Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 195

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 23:09:18

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=833897&t=833897

Re: Sinkkujen topic 195

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 23:12:24

piste: Mulla on kanssa just sellanen mielikuva susta, että sun kanssa on varmaan miehellä kädet täynnä töitä ja itsetunto oltava kunnossa, mutta on se sitten hyvin palkitsevaakin. :)

H: Nimenomaan, ei semmosesta vuosien teeskentelystä ja väkisin vääntämisestä mitään tule. Kyllä sitä pitää tietyllä tasolla sopia yhteen ihan luonnostaankin sellaisena kuin on.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 23:36:05

Oh yes. Kunnioitus on kova sana, ihan kaikenlaisissa ihmissuhteissa, enkä tarkoita pelonsekaista kunnioitusta (vaikka nöyryyskin tietyssä määrin on hyve), vaan toisen arvostamista, kuten Hoo sanoi. Se sisältää myös toisen mielipiteiden, arvojen ja mieltymysten huomioonottamisen. Huomaavaisuuskin on ihan aliarvostettua :) Eiku hetkinen, mistä puhuimmekaan?

Laittautuminen. Saahan siihen menemään useamman tunnin jos aikaa on, mutta harvemmin se näky siitä yhtään paranee vaikka vääntäisi, väkertäisi ja kähertäisi aamusta iltaa. Siis en teistä muista tiedä, mutta mun kohdallani taitaa olla näin :) Joskus tuntuu jopa siltä, että "wash'n'go, simppeli väri naamaan ja tukka sutturanutturalle" on oikeasti freesimpi ja naisellisempi look. Ehkä en vain osaa meikata ja laittautua kunnolla. Tulee aina jotenkin tunkkainen olo jos letissä on liikaa muotoilutuotteita ja nassussa liikaa väriä. Laittaisin ehdottomasti räpsynpidennykset jos en pelkäisi niiden kuluttavan muutenkin onnettomia ripsiä ihan tyngiksi, olisi niin ihanaa jos aamutoimet saisi hoidettua sukimalla kulmat kuntoon ja huiskuttamalla kasvoille pari kerrosta mineraalipuuteria...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.2.13 23:42:13

Kumpaanko tässä nyt kirjootellaan? Vaikka tuntuu tästä sakista löytyvän tekstiä vaikka tuplatenki :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 23:43:44

Ai niin no, olen vasta löytänyt kookoshiutaleet leivonnassa. Pannarissa en ole niitä vielä kokeillut mutta täytyypä testata joskus. :) Tein taannoin vähän vahingossa kookos-ananasrahkapiirakan. Omggggod, se oli hyvää. Hitto, etten kirjoittanut reseptiä muistiin. Se, kuten moni muukin lempiresepteistäni, syntyi sattumalta kun kämmäsin netistä löytämäni ohjeen kanssa. En ole koskaan oppinut seuraamaan ohjeita, ja ihan hyvä niin, sillä olen vahingossa onnistunut vääntämään niin hyviä torttuja, että oksat pois. Vaikka itse sanonkin :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 23:44:45

No niin tuntuu :D perinteisesti mennään siinä mikä ensin on luotu (tämä), mutta valtavirta määrää tahdin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 23:45:10

En mä tiedä kyllä yhtään, kun aika tasavahvaltahan tää nyt näyttää. Ilmeisesti naiset pitää kuitenkin naisten puolta vai mitenkäs se meni. :P

Miehenä olemisessa on kuitenkin semmonen hyvä puoli, ettei laittautumiseen mene koskaan kauaa. Suihkun jälkeen ehkä semmonen vartti voi mennä jos ajaa parrankin ja sit mennään. :D

Pisteelle sanoisin, että eiköhän sullekin semmonen mies löydy joka siihen kykenee. Ainakin fyysisesti, kun etkös sä ollut kuitenkin aika pieni semmonen taskuvenus. =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 23:45:58

No joko taas mä kirjotin väärään topickiin..?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 23:47:33

Mäkin oon kyllä vähän semmonen säätäjä noiden ohjeiden kanssa. Kaurahiutaleita oon laitellu piirakkapohjaan ja ainakin siinä ne on toimineet hyvin. Mut oon aika semmonen perus beikkeri kuitenkin, et ehkä mä en sen enempää puhu leipomisesta tähän väliin. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 23:50:43

Namm, mä tykkään myös kaurasta piirakkapohjissa ja leivonnaisissa. Se tuo tordeen parhaimmillaan just sopivaa rapsakkuutta.

Haisuli painuu nyt mansikantuoksuiseen kylpyyn ja tarkistaa sitten palattuaan, kumpaan topaan olette päätyneet :)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   23.2.13 23:56:45

Eiks miehet ookki aina ihan luontaisesti hyvii leipoon? Sillee kaksin käsin pyörittelee pullat.. ;p

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.2.13 23:57:28

Mun kokkaus taidoilla on parree olla ihan hiljaa, mitä tulee ruuan laittoon jne. Syömään olenkin sitten huomattavasti parempi :D

Kamerasta oli yllättäen akku loppu, mut kännykästä sitten löyty muutama umpi surkee kuva pöydästä. Tekemisen aikanakin tuli muutama napattua..

Jalat kakkoskutosta, pinta poltettu ja just lakattu. Kuva tietysti nurinniskoin :D
http://aijaa.com/iuZvzU

60 vuotta patskaa keränneiden lankkujen putsausta
http://aijaa.com/6pUTfo

Valmis
http://aijaa.com/U6Kzh4

Elekee ampuko, mie vasta harjottelen :)

Päivämäärä:   24.2.13 00:01:52

Wautsi Elsa, oot kyl aikas kätevä likka!! :) Upeeta!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:03:47

kyssäri: Onhan siinä olemassa varmaan joku ihan luontainen kiinnostus tohon leipomiseen. Mä olen silti kuullut vähän semmosta, että osa leipureista on hieman laiskan puoleisia pullien pyörittelyssä ja ne parhaat leipurit on semmosia asiaan omistautuneita, jotka muistaa pyöritellä kaikessa rauhassa pullatkin pyöreäksi ennen kuin siirtyvät piirakan pariin. ;D

Elsa: No mutta tosi hyvältähän toi näytti. :) Vaikka toi kuva olikin vähän kaukaa, niin olihan muuten jykevän näköinen pöytä.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   24.2.13 00:04:09

Apua missä me oikein ollaan vai alotanko kolmannen? :D

Mä en oo ihan varma missä semmosia joojoo-miehiä on, liian vahvoilla naisilla jotka ei kuuntele ja toi on ainoo mitä ne enää viittii sanoo? Tai en vaan oo törmännyt täysin tahdottomiin vätyksiin...

