Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 197

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 00:03:17

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=841961&t=841961
Eli ei onkimalla tai metsästämällä, ei magneetilla, vaan sattuman kaupalla. Niin löydetään kump... siis ainakin sutinaa.

Re: Sinkkujen topic 197

Lähettäjä: äR-syttävä 
Päivämäärä:   26.2.13 00:04:53

Mie jo äsken aattelin että pitääkö miun alottaa koko topicci, mut onneks ei..

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   26.2.13 00:06:31

Onnittelut myös pisteviivalle :)

Kadehdituttaa :p

Olipa upea kuutamo, hienosti sumu ja pakkanen myös värittäneet maisemaa ja puita, wau! Toivottavasti se Minski on nyt tällä kertaa onnistunut täysikuun kuvaussessioissa.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   26.2.13 00:08:37

kiitoksia. (: sutina on aina kivaa, mutta nyt kun on ihan ihastunut niin kamalasta jännittää, että saako sitä ollenkaan vastakaikua.. :o

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.13 00:13:17

Eevan tyttäret; niin se vaan joskus käy:)!
Sitä ei osaa odottaa; se vie jalat alta ja se on siinä....;)!!

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   26.2.13 00:15:14

Aika ihanaa, ku pisteviivaki on noin ihastunu :)

Kauheeta, jos itte ei sattus koskaa enää vaan ihastuun keneenkää...

Päivämäärä:   26.2.13 00:17:10

ruoste, arvaas mitä mul on jääkaapissa :) Tänää ei kyl mahdu enää kokeilupurkki, pitää jättää aamuun, sillä tarvii tuhota vielä vähän tota tajuttoman hyvää tuoretta leipää jota oon mässänny koko illan... Nam :)

Nii, leikkikää te vaan pojilla, korvikkeet eli ruoka kehissä täällä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 00:30:19

Mua harmitti niin, kun talsin eilisiltana tyhjän tallinpihan poikki, ettei mulla edelleenkään ole kunnon kameraa. Pakkanen oli kiristynyt kymmenisen astetta illan aikana, kuu valaisi kirkaasti koko tienoon ja vanha talli suorastaan höyrysi pakkasessa. Sellaisina hetkinä olen kovin kiitollinen siitä, että saan asua maassa, jossa vuodenajat selkeästi erottuvat toisistaan. Tuolloin alati rassaava kylmyyskin tuntuu vain osalta talven viehätystä ja nipistys keuhkoissakin kuuluu asiaan. Seuraavaksi olin kiitollinen autoni penkinlämmittimistä.

Mission, sitruunajogurttia tietenkin :) Minäkin kannoin sitä tänään kaupasta, mutta tämä ilta mennään luomuna; hedelmäsalaattia ja sitruunarahkaa. Yum yum! Lisäksi salmiakkia pahimpaan pussailunälkään :P

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   26.2.13 00:31:34

tää tunne on jotenkin tosi hämärä. :D välillä tuntuu toooosi kivalta ja sit taas ahdistaa, kun ei tiedä mitä tuleman pitää.. :b

Päivämäärä:   26.2.13 00:32:18

Yhyy.. on se helppoo teillä naisilla jos miehen/pojan korvikkeena menee ruoka... onks miehillä vaihtoehtoi?

Alkoholi, sen monissa muodoissa.. vai mikä sitten? ;)

Päivämäärä:   26.2.13 00:44:07

Ruoste, aivan oikein :) Aamulla testiin sitruunajugu, nyt ei kykene kun oon näköjään raskaana... Ai se onki vissiin vaan se leipä mitä oon kiskonu ihan simona :D Huomaa sananmuoto, miehenkorvikepa hyvinkin ;)

Joo on tässä muutama päivä ollutkin ihania talvikelejä, upeita kuutamoita ja mahtavia aurinkohankia, ei todella tarttis kevään tulla vielä!

pisteviiva, perussettiä, siinähän kärsit :p

Ärtsy, alkomahooli se taitaa aika monella muuten olla... Offareilla autot?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   26.2.13 00:47:18

Mission, niin ilmeisesti täytyy nyt kärsiä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 00:55:54

pisteviiva, sorry, mutta ei käy kateeksi :) Juuri tuon takia en tykkää ihastumisesta. Eikä se fiilis ainakaan tuosta helpotu.

Ai Mission himoitsee Simoa. Minä Sal Miyak'ia. Tyhjää parempi :P

äRsy, mopo? Fillari? Onks yhtä kiva? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0EHTu2A4G40
Bumtsibum, bumtsibumbum...

Päivämäärä:   26.2.13 00:56:03

Onneksi on tuo autopuoli torpattu niin sponsori-/työnantaja- kuin rahapuoleltakin...

