Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 194

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:08:06

H: Aijaa, no ilmankos ei sytyttänytkään. Mut varmaan parempi kuitenkin hoidella noita juttuja ihan oikeasti kuntoon kuin jubailla täällä, että ihan hyvän valinnan oot tehny. Vaikka täällä kyllä aika usein juttuseuraa saakin.

Edellinen ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=832715&t=832715

Onhan meillä ollu täällä tämmönen pienimuotoinen yhteenveto, mikä nyt ei ehkä oo ihan täysin ajan tasalla.

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Re: Sinkkujen topic 194

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:11:06

Olin ehkä noin nanosekunnin nopeampi mutta kun kerran väsäsit tähän taas tämän yhteenvedon, pörrätään tässä :)

H olikin ehtinyt itse kertoa elonsa uudesta suunnasta, hyvä homma että on paranemaan päin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:13:19

Burana my best friend, pääni sisällä alkaa jo kuulua muutakin kuin norsulauman jumppatunnin aiheuttamaa jyskettä... Pieni ääni käskee hakemaan lisää kahvia, paaaljon kahvia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:14:55

Haha, mitä mielikuvia taas. Sä oisit kyllä varmaan haskaa seuraa aamulla, kun heräisit ihan räjähtäneenä ja mönkisit kuin mikäkin myyrä keittiöön hakemaan piristettä. :D :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:17:00

Ai niin muuten, katoin tossa samalla, että ollaan tässä tahkottu 60 ketjua läpi kuukaudessa, että semmonen perin ketjun päivätahdilla menee nykyään näitä. Aika hyvä vauhti kun miettii, että eikös näissä alettu kuitenkin juttelemaan jo joskus yli vuos sitten. Tullut vähän lisää vauhtia viimeaikoina tänne. :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.2.13 13:22:08

Suunta on parempi, vielä kun oppis elämään täällä ihmisten ilmoilla. En täällä viihdy minä eikä kyllä nuo karvaiset kaveritkaan. Saati kun ketään ystäviä ei edes asu samalla suunnallakaan. Varmaan lähtisi homma sujumaan entistä paremmin ku ois jotain seuraa eikä itsekseen mähöttäis päivästä toiseen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 13:24:18

Ai jaa, ollaan sit tääl

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:35:22

min: "Meinas tul valinnan vaikeus et kumpaan topickiin menee :)

Minski, mulla varmaan pimahtais jos joutuisin kuuntelemaan joka viikko jotain jumalanpalvelusta vasten tahtoani. Toi poraaminen ei kuulosta enää ollenkaan niin pahalta.

Tota englannin puhumista tähtyis kyl taas harrastaa enemmän. Kirjotettuu tulee melkeen päivittäin mut eipä pahemmin tul puhuttuu. Kesätöissä joutus puhumaan englantia lähes päivittäin muutama vuos sitten.

Nyt vois teipata nilkan ja alkaa sen jälkeen henkisesti valmistautumaan ajatukseen et jotain ruokaa ois varmaan tehtävä..."

Heh, ai meinasit mun topan hyljätä sitten kuitenkin ja ruoste houkutti enemmän. Mikäs käänti voiton ruosteelle? :D

No ei se onneks ihan joka viikonloppu niin kovaa sitä kuuntele, mutta välillä kuuluu kyllä aika selkeesti se virsien hoilaaminen, kun mä yritän vielä nukkua. Noh, mä pistän sitten välillä vaikka jonkun U571:sen pyörimään ja pistän vähän syvyyspommeja takaisin. :D

Siinä on kyllä aikaa, kun oon viimeks joutunu puhumaan enkkua. Kirjoteltua tulee kyllä jonkin verran ja tietysti duunissa tarvii jatkuvasti, mutta toi keskustelutaito on kyllä ihan ruosteessa nykyään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:37:00

Sas muuta Minski, kun mä tulin taloon syksyllä oli menossa topa n:o seitkyt-jotain mutta jutustelijoita tuntuikin olevan vain kourallinen. Nyt on vähän eri ääni kellossa kun tupa on täynnä nuoria, innokkaita lörppäsuita. Kauheesti on asiaa mutta en siitä sisällön järkevyydestä aina menisi takuuseen :D

Joo, mä olen tooosi ihana aamuisin. Toi ryömimisvisio vastaa kyllä todellisuutta, hauskuudesta en tiedä. Mulla on kyllä paha tapa kertoa huonoja vitsejä heti aamusta ja laulaa (=raakkua) yön aikana puoli oktaavia madaltuneella aamuäänelläni ennen kuin edes pää on tyynystä noussut. Tästä on äänite olemassa jossain (Iii will alwayyys looove youuuuu...), mutta toivottavasti sen omistaja ei koskaan älyä, miten se saadaan digitoitua. :P

Vaihdoitko H kokonaan paikkakuntaa tai peräti lääniä ja onko sulla elukkalauma omassa pihassa?

Päivämäärä:   23.2.13 13:40:20

En minä kovin kauas päätyny, mutta väärään suuntaan niistä vähistä ystävistä mitä on. Tuolla maalla kun aika kului vaikkei muka mitään tehnytkään, täällä betonihelvetissä ei... Eikä ole siis elukatkaan omassa pihassa, yhen hevosen jätin ja se on vuokrapaikalla vieraalla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:40:35

"Heh, ai meinasit mun topan hyljätä sitten kuitenkin ja ruoste houkutti enemmän. Mikäs käänti voiton ruosteelle? :D"
Tytöt pitävät yhtä!!

