Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 205

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.13 19:07:49

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Ja jatketaan....
KESSU, et sä keri kolmea volttia, kun satulas oot tarpeeksi istunut:)!!

Re: Sinkkujen topic 205

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 19:13:09

Niin no länkkärissä pysyy paremmin kyydissä, mut tollasta vauhtia mentäessä pitää olla treeniä paljon takana.:) Betamax juu, ei kandee hosua ja saa ampua, omaan rauhalliseen tahtiin.:D

Päivämäärä:   2.3.13 19:21:34

Niinkuin mainitsin, myös rauhallisempia lajeja löytyy.
Ja se yhteistyö hevosen kanssa hitsautuu ajan kanssa, kun siellä satulassa tarpeeksi istuu.
Monet kerrat olen omasta mokasta eli myöhästymisestä hevosen liikkeeseen hiekkaa niellyt, mut se opettaa olemaan nopeempi ja skarpimpi:).
Voin sanoa, että quartter on niin nopea käänteissään, ettei sitä voi koskaan verrata mihinkään muuhun hevoseen. Sieltä lähtee kuin ruuti piipusta, jos ei keskity kokoajan hevoseen. Chillailu onnistuu maastossa ja köpötellessä, mutta tositoimissa pitää olla läsnä sen 100%, lajista tietysti riippuen.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.3.13 19:40:35

Meni sitten iltasuunnitelmat v*tuiksi, kun ex ilmaantui ovelle huonossa kunnossa ja ilman rahaa.

En halunnut herättää taloyhtiössä pahennusta (varsinkaan sen karhukoplajutun jälkeen). Katselen sitä tasan vain huomiseen. Ei sitä voi tuollaisena kadullekaan heittää, tokkurassa käy jääkaapilla polvet koukussa ja kumarassa kuin peikko, oksensi, horjuu, katuu ja valittaa.

Jotakin on keksittävä, tässä se ei kyllä majaile kauaa. Viimeisetkin tunteeni ovat kadonneet viime viikkojen myllytyksessä.

Päivämäärä:   2.3.13 19:42:07

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

Tää on vaan niin hyvä...:)!!!!!

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   2.3.13 19:49:09

kurnau, ei jumankauta. Älä ny oikeesti ajattele, että mitä taloyhtiössä muut ajattelee!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 19:50:03

Kurnau, no voi hemmetti. Kai sillä rahaa on, tilaa sille taksi. Exsä jos ilmestyis oven taakse, voisi hänet himaan heittää, mut siinä kaikki. Tosin ei tiedä missä asun, niin ei ole vaaraa.:)

Päivämäärä:   2.3.13 19:50:46

Kurnau, aamulla mies mäkeen, mä olisin pistänyt oven nenän edestä kiinni ja sanonut, et menee johonkin pultsareiden yömajaan.
Eiköhän se paikka ole siellä eikä sun nurkissa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 19:51:19

Ai niin ei ole rahaa.

Päivämäärä:   2.3.13 19:54:07

Helsingis on niitä yömajoja, ei tarvi rahaa, kait.
Sinne vaan!!
Siel varmaan on ruokaa ja peti yöksi.
Pois se sieltä sun nurkista!!!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   2.3.13 19:56:39

Oisin soittanut poliisin noutamaan...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.3.13 20:03:19

Voi ei kurnau :( Eikö sitä voi tuon horjumisen, oksentelun ja kaatuilun takia järjestää vaikka sairaalaan päivystykseen, ei kuulosta ihan terveeltä, niin kuin ei kyllä aiempien kertomustesi perusteella taida ollakaan...? Ikävä tilanne, ja käyttää sua ihan sumeilematta hyväkseen. Mutta voin kyllä lohduttaa, että jos mulla olisi ollut samanlainen tilanne, niin varmaan en minäkään olisi raaskinut olla päästämättä sisään :/

Päivämäärä:   2.3.13 20:06:30

Pitäis paistella maggaraa mut en jaksais seisoa... Olin niin urhea ja olin koirien kans 45min ulkona :) Käpsin pikkumetsään jossa päästin ne irti puuhailemaan, käytiin kaikki poluntyngät läpi ja leikkivät kepeillä ja mä sain seistä pönöttää tai laahustaa askel kerrallaan. Metsään ei ees tuullut niin oli ihan hyvä olla. Takasin tullessa tajusin sit että ainijoo oon kyl tosiaan "vähä" kipee, nyt oiski sit taas kuumetta...