Päivämäärä:   26.2.13 00:57:36

Noni, tää lähtee kokeilemaan tulisko tänä yönä uni jo nopeammin. Epäilen, mutta yrittänyttä vois joku laittaa joskus ehkä. Öitä :)

Päivämäärä:   26.2.13 01:00:28

Ainahan yrittänyttä joku laittaa... joskus. :D

Päivämäärä:   26.2.13 01:02:14

http://www.youtube.com/watch?v=SFJuDtXsgY4

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:02:48

Öitä Mission, ja lykkyä tykö :)

Liikaa yrittänyttä ei kyllä laita kukaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:05:23

Höh, olin ihan varma, että sieltä tulee tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=GugsCdLHm-Q

Päivämäärä:   26.2.13 01:09:08

http://www.youtube.com/watch?v=GugsCdLHm-Q

Siis kauheinta s*eissee mitä ko. bandi on tuottanut! Yök!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:13:34

Älä ny! Huumoriarvo on korkea :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:16:44

Entäs jos Queeniin lisätään naisen kosketus?
http://www.youtube.com/watch?v=M7iDY28ZSPQ

Päivämäärä:   26.2.13 01:18:01

On varmaan huumoriarvo jotain ihan mahdotonta mut en mie voi sitä ymmärtää! Olen kai jonkinsorttineneihtsennumies..

Suomi/sennula- Suomi>?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:26:36

Tuollainen sanakirja on olemassa, mutta minä en sellaista omista. En edes nettiversiota, sorry. Ehkä syy onkin siinä, että sulla on vääränlainen huumorintaju ;P

Jos miehisyytesi koki liiasta Queen takia kolauksen, tässä vähän palauttavaa äijäfiilistä. Vain vähän.
http://www.youtube.com/watch?v=xd8w6VBYDHM

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:29:56

Joo. Ei kannata muuttaa lausetta jos ei meinaa tehdä hommaa loppuun tai edes oikolukea tekstiään. "Liian Queenin takia" siis.

Päivämäärä:   26.2.13 01:31:49

Ei kai sillä ole mitään merkitystä kumpi tuonkin laulaa.. Olkaan Sarah tai Freddy.

vaan alkuperäiset sanat viittaa johonkin aika pysyvään olotilaan..

Päivämäärä:   26.2.13 01:37:53

Nyt en kyl enää ymmärrä yhtään mitään, kun tuonne topicin väliinkin ilmestyy kaikenlaista.. onkohan meilllä täällä vaan niin pitkät piuhat?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 01:51:51

Soot hidas... :) Mutta ei se haittaa, hitaasti hyvä tulee, vai oliko se hitaasta? :P Mulla on ainakin joskus tähän aikaan päivästä (tai siis yöstä) vähän pitkät piuhat, mutta ei se ole tähän mennessä mua estänyt. Piiitkät on piuhat tälläkin hetkellä.

Ketju ei aina päivittämällä tule ajan tasalle, vaan täytyy pompata etusivun kautta takaisin sisään jotta näkee uusimmat viestit. Silti niitä tuntuu joskus ilmestyvään tonne väliin...

Päivämäärä:   26.2.13 02:00:07

"Ostaisitko seksiä?"-topaa tossa vilkuilin..

Ostaisitteks te, jos oikein halvalla myytäisiin? :P

Heheheh... ;D

Päivämäärä:   26.2.13 02:01:47

Eikun mie noita suosikkikaraokebiisejä yrittäny kertailla... kaikkee hienoo..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 02:08:58

No en ostaisi, eikä aina kelpaa ilmaiseksikaan :P Enkä myisi, eli ei kelpaa vaikka maksettaisi. Miten minä en edes huomaa tuollaisia otsikoita sennulassa...?

Päivämäärä:   26.2.13 02:17:16

No sehän vaan vahvistaa tätä käsitystä teidän hienosta foorumista, ja ennen kaikkea siistinä pidetystä sinkkujen juttulasta.. :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 02:23:08

Kun tällä hienolla foorumilla pyörii aikansa, oppii suodattamaan jutut, jotka eivät kiinnosta. Itse ohitan kaikki pettämistä ja prostituutiota koskevat jutut sekä parisuhdekitinät. Sinkkula on onneksi pysynyt suht' siistinä, mitä nyt välillä yön pimeydessä on lipsahdettu hävyttömyyden puolelle.

http://www.youtube.com/watch?v=HjURkj9JH8E
Lisää suomikaraokematskua

http://www.youtube.com/watch?v=fozFsHJDvII
Elämä jatkuu, titaanikuoristenkin :)

Päivämäärä:   26.2.13 02:32:35

Kumpaakaan ei onneks löydy meidän k.oke-djayn setistä.. Huh..

Mut tämä on http://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 02:41:56

Donkkarit <3
Hyvää yötä ja huomenta är, päivä se on huomennakin :)

http://www.youtube.com/watch?v=RKPhiIvwaXk
Hyvää yötä maailma! o/

Päivämäärä:   26.2.13 02:49:42

jep,Ruoste.

Huomenta vaan, äreä aamuvuoro. Huomenta vaan!

Päivämäärä:   26.2.13 03:03:51

http://www.youtube.com/watch?v=MSDMzdZUnaM

Kyl miunkin jotkut tennarit sen miljoonan saavuttaa.

;)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.2.13 06:08:53

äreä poissaoloilla loistava aamuvuorolainen ilmoittautuu...huomenta :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   26.2.13 06:47:43

Gutten morgon! Miekin ajattelin tänään käydä koiran kanssa vähän pidemmällä aamulenkillä flunssatauon jälkeen; pitää päästä testaamaan tuota uutta Kingslandia :) Ja jos ei olo siitä pahene, niin olis taas kiivettävä hepankin selkään, sekin on edellisen kerran ollu liikenteessä viime perjantaina.

