Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 198

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 16:53:32

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=847478&t=847478
Missionilla on kyllä asiat hyvin, mihin sinä tosiaan sitä meistä muka tarvitset? :P
Minä tarvitsisin tällä hetkellä yhteen asiaan: hakemaan kaupasta jäätelöä. Ei jaksa... Tällä hetkellä olen onnellinen pienestä asunnosta, hellalle ja kylppäriin on lyhyt matka, sopii potilaalle :)

Re: Sinkkujen topic 198

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 16:56:11

Hyvä idea min, normitarkastuksen lisäksi ehdottomasti teetettävä mielenterveystutkimus. Myös ottajaehdokkaiden taustat ja motiivit on hyvä selvittää ennen pihattomiehen luovutusta. Huonoon kotiin ei tietenkään hyvää ja rakkaudella kasvatettua miestä anneta :/

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   26.2.13 16:58:21

Plääh, haluan kotiin... Pakenen heti kun täältä älyää viimeisetkin lähteä. Nälkä olis... Ja lenkille pitäis ja ja ja ja... Se huono puoli noissa koirissa on ku kokoajan tarvii lenkittää! Pitäs saada oma tupa maalta niin vois aina välillä pitää laiskiaispäivän ja päästää ne vaan ovesta asioilleen.

Ja perhanan lavuaari meni tukkoon kun pesin lomalla niin paljo pyykkiä, nyt oon lirutellu sinne mrmusclea enkä ihan tasan taatusi avaa sitä hajulukkoa! Ei siitä ees oo mitään hyötyä ja jossain menee meikäläisellä raja, semmoseen ällötykseen en koske, piste. Jos ei putkimies auta niin... enpäs tiiä. Kai se on kutsuttava ihan elävä putkimies...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:58:22

Ai perhana, ruosteellakin on vähän sellasia juttuja nyt, että onkohan se sittenkin viisainta ottaa pikaisesti jalat alleen täältä kinkkulasta. Mennä sitten vaikka johonkin miesten turvakotiin, jonne ei saa viedä mitään teräaseita ja jossa tollaset ajatukset on jyrkästi kiellettyjä. xD

Hyvät hyötynäkökohdat kyllä miekkoselle, kun jädeä sais noutaa. Etkös sä ruoste oo koskaan kuullu, että nuha lähtee n... niistämällä. ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 17:06:16

Minski, samanen tyyppi on kyllä. Oikeestaan oon vaan järkyttyny et miten joku ihminen voi menetellä niin idioottimaisesti. Mä alan menettää sen vähäsenki luottamuksen muihin pikkuhiljaa :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.13 17:08:49

Heh, kyllä ne nuoria ne kuohittavat on, ei enää vanhalta kannata tiputtaa, ne kun on jo tasoittuneet ja osaavat olla asiallisesti vaikka olisi lauma naispuolisia tyrkyllä, kunhan neidot nyt eivät ihan iholle tule....;).
Mukavaa ratsastusreissua KESSUlle:)!
Tää lähti nyt myös tallia kohti.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 17:08:58

Lähtee ja lähtee... korkeintaan siirtyy siihen lähietäisyydellä olevaan, mutta helpotus sekin :P

Mission, mulla on sellainen iki-ihanan ystävätär, joka hyökkäsi hyödyksi ollakseen hajulukkojen kimppuun viikonlopuksi kylään tullessaan :D Tahdotko sen yhteystiedot?

Päivämäärä:   26.2.13 17:14:33

Täh!? Ruoste, höpöhöpö, ei tommosia olekaan :D

En oo sit koskaan avannut, enkä avaa. Jos olis oma kämppä, tai uusi jossa oon eka asukas niin sitte. Mut ei se tukos yleensä siihen ees liity ja kyllä mrmuscle sen hoitaa, pahimmat lattiakaivotukokset vaatii kaks purkkia ja kärsiällisen käsittelyn mutta hoituu se;) Pitäs vaan päästä lisää pesee pyykkiä eikä tota poistoletkua saa mihinkään muualle, ei ylety pönttöön ja lattian kautta valuu joo viemäriin mutta aika ison alan valtaa se vesi... Ei ainakaan oikein vahtimatta uskalla jättää.

No jos sitä vaikka alkais työmaalta paeta sinne kotiin kattomaan onko muskeli liuottanut sen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 17:23:15

Minski joutui välillä menemään perunateatteriin, kun ei oo pihatossa nyt ketään naista joka ruokkis ja rapsuttelis. Nyt kun vielä onnistuu katselemaan, ettei ruoka pala pohjaan niin pääsee joskus syömäänkin. :p

min: Aijaah, no jopas nyt sitten tuli täyskäännös sen kanssa, kun sekin niin lupaavalta ja mielenkiintoiselta vaikutti. Se nakertaa kyllä, välillä ihan rotan lailla.

piste: Hahaha, jaahas. Että semmonen poikkeus sääntöön. Aika hankalasti kellistettävä uros sitten, jos ei edes lauma naispuoleisia tahdo saada kellistymään. ;D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 17:44:36

"Jysse okke, no samankylän äijiä sitten ollaan, kun nää kunnat yhdistyivät vuoden alussa.:)"

Tosta Siuntion kuntaliitos jutusta ei taida ottaa selvää oikeen kukaan, välillä ollaan liitytty ja välillä ei. Mulla on kuitenkin sellanen käsitys, että Siuntio olis ihan itsenäinen kunta?!

