Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 214

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:19:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=903941&t=903941
Ihanata.

Re: Sinkkujen topic 214

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.3.13 20:20:46

Täällä sinkkutyttönen 19v.
Pussailin ekan kerran elämässäni ennen joulua baarissa.
Ja vika kerta se myös oli..
HIUKAN säälittävä olo kun ajattelen sitä edelleen kokoajan -.-'

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:24:03

Ehtiihän sitä. Kesällä etenkin. Älä keskity baareista pussailukaveria etsimään, pelkästään ainakaan. Ole oma ihana itsesi ja anna palaa. Käytä aikasi ja energiasi tässä välissä johonkin muuhun kuin murehtimiseen. Muista hymyillä :)

Päivämäärä:   9.3.13 20:25:30

En tietenkään, en minä muutenkaa paljoa baareile.
Muistan hymyillä :-) mutta tuli silti vähän paha mieli kun oma isä oli ainoa joka sanoi hyvää naistenpäivää ;-(

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   9.3.13 20:25:33

Lämminkin viini on jees. Chilessä osataan. Mutta mitä näkee Ruoste poliiseissa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.3.13 20:31:36

KESSU nyt sitten vastaa, tuleeko vaiko ei, ja se on sitovaa!!!
Mä lähden kavareiden mukaan, jos missaat huomisen.
Niille pitää infoa lähettää, et tietävät poimia mut mukaan, mieluusti infoan hetimiten, tarviiko noukkia kyytiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 20:32:48

Huh, mun tytär on 19v. Hieman meinasin haulikkoa väjypojulle tarjoilla persukselle, ei nyt sentään.:) Hieman vanhempaa kehiin.:) Ja hyvä vuosi.:)

http://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o

Päivämäärä:   9.3.13 20:34:44

Olipa Kessu selkeä vastaus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:36:50

En näe univormuissa mitään ihmeellistä, sininenkään ei sykähdytä, paitsi liikenteessä se saa kummasti pulssin kiihtymään. Tuossa Polisiit-sarjan kuopiolaisessa on kuitenkin jotain herttaista hymypoikamaisuutta. Söötti kuin sika pienenä, hänkin.

-, ei meille muillekaan kukaan sylikaupalla suklaata ja kukkasia tuonut. Turhia murehdit :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   9.3.13 20:37:33

Mikset piste lähde kavereiden kanssa ja irtaudu niistä sitten jos (kun!) Kessu soittaa saapuessaan?

Ruoste, missasin kuopion ku katoin eilistä leffaa, nyt ois vaan lahtea tarjolla... Ai kuopion joku poliisi ois ihana? Pitää joskus yrittää bongata, siis töllöstä.

Mut Karamel Sutra oli ihanaa, kun ei kerran sitä Kama Sutraa pääse kenenkään kanssa treenailemaan niin Karamel Sutra ajoi kyllä varmaan saman asian :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:38:00

Tulee se Kessu. Muuten saa sapiskaa.

Päivämäärä:   9.3.13 20:39:35

Tais olla tää satelliitti myöhässä....
Mut nyt on kyllä jo päivittynyt, eli vastausta odottelen:)!!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:47:03

Ei hitto, mä en päässyt (ehtinyt/jaksanut/viitsinyt) tänään kauppaan, jäi taas uudet sutrat metsästämättä. Nyt tekis hrmuisesti mieli joko mussutella tai pussutella.

Noista farkuista. En minäkään tiennyt pillifarkkuja tarvitsevani, mutta riepukaupan myyjä oli eri mieltä. Etsin mustia farkkuja. Myyjä toi mulle malleja ja lähes pakotti kokeilemaan tarjouksessa olleita stretchpillejä. Sanoi vielä taikasanat "mun mielestä sun pitäis kyllä ottaa noista vielä pienempi koko". Voi juma. Pakkohan ne oli ostaa, ihan silkasta normaalia pienempään kokoon mahtumisen ilosta. Pillit ovat kyllä saappaiden ja saapikkaiden kanssa ehdottomat, ei jää tylsiä ryppyjä polven ja säären kohdalle. Suora lahje menee kyllä rentoon saappaaseen, mutta ns. bleep me bootsit vaativat kyllä pillit.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 20:47:12

Iltaa sinkkulaan!

Olipa "hiljaista" messuilla, reilu kolme tuntia vierähti halleja kierrellessä. Ei näkyny ruostetta vaikka kuinka yritin zoomailla, todella rankkaa toi real life stalkkaaminen :P

Viivyttiin serkkupojan kanssa melko pitkä tovi hevostraileriosastolla. Ei sillä et kummallakaan ois kauramoottorin hankinta mielessä, mutta tommonen traileri ois kyl eri kätsy myös crossi käytös :D

Päivämäärä:   9.3.13 20:47:31

Mission, jos lähden kavereiden kanssa, silloin olen loppuun saakka mukana, bileet jatkuu jos voittajaveikkaus menee oikein enkä silloin kyllä kavereita jätä!!
Sanonta kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta on ja pitää, kun niin sovitaan.
Mä en lupaa jos en pidä lupaustani. Jos nyt lupaan kavereille, silloin pidän lupaukseni ja huudan kurkku suorana porukas iltaan saakka....:).