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   26.2.13 07:54:14

Huomenta! Lohja/Siuntio akselilla oli 0600 pakkasta -15 astetta ja pihalla aivan mahtava täyskuu kera usvan. Harmi kun ei oo aamusin aikaa kaivaa kamerakalustoo esille :(

Tääl ollu näköjään eilen taas puhetta miesmagneetista :) Interiwebin ihmeellisestä maailmasta muuten löytyi "käyttöohjeet" miesmagneettiin ja tohon magneettiin tarttuu kaikki miehet, myös ne rentut...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 08:38:36

Huomenet. Pirkanmaalla ei ole onneksi viittätoista astetta pakkasta. :) Mutta mulla on joku ihmellinen kiputila jalassa. Lähtee lonkasta ja jatkuu pohkeeseen asti. Ei auta venyttely. Huomenna onneks menossa muutenkin lääkäriin, jos se osais kertoa, mikä toi vaiva on. Mieluummin myös keksisi siihen parannuskeinon.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 08:45:23

Huomenta :) kpo edelleen nollakelillä

Mitähän tän päivän horo mahtaa tietää, täytynee kurkat jossain välis. Voi haukotus, väsyttää

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 10:07:42

Mennyt tää aamu ihan harakoille. :(

Päivämäärä:   26.2.13 10:11:06

"Olet tavannut erään mielenkiintoisen ihmisen, mutta sinun kannattaa tutustua häneen ihan rauhassa. Ihmissuhteissa ei kannata nyt yhtään hötkyillä. "

^ Ai olen vai!?! Enhän ole :o Tai ehkä mä tapaan hänet tänään, jipii =D =D

Päivämäärä:   26.2.13 10:13:43

Ainiin, ja nyt olis tarjolla taas entistä muhkeempia kinkkuja! Paino noussut edellisestä punnituksesta semmoset 1,5kg :o Sen siitä saa, kun mättää vaan subbia, pehmistä, pavlovaa ja naapurin kahvipöydän herkkuja, ja jättää flunssanpoikasen takia liikunnat väliin >:/

Päivämäärä:   26.2.13 10:41:35

Huomenta. Olipa kaunista ajella töihin, edelleen puut ihan upeassa kuurassa, meitsin keli :)

Tirli, ei kai se kipu sellanen säteilevä joka kulkee reidessä enemmän takakautta ja pohkeessa etukautta? Meinaan itellä on ollu välilevyn kanssa ongelmaa ja se kipu skippas selän, reiden, ja esiinty vaan sääressä etupuolella. Oli aika hlvttiä...

Jysse, vähän oli nyt simppelin puoleinen toi miesmagneetti :D Herjaakaan ei saanut heittää eli tohon tarttuu vissiin vaa huumorintajuttomat :p

Niina, mä jätin aivan suosiolla väliin vaa'an, ja aion jättää edelleen ainaki kaheks viikkoa sen rauhaan niin saan ehkä lomakilot karistettua... Farkut kiristää.. :( Ne viimeset mitkä mahtuu...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 10:43:22

Mission: ei, kun tää menee suoraviivaisesti takareiden ulkosyrjää ja pohkeen ulkosyrjää. Mutta vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että hermo siellä kiukkuaa, eikä lihas.

Päivämäärä:   26.2.13 10:44:34

Uih, toivotaan ettei lähde selästä :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.2.13 10:46:03

On mulla ristiselässä vikaa. Joku hermopinne tai iskiaskipu tää on. No, jos ortopedi-setä osaisi jotain sanoa.

Päivämäärä:   26.2.13 10:52:10

Mä heräsin tänään aamulla siihen että selässä, ihan siis selkärangassa pari kipukohtaa. Hehheh, istuu yhen päivän duunissa ja heti selkä paskana. Toivotaan että ne on vaan lihakset mitkä siel juilii... Tai voin mä saikkuukin ottaa... :p

Päivämäärä:   26.2.13 11:04:48

Noooooou! Yleensä uusin Sookie Stackhouse tulee maaliskuussa, kävin kattoo joko vois alkaa tilaa niin tulee vast toukokuussa ja se on VIKA! :( Mitä mä sitte luen... :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 12:43:18

Onko Jysse Lohjalta.? Just kävin Lohjalla likalle viemässä lipaston, hitto mikä paska lentokeli ja tietysti kuspoika tyhjä.

Päivämäärä:   26.2.13 12:45:29

Soon kato Mission, simple is better ;) Vaikkakaan en allekirjoita tota herjan heittoa...

Tässä ratkaisu teidän vaaka ongelmiin :P

Päivämäärä:   26.2.13 12:50:55

Kessu oon siit rajalta. Mökki on fyysisesti Siuntion puolella, mutta osoitteen mukaan asun Lohjalla, veroni maksan Siuntiolle =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 13:11:23

Jysse okke, no samankylän äijiä sitten ollaan, kun nää kunnat yhdistyivät vuoden alussa.:)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   26.2.13 13:40:27

Kylläpä täällä ollaan niin samiksia! :)

Päivämäärä:   26.2.13 13:43:30

No onpa taas horo!
Jos sit tänään jonkun tapaisi...
No, eihän noi horot mitään tiedä, paitsi et toivottavasti eilen luvattu rahantulo joka suunnasta toteutuu...;)!!

