Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 213

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   8.3.13 21:45:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=899508&t=899508

Taikauskoset ei kuitenkaan uskalla alottaa ;)

Re: Sinkkujen topic 213

Päivämäärä:   8.3.13 21:46:32

Hyvä ilme Jyssen apinalla :D

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:49:24

apinoita ollaan kaikki

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   8.3.13 21:58:17

En siis mihinkään härkätaisteluun menisi, joka on selkeää eläinrääkkäystä. Rodeosta en oikeastaan edes tiedä tarpeeksi, että osaisin ottaa kantaa.

Mutta kuten juse kirjoitti, p*rsehän se siellä 'roteossa tulloo kippeex'.

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:59:17

HEH

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   8.3.13 22:00:36

Voi pientä apinaa, miten tärkeänä se siinä yritti ^^

Höh nyt mulla soi päässä tuo Suvi Teräsniskan ei saa kesyttää-biisi, minä kyllä tykkään :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.3.13 22:16:05

Rodeo ei ole mun suosikkeja, en tykkää siitä pukkivyöstä, vaikkei se hevosta varsinaisesti satuta, mutta ärsyttää, kun on sellaisessa paikassa.
Western on muuta kuin rodeota, rodeo preferoi hyvin härkätaistelua, ei veristä eikä tuskaista kuolemaa, mutta ei mitään mukavaakaan.
En esim. koskaan lähtisi sitä varta vasten katsomaan.
Ei ole mun juttu tässä lajissa.
Ihan muut intressit, maastakäsittelystä alkaen:).

Päivämäärä:   8.3.13 22:42:22

No hyvä kuulla, ettei tuossa rodeossa ole mitään menetetty, ei millään muotoa kuulosta omalta lajilta. On kuitenkin olevinaan tv:stä tuttu, vaikka aivan outo asia (sama ilmiö lyö vastaan tuolla ameriikoissa yleisemminkin, kaikki on jo nähty ruudusta).

Jos Suomeen saisi jotakin tilata, se olisi joukkue argentiinalaisia poolopelaajia. Voisivat tulla jopa ilman hevosia. Ja valintani on tällä kertaa puhtaasti esteettinen.

Päivämäärä:   8.3.13 22:49:24

Tulipa juoruttua hetki puhelimessa, samalla tolle yhelle karpalolonkerolle tapahtu jotain omistuista, se hävis. Höh, pitää varmaan ottaa sit toinen. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 22:50:41

Noni mä painun maate, huomenna ois suunnitellissa kokkaamista ton unikaverin kanssa :) hyvää yötä

Päivämäärä:   8.3.13 22:51:23

öitä min :)

Päivämäärä:   8.3.13 22:54:54

Mä voisin ottaa ihan suomalaisen "poolonpelaajan":).
Toissijaisena on ulkomaalainen.
No, toivottavasti oma maa on" mansikka":)!!!

Päivämäärä:   8.3.13 22:57:56

Kauheesti tekis mieli pussailla jonku kaa! Telkkarissa oli niin ihana pusukohtaus <3
Voi jjehna.

Öitä min ja onnea huomiselle! Muista ottaa unikaverista kaikki ilo irti.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 23:07:45

pauke jaa niin ku jotenkin tälleen vai =)

Öitä min.

Päivämäärä:   8.3.13 23:10:01

Ei tarvii ihmetellä miks Jysse on sinkku :p Pari pientä juttua pitäs varmaan opettaa... :D

Päivämäärä:   8.3.13 23:13:58

Siis JUST noin Jysse, mistä arvasit :D Onko sit jotain muitakin tapoja kuin ahmia koko naama kerralla? O.o

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 23:15:35

No kerspele mä oonkin aina ihmetelly miks se on tyssänny tohon ykköspesälle :D Löytyykö vapaaehtoisia opettajia?! :D

Päivämäärä:   8.3.13 23:21:57

Jysse, koko nenää ei tarvi kuolata;)!
Tai oikeestaan koko lärviä....
Riittää ihan ne huulet ja tollaiset pienet ja sievät pusut nenuun ja poskille, ei kannata yrittää "niellä" koko päätä:)....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 23:26:39

No jos toi edellinen tapa oli kerran turn off, niin onks tää yhtään lähempänä turn on :D

Päivämäärä:   8.3.13 23:27:52

Joo kyllähän opettajia varmaan löytyy!

