Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 206

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.3.13 01:02:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=871816&t=871816

Uudempaa kuin uusi lumi :)

Re: Sinkkujen topic 206

Päivämäärä:   3.3.13 01:05:57

Joo ilmanen duunisali ois kyllä poikaa, on ollu kans paris duunimestassa. Nyt ku ei oo ni firma viimein taipu ja anto meille noi kulttuuri/liikuntakortit, niillä saan maksettua vuoden salimaksuista reilu puolet. Ihan okei sekin.

Tota kahvakuulaa vois kyllä jossain kohtaa harkita, vähä vaan pelkään et vien jonku vakkarin paikan jos alan sinne vaan varailee ja sit alottelija räpiköi siellä ni ovat vihasia :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:07:10

Kuopioon kanssa uutta lunta kiitos. Ja mä voisin ottaa nuijanukutuksen.

Minski, mä en koskaan tuhoo mitään tarkotuksella mut vahinkoja sattuu :D ja yleensä hajotan kyllä itteeni enkä ympäristöö... mut jospa tolla kuudella kilolla sais ees vähän kehitettyy ittelleen voimaa. Oon tämän kokoseks ihmiseks säälittävän heikko ja ärsyttää kun kaverit kuittailee asiast

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:12:35

min: Heh, no joo mut tosiaan miehille toikin on kalliimpaa, jos meinaa hommata omat kuulat. Mä oon ostellu kotiin säädettäviä käsipainojakin, mutta kun ei noihin saa mahtumaan rautaa enempää kuin 22kg. Jos tekee vaikka kulmasoutua, niin tohon sais laittaa puolet lisää, et se olis jotenkin sopiva. Siks on pakko mennä salille, ellei sitten meinaa tosissaan pistää rahaa noihin.

Mut ehkä kannattaa olla kotona varovainen sen kuulan kanssa, ettei tuu isompaa damagea. :p

Mission: Aika reiskaa kyllä toikin. Yllättävän vähän tuolla meillä porukka hyödyntää tota ilmaista salia, vaikka talossa on tuhansia työntekijöitä. Noh, eipä tuo mua haittaa ollenkaan. Kiva siellä on hääriä, kun saa kaikki laitteet itelleen. =)

Päivämäärä:   3.3.13 01:13:49

Mua ottaa ehkä eniten päähän tässä kipeenä olemisessa se ettei pääse treenaamaan. No eniten se et ei pääse koiria lenkittää, toisiks eniten se ettei pääse treenaa, eikä tuu pääsee muuten pitkään aikaan :(

Päivämäärä:   3.3.13 01:16:55

Minski, ton taki mä käyn mielelläni iltamyöhällä :D Meilläkin tolla salilla on vajeita siellä sun täällä, parempi vaan mennä hiljaseen aikaan... Parasta kuitenkin on musa, siellä soi radio rock, tai siis cityn vanhat nauhat jostain 80-90 -luvulta! Tärkein juttu mulle, ku en kestä sitä pilipalieurohittipaskaa yhtään... :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:17:10

Missi ottaa ny vaan lunkisti, kyl se siit jossain välis helpottaa :p (tai ainahan voi uskotella ittelleen ettei ol kipee ja antaa mennä vaan, mintaktiikka)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:20:04

Mission: No joo se sotkee pahasti rutiineja, mut ei se auta kuin malttaa mielensä ja yrittää sitten taas päästä vauhtiin. Ei se nyt kuitenkaan niin pahaa tuhoa tee, etteikö siitä sitten pääsis taas takaisin rytmiin. Musiikki on kyllä tärkee juttu ja onneks voi sitten ottaa vaikka nappikuulokkeet ja mp3-soittimen mukaan, jos ei muuten saa mieluista musaa.

min: Sä se et malta koskaan pysyä paikoillas. Oohan ny varovainen ettei käy hassusti. :/

Päivämäärä:   3.3.13 01:20:49

Nyt ei parane leikkiä tai ei parane ollenkaan :D Mä vedän aika hurjia salitreenejä sille päälle sattuessani, siihen yhdistettynä paska kunto ja ylipaino ni ei kande paljo kipeenä yhtään mennä riehuu tai saan sydärin..;)

Meil vaan ois ollu duunin puolest järkätty inbodyn kehonkoostumusmittaus ja se on jo kuukauden päästä, viimeks luvut oli jotain ihan hirveetä ja ois halunnu vähä nätimpää, nyt ei tuu onnistumaan. No ehkä ens kerral sit ois paremmat luvut...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:22:40

Mission: No onpas teillä mukavia etuja, kun tollasia mittauksiakin saa ihan firman puolesta. Noi olis kyllä niin hyviä kehityksen seuraamiseen, kun näkis miten hyvin on tullu lihasta ja lähteny rasvaa.

Päivämäärä:   3.3.13 01:27:21

Joo niin ois jos oisivat vähä aikasemmin viittineet ilmottaa vaik, joka kerta tulee siihen paskimpaan saumaan :D Onko järkeä ilmottaa kuukautta aikasemmin? Ne jotka on oikeesti kiinnostuneita tarttisivat ehkä sen kolmen kuukauden varotuksen, etenkin kun toi on vuos sitte jo tehty aika extemporee niin kaikilla on jo semmonen pohja tiedossa. Nyt tost tulee monelle vähä semmonen että enpä sit vuoteen tehnyt asialle mitään :p Varmaan kolmen kk vartous ois tuottanu jo parempia lukemia, ja sehän kai pääasia on että oli se motivaatio mikä vaan niin tulosta parempaan tulis.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:30:22

Hihii mul on nyt facebookkaveri Irlannista, huisia!