Päivämäärä:   9.3.13 20:47:36

Jääkaapissa ois pari puolen litran siideriä. Pitäsköhän tänään kokeilla miten ne uppois ;) Mut ihan viel ei jaksa ku pitäs koiratki viiä ja vaik mitä, sohva on vaan niin kauheen kiva...:p

Osteleminen on kyl kivaa, tulee mukava fiilis, tarttis varmaan useemmin ostaa jotain kivaa, veikkauksen pentele ei vaan oo samaa mieltä kun kaikki rahotuspyynnöt tulee bumerangina takas ;)

Päivämäärä:   9.3.13 20:51:44

20:47, maaginen minuutti :D

Iltaa Jysse, luulis että sut olis ainaki bongattu, pituuden puolesta, mites ruoste, näitkö Jyssen? :D

Tarttis enempi saappaita ja semmosii kenkii mihin pillifarkut sopii, vois harkita melkein toisiakin joskus :p

piste, ai se on tommonen jako.. Mä kyl hirveesti haluisin tsemppaa tota Kessua nyt pitämään ittensä miehenä ja saapumaan paikalle mutta melkein pelkään et varmaan kantsii pisteen niiden kavereiden kans sit mennä... :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:56:17

Yritin Mission etsiä sulle kuvaa, mutta ei nyt onnistu. Mietin just, olenko aikaisemminkin kehunut saman sarjan kuopiolaista pollaria mutta ei, se olikin se Toistaiseksi tuntemattomasta syystä-sarjan takaa-ajopätkä, jossa oli toinen ihku kuopiolainen pouliis. Mikähän niissä on? Ehkä syy on Kuopiossa. Kokemukseni mukaan kuopiossa on paljon ihania miehiä, tai sitten minulla on vain käynyt hyvä tuuri.

Ai niin, messuilla käyty. Mitään en ostanut (jes!), vaikka varasin taskut täyteen kahisevaa uusia chapseja tai talviratsareita varten. Turnajaismeininkiä ihasteltu ja naapuripuolen (metsästys, kalastus, kuntoilu, mitänoitanytoli) tarjonta katsastettu toisella silmällä. Sillä puolella oli paljon sillä silmällä katsottavaa, mutta en jaksanut keskittyä enkä edes hymyillä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 20:58:56

Piste, sinne naamakirjaan.:)

Päivämäärä:   9.3.13 21:00:06

Juu, niin taitaa Mission olla viisainta:)!
No, kerta se on ensimmäinenkin, kun mies pettää lupauksensa.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.3.13 21:02:14

Mie oon kanssa Kuopion polliisien fani, ollu jo pitkään. Juakko Heikkinen rules, ja kyllähän Paulikin on aaka haaska =D

Päivämäärä:   9.3.13 21:03:43

"-, ei meille muillekaan kukaan sylikaupalla suklaata ja kukkasia tuonut. Turhia murehdit :)"

En murhedi turhaan kun tiedän sen johtuvan siitä ettei kukaan pidä minusta. Naistenpäivä sinänsä on omastakin mielestä huuhaata

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 21:06:09

Aijai kyl kylmä ronkelo on vaan hyvää, palan painikkeeks muutama gifflar korvanpuusti =)

Eipä noil messuil ollu oikeen mitään mulle... Eipäs ku jäihän mul kamerapuolelta yhen omista kuvista tauluja dusaavan firman käyntikortti taskuun. Noil messuil on vähän kaikkee, muttei kuitenkaan oikeestaan mitään.

Päivämäärä:   9.3.13 21:08:10

Kessu ei loppupelissä petä.

Ruoste noille poliiseille ulkonäkö ei ole isoin ongelma (ihan 1/10 on ok), kuitenkin se viimeinen vääntö tulisi ikuisesti puuttumaan. Ei poliisissa mitään vikaa ole ihmisenä, tätä jotakin viimeistä hienovaraa on itsekin siedettävä.

Tämä sinkuus ei ole ihan niin helppoa kuin miltä se näyttää.

Päivämäärä:   9.3.13 21:08:38

Noni, eli järkevämpää oli käydä shoppailee farkkuja :) Tosin kauppakeskuksesakin jo ahdisti se ihmispaljous ensin, mietinkin siinä että onneks en lähteny mihkää messuille :D Erakoidun ilmeisesti...

Päivämäärä:   9.3.13 21:09:59

Valitettavasti KESSU mä en ole facebookissa enkä siihen liity!!!
Piste.

Päivämäärä:   9.3.13 21:14:02

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 9.3.13 21:03:43

"-, ei meille muillekaan kukaan sylikaupalla suklaata ja kukkasia tuonut. Turhia murehdit :)"

En murhedi turhaan kun tiedän sen johtuvan siitä ettei kukaan pidä minusta. Naistenpäivä sinänsä on omastakin mielestä huuhaata"

^ Heh, ainoat, jotka toivotti hyvää naistenpäivää, oli mullakin oma isä ja yksi tuore nettituttu..? En ollenkaan älynnyt, että siitä pitäisi jotenkin masentua tai tehdä sen kummempia johtopäätöksiä...? :o

Kattookos kukaan muuten ruåttin euroviisufinaalia?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 21:15:25

No Piste on tiukkanainen,.:)Jos sentään kukkia joskus.:)

Päivämäärä:   9.3.13 21:15:57

En ollenkaan älynnyt, että siitä pitäisi jotenkin masentua tai tehdä sen kummempia johtopäätöksiä...? :o
-

Ei niitä johtopäätöksiä tarvita ku asia on muutenki selvä :-D se vaan ikävästi muistuttaa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 21:18:49

En bongannut Jysseä vaikka yritin katsella kaikkia kaksmetrisiä erityisen tarkkaan. :( Minä muuten tapani mukaan olin paikalla viime tingassa, eli 3 viimeistä tuntia. Jysse kun on tuollainen aikainen lintu niin ei mikään ihme jos ei ole punahilkkaa nähnyt. Mentiin varppina ristiin.

http://www.youtube.com/watch?v=X2LTL8KgKv8
Tällaisen tyypin kyllä näin, tavallaan. Siis häiskän, joka käytti sisätiloissa mustia aurinkolaseja (ne kuuluivat ilmeisesti muutenkin mustaan tyyliin), ja ajattelin jostain syystä häiskän nähdessäni, että tuo mieshän on ihan Minski kakkonen. :D