Siis toisethan tykkää vähän likasemmista hommista muutenkin, paskanlappamisesta, loka-auton kuljettamisesta, ja miespojan opettamisesta rakastajaksi huonommasta tilanteesta kuin nolla... Makunsa kullakin :D:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 23:28:50

Helou helou, olen kindermuna! Tai ainakin melkein. Filet mignon :P Päivä melkein pulkassa, koneellinen pyykkiä olisi vielä pestävä ja lasillinen viiniä tuhottava. Silmät jo ristissä.

Mitä nössyköitä :) Täällä ois ollut vapaalippuja tarjolla kaksin kappalein mutta eeei, siellähän voi vaikka törmätä sennuihin, paree lähteä sisämaahan tai shoppailemaan tai tai tai...

Ääk, mä en tahdo enää ikinä pussailla kenenkään kanssa jos on pienikin vaara siitä, että käy kuten Jyssen viimeisimmässä. Less is more! :)

Päivämäärä:   8.3.13 23:30:22

ruoste, MÄ oon kindermuna! Söin pussillisen minikindereitä, ööööörgh :p

Päivämäärä:   8.3.13 23:32:08

Jysseeee oot toivoton tapaus! :D selvästi kaipaat opettajan.

Mun mieltä painaa, huomenna koirani on tasan sen ikäinen mitä edellinen, ensimmäinen koirani oli viime vuoden toukokuussa kuollessaan (8kk3pvää). Nyt kun mietin että jos tuolle tapahtuisi samalla lailla, en tajua miten kestäisin, en mitenkään. Huomenna on vielä kunnon riekkumispäivä, mutta kai se on vain toivottava ettei kohtalo toista itseään.

Päivämäärä:   8.3.13 23:33:35

Kenellä se toinen vapaalippu olikaan? Ja onkos arvon Ruoste menossa itse? ;)

Päivämäärä:   8.3.13 23:33:51

Jysse, ei nyt ainakaan noin....;)!!!!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 23:37:56

Yellow Ruoste.

No jo se nyt on kumma ku ei mikään tapa kelpaa :D Kyl nyt ihan selkeesti tarvittais vähän ohjeistusta ja siis mielummin ihan kädestäpitäen, kun ei noilla netistä löytyvillä ohjeilla näköjään mennä kuin enemmän mettään.

Päivämäärä:   8.3.13 23:38:32

http://www.youtube.com/watch?v=pXnPjDnvK

Vaan näin......

Päivämäärä:   8.3.13 23:42:49

Voi tuo suukottelu olla aika hienoakin, tuli joki aika sitten piiiitkän tauon jälkeen kokeiltua, ja yllätyin positiivisesti.

Vai tyssää Jyssellä.:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 23:42:54

Ai että tolleen, toi nyt avas pikkasen, mut se treenikaveri edelleen uupuu, yksin on huono treenata ja koiran kanssa hmmmm... no joo se ei oo ees vaihtoehto :D

Päivämäärä:   8.3.13 23:44:46

Näin suihkusta tulleena ja uusi otsatukka puoliksi kuivuneena, huomaan näyttäväni Nykäsen Matilta. Näin hyvin täälä mennee. Tervetuloa vain treenaamaan!

Päivämäärä:   8.3.13 23:48:56

http://www.youtube.com/watch?v=anMVWtF_l

Tässä sit tilanteen mukaan;).....

Päivämäärä:   8.3.13 23:52:40

Ei vaan nyt täytyy lähteä nukkumaan, kello soi niin aikaisin. Hauskaa viikonloppua kaikille ja hyviä messareita, hyviä öitä ja käsille töitä ^^

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 23:59:10

Kyllä pauke, ruoste on menossa, mutta ihan omalla vapaalipulla :) Mulla oli (on) siis se toinen tarjolla. Itse asiassa oli 3 tikettiä, mutta yhden annoin jo pois. Yksi odottaa vielä ottajaansa.

Mä just meinasin sulle Jysse sanoa, että sullahan on se turre (ja kaikki turret tykkäävät pussailla) mutta ei sit jos nirsoksi rupeat. Kyllä varmaan kansalaisopistossa järjestetään pussauskurssejakin ja jos ei järjestetä, pyydetään järkkäämään.

