Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 211

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.3.13 23:34:58

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=889687&t=889687

minäkö? (:

Re: Sinkkujen topic 211

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 23:38:15

Toka!

Munia kaikille. Sori vielä kerran, Mission Nykänen.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.3.13 23:42:03

Hahhah, juu very sorry indeed, my ass ruoste :p Siis haluat ne vain myös on my ass ettei kaikki ole ainoastaan on your ass :p

Mäpä syön vanukkaan tähän väliin, ruoste, kokeile savikippovanukkaita! Takaan ettet pety ;)

Onneks tulee Housea, vissiin joka päivä, etten pääse eroon fiksaatiostani... Boksilla olis kyllä uudempiakin ohjelmia...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.3.13 23:42:25

Mä voisin kutsua pisteen koirineen meille käymään. Vanhalla kuivurilla on ollut viimeaikoina rottia, kun ei siellä enää liikuta, että ne pelkäisi. Yököttäviä otuksia.

Nyt olis loma varattuna. Aika jees juttu. :D

Päivämäärä:   6.3.13 23:43:50

Pisteelle muuten öitä:) Ja kurnaulle tsemppiä jäämiehen kanssa :D

Tirli, ootko menossa jonnekin lomalla? Kenties boyfriendille? Vai ihan ulkomaille?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.3.13 23:44:51

mun tekis mieli pitsaa.. tein aamulla oikeen terveyspitsaa ja se oli hyvää! mutta sitten pitäis nousta sohvalta ja raahautua jääkaapille..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.3.13 23:47:38

Mission: Etelään vapun tienoilla. Pitääkin uusia passi.

Päivämäärä:   6.3.13 23:50:41

Pisteviiva, aika urakka, eikä ees kannata, tulee ähky :p

Tirli, lähteekö poikkis mukaan jos on vielä kuvioissa?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.3.13 23:53:10

Mission, se on urakka tän kokosessa kaksiossa, joutuis vaivautuun tonne eteläsiipeen.. :DD ähkystä en tiedä.. Ò_ó

Päivämäärä:   6.3.13 23:56:41

Juu mun on kanssa käytävä tilukset tarkistamassa, savuilla siis. Parvekkeella...:p No on tossa pihakin sentään, kerrostalon alin kerros, oma piha, ehkä semmoset kolme neliötä, jossa en saa nurmea kasvamaan :D Johtuu kylläkin siitä että olen opettanut typerät rakkini käymään siinä kusella pentuna ja olen niin laiska että iltalenkin jälkeen ja iltaruuan, jos niille tulee kahelta kusihätä ni en todella raahaa itteeni mihinkään kun noi ihan sujuvasti pissivät tohon... :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   6.3.13 23:57:32

Mission tarvitsen oikeiden miehien kanssa tsemppiä, eikä vain exien tai muuten hoivattavien kanssa.:)

Ettei tule väärinkäsitystä.

Lasillisen otin chileläistä, se vie muut mieliteot.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 23:57:37

No eihän siitä mitään tule, jos minun pitää yksin syödä ne kaikki. Kristillinen tasajako takaa takalistojen tasapainon. Muistan sun Mission maininneen nuo savikippovanukkaat ja yritin katseellani etsiä niitä kaupassa, tuloksetta :( Kokeilin muuten tällä viikolla valion uutta sitruunaista kreikkalaista juggista, nam nam! Vielä parempi kuin lohkeava. No ehkä.

Rankkaa, pisteviiva, rankkaa... :) Viritäpä simmusi violetin taajuudelle, kun seuraavan kerran käyt hypermarketissa. Kennon värin perusteella minäkin maraboun mönjämunat bongasin.

Päivämäärä:   7.3.13 00:07:53

kurnau, niiden oikeiden miesten haaliminen sinne teillepäin on vähän hankalaa jos se jää-luolamies aina välillä pölähtelee sinne... Mutta yhteistsemppi jäämiehen majoittamiseen omaan museoonsa äkkiä ja sitten uusille miehille tuplatsemppi löytää perille :)

ruoste, poimin viimeiset savikippovanukkaat tänään cittarista eikä jugujakaan ollut kun olisin halunnut maistaa... Ehkä niitä on otettu vaan joku kokeilusetti, aattelin pitää vastaisuudessa silmät auki jos niitä ilmestyy lisää.

Mä olen kyllä nyt niin käsittämättömän läski, ai kauheeta kun kattelin itteäni eilen että miten hemmetissä oon päästänyt itteni tähän jamaan... Ja turvotus päälle kipeenä sohvalla röhnöttämisestä sekä mässäilystä. Mut ei tää ole enää mitään pelkkää turvotusta, ihan turha kaunistella tai herään valaana. Kova duuni on tehtävä nyt keväällä, ihan oma moka ja ei auta ku kärsiä vaan, raippaa raippaa! Oikeestaan tän mässäilyn jälkeen onkin kyllä taas semmonen olo että yäk, terveysruokaa tänne ja heti! Varmaan en oo yhtään lasia pelkkää vettäkään juonu viikkoon...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 00:08:10

Minä otin lasin ranskalaista, ei vienyt muita mielitekoja. Otin toisen, ei vieläkään. Korosti korkeintaan. :( Kirottuja nuo ranskalaiset. Värissä varmaan vika, pitäisi oppia pysyttelemään valkoisessa.

