Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 215

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:01:30

Jatketaas, edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=908755&t=908755

Re: Sinkkujen topic 215

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.13 00:03:28

Ei helevetti Jysse:D:D:D!!!!!
Nyt loppuu!!!!!
Mä kuolen.....!!!!!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.3.13 00:04:09

Jep, Minski, paino tolla viimesellä kaneetilla. Ihmissuhteilla pelaaminen on kuulostanut pitkään jo omissa korvissa täysin makaaberilta taiteenlajilta. No juu, olen toki ollut parikymppinen ja varmaan osani pelannut siinäkin teatterissa jokuseen kertaan mutta huh heijaa, enpä voisi kuvitellakaan kyllä enää. En saa enää ite mitään kiksejä pelaamisella, enkä voi sietää sitä muutenkaan, ihmissuhteilla pelaaminen, hyi yök.

Yritti tehdä puolet yöt meikäläiselle, pitäs olla joku hälytys täs koneessa laitettuna aina kahekstoista että muistaa samantien nappaa tekstin talteen kun se ei puolelta öin postaannu kuitenkaan :D

Jysse, siin on todellinen auringonpalvoja :D Meikäläinen ku ei niin välitä ni tommosta antaumusta on turha ettii ainakaan täältämain :p

Päivämäärä:   10.3.13 00:06:50

Juu, Mission, olen niin samaa mieltä!!!
Ne leikkikouluajat ovat ohi, tällä iällä etsitään jo sitä oikeaa tosimiestä eikä mitään veivaajaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:07:16

Jaa mun viesti ei sitten tullutkaan tonne edelliseen. Jotenkin tää tuppaa temppuilemaan tässä puoliltaöin nähtävästi aina. :/

Helevetinkuustoist: No joo toi aijaa on vähän semmonen "parempi kuin ei mitään" sivusto, mikä kyllä ajaa aika hyvin asiansa tollasissa tapauksissa, jos haluaa nopeesti näyttää pari kuvaa. Mut joo mä tykkään hoitaa noi hommat, kun ne multa käy yleensä aika kivuttomasti. Nainen voi kyllä sitten näyttää taitojaan jossain muissa asioissa. ;-p

Jysse: Haha, no siinä oliskin aikamoiset suojaukset. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 00:10:45

Mmmygod. Jokus voisi kertoa kuvan naiselle, että solariumiin pääsee femmalla. Kuva sen sijaan on priceless. XD

Asuin muuten kesän kämpässä, jossa aurinko paistoi mukavasti olkkariin iltapäivällä ja alkuillasta. Asunto oli ylimmässä kerroksessa, naapuritalot olivat pari kerrosta malatampia. Päivät menivät töissä ja illat tallilla, en koskaan ehtinyt rannalle. Kyllä, otin joskus aurinkoa olkkarin lattialla. Ei, en nyt sentään aataminasussa uimapatjalla...

Rakkauden ala-aste, tsih! Mä olin nuorempana niin hirveä higge että hyppäsin jonkun luokan yli. Sitten murrosiän loputtua jätin koulun kesken kun tuli käytyä samoja kursseja uudelleen ja uudelleen enkä omasta mielestäni oppinut mitään. Mitäs ny, kehtaako tonne lemmen lukioon mennä kertaamaan asioita junnujen kanssa vai pitäiskö hakeutua oppisopimuskoulutukseen?

Rohkea veto, helkkarinkuustoista, muut ovat viuhahtaneet vain vahingossa tai sitkeän ruinaamisen ansiosta. :)

"Heheee, kuulostaa erittäin hyvälle että sun mielestä naisen ei tartte tehä sellasia (teknisiä) juttuja mitä se ei ite oikeen halua tehä" Tuostapa tulikin mieleeni tämänpäiväinen Avara luonto, jakso Villi pohjola tms. Pätkässä Rva Palokärki kyttäsi pesäkolon ulkopuolella, kun Hra Palokärki siivosi pesästä mukuloiden skeidat eli palokärkinaaras "valvoo, että operaatio tulee kunnolla suoritetuksi" kun uros suorittaa kaikki kodin paskahommat. Ajattelin, että noillapa on mukavasti jaettu kotityöt, mäkin haluan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:12:46

Mission: Mulle teki nyt ja pitkästä aikaa hävis viesti, kun tein tän uuden ketjun enkä sitten enää saanutkaan kaivettua sitä bittiavaruuteen kadonnutta viestiä välimuistista. Turhauttavaa naputella tollasen jutun takia koko viesti uusiks, mutta onneks nyt ei hirveen pitkä ollu ja vielä suunnilleen muistin mitä olin kirjotellu.

Varmaan niillä pahimmilla pelureilla noi leikit ei lopu oikein koskaan, jos se on niin iso osa tota koko viehätystä. Toisethan haluaa saada niitä kaatoja ja metsästää. Meitä on tossakin asiassa niin moneen junaan. Mä oon kyllä aina arvostanu selkeyttä näissä hommissa ja yrittänyt kertoa naisellekin mahdollisimman hyvin missä mennään ja muutenkin sellaista minkä luulen pyörivän mielenpäällä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.13 00:12:49

Teidän juttuja lukiessa ilta parani :-) vaikka oonki vähä ulkona

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 00:17:21

- Kiva juttu :) Vaikka sennula joskus tuntuukin pohjattomalta ja synkältä paikalta, täällä törmää välillä myös mukaviin ja piristäviin juttuihin ja hauskoihin tyyppeihin. Piristykseksi iso osa näistä jutuista on tarkoitettukin. Hyviä päivä ja parempaa mieltä sulle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:19:36

ruoste: "Rakkauden ala-aste, tsih! Mä olin nuorempana niin hirveä higge että hyppäsin jonkun luokan yli. Sitten murrosiän loputtua jätin koulun kesken kun tuli käytyä samoja kursseja uudelleen ja uudelleen enkä omasta mielestäni oppinut mitään. Mitäs ny, kehtaako tonne lemmen lukioon mennä kertaamaan asioita junnujen kanssa vai pitäiskö hakeutua oppisopimuskoulutukseen?"

Hahaha, sulla on kyllä aina mitä mahtavimpia noi väännökset tosielämän sovellutuksille näistä pohdinnoista. :D :D Mut mä oon ehdottomasti ton oppisopimuksen kannalla. Käytäntö opettaa näissä jutuissa parhaiten ja kyll nää on vähän semmosia, ettei niitä voi mitenkään selittää, vaan kyllä ne pitää jokaisen ihan itse kokea ja tuntea. :)

Tuostapa tulikin mieleeni tämänpäiväinen Avara luonto, jakso Villi pohjola tms. Pätkässä Rva Palokärki kyttäsi pesäkolon ulkopuolella, kun Hra Palokärki siivosi pesästä mukuloiden skeidat eli palokärkinaaras "valvoo, että operaatio tulee kunnolla suoritetuksi" kun uros suorittaa kaikki kodin paskahommat. Ajattelin, että noillapa on mukavasti jaettu kotityöt, mäkin haluan...