Päivämäärä:   2.3.13 20:10:45

Jotenkin tässä ei ole nyt mitään oikeaa tapaa toimia. Ei tuota ollut mitenkään kiva päästää exää kotiinsa, eikä riemastuta, että oma ilta meni pilalle, mutta turha sitten minään marttyyrinä on kirjoitella, kun sen itse sisään päästin.

Exkään ei yhtään lisävaikeuksia tarvitse, ostan sille huomenna menolipun jonnekin, tietäisi vain minne.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   2.3.13 20:14:28

Ai nii joo, pitää mennä nielaseen veden kanssa sitä kitkerää kurkumajauhetta... tuli vaan mieleen ko lukee tota Missin taudinkuvausta. Mä en haluu tälle talvee yhtäkää tautii, joten kokeillaan toiki konsti vielä, kun kerran se yks tauti jo tyssäs sen kans. Ja ihan sama, vaiks ois lumevaikutus vaan kysees, kunha en sairastu. :)

Päivämäärä:   2.3.13 20:15:02

Onko teillä kurnau jotain yhteisiä lapsia tai velvollisuuksia tai jotain, vai miksi jaksat välittää mitä sille tapahtuu? Vähän tosta rivien välistä ollut lukevinani että ei tainnut olla se suhdekaan ihan auvoinen? Eiks olis vaan aika antaa sen selvittää itse omat hankaluutensa, jos se merkitsee poliisia niin vaikka sitten sitäkin... No juu, en tiedä koko jutusta mitään ja hyvällä vaan tarkoitan, toivottavasti nyt ees saat vaan sen ulos sieltä mahd nopeesti :)

Päivämäärä:   2.3.13 20:15:12

Hitto, kurnau!!
Mä en katselisi päivääkään selkärangatonta miestä!!!
Aivan tarpeeksi elämässä on murheita ilman moista miestä!
Kyllä sen miehen paikka on siinä naisen rinnalla ja naisen paikka miehen rinnalla.

Päivämäärä:   2.3.13 20:28:52

Mission yhteiset lapset on, ja siksi ex on saanut liikaakin anteeksi.

Ja piste sen tiedän, ettei monikaan katselisi, mutta mihin tuolla kadullakaan sitten noin sekava menee?

Koitan ajatella asian osana kohtaloa, ehkä vältyin joltakin suurelta sydänsurulta, kun en lähtenyt tänä iltana minnekään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 20:30:49

Voimia Kurnau, huomenna on taas uusipäivä.:)

Päivämäärä:   2.3.13 20:36:37

Kiitos Kessu, tänään vain oli aamulla pitkästä aikaa olevinaan se uusipäivä - josta tuli sitten tällainen lässähtänyt pannukakku.

Mutta huomenna uusi uusipäivä. Ja vielähän on hetken netti.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 20:40:20

Huh mikä myräkkä, lumi tulee vaakatasossa. Nyt puhelin kiinni, kaveri soittaa kohta,"läheks auraamaan".:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   2.3.13 20:45:32

Voihan kurnau :( Tosi vaikea tilanne. Huomenna uusi päivä tosiaankin, ja sitten äijä pois kotoota!

On kyllä melkoinen myräkkä ulkona.

Katson putousta, voi elämä miten hulvattomia ne nopeasti keksityt sketsihahmot olivat :D

Päivämäärä:   2.3.13 21:42:58

Kurnau, Timbuktu on hyvä osoite, siellä ei palele ja viina ei varmaan maksa mitään.
Voi nukkua taivasalla paleltumatta ja ruokaa on, jos viitsii puista poimia.
Helppoa elämää....
Kyllä sille järki kasvaa päähän, kun lopetat sen huolehtimisen.
Jos aina vaan otat luoksesi ja huolehdit, ei se kasva vähänkään vertaa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.3.13 21:45:07

Aijai kyl sauna vaan teki hyvää, tällä kertaa ei vaan pystyny käydä lumihangessa pyörähtämässä.

Kurnaulla on kieltämättä aika kinkkinen/fitti tilanne exän kanssa. Lasten kannalta toi on vaan todella paskamaista, toivottasti ovat vielä niin pieniä ettei jää huonoja muistoja tilanteesta. Tulee mieleen omien porukoiden ero joka ei sekään menny niin kuin leffoissa...

Kuka muuten tunnustaa tilanneensa ton stanan lumisateen?! Viikolla näytti jo niin lupaavalle toi kevään tulo, mutta pff ei ku lisää lunta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 21:45:38

Ei muuten pidä paikkaansa, aavikolla on julmetun kylmä öisin.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 21:48:17

Kessu, jep mutta sitähän ei tarvi kurnaun exälle kertoa... sinne vaan menemään

Mä tahon kans saunaan...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 21:50:45

Minkä ikäisiä kurnaun lapset on? Ei kaiketi ihan pikkuisia enää? Eiköhän nekin jo tiedä, mikä isänsä on.