Minski, nääh, paikallaan oleminen on ihan liian yliarvostettua. Sitä paitti mun yskä on helpottanu jo niin paljonnet sain vähän laulettuaki tänään. Enkä yski enää paljoa ku meen maate.

Ja onhan se ny eri asia ol kipeen jos on tottunu liikkumaan ja treenaamaan. Mun liikunta rajottuu satunnaisen hyötyliikunnan lisäks kirjojen sivujen kääntelyyn ja pianon koskettimiston tökkimiseen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:34:29

Mission: Niih, noilla olis tosi mielenkiintoista ja varmastikin motivoivaa seurata omaa kehitystä. Ainakin mua motivoi tollaset ihan konkreettiset mittarit. Aika kiva kuitenkin et teillä tuetaan noin paljon työntekijöinen urheilua. Kelpais mullekin. :)

min: Taidat olla aika rauhaton tapaus, kun tollee pitää olla liikkeessä. :D Mäkin oon joskus liikkunu aika säännöllisesti, mutta nyt oon ollu tauolla. Tai no tässä taas pikku hiljaa aloittelen ja kesällä jos sitten pääsis paremmin vauhtiin. Sais vähän muotoa ruotoon. :D

Päivämäärä:   3.3.13 01:39:07

Joo mäkin olin siitä yllättynyt että viimeks tossa mittarilla tuli aika ikäviä lukemia mutta yks, terveyden kannalta se tärkein oli se, että mulla ei ollu sisäelinten ympärille kertynyttä rasvaa ollenkaan pahasti, viitearvoissa pysyi nätisti. Jota oli vaikea uskoa kun muut luvut olikin sitte aika karuja, ja olen vieläpä taipuvainen keskivartalolihavuuteen niin ihme ettei oo tota... No, toi höttö sit taas kyl varmaan lähteeki aika helposti ku ottaa niskasta kii, heti kun vaan taas toipuu täst flunssasta!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:43:13

Mission: Ethän sä nyt niin kovin karussa kunnossa voi olla, jos jotain 10kg meinasit laihduttaa. Ei se ny ihan hirveesti oo. Mut aina se on kyllä kiva kun edistyy. Täytyy kanssa ottaa niskasta itteään kiinni, vaikka ihan hyvin mä oon tässä edistynytkin vaikka oon ottanu ihan rauhassa tän homman. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:43:29

Miten tollanen kehonkoostumusmittaus tehään..?

Mul on nyt ratsastus jääny pois mut jos sit ens kuussa taas alottais :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:47:38

min: Mäkää en muuten tiedä. Oon vaan nähny niitä tuloksia noista. Vois kyllä joskus itekin mennä, vaikka maksaahan se jonkin verran.

Niin ja hyötyliikunta on kyllä hyväksi. Siinä tulee oltua helposti säännöllinen ja se ylläpitää hyvin peruskuntoa. :)

Päivämäärä:   3.3.13 01:50:35

Nii... Kaikki on suhteellista ;) No, kuhan paranen ni kuuri alkaa taas :) Kesäks kuntoon pitäs onnistua kyl ihan ok, en tiiä ihan biksukunnosta mutta ainakin vaatteet päällä itteeni miellyttävään kuntoon aika varmasti:)

Min, ne mittaukset on vähä höpöhöpöä, uskoo ken uskoo. Jostain kahvoista pidetään kii ja pituus ja paino ylös ja pulssi tsekataan jne. En tiiä siitä tieteellisyydestä sitte...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 01:55:23

Nii kait siinä johdetaan sähkövirtaa kehoon ja mitataan sitä vastusta. Lihaksissa on vettä, niin ne johtaa paremmin sähköä kuin rasvakudos. Että varmaan tommosia siinä on jotenkin tutkittu ja saatu noita sitten haarukoitua jotenkin kohtuullisen tarkkaan niille mittareille mitä siinä testaillaan.

Mut tää lähtee kyllä nyt nukkumaan. Tai no sängyssähän mä jo oonkin, niin kapula pois kourasta ja zetaa palloon. Hyvää yötä mussukat. x)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:56:43

Missi, ahaa okei. Kattelin just et melkosen hintavaa toi mittaus näyttäis olevan... oishan toi kyllä mielenkiintosta tietää oman kehonsa koostumus

Päivämäärä:   3.3.13 01:57:54

Minskillä telepatiaa, just aattelin samat sanoa että siirrän itteni petiin rykimään :)

Hyvää yötä täältä myös kaikille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:59:05

Öitä minski :p

Mä pohdin täs et täytyyks mun noust ylös hakemaan särkylääkettä. Pää särkee :( tai sit tähtyis koittaa kans nukkua

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 01:59:56

No jumpe, emmä kyl tän yksin jää! Öitä!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   3.3.13 08:12:07

Huomenta! Nyt se olis, vapaapäivä!!, ja mää olen jo hereillä :)
En kyllä nouse, taidan vaan pötkötellä ja katella piirettyjä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.13 08:29:09