Nykyään naiset yrittää kääntää tätäkin hommaa ihan nurinpäin. Just kaikella semmosella "siivoava tai kokkaava mies on seksikäs". Totta kai se on seksikäs, kun voi ite vaan oikasta koivet ja ottaa rennosti. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:21:52

Teidän juttuja lukiessa ilta parani :-) vaikka oonki vähä ulkona

Pääosin positiivista virettä täällä pyritäänkin pitämään yllä, vaikka tietysti joskus vähän vakavempia juttuja jutustellaankin. Kiva että piristää. :)

Mä tässä vaan ihmettelen sitä, että miten tänne yht'äkkiä näin paljon uusia keskustelijoita ilmaantui. Missä te kaikki ootte piilotelleet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.13 00:24:42

Joo tosiaan aika positiivista sisältöä täällä :-) en oo ihan hooteessä sellaseen törmänny. Minä olen piilotellut oppikirjojen takana- jos vaikka pääsis enkun ylppäreistä läpi..

Päivämäärä:   10.3.13 00:25:23

Jotenkin semmoset pelurit vähän...säälittää mua? En tiedä mitä säälimistä niissä on, itsehän ovat varmasti ihan tyytyväisiä elämäänsä. Mun silmissä ne vaan on jotenkin vähän reppanoita. Usein niitä on kyllä hauska löylyttää, ei mahda mitään :D Jälkeenpäin vaan mietin että joskus vois varmaan pitää suunsa kiinni, ehkä en ihan niin hirveen hauska kuitenkaan ole muiden mielstä kuin omasta mielestäni :D

ruoste, kyllä mä lämpimästi suosittelisin jotain aikuisopintoja, ethän sä muuten pääse asiassa eteenpäin ollenkaan. Jos nyt kuitenkin junnujen kanssa päätät opiskella lisää niin kato ainakin että opettajakunta on sentään pätevöitynyttä ja kokenutta!

Palokärjillä on niin tappavat aseet että parempi varmaan totella pieniäkin vihjeitä ettei tuu nokan koputtamista... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:32:02

Joo tosiaan aika positiivista sisältöä täällä :-) en oo ihan hooteessä sellaseen törmänny. Minä olen piilotellut oppikirjojen takana- jos vaikka pääsis enkun ylppäreistä läpi..

Aijaa, no fiksusti ootkin sitten tehny. Parempihan se on niihin panostaa sen aikaa kun ne on ja ottaa sitten niiden jälkeen vähän rennommin. :) Kyll täällä näitä juttuja lukiessa huumorintajulla pärjää pitkälle. :p

Mission: Huvinsa kullakin ja kait ne noita leikkejä kuitenkin leikkii pääasiassa niiden kanssa, jotka tietää olevansa leikissä mukana. Joskus tietysti sattuu aina joku sivullinen uhri, mutta eipä nää jutut aina niin kaunista katseltavaa ole tänäpäivänä muutenkaan, jos alkaa liikaa miettimään kaikkia ikävä lieneilmiöitä mitkä tuntuu olevan jatkuvasti yleistymään päin.

Päivämäärä:   10.3.13 00:35:03

Niinpä, Misssion:)!!
Moni löytää oman "vastapelurinsa" joskus, joku voi jäädä löytämättä.
Elämä on:)!
Eteenpäin mennään ja silmät sepposen selällään;)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 00:38:15

"Tuol Karskogin uimarannalla näyttäs olevan oikeen hyppytornikin O.o vaikuttas ihan siltä et tuol pitää käydä ens kesänä. Tosta koskestakaan mä en ollu aikasemmin kuullu mitn. Ja mä kun oon ollu koko ajan sitä mielt ettei täs pitäjäs oo mitään nähtävää..."
Joo, sehän on varsinainen huvipuisto ja monitoimikeskus! Löytyy futiskenttä ja tanssilava, hiekkaranta laitureineen sekä kalliot torneineen. Parasta tossa paikassa minusta on se, että siellä on sellaisia pieniä kalliopaikkoja, joissa voi olla rauhassa ja josta pääsee veteen jos ei halua oleskella siellä, minne lapsiperheet ovat pyyhkeensä levittäneet. Polkua seuraamalla löytyy lisälääniä metsästä. :) Järvihän on kovin pieni, mutta aina sinne on parkkipaikallinen uimareita mahtunut. Pieni järvi, lämpenee nopeasti, vesi on puhdasta eikä tappajahaukia tarvitse pelätä.

Toi asenne on just niin tollanen kaupunkilainen. Vitsi mikä bönde, eihän täällä ole mitään! :D Siuntiohan on ihan pirun kaunis ja vehreä paikka. Jokea seuraamalla löytyy upeita mestoja (joella järjestetään melontaretkiä kesäisin), ja esim. Niemenkyläntie on minusta niin nätti raitti, että viime kesänä sitä ajellessa meinasi itku tulla. Ajapa joskus fillarilla kirkolta Kynnarin kautta Sjundbyn koskelle ja aseman tai Karskogin ja Evitskogintien kautta takaisin. Jos valitset jälkimmäisen vaihtoehdon näet takaisin asfalttitielle päästyäsi pellot, joissa pieni ruoste naperona kirmasi sekä niityt, joille haaveilen tallin pystyttämisestä :)

"Toisethan haluaa saada niitä kaatoja ja metsästää. Meitä on tossakin asiassa niin moneen junaan. Mä oon kyllä aina arvostanu selkeyttä näissä hommissa..." Selkeys kunniaan, vaikka asioiden ja tilanteen määrittely minusta onkin joskus ihan syvältä. Olen niin kyllästynyt peleihin ja leikkeihin. Ehkä vähän turhankin helposti tulee tulkittua toisten käyttäytymistä pelimieselkeiksi mutta aina kun näin käy, käännyn kannoillani ja kipitän karkuun. Hyi hyi, yök yök. Hankala saa olla, muttei peluri.

Päivämäärä:   10.3.13 00:42:11

Tuli tuosta Siuntiosta mieleen, että siellä on useemmat kisat tälle keväälle ja kesälle....ja pojat menee laitumelle sinne suunnalle, eli tulee olemaan se jatkuvan olemisen paikka mullekin.