Mä taidan saada huomenna vieraita. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 21:53:44

Voi Tirli, kuulostaa kivalta ^^

Mä meen huomenna Prismaan ja ostan kahvakuulan :p ei kuulosta ollenkaan niin jänskältä ku sun huomises

Päivämäärä:   2.3.13 21:56:29

Jysse, nyt on pakko tunnustaa... Se olin minä! Jooooo lunta ja pakkasta ainaki vappuun asti! En kyl tilannut tota blosista, sitä inhoon :/

Saunaan takis mieli, hytisen täällä peittojen alla ihan umpijäässä. Ei vaan kuulemma kuumeessa pidä mennä... sitäpaitsi enhän mä sais siellä ees happea..

Päivämäärä:   2.3.13 21:58:40

No, ei liene haitaksi, jos vähän viluttaa välillä...kyllä se opettaa, kun ei aina ole lämmintä ja aurinko ei paista.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 22:01:59

Tirli taitaa saada miesvieraan.:) Miten mulle tuli Pirunpellosta se Kievarin emäntä mieleen, ovet säppiin ja saappaat piiloon.:D Hyi minua ja likaista mielikuvitusta.:)

Päivämäärä:   2.3.13 22:02:01

Ai siks kun tilasin lunta vai :D Ei hitto, en tilaa enää jos siitä saa tämmösen kuolemantaudin... :/

Päivämäärä:   2.3.13 22:05:43

Pikaista paranemista Missionille! Hunajaa, inkivääriä ja valkosipulia nassuun, ja nenäsumutetta nenuun, niin henki kulkee. Mie en ainakaan pärjää flunssan aikana ilman vicks sinexiä. Kipeään kurkkuun auttaa (ainakin vähän) suuvedellä kurlaaminen; tappaa samalla bakteereja. Ja sitten vielä burana ceetä, posivilia tai vastaavaa kyytipojaks!

Oi wau Tirlin meininkiä, tuut sitten heti tänne raportoimaan =D

Onko Minski hylänny sinkkulan kokonaan? Varmaan vertailee jo ratsastuskouluja sitä alkeiskurssin varaamista varten :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.3.13 22:06:56

Mission on sitten hyvä ja tulee huomenna kolaamaan ton pihan, kun niin tykkää lumesta :D

Päivämäärä:   2.3.13 22:10:31

Itselle tämä ehkä opetus, ettei kuitenkaan asiat pyöri suhteiden ympärillä. Kuinka dramaattiseksi se hetkittäin meneekään.

Enkä tuonne lumimyrskyyn laittaisi ketään, edes teräväpäistä ja käteistä omaavaa. Tai pitäisi olla hotellivaraus.

Päivämäärä:   2.3.13 22:10:53

http://www.youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEA

Tää kestosuosikkini...on vaan niin opettavainen tarina:).

Päivämäärä:   2.3.13 22:12:52

Jysse joo mä tuun, tilaa ambulanssi valmiiks :D

Nyt ei oo Niina mitään noita, mut ois reseptillä hommattua burana600 ja yskänlääkettä, c-poretta sinkillä, multivitaa ja d-vitskuu. Sain vaan jonku järkevääki järkevämmän idean et jos nyt kärsis tästä kuumeesta vähä aikaa ku mul on fakkiintunut päähän se vanhanaikanen juttu joka oikeesti jo kumottu, et olis lyhyempi se flunssa kun antais kuumeen olla... Stuuupiiid! Muutenki sattuu tarpeeks, ihan ku ois ruuvipenkissä sit nyt. Vedin sitä buranaa ihan kiltisti vaan sitte, en kestä tätä oloa... Pakko olla joku influenssa, en mä muuten näin paskaks mee tavisflunssasta ikinä, yleensä oon vaa duunissa ja vedän finrexiniä enkä välitä jos ny vähä köhii... Onneks voi valittaa tänne :D:D:D Ei tarvii ketää kaveria kiusata ;)

Päivämäärä:   2.3.13 22:14:37

Minski sai varmaan trauman Merviläisen kommentista.
Aika törkee vastaus viattomalle kyselijälle!

Päivämäärä:   2.3.13 22:15:28

Missionille paranemista.

Kuka muuten Kessu olisi Pirunpellosta?

Päivämäärä:   2.3.13 22:17:03

Joo Merviläinen oli varmaan Lumiksen kaa dokaa ja lumis meni sen tunnareilla kirjottaa sen tai jotain, ei Merviläinen yleensä oo noin törppö...

