Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 210

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.3.13 23:06:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=884849&t=884849

Ai mä vai? Uskallanko? Olinko eka?

Re: Sinkkujen topic 210

Päivämäärä:   5.3.13 23:08:34

Pitäs jotain ruuan tyyppistä vissiin kehittää. Tai ehkei ihan ruokaa, mut jotain. En tiiä mitä. Ei jaksais leipää ku syön sitä niin paljon tällee ku ei ruokita töissä päivisin :p

Tirli, ihanaa :) Onnea!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.3.13 23:09:36

Alkoi myös kiinnostaa, millainen paukkeen koiran rusettityyli oikein on?

Älä kuitenkaan Tirli sinkkulaa hylkää, sitä paitsi annat meille muille toivoa.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 23:11:01

Näköjään ehdit. Vai että livisti se kessu jonnekin. Kova se on muita patistelemaan, vaikka itsekin luikkii karkuun kun pitäis nainen tavata. x)

Onnea Tirlille. Toi kuulostaa jo sen verran lupaavalta, että nyt mäkin uskallan onnitella. :) Meinaatkos nyt sitten häippästä täältä, vai mikä on tilanne ton suhteen?

Päivämäärä:   5.3.13 23:14:39

Minski, joo vähän näyttäs olevan tommonen kuvio tolla Kessulla, ihan sama tuli itelläkin mieleen... ;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.3.13 23:14:40

Voi mahtavaa Tirli, niin vihreä kateudesta! :) Mutta silti vilpittömän iloinen!

Kurnau, no siis kun koira on musta uros, niin tyrkyllä ois paljon pinkkejä pitsiröyhelöitä tai sitte mustia perusjuttuja. Haluaisin tuolle jonku hienon sinisen, tai jonku joka erottuu ja ois samalla juhlallinen :D
Voi olla että päädyn ostamaan silkkinauhaa ja kietasen siitä rusetin kaulaan, mut tutustun eka sinne kanashoppiin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.3.13 23:18:03

M_R: saattaa jäädä vähemmälle täällä notkuminen, kun on niin mukavaa tekemistä irl. Ainakin viikonloppuisin. Mutta en kai mä osaa olla tätä avaamatta, kun muuten netissä pyörin. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 23:25:52

Mission: Aijaa, no mut elämä on valintoja. Mä juttelin joskus yhden naisen kanssa treffeistä ja se tilitti semmosesta miehestä jonka piti aina pestä pyykkiä, imuroida tai käydä saunassa just silloin, kun olis ollu aika treffailla. Eihän se juttu tietysti mihinkään edennyt, mutta oli kyllä sitkeä nainen kun jaksoi sitä piirittää. :p

Tirli: No hyvä, ei täällä mun mielestä tarvi välttämättä olla sinkku, et tänne voi kirjoitella. Voihan sitä silti turista sinkkuudesta tai ihan muuten vaan. Mut se on oikein, että menee sitten viikonloput vähän muissa merkeissä. :)

Päivämäärä:   5.3.13 23:37:09

Minski, toiset naiset saattaa ymmärtää yskän jo ihan ensimmäisestä vihjeestä jos pyykit kiinnostaa enemmän kuin treffit :D

Ihanaa että näitä vanhoja Houseja tulee uusintana, varmaan tulee taas ens yönä mun uniin :D Taidan olla ihan pimee, kuka kehittää fiksaation Housesta... :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 23:39:00

Hurraahuudot ja onnentoivotukset Tirlille! :) Luot toivoa sinkkulaan.

Jäin lueskelemaan sennulan kutumusatopaa. Kykeneekö joku oikeasti muhinoimaan Dannyn ja Armin tahtiin?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 23:43:42

Mission, kelpais mullekin :P Siis ellei olisi niin törppö. Ja kuikelo.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 23:46:07

Mission: No juu, mutta joskus tossakin on vaan ihan oikeasti kyse siitä, että miehellä tai naisella on jotain pelkotiloja, eikä uskalleta käydä treffeillä. Monet kokee noi tilanteet niin stressaavina tai jotenkin pelottavina ja sit sen takia keksitään jotain tollasia syitä, et vois edes jotenkin perääntyä ja selittää käytöstään. En mäkään treffaamisesta suoranaisesti nauti, mutta se on vähän semmonen tapa mikä pitää vaan käydä monesti läpi. Toisille toikin on niin paljon helpompaa.

Houset on kyllä hyviä. Harmi et nekin on jo tullu kateltua ja uusia ei enää tule. Mä kyllä kattelin siitä sitä olivia wildea, nam nam. x)

ruoste: Jaa meinaatkos koota jonkun kutukokoelman itelles valmiiksi kesää varten jo. xD Mulla ei oo kyll mitään kutumusiikkeja ollu koskaan. Mieluusti ihan vaan ne äänet mitä naisesta lähtee. Ne on kuin musiikkia korville. :)

Päivämäärä:   5.3.13 23:48:00

Miksi Mission tosiaan kaikista tv-fiktion tyypeistä juuri House?

Päivämäärä:   5.3.13 23:51:44

Taitaa kanashopissa ne pannat olla liian tyyriitä, kun niin harvoin semmosta tulis sit pidettyy (:

Nyt hyvää yötä sinkuille! Tiedättekö muuten, rakki on kehittänyt oikein mukavan tavan käydä piilottamassa päivän aikana luunsa minun tyynylleni, tätä on jatkunut jo noin viikon. Veeri faniiii...

Päivämäärä:   5.3.13 23:53:29

Ei House oo törppö! Sehän on nero :)

kurnau, en mä tiiä, se on ihan loistava, älykkyys vetoaa, vaik sit oliski vähä v-mäinen, ja eihän toi ees oo kovin paha kun kaikki näkee sen läpi kuitenkin... Siin on vaan jotain. Ja on se charmanttikin. Ja britti...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 00:02:40

Heh, nyt vasta luin tosta lihasten kireydestä ja valmentajan tarjouksesta. Melko reilua, etten jopa sanoisi heh heh. x)

Hyvää yötä pauke:lle :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 00:16:07

Kaikilla meillä on salaiset paheemme. House taitaa olla paha pienimmästä päästä.

Minski, kesäksi? Miten niin kesäksi? Onko kesä sinkkujen kutuaikaa? Eikö muulloin saa hempeillä? Mulla on jo soundtrack ja luulin, että muillakin on o.O Musiikki on joskus hyvä tunnelmanluoja. Sopivan fiiliksen tultua saavutetuksi taustalla soivaa musiikkia ei kyllä enää huomaakaan.

Päivämäärä:   6.3.13 00:19:53

Öitä pauke :)

Minski, jep, aina joskus joku yrittää sentään vähän tarjota jotain huumoriviritystä, melkein, heh heh :D

Kutumusiikkia... Moni musiikki kyllä nimenomaan virittää aika hyvin, mutta eipä sitä siinä niin enää sitten huomaakaan. Joskus on kyllä kivaa, etenkin jos sen musan on onnistunu valitsemaan niin hyvin et se mätsää sihen syntyneeseen tunnelmaankin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 00:23:39

ruoste: No toki muutoinkin saa kutea, mut kesällähän sitä perinteisesti eniten peittoja heilutellaan kun hormoonit hyrrää, aurinko lämmittää ja vaatteet vähenee. Niin ja jotkut hommaa sen kesäkissan tai kollin.

