Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 216

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   10.3.13 09:36:15

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=910037&t=910037

Re: Sinkkujen topic 216

Päivämäärä:   10.3.13 09:38:20

Mitä jos kuitenkin yhellä topsulla mentäs:)

Pekko, hitaat jääpi jalkoihin. Heh.

Päivämäärä:   10.3.13 09:41:30

Pekko, onks tää nyt kilpailu kumman on korkeemmalla?

http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80

Kyllä mulle käypi;)

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   10.3.13 09:44:13

http://www.youtube.com/watch?v=28sRyiFOjZg

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 09:52:24

Mitäs sinkuilla päivä suunnitelmissa.............

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 09:56:28

@, duunia duunia, Hesaa kohti kohtapuoleen.:)

Päivämäärä:   10.3.13 09:57:17

Kyläilyä ja ihan peruselämää. Ei kai tässä mitään sen kummosempia suunnitelmia. Entä ite?

Nyt on kyllä tullut notkuttua netissä enemmän kuin laki sallii. Hommat seisoo aika pahasti:)

Aurinkoiset päivät kaikille:)

Päivämäärä:   10.3.13 09:58:47

Kerrankin Anssilta kunnon biisi:)

http://www.youtube.com/watch?v=_xkOIqemtVI

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 09:59:47

Jos lähi mettää nuotion menis tekee...ja paistelis makkaraa tytön kans...sais raitista ilmaa ja ei menis päivä ihan istues koneella ja kaivaes perseellä kuoppaa sohvaan

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   10.3.13 10:00:55

@, tänään olin suunitellu meneväni lasten kanssa hiihtoloman päätteeksi yhteen ulkotapahtumaan, mutta nuorempi tuli kipeeks, joten vietämme päivän sisätiloissa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 10:02:54

Helevetinkuustoist,höh ei kiva mut no parannelkaa työ siel..oishan se kiva varmaan ollu päättää hiihtoloma ulkoiluun ja johkin tapahtumaan..mut ei aina voi mitn kun lapset kipeeks tulee...mullakin tyttö ollu aikas paljon talven aikana kipeenä..nyt ulkoilla kun ei oo kipee....ja on mahtava sääkin

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 10:06:08

Perhana kun tekis mieli lähtee mökille @ kommentin jälkeen.:) Paistaa nuotiolla juustomakkaraa ja kuksasta kahvetta.:)

Päivämäärä:   10.3.13 10:07:48

Kessu menee nyt tapaamaan pistettä. Mies ei petä lupaustaan...

Päivämäärä:   10.3.13 10:08:02

@, oi, nauttikaa te kun on mahdollisuus mennä ulos ja ilmakin suosii :)

Kessu,
tuo ois niin ihanaa ja rentouttavaa :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 10:20:04

Isä toi moottorikelkankin kun oli sen luona se niin päässää sillä mettää ajaa tytön kans ja nuotioo tekee..ei tarttee kävellä..jos reen viel perään laittais niin saa tavaratkin kuljetettuu ja jos joku sattuu tulee niin mukaankin pääsee...kyl kiva sit päiväunille tulla kun on raittiis ilmas ollu

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.3.13 10:23:07

Mulla on ohjelmassa tahtojen taistelu yhden Kiefferin kanssa; se heittäyty hankalaks kiinnilaittovaiheessa >:/ Mutta kyllä mie sen vielä selätän, ei oo ykskään satula jääny vielä kiinni laittamatta.

Joensuussa olis tarjolla joku hevostapahtuma, mutta en mie ainakaan yksin sinne lähde; ehkä sitten, jos joku tarjoo kyytiä. Ratsastamassakin vois käydä, kunhan tuo pakkanen laskee. Niin ja laitoin eilisen Amazing Racen muistitikulle talteen, kun en ehtiny katsoa, niin se pitää sitten katsoo tänään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 11:12:02

Huoohmenta. Huikea päivä. Salaa toivoin pakkasen pysyttelevät sellaisissa lukemissa, että päivän kinkerit peruttaisiin ja voisin sen sijaan painua uusintakierrokselle messariin, mutta pahalta näyttää. Tai siis hyvältä näyttää. Tässähän voi vielä joutua lenkillekin. Kuumaa kahvia, venyttelyä ja vanuttelua nyt ensin. Perus sunnuntaimeininki.

