Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 207

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:31:50

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=873744&t=873744
Koska kukaan muu ei uskaltanut. Pöö.

Re: Sinkkujen topic 207

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   4.3.13 00:33:36

No ei ku oon niin hitaalla ja olin viel tuol vanhaan rustaamassa :p

Joo Roomaa ikävöin mäkin. Ja Tudorsia...

Lähettäjä: Eetu. 
Päivämäärä:   4.3.13 00:33:50

Oh mi god.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:34:01

En tajua, outoja perusteluita teillä tohon actionin tylsyyteen. Se hieno toiminta ja mäiskehän on just niiden pointti, vaikka joissain onkin hyvä juoni myös. Mut ei noi mun mielestä mitään nerokasta juonta välttämättä tarvi. Kunnon räjähdyksiä ja räiskintää vaan niin että talo tärisee niin hyvä tulee. :D

ps. Oisin voinu tehdä uuden, mutta ei puhelimella jaksa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:35:19

Eetu., säikähditkö?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 00:36:23

Mä en kyl välit pahemmin actionleffoista ja viel vähemmän kauhuleffoista. Nään kuitenki painajaisia :/ dokumentit on yleensä kivoja

Lähettäjä: Eetu. 
Päivämäärä:   4.3.13 00:36:33

Todellakin.

Päivämäärä:   4.3.13 00:40:27

Ei, ku räiske ja mäiske on tehokeinoja, ei ne VOI olla se pointti :D

Ai Minski on jo "nukkumassa" :p Mua ei väsytä yhtään, enhän mä mitään muuta teekään ku nukun vähä välii... Ja ku huomen nyt ei tarvii muuta tehä ku raahautua sinne lekuriin jossain kohtaa, en tosiaan oo "ihan" työkykynen :D Mut siinäki on hirvee homma, herää taas lätäköstä, sit pitää saada kuume alas et pystyy toimimaan ja koirat hoitaa ja raahaa luunsa sinne, huhuh, kuulostaa toivottomalta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:42:10

Mä yritin kattoa roomaa ja tudorssia, mut ne oli jotenkin niin tylsiä. Sellasta draama shaibaa mihin nukahtaa vaan.

Niin ja joo toimintaleffat on kyllä epärealistisia, mut kunhan se ei mene ihan yli niin ei se mua häiritse. Kyllähän mäkin oon sen verran rynkyllä ampunu, että naurattaa välillä kun ne ampuu niin läheltä ohi leffan sankarista. Kun todellisuudessa niillä pudottais yksikin edes vähän koulutettu sotilas sen sankarin paljon kauempaakin. Mut elokuva on elokuvaa ja tiettyyn rajaan asti ton antaa anteeksi.

Enkä mä oikeastaan kauhuleffoissa saa kiksejä siitä pelottelusta, vaan semmonen jännittävä kauhuleffa toimii muhun. En mä semmosesta järjettömästä raakuudesta välitä, et joku kuolee mahdollisimman kivuliaasti tai joku kiduttaa sitä ties millä tavoin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:43:29

Jos minä tahdon katsoa jotain, missä ei ole juonta, katson lumisadetta.

Minä tykkään fantasia- ja seikkailuelokuvista sekä animaatioista. Yhtä lailla pidän hyvistä draama- ja jännityselokuvista. Idioottikomediat, romcomit... you name, I'll watch it. Kauhu ei nappaa, sillä olen siinäkin suhteessa herkkis, yöunet menevät ja kummitukset pyörivät pahimmillaan päässä vuositolkulla. Oikeasti. En ikinä anna veljelleni anteeksi sitä, että pakotti minut pentuna katsomaan tämän.

P.s. Ei se mitään, tunnenpahan oloni tarpeelliseksi :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:47:46

Mäkin tykkään kyllä aikuisten piirretyistä. Erityisesti pixarin pätkät on huippuja. Niin ja fantasia & seikkailu leffat toimii myös. Niin ja scifi kans. Pitäis se uus hobitti katella joskus.

Romanttiset komediat ja musikaalit, kill me now. :D

Päivämäärä:   4.3.13 00:50:31

Mit vit? Rooma ja Tudors TYLSIÄ? Oot jotain ihan vääriä kattonu, ne just ei ollu tylsiä mitenkään päin... :D

Ruoste, mun ehdottomia lemppareita on kyl joo fantasiat myös, Burtonin jutut uppoo kaikki, oon täysin fani (lempigenre onki oikeesti "burton" :p) Ja labyrintti oli hyvä ja ja ja... On niin paljo hyviä leffoja, kaikenlaisista genreistä...