Päivämäärä:   9.3.13 21:21:33

On kukkiakin elämässä tullut, ja mitä hittoa se hyödyttää.
Nii kliseiseltä kuin se viiva kuulostaa, se koko elämä on mentävä omillaan, ja paras suudelma tulee vasta lopuksi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 21:22:25

Iltaa sinkkulaan \o/ Mitän tänne kuuluu? :)

Minski on ollut tänään vähän kaupungilla pyörimässä ja ostelemassa uusia leluja. Mukaan tarttui tällä kertaa monitoimikone, jolla voi tehdä taikinat ja salaatit. Lähinnä kuitenkin salaatin tekemiseen ton hommasin, kun oon vähän laiska pilkkomaan. Lihashuoltoa varten taas ostin foam rollerin millä jyräsin tossa äskettäin koko kropan läpi. Kylläpä lämmittää ja rentouttaa mukavasti kroppaa, vaikka aluksi voikin tuntua vähän kipeeltä. Selkäkin rutis oikein kunnolla. :D Suosittelen kuitenkin, varsinkin jos on vähän laiska venyttelemään.

Päivämäärä:   9.3.13 21:24:10

NYT KESSU, oletko sä tulossa vaiko et??????
Mun tarvii tietää se mieluusti heti.

Päivämäärä:   9.3.13 21:25:35

Shoppailu on parasta venyttelyä. Joka palaa, on pohjimmiltaan uskollinen.

Päivämäärä:   9.3.13 21:26:23

Niin ja viiva, jos tässä nyt aletaan kilpailla siitä, kenellä menee surkeimmin, niin hei, mie täytän kohta kolmekymmentä, eikä mua ole koskaan suudeltu... Että revippä siitä!

Päivämäärä:   9.3.13 21:28:12

Minski! <3 :) Missäs sitä on taas luuhattu noin monta päivää, missä mun virtuaalikaulin oikein on... :D Nii, ja yhtenä päivänä et tullu moikkaa ollenkaan kun juorusit vaan muualla! :/ Hmh. :p

Mitäs täällä, diipa ja daapa ja muuta jonninjoutavaa jorinaa ;) Toiset on shoppaillu ja toiset messuillu.

Päivämäärä:   9.3.13 21:29:22

Niin ja viiva, jos tässä nyt aletaan kilpailla siitä, kenellä menee surkeimmin, niin hei, mie täytän kohta kolmekymmentä, eikä mua ole koskaan suudeltu... Että revippä siitä!
-

En mä mitään kilpaile. Sori luulin että tänne sais tulla puhuu mut taisin erehtyä

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 21:29:24

No piste Soita.04661755993.:) Ruosteelle.:)

http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4

Päivämäärä:   9.3.13 21:31:40

Onko sulla viiva kaikki hyvin...? Anteeksi, jos pahoitit mielesi kommentistani. Ei ollut tarkoitus loukata :/

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   9.3.13 21:33:08

Iltaa Oulusta!

Mitä enemmän oon tässä sinkkuna ollessani tutustunu miehiin, sitä enemmän kallistun siihen suuntaan että hommaan ennemmin koiran ;) Tai alan nunnaksi.

Päivämäärä:   9.3.13 21:33:58

Ja joskus paras antoi vähän odottaa, Kahdet isot häät ja lisäksi kaksi kihlausta, mitähän olen vastannut joka kerta. Kohtalo vastaan kurnau.

Päivämäärä:   9.3.13 21:34:22

Niina, anteeks, mulla on tosi huono päivä :-D Tajusin vaa tänää että mun arvosanoilla en pääse taatusti mihinkää ja elän loppuelämäni jossain rupakossa. Muuutta ainahan voin voittaa lotossa ja mennä avoimee opiskelee jotain mistä en tajua mitään :-P

Päivämäärä:   9.3.13 21:35:00

No siin on nimi valittu kohilleen :D

Koiria suosittelen, sujuu tää näinkin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 21:36:32

Minä olen muistaakseni saanut vain yhdeltä mieheltä eläissäni kukan, ja sekin oli asiakas. Naistenpäivä silloinkin oli. Jos aloitan asiasta vihjailun jo nyt, saatan saada rehuja ennen hautajaisiani mutta väliäkö tuolla vaikken saisikaan. Tappaisin ne kuitenkin parissa päivässä. -, nämä ystävänpäivät, naistenpäivät sun muut siirappiset paskapäivät pitää oppia ohittamaan sen kummemmin märehtimättä. Kyllä lempeä maailmassa riittää, osuu se kohdalle kun olet itse sitä valmis vastaanottamaan ja antamaan.

Minski, hej på dej :) Heti huolestuimme kun olit hetken poissa :/

Lähettäjä: anxtra 
Päivämäärä:   9.3.13 21:39:15

eksyin lukemaan tätä topicia, onko täällä joku sisäpiiri juttelemassa vai? :)

täällä yksi sinkku viettää lauantaita viinipullon äärellä, menojalkaa vähän vipattaisi mutta hyvä näinkin :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 21:40:34

Kyl me siel oltiin sit ainakin hetki samaan aikaan, mä meinaan lähin sielt vähän neljän jälkeen. Mäkin yritin katsella kaikkia punahiuksisia naisia vähän tarkemmin, kuitenkin siten että en ois näyttäny pervolta stalkkerilta :D Taitaa toi punainen väri olla tällähetkellä suosittu väri, kun punäpäisiä naisia oli yllättävän paljon liikenteessä O.o

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 21:41:44

"Täällä sinkkutyttönen 19v.
Pussailin ekan kerran elämässäni ennen joulua baarissa.
Ja vika kerta se myös oli..
HIUKAN säälittävä olo kun ajattelen sitä edelleen kokoajan -.-'"

Minkä takia se viimeinen kerta oli? Vastahan tossa on kaikki vielä ihan alussa. :) Ja kyll tänne saa puhumaan tulla.