Huomenta!
Vapaata täälläkin, aamukahvilla jo, nukuin eilen ja perjantaina pitkät unoset, nyt sit herätty jo kasilta...
Pitää muutama tunti odotella, et hevoset saavat syötyä ja tarhailtua.
Sit suunta tallille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.3.13 09:35:25

Huomenta, kylpä nukutti niin makoisasti.:) Tallilla voisi käpästä juu, ennen kun äijät alkaa hiihtämään viittäkymppiä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.3.13 10:55:09

Huomenta. Huonosti nukuttu yö. Toimelias päivä tarttis viettää, kun on tota luntakin tullut ja villakoirat alkaa olla kasvaneet kääpiövillakoirista isoiksi villakoiriksi. Jos vähän imuria heiluttelis.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.3.13 11:20:34

Huomenta, täälläkään ei nyt niin ihmeellisesti nukuttu (puhumattakaan et ois mitään hääunia nähnyt) mutta hereillä ollaan.
Pyykit on jo pesty, kohta tarttis lähteä koiran kanssa lenkille, sitten shoppailemaan ja sieltä kaverin miehen syntymäpäiväkaffeille (: Illalla toivottavasti salillekin.

Imuria pitäis tääläkin heiluttaa, vaan ku siitä kuuluu niin hirveän kamala ääni että ei yhtään tekis mieli ottaa sitä esiin.

Päivämäärä:   3.3.13 14:17:46

Jaa. Koirat vasta herättivät mut. En ensin tienny että kuka ja missä oon ja mitä pitää tehä. 38,2 kuumetta, no eihän se auta ku vetää äkkii yks finreksini naamaan ja viedä noi rassukat ulos. Hehheh.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   3.3.13 18:59:25

Ehtoota! Mitäs tänne..? Kauheen hiljaista ainaki.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 19:20:10

Koskaan ei pitäis kattoa Anthony Bourdain minilomalla -ohjelmaa jos ei ol mitään syötävää ja juotavaa... Nyt on pakko laittaa jotain ruokaa itelleen

Päivämäärä:   3.3.13 19:21:48

Juu, kaikilla lienee äksöniä sunnuntaille.
Ens vkonloppuna sitä on täälläkin, messariin on mentävä:)!
Otan kyl maanantain vapaaksi, niin saa juhlia sunnuntaina, jos mun suosikkiheppa reiningin voittaa;)!!!

Päivämäärä:   3.3.13 19:23:03

Pisteen fanitushepalle siis peukkuja! :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   3.3.13 19:23:53

Ehtoota ehtoota!

Täällä oltu tänään "kamalan" ahkeria, tehty koiran kanssa pari tuntii lumitöitä, käyty systerillä kylässä ja siivottu. Kaikesta tosta ahertamisesta palkitsin itseni käymällä poistamassa paikallisesta Kotipizzasta yhden kappaleen lättyjä.

Päivämäärä:   3.3.13 19:26:57

No siivoilu on kyllä palkittava! Mä taas en voisi ny palkita itteeni siivoomisesta, ku oon syöny jo tälle päivää tarpeeks (lue: yli), joten turha vissiin on sit siivota. :D No jos tekis viä jotai muuta hyödyllistä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.3.13 19:36:59

Ne ruokaohjelmat on kyl vihtumaisia, aina tulee nälkä kun niitä katsoo. Tänään voi olla laiska, jos hakisi iltapalaksi tulisen kebabin valkosipulikermaperunoilla.:P

Päivämäärä:   3.3.13 19:38:44

Jokupoku, mulla on suosikki, kiitos peukuista:)!!
Siel on paljon hyviä, Euroopan areenoilla menestyneitä hevosia, mutta yksi on ylitse muiden, ehkä tunteet on yksi syy, toinen hevosen fiksuus ja älykkyys.
Toivottavasti paikalla on kaikki omia suosikkejaan kannustavat ja meteli sen mukainen!!
Odotan kyllä ihan täpinöissä noita kisoja!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.3.13 19:40:41

Helou murut! Täällä olis kohta tarjolla mokkapaloja =D Mulla on niin pitkään jo tehny mieli mokkapaloja, kun niistä on täälläkin puhuttu moneen kertaan, että nyt oli ihan pakko. Oon sentään vähän urheillutkin tänään (mutta en tosiaankaan koko pellillisen edestä...), aamulla hölkkälenkki koiran kanssa ja sitten hepan kanssa pidempi reissu maastossa.

Täällä oli kyllä tänään tosi hieno ilma. Käytiin vanhusten kanssa mökilläkin; siellähän se oli paikoillaan, hyvin pääsi jäitä pitkin lompsimaan, ei pahasti upottanut. Mutta tulis nyt jo se kevät. Ärsyttävää, kun on taas talli ihan jäässä, kun tuli nämä vähänkin kovemmat pakkaset. Onneks hevoset ei näytä siitä kärsivän.

