Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 196

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:19:40

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=836573&t=836573
En garde! Minun nimeni on pidempi kuin sinun nimesi...

Re: Sinkkujen topic 196

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:21:58

Jonain päivänä toivon löytäväni itseni "Sennulan ärsyttävimmät tyypit"-topicista. Sepä vasta olisikin jotain...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:25:19

Miten betamax nimeni oikein arvasi? :O Sinun vanhemmillasi taisi olla hurja epsanjavillitys meneillään, kun sinut kastettiin. Vai oletko vapaan kasvatuksen tuote ja saitko kenties itse valita nimesi?

Mission, onko toinen nimesi Sadepäivänilo? :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   25.2.13 00:25:50

Mä pääsen siihen kyllä ;)

Tää olis se silmänruoka:

http://tinyurl.com/cuuq6pq

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   25.2.13 00:26:08

Tuota just miekin aattelin et ois coolia olla ärsyttävien listalla, riittääkö miun meriitit?

Vote me! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:29:07

Sun täytyy ensin tehdä pahojasi, är. Ole ärrrrsyttävä. Aloita vaikka vaihtamalla nimimerkkisi R Syttäväksi.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 00:30:57

Tunnistin sinut. Arvasit muuten ihan oikein ja siskoni nimi onkin Maria Mallorca Virtanen. Sopisikohan miehelle toiseksi nimeksi Vinkuheinä, jos on pakko lisätä joku erilainen nimi kuten ilmeisesti Missionilla? Nyt vasta tajusin, Mission on Mercedes!

Taas ne haaveilee noista hollivuudin miekkosista.

Päivämäärä:   25.2.13 00:37:07

ÄR-syttävä :p

Ei, mies ei voi olla vinkuheinä. Vähänkö olis siistiä olla Mercedes! Matilda Mercedes Suvilahti, Suvilahti :p

Pakko haaveilla hollywoodeista kun ei perusjampoista oo haaveiltavaks, loistavat enimmäkseen poissaolollaan ;)

Ja mistäs tiedät että "taas", ootko kauankin notkunu lukemassa "salaa"? :p

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 00:40:36

En oikeastaan nyt kun kokoonpano vaihtui ja juttua pukkaa ihan hirveellä tahdilla. Joskus jotain vilkuillut.

Päivämäärä:   25.2.13 00:43:30

No tänään on ainaki ollut hiljaista... Sunnuntain rauhottuminen :p

Se on toi Minski niin kova poika juttelemaan, ei me muut niin välitetä ;D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:43:48

Ei täällä mitään haaveilla. Täällä huokaillaan. Huokailu antaa pontta haaveilulle, ja haaveiden kohteena onkin sitten se Ihan Tavallinen Suomalainen Mies.

Vinkuheinä on todella hurmaava nimi. Samalla vauhdilla voisi vaihtaa ensimmäisen nimen. Reporanka sopisi mainiosti Vinkuheinän kaveriksi. Reporanka Vinkuheinä "Vinku" Virtanen, siinäpä miehinen nimi.

Minä tahtoisin olla Aamukaste Pitsi-Liina. Sukunimeksi voisin ottaa Ruususen. Olen kuitenkin melko kiintynyt toiseen nimeeni, joka muuten oikeasti on Kaloriina.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:51:50

Nyt en Mission ihan lämmennyt tuolle sun hunksillesi. Syystä, että ajatukseni pyörivät tällä hetkellä vain ja ainoastaan pussailun ympärillä, ja hunksien kanssa en ehkä oikeasti antautuisi suuteloon. Se taitaa olla näitä vähemmän tunnettuja auringonpaisteen haitallisia sivuvaikutuksia... :/

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 00:52:09

Sopiiko Pataluha paremmin miehelle vai naiselle?

Päivämäärä:   25.2.13 00:52:52

Mulle kelpais Matti Meikäläinen, ite voisin olla Minna ja vaihtaa lopulta sukunimen Meikäläiseksi...

Pieniä ilon hetkiä, suloinen koirani nukkuu selällään :):) Joka tarkoittaa että mahavaivat alkavat (kop kop) tällä kertaa hellittää :)

Kohta ois kosto katottu, tekis mieli kattoa vielä walking dead... Nimittäin en varmaan nukahda kyllä vieläkään. Pitäis olla enemmän herkkuja ni vois syödä ittensä rantapalloks niin johan akais väsyttää:D

Vai pitäiskö laittaa vodkapaukku yömyssyks...

Päivämäärä:   25.2.13 00:56:06

Mun mielestä, ruoste, toi ei kyl oo mikään hunksi, tai enemmän siis tykkään tästä sen roolihahmosta kostossa jossa se on paljon enempi synkkä ja sympaattinen, lempeä, siks pidän siitä ulkonäöstäkin... :)

Mut mä en lämmenny tohon kohteen jätkään, vaikkakin toi kohta oli hyvä... Liian kylmä, roolihahmonsa ja myös ulkonäkö, lämpö puuttuu...