"Se" oli kyllä tosi kammottava, en itekää uskaltanu sitä pentuna kattoo, joskus myöhemmin sit uudestaan. Aikuisiällä pelottavin on varmaa ollu Kauna, se vaan jotenki oli niin järkky ku käytii leffas kattoo se ja se effin korina kuulu jokapuolelta siel pimeessä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:52:27

Sorry Eetu. Oletko kenties hieman herkässä mielentilassa liiallisen kummitustopiceissa pyörimisien takia vai onko sinkkula oikeasti pelottava paikka? Kyllähän epätoivoinen sinkkunainen voi olla aika pelottava ilmestys ja nyt on spöktimmen ja kaikkea, mutta silti... Nappaa nalle kainaloon niin helpottaa.

Päivämäärä:   4.3.13 00:52:34

En mäkään kyllä musikaaleja kato... Mutta Sweeney Todd!! Eipä se perinteinen musikaali ollutkaan, mutta ihan hiton hyvä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 00:53:00

Hetkonen, mitä vikaa musikaaleissa? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:56:52

Mission: No kyllä, ne oli kunnon huttua kumpanenkin. Jotain eroa meillä sentään. :D

min: Kai niitäki ihan katottavia on, mut ei kyllä nyt tuu yhtään mieleen. Sen uuden abba leffan katoin yhen naisen mieliksi ja jäi hirveet traumat. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:59:22

Mission, *rolleyes*, heti kun on pienikin juonenpätkä leffassa, mies tylsistyy kun menee liian monimutkaiseksi=tylsäksi. Just niin tyypillistä, koko ajan pitäisi olla heiluttamassa miekkaa ja kalistelemassa sapelia (tai näyttämässä tissiä), muuten loppuu mielenkiinto. Helmiä porsimoille :D

Niin ja Sweeney Todd, todellakin hiano, eikä ainoastaan Deppin ansioista, eheeei... :P

Päivämäärä:   4.3.13 00:59:54

HBO:n laatusarjat ei kyl oo huttua sitte millään mittakaavalla! :D Mielipiteesi on hylätty, hmh. :p

Hulluna muuten odotan että alkais jo GoT, se on kyllä törkeen hyvä :)

Päivämäärä:   4.3.13 01:02:54

Nimenomaan ruoste, jos juttelua tulee liian pitkä pätkä ilman lyömistä tai nussimista niin ohjelma on tylsä :p

Ainii koskahan muuten jatkuu se paavisarja, mikäs se nyt olikaan, se oli aika hyvä kans...

Sweeney Toddin oon kattonu vissii kolme kertaa, on se vaan niin loistava <3 Vois kattoo sen taas uudestaan täs kipeenä ollessa, ainii ja mul on kattomatta Frankenweenie! senkin vois kattoo :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:05:06

ruoste: Höpö höpö, juoni sulla on housuissas. :D :D Pointti oli siinä, että toimintaleffoissa voi nauttia ihan vaan siitä aivot narikkaan toiminnastakin. Sit joissakin on vielä hyvä juonikin ja yllättäviä käänteitä, niin aina vaan paranee. Mut ei semmosta tylsää selittämistä jaksa katella erkkikään. Mikäs se yks olikaan. Vaikka joku the tempest. Niin kuivaa jupinaa, että teki mieli viiltää ranteet auki. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:08:34

Mission: No niin onkin tylsää. GoT toimii kyllä hyvin. Mut jos joku kuiva leffa pitää kattoa, niin sit mä kyllä järjestän sitä toimintaa vaikka siinä kotisohvalla, niin jää leffan kattominen siihen. :P

Päivämäärä:   4.3.13 01:08:55

En oo nähny The Tempestiä mut näytti toi kansi siltä et ois voinu kattoo... Mut huomen kton kyl Frankenweenien ja pillitän :) Miksköhän siin ei muuten oo Deppiä, outoo...

Päivämäärä:   4.3.13 01:12:51

:D Mä voin niin hyvin kuvitella tilanteen, alkaa kattoo leffaa, sitte jossain vartin kuluttua erehtyy sanoo et "tää on varmaa aika paska, ihan tylsä", ni sielt hyökkää semmonen karhu kimppuun hirveellä loikalla et "nii onki, hyvä ku sanoit" :D

Mut kannattaa tarkasti kattoa minkä rankkaa tylsäks, joku deppileffa siin menossa niin ei tarvii ku murhaavasti vilkasta ja silmistä lentää tikarit jotka naulitsee kesken loikan vaatteista kiinni takaseinään, siinähän killuu sitten tylsistynyt karhu sen loppuleffan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:13:18

Hah, no varmaan tällä perusteella se onkin just sellasta mistä te pidätte. :D Vitsi se enkkukin oli siinä sellasta rasittavaa muinaisversioo mistä ei saanu mitään selvää. Alkaa särkee päätä jo pelkästä ajatuksesta. =)

Päivämäärä:   4.3.13 01:15:37

Ai varmaan just hyvä, muinasenkku on hienoooo! Ihan sikasiistii sellanen, oispa makee osaa puhuu semmost :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 01:17:40

Okei Minski, eli sua ei kannata viedä leffaan katsomaan tällaisia? Too bad. Minä vannoisin ikuista rakkautta sellaista hemmoa kohtaan, joka kestäisi katsoa koko pätkän vääntelehtimättä, osaisi näytellä uskottavasti pitäneensä siitä ja liikuttuneensa tarinasta, joka pyyhkisi kyyneleeni lopputekstien aikana ja tajuaisi tarjota jäden leffan jälkeen.

