Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.5.22 22:03:09

Ollaan siis oltu 4 vuotta naimisissa kaksi ihanaa lasta .
Koti elämä on ollut haastavaa ja kaikennäköistä on ollut mutta se että serkkuni tuli tänään kahville ja sanoi että törmäsi viikonloppuna Tinderissä minun aviomiehen profiilin oli ottanut siitä kuvan kaappaukset.
Sillä hetkellä kun näin ne koko maailma romahti . Miehelle asian esitin kuvien kanssa ja kysyin onko selitystä.
Selitys oli että ei ole hänen tekemä joku tekee kiusaa ja sinun serkku on idiootti kun tommosta väittää.

No eri huoneissa menee tämä yö ja ehkä jatkossa mitä hötölän raati on asiasta mieltä .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.22 22:09:41

Lapikasta tietty.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.22 22:30:52

Mullaki exä "katseli ketä siellä on." Mä en katsellut enää exää.

Ja naistenhuoneella näitä varattuja tinderin ja badoon käyttäjiä puolustetaan, ei ole pitkä aika kun aiheesta oli keskustelu. NH:set on osa itsekin varattuina siellä, kuulemma hyviä sovelluksia uusien kavereiden etsimiseen. Kyllä nämä pettäjät aina selityksen keksii.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   30.5.22 22:32:00

Voi jeesus mikä ääliö!!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: 34 
Päivämäärä:   30.5.22 22:37:02

Hänellä oli varmaan sillä samalla sekunnilla näyttää ettei kännykössään ole tinderia tai vaihtoehtoisesti teitte juuri siltä seisomalta rikosilmoituksen identiteettivarkaudesta niin että näit miehen lähettävän sen.

Ai ei ollut vai?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   30.5.22 22:51:01

Tuolta sovelluksesta ei kyllä kavereita etsitä. Harmi ettet pyytänyt siinä samassa hetkessä saada nähdä miehen puhelimen, sieltähän asia todennäköisesti olisi selvinnyt koska ei tinderiä millään tietokoneella nettisivuilla pelata vaan nimenomaan on puhelinsovellus. Nyt on tuon suhteen jo myöhäistä, mies on ehtinyt hävittää ei päivänvaloa kestävän aineiston.

Kokeileppa puhua ihan rauhassa miehen kanssa, kysy että mitä lapset ja perhe hänelle merkkaa. Sinulla on selvät todisteet aiheesta. Riippuen ihmisestä, saattaa jopa myöntää lopulta kun ymmärtää mitä on menettämässä.

Oliko miehen kuvat tinderissä sellaisia mitkä on julkisia? Esimerkiksi hänellä Facebookissa tai instassa? Jos on, niin teoriassa on toki mahdollista että joku on ne kopioinut. Mutta. Tinderissä on nykyään sellainen kasvojentunnistus profiilia luotaessa. Ensin teet profiilin ja lataat haluamasi kuvat tinderiin, ja sitten sovellus pyytää sinua ottamaan vahvistukseksi kuvan itsestäsi siinä hetkessä kameralla. Tämä kuva ei tule profiiliisi, vaan on nimenomaan vahvistus mitä verrataan sovellukseen lataamiisi kuviin identiteetin tarkastamiseksi. Ja tätä kuvaa ei voi siis lähettää mistään kameran rullasta/galleriasta, vaan tulee nimenomaan siinä hetkessä ottaa kameralla. Itse en ole mikään hakkeri, en tiedä voiko tämän kiertää jotenkin. Mutta sanoisin että tavallisen kansalaisen joka ei omaa mitään kommervenkkejä on vaikea tehdä profiilia toisen henkilön kuvilla.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.5.22 22:57:50

No näinpä juuri itsekkin ajattelin että kyllä selityksiä pettäjiltä löytyy.

Kuvat on kyllä Facebookissa mutta näin olen ymmärtänyt että tinderiin tarvitsee tunnistautua nykyään . Mies selitti jotain että hänen kuvissa ei ole jotain logoa mistä tietää että varmennus tehty onko semmonen edes mahdollista? Vai oliko tämäkin yksi selitys lisää . Itse koko tinderistä mitään ymmärrä .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.5.22 23:00:26

Normaali ihminen raivostuisi identiteettivarkaudesta, ja tekisi siitä ilmoitusta.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   30.5.22 23:11:48

Kuulostaa kyllä täysin turhalta selityksellä tuo ettei ole sitä varmistuksesta kertovaa merkkiä. Kerran noin hyvin senkin asian tietää suoraan mainita, niin todennäköisesti on nimenomaan tarkoituksella jättänyt sen tekemättä. Jos mies ei olisi tinderiä vuosiin käyttänyt, niin tuskin tietäisi tuon merkin olemassaolostakaan.

Tsemppiä sinulle, todella ikävä tilanne :(

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.5.22 23:12:33

Täytyy aamulla sanoa hänelle että mennään tekemään ilmoitus identiteetti varkaudesta ja sitten se selviää kuka puhuu paskaa.
Mutta te kellä on asiat kunnossa pitäkää niistä kiinni tämä oli kyllä isku vasten kasvoja ja sitä luuli että kaikki on kunnossa haasteiden kera mitä lapset elämään tuo niin eipä ollutkaan .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   30.5.22 23:21:56

Kyllä nyt mies kusettaa sua pahemman kerran. Oletta varmaan aika nuoria. Mies on kyllästynyt perhe-elämään ja kaipaa jitain säpinää ja sutinaa muiden naisten kanssa, kuten poikamiesaikoina. Ei ole vielä ollenkaan kypsä isäksi tai ylipäätään perhe-elämään.
Pahoittelut sulle, ei se tosta enää muuksi muutu, paitsi tinder, myös valehtelu päin naamaa sulle. Haluatko elää semmoisen ihmisen kanssa joka tekee sulle niin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   30.5.22 23:43:17

Mun on pakko sanoa että kiitos kaikille ihanasta kommenteista kun normaalisti täällä useammassa topiikissa tulee lokaa niskaan.