"keskustelutaito on kyllä ihan ruosteessa nykyään."
Mua ei haittaa ollenkaan, puhutaan vaan ruosteesta, kunhan puhutaan nätisti ;P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:45:20

ruoste: No niinpä, juttua tulee aikamoista tahtia, vaikka en siitä sisällöstä kans menis aina niin takuuseen. :p

Haha, erityisesti toi raakkuminen sykähdytti. Toi on kyllä niin hauskaa varsinkin alussa kun nainen on ihan räjähtäneenä sängyssä ja lymyilee peiton alla hieman häpeissään vetäen peittoa takaisin korville. Sit tulee siihen kiusoittelemaan kutitellen ja pörröttää lisää naisen tukkaa. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 13:47:13

Tottakai tytöt pitää yht :p

Nyt on ruoka tulossa, ohraa, soijaa ja sitten salsakastiketta sekaan. Eiköhän tuota syö.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 13:52:51

Ääh, munki pitäis kohta alkaa laittamaan ruokaa. Tarvis kyllä semmosen kätevän emännän joka hoitais mieluusti ton muonituksen mullekin. :D

Niin ja aika hyvin käännelty ruoste. Joo puhutaan vaan lisää susta, ruoste sinkkulan presidentiksi. :D Mut ihan mälsää, et tytöt pitää tollee yhtä. Mun täytyy yrittää käännyttää ainakin joku teistä mun puolelle. ;)

Missähän missioni kuorsaa vielä. :D

Päivämäärä:   23.2.13 13:55:26

Mulleppa ei tuu koskaan krapulaa. :D Väsyttää vaan ja tekee mieli mässätä. Ruuasta tulikin mieleen että jotain tekemistä ois pakko keksiä, minusta on tullu himokokkaaja kun ei muutakaan ajankulua ole. Ja yksin kun joutuu syömään kaiken, se varmaan jossain vaiheessa alkaa näkyä... :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 13:56:00

Täytyy nyt poikiaki välillä vähän kiusata :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:57:02

Minski hei, ei saa aloittaa söpöstelyä heti aamutuimaan... Tai siis näin aikaisin iltapäivästä :P Ihanaa kuitenkin, että jaksat muistuttaa siitä, että saa huoletta olla vähän räjähtänyt :)

Hoo, tossa tilanteessa harrastus ja sen kautta tulleet kontaktit ovat aika isossa roolissa, toivottavasti uudessa paikassa on kiva talliporukka. Sitä minäkin olen monesti miettinyt, että miten ihmeessä oudossa kaupungissa tai muuten tuntemattomassa ympäristössä luodaan tukiverkostoa ja merkityksellisiä ihmissuhteita. Huonosti, hitaasti ja sattuman kautta, that's how, jos työn, koulun tai harrastusten kautta sellaisia ei itsestään synny. Tsemppiä. Ihminen on onneksi melko sopeutuvainen eläin vaikka kaupunkielämään tottuminen voi landen rauhaan tottuneelle olla rankkaa. Eipä siihen täydykään täysin tottua jos suunnitelmissa on paluumuutto sitten joskus, kun kuviot taas muuttuvat entistä parempaan suuntaan. Se voi olla vain tilanne elämäntilanteiden välillä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 14:02:46

Ihan epistä että joillekin ei tule krapulaa ollenkaan, kun toisille se tulee pelkästä valvomisesta ja viinahöyryjen haistelemisesta.

Hrr, JIM D: Metsien miehet... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 14:03:15

H: No kyllähän sä äkkiä jonkun uroksen houkuttelet sinne hyvien lihapatojen ääreen naatiskelemaan sun kanssa. :)

min: Aijaah, ihan niin kuin mua ei muutenkin aina kiusattais täällä. :D

ruoste: Joo todellakin saa olla. Se on niin söpöä ja inhimillistä. Toi on just parasta aikaa peuhailla ja antaa/saada sitä läheisyyttäkin. Pyöriä oman räjähtäneen naisensa kanssa sängyssä ja hempeillä kaikenlaista. Aina on hyvä aika söpöstellä ja kiusoitella. ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 14:09:31

Mä tykkäisin kans jos ei koskaan tulis krapulaa.

