Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   7.6.22 08:49:59

Tässä linkki ekaan ketjuun:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=8711705&t=8711705

Sen verran mielenkiintoinen tapaus että pitää tehdä tää toinen ketju vaikka yleensä toi 100 viestiä riittää keskusteluun.

Tietysti Tinder-profiilin paljastuminen on iso juttu mutta aika nopeasti tämä tapaus meni melkoisen rajuksi jos mies on tämän jälkeen (vasta?) alkanut fyysisiä uhkailuja toteuttamaan! Voimia Sallalle!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   7.6.22 16:05:48

Ihan hirveä tilanne

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   7.6.22 17:49:06

Tätä en toivo kenellekään mutta hyvin tyypillinen tarina.
Mä en ymmärrä edes kaikkea mitä on tapahtunut on ollut shokki toisen valheenpaljastumisesta hyökätään minun päälle .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Muums 
Päivämäärä:   7.6.22 17:53:51

Kertoo siitä, että miehessä on muutakin vinksallaan. Tiedän toisenkin tapauksen, jossa pettäjä myös alkoi raivota ja syyttää muita jäätyään kiinni. Vaikka todisteet olivat ihan ilmeiset.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.6.22 22:53:44

Onneksi pääsitte turvaan ennenkuin mitään pahempaa tapahtui! Voimia jatkoon.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Toma 
Päivämäärä:   7.6.22 23:03:06

Kotona ei saa, niin laitettava verkot vesille.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: %iiiii 
Päivämäärä:   7.6.22 23:07:18

Tsemppiä! Asioilla on tapana järjestyä :)

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   7.6.22 23:27:53

Oletteko vielä turvakodilla? Tsemppiä!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Huh! 
Päivämäärä:   7.6.22 23:52:00

Ihan kauheaa tuollainen! Onneksi pääsit turvaan lasten kanssa. Ja sen sanon, että sukulaistesi kannattaa tehdä jokaisesta uhkauksesta rikosilmoitus.

Hurjasti tsemppiä! <3

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.22 06:26:16

Taitava provo kun kukaan ei ole vielä tainnut epäillä.

Veikkaan että siihen vaikuttaa aloittelijan valitsema vähän kökkö kirjoitustyyli, antaa helpommin aidon vaikutelman.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   8.6.22 06:28:44

Mä en kyllä usko, että on provo

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   10.6.22 13:03:21

UP,päivitystä kaipaillaan

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Lii 
Päivämäärä:   11.6.22 12:21:47

Itsekin aloin pohtia edellisen ketjun loppupuolella että onko sittenkin tarinaa. Tilanne jotenkin eskaloitui liian nopeasti väkivaltaan mitä ei aiemmin ollut. Ei siinä, voi olla tottakin. Mutta en jotenkin näe että väkivalta alkaisi näin, siitä on yleensä AINA jotain merkkejä etukäteen. Pettäminen on täysin mahdollista ja siihen asti tämä vaikuttikin uskottavalta, kieltäminen ja vainoharhaiseksi haukkuminen ym. Mutta tuossa tilanteessa miehet yleensä joko a) myöntävät lopulta ja anelevat sovintoa, tai b) haluavat pikaisen eron vainoharhaisesta puolisosta jotta voivat itse kadota vähin äänin ja myöntämättä mitään. Tuo väkivalta lapsen nähden ei sovi millään lailla kuvioon, olkoonkin että siinä olisi pettämistä taustalla ja siitä kiinni jääminen. Väkivallasta vaan on aina jotain ennakkomerkkejä havaittavissa, jos ei fyysistä kajoamista toiseen niin silmittömiä huutoraivareita, tavaroiden rikkomista, selkeää uhkailua tai uhkaavaa käytöstä toista kohtaan.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   11.6.22 22:10:52

Täällä ollaan edelleen lasten kanssa pitänyt kiirettä.
Tilanne jatkuu niin että käytiin perjantaina lastensuojelussa puhumassa tilanteesta koska kun lasten kanssa tulee tänne turva-asuntoon niin lasu lähtee saman tien. Ensi viikolla mies sinne selvittämään tätä tilannetta.
Mies uhkailee enemmän tai vähemmän siellä milloin rahalla ja sillä että ei saada tavaroita pois . Täältä suositeltiin tekemään rikosilmoitus siitä että hajotti minun puhelimen ja uhkailee.