Mä pärjään kyllä ilman miestä , harmittaa vain lasten puolesta. Ei se meiltä pois ole jos mies haluaa harhailla siellä Tinderissä sit jatkossa ilman perhettä tietenkin.

Tossa koitin googlata vähän miten tinder toimii ja siellä tosiaan on että voi käyttää ilman tunnistautumista ja jos tunnistautuu nimen perään tulee sininen merkki. Näissä miehen kuvissa ei ole sitä sinistä merkkiä eli ei ole tunnustanut mutta ei se sitä poista etteikö profiili hänen olisi.

Minä vähän päälle 30 ja mies 28 ymmärrän kyllä että meno jalkaa vipattaa ja kun on ollut haasteensa lasten kans. Meillä oli vuosi sitten myös muutto uudelle paikkakunnalle josta ei juuri muita tunnettu kun tämä serkku hän varmaan ajatteli että ei jäisi koskaan kiinni mutta valheesta yleensä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: cilla 
Päivämäärä:   30.5.22 23:56:13

Aloittaja, kyllä sä tulet pärjäämään, vaikutat fiksulta ja kivalta ihmiseltä kirjoituksesi perusteella!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   31.5.22 00:33:19

Maailma on ollut pettäviä miehiä täynnä, mutta ei kannata yhden tinder-profiilin takia erota. Eri asia, jos olisi vaikka pelannut satojen tuhansien velat.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   31.5.22 00:45:00

Hyvä, että annat näin hankalan ratkaisun hötöraadin käsiteltäväksi, etkä edes yritä itse. Tosin päätöstä ei tarvinne hirveästi arvailla. Se alkaa L-kirjaimella.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Painoa alas 
Päivämäärä:   31.5.22 02:18:16

Olisit ollut ovela, tehnyt profiilin sopinut treffit ja mennyt itse paikalle.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Painoa alas 
Päivämäärä:   31.5.22 02:23:12

Ei tartte minnekään mennä, sen rikosilmoituksen voi tehdä netissä nykyisin!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.22 04:26:22

Ukot on kyllä typeriä kun luulevat etteivät jää kiinni. Meidän kaveriporukassa on myös käynyt pari kertaa niin että joku kaveriporukan sinkuista löytää varatun kaverin miehen Tinderistä. Syiksi ovat mm. kertoneet että tarvitsivat egon kohotusta ja olivat pitäneet kaverin kanssa kilpailun kumpi saa enemmän mätsejä. Kummallekin annettiin lapikasta, älkää huoliko:D

Onko miehesi jotenkin aivan erityisen komea? En usko että kukaan haluaisi jonkun perus-Penan kuvilla tehdä feikkiprofiilia Tinderiin. Normaali ihminen todellakin olisi aivan raivoissaan ja tekemässä rikosilmoitusta identiteettivarkaudesta, joten eiköhän ole selvää että miehesi valehtelee.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.22 06:04:25

Siihen tunnistautumiseen tarvitaan vain tietyssä asennossa otettu kuva. Ei siihen profiilin kasvoja tarvita.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Vattu 
Päivämäärä:   31.5.22 06:14:04

Tapasin mieheni tinderissä aikoinaan. En muistanut, mitä oltiin juteltu aikoinaan ja kävin huvikseni katsomassa nuo meidän alkuaikojen viestit - nehän näkyy siellä profiilissa yhä, vaikka tinderin poistaisi. Tuli välittömästi kaverilta viestiä, että olenko pettämässä miestäni, kun oli kuvani mennyt tinderinvuudelleen latauksen kautta jakoon.

Ja joo, ihan siis halusin katsoa ne viestit ja mitä kuvia miehellä olikaan profiilissa. Ne jää näkyviin sovelluksen poistettuakin, mutta eivät enää ole yleisesti jaossa.

En puolustele miestä siis, mutta syy voi olla näinkin viaton.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 06:29:49

Surullista. Mulla myös lasten isä teki ton tosi ennen tinderiä deittipalstoilla. Kerran annoin anteeksi ja sitten kärähti uudelleen muutaman vuoden kuluttua. Pihalle vaan on mun mielipide…

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.22 06:32:01

Sen viattoman syyn olisi varmaan osannut kertoa vaimolle?

Kuvistakin varmaan erottaa, ovatko ne tuoreita vain useamman vuoden takaa, jos siis perhe-elämää on takana jo kahden lapsen verran ja ollaan oltu 4 vuotta naimisissakin?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 06:33:49

Ja tosiaan ei kukaan tiedä mistään varmistuksesta jos ei tinderiä ole käyttänyt ja kyllä ihmisen reaktiosta huomaa onko joku muu tehnyt profiilin koska hän haluaa sillon selvittää asian juurta jaksaen.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: kohta eläkkeelle 
Päivämäärä:   31.5.22 06:38:54

Yhden kaverini mies oli laittanut lehteen deitti-ilmoituksen itsestään. Tämä oli ennen nettitreffisovelluksien aikaa. Kun vaimonsa löysi sattumalta irti leikatun ilmoituksen, väitti mies, että se oli työkaverista pilamielessä tehty ilmoitus. Ei mennyt läpi, kun niin ilmiselvät tuntomerkit oli juuri miehestä itsestään. Mies petti muutenkin ja jäi kiinni moneen kertaan, niin erosivat pitkän liiton jälkeen lopulta.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: hirn 
Päivämäärä:   31.5.22 07:18:08

Olen ollut samassa tilanteessa, tosin itselläni ei ollut eikä ole lapsia! Minulla miehen löytäjä Tinderistä oli siskoni. :D Suuttui, kun otin asian puheeksi. Alkoi suoraan vain syyttää minua, että oli halunnut näpäyttää minua, kun en anna hänelle tarpeeksi huomiota. No, vaikea oli antaa, kun mies istui aina pelihuoneessaan ja huusi minulle, jos menin sinne. Apua, onneksi tämä helmi on eksä!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Kohtalotoveri 
Päivämäärä:   31.5.22 07:26:50

Tästä jo useampi vuosi aikaa, mutta mun kuvalla ja nimellä oli profiili Tinderissä ja todellakaan en itse sitä ollut sinne tehnyt. Samoihin aikoihin selvisi myös muita vastaavia tapauksia, profiilissa pelkkä facen profiilikuva, nimi ja paikkakunta.