Mikäs on Missionin olotila? Selvisitkö koirien ulkoilutuksesta, kun ei oo sen jälkeen kuulunu mitään...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.3.13 19:45:38

Pitää tulla Pistettä kannustamaan, olitko sie sellainen 150cm sulka päässä.? :)

Päivämäärä:   3.3.13 19:53:48

No mä kokkasin pikana pippurista broileria kermachilikastikkeella ja herkkusienillä, ja tietty perunoilla toi.
Ihanaa oli! Juomana hurahti pari lasia valkkaria.
Nyt sohvalla valkkarilasi vieres, seuraavaksi suihkuun ja nukkumaan. Kunhan koirat käy pikkulenkin ruokansa jälkeen.
Ois tänne mieskin saanut tulla kokkaileen kaveriksi ja sohvalle viereen...ja täs parin kolmen tunnin kuluttua samaan sänkyyn kellahtaa...;).
Mä olen sunnuntaifiilistelijä, ollut aina.
Maanantai on niin takkuinen työpäivä yleensä, et otan sunnuntaista kaiken hyvän irti, vapaa kun on....ja valvonkin myöhempään.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   3.3.13 19:58:41

Vatsa täytetty pizzalla ja aivot ruokittu tällä.

Päivämäärä:   3.3.13 20:03:53

Aluks oli vaikea lukea tuota Jyssen linkin tekstiä, mutta kummasti helpottu loppua kohti :)

Päivämäärä:   3.3.13 20:10:10

Toi Jyssen linkittämä oli toisen kerran lukemisen jälkeen ihan ymmärrettävä:)!
Ensin tsekkasin ihan koodikieleksi, kun vähän hidastin, ihan tajuntaan menevää kieltä!

Päivämäärä:   3.3.13 20:14:20

No, kuumeessa katos toi Jyssen teksi oli ihan selkeetä, ihmettelin vaan miks sei ois ollu :p

Ai tänään on sunnuntai, kiva ku kerroitte. Ehkä ymmärrän huomen jotenkin raahautua lekuriin taas. Jos vaik tällä kertaa sais niit antibiootteja... Etti tarttis montaa viikkoo olla tämmönen zombi.

No, se ois sit taas vedettävä finrexiniä ja kokeiltava uudestaan sitä koirien ulkoilutusta, "aamul" jaksoin 10min, tekivät hätänsä. Jos nyt jaksais sit vaik vartin. Eka sitä finrexinii..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.3.13 20:56:50

On se vaan kiva mies. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   3.3.13 21:05:19

Tuli tosta tekstistä mieleeni, että ootteko koskaan joutunu/päässy esim. duunia hakiessanne palikkatesteihin (lue soveltuvuustesti)? Mä olen käyny tollasessa testissä pari kertaa ja niissä kyllä oppii joka kerta jotain uutta itsestään. Niille jotka ei ole käyny ko. testeissä ikinä, niin noi testit yleensä räätälöidään haetun duunin mukaan. Eli jos duunissa vaaditaan esim. matemaattista päättelykykyä niin testit painottuu tolle osa-alueelle ja silloin testissä on paljon tän tyyppisiä tehtäviä. Aikaa tohon sovelutuvuustestiin uppoo sellaset 4-8h.

Oli muuten aivan mahta keli pihalla, pilvetön tähtitaivas ja hiljaisuuden rikkoi vain kenkien alla nariseva pakkaslumi. Me likes!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   3.3.13 21:05:38

Minkälainen on Tirli kiva mies?

Missionin kannattaisi kyllä käydä lääkärissä. Ei kai turha antibioottien syöminen terveellistä ole, mutta jos niistä apua saa, eivät ne mitään subutexeja tai muita kovin vaarallisia kuitenkaan ole.

Piste saisi ensi su mennessä paljastaa suosikkinsa, että osataan kannustaa oikeaa hevosta.:)

Päivämäärä:   3.3.13 21:12:32

Tirli on nyt kyllä menon edellä:).....!
Aivan ihanaa!!!
Sattuisipa joskus omalle kohdallenikin mukava mies:)!
Kurnau, kyllä mä tässä viikon aikana kerron, kelle saa huutaa ja viheltää niin paljon kuin jengistä lähtee:)!!!!!
Hevosista kun ei koskaan etukäteen tiedä, mut jos starttaa, niin urku auki vaan.....!!

Päivämäärä:   3.3.13 21:12:35

Ei ole koskaan tarvinnut tehdä palikkatestejä työhaastatteluissa, sillä minä varmaan olenkin aina paikan saanut ;)

Joo huomena lääkäriin mission, tuo ei kuulosta kyllä siltä että menis levolla ohi.

Niina, mokkapalat kyllä kelpais! Vitsi, pitäisi joskus leipoia itsekin.

Pilvetöntä tähtitaivasta ja hiljaisuutta ei täälä kaupungissa pääse kyllä kokemaan läheskään niin helposti mitä maalla :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.3.13 21:12:54

kurnau: no siitä varmaan on niin monta käsitystä kuin on naistakin, millainen on kiva mies. Tää nyt vaan on mun mieleinen. Ainakin alkutuntumalta. Aikahan sit näyttää.

Päivämäärä:   3.3.13 21:23:03

Mun mielestä Mission voisi mennä päivystykseen heti.
Alkaa tuo teksti olla sen verran epäselvää, että kuumetta lienee jo liikaa...
Ei pidä jäädä kotiin, kun on selvästi kovasti kipeenä!!!
Nyt taksi pihaan ja päivystykseen!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 21:39:28

Morjensta, mulla oli tossa porukat tänään käymässä, niin piti niiden kanssa turista kaikenlaista. Ei mitään ihmeitä raportoitavana, normipäivä muuten. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.3.13 21:40:46

No juu, kyllä kai tätä katsellaan niin pitkälle kuin hyvältä tuntuu. Se jää sitten nähtäväksi onko se hetken vai pidemmänkin aikaa.