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   25.2.13 01:01:58

Öh, kyl Katja Pakkanen on naiselle ihan mahtava nimi.

Ja miehelle Pentti Hirvonen. Tai Pekka Karvonen

Hih hih hii!

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 01:02:17

Seuraako täältä muuten kukaan Suitsia?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:03:49

Äiti, joka jälkikasvuaan nimellä Pataluha paiskaa, ei lastaan rakasta :( Ei myöskään ihminen, joka itseään arvostaa, sitä nimeksi ottaisi. Sinänsä se taitaa kyllä olla sellainen unisex-nimi, käy kaikille. Voiko mies olla Kyläluuta vai viittaako se vahvasti naiseen?

Aww, rapsrapsrapsutuksia koijjalle :) Yömyssy kuulostaa sopivan nuijalta tavalta päättää loma. Siis nuijanukutusta tarkoittaen :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.2.13 01:05:13

Mä nukuin nyt pari tuntia ja heräsin hetki sit... tahtoo nukkua...

Mission, mä voisin ottaa kans vodkapaukun

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:08:01

Suits, ei sano mitään. Onko hyvä, kannattaisiko seurata?

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 01:15:26

Se tietysti vähän riippuu millaisista sarjoista pitää, mutta on hyvä omassa genressään. Sellainen lakimiessarja, noin niin kuin tiivistettynä.

Päivämäärä:   25.2.13 01:15:55

Joo ei oo tullu suitsia kateltua... Nyt rupes kone kiukuttelemaan sopivasti, joten laitan sen kiinni. Yritän väsyttää itteni jos muutaman tunnin sais vaikka unta ennen huomista työpäivää... Loman jälkeen se on kyllä yleensä Missionilta impossible, mutta kannattaa sitä edes yrittää :p

Öitä sinkkuloille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:17:56

http://www.youtube.com/watch?v=76Mbnuwk2d4
Unimusiikkia väsyneille, höyhensaarille suuntaaville, sydänsuruista kärsiville tai niitä halajaville. Ihan vain pienenä sivuhuomautuksena. Pimpelipom.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:19:08

Nati nati Mission, onnea unenmetsästykseen :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:27:20

No sepä oli hyvin tiivis tiivistelmä. :) Taisin jo ehtiä sekoittamaan Suitsin siihen toiseen uuteen (?) lakimiessarjaan, siihen, missä pääosia esittävät ne toiset kaksi nuorta jenkkinäyttelijää. Tiedät kyllä mitä sarjaa tarkoitan ja jos et, ei se mitään. Malko hyvin sekoittuvat sarjat keskenään kun harvoin telkkua töllöttää. Nimetkin haihtuvat tehokkaasti muistista, mutta vapautuupahan muistikapasiteettia kaikelle muulle hauskalle ja jännittävälle.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 01:35:55

En kyllä taida tietää kun en oikeastaan katso televisiota eli en tiedä mitä sarjoja pyörii missäkin. Kakkoskausi menossa Suitsista, ei taida pyöriä Suomessa. Kuukauden sisään saa nämäkin jutut viimeistään väistyä uudempien tilalta, sen verran pienestä ja vuotavasta tallennuskapasiteetista kyse.

Huomasinpa, että se Kohde oli alkanut Suomessa. Kakkoskauden loppupäätä katson itse. Eihän se erikoinen sarja ole, mutta menee paremman puutteessa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.2.13 01:48:18

Hyvää yötä missionille näin vähän jälkikäteen.

Ruoste, tuota videoo ei saa näköjään auki kännykällä.

Mä tykkäisin kans seurata jotain tv-sarjaa mutta ku ei ol telkkaria niin se on vähän hankalaa :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:52:23

Katsoin juuri Kohteen ekan jakson uusintana. Tai siis katsoin kunnes keskittyminen herpaantui, taisin päästä kolmannen neljänneksen loppupuolelle. Idea sarjassa vaikuttaa sopivan ihmeelliseltä ja jännittävältä mutta kuitenkin sellaiselta, että sarja rullaa eteenpäin eikä katsojan tarvitse tapittaa tarkkana jokaisen jakson jokaista minuuttia. Kaipaan hyviä, koukuttavia sarjoja seurattavaksi, mutta toista Lostia en kestäisi. Liian outo, mutta pakko katsoa. Hyvä töllösarja on sellainen, että sitä tekee mieli nähdä lisää, mutta yhdestäkin jaksosta saa jotain irti. Tätä odotan innolla :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 01:58:42

Min, minäkin asuin kolme vuotta ilman töllöä. Siis telkkari oli, ja DVD, mutta antennia ei. Se teki oikeastaan ihan hyvää enkä sen jälkeen olekaan jumittanut telkun edessä iltaisin. Sunnuntaipäivät ovat ihan eri juttu, silloin on mukava röhnöttää sohvan pohjalla kokkaus- ja eläinohjelmia tuijottaen. Yle areenasta, maikkarin/ nelosen sivuilta etc. löytyy yleensä tarpeeksi katsottavaa pahimpaan telkkarinälkään. Anttilasta saa sarjoja, ja netistä tietenkin :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.2.13 06:47:18

Huomenta, kalakukkolandiassa nollakeli ja aamuteetä sohvalla.