Tätä ei pystytty selvittämään, koska sitä mun kuvalla olevaa profiilia ei koskaan tän yhden kerran jälkeen löytynyt. Miehelle ladattiin Tinder ja koitettiin muutama viikko svaippailla josko kuva tulis vastaan mutta ei.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   31.5.22 07:53:25

No kaikki on mahdollista varmasti. Luinkin siitä identiteetti varkaudesta ja rikosilmoitus netissä sen teemme mutta siltikään en jaksa uskoa että se olisi kukaan muu kun hän itse .
Eilen hän vielä illalla riehui kuinka sinun serkku on niin idiootti kun tulee pilaamaan meidän välit ja minä kuulemma tyhmä kun uskon.
Mieheni ei ole mitenkään erikoisen komea mutta joku oli heittänyt tuolla ylempänä että hakee huomiota .

Mä luulen että jos hän nyt reippaasti vain myöntäisi asian joo minä se olin kaipasin jotain olin yksin asiat olisi niin paljon helpompi ratkaista.

Toisen roska on toisen aarre.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 08:13:20

Niinpä, myöntäisi edes eikä valehtelisi. Tajuaakohan hän, että jos on itse tehnyt ja tekee perättömän ilmoituksen niin voi siitäkin seurauksia tulla, oletko kysynyt miksi joku tekisi noin? Kerran yhden poikkeuksellisen kauniin, hyvin varakkaissa naimisissa olevan työkaverini kuvalla tehtiin profiili jossa hänet esitettiin todella typeränä. Ilmeisesti kateellisten touhua.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   31.5.22 08:40:34

Ei tuo selittelemällä muutu. Mies on epärehellinen, yrittää järjestää itselleen uutta naista pettääkseen tai pettääkseen ja jättääkseen sinut ja lapset.
Kehtaa vielä valehdella päin naamaa ja syyttää serkkuasi.

Melkoisen mätä sisältä tämä mies.
Ansaitsette paljon parempaa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   31.5.22 08:52:59

Tuo riehuminen asiasta valitettavasti puhuu vahvasti sen puolesta että mies on itse asialla tinderissä. Jos olisi todella syytön, olisi enemminkin järkyttynyt ja pahoillaan, ja haluaisi itse asiat selvittää, eli olisi aktiivinen osapuoli keskusteluissa, rikosilmoituksen teossa jne.

Toki ihmisiä on monenlaisia, ja kyllähän se on oikeasti aika jaskaa jos oikeasti syytetäänkin turhasta, väärin tiedoin. Silloin voi toki reagoida vihallakin, mutta yleensä siinä on kyllä päällimmäisenä muitakin tunteita mm. se aito hämmennys tilanteesta. Mutta jos ensimmäinen reaktio on haukkua sinut ja serkku maanrakoon, eikä sitä identiteettivarkauden tekijää, niin eihän tuolla kuulosta olevan puhtaat jauhot pussissa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   31.5.22 08:53:06

No tämäpä juuri kyllä nyt on pisteet todella nollissa. Se on onneksi hänen häviönsä jos ei perhettä halua ja lapsien nähdä kasvavan . Etsiköön sitten vaikka Tinderistä sen uuden . Jotenki olen ollut niin sinisilmäinen tämän miehen suhteen ja koskaan en ajatellut omalle kohdalle tämmöistä tapahtuvan vaikka näitä tarinoita on paljon ja tulee olemaan jatkossakin paljon.
Hyviä ja luotettavavia miehiä on vaikea löytää eipä kyllä tämmösen kokemuksen jälkeen paljon edes mieli tee katsella.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 08:58:08

Tai sitten keskustelette avoimesti ja tuomitsematta tästä, mikä on johtanut siihen että mies sinne meni, mitä haluaa elämältä ja onnistuisiko teidän muuttaa suhdetta jotenkin että se voisi jatkua ja tällaisia tilanteita ei enää tulisi

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   31.5.22 08:59:23

"Tai sitten keskustelette avoimesti ja tuomitsematta tästä, mikä on johtanut siihen että mies sinne meni, mitä haluaa elämältä ja onnistuisiko teidän muuttaa suhdetta jotenkin että se voisi jatkua ja tällaisia tilanteita ei enää tulisi"

Helppohan se on keskustella avoimesti, kun aloittajan mies kiistää kaiken.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 09:06:41

Ehkäpä mies lakkaa kiistämästä jos vaimo ottais asian esiin eri mielentilassa ja koittaa edes vähän ymmärtää. Jotenkin niin kurkkuani myöten täynnä tällaista mustavalkoista ajattelua mitä tulee parisuhteisiin, heti lapikasta vaan, vaikka on inhimillistä tehdä virheitä ja että muut naiset/miehet viehättää.
Tottakai se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, mutta jos oikeasti haluaa saada keskusteluyhteyden mieheen, pitää itse laskeutua sieltä tunteiden vuoristoradasta ja keskustella kuin aikuiset.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.22 09:07:17