Toi on kyllä kans yks pointti, että taustallehan noi pitää jäädä, koska muuten ne häiritsee keskittymistä. Yleensä noi biisit on vaan jotenkin niin korneja ja paljon mieluummin mä naista siinä kuuntelen. Jotenkin siinä sulkeutuu paremmin muu maailma ympäriltä, kun ei ole mitään taustahälyä. Mitäs sun soittolistalle muuten sit oikein kuuluu?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 00:27:56

Mission: No niinpä, taitaa joku olla hieronnan tarpeessa. =)

Ai sullekin merkkaa toi musiikki. No joo ehkä joku biisi voi olla todella osuvakin, mut jotenkin se pitäis olla spontaania sitten. Jotenkin sellanen tuntuu vieraalta, että ihan vartavasten laitetaan jotain soimaan ja virittelemään tunnelmaa. Ehkä joku kiva ambientti vois toimia.

Päivämäärä:   6.3.13 00:36:45

Jaha, tää vaatii romaanin, hetkinen... Vai meettekste nukkumaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 00:38:15

En mä ainakaan viel menny nukkumaan. Rupesin kattomaan pasilaa ja menin peiton alle känny kourassa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 00:51:33

"ihan vartavasten laitetaan jotain soimaan ja virittelemään tunnelmaa."
Ei ei ei se noin saa mennä, toi on jo laskelmointia. Kana ennen munaa. Olet kahden ihanan daamin kanssa, laitat hyvää musaa soimaan. Lirkuttelet ja hempeilet, daamin pupillit laajenevat --> laitat vielä parempaa musaa soimaan. Se tunnelma kyllä virittyy ihan itsestään, mutta sitä voi joskus vähän avittaa ;)

Joku tällainen menee kyllä reippaasti kornin puolelle mutta esim. tämä saa kyllä... emt, sukkikset repeilemään.

Ja siis musiikkihan on ihan äärimmäisen tärkeää ihan joka tilanteessa. O.O Hiljaisuus on kaunista, mutta pitkän päälle kidutusta. Musiikki kuuluu niin aamuun kun myöhäiseen iltaankin, suruun, iloon, euforiaan, väsymykseen. Hyvin valittu levy vahvistaa kuunteluhetkellä koettuja tunteita tai voi vaimentaa niitä. Joskus tekee mieli rypeä itsesäälissä tai surussa ja silloin täytyy valita hyllystä joku ranteet auki-levy, joskus taas tekee mieli kuunnella kepeän piristävää musaa, jotta fiilis paranisi. Se, ett' kaksi muuten toisistaan pitävää ihmistä jakaa edes suurin piirtein samanlaisen musamaun, edes osittain, on kovin kaunis asia. Jos molemmilla sattuu olemaan samanlaisia mieltymyksiä kesäillan musiikin suhteen, tai kutumusan... Taivas.

Päivämäärä:   6.3.13 00:52:31

Okei. Eli.

Yleistetään vähän, miehet on visuaalisia, naiset enemmänkin tarvii tunnetta. Sen takia naiset monesti tykkäävät edes osan aikaa fiilistellä silmät kiinni, keskittyä pelkkään tunnetilaan sekä fyysiseen tuntemukseen.

Musiikki virittää hyvin tiettyyn tunnelmaan, varmaan kaikkein parhaiten toimii oikein kunnon volalla, esimerkiks konsertissa, jossa tulee mielettömän hyvää musiikkia kaikki aistit täyteen, lattian kautta koko kroppaan. Siinä kohtaa alkaa olla jo hyvä painautua miestä vasten ja imeä sitä fiilistä itsensä täyteen. Se odottaminen ja latautuminen, puoliruokaa...

Ite tykkään mahtipontisesta ja surumielisestä musiikista, vähän semmosesta "kielletty rakkaus", kaipuu, kaiho, mystiikka...

http://www.youtube.com/watch?v=V_eOmvM-4zc
http://www.youtube.com/watch?v=r0EVEXX9kpk

No sitten toi ambient, tai joku kaunis trance vois tosiaan taustalla toimia hyvin ylläpitämässä sitä semmosta fiilistä. Ei se häiritse, ja jos oikeesti on saanut vaikka molemmat viritettyä samaan tunnelmaan niin kyllä se voi melkein buustina toimia vielä lisänä. Mulle uppois noista toi jälkimmäinen ihan mainiosti, tai joku muu vastaava musa, ei kyllä enää liian kovalla välttämättä.

Eipä se silti välttämättä toimi koska miehiä ei välttämättä saa pysymään tossa samassa vireessä kun ne siirtyy aika usein johonkin omaan vireeseensä. Ite oon ollut kokevinani että nainen ehkä on moniulotteisempi noiden vireiden kanssa, jos mieheltä löytyy kolme tai hyvällä tsägällä neljä niin naiselta kymmenen ;)

Miesten toi visuaalisuus on muuten omiaan myös luomaan lisää ulkonäköpaineita naisille, ei riitä että näyttäis hyvältä arjessa kun pitäis näyttää prinsessalta sängyssäkin, naiselle riittäis et mies käyttäytyis sen prinssin tavoin sängyssä... ;)

Päivämäärä:   6.3.13 00:54:34

ruoste, nyt taidettiin haastaa toi Minskin sänky-kapula -yhdistelmä aika rajoille :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 01:01:40

Hahaha, mun piti lukea ihan kahteen kertaan toi ruosteen viestin alku ennen kuin ymmärsin, ettei siinä puhuta kahden naisen kanssa olemisesta, vaan kahdestaan yhden kanssa. :D :D

Mut toki oikea biisi ja musiikki yleensäkin virittää tunnelmaa. Mä oon ehkä vaan tottunu enemmän sellaseen spontaaniin otteeseen, ettei siinä mitään tiettyjä virittely biisejä soi taustalla. Enkä mä oo koskaan sellasia kaivannu naisen virittelyyn. Eikä kukaan nainen oo laittanu mitään soimaan tai edes puhunut koko asiasta.

Mä jotenkin keskityn tossa niin täysillä naiseen, etten osaa kaivata musiikkia. Lähinnä sitä kaipaa joskus sitten siinä, kun maataan raukeina jälkihehkuilla ja nappaan naisen kainaloon. Siihen sopis hyvinkin joku tunnelmallinen musiikki. :)

Päivämäärä:   6.3.13 01:11:24

Sul on Minski ihan vääränlaisia naisia ollu, ei ihme ettei oo ollu jäädäkseen ;)

Ruoste, toi on muuten oikeesti tosi tärkeetä. Ite en jotenkin nykyään niin hirveesti enää jaksa kuunnella musiikkia kun mä tosiaan sit yleensä aina kuuntelen sitä, ja fiilistelen, ei siin vaa mee mikä tahansa taustalla... Mut silti oon olevinaan vielä jonkun verran kuitenkin musiikki-ihminen, ja musamaku pitää kyllä ehdottomasti olla ainakin osittain kohdillaan. En mä vois olla ihmisen kanssa joka kuuntelis pelkkää kotimaista iskelmää, ei kertakaikkiaan oo mun ihminen, tuskin sielultaankaan jos musamaultaankaan ei ole. Eriäväisyyksiä voi olla, tottakai, mutta lomittain niiden makujen täytyy mennä, jos vaikka löytäisin miehen joka ite kuuntelee rokkia ja kaikkea mahdollista metallia, ja inhoais teknoa, no problem, sieltä rokin ja pehmometallin maastosta löytyis varmasti yhteistä kaistaa. Mun ei tarttis ymmärtää sen hooseeörmyheviä eikä sen tarttis ymmärtää mun tiestoja.