Tsemppiä tarvitsee itse kukin. Kävin tänään kiusaamassa itseäni leffateatterin kahvilassa. Katselin kuhertelevia pariskuntia ja mietin "koska minä?", ja ennen kaikkea "miten?".

Päivämäärä:   7.3.13 00:10:22

Ihmisen ei ole hyvä yksin, edes kausimunapaljouden ääreessä (vaikka kaikkialla muualla on vielä huonommin, yksin tai ei).

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 00:13:13

tarkalleen toi taitaa kyllä olla itäsiipi ja se parveke kai sitten etelä.. eikäku? emt.

ja siis violettia metsästämään perjantaina, tämä selvä! (:

mutta asiasta kukkaruukkuun, lueskelin tota toista topaa moraalista... onko mun ajatusmaailmassa(/moraalissa) jokin pielessä, kun en voi sietää pettämistä puolisolta enkä itseltäni, mutta pystyn helposti olemaan jonkun salarakas.. olen ollut jopa kaksi vuotta erään miehen ja kohta saattaa näyttää siltä, että sama soppa on keittymässä taas... ja mun mielestä se ei ole mun ongelma.. O_o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 00:19:52

Pohjaltahan se kipuaminen on joskus aloitettava, Mission. Huomenna aloitetaan taas uusi elämä, eikös niin? Heti tuon viinipullon ja munakennon jälkeen :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.3.13 00:20:45

Jaahas. Tämä teki mulle taas puolen yön kämmit. Ei tullut viesti perille.

Siis Missionille piti vastata, että ensinnäkin en osaa sanoa vahvasti keski-ikäistä miestä poikkikseksi ja toiseksi, loma oli sen ajatus, että kai se mukaan tulee.

Päivämäärä:   7.3.13 00:22:00

Niin. Oishan se kai ihanaa. Jos olis oma prinssi...

pisteviiva, kyllä mä periaatteessa oon vähän samoilla linjoilla. Mun mielestä se ei oo vähäisempi moraalitaju, vaan yhdellä tavalla vähän tiukempikin ehkä. Nimittäin mun mielestä pettäjällä on kaikki vastuu, ei se syy ole ikinä kenenkään muun yhtään pätkän vertaa kuin sen pettäjän.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 00:26:09

Mission, ihanaa, että joku on mun kanssa samaa mieltä!

sit mietin semmoista, että mitäpä, jos on kaupan päälle itse niin tyhmä, että menee ihastumaan varattuun ja tämä tyyppi eroaa ja yhtäkkiä se ei ookkaan enää salasuhde? miten ikinä voi luottaa siihen toiseen, ettei se sitten käy silloinkin vieraissa..?

Päivämäärä:   7.3.13 00:26:25

Ruoste, joo huomenna aloitetaan taas :p

Tirli, en mäkään sitä sanaa koskaan oikeasti käytä :D Se on vaan hötönettikieltä, teinixiä :p

No joo, saattaisin kyllä omaan miesystävääni viitata ehkä ihan sanalla poikaystävä...

Toinen mitä tuskin käyttäisin on avokki. Ei kaikkea tarvitse lyhentää.

Päivämäärä:   7.3.13 00:27:54

Nii ja ihanaa Tirli, yhteinen loma "poikkiksen" kanssa =)

Päivämäärä:   7.3.13 00:34:55

pisteviiva, nuo on niin tapauskohtaisia juttuja kaikki. On lähipiirissä ollut sellainenkin tapaus että olipa kerran eräs suhde jo hyytymässä kun osapuoli rakastui toiseen ihmiseen. Tästä suhteesta tuli sitten love for life, vaikka sen alku olikin aika sotkuinen. Ja ei, tämä henkilö ei petä, itseasiassa ei pettänyt silloinkaan sanan varsinaisessa mielessä, eikä ikinä sitä ennen eikä jälkeenkään. Aika vaikea alkaa tuomitsemaan ketään, tässä uudessa suhteessa, joka jatkunut jo 10v, on kaksi toisilleen luotua ihmistä jotka ensi kertaa toisiaan rakastaessaan ovat rakastaneet niin lujasti yhtään mitään tai ketään kuin toisiaan. Miten se voi olla mitenkään väärin? Oikeinhan se meni, jotkut edes löytävät sielunkumppaninsa.