Mitä? Onko NH joku seuranhakupaikka? Naisiahan siellä vaan on eikä tietääkseni lesboja (vai onko jotain mennyt ohi?)
Itsekkin sitä varattuna seuraan.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 09:08:57

Mut se on sitä kun halutaan valjadtaa joku ihminen palvomaan vain itseään, ei kestetä mustasukkaisuutta yhtään. Sitten ihmetellään kun vähän joka toinen pettää..miksiköhän. oisko vika kuitenkin meidäm rakentamissa parisuhdemalleissa, ei niissä miehissä/naisissa jotka pettää

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   31.5.22 09:10:01

Oma avopuoliso (nainen) selitti, että haluaisi mennä tinderiin. Kyselin, että tietääkö mikä palvelu se on (koska on todella ulkona sovelluksista ja mainstream kulttuurista). Kuulemma halusi vain mennä katsomaan mitä siellä on kun kaikki puhuvat siitä. Aloin pitää vähän tarkemmin silmällä touhujaan niin niiin vain kävi puhelimensa kanssa suihkussa ja piilotteli sitä minulta. Aikanaan selvisi että pelehti harrastuskaverinsa kanssa, ilmeisesti oli ajatellut lähestyä tätä tinderissä kun tiesi tämän pyörivän siellä.

Suostuin vielä jatkamaan suhdetta ja vannoi virhettään minulle, mutta näin jälkiviisaana olisi pitänyt jättää hänet siihen paikkaan. Kunnioitukseni, luottamukseni ja arvostukseni häntä kohtaan ei ole palannut. Pilasi todella hyvän suhteemme typerän ihastuksensa vuoksi.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Gar 
Päivämäärä:   31.5.22 09:12:39

"Mut se on sitä kun halutaan valjadtaa joku ihminen palvomaan vain itseään, ei kestetä mustasukkaisuutta yhtään. Sitten ihmetellään kun vähän joka toinen pettää..miksiköhän. oisko vika kuitenkin meidäm rakentamissa parisuhdemalleissa, ei niissä miehissä/naisissa jotka pettää"

Mistä ihmeen palvomisesta sinä puhut? Ja jos haluaa avoimen suhteen, niin sitten valitaan sellainen. Muuten se on pettämistä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 09:15:34

No kun vähän kaikki pettää niin ehkä kannattaisi siinä normisuhteessakin kyetä keskustelemaan ennakkoluulottomasti ja olemaan avoin omista haluistaan muita kohtaan. Ei välttämättä joutuisi pettymään ja toinen pettämään. Mun mielestä pettäminen johtuu siitä ettei uskalleta kotoa puhua avoimesti asioista

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.22 09:41:38

Mitä triplapiste oikein selittää? Että jos miehellä on haluja toisia kohtaan, niin nainen joutuu pettämään??

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   31.5.22 09:52:26

Kyllä luottamus ja kunnioitus menee pettämisen myötä nyt juuri yritin jutella ja kysyä että mikä ajoi tähän niin edelleen sama vastaus ei ole hänen tekemä . Että se siitä sitten ei tule myöntämään mitään .
Nyt seuraava liike on pohtia mitä tästä eteenpäin lasten, asumis kuvioiden ja avioliiton kanssa kuuluisi tehdä virheitä sattuu ja niitä pitääkin tehdä ja en usko että hän on sieltä ketään tavannut jutellut vain mutta niin sattuu valehtelu ja pettäminenkin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Gar 
Päivämäärä:   31.5.22 09:55:41

"No kun vähän kaikki pettää niin ehkä kannattaisi siinä normisuhteessakin kyetä keskustelemaan ennakkoluulottomasti ja olemaan avoin omista haluistaan muita kohtaan. Ei välttämättä joutuisi pettymään ja toinen pettämään. Mun mielestä pettäminen johtuu siitä ettei uskalleta kotoa puhua avoimesti asioista"

Niin siis jos toisella on ylitsepääsemättömiä haluja olla myös muiden kanssa, niin tokihan se otetaan puheeksi eikä petetä. Ja jos toinen ei halua avointa suhdetta, niin ei voi mitään, sitten voidaan mennä eri teille. Ja tässähän nimenomaan mies on se, joka ei ole mitään puhunut vaan yrittää Tinderissä löytää pettämisseuraa :D Pettäminen johtuu tasan pettäjästä, hän tekee itse valinnan siitä, mitä tekee.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 10:10:30

… ilmeisesti sinulla vain huonoja kokemuksia parisuhteista. Kaikki ei todellakaan petä. Minä tapasin tämän pettäjän jälkeen miehen joka oli myös tullut petetyksi ja oli maailman uskollisin. Ja jos vaihtoehdot on yksin tai pettäjän kanssa niin valitsen yksin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 10:11:47

Usein olen miettinyt, että olisinpa eronnut silloin ekalla kerralla

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   31.5.22 10:21:14

Mistä olet niin varma ettei ole ketään tavannut, jutellut vain? Koska hän ei voisi tehdä mitään, mikä pettäisi luottamuksesi? Koska on selvästi nyt rehellinen asiasta?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   31.5.22 10:26:35

Muistan aina kun mun mies petti mua. Kaverini "lohdutti" minua sanomalla, että ehkä kannattaisi harkita avointa suhdetta. Kai näistä nyt kuitenkin sovitaan etu- eikä jälkikäteen? Sen jälkeen halusikin puhua omista ihmissuhdekiemuiroistaan uuden hoitonsa kanssa, koska ne olivat kuulemma oikeita ongelmia. Se ei ollut hänen mielestä oikea ongelma, että minua petettiin 17 vuoden avioliitossa.