Pussailu on kivaa. Muistaakseni. Musta ei ainakaan ole opettajaksi kun itsekin olen ruosteessa, ja räkätautikin on. Huulet olisivat varmaan jos kasvaneet umpeen, jos ei mammuttia ei olisi.

Kiss kiss :)

Päivämäärä:   9.3.13 00:10:25

Tää menee nukkumaan.
Huomenna aikaisesta aamusta iltapäivään tallikuvioissa, joten palaan vasta illemmalla saiteille.
Hektinen hevospäivä:)!
Hyvää yötä sinkkulaan:)!

Päivämäärä:   9.3.13 00:23:00

Öitä nukkumaan menneille :)

Ite käytin rakit, mutta eipä toi siideri uppoo siltikään, aattelin jos ois ulkoilu tuonu kivan tissuttelufiiliksen mut pöh, turha avata enää yhtään.

Se sijaan ihmettelen miks ihmeessä Marco Bjurströmin pitää olla uutistenlukija, kun se ei siihen sovellu, eikä näköjään kehity edes yhtään. Tai Katja Ståhlin, hei haloo....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 00:24:54

Oon kyl yrittäny löytää tollasta kurssia, mut ei oo ainakaan viel osunu silmiin :( Pitäisköhän heittää Kirkkonummen sanomiin ilmo... Toi mun turre tykkää enemmän antaa poskisuudelmia ja näykkiä korvanlehdistä.

Näin mä olen kanssa kuullut isojen poikien puhuvan ja joitain vastaavia joskin hämäriä muistikuvia löytyy itseltäkin.

Öitä nukkumaan meneville/menneille.

Päivämäärä:   9.3.13 00:39:18

Mission nuo tv-firmat on sellaisia, että kun joku on saanut jalkansa oven väliin, sitten ne käyttää samoja forever. Sinänsä sama, kuka uutiset lukee, joku muu ne kirjoittaa ja tuottaa.

Kävin joskus tanssitunneilla, joissa ohjaaja (poikienpoika) vihasi Bjurströmiä, oli kumma viharakkaussuhde. Mutta harvoin pääsee kuulemaan yhtä ilkeää sättimistä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 00:42:56

Nati nati piste ja muut väsähtäneet.

Kyllä mää vaan sanon, että pussailu sun muu ällöily on ihan yliarvostettua. Nih. Kauhia vaiva pitää nähdä, että pussailukaverin löytää ja siinä pitämisessä vasta sitä vaivaa onkin. Ihan yhtä kivaa on töllön katsominen ja jäden mussuttaminen. Vähintään. Yhtä iso morkkiskin jää molemmista.

Jos mä olisin sä, Mission, mä ottaisin vielä yhden seuraksi. Sit mä miettisin vielä pari kertaa lähtiskö sitä huomenna shoppailemaan vai messuille vai voisko sitä kenties tehdä molemmat.

Minä tykkään Ståhlin Katjasta, uutistenlukijanakin. Se on jotenkin sopivan hörhö ja boheemi, silti jämpti ja suora. Heppatyttökin se on.

Päivämäärä:   9.3.13 00:47:11

kurnau, Bjurström on ihan jees, aika symppis äijä mut ei se mikään uutistenlukija ole, ei todellakaan sovi siihen ja kuulostaa ihan sairaan ärsyttävältä se omituinen katkominen ja painottaminen. Ståhlia inhoon ihan yli kaiken, ihan sairaan ärsyttävä ämmä. No, onneks maikkarin uutiset on viel jokseenkin katottavia sillon harvoin ku kiinnostaa kattoa, nelosen viihdeuutisia ei totisesti tarvi enää katella, kanava vaihtuu heti.

Tv%:llä on sentään Val Kilmer :) Noi ei oo ihan uutisia kyl mut menee... :p

Päivämäärä:   9.3.13 00:48:05

V-i-i-d-e-l-l-ä.

....

Päivämäärä:   9.3.13 00:51:02

Ruoste, oon mässäilly niin paljo etten jaksa litkii, ihan turhaa :D Ois pitäny olla terävämpää, ois ehkä menny yks drinksu... Pitänee korjata tilanne huomenna, niin tissuttelun kuin kaapin sisällönkin osalta ;)

Shoppailemaan mä meen, en mä käy ku farkut hakee menee tunti siihen reissuun, just yritin yskiä tonne ulos puolikasta keuhkoa niin ei kyl jaksa sen ihmeempiä kuvioita edelleenkään.. Pitää toipua et pääsis treenaa!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 00:51:27

Silloin harvoin kun katselen uutisia niin kyl ne sit vahdataan mtv3:lta, nelosen uutisia en ole tainnu kertaakaan kattoa.