Leipokaa hei munkin puolesta, ite en osaa sit yhtään, enkä kokata. Leipää olen harkinnu että voisin jossain kohtaa opetella leipomaan. Muistan ku äiti aina leipo leipää kun me oltiin pieniä, se oli ihan sairaan hyvää siitäkin huolimatta ettei siitä vielä penskana tajunnut yhtä paljon ku nyt.

Elsa, ihan törkeen hieno!! Kelpais kyllä mullekin, tykkään vieläpä tommosesta tyylistä ite paljon :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:10:59

min: "Tämä voi mennä nyt hyvin mielenkiintoseks. Soitin sille tyypille et onko hän mihin aikaan tääl yhdes baaris ja hän vastas "hei rakas!" :D on tainnu ol poikien kesken hyvät etkot..."

Jokos sä kerkisit itsekin menemään johonkin baariin? Vai missä nyt mennään? :p

Mission: Joo mä tykkään kyllä leipoa, vaikkei mulla sillee olekaan kuin muutamia bravuureja. Kyllä sitä varmaan kaikenlaista enemmänkin vois opetella, mut ei passaa liian hyväksikään oppia, kun se alkaa sitten helposti näkymään vyötärölläkin kun saa ite syödä noi kaikki. :D

Päivämäärä:   24.2.13 00:12:58

Mission, millaistas leipää sun äiti teki?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   24.2.13 00:16:36

Varovasti sormien välistä kommentteja kurkkien..
Etten ampuneet, kiitos :)

MR, juu onhan tää aikas tukeva, mut kestää ainakin kahvitella..

Päivämäärä:   24.2.13 00:17:48

Minski, se on kyllä huono puoli... Jos mä leipoisin niin lihottaisin sitte esimerkiks työkavereita niillä, ei pelkoo ettei sinne uppois :D

kyssäri, äiti teki kaikenlaista, ruisleipää, kauraleipää ja sekaleipää. Se ruisleipä oli jotain ihan törkeen hyvää... Oli ne muutkin. Mutta olin niin pieni vielä etten kunnolla muista, vaikka joskus "muka" autoinkin :) Ei sitte myöhemmin ollu äidilläkään enää niin paljoa aikaa kun oli töissä ja koulussa, sillon tällön oli vääntäny semmosen ja kun tulin tallilta ni ridakamat tipahti eteiseen nanosekunnissa kun tunsi tuoksun :D

Päivämäärä:   24.2.13 00:18:12

Kyllä Elsan pöytä kestää päiväkahvit ja .... vaikka mitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:21:41

Elsa: Joo komeehan se oli ja kestää varmasti vaikka minkälaista rynkytystä. =)

Mission: No nii toi on tietty kanssa yks vaihtoehto, et vie niitä sitten työkavereille. Mut onhan toikin kyllä hieno taito, jos vaan tosissaan osaa. Mäkin tunnen yhden naisen, joka on tosi hyvä leipomaan. Sen sukulaiset sitten pyyteleekin sitä tekemään kaikkia juttuja juhliin ja käyttää sitä vähän niin kuin pitopalveluna. No joo maksaahan ne sille tietysti siitä, mutta välillä käy kyllä vähän sääliksi kun se tekee niitä ihan yömyöhäsellä kiireessä töiden jälkeen valmiiksi.

Päivämäärä:   24.2.13 00:28:36

Minski, mulla on kans pari tommosta kaverii, ne on kyllä jo pistäneet stopin sille touhulle ja tekevät vaan tärkeimpiin kekkereihin, työkavereiden on ihan turha hinkua niiltä enää mitään :D

Hirvee nälkä... Ite väsään nyt vaan erittäin simppelii pikaruokaa, mut yllättävän hyvää. Broilerin jauhelihaa, riisi-ohrasekotusta, maustetaan currylla ja cayennella ainaki, sit sekaan kookos-lime -ruokakermaa. Megasimppeliks yllättävän hyvää :D Tota vois ihan tuunatakin mut enpä viitti tänää, nyt vaan sitä ruokaaaaa.... Viel kylläkin kestää :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:37:22

Se on kyllä ihan sama mitä tollasia arkisia taitoja löytyy, niin aina niistä yrittää sukulaiset yms. läheiset hyötyä. Mulla on samaa ongelmaa tietsikoiden kanssa. Pakko sille on pistää stoppi, vaikka joskus autankin.

Tuli muuten tosta pöydän tukevuudesta mieleen, että mä tosiaankin tarvisin uuden ja tukevan pöydän. Tossa nykyisen päällä ei uskalla kunnolla edes leipää voidella. :D

Sä syöt kyllä ihan kummalliseen aikaan tollasta lämmintä ruokaa. Eikös tähän aikaan kuuluis ottaa ehkä joku hedelmä, leipää tai vaikka jugurttia tms. välipalan kaltaista helppoa ja nopeeta ruokaa. :p

Mäki tein kyllä päivälliseks ihan vaan jauhelihakastiketta ja spagettia. Että ei tosiaan mitään liian monimutkaista. :D

Päivämäärä:   24.2.13 00:42:39

Täh, tää on paras aika syödä ruokaa :p

Jos mä syön aikasin illalla ni sit sammun. Enkä mä mitään hedelmiä ynnämuita ees syö... Jugurtit on aamiaista :)