Meni mies ja ystävä vaihtoon.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   31.5.22 10:40:57

"Tai sitten keskustelette avoimesti ja tuomitsematta tästä, mikä on johtanut siihen että mies sinne meni, mitä haluaa elämältä ja onnistuisiko teidän muuttaa suhdetta jotenkin että se voisi jatkua ja tällaisia tilanteita ei enää tulisi"

Tämä ehdottomasti, tosin ilmeisesti mies ei ole halukas asioita käymään läpi. Aloittajan silti kannattaisi miettiä omalta osaltaan mikä ehkä tilanteeseen johti. Ehkä seuraavassa suhteessa voi tehdä jotain toisin. Tsemppiä!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:00:36

"Niin siis jos toisella on ylitsepääsemättömiä haluja olla myös muiden kanssa, niin tokihan se otetaan puheeksi eikä petetä. Ja jos toinen ei halua avointa suhdetta, niin ei voi mitään, sitten voidaan mennä eri teille. Ja tässähän nimenomaan mies on se, joka ei ole mitään puhunut vaan yrittää Tinderissä löytää pettämisseuraa :D Pettäminen johtuu tasan pettäjästä, hän tekee itse valinnan siitä, mitä tekee."

Niin mutta usein parisuhteissa ei ole sellaista avointa keskustelukulttuuria, että tällainen voitaisiin ottaa puheeksi ylipäätään

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:01:17

Jos olisi, niin kyllä asia olisi otettu esille, joku syy siihen salailuun on tietenkin

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:06:18

"… ilmeisesti sinulla vain huonoja kokemuksia parisuhteista. Kaikki ei todellakaan petä. Minä tapasin tämän pettäjän jälkeen miehen joka oli myös tullut petetyksi ja oli maailman uskollisin. Ja jos vaihtoehdot on yksin tai pettäjän kanssa niin valitsen yksin."

Ei mua ole koskaan petetty parisuhteissa. Mielipide on vaan myodostunut sen perusteella mitä näkee ympärillään ja miesvaltaisella alalla kuulee puhuttavan. Ja monet naispuoleisetkin ystävänikin joskus harmittelevat että on parisuhteessa eikä enää ikinä koe toisen miehen kosketusta tai seksiä muiden kuin oman miehen kanssa. Että se valinta on tehty ja tietysti puntaroivat parisuhteen/monogaamisuuden etuja ja huonoja puolia

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.22 11:14:20

En jatkaisi, ellei myönnä avoimesti, ota vastuuta ja suostu käsittelemään asiaa. Syyt, jotka johtivat tuohon, on käytävä läpi. Muuten on vain ajan kysymys, milloin tapahtuu uudelleen.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   31.5.22 11:18:46

Mä en kestä, että aloittajaa neuvotaan tekemään jotain toisin. Alttius pettää on ihan geeneissä ja pettäjä harvoin on pettämättä missään suhteessa. Turha syyllistää aloittajaa. Ei tarvitse olla täydellinen ettei tule petetyksi.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.22 11:22:15

Miksi pitäisi keskustella hyvässä hengessä tuomitsematta siitä, että toinen on salaa tinderissä?

Valoja päälle.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:25:35

No siksi jos aikoo saada jonkun keskusteluyhteyden. Ihmiset nousee usein puolustuskannalle kun aletaan riehumaan ja syyttelemään. Kyllähän se ukko varmasti tiesi tehneensä väärin, mutta kiukuttelu ei johda mihinkään tässä tilanteessa. On ihan ok mokata

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   31.5.22 11:26:58

..., aloittaja oli jo yrittänyt keskustella ihan rauhassa, ja toi myös asian syyttelemättä esiin. Mikä olisi seuraava liikkeesi, kun mies vieläkin kieltää kaiken?

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   31.5.22 11:27:57

Se että pääsee katsomaan profiilia, kuvia niin molemmilla täytyy olla vielä se profiili ..
Tuli vaan mieleen kun joku sanoi vaan käyneensä muistelemassa alkua miehensä kanssa joka siis oli Tinder Match.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:31:48

Yrittäisin kauttarantain keskustella ylipäätään suhteen tilasta. Keskusteluyhteys on näköjään ollu pidempään huono, jos tollaisia asioita tulee ilmi. Jos parisuhde perustuu avoimuudelle, ei tuollaisia tilanteita ylipäätän tule.
Jos aloittaja nyt vaan lähtee suhteesta, niin se on aika lopullinen päätös, jos itselle olisi mies tärkeä yrittäisin kaikin keinoin ensinnökin saada mies avaamaan tuntojaan.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ally 
Päivämäärä:   31.5.22 11:32:50

Onpa p.ska tilanne :( Olisi tosiaan hienoa, että miehellä olisi sen verran selkärankaa, että myöntäisi tehneensä profiilin ja katselleensa muita. Sitten voisi puhua syistä, jotka tähän ovat johtaneet, ja siitä, onko jotain muutakin tapahtunut kuin kirjoittelua. Ja sitten siitä, halutaanko vielä jatkaa yhdessä vai jatketaanko eri teillä. Mutta jos mies ei myönnä mitään vaan syyttelee muita, en näe muuta vaihtoehtoa kuin erota. Valitettavasti.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Hmh 
Päivämäärä:   31.5.22 11:33:46

"Jos itselle olisi mies tärkeä"

Miksi tuollainen mies olisi enää kenellekään tärkeä?
Huonoksi todettu, vaihtoa vailla.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   31.5.22 11:33:56

" Jos parisuhde perustuu avoimuudelle, ei tuollaisia tilanteita ylipäätän tule. "

Niin, jos molemmat osapuolet aidosti ovat avoimia. Sillehän ei voi mitään, että toinen sanoo kaiken olevan hyvin ja keskustelee avoimesti ja silti pettää selän takana.