Päivämäärä:   26.2.13 14:13:29

Jysse, olipa toi iso miesmagneetti, siihen sai kerralla noin monta! :D

Ei tuu rahhoo ei, ja isojen ratkaisujen äärellä sitä vähän tarttis...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 14:24:51

Meinasin masentua kun luin nuo miesmagneettiohjeet. Ei saa heittää läppää? Ou nou! Huumorintaju oli ainoa aseeni ja nyt senkin käyttö kielletään. Plääh.

Onneksi jäätelö tepsii pläähytykseen ja kurkkukipuun. Oijoijoi Ben & Jerry's, minkä teit! Pakko kai kerätä voimien rippeet jostain sohvatyynyjen välistä ja raahautua kauppaan. Slurps...

Johan täällä nyt on noita saman kylän poikii. Ootsie beta sitten sellainen erilainen nuori?

Mites muuten siellä Lohjan rajalla menee mökkien hinnat? "Itärajalla" hinta pompsahtaa sellaiset sata topaa heti kun astutaan rajan yli Kirkkonummen puolelle, tai näin ainakin välittäjät väittivät.

Päivämäärä:   26.2.13 14:27:31

Eih, ruoste... Et ois kertonu... :( Nyt en voi mennä kauppaan enää, en mä pääse pois sieltä ilman B&J -uutuuksia...

Minski, wtf, sinkkuloihin sieltä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 14:30:54

Morjensta sinkkulaan. o/

Joo kävin vähän kuutamoa bongailemassa, mut melko laihoin tuloksin. Ajoin 100km lenkin ja taivas oli jatkuvasti pilvessä. Välillä vähän pilvipeite repeili ja kuu pilkahteli, mutta koska kuunvalo heijastaa sen verran paljon pilviä vasten, niin se on aika myrkkyä pitkille valotusajoille. Tulee vaan sellanen kirkas valkea taivas, mut täytyy nyt käydä noita otoksia tänään läpi. Jos siellä olis jotain ihan hienoakin.

Päivämäärä:   26.2.13 14:33:41

Noni, tulihan se sieltä kun kutsuttiin ;)

Harmi ettei teillä ollut niin hyvä sitten toi kuutamo, täällä kun oli kuurapuita ja usva maalaili kaupunkien valoja taivaalle ja vaikka mitä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 14:39:14

Nii just, olisit ajellut suoraan etelärannikolle, hiano oli tianoo. Minä jo Minski pelkäsin sinun hävinneen lopullisesti kun hyviä jatkoja toivotit :O Onneksi palasit, olisi ehkä tullut vähän ikävä :)

Ei saa kukaan lähteä kinkkulasta. Ovi kiinni, pulttiin ja säppiin ja lauta päälle etteivät karkaa!!

Päivämäärä:   26.2.13 14:42:15

Mäkin jo aattelin että niin pahaenteisen kuulonen se viimenen kuittaus ja pari päivää hiljasta että näinkö se hylkäs meiät...

Päivämäärä:   26.2.13 14:43:34

Hehheh, mulle tulikin illan suunnitelmiin muutos. Mun piti siivota täällä ja ehkä leipoa jotakin tarjottavaa, kun mulle tulee huomenna valjasoppilas/oppilaita. Mutta lähdetäänkin askartelemaan kaverin hevosten kavioita uuteen uskoon :o

Onhan siitä ollut puhetta jo pitkän aikaa, että pitäs nekin joskus laittaa. Yleensä mun sisko on käynyt ne laittamassa, kun se on käynyt kengityslinjan. Mutta ei se oo pitkilleen ehtiny tuolla käydä, niin yritetään sitten kaverin kanssa omin neuvoin; onneks on paljasjalkaiset kavioeläimet kyseessä. Silti siitä vois tulla hyvää piilokameramatskua, amatöörit & DIY =D =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 14:44:18

Nou @!#$ Mission, noita ei voi ostamatta ohittaa. Mulla on vielä sellainen pieni ongelma, ettei jääkaapissa ole kuin jäälokero, jossa pakasteet eivät säily. Partsillekaan ei voi laittaa kun plussaa pukkaa. Pakko syödä koko tynnyrillinen kerralla kunnes löytyy se täydellinen ystävä, joka lenkkeilee ja lööbailee kun minä haluan, syö puolet pitsoistani ja jakaa lempijädet kanssani. Karu kohtalo...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   26.2.13 14:49:03

Onkin jo ti-ip. Jottei nyt pidetä sinkkuja turhassa jännityksessä ja jaella viiden pisteen vihjeitä, JR:n kanssa vietettiin tuo pitkäksi venähtänyt viikonloppu, ja junalla tulin äsken kotiin. Sitten vielä tämän nettiyhteyden kanssa sain hetken taistella, ei auttanut edes laittaa konetta kiinni, mutta kun otin mokkulan koneesta fyysisesti irti ja iskin takaisin, nyt pelittää.

Hieno kuunvalo oli kyllä.