Päivän horo: "Suhtaudut itseesi tänään turhan kriittisesti. Ei auta ollenkaan, että vaadit suuria. Paras lähestymistapa on hidas asioiden oivaltaminen ja tilannepäivitys"

Kuulostaa itseasiassa just sellaselt mitä tält päivält ootanki...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.2.13 09:14:00

"Rahaa on tulossa monestakin suunnasta, ihan ylimääräistä. Et voi kylpeä niissä, mutta hyvältä tuntuu. Unelmoi siitä, mitä voit niillä tehdä. Se tekee hyvää. "

^ JOO!!! Tämä kuulostaa suorastaan erinomaiselta =D Harmi vaan, kun ei nuo horot yleensä pidä paikkaansa ainakaan niinä päivinä, kun lupaavat rahaa ja/tai rakkautta. Mutta jospa tänään ;)

Satuittekos muuten huomaamaan tämän tuossa joku päivä sitten, Minski oli tilannut sinkkuloille ihan oman runon?

"Re: Pikkulauantain non-stoprunoilut

Lähettäjä: Mormoniponi
Päivämäärä: 21.2.13 22:27:05

Sinkkuketjun miehet ja naiset

Tämä runo olkoon nyt omistettu sinkuille
Jotka arvoa osaavat antaa hyville kinkuille
Kun eihän sitä sitten suhteessa enää toista niin katso
Että siitä katseesta räjähtäisi minkäänlainen pajatso
Ei saa sitten enää toisille pepuille katsettakaan suoda
Vaan pakko on joka kerta se sama baarista kotiin tuoda
Että olkaapa sinkut ihan onnellisia vaan
Nyt ennen kuin tulee se pallo jalkaan
Aikanaan se teillekin tapahtuu
Siihen asti sinkut: ai saluut juu."

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 09:18:06

Huomenta, -11 L-Uusimaalla ja aurinko paistaa.:) Jos pari kuppia kahvetta ja sitten kylille pällistelemään ja hoitamaan pankkiasioita.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.13 09:23:09

Huomenta!
Niina, mehän ollaan kumpikin samaa horoskooppia, mä voitin viimeksi horon lupauksella reilun 160 e, mitenhän sit tällä viikolla, kun rahaa taas luvataan...;).
Tänään ei ole lopptoa, mut kai jotakin rahapelejä?
Paitsi et luvataan monesta suunnasta, eli muualtakin kuin peleistä...mitä merkillistä? Mistä ihmeestä sitä vois tulla...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 09:29:12

Pisteen pitää perjantaina laittaa eurojackpottiin muutama rivi, kun tuollaisia ennustuksia on ilmassa:) Mulle on aika hyvin tullut pikkuvoittoja, hiihdon MM-kisojen voittajavedoista.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 09:57:43

Kun horoskooppi kertoo mulle, että nyt on rakkautta ilmassa, ei koskaan tapahdu mitään. Perjantaina horoskooppi sanoi, että olet alavireinen, pysy kotona ja lepää. En uskonut, menin baariin ja sieltä löytyi mielenkiintoinen mies. Noi horoskoopit selkeesti huijaa. Tai sit ne on mua vastaan. :D

Tästä lähtien teen just päinvastoin kuin niiden mukaan pitäis.

Mä olen taitava keksimään itselleni sijaistoimintoja tilinpäätöksen sijaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 10:01:42

Mää en ole koskaan lukenut horoskooppeja, saati sitten uskonut sellaisiin. Mut jotkut ihmiset uskovat niihin ihan tosissaan,huhhuh.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 10:14:21

"Raha-asioihin kannattaisi nyt kiinnittää enemmän huomiota. Olet laiminlyönyt jonkun asian liian pitkään. Asiat kulkevat nyt kuitenkin parempaan suuntaan."
Hmph. :| Loppu kuulostaa hyvältä. Vielä paremmalta olisi kuulostanut "...kulkevat nyt lottovoiton suuntaan", mutta "parempaan" on tyytyminen. Parempi on ihan jees :)

Aurinkoista maanantaita kaikille! Näin jokaisen viikon pitäisi alkaa, nätillä kelillä ja pikkupakkasella. Ja vahvalla kahvilla tietenkin :)

Päivämäärä:   25.2.13 11:04:25

Hmh. Töissä.

Kiinnostaa. Paljon.

Huoh...

Pitäsköhän itekin vilkasta sitä horoa, lupaiskohan vaikka alan vaihdoksen...