Mä söin tänää sillon joskus neljältä aamulenkin jälkeen tuhdin aamiais-lounaan. Pari leipää, pari kananmunaa, kinkkua. Sit oon hörppiny vähä mustikkakeittoo välillä. Sit meni siivomiseks ja lenkille taas ja nyt sit safkaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:45:37

Heh, no ei kait siinä jos maistuu. Aika harva silti tähän aikaan tollasia murkinoita laittelee. :p

Päivämäärä:   24.2.13 00:49:22

Noku mä en sit taas ymmärrä niitä jotka syö raskaasti viiden aikaan töistä tullessa, miten sit pystyy nää liikkumaan? No ehkä sit tietysti yökyöpeli aikaan ne ois jo sulanu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 00:53:40

Mä syön ainakin normaalisti töissä yhden lämpimän ruoan ja se onkin sit ainoa. Muuten sit just semmosta pientä välipala muotoista purtavaa vaan. Kyll se nälkä pysyy vaan poissa noinkin. :)

Päivämäärä:   24.2.13 01:00:26

*mums mums mums*

Joo mullakin yleensä menee noin, töissä vaan syön kunnon aterian ja himassa sit leipää, kananmunia, jotain semmosta. Vähän riippuu, joskus teen jonku täntyyppisen safkanki kyllä, tai enemmän semmosen kanaa-vihanneksia, et korvais vähä sitä leivän mussuttamista. Kyllä mul kuitenki hiilareita ruokavaliossa riittää vaikka välillä karsiskin turhia pois :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.2.13 01:04:30

Joo aina vois siistiä syömisiään. :) Mut minski kiittää ja kuittaa nyt. Hyvää yötä ja jatkoa kaikille. o/ :*

http://www.youtube.com/watch?v=nZemYl9lWqk

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 01:15:05

Johan se ..? on ollut riettaalla päällä :D

Hieno pöytä Elsa, hieno! Askartelu ja nikkarointi ovat kivoja harrastuksia, kauniiden asioiden luominen tekee iloiseksi ja antaa hyvän fiiliksen.

Vai että tukeva pöytä pitäis olla... Mulla on sohvapöytänä tollanen kympin ikeakakka, jonka oli tarkoitus päätyä seinälle, mutta koska en ole saanut hankittua korvaajaa, on se saanut lajat alleen ja saa nököttää lattialla toistaiseksi. Hyvin se maitolasin painon kestää, lautanen ja läppäri mulla ovatkin aina sylissä tai lattialla.

Onneksi mulla ei ole arkisia taitoja, niin en ole joutunut hyväksikäytön kohteeksi. Pitäisisköhän kehitellä jotain taitoja jotta tuntisi itsensä tarpeelliseksi? :P Ei kai...

Minä tykkään syödä iltaisin pitkän kaavan mukaan. :) Töissä jos erehtyy syömään tuhdisti, seuraa ruokailua taatusti iltapäiväkooma, sama juttu lukupäivinä. Töiden jälkeen taas ei halua syödä koska hepan selkään ei juuri syöneenä huvita kiivetä. Aamulla taas ei ole aikaa syödä monipuolisesti eikä ruoka oikeastaan maistukaan, paitsi sunnuntaisin, ja silloinkin "aamu" on yleensä lähempänä iltapäivää kuin kukonlaulua.

Päivämäärä:   24.2.13 01:24:36

No Minskihän se otti ja repäs, meikä ei kyllä ihan noin aikaseen sentään kykene vielä... Yöt Minskille:)

Ruoste, sulla on sitte vähä sama ku mulla, tosin toi duunilounas on mulla ollu ennen aika raskas ja nyt oon sitä alkanu keventämään reilusti kans. Ja vaikka monesti töiden jälkeen saatan koirat lenkittää kevyemmin ku ei jaksa, niin eipä siitä iltalenkistäkään mitään tulis jos söis alkuillasta raskaasti. Ja sitäpaitsi iltasyöppönä on parempi korjata asia niin että syö sit kans sillon illalla, eikä muullon niin hirveesti, muuten käy niin et syö paljon ihan kokoajan, myös illalla :D

Päivämäärä:   24.2.13 01:25:11

Ruoste, juu, johtuu siitä, että on vaan tylsää :|

Taidan mennä nukkuun, öitä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 01:39:45

Joo, mulle ei sovi vapaa-aika ollenkaan, koska silloin syön paljon koko ajan. Parempi pysytellä liikkeessä hela dagen ja syödä sen verran, että jaksaa. Kun ruokaan muutenkin on vähän hankala viha-rakkaussuhde on minusta ihan jees, että yhdestä ateriasta, illallisesta, tehdään isompi juttu ja muut ateriat ovat vain tankkausta alarajoilla. Söisin vaikka pelkkää pahvia jos sillä eläisi.

Hei, deittichatti alkaa. Äkkiä ny. "EKA!!"

Päivämäärä:   24.2.13 01:39:45

Öitä kyssäri :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 01:40:31

Nati nati luovuttajille :)

Päivämäärä:   24.2.13 01:48:11

Mitenköhän toimis jos olis mehupaastolla koko päivän ja ahmis illalla niin paljo ruokaa ku mahtuis :D

Kyllä mä uskon kaloriteoriaan ihan täysin, ihan sama millon ja mistä ne kalorit tekee...