Kun nyt päästiin tv aiheeseen niin tietääkö kukaan hereillä olevista missä tää http://youtu.be/WpvQbcemMvA kipale soi?

Päivämäärä:   9.3.13 00:56:47

Tuolla pyörii vain sinkkulaiva ja sen uusinnan uusinta, en viitsi vaihtaa kanavaa, ettei ex herää.

Uutisia ei kiitos (pitäisi kovettaa sielunsa taas ja kestää kaikkea, nyt ollut turha herkkyysvaihe).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 01:05:50

Jysse, tossa on hirmuisesti tuttua pimpelinpom-meinikiä. Pitäisikö tietää? Missä?

Minun pitäisi tehdä kierros siellä kurnaun kirppiksella. Ihan vain siksi, jotta voisin kertoa rouville käyneeni itsekin. Saan plussapisteitä, jos kerron tehneeni löytöjä, mutta en odota ihmeitä. Vieläkö alet ovat käynnissä keskustassa vai onko rätit ja lumput myyty loppuun?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 01:08:37

ruoste, tästä varmaan kaikki tunnistaa ja sit toi on myös Broken flowers leffassa.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   9.3.13 01:12:42

hey compañeros!

Kuis menee?

Päivämäärä:   9.3.13 01:32:09

Moi ärtsy :)

Tää on vähä hyytyny, kattelen leffaa, harkitsen nukkumaanmenoa... Se oiski ennätys näin viikonloppuna mennä ennen kahta :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 01:35:17

ärrrrrsy :) Sinä se vasta heräilet tähän aikaan. Täällä menee melko hitaasti ottaen huomioon, että olemme olleet epäinhimilliseen aikaan pystyssä ja olemme edelleen. Tai siis sohvalla, kuka missäkin asennossa, mutta pystyssä eli hereillä silti. Nippanappa. Mitäs sulle, villi viikonloppu tiedossa?

Jysse, ilmankos se biisi sai suupielet taipumaan ylös. Tuo onneton valittajamies on jotenkin niin ihana :):)

Tiedättehän sen fiiliksen, kun joku biisi (tai siis pätkä siitä) soi jatkuvasti päässä mutta siitä ei saa kunnon otetta eikä millään keksi mikä biisi on kyseessä? Arghargharggh! Olen varmasti aikaisemminkin valittanut samasta aiheesta. Ei voi mitään. Vatuttaa.

Päivämäärä:   9.3.13 01:40:56

Paikallinen baarikin tuli tsekattua, ei mitään ihmeempää.. toisessa ois ollu joku v**un Uniikki. Paskaa!

Päivämäärä:   9.3.13 01:46:35

Uniikki, plääh, ei oo toi räppi meikäläisenkään heiniä...

Kai se on tää tauti vieny voimat, leuat nyrjähtää ja silmät harittaa, on se vaan luovutettava ja kömmittävä petiin. Öitä :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.3.13 01:47:39

Jaahas nyt rupee toi koiran tasainen tuhina ja kuorsaus tossa vieressä vaikuttamaan meikäläisessä aika pahasti. Silmäluomet lupsahtelee kiinni aina vaan pidemmäksi ja pidemmäksi aikaa eli siis on aika antautua unimasalle. Hyvää yötä päivystämään jääville :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 01:49:08

Nati nati Mission :)

Minä sinnittelen vielä hampaiden perusteelliset harjauksen ajan ja sitten painun pehkuihin. Sitten nukun aamuun asti, ehkä jopa aamupäivään. :P

Päivämäärä:   9.3.13 01:49:21

Öitä M.

