauta) ajattelen tupakoinnin haitallisia vaikutuksia eikä yht'äkkiä enää huvitakaan tehdä mitään niin vahingollista.

Mitäs muuta... Ai niin. 29. Voisin oikeastaan sanoa, että viittä vaille 30.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:28:13

Mission: Joo riippuu tietysti paikasta. Meillä on noita jotka ravaa koko ajan tauolla ja lusmuaa. Tai no yks niistä sai jo kenkää, mut siis eihän kaikki tietenkään ole semmosia. Tässä työpaikassa toikin vaan onnistuu kun on niin iso talo ettei kukaan tollasia huomaa johtoportaassa eikä niihin jaksa kukaan puuttuakaan.

Mut kyllähän siitä puhtia saa, vaikka sitten voi kilojakin kertyä herkemmin. :D

Päivämäärä:   11.3.13 01:29:30

Noi on mullakin, ruoste, ne pahat... Ihanat hetket illalla parvekkeella tähtiä katellen, sadetta kuunnellen jne... Se hetken oma rauha, joskus töissäkin jos palaa käpy niin piipahtaa pihalla. Eniten kyllä noi haaveiluhetket iltasin, kuunnellen mustarastaan laulua. Pitäis opetella tekemään uus tapa, laittaa vaikka teetä ja käydä se illalla juomassa partsilla, ihan ku noita hetkiä ei vois järjestää ilman röökiä. Oraalifiksaatio ;)

Päivämäärä:   11.3.13 01:33:39

"Mut kyllähän siitä puhtia saa, vaikka sitten voi kilojakin kertyä herkemmin. :D"

Niin lopettamisesta saa puhtia? Se on totta. Tupakka laiskistaa. Noi lihomisjutut on yksilöllisiä, ja molempiin suuntiin on tutkimuksia, onko sillä vaikutusta vai ei ja kuinka paljon jos on, onko merkitystä. Itse uskon siihen että se on yksilöllistä, erään raudanlujaluonteisen tunsin aikoinaan jonka sanaan uskoin että suuhun ei eksynyt entistä enempää mitään, paino silti alkoi hivuttautumaan lopettaessa ylöspäin. Toisaalta tunnen tyypin joka laihdutti 10kg viidessä kuukaudessa ja lopetti samaan aikaan röökaamisen...

Mutta kyllä mä sitäkin pelkään, siks ensin niitä kiloja pois ja vasta sitten se lopettaminen, ei toisinpäin...

Päivämäärä:   11.3.13 01:34:27

Nii ja onneks olkoon vaan ruoste vuoden savuttomuudesta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:35:14

Hahaha, täällähän on ketju täynnä pössyttelijöitä ja ties mitä röökaavia tai lopettaneita pahiksia. :D Mä oon niin kiltti ja kokematon. Tää on hauska kun musta luullaan helposti jotain ihan muuta ja sitten ihmetellään kun vähän valaisen. Mut en mä kyllä täällä kehtaa. Niina on kyllä rohkea kun se on niin avoin ja jotenkin välitön. :)

Nyt tuli kyllä mission jotain ihan muuta oraalista mieleen tosta. xD

ps. Mut hienoa ruoste et oot lopettanu. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:40:35

Mission: On varmastikin, koska onhan aineenvaihdunnassa muutenkin eroja. Et kyllä toi jonkin verran vaikuttaa varmaan, jos on tottunut syömään vähän extraa tupakan avulla.

Lähettäjä: yes 
Päivämäärä:   11.3.13 01:42:55

nelikymppistä naista savosta eikä mitään tyttösiä. jotka olevinaan naisia..