Minski! <3 :) Missäs sitä on taas luuhattu noin monta päivää, missä mun virtuaalikaulin oikein on... :D Nii, ja yhtenä päivänä et tullu moikkaa ollenkaan kun juorusit vaan muualla! :/ Hmh. :p

Mitäs täällä, diipa ja daapa ja muuta jonninjoutavaa jorinaa ;) Toiset on shoppaillu ja toiset messuillu.

Moi moi :) Ei tässä mitenkään ihmeellisemmin oo missään luuhailtu. Oon vaan ulkoillu, levänny ja hääriny kotiaskareiden parissa. Kaikenlaista vähän kerääntyny taas. Kävin joo täälläkin parissa ketjussa kommentoimassa kun oli niin polttava aihe, mut aattelin etten tuu turhia tänne moikkailemaan kun täällä muutenkin oon aina liikaa äänessä ja en ehdi edes jäädä juttelemaan mitään sen kummempaa.

ruoste: o/ No onhan teitä täällä vaikka kuinka iso porukka ja ketjujakin on näköjään menty eteenpäin vaikka kuinka ja monta. Välillä pitää tehdä vähän muutakin, kun on jäänyt täällä roikkuminen hieman liikaa päälle ja alkaa hommia kasaantumaan. :)

Päivämäärä:   9.3.13 21:42:57

Mulla on ollut mies joka toi kukkia, muisti kaikki tärkeät päivät, joka kuukausi varmaan kaksi ensimmäistä vuotta tuli kortti ja levyllinen musiikkia kun oli meidän "kuukausipäivä" :D No hei, kyllähän semmosen aivot tietysti kärähtää, kuinkas muutenkaan :D

Mutta se on ollut kivaa kun töissä on pari työkaveria muistanut, yksi miespuolinen on tuonut synttärilahjan ja joululahjankin joskus, piirtänyt ystävänpäiväkortin ja toinen on myös tuonut synttärilahjan ja askarrellut paperikukan joskus :) Hauskoja pieniä juttuja :)

Päivämäärä:   9.3.13 21:43:56

Minority, tarkoitin että ainakin toistaiseksi. Pelottaa vaan että musta tulee vuosien mittaan kauhee tyrkky kun haluttaa niin hirveesti. Vielä nykyään oon onneks fiksu ja järkevä mutta mutta..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 21:46:43

Helevetinkuustoist: Kerropas nyt sitten kun kuitenkin mieles tekee, että mitä me miehet ollaan nyt taas menty tekemään ja miks me ollaan muka niin hankalia? :D

anxtra: On täällä semmonen jonkinlainen vakiporukka, mutta kyllä täällä juttuihin mukaan pääsee. Mä ainakin yritän heittää kommenttia kaikille joiden juttuihin tuntuu vähänkin olevan jotain sanottavaa. Täällä menee ihan vettä vaan, eikä oo aikomuskaan lähteä enää mihinkään, kun jo useamman tunnin päivällä pyörin kaupungilla. Siinä on ihan tarpeeksi meikäläisen kiintiöitä ajatellen. :p

Päivämäärä:   9.3.13 21:48:31

Minski, et sä oo liikaa äänessä, kyllä tänne rupattelua mahtuu rajattomasti :)

Itellä ei kerrankin oo mitään oikeestaan rästissä kun oli toi loma ja jopa kipeenä ollessa sain pyykit pidettyä kurissa, pikkunen siivous pitäs tehä huomen mut muuten tuli lomal kaikki laitettuu kuosiin. Voi ihan hyvin roikkua koirilta jäävän ajan täällä :D Jotka pitäs muuten koht viedä... Mut kyllä jossain kohtaa aikasemmin meinas itelläkin tulla liikaa roikkumista ja meni hermo, hyvähän se on osata olla poissakin välillä;)

Jouduin vaa täällä taas itekseen vastailee ahdisteluihin, nih, vastasin sit sunki puolesta... Ja näin viime yönä untakin et olit hylänny meidät :D Se löytyy tost edellisest topasta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 21:49:52

- sinulla on viellä elämä eteenpäin:)

Päivämäärä:   9.3.13 21:52:07

No soita ite:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 21:52:19

Minority, tarkoitin että ainakin toistaiseksi. Pelottaa vaan että musta tulee vuosien mittaan kauhee tyrkky kun haluttaa niin hirveesti. Vielä nykyään oon onneks fiksu ja järkevä mutta mutta..

Jaa jaa, mä jo vähän mietinkin, että mitäs nyt. Mut äkkiä sitä varsinkin ton ikäisenä jotain säpinää löytyy, kun vapailla markkinoilla on niin paljon tarjokkaita. Eikä toi tyrkkyyskään oo sitä mitä monesti naiset ajattelee. Niin kuin vaikka just että se olis tyrkkyä, jos nainen tekee aloitteen tai on jotenkin vähän päällekäyvä. Ei noissa oo mun mielestä mitään pahaa ja saahan sitä nyt nainenkin osoittaa kiinnostustaan. Miksi ihmeessä sitä tarvis käsien päällä istua ja odottaa, että mies käy pokaamassa jonkun toisen tjs. Vai millä ihmeen perusteella sä luulet tyrkyksi tulevas?

Päivämäärä:   9.3.13 21:56:35

Mun luonteessa on joku juttu mikä ei vaan iske kehenkää siinä mielessä. Kavereita saan helposti mutta.. Emt :-D

Voi olla et oon nii kokematon että tuntuu vaan jotenki tyrkyltä, mutta on sellanen olo et voisin tehdä mitä vaan kenen kanssa vaan ja flirttailla jokaiselle vastaantulevalle..

Tää ny on taas tämmöne huonompi päivä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 21:57:00

Heippa anxtra! Ei tämä ole mikään sisäpiirin juorurinki, vaikka samat naamat ovatkin jatkuvasti äänessä. Lähinnä vain pitääksemme keskustelua yllä, kuka tahansa saa kiekua mukana. Se on jopa suotavaa. :) Saa vongata, etsiä sielunkumppania tai hengailla huvin vuoksi. Jukeboksiakin saa kiusata.