Mis oot, herkkä karjuni?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:18:10

Haha, joo siinä hitaasti oon jo ujuttanu käden paidan alle ja availlu rintsikat. Sit ku tulee viimeinen niitti ni roar. :D

Deppin leffoista mä oon kyllä tykänny. Et ei siinä mitään, vaikka se onkin mun makuuni tyyliltään vähän kummallinen. Se on aina vähän semmonen pihalla oleva tyyppi jolla on hassu puhetyyli. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:24:26

Mission: No nyt sä yrität jo ärsyttää tahallas mua. :D

ruoste: No juu ei kyllä tosiaan kannata. Mä en välitä mistään siirappisesta hutusta yms. rakkaus hömpästä. Pystyn kyllä kattomaan vaikka mitä, mut aika kidutusta olis katella tollasia. Mikäs se länkkäri brokeback mountain vai mikä se oli, niin siinä on kans sellanen et huh huh.

Oon kyllä sikäli outo sitten taas, et sinkkuelämää sarjasta oon kattonu aika montakin jaksoa ja se oli jotenkin ihan jees. Tule kateltua sitä monesti hieman sattumaltakin iltaisin.

Päivämäärä:   4.3.13 01:25:04

Deppi on eläin! :D Eipä se tosiaan mikään tavis olekaan. Vaan loistava!

Toisaalta, eipä toi paha ois tommonenkaan, jos siis ei sitä deppiä oo ruudussa tai muutakaan... ;)

Ruoste, musta vähän tuntuu etten oo tota ees nähny muuten ollenkaan, on viel hyväks kehuttu, pitäs vissiin kattoa... Kun vähä iteki välttelen noit tommosii, siis romanttista puhdasta draamaa rakastan kyllä, mut suurin osa romanttisista komedioista on kyl ollu vähä booooring... tosin GB nyt ei oo booring, et ton vois kyl kattooki, vaik se vaan kaks tuntii nukkuis paikallaan ja siit tehtäis leffa ni kattoisin ;p

Päivämäärä:   4.3.13 01:28:23

No eiku oikeesti, mä kattoisin kyllä shakespearea ihan intona, tykkään! Sikasiistii se kieli :) Ja hei brokeback mountain oli ihan törkeen hyvä! Miehet ei vaan kestä sitä ku siin on homoja (uh, mimmosia homoja, mäki rupeen homoks...) :p

Sinkkuelämää on kyllä katottu kokonaan, en nyt ehkä ihan fani oo mut ihan hyvä se kumminkin oli.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:28:52

"Toisaalta, eipä toi paha ois tommonenkaan,
jos siis ei sitä deppiä oo ruudussa tai
muutakaan... ;)"

No joo kyll mä lähtisin aika nopeasti hakemaan tohon tilanteeseen tommosta molempia osapuolia tyydyttävää ratkaisua. ;)

Lähettäjä: Vice 
Päivämäärä:   4.3.13 01:32:44

Katsokaapa avalta maisemia tulevasta mökkikaupungistani.Vanhaakin jännittää ettei nukutuksi saa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:34:08

Noh, mitäpä tässä voi muuta odottaakaan, kun naisista on kyse. Mut jos joku nainen sais mut jotenkin kattomaan vaikka ton brokebäkin, niin sille naiselle sais kyllä antaa jonkun mitalin, koska siinä onkin sen verran haastetta ettei oo tosikaan. :D

Päivämäärä:   4.3.13 01:38:15

"No joo kyll mä lähtisin aika nopeasti hakemaan tohon tilanteeseen tommosta molempia osapuolia tyydyttävää ratkaisua. ;)"

Hmm, hyvä suunnitelma siis Minskin kanssa leffan kattomiseen, valitsee "vahingossa" jonkun broukbäk-sheikspier -leffan, tän "ratkaisun" jälkeen voi rauhassa katsoa sen itse ilman Minskiä kitisemässä et "tää on ihan paska" koska Minski on jo kääntänyt kylkeä ja kuorsaa tyytyväisenä :D

Pitäähän bb-mountain nyt kaikkien nähdä, se kuuluu yleissivistykseen :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 01:38:30

Vice, mökki Los Angelesissa? Cool :) Saako tulla kylään? Grillibileet juhannuksena? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:43:04

Mission: Haha, no olishan se pitäny arvata, että vai nainen voi ajatella hyödyntävänsä tonkin tilanteen noin, et saa haluamansa leffan ja panon. :D