Minski, mä en ol tietääkseni sua pahemmin tääl kiusannu joten älä kitise :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 14:17:57

Kaikilla lounas mielessä. Minä en jaksa ajatella ruokaa, sillä söin juuri niin mahtavan aamiaisen, että selviän sillä iltaan asti. Herkut sen sijaan pyörivät aina mielessä... Mitä tänään leivotaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 14:18:08

min: Mullekaan ei muuten tuu krapulaa. Se on ihan kiva juttu kyllä. :p

Niin ja joo, et sä oo pahemmin kiusaillu, mut ihan kollektiivisesti vähän kaikki täällä kuittailee ja kiusaa. Mut en mä kitise, en ollenkaan. Kunhan totesin vaan. x)

Ei perhana toi yks poraa vieläkin ja nyt toinenkin naapuri liittyi tohon konserttiin. Onpa tosi kiva olla täällä, kun ei meinaa kuulla edes omia ajatuksiaan. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 14:25:11

Minski, juu juu et kitis :p

Tulipas täst paljon syötävää ku laitto puol desii ohraa ja puol desii soijasuikaleita... taitaa osa jäädä iltapalaks

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 14:30:43

Ruoste, leivo mutakakku! Koskas seuraava juna turkuun mahtaa lähtee...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.2.13 14:34:43

No huomenta. Jos vaik suihku. Ja ulos. Ja ruokaa. Ja miks heräsin näin myöhään ;p

Ei kyl mitään darraan päinkään ole, kolmesta siideritä ei semmosta tuu vaikka hilpeän hiprakan saaki aikaseks. Alkais jo hävettää jos niin helposti tulis darra...

Mä muuten valvoin lopulta sit kumminkin viiteen, tää kone tilttas aikasemmin ja olin kyllä menos jo mut jäin sit kattoo vielä falling skiesin loppuun :p

Jaa tänää aikasemmin nukkuu? Oispa viisas idea, jos viel huomen pääsis vielä aikasemmin...

Mikähän ihme muuten lie vilkastuttanu sinkkuketjua näin paljo, hmmmmmm..... :p

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   23.2.13 14:37:07

Ruoste! Mää rakastan sua! :) Se oli ihanaa!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 14:51:53

Hetken piti miettiä, mitä nyt, mutta sitten tajusin. Nettioffari on tehnyt pannaria. :D

Päivämäärä:   23.2.13 14:54:12

Onkohan sinkuilla sijaistoimintona muu herkuttelu? Just tyrkkäsin mokkapalat uuniin ja tulin odotellessa lukemaan niin mitäs sitä, herkkujahan sitä persotaan täälläkin. Pannari ois kyllä ollu nam.

Päivämäärä:   23.2.13 14:54:39

Sama, aattelin että what!, ja sitten pannari tuli mieleen lopulta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 14:54:49

"Mikähän ihme muuten lie vilkastuttanu
sinkkuketjua näin paljo, hmmmmmm..... :p"

No niinpä, mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu, kun tollanen vauhti on nykyään päällä. Kaikki käy vissii jotenkin ylikierroksilla vai mitä tässä on viimeiset 3kk oikein tapahtunu. :P

ps. Siis mitä ihmettä toi naapuri oikein porailee tuolla. Se on kohta jyrsiny 5h tota seinää ja mulla alaa mennä jo hermot tohon meteliin. Perhana mäkin alan kohta poraamaan jotain niin että varmaan kuuluu. Vaikka keskellä yötä. :D :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 15:00:10

Ai niin pannari! Johan selkes :D

Mä taidan men päiväunil, viel ku ois unikaveri halimassa niin ois oikein kivaa. No ehkä mä nään jonku kivan unen

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 15:00:46

Mmm nettioffari, was it as good for you as it was for me? ;D

Minski nauttii selkeästi tästä tilanteesta. Lauma naisia kiusimassa ja osoittamassa huomiota... Kukapa ei nauttisi?

Hitto, tietyt mainokset pitäisi kieltää lailla. Philadelphia Marabou, vilken jävla kvinnofälla!

Mutakakku on namia, mutta vain pieninä palasina ja max kerran vuodessa. Ei pysty leipomaan, koska en pysty lopettamaan sen syömistä. Ei ei ei. Siitä tulee vuosisadan morkkis ja ihan hirveä roskaruokakrapula.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 15:01:40

H: Ooh, mokkapaloja. Mun lempparia. Sulla on hyvä maku. :)

Tosta mutakakusta oon vaan kuullu, mut se on vissiin jotain naisten suurta suklaista herkkua. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 15:08:45

Heh, ruoste on taas löytänyt selkeesti flirttivaihteen tällekin päivää. :D Niin ja joo, totta kai nautin. Mä oon vähän semmonen kunnolla nautiskelija muutenkin aina kun mahdollista. ;)

Päivämäärä:   23.2.13 15:15:14

Jaa mä lähen ainaki tonne ulos nautiskelemaan raittiista ulkoilmasta ja sulostuttamaan tuoksuilla lähiympäristöä, saattaa olla että vähän hemmottelin ihoa ja hiuksia nimittäin suihkun jälkeen:) Jos siellä vaik ois joku ihana lenkkeilijä pokattavaks:) Nii, no, se stalkkeri nyt ainaki tietty löytyy taas sieltä..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 15:20:35

Pakkohan se on alkaa lirkutella, flirttailla ja pelehtiä jos ei tahdo Spinster Cityyn loppuelämäkseen jämähtää, ja täällähän sitä on hyvä harjoitella :)

Moon kanssa kova nautiskelija, välillä onneksi vähään tyytyväinen, välillä taas on saatava sikana kaikkea ja tårta på tårta.