Mut jos musamaut ei kohtaa lainkaan, en usko että ajatusmaailmakaan oikeasti kohtaa kovina syvällisellä tasolla. Semmonen kokemus mul vaan on, no can do.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 01:18:01

Hahaha, no ei kait se sentään tosta taustamusiikista oo ollu kiinni. :D Mut ei oo kyllä kukaan edes puhunu mistään taustamusiikeista, et tarvis niillä tunnelmia virittää. Kyllä ne on ihan tämmöset perinteiset katseiden kohtaamiset ja sellanen intohimoinen kosketus yms. jutut millä toi tunnelma on syntynyt. Jotkut naiset itse kehittelee epävarmuuksissaan noita ulkonäkökomplekseja. En mä oo ainakaan keneltäkään mitään täydellistä kroppaa vaatinut. Kyllä se on vaan seksikästä kun nainen on rohkea, itsevarma ja estoton, vaikkei oliskaan maailman timmein kroppa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 01:26:18

Tirsk Minski, toiveajattelua :D

Eipä kutumusiikki ole asia, josta hirveästi puhuttaisiin ("hei beibi, laitetaanko Apulantaa soimaan?" Toosi romanttista). Joskus on kyllä pahoitelu, ettei tarjolla ollut parempaa musiikkia. Se nyt oli siinä vaiheesa pienin murhe.

Allekirjoitan tuon Missionin kuvaileman tunteen ja fiiliksen kautta kokemisen. Elämä ilman tunnetta ei ole elämää laisinkaan. Sen täytyy tuntua oikealta, mitä ikinä "se" onkaan. Tosta viretilojen lukumäärästä en sano mitään, mulla niitä on varmaan sata, mutta en taida olla kovin hyvä lukemaan miesten viretiloja. Minusta ne ovat vähän on-off ;P

Päivämäärä:   6.3.13 01:26:48

Eihän se siitä tarvitsemisesta ookaan kiinni, vaan siitä että joskus se voi olla kivaakin, ja siis nimenomaan siinä voi käydä niin että se musiikki kun on sattumalta oikeaan aikaan oikeassa paikassa katalyyttinä niin se toimii itsekseen, virittyminen on spontaania. Ei se niin toimikaan että hei, laitetaas kutumusaa soimaan :D Siihen voi jopa ehdollistua väärälläkin tavalla silloin, vertaa aiemmat juttelut siitä miten jotkut käyttävät hellyyttä ainoastaan välineenä seksiin jolloin hellyydestäkin tulee vastenmielistä...

Noita ulkonäköjuttuja tarkoitin vähän yleisesti, mullahan tietenkään ei ole mitään komplekseja... :D Ei vaan, kompleksi on ehkä väärä sana mutta onkohan sellaista nuorta naista olemassakaan joka ei jonkinlaisen koulun joutuisi käymään tossakin asiassa ennekuin johonkin ikään mennessä epävarmuudet ulkonäöstä alkaa hälvetä...

"Kyllä se on vaan seksikästä kun nainen on rohkea, itsevarma ja estoton, vaikkei oliskaan maailman timmein kroppa." Ja täähän on varmaan ihan oletus tietenkin aina uuden kumppanin kanssa ensi kerrasta lähtien? :p Hmm, estoton... Kaipa kaikilla on estoja? Ja nimenomaan seksiin liittyviä myös? Luulisin ainakin, pakkohan niitä on olla jokaisella ihmisellä.

Päivämäärä:   6.3.13 01:30:26

ruoste, word!

Ja joo, sata lienee lähempänä kuin kymmenen... ;)

Oispa makeeta löytää semmonen mies jolla olis ihan samanlaiset viritykset, molemmilla radio kokoajan samassa aallonpituudessa... Siis ainakin sängyssä. No, sieltä sängystä ei sitten kyllä varmaan tarttis lähteä enää ees töihin, ehkä kauppaan joskus :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 01:37:04

ruoste: Älä nyt murskaa mun unelmia. Mä tietysti kuvittelin heti sut ja missionin mun kanssa makuuhuoneeseen jonkun herkän tunnelmanvirittäjän soidessa taustalla. :D :D

Niin ja siis ihan teille molemmille vielä tosta, että toki musiikki voi olla erittäin toimivaakin, mutta harvemmin se tuurilla osuu kohdalleen. Kyllä siinä pitää tarkotuksella jo vähän viritellä tunnelmaa, enkä mä oo oikein semmosia osannu kaipailla. Eikä kukaan oo sellasia ehdottanut edes. En tiedä sitten onko teille jotenkin normaalia enemmän merkitystä tolla asialla ja laitteletteko biisejä soimaan. Mulle riittää ainakin se nainen siinä tilanteessa, vaikka toki sitä voi joskus jotain lisämausteita kuten vaikka kynttilänvaloa siihen viritellä.

Niin ja ei se itsevarmuus varmaan ihan alussa ole tapissaan, mut kyllä se aika nopeasti pitäis kehittyä. En mä ainakaan siinä tollasia mieti, vaan annan tunteen viedä. Eikä siitä mitään oikein tuliskaan muuten, koska epävarma mies ei oikein naisia sytytä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 01:46:41

Niin ja mitä tulee tohon aallonpituuteen sängyssä, niin pitäähän sitä säädellä ainakin vähän kohilleen, että alkaa löytymään ne oikeat taajuudet mistä toinen parhaiten syttyy. Niitä kertyy tietty jatkuvasti lisää, jos on innokas säätelemään radiota kohdalleen ja kohtahan siinä on pitkä rivi hyviä asemia mitä voi varioida ja pistää soimaan. :D

Mahtaako sitten olla kovinkaan yleistä tollanen missä naisestakin tuntuu, että kyllä tässä ollaan nyt niin täydellisesti samalla aallonpituudella. Vai onko se vaan niin, että eri miehet kuuntelee eri kanavia ja osa aikamoisen taustakohinan saattelemana, mut harva osaa virittää kaikki asemat naisen radiosta. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 01:49:28

Mä olen aikaisemmin jo ajatellut, että meillä taitaa olla jonkinlainen ménage à trois täällä öisin meneillään, ja nyt kiitos Minskin oman kuvitelman en taida päästä tästä ajatuksesta eroon :P

Ei sitä näköjään pysty selittämään, tai sitten Vesa ei vaan tajuu. Ei siinä ole tuurilla mitään tekemistä asian kanssa kun hyvä, tunnelmaan sopiva levy laitetaan pyörimään. Ehkä me Mission olimmekin väärässä noiden miesten vireiden osalta, jos kerran musan osuminen kohdalleen onkin noin vaikeaa...?
Ja ei, ei mulla ainakaan ole tapana laittaa mitään erityisiä biisejä tai levyjä tietyssä tilanteessa soimaan. Tilanne ja musavalinta ruokkivat ja johdattelevat toinen toisiaan, siis parhaimmillaan.

Päivämäärä:   6.3.13 01:49:44

Ai Minskillä olis kimppasysteemit vaan mielessä, justiinsa :D Lainaan Ruostetta: "Tirsk Minski, toiveajattelua :D "

En usko että sillä on ainakaan itellä mitenkään normaalia enemmän merkitystä, mutta ainakin joskus se musiikki on kivaakin.

"Niin ja ei se itsevarmuus varmaan ihan alussa ole tapissaan, mut kyllä se aika nopeasti pitäis kehittyä." Täysin riippuvaista luottamuksesta, kuinka nopeasti luottamus toiseen syntyy.