Päivämäärä:   10.3.13 00:46:25

Öitä sinkkulaan:)!
Mä meen nukkumaan.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 00:47:15

"Ei helevetti Jysse:D:D:D!!!!!
Nyt loppuu!!!!!
Mä kuolen.....!!!!!

No okei, ei enään tälle illalle/yölle mitään linkkejä :D

"Asuin muuten kesän kämpässä, jossa aurinko paistoi mukavasti olkkariin iltapäivällä ja alkuillasta. Asunto oli ylimmässä kerroksessa, naapuritalot olivat pari kerrosta malatampia. Päivät menivät töissä ja illat tallilla, en koskaan ehtinyt rannalle. Kyllä, otin joskus aurinkoa olkkarin lattialla. Ei, en nyt sentään aataminasussa uimapatjalla...

Tekis mieli sanoa, että busted :P

Voi hyvää päivää mitä kuraa toi nelosen "leffa"

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:47:57

ruoste: "Selkeys kunniaan, vaikka asioiden ja tilanteen määrittely minusta onkin joskus ihan syvältä. Olen niin kyllästynyt peleihin ja leikkeihin. Ehkä vähän turhankin helposti tulee tulkittua toisten käyttäytymistä pelimieselkeiksi mutta aina kun näin käy, käännyn kannoillani ja kipitän karkuun. Hyi hyi, yök yök. Hankala saa olla, muttei peluri."

Jep, vaikka ei sitä aina tietysti tiedä mitä haluaa ja milloin vai haluaako ollenkaan. Mut on sekin hyvä sanoa ääneen, niin toinen tietää sitten ainakin sen eikä ihmettele, että mitä se nyt oikein pelailee tai panttaa. Tietysti jos totakin jatkuu kovin pitkään, niin alkaahan siinä selittelyistä huolimatta heräämään kenen tahansa epäluulot ja ihan syystäkin.

Ei näissä kuitenkaan niin yksiselitteistä ja selkeää tapaa ole toimia. Aina pitää vähän katsella ja kuulostella mikä tässä kohtaa olisi viisasta sen suhteen mihin itse haluaisi tilanteen kehittyvän.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 00:51:04

Öitä pisteelle. o/

Jysse: Mä katoin ton kanssa joskus ja mietin ihan samaa. Mut välillä kun kattoo jotain noin huonosti tehtyä, niin osaa jotenkin kummasti arvostaa ihan keskinkertaisiakin leffoja ainakin vähän aikaa. :p

Mitenköhän täällä jotenkin porukka harveni näin paljon. No joo onhan tässä jo vähän myöhä, mut yleensä kaikki sanoo kun ovat menossa nukkumaan. Aloinkohan mä taas höpöttää liikaa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 00:57:07

Nait nati piste, ja tervetulou humminesi "hoodeille". Kamullani on edelleen pikkutila myynnissä jos päätät ihastua pieneen kuntaan lopullisesti ;)

Päivämäärä:   10.3.13 01:02:25

Mun tartti syödä välillä:)

Jep, kuraa on tosin oletan Jyssen kommentin tulleen ENNEN tota alasti uimiskohtausta... ;)

öitä pisteelle:)

Oiski, Minski niin että pelurit pelais pelaajien kanssa, niin paljo noita katellu lähipiirissäkin, niitä "told you so" hetkiä tullut myöhemmin mieleen, ei vaan oo viittinyt lyödä lyötyä... Ja on noita ollu ja on kaverieden kavereissa, duunikavereissa jne, ei ne kunnioita ketään, ei ihmiset ole niille kuin pelinappuloita. No juu onhan niitä varmaan "kiltimpiäkin" versioita mutta kyllä ne mitä naiset playereiks nimittää on jo sen luokan tekijöitä ettei niitä kiinnosta kuin oma kiva.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:07:17

Mission: Totta kyllä toikin, mut on tossa joukossa niitäkin jotka kysyy, että "kuinka kesyttää pelimiehen" ja ihan tietoisesti kerjäävät verta nenästään. Toisaalta silloin kun on ihastunut, niin tollasten miesten on helpompaa pompotella ja leikkiä noita leikkejään käyttäen hyväksi toisen tunteita. Aika julmaa peliä joskus ja niin kuin tossa yritinkin sanoa, niin aika monessa muussakin mielessä ollaan nykyään aika julmia, kun ei kiinnosta muu kuin oma kiva ja miten itse sais jostain kuviosta ne rusinat pullasta.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 01:07:34

"Toi asenne on just niin tollanen kaupunkilainen. Vitsi mikä bönde, eihän täällä ole mitään! :D....

No en nyt kutsuis itseäni mikskään kaupunkilaiseks, se paikka missä asuin aikasemmin oli kans melkolailla "böndellä". Ei oo vaan tullu tutustuttuu suuremmin tähän uuteen kotikaupunkiin... Toi fillarireitti kuulostaa kyl fillaroimisen arvoiselta. Yks pieni mutta tossa vaan on, tolla mun munamankelilla ei ole mikään nautinto sotkea tiellä eli pitää siis sotkea penkalla tai ojanpohjalla :P

Sähän voisit ruveta järkkään kotiseutukierroksia ;)

Minski tota leffan huonoutta ei pelasta edes noi alastomat naiset :D --> Kanava meni vaihtoon...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 01:10:15

Eipäs nyt luoda paineita, ei uusien naamojen sentään tarvits kellokortteja leimata tullessaan ja lähtiessään :)

Niinpä niin Minski, mulla ainakin kestää perinteisesti ihan hävyttömän kauan päättää, mitä haluan tai haluanko ollenkaan, mutta kerron kyllä rehellisesti olevani pihalla kuin lumiukko. Minä luotan yleensä siihen, että asiat menevät omalla painollaan eteenpäin jos ovat edetäkseen tai sitten eivät, ja epävarmassa tilanteessa asioiden liika pohtiminen aiheuttaa lähinnä näppylöitä ja lisää epävarmuutta.

Nykyajan seurustelukulttuurista, tai lähinnä sen trendeistä ja outouksista, riittäisi keskusteltavaa mutta nyt ei jaksa märehtiä ja maalata piruja sienille.

Päivämäärä:   10.3.13 01:10:21

Minski, tarkotat varmaan lieveilmiöillä esim pettämistä?