Päivämäärä:   25.2.13 11:07:09

"Joudut tekemään jonkin todella nopean ratkaisun, mutta teet sen oikein. Sinua itseäsi pelottaa samalla tavalla kuin muita. Onneksi kysymys ei ole vakavasta asiasta. "

No katohan, oisko toi se alan vaihdos :D

Päivämäärä:   25.2.13 11:16:27

Mikä toi eurojackpot on?
Miten sitä pelataan?
Mä osaan vaan lottoja:)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 11:21:23

Samallainen kuin lotto, 5+2 numeroa, mut isommat voitot.:)

https://www.veikkaus.fi/fi/eurojackpot

Päivämäärä:   25.2.13 11:25:20

Ok!
Laitetaas hakemus vetämään:)...
Täytynee käydä hakemassa rivit jo tänään, kun toi horo lupaa rahaa...:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 11:28:39

Onnea matkaan.:) Se edellinen isopotti meni Seinäjoelle 23 miljoonaa. Hötönetissä alkoi heti kauhee spekulaatio, onko Lumis sen voittanut.:D

Päivämäärä:   25.2.13 11:36:50

Juu, nythän se nähdään, onko horoskooppeihin luottamista..;)!
Ei tainnut Lumis voittaa....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 14:18:06

Onpa hiljaista täällä. Mä huhkin papereiden parissa. Inhokkihommaa.

Päivämäärä:   25.2.13 14:25:23

Mä yritän leikkiä työntekijää. Vaikeeta. Onneks tänään voi vaan tarkastella tota viime viikkoa säposta ja kattoa sitten jos huomenna onnistuis jonkun uuden asian tekeminen ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 14:36:26

Täytyy lähteä katolle seikkailemaan, räystäslaudoituksen välistä törröttää puolen metrin jääpuikkoja, huolestuttavaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 14:40:04

Minä syön. Lempihommaani. Siis heti nukkumisen ja nauramisen jälkeen.

Ollaanpa sitä reippaita ja innokkaita tänään... :)

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   25.2.13 14:52:27

Jee viel ois puol tuntii lusittavana ja sit pääsee tonne ruuhkaan muitten köyhien kanssa jonottamaan =)

Ruokatunti on kotiin lähdön ohella yksi päivän kohokohdista :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 15:14:37

Näen sieluni silmin, kuinka Jysse polkee rauhattomana kaasujalkaa lähtökuopissa. Edessä on tiukka kilpajuoksu laskevaa aurinkoa ja puolta miljoonaa muuta työmatkalaista vastaan. Ehtiikö mies kotiin ennen pimeän laskeutumista? Onko valtaväylä jokamaanantaiseen tapaansa aivan tukossa? Jaksaako koira pidätellä, kunnes isäntä on kotona? Yksi, kaksi, aja!

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   25.2.13 15:23:31

Ruoste, hahaha :D

Tossa mun kinnerissä ei kiihdy kuski :D Maalla asumisen varjopuolia, pitkät välimatkat, duunimatkoihin menee päivästä 1,5/2h :( Toisaalta saman ajan saa kyllä kulutettua stadin ruuhkissakin.

Päivämäärä:   25.2.13 15:40:04

Hmh, kuulin just että Espanjassa ois töitä suomenkielellä, pitäsköhän nyt tehä se "otan ja lähden" -muuvi :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 15:51:16

Se muuten Missi tekee hyvää välillä vaihtaa maisemia.:) Vuoden päivät pörräsin Keski/Etelä-Euroopassa duunissa ja ihan mahtavaa oli, vaihtelua.:)

Päivämäärä:   25.2.13 15:57:47

Ihan varmaan tekiskin. Koirat vaan tarttis saada mukaan. Ja sit kun ois tota lainaa tääl kotosuomessa maksettava... No, tää oli jotain puelinduunia kuulemma mitä siel epsanias on, aika hyväl liksal kuulemma, en tiiä kestäiskö semmosta :D Vähän veikkaan ettei oikein maistuis... Mutta jotain muuta vois ehkä miettiä.

Sitä ennen laitoin lottoa, viikkarii, kenoa ja jackpottia, pelasin myös arpoja muutamal eurol huonolla menestyksellä...

Päivämäärä:   25.2.13 16:13:58

Mission, go on!!!!
Viivana lähtisin, jos ei olisi hevosia!!
Niiden kera kyllä lähden, jos nyt ensin kesälomaksi.
Sen jälkeen laitan harkintaan vähän pidemmän pätkän...tekee mieli maailman turuille isoille areenoille ja ammattilaisten oppiin:).
Työt hoituu onneksi vaikka etänä muutaman kuukauden kesäloman ympärillä.
Järjestelykysymyksiä...