"En mä ainakaan siinä tollasia mieti, vaan annan tunteen viedä. Eikä siitä mitään oikein tuliskaan muuten, koska epävarma mies ei oikein naisia sytytä."

Niin se pitäiskin olla, antaa tunteen viedä. Epävarma mies ei sytytä naista, se on totta, mutta siinä ei kannata sekoittaa kahta asiaa keskenään. Toinen on se, että on epävarma siitä mitä pitäisi tehdä ja miten pitäisi naiseen koskea ja pitäiskö vai eikö ja pitääkö nyt näyttää kaikki temput ja niin edelleen. Toinen taas on luonnollista, kyllä sen saa huomata jos miestäkin vähän jännittää, täysin inhimillistä. Tärkeintä on kosketus ja kuunteleminen. Jos on tarpeeksi itsevarmuutta toisen kuunteluun ja tunnusteluun, se riittää. Ei miestenkään tarvii olla yli-ihmisiä :)

Päivämäärä:   6.3.13 01:52:04

Ruoste, sä olit ehkä oikeessa alunperinkin, miesten vire on yksinkertainen. Siinä on vaan on ja off :D

Joka muuten tuottaa ongelmia helpostikin, johtaa näihin "kulta anna vähän" helikopteriesityksiin, sitten ihmetellään kun ei nainen enää anna :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 01:59:08

Nii en tiedä sitten. Ehkä mä oon tossa asiassa jotenkin yksinkertainen, mutta eipä ole koskaan tullut omasta tai muiden puolesta ajateltua musiikkia noin kiinteänä osana seksiä. Enemmän ehkä sitten sitä edeltävää oleskelua ja iltaa yleensä.

Ehkä omalta osaltaan spontaani läheisyyskin pitää semmosta sopivaa virettä yllä muutenkin ja jos sekin jää usein ihan vaan siihen, niin jospa sekin toimii jotenkin tunnelmaan virittävänä tekijänä. Kaikki vaan on jotenkin toiminut melkein kuin ajatus.

Niin ja älkääs nyt vielä tyrmätkö tota ideaa. Tossahan vois olla aineksia vaikka mihin. *pohtii lisää* x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 01:59:20

Kyllä minä tahtoisin uskoa, että miehet yrittävät kuunnella ja löytää naisen taajuuden sen sijaan, että lähettäisivät vain itse sitkeästi sitä yhtä ja samaa signaalia. Naisten lähetys taas on niin vahva, että olettavat kyllä miehen löytävän taajuudelle itsestään. Jos ei onnistu, ei sitten. On tietenkin täysin mahdollista, että tässä on kyse niin suurista AM/FM-eroista, ettei yhteistä taajuutta tule koskaan löytämään. Itse on ole koskaan törmännyt mieheen, joka olisi läheskään samalla aaltopituudella. Jatketaan etsimistä, mitäpä muutakaan radioamatööri voisi tehdä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 02:05:50

Ainahan tossa jonkinlaista mukautumista tapahtuu ihan itsestäänkin. Toki mäkin olen tietoinen mm. valaistuksen ja musiikin tunnelmaa virittävästä vaikutuksesta, mutta niitä ei vaan tule ajateltua niin kovin tietoisesti. Lähinnä silloin kun telkkarissa pyörii joku tappajahai tai nainen haluaa koko ajan touhuta niin pimeässä, ettei siellä nää mitään. :D :D

Päivämäärä:   6.3.13 02:09:00

On sillä Minskillä itseluottamus (-riittoisuus) kohdillaan kun kuvittelee selviytyvänsä kahdesta... ;) Ainoo vaan että tän tytsin vireet ei kyllä ihan futaa tommosiin, joudut ettimään jonkun muun siihen mun tilalle ;)

Läheisyyden pitää nimenomaan jäädä vaan läheisyyteen useinkin. Vaikka se nyt porttiteoriaan uppookin niin läheisyydellä on ihan oma arvonsa.

Jos kaikki toimii kuin ajatus niin ehkä sä Minski ootkin nainen? :D

Tää nainen tarvii ainakin syvällisen miehen sänkyyn. Jos nyt joka kerran ei tarvitse olla mitään sielujen vaellusta loputtoman syvässä runollisessa avaruudessa, niin kuitenkin, myös sitä sielukkuutta tarvitaan ihan ehdottomasti.

Ruoste, mä oon kyllä törmännyt miehiin jotka on pitkään olleet aika samalla aaltopituudella, monin tavoin. Mutta niille tapahtuu sitten jotain ja ne ei enää ole. Menevät vaihtelemaan niitä radioasemien paikkoja ja kun ite löydän sekunnissa uuden radio rockin aallot niin eksyvät jonnekin kiss-fm:lle, onkos sitäkään enää ees olemassa :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 02:11:31

Antaa tunteen viedä + toimii kuin ajatus = optimaalinen tilanne. :)

Tappajahai + kynttilänvalo = ei paras mahdollinen tilanne.

Mihin niitä valoja tarvitaan? Miksi pitää nähdä? Kyllä tuntoaistin ja tunteen pitäisi riittää :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 02:12:48

Niin ja vielä sekin, että mä en ole koskaan ollut pihtaavan naisen kanssa. Jotenkin vissiin käynyt tuuri, kun ei kukaa ole valitellut päänsärkyä tai mitään ja tekevät itsekin niin usein aloitteita, ettei voi tosiaankaan valittaa. Jotenkin olen ollut yleisesti niin tyytyväinen, ettei siinä ole senkään takia varmaan tullut mieleen musiikki.

Päivämäärä:   6.3.13 02:13:06

"tai nainen haluaa koko ajan touhuta niin pimeässä, ettei siellä nää mitään. :D :D"

Mä muuten niiiiin haluisin joskus kokeilla semmosessa pimeydessä missä oikeesti ei nää mitään, siis ei edes sentin päässä olevaa toisen nenää, ei yhtään mitään! Olis ihan sairaan siistiä, yks aisti suljettu kokonaan pois :)

Muuten toi valaistus... Ihan tosi kirkas valo ei oikein toimi, tunnelmavalaistus on hyvä, vähän pitää olla hämärää ja hämyistä. Ei siks ettei näkis mitään, mutta se luo tunnelmaa... Tai ihan pimeetä muuten ja sitten olis vaan lepattavat kynttilänvalot vähän kauempana...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 02:17:22

Lucky bastard.

"Jos kaikki toimii kuin ajatus niin ehkä sä Minski ootkin nainen?"
Tätä mäkin olen epäillyt, tyyppi on ihan liian analyyttinen ja perillä naisen mielen koukeroista ollakseen mies... Meitä on kusetettu.

Huomaatko? Tytöt tykkäävät sokkoleikeistä, siksi pimeässä :) Kun yksi aisti riistetään, muut vahvistuvat.

Päivämäärä:   6.3.13 02:21:06

Ruoste, meidän pitää pokata kaksoset :D Täytyy soittaa gerardille että järjestää itselleen kasoisveljen :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 02:22:57

ruoste: No koska se on kiihottavaa, kun näkee naisen ja muista et miehet on visuaalisia olentoja. :p Ei mua toki pimeyskään joskus haittaa, mut mieluusti niin että näkee jonkin verran. Liian valoisakaan ei oo hyvä.