"Mites muuten siellä Lohjan rajalla menee mökkien hinnat? "Itärajalla" hinta pompsahtaa sellaiset sata topaa heti kun astutaan rajan yli Kirkkonummen puolelle, tai näin ainakin välittäjät väittivät."

Ei mitään käryä, tällä kylällä ei oo ollu myynnis tän ikästä kämppää hetkeen ja omani sain aikastalailla "huokeesti".

Minskin kuvista nää oli mielestäni parhaimmat:
http://aijaa.com/f1h6Ys tässä olisin itse ehkä rajannu ton kuun lähemmäs tota vasenta ylänurkkaa
http://aijaa.com/pakxrs tässä taas olisin rajannu ton kuun puiden väliin siten että se ois näkyny kokonaan.
Värit ja tunnelma oli muuten todella hyvät, mutta siis nää oli vaan mun mielipiteitä ;)

Milläs karkaaminen tuolta pihatosta on estetty? Joukolle viriilejä miehiä voi tulla ja varmasti tuleekin mieleen jossain kohtaa karkaaminen kylille :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 18:11:31

Miehenä vaadin että pihatossa PITÄÄ olla vähintää pari tällaista kuntoiluvälinettä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 18:38:54

"Minskin kuvista nää oli mielestäni parhaimmat:
http://aijaa.com/f1h6Ys tässä olisin itse ehkä rajannu ton kuun lähemmäs tota vasenta ylänurkkaa
http://aijaa.com/pakxrs tässä taas olisin rajannu ton kuun puiden väliin siten että se ois näkyny kokonaan.
Värit ja tunnelma oli muuten todella hyvät, mutta siis nää oli vaan mun mielipiteitä ;)"

Itse asiassa noissa kuvissa näkyykin vaan osa kokonaisista kuvista noikin osat oli aika nopeasti valikoitu tuolta kuvien joukosta, joten niitä olis helppoa vielä hieroa hieman tosta. On toi 16Mpx siitä aika mukava, että webbikäyttöön voi vielä aika hyvin rajailla osia alkuperäisistä kuvista, jos sommittellu on edes jotenkin osunut kohdalleen.

Mutta kuten viimeksikin sanoin, niin rajaus on pimeässä pienoinen ja vähintäänkin aikaa vievä haaste, koska ainakaan mun kameralla ei nää juuri yhtään miten kuva on rajattu ennen kuin sen ottaa. Tossakin näki parhaimmillaan vaan jonkun hämyisän kirkkaamman pisteen josta pystyi vähän arvioimaan missä kohtaa kuvaa kuu tulee olemaan. Rajaaminen tapahtuu kuitenkin käytännössä ensin arvioimalla jalustalle hyvä lähtöpaikka ja kameran asento. Sitten aletaan ottamaan kuvia ja siitä eteenpäin kuvien avulla voi yrittää hiukan paremmin arvioida mitä kuvaan lopulta mahtuu ja siirrellä sen mukaan pikku hiljaa kameraa haluttuun pisteeseen.

Mut aikamoista hieromista siis ja ehkä olisin jaksanut hieroa noita paremmin, jos olis ollut kirkas taivas. Yritin kyllä just tossa toisessakin kuvassa hakea kuuta siihen puiden väliin, mutta ei se tuntunut mahtuvan siihen millään. Toisessa kuvassa taas oli sellasta ongelmaa, että olin keskellä kaupunkia ja alempana olisi mukaan tullut myös liikennemerkkiä ja kaupungin valoja. Ne vähän rikkoo tunnelmaa tollasessa luontokuvassa, mutta jos niitä ei olisi ollut, niin olisin varmaan ottanut lumihankeakin mukaan noihin.

Niin ja sen huomasin kanssa, että kyllä noi kuvat vaan heilahtaa todella helposti, vaikka kuinka yrittää vaan painaa laukaisimesta tarkennuksen ja irrottaa kädet kamerasta kuvan ottamisen jälkeen. Pitäis käyttää itselaukaisinta, mutta tossa kamerassa on vielä sellainen ärsyttävä ominaisuus, että sillä voi ottaa vaan yhden kuvan kerrallaan. Eli joka kuvalle pitää aina asettaa itselaukaisin uudestaan ja tuolla ulkona kun on, niin siinä alkaa aika nopeasti sormet jäätymään kameraa räplätessä.