Mokkapaloja muuten suunnittelin kuola poskella viime pyhänä mutta päädyin sitten muihin mässyihin. Jospa tänä viikonloppuna syntyisi pellillinen syntisen hyvää suklaaherkkua. Onko kukaan tehnyt appelsiiniversiota? Aplari + suklaa = <3

Päivämäärä:   23.2.13 15:27:42

Mokkapaloihin ei oo tullu appelsiinia testattua mutta ihan sairaalloisen hyvää on semmonen juustokakku missä on suklaavaahtoa ja appelsiinivaahtoa kerroksittain.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.13 15:29:04

up

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.2.13 15:37:55

Helou kullanmurut! Kotimatkalla ollaan, ja taas meinas loppua ostosaika kesken :o Jumalattoman monta kassillista on tavaraa, enkä edes uskalla laskea kuinka suuri konkurssi tästä tuli. Mutta kaikki ostokset oli tietenkin kamalan tarpeellisia. Tai ainakin suurin osa. Tai no osa nyt vähintään...

Mokkapalat maistuis kyllä; ja mieluiten vielä mun tekemiä, ne on kaikista parhaita, vaikka ite sanonkin :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 15:42:59

Jaahas, ruoste on täällä harjottelemassa tositilanteita varten. Vai että semmosta se meinaa. Joku rinssi ilmeisesti kiikarissa kuitenkin. ;) Mikä muuten on Spinster City?

Mä oon joskus kokeillu vähän jotain lidlin esansseja mokkapaloihin. Oli toi appelsiini ihan toimiva ja muistaakseni vanilijakin toimi ihan hyvin. Ai niin ja rommi etenkin. :)

Mission: No nappaat sen stalkkerin purkamaan vähän paineita, niin ei oo niin turhautunut olo. ;D

Kait se pitää alkaa vääntämään jotain murkinaa.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   23.2.13 16:02:20

Ruoste <3 heavenly avesome ;) So spicy and tasty ) uuh... Pannu kakkua :) Kyllä sun kans mielellään panee pullat uuniin :)

Majattelin kyllä laittaa kanelia, mutta kardemumma toimi hienosti. Onneksi taas kuunteli mestaria :) Semmonen pullava ihana sopivan ärtsy :) Mulla oli tuossa yksi lainalapsikin, niin se katos lautaselta ennätysvauhtia. Ei koskaan se ole niin äkkiä mitään syönyt ;) Omille ei tahtonut kelvata se omppu siinä, rusinaa en laittanu ollenkaan. Ne nautitaan tuoreeltaan ennen rypistymistä, tai sitten ne juodaan ;)

Päivämäärä:   23.2.13 16:08:09

Spinster on vanhapiika. Ja mä taas pyörittelin päässäni ajatusta äkkikuolemalla, nimittäin täältä spinster citystä. Samalla kun loma loppuu sunnuntai yönä niin jos lopettais tänkin kertaheitolla. Menee aikaa ihan liikaa täällä... Vois kokeilla sitä irl, mitä se sitten onkaan ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 16:21:55

Minski, Spinster City on paikka ja/ tai olotila, johon naimattomat naiset päätyvät kaiken toivon menetettyään, vanhapiikojen kommuuni ja ruusuisten haaveiden hautausmaa.

Kiva kun kelpasi, Nettioffari. Yritetään toki toistekin luoda yhdessä taivaallisia elämyksiä :P En ehkä ole mikään pullantuoksuinen unelmaemäntä, mutta kyl maar pannaria saa aina, missä tahansa, mihin vuorokaudenaikaan tahansa :) Pannariina at your service!

Huh, jouduin melkein lenkille kesken hyvän lööbailusession mutta keksin onneksi äkkiä tekosyyn olla lähtemäti. Mun täytyy leipoa mokkaruutuja mun öööh virtuaaliystäville.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 16:25:50

Ei sun tartte Mission mitään lopettaa, mutta jonkinlaiset pelisäännöt voitais kyllä sopia. Tyyliin max kaksi 30min hooteesessiota päivällä, tunti illalla/yöllä ja sinkkula kiinni puoliltaöin tai ainakin vaihdin vaihto vuorokauden vaihtuessa. Joka rikkoo sääntöjä, saa penaltya.

Päivämäärä:   23.2.13 16:30:08

Joo, tuo upittaja en ollut mä.
Ruoste, mä en rakasta sua, mutta pannari on AIVAN IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ohjetta en ikinä unohda!!!!!!!!!!!
Olen vetänyt sitä puoli peltiä vaniljajäätelön kanssa, nyt se alkaa tursuta korvista, vetelin vielä suklaakastiketta päälle, olen sokerihumalassa...ja vinkkupullon jälkeen viinihiprakassa...;)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 16:40:48

Nyt vasta huomasin tuon "upituksen" ja pari muutakin viestiä. Taitaa taustalla olla pahasti sinkkulan kinkeloihin koukuttuneita anonaamoja ;)

Aiku kiva piste, saattaa olla, että sullekin kertyy vähän sitä kauan kaivattua "pehmikettä" tota menoa :)

Hoon juustokakku kuulostaa kyllä aivan taivaallisen hyvältä! Onneksi mulla ei kärsivällisyys riitä hyydytettävien ja jääkaapissa seisotettavien kakkujen tekemiseen, muuten mun täytyisi sellainen tehdä ja söisinkin sen varmaan ihan yksin :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 17:24:46

Ruoka syöty ja tullu vähän turistua puhelimessakin (äiti soitti). :D Sitten seuraavaksi perinteiset päiväkahveet.

