Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 212

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 23:13:53

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=894729&t=894729
Syntiset sisaret ja pyhät veljet, käykää karkeloon.

Re: Sinkkujen topic 212

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 23:15:52

Mä koitan nukkuu mut pidetään kyt sit pienet bileet :p jokseensakin ei nukuta

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:15:58

toka, kolmas, neljäs? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:16:45

min, pienet bileet on ihan kivoja. (:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 23:19:04

Hei hei mitä kuuluu... Tänne kuuluu tasaista hurinaa ja lattian napinaa. Vielä hetki sitten kuului nälkäistä hörinää, kavion kopsetta ja tyytyväistä rousketta. Heppavauvojen kuorsausta ja pienten koirien iloista räksytystä. Oman masun murinaa ja varpaiden napsuntaa. Mitä teille muille kuuluu?

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   7.3.13 23:20:35

Bileet? Missä? Onks viinaa? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:23:40

väsyttää, pitäis mennä nukkumaan, koska huomenna on aikainen herätys, kun pitäis ehtiä tekeen kaikenlaista ennen iltavuoroa..

olispa vaan jo se lauantai.. vaikka klo 15, niin olis työt tältä viikolta pulkassa. :b

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.3.13 23:25:52

No, mut kaapataan sunnuntaina syliin ja pussataan pilalle...;).
Siinä ne kohokohdat tähän elämään.
Tarviiko vielä jotakin muuta;)??

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 23:26:14

Iltoja..pitempi kelkka lenkki sit tuli ja olipas kivaa....sit kamu tuli kylään ja siin ilta menikin...nyt palatusjuomaapari ja unille...kuhan ei silmät pysy enää auki

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 23:26:20

Ruoste, voi että, tässä tulee kauhee ikävä tallille! Linkitteletkö joskus heppavauvojen kuvia tänne? :) tänne kuuluu hyvää, huomeaamust treffeille, jänskättää

Pisteviiva, niin on :) ja kohta voidaan pitää synttäripippaloita :p niin ja onnee miesten metsästykseen!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:32:41

min, mä viettelen 23. päivä hieman synttäreitä vaikka oikea päivä ei vielä sillon ookkaan.. :b onnea tarvitaan, etten onnistu taas raahaamaan jotain aasia kotiin. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 23:37:17

Iltaa @

Pisteviiva, mul suunnitelmis bailata 28 päivä, saa nähdä miten luonaa muuttolaatikoiden seassa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 23:45:10

Mieluummin aasi kuin sika tai käärme.

Lycka till, min :) Minä en ehkä uskaltaisi lähteä heti aamusta treffeille, sillä en tod. ole aamulla parhaimmillani. Toisaalta tulisipa sekin karu totuus selväksi heti kättelyssä. Samalla vauhdilla voisi varmaan pamahtaa paikalle meikittä, kolmatta päivää kannetuissa kuteissa ja tukka kampaamatta. Jos silti kelpaisi tietäisin, että juttu on meant to be :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 23:45:27

Itel suunnitelmis ens viikoll rukalla sit afteris pistää joraus vaihde päälle...ja sit kaiketi ois yks liiton kurssi 22-24pvä tätä kuuta.....siel ois sit porukal pistettävä tahko sekaisin.........

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 23:48:29

Kai sitä on pakko koittaa nukkuu, hyvät yöt :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   7.3.13 23:49:56

Olinpa reipas tänään, pyykkiä lajiteltu pari edellistä settiä ja yks kone pesty ja ripustettu, koiria ulkoilutettu huolella ja yskiä ryitty kaiken seassa :D Että piti siis ottaa rauhallisesti koska oon viel kipee, niinpä... Nukkumassa tarttis jo olla mut ihan vielä ei vaan pääse, ei mahda mitään.

Moro vaan kaikille iltaan saapuneille ja niillekin jotka ovat jo häippässeet:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.3.13 00:02:49

ruoste, no joo, aasi mielummin. :b

mutta ehkäpä mäkin suuntaan kohti makkaria, että jaksan vielä pari työpäivää ennen metsästyskauden alkua.. :D

öitä kaikille tasapuolisesti. <:

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   8.3.13 00:05:02

No mutta sehän on taas perjantai, maailman paras päivä.

Ja ennenkaikkea hyvää päivää kaikki naiset!

Päivämäärä:   8.3.13 00:05:10

Uni voittaa nyt sinkkulan, öitä!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 00:15:18

Ai niin. Naistenpäivä. Taidanpa laittaa mekon päälle sen kunniaksi aamulla. Huuletkin saatan punata :)

Hyvää yötä, karkulaiset. Pakko kohta itsekin karata, jotta pääsen aamulla sängystä ylös ja jaksan raahautua töihin. Siis oikeasti aamulla, ei aamupäivällä. Yäk.