Ja joo oon yrittäny kestää ja kattoa joitain naisten leffoja ihan siksi, että saisin jotain tolkkua niistä et miks naiset niitä kattoo ja poraa niille, mutta ei tuu mitään. Oon mies enkä mikään marjanpoimija. :D

Päivämäärä:   4.3.13 01:47:20

Höpsis, kuutti, oot mies vasta sitten kun on todistettu :p

Vai panon, pöh, jos hyvä leffa pitää keskeyttää niin sit puhutaan kyl jo rakastelusta, panot on niitä mitä voi suorittaa äkkii aamul ku on kiire jo :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:49:47

Aijaah, no mitenkäs se miehuus sitten todistetaan? Ilmeisesti armeijan käyminen ei ainakaan kelpaa. :D

Jaa että rakastelua ihan pitkän kaavan mukaan. Taitaa missioni olla sitten hellän kosketuksen ystävä. ;)

Päivämäärä:   4.3.13 01:54:50

Armeijassahan on nykyään tyttöjäki:p

Mä muuten haluisin päästä ampumaan, vaik jollain käsiaseella, oispa siistii jos joku veis joskus täs elämässä mut vaik treffeille johki ampumaradalle :D

Joo.. hellää.. pitkään.. mmm.. Paitsi että yhtään en pistä pahitteeks leikkirajujakin otteita joskus :p

Katohan, kuume toimii kuin känni, no täs onki ihan kännis ollu torstaista lähtien :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 01:56:19

Taas te puhutte tommosia. Mää ajattelen vain söpöjä asioita. Onko söpömpää nähty vähään aikaan? Ei ole!

Päivämäärä:   4.3.13 01:58:02

ruoste, mitennii taas, eihän tääl oo pitkään aikaan ollu yhtään levotonta :p

Mut EI ole mitään söpömpää ees olemassa varmaan! <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 01:58:14

Ampuminen on kyll kivaa. Harmi ettei suomessa saa joidenkin idareiden takia kunnon tykkejä. Mikäs ihmeen känni sulla oikein on tai miten se kuume samalla tavalla toimii?

Niin ja miten se miehuus sitten todistetaan, jos kerran ei intti kelvannu?

Päivämäärä:   4.3.13 02:01:40

No kuumees on ihan känniolo, ja kännissä jutut menee levottomaks. Sama homma siis:p

Vaikkakin, täytyy sanoa että päässä ne voi vielä mennäkin mut aika hiljast on muuten tässä olotilassa, ehkä viimenen asia mikä kiinnostais :D Haaveilu nyt toimii silti aina...

En kyll tiiä miten sen voi muuten todistaa paitsi livenä... Sä varmaan joudut vaan olemaan kuutti :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 02:05:08

ruoste: Hah, ai mitä muka. Ihan kiltistihän tässä ollaan oltu. Oisit kattonu tonne saluunan puolelle millasta juttua siellä yks nainen heitti kessulle ja oikeestaan kaikille miehille. :D

Mission: Vai niin, no kait mä sitten joudun olemaan kuutti, jos tilanne tollanen on. Mitä lie oisit livenä pannu tekemään miehuuden eteen. :D

Päivämäärä:   4.3.13 02:09:18

Nii joo, siin todistelus voi kyl olla haastetta jos ajattelee tätä lähtötilannetta ja sit et jos viel nälkä kasvaa syödessä... ;)

Mut nuorethan ne jaksaa ;):p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 02:13:58

Aijaa, että semmosta todistelua olis mahdollisesti edessä ja haasteet vielä sen kuin kasvaa vaan. Vähän nyt vaikuttaa siltä, ettei tosta miestä koskaan tuliskaan, kun aina olis joku uus etappi tavoiteltavana siinä miehuutensa todistelussa. "Ei oikein vielä vakuuta, todisteles lisää" Katala suunnitelma. ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 02:16:58

Ihana. "Oisit kattonu mitä noi isot tytöt tuolla toisella puolella teki! Ne puhu... rivoja!" :] Ja katsoinhan minä, olen vakioasiakas vaikka olenkin jonkin aikaa tyytynyt istumaan nurkassa hiljaa gintoniceineni. Melkein kävi sääliksi, aika pulassa täytyy olla jos jopa sennulan virtuaalikuppilassa vonkaa :P

Päivämäärä:   4.3.13 02:18:36

:D No ei kai nyt sentään, eiköhän se ois jo aika äkkiä todistettu ;)

Mut nyt tää lähtee todistamaan unia, kai se pitää vähä nukkuu ennen lekurikeikkaaki vaik kumminki nukun taas huomen koko päivän muutenki...