Sellainen olis hyvä, jos saisi ihan vaikka vaan parin sekunnin viiveen tohon itselaukaisimeen ja asetus säilyisi. Tai sitten kun on hieronut asetukset kohdalleen, niin joku semmonen langaton kaukosäädin millä vois napsia kuvia ja katsella kameran vierestä näytöltä miltä näyttää. Täytyy ainakin näitä juttuja tutkailla tarkkaan sen järkkärin hankinnassa, että missä kuosissa noi ominaisuudet on, koska tollasessa luontokuvaamisessa etenkin pimeässä niistä olis aika paljon apua.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 18:53:17

ps. Niin ja Jysse, kuiteski haluat vaan ton tug tonerin siksi, että pääset vetelemään noita parijumppia muiden miespihaton miesasukkien kanssa. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 19:18:21

Minski, ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla :D ja siis multahan löytyy toi jo, eiks sulla oo vielä :o

Hommaat vaan kunnon järkkärin hyvällä etsimellä ja omalla näytöllä niin ei tarvii viritellä mtn extranäyttöjä ;)

Päivämäärä:   26.2.13 19:20:21

No huhhuh että oon puhki, puoltoista tuntia hikilenkkiä, jotenkin väsähti ihan totaalisesti... Paska kunto vissiin :p Nälkä...

Tommoset tug tonerit sinne miespihattoon niin eihän sieltä saa yhtään miestä enää kiinni, ei lassoamalla eikä millään muullakaan. Aamusta iltaan vaan "vetelisivät" toisiaan siellä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 19:37:17

Jysse: Haha, joku on kuunnellu vähän radio rockia. :D Mut ei kyllä satu olemaan tollasta. Ehkä pitäis sitten hommata, kun toi vaikutti kuitenkin aika tehokkaalta ja monipuoliselta tossa videolla. =)

Niin ja joo, varmaankin kunnon etsimen kautta olis aika hyvä kurkistella noita. Nyt joutuu kuitenkin pärjäämään ton kanssa, vaikka kyllä tollakin ihan hienoja kuvia saa. Aina noissa on tuuriakin mukana, koska ei sitä kuitenkaan pysty niin hyvin suunnittelemaan ja sommittelemaan noita tilanteita etukäteen. Se pitää vaan mennä kuvailemaan ja katsomaan josko kohdalle osuisi joku hieno maisema.

Mission: Mulle tuli tosta kans mieleen, että pitäis tehdä tän päivän punnerrukset tässä. No josko sitä kahvin jälkeen sitten. :p

Niin ja joo, toi Jysse yrittää selkeesti harhauttaa muita miekkosia vetelemään keskenään ja hoitelee sitten itse kaikki naaraat. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 19:57:57

Minski, no onhan sen oltava tehokas, ku kattoo noita hunkseja siin videolla :D

Mä en tunnusta mitään, musta ette saa totuutta irti millään... No oikei tunnustan, kaikkien (siis omaa) etua mää vaan ajattelin :P

Noist maisemista tuli mieleen, et tääl on oli toissa iltana, eilis iltana ja tänä aamuna aivan mahtavat ilmat ja sitä mukaa maisemat. Multa ei vaan löydy jalustaa eikä kaukolaukaisinta niin on aika turha mennä tonne mitään kuvaileen :(

Päivämäärä:   26.2.13 19:58:41

Noni, sit ois nälkäset ruokittukin :) Ei jääny puhtia punnerruksille vaikka oli tarkotus tänään kokeilla ja alottaa. Nääh, miesten hommia :p

Piti katella tosta yks leffa pois tänään minkä kaveri laitto et ois muka hyvä, killing them softly, katoin ekat 12min, aattelin et emmä jaksa tämmöstä, laitoin googleen, voi vttu. Täs ois Pitti. Eli se on niinku pakko kattoo. Vaikka väkisin :D Mut ehkä ei tänää...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   26.2.13 20:03:38

Noniin, kahdeksan kavioo trimmattu parempaan kuosiin =D Näköjään tuo kuntokuuri on auttanu tähänkin asiaan. Aiemmin olin puhki suunnilleen jo siinä vaiheessa, kun oli saanut yhden kengän irrotettua. Nyt meni aika vaivattomasti kaikki kahdeksan koipea :o Niissä nyt ei tosin ollu niitä irroitettavia kenkiä, ne piti vaan vuolla.

Wautsiwau kurnau ja JR <3 Hienoa kuulla, että jotkut ihan oikeasti löytää toisensa tätä kautta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 20:15:04

Jysse: Juu totta kai, ainahan noi mainoksissa esiintyvät hunksit on saaneet sen kroppansa just sen mainostettavan tuotteen ansiosta. :D

Vähän paremmat vehkeet mullekin kelpais, mutta nyt ei auta kuin yrittää pärjäillä näillä. =)

Mission: Täällä oli näköjään aika paljonkin tosta ohjelmasta innostuneita. Huomasin vaan, että joku oli perustanut ihan oman ketjunkin tolle. Mut niinhän se tahtoo toi punnertelu olla miesten hommaa. :p

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   26.2.13 20:15:58

Voi viemärin hajulukko sentää! Mä just tajusin mun elämänosani... En siis tartte miestä enkä kavereita. :( Ite aukon ja putsaan hajulukot ja teinit kavereineen komennan viereen oppitunnille, kattoon miten homma tehdään, että osaavat sitte kun jos tarvii. Nii eikä ees jäätelöö mulle tarvii hakee, ku olen ihan liikaa muutenki herkutellu tähän ikään mennes. No mutta mitäs ny sitte...?