Päivämäärä:   3.3.13 21:42:10

Sorruin tekemään tuon Jyssen testin. "Käytit testin tekemiseen 6 minuuttia 54 sekuntia ja testipistemääräsi on 12/12." Eipä ole työhaasttelussa ikinä tullut tuollaista vastaan, enkä huvikseni yleensä mihinkään testeihin koske, mitä pointtia siinä olisikaan.

Tuosta päivystykseen menosta en oikein tiedä, ainakin täällä sinne on useiden tuntien jonot, istuu siellä sitten puoli yötä kovassa kuumeessa, ei kivaa. Paitsi jos pääsee yksityiselle...

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   3.3.13 21:46:38

Iltaa sinkkulaan.

Mitäs tänne kuuluu?

Päivämäärä:   3.3.13 22:04:10

No vitsi johan mä perstaina lekurissa kävin mut se mulkvisti ei antanu biootteja... Meen huomen aamul sit, tohon meiän työterveyslekuriin saa ajan varattua netissä ja niit vapait aikoja on paljo, et pääsen kyl heti ku saan itteni aamul johonki älyllisen kuosiin siivottua ja doupattua :D

Tuli ne koirat käytettyä, hieno ilma oli kyl, keuhkot ei tykänny pakkasesta. Piti raahustaa entistä rauhallisemmin. Lenkki johon menee normivauhtia antaen koirien kuitenki haistella noin 22min, meni nyt melkein 45 min :D

Tuliskohan hyvää jos paistais nuudeleita ja makkaraa? :p

Päivämäärä:   3.3.13 22:08:31

Tirlille onnea "ihanuudesta" :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.3.13 22:09:51

Kiitos Mission. Mä yritän nyt pitää jalkoja tiukasti maassa kuitenkin. On tullut niin monesti tiputtua korkeelta, ettei nyt enää jaksaisi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 22:16:54

Mä aloin kattelemaan pari rästiin jäänyttä pasilan jaksoa. Ai niin ja tänään tulee taas uus walking dead. No se menee huomiseen, mutta heti aamusta sitten. =)

Missähän ruoste on muuten. Eihän se tainut olla eilenkään täällä. Onkohan se löytäny miehen jostain.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 22:17:59

Tirlille onnea :)

Mul on nyt jotenki kamalan surkia olo... eikä pahemmin mitään järjellistä syytä edes

Päivämäärä:   3.3.13 22:19:35

Tirli ihmisiä nuo miehetkin ovat, eivätkä monesti tiedä, mitä haluavat. Mutta hyvältä tuo vaikuttaa!

Ex oli saanut joltakin virolaiselta puoskarilta unilääkereseptin. Ei nyt vain tunnu ymmärtävän, että unilääke ei ole kaikkiin vaivoihin auttava lääke. Syö niitä päivälläkin, ja ihmettelee, miksi on väsynyt ja tokkurainen.

Päivämäärä:   3.3.13 22:26:08

Ruosteelle on käynyt näin: joko kampaaja leikkasi saksilla vahingossa kaulan auki, TAI sitten kampaaja oli hyvännäköinen hetero mies, ja nyt he vallan onnellisina viettävät aikaa yhdessä. Kristallipalloni ei antanut muita vaihtoehtoja kuin nuo kaksi.

Voi että Tirli :)

Ja voi että Kurnau sinun exää! :(

Ja voi että Mission, varo sydänlihastulehdusta!

Ja voi että Min, välillä on kyllä tuommosia ihmeellisiä päiviä, ja sit seuraavana päivänä kaikki on taas hyvin. Tsemppiä, koita ajatella kaikkia positiivisia, ihania asioita joita sulla on! :)

Päivämäärä:   3.3.13 22:26:39

Ja voi että mun pitäis olla jo nukkumassa kun kello soi 4.30, mut enhänmää nyt vielä unta saa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 22:29:49

Pauke, tai sitten joku mies on kaapannu ruosteen ku hän on päässy ulos kampaamon liikkeestä :( eiku :D ....?

Kurnaulle jaksamisia mut ei liian pitkää pinnaa sen exän kanssa...

Päivämäärä:   3.3.13 22:36:53

Ei kärsivällisyyteni exän kanssa pitkästä pinnasta johdu, vaan vaihtoehtojen vähyydestä. Vähän kuin jos tuossa Jyssen palikkatestissä olisi tullutkin yksi tehtävä, johon ei olisi ollut mitään oikeaa vaihtoehtoa.:)

Voi paukkeen yön lyhyyttä.

Sunnuntai on min juuri sellainen päivä, jolloin kurja olo iskee ilman syytä. Tai pienestäkin syystä.

Onko kukaan muuten oikeasti tavannut yhtään miespuolista heterokampaajaa Suomessa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 22:39:46

Jou! Nyt on tuunattu tukka, shoppailtu äitimuorin kanssa (ja todettu sadannen kerran, että makuasioista ei auta kiistellä), tehty löytöjä, sukuloitu, vaihdettu kuulumisia ja tehty tulevaisuudensuunnitelmia, syöty hyvin ja ahkerasti, kylvetty mansikantuoksuisessa vaahtomeressä, nukuttu kunnolla ja pitkään ja kurvattu pizzerian kautta kotiin. Is it just me vai ovatko pizzat pienentyneet? Ehkä minä olen kasvanut, huu nous.