Ja niin tyhjeni varavaraston lakut kitusiin, nams :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 01:57:37

Täällä tyhjeni jo keksivarastokin, yök... Puolet huomisenkin kaloreista tuhottu :D

Mä en pystyisi paastoamaan koko päivää, edes mehulla, masu tulee tyhjänä heti pipiksi, ravaisin vessassa vartin välein ja illalla tulisi kamala ähky ja siitäkin tietenkin masupipi :/ Siis mähän tiedän just ja tasan miten mun tulisi syödä, mitä ja miten paljon, kuinka usein ja miten nopeasti, jotta voisin hyvin, mutta täydellisen ruokavalion- ja rytmin toteutus ei jostain syystä onnistu. Mä en ainakaan jaksa syödä neljän tunnin välein, en ehdi, pysty, halua enkä jaksa. Iltasyöminen on kivaa, kuten iltakukkuminenkin :)

Päivämäärä:   24.2.13 02:01:37

Niin onkin, iltasin on ihan syödä kun päivän kaikki hommat on tehty ja voi rauhottua telkkarin ääreen tankaamaan :D Nyt vähän harmittaa ettei tullut lomalle ostettua herkkuja, ois uponnut... Tai ostin almondyn sitruunakakun, mutta se meni jo alkuloman aikana;) Olis tuolla vielä popcornipussi, mitään muuta ei kyl oo ja sekin ois nyt ihan järjetöntä syödä kun maha on oikeesti ihan täynnä jo :D

Mä pystyisin muuten olla syömättä päivällä, ei haittais vaikka maha kuinka kurnis ja olis nälkä, muttakun en pysty koska mulla tulee syömättömyydestä huono olo. Siis ihan kunnolla paha olo, ja pää kipeeks kans. Ja kiukku!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 02:14:06

Mulle myös, tulee oksu olo ja sitten iskeekin heikotus. Pari kertaa on käynyt niin, etten ole mukamas ehtinyt haukata mitään tallilla tai kaupungilla ja sitten onkin yks kaks puskenut kylmänhiki pintaan ja meinannut taju lähteä. Tallilla saa aina nyysittyä jostain pikaisesti omenan, porkkiksen tai leivänpalasen, mutta kaupungilla voi jopa olla vähän hankalampaa jos kauppaa ei ole lähellä. Olenkin yrittänyt kantaa mukana glukoosipastilleja näitä tilanteita varten, sillä ennaltaehkäisevä syöminen on osittautunut aivan liian haastavaksi tehtäväksi.

Mulla on usein hyllyssä pari tikkaria hätävarana noita tekee-mieli-herkutella-mutta-mitään-ei-kaapissa-ole-hetkiä varten. Yleensä sieltä kaapista löytyy kuitenkin jotain kivaa, edes säilykehedelmiä, joista voi taikoa herkkuja. Täysin herkuttomaan elämään en varmaan tottuisi (enkä haluakaan!) ja tunnen itseni niin hyvin, ettei ihan tiukkaa linjaa kannata yrittäkään vetää. Ketutuksen ja hermostuneisuuden määrä on valtava, jos ruoan päälle tekee mieli JOTAIN, mutta kaapeissa ole MITÄÄN hyvää. Niin julma en ole :P Nyt olen muuten ihastunut valion lohkeaviin juggiksii, etenkin sitruunaan. Nam! Muutenkin sitruuna on ollut tosi pop viimeisen vuoden aikana. Hapan ämmä, happamat herkut...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 02:16:15

Siis tuskanhiki, kylmä hiki, vatevör. Nytkin alkoi tehdä mieli sitruunakisseliä :)

Päivämäärä:   24.2.13 02:22:28

Joo täällä sama, mutta yleensä en kyllä onnistu nykysin enää vetämään ihan siihen saakka ilman safkaa. Joskus duunissa on voinu olla niin älytön päivä että safka-aika vaan venyy ja venyy, sit se työnteko kertakaikkiaan loppuu kun tulee niin hirvee olo... Nykyään oonkin jemmannut sinne hätävaraks välipalakeksejä.

Kyllä mullakin yleensä jotain hätävaraa ees on, enkä mä kokonaan herkutta pysty olemaan, mut nyt tuli kyllä tyhjennettyä noi lakut eilen ja tänään eikä muuta oo :/ Eikä oo makeeta juuri lomal muuten tehny mieli ni en tajunnu varautua sen paremmin. Kun yleensä ne hätävarat menee kumminkin ni mitään hätävaran hätävaraa ei oikein voi olla, sekin syödään :D Oisin kyl ostanu herkkui jos oisin tienny et tulee tämmönen mättöfiilis, kai se on siitä ku veny liian pitkäks toi ruokailuväli.

Lohkeevat sitruunajugut?? Eikä, en oo kuullutkaan, oi vitsi! Pakko mennä kyl hamstraamaan semmosia ihan heti! Nam... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 02:34:14

Hätävara ei täälläkään kauaa säily, se on jo monesti todettu :D Siksi tykkäänkin ostaa normiherkkujen lisäksi jotain puolivalmista tai aineksia leipomuksiin, jolloin herkuttelun eteen täytyy nähdä vähän vaivaa ja kynnys loihtia herkkuja kasvaa.

On tosi nam, ja annoskoko on just passeli jälkkäriksi (150g / n. 150kcal). Muutkin maut hyviä mutta sitruuna namnamnam.

Näinkö tässä käy kun tytöt jäävät keskenään höpöttämään...? Jos ei hunkseista niin herkuista, mutta aina jostain kuolaamista aiheuttavasta jutellaan. :P Nyt alkaa kyllä luppasilmä vaivata, tarttis varmaan painaa pää hellokittytyynyyn ja nukkua vähän. Jos vaikka puoleenpäivään tällä kertaa. Hyvää yötä :)

Päivämäärä:   24.2.13 02:39:41

Mä taas ajattelin ostaa pitkästä aikaa hätähätävaraks sen tumman suklaan jääkaappiin, siihen en taatusti koske ku ihan äärimmäisessä hädässä :D

Mutta ne sitruunajugut pitää testaa, kiitti vinkistä :)

Jep, tytöt juttelee kuolattavista :P Mä yritin kyllä tossa katella jos ois gerardi ollu vahingossa canalilla mut turha toivo :(

Täällä sama ajatus, nyt meen nukkuu, on tääki aikasemmin ku viideltä. Ja laitan kellon soimaan! Vaik 11, sit voi viel kääntää tunnin jos on pakko :p

Öitä:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.2.13 04:36:07

Noniin, tuli sitten piipahdettua siellä baarissa. Menikin myöhään. Millonkohan oon valvonut näin myöhään viimeks... Reissussa oli mukana ystäväpariskunta ja sit sen miehen kaveri. Varsin ystävällistä toimintaa kutsua mukaan sellainen komistus. Tulikin sutinaa ihan kunnolla, pitkiä katseita ja kosketuksia ohimennen. Ja pussailua päälle. Olis se ollut yöksikin tulossa, mut en huolinut. Kevytkenkäisyys ei sovi mulle. Ehkä oon enemmän hellyyden puutteessa kuin, hmm, suoran toiminnan. En halua mitään säätöä just nyt.