Päivämäärä:   26.2.13 20:38:18

Kyssäri, noi hajulukot ynnämuut on sarjassamme, ettenkö osais mut EN tee. Enkä siivoa oksennuksia (omani voin kyetä, onneks en juuri oksenna). Autoon oon kerran (siihen ekaan) vaihtanut renkaat, että sitte muka osaisin jos olis pakko, kuuluu kyllä myöskin sarjaan rikkokoon selkänsä se ken tahtoo tai kelle maksetaan, minä en :p

Jotain sentään pitää naisen saada ihan rauhassa ällöksyä ;)

Mä haluun tommosen vetovehkeen jos sillä saa tommosen kropan! Siis tänne tulemaan tosta ovesta ja... eiku... :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 20:40:45

..?, välillä on heittäydyttävä avuttomaksi, vaikka väkisin :) Omaa traktoria sulla ei ehkä ole, tai moottorisahaa?

Voi tirsk noita Jyssen jumppaleluja. Voipi tulla naapureilta sanomista jos kaiket päivät tuolla lailla treenaatte. Kiitos tuon videon tutustuin juuri myös tähän liikuntamuotoon. Tähän mennessä olen pitänyt jumppapalloa vähän nörttinä juttuna (vaikka sisäinen lapseni ei maltakaan pysyä siitä erossa, kun sellaisen käsiinsä saa), mutta aika nastalta tuo näyttää :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 20:48:06

Mulla on oma traktori ja moottorisahojakin kolme. Hajulukon putsasin viimeksi tänään ja renkaat olen vaihtanut joka vuosi itse, paitsi viime syksynä tytöt vaihtoi. Miestä tarvitsen ihan muuhun. Onhan se toki kiva, jos mies tykkää tehdä asioita mun puolesta. Pääasia kuitenkin, että se on kiva ja fiksu, sen kanssa voi jutella ja se osaa pitää hyvänä. :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   26.2.13 20:49:02

Ruoste, no ei oo noita, vielä... Mut semmoinen bensavehje raivaussaha-siimaleikkuri on ja vähä muita "miesten leluja" akkuporan lisäks, eli pahalta näyttää.. :(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 20:49:47

:D Mission, soita ja kysy, saako esittelyn samaan hintaan :) Mitä sä muuten teet jos turre ykää, pistätkö sen itse siivoamaan vai kilautatko kaverille? :P En mäkään vaihda itse renkaita ellei ole pakko, kynsi voi vaikka katketa... kaiken muun teen itse tai jätän tekemättä. Myönnän kyllä muutaman kerran kutsuneeni miehen kylään hyödyntääkseni miehisiä voimia, näppäryyttä tai työkaluja. Tai siksi, etten ole itse viitsinyt tehdä jotain.

Hyi, taisin juuri tehdä uuden ennätyksen. Puoli litraa herkkujädeä parissakymmenessä minuutissa. Onneksi ei ollut B&J:tä sentään :/ ONNEKSI lähismarketissa ei ollut uusia makuja ja half bakeditkin olivat sopivasti lopussa.

Päivämäärä:   26.2.13 20:50:38

Juu, Minski.
Noi vanhat pihattoluut on sellaisia, ettei niitä hetkauta naiset enää kun ainoastaan silloin, kun ne oikein tyrkyllä on ja äksöni on sallittua;).
Nuorilla sen sijaan tahtoo olla intoa joka helman perään hyvinkin herkästi.
Ja jos ei ruotuun saada, armotta tippuu kassit:)!
Toivossa elän, että nuorempikin saa kellojaan kilkatella lopun ikäänsä!!
Osaisi nyt käyttäytyä kevään ja kesän fiksusti, niin pahin into alkaisi olla voiton puolella!
Nuoret "miehet" on....

Päivämäärä:   26.2.13 20:51:31

Joo en mäkään miestä tarvi siihen hajulukon putsaamiseen, tukkeutuneen lavuaarin hoiti ihan itsekseen mrmuscle sillä aikaa kun olin töissä ;)

Päivämäärä:   26.2.13 20:54:47

Ruoste, ei mua noi koirien eritteet häiritse yhtään, ihmisten oksut ja muut on yäk... Hevosenpaskassa kun tottunut pienestä asti paljain varpain tallustamaan niin eipä elukoiden jutut hetkauta. Mutta jos joku ihminen oksentaa kuulo- tai hajuetäisyydellä niin tulee meikälle kiire pois etten ykää ite...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   26.2.13 20:55:53

On se vain melkoinen vääntö saada hyvällekään lisenssejä, ei se orin elämä ole helppoa, jos ei ihmisenkään noin ylipäätään.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 21:00:46

kurnaulle ja JR:lle onnea!