Täältä olen saanut myös juttu apua ja kappas tajusin että mies on kotiväkivallan tekijä en ollut huomannut monia asioita vuosien mittaan ennenkuin aloin puhumaan ja moni asia loksahti paikoilleen .

Kontaktit on kovin vähäiset sinne kotiin päin vain lasten kanssa on jutellut ja tietty kaikki sen viestittely .Taisi itsekkin tajuta että nyt muuten meni kontrolli tohon ihmiseen .
Ja tämä ei ole Provo ihan on valitettavasti totisinta totta en toivoisi kellekään en kenellekään tätä onneksi meillä on Suomessa asiat näin että on turvakoteja ja sitten näitä asuntoja.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   11.6.22 22:19:06

Ja tohon lisätäkseen vielä näin jälkikäteen on hyvä sanoa mutta merkkejä oli mutta niitä kun on ollut vuosia niistä tulee normaalia ja sitten sitä ei tajua mä en koskaan ole tavannut moista persoonaa niin en edes osannut niitä arvioida ja se että suurin keskittyminen on ollut lapsissa täysin ja ne huonot hetket on saanut unohtumaan lasten hymyillä.
Täällä ovat sanoneet suoraan että tämä ja tuo ei ole ollut oikein. Ja missään tapauksessa en itse hyväksy väkivaltaa varsinkaan fyysistä kerran lyö ni lyö aina.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   11.6.22 22:25:55

Ne "varoittavat asiat" nimenomaan usein tajuaa vasta, kun saa aikaa ajatella ja pääsee katsomaan tilannetta "ulkoapäin". Samalla kun pääsee irti, niin tajuaa vasta, miten kieroutunutta se touhu on ollut alun alkaen. Siihen saakka kun on vielä tekemisissä, niin on niin täynnä niitä sekavia ajatuksia ja ahdistusta, ettei kukaan sitä tajua ellei ole itse kokenut. Syyttää itseään kaikesta, on mukamas ansainnut sen kaiken, aivan kuten pahoinpitelijä on vuosia jankuttanut. On kuin vankilassa olisi, toinen manipuloinut täysin. Kunnes joku ja/tai jokin asia saa tekemään asiaan muutoksen, onneksi näin tässäkin.

Jos joku ei näitä juttuja usko, niin toivottavasti ei tule uskoneeksi vasta sitten omakohtaisessa tositilanteessa. Mulla on fiksuja kavereita jotka ei ole uskoneet edes burnoutiin ennen kuin on itse kokeneet sen. Siihen saakka pitäneet sitä vain heikkoutena ja/tai teeskentelynä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: samavene 
Päivämäärä:   11.6.22 22:43:38

Oma mies oli väkivaltainen, sekä itseäni kohtaan että muualle. Lopetti siinä vaiheessa, kun oli jo ehdollisia tuomioita, ja seuraava osoite olisi ollut kivitalo.

Alkoholia kestää huonosti, sillä on ryssinyt paljon elämässään. On raitistunut kohtuulliseksi.

Nyt joutuu kestämään, että jos sanoo ilkeästi, näin sanotaan myös takaisin. Varmaan säälii itseään, mutta ymmärtää, ettei kivitalo ole kivaosoite.

On ehkä syntynyt väärälle aikakaudelle, olisi ollut jossakin hunnisodassa parempi.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   11.6.22 22:50:32

Juurikin näin onneksi täällä silmät avautu mutta se kun on noi lapset sen ihmisen kanssa joutuu jatkossa olla jossain väleissä. Nämä työntekijät ovat olleet todella loistavia ja auttavat kaikessa eli emme jääneet yksin . En koskaan uskonut että näin voisi käydä itselle mutta niin vain kävi ja kohtalo tovereita on paljon. Lastensuojelu oli todella ymmärtäväinen tilanteessa ja sanoi että lapsista heillä ei ole huolta se tiputti ison taakan mun harteilta ja jotenkin voimaannuin siitä ja toivoin että karma IS The bitch tässäkin tilanteessa. Onneksi löyty se profiili ja tämä vyyhti alkoi selvitä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   28.6.22 12:43:52

samavene, alkoholihan se monella on se ongelma joka ajaa huonoihin asioihin. Pettäminen, väkivalta, uhkapelit..kännissä korostuu ongelmat.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.6.22 12:50:50