Mission: Mä oon kokeillu ihan säkkipimeessä ja olihan se aika erikoista ja hyvääkin. Nainen oli ainakin ihan fiiliksissä siitä. Tohon pitää vaan vähän treenailla, että menee kortsu paikoilleen siellä pimeessäkin. :D

Niin ja totta kai itseluottamus pitää olla kohdallaan ton verran, että menis vaikka kaks naista kerralla. xD

Mä luulen et mua on auttanut aika paljon se, että mulla on aika paljon sellaisia "naista innostavia" mieltymyksiä, kuten mulle on joskus sanottu. Yleensä miesten ja naisen mieltymyksissä on ikävää klappia, et kait mä sitten ton valossa oon nainen, kun noi on osuneet niin hyvin naisten puolelle. :D

Päivämäärä:   6.3.13 02:29:51

John Cleese juuri ilmoitti Canalilla elokuvassa että "väitän, että ilman seksiä, naimista, panemista, rakastelua, ei yhtään kaunokirjallista kirjaa olisi koskaan kirjoitettu." Puhui vaikutteista kaunokirjallisuudessa.

Toi on muuten hyvin Minski jos et oo koskaan törmännyt pihtaaviin naisiin ja ite olit muistaakseni aina valmiina? Mistä ihmeestä sä oot saanu ne kaikki naiset itelles jotka on aina valmiina...

Ja miten tää yhtälö nyt edelleen on mulle mysteeri, hyvä sängyssä (ainakin uskoo niin;)), hyvä kuuntelemaan naista, seksi toimii, ei pihtaavia naisia, kaikki sujuu kuin itsestään, ei koskaan riitele, ja mitä kaikkea nyt vielä, niin MIHIN ihmeeseen nää sun suhteet on kaatuneet? Sano nyt edes joku esimerkki, muu kuin se petturi... Tää epäyhtälö on niin omituinen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 02:30:46

ruoste: Joo tiedän kyllä ton, että naiset tykkää usein pimeestä tai vähintäänkin todella hämärästä. On ne valot niin monta kertaa käyty vartavasten sammuttamassa. :p

Ai nyt te ette enää usko edes niihin mun kuviini. Vai olinko mä sittenkin niin naisen näköinen niissäkin. :D

Päivämäärä:   6.3.13 02:34:39

Väärennettyjä kuvia :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 02:42:57

Mission: No tietenkään noi kaikki hyvät asiat ei oo mahtuneet kaikkiin suhteisiin. On mulla yksi todella riitaisakin suhde ollut. Ja totta kai niitä huonoja juttuja muutenkin. Yleisesti ottaen suhteet ei oo kaatuneet, mutta olen vaan erinäisistä syistä todennut, ettei se tuu kestämään vaikka vielä nyt meniskin ihan hyvin. Eipä sellaista kannata siis jatkaa, enkä mielestäni ole mitenkään kranttukaan. Se jokin vaan puuttuu tai on jotain ylitsepääsemättömiä asioita. Seksi on kuitenkin toiminut aina ja sen kanssa on sitten ollut kai tuuria, kun on noita osunut kohdalle jotka ei koskaan pihtaa. Tai mistäs mä tietysti varmaksi tiedän vaikka olisivat valehdelleetkin tosta toimivuudesta, mut ei oo ainakaan siltä vaikuttanut.

Päivämäärä:   6.3.13 02:52:15

Toisaalta sä olet seurustellut enimmäkseen niin lyhyitä aikoja, se "pihtaaminen" syystä tai toisesta yleensä astuu kuvioon ehkä vasta myöhemmin...

Kyllä se tuuri melkoista osaa näyttelee noissa kuvioissa. Mun tuuri on päättänyt pitää mua sinkkuna jo jonkun aikaa :D En mä ainakaan mielestäni ihan niin kranttukaan ole... ;) Tielle on osunut kiinnostavia ja kiinnostuneitakin tyyppejä, ja niillä kaikilla on ollut yksi aika huono piirre. Ovat prkle varattuja :D Oon vissiin joku varattujen magneetti... :/ Mut siinä kohtaa oon kyllä aika kranttu :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 03:01:12

Joo no tietysti toikin varmasti selittää asiaa, mutta en mä sitä toimivuutta tietysti tohon pihtaamiseen perusta pelkästään, vaan ihan siihen mitä on sanottu. Ja huonothan jää siihen yhteen kertaan monesti. Mulla ei oo jääny koskaan yhteen kertaan. Enkä mä tässä mitään todistele. Itse kysyit ja yritän keskustella. Vaikea tämmöstä on sanoin todistellakaan, se pitäis näyttää. :D No vitsi vitsi.

Mut tuuria tarvittais joo. En mäkään toivo kuin ihan perusjuttuja mielestäni. En kuitenkaan halua jäädä sellaiseen ihan kivaan ja ihan toimivaan suhteeseen ihan kiva tytön kanssa. Kyllä siinä pitäis olla sitä jotain. Se voi kyllä olla, ettei sitä mun tuurilla koskaan löydykään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 03:07:12

Minä olen myös tähän mennessä ollut sitä mieltä, ettei sellaista juttua kannatta jatkaa, jossa asiat muuten olisivat kunnossa mutta ei näe yhteistä tulevaisuutta toisen kanssa. Sääli sinänsä, sillä tämän takia lienee jäänyt monta hyvää kokemusta kokematta ja monta kaunista tunnetta tuntematta. Ei se aika kai hukkaan olisi mennyt. Yksin menee. En silti sano, että huono tai tuhoon tuomittu suhde olisi parempi kuin ei suhdetta lainkaan, minähän olen päinvastoin suuri sinkkuuden puolestapuhuja. Se mystinen "se jokin" on kuitenkin asia, joka saa tekemään suuria päätöksiä mitättömiltäkin tuntuvien seikkojen perusteella.

Alkaa olla akku lopussa, taidan napata pehmokoalan kainaloon ja painua pimeään. Hyvää yötä levottomat sielut, siskot ja veljet :)

P.s. Tuon suhteen saakin Mission olla vähän kranttu. Sormus ei kaunista ketään. Mä sanon aina kun nirsoksi kutsuvat, että I'm not picky, I'm tricky. En ole kranttu, mutta ei ole helppoa löytää muottiin sopivaa tyyppiä. Tässä toisessa muotinpuolikkaassa se vika on, ei niissä miesehdokkaissa, siksi en nirsoksi tunnustaudu :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.3.13 03:30:10

ruoste: No niinpä, olisinhan minäkin voinut noita pitkitellä ja kokea varmaan paljon hyviäkin asioita niissä vielä, mutta mun mielestä toi on väärin sitä toistakin kohtaan, jos se tunteekin olevansa nyt sellaisessa suhteessa jossa on sitä jotain. Suhdetta pitkittämällä toi tilanne pahenee vaan ja rikkoo enemmän. Vaikka toi onkin ihan hanurista olla se "kuule, meidän pitäis vähän puhua" mies. Aina tosta seuraa sydänsuruja ja noi on niitä paikkoja joihin ei haluais koskaan joutua, mutta niitä vaan tulee aina joskus vastaan ja ne on pakko kohdata parhaansa mukaan.