Harva suhde on oikeasti täydellinen mutta epätäydellisissäkään suhteissa ei aina petetä, eikä täydellinenkään suhde pelasta pettämiseltä jos joku pettää haluaa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:34:00

Ja jos mies ei saa suuta auki, niin miettisin kyllä sitten että onko tuo parisuhde edes minua varten ja kertoisin tämän miehelle tietenkin

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:37:02

Ei mutta se ei ole silloin pettämistä jos asiasta on voitu keskustella etukäteen. Tai ei ainakaan tunnu pettämiseltä jos toinen esim. Kertoo ihastuneensa työkaveriin ja haluaisi harrastaa seksiä hänen knssaan. Jos näin tapahtuu sitten niin ehkä parisuhteen osapuoli ei olisi niin järkyttynyt asiasta, kun oli tietoinen. Tai ollaan voitu käsitellä tilannetta etukäteen "jos" näin tapahtuisi miltä se puolisosta tuntuisi yms. Sitten potentiaalinen pettäjä voi puntaroida uudelleen pettämishalujaan jne.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:38:57

Kun kaikesta pitäisi pystyä puhumaan oikeasti avoimesti. Omassa parisuhteessa ihastuin työkaveriini korviani myöten. En kertonut tästä miehelleni. Pikkuhiljaa ihastua alkoi syömään suhdetta sisältäpäin. Lopulta erosin miehestä, oli tietenkin muitakin syitä

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: jane 
Päivämäärä:   31.5.22 11:39:05

"Yrittäisin kauttarantain keskustella ylipäätään suhteen tilasta."

Kauttarantain keskustella? Kuka idiootti antaa tämmöisiä ohjeita?

Mies on halunnut pettää ja ehkä pettänytkin, sekä valehdellut. Se ei millään muotoa ole aloittajan syy, mies on ihan itse tehnyt nämä päätökset. Miksi, se on hänen ongelmansa, joka hänen olisi hyvä selvittää, mutta ilmeisesti ei halua eikä varmaan epäkypsänä edes kykene.

Aloittaja, joskus sitä vaan päätyy yhteen huonon miehen kanssa, sellaista sattuu. Mutta olet vielä nuori ja nyt kun lähdet, voit joskus tulevina vuosina löytää hyvänkin miehen.
Kaikki miehet eivät todellakaan petä. Mutta ne jotka pettävät kerran, pettävät hyvin todennäköisesti myös tulevaisuudessa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:40:54

Mun mielestä pettäminen on inhimillistä eikä tee ihmisestä mitenkään huonoa. Mun mielestä ongelma ylipäätään on tämä meidän kankea ja mustavalkoinen ydinperheparisuhdemalli

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 11:42:03

Mikä vika siinä on että yrittää päästä sisään oman miehensä sielunmaisemaan? Ensinnäkin se pitäisibolla parisuhteen lähtökohta, niin ei ehkä päädyttäisi mihinkään yllätyspettämistilanteisiin

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   31.5.22 11:51:15

"Ja jos mies ei saa suuta auki, niin miettisin kyllä sitten että onko tuo parisuhde edes minua varten ja kertoisin tämän miehelle tietenkin"

Tätähän aloittaja on parhaillaan tekemässä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 14:41:43

Mielestäni aika hätäistä kuitenkin heittää viemäristä alas monen vuoden parisuhde. Tarvitsette molemmat miettimisaikaa ja edellern yritystä puhua. Mies meni lukkoon kun jäi kiinni rysänpäältä, ei silti tarkoita ettei vielä myöntäisi asiaa. Eli avointa puheyhteyttä ei ole ennenkään ollut jos näin pääsi käymään, niin ei sitä kriisitilanteessakaan saada toimimaan heti.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Gar 
Päivämäärä:   31.5.22 15:20:13

"Mikä vika siinä on että yrittää päästä sisään oman miehensä sielunmaisemaan? Ensinnäkin se pitäisibolla parisuhteen lähtökohta, niin ei ehkä päädyttäisi mihinkään yllätyspettämistilanteisiin"

Tämä kuulostaa siltä kuin Aloittaja olisi tehnyt koko suhteen alusta asti väärin, kun ei ole tajunnut kyseenalaistaa miehen halua olla yksiavioisessa suhteessa, joten yllätyspettäminenkin olisi aloittajan syytä. Että jos aloittaja olisi heti tajunnut painostaa miestä paljastamaan, että luultavasti saattaa päätyä joskus vieraaseen petiin, ei tämä olisi tullut yllätyksenä? Eiköhän melkein aina pettäminen tule yllätyksenä...

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   31.5.22 15:34:39

Niinpä. Ja ero on myös niin pitkä prosessi, että mies ehtii kyllä saada itsensä puhekuntoon, vaikka aloittaja nyt ottaisi aikalisän ja alkaisi järjestellä eroa. Ei tämän tilanteen selvittäminen mitenkään yksin petetyn vastuulla ole.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 15:47:51

No mun mielestä alusta asti on ongelmia kommunikaatiossa, jos tollasen asian paljastuttua mies menee ihan mykäksi. Jos on avoin keskustelukulttuuri, tuostakin asiasta voi selvitä puhumalla. Minä en tekisi mitään erojärjestelyjä vielä vaan selvittäisin myös omaa päätäni, miksi asia on niin itselle niin kipeä(ja saa ollakin, mutta miksi, mitä on ne tunteet mitä tuosta herää)

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.22 15:57:24

Painostaa paljastamaan ei ole sama kuin avoin keskustelukulttuuri. Vaan se että suhteessa on turvallista keskustella nyt vaikka siitä kuinka on herännyt kiinnostus muitakin kohtaan ja että ylipäätään joku tinderi alkanut kiinnostamaan. Siihen on syynsä miksi mies ei ole kertonut näistä tunteistan vaan päätynyt vehkeilemään selän takana.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: st 
Päivämäärä:   31.5.22 16:31:19