Hello helevetin16 (laiskuus iski). Vuffe on oiva vaihtoehto ja nunnaluostariakin on suunniteltu. Jäätelöäkin on korvikkeena kokeiltu. Miehet ovat kuitenkin niin kivoja, että niihin sortuu kerta toisensa jälkeen. Pahus sentään.

MR, on on porukkaa mutta on vain yksi Minski :D Näin sut messuilla, ihan saletisti näin! Myönnä pois. Haetko pukeutumisessasi Matrix-tyyliä?

Jysse, ai jaha jaha. Minä kun en kilpailijoita hirveästi silmäile en ole huomannut, että punapäitä olisi noin paljon. Matkijoita kaikki... :P Yritin leiskuvan letin lisäksi erottua massasta kirkkaanpunaisella takilla, jotta tulisin varmasti bongatuksi, mutta ei sitten. Ensi kerralla viritän vilkkuvan valon nutturaan, josko sitten huomaisit :)

Päivämäärä:   9.3.13 22:02:38

Minority,
voi kuule, kaikella rakkaudella kyllä te miehet ootte Ihime värkkejä ;) Ei ota selevää,vaikka kysyy suoraan niin ei saa vahingossakaan suoraa vastausta. Ei haluta sitoutua suhteeseen jne.
Koitan olla paiskaamatta kirvestä kaivoon,ja olemaan niin etten yleistä vaan annan mahdollisuuden. Mutta ku ei :D
Onko olemassa Oulussa yhtään ihanaa ja normaalia miestä? :D

Päivämäärä:   9.3.13 22:07:14

no hyvä :) täällä katselen katsomosta kidsingiä, antti tuisku on ihana mut eniten ootan sitä mustalaispojan esiintymistä. Mistähän johtuu että olen ihan heikkona mustalaisiin, varsinkin osa vie ihan jalat alta? ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 22:07:43

Mission: Ainakin tuntuu siltä et oon ja hyvähän se on välillä puuhastella muutakin. Tänne jää vaan helposti kiinni juttuihin ja sit huomaakin, ettei taas ehdi tekemään oikein mitään mitä oli suunnitellu. :P

Jaa mihin ihmeen ahdisteluun? :D Tosta unesta luinkin tuolta ja eiks tää sama ollu viimeksikin, kun olin päivän tai pari poissa. Toikin kyllä kertoo, et oon ihan liikaa täällä kun se on muodostunut noin selkeeksi oletukseksi, että oon joka päivä täällä hörisemassa jotain. =)

Ai niin mäkin näin muuten unta, mutta eihän siinä taas ollu mitään järkeä. Näin semmosta unta, että potkasin jotain jääkökkiä maassa ja se lens siitä parkissa olevan auton perään. Katoin ensin et eihän siitä jääny mitään jälkeä et eihän tässä mitään, mut sit jotenkin havahduin, et siinä autossa olikin ihan tajuton monttu. :D Sit mä aloin siinä jostain syystä kaivelemaan puhelinta taskusta ja päivystämään sen auton ympärillä odotellen auton omistajaa vähän sillä ajatuksella, että kaikkea sitä pitää mennä potkimaan ja mitähän tääkin taas maksaa. Ei taas mitään järkeä, että tollasia unia mä nään. Ei paljoa viitti edes kertoa silloin kun muistaa, kun noi on noin typeriä. :P

Päivämäärä:   9.3.13 22:07:50

ruoste iltaa! :)
Määki oon kokkeillu suklaata ja jäätelöä. Hyviähän ne on, ei siinä mittää. Mut oishan se kiva sellanen ihana mies löytää :D

Päivämäärä:   9.3.13 22:08:06

http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbe

Siinä on miehille vähän mutustelemista....!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 22:10:42

Jos sinulla Piste on tuntematon numpa, aika vaikea soittaa.

Päivämäärä:   9.3.13 22:13:33

Anxtra, nyt ei pysty ihan samaistuu... ;)

Minski, oli tossa sillon viimekertasen jälkeen joku taas sitä mieltä että meidän pitäis kuulemma nähdä :p Vilkase sieltä, heti seuraavana päivänä ku mitä viimeks kävit, sama tai seuraava topa.

No unihan se on toikin :D Oon kyllä itekin joskus nähnyt vähän samantyyppisiä, aiheutanut jotain joka paisuu suunnilleen lumivyöryks, sanoilla tai teoilla.. Mun mielestä toi kuuluu siihen "stressi"-genreen, noita näkee aina ku ahistaa...

Päivämäärä:   9.3.13 22:15:32

No ei ole tuntematon. Oot soittanut siihen aikaisemminkin monta kertaa.
Voin lähettää tekstarina, jos ei ole tallessa?

Päivämäärä:   9.3.13 22:17:20

Mission, siis mitä, oonko mä tosiaan ainut? ;D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 22:20:41

Jotenkin arvasin Pisteen linkin.:) Heppanaisille.:)))

http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 22:27:32

Mun luonteessa on joku juttu mikä ei vaan iske kehenkää siinä mielessä. Kavereita saan helposti mutta.. Emt :-D

Voi olla et oon nii kokematon että tuntuu vaan jotenki tyrkyltä, mutta on sellanen olo et voisin tehdä mitä vaan kenen kanssa vaan ja flirttailla jokaiselle vastaantulevalle..