Mä olen miettinyt sitä että onko se nykyään lisääntynyt, vai onko oikeastaan pelkkä tietoisuus ja puhuminen siitä lisääntynyt. Eipä kai sillä merkitystä, ilmiö varmaan on ja pysyy niin kauan kun siitä ei rankaista laissa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 01:13:10

Miksi mun teki mieli vaihtaa neloselle kun luin "noi alastomat naiset"? O.o

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   10.3.13 01:13:56

Iltoja tännekkin pitkästä aikaa, melko ankea viikko takana sisältäen sormen telomista ym. Kipuja.
Ja huonommaksi meni vaan viikonloppua kohden...
Tänään sentään aurinko paisto ja nyt menossa vanhanaikanen perseet olalle tyylinenkaljan/jallun nauttiminen... Se tietysti mihinkään auta mut tuntuu nyt hyvälle :)

Päivämäärä:   10.3.13 01:17:09

ruoste, nyt siel ois tequilaa puolialastomalta naisen vartalolta. Jaa en tiiä kyllä, asuuko ruosteessa kenties pieni bi, vai oliko toiveissa alastomia miesvartaloitakin? :D

Hörhö moi, ja peput olalle vaan :p Täällä menee mansikka-sitruuna -siideri, nams :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:21:21

Jysse: No niinpä, varsinkin se loppu ihan älytöntä menoa. :D

ruoste: Juu ei, mutta kunhan ihmettelin kun vielä vaikutti siltä, että olis ollut juttu ihan kesken, eikä väsymyksestä tietoakaan.

Eikä noita juttuja tietysti aina osaa kuin apteekin hyllyltä luetella. Ne voi olla niin kovassa myllerryksessäkin koko ajan, ettei siinä itsekään pysy kunnolla perässä. Mut kyllähän niiden pitäis aikaa myöten tasoittua ja alkaa sekin valkenemaan mihin sitä ollaan menossa. Noita vaan helposti peitellään, jos vaikka ei haluta jäädä tyhjän päälle ennen kuin on katsottu seuraava viritelmä jo valmiiksi.

Mission: Sitäkin joo ja kaikeinlaisia kolmiodraamoja tai tilanteita jotka raukeais ja tunteita säästyis, jos oltais vaan rehellisiä. Mut jotkut pelaa noi tilanteet loppuun asti niin, että siitä on imetty kaikki se mielihyvä, nautinto ja kaikki muukin hyöty mitä on saatavissa, vaikka se sitten tietää pahaa oloa ja harmia muille.

Kyllä mä jotenkin luulen, että pettäminenkin on lisääntymään päin, koska se on jotenkin hyväksyttävämpää nykyään, kun sitä pidetään jotenkin normaalimpana. Vähän niin kuin avioerotkin on nykyään ihan normaaleja ja sillä niihin varmaan ajaudutaankin helpommin. Joku mummo tosta joskus sanoikin, että hän eli suhteensa sillä aikakaudella, kun jos joku oli rikki, niin se korjattiin eikä niin kuin nykyään, jossa rikkinäiset heitetään kierrätykseen ja otetaan uusi tilalle.

Päivämäärä:   10.3.13 01:28:10

No joo, joku kultasempi keskitie vois tietysti ihmissuhteissakin olla jees. Tai just noissa pidemmissäkin, ennnenvanhaan oli naisenkin pakko tyytyä kohtaloonsa juopon hakkaajan kanssa koska eronneeseen ei kukaan koskenut ja nainen ei voinut edes itseään elättää. Versus nykypäivän meininki, erotaan siks että "eilen oli tylsää"... :D

Saako kultaisen keskitien suhteen itselleen jos löytää kultaisen miehen? :D Riittääkö paksu kultaketju kaulassa (yök) vai pitääkö olla kullattu palatsi?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:30:15

ps. Mua muuten huvitti ja samalla pisti myös mietityttämään tämä ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=906343&t=906063

Että näinkö sitä naiset miesten suorituksia arvioi ja miettii koulutustarpeita. Niin ja että mitähän suoritteita sitä on tässä itse onnistunut pokkaamaan. :D

http://www.voice.fi/suhteet/rabies-reijo

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:35:43

Mission: Nii-i, se olis kyllä hyvä tossa, mutta nykyään tahtoo olla valloillaan toi "vaihtamalla paranee" ajatus tai että erotaan jonkun ihan typerän riidan takia, kun ei kumpikaan voi niellä ylpeyttään ja sopia. Se on vaan jotenkin liian helppo vaihtoehto. Varsinkin sellaisille ihmisille jotka tietää, että heti kun menee vaikka baariin, niin vientiä riittää ja voi kokeilla uudestaan miten tän kanssa onnistuu.

Tosta kultaisen keskitien suhteen löytämisestä en osaa sanoa mitään. Kait sitä mullakin sellainen jo olis, jos tietäisin miten semmosen löytää. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 01:36:38

"oliko toiveissa alastomia miesvartaloitakin"
No toissahan se syykin paljastui. :P Piti ihan katsoa, minkälainen elokuva vaatii yllättävän (?) naku-uintipätkän ja selvisihän se. Omg. Ihan hirveää kuraa. Harmittaa jo että uhrasin sille sekuntiakaan.

Heippa hörhönalle! Tässä sulle hali \o/ Se vähän laimenee kulkiessaan piuhoja pitkin, sorry, mutta kai se on tyhjää parempi. Ja kippis :) Mä en ole ihan niin notkea, että saisin pepun hartioille (huomaa neitimäinen sanavalinta), mutta yritys on ollut kova. Tai noh, ei nyt kovin kova, vaan hidas ja harkitsevainen, mutta sitkeä. Kippis vielä kerran kuitenkin. Jos huomenna sattuu päähän, se vieäl ajatukset muista ketutuksenaihesta ja se on aina hyvä juttu, eikö? Positiivisen ajattelun malli, kato :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 01:36:51

Täs ois Missionille kultainen mies :P

Päivämäärä:   10.3.13 01:41:13

Nonii, nelosella noi kalat syö ny kaikki... Alussa sentään oli sentään bikinitypyjä :)
ottaiskos vielä yhden jallukolan kun ei vielä taida olla hirmukrapula taattu :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:41:30

Jysse se alkaa heti vuorokauden vaihtuessa tykittämään uusia linkkejä ja piste on taas aamulla ratki ainakin kolmesta kohtaa. :D

Päivämäärä:   10.3.13 01:44:41

Minski, suahan kiinnosti vaan kesäkissat, ei ne ole mitään kultasen keskitien lähisukulaisiakaan, korkeintaan tinattuja polunpätkiä jotka loppuu suolle... :p

Toi oli kyl hyvä artikkeli, enpäs ollu lukenutkaan :D Ei kyl ole tullu tolleen ajateltua ja luokiteltua (no yks on kyl nimetty "laita se sisään" -pojaksi kavereiden kesken...) mutta tota kun luki niin kyllä melkein jokaiseen kohtaan ilmestyi mielessä joku naama :D

ruoste, mul on toi paska tos taustalla yhä, ja voi luoja et onkin paska :D No kauhukomediahan tuo, et kyl noi kauhukohtaukset tosiaan on täyttä huonoa komediaa :p