Jaa se on semmonen vanhapiika juttu. Oishan ton tietty voinut googlettaakin, mut mä aattelin et toi on joku ruosteen oma juttu. :p Aika kivasti oot tätä paikkaa nimennyt. :D

Hmmm, vai semmosta on mission miettinyt. Kyllähän täällä tietysti aikaa menee äkkiä ja voishan noista valvomisista vähän yrittää karsia. Mut että ihan kokonaan oot meinannu lopetella. Mitäs sä sitten oot muuten tehny kotosalla ollessa tai mitä meinasit tehdä tän tilalla?

Päivämäärä:   23.2.13 17:42:07

Missionia arvostan, naisella on järki päässä ja elämää edessä!
Olen miettinyt jo tovin, et teen saman eli suljen sinkkulan sivut:).
Hevosmiestä ei ilmaantunut treffeille saakka ja muuta en edes ollut etsimässä:).
Taaperran "poikien" ja koirien ja kissojen kanssa, voihan se olla, että joku hevosmies maailmalta vielä löytyy...ainakin toivossa elän:)!!!
Se jää nähtäväksi............

Päivämäärä:   23.2.13 17:45:49

ruoste, kai se pitäis vaan ottaa itteään niskasta kiinni tässäkin asiassa :D Mikäs se on täällä jutustellessa ja sohvalla rötkötellessä ilta sillon ja toinen tällön, ja tällein lomalla tietysti, mutta pitäs osata pitää toi kone välillä kiinnikin. Siinä on vaan se että jos täällä käy yhtään niin se on ku joku kirja, pakko lukea kaikki aikasemmat ja taas menee aikaa :D Kokonaan poistuminen ois hyvä ratkasu ;)

Minski, kyllähän noihin koiriin saa aikaa kulumaan. Nythän ne on olleet sairaslomalla pitkään ja edelleen toipumassa, mutta heti kun vaan uskaltaa liikuttaa kunnolla niin kyllä sitä aikaa pitäs laittaa enemmän. Sitä myöten myös niiden lihashuoltoon menee aikaa lisää. Ja tietysti jos nukkuis enemmän, seki ois järkevää...

Päivämäärä:   23.2.13 17:59:24

Mun elämä ei anna mahdollisuutta kukkua täällä eikä oikeen muuallakaan, mutta se perimmäinen ajatus, mikä sinkkujen topiikissa lienee aluksi oli, on se, et täältä olisi löytynyt varteenotettavia treffattavia ja ehkä, siis ehkä, potentiaalisia ja saman elämäntavan omaavia miehiä. Tai naisia samanlaisille miehille.
Ilmeisesti yksikään vakka ei ole löytänyt kanttaan täältä. Jostakin muualta, jos on löytänyt.
Sanahelinää, juu, mutta ei muuta......
Valitettavasti.

Päivämäärä:   23.2.13 18:05:19

No joo, onhan se vähän noinkin että eipä tänne niitä kaksilahkeisiakaan niin paljoa eksy, tuskin täältä itelleen ainakaan sopivaa löytää. Jutustelupaikaks jäänyt enemmänkin. Tarinatuokioita :) Mukavaa porukkaa kyllä että mikäs se on jutustellessa. Kaipa sitä silti välillä toivois että sekaan vahingossa eksyis sellainenkin joka pyörtäis jopa meikäläisen pään netitreffailusta :D Ei olis ainakaan ehkä se ihan perinteisin muoto siitäkään lajista jos tänne sellainen eksyisi ja täällä jutustelisi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 18:05:27

Niinhän se tietysti on. Mun mielestä tässä on vähän se, että monesti ennen kateltiin kotosalla telkkaria ja nykyään sit ehkä enemmän käytetään se aika netissä pyörimiseen. Millä sivuilla nyt sitten kukakin. Mäkään en oikeastaan katso nykyään telkkaria ollenkaan ja se mitä katon niin katson silloin kun olen koneella, joten se menee tässä sivussa samaan aikaan monen muun jutun ohella.

Mut ehkä toi ei oo ihan tervettä säännöllisesti kukkua aamuyöhön, vaikka se lomalla onnistuukin. Että varmaan ihan fiksua panostaa mieluummin koiriin kunhan ne toipuu ja yrittää nukkua se 7-8h yössä. Noita yöunia mäkin meinaan kyllä järkevöittää, vaikka tosta onkin tullu vähän sellanen tapa et tulee valvottua ihan huomaamattakin.

piste: Mä ihmettelin sitä, että eikö niistä offareistakaan löytynyt ketään treffattavaa, kun niitähän tais olla kuitenkin aika monta tossa yhdessä vaiheessa hillumassa täällä. Tai no olihan se yks heinäpaalimies, mutta kuitenkin. Olihan siellä innokkaalta vaikuttavia tyyppejä ja jos täälläkin on monia jotka haluis käydä treffeillä, niin miten sekään ei poikinu sit mitään.

