Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 209

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 09:22:38

No minä sitten ja varmasti menee ristiin.:D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=882410&t=882410

Re: Sinkkujen topic 209

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 09:26:40

Kieltämättä olis hyvä hevostelu päivä, ei ole kuin -3, mut mut toi polven piru.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 12:00:11

Huåmenta ystäväjset!

Kieltämättä eilen oli aika jännä ajokeli, ohituskaista sai enimmiltä osin olla ihan rauhassa. Jännitävintä oli kuitenkin ajaa kaupungin läpi. Tähän mennessä olen hehkuttanut Turun leveitä katuja, mutta nyt tuntui siltä, ettei kahdelle kaistalle mahdu kuin puolitoista ajoneuvoa, jos se toinen on iso (ja röyhkeä). Nyt hoppa on kuitenkin turvallisesti haudattu lumikinokseen sisäpihalla ja meitsi luikkii paikasta toiseen jalan, kunnes on ihan pakko tas lähteä kuluttamaan teitä.

"Leijona
Rakkaus tekee sinusta omituisen, mutta siitä kannattaa pitää kiinni. Yritä aloittaa jokin asia alusta, osaathan sinä senkin. Rakkaus on nyt pääasia."
Rakkaus sitä, rakkaus tätä... Minä rakastan suklaata. Muita intohimoja ei ole ollut havaittavissa, vaikka uutta lempeä eilenkin lupailtiin. Pysytellään siis siinä :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   5.3.13 12:10:22

"Mielessäsi viriää jokin kiinnostava ajatus. Älä jätä sitä huomioitta, sillä se voi olla käänne johonkin aivan uuteen juttuun. Muutos elämään, kenties."

jaahans.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 12:13:35

Turkkuses on tullut paljon ajettua, kun broidi asu siinä Kupittaalla. Jeah mun valkosipulit on lähtenyt itämään, siitä se maajussin ura urkenee.:D Pahoja noi youtuben videot, kevättä kohti alkaa kuume nousemaan, mut erinlainen kuume kuin Missillä.:)
http://www.youtube.com/watch?v=BW-9TrrncCY&NR=1&feature=endscreen

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.3.13 14:54:59

Päivää sinkkulaan

Huomenna täytyy mennä kirjottamaan uuteen kämppään vuokrasoppari :) mut tänään bailabaila

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 15:02:46

Onko Min ny Turkkusessa vai Kuopiossa.? Nuoret ne jaksaa vaan bailata.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.3.13 15:09:21

Kuopios mut lähen kuitenki lounais-suomeen ens kuus vaik kämppä on täällä. En jaks alkaa raahaamaan ja sijottelemaan kaikkee vanhempien luo.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 15:17:49

Min okke, uus kämppä on Kuopiossa.:) Sitten komiat tuparit pystyyn.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 15:31:35

Morjensta sinkkulaan vaan. Vai täällä tehdään muuttoa. Mikäs min:n muuttamaan oikein saa? Jos saan kysyä.

Mä aloin huvikseni modailemaan vähän enemmänkin tätä foorumia, kun alkaa toi kirkkaamman ja tylsän ulkoasun möllöttäminen tympimään. En oikein osaa päättää millanen olis kiva, kun ei oo niin tota visuaalista silmää, että osais nähdä ton kokonaisuuden jo silloin kun alkaa sitä pikku hiljaa rakentamaan. Mut tämmönen nyt tällä hetkellä.

http://aijaa.com/bBcWzU

Jospa sitä tähän väliin söis lasagnettea. :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.3.13 15:44:16

Huomenta. Tai päivää, tai mikä lie :p

Kuka nilkki meni tilaamaan plussakelejä? @!#$ @!#$ @!#$. Nii. Muutan Alaskaan heti kun lottovoitto tulee, loppuu toi pelleily ton lunta-vettä-jäätä-lunta-vettä-jäätä kanssa. Prkl...

Haha, Minskin modailut :D Aika hieno, joskin ehkä vähän korni myös :p Mutta ehdottomasti yökyöpeli -teemaan sopiva :)

Haluuks joku tän kuumeen lainaan? Nimittäin viis hikilätäköistä sängyssä kun unet on ihan törkeen siistejä :D Kattelin eilen viimesenä ennen nukkumaanmenoa Housea, joten House tuli sit uniinkin, ei valittamista :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 15:50:43

Törö Minski, nappasin kaupasta kilon juustomötikän mukaan, jos huamen tekis lasgnea.:) No sitten otat Valtteriin yhteyttä ja teet ehdotuksen.:) Mut reunat on aika täynnä mainoksia, mistä servu elää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 15:57:45

Mission: Moro moro ja täällä ollaan ainakin vielä pari astetta pakkasen puolella. Aika kovasti vaan toi lämpötila heittelehtii.

Ja joo onhan toi vähän korni, mutta ainakin rauhallisempi ja neutraalimpi silmille. Ihan mukava toi hiukan erilainen asettelu, mut taustakuvaa ja väriä vois tietysti viilailla. Niin ja tota yläreunan väritystäkin. Jos nyt jaksaa.

Kessu: No mä voin kyllä ite muokkailla aika hyvin tätä sellaiseksi kuin mieli tekee. Panostan sitten enemmän jos tuntuu siltä. Ei tätä varmaan koskaan kaikkien silmää miellyttäväksi saa.

Päivämäärä:   5.3.13 16:23:20

Mä en oo huomannut tän olevan niin kauheen levoton silmille - paitsi nyt kun on ollut kuumeessa melkein viikon niin tommonen sininen ois kyllä ollut aika jees. Tai sitten ei, oisin vielä enemmän roikkunut täällä enkä levännyt aina kun silmät väsyny :D

Aamupäivän unissa sitten rakastuin johonkin tuntemattomaan tyyppiin joka oli olevinaan ihan täydellinen, yks mun parhaista kavereista sitten tunsi tämän tyypin ja kyselin siltä lisää niin se oli 19-vuotias :D Olin ihan rikki :D Oikeessa elämässä ei olis kyllä mitenään pystynyt olemaan niin nuori sen näkönen tyyppi et ehkä ei pelkoa että niin kävis oikeesti, ne kyllä erottaa aika äkkiä, vaipathan semmosilla on :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.3.13 16:23:46

Ostin tänään ekaa kertaa elämässäni Ben & Jerry's-jätskii, en ollu koskaan ennen ees maistanut. Virhe, suuri virhe. Tämähän on hyvää.....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.3.13 16:27:08

Minski, taloudellisista syistä vaihtuu kämppä

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 16:27:59

Älä Minski ole vaatimaton, sinulta se homma luonnistaa.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 16:32:53

Mission: Joo kyllähän siihen vähän niin kuin huomaamattaan tottuu, mutta sitten kun aikansa kattelee tollasta vähän rauhallisempaa väritystä, niin alkaa olla hankala palata vanhaan. Ja tosiaan tollanen valkoinen tausta kuivattaa silmiäkin nopeammin. Siksi lähdin vähän kokeilemaan josko tohon saisi jonkun rauhallisemman pohjan.