Minskil on varmaa jotain tekemistä, niin harvakseltaan vastaili siihen omaansakin ni ehkä se ei oo nyt viittinyt sit tulla jäämään suustaan kii.

Ite en vaa jaksa näpytellä... Tai no näköjään välil vähä jaksan, jos sekoilen jotai ni älkää välittäkö, oon vaan "kännissä" 37,5...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 22:20:21

Kurnau, Karoliina oli samassa koulussa mun kanssa, et tiedä mitä me nuorena tehtiin.:D

Päivämäärä:   2.3.13 22:21:33

Voin Mission lohduttaa, et kaksi viikkoa nuo duunikaverit ovat sitä tautia sairastaneet, ei ole mikään normiflunssa, vaan tosi sitkee tauti, kuumettakin voi pitää sen toista viikkoa....
Et varaudu.

Päivämäärä:   2.3.13 22:26:38

Hei voi ei mulla ois yks aivan ihan linkki (tai oikeestaan kaks) mutta ne on liian pitkiä eikä niitä voida lähetätä :( mitä mää teen et saan ne tänne?

Päivämäärä:   2.3.13 22:27:19

Nyt vasta kävin lukemassa pidemmälle sitä Minskin ratsastus-topiccia. Tuli semmonen fiilinki, niinkuin olis omaa kaveria loukattu :o Ei "meidän" Minskille saa sanoa noin rumasti!

Päivämäärä:   2.3.13 22:28:01

pauke, sun pitää laittaa ne tätä kautta: http://tinyurl.com/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 22:30:51

Komppaan Niinaa...

Tälle on tuossa etusivulla oma topic mut linkitetään nyt kuitenki tännekkin, aivan hulvaton :D http://iwastesomuchtime.com/on/?i=67888

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.3.13 22:31:27

Mission, lanssi tule vasta sitten ku piha on kokonaan kolattu :P Muhun ei sit tepsi mitkään "köh köh, mie oon niin kipiä etten oo koskaan ollukkaan ja jos oon ollu niin ei ainkaan muista" :D

Päivämäärä:   2.3.13 22:36:54

Niina, tuli ihan sama tunne!
Tosin antelin kyllä tulla mielipiteeni julki...:).

Päivämäärä:   2.3.13 22:38:00

Joo ei meidän Minskiä noin vaan kiusata, mur!

Jysseltä loppu empatiat heti kun kuuli kuka tilas lumen :D Ei paljo tarvii esittää köhköhiä, jouduin jo tossa melkein kotipihalla turvautumaan herra tolppaan ku meinas mennä nurin, huimas vähä... Mä en oo mikään järkyttyjäpyörtyilijä (paitsi kerran eläinlääkärissä pentuna) mutta huonovointisena ei oo kovin kummallista jos taju lähtee. Pari kertaa ollu siinä ja siinä ja oonki oksentanu sen sijaan, muutaman kerran on ihan tullu pökrättyä...

Päivämäärä:   2.3.13 22:38:10

Kuka tuo Karoliina oli muuten Kessu Hovimäessä, oikein alkoi vaivata. Ja oletko itse näytellyt enemmän?

Päivämäärä:   2.3.13 22:38:23

Kiitos Niina, testataanpa onnistunko :)

http://tinyurl.com/bhyyt66
Tuo on niiiin ihana! :D huljan pelottavaa.

Päivämäärä:   2.3.13 22:40:49

http://tinyurl.com/cvoy4b8

Sit toi, en voi olla itkemättä tuolle pöllölle, miten joku VOI näyttää noin ihanasti kuinka nauttii <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 22:45:26

Kurnau, en mää muista, siitä on niin pitkäaika kun Hovimäki tuli. Täh, minä näytellyt.? Korkeintaan liikenteessä joskus keskisormea.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 22:47:14

Siinä topikissa näkyi Ukikin kommentoineen. Ei ole täällä näkynyt aikoihin. Hengissä sentään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 22:49:37

Mä kattelin kans et Uki oli kommentoinu siihen Minskin topickiin eli yks kadonnut sinkku ainakin hengissä :) Mut missäs on Riksu ja @..?

Ihania nuo pauken linkittämät videot :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 22:51:17

Min, Riksulla on muuta ajateltavaa tällähetkellä, kuin htnetti, mut ei siitä enempää.:(

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   2.3.13 22:51:19

Minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee tätä nykyä?

Kessu taitaa olla ainut jonka tiedän...