Jaah, bissee ois viel tuolla coolerissa joten ei vielä mihinkään untenmaille :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 01:59:00

Ai, sieltä putosi toinenkin iltavuorolainen välistä. Öitä Jysse, stalkkailemisiin :P

Päivämäärä:   9.3.13 02:10:10

Argh, ei mee pitkään niin on synkän yksinpuhelun tai monologin aika :D

Pitää varmaan alkaa keksimään aiheita.. Ei kai sentään, aina voi soittaa http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ ja unohtaa huolet ;)

Tai jotain.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 02:18:09

*haukoti* ärsy, mua väsyttää kovin. Haittaako jos nukahdan tähän?

http://www.youtube.com/watch?v=vDwsWdcSLBc

Päivämäärä:   9.3.13 02:23:27

Ei haittaa jos nukahdat uneksien maailmanrauhasta ja miettien miten ihmiskunta pelastuu.. saa toki uneksia monesta muustakin asiasta, en mie kiellä.. ehkä jopa kannustan.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   9.3.13 04:47:19

Terveisiä Thaimaasta sinkkulaan :) aurinko paistaa, vesi on lämmintä ja miehet upeita (no, ainakin osa. Okei, pieni osa ja niistäkin 70% kulkee naisen kanssa...) lomaromanssia ei tunnu syntyvän, mutta muuten nautin olostani ja hoidan kropan kolotuksia kuntoon. Aseina lämpö, riittävä uni ja thaihieronta. Palataan!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.3.13 08:36:21

Huomenta murut!

Lähetäppä Z vähän sitä lämpöö tännekin! Täällä taas pakkanen yli viidentoista; ei kiva :(

Mie pääsen tänään Joensuuhun; shopping, shopping =D Saa nähdä mahtuuko sinne Itärallilaisten sekaan ollenkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 09:23:23

Aamuja, tuli kyl eilen total nitkahdus, väsyneenä pari paukkua, se on sitten nati nati.:) Mihis Minski on kadonnut?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 09:30:00

Niina, hitsi jos ralli on lähimaastossa, mää olisin ainakin tölläämässä.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.3.13 09:39:00

Huomenta...päivää...kiva aurinkoinen ilma ..jospa sitä ulkoilee vähä lähtis neitosen kans jossain vaiheessa...kuhan kaverikin lasten kans tulee aamupäivästä...kahvia vaatii kyl hieman tää aamu...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 09:47:11

Tervehdys @.:) Upee on ilma ja sinkkulankinkuilla varmaan kevättä rinnoissa.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.3.13 09:57:10

Huomenta murut :)

Mä oisin viel tykänny nukkuu mut aamuaurinko valasee kämpän sen verran tehokkaast ettei tääl saa nukuttuu. Jospa tänä aamust tee valmistuis ittestään...?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.3.13 09:59:40

pari kuppia kahvia jo nautittu ja pari lisää tippumassa..jos se sil lähtis...ois touhua taas tälle päivälle...reissua odotelles..odottavan aika on pitkä ja sit kotiin paluu aina haikea reissusta mut silti kotiin tultava..aina sama asia...huoh...jospa olis tälläiset aurinkoiset ilmat sit siel viikolla sit...
mut olipa keli mikä hyvänsä tulee hyvä reissu...ja ulkoilu painotteinen kuitenkin...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.3.13 10:02:57

Ai Niina käyttää näköjään kans muru-sanaa :D

@, niin sä olit menossa jonnekki päin pohjost vai?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.3.13 10:12:52

Rukalle menos keskiviikkkona pariks päivää kamun kans laskee mäkee,ulkoilee ja muutenkin sinne pyörii..kiva irtiotto koti arjesta....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 10:18:17

Laitoin Niinalle kaveripyynnön naamakirjaan.:) Vuokatti on tuttupaikka, muutamat kerrat laskettu rinnettä alas.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.3.13 10:23:29

Vuokatis ite en koskaan itse asias kai oo laskemas käyny,en ainakaan muista käyneeni toki ohi ajaes siin käyty pyörähtää...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 10:41:38

Lauantaipäivän horrorit:
"Leijona
Roikut kiinni jossakin jutussa, joka ei ole todellista. Yrität pitää kiinni ihmisestä, joka ei sinusta oikeasti välitä. Käännä kelkkasi kohti uusia tuulia."
Mikä on todellista? Tämä paikka ainakin epätodellinen. Tarkoittaakohan tämä sitä, että sinkkula kannattaisi sulkea for good? Ei kai :O Minä olen kyllä sitä mieltä, ettei kelkkaa kannata koskaan kääntää vastatuuleen. Myötätuuli helpottaa hommaa huomattavasti.