Mäkin näin muuten jotain unia, mutta pahus kun en muista enää mitään niistä. Aamulla vaan ihmettelin, että näinpäs minäkin vaihteeksi unta ja ei menny kauaa kun ei muistanu enää mitään. :p Ei siellä kyllä koskaan mitään naisia seikkaile joista vois tollee haaveilla. Sen verran kuitenkin muistan. Mut miten noi unet onkin naisilla monesti tollasia miehiin liittyviä. Mäki haluan naisia mun uniini. :D

pauke: Joo oon kanssa kuullu legendaa noista ja moni nainen on jäänyt heti ensipuraisusta ihan totaalisesti koukkuun. Mulla on kolmatta päivää avaamaton suklaalevy jääkaapissa. =)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.3.13 16:33:15

Jotenkin tulee täällä käydessä ja netissä ylipäätään suodatettua mainokset totaalipois. Jos joku kysyisi, mitä mainoksia saitilla oli esim. tänään, en yhtään tietäisi.

Enkä siis mitenkään inhoa mainoksia.

Päivämäärä:   5.3.13 16:42:41

Mä huomaan noi mainokset kyllä, sillein sivusilmällä, lähinnä sen teeman että miten ne vaihtuu sen mukaan mitä topikkeja lukee tai sivuja selaa. Sitten ne taas ei enää tule tajuntaan kunnes huomaan että aha, nyt tarjotaan lainaa ja viimeks kenkiä ja sitä ennen laihdutusvalmisteita :D

Minski, etsä sit oo syöny Ben&Jerrysiä? Ne on kyllä ihan sairaan hyviä jätskejä...

Kyllä mä huomaan että noissa unissa on aika paljon pyörimässä ne asiat mitkä on muutenkin jotenkin tapetilla, stressissä tulee duuniunia tai jotain muita ahdistavia, kuten vankilapakoja :p Nykyisin on aika paljon jostain kumman syystä noit miesunia ollu... House oli kyl niin hyvä että herätessäni mietin että ihan ilmiselvästi tarvii tota miesmakua jalostaa tonne vanhempien miesten suuntaan, ratkaisu taitaa olla siellä... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 16:55:11

Ois muuten aika kiva, jos foorumin tausta ja teema muuttuisi vuorokauden- ja vuodenajan mukaan. Valtteri hoi, enkeleillä ois toiveita :)

Suhtaudun ihan periaatteesta negativiisesti kaikkiin taustalla näkyviin mainoksiin, etenkin vilkkuviin, sillä tuputtaminen ärsyttää. Tuolta ei ainakaan osta mitään, ja tota lehteä en lue, sitäkään tuotetta en aio kokeilla.

pauke, osanottoni :D Mihin makuun tutustuit? Mun lemppareitani ovat chocolate fudge brownie ja cookie dough sekä näiden kahden risteytys half baked. Uusia makujakin pitäisi maistaa, mutta vielä en ole onneksi niihin kaupassa törmännyt.

minille onnea uuden kotikolon löytymisen johdosta :) Muutatko pienempään, isompaan, lähemmäs koulua vai jonnekin muualle?

Mission, mä voisin melkein ottaa sen sun kuumeen, jos se vaikka vauhdittaisi tätä oman taudin lähtemistä. Toista viikkoa nyt sellainen ärsyttävä pieni flunssa, ei lämpöä, mutta koko ajan selkäpiissä sellainen tunne, että kohta, ihan kohta nousee kuume. Mitään raskasta ei uskalla tehdä mutta paikallaanolo puuduttaa. Argh!

Pakko kai lähteä pyörähtämään kaupungilla, jotta veri lähtee kiertämään ja elimistö saa vähän happea. Halosella on kuulemma kesämekkoale, jospa kolttujen kokeileminen ja vaatevaraston päivittäminen saisi lopputalven tuntumaan vähän lyhyemmältä... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 16:57:37

Kessu: Aika nopeasti tollaset pyörittää kuka vaan, jos jaksaa vähän aikaa ihmetellä ja hakea. Mut jos kerran paljon jotain sivuja selailee, niin onhan toi ihan kiva et voi sitten tehdä siitä jotenkin itselleen paremmin sopivan.

Mission: Mainoksissahan on just sekin kun ne liikkuu, vilkkuu ja välkkyy niin että ihminen kiinnittää niihin huomiota. Ite oon tottunu suodattamaan ne pois ja nykyään ne häiritsee jos selailee jossain muualla ja niitä hyppii joka paikassa silmille.

Enkä oo muuten koskaan syöny Ben&Jerrysiä. Tykkään kyllä jäätelöstä enemmän kuin vaikka karkeista. Ne on hyviä ne jäätelö snickersit. :)

Nii kaipa noi unet on jotenkin ajankohtaisia ja liittyy monesti jotenkin elämään. Ehkä myös jonkinlainen tapa käsitellä tollasia asioita. Ehkä mä sitten teen ton aika hyvin hereillä, niin ei tuu noi asiat niin usein uniin kummittelemaan. :P Mut vai meinaat sä alkaa vanhempia miekkosia kattelemaan. Kessu on kohta helisemässä täälläkin... :D

Päivämäärä:   5.3.13 17:00:21

"Mun lemppareitani ovat chocolate fudge brownie ja cookie dough sekä näiden kahden risteytys half baked."

Yäääh, just niitä mitä en ainakaan osta :D En ymmärrä miksi jätskin sekaan pitää tunkea taikinaa ja keksejä ja muffinseja ja mitä vielä... Sen sijaan Strawberry cheesecake, mmmm... Macadamia -pähkinäjuttu, slurps...

Kyl mul varmaan tää jatkuu kuitenkin ärsyttävänä flunssana ja yskänä viel pari viikkoo sen kuumeen jälkeenkin ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 17:11:00

ruoste: No ainakin se vanha vihreä asettelu on poissa, mut olishan foorumeilla aina kiva jos vois valita edes muutamasta vaihtoehdosta mieleisensä teeman. Mainoksista tulee mulle kanssa vähän sellanen tuputtamisen meininki mistä en oikein tykkään. Sit jos mua kiinnostaa joku juttu, niin hankin kyllä itse siitä lisätietoa. Yleensä ainakin vaikka joskus joku mainos voikin onnistua tavoittamaan, jos on vaikka hyvä tarjous tms. koukku.