Päivämäärä:   2.3.13 22:51:24

Hovimäki on pyhä. Olisko Kaloliina ollut joko se sepänvaimo (tummmmat hiukset) tai diakonissa?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   2.3.13 22:54:01

Iltoja, nyt jo pääsi kotiin, mut nyt olis tän viikon hommat tehty ja huomenna olis ihan oikea vapaapäivä!!! :)
Vois oikeen nukkua pitkään ja jopa käydä vähän metsikössä kattelemassa miltä se ulkoilma näyttää :)

Pakko on tännekkin laittaa kun ihminenhän voi olla vähän innoissaan oikeen kun saa uuden läppätietokoneen :) tai uus ja uus, sellanen vähän käytetty...
Mut pitäis kestää "vähän" paremmin mitä tuollanen normikone...

https://www.youtube.com/watch?v=pAfdEKhLxlg

Päivämäärä:   2.3.13 22:54:34

minin linkistä tuli mieleen, että jos en tietäisi asian oikeaa laitaa, niin vois kuvitella tämän nauttineen vähän pikaruokaa =D http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151460746259586&l=3b01293687

Ja paukkeen linkeille <3 <3 <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 22:55:34

Heh, mä jo mietin hetken, että onks sinkkuketju siirtynyt tonne "mun" ketjuuni, kun sinne alkoi ilmestymään niin paljon porukkaa sinkkuketjusta. :D Mutta siis en mä siitä kommentista mitenkään itteeni ottanut, vaikka kiva että piditte pikku kuutti minskin puolia. =) Oon kyllä tottunut netissä paljon pahempaakin, kun oon joskus käynyt aika kiivaitakin keskusteluita erinäköisistä asioista. Siinä on vähän pakkokin kehittää itelleen aika paksu nahka. Lähinnä olis kiinnostanut kuulla, että mistä semmonen mielipide oli peräisin, mutta vähän näyttää siltä, ettei mitään vastausta kuulu.

Niin ja joo, oon alkanu nyt taas vähän herättelemään kroppaa treeniin ja sitten toi projektikin vie aikaa. Ei se oikein etene kunnolla, kun tässä samalla tänne kirjoittee ja ajatus katkeilee koko ajan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 22:59:44

Kessu, okei :/ jos viittit niin lähettel riksulle terveisiä ja jaksamisia

Niina, voi sentään :) on hieman tuskastuneen näkönen tamma. En pahemmin tiedä kantavista tammoista mutta eikö tuo maha ole "valahtanut" jo aika alas? Näyttäisi siltä että varsoisi pian, ainakin näin amatöörin silmin. Vai voiko tuosta vatsasta edes mitään loppujen lopuksi päätellä..?

Päivämäärä:   2.3.13 23:02:20

Ihanat nuo Paukkeen linkittämät:)!!!!
Tosii pevottavat omput...ja aivan ihania noi eläinvauvat!!!
Oon noihin karvaisiin aivan heikkona:)!
Mun ei pidä nähdä yhtään eläinvauvaa tai otan ne mukaani, jos vaan saan!
Eikä ole koolla väliä, aivan sama, onko hevonen tai kissan-/koiranpentu, mukaan lähtee jos pidempään sen kanssa aikaa vietän.
Toi tämänhetkinen vanhempi koirakin lähti mukaan ratsastusreissulta ulkomailta, sanoin sen omistajalle, et me tykätään pennun kanssa niin paljon toisistamme, et se muuttaa mun luokse Suomeen ja piste.
Kaveri sanoi, että kai se sit niin on ja tänne tuo mukana tuli.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 23:03:13

Min joo, mää kerron naamakirjassa.:) Mää kyl epäilen et Riksu on välillä taustalla, vai mitä.? :D

Päivämäärä:   2.3.13 23:07:27

min -> tuolla nyt on maha jo muutenkin valahtanut, se on jo 25 vuotta, ja tää on sen kuudes tiineys. Eikä ole enää pariin vuoteen liikutettu aktiivisesti, niin on päässyt muutenkin pulskistumaan. Ja lisäksi sille tuli edellisessä tiineydessä ihan loppuajasta sellaista "pöhöä" mahan alle, ulottui utareiden edestä ihan etujalkojen väliin asti (mutta onneksi "suli" pois pian varsomisen jälkeen). Niin nyt sillä alkaa olemaan sitä pöhöä jo nyt :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 23:09:06

Nyt menee tulla toisessa topsussa jutut sellaseksi, et taidan laittaa läppärin kiinni.:DDD

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 23:13:30

Niina, oh okei mut ehkä voi tammalla tuossa iässä jo sitten vähän valahtaa varsavatta :) on muuten hienoja noi sun tekemät valjastyöt! tekis mieli pyytää et tee mun (vanhempien) koirille myös mut ei niitten karvakasojen turkin alt kuitenkaan mitään näkyis :)

En ol utelias mut mikä topsu, Kessu?