Ja vaikka tiedostan että kaikki tapaukset ovat omiaan, en yhä edelleenkään katso hyvällä kenenkään juoksemista vieraissa ihan vaan huvikseen... En itsekään petä, god only knows, olis ollut saumaa siihen kun elin kaksi vuotta täysin kuolleessa parisuhteessa yksinäisenä ja selibaatissa, vaan en katsonut oikeudekseni siltikään pettää. Enkä olisi voinutkaan. Ei anna luonto periksi.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 00:42:28

Mission, niimpä. mä olen tavallaan pettänyt, koska luulin oikeasti, että meidän suhde oli loppu, mies oli siis eri mieltä.. sitten sen yön jälkeen hän jätti mut... :D

ei se voi olla väärin, jos oikeasti sitten löytää sen oikean ja aidon rakkauden, mutta jaksan kuitenkin vielä epäillä sitä omalla kohdallani, kun oon niin nuori vielä.. ja tyhmä :b

Päivämäärä:   7.3.13 00:51:05

Paljonko pisteviivalla oli ikää?

Joo oon mäkin tavallaan pettänyt joskus teininä kun pussasin kerran toista :p Olipa vakavaa, kukaan ei edes saanut tietää mutta itellä oli morkkis :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 00:56:36

24 täytän parin viikon päästä. (:

mulla ei edes ollu morkkista tosta, koska heitin miehen pihalle ja seuraavalla viikolla se tuli jättämään mut, nauroin päin naamaa. :D

Päivämäärä:   7.3.13 01:01:14

Ai sä oot vielä pikkuinen :D No joo ihan varmaan löydät vielä jonkun. Itellä vähän epäilyttää kun oon niin hiton nirso :D Ja tän ikäisillä hyvillä on niitä pahuksen kakaroita, se karsii niin hitosti...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 01:03:39

mä oon ihan pikkunen vielä, uskon kyllä löytäväni jonkun.. mutta mäkin oon nirso ja mulle ei kelpaa saman ikäset. :D

Päivämäärä:   7.3.13 01:07:45

Pitääkö olla vanhempia vai nuorempia?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 01:15:23

8|

Syyllisyyskysymykset sikseen, en voisi ikinä olla toinen nainen (- toiste). Kerran olen tähän rooliin joutunut ja voi helevetti, miten hävetti ja oli kurja olo kun tajusin tilanteen. Tilannetta, jossa suhde on kuihtunut ja lopetuspäätöstä vaille finito ei voi verrata elinvoimaiseen suhteeseen ja sellaisessa elävän vedättämiseen. Toisten perherauhaa ei rikota, toisen onnea ei tallata.

Itse en voisi luottaa pettäjään. Itse asiassa yksi viheliäinen petturi kykenee murentamaan luottamukseen kaikkiin ihmisiin, ainakin joksikin aikaa. En toivoisi kenenkään joutuvan kokemaan sitä arvottomuuden tunnetta, minkä oman kumppanin selän takana pelehtiminen aiheuttaa. Välinpitämättömyys, itsekkyyys... Oksettaa.

Herkkä aihe. Itse olen vähän tällainen haavemaailmassa elävä prinsessa, joka toivoo ja uskoo rehellisyyteen, pyytettömyyteen ja uskollisuuteen. Tai siis ainakin tahtoisin uskoa, vaikka usko on monesti ollut koetuksella.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 01:15:38

vanhempia, nuoremmat ja saman ikäset on vaan liian lapsellisia mun makuun.. (ikään kuin mä käyttäytyisin aina aikuismaisesti.. :D)

Päivämäärä:   7.3.13 01:26:52

ruoste, oon mäkin hetken viettänyt toisen naisen elämää... Tai jos ihan täysin totta puhutaan, en mä mikään toinen nainen ollut, eikä ollut aikomustakaan sellainen ollakaan, vaan aika puhtaasti oli kyse kyllä ihan pelkästä huvista eikä kiinnostanut sitten pätkääkään oliko se tyypin suhde kuollut vai ei. Mutta se on pitkä juttu, eikä itellä ole myöskään mitään halua toistaa tätäkään kuviota. Elämä on siitä hauska että se opettaa kaikenlaista. Itse en ajatellut opetella kuitenkaan pettämään, se on fakta. Tai koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan, enhän voi tietää jos vaikka elän tulevaisuudessa vaikeasti halvaantuneen miehen kanssa joka haluaa minun hakevan muualta seksiä tai on itse onneton, tai jotain muuta älytöntä erikoistapausta tai mitä lie. Mutta se nyt on fakta että niin paljon en usko ihmisenä muuttuvani että huvin ja jännityksen vuoksi koskaan pettäisin.

Mä olen saanut yhden pettävän poikaystävän rysän päältä kiinnikin. Hänen sängyssään toinen nainen alasti, teeskentelemässä nukkuvaa. Totesin että saat pitää ihan kokonaan, keräsin omat kamani, marssin ulos toivottaen hyvää loppuelämää. Olihan se aika perseestä kieltämättä. No, onneksi sille asialle löytyi parhaat lääkkeet kuitenkin, ei muuta kuin puhelin kouraan ja illaksi muuta tekemistä ;)

pisteviiva, mites tommoset Housen ikäiset? :D Itekin olen tykännyt aina sellaisista vähän vanhemmista, nykyään kelpaa oman ikäisetkin kun oon niin vanha, mutta näköjään toi ikähaitari laajenee kun Housekin jo kelpais :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 01:33:29

house on kyllä hyvännäköinen, mutta en mä kuitenkaan ihan sen ikäistä etsi. :D semmonen vähintään pari vuotta vanhempi kelpaa jo. (:

ruoste, mä oon kai vähän tunteeton, kun aattelen, että toisten suhde ei ole mun ongelma vaikka omalla kohdalla se olis aivan kamalaa. mä en kuitenkaan tälläisessa tilanteessa petä ketään.. paitsi itseäni ehkä.