Hauska miten te taas haaveilette herkuista. Kohta on kaikilla hirveet varastot namia ja makaatte sokerihuuruissanne ähkyä valitellen. =)

Päivämäärä:   5.3.13 17:15:31

Mä hoidin herkkuvarastot täyteen jo viikko sitten kun tajusin tulevani kipeeks, eilen lekurireissulla sitten täydennystä ;) Saikku loppuu keskiviikon jälkeen joten sit pitäs loppua mässäilykin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 17:21:27

Eih, taas jotain makiapulla juttuja.:D Minski ja Missi on jo heittänyt läppää jonkun ajan, eiköhän teidän jo oikeesti olisi aika tavata livenä.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 17:23:25

No siis siihen jäätelöönhän pitää tunkea kaikkea mahdollista, kakkua, pullaa, taikinaa ja leivonnaisia, jotta se olisi ehtaa B&J-jädeä! Ei se mittään, enemmän herkkujädejä mulle... Mun puolesta saat syödä vaikka kaikki cheesecakejädet, se ei oikein maistunut mulle. Pähkinäklimpeistä en tykkää jädessä, ne ovat ihan turhia. Hasselpähkinäjäätelö taas on jotain ihan taivaallista, namnamnamnam... :P :P :P

Minski, Minski, Minski... Et tiedäkään, mistä olet jäänyt paitsi. Ekan kokeilun suosittelen suorittamaan toisen hooceeherkuttelijan seurassa. Jaettukin B&J-törppö on iso ilo :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 17:27:36

Sokeriherkuissa on muuten se hyvä/ huono puoli, että niistä ei tule ähkyä. Sokerikooma tulee sitä ennen... :X

Minä muuten pidin enemmän siitä vahasta vihreästä hooteestä. Tämä ruskea/ vaaleanpunainen on jotenkin kovin tyttömäinen :/

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   5.3.13 17:28:17

Jäätelöt. Niistä minäkin tiedän jotain... Ben&Jerryä en oo kyllä ostanu kuin muutaman kerran, kun ovat niin törkeän kalliita, mutta Lidlin B&J-korvikkeet on kanssa aika hyviä. Onneks nostivat kaikkien jäätelöiden hintoja sen sokeriveron takia, niin harvemmin tulee enää ostettua.

Ei ne mun mokkapalat kelvannu kenellekään, kun ei kukaan tullu hieromaan :( Onneks mobilat autto tällä kertaa.

Mutta Minski kuule; sulla kun on tuo homma hallussa, niin sitten kun sulla on seuraavan kerran tylsää ja tekemisen puutetta, niin voit varmaan tehdä sille mun ehkä-tulevalle-firmalle ne nettisivut..? :p

Päivämäärä:   5.3.13 17:30:40

Ainiin muuten, se mun "hiihto-opettaja" kun on toimittaja, niin kirjoittaa kuulemma seuraavaan pakinaansa otteita Hitlerin hiihtokoulusta :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 17:31:37

Jätetäänpäs lukematta toinen noista muuten-sanoista, turhaa toistoa.

Herkuista puheen ollen... Tänään täällä syntyy sitrunakiisseliä! Nam :) Mitä teillä syödään?

Päivämäärä:   5.3.13 17:32:50

Kessu :) Eihän me voida koska sitten ei voitais enää täällä jutustella ollenkaan kun tää on vaan sinkkuloille, mites te pärjäisitte ilman meitä? ;p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 17:33:13

Heh Minski mää tarviin kans.:) Niina mää olen hyvä hieroja, mut välimatkaa on perhanan paljon.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 17:41:06

Mission: Ai niin tosiaan, sä kävit jo tyhjentämässä paikallisen prisman. :D Mäkin korkkasin ton mun suklaalevyn ja huomasin, että ovat suurentaneet noita paloja varmaan kolminkertaisiksi verrattuna vanhaan. Onkohan tossa ideana se, että levy loppuu nopeammin ja pitää ostaa taas lisää. =)

ruoste: Hehe, no joo onhan noita kaikenlaisia herkkuja varmasti mitä vois mutustella, mut toisaalta nyt en oo ihan niin törkeässä kunnossakaan, kun en tiedä tollasten herkkujen olemassaolosta ainakaan omakohtaisten kokemusten kautta. :P

Ja mitä mulla on kokemuksia noista herkkujen jakamisista, niin siinä missä mä oon jostain yhteisestä karkkipussista syönyt ehkä viis karkkia leffan aikana, niin nainen on jo vetäny sen lopun pussin. :D Että noi ei kyllä mee ollenkaan tasan. Kerrankin ostin karkkipussin ja söin siitä vaan muutaman. Jätin sen sitten naisen luokse jemmaan, niin tämä sitten hiukan nolona tunnusti seuraavan kerran kun menin sen luokse, että oli karkkipussi kummitellut siellä kaapissa niin pahasti, että se oli jo mennyt parempiin suihin. Vaan minkähänlainen ilmestyskirjan peto olis nainen, jos joku olis käyny syömässä sen herkut. Uskaltaiskohan joskus kokeilla, vai jääköhän minskistä mitään jäljelle. :D :D

Niina: Muuten vaikka voisinkin, mutta ei mulla ole oikein tarvittavaa kokemusta ja visuaalista silmää nettisivujen tekemiseen. Osaan kyllä jonkin verran koodailla, mutta toi nyt on tollasta leikittelyä enemmänkin. Nykyään on kyllä aika hyviä pohjia tohonkin, jos ei mitään hirveän uniikkia tavoittele.

Niin ja sun olis pitäny kanssa laittaa johonkin lappu näkyville, että mokkapaloja tarjolla hierontaa vastaan. =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 17:53:51

Missi sinkkuja aina riittää.:) Eikä se tarkoita ettei kamuja oltaisi.:) Hienosti Minski kiersi minun kysymyksen, Missi ja Minski.:) Kuulostaa hyvältä ja Minski se nokka kohti Hesaa tai tulen keväällä hakemaan, penkille ei sitten saa pissiä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=fqjOAdtBf0U

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 17:58:00

Minä lähettäisin kyllä miehen rutjakkeen yön selkään, jopa myrskyn silmään hakemaan lisää mässyä, jos se mun namit karkkipäivänä olisi syönyt. :O Tai sitten se saisi leipoa mulle jotain heavenly herkkua korvaukseksi. Sitä en pistäsi ollenkaan pahakseni, jos mässypussi olisi kaapissa muuttunut vaikka suklaalevyksi.