Päivämäärä:   2.3.13 23:15:55

Kyllä mä olen täällä sinkkulassa ollut jo pikku suukon aikana, välillä vaan pitkän pätkän poissa.
Ja ihan samalla pisteellä:).
Muuten, muistin aikana, 10.3 SUNNUNTAINA reining starttaa klo 14.00!!!
Tosin messarissa on sitä ennen vaikka mitä muuta mielenkiintoista.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 23:33:28

min: Saluunasta poimittua kessulle. :D :D

"No jos sulta löytyyy kovaa et oo liian vanha. Ukko jätti ja nyt tekis jumalattomasta mieli, tiiät kyllä mitä............"

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.3.13 23:36:29

Mission, joo ei paljoo heru empatiaa saati sitten sympatiaa tollasen tempun/toiveen jälkeen. Kyl mää tuun aina välil pihalle kattoo et miten ne hommat etenee ja jos oot menny pyörtyy niin kyl mä sit voin sut siit herätellä takas hommiin, emmää ny kuitenkaan ihan tunteeton oo :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 23:36:43

Minski, No onnistuinki jo kans ite vakoilemaan riittävästi :D mikäs tuossa saluunassa on muuten ideana?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 23:37:24

Joo nyt kone kiinni ja maate.:DDD

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 23:38:42

Jaha, öitä Kessu :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 23:39:47

min: Hahaha, joo kessu meinas joutua hommiin. :D Mut en sen paremmin tiedä mikä saluunan kantava idea on. Kait siellä on se oma porukkansa jotka on samalla aaltopituudella ja rupattelee kaikenlaista.

Kessu: Öitä ja varo vaan ettei huomenna jatku toi vonkaaminen. xD

Päivämäärä:   2.3.13 23:41:25

KESSU, pakkoko sinne toiseen topsuun on mennä:)?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 23:43:16

No ettei sen puoleen, kyllä mä oisin kans tos kohtaa hilpassu peiton alle piiloon :D

Päivämäärä:   2.3.13 23:48:19

Nyt ois sit hiton kuuma... Jysse, voin tulla nyt kolaa sen pihan ku vissii laski toi kuume :D

Jaa Kessullaki tuli sit kuumat paikat :p Öitä vaan Kessulle :)

Eiks saluuna oo muodostunu jostain vanhasta "ryyppiksestä" tai jostain, "perjantai-illan ryyppis" oli ennen, kotiin jääneet linkitti musaa ja ottivat kuppia kuka oli ottaakseen. Sitten siitä tuli saluuna.

Päivämäärä:   2.3.13 23:48:43

Voi-ei, voiko viettää tästä enää surullisempaa ja toivottomampaa lauantai-iltaa? Katselen netissä hääkakkukoristeita ja haaveilen minkä haluaisin sitten omaan kakkuuni.... :D sinne taitaa olla vielä pitkä ja kivinen matka.

Päivämäärä:   2.3.13 23:51:44

Tsiisus pauke, pitäydy vaan niissä elukkavideoissa :D

Mulla on tos taustalla johnny niin sekasin vegasissa ettei tosikaan, sopii tähän mun kuumeteemaan loistavasti, pystyn niin samaistumaan tohon hörhööilyyn :D Ekaa kertaa tos leffas tuntuu olevan järkeä! :D

Perinteiset häät kirkkoineen, prinsessapukuineen, kakkuineen... hrrrr, puistatus! Mii not laik... :/

Päivämäärä:   2.3.13 23:56:32

Siirryin jo hääkarkkeihin ja hääpukuun ^^

Kirkkohäistä en ole aivan varma, mutta perinteiten prinsessamekko kyllä täytyy olla! :) ja tiara, ehdottomasti! Ja sairaan hieno hääauto.
Hääpaikka ei ole vielä selvillä mut joku luonnonkaunis kuitenkin. Sormusta en ole vielä päättänyt :D sukkanauhan olen. Jotain häävalsseja jo tiedän mitä haluan. Voihyvänenaikapysäyttäkääminut.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 23:56:46

Onpas teillä kaikenlaista mielenpäällä. Mä oon vaan lueskellu topsuja täällä ja venytelly samalla. Tuli jotenkin raukea olo tosta. Tätähän vois vaikka harrastaa useamminkin. :)

Päivämäärä:   3.3.13 00:02:42

Eih... Jos mun on pakko mennä naimisiin niin kuumailmapallossa, autiolla saarella, vuoristossa, paljasjaloin, vain läheiset ympärillä ja juhla jossa ei ole mitään ohjelmaa vaan musiikkia ja ruokaa ja juomaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:05:01