Päivämäärä:   8.3.13 00:30:40

Mä rupeen kans valuu, pitää nukkua... Öitä :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   8.3.13 06:08:41

Hyvää naistenpäivää kaikille naisille! Miehet: muistakaa ruusut.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   8.3.13 07:02:44

Huomenta :) Mekkoa en kyllä päälleni vedä, en muistanut koko päivää. Ruusu olisi kyllä kiva. Joskus vuosia sitten sain ruusun Markus Pöyhöseltä :D

Huomenna joudun heräämään jo tositosi aikaisin ja lähteä tuonne keskemmälle suomea koiratapaamiseen, sieltä jatkan sitten yöksi kaverille ja palaan sunnuntaina kotia. Kivaa! :)

Oon ajatellut leikata otsatukan, khih. Hermo menee varmaan kahdessa päivässä, mutmut ois se kivaa vaihtelua.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.3.13 10:12:49

huomenta. pitäis hiukset värjätä... olen sitten kauniina tänään itseni kunniaksi. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 10:22:11

Aamupäiviä, itkua saa melkeen vääntää, kun maksaa laskuja pois. Hyvää naistenpäivää.:)))

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 10:26:58

Huomenta! Missä mun ruusutoimitus viipyy? En ehtinyt miettiäkään mekkoasioita aamulla, eikä sellaista olisi kannattanutkan vetää päälle näin kylmällä ilmalla. En laittanut huulipunaakaan. Nenä on kyllä punainen kaikesta niistämisestä, riittääkse? :)

Ihanasti tuo aurinko lämmittää ikkunan läpi. Kahvi lämmittää sisäisesti. Nyt vielä jostain päivän söpöysannos mieltä lämmittämään, niin ei pakkanen haittaa ollenkaan.

Päivämäärä:   8.3.13 10:31:02

Ihanaa naistenpäivää kaikille naisille:)!

http://www.youtube.com/watch?v=3of2F1QXt

Päivämäärä:   8.3.13 10:58:46

Huomenta. Taasko se on naistenpäivä, eiks se just ollu? Montako niitä on vuodessa vai onko mun vuodet lyhyempiä nykyään?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.3.13 11:02:16

Mission, sun vuodet on varmaan lyhyempiä..? (:

Päivämäärä:   8.3.13 11:08:17

Taitaa olla....

Miksi, voi miksi mun piti avata se avaimenperätopikki :( En hetkeäkään empis jos joku antais mulle nappulan jolla räjäyttää koko Kiina, pari muuta maata vois laittaa samalla.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.3.13 11:11:47

mä en edes avannu vaikka mieli teki.. ilmeisesti ei siis kannata?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 11:30:11

Pohjois-Korea uhoaa ydiaseella, saas nährä miten Jenkit reagoi asiaan. Sehän on naisten hemmotelupäivä tänään. Jos minulla olisi omakulta, niin kustannan hieronnan, syömään hyvään ravintolaan ja illalla sitten jotain muuta.:)

http://www.youtube.com/watch?v=fUis9yny_lI

Päivämäärä:   8.3.13 12:28:07

Juu, jää kaikki ihanuudet kokematta, ei tuu edes ruusuja. Eipä silti, ei niitä risujakaan;)....
Sinkkuelämää...töis ois saanu ruusun, mut kun olen tänään vapaalla, jäi sekin saamatta.
Ydinsota nyt vielä....korealaiset on hulluja!!
Mä menin myös avaamaan tuon avaimenperätopsun, aivan järkyttävää!!!!
Toivottavasti se ydinpommi tippuu Kiinaan.

Päivämäärä:   8.3.13 13:09:52

Juu ei kannata avata kilpparitopikkia :(

Kessu, vieläkö ehtis täks päiväks sun kullaks? Kuulosti liian hyvältä :D

Voi että tää perjantai laiskottaa, kyllä se on aikasemmin lähettävä tänään kun näköjään saadaan kaikki hommatkin ajoissa pulkkaan.