Nyt riitti herkuista haaveilu. Pakko lähteä ulkoiluttamaan saappaita, seinät kaatuvat päälle :| Vauvakuumekin iski yllättäen, nimittäineläinvauvakuume. :3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 18:04:19

Kessu: Heh, no onhan tosta jo ennenkin puhuttu ja johan missioni kerkis vastaamaan, niin mitä sitä toistelemaan. :)

ruoste: Nimenomaan, vähän jotain tollasta mä ajattelinkin, että kyllä tulis naisenkin koneeseen kierroksia tossa tilanteessa. :D Mut toi on kyllä hyvä konsti ilahduttaa ja lepytellä naista, kun tuo sille jotain herkkua välillä. Vaikka aina sanotaan miten toi tehoaa miehiin, mutta kyllä noi toimii vähintään yhtä hyvin naisiinkin. :p

Päivämäärä:   5.3.13 18:15:21

Kessu, Minski on niin poikanen vielä, sitä pelottaa :p Aatteles kun se tulis tänne niin sen sinkkuelämäntapa loppuis siihen, naisia siellä ja naisia tuolla, jonkun kanssa ehkä pari kuukautta ja taas villi ja vapaa... Jotkut tykkää semmosesta enemmän. Paha ois ku jäiski niin koukkuun että ei sinkkuus enää kiinnostais ;)

Minski, joudutsä useinkin lepyttelemään naisia? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 18:19:36

Tepsiikö oikeasti, siis herkkujen tuominen? Mitäs jos mies on terveysintoilija ja on tarkka ruokavaliostaan, syö hirveitä määriä perusruokaa mutta on hyvin nirso herkkujen suhteen (=mikään ei kelpaa)? Mitäs tuollaiselle tyypille pitää/uskaltaa tarjota vai yrittäiskö suosiolla hurmata vähemmän nirson miehen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 18:47:26

Mission: Haha, vai että poikanen jota pelottaa. :D En mä oo ollenkaan ton tyylinen, että hyppisin kukasta kukkaan. Päin vastoin sitä on hämmästelty, kun ei mulle oo tollanen meininki kelvannut vaikka olis monesti ollut saumoja. Kyllä mä oon aina kun vaan mahdollista, niin yrittänyt rakentaa ihan kunnon suhdetta, mutta ei sitäkään voi pakottaa, enkä mä mitenkään epätoivoinen oo ton asian suhteen. Osaan kyllä olla yksinkin, mutta toki sitä hyvään koukkuun jäis ihan mieluusti. :)

Enkä oo muuten joutunut lepyttelemäänkään. Oikeastaan tääkin on sikäli erikoista, että oon ollut helposti vuodenkin suhteessa niin, ettei ole tarvinut riidellä kertaakaan mistään. Enemmän tossakin on ihmetelty sitä kuinka oon aina niin rauhallinen. Jopa siinä määrin, ettei mun tunnetiloista ja ajatuksista pääse oikein perille mua lukemalla.

Lähinnä oon siis ilahduttanut joskus jollain. Tai no ylipäätään aika monet naiset tuntuu hämmästelevän jo sitä, että joku mies leipoo ja laittaa niille ruokaa. Ehkä aamupalaa ilman mitään erillisiä pyyntöjä. Ei noissa mun mielestä ole mitään ihmeellistä. Musta on mukava tehdä joskus tollasia juttuja ja osoittaa vastavuoroisesti arvostusta naisen kokkailuille yms. jutuille.

ruoste: No joo, ei ehkä niinkään tohon lepyttelyyn, mutta ilahduttamiseen ainakin. Kyllä miehillekin herkut usein kelpaa, mut jos on joku tollanen tarkempi kaveri, niin silloinhan vois syöttää vaikka jotakin hyvää sisäfilettä tms. parempaa ruokaa.

Mut ehdottomasti hyvien ruokien kokkaustaidosta saa plussaa. Kenelle nyt ei hyvät sapuskat kelpais. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 18:56:47

Ketään ei voi suhteeseen pakottaa,mut taitaa Missilä ja Minskillä kemiat kohdata.:)

Päivämäärä:   5.3.13 19:13:06

Ehkä sua Minski saatetaan luulla jopa välinpitämättömäks ton ylenpalttisen rauhallisuuden vuoksi...

Kessu, ei sitä kemiaa silti välttämättä livenä ees olis, ei voi tietää... Ainaki noi plussapojot jäi saamatta kun mä en osaa kokata :D

Pitiki mennä lukemaan että mikä ihmeen "Eerika", en muistanut tuota lapsipolon nimeä... Iltelehden juttu oli jo niin järkyttävä, uutisissakin tuli lisää siitä. Hyi hitto, ihan hirvee olo tuli :(

Päivämäärä:   5.3.13 19:13:32

Mä otin sen half baked maun. Hyvää se kyllä on, tosin luulin että ne keksinmuruset olisivat kovia eikä semmosia littania lötköjä. Mutta alas neki meni, ei sillä ;)

Täälä koira kuunteli ihan ihmeissään Ruosteen linkittämää koiranpennun ulvontaa, tää reppana meni ihan huolestuneeksi ja pää kallellaan kuunteli.

Mun ruoanlaittotaidot ovat häpeäksi naissukupolvelle, osaan tehdä vain muutamia simppeleitä ruokia mut siinäpä ne. Eksä rakasti ruoanlaittoa ja teki kyllä ihan taivaallista ruokaa, mulla ei ollu hätäpäivää. Olin se keittiön kauhu ja vitsien kohde, mut sain mää aina salaatin tehdä.
Oon saanut semmosen jääkaappimagneetin jossa lukee et "Omistan keittiön koska se tuli talon mukana", ja asia kyllä kuvastaa ihan täydellisesti mun suhteeni keittiöön :D
Seuraava mieskin saa kyllä luvan olla semmonen joka tykkää tehä ruokaa.

Mullepa tulee huomena rakas kaveri kotikonnuilta yökyläileen, jee, jee jee!! :) Tää ilta onki mennyt siivotessa ja homma on vasta alkutekijöissään. Se huono puoli tässä on kun harvoin käy vieraita, et kämppä pääsee kauheeks lääväks kun ite täälä vaan hengaa.

Päivämäärä:   5.3.13 19:16:06

Mua oksettaa tuo Erikan tapaus. Jotain niin järkyttävää ettei osaa edes kuvitella et tuollaista oikeasti tapahtuu.