Päivämäärä:   23.2.13 18:19:38

Minski, treffasin yhtä offaria, mutta se oli alusta saakka selvää, ettei hän ollut kiinnostunut millään tavalla hevosista tai muistakaan eläimistä. Ei mun mittakaavassa.
Ketään muuta en ole täältä treffannut.
Syystä, ettei miehet joko ole uskaltaneet tai sitten eivät ole todellisuudessa mitään edes etsimässä.
JR:n kanssa olen kahvitellut, mut hän ei käy täällä sinkkulassa. Ihana mies, mut liian kaukana ja sielläpäin ei ole maneesia reiningpohjalla...
Pointti on siis noi hevoset ja treenausmahdollisuus, kotomaassa ja ulkomailla kera sen miehen.......;)!
Sitähän sä kysyit....:).....Kohtapuoliin jälleen Putoukseen;)!

Päivämäärä:   23.2.13 19:39:04

Oho, olipas tämä etsittävä kaukaa :D

Unohduin lueskelemaan hevosen kokoamisesta ja venyttelystä netin ihmeelliseen maailman, rollkürilla höystettynä, mutta loputon suohan tuo on kahlata kertaistumalta taas. En edes tiedä miks niitä luen, kuvittelenko kapuavani evosen selkään joskus? :p

Jos siivoais vähän... ehkä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 19:40:45

Heh, nytkö tää ketju sitten kuali ihan totaalisesti. :D Mä hoitelin vähän asioita tässä kuntoon tulevaa viikkoa varten.

piste: Sä ootkin kyllä treffaillu ja en mä nyt mitään sen tarkempia speksejä yrittäny kysellä. Mut ihmettelin vaan hiukan tota, että onhan täällä kuitenkin miehiäkin pyörinyt jonkin verran ja ilmeisesti naiset olis kohtuu kiinnostuneita treffailemaan, niin eikö sitten tosiaan kukaan muu ole käynyt treffeillä tän ketjun kautta. Kyllä nyt jotain luulis tapahtuneen, vaikka eipä niistä tietysti täällä välttämättä puhuta mitään ja ymmärrän kyllä hyvin, jos ei joku haluakaan puhua.

Päivämäärä:   23.2.13 19:44:23

Katos, samaan aikaan ketjunelvytys ;)

No ku Minski niit miehii on niin vähän, sijainnitkin on perseestä tai iät tai halukkuudet treffailla... ;) Tai jotain, ei ne muutamat osu niin herkästi kyllä sitten kohdilleen.

Sanoo hän joka ei nyt ainakaan nettitreffaile, heh :p

Lainaan itseäni ylempää:
"Kaipa sitä silti välillä toivois että sekaan vahingossa eksyis sellainenkin joka pyörtäis jopa meikäläisen pään netitreffailusta :D"

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.2.13 19:49:12

Eksyin tänne "vakoileen" välillä juttujanne kun ei la-iltana muuta tekemistä ole ja kommentoin nyt tähän kohtaan:
piste: Sä ootkin kyllä treffaillu ja en mä nyt mitään sen tarkempia speksejä yrittäny kysellä. Mut ihmettelin vaan hiukan tota, että onhan täällä kuitenkin miehiäkin pyörinyt jonkin verran ja ilmeisesti naiset olis kohtuu kiinnostuneita treffailemaan, niin eikö sitten tosiaan kukaan muu ole käynyt treffeillä tän ketjun kautta. Kyllä nyt jotain luulis tapahtuneen, vaikka eipä niistä tietysti täällä välttämättä puhuta mitään ja ymmärrän kyllä hyvin, jos ei joku haluakaan puhua.

Mä treffasin 4 miestä tän kautta ja muutaman muun kans olen kirjoitellut, mut ei niistä sen kummempaa sitten ole tullut :)
Yhden suhteentapaisen tiedän tätä kautta syntyneen, mutta sekin on käsittääkseni jo ohi.

Et ei mulla muuta - jatkakaa =)

Päivämäärä:   23.2.13 19:51:28

Eieieiei, ette te saa täältä häipyä >:/ Teidän jutut on aina niin viihdyttävää luettavaa! Ihan oikeesti ne tarjoaa piristystä ja iloa ainakin tähän mun muuten niin tylsänpuoleiseen elämään täällä metsän keskellä. Aika aikansa kutakin tietysti, mutta kyllä mie toivon, että jaatte verbaalista ja kirjallista lahjakkuuttanne sinkkulassa jatkossakin! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 19:55:34

Mission: Näköjään, meillä on sisäiset kellot aika hyvin synkronoitu. :D

Mut joo en mä sitä ihmettele jos sitä nyt ei ihan tosta noin vaan löydy, mutta kun täällä on kuitenkin vähän sieltä sun täältä porukkaa ja miehiäkin jonkin verran, niin suhteessa siihen vaan melko vähän treffejä. Jos siis suurin osa on ettimässä täältä seuraa. Enkä siis puhunut itsestäni, vaan ihan yleisellä tasolla tästä ketjusta. :)

Iina: Nonni, toi kuulostaa jo vähän oikeemmalta. Onhan täällä sitten ainakin joillakin ollut sutinaa, jos täältäkin on löytynyt neljä treffattavaa miestä sullekin. :) Uskoisin et on jotain muitakin ollut, mut niistä ei ole vaan puhuttu täällä vaan noi on tapahtuneet kaikessa hiljaisuudessa kulisseissa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 19:57:12

No oho, pienet päikkärit tuli otettua...

Mä sain viestin et haluunko nähä tänä iltan kaupungil. Jaa-a... ehkä...