Joo-o pauke, kampaaja OLI hyvännäköinen mies, heterokin, mutta valitettavasti sormustettu ja lapsellinen, voi että :P

Mitäs muuten muuten? Tirlillä on ollut sutinaa, entäs teillä muilla? Eikö muka mitään uutta kinkkurintamalla?

Päivämäärä:   3.3.13 22:40:45

Ruostehan lähti tampesteriin! En kyl tiiä mitä se meni sinne tekee mut sinne se läks, eilen aamul kai.

Joo sydänlihastulehdusta pitää varoo, eipä noi keuhkot annakaan happea ku hiiiitaaseen raahustamiseen...

Päivämäärä:   3.3.13 22:41:11

Kurnau, en mieskampaajia....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 22:42:26

Taidan olla liian matemaattinen henkilö, tahon aina löytää oikeen ratkasun. Ja inhoon yli kaiken filosofiaa ja psykologiaa sun muita abstrakteja asioita...

No joo, luulen et tää on nyt vaan joku pahemman sortin akuutti tarve halikaverille

Päivämäärä:   3.3.13 22:43:04

korjaan, ruoste tuli jo... :p

Päivämäärä:   3.3.13 22:50:15

ruoste -> ei mitään uutta kinkkurintamalla, ainakaan täällä. Tai toki mun kinkut leviää entisestään, kun mässytän täällä mokkapaloja. Ja koska ne on niin ällömakeita, niin välillä pitää haukkailla noita lämpimiä voileipiä. Ja sitten taas mokkapaloja. Ja voileipiä. Ja mokkapaloja. Tällä menolla mulla on kyllä kohta niin mahtavat kinkut, että... =D

min -> tuohon auttaa koiran kokoinen koira ;) Paitsi, että tuo mun halikaveri lähtee aina karkuun, kun ei jaksa mun halailua ja pussailua :/

Facebookista bongasin muuten, että Helsingin hevosmessujen rotutauluissa esiintyy suomenhevosen kohdalla minun mummelihevosen vanhin varsa :o Wautsiwau!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 22:54:25

Mission: Joo mulla on taito saada naiset tulemaan. ;D

Päivämäärä:   3.3.13 22:56:07

Munkin kinkkurintamilla vain levenneisyyttä. Pari päivää sitten kumarruin heti suojatien jälkeen kehumaan koiraani jolloin takana tuleva söpö säbäpoju (emmä tienny et takana tuli joku, en ois muuten pysähtynyt!) _melkein_ törmäsi takapuoleeni ja joutui tekemään kunnon väistöliikkeen, valitettavasti :/

Urheiluliikkeessä oli joku äärettömän hyvännäköinen myyjä mut mulla oli ihan törkeen kuuma siinä kassalla ja olin varmaan ihan punainen, ja hymyilin vain tyhmästi enkä osannut muuta kuin idiootisti hymähdellä kun hän yritti jutustella siinä samalla kun palveli. AAaarrght.

Nyt nukkumaan, hyvää yötä! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 22:59:12

Jotenkin kyllä hauska lukea näitä kuinka höppänöitä naisetkin on jonkun komean miehen seurassa. Ihan pähkinöinä, eikä pysty kontrolloimaan itteään. :D

Mut ruosteella on sitten ollu kunnon löhöviikendi. Kuulostaa rentouttavalta. :)

Päivämäärä:   3.3.13 23:01:13

Minski :D Onhan toi tietty ihan hyvä taito... ;)

Öitä pauke :) Parempaa onnea urheiluliikkeessä ens kerralla ;)

Ajattelin ihan tosissaan tehdä makkaranuudelit. Salee hyvää :p
Nii ja kyl täs on levinny ihan huolella, varmaa lihonu kaiken takas mikä lähti tos yhes vaihees... Ja on tuol vaik mitä hyvää naposteltavaa viel ton terveellisen sapuskan päälle ;) Onki kyl nälkä, oisin syöny kyl aikasemmin mut ku piti nukkuu... Nyt oiski muuten taas kuumetta, jeee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:07:12

Mission: Joo se on kyllä ihan hyvä taito. Ei oo koskaan haitaksi. ^_^

Mäki ostin jääkaappiin suklaalevyn ja 2l jädeä pakkaseen. Eiköhän noilla taas pärjää jonkin aikaa. :)

Mut vai ootte te kaikki levitelly. Sehän kertoo siitä, että mun kampania puree. :D Mmmm

Hyvää yötä pauke:lle o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 23:09:17

Pauke, jotenkin pystyn samaistumaan tohon sun kauppareissuun :D

Nyt tulee pieni tarina:
Oli kunnallisvaalien aika ja min oli päättänyt mennä äänestään läheiselle äänestyspaikalle. Min oli pohtinut tilannetta jo etukäteen et miten hän osaa käyttäytyä fiksusti ja coolisti tässä tärkeässä tilanteessa. No ei muuta kun äänestämään. Kun min pääsi saliin jossa äänestys järjestettiin niin siellä olikin vastassa vähän pahuksen hyvännäkönen nuorimies ruskeilla silmillä. Siin sit oli min pasmat niin sekasin et puhuminen oli tätä luokkaa: "......hei....., ai henkkarit...? ....joo....., okei.... joo.... kiitos....". Tämän jälkee min meni äänestämään ja liukeni jalat tutisten äkkiä pois paikalta... olin kai kuvitellu et siel on joku jakkupukunen tärkeä täti valvomassa menoa