Katotaan kuuluuko tyypistä mitään vai kyllästyikö rukkaset saatuaan.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.2.13 09:29:42

Oi, kerrankin täällä olis ollu semmoset keskustelut, joihin mullakin olis ollu omakohtaista kokemusta ja kommentoitavaa. Paljon. Syöminen ja herkuthan on suorastaan mun lempiaiheita, ja mulla on ollut niihin hyvin pitkäaikainen ja vaikea viha-rakkaussuhde =D

Kookos on tosi hyvää melkein muodossa kuin muodossa. Ootteko kokeilleet kookoskermaa? Tulee tosi hyvää, kun tekee tummapohjaisen kääretorttupohjan/ unelmatorttupohjan ja laittaa väliin kookoskermaa (ja sen seuraksi sopii myös turkkilainen jogurtti) ja mustikoita. Nam!

Vitsi miten hieno tuo Elsan pöytä! Onko sulla itsellä kaikki pelit ja vehkeet ja tilat tuollaisen tekemiseen!?!

Mie taidan viettää tänään ihan rokulipäivän, kun vähän on semmonen "höntti" olo, se flunssa yrittää edelleen saada mut selätettyä, vaikkei nyt kovin hyvin ole vielä onnistunutkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.2.13 10:11:31

Aikas päheen pöydän Elsa väsännyt, tohon ei ihan joka nainen pysty.:)

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   24.2.13 10:33:05

"Lähettäjä: Iina.
Päivämäärä: 23.2.13 19:49:12

Yhden suhteentapaisen tiedän tätä kautta syntyneen, mutta sekin on käsittääkseni jo ohi."

Pakko tähän kommentoida. Muutama ottanut sydämenasiakseen tään suhteen saada kaatumaan jopa kristallipallojen ja wuudoonukkejen avulla.

Aitoa rakkautta ei kuitenkaan kukaan ulkopuolinen pysty sammuttamaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.13 10:35:22

Huomenta!
Miten voi olla pää kipee muutamasta vinkkulasillisesta???
Ja huono olo!
Hyi!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 10:36:57

Hieno pöytä! Varmaan hieno fiilis, kun saa omin käsin aikaan jotain tuollaista.

Täällä on näemmä eilen puhuttu, onko tullut tätä kautta treffejä. Mä olen tavannut kaksi ht-betissä pyörivää miestä. Kumpikin vaan aivan liian kaukana, että olis tosissaan sitten ollut järkeä lähteä enempää miettimään. Ja yhden tapasin se offipalstavierailuni perusteella. Se ei sitten muuten vaan ollut mun tyyppiseni mies, vaikka olikin todella kiva. Tähän kohtaan minskille tiedoksi, että yritin tosissani lieventää käsitystäni "poikasista" tämän kohdalla, mutta 6 vuotta nuorempi poikamies oli vaan jotenkin mun elämänkokemuksellani liian nuoren oloinen. Ehkä siitä isompi asia oli kuitenkin se, että jotenkin ajatusmaailma kohtaa paremmin, jos on elämänkokemusta kummallakin.

No, sitten tää baarista löydetty tulikin ihan puun takaa. Kun en ollenkaan mennyt edes sillä mielellä, että edes katselisin siellä ketään. Eilen treffattiin kuitenkin toisenkin kerran ja eiköhän tässä lisääkin ole tiedossa. Mulla tosin on selkeesti nykyään niin, että en tosiaan hurahda ihan heti kehenkään. Tarviin aikaa tutustumiseen ja haluankin antaa itselleni luvan ensin katsella ihan rauhassa, mikä tyyppi tämä oikein on. Minussa kuulemma huomio kiinnittyi siihen, että vaikutin naiselta, joka seisoo omilla jaloillaan, kantaa itse itsensä. Hyvä ryhti ja sen näköinen, että tietää mitä on. Aika hyvin kuvaus kyllä osuu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.2.13 10:42:21

Heips Pekko, jaahas vai sil tapaa. No ei niistä kannata välittää, vaan porkuttaa eteenpäin.:) Aika moni sinkkulassa kirjoitellut, ei enää ole sinkku. Et hyvä niin.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.2.13 10:44:48

Pitääkö sitä viiniä lipittää.:D Jos tänään sais olla rauhassa himassa ja töllätä kisoja.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 10:47:20

Huomenta!!! Aurinko paistaa, linnut availevat vielä ääniään jossain jemmassa, mutta kevättä on selkeästi ilmassa, rinnassa, päässä, keuhkoissa... :)http://www.youtube.com/watch?v=Szd_59l9qkg
:)

Mitä kivaa tänään?

Toivotaan Pekko niin, että aitoa rakkautta ei saa myrkytettyä. Mustasukkaisia, kateellisia, pahansuopia ja katkeria ihmisiä tulee aina olemaan, ja jotkut tällaiset tyypit ovat ottaneet ihan elmäntehtäväkseen toisten elon hankaloittamisen. Eipä silti auta itse katkeroitua tai muttuu vielä itsekin huomaamattaan tällaiseksi myrkyttäjäksi...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 10:51:06

., se sokeri, se sokeri... Pannariövereissä on tuo huono puoli, tulee sokerikrapula :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.2.13 10:56:53

Mää lopetin sokerin kokonaan, kahvikin menee jo ilman sokeria.:) No joskus voi jonkun kääretortun pätkän heittää lättyyn.:)

Päivämäärä:   24.2.13 10:58:48

Kertakaikkisen upee kevätpäivä tulossa!
Hitto, ei pysty edes ajattelemaan vielä mitään ulkoilua...
Tirli, niinhän se menee, et silloin se kolahtaa, kun sitä vähiten odottaa;)....
Ihanaa, jos olet löytänyt mukavaa miesseuraa:)!!!!
Toivottavasti asia etenee parhain päin!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 11:01:09