Heh, tuskinpa sun luonteessa mitään sellaista olis, mikä ton aiheuttaa. Jotenkin mä luulen, että jos otat vasta ensiaskeleita noiden juttujen kanssa, niin oot nyt vaan vähän makuun päästyäs alkanut käymään sillä tavalla kierroksilla, että haluaisit vaan palavammin kokea lisää noita juttuja. Ihan normaalia ja sitäpaitsi sinkkuna saa ja kuuluukin vähän irrotella ja flirttailla rohkeesti. Sehän on just parasta sinkkuudessa kun voi kiusoitella ja flirttailla niin paljon kuin sielu sietää. :)

Helevetinkuustoist: Haha, eihän miehet oo mitenkään vaikeita. Jos et saa miehestä mitään vastausta pihalle, niin se tarkoittaa vaan sitä, ettei sille sopii se nykyinen tilanne parhaiten, eikä se halua muuttaa sitä mihinkään suuntaan. Kyllä miehet tietää mitä ne haluaa ja osaa sen sanoa suoraankin, mutta se onkin taas eri asia sanooko ne sitä naiselle. =)

ps. Oon muuten pistänyt joskus jo aikoja sitten merkille, että Oulussa on ihan pirusti kauniita naisia. Kerrankin kun selailin jotain satunnaisia naisten kuvia pitkin Suomea, niin aina kuin pysähdyin jonkun kauniin naisen kohdalle ja katoin mistä se on, niin jotenkin ne oli melkein aina Oulusta. :D Toinen mistä oon kuullu samaa on Turku, mutta tohon en oo omakohtaisesti saanut läheskään samanlaista vahvistusta kuin Ouluun.

anxtra: Joo rohkeesti vaan heittämään läpyskää ja kyllä täällä mun mielestä aika hyvin kaikille vastaillaan, vaikka tietysti silloin kun keskustelu on vilkkaimmillaan niin ei oikein meinaa nopeimmatkaan pysyä ihan kunnolla kaikkien juttujen perässä.

ruoste: Hahaha, en se ainakaan minä ollut. Mitähän ihmeen minski hallusinaatioita sulle ja missionille aina kehittyy, kun mä oon vähän aikaa poissa täältä ja miksi. :D Mut se on kyllä totta, et mä oon tämmönen aika uniikki kuutti ja mua on vaikee kopioida. :P

Kyllä mä melko tummaan yleensä pukeudun ja mulla oli tänäänkin päällä mustat kengät, tummansiniset farkut, tollanen pitkä musta villakangastakki ja sinivioletti kaulahuivi. Mut ei toi silti ihan vielä kait matrix tyylistä mene, enkä mä sitä kyllä haekaan. =)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   9.3.13 22:27:40

Kessulle, http://www.youtube.com/watch?v=BzD0nd7tzNI :)

Päivämäärä:   9.3.13 22:28:01

Heppanainen kiittää:)!!
Laitan numeron tekstarina.

Päivämäärä:   9.3.13 22:31:43

Flirtti olis kivaa mut kukaa ei koskaa vastaa siihen tai lämpene tai mitää :-D
Jää vaa tosi tyhmä fiilis sen jälkeen. Ja mun kiusottelu taitaa olla ihan kiusaamista, sen verran epämieluisalta se näyttää muista tuntuvan.

Phaha oon angstilapsi. En oo oikeesti. No tän asian suhteen alan olla

Btw ihan hölmöö ku en voi jutella teille ku oon kokoajan ihan pihalla et mistä ees puhutta :'D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 22:35:22

Mission: Jaa että semmosta siellä on pohdiskeltu. No mut aika hyvinhän sä noita olit tohon vastaillukin ja en mä niitä nyt sen paremmin tässä ala enää selittelemään. Mut jos mulle tässä joku juttu sopiskin, niin se olis sitten semmonen melko satunainen kesäkissa. Tai no ehkä vielä tässä vaiheessa kevätkissa. :D

Niin ja mulla on kyllä stressiä tässä, että ehkä toi uni sitten tosiaan jotenkin kumpuaa siitä. Täytyy yrittää tolla liikunnalla ja kunnollisella levolla kohentaa oloa. :)

Päivämäärä:   9.3.13 22:37:44

Minority,
Taas päästään tähän, että miehet on vaikeita :) Tietävät mitä haluavat, mutta eivät välttämättä sano sitä naiselle = vaikia! ;) Mää ainaki sanon jos kerran tiiän mitä haluan :)
Kai mä lähden sitte viikon päästä tsekkaan mikä meininki tuolla baareissa on. Ei oo tullu pitkiin aikoihin käytyä, eikä oikeen tiiä minne menis. Teinihelvetit ja pintaliitopaikat on kauhistus.
Ja joo, onhan täällä Oulussa muitakin kauniita naisia mun lisäksi ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 22:41:12

Flirtti olis kivaa mut kukaa ei koskaa vastaa siihen tai lämpene tai mitää :-D
Jää vaa tosi tyhmä fiilis sen jälkeen. Ja mun kiusottelu taitaa olla ihan kiusaamista, sen verran epämieluisalta se näyttää muista tuntuvan.

Sekin on tietysti taito mikä kehittyy pikku hiljaa ja tilannetajua ja ihmisten lukemistahan toi tietysti vaatii. Ei sitä kuitenkaan kannata vakavasti ottaa ja tietysti jos aikoo vaan flirttailla, niin pyrkii pitämään sen sellaisena, ettei se mene liian pitkälle. Tietty aika monesti miehet ottaa pienenkin flirtin iskuyrityksenä ja hyökkää kimppuun, että pitää olla varovainen kenen kanssa flirttailee. =)

Btw ihan hölmöö ku en voi jutella teille ku oon kokoajan ihan pihalla et mistä ees puhutta :'D

Ai kuinka niin et voi jutella? Kyllähän täällä mielipiteitä voi aina heittää ja eihän ihmissuhteissa ole mitään yhtä ja ehdotonta totuutta. Aina voi spekuloida ja pohtia asioita niin monelta eri kantilta. :)

Päivämäärä:   9.3.13 22:43:44

Vai kissoja... harmi kun mul on vaa noita koiria ;)

Jotka saivat juuri manipedikyyrin, ja taidetaan mennä vähä pakkasukkoa moikkaamaan :)

Päivämäärä:   9.3.13 22:44:48

En mä ihan nii surkimus oo kuitenkaa ku luulet. Oon vaa ruma :'D

Päivämäärä:   9.3.13 22:45:32

Miehet mitään vaikeita ole. Jos näppeihin tarttuu kumma ali baba argentina tai vaikka dallaksen bobby, onhan siiinä sääätöä, mutta oikea mies ymmärtää oman parhaansa. Tai edes sen pienen ja väistyvän mahdolllisuuden.