Nyt kun mä oon täällä sitten kertoillu keskustelun lomassa kaikenlaista itsestäni ja yrittänyt kuvailla noita juttuja, niin nyt ei varmaan kannata täällä naamaansa enää näyttää ollenkaan. Sen verran noistakin on jo varmaan tehty sellaisia tulkintoja mitä en ole tarkoittanut tai yrittänyt mitenkään tuputtaa mielikuvaa jostain ihmemiehestä. Viisainta kait mennä nukkumaan vaikkei väsytäkään. Öitä

Päivämäärä:   6.3.13 03:30:56

Näytös, näytös! :D En mä tiedä riittäiskö semmonen näyttäminenkään, pitäis kokeilla :p

Ei kaikki löydä koskaan mitään elämänkumppania. Sielunkumppanista puhumattakaan. Eikä sitä voi päättää löytävänsä vain löytämisen halusta. Tän ikäisenä ei viitsi lähteä kokeilemaankaan yhtä helposti kuin nuorempana, koska tietää jo aika hyvin mitä haluaa ja mitä ei. Ei sillä että kaikki ihmiset voisi tuomita joksikin ensinäkemältä, mutta turhaa sellaistakaan on toivoa että ehkä tuo olisikin täysin toisenlainen kun siihen vaan tutustuu, kuin miltä se vaikuttaa. Ja ne kemiat, ne kemiat... niiden aihiot on kyllä olemassa jos on ollakseen, täysin tyhjään niitä ei kyllä ilmaannu avarakatseisuudellakaan.

"Kyllä siinä pitäis olla sitä jotain. "

"Se mystinen "se jokin" on kuitenkin asia, joka saa tekemään suuria päätöksiä mitättömiltäkin tuntuvien seikkojen perusteella."

Nimenomaan. Mystisen "sen jonkin" metsästyksessä kuluu koko nuoruus varmaan... Mutta ilmankaan ei voi elää, tai siis voi, yksin, muttei jonkun kanssa.

Tuosta muotista... Varmaan jokainen kokee olevansa erilainen kuin muut. Itse olen lähes varma silti, että en ole kovin tavallinen. Tai toisaalta olen ihan tavallinen tyttö, mutta sitten taas toisaalta en kyllä yhtään samanlainen kuin muut "tavalliset". Siitä on tietyissä asioissa etua, tietyissä haittaa. Kuten olen joskus sanonut, en ole sellainen kaunotar johon ihmiset lumoutuvat ensinäkemältä, vaikka varmaan ihan söpö olenkin. Mutta sitten taas monet jotka tutustuvat yhtään paremmin, pitävät minusta paljon, ihastuvat helposti, ja jos ovat ihastuneet, eivät halua päästää irti, jos päästävät, katuvat ja itkevät perään. Kaikenlaisia tunnustuksia olen ehtinyt kuulla tästäkin aiheesta... Tuo kai on se etu. Haitta on se, että taidan tarvita mielenlaadultaan liian spesifisen yksilön vastakappaleekseni, jotta itsekin kokisin etten halua päästää irti. Näkyy nykyään siinä että en jaksa enää persoonallani edes hurmata ihmisiä joista en usko olevan edes kokeilukappaleeksi... Eipä sillä että sitä sitä valinnanvaraa niin paljon olisi eksynyt tielle, varsinkaan nykyisin.

Ja nyt alkaa olla tämänkin aika sammua sänkyyn, ei tästä horinasta enää saa mitään selvää :D

Päivämäärä:   6.3.13 03:33:55

Ja nekin horinat meni jo harakoille kun ei enää kukaan ole lukemassa, öitä tosiaan vaan kaikille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.3.13 11:05:07

Huomenta...

Kuka pahuksen idiootti käski mun juoda eilen.......?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 11:45:33

Voi helkuta et on kiirus, ei enää peräsuoli riitä ja tänään viellä Kotkaan,ääh.

http://www.youtube.com/watch?v=uoaBjHYsDAg

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 13:13:19

Iltapäivää :)

"Leijona
Sinun on turha yrittää ketkuilla erään kanssa, jätä hänet nyt rauhaan. Tulossa on paljon ihanampia asioita, kunhan maltat hetken mielesi. Unohda menneet. "
No voihan ketku. Okei. Yritetään karistaa vanha henkinen painolasti hartioilta ja ottaa kaikki uusi avosylin vastaan \o/

Ihanista asioista puheen ollen; aurinko... :):):)

"...ihan hanurista olla se "kuule, meidän pitäis vähän puhua" mies..."
Ai että minä inhoan noita sanoja. Niiden jälkeen ei ole ikinä tapahtunut mitään hyvää.

"Nyt kun mä oon täällä sitten kertoillu keskustelun lomassa kaikenlaista itsestäni ja yrittänyt kuvailla noita juttuja, niin nyt ei varmaan kannata täällä naamaansa enää näyttää ollenkaan. Sen verran noistakin on jo varmaan tehty sellaisia tulkintoja mitä en ole tarkoittanut tai yrittänyt mitenkään tuputtaa mielikuvaa jostain ihmemiehestä."
Höpö höpö Minski :) Niihin toisten muodostamiin mielikuviin ja tulkintoihin ei kuitenkaan pysty loppujen lopuksi vaikuttamaan, ja kukapa omia huonoja puoliaan korostaisi.

Kyllähän me tiedämme, ettei ihmemiehiä ole olemassakaan, mutta se ei estä meitä haaveilemasta ja huokailemasta sellaisen perään :)

"Mystisen "sen jonkin" metsästyksessä kuluu koko nuoruus varmaan... Mutta ilmankaan ei voi elää, tai siis voi, yksin, muttei jonkun kanssa."
Niinpä. Tämäkin jakaa varmasti ihmiset kahteen kastiin (vähintään), koska on ihmisiä, jotka eivät pysty olemaan yksin ja sitten näitä meikäläisiä, jotka eivät pysty olemaan huonossa suhteessa. Huonolla tarkoitan nyt sellaista, jossa "se jokin" loistaa poissaolollaan. "Se jokin" taitaa myös olla häilyvä käsite ja tulkitsijastaan riippuvainen. Toisille tuntuu riittävän vähempikin, kun taas jotkut odottavat sitä polvet ja aivot pehmentävää tunnetta ja sielunkumppanuutta.

Päivämäärä:   6.3.13 16:22:31

Parisuhdeasiat on kummallisia. Pelkkää kemioiden ja kohtaloiden leikkiä :p Voisipa kemiaa ostaa kaupasta...

Olipa upea ilma pyöriä koirien kanssa pelloilla ja metsässä, hyvin ehdittiin täydessä auringonpaisteessa ja juuri ennen siellä nyt rymisevää myrskytuulta :) Haikeana vaan katselen kun lumi sulaa kovaa, huomiseksi jäätyy ja kaikki reitit on taas ah, niin ihanaa jäätä ja jäätynyttä röpelö, lenkkeile siellä sitten, paukkupakkasessa pohjoistuulessa.. Vihaan kevättä juuri tämän pelleilyn takia :/ Pitäis olla kunnon talvi (joulukuussa olikin, sitten meni pelleilyksi) noin neljä kuukautta, sitten viikossa sulaisi kaikki lumet ja olis ihan kuivaa ja mukavaa taas :) Sit voiski jo tulla syksy... :p

Parit kuvat jäi kännykkään, räpsräpsräpsräps ja aina jää kuitenkin yksi tai kaksi ihan hyvää :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.3.13 16:37:37

Moikkelis koikkelis! :p

Mulla oli tänään se satulantoppausoppilas, kun se ei viime viikolla päässyt. Niin vain onnistui ensikertalaiseltakin satulan toppaaminen, mutta taisi se olla oppilaan mielestä kuviteltua hankalampaa. Niin, no ei se nyt ihan helppoa olekaan. Oppilas oli kyllä hyvin ajan hermoilla, toi pitsaa tullessaan =D Nyt on sitten seuraavakin hiusremontti mulle tienattu, nyt kun vielä tietäs, että mitä tekis ja milloin. Ehkä ei nyt ihan lähiaikoina kuitenkaan, kun vastahan mie nää raidat otin. Mutta ehkä en kuitenkaan yhtä pitkää taukoa pidä kuin edellisellä kerralla (~30v)...