Öitä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 02:19:26

ruoste: Haha, no mut se vasta oli suoraa toimintaa. :D Mehän ollaan kuitenkin siihen nähden ihan kiltisti. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 02:20:53

Öitä Mission :)

Viimeinen sammuttaa valot.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 02:23:11

Mission: Haha, no ainakin luottoa siis jostain syystä löytyy. ;) Hyvää yötä o/

Niin ja hyvää yötä ruosteellekin. :)

ps. Totta kai mä siirrän huomion rivoihin isoihin tyttöihin, niin oon niiden rinnalla tämmönen valkoinen, puhdas ja harmiton kuutti vaan. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 02:27:40

Kiitos tästä mielikuvasta: pieni yli-isoihin farkkuihin ja huppariin hukkuva surusilmäinen poika osoittaa apeana naapuriin päin, jossa isot tytöt ja pojat tekevät isojen tyttöjen ja poikien juttuja. "En se minä ollut, vaan nuo..." Aww... :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   4.3.13 05:43:46

Ohhoh tehän ootte ollu täälä reippaita! :D

Ulkona on -15 astetta, vajaa puoli tuntia aamulenkkiä takana. Hrrr. Nyt kuppi kuumaa teetä, oi ^^
Mun on nykyisin pakko jättää aamuille nörttäilyvaraa, jotenkin tosi kiva rauhottua vielä hetkeks ennen töihin lähtöä ilman kiirettä.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   4.3.13 07:50:30

Huomenta, -23 pakkasta, vähän on turhan kylmä mun makuun.
Onneks on sisätöitä :)

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   4.3.13 07:52:17

Uusi viikko ja uudet kujeet.

Melko rapsakka ilma -25 oli klo.06:00 Siuntiossa. Ei tarvinnu tehä kovin pitkää lenkkiä hurttaleen kanssa, kun se oli sitä mieltä et eiks me voitas jo mennä takas kotiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 09:51:23

Huomenta, Nummi-Pusula -16, hyrrr. Yövuoro onkin ollut ahkera.:D Tirli onnea, siitä se lähtee.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 10:36:33

Huomenta! Ulkona kylmä, kylppärissä lämmin, kahvi kuumaa. Tunteet viileät, sillä unohdin uuden hupparini Manseen. Just, enpä olisi kaivannutkaan sitä nyt, kun lämpimille vaatteille on tarvetta. Noh, onpahan syy piipahtaa toistekin.

Hyviä uutisia naarasleijonille, päivän ennuste on positiivinen.
"Heittäydy täysillä uuteen tilanteeseen. Yritä tarttua rakkauteen, sillä sitä on tarjolla. Arki ei ole sinua varten, tarvitset paljon parempaa."
Arki ei todellakaan ole minua varten. Minun puolestani aina voisi olla sunnuntai. Pari kertaa viikossa lauantai-ilta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 10:53:03

Se on nykyään niin helppo tehdä hommia, kun on tietokoneet. Oikeestaan sama onko arki tai viikonloppu.:) Rupiaa muuten sokeri ja kaljalakko näkymään kropassa, oli jo pieni outokumpu navan kohdalla, eipä ole enää.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 10:58:00

Tai no ei se ihan nollalinjaa ole pitänyt, otinhan perjantaina muutaman tuopin.

Päivämäärä:   4.3.13 11:05:26

Huomenta. Hörpin finrexiniä jotta pääsen viemään koirat ja lähtemään lekuriin. En oo uskaltanu vielä katto onko kylmä, kai siellä on... Aamuyöllä heräsin taas lätäköstä, kahdesti, tätä menoa joudun vielä petauspatjaostoksille :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 11:10:47

Missi nestettä nassuun ja eikös se hikoilu ole yleensä hyvämerkki.:) Pakkanen vähän hellittää, enää -11.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.3.13 11:12:27

"Joudut pohtimaan tilannettasi kokonaisuutena, älä jätä sitä kesken, vaikka siltä tuntuisikin. Löydät aivan uusia näkökohtia elämääsi, kunhan näet hieman vaivaa."

^ saisko saman suomeksi!?!

Idässä taas arska paistaa. Pakkanen tippunut aamun aikana jo -24..-15 asteeseen, mutta taidan silti pitää tänään hepalla vapaapäivän, ja löhöilen vaan sisällä. Tai toki koira pitää lenkittää ja hepat hoitaa, mutta noin niinkuin muuten.

Pitäs alkaa suunnittelemaan omia nettisivuja ja markkinointitekstejä ja -esitteitä siltä varalta, että ne hyväksyy sen mun starttirahahakemuksen. Mutta päässä lyö nyt taas ihan tyhjää :/

Päivämäärä:   4.3.13 11:14:39

Tää hikoilu on lääkkeillä tehty, illalla lääkettä et saa nukuttua, kuume laskee ja hikoilen yön, sitte aamulla on taas uudestaan kuumetta. Joka yö sama homma. Sitte sama rumba päivällä :p

Eiköhän se lekuri sen kolme päivää laita saikkuu ja sit sais jo kyllä riittää mun puolesta tää sairastaminen!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 11:51:37

Mitäs alaa Niina alkaa yrittämään.? :)

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   4.3.13 11:54:01

No voi petskele, toi lumisade tosta nyt enää puuttu... Koska se kevät ja sitä myöten kesä ja kesälomat tulee?!