Älä sie kessu siellä haaveile kahveen kuksailusta vaan pistä töpinäksi niin ehdit hallille ajoissa. Eikö kukaan muu voisi piipahtaa puolestasi lentoasemalla..?

http://www.youtube.com/watch?v=zV6R0e7rSeQ
Kattokaa typyt, mitä löysin. Oodi Benille ja Jerrylle. Miksiköhän youtube mulle tällaista tarjosi? Vittuileeko se?

Päivämäärä:   10.3.13 11:17:10

Helevetinkuustoist
"voi kuule, kaikella rakkaudella kyllä te miehet ootte Ihime värkkejä ;) Ei ota selevää,vaikka kysyy suoraan niin ei saa vahingossakaan suoraa vastausta. Ei haluta sitoutua suhteeseen jne. "

Kyllä teistä naisista löytyy samanlaisia, ikävä kyllä:(

Päivämäärä:   10.3.13 11:22:06

Pekko,
no varmasti löytyy. En epäile yhtään. Kai sitä vaan jollain ihme konstilla on tullut törmättyä just päinvastaisesti ajatteleviin tyyppeihin ku ite.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   10.3.13 11:28:34

olipas vähän jalluinen maku suussa aamulla ja muutenkin hieman hidas startti... :D
Mutta jumalaut mikä keli tääl on, saha laulaa, havut tuoksuu ja aurinko paistaa, vähemmästäkin pienet murheet unohtuu...
Kyllä metsä on suomalaiselle oikea paikka :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 11:31:10

Huomenta päivää. Jaa'a mitäköhän sitä tänään tekis?! Pihalla ois niin nätti sää ettei viittis koko päivää sisälläkään homehtua...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 11:33:16

Päivää ja herttileide ku ootte höpöttäny :D

Tervetuloa uusille ja hejsan näille jo tutummille :)

Täällä ei ol mitenkään hullun paljon pakkast niin vois jossain välis käyd vähä kävelees. Ja sit täytyis vähän opiskellakki tänään.

Päivämäärä:   10.3.13 11:48:25

Helevetinkuustoist, sama täällä. Mulla on varmaan joku singnaani otassa et totapa on kiva vähän aikaa kusettaa...

Päivämäärä:   10.3.13 11:51:22

mangneetti:)

Päivämäärä:   10.3.13 11:54:18

Pekko,
niin tuttu tunne :S
Miten me niistä magneeteista päästäs erroon? :D

Päivämäärä:   10.3.13 12:00:15

Sen kun tietäis. Mut kaipa se on meidän osa, pitäähän joillakin olla huvinsa...

Päivämäärä:   10.3.13 12:03:52

Pekko,
eiiiiiii!!! Ei luovuteta! :) Ei meille niin saa tehä.

Päivämäärä:   10.3.13 12:05:14

Katotaan nyt:)

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 12:10:19

Joskus voi onnistuakin tai sitten ei.

Päivämäärä:   10.3.13 12:11:59

Pekko,
toivottavasti joskus sentään onnistuu ;) Muuten mää en kyllä ala.

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 12:17:52

Helevetinkuustoist, onnistuu se:) Häntä pystyyn ja eikun kohti uusia pettymyksiä...

Päivämäärä:   10.3.13 12:22:40

Pekko,
näinhän se on ;) :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 12:24:37

No älkää ny, mä alan pikkuhiljaa uskomaan et tarpeeks ku toi idioottimagneetti on vetäny noit idioottei puoleensa niin kyl jossain välis törmää johonki kivaanki tyyppiin joka ei ol idiootti :)

Päivämäärä:   10.3.13 12:26:55

min,
tähän minäki koitan uskoa mutta turhan tehokas tuo mun magneetti :/

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 12:28:57

Min, toivotaan etä olet se harva poikkeus jolle noin käy:) Tuleehan niitä lottovoittojakin...

http://www.youtube.com/watch?v=FEcUUhr92sM

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 12:30:17

H, mun magneetti tais mennä epäkuntoon :p vihdoinki! ....ehkä....