Päivämäärä:   7.3.13 02:00:01

Yritetääs sit sitä unta, öitä :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   7.3.13 09:44:25

Hyvää ja tuulista huomenta idästä!

Mun piti käydä koiran kanssa vähän hölkkäilemässä, kun oli niin huono omatunto, kun ei oo moneen aamuun ehtiny hölkkäilemään. Aina on ollu joku (muka) kiire tai liian kova pakkanen, niin on käyty vaan ihan pienellä kävelylenkillä. Että osas olla tuskaista taas, kun kaikki ne mokkapalat ja muut herkut paino pötsissä. Minä en sentään ole kajonnut muniin; ei ole ollut tarjolla omia eikä vieraita =D

Kuka se olikaan lomalle lähdössä? Ihana olis kyllä päästä jonnekin lämpimään. Ja kuin tilauksesta äiti kertoi eilen, että mun täti oli soittanut ja kertonut miettivänsä jotain lomamatkaa huhtikuun lopulle tyttärensä kanssa, ja he oli miettineet, että olispa kiva, jos Niinakin pääsis mukaan :o Varmaan heillä käy mua sääliks, kun en ikinä pääse mihinkään, vaan aina pitää jumittaa kotona noiden hevosten takia. Niinkuin nytkin. Enhän mie voi huhtikuun lopulla mihinkään lähteä, kun se tamma on ihan viimeisillään silloin, vaikka yleensä kantaakin ihan reilusti yli :/ Että se siitä taas, mutta kylläpä lämmitti sydäntä; ajatus on tärkein :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 09:52:21

Huomenia...tännekkin...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 10:41:43

huomenta! (:

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 10:44:52

Aurinkokin alkaa paistaa...mut tuuli hieman kova vielkin..pitäis lähtee kelkkailee ja kattoo onks kala liikkunu...ei jaksais mut eipä kehtoo kieltäytyy ukon pyynnöstä...jospa siin virkistyis kun ajois tuli noustuu ylös tänään...ens viikolla reissuun sit...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 10:56:44

@ morjens, oletkos ollut kovin kiireinen kun et ole täälläkään ehtinyt piipahtamaan? Mihinkäs tie miehen vie, onko kotimaanreissu tiedossa vai lento jonnekin lämpimään? Minä odotan vieläkin niitä maisemakuvia Kolilta!

Huomentapäivää! Aurinko paistaa ja Nykäsen Masalla on uusi rakas, valtakunnassa kaikki hyvin :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 10:58:15

täälläkin aurinko paistaa oikeen nätisti, mutta toi tuuli on edelleen ihan järkyttävä, hyi. -.-

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 11:02:02

Ruoste morjens kans sulle..no tässä kaikkee ollu viime viikko oli ihan v*tun perseestä niin yrittäny kasailla tässä paloja yhteen..aina ei mee niin kun elokuvis kaikki ja kun kusee alkaa kusee sit kunnolla pienimmätkin hommat..mut jospa se tästä..
ja vähäsen koneella ollu muutenkin..on tuolla ulkona sen verta hommaa ollu et ei sit jaksanu enää panostaa nettiin iltaisin
rukalle meen ens viikolla muutamaks päivee kamun kans laskee,ulkoilee ja maisemii ihailee...ja toki kai se after skii joutuuu kokeilee kans tuollakin reissulla..saatiin halpa hotelli mun liiton kautta sinne niin ei paljon yöpymiset maksa ja hintaa kuuluu aamiainen ja yks ruoka sit lisäks...
pieni irtiotto arjesta ja jaksaa kevään sit tallustaa kohti kesää....
Mie voisin niit kuvia joku kerta linkkailla tässä...kohan onnistun siin asiassa...jääny ja unohtunu sekin asia...
juu nykänen rakastunu taas kerran ja luvannu jopa naimisiinkin menä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.3.13 11:25:14

SAamupäivää!
Kiirettä on vielä tänään ja pitkä päivä, mut sitten onkin pitkä viikonloppu:)!
Ja takas sorvin ääreen...

Päivämäärä:   7.3.13 11:56:13

Ja mun pitäs mennä ratsastamaan, mutta tuolla tuulee edelleen kauhean kylmästi, tai siltä ainakin näyttää näin sisältä katsoen. Eikä aurinkoo näy missään, ja taas tulee lunta vaakatasossa. Tahtoo maneesin!!!! Tekis vaan mieli jatkaa näitä sisähommia eikä lähtee tuonne tuuleen ja tuiskuun :/

Päivämäärä:   7.3.13 12:14:05

Töissä, yäk. Ihan hyödytön olo, edelleen aivan töttöröö vaikka kuumetta ei kyl pitäis olla. Täytyy yrittää ottaa rauhalisesti ja lähteä vähän aikasemmin varmaan kotiin...