Jysse on muuten oikeassa, Siuntio on itsenäinen kunta. Lohja, Karjalohja ja Nummi-Pusula yhdistyivät vuoden 2013 alusta.

Päivämäärä:   26.2.13 21:04:36

Niina on aika sissi!!
Mä olen joskus hätätilanteessa irtokengän laittanut takasin ja sen puoliksi irti olevan irroittanut.
Siinä on jo ihan tarpeeksi tälle selälle!
Muutama paha putoominen on tehnyt selälle tehtävänsä ja se ei tykkää yhtään kyykkäämisestä.
Onneksi kestää vielä ratsastusta ja hiekannielemistä, on ollut pakko opetella "sukeltamaan" junnujen kanssa oikeaoppisesti.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 21:05:03

Hottie Body Hump Club, mihin voin lähettä rahat :D

Ja sitten asiaan, tollasen jumppapallo päällä saa tehtyä todella tehokkaasti vatsoja. Normi vatsat lattialla tai kuntosalin keikuttimissa ja vitkutimissa ei tunnu missään, mutta tollasen pallon päällä saa niihin vatsoihin aivan tajuttomasti tehoa/poltetta.

Mä ihan itte tuhosin viikonloppuna törpöllisen B&J ähmelöä :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 21:07:51

Aikamoisia jumppailuja teillä. Mut ei kait sitä miestä tai naista siksi "hommata" että sitä suoranaisesti tarvittais mihinkään. Toki sitä ilmankin pärjää, mutta onhan se kahdestaan kivempaa tehdä kaikenlaista ja tarjota välillä sitä auttavaa räpylääkin asioita helpottamaan.

piste: Hah, voi kuule kun tietäisit mitenkä niitäkin hetkauttelee silloin kun on aika hetkautella. Jotkut vaan keskittää tuon energian paremmin ja taloudellisemmin just sinne missä se vaikuttaa eniten. ;) Vaikka nyt sieltä tulikin jo semmosta koodikieltä, ettei ihan kaikki tällee avaudu, niin toivossa on hyvä elää.

Ai niin. Sommittelin tossa muuten vielä yhden kuvan lisää, joten vilautellaan nyt sitten täälläkin.

http://aijaa.com/ni2Tha

Niin ja leikin vähän hötönetilläkin.

http://aijaa.com/2wwEPT

Päivämäärä:   26.2.13 21:10:10

Jysse, vatsat on tekniikkalaji, saahan tolla tehoa toki helposti mutta se johtuu myös siitä että ihan kaikki muutkin ympäröivät lihakset hapottuu samantien tasapainoilusta. Putkisto-methodissa aikoinaan opin miten ne vatsat saa ihan totaaliseen tuleen ihan pienenpienellä liikkeellä lattialla, eikä tarvi paljon toistojakaan....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 21:13:20

Joo Siuntion piti liittyä, muttei viellä liittynytkään, fundeeraavat viellä.:) Saakeli ei oikeen satulassa olo viel tehnyt polvelle hyvää, pistää niin perke.....Länkkäri tyyli varmaan sopis paremmin, jalkat olis hieman suoremmassa asennossa, kö piste.?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 21:18:37

Mission, lankku ja sen eri variaatiot on ainut minulle tehokkaaksi osoittaunut lattialla tehtävä vatsoihin kohdistuva liike. Toisekseen pallon kanssa tehdyt vatsat ei rasita selkää juuri lainkaan jos ollenkaan ;)

Päivämäärä:   26.2.13 21:22:29

Joo lankku on kyl tehokas. Mut putkiston lantionkääntö oli kans aika hooceetä, ensin omituista höpölöpöä eikä tunnu missään ja kummallisia "naisten joogajuttuja" suunnilleen, sit kun sen oppi niin seuraavana päivänä meinas tulla itku ku sattu niin paljo :D Pitäski sitä muuten testailla taas, tehokasta touhua...

Päivämäärä:   26.2.13 21:23:33

Niin no junamatkasta toivuttuani olen yhtä epäileväinen kuin ennekin. JR tarvitsisi mukavan emännän, ja itselle taas olisi käyttööä isännälle, jolle säätiö ja imperium tai ainakaan se mittakaava ei olisi vieras.

Mutta siis on mahdollista tavata netin kautta kivoja ihmisiä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 21:23:35

Meanwhile in Pihatto :D Kaikki saa itse pähkiä ketkä sinkkulan sinkuista esiintyvät videolla :P (nimi ja pukeutuminen voivat auttaa tässä)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 21:24:14

Tässähän tulee ihan huono omatunto ku lukee teijän jumppajuttuja ja ite oon valmistautumas bilettämään :')

Hottie body hump club näytti hauskalta mut taidan silti tykätä enemmän kahvakuulasta :D

Päivämäärä:   26.2.13 21:28:06

Jysse!!! :D:D:D:D:D:D

Ei hitto tää vaatii kyllä tupakan... :D:D:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 21:31:41

Heh, olikohan se rynkyllä hilluva Minski, kun muutenkin höpöttää niin kovin.:D Eikös Tirlillä ollut Avantti mikäli muista oikeen, se on aika veikeä laitos ajaa.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 21:32:14

kurnau: taitaa olla vähemmän niitä miehiä vapaana. Itse sun pitää sellainen kouluttaa.