Edelleen vähä kipee olo joten ei pidä rasittaa liikaa itteensä ;) Yskä on kyllä yhä, lenkille ei vieläkään pääse, nukkuminen vaikeeta. Ois ollu kiva jos viikonloppun ois jo vähän enemmän pässyt liikkumaan... No, onneks sentään jaksaa tuolla ulona jo olla koirien kanssa, hengailla ja rauhallisesti käpsiä, pitävät ite huolta vauhdista kyllä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 13:29:12

Minäpä sain norsun ja kauniita sanoja. Tai siis sanan. Työkaverini the Toimistokuukkeli oli poissa ollessani vaihtanut koneelleni taustakuvaksi piirrosnorsun ja liimannut pöydälleni Norsu-tädin sitäjatätä-lappusia. Herttaista, tavallaan. Erehdyin kysymään samalta tyypiltä ennen kauppareissua, näytänkö tänään poikkeuksellisen väsyneeltä, sillä olo oli flunssan ja huonosti nukutun yön jäljiltä aika kamala. Mitä vastaisi normaali ihminen? "Et", tai korkeintaan "ehkä vähän", jos on rehellinen. Mitä vastaa kuukkeli? "AINA". Piristävää, tavallaan.

Onko teidänkin työpaikallanne toimistokuukkeli? Siis sellainen tyyppi, joka heti ensimmäiseksi aamulla, kerran tunnissa ja vähän joka välissä kertoo, että minäteineilentällaistakivaa ja äskensoittisellaineasiakasettähuhhuh ja arvaasmitäJariSarasvuo(jumala)nytsanoo ja katsopamitälöysinlastausalueelta ja tsekkaastämäkuvamunuudestakeittiöstä ja heimikssähaukottelet?stressihaukotteluhuonontaatyöilmapiiriä. Se hyökkää kimppuun heti kun näkee sinun laskevan puhelimen luurin paikalleen ja vaikka yrität rustata karkailevat ajatuksesi paperille samalla kun tyyppi puhuu, on ajatus kuukkeelin kadottua näköpiiristä aina sama: mitä hittoa olinkaan juuri tekemässä?

Olin kaippareissulla vahva. Jätin 4-packin mönjämunia ostamatta. Ostin sen sijaan kaksi mignonia :P Ihmettelinkin eilen, kun porukka sennulassakin pähkäili mignoneiden katoamista kaupoista fazerin taas vedettyä erän herkkuja myynnistä, mitä kaikille pähkinä- ja maitovammaisille tuoteille tehdään. Vastaus: ei mitään. Lätkäistään tarra pohjaan ("Saattaa sisältää maitoproteiinia ja laktoosia.") ja palautetaan kauppohin. Damn. Ehdin jo toivoa, että Vantaan tehtaan takapihalle olisi muodostunut makeannälkäisen dyykkarin taivas; konttitolkulla myynnistä poistettuja daimeja, sinisiä konvehteja, geishoja, mignonmunia... Ehkä kuitenkin parempi näin, ajattelin nääs mahtua farkkuihini vielä pääsiäisen jälkeenkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 13:31:24

@-`-,-`-,- Ruusu kaikille sinkkulan naisille :)
(Itte pitää näköjään tämäkin tehdä stna!)

Päivämäärä:   8.3.13 13:38:31

:D Ei oo ruoste onneks meillä tommosta, sen sijaan on yks sellanen "hei mitäs ton kanssa kun", "entäs tää kun on melkein samanlainen", "mä tiiän ton toi oli se viimeviikkonen" "eiks ton kanssa tuu se ja se" ja siis kyseessä aaaivan muut ku omaat hommat, oisko vaikka mun hommat, oisinks mä ehkä se pomo, oisko tää tyyppi vaik nyt välillä tietämättä kun ei tajua mitään :D On sitä kyllä koulutettu, ei tarvii enää kun kerran vastata mmm-m ja vilkasta alta kulmien niin tajuaa taas laittaa suun suppuun ja keskittyä omaan työhönsä ;)

Sen sijaan yks toinen tyyppi on semmonen että se kurvaa tuosta kahvimuki kourassaan ja jotenkin tää mun huoneen toinen vierastuoli on magnetisoitunut sen perseeseen, se ei tuosta pääse ohi kahvimukinsa kanssa omaan huoneeseensa sitten millään, vaikka mulla olisi kiire kertaa neljä :D Se on se kahvi"tunti" joka voi joskus jopa olla sen tunnin... jonka saan sitten kuunnella ensin ehkä asiakkaista tai jostain ihan oikeastikin hauskasta mutta lopun aikaa sitten yleensä autoista... Joskus oon häätänyt sen alkamalla puhumaan hevosista tai koirista, joista se ei ymmärrä mitään, yrittää keskustella, ja jokaisen sen jutun pääsen korjaamaan "ei se niin ole vaan..." Lopulta hörppii sen viimeisenkin kahvilirun naamaansa ja poistuu.