Päivämäärä:   11.3.13 01:44:39

Vai on se Minski niin puhtoinen ja kiltti :p Ihan nyt en ite voi kyllä tuohon yhtyä... Sanotaanko niin että taitaa olla itellä kuitenkin pää ihan hyvillä hartioilla, kaikkea ei tarvi kantaan mukanaan ja säilyttää mitä nuorena on halunnut tehdä. Tai vähän vanhempanakaan :p

Joo oraali, kikakikakika :D Mitähän mahtaa miehellä mieleen tulla :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 01:58:23

Haha, no ihan oikeesti ja kuten sanoin, niin musta saa helposti vaan ihan erilaisen kuvan. Mut totuus on tarua ihmeellisempää. Mä oon monella tapaa niin erilainen. :)

Niin ja heti ensimmäiseksi tuli tää kuva mieleen. :D
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=54

Tuli kyllä vähän muutakin, mutta *sensuroitu* ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 02:03:07

Joillekin/ jossain vaiheessa totaalikieltäytyminen voi olla ihan soppeli juttu. Siis kieltäytyminen tupakasta, herkuttelusta, laiskottelusta, viinasta ja miehistä. No ei nyt sentään! :D Joku raja. Onnistuminen ruokkii innostusta ja lisää motivaatiota jne. Siiehn tarvitaan vain päätös, joka kuulostaakin sitten hemmetin paljon helpommalta kuin onkaan.

Eipä tossa lopettamisessa oikeastaan mitään hehkuttamista ole. Onhan se siistiä huomata, että pn kyennyt pysymään päätöksessään ja saanut jotain aikaan. Muitakin muutoskohteita olisi, mutta murehditaan niitä joskus toiste.

Mä mussutin aika paljon lakuja ja pastilleja silloin,kun ekan kerran "lopetin". Jotain sinne suuhun oli tungettava. Silloinkin muuten lopetin, koska ei yksinkertaisesti enää huvittanut mennä röökille. Sitten parin vuoden savuttomuuden jälkeen huvitti ostaa lomareissulla kamun kanssa pikkutopa mallia ja siitä se sitten pikkuhiljaa taas lähti. Stupid, stupid, stooopid...

Minskillä on saletisti pahempia paheita kuin meillä tytsyillä yhteensä. Ruoskiakin sillä on varmasti kuin tallissa konsanaan. Silti se on 99% tollanen harmiton nörtti :)

Päivämäärä:   11.3.13 02:04:03

Haha :D Vai iski se sensuuri, varmaan ihan hyväkin ;)

Tän on kyllä nyt pakko mennä, ei todella pitänyt näinkään myöhään valvoa, viiden tunnit unet on taas tosi jees :p

Hyvää yötä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:09:08

ruoste: Kyll se varmaan on aika kamppailua ton kanssa kun se on niin tapa ja addiktoiva sellainen vielä. Mut toivottavasti nyt sitten kestäis lopetuspäätös. :)

Ei mulla ole oikeastaan kuin toi nettaaminen. Sitä vois kyllä vähentää reilusti, mutta kun ei telkkariakaan nykyään niin kato. Ja kait se riippuu vähän et mitä pitää paheena. Onhan mulla sellasia juttuja mistä tykkään todella paljon, mut en mä niitä paheiksi laskis kuitenkaan. Eikä oo mitään ruoskia. Mä oon oikeesti tosi kiltti ja varmaan paljon teitä kiltimpi. :P Mistä sä päättelet, että mulla ruoskia tollee olis? :D

Päivämäärä:   11.3.13 02:10:40

ei siis ollu aikuisia naisia vaan teinareitten höpinää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 02:11:03

Hyvää yötä Mission :) Ja reipasta maanantaita. Ajattelen sua ja muita työn raskaan raatajia lämmöllä kun käännän kylkeä aamukymmeneltä XD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:11:26

Mission: Joo varmaan parempi niin, ei sitä ihan kaikkea tarvi sanoa ääneen. ;D

Hyvää yötä ja perässä tullaan ihan just. o/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:13:49

yes: Nelikybäset on menneet jo nukkumaan. Kokeilehan viritellä huomenna päivemmällä juttua, jos vaikka tärppäis. Ei täällä kyllä teinejä nytkään oo vaan ihan aikuista porukkaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 02:15:46

Nyt ei löytynyt yessille tähän hätätään savolaista, sorry. Parempaa pelionnea päiväsaikaan toivotamma sulle :)

Päivämäärä:   11.3.13 02:16:00

ei siltä näytä! :)

Päivämäärä:   11.3.13 02:17:45

pitää lähtee nuputtaa..;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 02:23:02

Etä sä Minski voi minua kiltimpi olla (tosta Missionista en tiedä, se taitaa kyllä olla aika tuhma), moon aika kiltti tyttö. Minä olen päätellyt (päättänyt), että sulla on tollanen siirappisen suloinen tapa houkutella naiset ansaan ja sitten kun pääset lähietäisyydelle, päästät pedon irti :D Jotenkin tähän kuvitelmaan liittyy piiskaaminen, älä kysy miksi.