Ja jonkin lajin fashion crime taitaa olla, kun olen koko vkl:n ollut kietoutuneena hirvikuvioseen fleeceen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 14:49:22

"Mäkin jo aattelin että niin pahaenteisen kuulonen se viimenen kuittaus ja pari päivää hiljasta että näinkö se hylkäs meiät..."
Kattokaa ny miehet, miten vähälla saatte paljon pahaa mieltä aikaan. :/ Tammat sekä nuoret hevoset ja naiset elävät kehuilla ja tarvitsevat jatkuvaa rauhoittelua ja vakuuttelua, näin se vain on.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 14:50:45

Taas toi saamarin naapuri porailee täällä. Mitä ihmettä se oikein rakentaa, kun tollee pitää metelöidä. Murrrr @!#$

Teiän pitää kiirehtiä sen miespihaton aikataulua, jos pelkäätte miesten häipyvän kinkkulasta. :D

Ois täälläkin paikoitellen varmaan ollu hyviä kohtia kuvailla, mutta suurimmilta osin oli ihan liian pilvistä, enkä mä ihan koko yötä sentään viittiny alkaa tuurilla kyttäilemään jos vaikka sattuis osumaan suotuisa pilvirako. Harmittavan huonoa tuuria taas, kun nyt olis ollu muuten aika hyvä ilma.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 15:01:51

No jo on kivaa... mä sain jonku krampin reiteen ja hyvä et selviydyin pois tuolt keskustast. Mut kai se täst menee ohi jossain välis.

Pitäis syödä. Ei kiinnosta. Jotta vois syödä niin täytyis tehä ruokaa. Kiinnostaa viel vähemmän. En syö.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 15:02:05

"Kattokaa ny miehet, miten vähälla saatte paljon pahaa mieltä aikaan. :/ Tammat sekä nuoret hevoset ja naiset elävät kehuilla ja tarvitsevat jatkuvaa rauhoittelua ja vakuuttelua, näin se vain on."

Siis mitä täällä on oikein sit tapahtunu sillä aikaa? Enhän mä ainakaan ollu kuin pari päivää pois. Vai onko täällä ollu oikein enemmänkin vajausta miehistä, jos noin paha kehu ja rapsuttelu vaje on päässyt syntymään. :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 15:06:43

Vai sillä lailla, ilmankos Saluuna oli viikonloppuna kiinni :)

Mene Minski ihmeessä kysymään ja tarjoudu joutessasi vaikka avuksi, niin remppa valmistuu nopeammin. Paitsi jos naapurisi on elämäntapahäirikkö, silloin porattavaa löytyy aina, kun sulla on rokulipäivä. :/

Pojat voi paiskata pihattoon vasta keväällä, jos niitä ei ole totutettu ulkoilmaelämään. Muuten tarvitaan tuuhea turkki, ja sellainen ei ihan hetkessä sähkölämmitykseen tai vesikiertopattereihin tottuneelle kasva. Minä voisin kyllä ottaa yhden tuohon partsille totuttelemaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 15:15:01

No ei mitään ole tapahtunut, ja sehän se ongelma on ollutkin. Ihan hurjan aikaisin on menty nukkumaan (paitsi eilen, kun oli suomikaraokeilta) ja pitkien pätkien lörpöttelijöistä on ollut huutava pula. Soot Minski sopivan suulas sankari pitämään keskustelua yllä, vaikka se tuppaakin rönsyilemään vähän joka suuntaan kun "äMmäkerho" M&M on äänessä :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 15:21:42

Kyllä mä tunnen aika hyvin ton yläkerran naapurin ja se onkin melkein ainoa jota tässä talossa tulee säännöllisesti morjestettua. Mukava mies, mutta vähän tollanen ihme nikkari joskus. Jotain kummaa se siellä nyt rouhii. =) Nypläilen tässä noita kuvia kokoon, niin ei meinaa ajatus pysyä kasassa. Mut jospa se kohta lopettais jo. :)

Haha, vai että on siinä tollanen totutteluvaihekin. Mitäs kaikkea muuta siellä miespihatossa olis sitten tiedossa ja miten sieltä se sulhanen poimitaan? :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 15:21:51

Kurnau ja JR VAU.:))) Ja taas napsahti vedot kohdalleen hiihdossa.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 15:28:27

"No ei mitään ole tapahtunut, ja sehän se ongelma on ollutkin. Ihan hurjan aikaisin on menty nukkumaan (paitsi eilen, kun oli suomikaraokeilta) ja pitkien pätkien lörpöttelijöistä on ollut huutava pula. Soot Minski sopivan suulas sankari pitämään keskustelua yllä, vaikka se tuppaakin rönsyilemään vähän joka suuntaan kun "äMmäkerho" M&M on äänessä :P"

Aijaa, että mä oon kaiken lörpöttelyn ja rönsyilyn alku ja juuri. :D :D No kyllä mä kieltämättä puhun aika paljon ja kaikenlaista, mut eihän sitä yksinään viitti jutella. Aina niissä on kaikkia muitakin mukana.

Täällä on näköjään sillä aikaa ollut kaikenlaista sutinaakin. Olishan se pitänyt arvata, että hetkeksi kun selkänsä kääntää niin. :P

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   26.2.13 15:29:07

ruoste, varmaan vähäsen joo.