Päivämäärä:   5.3.13 19:19:33

Pauke, mulla hyppäs kaks koiraa nukkumasta tohon läppäriä ihmettelemään ja toinen melkein tukehtui unikuolaansa tullessaan niin vauhdilla kattomaan että mikä ihmeen ääni se tuommoinen :D

Päivämäärä:   5.3.13 19:25:01

Ja siistiä keliä sitten taas. Kunnolla plussaa huomiseks niin että kaikki lumi menee taas paskaks ja siihen loppuviikoks päälle kunnolla pakkasta ja tuulta et on oikein jäistä ja mukavaa taas liikkua. Just. Lottovoitto, missä olet!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.3.13 19:29:19

Helou sinkkulaan!
Hirvee työpäivä takana!
Tarvis hierontaa, ruokaa ja hyvää seuraa...
Tuli taas 11 h, huomenna sama homma. Tänään ei tallille jaksanu, huomen sit aikaisin töihin niin ehtii hevostelemaan inhimilliseen aikaan.
Ja kun vielä torstain jaksaa, jaksaa ja jaksaa, perjantai ja viikonloppu vapaa:)!!!
Noi aamuaikaiset lähdöt on rankkoja, mut kyllä se taas torstaina iloksi muuttuu, kun saa rauhas olla tallilla ja nukkua perjantaina pitkäääään!
Ai nii, sunnuntaina nähdään sit livenä, mut ketä sinkkulasta oli tulos?
KESSU on jo luvannut aikoja sitten, mut muita?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 19:30:33

Kessu: Ei sitä voi netin kautta sanoa. Korkeintaan että kaikki näyttää paperilla hyvältä. Käytäntö on niin eri juttu vielä vaikka tietysti hyvistä lähtökohdista on parempi lähteä liikenteeseen.

Mission: Sekin voi tietysti olla, mutta kyllä mä kuitenkin puhun enkä karkaa mihinkään, joten jos naisen mieltä joku asia askarruttaa niin aina voi kysyä ja jutella asiasta. Niin ja siitä läheisyydestäkin vois jo päätellä, että en mä välinpitämätön tai mitenkään etäinen normaalisti oo. Toi rauhallisuus nyt vaan on niin iso osa mun luonnetta, ettei sitä voi oikein poiskaan taikoa.

Niin ja en mä naisesta mitään kokkia toivo, mutta on se silti mukava bonus jos sattuu semmostakin osaamaan. Ihan niin kuin aika moni muukin semmonen arjen taito mistä on iloa tai apua elämään.

pauke: Heh, no kyllä mäkin aina sotken ja sählään välillä keittiössä, mutta kyllä sitä pikku hiljaa oppii kun jaksaa yrittää. :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 19:45:36

Iltaa!

Ollu vähän kiirus ilta, ku on joutunu päivystää (url=http://cdn.iwastesomuchtime.com/3320132304177.jpg]tätä ansaa :P Viel ei oo käyny flaksi... Toisaalta onko toi mikään ihme ku asuu näin syrjässä, eihän tääl kulje ees ketään ketä tohon vois langeta :/

Piste, mä oon tulos/menos la tai su.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 19:47:06

ja ketuikshan se linkitys meni :(

Otetaas uusiks... tätä ansaa

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 19:48:34

Minski ,rakkaus ei katso rajoja.:) Hopi nyt ukko, hoitamaan ja paijaamaan Missi kuntoon.:)

Päivämäärä:   5.3.13 19:50:11

Voi Jysse, ansan täytyy olla paljon, paljon herkullisempi :) Sokean saatat saada tuohon ansaan, et muita ;)

Päivämäärä:   5.3.13 19:52:08

Lauantaina olen keskemmällä Suomea, ja sunnuntaina tulen sieltä takaisin, en taida sittenkään keretä messuille. Olis ollut kyllä niin kivaa, mutta menen myöhään lauantai-iltana perheellisen kaverini luokse jota en ole nähnyt kohta kahteen vuoteen, enkä halua sieltä heti aamusta paukata matkoihini :)

Päivämäärä:   5.3.13 19:52:56

Huomaako jostain että imurointi ois seuraavana vuorossa.... :D mä vaan välttelen ja välttelen, voi miksi siitä täytyy kuulua niin saakelin iso ääni.

Päivämäärä:   5.3.13 19:57:23

Minski, pitää ajatella niin päin että tyhjälle kankaalle on hyvä maalata, meikäläinen esimerkiks on nopea oppimaan ihan mitä vaan, joten ei muuta kuin opettamaan ne lemppariruuat ihan kädestä pidellen niin eiköhän esimerkiks tämmönen onnettomampikin kokki aina kerran tai pari vuoteen keksi yllättää ;)

Jysse, et kai sä nyt semmosta kelpuuttais joka tykkää niissä hirvityksissä, joita kengiksi väittävät, kulkea :D

Päivämäärä:   5.3.13 20:01:09

Jysse, suosittelen sunnuntaita!!
Siellä on kaikkea muutakin äksöniä silloin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 20:11:53

Mission, siis daa noi stiflathan on kuuminta hottia :D Mun ansan lapussa lukee; "Ilmaista Ben & Jerry's jäätelöä"

Piste, mitäs siel on su ohjelmassa?

Päivämäärä:   5.3.13 20:14:47

Jysse, kannattaa myös mainita jätskin lisäks että hierontaaki on tarjolla, niin ryntäys on taattu!

Päivämäärä:   5.3.13 20:18:29

Jysse, no sillä ainakin saat ryntäyksen persettään levittäneistä sinkkulan herkkusuista :D Vähän isompi pahvilaatikko kannattaa varata ;)

Vitsit, meiän inbody-mittaus on siirtynyt toukokuulle, tässähän ehtii vielä parannella lukemia :)

Tommonen Hitlerin hiihtokoulu mikä Niinal on käynnissä ois aika kova sana... :p

Päivämäärä:   5.3.13 20:20:57

No Jysse, vaikka mitä!
Ennen ja jälkeen reiningin. Reining alkaa klo 14.00.
Ainakin poliisien ratsastusnäytös on just ennen reiningiä ja kaikkea muuta ap, käy tsekkaan ohjelma, löytyy googlesta.
Mä tulen varmaan ilman autoa, voi ottaa jotakin "janojuomaa", maanantaina töihin joskus puoliltapäivin...;).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 20:22:22

Iltoja jysselle. Taas se on niiden kuviensa kanssa vauhdissa. Varo nyt ettei piste mene ihan tilttiin. :D