Voi Zeta, miten kade olenkaan! Kaukomatka on pelkkä suloinen haave ja asia, joka piti touttaa ennen kolmenkympin kynnystä mutta pjaskat, reissurahasto riittää ehkä lauttamatkaan Saksanmaalle. Nauti, nauti ja nauti :)

Huomentapäivää. Miten vekkari tuntuukin aina soivan vain hetkeä sen jälkeen kun on päänsä tyynyyn laskenut?

Onkos tuolla pihalla kylmä? Aivan ihanan sininen taivas. Kylläpä täällä sisällä on pölyistä. Pakko kai lähteä ulos, imuri ja pölyrätti nukkuvat vielä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.3.13 12:03:30

Mä imuroin jo täällä ja seuraa saan kolmen maissa :) vois koittaa hetken aikaa opiskel viel ennen ku mennään kauppaan ja aletaan kokkailemaan

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 12:12:53

Mun pitää olla kentällä 13.00. En kerkee millään messariin argh. Ainakaan ajoissa.

Päivämäärä:   9.3.13 13:55:01

Jaa, tuli nukuttua sitte 12h... Oho. Vähän kiire tulee jos tänään meinaan shoppailla, nimittäin aamiaisen jälkeen pitää kuitenkin perinteisesti saada lööbaillakin... Ja vast menos suihkuun ja koirien kans ulos...

Näin muuten unta Minskistä. Tai no, se minuutin sivurooli ei nyt ehkä ollut ihan pelkästään Minskistä unen näkemistä :p Mutta samalla kun olin luksushotellin sviitissä odottelemassa vuoroani työhaastatteluun norsujenhoitajaksi, kulutin aikaa tabletillani (oonkohan mä oikeesti voittanu eurojackpotissa tai jotain, pitää tarkistaa...) hötönetissä ja sinkkulassa. Kirjoitin että onkohan se kuutti meidät hylännyt kokonaan kun kirjoittelee vaan muualle mut ei enää tänne (on muuten totta, bongasin sen tuolta yks ilta toisesta topasta mut ei tullu meitä morjestaa) niin Minskipä siihen vastasi että on löytänyt paljon paremman sinkkupalstan muualta ja ei tule enää tänne :D Valitettavasti en kyllä tiedä mitä hälle vastattiin täältä kun tuli tosiaan se oma haastatteluvuoro juuri silloin...

Että silleen, jos vaikka sit suihkuun ja ulos... :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.3.13 14:36:15

Tässä jännittämisessä ei ol kyl mitään järkeä... mutta ku jänskättää :D hihi

Päivämäärä:   9.3.13 17:09:37

Voi Missionin unta! Siinä minskin poissaolo kyllä näkyy, että yöllä oli kirjoiteltu vähemmän. Mutta ehkä kuitenkin irl on kutsunut, eikä toinen sinkkupalsta.:)

Ja mininllä on siis tosiset treffit.

Ruoste, horot pitää lukea valikoiden, jos on jotakin huonoa, ei sitä tarvitse uskoa, koska eivät hyvätkään horot aina toteudu (mutta voi toteutua!).

Kessu ei saa säätää enää, menee messariin myöhässä, jos on viivytyksiä.

Itse näemmä roikuin täällä illalla aika myöhään, sitten kyllä uni voitti niin, etten ehtinyt fleeceä riisua. Ja päivällä netti eli mokkula ei toiminut. Aamulla vannoin, että nyt en osta mitään, mutta hamsterigeeni vei taas voiton. Vaikka oikeasti olisi hienoa olla minimalisti, jolla olisi vain muutama huolella valittu asia kaapissa (nyt noihin kaappeihin ei mahdu enää edes nuppineulaa).

Päivämäärä:   9.3.13 17:10:21

Kyl sä KESSU ehdit aika lähelle kahta, kentältä menee sunnuntaina tuohon aikaan se puolituntia Messariin.
Ei haittaa, jos vähän myöhästyykin:).
Sä voit soittaa, kun oot messarissa, mä tuun ovelle vastaan;)!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   9.3.13 18:11:43

Hauskaa lauantai iltaa sinkut! Upea ilma oli käydä tytön kanssa laavulla grillailemassa ja koiraa juoksuttamassa. Nyt sauna kuumaks ja pullo olutta...