Jysse, sähän lupasit jo pisteellee ettei enää linkkejä :p Mut toi oli kyl niiiin ihana, pakko saada tommonen! :D

Päivämäärä:   10.3.13 01:54:02

Ruosteelle paljon kiitoksia haleista, tuli tarpeeseen :)
On kyllä yks huonoimpia tuo nelosen elokuva...
Ja kyllä se paskafiilis huomenna tuonne metsään karisee samalla kun darrapäissään hyökää polttopuitten kimppuun, ei välttämättä ihan aamusta mut kuitenkin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 01:54:04

Mission: No niin siis jos nyt jotain virittelisin niin semmonen vois olla mahdollinen. Sitten kun ollaan tosissaan niin sitten ollaan. Eihän noi toisiaan sulje pois ja totta kai siinä pitää naisellekin tehdä selväksi suhteen luonne.

Haha, mä jotenkin arvasin, et naiset harrastaa tollasia lokerointeja varsinkin kaveriporukalla kokemuksia jakaessaan. "Laita se sisään." :D Onks teillä ollu vai joku kiertopalkinto, kun sen yhdessä tollee nimesitte? =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 01:56:16

Mission ei kerrota pisteelle, eihän kerrota, eihän :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 02:01:11

"They're all dead!" No vattu just nii joo! Yks pamaus ja pläts kaikki delas.

Päivämäärä:   10.3.13 02:04:06

Haha :D Piti ihan miettiä hetki ja todeta että ei oo kyllä ketään koskaan kierrätetty mitenkään, ainoastaan eksän yks tosi paljon aikasempi eksä on osa sitä tiettyä porukkaa jotka edelleen lasken kavereiksi mutta muuten ei kyl mitään kiertoa ikinä oo ollu. Tästä eräästä tapauksesta oon vaan kertonut, hei rajansa sentään "yksityisasioillakin", täähän oli pakko kertoa jos semmosta puhetta on ollu, ja kaverit on joskus siit sanonukin et "ai se laita se sisään mies" :D Tapahtui siis joskus sillon teiniaikoina, tosta nimityksestä voi tosiaan päätellä että mitä itseasiassa tapahtui, moneen kertaan :D

Päivämäärä:   10.3.13 02:04:56

Jysse, ei kerrota, sehän haluaa muuten itselleen ton kultasen miehen :D

Päivämäärä:   10.3.13 02:07:24

Noni, mä missasin maailman huonoimman elokuvan grand finalen kun piti kääntää soth parkille kun se vaan oli nii HUONO... Damn :)

Päivämäärä:   10.3.13 02:09:03

hörhö, se loppu näin: "Ne kalat, ne on kaikki poikasia! missä vanhemmat on....?" The end :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:10:11

Mission: Heh, no joo kyll mä tiedän et naiset puhuu noista. Oon vähän sitä ihmetelly et miten jotkut on sen myöntäneetkin, jos siis ovat musta jotain puhuneet kavereilleen.

Mut en kyllä saanut tosta ajatuksesta kiinni. Tossahan vois tapahtua vaikka mitä, kun alkaa tarkemmin miettimään. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.3.13 02:11:08

Kyllä tämä oli nyt tässä tältä yöltä, hyvää yötä ja huomenta.

Päivämäärä:   10.3.13 02:11:54

Ai et vai? No jos sanotaan vaikka niin että itse en juuri puhunut mitään tuossa tilanteessa, ja että joku tais olla vähä eksyksissä, ja todennäkösesti ekaa kertaa asialla :D

Päivämäärä:   10.3.13 02:14:10

Öitö Jysse :)

Niin ja siis eihän naiset nyt mitään puhu, luulet vaan :p

Itseasiassa hyvin harvoin oikeasti mistään poikaystävistä puhutaan mitään, hoidoista sitten ehkä, ja tietty sillon ku tarvii terapiaa ni bestis on sitä varten, mutta harvemmin mitään kovin yksityiskohtasta tulee ikinä puhuttua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 02:18:52

Hei, kierrätys on hieno juttu. Se mikä yhdelle ei sovi, voi kelvata toiselle. Kyllä meilläpäin on kierrätetty epäsopivat poika- ja tyttöystävät, mikäs sen somempaa kuin napata kaveripiiristä esitestattu ja ongelmattomaksi todettu yksilö :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:19:47

Öitä jyssikälle o/

Mission: No niin judt tollasista enemmän "hoidoista" ja kyllä jotkut puhuu ihan poikaystävistäänkin. Joskin se lienee onneksi hieman harvinaisempaa. Mut joka tapauksessa kyllä naiset puhuu. x)

Niin ja ei kyllä oikein vieläkään auennu tolla sun vinkilläkään toi juttu. Jotenkin en vaan käsitä mitä hyötyä tosta olis kenellekään, mut ehkä mä en sitten oo ainakaan se suunnistaja joka on ihan hukassa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 02:21:04

Eiku; Missä vanhemmat on... "-SNAP! Täällä!"

Öitä Jysse! :)

Lähettäjä: omg 
Päivämäärä:   10.3.13 02:22:19

Teillä tääl näköjään ihan jotkut insidejutut meneillää mut kai olutsiideri saa tulla höpöttelemään, jos ei muuta niin omiaan (pahoittelen olutsiideriä, teinittää)

Kysymys muille sinkuille. MISTÄ voi saada miehen :-D Töistä ei ja nettiä en ala koluamaan. Pitääkö oikeesti alottaa joku seinäkiipeily. Kirjastoissa on aina kivan olosia mut sinne ihmiset ei mee seurustelemaan nii ei vaa jotenki viitti alkaa höpisee

Päivämäärä:   10.3.13 02:24:08

Minski, kai siitä on se hyöty että jos ei itse löydä niin ehkäpä toinen sitten auttaa... :D Olis kyllä pitänyt varmaan jättää sille vastaisuuden varalle pikku neuvo, et jospa opettelis itse löytämään niin vois olla tulevaisuudessa helpompaa kuin hokea yhtä lausetta aina vähän väliä... ;) Joku muu ois voinu jo ruveta ilkeeks ;)

ruoste, meillä on varmaan ollut sitä kaatopaikkakamaa lähipiirissä niin paljon ettei oo ollu kierrätyskelposta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:26:22

ruoste: No joo eipä siinä tollee mitään, mutta aika useinhan on näitä "kavereiden exiin ei kosketa" sääntöjä. Mut jos ei toimi niin hyvähän se on kun ajoissa tajuaa. Mä tarkotin kuitenkin sellasia mitkä vois ihan hyvin toimiakin jos siihen suhteeseen yritettäis panostaa ja ratkaista niitä vaikeampiakin ongelmia sen sijaan, että nakataan vuosien suhde roskiin heti kun tulee joku kunnon vastoinkäyminen.