Mission: Haha, jaa meinaat että musta vois olla opettamaan sua. =) Ihan normaaleja ja helppoja kotiruokia mäkin teen. Ei niissä oo mitään ihmeellistä ja kyllä niitä osaa jokainen tehdä, jos vaan jaksaa nähdä sen vaivan. Nytkin pistin makaronilaatikon uuniin. Ei paljoa helpompaa ruokaa vois olla. Yks mun lemppareista on kyllä kana aurajuusto kermakastikkeella. Kaveriksi tietty riisiä ja sit joku kiva salaatti. Ihan mielettömän hyvää kunhan ei pistä liikaa juustoa tai ylikypsennä kanaa semmoseksi sitkeäksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 20:28:44

Ei uggeja ja reinoja mukavampia popoja olekaan! Ihan sama miltä näyttävät, varpaat kiittävät. Mulla taitaa olla kaapissa aika lailla fifty/fifty naisellsiia, mutta verrattain epämukavia korkkareita ja piikkikorkosaappaita ja sitten lättäpohjaisia, pehmeitä kävelykenkiä, sekä reinoja tietenkin. Rumia, mutta ihania :)

Mä vielä funtsin noita messuja. Molempina päivinä olisi juttuja, jotka tahtoisin nähdä. Sunnuntaina olisi omatkin skabat, joihin en tosin vielä ole ilmoittautunut, sekä iltahommia. Funts funts.

Päivämäärä:   5.3.13 20:29:01

Nnngghhh... aurajuusto :/ Itseasiassa mkä tahansa juusto, yööök.

Meikäläisen kokkaustaidot on kyllä enempi tota paukkeen luokkaa, "keittiö tuli kämpän mukana" ;) Mut ihan tosi hyvä oon kyllä syömään kaikkea hyvää ruokaa, varsinkin kun mun nirsous keskittyy vain ja ainoastaan juustoon mut ihan mikä tahansa muu uppoo kyllä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 20:37:11

Mission, jouduin uhraamaan mun pahvilaatikko raketin tolle ansalle, mutta mitäpä sitä ei mies tekisi hyvän asian takia :D

Minski, jaa mää vai, mää mitään oo linkitelly :D Joo mä oon yrittäny vähän suodattaa noit, ku kerta tuli pisteelle niin luvattua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 20:39:38

Keittiötä oppii kummasti arvostamaan, kun sellaista ei ole. Nykyisessä kämpässäni "keittiö" on suunnilleen ikkunallinen reikä seinässä, laskutilaa ei ole ollenkaan eikä hyllyjä. Mikä kamalinta, pakastin puuttuu kokonaan. Tämä vaikeuttaa tietenkin jäätelön syömistä ja ruoan säilömistä. Tähän mennessä en ole asuntoja katsellessa kiinnittänyt keittiöön minkäänlaista huomiota, mutta seuraavassa kämpässäni on oltava kunnollinen keittiö (ja se kylpyamme!). Kaiholla muistelen neljän vuoden takaista kimppakämppää, jossa oli valtava keittiö valtavine ruokapöytineen. En minä silloinkaan hirveästi kokkaillut, mutta silti. Siihen oli kuitenkin mahdollisuus ja vieraita kehtasi kutsua syömään. Huokaus...

Päivämäärä:   5.3.13 20:44:08

ruoste, mä en vois asua kimppakämpässä. Ikinä. En vaan vois. Täys painajainen. Ennemmin muuttasin vaikka takas vanhempien luokse :D

Vitsit et tekis mieli kiinalaista, mistäs sitä sais tähän aikaan illasta... :(

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   5.3.13 20:47:20

Tosta kokkailusta aina mietin, et grillaaminen ois joteski miesten hommia. Vaiks makkaran grillaus ny onki ihan helppoo, mut jotku oikeemmat ruoka-ainekset hankalia, ettei paista filepihveistä kengänpohjia... :) Jahka kesämmät kelit koittaa, nii jatkan taas moisia harjoituksia :) taidan hankkii itelleni sellasen "isäntä" -tekstillä varustetun grilliessun :D

Päivämäärä:   5.3.13 20:48:11

Mulla on kyllä tässä kämpässä oikein kiva keititö, sääli etten viihdy sielä pahemmin :D

Huhhuh, nyt mä oon kyllä joko niin turvonnu tai raskaana. Ällöttää kaikki makea nyt, hyihyihyi. Tässä yököttävässä sokerihumalassa teen päätöksen että ostan jotain isoja herkkuja vasta pääsiäisenä, satunnaisia pieniä suklaapatukoita ei lasketa!

Vielä kö jaksais mopata ja tiskata niin alkais siivoukset oleen aika lailla siinä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 20:50:08

Mä oon aika huono tekemään ruokaa itselleni, tuntuu jotenkin tyhmältä sotkea pirusti astioita tehdäkseen vain pienen nökön safkaa. Isompaa settiä ei kannata tehdä, kun en omista mikroa ja arkena tulee syötyä duunis. Yläasteella jopa haaveilin kokin ammattista, mut se sit jäi niin kuin pari muutakin, valinta osui mukavuuden haluisena helpoimpaan vaihtoehtoon (koulu mihin pääsi yhdellä dösällä, sen sijaan et ois joutunu menee dösällä ja junalla ja vaik millä).

Päivämäärä:   5.3.13 20:51:24

Jysse....toi on jo vähän vaarallisilla vesillä:D!!!
No ei:)!
Nauru pidentää ikää, anna tulla vaan!
Jos mua ei sunnuntaina näy, oon kuollu nauruun;)......

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 20:51:35

Mulle tuli muuta tekemistä viikonlopuksi. Hyvää messaria.)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 20:54:02

Olisit sinä Jysse saanut sillä raketillasikin naarattua naisia. "Pikakuljetus hulluille päiville" olisi houkutellut kyytiläisiä läheltä ja kaukaa. Happy hunting ;)
P.s. Sinuna vaihtaisin ton nutellan puoliksi sulaneeseen ben&jerry's jädeen (pelkkä lupaus ei riitä! houkuttimen täytyy olla näkyvillä) tai niihin pirun koukuttaviin mönjämuniin.

Mission, en minäkään ole varsinaisesti koskaan ajatukselle kimppakämpästä lämmennyt. Eka opiskeluvuosi meni olosuhteiden pakosta kimppakämpässä, en saanut hommattua asuntoa ajoissa ja kyllästyin etsimiseen. Tutun kautta löytyi sitten iso vanha omakotitalo, jossa keväästä syksyyn asui kivoja virolaisia kausityöläisiä, talven sain asua ihan yksikseni. Nyt ajatus kimppa-asumisestaa on taas muhinut päässä, kun yksiön ulottuvuudet tuntuvat niin ahdistavilta. Se vaatisi kuitenkin loistoporukan. Ja useamman kylppärin. Ja paksut seinät, sekä selkeät pelisäännöt.