Minski, paljon ulkoilmaa ja säännölliset ruokailut, joskin voi olla että teidät köytetään ruokailun ajaksi ruokakuppeihin. Toivottavasti se ei ole ongelma. :) Niin ja käydäänhän teidän kaviot sitten vuolemassa ja muutenkin "käsittelemässä" ja takistamassa, että kaikki on hyvin. Sitä en tiedä, miten kukin meinaa teitä käsitellä ja totuttaa käsittelyyn. :) Sellainen varoituksen sana kuitenkin, että toivottavasti se huomataan, jos joku miespihaton asukas meinaa jäädä ihan jalkoihin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 15:33:11

Mistäs ihmeestä tuo ajatus miespihatosta oikeen lähti? Tällä hetkellä on viel "miehet on idiootteja"-fiilis joten olen kovin skeptinen ton suhteen :')

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 15:33:17

Niinhän se Ruoste on, mitä lähemmäksi merta mennään, sitä korkeampi hinta. Jos mökkiä täältäpäin hakee, kandee katella Karjalohja/Sammatti suuntaa.

Päivämäärä:   26.2.13 15:43:30

Juu, beetta on oikeassa, naisten pitää pitää "laumaa" silmällä, nimittäin se pahnan pohjimmainen voi jäädä ilman, kun muut sonnit polkee sen jalkoihinsa.
Toi ruokailu on yleensä "salaatin" suhteen vapaata eli kokoajan tarjolla, sit noi protskut, hiilarit ja muut väkevämmät annetaan lihavuuskunnon mukaan jokaiselle. Mitä läskimpi, sen vähemmän saa. Joten kannattaa harrastaa pihatossa liikuntaa kisaillen ja painien muiden kanssa, niin pysyy runko kuosissa ja evästä tulee säännölliseti riittävästi;)!

Päivämäärä:   26.2.13 15:54:18

Joo Minski, kyllä sä oot se satusetä :) Lirkutilirkuti :p

Kurnau ja JR, hienompi homma :)

min, se oli Quatrox muistaakseni joka sitä miespihattoa alkoi suunnitella, ruosteen kanssa säestimme ja jalostimme vähän...

Päivämäärä:   26.2.13 15:55:19

Eikä siis saluunaa ole tarkoitus sulkea. Pääsiäisenä ainakin pidetään auki.

Kessulle kiitos onnitteluista. Päivä kerrallaan eletään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:00:27

min: Heh, tais olla ruoste, missioni ja quatrox jotka ton idean joskus kehitteli. Sieltä olis hyvä sinkkunaisten käydä kokeilemassa miten yhteiselo onnistuu ja päästää sitten takaisin pihattoon, jos ei homma toimi. Tai sieltä vois myös käydä hakemassa miehiä tilapäiskäyttöön. On nää kyllä hyviä ideoimaan pihattojensa ja miesmagneettien yms. juttuja. :D

Mikäs muuten sun mieltä niin painaa? Sori jos oot aikasemminkin jo maininnu, mut en jaksanut alkaa kelailemaan noita aikasempia topiceja läpi.

Piste: Aijai, no mähän olisin sitten jollain teholaihiksella heti. :D Varmaan saisitte olla tarkkana etten hyppää mistään kylille karkuun syömään, jos tollee nälässä pitäisitte. =)

Ai niin tässä vähän niitä kuvia yölliseltä reissulta. Kuten sanoinkin, niin eipä toi kuu oikein näkynyt sieltä pilvien takaa, mutta otinpa nyt kuitenkin jonkin verran kuvia, kun kerran tuli liikkeelle lähdettyä.

http://aijaa.com/gber3y
http://aijaa.com/92aj9C
http://aijaa.com/STcHJn
http://aijaa.com/XsQddJ
http://aijaa.com/4J5RI7
http://aijaa.com/pakxrs
http://aijaa.com/f1h6Ys
http://aijaa.com/KciXc4

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 16:01:30

Juju oli Kessu siinä, että torpat ("mökit") olivat vierekkäin, mutta raja kulki välissä. Toinen sijaitsi siis isomman ja suositumman kunnan puolella, toinen "syrjässä" Siuntion puolella, molemmat tasan yhtä kaukana merestä :) Palvelut ovat käytännössä samat ja etäisyydet kyläkeskuksiin samat, mutta silti yksi on toista huomattavasti kalliimpi. Ja hei, onhan Siuntiokin merenrantakunta, vaikka sitä rantaviivaa onkin vain pätkän verran. :)

Minski, meilläpäin pihaton asukitkin roplataan joka päivä läpi, seurataan terveydetilaa jne. vaikka eivät käytössä olisikaan. Ruokaa (lähinnä salaattia) saa syödä vapaasti, väkirehuja ja lisäravinteita tarpeen mukaan. Mitä siellä tehdään? Mitä nyt miehet yleensä tekevät kun niillä on rajattomasti yhteistä aikaa ja tilaa temmeltää. Nuoret pihaton asukit huolehtivat itse keskenään liikunnantarpeensa tyydyttämisestä ja harjoittelevat yhdessä laumakäyttäytymistä, vanhemmat lenkitetään tai nille keksitään muuta tekemistä.