Ruoste, viet sen kaffekupin pihelle jäähylle ja meet itte sillä välin kylppäriin lämpeneen ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 11:57:02

Huomenta

Muutaman tunnin pääst täytyis lähtee kattomaan yht asuntoo asuntonäyttöön ja sen jälkeen vois käydä tuol yhes ravintolas syömässä. Siel on chilifest ja chilihampurilainen kuulostaa hyvältä

Päivämäärä:   4.3.13 12:03:08

Kessu -> JOS se mun starttirahahakemus hyväksytään, niin musta tulee käsityöläinen. Tai sellainenhan mie oon jo nyt, mutta nyt oon tehny vaan harrastuspohjalta. Oon joskus tännekin linkittäny niitä mun tekeleitä: suitsia, koirien kaulapantoja & talutushihnoja ym. nahkavermeitä ja satulan toppausta ja sen sellaista.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 12:09:20

Niina okke eli nahka muototuu käsissä.:) Pitää sitten joskus tilata sotanorsulle uudet suitset sinulta.:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   4.3.13 12:45:09

eipä ollut paikallisessa päivystämisestä hyötyä, mutta numeron kyllä sain... eipä vaan tullut viestiin vastausta, joten uutta matoa koukkuun ja sillä lailla. ei ollut hän mun prinssi selkeesti.. :c :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 12:50:34

Pisteviiva kyllä vapaita ja kunnollisia ukkoja riittää, kun vaan osuu se oikea kohdalle.:) Nysse Jyssen lumisade tuli tänne.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.13 13:28:08

Iltapäivää sinkkulaan!
Mähän pisteviiva sanoin, ettei kyllä kannata missään paikallisessa kuppilassa päivystää, sieltä ei kunnon miehiä yleensä löydy...
Se oikea tulee yleensä kohdalle jossakin muualla kuin baarissa, toki poikkeuksiakin lienee.
KESSUlle on sit sokeri- ja hiivalakko tehnyt hyvää, jos runkokin on kuosis;)!
Niinalta voisin myös tilata kisasuitset.
Teetkö pyöreästä nahasta? Yhden korvan suitset siis kyseessä.
Koristeet on omasta takaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 13:33:58

Niih, arvaa vaan miten tekisi mieli hakea suklainen kääretorttu tai tai lämpösiä hillomunkkeja tai tai pullavan täytepitko.:P

Päivämäärä:   4.3.13 13:36:13

Miten sä sen numeron sait pisteviiva? Harmi ettei se sitten ollutkaan prinssi :(

Nyt pitää sit lähtee hornan kuseen lekuriin ajelee ku ei ollu tos lähellä aikoja. Mitäs vetkuttelin. Ei vaan ollu toimintakykynen aikasemmin ku tärisin tossa sohvalla koko aamun koomassa. Nyt hikoilen ku pieni sika, vaik just kävin suihkussa, onnea lekurille ku pääsn sinne asti ni voi olla vähä nihkee potilas :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.3.13 13:44:21

.: Mä löysin tuon baarista. Tosin meillä kyllä on yhteisiä tuttuja, että oltais saatettu pienellä todennäköisyydellä tavata jossain muutenkin. Ja kumpikin oli siellä baarissa katsomassa yhteisen tutun bändiä. Että ei kai sitä sikäli ihan baarilöydöksi voi laskea perinteisessä mielessä.

Päivämäärä:   4.3.13 13:45:20

piste -> voin mie pyöreäksiompeluakin tehdä. Kaikki nahkahan on "lättänää", kunnes se ommellaan pyöreäksi. Tällä hetkellä tosin pyöreäksiompelu on vähän tuskaista, kun pitää kaikki nahat ohentaa puukolla, kun ei ole vielä sitä ohennuslaitetta. Mutta periaatteessa onnistuu kyllä, täällä esim. pyöreäksiommellut gägin poskihihnat malliksi: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150319754789586&l=14031d2a3a

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.3.13 13:53:15

Mä voisinkin tilata Niinalta koiralle kaulapannan. Onko sulla facessa kuvia niistä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 14:01:18

Oho, ompas Niina tosi näppärä tekemään nahkatöitä.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 14:07:03

Huh huh, tulipa testattua tuota kahvakuulaa dvd:n ohjelman mukaan. Voi olla et en pääse huomenna ylös sängystä...