Päivämäärä:   9.3.13 18:21:57

Ahaa, Kessu laittoi kaveripyynnön. Kukas tunnustaa olleensa se toinen...? Sain tänään kaksi kaveripyyntöä, enkä tunne kumpaakaan niistä henkilöistä :o En edes tiedä, että kumpi noista on Kessu, kun ei ainakaan profiilikuvassa kumpikaan näyttänyt Houselta :p

Mutta mulla on kuulkaas sellainen periaate, että pitää olla jotain yhteistä oikeassakin elämässä, ennen kuin lisään kaveriksi, sori vaan :/ Mun jutuista ja kuvista on kyllä suurin osa julkisia, että niitä pääsee seuraamaan ja katsomaan, vaikkei kaveri olisikaan.

Sorruin tänään Joensuussa Ben&Jerry -osastolla, kun olivat Cittarissa alennuksessa :/ Mutta kaikki munat möhnällä tai ilman onnistuin kyllä kiertämään. Ja voi että, ostin lenkkikaverille Hurtan lifrguard sadetakin; mutta taisi sattua vähän liian iso koko. Pitää nyt vielä sovitella uudestaan, josko sen saisi asennettua paremmin.

Mitenkäs messuilla meni?

Päivämäärä:   9.3.13 18:22:12

Katsos apotti! Tiedoksi, että luostarissa on eletty hyvin (valitettavan) luostarimaisesti.

Uuden valkoviinin tosin ostin sen tilalle, mikä torstaina meni, mutta en avaa, en yhtään.

Päivämäärä:   9.3.13 18:27:29

Pikapyrähdys kaupoilla, piti kyllä ehtiä pariin muuhunkin paikkaan mut jos aikaa on 40 min ja sovitettuja farkkuja kertyi noin viistoista paria niin siihen yhteen kauppaanhan se sitten jäi. Mut ei se mitään, sain satasella kahet farkut joten pääsen heittämään kahet kulahtaneet roskiin, ihanaa :)

Miks farkkujen pituuksissa on vain parillisia numeroita ja ihan hirveet heitot tietenkin niis pituuksissa? Mitä järkeä? Missä on lahjepituus 33, sitä kun varmaan menis eniten! Ärsyttävää...

Joo näköjään rupee ikävää pukkaamaan kun monta päivää ollu Minski poissa, tulee uniinkin :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 18:28:27

Tottakai mää menen, jos vaan kerkiän. Jännitää vaan niin kovin, meinaa tul pissi ja kakki pöksyihin.

Päivämäärä:   9.3.13 18:32:35

KESSU, kyllä sä halutessasi kerkeät:)!!
Se nyt on aivan fakta.
Eri asia on, jos jänistät......:).
No en ihan vielä usko!

Päivämäärä:   9.3.13 18:36:05

Kessu, vaipat jalkaan ja menoks, ei oo jännitys mikään syy olla menemättä! Rohkee pitää olla, itekin aina löylytät sitä eksynyttä kuuttia ni kyllä nyt itte pitää sit sen verran mies olla että menee kun on luvannut :D

Päivämäärä:   9.3.13 18:36:51

http://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1

Näin...KESSU:)!!!

Päivämäärä:   9.3.13 18:53:24

Jaha...kuka yhtyy Missionin mielipiteeseen:)???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 18:54:41

No vitsi teitin kanssa.:D Menen jos kerkiän.:) Ja mielusti tapaan Pisteen tallilla kopujen kanssa. Nuoriso vääntää meille kunnon sapuskat Nummelassa.:) Naamakirjaan piste.:)

http://www.youtube.com/watch?v=xDGuyGPJ_JE

Päivämäärä:   9.3.13 18:58:10

Yhdyn piste kahteenkin Missionin mielipiteeseen. Turhaan Kessu nyt pelkää, ajatus treffeistä on toki kunnioitusta herättävä, mutta yleensä tilanne sitten ok, ja onhan tässä ennenkin muita ihmisiä nähty (myönnän, että itselläkin treffimetsittyminen on ongelma).

Ja housujen sovittaminen on inhottavaa, varsinkin jos on pakko löytää jotakin (vaikka muuten olen vannoutunut shoppailija).

Päivämäärä:   9.3.13 19:00:39

KESSU, NYT ei ole kerkeämisestä kysymys, vaan siitä, että menenkö sinne kavereiden kanssa vai tuletko VARMASTI, vaikka vähän myöhässä????
Jos tulet, joka tapauksessa, en liity kavereiden leiriin.
Nyt se pitää kuitenkin tietää.