Päivämäärä:   5.3.13 20:59:24

KESSU, et sä voi sieltä pois sunnuntaina jäädä, kun olet niin monelle luvannut olla paikalla?!

Päivämäärä:   5.3.13 21:01:19

Jysse, mäkin oon valkannut koulun aikoinaan tolla periaatteella, ihan kyl vaan lukion, mut väittivät et ois tarvinnu mennä parempaan kun ois päässy, ite ihmettelin et miks ku sinne pitää mennä bussilla ja junalla ja toi on tos ihan vieressä :D

ruoste, joo kyl mäki voin asua kimppakämpässä, jos on oma vessa. Ja keittiö. Ja lukollinen ovi. Heeey, wait a minute, mähän asun jo :D

Mitä vikaa yksiössä, vähemmän siivoomista ;) Mä kerran kattelin ihan tosissaan sellasta omakotitaloakin joka oli sellanen mummonmökki, vähän niinku iso yksiö. Makeet pihat oli kyl, mut siihenhän se kaatu se haave heti ekaks et todennäkösesti sen remppaaminen ois maksanu ihan liikaa ja varmaa siltiki se ois aika pommi ollut...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 21:01:56

"Mä oon aika huono tekemään ruokaa itselleni, tuntuu jotenkin tyhmältä sotkea pirusti astioita tehdäkseen vain pienen nökön safkaa."
Just tosta syystä minäkään en juuri kummempia pöperöitä arkena tee. Nuudeleita ja porkkanoita kuluu hirmuisesti, samoin raejuustoa ja munia, ja that's about it. Hukkaankin menee aina aineksia kun yhdelle ostaa ja kokkaa. Viikonloput ovat sitten eri asia, silloin tehdään usein useammaksi päiväksi jotain hyvää ruokaa. Haaveilin jossain vaiheessa jopa kokkikerhon perustamista, jotta olisi hyvä syy edes kerran viikossa tehdä kunnon ruokaa ja syödä porukalla. Yksin se "illallinen" tulee syötyä sohvalla tai lattia istuen, mälsää :/

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 21:03:28

Ruoste, raketilla lennellessä ei saanut osakseen, kuin outoja katseita. Jädet taas uppoo täs taloudes omaan ja koiran nassuun, niit munia yritin ettiä tost meittin lähikaupast, mut ei ollu :( Eli oli tyytyminen tohon maapähkinä tsysteemiin...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 21:08:36

Mä voisin ihan mielelläni vaihtaa kämppää aina silloin täällöin johki pienempään ja lähempänä immeisiä olevaan. Tän siivoominen tuntuu niin puuduttavalta yksin ja sit tähän hiljaisuuteen meinaa välil hajoo pää. Mission koska vaihdetaan ;) edes viikoks pariks silloin tällöin?!

Kessu ei voi luistella nyt kun on tullu tääl huudeltuu isoon äänen et oot menos su messariin ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 21:10:38

Mää jään pois, mulla on muutakin tehtävää.:) No joksikin aikaa.:)

Päivämäärä:   5.3.13 21:12:08

Jysse, oliks sul sitä lääniä, nii et voi koirat vaan potkasta ovesta ulos pitämään omaa kivaa? Vaik heti! :D

Päivämäärä:   5.3.13 21:14:47

Oiiiii, tulin just iltatallista ja hymyilen täällä varmaan kuin naantalin aurinko =D Siellä se vauva potkii mummo-tamman masussa <3 Nyt ne liikkeet tuntu ja näky ekaa kertaa oikein kunnolla :) Iihhanaa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 21:17:48

Mission: Ai nytkö sun tekee jo mieli kiinalaista. Eiks suomalainen mies enää kelpaakaan vai? :D

En mäkään arkena aina jaksa vääntää ruokaa, mutta on se joskus tylsää syödä vaan jotain voikkariakin tms. välipalaa. Lämmin ruoka on kuitenkin niin hyvää, eikä tuu sitten naposteltuakaan kaikenlaista makeeta yms. roskaa nälkäänsä. Pyrin myös tekemään aina vähintään kahdelle päivälle sapuskat, ettei tarvi olla aina kokkailemassa. Mikro kilisee täällä aika tiuhaan, kun teen aamupuuronkin siinä. Ei tarvi alkaa kattilaa sotkemaan ja tulee just sen verran kuin syö. :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 21:18:06

Mission, omaa on 5500m2 (tai siis pankin), mut lähin naapuri löytyy "vasta" 300 - 500m päästä eli kyl täs on ihan kivasti lääniä mis temmeltää. Kuinka pitkäks aikaa tehään vaihtari :D

Kessu hannas :D

Päivämäärä:   5.3.13 21:18:24

Niina, inahaa! Oi vitsi me nähää sitte vauvakuvia keväämmällä <3

Ois aika kiva kuulla että kuinka monta autoa menee paskaks, montako erillistä peltivaurioo, maalivaurioo, ja kytkintä hajoaa tos Suomen surkein kuski :D Parista jaksosta oon nähny pätkiä ja nyt toi on tos taustalla ni voi jeesus... Sillä yhellä kirkuvalla akalla on maailman pitkäpinnasin mies, ja tolla yhellä tollolla teinillä mutsi joka ei vissiin kasvatuksesta oo niin välittäny... :p

Päivämäärä:   5.3.13 21:20:14

No sit täytyy olla TODELLA PAINAVA syy jäädä pois, kun niin monet olet sinne houkutellut, KESSU:)!!

Päivämäärä:   5.3.13 21:30:46

Hei mäkin muistan kyllä että Kessu on luvannut jo miljoonaan kertaan tulevansa paikalle... pelkuri! ;)

Oooo täälä tuoksuu nyt puhdas kämppä, ihanaa! Vielä tiskaus edessä mut astioita on vain muutama hassu kippo. Jehee, nyt on hyvä fiilis! :)

Jyssehän asuu sit ihan maalla! Laita pari porkkanariviä takapihalle kasvamaan niin voit osallistua maajysselle morsian-ohjelmaan :)

Päivämäärä:   5.3.13 21:35:01

Juu, vauvakuvia tulossa keväällä ;)

Taidanpa muuten pitkästä aikaa katsoa tänään jalkapalloa, näkyy tulevan ManU - Real Madrid UCL:n neljännesvälierissä. En oo kattonu tällä kaudella varmaan yhtä ainutta peliä, enkä tiedä missä mennään tai ketä on vielä mukana, niin taitas olla jo korkea aika vähän päivittää tietoja. Ennen seurasin näitä paaaaaljon aktiivisemmin, ja sillon kun UCL tuli nelosella, niin siitä tuli aina se viikkomakasiinikin, sekin tuli aina katsottua. Ja tietty Forssassa asuessa näky kaapelissa Eurosport, niin sielläkin tuli niitä koosteita ja makasiineja. En varmaan tunne enää ketään pelaajiakaan, mutta katotaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.3.13 21:35:06