Päivämäärä:   26.2.13 21:37:34

Juu, KESSU. Just niin!!
Mulla on jalka lähes suorana, pieni kulma polves, et jos äkkitilanne sattuu, ei nivel mee nurin.
En pystyis enkkupenkissä istumaan, selkä kipeytyisi aivan helvettiin.
Tietty pitää olla laatuwesternpenkki, silloin istuu kuin kunnon nojatuolissa ja mikään paikka ei rasitu.

Päivämäärä:   26.2.13 21:39:47

No olihan toi Minski ihan selkeesti ku oli henkselitki ;D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 21:40:29

Kessu: on mulla avanttikin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 21:40:49

Piste okke, pitääkö tässä nyt sitten lähtee länkkäri ostamaan. No katoo viel, jos lekurit päättää kolmannen kerran antaa puukkoa polveen.

Päivämäärä:   26.2.13 21:43:41

Tirli täällä on keskimääräistä rankempi kuvio, ja kun olen katsellut siinä jo vuosia vapaamatkustajaa, samaan en enää lähde.

Noin ylipäätän pidän siitä, että miehelläkin aivot on.

JR on päättänyt, ettei kirjoita sinkkulaan, joten sieltä on turha odottaa kommenttia. Avatkaa saluuna.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 21:49:21

kurnau: oma asiannehan se on. Ja kai sekin on arvokasta, jos ystäviä olette?

Aivot minustakin on miehen tärkein elin. Ja ominaisuuksista tärkeintä se, miten niitä käyttää. Jos kohta tietysti monta muutakin asiaa on, joiden perusteella sen valinnan lopulta tekee. Ja sitten joskus vaan jää toivomaan parasta. Niinkuin mä nyt.

Päivämäärä:   26.2.13 21:50:22

Juu, länkkärin ostoon!!
Ei ainakaan ratsastamalla kipeydy sen jälkeen!!!!
Mut kunnon laatupenkki pitää olla, halpikset vääntää istunnan ja jalan asennon vääräksi.
Ihan selkeesti toi vesipyssysälli oli Minski:)!
Ei voi erehtyä:)!!!!
Noi muut jää nyt vähän epäselviksi....
Kurnau...älä vielä luovuta;)!!!

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   26.2.13 22:05:27

Voi hyvänenaika! Mä menin kattoon sen Jyssen kuntovehjelinkin :D :D :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 22:08:26

Nyt mäkin vasta huomasin sen katsoa. Hihitän täällä itekseni. :D

Päivämäärä:   26.2.13 22:11:00

Tein kanssa saman virheen, että avasin Jyssen linkin.

Päivämäärä:   26.2.13 22:12:56

Ja mä kävin Jokupokun taivastelemana katsomas sen just...
Ei helvata:D:D:D:D:D..................
Putoon tuolilta....:D:D:D.....

Päivämäärä:   26.2.13 22:16:09

Haittaakse jos pitäydyn täs mun vanhas nikis..? Ton kyssärin sijaan :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 22:22:31

Pysyäkseni kartalla tarkennan, siis onko ..? = jokupoku?

Päivämäärä:   26.2.13 22:22:49

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Pidän myös Jokupokusta, mutta toki voi vaihtaa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.2.13 22:23:55

Tää jamppa luovutta nyt, soon hyvät yöt!

Päivämäärä:   26.2.13 22:26:22

Kurnau sanoiki söpösti :)

Joo, mä luulin, et kaikissa asuu senverran stalkkeria, että ainaski Saluunan kävijätki tunnistais... Ja kyllä, ..? = jokupoku

Päivämäärä:   26.2.13 22:31:32

No voi hemmetti, toi armeijan sälli on sit KESSU????!!!!
Mut kuka on tuo Jyssen linkin nainen....:)????
Hitto, Jysse.....;)!!!

Päivämäärä:   26.2.13 22:33:15

Yöt Jysse :)

Jaa kyssäri on jokupoku, hyvä tietää :)

Aattelin jo että tänne on uskaltautunut joku uusi, mutta ei nyt sentään :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 22:35:09

Gasp!! Minä olen koko ajan luullut Jokupokua, tai siis kyssäriä toiseksi vakihahmoksi. Järkytys :P

Nati nati Jysse!