Valehtelen minkä kerkiän :P :) Pitäiskö mennä nukkumaan? Jos Minski menee Missin perässä nukkumaan, kuka tulee rustyn perässä? :|

Päivämäärä:   11.3.13 02:25:06

Arvatkaa mitä!?! Mie heräsin :o Ja ajattelin vaan ihan vähäsen vilkaista, että mitä täällä on puhuttu, niin täällähän vaan jutut jatkuu yhä; mikäs muukaan se möllöttää foorumin piikkipaikalla kuin sinkkujen topicci :)

Ja unohdin muuten hertoa, että sain eilen illalla elämäni ekan halin <3 Se oli tosin vaan virtuaalinen, mutta teki kyllä hyvää, ja nosti naamalle erikoisen virneen; tahtoo lisää!

Mie en oo ikinä polttanu tupakkaa tai lotrannu viinaksien kanssa; olikin vähän outoa, kun jouduin viime kesänä suorittamaan anniskelupassin pikakomennuksella. Päivä oli aikaa opiskella tenttiin, ja lähtötaso kaikesta alkoholitietämyksestä oli siis nolla. Mutta niin se vaan meni läpi :) Mun paheet on sitten kaikenlainen syöminen ja laiskuus. Joku herkuista totaalikieltäytyminen olis varmaan mulle se paras juttu; mutta ei pysty. Mutta jos pystyisin, niin painaisin varmaan 10kg vähemmän. Se vois kyllä olla kivaa, mutta toisaalta oon jo nykyisessäkin olomuodossa alkanut pitää kropastani. Vähäsen. Outoa. Hyvin outoa :o

Ei kai tässä auta muu, kuin yrittää sammua uudestaan. Öitä jälleen!

Päivämäärä:   11.3.13 02:27:47

Ainiin, netti on kyllä myös yks pahe.

Ja vaikka mie oon maailman kiltein pikku tyttö, niin mun varastoista löytyy kyllä piiskoja joka lähtöön =D =D =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:31:52

ruoste: Haha, no ei mulla mitään tollasta kyllä oo. Oon ihan oma itteni ja se houkuttelee sitten niitä joihin se iskee. Ja eikös se semmonen pedon päästäminen irti oo vaan kilttiä ja semmosta, että tulee nainenkin huomioiduksi hyvin. Ei kait toi mikään pahe oo, vaan hyve. :D

Mut mä oon oikeesti tosi kiltti. En kuitenkaan kynnysmatto mut veikkaan että peittoa teidät kaikki kiltteydessä ainakin. x)

Kait se pitäis yrittää nukkua. Voin mää ihan hyvin sunkin perässä tulla nukkumaan, niin ei tarvi pähkäillä tota. =)

Niina: Oho, säkin hyökkäsit vielä sieltä. :D Nonni, sulla on sitten ollut säpinää. Niin sitä pitää ja kiva kun piipahdit. En, pysty kyllä enää kännykällä kommentoimaan niin hyvin, mutta nuku hyvin. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.3.13 02:36:10

Kohtelias Minski-Pinski. Naiset ensin :P ruostepa menee nyt kun polla ei enää pysy rangan päässä pystyssä, nati nati \o/

Niina, naama tyynyyn nyt ja unia jatkamaan. Öitä Niina, öitä Minski, savolaiset ja taustapirut, öitä sinkkula :)

Huomenta aamuvuorolle!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.3.13 02:42:37

Hehe, totta kai. :p Hyvää yötä ja kiitos vaan tosta ruoska mielikuvasta, kun minski päästetään valloilleen. :D Nyt en pääse yli taas siitä et mitähän sä siellä oikein kuvittelet.

Niin ja huomenia aamuvuorolle. o/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.