Päivämäärä:   23.2.13 20:01:44

No mä en ainakaan eti, mul on vaan semmonen pieni lisähaave :p

Tosin mä nyt haaveilen lottovoitostakin että ei sen puoleen...

Paitsi voihan se tietysti olla että jos täällä meinaa kauan roikkua niin ehkä joskus myöhemmin lähetän jonnekin päin suomea keissin red bullia :D

min, onks tää se sun autohaasteinen joka laitto viestiä?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 20:03:54

Mission, onhan tämä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 20:14:10

min:llä on ainakin sutinaa ihan jatkuvasti, että eiköhän se oo vaan ajan kysymys koska natsaa ja se on sit siinä. :)

Niina: Niinhän se on, että aikansa kutakin. Saas nähdä miten jatkossa sitten, kun täällä on ollut useammallakin turhautuneisuutta mielenpäällä. Mut oon kyllä samaa mieltä tosta, että kyll se pitää vähän aikasemmin alkaa käymään nukkumaan. Tai ainakin mä yritän pitää siitä paremmin kiinni.

Mission: No joo, mut siis kuitenkin, että olis mielihaluja ihan sen todellisen uroksenkin löytämiseen. Vaikkei nyt mitään sillä tavalla etsimällä epätoivoisesti etsi. Jaahas, vai että red bullien lähettämistä oot mietiskelly. ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 20:17:26

Tällä hetkellä mä en kyllä ole ollenkaan varma et haluunko oikeesti edes seurustella... mä lähen nyt kuitenkin ens kuun jälkeen lounais-suomeen niin en oo varma et haluunko etäsuhdetta tai haluuko joku muu.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.2.13 20:38:44

Iltoja!

Herranen aika miten työ naputatte vauhilla tänne! Eihän tässä pysy kärryllä mitenkään! Pika selvitystä missä mennään?

Kylmä olut ja kylmä mökki, ei oikeen toimi... Seuraavaks minttukaakao.
Mie tänään taas mietin, oisko kannattavaa opetella joskus sanomaan EI. Menin sitten lupautumaan avuks puottamaan vanhan navetan katolta lumia, muuten ihan ok homma, paitsi jos kärsii korkeenpaikankammosta! Olipahan muilla ainakin hauskaa, kun toikkaroin siellä katolla polvet tutisten ja naama valkosena.

Ainii, ja terveisiä täältä ihka uuden pöydän ääreltä! :)
Valmis oli jo alku viikosta, mut vieny täysin ajatukset se heikolla hoidolla oleva heppa. Ellin käynnin myötä tuli sen verta muutosta, että hevonen siirty pihalle. Sielä se nyt töröttää sitten tarhassa vailla hoitoo yötä päivää. Prkle! Jospa ne asiat taas maanantaina menis etiäpäi. Eiköhän tilanne ala olla se, että heppa sieltä nyt pois pääsee, jos ei muuta niin pilvenreunalle. Itkettää kun ei sitä oikeen hoitamaankaan voi mennä, sittenhän näyttäisi siltä että kaikki on ok. Vieraat sitä siellä ny hoitelee kuitenkin sen minkä voivat ja kerkiävät.. Nakkaavat heiniä tarhaan ja juottavat näin viikonlopun yli. Pirullinen tilanne.

Päivämäärä:   23.2.13 20:51:47

Red Bull antaa siivet :p Ai siks mä ite kittaan sitä ihan huolella... ;)

Elsa voi hepo raasu :( Toivottavasti se pääsis jonnekin muualle. Ootko ite joutunut tekemään ilmoitukset ja niin päin pois?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 20:57:29

min: No joo toi on kyllä vähän huonohko asetelma. Ite ainakaan mitään kovin pitkiä välimatkoja oo koskaan todennu omakseni, vaikka se tilapäisesti vois mennäkin.

Elsa: Joo tossa just mietiskeltiin, että onpas tänne tullut juttua viimeisen parin kolmen kuukauden aikana. Mut aika sissejä ootte, jos lueskelette jälkikäteen pari kolmekin ketjua näitä juttuja. :D

Mission: Niinhän se kuulemma tekee. Sulla on sitten varmaan aikamoiset siivet, kun sitä säännöllisesti juot. Eikös sulla kuitenkin ollut siivet jo ihan hyvässä kuosissa, et onko se enää niin tarpeellista. Vai ootko jääny koukkuun. ;-P

Päivämäärä:   23.2.13 21:03:31

Mä en juo kahvia ollenkaan, energiajuomia sit taas tullu suurkulutettua... Nykyään sentään riittää yks päivässä ja siitäkin oon vähentäny pikkuhiljaa.

Ei mul mitään siipiä oo ollu aikoihin, työn alla :p Paitsi etten viittiny tänäänkää mennä salille ja huomen ei ehkä ehdi...

Muuten oonki ollu reipas, siivonnu ja pessy pyykkiä, vielä jatkuu hetken ja sit lenkille:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 21:07:04

Mäkin lainaan:
"Lainaan itseäni ylempää:
"Kaipa sitä silti välillä toivois että sekaan vahingossa eksyis sellainenkin joka pyörtäis jopa meikäläisen pään netitreffailusta :D" " Samma här.