Niin, kuka tunnustaa köllivänsä pätkässä kessun vieressä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 22:35:31

Piste hah haa, en mää ole noin lyhyt ja ei ole ruusukkeita kauluksessa.:D Pelkiä kulmarautoja vaan.:)

Päivämäärä:   26.2.13 22:36:02

Joo, ei sitä uudesti synny nimee vaihtamalla, onneks, tai harmiks... Varmaan sit kännykällä kirjotan taas tolla toisella epähuomiossa. :)

Levollisia unia Jysselle! :)

Päivämäärä:   26.2.13 22:39:06

Ruoste, saattoi mulla olla joku muuki nikki tossa välissä :D En mä niitä niin muista :D
Mutta samat on jutut ollu mulla aina nikistä huolimatta ja tutuimmat pysyny selvillä kuka olen, mikä taas on ihan kiva juttu :)

Päivämäärä:   26.2.13 22:40:58

Kessuakaan ei ole tullut nähtyä livenä. Mutta kuten sanoin, Kessun ja monta muuta täältä voisi kutsua kotiin bilettämään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 22:43:42

Kiitos kurnau.:)

Päivämäärä:   26.2.13 22:58:42

No Jyssehän mainitsi, et nimen perusteella...KESSU on kessu....
Tuo nainen on vielä arvoitus, tosin sillä oli punaiset hiukset....kuka on punapää...:)?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 23:03:18

No ei ole vaikea arvata kuka täällä on punapää.:D

Päivämäärä:   26.2.13 23:04:46

No, niitä on useempi;).......

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 23:05:55

Aha.:)

Päivämäärä:   26.2.13 23:15:38

Sitten on vielä tämä blondien joukkko. Mutta yhtään en kyllä tingi siitä, että tahdon tiluksille isännän.

Niskavuoren heta ei ole helppo ihminen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 23:19:43

*piilottaa punertavat kutrinsa hupparin uumeniin* Minen ainakaan myönnä mitään! Eikä mulla tuollaista mummotukkaa ole...

Päivämäärä:   26.2.13 23:20:39

kurnau, et sä Hetaa muistuta:).
Kyllä JR tottuu ajatukseen, anna sille aikaa....:)?
Mä meen nukkumaan, hyvää yötä kaikille:)!!!!

Päivämäärä:   26.2.13 23:21:07

Kukas se sitten oli joka uhkas pussailla?

Päivämäärä:   26.2.13 23:21:49

Entäs saattaiskos kurnaun tilukset hoitua etänä?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 23:23:23

No se olin varmaan mä, joka uhkas pussailla M_R:ää päähän. :D

Päivämäärä:   26.2.13 23:27:48

Miks muuten hiiren oikeen klikkaisun alta löytyy "Päivitä"?
Eiks siinä vois yöseen aaikaan lukee joku.. Yö´tä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 23:34:30

Öitä piste, jos laittais vähän munaa sämpylän väliin ja raahautuis punkaan, ei vanha jaksa kukkua.:)

Päivämäärä:   26.2.13 23:39:18

Hyvä kysymys, Jokupoku. Ei hoidu etänä. Tai hoituu, jos löytyy se mies, jolla on aivot.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 23:40:17

Ehdotapa Jokupoku tuota muutosta ohjelmiston suunnittelijoille. Nörtteillessä tuppaa joskus ajantaju katoamaan joten olisi ihan kiva, jos vehkeet joteinkin ilmoittaisivat käyttäjälle, että hei, nyt on yö, paas pillit pussiin.

Päivämäärä:   26.2.13 23:45:22

Mä en ainakaan oo nörtti :/ Kovikset valvoo! ;)

Päivämäärä:   26.2.13 23:48:39

Juu niin katoaaki! Aina ku sivuu refreshaa, nii vois tulla joku kerta toises jälkee painostavampi kehoite nukkumaanmenosta, tällain myöhällä :)

Joten eiku hei ja öitä!

Päivämäärä:   26.2.13 23:52:52

Valvon kanssa. Vaikka olen pikemmnkin nörtti kuin kovis. Tatuoinnit on vielä ottamatta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 23:54:40

Minä ainakin valvon ihan nössöyttäni. Huominen on sitä kauempana, mitä pidempään tätä päivää venyttää ja nukkumaanmenoa lykkää.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=9EuVr5t9Sq8
Keskiyön herkistelyä :)

Päivämäärä:   26.2.13 23:56:16

Nimenomaan ruoste :)

Mullakin tatskat ottamatta. Yhden kyllä haluaisin, ehkä joskus otankin. Mutta vielä ei ole mikään kelvannut, idea on ja jalostuu yhä, jonkun pitäisi se piirtää...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 23:59:20

Mä valvon, kun selkä valvottaa. Lisäksi sorruin jaanaamaan muihin topikkeihin. Pitäis ymmärtää pysyä täällä vaan.

Ai niin, en tiiä onko nimi enne ja jos on, niin onko hyvä vai huono. Mutta siis mun baarilöytöni on saman niminen kuin edesmennyt ja se vähän ahistaa. :/ No, aika näyttää, onko se enne. Kun ei yhtä dramaattista olis luvassa kumminkaan.