Voieivoieivoieivoieivoieivoieivoieivoiei!!!! Ei hääjuttuja!! Puhutaan mieluummin vaikka vauvoista :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 00:11:01

Pitääköhän munkin hiippailla täältä vähin äänin takavasemmalle, kun ketjussa alkaa olla vauvakuumeilun lisäksi jo hääkuumeiluakin. :D :D

Päivämäärä:   3.3.13 00:11:14

Häät ja vauvat... No, kai semmostakin aihetta sinkkulan on joskus pakko sivuta :P

Mut mun ei! :D

Päivämäärä:   3.3.13 00:14:36

Pauke, hirvee homma järjestää häitä, ei kenenkään aika riitä moiseen!!
Maistraattiin ja kavereiden kanssa syömään johonkin.
Simppeliä ja aika riittää:)!!!
Niin teki mun kaverit.
Ja naimisissa ovat olleet sen kymmenen vuotta.
Ei se häistä kiinni ole, vaan siitä rakkaudesta;)!!!

Päivämäärä:   3.3.13 00:16:56

Mä meen nukkumaan, öitä kaikille kukkujille:)!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:18:10

No okei, vaihdetaan aihetta :p en malta millään odottaa et pääsen huomenna ostamaan sen kahvakuulan :D (siis ihan oikeesti)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 00:21:37

Hyvää yötä pisteelle. :)

min: Minkäslaista kahvakuulaa oot ajatellu? Mäkin kattelin noita joskus, mutta totesin ettei oikein meinaa löytyä semmosta sopivaa järkevään hintaan. Sit jos ostaa yhden, niin pitäis yrittää sillä pärjätä ja treeni jää vähän yksipuoliseksi yhdenlaisella vastuksella. Ainakin sellanen säädettävä kahvakuula vois olla hyvä ja sitten pari kolme isompaa, mut siinä tuleekin sitten jo setille hintaakin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:25:19

Mä luulen et ostan tollasen kuuden kilon kuulan jonka mukan tulee kans joku dvd. Hintaa sil on n 22 euroo. Toinen vaihtoehto vois ol tollanen joka maksaa vajaa 20 mut se painaa jo kahdeksan kiloo ja ei ol dvd:tä. Ja jokseenkin uskon et mun kunto ja "voimat" riittäis ihan ok ton kuuden kilon kuulan heiluttamiseen :)

Päivämäärä:   3.3.13 00:25:52

Byäääh hääaiheeni lyttäämisestä loukkaantuneena taidan itsekin suunnata nukkumaan!

;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 00:31:03

*Ojentaa pauke:lle lohturusinan* Hyvää yötä :D

min: Joo varmaan sillä pääsee hyvin alkuun ja saa sit selville senkin, että innostuuko enemmänkin. Mut noin niin kuin treenin vaihtelevuuden, hinnan ja eri liikkeiden puolesta on varmaan helpointa ostaa tollanen säädettävä kahvakuula. Sit joitain isompia kun voimat kasvaa. Mun pitäis varmaan katella jotain tollasia 20-30kg kuulia. Selkäliikkeisiin ja kyykkyihin vois olla 40kg.

Päivämäärä:   3.3.13 00:34:09

Joo joku säädettävähän se pitäs olla, se yhen painonen ei kuulemma kauaa kestä kun jää kevyeks...

Ite en moisia uskalla ostaa kun pelkään että lyön koiraa päähän semmosella!

Tosin oon kyllä harkinnu, meinaan tässä on noin 400metrin päässä joka kesä yhtenä iltana viikossa kahvakuulaa ulkona nurmella, eikä maksa paljo mitään, oisko jonku femman tai kympin kerta, oma kuula pitää olla....

Päivämäärä:   3.3.13 00:37:47

Kiitos minski, heti olo parani :D

Kahvakuulat, hrrr. Vihaan, vihaan ja vihaan. Vihaan sitä nimeä, vihaan niitä kuulia, vihaan jumppia jotka liittyy kahvakuuliin yms. Silti multa kyllä löytyy kuula, mut vihaan sitäki ja muuton yhteydessä jätin sen vanhemmilleni :D

Uudessa saliohjlemassa mulla on yhdessä liikkeessä myös kahvakuula, johon aina vähän pitkin hampain tartun. En tiedä mistä tää vihani juontaa näihin kuuliin, mut ärsyttää jo pelkkä sana ja se kauhea vouhotus niiden ympärillä :D

*purkautuminen* Josko nyt nukkumaan! :'D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:40:34