No, enimmäkseen meillä on nää oman ja naapuriosaston porukat kaikki mukavia ja ihan tervetulleita höpöttämäänkin, joskus se vaan on huvittavaa ja joskus ihmettelen kyllä sitä miten ihmiset ei yhtään näe jos toisella on kiire :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 13:39:53

ruoste: jos mulla olis tuollainen työkaveri, luultavasti alkaisin harkita paikan vaihtoa. Kuulostaa rasittavalta.

Mulla tuntuu olevan nyt naistenpäivä vähän joka päivä. :D

Päivämäärä:   8.3.13 13:51:25

Hieno ruusu ruoste :)

Äää, mäkin haluun Tirlin naistenpäivämeininkiä :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 13:56:56

Mä otan nyt ilon irti. Kyllä tää vielä arjeksi muuttuu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 14:19:05

Missi heh, taidan olla liian vanha sinulle.:) Ruoste sitten taas paiskas lumipallon Saukkolaan, hirvee keli, näkyvyyttä 2-3 metriä. Leidit iisisti sitten ratissa.

Päivämäärä:   8.3.13 14:29:16

Hyvä tirli, ota meidän muidenkin puolesta :) Ja lähetä sen pikkuveli tännepäin :p

Kessu, äläs nyt, mähän kuolaan Houseakin ihan sujuvasti joka ilta kun tulee uusintoja :D

Tännekin hyökkäs hirmuinen lumimyräkkä, tossa lähellä on paloasema, saas nähdä koska taas pillit huutaa...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   8.3.13 14:36:17

Ilmeisesti mun ratsu (tamma) oli sitä mieltä, että senkin olis pitäny saada viettää naistenpäivää vaan aurinkoa ottaen ja tarhassa lepäillen... Reilun puoli tuntia se vaan meni karkuun; välillä pierupukkilaukkaa ja välillä löntysti just niin hitaasti, että pääsin jo ihan lähelle, mutta sitten mulkaisi, viuhtoi hännällään ja lähti livohkaan. Lopulta se sitten tyytyi karuun kohtaloonsa ja odotti, että mami kävi hakemassa sen kiinni, ja sitten lähdettiin töihin. Tuli kyllä taas hyvä alkuverkka myös mulle; sitä tarvitaan =D

Huomiseksi olisi tarjolla Hitlerin hiihtokoulua, mutta saatan jättää väliin, jos on tarjolla ostosmatka Joensuuhun...

Päivämäärä:   8.3.13 14:43:10

Kyl sä oot Niina sitkee ku viittit, mä oisin varmaan vaan heittäny kokkareella perseelle että oo siellä sitte :D

Johtunee siitä että oon tarpeeks katellut erästä hieman huumorintajuista suokkia jota ei tarhasta saanut kii jos sitä ei huvittanut. Ei kukaan. Jos se käänsi perseensä niin ihan turha hukata päivää sen enempää, ei muuta kuin autoon vaan ja kotiin. Mulla oli kyllä hyötyä siitä että oon yökyöpeli, kyllä se iltasin aina tuli ihan mielellään, ei ollu noita ongelmia. Joskus piti mukamas mennä päivällä pitämään omistajalle tuntia niin käväsin siellä kääntymässä sitten huvikseen jos ei muutakaan tekemistä ollut, vaikka yritinkin varovasti vihjata että jos et oo sitä pyytäny sisälle jättämään niin turhaan sinne ajelet, ei se tule kesken päivää kotiin ;p

Päivämäärä:   8.3.13 14:46:39

Oon mie sen verran jääräpäinen (/vai horoskoopin mukaisesti härkäpäinen?), että en mie tuommosissa tilanteissa luovuta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että aika sitkeä tapaus on tuo vastapuolikin. Kovin usein se yrittää mua vedättää, mutta tyhmä kun on niin, ei ole vielä oppinut, että ei se auta. Mamma voittaa aina lopulta ;)

Päivämäärä:   8.3.13 14:50:33

No mul oli tossa pitkään hoidossa yks joka veti montyltakin käsistä nahkat rullalle, sitä ei voitettu jääräpäisyydellä eikä yhtään millään, nauroi stetsonipellen takaisin jenkkeihin, pyörössäkin ilmoitti että voit sä mua juoksuttaa mut jos haluut lähelle ni kävele itte :D Ihan loistava tyyppi silti, kunhan ymmärsi ettei sitä talutella mihinkään tai lastata mihinkään ja sopii pelisäännöt, nou problem :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 15:14:12