Täällä on ollut tänään lumimyrskypäivä, ja meidän pojat oli sen kunniaksi harrastaneet strippaamista kesken päivän :o Menin päiväheiniä antamaan, niin Toivon takki oli riisuttu ja rytätty aitauksen perukoille, ja tietenkin tallottu ihan märäksi. Etusoljet oli avattu, mutta loimivyöt oli vielä kiinni. Eipä kyllä ollut ekaa kertaa tämäkään Houdini asialla; se irtaantui tässä aiemmin talvella fullneck toppiksesta, jossa oli löydettäessä loimivöiden lisäksi myös ne etusoljet ja kaulakappaleenkin soljet kiinni...

Päivämäärä:   6.3.13 16:44:54

Tuntuu, että elinkelpoiseen suhteeseen vaaditaan valtavan paljon, sielunkumppanuus ja kemiat jo noin alkuasetelmaksi, ja sitten vielä isoimmat maalliset asiat kohdalleen. En ole myöskään osannut koskaan suhtautua suhteiluun niin, että jokin laimea kaveruus riittäisi pohjaksi, se on kaikki (no valtaosa jos ei kaikki) tai ei mitään. Vaikken sitten tiedä, jääkö tuosta mustavalkoisesta asenteesta mitään käteen.

Mutta kuten Tirlistäkin opimme, asiat voivat tapahtua nopeastikin, jos ovat tapahtuakseen.

Ruosteelta hyvin sanottu, että viretiloja on sata (satoja), eivätkä ne sielunkumppanitkaan voi olla aina samassa tilassa. Saati muut.

Ja uteliaille lukijoille saisi nyt tehdä juonipaljastuksen: ovat Mission ja Minski tavanneet, aikovatko tavata, ja jos ei niin, miksi ihmeessä?

Kessu the Kiireinen ehtii vielä muuttaa mielensä ennen sunnuntaita.

Päivämäärä:   6.3.13 16:55:14

Mie oon kyllä samaa mieltä tuosta, että Mission ja Minski ne yhteen soppii ja niin edelleen... :p Että kannattaisin myös tapaamista, turhaan vaan hukkaatte yhteistä aikaanne erillään... Ja sitten koko sinkkulan väki pitää kutsua häihin, ja sinne pitää sitten järjestää hyvät seuralaiset kaikille vielä siinä vaiheessa yksinäisille =D Joo!!!

Päivämäärä:   6.3.13 17:10:02

Vai niin :D

Ei olla koskaan tavattu Minskin kanssa, eikä pidetty muuta yhteyttä kuin täällä jutusteltu. Kerrataanpas nyt vielä sitten, ensinnäkin on tuossa välimatka, vaikkei se nyt hirmuisen hurja olekaan. Sitten on tuo lapsikysymys. Ja meikäläisen röökinpoltto. Ja väärään suuntaan ikäeroa :p Jos nuo on pikkuseikkoja, niin sitten olis tää ajankohta. Minski on monta kertaa sanonut ettei ole nyt valmis yhtään mihinkään, koska haluaa rauhassa toipua edellisestä suhteestaan petturinaikkoseen. JOS nyt jostain syystä jossain kohtaa Minskiä alkaa oikeasti kiinnostamaan ja siivet on paranneltu niin herra sitten ihan pyytää itse yhteystietoja minulta, sillä olen sen verran vanhanaikainen :P JOS näin joskus kävisi, saattaa olla että sellaiset ehkä ilmestyisi ruutuun ;) Ehkä... ;)

Sitäpaitsi, mähän olen kännipäissäni jo komentanut sen tänne muttei se tullut :p

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   6.3.13 18:37:39

Heppulei! Hyvää alku iltaa/kevättä kaikille. Täällä on nykyisin niin kova vauhti ettei setä meinaa peräs pysyä:)

Päivämäärä:   6.3.13 18:39:18

Kohta koiran kanssa keskustaan ja hakemaan kaveri tänne, ihanaa! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 19:01:11

Uki moro!! Paas vähän pökköä pesään, niin pysyt perässä. Long time, no Uki, mitäs teikäläiselle kuuluu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.3.13 19:45:36

Missäs Uki, meidän luostarin isäntä, on luurannut?
Kai sä tulet tyttäresi kanssa Messukeskukseen sunnuntaina?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   6.3.13 19:59:28

Olen muutaman viikon ollu töissä maan äärissä ( Turun ja Tampereen välimaastossa) ei ole paljon muuta kotona tehty kun nukuttu. Messukeskuksen reissusta oli likan kanssa puhetta mu ei ollu innostunu istumaan autossa Hesan reissua.

Päivämäärä:   6.3.13 20:05:01

Moi Uki :)

Huh, olipa järkevää nukkua päikkärit tohon väliin, varmaan tulee hyvin uni ens yönä ja sitte huomenna olis duunipäivä :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.3.13 20:51:27

Hei uki! :)

Ja huomenta taas uudestaan. Uskon vakaasti että elämä alkaa voittamaan. Mul oli unikaveri viime yön ja annoin numeroni hänel, ei ol kyl viel tullu viestii tms mut mut... olen kovin epäileväinen asian suhteen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 20:54:14

Tere Uki.:) Pitää minun isänä hyväksyä tyttären sulho. Mikäs siinä, pojulla oma hieno ravintola ja mulle ilmaset sapuskat.:) Miten se aika meneekin niin nopeesti.

Päivämäärä:   6.3.13 21:05:12

Ja mikäs olikaan KESSUn syy jäädä sunnuntaina pois Messarista?
Joku rimakauhuko?
Ethän sä nyt voi luistaa, kun olet niin montaa paikalle houkutellut!
Ja VARMASTI TULEN olet jo aikoja sitten luvannut.
Luvata ei pidä, jos ei lupaustaan lunasta:)!
Niitä elämän perusmottoja.....
Ei sillä, mä voin mennä sinne ihan kavereiden kanssa, siinä mielessä ei ole mikään pakko edes tavata.
Viihdyn ihan mainiosti siellä kavereiden kanssakin kisoja katsoen:).

Päivämäärä:   6.3.13 21:11:03

Noin, pikakauppa käyty ja möhnämunat metsästetty :) Samoin illan ruoka, pekonipatonkia... :p Sitte jos veis koirat lentämään tonne myrskyyn vähäks aikaa, pitää osata jotenkin sihdata etteivä pissaa päälle siellä korkeuksissa, tuskin jalat maata ehtii hipoa tolla tuulella :D

min, no onneks olkoon tai ehkä tai jotain :D Oliko kiva? Toivotaan että tulee viestiä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 21:16:53

Kylpäs Piste laitta mulle kalentertin tosi tiukalle. No kerkeen westernin katsomaan 14.00. ja sitten pitää taas mennä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.3.13 21:20:33

Missi, en nyt tiiä kannattaako toistaseks onnitella :) olihan se ihan mukava tyyppi, kovasti puhus et mennään lounaalle tai kahville joku päivä

Päivämäärä:   6.3.13 21:24:15

No niin!!
Tosimies ei sanaansa syö, hienoo KESSU:)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 21:31:56

No Piste, pussaan sinua suulle.=)

Päivämäärä:   6.3.13 21:35:15

;), antaa tulla vaan...jos uskallat:)........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 21:47:45

Kyllä minä uskallan ja kopata Pisteen syliin.:))) Minkä rotusia koiria Pistellä oli.?