Mulle olisi ihan sama kuinka mies haluaisi tai ei haluaisi keskustella, mulle vain sillä olisi merkitystä, että mies aikoi ja ehkä onnistuikin jo pettämään mua. Jos ei jo ehtinyt, sen se kuitenkin tekisi jossain vaiheessa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   31.5.22 16:50:39

Voi kolmipiste kun se ei auta vaikka kuinka tsemppiä itse keskustelussa ja kommunikoinnissa jos toinen on se osapuoli joka ei kommunikoi vaan selän takana pettää ihan hissukseen :'D

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: memmu 
Päivämäärä:   31.5.22 17:16:40

Ööö...eihän aloittaja ole edes pettänyt tai ainakaan mistään ei ole mitään todisteita? Voi olla että on tehnyt profiilin hakeakseen seuraa tai vaikka viestitelläkseen? Tai ihan katsellakseen mitä siellä on. Joka tapauksessa ei tuo ole mun mielestä peruste millekään erolle. Toki huonolla pohjalla on jos ei asiaa pysty keskustelemaan ja tosiaankin täysin mahdollista että siellä on haaremin pystytys ollut menossa täyttä päätä. Asia pitäisi keskustella auki..

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   1.6.22 07:44:31

Musta taas on eri asia jos esim. Ihastuu työkaveriin ja on pientä flirttiä kun se, että tietoisesti lähtee etsimään ongelmia. Joo tottakai niitä ihastuksia tulee ja menee vuosien aikana, mutta tämä on tavoitteellista toimintaa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: memmu 
Päivämäärä:   1.6.22 08:58:08

Tai sit jotain jännityksen hakua tai jotain. Mun pointti oli (tossa yllä viestissä) että mitään ei ole todistettavasti tapahtunut. Ja jos ei ole oikeastikaan niin "puhuttelu" miehelle ja jatkossa toimii paremmin. Ei tietenkään tuota voi tietää :) mut toiveena tuo siis.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: elina 
Päivämäärä:   1.6.22 14:58:01

Pistäppä aloittaja tietoa miten tässä lähiviikkoina käy

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   1.6.22 15:20:46

Tässä on ollut aika tiukat päivät ja keskustelut . Edelleen kieltää ei suostu tehdä rikos ilmoitusta syitä monia totesin siihen että sitten se profiili varmasti sinun hän suuttui ja kauhea raivo päälle. Sen jälkeen ei olla juuri keskusteltu yhtään mitään. Minun pitäisi pyytää häneltä (mieheltä) anteeksi kun uskoin serkkuni joka aiheutti tämän mielipahan. Hän kääntää kierosti syyn nyt sukulaiseni niskaan harmi kun en itse ymmärrä tuota ajattelu mallia tuleeko siksi että jäi kiinni ja hyökkäys paras puolustus vai onko tässä paljon muuta takana mikä nyt paljastuu sitten .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Neuvo 
Päivämäärä:   1.6.22 15:26:43

Sen sanon, että älä lankea alistumaan tuohon raivoon. Etkä taatusti pyytele anteeksi! Tottakai se miestä raivostuttaa, kun serkkusi käräytti hänet rysän päältä.

Kyllä minä sinun housuissasi alkaisin tosiaan valmistella eroa. Vaikka tuon Tinder- profiilin olisi ehkä voinut antaa anteeksi jos mies olisi ollut rehellinen edes nyt ja asia olisi pystytty puhumaan läpi. Tuo raivoaminen, täydellinen kieltäminen ja oman syyllisyyden vierittäminen toisen niskaan olisi kuitenkin sellainen, mitä en voisi hyväksyä ollenkaan. Tulisi väistämättä sellainen tunne, että olenko tuntenut tuota miestä lainkaan. Luottamus ainakin olisi täysin murskana tuossa vaiheessa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.6.22 16:10:09

Samaa mieltä neuvon kanssa, että syy erolle ei olisi minullakaan tuo tinderprofiili vaan kykenemättömyys myöntää asiaa tai edes puhua siitä asiallisesti raivoamatta.
Ihan mielenkiintoista olisi tietää miten mies jatkaisi parisuhdetta tästä eteenpäin, olisi niinkuin ei mitää ja lakaisisi maton alle. Harmi vaan että ei ne luurangot kaapissa kauaa pysy hiljaa

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   1.6.22 17:23:27

Mies sen kun jatkaa kuoppansa kaivamista. Oma valinta.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   1.6.22 19:11:19

Todellakin näin omaa kuoppaansa kaivaa ja mitä tässä nyt päiviä kuluu sitä vaikeampi asiaa on käydä läpi hän varmaa toivoisi että elämä jatkuisi normaalisti mutta ei jatku ja niinkuin aikaisemmin sanoin virheitä sattuu ihastumista ja muuta matkan varrelle mutta valehtelu ja muiden syyttäminen ei hyvä asia . Tajusin tänään juurikin tuon että en häntä todellakaan tunne vaikka luulin vai muuttuuko ihmiset sitten kun jää kiinni ja ei pysty myöntämään virhettä.
Se mitä itse aina toivoin että kun lapsia tekee niin voisi heille tarjota tasa painoiset vanhemmat ja hyvän alun elämään siinä epäonnistuttiin kyllä täysin .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Pinni 
Päivämäärä:   1.6.22 20:39:42

Onpa kurja tilanne ja vielä kurjempaa ettei sitä pääse järkevästi selvittämään!
Jos haluat vielä miehen kanssa keskustella, koita saada aika esim neuvolan kautta perhetyöhön että saat ulkopuolisen mukaan keskusteluun. Tuo nyt kuulostaa ihan pään hakkaamiselta seinään.
Mies kuulostaa käytöksensä perusteella erittäin syylliseltä ja panikoituneelta, mutta syyn vierittäminen muiden niskoille ei ole aikuisen käytöstä.
Älä sure lasten kohtaloa, olen pystyvän äidin kanssa kasvanut ja vaikka lapsena varmaan isää kaipasin, nyt aikuisena olen vaan kiitollinen fiksusta äidistä joka hoiti hommat kun isästä ei ollut mihinkään. Isällä on sittemmin useampi lapsi, eikä kasvanut isyyteen iän myötä yhtään. Sama paska edelleen.
Toki lapsen ei kuulu tietää mitä mieltä me aikuiset ollaan toisistamme, eikä isää heille kannata mustamaalata.