Heh no ehkä olen hieman Housen tähden näköinen.:) Se on kyl kumma et tamma on aina siellä perimmäisessä nurkassa laitumella, kun menee tallille. Mut tulee hyvin nopiaan portille, kun rapistelee mynthon/sisuaskia.:) Taitaa tänään olla lärvien paikka, naapurin isäntä jo aloitti.:D Niin et se siitä kaljalakosta.:)

http://www.youtube.com/watch?v=sxdmw4tJJ1Y&list=AL94UKMTqg-9BofiEbBN_PSp3DdBpwV1sl

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   8.3.13 15:39:40

Hojo houset. Eipä ole kanssa tullut ruusuja. Noita huomiointipäiviä on kyllä monta kertaa vuodessa, tuliko ystävänpäivä nyt sitten jenkeistä ja tämä naistenpäivä ryssälästä.

Yksinkös minun oli tarkoitus pitää sunnuntain sennumiitti? Siirretään tilaisuus johonkin sopivampaan aikaan, jolloin kokoontujia olisi yli 1. Itsekin pitäisi su katsella kämppiä, en tosin ole ehtinyt netistä katsoa, mitä helmiä siellä on tarjolla (huom. asuntomakuni ON parempi kuin miesmakuni).

Päivämäärä:   8.3.13 15:51:38

Kessu, lahjonta toimii aina :D Huomattavasti helpompaa, itekin lahjon ne mitä ei ees ameriikan sedät saa kuriin :)

kurnau, ehkä kolmas kerta toden sanoo? Yks suunnitelmahan oli jo aikasemmin sinkkumiittiin mutta se aikalailla kuoli kasaan ennen toteutuspäätöstä edes. Jospa vielä onnistuu.. terassikeleillä ;)

Päivämäärä:   8.3.13 16:04:59

House muuten on tosi charmantti mies...
Suorastaan ihastuttavan ihana!
Kyllä mäkin voisin KESSUn kullaksi alkaa, jos kohtelu on noin hyvää;)!!!
Juu, sunnuntain osallistujia ei sit kai ole muita kuin KESSU ja mä, tosin en epäile, etteikö meillä aika kuluisi kisoja katsellessa ja turistessa niitä näitä.
Ainakin huumorintaju on molemmilla samanlainen...:)!
Hitto mä olen nauranut puhelimessa ton sällin kanssa katketakseni:D:D:D!!

Päivämäärä:   8.3.13 16:12:22

Hitsit, meil oli töissä jaossa muutama lippu tonne messariin mut ne kerkis mennä. Melkein jo innostuin mut ehkä vaan yritän päästä tästä flunssasta ja yskästä eroon ihan rauhallisesti kotona... Mut muutaman siiderin joutuu varmaa ottaa ehkä illalla ;)

Möhnämunia en osta mut jos ne on laittaneet sinne kauppaan silmien korkeudelle kinder-pikkumunia pussillisen niin voin ehkä joutua sortumaan... :p Kiva muutenki koht lähtee kauppaan ku on nälkä, siit ei hyvä seuraa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 16:30:40

Etkös sie Piste ole kisassa mukana? Mua alkaa jo jänskäämään, pitää sänki ajaa ja ja laittaa ukko kuntoon.:) Mites minä sinkut muuten sitten tunnistan messarissa?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 16:34:50

Hei sinkkula

Täällä on kylmä mutta jospa laittais itelleen teetä koht puoliin. Aamu meni mukavasti teetä juoden ja jutellen ja syöden kanelipullaa :) ja nyt on tekstailtu

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   8.3.13 16:38:03

Pikavisiitti. Konttori kiinni ja lumisia hevosia kalastelemaan, hopi hopi.

1 on enemmän kuin 16.2 drinkkimiitingin nolla.

Minä taidan piipahtaa messuilla huomenna, sillä vapaalippuja ilmestyi ihan tyhjästä. Sunnuntaina päätin osallistua omiin hopiloikkakinkereihin, joten länkkäritouhut jäävät tälläkin kertaa kokematta. Minusta piste voisi pitää meille kesän kynnyksellä ihka oman näytöksen :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 16:38:18

min: jaa jonkun miähen kanssa?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 16:39:47

Tirli, jep :) insinöörimiäs joten vähän epäilyttää :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 16:40:13

min: mistäs löytyi?