Piste: niin, toivottavasti nimenomaan parhain päin, oli se sitten mitä hyvänsä. Ei mulla niin pakottavaa tarvetta ole löytää parisuhdetta, että lähtisin sellaista rakentamaan, jos ei tosissaan ole sellainen olo, että juuri tämän ihmisen haluan tosissani elämääni sekoittamaan. :D

Päivämäärä:   24.2.13 11:11:41

ruoste, sitä se on, sokerikohmeloa!
Niin harvoin syön mitään makeeta ja eilen sit puoli peltiä tuota sun ohjeella tehtyä pannaria, et elimistö sai vuoden sokeriannoksen kertaheitolla!
No, ei tarvi heti syödä mitään sokerista!

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   24.2.13 11:12:37

Huomenta sinkkulaan!
Ollaanpa täällä oltu ahkerana taas, Elsan pöytä on kyllä ihana!

Mä kävin eilen oikein hyvissä ajoin nukkumaan että jaksan tänään touhuta kaikenlaista, ja toivoin oikein kivoja unia että saa hyvillä mielin sit sunnuntain käyntiin, ni mitäkä vielä! Niin kova ahistus oli aamulla herätessä et en edes ensin tienny missä olin ja mikä päivä tänään on.. Että kivat oli unet joo.

Mut heräsin onneks ilman kelloa jo ennen yheksää, nyt toinen kuppi kahvia menossa, pyykit koneessa ja kohta vois laittaa imurin laulamaan. Sit lenkille mars, jos tuuli on yhtään laantunu eilisestä, sen jälkeen vois vähän katsella kesän reissutarjontaa ja hoidella muitakin asioita. Pakko koittaa ton lenkin lisäks (tai sijasta, jos tuolla ulkona tuulee liikaa) varmaan jumppailla sen mun pallonkii kanssa, selkä ilmotteli taas eilen olemassa olostaan aika äkäsen oloisena. Ja töitä ois pystyttävä paiskimaan nyt muutama tuleva viikko oikein kunnolla, ens viikon ainoo vapaa ois tiistaina, seuraavalla viikolla on sentään kaks vapaata, mut nekin vaan ykösiä, eli ma&la vapaat, seuraavalla viikolla sit vasta su vapaana.. Kivalta näyttää kalenteri kieltämättä, mitenhän lie mahtuu tämä mun liikunta&laihdutus-projekti mukaan tuohon aikatauluun..

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   24.2.13 11:14:23

Kiitos Kessu ja Ruoste kannustuksesta. Tirlin kanssa samaa mieltä. Kun löytää oikean ihmisen on sen suhteen eteen valmis taistelemaan.

Päivämäärä:   24.2.13 11:20:53

Niinpä, Tirli!
Parempi yksin kuin huonosti kaksin.
Ei tällä iällä enää jaksa suhdetta aloittaa, jos mies ei riittävästi kiinnosta eikä tunnu "omalta".

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 11:22:47

Juu ja se vie aikansa, että siitä ottaa selvän. Monen moni asia ainakin nyt alkuun tuntuu kyllä siltä, että tuon kanssa voisi tulla toimeen, mutta kattellaan ny ensin rauhassa.

Päivämäärä:   24.2.13 11:32:28

Juu, ajan kanssa. Hitaasti hyvä tulee:)!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   24.2.13 12:23:29

Huomenta!

Minäkin oon täälä ihmetelly, että millä opilla mie oon saanu 4 kaljalla ja yhellä minttukaakaolla rapulan aikaseks??

Niina, Jotain työkaluja löytyy kyllä iteltäänkin, mut tän pöydän kävin isän luona askartelemassa. Sen verta iso kuitenkin ettei ihan olkkarissa viittiny. Kesällä sitten voipi omassakin autotallissa touhuta, mut talvella sielä on vähän turhan viileetä :(

Alkaa olla pannullinen kahvia menny tälle päivälle, jokohan sitä kohta kärsis pihalle.. Aurinkoa ei täälä näy taaskaan, lehessä oli taannoin et viimesen kahen kuukauden aikana aurinko paistanu jyväskylässä huimat 18 tuntia. Ilmanko tää harmaus kyllästyttääki jo aivan kympillä!! Samalla aikavälillä tais etelässä olla aurinkoista yli 50 tuntia, pitäsköhän muuttaa??

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.2.13 12:32:21

Eipä oo aurinkoa liiaksi näkyny täällä ylempänäkään, nyt kyllä paistaa. Pitäis lähteä varmaan ottamaan siitä edes ilo irti ja viedä koira pitkälle lenkille. Sitte voiskin tuhota mokkapalat loppuun. Tämmönen stressitaso kannattaa näköjään pitää päällä, oon mässänny ku heikkopää viimeset pari kuukautta (sokeri korvaa seksin :D) ja näköjään paino tippunu 7kg. Nyt on siis dieetit kohdillaan.

Päivämäärä:   24.2.13 13:44:44

Hieno toi Elsan pöytä!
Wanhoista lankuista saa vaikka mitä hienoa tehtyä, jos osaa!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 13:51:35

Mä intoa uhkun ja tarmoa puhkun,
aurinkoa ihailen ja laulaen puuhailen.
Ilo tarttuu kuin tauti, siis valosta nauti,
luontoäiti tarjoaa nyt ilmaista energiaa!

Ihanaista sunnuntaita kaikille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 14:47:03

Huomenta

Pitäiskö antaa tilannepäivitys..? Taidan ainaki syödä eka

Päivämäärä:   24.2.13 15:06:13

min -> no tietenkin pitää! =D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 15:35:04

Ilta meni mukavasti, oltiin baarissa ja tanssittiin, halailtiin & pussailtiin. Jätkä oli oikeen herrasmies ja tarjos juotavat, makso pääsyliput ja narikat, ja ruuanki viel. Valomerkin jälkeen sit tultiin tänne mun luo ja oli edelleen mukavaa yhdessäoloa. Mut no... keskusteltiin siit et missä nyt mennään ja kyl tuli oikeen käytetty olo...