Päivämäärä:   10.3.13 12:32:03

min,
mahtavaa ;)

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 12:32:36

Onnea Minille... Kerrohan sit meillekin miten sen saa rikki???

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 12:46:28

Idioottitarve on tyydetytty toistaiseksi, jos ei enää vedä niitä puoleensa. Näin päättelisin. Kivat sulle min, jos näin on päässyt käymään. Nukuitko hyvin? :)

Alkaiskohan kroppa hyljeksiä idiootteja jos itse ryhtyisi ihan dilleksi?

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 12:50:52

Kai sitä kaipaa jännitystä ja haastetta elämäänsä, tuskin muuten noihin aina törmää. Mut sen oon oppinu et ainakin kriteerinä jatkossa on että toinen on päässy exästään eroon.

Lähettäjä: Marilyn 
Päivämäärä:   10.3.13 12:54:34

Joskus miettinyt et voisko se idootteihin törmääminen johtua tästä?

http://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.3.13 12:55:31

Heipä hei ja tervetuloa uusillekin. Johan te ootte täälä turisseet.

Mä olen niin, niin naatti. En tiedä kummasta enemmän, siitä että olin eilen aamusta iltapäivään saakka ulkona koiratapahtumassa, vaiko siitä että loppuillan olin yövieraana lapsiperheessä.... :D

Menin jo ennen kymmentä nukkumaan ja posotin ihan älyttömän pitkät yöunet, tuli tarpeeseen. Silti mun oloni on niinku oisin ollut juhlimassa kovastikin, huh.
Nyt kuitenkin turvallisesti omassa rauhassa, ah <3 Kohta pitäisi lähteä laturiostoksille kun unohdin moisen häkkyrän kyläpaikkaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 12:58:41

Ruoste, melko hyvin :) vähän on vaan outoa nukkua jonkun kanssa kun heräilen vähän väliä siihen jos toinen kääntyy. Täytyiskö ostaa isompi sänky? Tämä osaa muuten myös paistaa muikkuja todella hyvin :D (...ja ny vois palail takasin maanpinnal vaaleenpunasist hattarapilvist)

Mä en tiedä mitä tol magneetille kävi... tai sitten täytyy vaan mennä opiskelijapippaloihin baariin, juoda vähän turhan paljon ja jossain välissä havahtua siihen et mun vieressäni istuu kivan näkönen jätkä ja se puhuu mul :D

Päivämäärä:   10.3.13 12:59:54

Marilyn,
mulla ei sitte oo tilauskoodi tms. oikeen, koska ihan päinvastaista on laitettu tilaukseen ;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.3.13 13:03:06

Ja nyt minä haluaisin oikeasti tavata jo sen Miehen. Oikeesti. Jotain on tehtävä!

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 13:05:56

Marilyn, ehkä se johtuu tästä että luottaa huomiseen:)

http://www.youtube.com/watch?v=-KRjjlYwsgM

Päivämäärä:   10.3.13 13:06:29

Helvetinkuustoista: samaa vikaa on täälläkin. Oikeita kunnollisia miehiä jotka pitää minkä lupaa on tilattuna, mutta kaikkia kummia luusereita sitä vaan silti elämään tunkee.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   10.3.13 13:09:28

Iltapäivää! Ei käyny tuuri mullakaan:) Olin puita ajamassa kun metsässä tuli vastaan kaks irtokoiraa. Aikansa siinä pyörittyään uskalsivat tulla mun luo ja löysin puhnron toisen kaulapannasta,mä siihen soittamaan ja sieltähän vastas heleääninen naisihminen ja lupas tulla karkurit noutamaan,tulikin ja oli ikionnellinen kun sai koiransa vajaan vuorokauden karkumatkalta takaisin. Muuten onnellinen loppu mut naisella oli sormukset nimettömässä:(

Päivämäärä:   10.3.13 13:12:58

Marilyn,
just näin. Eikö niitä sellasia miehiä muka oikeesti ole, vai onko niitä niin pieni määrä että siksi tulee törmättyä just niihin toisenlaisiin :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 13:23:45

Ukilla oli kyllä nyt huono tuuri. :(

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 13:25:19

Mulla on ollut aivan mahtava viikonloppu. Sellaista helppoa ja leppoisaa olemista. Aika pienistä asioista ihminen tulee onnelliseksi, kuten ruuanlaitosta yhdessä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 13:45:13