Päivämäärä:   4.3.13 14:32:12

Niina, just tuolla tyylillä!
Siihen yhteen korvalenkkiin tulee hopelaatta, joten se jäisi normiksi.
Soljet hopeiset ylhäällä ja alhaalla perinteinen nahkakiinnitys, päihin tulisi hopeiset koristeet. Lisään itse koristeet ja jouhitupsut.
Mikä olisi kustannusarvio?
Westernsuitsissa ei siis ole kuonohihnaa laisinkaan.

Päivämäärä:   4.3.13 14:44:46

piste -> siis tämän tyyliset hakusessa, mutta pyöreäksiommeltuna...? https://stagecoachwest.com/catalog/images/8075Q_ear_headstall.jpg

Tirli -> on siellä samassa albumissa kuvia niistä kaulapannoistakin. Tässä vielä linkki siihen kansioon: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150318210004586.359501.737864585&type=3 Ne kaulapannat on jossain siellä alempana albumissa, ja näköjään puolikuristavista ei ole yhtään kuvaa tuolla, mutta sellaisetkin onnistuu :)

Päivämäärä:   4.3.13 15:05:30

Juu, Niina!
Just noin!
Blingblingit on omasta takaa.

Päivämäärä:   4.3.13 16:42:25

Tääl on suolestus käynnissä :D Koirat sai reissusta alelaarista röhkivät ja vinkuvat kirahvit ni on niilleki jotain tekemistä :p Yks on jo puhki, suolia pitkin kämppää :p

Ei kyl olis pitäny, toinen rakkiprkl oli syöny yhen kengän, onneks vaan nauhat katki... Taitaa ne kengät pysyä vaan visusti kaikki kaapissa niinkauan ku talossa on koiria.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 16:44:24

Minkä rotusia Missin hurtat on.?

Päivämäärä:   4.3.13 16:49:00

No nää on whippettejä. Ois pitäny vissiin olla mallia pupu noi lelut kun yhä vaan toinen on ehjä :D Ja ne on sentään ollu noil jo koht puol tuntii....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 16:58:13

Missi okke.:) Minä en kyl viellä koiraa ota, ehkä sitten kun pääsen eläkeikään asti, jos pääsen. Mulla on ennenkin ollut irlis, sellainen sitten tai kaksi.:)

Päivämäärä:   4.3.13 17:15:35

piste -> mietin sitä, että kun haluaisit pyöreäksiommellut, niin kävisikö sitten tällainen malli http://dmtack.com/products/hs41-basket-stamped-slide-ear-headstall/ eli että ei olisi kahta erillistä poskihihnaa vaan vain yksi, ja sitten tuo toinen olisi niin pitkä, että tulisi tuolta niskan päältä toiselle puolelle? Vai onko idea nimenomaan saada ne kaksi erillistä poskihihnaa, että voi niiden niskaosan remmien päähän laitella koristeita?

Kun mietin, että kuitenkin säätö- ja solkikohtia varten nahan on oltava "lättänää", ja pyöreäksiompelua voi olla vain muissa kohdissa, niin helposti ne pyöreäksiommellut osat jäävät sitten kokonaan piiloon, esim. poskihihnoissa, kun niskaosan remmien päät tulee niiden päälle. Tässä kahden poskihihnan tapauksessa on sinne niskaosaankin jätettävä molempiin päihin ne "lättänät" osuudet säätöjä varten, jolloin pyöreäksiompelua ei oikeastaan voi tehdä kuin pienen pätkän sinne niskan päälle; niin onko sitten siinä tapauksessa järkeä tehdä sitä ollenkaan...? :/

Jos vaan päästään mallista yhteisymmärrykseen, niin voin tehdä sulle prototyypin ihan sopuhintaan, kun kuitenkin mun pitäisi noita länkkärivehkeitäkin opetella tekemään, yksi kaveri on mulle jo niitä moneen kertaan ehdottanut :)

Ja alapäähän tällainen kiinnitys http://borjes.webkaupat.info/i%5C4408.jpg..?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 17:19:30

Kyl kävi kuolema lähellä... ei ol toi chili oikeen mun juttuni vaikka siitä mausta tykkään :D

Isoja koiria näyttäis muilla olevan. Mä oon enemmän pikkukoiraihminen :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 17:29:12

Min, sitten on chiliruoka onnistunut, kun ostsalta pitää hikeä pyyhkiä.:)

Päivämäärä:   4.3.13 17:30:55

min, whippetit on pieniä :D Toi mun toinen kirppu mahtuu mainiosti syliin kerälle, ei oo paljon isoa kissaa isompi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 17:39:09

Otsalta.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 17:43:58

Mission, ai jaa :D mä olen ain luullu et ne on isoja. Terveisin kahen cottonin "omistaja"

Kessu, voi olla mut mun sisuskalut kiljus hallelujaa suurimman osan aikaa. Ja itseasias se oli aika hauskaa. Pitäiskö täst huolestuu? :D