Kun mies valitaan pihatosta, tapahtuu se yleensä niin, että nainen menee rauhassa lauman keskelle (varmistettuaan tietenkin ensin, että se on turvallista, ts. ettei laumassa ole kahnauksia meneillään) ja ottaa yksilöihin kontaktia. Se, miten eri yksilöt reagoivat naisen käytökseen vaikuttaa valintapäätökseen. Jos nainen on iskenyt silmänsä johonkin tiettyyn yksilöön, mutta tämä ei anna kiinni, sitä juoksutetaan ympäri pihattoa kunnes se on itse valmis tulemaan naisen luo ("join-up") ja seuraamaan tätä ("follow-up"). Tämä tarkoittaa yleensä sitä, että mies luottaa naiseen ja on valmis tottelemaan häntä.

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   26.2.13 16:04:58

Anteeksi häiriö, mutta iih kurnau ja JR <3 *huokailee* :)

Päivämäärä:   26.2.13 16:06:18

"Se, miten eri yksilöt reagoivat naisen käytökseen vaikuttaa valintapäätökseen. Jos nainen on iskenyt silmänsä johonkin tiettyyn yksilöön, mutta tämä ei anna kiinni, sitä juoksutetaan ympäri pihattoa kunnes se on itse valmis tulemaan naisen luo ("join-up") ja seuraamaan tätä ("follow-up"). Tämä tarkoittaa yleensä sitä, että mies luottaa naiseen ja on valmis tottelemaan häntä."

:D:D

Niin, tai sitten ihan perinteisesti huudetaan prkelettä ja huidotaan niitä kaikkia muita kauemmas kun tuppaavat pareittain syliin parijonossa ;)

Minski, hienoja kuvia, toi iso kuu ja noi vihreät parhaita :)

min törmäsi sellaiseen epäkehittyneeseen yksilöön, sitä ei miespihattoon voisi laittaa vaan parempi olis ruunata moinen kelvoton...

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   26.2.13 16:08:28

Ihanaa ja onnee kurnaulle ja JR:lle!!! :) Vihdoinkin.. :)

Päivämäärä:   26.2.13 16:10:57

Näin se ruoste on, ja missionille kiitokset onnitteluista.

Nyt kumminkin lähdetään siitä lähtökohdasta, että vaikka joku etsii koko ajan emäntää, kyllä täällä tarvittaisiin isäntä. Tai siis mies, jolla päässäkin liikkuisi jotakin. Miesstripparia ei niin tarvitse (voi olla toki kiva).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 16:12:12

Mielummin vanhempi ja kokenut tamma, on helpompi käsitellä ja käyttää. Kuin nuori ja vikuri, kokematon mille kaikki pitää opettaa kädestä pitäen.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:17:19

ruoste: Hahaha, ei vitsi mä repeilen täällä noille sun kuvauksilles. :D Ois siinä naisilla kivaa ottaa tollee miehiä pihatosta kiinni ja olishan tossa sekin hyvä puoli, että olis aika selkeet pelisäännöt siitä miten homma hoituu. =) Ei tarvis tällee arpoa niin kuin nyt tahtoo olla. Vaan mitenköhän se mies sitten selviäis, kun se vietäis sieltä pihatosta naisen luokse taloon asumaan. :D

Mission: Kiitti ja joo niin mustakin. Noi olikin ihan reissun lopussa otettuja kuvia joita en ensin meinannu edes käydä ottamassa ku oli jo aika myöhä ja tuntui ettei mistään löydy kirkasta taivasta. Ihan muutaman sadan metrin päästä kotoa, mut laitoin nyt noita ihan reilusti tohon kuitenkin vaikken niin tyytyväinen saaliiseen ollutkaan. No tuleepahan kokemusta ainakin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 16:20:37

Minski, hienoja kuvia :) mission tuossa ilmaisi asian erittäin hyvin. Ei ihan menny viikonloppu niin ku mä aattelin... Illalla ois bileet niin koitan siihen mennessä saada itteni sil tasol etten vattuile jokaiselle vastaantulevalle miehelle vaan sen takia et yks henkilö ottaa päähän. Nyt on kyl hyvin siilimäinen olo, kerällä, piikit pystyssä ja sähisee

Päivämäärä:   26.2.13 16:25:12

Juu, ja jos ei ole aikaa join-uppiin, niin sitten heiluu lasso:).
Eli jos ei anna kiinni, lassotaan.
Siitä ei sitten enää pääse yhtään mihinkään. Huomattavasti raaempi tapa, mutta toimiva, jos kyse on kurittomuudesta.
Pihatosta kylille karkaaminen on kylllä aika toivotonta, aidat on korkeat ja sähkö kulkee norsupaimenen voimalla, joten sähköisku on sen verran tuju, et suorat karvat kyllä kihartuvat ja kiharat suoristuvat, en suosittele kokeilemaan:)!
Yleensä pihattolaiset treenailevat keskenään kaikenlaisia leikkejä, välillä tosin tulee vähän totisempia mittelöitä pihaton johtajan paikasta ja lauman hierarkiasta.
Keväisin hyvin usein harjoitellaan toisten selkään hyppäämistä vrt. "aikuisten leikit" - periaatteella.
Oikean kodin löytyessä on sitten nuokin asiat tuttuja...;).
Tietysti osa päätyy kuohittaviksi, mikäli rodulliset ominaisuudet eivät tue jalostuskäyttöä tai luonne on liian innokas noihin hommiin ja joka hameen perään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 16:31:16