Miten Sallalla menee?
Olettehan edelleen turvassa?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   28.6.22 18:48:42

Hei täällä ollaan edelleen turva asunnossa.
Tilanne on kärjistynyt vielä pahemmaksi kävimme kotona virka-avun kanssa hakemassa lääkkeitä ,papereita ja vaatteita siellä huuti provosoi ja esti meitä poistumassa että sekaisin on. Tein hänestä rikos ilmotuksen hain lähestymiskieltoa käräjät 18.7
Mies ei halua sopia lasten asioita lastenvalvojalla eli neki sovitaan sitten oikeudessa. Avioero laitettu vetämään.
On muuten rikusta tulossa tukihenkilö on aika loistava palvelu sitten suosittelen kaikille.
Lastensuojelu ei ota edelleen kantaa kun lapsilla turvallista täällä minun kanssa perheneuvola jatkaa sitten isän kanssa jos on jotain jatkettavaa .

Onko kellään kokemusta lasten huoltajuus ja tapaamis käräjistä että kauan niihin yleensä menee jos hän sieltä haasteen laittaa ?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   28.6.22 18:51:38

Ja siis hän ei koko tinderistä tai muusta mitä hän on tehnyt ei ole puhunut mitään . Täältä olen saanut apua ihmistyypin tunnistamiseen ja vinkkejä jatkoon .
Hän on kyllä muistanut minua parjata tapahtuneen jälkeen että kuinka väärin minä olen tehnyt .
Toivottavasti laki on minun puolella ja saadaan asiat järjestykseen päivä kerrallaan.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   28.6.22 19:19:37

No on kyllä kamalaa! Mutta onneksi olette turvassa! Ja nyt on sinulla kättä pidempää käräjillekin, kun kerran on virkavallan nähden riehunut. Ei voi mitenkään vierittää kaikkea sinun syyksesi, vaikka puhuisi kuin Ruuneperi. Monesti nimittäin tällaiset ovat niin hyviä manipuloijia, että osaavat puhua mustan valkoiseksi. Nyt kun on todisteet, niin se ei käykään noin vain.

Hurjasti tsemppiä jatkoon ja pysykää turvassa!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   28.6.22 19:42:41

Todellakin juuri näin luojan kiitos poliisit oli kirjannut siihen raporttiin kaiken ja ne näki saman kun minä ja se on myös syy sille lähestymiskiellolle.

Onneksi Suomessa meillä on hyvä järjestelmä tälläiselle. Toki nyt ollaan oltu kohta neljä viikkoa täällä niin ei nämä mitään nopeita prosesseja ole.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: hylje 
Päivämäärä:   28.6.22 19:49:20

Jos tarvitset pari isoa kaveria apuun, täältä löytyy.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: JMT 
Päivämäärä:   28.6.22 20:06:09

Lasten sekä itsesi kannalta paras on, että yritätte sopia miehesi/lasten isän kanssa. Yhteistyön kehittäminen on parempi ratkaisu, kuin että äiti pitää lapset ominaan ja isä on arvoton. Pitäisi ajatella isän ajattelematonta toimintaa, antaa anteeksi ja rakentaa hyvää huoltajuutta. Kun lapset kasvavat, niin silloin et pysty enää hallitsemaan heitä ja isän tuki on silloin tärkeä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.6.22 20:23:43

JMT hyppää nyt neuvoineen kaivoon. Väkivaltaisella isällä ei tee yhtään mitään.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   28.6.22 20:42:22

Ja meillä tämä ei suostu siihen että valvotut tapaamiset aluksi .Ja tosiaan väkivaltaisella isällä ei tee mitään .Minä en ole kieltänyt isää tapaamasta lapsia minä vaan en halua nähdä koko miestä ja molemmat lapset alle 4 vuotiaita no kadun kulmaanko ne jätän no en .