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   25.2.13 16:51:09

Päivää. On meitä erilaisia.... Ite olen sellanen ihan kotikissa, vailla minkäälaista kaukokaipuuta minnekkää. Viihdyn vaan nii hyvin kotona, omissa nurkissa. :)

Päivämäärä:   25.2.13 16:56:49

Niin mäkin viihdyn kotona, mutta kodin paikkaa vois kyllä siirtääkin vähäksi aikaa ;)

Tää duuni vaan tympii taas niin pahasti loman jälkenn, mutta kaipa siihen taas turtuu... Ehkä. Pitkään vaan ollut semmonen tunne että jotain muuta tarttis päästä tekemään.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   25.2.13 18:23:56

Maanantaita :) Loma on lusittu ja takasi palattu. Päivä ei meinannut lähteä millään käyntiin mut mieliala nousi sitä mukaa ku aurinkoki. Lauantaina baarista ei lähtenyt kuitenkaan ketään mukaan, paitsi että tanssein sielä yhden ihanan pojan kanssa. Mutta kukapa ei vois lämmetä Saksikäsi Edwardin näköiselle tyypille? <3 Ois se mut vienyt kotiinsakin yöks mutta ei mulla ollut pokkaa lähtee, hän oli vieläpä ulkomaalainen ja vaihtarina suomessa. Mutta se halailu herätti kyllä kamalan halipulan ja nyt haluaisin kyllä epätoivoisesti jonku halattavan miehen tänne. Yhyy :(

Päivän horoskooppina mulla oli tämmönen: Mainiota arkea, sitähän sitä kaipailisit. Se ei nyt onnistu, sillä romantiikan ja rakkauden saralla tapahtuu enemmän, kuin voisit ikinä kuvitellakaan.

Miks nää vidduilee mulle näin paljon? :/

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.2.13 18:50:13

Yllättävän vähän oli kohtalotovereita aka köyhiä liikenteessä, pääsin kotiin ilman jonottamista. On se vaan kivaa ku aurinko paistaa, sai kaivaa blehat naftaliinista. On tos arskan polttees kyl huonoikin puolii, nimittäin tolla kuravellin määrällä ei oo mitään rajaa, fönsterii sai olla koko ajan pesemässä.

Nassu ravittu ruispaloilla ja kaakkaolla

Laitetaan nyt viel vähän The Glitch Mobiakin
http://youtu.be/H-k_Eg7zXuc

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 19:38:20

Tukka on pystyssä, minä en. Joko joku pieni pirulainen on jemmannut aamumuroihini kaktuksentaimia ja kevätpöpöjä tai sitten valvominen, huonosti syöminen ja kurkku paljaana talvipakkasessa heiluminen ovat vieneet voimat. Kauhia kutina kurkussa ja väsymys päällä. Myääh.

Jysse, ei saa valittaa, auton ikkunat ovat kuitenkin napin painalluksella putsattavissa. Voisitko insinööriystävinesi kehitellä konstin, jolla muutkin ikkunat saadaan yhtä helposti kiiltämään? Keväinen auringonpaiste on ihana asia, mutta valo paljastaa ikävästi vuoden aikana kodin ikkunoihin pinttyneet sadetahrat, pölykerrostumat ja kärpäsenkakat. Yleensä hoidan ongelman vetämällä verhot eteen, mutta on siihen tehokkaampiakin kikkoja oltava.

Päivämäärä:   25.2.13 19:41:14

Hei niitä itsepuhdistuvia ikkunoita on jo jokusia vuosia mainostettu jossain remonttilehdissä :) Toimivuudesta en kyllä tiedä..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 19:45:13

Sellaset kalvot ikkunoihin, samantapaiset kun folmulakuskeilla on visiireissä. Kun on ikkunan tarpeeks paskainen, tempaisee vaan kalvon pois, avot taas on ikkunat puhtaat.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 19:50:49

Näppärää :) Taitaa kuitenkin kalvon asetteleminen olla yhtä rasittavaa ja turhauttavaa puuhaa kuin ikkunan peseminen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.2.13 19:54:40

Joskus nuorena pojuna tuli niitä tummennuskalvoja laitettua auton ikkunoihin. Helppoa se on ja käy nopeesti.:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.2.13 20:11:20

Ei muuta ku elmukelmua virittämään ikkunoihin ;)

Päivämäärä:   25.2.13 20:25:00

Paluu arkeen. Hohhoijaa. Että ihan olis pari tuntia vapaa-aikaakin, jee.

Harkitsen vakavasti että haen klinikkaeläinhoitajakoulutukseen. Tulot putoais roimasti mutta olis varmaan mielekkäämpää, tää nykyinen firma on niin nähty. Eipä se tosiaan sanottua ole että siihen koulutukseen edes pääsisin, voishan sitä silti yrittää tehdä elämälleen jotain.

Masentavan maanantain kunniaks ostin kaikkea kivaa herkkua, jää kai noita päiviä sitten poltella pois :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.2.13 20:45:51

Tuttu tunne Mission, tohon ketutukseen ei ole muuta parannuskeinoa kuin duunimestapaikan vaihto. Voi olla toki helpommin sanottu ku tehty, mulla meni tohon 3-4 vuotta.