Päivämäärä:   4.3.13 17:47:10

Tietty toivomus on juurikin kahdella soljella, solkien vuoksi:).
Pyöreät on vaan tosi sirot ja kauniit, siksi mä niitä himoitsen.
Alaosan kiinnitys just moin perinteisesti. En tykkää niistä ruuvikiinnitteisistä yhtään!
Nauhoilla ne oikeat westernsuitset olla pitää!
Voin taata, että saat kyllä lisätilauksia, kun saadaan yhdet näkyville:)!
Sähän voit sit tilata jenkeistä niitä hopeakoristeitakin, jos yrityksen perustat, ihan verovapaana.
Oletko missään vaiheessa käymässä täällä etelässä?
Samalle reissulle vois buukata käynnin "mitoilla" meillä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.3.13 17:48:37

Chilihän kiihdyttää aineenvaihdunta, eikö se ole vaan hyväasia.:) Ei tietenkään jokapäivä kandee syödä, voipi muuten pöntöllä käynti olla aika tuskaista.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 18:01:21

"Uusi viikko ja uudet kujeet"
Joopa joo ja just joo! Samaa skeidaa eri päiväyksellä. Tämäkin viikko alkoi pyhillä lupauksilla ja hyvillä aikomuksilla. Vanhat kuviot palasivat kuitenkin mieleen kauppareissulla. Selkäranka pysyi vahvana karkkihyllylle saakka, ja sitten tapahtui jotain kamalaa. Löysin Prismasta mönjämunia :/ Nyt tiedän, missä niitä kasvaa, enkä saletisti osaa vastustaa kiusausta. Rasiassa on muuten kaksi söpöä pikkulusikkaa, ikään kuin ne olisi tarkoitus jakaa kaverin kanssa (???). Ei muuten käy, mun muniin ei kosketa. Slurps...

Vattu. Kun saan lottovoiton ostan ensimmäiseksi niin ison auton, että sitä kunnioittavat bussikuskitkin, hinausautojen kuljettajista puhumattakaan. Tiedän olevani pieni ja huomaamaton, ja hoppanikin sulautuu rapaisen lumiseen katuun, mutta ei tartte päälle ajaa, saakeli. *heristää nyrkkiä*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 18:06:48

Miksi te hullut kidutatte itseänne syömällä ruokaa, joka tuntuu siltä, että se rikkoo suun, kurkun ja vatsan? Chilifest, hui iik ja apua :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   4.3.13 18:13:41

Nyt kun toi talvi tuli "takas", niin muistetaan ruokkia niitä metsän asukkeja

Nyt on kyl pakko kysyy et mitä on "mönjämunat?! :D

Moon kanssa haaveillu jo pitemmän aikaa isommasta autosta, vaikkei toi nykyinenkään mistään pienimmästä päästä ole, mutta semmonen Ameriikan pick-up ois kyl aika pähee :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 18:14:40

Mä voisin tykätä tollasest siilipaidasta jos lukis "ei tartte päälle kävel" :D

Ruoste, hyvä kysymys... taidan olla masokismiin taipuva henkilö :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.3.13 18:18:11

http://www.kingscrown.fi/chilifest-maaliskuussa siinä lista jos muut haluu kans ihmetellä :) hyvää ruokaa tuolta kyllä saa ja on oikeen mukava ja viihtyisä paikka *hehkutihehkuti*

Päivämäärä:   4.3.13 18:22:08

Chili ja tulinen ruoka on iiiiihanaaaaa!!!
Aivan feivörittiä:)!!!
Laitan sitä melkein joka ruokaan, mut en hirveitä määriä.
Chili on tosi terveellistä!
Mulla on tuo kiroileva siili- tarra, en vaan ole laittanut sitä vielä autoon...
Ja on hihaton toppikin, jossa rinnassa lukee "mitä helevettiä vahtaat siinä!", sain sen kaverilta lahjaksi, se on kesällä tallilla käytös, herättää hilpeyttä, kun noi daisarit ei ole ihan pienimmästä päästä...:).
Kaveri sanoi sen antaessaan, et helppo kontrolloida miehiä: se joka hymyilee ja punastelee, tiirailee mun tissejä;).....

Päivämäärä:   4.3.13 18:27:37

Oih, mönjämunia! Voi passsteijja... Niitähän site pitää metsästää. Ite ostin pashaa tänään. Mut prisma oli ihan syvältä muuten, siel on niin huono valikoima, teki mieli jossain kohtaa jo heittää se kori siihen ja ajaa cittariin, turha yrittää samal lekurireissul missää prismas käydä :D Ei sil ees ollu uusia B&J -jätskejä. Eikä mitään muutakaan mitä oisin halunnu, paska kauppa.

Päivämäärä:   4.3.13 18:30:40

min, älä!!!
Toi chilihampurilainen kuullostaa niin hyvältä, et pitääkö lähtee sinne syömään....;)!!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.