Toki ymmärrän että arki olisi helpompaa jos asioita voitaisiin sopia keskenään mutta ei tämän kohdalla lastenvalvojalle aika 15.7 saa nähdä päästäänkö mihinkään sopuun .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: JMT 
Päivämäärä:   28.6.22 21:09:46

Salla, lapset vielä siinä iässä, että voit hallita ja minä, minä tyylillä kieltää lapsilta isän, eli et "halua nähdä koko miestä". Mutta uusi lastensuojelulaki onkin toista mieltä, äiti ei saa vieroittaa lapsilta isää. Ja ymmärrän hyvin, ettei isä halua valvottua tapaamista, koska se ei ole hänelle aitoa lasten kanssa olemista. Eli ajattele lasten isää, joka rakastaa lapsiaan yhtä paljon kuin sinä, mutta hänen täytyisi olla lasten kanssa vain valvotusti. Ei kukaan suostuisi kontrolliin, kun lasten kanssa oleminen on kuitenkun hänen ikävänsä täyttyminen, juhlahetki.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   28.6.22 21:21:53

Jmt:

Ei tässä kukaan ole isää vieroittamassa. Saa vapaasti nähdä valvottuna lapsia. Ei tuollaiselle voi lapsia antaa ilman valvontaa, kostaa niiden kautta seuraavaksi vai sataako sinusta ne uutiset on miehistö, jotka murhaa lapsensa vaan kostaakseen äidille.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   28.6.22 21:32:53

JMT:n jorinoihin ei kannata käyttää aikaa eikä vaivaa, trollailee näitä samanlaisia idiotismeja vähän sinne ja tänne :)

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   28.6.22 22:35:38

No näitä mielipiteitä riittää . En toivo kellekkään tälläistä mitä meille on sattunut .Tässä on vielä niin monta mutkaa matkassa ennenkuin voi hengittää mutta lapset antaa voimaa ja uskoa tulevaan.
Koskaan ei voi tietää ja vaikka meilläkin oli haasteita en koskaan ajatellut että yhden profiilin paljastuminen sekoittaa ihmismieltä näin pahasti.

Mitä lapsiin tulee on myös lastensuojelu ja lastenvalvoja sitä mieltä että vain valvotut tapaamiset aluksi . Ja en todellakaan ole lapsia omimassa mutta onko se lasten etu jos toinen riehuu ja möykkää ja lapset pelkää . Hän on saanut puhua video puheluita lasten kanssa niissä ei pysty pitämään keskustelua asiallisena. Ja ei tän ikäiset ole niin kiinnostunut vielä edes puhumaan mitään.

Se mua kiinnostaa tuo huoltajuus jne käräjät siihen kukaan ei ottanut mitään kantaa et kauan niissä menee ?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Pölli 
Päivämäärä:   28.6.22 23:06:01

Kyllä ne käräjät voi viedä aikaa. En tarkkaan osaa sanoa, tuohan on niin tilannekohtaista. Kuukausista vuosiin, riippuu kuinka hankalaksi menee. Toki lasten etu on, että huoltajuus ja elatus saadaan kuntoon.

Jos käräjäoikeudesta antavat väliaikaisen määräyksen, huolehdi, että lopullisessa päätöksessä otetaan kantaa myös takautuviin elareihin!!! Lopullisen päätöksen myötä väliaikainen määräys kun kumoutuu. Voi tulla pikkaisen ongelmia, jos Kela maksanut elareita ja yhtäkkiä sitä sopimusta ei olekaan olemassa eikä näin ollen myöskään oikeutta elareihin takautuvalta ajalta.

Tsemppiä, toivottavasti käräjät menisi edes mahdollisimman jouhevasti…

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.22 23:07:22

Onko isällä kiinnostusta lapsiin et hoitaisi niitä tapaamiset yms
Onko hoitanut lapsia yksin aiemmin ja minkä verran ottanut osaa lasten arjen pyörittämiseen?
Haluaako hän vaikuttaa huoltajuuteen?
Moni mies ei jaksa lapsista välittää kun niistä on vaivaa ja ovat tiellä jos on uusi nainen kiikarissa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: JMT 
Päivämäärä:   28.6.22 23:11:51

Tosi kallista nuo käräjät ja päätöksen jälkeen voi vielä nostaa uuden kanteen, joten älä mene siihen. Sovi ennen hyvässä hengessä lasten isän kanssa. "Lapset pelkää" on ehkä manipuloivan äidin luulo, kun oma näkemys mieheen on viha, mutta lapsille isi on rakas. Nim.merk kokemusta on.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   28.6.22 23:22:39