Päivämäärä:   7.3.13 13:44:04

Kaikki matkustavat nyt näemmä Rukalle.

Täällä Hgissä on inhottavan kirkasta ja aurinkoista, pitäisin vähän särmikkäämmästä säästä.

Olen muuten sitä mieltä, että nykäselle oikea nainen olisi ollut mervi, kunhan olisivat saaneet hieman juomistaan hanskaan.

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   7.3.13 13:45:21

on meit paljon

Päivämäärä:   7.3.13 14:23:10

Noni, ei tullu lotosta mitään, eikä tarvii eläintenhoitajaks hakea ku hakuaika päätty just vaik pari viikkoo sitten ei ollu ees tietoa millon haku järjestetään tai koko koulutus. Se tais olla kohtalo.

Mut jos kohtalo on päättänyt että mun pitää olla täällä vaan edelleen niin se ei kyllä käy.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 14:23:41

Toivon mukaan sää ennuste paranis ens viikolle pilvist luvattu ja ois kiva kun kunnon arska ilmat ois...rukalle ei koko ajan oo lähtemässä ja aina paremmin ulkonakin viihtyis siel...

Päivämäärä:   7.3.13 14:41:46

Kamala ilma tuolla ulkona >:/ En sitten edennyt ratsuni kanssa omaa pihaa pidemmälle, vaan pyörittiin vaan tässä. Kolmet pukitkin heitti lyhyen sessiomme aikana, kun puusta putosi lunta, auto pääsi yllättämään takaa päin, ja kun laukannosto ei huvittanut...

Iltalehden horoskooppi tälle päivälle oli niin tylsä, että piti yrittää etsiä parempaa tekstiä muualta. En löytänyt sitä mitä etsin, mutta törmäsin tällaiseen luonnehoroskooppiin, ja täytyy kyllä sanoa, että tuo sopii taas minuun kuin nenä päähän: http://astro.saaganet.org/harka.php

Päivämäärä:   7.3.13 14:53:22

Katoin Niina tuolta omani ja naureskelin vaan, oon siis vesimies. Aika järkyttävää huttua :D Ihan höpöhöpöä. Joo osa jutuista osui hyvin ja iso osa meni niin kauas metsään että tais tulla aavikko jo vastaan ;)

Mutta tänään onkin hyvä päivä lukea kaikenlaista kuraa, tässä oli kanssa jotain ihan uskomatonta soopaa, huhhuh!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2013030616753669_lz.shtml

Päivämäärä:   7.3.13 14:54:02

Tai siis jos tossa linkittämässäni on mitään totuudenpohjaista niin aino pysyä lopunelämääni sinkkuna, ihan kiitos vaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 15:29:58

Iltapäivää

Mul taitaa ol liikaa stressiä täl hetkel, pää särkee nyt oikeestaan jo neljättä päivää putkeen eikä koko ajan viittis särkylääkettä vetää. Muuttoilmotuskin täytyis täyttää jossain välis ja postittaa

Osaisko joku kloonata mut vähintään viideks kappaleeks et saan kaikki tän kuun hommat tehtyy?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.3.13 15:43:08

Taidan lähtee kelkkailee piristäis vähäsen oloa..jokseenkin ollu kyl väsy tänään..illalla ois kamukin tulos kahffeelle niin kerkeis pitkän lenkin ajella kelkallakin jos kävis ja lähtis jopa nyt sinne....viikonlopuks onkin sit touhuumista tiedos..........

Päivämäärä:   7.3.13 15:55:25

Tuli @:sta mieleen, etten ole tänä talvena käynyt kertaakaan kävelemässä meren jäällä. Pitäisikö vielä?

Mission jos tuo yksi koulutus meni ohi, uusia tulee. Mitä haluaisit eläinpuolelta eniten oppia? Jos se on ratsastus, paras tapa on mennä Keski-Euroopan kilpatalleille pariksi vuodeksi harjoittelijaksi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 16:01:29

Niin ja hei @! Kiva huomata et sä oot kans elävien kirjois :) muutama sinkku on/oli kadoksissa tässä

Päivämäärä:   7.3.13 16:40:37

kurnau, ei kiinnosta ratsastus yhtään. En mä edes tiedä mikä mua varsinaisesti kiinnostais :D Sehän se onkin, en tiiä mikä musta tulee isona, luulen että ehdin eläkkelle ennen sitä ;)

Jospa yrittäisin vaan jostain kaivaa motivaatiota tähän nykyiseen...