Päivämäärä:   8.3.13 16:42:09

Hyvä min :) Hienoa jos oli mukavaa :)

Tää laittaa kans työpaikan viikonlopun viettoon ja häippäsee kauppaan ja sitten lenkille kröhimään keuhkoja pihalle.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 16:44:34

Tirli, mä en löytäny vaan hän löys mut baarista :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 16:46:20

min: sittenhän se meni ihan kuin täälläkin. :D

Mutta katselet nyt mitä tuleman pitää. Ei toisesta kannata heti alkaa vikoja etsimään, vaikka olisikin insinööri.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 16:49:08

Mä vähän epäilen et ei tul yhtään mitään. Mä oon kuitenki lähössä lounais-suomeen ens kuus ja tää mies lähtee viikon pääst sloveniaan töihin hetkeks aikaa. Mut kattellaan, onhan se mukavaa jonku kaa aikaa viettää pikkusen :)

Päivämäärä:   8.3.13 16:50:35

Noup, KESSU.
Junnu on vielä liian nuori moiseen tasoon.
Ei tarvi sänkee ajaa, sänki on sexy;)!!!
Kyl mä ainakin KESSUn tunnistan punaisesta lippiksestä, jos se siis päässä on. Sovitaan vaan paikka, mis tavataan:)!

Päivämäärä:   8.3.13 17:05:19

No mutta hyvää naistenpäivää munki puolesta kaikille naisille ja naisenmielisille!

Ai että harmittaa, söin eilen vähän taas sitä samaa Ben&Jerryy, puolet sinne vielä jäi. Mutta olinkin laittanut epähuomiossa paketin JÄÄKAAPPIIN, ja huomasin asian vasta TÄNÄÄN! No eihän sitä enää voinut syödä :( Sinne meni.

Tunnin päästä mulla on otsatukka, apua! :DD Kannattaakohan nää kaikki hetkelliset mielenhäiriöt toteuttaa, hmmm.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 17:09:01

Piste okke. Nyt rupes muuten jännittämään ja ihan kauheesti. Ekat rehvit sitten neljään vuoteen. No mulla on se likainen Horzen punanen lippis päässä.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   8.3.13 17:21:03

Hyvää naistenpäivää kaikille neidoille!

Ulkonakin on mahtava ilma ku aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, tässähän tulee ihan keväinen fiilis! Ja vielä perjantai, mitähän sitä keksis...

Päivämäärä:   8.3.13 17:27:58

Siis House punaisella lippiksellä =D Hauskoja treffejä sinne Messariin! Et kai sie Kessu oon yks mun entinen opettaja...? Mustialassa oli meinaan yksi ihan Housen näköinen opettaja. Kun oli naamiaisiltamat, niin sen ei tarvinnu kuin laittaa hattu päähän ja ottaa keppi käteen, niin asu oli valmis =D

pauke -> otan osaa B&J:n kohtaloon :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 17:32:24

Niina no en taida olla.:D Ikäni asunut Etelä-Suomessa, vanha maatila Keski-Suomessa.:)

Päivämäärä:   8.3.13 17:39:55

http://www.youtube.com/watch?v=fXXfPTqW5

Laitetaas vähän nostetta sunnuntaille;)!!!!
KESSU, ota iisisti, ei noi mitkään varsinaiset treffit ole, kunhan nyt mennään katsomaan kisoja kimpassa:).
Treffit on tylsiä, me ei olla;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 17:48:38

Juu Piste, mua vaan jännittää niin hirmusesti.:D Onkos ketään muita tulossa.? SuHas ja Suski, vanhoista sinkuista.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 18:53:54

,
.--'|}
/ /}}
.=\.--'`\}
//` '---./`
|| /|
\\| |
|\_\\/
\__/\\
\\
\|
Hyvää naisenpäivää!

Oliks täält muuten ketään lähös vklp sinne messukeskukseen? Moon menossa la tai su ja multa löytys yks vapaalippu, jos jotakuta kiinnostaa. Kyytikin järjestyy sinne ja takas, jos hyppää kyytiin matkan varrelta eli Siuntio/Lohja - Hki.

Ollaan sit varovaisii sen sähkönkanssa

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 18:59:22

SuHah tarkoitin:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 19:02:26

Mää Jysse tulen Saukkolasta.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 19:12:16

Jaa, vaikuttaa silt et mä saan unikaverin huomenna :D

Ois kyl jännä tul kattomaan ton messukeskukseen sunnuntain mut on vähän turhan pitkä matka...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 19:12:38

Tää foorumi ei näköjään taipunu tohon mun viritelmään, mutta siis tätä hain.

Mihkäs ne Kessun kiiruut on ny hävinny, ku oot kuiteskin tulos?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 19:18:47

No kun, olen pisteestä kiinostunut,hieman jarrua välillä.:)

Päivämäärä:   8.3.13 19:20:02

Mää kalastelisin Jysseltä kyllä heti vapaalipun jos oisin sinne menossa! :D Eiköhän täältä löydy joku mukaan :)

Miten te edes törmäätte moisiin vapaalippuihin? En mää vaan koskaan.