JMT, mene roskiin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   29.6.22 02:12:43

Olet kyllä päästäsi täysin vialla, JMT. Äidin velvollisuus on suojella lapsiaan väkivaltaiselta hullulta, vaikka se olisi niiden lasten oma isä. Tiesitkö muuten, että niissä tapauksissa kun äiti ei suojele lapsiaan väkivaltaiselta hullulta, ne lapset todennäköisesti otetaan huostaan. Nimimerkillä, kokemusta todellakin on!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: LI 
Päivämäärä:   29.6.22 06:01:01

Käräjät kestää Uudellamaalla noin vuoden.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: LI 
Päivämäärä:   29.6.22 06:01:49

Siis sinne pääseminen, oletko oikeutettu oikeusapuun?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   29.6.22 09:19:33

Joo kyllä mä yritän sopia lastenvalvojalla asiasta mutta hän ei suostu kuulemma.
Eikä ole osallistunut lasten arkeen millään tavalla tai muuhunkaan arkisiin juttuihin mutta nyt haluaa olla vuosisadan isä.
Ja minun velvollisuus on suojella lapsia ei niiden kuulu nähdä mitä se ihminen tekee minulle ja siis jos minä en olisi näin toiminut se lasten huostaan otto olisi varmasti todellinen .Minä en ole manipuloiva enkä rajoita kenenkään tekemisiä.Se että täällä Uudellamaalla asioissa kestää todella kauan ei ole minun vaan viranomaisten vika. Toivottavasti asiat selviää ja saadaan oma rauha lasten kanssa ja sitten sen näkee mihin mikäkin lähtee sujumaan .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   29.6.22 09:24:09

Joo minulla on asianajaja oikeusavusta lähestymiskielto asiaan ja lasten asioihin ja avioeron ositukseen koska hän haluaa viedä kaikki .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Impi 
Päivämäärä:   29.6.22 09:44:27

Hienoa, että saat apua! Tsemppiä ja jaksamista!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   29.6.22 10:33:27

Paljon voimia ja tsemppiä!
Hyvä että sinulla on asianajaja, ikävä juttu on että isä voi pitkittää ositusta ja huoltajuusasioita vaikka miten.
Tiedän tapauksen joka riitauttaa pesänjakajaa, on kaikkea vastaan koko ajan, vaihtaa omaa asianajajaa ja ositus on pitkittynyt jo yli kaksi vuotta. Heillä on yhteishuoltajuus ja se mitä tekee lapsille ja manipuloi näitä on ihan hirveää.. Mutta kun isällä on oikeus...

Joten JMT ole hiljaa..

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   29.6.22 11:49:55

Saako aloittaja kysyä, että millaisia on olleet ne kotiväkivallan muodot, joita et ole aiemmin tunnistanut, mutta nyt tunnistat saatuasi keskusteluapua? Kysyn siksi, että välillä mietityttää oman läheisen suhteessa mikä on ns normaalia ja mikä ei. Ei heillä suoraan päin näköä vedellä, mutta jotkut jutut silti mietityttää.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   29.6.22 19:21:04

Kontrolointi mitä en tajunnut ihan kaikissa tilanteissa .
Todella taitava manipuloimaan aina jonkun muun syy .
Se että jättää yksin lasten ja arjen kanssa. Aina löytyi häneltä joku avun tarve kuin olisin halunnut levätä.
Monet loma matkat ja retket menny pilalle hänen mielenpahoittamisen takia ja syy yleensä kääntynyt että minä olen tehnyt jotain väärää.
Ja sitten ne mustasukkaisuus kohtaukset ihan kaupassa kun katson hedelmiä ni väittää että tuijotan jotain miestä . Haukkuminen on se meillä suurin ja sitä oli päivittäin millon olin mikäkin . Uhkailu ja kiristys . Uhkailun tajusin mutta kiristys varsinkin raha jutuissa . ja eristäminen minulla ei ole saanut olla sosiaalisesta mediaa ei uusia kavereita aina kaikissa oli jokin vika meille ei saanut tulla ketään kylään muuta kun sukulaiset ja tämän tinderin myötä ei nekään olleet sitten enää tervetulleita. Raivareita sai milloin mistäkin millon olin pessyt pyykkiä milloin en . Ja hän ei koskaan tehnyt mitään mitä pyysin esim voisiko viedä roskat imuroida jne aina sai kauheat raivarit sanoi ettei tykkää ja poistui paikalta.