"Vaan mitenköhän se mies sitten selviäis, kun se vietäis sieltä pihatosta naisen luokse taloon asumaan"
Niinpä, vapaana olemaan tottunut saattaa stressaantua kovin jouduttuaan kaupunkiasuntoon ja ahdituneisuus voi aiheuttaa käytöshäiriöitä. Mies on kuitenkin melko sopeutuvainen eläin ja jos sitä muuten pidetään hyvänä ja sille tarjotaan paljon virikkeitä ja mielekästä tekemistä, ei olosuhteiden muutoksen pitäisi aiheuttaa pitkäaikaisia ongelmia. Siirtymäaikana miehen kannattaa antaa oleskella paljon vaikka autotallissa, jos sellainen on. Muutenkin on hyvä antaa sen ulkoilla paljon, mutta mieslaumaan sitä ei enää kannata päästää sen jo totuttua pienempään tilaan ja rajoitettuun ulkoiluun, sillä se saattaa riehaantua ja rikkoa itsensä. Pumpulissa sitä ei kuitenkaan tule pitää, sillä miehen on päästävä toteuttamaan lajityypillisiä tarpeitaan kaupungissakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 16:31:48

Hui helkuta, nyt puhutaan jo ruunauksesta, taidan poistua takavasemmalle.:D Hitsi et on hienoilma, jokohan kintun kanssa pystyis olemaan satulassa, pitää lähtee kokeilemaan.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:35:04

min: Jaahas, no niitäkin tietysti riittää. Toivottavasti ei siilimäisyys ihan tolkuttoman pitkään kestä, kun se sitten säikyttää helposti ne mukavat miekkosetkin pois. Mut ylläri et oot taas menossa bilettämään. Miten sitä jotkut jaksaakin. :D

piste: Auts, aikamoinen pihatto, kun tollasia varotoimenpiteitä on täynnä. Niin ja jotenkin toi sun ja missioninkin mietiskelemä ruunaus aiheuttaa vaistomaisesti sellasia suojaus reaktioita tonne tietylle sektorille. Elää nyt jatkuvasti tollasessa pelossa et koska ne viedään. :P

Päivämäärä:   26.2.13 16:38:14

Kurnaulle ja JR:lle tsemppiä jatkoon!!
Pitkä viikonloppu yhdessä on aivan varmasti tuonut ajatuksia molemmin puolin mieleen.
Aivan ihanaa!!
Toivon sydämestäni, että asiat menevät parhain päin:)!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:39:29

ruoste: Haha, eiköhän sitä noilla konsteilla olis aika hyvät edellytykset saada mieskin viihtymään uudessa ympäristössään, vaikka tiettyjä vierotusoireita varmaan alussa esiintyykin. Sulla on kyllä ihan toimivan kuuloinen plääni ja selvästi tiedät kuinka miehiä pitää käsitellä.

Kessu: No niinpä, mäkin virittelin jo varmuuden vuoksi munarit paikoilleen ja aloin katselemaan, että missä olis lähimmät hätäuloskäynnit. :D

Päivämäärä:   26.2.13 16:41:23

Mä voisin kyllä oikeestaan ottaa tommosen miehen ku mun koirat :) Kotiin tullessa iloisesti vastassa, pussaillaan antaumuksella ja näytetään innokkaana miten hienoja leluja niillä on, sitten kertovat että olis nälkä. Kun ehdottaa lenkille lähtöä, ovat viivana eteisessä. Kun ehdottaa rauhoittumista, kiepsahtavat tyytyväisenä kerälle sohvalle ja syliin. Ruuasta eivät nirsoile ikinä. Vieraita tervehtivät kohteliaasti ja tulevat takaisin omaan jalkaan nyhjäämään. Jos joku vieras yrittää houkutella mukaan, tulevat äkkiä turvaan eivätkä erehdy edes ruuan houkuttelemina muiden matkaan. (Itseasiassa toinen seuraa kyllä pizzalaatikkoa hyvän matkaa kunnes hurmokseltaan tajuaa emännän olevan jo ihan toisessa suunnassa ja tulee takaisin aika haipakkaa;)) Nukkumaan mennessä pitää päästä peiton alle ja lusikkaan. Aamulla herättävät pussaillen.

Mihin ees miestä tarviin :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.2.13 16:41:30

Minski juu.:D Nyt tallille, kun aurinko viellä paistaa.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.2.13 16:43:19

Minski, nyt oon ainakin toistaseks suojakuori tiiviisti pääl, sen verta käytetty olo on. Voi kyl ol et tänään ei jaksa kovin kauaa bilettää

Miespihaton asukkail vois myös teettää jonku psykologin lausunnon.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.2.13 16:50:50

Minskin pelosta tuli mieleen tämä: http://funnyasduck.net/post/9007 Aika julmaa, joo! :D Mutta toisaalta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.2.13 16:53:31

Mission: Heh, no kylläpäs täällä nyt naiset havittelee kuuliaisia ja hyvin koulutettuja miehiä. Toinen toistaan hurjempia visioita, kun naiset pääsee vauhtiin. :P

min: Ei varmaan ihan heti kannatakaan alkaa virittelemään mitään, jos on noinkin pahasti saanut siipeensä. Oliko tämä nyt sitten se automies, joka oli vähän ollakko vai eikö olla?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.