Harjoittelen huomista suurkapitalistin roolia varten. En silti ole unohtanut uutta pinkkiä laukkua.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 22:48:20

"Jysse, ai jaha jaha. Minä kun en kilpailijoita hirveästi silmäile en ole huomannut, että punapäitä olisi noin paljon. Matkijoita kaikki... :P Yritin leiskuvan letin lisäksi erottua massasta kirkkaanpunaisella takilla, jotta tulisin varmasti bongatuksi, mutta ei sitten. Ensi kerralla viritän vilkkuvan valon nutturaan, josko sitten huomaisit :)

Sellanen vilkkuva "hei minä olen Ruoste" -kyltti vois olla aika toimiva ;) Oli joskus juttua siit Siuntion kirkon vieressä olevasta "vuoresta"/mäennyppylästä, jonka huipulta olis mahtavat näkymät Siuntion ylle. Tarttis saada pikkasen tarkemmat koordinaatit pelipaikoille. Sen kirkon vieres on kolme mahdollista paikka, kylpylän näköalamesta, kirkkoa vastapäätä olevaa nyppylä ja kotiseutumuseon vieressä oleva kaltsi?

Minski, Uskaltaako Lahteen tulla enää ollenkaan, kun sielt löytyy tollanen hurja joka niputtaa jengiä ku heinää ja vandalisoi autoja :P Minski Lahden thö bad ass :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 22:49:02

Helevetinkuustoist: Haha, mitään ei myönnetä. ;D

Baareista en kyllä osaa varsinkaan sieltä päin kommentoida juuri mitään, mutta voihan sitä niissäkin joskus kuulemma tärpätä. Just tossa kattelin, että näköjään toi min on kanssa napannu jonkun miehen sieltä, että onnea vaan hälle. =)

Ja joo, onhan täällä Oulussa muitakin kauniita naisia mun lisäksi ;)

Aijaa, niinkö. Tähän voisin sanoa, että "pics or didn't happen". ;)

Päivämäärä:   9.3.13 22:51:46

Minority,

Mihin paan? Kuvan siis :)

En kyllä usko baareihin siinä mielessä, mutta voihan sitä sielläki pyörähtää :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 22:52:01

Jos piste on tuollainen, Betamax, menen karkuun ja kovaa:D

Päivämäärä:   9.3.13 22:52:56

KESSU, tää juna pysähtyy huomenna messarissa, sit se jatkaa matkaa...
ELI???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 22:56:26

Hassu, neiti.:)

Päivämäärä:   9.3.13 23:01:19

Eli voin päätellä, ettei KESSU ole messariin tulossa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 23:01:32

"En mä ihan nii surkimus oo kuitenkaa ku luulet. Oon vaa ruma :'D"

Haha, niinhän ne kaikki sanoo. :p En sitä minäkään mikään komistus ole, mutta irvistän vaan sen verran möyheesti, että kyllä sitä aina jostain pienen hymynkareenkin saa takaisin. Itseluottamusta vaan peliin. :D :D

Jysse: Minski, Uskaltaako Lahteen tulla enää ollenkaan, kun sielt löytyy tollanen hurja joka niputtaa jengiä ku heinää ja vandalisoi autoja :P Minski Lahden thö bad ass :D

Mä en aina tunne näköjään omia voimiani kun tollee riehun, että ihan omalla vastuulla vaan, eikä sitten ihmetellä jos mä kenkäsen vahingossa jonkun jääkökin auton lohkon läpi. :D

Helevetinkuustoist: Pistä vaikka tonne aijaa.com sivustolle ja linkkiä tänne vaan. Niinhän täällä on noita kuvia muutkin vilautelleet. :)

Niin ja selvähän se, että naiset menee aina baariin pitämään vaan tyttöjen kesken hauskaa ja tanssimaan. Sit jos sieltä joku mieskin tarttuu matkaan, niin se on vaan sellanen ihan mukava bonus. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 23:01:48

Hui, onpa ehdotonta. Ultamatum Kessulle. Tee siirto tai siirry syrjään.

betamax, älä pelottele tuota miestä. Sillä on muutenkin vellit housussa. Paas jotain rohkaisevampaa jytää tulemaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 23:05:57

No kerpele ultImatum!

Ja kerpele nyt näyttää huonolta. Kessu hei... Emme jaksa enää patistaa, mutta hei c'mon.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   9.3.13 23:16:21

Mikä tekee hankalasti saavutettavissa olevista tai täysin saavuttamattomista miehistä niin kiinnostavia?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 23:16:39

Eli Minski seuraavan kerran kun olen tulossa sinnepäin duunireissulle, niin pitää tulla panssariautolla :D

Mitäs se Kessu nyt tolleen rupes hannailee?! Aikamies ja kaikkee...