Mun yhdellä ystävällä on noita ihastuksia aina välillä, mutta ikinä ei niille mitään tee. Pitkässä liitossa sellaista sattuu ja toki toisilla se sitten johtaa hölmöilyyn tai eroon.

Paljon jaksamista sulle ja toivottavasti löydät apua asioiden käsittelyyn ja käytännön toimiin!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   2.6.22 08:02:34

Ei se keskusteluapu auta jos ei mies myönnä mitään. Ihan syvältä, mutta kyllä sä aloittaja selviät ja hyvä, että selvisi hänen perusluonne. Ja eihän se ollu edes komee;)

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: AnnB 
Päivämäärä:   2.6.22 11:24:39

Miehen kannattaisi myöntää profiili ja sanoa että haki vain jännitystä/halusi katsoa millainen se on..ja ilman taka-ajatuksia. Nyt ei myönnä mitään niin tekee hommasta itselleen vain vaikeampaa.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   3.6.22 11:41:54

Hyvin mielenkiintoinen tapaus tää! Itsellä samoja kokemuksia mut kun Tinder-profiili paljastui niin alkoi kaikki muukin paljastua eli homma oli sitä myöden selvä.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   3.6.22 12:01:33

No on tässä kanssa paljastunut vaikka ja mitä nyt tiedän mitä tehdä ja nämä päätökset ei todellakaan ole ollut helppoja . Onneksi meillä Suomessa on hyvät viranomaiset miltä saanut neuvoa todella paljon .

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   3.6.22 12:32:12

Tämä on niin sanottu Shaggy defence, it wasn’t me :-D

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.6.22 12:34:09

Voi ei, ikävä kuulla. Ainahan sitä toivoisi, että nämä tapaukset olisivat vain jotain kavereiden kannustamana hölmöilyä joka jää siihen, mutta kyllä sieltä yleensä tuppaa löytymään vaikka mitä muutakin.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Muums 
Päivämäärä:   3.6.22 14:12:04

Olen pahoillani, Aloittaja. On siis enemmänkin pettänyt. Vai onko jopa jotain rikollista? Kyllähän se on aina selvä hälytysmerkki, jos tuollaisessa asiassa ensireaktio on raivota ja syyttää muita.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   6.6.22 08:54:00

Kuulostaa pahalta Salla. Avaatko vähän lisää että mitä kaikkea on paljastunut? Tinder profiili itsessään jo kuulostaa tosi pahalta :(

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   6.6.22 19:09:43

Kuulostaa ikävän tutulta jatkava valehtelu ja raivoamiset. Ei tuollaiset ihmiset muutu...

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   6.6.22 20:42:31

No mies hajotti minun puhelimen ja kävi kimppuun heitteli tavaroita ja haukkui minua lasten nähden.Käynyt uhkailemassa sukulaisia siitä että paljastivat .

Minä nostin kytkintä viranomaisten suojaan lasten kanssa jonka jälkeen onki ollut sitten aikamoinen kakki myrsky sieltä on tullut ummet ja lammet .

Täällä olen tajunnut kokonaisuudessaan mitä meidän elämä on ollut kontrolointia ,manipulointia ja henkistä väkivaltaa jota en edes tajunnut ja nyt fyysisestä myös. Olemme nyt täällä ja päivä kerrallaan elämme.
Hyvä että paljastui nyt eikä ennenkuin mitään pahempaa ehti tapahtua.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Muums 
Päivämäärä:   6.6.22 20:46:03

Onneksi olette turvassa, se on tärkeintä <3

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   6.6.22 20:51:47

Toivon että tämä oli oikea ratkaisu ei mikään mukavin mutta pakollinen ja kaikki kärjistyi tähän Tinder profiilin julki tuomiseen.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   6.6.22 21:14:35

Voi ei, kamalaa! Onneksi olette turvassa nyt.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Turva 
Päivämäärä:   6.6.22 21:50:20

Onneksi pääsitte turvaan. Nyt sitten hankit lasten yksinhuoltajuuden ja tulevalle ex-miehelle vain rajoitetut ja valvotut tapaamisoikeudet.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   6.6.22 22:18:00

No huh!
Tavallaan hyvä että paljastui ja paljastui oikea luonne.
Voimia ja tsemppiä, sinä pärjäät kyllä!

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Surkia 
Päivämäärä:   6.6.22 22:23:49

Olen pahoillani Salla! Muista, että sinä et aiheuttanut tilannetta, etkä saa syyllistää siitä itseäsi. Koskaan!
Sinä olet arvokas, tasapainoinen nainen, jolla vain kävi huono tuuri puolison suhteen.
Halaan sinua ajatuksissani. Olen ollut samantyyppisessä tilanteessa, ilman lapsia tosin. Syytin pitkään itseäni, että mies lähti toisen matkaan, mutta nyt ymmärrän paremmin.
Vaikka itsekään en ole helppo ihminen, joutui exä taatusti moninkertaisesti vattumaiseen suhteeseen.

  Re: Aviomiehellä Tinder profiili

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   6.6.22 23:01:19

Ei tämä todellakaan ole minun vika nyt vaan odotellaan lastensuojelun yhteydenottoa ja koitetaan saada asiat järjestykseen. Mutta en olis ikinä uskonut joutuvani tämmöiseen tilanteeseen elämässä.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.