Hyh mikä blosis, aattelin paeta kotiin täältä ja sitten edessä on niinkin mukavaa puuhaa kuin lenkille hytisemään, ei vaan vieläkään sais kyllä rehkiä...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   7.3.13 18:02:00

Terve kaikille. Törmäsin toisella palstalla(offipalsta) teidän sivustoon, hetki tullu luettua ja nyt rohkaisin itteni laittaan näppikseni likoon eli syksyllä 30 täyttävä karvajalka ilmoittautuu sivustolle! Hetki tullu taas sinkkuna oltua ja kun ei heppatyttöihin tuu törmättyä missään niin katotaan että löytyykö täältä ketään!? Sen takia heppatyttö haussa että voisi ehkä olla suunnilleen samat kiinnostuksen kohteet, itse tykkään viettää aikaa ulkona, rakentaa ja remontoida autoja ja taloa. Asuinpaikkana uudenmaan ja itäuudenmaan raja pukkilan nurkilla eli pöndellä asutaan. Luonteelta huumorintajuinen, urheilullinen ja itsestä huolta pitävä mutta ei homolla tavalla! Harrastuksina on sitte ruuanlaitto ja mun keittiössä ei tarvitse naisen leipoa, se on mun homma. Ja on joku jopa kehunu komeaksinkin(äiti). Mitähän muuta.. Nii haussa mukava neiti ihminen, huumorintajua ja tilanne komiikkaa pitää löytyä sekä hyvä itsetunto ni mun kaa pärjää hyvinki. Jos joku tahtoo tutustuu tarkemmin ni voi pistää postia ni katotaan jatko sitten sen mukaan..
Kiitos ja anteeks!

Ps. Kärryn vetoon löytyy sopiva kulkuneuvo ja mua ei ole kovin hankala houkutella mukaan uusiin juttuihin...

Päivämäärä:   7.3.13 18:09:32

Ai niin offaritkin lukevat tätä. Tervetuloa MiksEi.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.3.13 18:13:51

Kurnau, enää ei saa mennä jäälle!!

Myös mun horoskooppi ei tiennyt mistään mitään tai sitten olen syntynyt ihan väärien tähtien alla :D Jotkut kohdat tosiaan osuvat hyvin, mutta suurimmaksi osaksi eivät.

Ihan jäätävä tuuli ulkona! Hrrrrrr.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 18:14:15

Tervetuloa MiksEi :) kyllä tänne uskaltaa kirjotella, ei me kauhiasten pureskella :p

Hmm mä oon jo muutamaan otteeseen hakannu päätäni seinään tän mun opiskelun kans ja kattelinki jo et mitä kaikkee ratsastuksenohjaajan koulutukseen vaaditaan... mut taas rapsahti muutama opintopiste joten kai tää tästä :)

Päivämäärä:   7.3.13 18:26:41

Tervetuloa MiksEI (miksari), kuulostatpa kivalta!

Oon metsästänyt koiralle kuukauden talutushihnaa joka täyttäis kaikki tarvittavat kriteerit, mut ei oo oikein löytynyt. Eilen tein sitten epätoivoisen ratkaisun ja ostin semmonsen "no ihan ok" hihnan, voi sentään.
Tänään tai huomenna pitäisi lähteä metsästään tuparilahjaa lauantaita varten, toivottavasti onni on suosiollinen!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   7.3.13 18:28:32

Haahahah, sorruin lukemaan ton astro-saagan höpöskoopin leijonasta. :D Kyllähän siitä osin itsensä tunnistaa, mutta että hoikkakin pitäisi vielä olla. ;) Ehkä mun on sit vaan todettava, että tästä lähtien mä olen sit höpöskoopiltanikin panda. Jännää tossa oli se, että noi yhteensopivuudet ja -sopimattomuudet muiden höpöskooppihahmojen kanssa on aina joka paikassa samat, ja mä olen osan todennut/todistanut käytännössä melko paikkansapitäviksi. :) Ja ei, en niihin niin paljon usko, että potentiaaliselta ensimmäisenä höpöskooppia kysyisin.

(Mulla ei taaskaan ole ollut moneen päivään olevinaan mitään sanottavaa, mut miksi (????) mä taas löydän itseni kirjoittamassa nimenomaan höpöskoopeista?)

Päivämäärä:   7.3.13 18:31:31

Tuo hiippariukko on niiiin puistattava, hyijyijyi! http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030716754993_uu.shtml

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 18:35:17

Pauke, toi on kyl puistattava. Mahtais ol melkone slaagi jos heräis siihe et sun sänkys vieres on joku tuntematon tyyppi...

Päivämäärä:   7.3.13 18:39:40

En pauke päässyt jäälle asti, rannassa kävin. Tuo merikadun kaivarin kanuuna veti taas puoleensa, vaikken tänään ostanut juuri mitään.

On kauheaa metsästää mitään tiettyä lahjaa, juuri silloin mitään sopivaa ei löydy.

Päivämäärä:   7.3.13 18:40:57

ONNEKS mulla on koira jolta ei taatusti jäis vainuamatta että täälä kämpässä ois joku muukin meidän lisäksi, saati että pääsis hiljaa hiipparoimaan avaimilla sisään.