Päivämäärä:   9.3.13 23:17:26

http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=0

Kokkeillaampa onnistuko :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   9.3.13 23:18:26

Toinen yritys. :)

Kessulle, http://www.youtube.com/watch?v=mzJlLOnbf_M

Päivämäärä:   9.3.13 23:26:28

Hyvät yritykset, Beta;)!!!
Mutta valitettavasti tämä juna meni jo....
Kyyti ei kelvannut ja se siitä:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 23:27:39

pikku suukko: Varmaan just se haaste. Mies jota ei saakaan sormia napsauttamalla kuten niin monia muita. Ilmeisesti miehellä täytyy olla jotain pelimerkkejä, jos sillä on varaa sanoa ei ja olla vähän hankalasti saavutettavissa. =)

Jysse: Se lienee viisainta, vaikka kyllä sä kuitenkin meet uteliaisuuttas avaamaan sen tankin luukun ja tuut kuuntelemaan, että mistä ihmeestä se henkseleiden pauke taas oikein kuuluu. :D

Helevetinkuustoist: Se on se alimmainen url kenttä niistä, kun klikkaat kuvan auki. :)

http://www.aijaa.com/FcjlIQ

Päivämäärä:   9.3.13 23:31:40

pikku suukko, ei mikään tee noista mainitsemistasi miehistä kiinnostavia:).
Valitettavasti!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 23:33:01

pikku suukko, saavuttamaton mies on mysteeri ja kaikki mystinen ja taianomainen puree naisiin. Saavuttamaton on jännittävää, kiellettyäkin. Saavuttamattomat miehet ja yksisarviset. Yhtä mielenkiintoisia ja kiehtovia otuksia molemmat.

Jysse, se nyppylä siellä kotiseutumuseon kupeessa. Mun tarttis kyllä varmaan itse käydä tsekkaamassa paikat ennen kuin menen laukomaan, että mesta tarjoaa kylän parhaimmat näkymät. Siitä on vuosia kun olen siellä viimeksi käynyt. Et sitten syytä mua valehtelusta, jos siellä nykyään kasvaakin kaksimetrinen pusikko ja polkukin on kulunut puhki. En voinut tietää :P

Siitä en valehdellut, että Karskog on paras uimaranta. Störsvik hyvä kakkonen. Jos lempipaikkoja listataan, mainitaan vielä Sjundbyn koski. Rannassa on puu, jonka kyljestä kasvaa donitsi :)

Päivämäärä:   9.3.13 23:33:08

Voi venäjä että on vaikiaa :D Kiitos, kokeillaan nyt vielä. Tekniikka on.yhtä.vaikeaselkosta ku miehet ;)
http://aijaa.com/bgoetC

Päivämäärä:   9.3.13 23:43:24

pikku suukko, ei mikään. Ihan old schoolia semmoset, boooring. Saavuttamattomat, kaikenmaailman rentut, pahat pojat ja rokkarit, niiiin nähty, niissä ei ole mitään ihmeellistä eikä mystistä eikä mielenkiintoista. Jostain syystä niihin pitää kuvitella joku mystinen sisältö, varman koska sitä sisältöä on hiukan vaikea niihin tyyppeihin taikoa, kun sitä ei ole, niin sitten on kuviteltava. Eikö nää hei ole jo rakkauden ala-asteella opiskeltu? :D

Olipa vilakka, talvella tommonen -10 ei oo mitään mutta nyt kun päivisin on nollassakin välillä niin sitten toi illalla tuntuukin, pureva pakkasukko, hyh. Yskiminen kyllä lämmittää mukavasti :D Ei pelkoa että urheilemaan pääsi viel ainakaan alkuviikosta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 23:45:38

Helevetinkuustoist: Nonnih, tulihan se sieltä vaikka vähän mutkan kautta menikin. Vähän tommonen ujo kuva kyllä, mutta oikein söpö. ;p

ps. Mä oon erittäin helppotajuinen silloin kun haluan olla ja hoidan sitten noi tekniset jututkin, ettei naisen tarvitse niiden kanssa hajoilla, jos ne pahasti hajottaa. =)

Päivämäärä:   9.3.13 23:50:12

Minority,
No onneks se viimein onnistu :) Meinas jo usko ja hermot olla vähissä.
Heheee, kuulostaa erittäin hyvälle että sun mielestä naisen ei tartte tehä sellasia teknisiä juttuja mitä se ei ite oikeen halua tehä ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 23:51:26

Minski, on siin asiakas/korjaamo ihmeissään kun karautan mestoille tankilla ja hyppään pihalle tupla kuulosuojaus korvissa :D

Ruoste, kiitos tarkennuksesta, olisin meinaan painellu väärälle kukkulalle :D Tuol Karskogin uimarannalla näyttäs olevan oikeen hyppytornikin O.o vaikuttas ihan siltä et tuol pitää käydä ens kesänä. Tosta koskestakaan mä en ollu aikasemmin kuullu mitn. Ja mä kun oon ollu koko ajan sitä mielt ettei täs pitäjäs oo mitään nähtävää...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.3.13 23:54:02

Mission: Kai toikin on tapauskohtaista. Onhan noita kuitenkin aika paljon sellaisia naisia jotka sanoo just tota, että miehessä pitää olla haastetta. Eikös se just tota sitten tarkota, että halutaan pelailla ja jotenkin väsyttää miestä ja sitten kun se lopulta saadaan, niin voidaan myhäillä tyytyväisenä saalistaan. Varsinkin jos tuon samaisen saaliin perässä on vielä ollut muitakin naisia. Joitakinhan motivoi tollanen kilpailutilanne ja jos muut naiset näkee miehessä jotain haluttavaa, niin jotenkin omakin mielenkiinto kasvaa just sillä ajatuksella, että "tossa miehessä oltava jotain, kun sitä noin moni haluaa". Onhan noi joillekin myös status juttujakin just tossa mielessä.

Mut ehkä toi on enemmän sellaista parikymppisten tai vähän reilu kikkailua ja sitten vanhempana halutaan päästä mahdollisimman helposti eteenpäin ja välttää turhaa pelailua ja kissa & hiiri leikkiä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 23:59:27

Kukka sinkkulan daameista myöntää hullaantuneensa kevätauringosta siinä määrin, että on korkannut auringonotto kauden :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.