Jee min! Voi ettäää mäkin haluaisin unikaverin, ois niin kiva. Tai olihan mulla yöseuraa vieressäni toissayönä, mutta hän oli naispuolinen ystäväni joten eihän semmosia lasketa :D

Otsatukka on nyt läsnä! Pitäisi varmaan vinkata lintubongareille et pääkaupungista löytyy nykyään ihan oikea tarhapöllökin... :F

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.3.13 19:42:29

Univelka painaa päälle, öitä sinkkulankinkuille.:)

Päivämäärä:   8.3.13 19:45:53

Moro porot :) Kiitti Jysse :) Mut eipä näkyny kyllä toi tokakaan linkki, ainakaan mulla...

Jos mä oisin tosi rohkee niin hyökkäisin kiinni tohon Jyssen fläbään mutta enpä taida olla, keksinki just tekemistä koko viikonlopuks :p

Kessulle öitä:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.3.13 20:05:06

Mä menen messuille jo lauantaina.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 20:06:44

Sori Kessu, mutta olen sen verran herrasmies että pidän tota ylimäärstä flaparia tovin "varattuna" foorumin daameille ;)

Pauke, en mäkään törmäilly noihin lippuihin ennen nykyistä duunimestaa :)

Moro Mission, kumpi ei aukee? Kyl ne ainakin mul aukee molemmat O.o

Perjantain kunniaks http://youtu.be/at3FPJaAwoY

Päivämäärä:   8.3.13 20:18:41

Ei auennu se selitys tolle merkkirykelmälle :D

Päätin mennä huomen shoppailemaan. Ei olis rahaa, mut nyt on hitto pakko kun jotain juttuja vaan kertakaikkiaan tarviin, kuten ehjät farkut! En haluis ostaa uusia vaatteita ennenku laihdun mut pakkohan se on, enhän mä oikeesti ikinä laihdu, terveisin B&Jerry -uutuus huutelee pakastimessa korkkaamista :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 20:28:03

No aukeaako Mission tämä http://tinyurl.com/c99a33p

Mäkin olen pikkuhiljaa taipumassa siihen, et meen huomenna sinne messuille, su ois niin paljo muutakin tekemistä.

Päivämäärä:   8.3.13 20:31:06

Noups, tulee vaan 404 page not found. Se on tää mun kone kun aina välillä boikotoi noita sun juttuja :D

Miiitä, menet Jysse tietysti sunnuntaina kun on länkkähepat :)

Päivämäärä:   8.3.13 20:40:32

Mulle toi Jyssen linkki aukee, mut meikä ei ponjaa et miten se liittyy asiaan? Vai meinaaks et sulla on tommonen olo täälä? Ai niinku häh?

Huomena herätys 5.45, mikä viikonloppu se semmonen on O.O

Tiedän tunteen Mission, on niin ärsyttävää kun lykkää ja lykkää farkkujen ostoa "kun kohta joudun ostamaan pienemmät" mut aina sitä lopulta joutuu taipumaan ostaan sitä samaa vanhaa kokoo.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 20:44:14

pauke, toi kuva liittyy tohon mun merkki hässäkkään joka löytyy hieman ylempää.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 20:44:14

Hm mä oon nyt vähän turhan täpinöissäni tääl huomisest :D mitäs sitä ny oikeen tekis et sais ajan kulumaan

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 20:47:31

Vai on Mission sun koneella spämmilukko estämässä mun linkkejä :D Siis mähän spämmään vaan laadukasta ja tiukkojen laatukriteerien täyttävää materiaalia :P

Päivämäärä:   8.3.13 20:53:49

Mutku mä en tajuu sitä merkkihässäkkää :D

Voihyvänenaika.

Tuliskohan tänään joku hyvä leffa jota tuijottaa... :)

Päivämäärä:   8.3.13 20:55:37

Ai KESSU oli sit ainoa rohkea, joka uskaltautui messariin sunnuntaina:)?
Jyssekin vaan länkkäkisoja katsomaan!
Ne alkaa vasta kahdelta, joten hyvin on aikaa tehdä vaikka ja mitä ennen niitä.

Päivämäärä:   8.3.13 20:58:33

pauke, en mäkään.. Voffia katellaan eikä leffaa :D

min se siellä tärisee, ihanaa :)

Jysse, ootko nyt ihan varma siitä laadukkuudesta :P

Päivämäärä:   8.3.13 21:01:44

Ainiin, koira oli syönyt päivän aikana kaikki napit mun lempineuleesta. Nice. Se ei ole koskaan kajonnut mun vaatteisiin, korkeintaan jonku topin tai sukat saattanut raahata petiinsä ja nukkua niiden kanssa.