Mut onhan toi nyt niin kammottavaa, kun ois turvallisin mielin menossa nukkumaan ja jossain vaatekomerossa/saunassa piilottelisikin mies joka vain odottaa että nukahtais. Saan kylmiä väreitä tästä ajattelusta :D

Päivämäärä:   7.3.13 19:08:18

Iltoja sinkkulaan:)!
Viikon työt tehty ja tälle päivää jo talliltakin kotiin tultu.
Íhanuus, huomenna vapaa ja viikonloppu samaan pakettiin:)!
Teretulemast nuorimies!
Missähän ne kaikki nelikymppiset?
Ainoot taitaa olla KESSU ja Uki, jotka tolle lukemalle yltää....
Tosin ei taida naisiakaan kovin montaa tolle kynnykselle olla, Tirliäkään ei voi enää laskea.....

Päivämäärä:   7.3.13 19:14:30

Pauke, minkälaista talutushihnaa yritit etsiä? Älä unohda, että täällä olis yks valjasseppä, joka ehkä osais auttaa. Tosin tekstiilitaluttimia mie en tee, mutta nahasta syntyy melkein mitä vaan...

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   7.3.13 19:24:26

Home sweet home, ette kyl usko miten toi ajaminen väsyttää. MiksEi teretulemas, täällä niitä heppaleidejä on.:)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   7.3.13 19:31:26

Kiitti tervetulotoivotuksista, hauska huomata et porukkaan pääsee helposti uudet mukaan. =) Ai niiin, miksei toi mun säpo-osote näy ainakaan mulle?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 19:35:15

Voisko jostain ostaa motivaatiota ja energiaa?

Mites Kessun ajomatka sujus? :)

Päivämäärä:   7.3.13 19:39:56

Hahhahhah, olipas paskamonsterilla ikävä lenkki ku mutsi laitto kuonokopan ja oho, loppu se mussuttaminen siihen :D

No, itku pitkästä ilosta, olihan niitä mukava sitten kotona purkaa niitä paskaan tökittyjä jeesusteippiviritelmiä irti kopasta :p

Teretulemast Miksei, kyllä tänne mahtuu :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.3.13 19:40:00

Yöllä oli ihan persuskeli, päivällä olis jo voinut pyörällä ajaa, no ei nyt sentään.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.3.13 19:41:09

Ei helkuta, pitää raahautua punkkaan, öitä.

Päivämäärä:   7.3.13 20:23:56

KESSUlla rankka reissu takana, hyvää yötä:)!
Ei sullekaan ois pahitteeksi unikaveri ja saunanlämmittäjä, kun kotiin palaat, tietty kera valmiin ruuan;)....

Päivämäärä:   7.3.13 20:32:47

Yöt vaan Kessulle, hyvä että reissu sujui kommelluksitta :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   7.3.13 20:43:17

Mäkin haluun... Unikaverin/lämmittäjän:) Maate pitäs panna ittekin kun huomenna pitäs vielä jaksaa nousta 4.00.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 20:46:49

Apuva!! No nyt tuli viestii et haluunko lähtee teelle huomenna, iik

Päivämäärä:   7.3.13 20:49:48

Uki, mulla on kaks, en meinaa mahtua ite enää sänkyyn ollenkaan, haluutko toisen? Tyttöjä ovat molemmat mutta karvasia :p

Min, mä niin myötäelän tota sun bilehirmusinkkuelämää :D Kun et sä ees tarvi mitään prinssiä vielä ku oot niin nuori, mut toi on kyllä kivaa että noita ehdokkaita näköjään ainakin pölähtelee, niin pitääkin :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 20:52:45

No ku mutta ku.... mä olin lukemas fysiikan tenttiin... emmä ollu henkisest valmistautunu siihen et kesken hajoamislain tulee treffipyyntö

Päivämäärä:   7.3.13 20:54:36

:D Lue siinä sitte :p Onnistuu varmaan tooosi hyvin ;) Kai sä vastasit sille heti?

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   7.3.13 20:59:53

kyl tuota NIINOO pittää varroo kun se on HÄRKÄ @!#$

Päivämäärä:   7.3.13 21:01:39

No Uki sit liikekannalle, harvemmin ovelta kukaan hakee;)!!!

Päivämäärä:   7.3.13 21:02:15

Voi min miten hauskaa aikaa sulla onkaan! Nauti ^^

Mullekin kelpaa sängynlämmittäjä, ei se saunakaan pahitteeks ois.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   7.3.13 21:06:07

Mission: En ny aivan tota tarkoittanu... Onhan mullakin toi vauva tuolla jonka kanssa saa taistella tilasta sänkyssä:) Piste: Mut jos kuiteski joku joskus joku päivä tulis oven taakse?