Päivämäärä:   9.3.13 19:04:40

Housujen sovittaminen ON inhottavaa. Miekin sovitin tänään vaikka miten monet, ja onneksi lopulta löytyi kahdet hyvät farkut :) Ja pari paitaa. Ja laukku. Mutta kenkiä ei löytynyt, ja ne olisin kyllä ehdottomasti tarvinnut :/ Toiset farkuista on vieläpä mallia "pilli", ja en todellakaan olis iki-kuuna-päivänä kuvitellut ostavani sellaisia. Mutta ne oli niin kivat. Nyt pitäs saada vielä sopivat saappaat...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 19:06:47

No myöhässä olen ja pahasti.

Päivämäärä:   9.3.13 19:09:07

Näin kanssa Niina aika kiinnostavan laukun, mutten onnistunut perustelemaan itselleni, miksi ostaisin sen, kun nykyisessäkään ei ole mitään vikaa. Sitä paitsi ehkä tämä 'tahtoo pinkin' menee ohi.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   9.3.13 19:09:21

Toinen olut ja tekis mieli neuvoa KESSUa mut taitaa olla parempi etten:)

Päivämäärä:   9.3.13 19:10:27

No sit tulet myöhässä.
Aivan sama, kunhan tulet, kun olet luvannut:)!!!
Eli noin kellonaika?
Jos yhdeltä lähdet kentältä, olet silloin messarissa kahdelta? KO?

Päivämäärä:   9.3.13 19:15:18

Niina, mäkin oon taistellut pillifarkkuja vastaan koko elämäni mutta niin vaan kaapista yhdet löytyy jotka on tosi kivat, ne mahtuu päällekin muttei oikein ole kenkiä, varsinkaan arkeen niiden kanssa. Nyt jäi kyllä käteen bootcutit ja suorat.

Farkkujen sovittaminen ei kyl oo ihan yhtä kauheeta ku paitojen, onneks ei tarvinnu ottaa paitaa pois tänään ollenkaan :)

Itekin kyl kipeesti tarttisin vaikka mitä, niitä kenkiäkin, mut ei oikein oo rahaa ostaakaan... Kaapissa on kyl kivoja vaatteita jotka mahtuu päälle kun oon 5kg laihempi, maanantaina alkaa taas kituminen ja toivottavasti myös urheilu, jos yskä antaa periks jo! Vielä ehtii kesäkuntoon, jos ei täydelliseen niin tyydyttävään ainakin :)

Päivämäärä:   9.3.13 19:18:26

Uki, anna tulla vaan:)!!!
Nyt on hyvät neuvot kalliit.....;)!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 19:26:18

No mun pitää Piste viellä käydä Etelä-Haagassa. Nelisen vuotta olen sinkkuna tallustellut, aika kovamimmi Piste on.:) Harvalla naisella on kaksi oripoikaa ja jaksaa jokapäivä käydä tallilla.:) Jos nyt sen paukun ottais.:D

http://www.youtube.com/watch?v=kkaNdnDt95I

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.3.13 19:28:15

Siis huomenna käydä.:)

Päivämäärä:   9.3.13 19:29:27

Kessu ehtii kyllä kahdeksi, jos kone tulee ajoissa (mitä ei ikinä tiedä).

Päivämäärä:   9.3.13 19:31:49

Etelä-Haagaan hurauttaa nopeasti eikä siitäkään pitkälti messariin, jos 13 pääsee lähtemään kentältä niin neljätoista olis messarissa suunnilleen. Jos vähän venyy niin puoli kolme viimeistään kuitenkin. Hyvä Kessu, senkun menet nyt vaan!

Päivämäärä:   9.3.13 19:36:39

No ota paukku:)!
Olen kova mimmi, tosin mulla on helpot hevoset;)!!!
Orit on sata kertaa helpompia kuin tammat, sitä saatanallista kiukuttelua en tammoilta enää jaksa, äijät pysyy kurissa, kun kerran kunnolla konahtaa, jos tarvii;)!!!
Ne on yksinkertaisia käsitellä, toista on tammat....
Vois olla samaa kuviota ihan tässä ihmiselämässä;)..............................

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.3.13 20:18:17

Tuo kuopiolainen polliisi on ihana.

Avara luonto on ihana.

Ruoka on ihanaa. Kylmä viini on ihan jees.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.