ps. Jimillä menee alaston piilokamera. Siinä vasta ohjelma jossa miehiä pidetään ihan pilkkana, kun ne laitetaan tollasiin tilanteisiin missä ne on ihan aseettomia. :D

Päivämäärä:   10.3.13 02:28:28

Kyllähän ne miehetkin puhuu, kännipäissään yleensä :)
Tänään just käytiin syvällinen keskustelu frendin kanssa naisten vaikeaselkoisuudesta... :)
Jokusen kaljan jälkeen
lopputulos oli että ei niistä ota kukaan selvää :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:30:17

Mission: Hahaha, no joo totta. Onhan siinä tietysti toi ja nyt kun mainitsit ton hokemisenkin, niin alkoi aivot raksuttamaan. :D Mut hei mun spesiaali on ilman käsiä ja sukkana sisään. x)

Mut kiva silti ettet ollu ilkee. Olis vielä jääny traumoja ja kai sä sitten kiltisti kädestä pitäen opastit. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:32:48

hörhönalle: No joo puhuu, mut se on sit kuitenkin enempi sitä "saitko" osastoa suurimmaksi osaksi. Ei meillä oo ainakaan ollu tapana puhua ees tosta. Tietty jotkut puhuu kännissä ihan mitä sattuu.

Päivämäärä:   10.3.13 02:36:04

omg, väärästä paikkaa tommosia kyselet, ei me tiietä :D Mut senkun vaan mukaan höpöttelemään, vaikka vastauksia noihin tärkeisiin ei varmaan tipukaan niin johonkin täysin yhdentekeviin voi myöhäisilta keksiä ihan hyviäkin vastauksia :p

Minski, no joko alko raksuttamaan :D En kyl kädestä pidelly, jostain muusta kiinni pitäenhän se oli opastettava. Ois nyt tietty luullu että muutaman kerran jälken jo ois uskaltanut itekin kokeilla :p

hörhönalle, kaikki kai kavereilleen nyt jotain puhuu, mutta ainakin meidän kaveripiirissä seksijutut pidetään yksityisinä, ne meneillään olevat seurustelut ynnä muut siis. Joitain ikivanhoja ja tuntemattomia voi vähän naureskellakin :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:42:59

omg: Juu kyllähän täällä sopii höpötellä ja ei kait nää nyt niin inside juttuja ole. Ihan normaali suhdelöpinää. :) Mut varmaan täällä olis paljon vähemmän porukkaa, jos tohon miesten löytämiseen olis jotain erityisen toimivaa ja tehokasta yleisessä tiedossa. Tai no mä ottaisin kyllä mieluummin naisen sitten kun sille päälle satun. :D

Mission: Hahaha, että ihan useampikin kerta. Sä oot sitten kärsivällinen nainen. Se on kyllä hieno piirre naisessa. :)

Päivämäärä:   10.3.13 02:44:30

Oiskos mulla sit käyny hyvä tuuri kun on tuollanen kaveri minkä kanssa voi oikeesti puhua asioista, ihan selvinpäinkin... Mut joo, ehkä se härkäporukassa on enemmänkin sitä "saitko" juttua :)
Hirveetä miesten kiusaamista tuosa piilokameraohjelmassa :)

Päivämäärä:   10.3.13 02:46:17

No siis sillä yhellä ainoaks jääneellä kerralla siis oli tätä ohjausta vähän väliä suoritettava, en kai mä nyt ihan sentään toiste tai useammin enää viitsinyt moiseen ruveta :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 02:49:17

"Tänään just käytiin syvällinen keskustelu frendin kanssa naisten vaikeaselkoisuudesta... :)
Jokusen kaljan jälkeen
lopputulos oli että ei niistä ota kukaan selvää"
No ei ota kyllä teistäkään. :) Syy on siinä, että puhutte eri...siis väärää kieltä!

Kiusattiinhan tossa äsken naisiakin. Eikö noilta eukoilta ole kysytty lupaa ton materiaalin julkaisemiseen vai ovatko ne muka kaikki suostuneet? :O

Puhuvatko poijjaat mieluummin näistä jutuista naisten kanssa? Siis jos sattuu sellainen sopiva, fiksu naispuolinen ystävä/kamu olemaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:50:56

hörhönalle: No niinpä, hirveetä kiusaamista ja noloon tilanteeseen pistämistä. :P

Mission: Aijaa, no mä jo vähän mietinkin, että ootpas sä kiltti jopa naiseksi, kun tollee oot jaksanu ohjailla ja opastaa. Yleensä naiset on niin tommosia koulutusohjelmia vastaan ja pitäis saada ainakin lähes valmiiksi korkeakoulutettu yksilö. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 02:56:29

ruoste: No joo on tossa naisiakin jonkin verran kohteena, mutta pääasiassa kuitenkin miehiä. En tiedä sitten miten noiden lupien kanssa ja miten olis suomessa tollasen ohjelman kanssa. Olis aika noloa olla tollasen kohteena telkkarissa.

Mut mä puhun ainakin mieluummin naisille. Ne jotenkin osaa automaattisesti antaa sitä naisnäkökulmaa noihin asioihin. Miehiltä tulee enemmän jotenkin sellasia itsestäänselvyyksiä mitkä keksii itsekin. Mä puhun aina naisten kanssa ja aika monet naiset on puhuneet/puhuvat myös mulle.

Päivämäärä:   10.3.13 03:05:21

Ai te kaikki katotte tota pikkutuhmaa... Mä katoin canalilta pornoa :p

Korkeastikoulutettu :D No, mitä se kenellekin tarkottaa. Tärkein on se tatsi, sitä on yleensä sisäsyntysesti tai ei, sitä voi hioa kyllä mutta harvoin opettaa... Joku temppuosasto sit taas, ne on enemmänki miesten juttuja, tarvittavat voi kyllä opettaa jos on puutteita ;) En tiedä, oishan se aika shokki varmaan johonkin ihan kokematomaan törmätä tällä iällä, mutta oisko se niin paha sitten... Saishan siitä koulutettua mieleisensä ;) Kyllähän se tietynlainen varmuus siitä mitä on tekemässä on kuitenkin aika hottia, ei kai siitä luopuis niin mielellään ja vaihtais siihen koulutettavaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.3.13 03:06:10

Naisena voi ongelmitta puhua sekä akkojen, että miesten kanssa mistä tahansa, mutta keskustelun klangi on tietenkin vähän erilainen. Miesten kanssa parisuhdeasiosta keskustellessa sun muuta lässyttäessä se miehinen näkökulma on usein syynissä ja aiheena, tietenkin. Hevosen suusta ja sillai. Tyttöjen kesken puhutaankin sitten joskus juttuja, jotka saisivat pojat punastelemaan. :P

Ihan hirveä ohjelma, mutta silti ihan hirveän viihdyttävä.