Päivämäärä:   7.3.13 21:11:24

Ai niin Niina, en tiedä onko edes olemassa semmosta hihnaa mitä hain, oisin siis halunnut mustan, pehmeänahkaisen ja pyöreän nahkahihnan messinkilukolla ja vielä mielellään monitoimitaluttimena. Muistin just eilen et sulta ois moinen varmasti onnistunut, mutta toi vanha nahkahihna alkaa jo olemaan niin repaleinen ja saan siitä haavoja sormiini niin jouduin tyytymään vähän kiireellisempään vaihtoehtoon.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 21:15:05

No huijui, huomenna 9.30 teelle :D maltankohan mä nukkuu

Päivämäärä:   7.3.13 21:23:29

pauke, mä en enää viitsi kaupasta tommosia ostella. Tilaan teetettyinä. Hintaa tulee, mutta on ne sen arvosiakin.

min, tuskin maltat :D Aika aikasin treffit!

Päivämäärä:   7.3.13 21:27:14

Uki, prosentuaalinen mahdollisuus siihen, että se oikea hakee sut ovelta, on häviävän pieni:).
Jos meinaa ennen arkkua jonkun löytää, on pakko liikkua....

Päivämäärä:   7.3.13 21:27:36

pauke -> ok, eipä mulla oo oikein muita kuin noita valjasnahkoja vaan, niin en ehkä olis sellaista pehmeää pystynyt tekemäänkään. Mutta valjasseppälinjan aikaiselta kaverilta olis varmaan onnistunut tuollainenkin, sen nettisivuilla (http://www.kaulapannat.net) näytti olevan sekä pyöreäksiommeltuja pehmonahkahihnoja että monitoimitaluttimia, niin varmaan olis tilauksesta onnistunut niiden yhdistelmäkin :)

Päivämäärä:   7.3.13 21:31:46

Mulla on tuolta nimenomaiselta tekijältä hihnat ja pantoja, ei noiden pehmonahkojen jälkeen vaan kykene enää mitään muuta käyttämään :D Designdogilta on sitten lisää pantoja ja hihnoja, ja kun nuo molemmat on niin laadukkaita ja tekevät ihan mitä vaan mieleen voi ikinä juolahtaa niin muita en enää käytä. Samoin koirien takkien tekijä on luottotyyppi, toinen koira ei edes suostu pitämään muita kuin tämän tekijän takkeja :D

Päivämäärä:   7.3.13 21:32:40

http://www.youtube.com/watch?v=dPM83ExiA

Sori, tää ei lähtenyt edellisen mukana, vaikka ois pitänyt...:)!!!!

Päivämäärä:   7.3.13 21:41:29

Mä oon vaan niin tarkka niiden hihnojen kanssa, et haluan päästä ensin hypistelemään ja tunnustelemaan niitä et onko ne oikean tuntoisia mun kätösiini... :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 21:47:44

Missi, pakko pitää aamutreffit ku mul on tentti päivällä ja miehellä reissu mikkeliin :)

Mä tykkäisin tilata koirille hienoja pantoja joissa ois kaikkia hienoja yksityiskohtia mut ei ne näkyis kuitenkaan niitte karvojen alt :D

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   7.3.13 22:13:14

Hehei.

Mites sinkkulan asukeilla menee?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   7.3.13 22:24:49

Iltaa pitkästä aikaa, viimein taas nettiyhteys toimii. Tulin just saunasta ja pakkohan se oli yks saunasiideri ottaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 22:58:05

Heippa är, hoo sekä muut lyhyet ja ytimekkäät. Iltaa myös pitkänimisille, missä ikinä lymyilettekään :)

MiksEipä kirjoitti esimerkillisen esittelyn. Asiallisen informatiivinen pläjäys, silti samalla viehättävä ja söötti, mutta ei homolla tavalla :) Noin sitä hypätään remmiin. Tervetuloa!

kurnau, tutut frouvat ovat kaivarin kanuunaa kehuneet, se on siis käymisen arvoinen paikka? Olet tosin tainut jo napata parhaat päältä.

Ukin täytyy kyllä kertoa ensin missä postilaatikkonsa asuu. Ei sinne ovelle muuten kukaan eksy. Sitten kannattaa vielä kertoa, mitä aikoo eksyneille sieluille tarjoilla. Siis jos kaapista löytyy muutakin kuin koirankeksejä ja luurankoja.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:04:47

iltoja kansalaiset. (:

hei ja tervetuloa MiksE! (:

Päivämäärä:   7.3.13 23:05:19

No Uki nyt pystynee tarjoamaan muutakin kuin koirankeksejä;).
Onhan se meidän luottoapotti...;).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.3.13 23:05:48

Iltaa äR, H ja ruoste :)

Nyt ei kyllä keksi mitään järkevää sanottavaa joten mitä kuuluu? Hurjia suunnitelmia viikonlopuks?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.3.13 23:11:38

hurjat suunnitelmat olis lauantaiksi, ei malta millään odottaa! päästään kaverin kanssa piiiitkästä aikaan miesjahtiin, kun ollaan jälleen taas samaan aikaan sinkkuja. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.3.13 23:12:44

Uskon, että apotilla on ehtymätön öylättivarasto, mutta muutakin herkkua kannattaisi harkita. Onko Uki kätevä emänt.. siis isäntä, saatko leivottua tarvittaessa pikaisen piirakan, jos yllätysvieraita tulee?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.