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:13:59

min: Heh, ai säki oot tollanen höpsö. Mikäs siinä nyt niin jännää on, jos näköpiiriin joku tollanen mies osuu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.3.13 23:14:41

Jaaha, mun pitää mennä kyllä nyt nukkumaan, antaa Minskin nyt taidoillaan saada muut naiset tulemaan;)....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 23:18:00

Aika kovat skillsit tolla Minskillä! Sanoi nimeni kerran ja meitsi tuli heti. :P

Tee nyt Missi ne nuudelit ja sit painut nukkumaan. Hopi hopi! Ei se olo kukkumalla helpotu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:18:51

"Jaaha, mun pitää mennä kyllä nyt
nukkumaan, antaa Minskin nyt taidoillaan
saada muut naiset tulemaan;)...."

Haha, joo muut on hyvä ja ottaa vuoronumeron minskin mätsikkiin, niin laitetaan naiset tulemaan. :D

Hyvää yötä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 23:20:44

http://www.youtube.com/watch?v=PnzdhQyb1gU&feature=youtube_gdata_player mulla on nyt siis vähän tällänen olo...

Minski, jaa-a... se ois kiva kyl tietää. Nyt tuli mieleen yks toinenki tarina mut jätetään se tuonnemmaks. Ainakin mun kavereilla on hauskaa ku ne saa seurailla mua

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:22:51

"Aika kovat skillsit tolla Minskillä! Sanoi
nimeni kerran ja meitsi tuli heti. :P"

No niinpä. Sitähän mä aina yritän sanoa, mutta kun ei naiset usko ennen kuin näyttää. Se on kerta vaan ja naps. Heti tulee nainen kuin nainen. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 23:27:03

Ja joo, oli rentouttava wiikendi. Tuli tarpeeseen, nyt on taas fiilis ainakin hetken pykälän verran parempi :)

Nati nati unten maille siirtyville. Maanantai on ovella, se kannattaa ottaa hyvin levänneenä vastaan :)

Se on muuten kovin kiusallista kun käy kuten tytöt ovat edellä kuvanneet. Aikuinen (" ") nainen törmää yllättäen ja pyytämättä ihanaan mieheen, lehahtaa hetkessä punaiseksi ja taantuu esiteinin tasolle. Noloa! Kuka tuo karju on, mistä se tuli ja miksi sen piti tulla tuohon juuri nyt? En sukinut otsatukkaani kuntoon ennen tänne tuloa, en varautunut mitenkään kohtaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajaa tässä tilanteessa, en ehtinyt asettaa aivojani small talk-moodiin ja nyt suu sylkee pelkkää aivotonta soperrusta... Yyyh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:28:28

min: Toi on muuten kiva biisi. Tosta tulee vähän muistojakin mieleen. :)

Mut ehkä siinä sitten iskee joku paniikki, että onkohan kaikki nyt hyvin ja että teenköhän mä nyt parhaan mahdollisen vaikutuksen siihen ihanaan mieheen. En tiedä mut jotain tollasta voisin kuvitella.

Mut ton kun muistaa miehenä, niin ei tarvi hirveesti panikoida, kun tietää miten vetelänä moni nainenkin on kun ihastuu. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 23:31:24

"Say my name, b****!" :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 23:31:26

Minski, en ny tiiä oliks tos mitään paniikkii, pikemminki aivotoiminta loppus hetkellisest. Ja sitten olikin jännää äänestyskopissa "niin mitä mun piti tääl tehä? Mitä tähän paperiin laitetaan? Niin ketä mun piti äänestää?"

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:32:13

ruoste: Heh, jaa noinkos se panikointi meneekin. Olipas taas hauska ja niin ruostemaisen riemukas kuvaus aiheesta. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:35:36

min: No en mä tiedä onko tollanen aivojen sulaminenkaan tossa tilanteessa niin kovin eduksi, jos siinä pitäis alkaa oikeesti jutustelemaankin sen miehen kanssa. :D Mut hauskoja ja jotenkin niin naisellisia kuvauksia teillä kyll. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 23:36:44

Voi min, ihana biisi. Tuon tahdissa on monta rättiä nyyhkytetty märäksi... Välillä tekee ihan hyvää surkutella turhaan yksikseen ja tehdä pienistä asioista isoja murheita, kunhan muistaa jättää sen onnettomuuden taakseen kun päivä vaihtuu uuteen. Tunteita täytyy tuulettaa. :)

Päivämäärä:   3.3.13 23:46:21

Äh, vaarallista tää touhu, kahesti oon jo tökänny veitsellä käteen perjantain jälkeen ja nyt poltin yhen sormen ja tein hirveen sotkunki...

Ja sit jämähdin pahasti vitoskanavalle kuolaa alastomia ja puolisellaisia miehiä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 23:49:52

Mission: Mitähän sä ny siellä oikein touhuat. Ettet vaan niistä miehistä menny noin sekaisin. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.3.13 23:52:00

http://www.youtube.com/watch?v=Yi99-tE_T8s
Samaa suloisen surumielistä sunnuntaifiilistä Ultramariinin Elohopean muodossa.