Mä en oo oiken lämmenny Voffille, kai seki ois ok jos sitä vaan seurais.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:04:08

pauke eli siis siinä viestissä oleva merkkihässäkkä on menny ketuiks ja linkki on kuva siitä mitä sen piti esittää. Avautuko ny? :)

Piste, mutku mutku :D Ois ollu mielummin aamusta/aamupäiväl, niin sit ei tarvis ees funtsii.

Päivämäärä:   8.3.13 21:05:26

Onko Suomessa koskaan vieraillut rodeota? Se olisi joskus kiva nähdä livenä.

Kessulle pisteet kiireen kesytyksestä. Tai tässä tapauksessa riittää yksi piste.

Päivämäärä:   8.3.13 21:12:10

Eih Jysse, nyt on kyllä langat sekasi. Luovutan :'D

Voi eiii, kissa-rukka! :DD
http://www.youtube.com/watch?v=Oq8nYgnE93Y

Päivämäärä:   8.3.13 21:19:27

Mun sesseni tarvii vielä jonku verran treenausta et se yltää tuohon... :D

http://tinyurl.com/dxhqfww

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.3.13 21:23:09

Missi, jep eikä tää yhtään helpota et oon juonu pari lasillista punkkua :D voisko joku vipata aikaa vähän eteenpäin?

Päivämäärä:   8.3.13 21:29:01

kurnau, on vieraillut.
Itse asiassa siitä rodeosta jäi tänne ekat westernhevoset.
Mun "hulluus" tähän lajiin alkoi silloin:).
Olen ollut aina hurjapää hevosten kanssa, ei ole pelottanut, saati sen kummempaa itsesuojeluvaistoa ollut.
Nyt vanhepana asiaa miettiessäni olen tullut siihen tulokseen, että tuo luottamus ihmisen ja hevosen välillä on ollut jo silloin mulle itsestäänselvyys. Ei ole tarvinnut kinata hevosten kanssa siitä, kuka sanoo viimeisen sanan joka asiassa.
En osaa edelleenkään pelätä hevosia, toisten hevosiin en ihan vähällä enää sekaannu, paitsi jos kysytään apua ihan varta vasten.
Mulle riittää noi omat.
Niiden kanssa voi tehdä mitä vaan!
Ainoa huoli tässä on toi vanhempi, kun pysyis kunnossa ja terveenä vielä kauan!!
Se siirtyy opetusmestarin tehtäviin, kun kisaura päättyy.
Multa se ei lähde muualle kuin kuoppaan, kun se aika tulee.

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:32:17

ny on oikeet sinkkui ee oteta turhooo ressii...

Päivämäärä:   8.3.13 21:35:54

pauke, ihanat linkit! Tos ekassa se aikuinen koira oli ihana ku se yritti auttaa sitä pentua, ihan aaawww <3

Ton jesse-koiran aikasemman videon oon nähny missä se kans teki sikana temppuja, riisu kenkiä ja sukkia jne. Must se ainaki oli toi ihan sama. Ihan sikamakee! Tulee hirvee morkkis ku ei ite viitti tommosii opettaa, tosin ei noi omat nyt ihan noin pöpinä varmaan tykkäiskään. Toinen sentään osaa yhen "tempun"! Se ottaa hanskan kädestä loppulenkillä ja tuo sen kotiin :) Toimii myös palkkana, oikein vaikeen ohituksen jälkeen saa hanskan :)

Päivämäärä:   8.3.13 21:36:01

Tuota en piste tiennytkään. Aloin miettiä, että olisi pitänyt käydä rodeossa silloin, kun olen matkustellut sopivissa maissa, koska ei noita usein kotinurkilla näe.

En avaa enää Jyssen linkkejä, kun siellä on kuitenkin taas jotakin testejä.

Päivämäärä:   8.3.13 21:39:30

No jos niissä rodeoissa on niitä pukkiremmillä viritettyjä hevosia niin semmosia en haluu ees nähdä... Ulkomailla tuskin uskaltaisin ainakaan mennä, en tietäis mitä voi odottaa.

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:41:12

elekee mennä roteoon siel ei tuu selekä ja perse kippeex..

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   8.3.13 21:44:49

Lisää koiralinkkejä

Kurnau yhen kerran oon laittanu jonkun testin ja sekin oli vain esimerkki, normisti mun linkit vaan "testaa" teidän sietorajoja :P

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.