Päivämäärä:   24.2.13 15:42:49

Voi min :( Meni sitten tyylillä "en halua mitään vakavaa nyt" vai? Ne nuoret miehet tuppaa olemaan vähän tuota sorttia. Joskus vanhemmatkin, mutta useammat sentään kasvaa tuosta vaiheesta ohi ja haluavat elämältä muutakin.

Onpa vaan ihan m-i-e-l-e-t-ö-n keli! Koiratkin tuntu nauttivan täysin rinnoin, jäipä kännykkään jopa pari kelvollista kuvaakin niiden hankipainista :)

Mitenköhän noita pajunkissoja mahtaa riittää pääsiäiseks, oli jo aika paljon puhjennut...

Päivämäärä:   24.2.13 15:46:24

no höh :( Alku kuulosti kyllä kadehdittavan mukavalta, mutta tuo loppu ei :/ Sekö oli nyt sitten siinä...?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 15:50:25

Mission, ei siinä mitään kun en itsekään halua mitään vakavaa toistaiseksi. Jätkä vaan kertoi että on kiinnostunut yhdestä toisesta, ja tämä oli edelleen mulle ok, mutta kertoi myös että aikoo tänään jutella kyseisen tytön kanssa tunteistaan. Tämä ei ok minulle vaikka tuo asia ei minulle kuulu...

Päivämäärä:   24.2.13 15:53:43

Ziisus! No olipa kaikessa paskapäisyydessään ainakin rehellinen :( Parempi edes se sitten... Kurja juttu. Mutta eihän se auta kuin leuka pystyyn ja eteenpäin!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 16:14:14

No niin, tosiaan sovittiin et ei mitään vakavaa ja pyysin ilmottamaan et mikä toi tilanne tämän jätkän ja tytön välillä tulee olemaan koska en todellakaan halua miksikään kolmanneksi pyöräksi. Tää on kyllä vähän outoa... yleensä oon sellanen et parun kaikki asiat läpi mut nyt oon ollu yllättävän lunkisti. Kai tähän alkaa turtumaan ja tottumaan... kovin on vaan tyhjä olo

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 16:18:55

Hm no nyt tuli viesti et kuulemma yrittävät yhdessä oloa

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 16:47:15

Min: olipa kurja juttu. En kyllä ymmärrä, mikä ajatus sillä pojalla oli siinä että tarjosi illan, halaili ja pussaili. Antoi ymmärtää, mutta... Aika typerää toimintaa.

Päivämäärä:   24.2.13 17:00:57

No hohhoijaa. Tuhoon tuomittua. Jos samaan aikaan kiinnostaa noin paljon pelehtiä muidenkin kanssa. Ja "yrittävät"? kuulostaapa hyvältä.

Tommoset pitää vaan unohtaa, nostat itsesi sen yläpuolelle ja toteat itsellesi että olipa hyvä että tuli näin aikaisin ilmi, olisipa ollut haaskuuta tuhlata hyvästä tytöstä aikaa ja sydäntä moiseen paskiaiseen.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 17:56:54

Mission puhuu nyt painavaa asiaa. Olen samaa mieltä, että onneksi et haaskannut yhtään enempää ruutia tuohon mieheen.

Mä olen hyvin väsynyt. Ei tässä iässä pitäisi valvoa kahtena yönä peräkkäin. :/

Päivämäärä:   24.2.13 18:07:49

Min, parempi vielä löytyy, se on varma!
Tulee niin nuoruus mieleen...
Huokaus!
Me ollaan Tirli wanhoja, join eilen vinkkua viihteeksi Putousta katsellessa ja valvoin puolilleöin, väsyttää aivan hirveesti!
Puoliteholla paukutettu koko päivä.
Tämä ei jaksa. Työviikkokin on jo raskas, saati sit, että viikonloppuna jaksaisi mitään ylimääräistä enää. En siis tietystikään tarkoita hevostelua, mutta muuta.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.2.13 19:33:47

Jep, mä en ala pelleileen tollasen henkilön kanssa...

Mut että ku ottaa tää tyhjä olo päähän. Itkisen ees mut ku ei. Ja ainoo ajatus/tunne mitä tulee päähän pyörimään on "mus on varmaan jotain vikaa" mut sen oon nyt viel onnistunu potkimaan ulos päästäni

Päivämäärä:   24.2.13 19:36:10

Höpsis, min!
Kaikissa on vikoja, tuo jannu nyt vaan ei ollut sinua varten.
Parempia tulee, pilvin pimein:)!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 21:41:41

Onko kaikki väsähtäneet?

Päivämäärä:   24.2.13 21:58:12

On joo, mä ainaki..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.2.13 22:00:30

Mä luulen kyllä, että väsähdys tulee mullekin melko pian. Ei kertakaikkiaan pitäis valvoa. Viikonloput pitäis ymmärtää pyhittää levolle.

Päivämäärä:   24.2.13 22:01:58

Eikä sais levon lisäks sortua mässäilyyn, seki väsyttää.