Päivämäärä:   6.3.13 21:59:16

No, min, riittäähän meressä kalaa vaikkei siitä kuuluisikaan, tai voihan se ollakin että kuuluu :) Eipä auta kuin odotella... Millos sulla on seuraavaks bileet? :D

Hyvä Kessu! Pitäähän sun mennä piipahtamaan kun lupasit :)

Päivämäärä:   6.3.13 22:04:49

Rohkeus on hyvä ominaisuus (vaikkei itsessä aina ole, arvostan muissa).

Luostarielämä on jatkunut melkein katkottomasti ilman Ukiakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 22:15:10

Vähän haukata jotain ja Oulua kohti, yöllä ihan kiva ajaa kun liikennettä on vähän. Pyörällä kesällä siirtymät menee nopeemmin.:) No olen tähän syyllistynyt.:D

http://www.youtube.com/watch?v=si_e860hNaw

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.3.13 22:15:52

Missi, no tänään ois yhet bileet mut emmä nyt kyl jaksa... viikonloppuna on varmasti bileitä mut täytyy nyt kattoo. 21 päivä on pornobileet ja sinne olen varmasti menossa :p

Taputukset Kessulle :)

Päivämäärä:   6.3.13 22:16:06

No se nähdään;)...
Noi on tollasia pieniä, rottakoiria...
Yhtään tuholaiseläintä ei toisen jäljiltä jää henkiin, uros on aivan mahdoton pyytäjä ja tosi nopea. Hiipii lähemmäs ja hyökkää salamana.
Kissat saa olla rauhassa, mutta mikään muu ei....
On varsinainen rottarasisti!!!
Meidän tallilla ei ole niitä koskaan ollut, mutta jos jossakin vainun saa rotasta, niin aivan turhaa komentaa pois, olipa sitten jonkun kesyrotta tai villiversio. Henki lähtee joka tapauksessa...
Peto kokoisekseen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 22:24:01

Eli Pistellä on Jackrussia, nyt hyvät ööt, mää lähden köröttelemään.:)

Päivämäärä:   6.3.13 22:24:37

Huh!
Ouluun sellanen 600 km...
Oot sä tosissas et ajat tässä kelissä sinne saakka????
Aivan hirvee matka!!!!!!

Päivämäärä:   6.3.13 22:30:48

Kauhea keli. Ja pitkä matka. Mutta sunnuntaihin on vielä aikaa.:)

Päivämäärä:   6.3.13 22:38:28

Turvallista matkaa!
Aja varovarovasti:)!

Päivämäärä:   6.3.13 22:41:33

lentäen olisit jo perillä =D

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   6.3.13 22:52:19

Pitäisi rahtia maksaa lentokoneessa, mitenköhan tää onnistuu, ekaa kertaa viestiä puhelimella.

Päivämäärä:   6.3.13 22:58:53

Katselin nykäsohjelmaa, ja nyt olen puoli iltaa googlettanut, on kaikkien aikojen paras hyppääjä nykänen, schlierenzauer vai ammann. On mielenkiinnon kohde.

Myrsky tulee karmeista.

Pimeyshän saa sitä ajattelemaan, mitä muuten ei muistaisi lainkaan.

Päivämäärä:   6.3.13 23:03:17

Olikos Nykäsellä yhä plakkarissa jotain ennätyksiä voittojen suhteen, vai menikö joku rikkomaan ne tänä talvena?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 23:07:08

Pistähän Kessu sinkkulan tädeille viestiä kun olet perillä, niin lakkaamme huolehtimasta ja murehtimasta. Älä lähde tuulen matkaan :)

Luostarielämä on tosiaan jatkunut ilman apottiakin. Kevän tullen mustat kaavut toivottavasti vaihtuvat kevyempiin kolttuihin. Jospa sitä vähän säärtäkin näyttäisi joskus. Korkkarit on jo kaivettu kaapista, mutta vielä on turhan talvinen keli sipsutella syöjättären saapikkaissa.

Erehdyin piipahtamaan kaupassa pilkun jälkeen. Pysyin vahvana jäätelöaltaan kohdalla, B&J jäi hyllyyn. Matkaan tarttui vain Kingis, tai ehkä kaksi. Kassalla kävi kuitenkin köpelösti. Munahaukan silmät osuivat Lindtin täytesuklaamuniin viime hetkellä, enkä kiireessä ehtinyt edes empiä. En ole uskaltanut kaivaa niitä esiin laukusta.

Päivämäärä:   6.3.13 23:15:36

Lindtin täytesuklaamunia? Oliko ihan pakko, ruoste, jakaa tämäkin tieto?!!! Aaarggghh! :D

Röyh, just söin kaks noita maraboun möhniksiä... ;)

Meidänkin cittariin oli tulleet uuden B&J:t eikä pelkkä mainos niistä, mutta pysyin kovana siinä kohtaa vielä. Huomenna on työpäivä eli olis "virallisesti" terve eli syöpöttely pitää lopettaa. Mut jos viel viikonlopun... :p

Päivämäärä:   6.3.13 23:17:20

Näyttää onnistuvan, mitä ihmettä sulla on mukana??

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.3.13 23:19:40

mä en oo vieläkään nähny missään niitä möhnämunia.. vai enkö vaan tunnista, kun ei oo aikasemminkaan ollut niistä mitään tietoa..?

Päivämäärä:   6.3.13 23:27:40

pisteviiva, on niitä isoissa kaupoissa, pitää vaan tutkia tarkemmin karkkiosaston pääsiäismunaosio :)

Eih, katoin tänpäiväsen Greyn Anatomian ja itkuhan se pääsi... Aika takuuvarma itkettäjä :D Pillitä, Elli pillitä... :p

Päivämäärä:   6.3.13 23:29:49

Olenko ainoa, joka ei vieläkään innostu kausimunasta (tekisi kyllä mieli avata tuo chileläinen valkoviini, ehkä avaankin). Netin mukaan Mission nykänen on yhä kärki, muttei se ikuisesti siellä keiku. Sinänsä itävaltalaisiin verrattuina oli parempi, ettei nykäsellä paljoa joukkuemitaleja ole, vaikka hautamäki hetken komppasi. Itävallalla olisi kaksi olympiajoukkuetta.

Koitan tuon exän kanssa olla ilman mitään huolienergiaa, vähän kuin olisi ottanut jäämies Özlin kotiin sulamaan ja asustelemaan. 5000 vuotta tai 250 sukupolvea sitten aivokapasiteettikin oli jo sama, olisi se Özli oppinut ovikoodin ja sähkölieden.

Päivämäärä:   6.3.13 23:31:36

Tää menee tuutimaan.
Huomen taas viikon viimeinen työpäivä:).
Sit hevostelua kolme...
Hyvää yötä:)!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.3.13 23:33:50

Mission, onko ne sitten NIIIIN hyviä, että kannattaa testata? :D

pisteelle öitä! (:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.3.13 23:34:18

Very sorry, Mission.

"Löydä LINDOR ja nauti hetkestä, joka on vain sinun. Kuori hienointa Lindt-suklaata kätkee sisäänsä viettelevän pehmeän täytteen. Tunne kuinka LINDOR sulaa suussa, hellästi hyväillen kaikkia aistejasi antaen sinulle äärimmäisen suklaanautinnon."

Very, very sorry.

Tahtoisin tavata sen tyypin, joka on tuonkin kirjoittanut. Meillä voisi olla paljon yhteistä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.