Mäkin haaveilin ja haaveilen vieläkin toisinaan, et ois kliffa lähtee lukemaan ittensä dippi-inssiks tai sitten jotain ihan muuta alaa. Realiteetti on vaan se ettei pysty eikä kykene...

Päivämäärä:   25.2.13 20:51:51

Joo eipä se helppoa ole. Toi elukkakoulu vois olla ainoo vaihtoehto miks rupeisin aikuisena opiskelijaks, minkään muun takia en todellakaan rupeis kitumaan. Tässä kituu jo ihan siedettävälläkin liksalla tarpeeks... Voi olla että haaveeks jää, ei pysty eikä kykene varmaan itekään, ainakaan vielä. Seittemän vuotta tossa puljussa nyt oltu ja risat, alkaa olla aika kypsä. Mutta niitä ongelmia vaihtamiseen tosiaan on... Jos sais ittensä jotenkin motivoitua olemaan vielä seuraavaan kesään, eli puoltoista vuotta, sitten saattais ehkä onnistua jotenkuten.

Aina vaan se samperin raha on kaiken tiellä, niin moni ongelma ratkeais sillä!

Päivämäärä:   25.2.13 20:57:55

Maanantai tosiaan pulkassa. Just tulin töistä kotiin. Järkyn pitkä päivä! Koirat tietty jalat ristissä odottamassa. Hevosilla tarhailupäivä.
Ja aamulla taas sorvinääreen....
Siksi tuntuukin, et vois jonkun pidemmän pätkän ulkomailla viettää välillä, ettei koko ikä mee työntekoon.
Ei niin mitään järkeä edes kuvitella, et sit kun on joskus eläkkeellä, niin lähden maailmalle.
Miten rollaattorin kanssa ratsastellaan:)??
Saati hevosella siinä iässä..alkanee olla jo köpöttelyn puolella sekä mulla että pojilla siinä vaiheessa....
Jiihaa, here I come, only 65...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 21:34:45

Baarilöytö soitti. On se kyllä aika kiva. :) Ai niin, se on upseerismies ja tanssitaitoinen. Me like.

Päivämäärä:   25.2.13 21:37:22

Kiva nähdä Tirli noin iloisena :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   25.2.13 21:37:35

Voi Tirli miten ihanaa!

Ja Mission mä kannatan myös sitä että nyt jotain uutta kehiin, jotain mitä oikeasti haluat :) Tääki yrittää päästä syksyllä opiskelemaan, vaikka en pidäkään todennäköisenä että pääsen sinne minne haluan.

Päivämäärä:   25.2.13 21:39:30

Ja musta tuntuu, että mun elämäs on vaan koko ajan joku kehno välivaihe/siirtymäkausi menossa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 21:42:11

Juu, kiva ollakin iloinen. Yritän nyt silti pitää jalkoja tiukasti maassa. Ei elämä aina niin yksinkertaista ole. Parempi kattella ja tutustua ihan rauhassa.

Päivämäärä:   25.2.13 21:55:13

Oi ihanaa, Tirli!

Ja Missionille kovasti tsemppiä, jos meinaat suunnitelmasi toteuttaa! Tuo klinikkaeläinhoitajan työ olis kyllä varmasti tosi mielenkiintoista, ja etelässä olis varmaan töitäkin sellaisille; vois jopa päästä oppisopimuskoulutukseen...? Yksi tuttava haki aikoinaan monta monta kertaa eläinlääkikseen, mutta lopulta kun ei päässyt, niin opiskeli sitten klinikkaeläintenhoitajaksi ja käsittääkseni tykkää työstään todella paljon. Jos tietäisin, että tuollaisille löytyisi töitä täältä minun kotinurkilta, niin voisinpa minäkin tuota opiskella, kun ei sinne eläinlääkikseen rahkeet riitä, ja tuotantoeläimet ei kauheasti kiinnosta, mutta eläinten kanssa olis kuitenkin kiva työskennellä.

Kohta alkaa muuten Livillä kaikille sinkuille suunnattu uusi ohjelma, muistakaa katsoa ;)

Päivämäärä:   25.2.13 21:57:36

Niin, oishan se kiva jos siitä opiskelemastaan ammatista sais ees rahaa... Se on aika iso miinus. Kun taas siellä missä nyt oon, voisin vaikka hieman edetä, mutta vaan oman talon sisällä silti. Koulutustahan mulla ei muuten ole ollenkaan.