Tirli, mitäs siel syötiin? Tääl oli menulla paistettuja muikkuja, perunaa ja viiniä :)

Päivämäärä:   10.3.13 14:17:59

Helvetinkuustoist: olen mä törmännyt vuosia sitten yhteen Mieheen joka oli just tommonen ja vähän enemmänkin ja sinkkukin, mutta se suhde nyt sitten kaatui muihin ongelmiin kuin lupausten pitämiseen tms.
Et kyllä niitä on olemassa, mutta kovin harvassa ne tuntuu olevan.

Pekko: kiva jos joku jaksaa vielä uskoa parempaan huomiseen. Mä en tällä hetkellä jaksa :)

Mun tuurilla kävis just samallatavalla kuin Ukillekin :D

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 14:37:02

Marilyn, pää pystyyn. Alussa vaikeaa kun huomaa miten toisen hyvää uskoa käytetty häikäilemättä hyväksi mutta eiköhän se kolahda joskus heille omalle kohdalleenkin. En kyllä toivo kenellekään samaa kohtaloa.

Eteenpäin sano mummo lumessa:)

Käy se vielä näinkin...

http://www.youtube.com/watch?v=yYL_UKjcKSM

Päivämäärä:   10.3.13 14:58:17

Pekko: toivotaan :)

Pitää nyt siivota vanhat luurangot kaapista pois ja sitten joskus sadan vuoden päästä vois ehkä katsella jotain uutta kuvioo elämään. Vielä ei kykene =/

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.3.13 15:07:37

Olipas hieno keli :) Koirien kanssa aurinkoa otettu, nyt pitäs jotain aamiaista varmaan väsätä... Täällähän onki aamuvuoro ahkeroinu, monesti sunnuntai on aika hiljanen mutta täällä ne sinkut vaan lätisee :p

Päivämäärä:   10.3.13 15:08:28

Haistanko minä negatiivisia fiboja ilmassa? Elkäähän kuitenkaan katkeroituko, sellaisesta on aika hankala päästä eroon. Katkeruus myrkyttää ihmisen.

Itse elän onnellista elämänjaksoa. Olen villi ja vapaa tekemään mitä tahdon. Joillekkin vapauden kaipuuni on ollut ongelma, mutta minä olen kyllä kaikille virtuaaliystävilleni siitä aina heti kättelyssä maininnut. Meitähän on moneen lähtöön, osa haluaa sitoutua ja osa ei. Ihmisten erilaisuus ja moninaisuus on rikkaus.

Minä haluaisin miehen jota tapailla silloin kun molempia huvittaa. Jatkuva yhdessä nysvääminen etoo.

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 15:20:28

Vapaa ja vapaa;) Jos roikkuu menneessä onko silloin vapaa? Toiset pystyy sen myöntämään ja toiset ei...

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   10.3.13 15:25:40

pikkusuukko, kyllä tuollaisiakin miehiä taatusti on :) ...samoin kuten naisiakin ja niitä vastakohtiakin on molempaa sukupuolta. Se vaan on jännä juttu, kun paljon kuiteski on parisuhteen muodostumista varten asioita loksahdettava kohdilleen ennen ku homma toimii.

Päivämäärä:   10.3.13 15:33:00

Minä en ymmärrä miksi kaikki oma pitäisi hylätä siinä vaiheessa kun alkaa tapailemaan miestä? Laittaa ns. laput silmilleen. Mulla ei semmoinen onnistu kun olen niin vapaamielinen ja vapaudenkaipuinen. En tiedä onko se jotenkin huono asia sitten...

Netistä en usko miestä löytäväni mutta mukavahan täällä on turista muutenkin:)

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 15:41:37

"Minä en ymmärrä miksi kaikki oma pitäisi hylätä siinä vaiheessa kun alkaa tapailemaan miestä? "

Jos aletaan toisen kanssa olemaan niin kyllä exä pitää olla siinä vaiheessa tosiaan exä. Ei pitäsäisi olla liikaa keneltäkään vaadittu. Mutta jotkut haluavat pitää sekä entisen elämän että etsiä rinnalle uutta...