Mun testi rupeaa on tämä,äläkä piste ota siitä nokkiis.:) Ny pitää mennä, hieman hidas.? -----------------http://www.youtube.com/watch?v=si_e860hNaw Tulin viime kesänä parikertaa tähän malliin.:)

Päivämäärä:   5.3.13 21:41:54

Oii, Niinalle (heppa)vauvaonnee! Varsaa en ole nähny vastasyntyneenä, mutta melkopaljo muille elukoille oon synnytysapuu ollu antamas tai muutoin seuraamas tilannetta ja oon siitä elämänkokemuksesta ikionnellinen! Eläinvauvat on niin ihania <3 Ja ihmisvauvoista omat :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.3.13 21:43:30

Kessu pitääkö sitä yleisen liikenteen seassa urheilla, ku on olemassa kisoja/paikkoja missä saa ihan luvan kanssa ajaa niin kovaa ku sielu sietää/kantti kestää?!
http://youtu.be/Ph0SjLC_lqk

Päivämäärä:   5.3.13 21:43:30

Ai, KESSU??
En mä tosta mitään muuta älynnyt, kuin nopeusmittarin ja pyörän jossakin Turun motarin tunnelissa.....
No, lienee hyvä syy jäädä pois messarista:)!

Päivämäärä:   5.3.13 21:49:22

Minski, yäk :D Miehet suomalaisina ja ruoka aasialaisena, näinpäin kiitos!

Jysse, kuulostaa loistavalta, vaihdetaan heti! Pankki on sitä mieltä ettei mulla oo varaa ostella ees sitä lääniä saati tönöllä :p

Kessu, kyl sul nyt pupu meni pöksyyn selkeesti...

Päivämäärä:   5.3.13 21:53:52

Jokupoku -> tässä on ensihätään tunnelmia edelliseltä kierrokselta :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150200061024586&l=cddfd8ad76 Tuosta piti tulla musta tamma, mutta tulikin punainen ori. Kaverin kanssa vitsailtiin, että on kyllä tuurit kohdillaan, jos tuosta yhdistelmästä tulee suikunpunainen (mikä on mun inhokkiväri!) varsa, ja näin joku aika ennen varsomista unta, missä tuo tamma synnytti punaisen virtahevon. Niin voitte kuvitella mun ilmeen, kun sieltä sitten tuli just suikunpunainen vauva. Onneksi se sentään oli ihan hevonen, eikä mikään virtahepo ;) Ja hieno varsa siitä tuli väristään huolimatta...

Päivämäärä:   5.3.13 22:05:12

Voi että kun oli ihana söpö vauvakuva Niinalla! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 22:06:38

Jysse: Joo toi on vauhdikasta menoa, mutta aika moni on kuollukin tossa kisassa. Tietty parempi tuolla kaahailla kuin liikenteen seassa, mut mikään turvallinen paikka ei toikaan kyllä ole. Aikamoisia hurjapäitä noi kuskit.

Mission: Hahaha, ai niinpäinkös se menikin. :D Mä jo mietin, että ootko jotenkin ihastunut kiinalaisiin yllättäen. =)

Mistä tuli mieleeni, että kaikkea ne siellä keksii. Kattelin tossa sattumalta guinnessin ennätysohjelmaa ja siinä joku kiinalainen kilvoitteli siitä kuinka monta paria alkkareita se pystyy vetämään päälekkäin jalkaansa. Olikohan se muistaakseni jossain 200 paikkeilla, kun alkoi jo olemaan hieman tuskaista menoa. :D

http://www.youtube.com/watch?v=N1it3sw1u9g

Päivämäärä:   5.3.13 22:34:04

Öitä sinkkulaan:)!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.3.13 22:47:42

Ollaan kuukausikaupalla odoteltu pisteen ja Kessun tapaamista, ja nyt Kessu sitten jänistää. Ei voi olla totta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.3.13 22:52:52

^What she said.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 22:54:30

Tulipas tänne hiljaista. Öitä kuitenkin pisteelle o/

Mä pistin iltapalaksi.

Päivämäärä:   5.3.13 22:55:06

Huh, olikos järkevää, heti kun on hetken kuume nousematta niin kannattaa lähteä melkein tunniks metsälenkille :p Jännä nähä tuleeks taas kuumetta yöks...

Minski, mä näin kans tosta pätkän, totesin heti et ainakaan mitään näin älyvapaata meikä ei sentään kato vaikka kaikkea skeidaa katonkin, oli pakko vaihtaa äkkiä kanavaa...

Yöt pisteelle!

Päivämäärä:   5.3.13 22:56:12

Meillä on alkukeväästä lähipiirissä isot juhlat ja koska ne pidetään vanhempieni luona niin mun koirani tulee toki mukaan ja on läsnä juhlahumussa. Nyt vain koitan metsästää sille jotain tosi, tosi ihanaa rusettia kaulaan :) En tiedä oisko helpompaa vain ostaa kangasta ja siitä tehdä rusetti, mut oishan se paljon hienompi jos se ois ihan oikee oikee rusetti.
Netistä löytyy kyllä rusetteja, mut ei oikein semmosta sopivaa, meidän tyylistä! Hitsit.

Päivämäärä:   5.3.13 22:59:09

pauke, kanashopissa muistaakseni oli aikoinaan sellasia pantoja joissa oli sellanen solmukerusetti, tiiä tekeekö se vieläkin niitä, olivat aika huikeita :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.3.13 22:59:14

Mission: Heh, no joo mäkin käänsin tonne ihan sattumalta ja ihmettelin, että kaikkea ne keksii. :D Onneks telkkarista tulee sentään vielä sellaisiakin ohjelmia, mitä viitsi katsella. Faija on kyllä ihan mahdoton tossa kanavasurffailussa. Sillä on aina kaukosäädin kädessä ja heti kun tulee mainoskatko, niin se alkaa selailemaan kanavia edestakaisin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.3.13 23:01:56

Mä niin arvasin, että Kessu jänistää. :D

Mun sinkkuuteni taitaa olla mennyttä. Aika pitkä ja perustavanlaatuinen keskustelu käytiin tänään. Ei nyt vielä mitään elämää suurempia sitoumuksia, mutta ainakin molemminpuoleinen yhteisymmärrys, että tämä katsotaan nyt huolella. Kai sitä sitten vois seurusteluksi sanoa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.