No, pitänee nyt harkita. Kyssärin kanssa samoja tuntemuksia, ihan ku olis vaan joku välivaihe jääny päälle :p

Tirli, ihan loistavaa! :) Kyllä tuosta jo sopii iloitakin, vaikka sitten ottaisikin rauhallisesti :)

Päivämäärä:   25.2.13 22:00:51

Missi, mä oon tähä asti kuvitellu, että olen ainoa joka nii luulee :D

Päivämäärä:   25.2.13 22:02:37

Kyssäri, sitä samaa mökin monesti mietin! Kaikilla muilla tuntuu olevan ihan selvät sävelet ja pyrkimys johonkin, ite mietin aina sillon tällön että mikähän musta tulee isona... Ja koska saavutan jotain, mitä, en tiedä sitäkään :D

Päivämäärä:   25.2.13 22:03:39

Lohduttavaa :D <3

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.2.13 22:15:25

Nyt on katottu vaatteet valmiiks huomisiin bileisiin joten koht vois mennä nukkumaan. Vois kyllä pohtia et miten ton idioottimagneetin sais pois päält, oisko kellään mitään ehdotusta?

Tirlille onnea :)

Päivämäärä:   25.2.13 22:17:04

Ihanaa, Tirli!
Sä olet järkinainen, katselet varmasti huolella, ennenkuin annat palaa...:).
Mut toivotaan parasta:)!

Päivämäärä:   25.2.13 22:27:14

"Lähettäjä: Mission
Päivämäärä: 25.2.13 22:02:37

Kyssäri, sitä samaa mökin monesti mietin! Kaikilla muilla tuntuu olevan ihan selvät sävelet ja pyrkimys johonkin, ite mietin aina sillon tällön että mikähän musta tulee isona... Ja koska saavutan jotain, mitä, en tiedä sitäkään :D"

^ kylläpä kuulostaa tutulta! Onhan mulla ne haaveet: mielekäs työ, oma pieni "hevostila" ja oma perhe, tai mies nyt ainakin, koira ja oma auto. Mutta nuo nyt on haaveita vaan; oikeassa elämässä oon ihan hukassa. Jos ei siitä yritysideasta tule mitään, niin sitten en vieläkään tiedä, mitä minusta tulee isona. Nykyisellä koulutuksella ("hevosharrasteohjaaja", "valjasseppä", "hevosagrologi") ei töitä löydy, ainakaan täältä päin maata, ja hankalaa on ilman kunnollista työkokemusta lähteä muuallekaan työnhakuun. Ja sitten pitäisi myydä hevoset, mitä nyt en missään nimessä haluaisi :( Eli jotain muuta tarttis keksiä sitten.

min -> eikös magneetit hylji toisiaan..? Ensin pitää siis selvittää, että onko niillä idiooteilla magneetit omasta takaa. Jos on, niin sitten vaan sullekin magneetti taskuun; se sitten hylkii noita idioottien magneettia. Samalla magneetilla voi sitten mahdollisesti metsästää niitä Rolexeja ja muita arvometalleja, joita toivon mukaan löytyy muilta kuin niiltä idiooteilta =D

Päivämäärä:   25.2.13 22:43:21

Niina :D ..toi sun magneetti... :D

Lähettäjä: äR-syttävä 
Päivämäärä:   25.2.13 22:49:20

Hello.

Superoikoluku:

Paskaiset ikkunat kantsii pesettää opiskelijoilla, vaikka venäläisillä.

Miekään en vielä tiedä mikä miusta tulee aikuisena. Mut lapsuuden haaveet on silti saavutettu.

Kulta on muuten semmonen metalli joka ei ole ns. magneettinen, joten se oma kulta ei tartu siihen farkun takataskuun vaikka ois mikä magneetti siel.

:D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.2.13 22:52:00

höh edellinen topsu hylki mun viestiä.. O_o

no enivei. mullakin oli hyvä viikonloppu ja oon korviani myöten ihastunut! <3

Päivämäärä:   25.2.13 22:52:35

Ai, että sitte ku löytää sen oman ihqulaisen, nii kandee heti aivopestä se kaikilla kulta- alkuliitteisillä nimillä, nii sittekkö se ei tartu enää muitten magneettiin..?

Päivämäärä:   25.2.13 22:53:17

Ai minillä taas bileet :D Montaks viikkoa meinasit kipeenä olla, vai vieläkö pätee "sillä se lähtee millä on tullutkin"? ;) Ja Niinan magneetti-idea ei oo yhtään pöllömpi! :D

Eikös sulla Niina oo jo oma pieni hevostila ja koira, ei sulta paljoa enää puutu? :D Itellä velkaa joka ei ole asuntolainaa, se pitäs saada pois jotta vois tehä mitään irtiottoa mihinkään suuntaan. Asun kerrostalossa vuokrayksiössä ja maksan palkastani eläinlääkärilaskuja. Duunissa on kivaa ainoastaan työkaveit, kaikki mielenkiinto mennyt muuten siihen. Voisin rypeä vähän vielä lisää itsesäälissä mutta en viitti. Välillä vaan kaikki ratkaisut mitä keksin on niin monen muurin takana että mietin jäänkö vielä eläkkeellekin tästä "välivaiheesta"...