Mutta suosittelen kaikille soittamaan sinne nollalinjaan ja sieltä saa vinkkejä asioiden tunnistamiseen .se on maksuton ja itsekkin olen sinne tässä soitellut jos on kovin alkanut ahdistaa kun siis tämän yksikön työntekijät ovat vain 16.00 asti töissä .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   30.6.22 01:26:17

Kiitos kovasti vastauksesta ja hurjasti voimia! Olet rohkea d

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Joo-o 
Päivämäärä:   30.6.22 02:24:35

Ja sitten on muistettava että erotilanteessa on aina kaksi näkemystä, tässäkin uskotaan sokeasti lapsien äitiä, vaikka todellisuus voikin olla ihan toinen.
Jengi uskoo sokeasti mitä aloittaja kertoo.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: LI 
Päivämäärä:   30.6.22 04:50:10

Ja kaikkihan huvin vuoksi haluaa kuukauden viettää turvatalolla…. Kyllä sinne joskus mennään vain huomiota hakemaan, mutta yleensä poistutaan jo seuraavana päivänä. Ei ole todellakaan mitään viiden tähden lepokoteja.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   30.6.22 06:07:21

Onko Joo-o:lla jotain syytä epäillä aloittajaa? Epäjohdonmukaisuuksia, draamahakuisuutta, kohtuuttomia vaatimuksia? Tilastollisestikin ajateltuna on valitettavan todennäköistä että näissä tilanteissa on erityisesti naiset. Toivotaan, että saat apua ja sua uskotaan, jos itse joskus joudut vastaavaan tilanteeseen. Erotilanteessa on aina kaksi näkemystä, mutta ei niissä aina muuteta lasten kanssa turvataloon tai haeta omia kamoja virka-avun kanssa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.6.22 07:36:15

Mä olen sanonut kaikille uskokaa tai älkää mutta tämä on minun arki ja elämä tällä hetkellä. Joo ei tämä mikään 5 tähden hotelli ole mutta eipä tarvi olla taivasalla ja saa apua . Tämä koko soppa on ihan uskomattoman monimutkainen ja todellakin on kaksi puolta onneksi minulla on on myös viestejä todistusaineistoksi ja pari ihmistä näki uhkaavan käytöksen ja poliisin raportti . En edelleenkään toivo kenellekään
Sen vaan sanon että jos epäilet että omassa suhteessa on jotai mätää kerää todisteita hyvissä ajoin ennekuin aijotte erota tai tilanne kärjistyy. Ja myös jälkeen kerätkää todisteita . Minun kohdalla ei ole tullut vielä oloa etteikö viranomaiset usko .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.6.22 07:38:57

Hmmm : Joo-o toi esille sen faktan että asioilla on kaksi puolta. Tää ketju on hyvä esimerkki kun lähti liikkeellekin miehen Tinder profiilista eli syyllinen oli heti aluksi mies. Ei ole vain kuultu miehen versiota tapahtumista..

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.22 07:50:36

Sillähän ei ole mitään väliä mitä me uskotaan tai ollaan uskomatta. Vaikka aloittajan tarina olisi täyttä soopaa, se ei tarkoita, etteikö samanlaisia juttuja kenellekään tapahtuisi. Joku, joka on samanalaisessa tilanteessa saattaa kuitenkin näistä kirjoituksista saada sysäyksen muuttaa omaa elämäänsä ja lähteä hellan ja nyrkin välistä.
.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.6.22 07:57:52

Sitäpä juuri meillä on yksi elämä ja toivon että kokemuksestani on apua jollekin voi olla että tässä on vielä paljon haasteita siihen että meillä oma turvallinen koti. Kuulemma keskimäärin turva-asunnossa asutaan 2-4 kk et kesä menee tässä sitten .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Paskamutsi 
Päivämäärä:   13.7.22 06:54:19

Miten menee Salla?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.7.22 10:20:24

upp

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: Toinen nainen 
Päivämäärä:   29.8.22 14:03:47

Salla, päivitystä?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili II

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   30.8.22 09:14:22

up

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.