Lähettäjä: matti 
Päivämäärä:   27.2.13 00:07:20

hyvää iltaa tai yötä tännekkin... löysin tieni tänne tuolta offipalstan puolelta ja sielä on meno vähän hyytynyt... jos täällä meno olisi vähän eloisempaa

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 00:10:34

Mä sanon nyt hyvät yöt. Teretulemas matille kuitenkin ensin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 00:14:48

Nati nati Jokupoku ja muut tältä illalta luovuttaneet :)

Minä tiesin jo pentuna, että otan isona tyttönä jellonatatskan, ja minähän otin sellaisen heti täysi-ikäiseksi tultuani. Mielessä ollut kuvio tosin muuttui vuosien varrella, paikka myös. Tiesin heti mallin nähtyäni, että se on toi, mutta pikkasen muunneltuna. Jellonaan jemmattiin pari pientä sydäntäkin, vaikka krumeluurit eivät tod. kuuluneet alkuperäiseen planiin :P Jälkikäteen oli ikävä todeta, että malli olisi saanut olla paljon yksinkertaisempi, jotta kuva pysyy selvänä ja siistinä. Nyt sille pitäisi siis tehdä jotain, mutta yht'äkkiä ajatus pelottaakin :D
Ei se toimitus sinänsä sattunut hirveästi vaikka taju meinasikin lähteä. Jännitys, surina ja tärinä sekä syömättömyys yhdistettynä matalaan verenpaineeseen saivat nuoren asiakkaan vapisemaan.

Korjausmalli on vielä vähän epäselvä, mutta seuraavan kuvan kuvio on jo päätetty, paikka myös. Sen sijaan sen tyyli (yksi vai useampi?) ja väri (musta vai sininen, kenties valkoinen?) pitäisi vielä päättää. Niin, ja se rahoitus olis hommattava, tai siis tehtävä budjettiin tilaa itsensä koristelulle. Lisäksi my super ex horse:n persleima tulee jossain vaiheessa koristamaan nilkkaani tai rannettani (hannover).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 00:18:30

Tervetuloa matti. Kerro toki vähän itsestäsi: ken olet, minkälaista barbieta etsit, mistä olet ja mikä muuten olet miehiäsi. Sana on vapaa mutta pakollinen :)

Päivämäärä:   27.2.13 00:25:01

Mattikin se meidän kanssa valvoo. Ruosteen juttuja on aina kiva lukea, vaikkei nyt ollut helppo aihe.

Yhä tämä yksinäinen elämä valvottaa.

Päivämäärä:   27.2.13 00:25:44

nytpäs tuli kysymyksiä... elikkä olen matti savosta ja tulee harrastettua offista ja paljon muutenkin noita päriseviä vehkeitä myös touhuta muutenkin ulkona. työskentelen betonialalla... olen ainakin omasta mielestäni iloinen ja muutenkin mukava.

Päivämäärä:   27.2.13 00:30:44

Jos rehellisiä ollaan, Matista voisi olla kuva. Meistä muista ehkä parempi, ettei ole.

Päivämäärä:   27.2.13 00:34:01

ei uskalla kuvia laittaa...

Päivämäärä:   27.2.13 00:37:04

Teretulemast matille :)

Mä oon ajatellu niinkin erikoisia aiheita tatskaan kun mun koirat :p Johonkin jalkaan, tohon jalkaterän sisäsyrjälle ois kiva... Juoksemassa, ja kelttityyliin. Originelliä... so what ;)

Päivämäärä:   27.2.13 00:43:14

Jos vaikka kuva olisi kiva, eikä herättäisi jumalanpelkoo.

Päivämäärä:   27.2.13 00:46:35

ei kyllä muutenkaan ois itestä kuvaa saatavilla tähän hätään

Päivämäärä:   27.2.13 00:50:19

Tää lähtis nyt nukkumaan. Hyv yöt :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 00:53:26

Kiva juttu, jos löpinät eivät ole hukkaan menneet. Tatuoinneista vielä sen verran, että sopivan mallin tunnistaa kyllä ensikatsomalta ja kun sen on löytänyt, on sitä turha enää hioa ja hinkata vuositolkulla. Mieltymykset muuttuvat tietenkin ajan myötä, mutta jos kuva on tuntunut ottamishetkellä omalta, ei se tunne siitä hirveästi muutu. Päätöksen siitä, haluaako ylipäätään ihollensa väriläiskän, täytyy kuitenkin olla varma ja hyvissä ajoin tehty. Epävarma aloittakoon itsensä värittämisen paikasta, joka on helposti peitettävissä.

Matti, kurnau juksaa. Ei kuva ole pakollinen, vaikkakin kiva lisä. Meitä itsensä paljastaneita on täällä vain kourallinen, suurin osa tahtoo pysytellä nimettöminä ja kasvottomina. Kerrohan vielä, mihin ikähaarukkaan kuulut. Savolaisia naisihmisiä pyörii täällä jokunen.

Hyvää yötä Missionille! Kuva omista rakkaista, kaksi- tahi nelijalkaisista, ei ole koskaan huono ajatus :) Mutta auts, jalka... kutiaa :P

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.