Yritys on kyllä kova nauttia tästä elämästä joka nyt on, ja osaan sitä kyllä elääkin, toi duuni nyt vaan taas latistaa niin pahasti että on vähän tämmönen "fu*ck this sh*it" -olo :D

Jospa lähtis ihastelemaan täysikuuta koirien kanssa :)

Päivämäärä:   25.2.13 22:55:21

Min, nuorena jaksaa ja silloin pitää bilettää;)!
Ei tarvi sitten rollaattoria lykkiessä harmitella, ettei bilettänyt nuorena!
Wanhat kävyt menee nukkumaan aikaisin ja herää aikaisin, ei riitä kuntoa juhlimiseen eikä unta nukkumiseen;).
Viikonloppukin alkaa olla liian lyhyt aika työviikosta toipumiseen. Pakko jo ottaa perjantaikin kevyemmin, et jaksaa taas maanantaina duuniin:).
Aion siirtyä nelipäiväiseen työviikkoon ihan lopullisesti. Pitää tehdä sen verran pidempää päivää, ettei perjantaisin tarvi enää töitä tehdä.
Ajatuksena alkaa elää jo muullekin kuin työlle.

Päivämäärä:   25.2.13 23:01:15

Kulta on kyl miun mielestä semmonen kovin kummallinen sana, kun se tarkoittaa niiiiiin monia asioita.

Päivämäärä:   25.2.13 23:03:00

Tarkottaa joo... Eniten on naurattanut se mainos, Kulta rahaksi :D

Päivämäärä:   25.2.13 23:04:45

Mission -> ei todellakaan oo omaa tilaa; voi kun oliskin. Hepat asuu mun mummolan tiluksilla. Ja koirakin on oikeesti meidän vanhusten koira, vaikka mie sitä useimmiten lenkitänkin. Se on semmonen koko suvun lellikki, kun ei taida muita koiria olla koko suvussa tällä hetkellä. Mulla ei sentään velkaa ole yhtään, johtuen tästä varsin edullisesta asumisjärjestelystä sekä itseni että hevosten osalta. Mutta joo, en minä halua loppuikää olla työttömänä ja asuttaa itseäni ja elukoitani toisten nurkissa. Kyllä se oma paikka pitäisi saada hankittua jollakin aikataululla, että voisi olla elämäänsä tyytyväinen.

Päivämäärä:   25.2.13 23:10:51

Toi kulta on tosiaan sellainen jalometalli, et magneetti ei sitä tunnista. Ei edes farkkujen taskusta...
Noita riittää baarissa, jos sanoo yhdelle, ettei rengastetut kiinnosta, tulee toinen, jonka "kahle" on taskussa....

Päivämäärä:   25.2.13 23:20:04

Tosiaan, jännä juttu. Magneetteihinhan tarttuu vain rauta(http://www.youtube.com/watch?v=uo8lrbIkKpY) ja aniharvat teräkset... ruostumattomat ei.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 23:24:30

Pisteviiva: kiva kuulla. :) Mistäs ihastus löytyi?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 23:25:38

Eli magnetismi on hylättävä miehennaarauskeinona, jos omaa kultaa kaipaa. Är, senkin pahanilmanlintu :P Enpä olisi ketään halunnutkaan kullitella, höh. Mites titaani käyttäytyy, entäs teräs?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 23:28:08

Ai niin; peukut sutinan johdosta sekä Tirlille, että pisteviivalle. Muille parempaa metsästysonnea tulevina pyhinä :)

Selevä, eli ruostumaton ei tartu, mutta minä tartun, vinkki vinkki ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.2.13 23:32:22

Tirli, yllättäen ihan vaan tuosta paikallisesta. :D

mulla vaan on olo kuin teinillä ja perhosia vatsassa. en muista, että koska olisin viimeksi ollut näin ihastunut! toivottavasti en tipu kovaa alas mun vaaleenpunasista pilvistä.. x_x

Päivämäärä:   25.2.13 23:34:07

Hylättävä on, ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta, hiiohoi, nykyisin on miehet puuta, laivat rautaa, hiiohoi....niinhän se meni...?
Eli Siljan kylkeen kun niittaat, niin tarttuu, se on sit toinen juttu, mitä sen sisältä löytyy....ei taida tarttua:).
Ainakaan mitään aitoa rautaa ei tartu, galvanoituja voi olla, mut se" kuori" suojaa kyllä magneetilta....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.2.13 23:35:25

Yllättäen ne tuntuu tosiaan löytyvän. Onneks mä en ole ihan noin ihastunut. ;) Kai mä olen jo niin elämänkolhima, etten enää osaa ihastua päätä pahkaa. Mutta pidetään peukkuja, että et putoa.

Päivämäärä:   25.2.13 23:39:42

Kyllä kantsii tuo titaanikin unohtaa, kaikki kuuden miljoonan dollarin miehet (http://www.youtube.com/watch?v=HofoK_QQxGc)on siitä tehty...

Ja kaikki me muut ittensä teloneet.

Uuh, Pamela A. on muuten töllössä...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.2.13 23:55:05

mä en ees tajua, että miten näin pääsi käymään... :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.