Päivämäärä:   24.2.13 22:07:13

Mie oon vaan makoillu koko päivän sängyn pohjalla ja yrittäny selättää alkavaa flunssaa. Tai no onhan mun pitäny tallilla käydä aina välillä. Mutta tänään ei oo lenkkeilty eikä ratsasteltu. Päiväunetkin otin. Naapurissa olis ollu nimipäiväkekkerit, vaan kun en uskaltanu lähteä muita tartuttamaan tähän tautiin, niin mulle tuotiin kahvipöydän antimia kotiinkuljetuksena :) Nyt oon Liisan kanssa ihmemaassa, mutta tokihan tuosta jäi ensimmäinen tunti näkemättä kun unohdin ja katoin väärää kanavaa. Olin vielä ajatellut laittaa tämän talteenkin, mutta ei sitten.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 22:31:11

Niina!! Nytkö sä vasta kerrot mulle, että tänään tulee Liisa ihmemaassa?!? Nnnnooooo.... D:

Päivämäärä:   24.2.13 23:01:54

No jopa on hiljasta! Kaikki miehet poissa niin ei sinkkutytöt jaksa keskenään lärpötellä ;P

Ite vietin tuossa laatuaikaa perheen kanssa, syöden tietenkin itteni ihan ähkyksi :D Ei varmaan jaksa paljoa haastella, masentaa toi loman loppuminenkin... Pitäs yrittää ajoissa nukkumaan tänään, vaik yheltä :p

Ruoste, eksä oo nähny Alicea? Synti ja häpeä... Ite kävin leffoissa kattomassa, suurena burton fanina noi on kaikki ahmittava pakosti. Olisin halunnu sen nauhalle mutta ei nyt saanu ku walking dead ja kosto tuli samaan aikaan ja ne piti nauhottaa. No, täytyy toi kuitenkin jossain kohtaa ostaa omaksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 23:19:39

No olenhan mä sen nähnyt, leffassa kävin sen aikanaan katsomassa, mutta en ole saanut aikaiseksi ostaa omaksi. Siksi olisin tahtonut nähdä sen nyt uudelleen :( Talli-iltoina olen todella harvoin ennen ysiä kotona joten iltaleffat jäävät usein näkemättä, mälsää. Harvoin jaksan edes tallentaa. Tai siis en jaksa muistaa asettaa tallennusta.

Näin se taitaa olla, ei irtoa tähtisilmistä juttua sunnuntai-iltana jos ei ole ketään, kenelle lirkutella :P

min! Turha tuollaisten keskenkasvuisten kaskelottien perään on itkeä. Inhottavaa leikkimistä tuollainen, mutta sellaista sattuu. Sinussa ei ole mitään vikaa, muista se. Suuntaahan nyt reippaasti katse kohti uusia seikkailuja ja ihania ihmisiä. :)

Päivämäärä:   24.2.13 23:25:58

Fazerinasuklaalevy, namsnams, alle puolet enää jäljellä...

Joo mä olisin kans halunnu sen kattoa nyt uudestaan mutta lohduttaudun sillä että tv-esityksen jälkeen kohta sen saa varmaan halvalla dvd:nä :) Parhaat burtonit on pakko kuitenkin olla omina...

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   24.2.13 23:38:07

Iltoi.

Eipä tullu sulhasia mutta tulinpahan minä... vai miten se meni kuutamosonaatissa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 23:40:14

Fazerina, mai feivörit :) Mulla onkin tossa vieressä korvike: appelsiinia ja pari palaa tummaa suklaata. Jottei mene ihan rappiolliseksi mässäilyksi, teen samalla huvikseni vatsalihasliikkeitä. Näin säästetään aikaa; nettailu, jumppailu ja iltapalan syöminen yhdellä istumalla. Kätsyä ja käytännöllistä. Niin, ja tänään olen liikkunut huoneesta toiseen kyykäten. This is serious! Juhannukseen on enää neljä kuukautta! :D

Subilla pussaillaan :/

Päivämäärä:   24.2.13 23:44:56

Se on sentään hyvä että kuntokuurissa on vuorot, mä sanouduin irti kaikesta rasittavasta ja terveellisestä tänään viimesen lomapäivän kunniaksi, tosin olisin voinu vähän enemmänkin irrotella herkkujen kanssa...;) Huomenna taas, game on!

Neljä kuukautta... huhhuh, kova homma kyllä edessä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.2.13 23:53:10

Joo, mä olen tänään huhkinut kahden edestä, koska olen myös syönyt kahden edestä. Huomenna istun ahterillani ja kuuntelen muiden turinoita poltteesta persiissä ja hien virtaamisesta.

Heippa R! Nautihan nyt asemastasta kinkkulan kunkkuna :) Mihin suuntaan ajattelit meitä pyörittää?

Päivämäärä:   24.2.13 23:55:19

Vähänkö tuli voittajafiilis kun lukaisin ton kauheimmat etunimet-topan.. ei kertaakaan mainittu!

Miullapa onkin sitten aivan mahtava nimi :D

Päivämäärä:   24.2.13 23:58:02

Ei ollut omakaan nimi siellä :) Mutta ihan kahelihan se on koko topikki... Sennulan antia oikein :p

Ei väsytä. Turha mennä pyörimään. Kattoisko koston vai walkin deadin...

Päivämäärä:   24.2.13 23:59:34

Kinkkulan kunkku, kukkulan kuningas, kiinan keisari, kaikki käy :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 00:04:01

Ei löytynyt mikään kolmesta nimestä! Beat that! :)

Päivämäärä:   25.2.13 00:11:23

Mun toinen nimi on niin harvinainen että sitä ei kukaan nimeksi osaa arvatakaan :D Muttei tod ole mikään diamondiina niinkuin nää nykyväännökset, ei semmosia ollut seiskytluvulla...

Mut Betamax voitti varmaan, mul ei oo kolmea etunimeä.

Valitsin koston, näky olevan hyvä valinta. En muistanutkaan et siin on silmänruokaa... Ja jos ruoste kattoo kostoa niin tietää ainakin että se silmänruoka ei ole se obvious choice, arvannee kuka ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:11:44

No kuule beta, minun etunimeni on koreillut tänäänkin etusivulla ja toinen nimeni lötyy kauneimmat tavalliset nimet-topasta, beat THAT :):)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.2.13 00:17:31

Minä en edes halua kolmea etunimeä, pyh ja pah, ihan liikaa muistettavaa ;) On ihan kivaa olla tavis :)

En arvaa, kerro Mission! En ole oikeastaan seurannut sitä sarjaa. Katselen tällä hetkellä Kohdetta, siinä on silmänruokaa... :)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   25.2.13 00:19:44

ruoste, sinun täytyy olla Emilia Fruitcake Mäkinen! :)

Niin, itsehän olen Juan Antonio Esteban Virtanen.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.