Olen käyttänyt sanoja "ihana" ja "hirveä" lähiaikoina niin ahkerasti, että ihan hirvittää. Lupaan yrittää laajentaa sanavarastoani, mutta vasta huomenna. Nyt on pakko mennä nukkumaan, pää ei leikkaa enää mitään.

Hyvää yötä kaikille ihanaisille ;) \o/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 03:13:45

Mission: Hahaha, kuulostipas toi hauskalta, kun sä sen tollee täräytit vaan ihan pokerina, että siellä pyörii telkkarissa porno. :D

Mut joo noikin jutut oli aika hyvin tiedossa. Naisen on kyll niin monitahoisia noissa jutuissa, että siinä saakin olla aika guru joka selvittää ihan tosta noin vaan kaikki noi salat. :P

ruoste: Naisilla on kyllä parempi tilanne tossa mielessä, kun voi keventää sydäntä vähän joka suuntaan. Mut hei, noista "pojatkin punastelemaan" jutuista sun pitää kertoa ehdottomasti lisää kun luet tän. Kunnon salatietoa selkeesti. :D

Hyvää yötä o/

Päivämäärä:   10.3.13 03:19:52

No hetken yritin joo kattoa, noin neljä minuuttia oli katottavaa ja sit menikin jo maku taas siihenkin :p Kyl mä aina joskus saatan leffaa ettiessä hetkeks jäädä kattomaan, mut aika nopeesti käy ilmi että jaa, nää on (kuten aina) tätä mitä mä en jaksa kyl kattoo, ei mun juttuja... Nyt alko resident evil - afterlife, mut oon kai nähny tän kyllä pitänee vaihtaa taas jonnekin suuntaan :D

Kyllä ne jutut voi tosiaan joskus olla aika raisujakin, ei nyt just tuu mitään mieleen erityistä mutta joskus jos on jonkun frendin kans innostunut vähä heittämään läpyskää muutaman lauseen niin miehen siihen osuessa kommentti on jotain " no just joo" :D

Päivämäärä:   10.3.13 03:20:24

Ja ruosteelle joo öitä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 03:24:04

No ne on kyllä harvemmin mitenkään hyviä. Tai no ei oikeastaan koskaan. Sellasta kaavamaista kuraa mikä ei edes vastaa todellisuutta.

Mut noita tarinoita tai juttuja olis kyllä mielenkiintoista kuulla. Oikein semmosta naisten välistä kunnon läppää aidoimmillaan. Miten naiset puhuu silloin kun ei oo miehiä paikalla rajottamassa. Mua ainakin kiinnostaa. :)

Päivämäärä:   10.3.13 03:31:07

Joo, naiselle ehkä helpompi puhua kun oikein ahistaa, tai sit molemmat vaan nyökyttelee kun puhutaan eri kieltä eikä kumpikaan ymmärrä :D

22 astetta pakkasen puolella, kun äsken kävin ulkona, liian kylmä... Taitaa olla parempi siirtyä peiton alle lämpöseen, öitä valvojille

Päivämäärä:   10.3.13 03:31:41

Totta Minski. Miltähän kanavalta joskus aikoinaan tooosi kauan aikaa sitten tuli jotain semmosta pehmopornoa, semmosta vois ihan hyvin tulla canaliltakin joskus, kun sieltä taitaa joka yö tulla kahelta kanavalta tota ihan samaa kuraa aina... Semmosta naisille suunnattua romanttista höttöä vois melkein kyetä kattomaankin, tosin nekin kosahtaa kyllä yleensä siihen että ovat huonosti tehtyjä ja korneja... Siinähän sitä olis varmaan markkinapaikka, rupean aikuisviihdeohjaajaksi, laadukasta softista naisille :p

Ne tarinat on kyllä valitettavasti painokelvottomia, mutta kyllä mä luulen että miehet menee ihan samalle tasolle kyllä halutessaan :D

Päivämäärä:   10.3.13 03:32:50

Öitä hörhelö :) paas paljo peittoa päälle ku noin kylmä siellä! hrrr...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 03:36:42

Onhan noita naispuoleisiakin ohjaajia alalla, mut ei nekään vissiin hirveen erilaista tuotantoa sitä saa aikaiseksi. Tai no niitä on kyllä suhteessa niin vähänkin. Mut siitä vaan ohjaamaan tai voihan niitä itsekin kuvailla. x)

Niin ja joo, eipä ne varmaan kovinkaan painokelpoisia ole. Silti niitä olis mielenkiintoista kuulla. Toi on sellanen salattu naisten maailma. :D

Öitä vaan hörhönallelle. o/

Päivämäärä:   10.3.13 03:45:00

No mä en oo yhtään perehtynyt, ja varmaan jotain lähes siedettävää softistakin jostain löytyy mutta ehkä se ei kuitenkaan rehellisyyden nimissä oo paljon sen enempää kiinnostanut :D Canalilla tohon kuraan törmätessä miettii vaan että kun noi on maksukanavia ni oisko tollakin saralla jotain parempaa tarjottavaa... Alunperin ton canalin muuten hommasin viime kevään lätkän mm:iä varten, sillon oli tarjous että kolme kk yhen hinnalla ni aattelin että sieltähän saan tosiaan matsit hyvin mertarannan selostuksella ja varmasti oikeaan aikaan, niiden esitys ku oli vähä kehnoa maksuttomilla kanavilla. Sit se jäi tohon, ku tulee muka niin paljo hyvii leffoja, eikä raaski irtisanoa :D

Joo naisten salattu maailma :p sovinnaisuuden verho heitetään kerran vuodessa mäkeen ja ruvetaan melkein ihmisiksi :D

Jostain syystä mä en kyllä ees haluais kuulla miesten roiseja juttuja, joskus jos niitä kuulee ni ne on niin härskejä ettei tosiaan haluu kuulla... Sen sijaan ne aidommat versiot, mitä ne sitten kahden kesken kertoo kun ei ole semmosta mies kaveria jolle kertoa, ne on kyl ihan mielenkiintosia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 03:53:31

Heh, no en mäkään perehtynyt oo, mutta jotain dokumentteja muistelin vaan. Mulla ei oo kyllä mitään kanavia, eikä mielikuvitustakaan vissiin, kun en nää kuin jotain lumipallo unia. :D

Kai mä oon sitten jotenkin pervo, mut mä haluisin noista naisten jutuista ihan sensuroimattomia versioita. Olis mielenkiintoista. "Naiset luonnollisessa elinympäristössään". :D

Päivämäärä:   10.3.13 03:58:51

:D Kyllähän naiset on kokoajan ihan luonnollisessa ympäristössään, jos nyt joskus innostuu rivoksi vähäsen niin ehkä sekään ei oo oikeesti luonnollista noin niinkuin kokoajan, vaan just sen harvan kerran kun läppä lähtee lentoon :D Luulen että muuten jutut on kuitenkin ihan tavallisia...