Päivämäärä:   10.3.13 15:44:52

Ookoo...??? Pekko, tuo ei varmaan ollu mulle? Heh:) Aika spuukia silti...

http://www.youtube.com/watch?v=bJigtXETH2o

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 15:47:29

Ei suinkaan:) Jokainen elää kuten haluaa...

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   10.3.13 15:47:50

Mahtava keli, on lenkkeilty niin hevosen ku koiranki kanssa. Nyt jos kipaisis kauppaan ja ostais jotain mistä leipoa jotain oikein hyvää, sen jälkeen illalla sitte sohvalla leffaa koira kainalossa ja popparit toisessa. Ei tämä sinkkuilu nyt niin ahterista olekkaan, en taida enää ees huolia ketään vaikka tulisivat jonoon oven taa!

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 15:53:45

Tää on pikkusuukolle:)

http://www.youtube.com/watch?v=pPmzWuNVGr0

Päivämäärä:   10.3.13 16:02:22

Luopumisista... Ei mun mielestä parisuhde pidä olla mitään luopumista. Miks pitäis? Enemmänhän siinä saa. Ainoa mikä vois olla niin pitkien sinkkuvuosien jälkeen tää ihana oma rauha... Mutta sitä varten on ihastuminen, se huuma kun haluaa olla toisen kanssa aina kun pystyy :) Silloin siihen tottuu, jakamaan kotinsa ja luopumaan yksinolosta. Parasta on se, jos molemmilla on jotain omiakin menoja. Silloin saa välillä sitä omaa rauhaakin :)

Päivämäärä:   10.3.13 16:04:47

Pekko: Elä, elä, ee tarvihhe. Mutta kiitos nyt kuitenkin:)

Tää on vaikka sitten sulle:) http://www.youtube.com/watch?v=S05vzy0EzE0

Nyt mää lähren pyllymäkeen:) Sommoro.

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 16:08:28

Mission, niinhän se onkin että haluaa olla toisen kanssa mahdollisimman paljon. Mutta jos toiselle exä on kaikki kaikessa ei siitä mitään tule. Kyllä siinä myönnytyksiä joutuu kumpikin tekemään. Rakkaus on ihmeellinen asia, paljon se saa tekemään toisen hyväksi mutta jossain se raja siinäkin tulee vastaan.

Päivämäärä:   10.3.13 16:17:23

Exä? No oho, en oo sellasiin kyllä törmännyt että exä olisi kuvioissa mukana. Jos olis niin jäis exäksi aika äkkiä semmonen kumppaniehdokas. Kai nyt täyspäinen heivaa eksänsä mäkeen eikä raahaa uuteen suhteeseen?

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 16:24:11

Mission, niinhän sitä luulis:( Kun ihminen oikein rakastaa toista sitä luulee et kaikki muuttuuu paremmaksi kunnes huomaa että tässähän ollaankin kusetettu ihan kunnolla. Luvataan vaikka mitä yhteenmuutosta alkaen. Selän takana sit exän kanssa puuhaillaan vaikka mitä. Totuuden paljastuttua ei sit muistetakaan mitä on sovittu. Mut mitäpä tuota murehtimaan, itehän tässä hölmö olin. Toivottavasti kukaan muu ei mene samaan ansaan, verkot näkyy jo vesillä olevan...

Päivämäärä:   10.3.13 16:52:32

Pekko,
voi että on tosi ikävä temppu tollanen :(

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 17:03:40

Helevetinkuustoist, hyväuskosta on hyvä höynäyttää:)
Minua varoitettiin jo alkuun mikä on homman nimi mutten uskonut. Silti se oli elämäni parasta aikaa kunnes tajusin jutun juonen. Kai se oli häneltäkin jonkinlainen kosto exälle joka oli kans pettäny "pettää" sitäkin" ja sit exän nykyiselle kans roikkumalla siinä kiinni.
Silti muistelen häntä pelkästään lämmöllä ja toivon kaikkea hyvää! Toivottavasti saa elämänsä järjestykseen ja elää onnellista elämää.