Heiii muuten herrasein, kännykällä surffaillessani näin jossain aiemmista ketjuista vilahtavan sanan "leikkaus", mikä ihmeen leikkaus? :|

Mission, vaihda kutoselle.

Päivämäärä:   3.3.13 23:57:54

ruoste, sori, nimenomaan kutosta tarkotin... Kuume nääs ;) En oo ennen tienny tommosest sarjasta, piti kuukkeloida, what a waste! Toi gorgeus spartacus on kuollu syöpään, siis näyttelijä... :(

Aika jotenki räkäsesti tehty, mä tykkään noist historiallisista kyl yleensä tosi paljon mut sen yhen nigan lahtaus oli jotenki niin tökerö et... no, voi toi olla hyväki...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 23:58:45

Noni, vois sitä vähän miettii mitä kuuntelee... (emmää itke... tää on vaa jtn nuhaa..)

http://www.youtube.com/watch?v=l_E3o3zuCUc&feature=youtube_gdata_player

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:05:18

Aika jännä miten niin moniin naisiin vetoaa toi spartacus, vaikka sehän on todella raaka sarja. Verta lentää, kiroillaan, alistetaan ja raiskataan naisia yms barbaaria menoa. Sit naiset on monesti jotain ihan normaaleja toimintaleffoja vastaan, vaikka ne on paljon kesympiä. Eipä sillä, mäkin katoin tänään uusimman jakson ja oon seurannu tota alusta saakka heti kun se alkoi.

Päivämäärä:   4.3.13 00:10:08

Hmh, pitäsköhän toi sit harkita et kattois kokonaan jossain kohtaa... Ainaki noi mis on toi Anthony Whitfield <3 ;)

Action pätkät on monesti vaan puhtaasti tylsiä, siks ne ei niin nappaa. Hyvästä actionista tykkään kyl iteki. Mä oon aina ollu kyllä hulluna noihin historiallisiin, ja nehän on, ainaki roomajutut, aina tosi raakoja, ei tunnu missään :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:16:42

Miten niin tylsiä. Johan jo toi nimi viittaa siihen, että tässä rytisee. :D Ja siis kun noi perustelut on just se raakuus ja väkivalta mitä toimintaleffoissa on. Sit kuitenkin tollanen raaka sarja iskee, ni siks ihmettelen. Vaikka joo onhan siinä lihaksikkaita ja varmaan komeita miehiä, mutta silti.

Päivämäärä:   4.3.13 00:21:46

Pyh, viiskytluvulla naisten piti teeskennellä olevansa jotain heiveröisiä reppanoita joita hirvittää ja itkettää ja pyörryttää heti jos joku korottaa ääntä tai lyö :p

Raakutta, seksiä, väkivaltaa, jeeee! :D

Mä kun kattelen mitä vaan, kuhan on hyvin tehtyä. Eikä kaiken tartte ees olla niin hyvin tehtyäkää... :p

Mut sähän et vissii Minski tykänny kauhuleffoista? Sit katot actionia... Eiks se kauhuleffojen action oo kuitenki vähä samaa sarjaa? :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.3.13 00:26:09

Ei oo, koska ei niissä ole mitään sellaista vastaavaa kunnon toimintaa ja monesti ne lähinnä naurattaa vaikka yrittävät olla pelottavia. No joo totta kai sitä säikähtää kun volat pistetään yllätten kaakkoon, mutta aika harva kauhuleffa on oikeasti hyvä. Mut kyllä mä niitäkin siis jonkin verran katon. Ne ei vaan oo mun suosikki genrestä. Jotkut on kyllä hyviä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.3.13 00:27:50

Kyllä sitä kökömpääkin katsoo jos näyttelijävalinta on onnistunut tai tarina on hyvä. Minä tykkään myös noista historiallisista sarjoista. Roomalle jäin kaipaamaan jatkoa... :/

Actionpläjäykset ovat tylsiä, koska väkivalta niissä on yleensä turhaa, aivotonta mäiskimistä. Tarina, jos sellainen on, on täysin toissijainen ja se hautautuu kaiken mäiskeen alle. Väkivallassa täytyy olla tunnetta mukana, kerpele :D

Päivämäärä:   4.3.13 00:32:05

Aijaa :D Mul on vähä samat perustelut actionille, kun niis ei oikein tapahdu mitään muuta ku hakkaamista ja räjähdyksiä, sitten ne kans on välillä niin naurettavia kun tulee semmonen "just joo" fiilis kun jotain voi hakkaa rautapalkilla päähän tunnin eikä sille käy mitään :P Mutta sit taas hyvä action on kyllä hyvääkin, tykkään Tompan leffoista ja Matt Damonin, ei noi isot tuotannot turhaan oo suosittuja...

En mä kyllä tiedä onko mulla leffoissa lempparigenreä... Ehkä trilleri vois olla semmonen et niistä varmaan eniten nautin. Muuten käy mikä vaan genre ja leffasta sit kii onko hyvä vai ei :)

Mut mikään raakuus tai semmonen ei kyl hirvitä, oon varmaan niin hyvin turrutettu tai täysin epänaisellinen siinä asiassa :p

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.