Ois se aika rasittavaakin esittää siveellisempää kuin on, tai ehkä ylipäätään jotain muuta ku mitä on... Ehkä seksijutut siivotaan kuitenkin sinne omiin porukoihin sitten kumminkin, ei niitä ihan työpaikan kahvipöytään viedä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 04:05:37

Heh, no joo niinhän se varmastikin on, vaikka poikkeuksia löytyy tietysti aina. Ainakin meillä on työporukassa yks. :D

Mut hei kello alkaa olemaan nyt sen verran jo, että kait tässä pitäis nukkuakin. Tais olla joku puutostila, kun näin myöhään meni nyt. :D

Hyvää yötä ja makoisia unia. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.3.13 04:07:25

ps. Ei kyllä väsytä yhtään, mut kai sitä kohta sitten. :p Nälkäkin olis ja pan..... ;)

Päivämäärä:   10.3.13 04:10:49

Mäkin just kulautin viimeset siideristä alas, kai se on mentävä joo nukkumaan. Nälkä ei oo mut se toinen... ;) No, jopa uniin tulis jotain hauskaa :p

Hyvää yötä Minski :)

Päivämäärä:   10.3.13 04:12:06

Yöbiisi: http://www.youtube.com/watch?v=WAXnqjUfal4

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.3.13 06:30:10

Voi hyvä tavaton noita teidän juttuja, kiltti tyttö menee ihan hämilleen, kun on taas semmoset aiheet, joista ei tiedä itse yhtään mitään :o Mun pitäs kyllä alottaa ihan sieltä eskarn tasolta..

Tekis vaan mieli jäädä peittojen alle lämpimään, mutta velvollisuudet on hoidettava; eli tallityöt kutsuu. Ulkona pakkasta -25 ja muutenkin on mukavaa :/ Kai se tästä, kun vaan pääsis liikkeelle.

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   10.3.13 08:06:47

Huomenia!

Mä olin simahtanu puhelin kädessä kun lueskelin näitä juttuja :)
Oon nyt pistäny uuden, rohkeamman, vaihteen silimään näin kevään kynnyksellä ;) Siksi varmaan aatelin laittaa sen kuvankin suorilta.
Mukavia tyyppejä täällä :) Olen aikaisemminkin näitäki juttuja lueskellut,mutta en oo tullu avautumaan aikasemmin ;)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   10.3.13 08:28:05

Huomenta. Söpö kuva H16. Vaikkakin ne mekot siinä vieressä veivät herttaisuudellaan huomioni:)

Pakkasen osalta panen paremmaksi: -27,5. Mutta eihän nuo pollet valitelleet kun pihalle menivät...

http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA

Päivämäärä:   10.3.13 08:33:11

pikku suukko, huomenta ja kiitoksia :)
Kauhia pakkanen siellä,huh!

Päivämäärä:   10.3.13 08:47:48

Nooo...perus pikkupakkanen:)

Minkä ikäinen H16 on? Vaikka eihän sitä sais kysellä naisilta. Voin kuitenkin naisena kertoa että itsehhän olen kolmenkympin ja neljänkympin välissä. Mutta ikähän on vain numeroita. Henkinen ikäni on puolet tuosta. Ainakin:)

http://www.youtube.com/watch?v=A4WvxFhxKOg

Yritän olla elämättä vajareilla. Vaikka usein tulee vain livuttua elämän virrassa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 08:48:21

Huomenta, Helvetinkuustoist joukkoon vaan.:) Oho onpas pakkasta -20 täällä etelässä. Jos kahvia koneeseen ja sitten liikenteeseen.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 08:49:01

Huomenta.........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 08:51:11

Huomenta Pusu.:)

Päivämäärä:   10.3.13 09:01:25

pikku suukko, mää oon kauhian vanaha...syntyny -71 :)

Huomenta Kessullekkin :)

Päivämäärä:   10.3.13 09:06:32

Huomenta kaikille tasapuolisesti:)

Tänään tulee subilta Cast Away-tuuliajolla. Pitäisköhän ratketa ja katsoa se. Taas.
Yks mun lempileffoista.

http://www.youtube.com/watch?v=_xkOIqemtVI

Wilson...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 09:06:53

No H16, minä olen syntynyt 69.:) Taitaa sinkuilla olla tänäaamuna hieman tällainen olo.:)

http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys

Päivämäärä:   10.3.13 09:15:06

Kessu,
mulla ei oo tuota vaivaa ollu pitkään aikaan :) Mutta pittääpä kattoa tilannetta ens viikolla jos tässä oikeen hurjaksi heittäydyn.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.3.13 09:19:34

Sen leffan voi katella ite kans..tykkään siitä vaik tullu monia kertoja katseltuakin...ihan kun ois taas toi aivotoiminta jumissa..mut eihän se uutta oo...ite syntyny 81....

Päivämäärä:   10.3.13 09:19:50

Puhutaanko nyt 69:stä vai krapulasta? Heh.

http://www.youtube.com/watch?v=wZ553GGuo2w

Tänään luvassa kyläilyä ja ankaraa yh-äidin elämää:)

Päivämäärä:   10.3.13 09:22:13

Kuusysi ei ois paha ollenkaan :)

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   10.3.13 09:25:38

Kessu, hyi sinua:( Teit sit oharit...

Piste, tuo on niin tuttua . Ensin sovitaan ja sit ei tapahdukaan mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=yYL_UKjcKSM

Päivämäärä:   10.3.13 09:28:57

No en siitä kuusysistä nyt tiedä. Aika yliarvostettua:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.3.13 09:29:33

Pusu heh hee vai sellaiset mielessä.:) Tulee kyl tänään kiirus ja Pisteleidi taitaa suuttua, jos en Messariin kerkiä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.