http://www.youtube.com/watch?v=fh_v98AH-34

Päivämäärä:   10.3.13 18:00:13

Pekko,
Joo, sepä se onkin että kun on perusluonteeltaan sellainen että uskoo ihmisestä viimeiseen saakka hyvää, niin jotkut käyttää sitä ominaisuutta häikäilemättömästi hyväkseen :( Koitappa siinä sitte vielä olla väliin kyynistymättä, huoh.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.13 18:00:45

Messarista palattu!
Hienoja hevosellisia näytöksiä koko päivä täynnä!
Reining oli tietty se juttu, upeet, Suomen parhaat hevoset ja ratsastajat areenalla:)!
Poliisitkin oli hyviä!
Ja aivan huippu oli Rothanin turnajaiset!
Tuollaista on ilo katsella:)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 18:03:53

Mä tiedän jotain siitä, millaista on yrittää seurustella ihmisen kanssa, joka ei missään määrin ole päässyt eroon exästään. Tai tunnetasolla ehkä osin, mutta monessa käytännön asiasta ei ollenkaan. Ei vaan tule mitään.

Mutta en usko, että myöskään pitäisi aivan kaikkea aikaisempaa elämää jättää uuden suhteen takia. Kyllä oma elämä pitää voida säilyttää ja ottaa se uusi ihminen siihen mukaan soveltuvin osin. Mulle ei ainakaan sopisi sekään, että aina ollaan vaan yhdessä, vaan mulla on omia harrastuksia yms, joita en meinaa lopettaa. Eikä kyllä vaaditakaan.

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 18:03:57

Piste, uskaltiko Kessu tulla?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 18:10:46

En kerennyt messariin.

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 18:12:59

Kessu, jänistit sit:((

Päivämäärä:   10.3.13 18:14:38

Noup, petti lupauksensa eli ei lupauksestaan huolimatta tullut.
No, eiköhän noita miehiä tule kohdalle, en jää yhtä sen enempää murehtimaan:).
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa...;)!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 18:28:35

Mä muuten jotenkin arvasin.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   10.3.13 18:32:05

Sunnuntai-iltaa pitkästä aikaa :)
sinkkuna edelleen, sen on pakko olla minun ihana luonteeni ;) mutta tyytyväisenä elämään pääosin.. ihanaa kun on auringon valoa ja karvaisia poneja, onpa jotain mitä syljeskellä iltaisin :D Mukavaa kevättä kaikille!

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 18:32:48

Kun muistaa ne Kessun yhdet treffit syksyllä en ihmettele jos hirvitti liikaa:) Kessu, ei kaikki naiset oo samanlaisia. Rohkeutta mies!

LähettäjäPekko 
Päivämäärä:   10.3.13 18:35:20

5.nainen,taitaa kaikki entiset palata sinkkulaan:)

Päivämäärä:   10.3.13 18:36:53

Niinpä, Tirli.
Samaa aavistelin itsekin.
Asia vaan menee niin, et jos ei mieheen edes moisessa (parin tunnin tapaamisessa) voi luottaa, niin missä sitten????
Mielestäni ei silloin missään eikä koskaan. Lupaukset pidetään tai sitten ei luvata mitään.
So simple!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 18:37:11

Leidit kiukkusia, mutta en voi ajaksi muuttua.

Päivämäärä:   10.3.13 18:49:14

Jos on luvannut, silloin järjestää muut menot niin, että ehtii.
Tekosyitä, vieläpä läpinäkyviä ja seliteltyjä.
Mulle ei luvata sellaista, jota ei voi pitää, varsinkin kun aikaa on ollut järjestää muut tekemiset muulle ajankohdalle.
Mulle riittää se, et ei tarpeeksi kiinnostanut ja that`s it!!!!!!!!
Olisit vaan ilmoittanut siitä jo aikaisemmin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 19:07:03

En jää asiasta senenemppä vääntämään, iltoja sinkuille.:)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   10.3.13 19:09:52

Iltaa! Nyt on kevät niin pitkällä et perinteisesti olen tähän aikaan pudottanut lattialämmön pois ja pärjänny pelkällä puulämmöllä. Niin tein tänäänkin ja tästedes nautitaan vain uunien lämmöstä (lue:palellaan niin et vain kuononpäät näkyy peiton alta kun mennään koiran kanssa nukkumaan:) Kyl sää KESSU ny vähä töppäsit.