Öitä pauke :D

Minski, no mitähän tohonki ny sanois... en aatellu alkaa heilumaan kuulien kans jokka on yli puolet mun omasta painostani... mun mielestä 10 kilon kuulaki kuulostaa jo paljolt

Mission, en tiiä saisko tol nauraa mut nauroin nyt kuitenki :D mut toi kesäjuttu kuulostaa kivalta :)

Päivämäärä:   3.3.13 00:44:39

Öitä pauke, hääunia :D

No oikeesti, ei täs yksiös pidä rupee heilumaan raudalla uteliaiden ja osallistuvien koirien kanssa... Toinen vaihtoehto on et se on telkkarist läpi ;)

Joo kesällä oon ohi kävellessäni koirien kans aina kattonu et oispa kivaa. Jos ois tosi reipas ni ottais koirat mukaan sinne, kävis jemmaa sen kuulan etukäteen puskaan, veis koirat lenkille, tulis tunnille ja sitois koirat varjoon kii, äkkiä ne oppis siel relaa, ehkä syksyyn mennessä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 00:48:56

Mission: Nii sepäs siinä just on, kun painoja pitäis koko ajan lisätä, jotta kehitys jatkuis ja se yhden painoinen jää aika äkkiä pieneksi. Toki joissain liikkeissä riittää ihan muutaman kilon painotkin ja niitä pienempiä kuulia voi sitten siirrellä sellasiin liikkeisiin, mutta kyllä tossa äkkiä tulee kuulille hintaa jos meinaa ostaa sellasen kattavan setin millä saa tehokkaan treenin. Lämpimäks kropan saa tietty pienemmilläkin painoilla, mutta ei se sitten kehitä enää oikein. Sen takia saleilla on kyllä aika näppärää, kun siellä on kunnon setit erilaisia käsipainoja. Vaan eipä oo pahemmin kahvakuulia. :/

pauke: Hahaha, nonni. Kiva ettei jääny paha mieli tosta. Mulla ei vaan oo oikein annettavaa noihin hääkeskusteluihin ja ei oo vielä saanu kukaan nainen mua houkuteltua semmoseen, niin mähän luikin sujuvasti karkuun, jos tollasia aletaan puhumaan. xD

min: No juuh, se on varmaan sulle oikein hyvä mitä ajattelit. En mä sitä tulle suositellukaan, vaan tarkotin et oon ite pohtinu tollasia painoja kun tossa taannoin kanssa pohdin kahvakuulailun kokeilemista. Se jäi vaan toteuttamatta, kun totesin et tulis vähän turhan paljon hintaa ja en oo ihan varma pitäisinkö ees siitä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:50:28

Mul ei ol ees telkkarii mitä voisin rikkoo tääl, läppäri on ainoo mut sen voi jemmata vaikka sängyn alle piiloon kahvakuulasession ajaks :D tai parvekkeel vois mennä heilumaan, siel on kylläkin lasit vaarassa...

Pauke tuossa sano inhoovansa kahvakuulaa ja täytyy myöntää et olin ite tosi skeptinen mokoman suhteen kunnes fysioterapeutti laitto koittamaan sitä yks päivä :D oli kyllä hauskaa ja haastavaa ja nyt tahon oman kuulan

Päivämäärä:   3.3.13 00:53:26

Haha, meidän salilla itseasiassa on kahvakuulat ihan vapaassa käytössä, löytyy sitä kuulaa jos jonkinmoista. Lisäks ois muuten kahvakuulatuntikin kerran viikossa, kuuluu hintaan että mennä vois jos viittis. On vaan siihen aikaan ettei oo oikein ehtiny mennä, lisäks on kuulemma tosi suosittu se tunti että saa kuulemma ajoissa varailla jos mielii mahtua... Ite vaan odottelen joskos se kuntonyrkkeily alkais, vähän valehtelivat että on kulemma harkinnassa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.3.13 00:55:44

Minski, no joo ymmärsin kyl :p mua vaan henk.koht. kauhistuttaa ajatus jostain 30 kilon kuulosta, ja saatika sit 40 kilon...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.3.13 00:57:40

min: Miks naiset aina tuhoaa elektroniikkaa. :D Mut kyllä se varmaan hyvää tekee, en mä sitä epäile. Monipuolistaa ainakin treenejä, vaikka en mä pelkkää kahvakuulaa heiluttelis.

Mission: No juuh, varmaan kunnon saleilla onkin niitä. Mut mä oon käyny työpaikan salilla ja siellä ei oo ihan hirveen uusia juttuja. Mut ilmainen kun on ja kätevästi työpaikan yhteydessä, niin mikäs siinä. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.