Päivämäärä:   10.3.13 19:12:01

Ai?
Mitä vääntämistä asiassa on?
Mulle päivänselvää pässinlihaa!!!
Luvata ei sellaista, mitä ei ole aikomuskaan pitää.
Antaa varsin hyvän kuvan ihmisestä........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 19:15:58

Uki, niin taisin tehdä.:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 19:21:29

No Piste on oikeen kunnon leidi, kun noin kovin kikuttelle.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.3.13 19:24:05

Jaha, kaakaolle :D

Päivämäärä:   10.3.13 19:28:54

Ai Uki??? Lainaus:
"VÄHÄN TÖPPÄSIT"?????????
Voi vee, sanon mä!!!!!!

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   10.3.13 19:47:38

Iltoja sinkuille. Pari päivää roikkunu taustalla, ei kerkee oikein mihinkään kommentoimaan mitään, mut onnea onnen löytäneille, ja tsemppiä sen menettäneille! Kevät tuo kaikkea ihanaa tullessaan, jos ei muuta, niin ainakin aurinkoa, hyvää mieltä, pirteyttä ja reippautta :)

Nii, ja sitähän mä tulin nytkin vaan sanomaan, että saipas Kessusta aika ylimielisen kuvan kyllä nyt :|

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 19:55:39

Mää mikään ylimielin ole.:)

Päivämäärä:   10.3.13 20:02:41

Mielestä en tiedä, mut luotettavuudesta sitäkin enemmän!

Päivämäärä:   10.3.13 20:04:01

Hei tyypit, onko teillä ollu profiilia esim. tuolla suomi24 treffeissä?Jos on, niin millasia kokemuksia?
Mulla on ollu joskus varmaan kuus vuotta sitten, ja se oli kyllä aika karmeaa. Nyt kuitenki mietin että uskaltaisko/jaksaisko/viittiskö sinne jonku ilmon väsätä :0
Muistan kyllä ajatelleeni että sinne en koskaan enää palaa :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.3.13 20:17:00

H-16: mulla on ollut, olen pääasiassa tavannut oikein mukavia miehiä sitä kautta, mutta en kuitenkaan sellaista, että siitä olis kummempaa tullut. Tuntuu siltä, että ne, jotka siellä on tosissaan, löytää aika pian jonkun ja häipyykin pian. Sitoutumiskammoinen kantasakki siellä pyörii vuodesta toiseen.

Mutta ihan oikeasta elämästä sen miehen lopulta löysin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 20:27:57

Sois sitten tää(kin) viikonloppu melkein lusittu, asiaa lohduttaa pikkaisen kebab kera kylmän kaljan.

Kuis ruosteen kisat muuten mahtoi mennä? Frndin luota kotia kohti ajellessani meinasin tehdä pit stopin siinä kisapaikan kohdalla. En sit kuitenkaan viitsinyt/rohjennu kurvata sinne, kun ei ollu mitään havaintoo siitä että oliko kisat jo loppu vai ei.

En viitsi liittyä Kessun joukkolynkkaukseen, mutta ois Kessu kyl voinu kieltämättä ilmoittaa pisteelle siitä ettei kerkiä/pääse pelipaikoille mitenkään.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.3.13 20:28:59

H16, mulla oli (ja on muuten varmaan vieläkin) profiili siellä ennen joulua. En laittanut kuvaa, silti vastaajia oli paljon, ehkä puolet asiallisia ja sitten paljon ukkomiehiä tai sitten 19-vuotiaita, jotka kysyvät seksiä järjestään kaikilta.

Tapasin 3, ja kaikki olivat ihan kivoja, mutteivät mitään elämää suurempia tapauksia. Pari muutakin olisi voinut olla sopivia ja varmaan olisivat olleet tapaamisen arvoisia, loppui nyt vain ruuti itseltä siltä osin, on ollut liikaa muita stressejä. Kuten Mission kirjoitti, "kai nyt täyspäinen heivaa eksänsä mäkeen eikä raahaa uuteen suhteeseen?". Aivan.

Uskon muuten, että Kessua todella pelotti, kun käyttäytyi noin tempoilevasti.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 20:29:30

Tirli, VAU.:)))

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.