Moro. Kävin kokeilemassa, kuinka se suomiponi kulkee kun on kärryt perästä pudotettu. Kulkeehan se, molempiin suuntiin, vinosti ja kovaa :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   23.2.13 21:07:10

Iltoja!

Elsa kerrohan lisää pöydästä, millaisen teit siitä?

Minski, mä en kyllä lue läheskää kaikkia, mitä pois olles on tullu tänne juttuu.

Missi, mä useesti päätän, et ny en enää ainakaa kirjota mitää ja sit taas sorrun. Kuinkaha vaikee ois lakata viä kokonaa lukemastaki..? :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.2.13 21:07:14

Mission, tällä kertaa en mie tehny ilmotusta, mutta ell tietää minun yrittävän saaha omistajaa kiinni jne.. Vähän oli vissiin herätelly toivoa siitä, että minun rähähys taas sais omistajaan liikettä, mutta minkäs teet kun ei tuo mulle puhelimeen ees vastaa. Ymmärrän kyllä tavallaan, se tasan tietää mun mielipiteen tähän asiaan sekä sen etten mitään selityksiä ala kuuntelemaan.

MR, mie tuossa kahtelin, että nyt on tullu niin kovasti tekstiä etten kyllä ala niitä kaikkia lukemaan. Menis koko ilta :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.2.13 21:09:17

..? Mie voin laittaa siitä kuvan jossain välissä, selitettynä kuulostaa aika kamalalta :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.2.13 21:10:35

yyh, mut oli skipattu yhteenvedosta. o_o
okei. oon aika newbie, niin ei haittaa. :D

tää lähtee kohta paikalliseen katsoon vähän tarjontaa! ;b

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 21:10:51

Mä en ainakaan aio lopettaa vielä piiiitkään aikaan. Tämä on yksi harvoja asioita, jotka saavat minut nykyään nauramaan. Töllöäkään ei tule juuri enää tuijotettua, ei jaksa keskittyä, ei kiinnosta. Lukeminen ja kirjoittaminen on nyt in, keskustelupalstalla löpiseminen myös (täällä lähinnä, en tietenkään käy vieraissa... :))

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 21:12:53

pisteviiva, yhteenvetoon pääsee vain pyytämällä, koska kaikki eivät listalle halua. Kerrohan vielä kerran tarvittavat tiedot niin taulukkomaster Minski lisää sut sinne :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   23.2.13 21:16:29

Iltoja, tuolta offipuoleltahan mäkin tänne tulin häiritsemään :)

Ja onhan täällä melkosen levotonta juttua välillä, ja paljon. se hukkuu aika äkkiä tonne se ujo kysely että oliskos täällä ketään... ehkä vähän sellasta inside juttelua, niin ei kaikki varmaan sitten viitti/uskalla/kehtaa kirjotella lisää...

Mut eikai se nyt mahdotonta ole että tätä kautta jotain seuraa löytää :) Aika paljon se on ittestä kiinni että laittaako niitä viestejä/vastaako niihin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 21:16:36

Mission: Aijaa, enpäs olekaan tollasta edes tullu miettineeksi, ettet sä puhu koskaan kahvinjuonnista. Jotain eroa sitten meillä tossakin, kun mä juon taas kahvia ja vaan poikkeustapauksissa hyvin harvoin energiajuomia.

Mihinkäs sun siipes on sitten niin totaalisesti kadonnut? Mä vaan muistelin, että jotain puhuit taannoin sen suuntaisia, et vois taas vaikka alkaa jotakin virittelemään, kun alkaa olemaan toipuminen hyvällä mallilla edellisestä suhteesta.

kyssäri & Elsa: No mä jo sitä vähän mietinkin, että näissä olis kyll aikamoinen lukeminen, jos on vaikka pari kolmekin päivää poissa täältä. Mut kyll täällä pelkkiä lukijoitakin selvästi pyörii joku pari kolkyt. Ihmettelen vaan mitä ne täältä sitten saa irti.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 21:18:59

Ilmesest mä oon nyt sit menossa ulos tänään. On vaan vähä sellanen kiukuttelufiilis mut jospa se tästä

Päivämäärä:   23.2.13 21:19:02

Juu, offari on sinkkulan ainoa, jonka olen treffannut.
Muut on juosseet karkuun....:).
Näkemättä!
Ja tosiaan JR.
No, häneltä voinee kysyä, kuinka kamala "puuma" olenkaan;).....?

Päivämäärä:   23.2.13 21:41:11

Minski :D On mulla niitä semmosia siipiä ihan tarpeeks, sellaset oli muille;) Puhuin oikeista siivistä, niistä makeista selkälihaksista nimittäin ;) Ne on vähä hukassa ja pitäs kaivella tuolta;)

Edellisestä on toivuttu jo vuosia sitten, eli kyllä tähän eloon mahtuu jo joku jos on tullakseen. Mullahan olis rakkautta jakaa vaikka viidelle, sääli että oon yksavioinen :D Mutta ku ei tos nyt oo ollu paniikkia niin se paniikittomuus vähä kostautuu tiettyinä turhaumina, jotka tuskin tästä paranee mihinkään kevään edetessä pidemmälle :p

Rakit sai manikyyrin, jos vielä imurois ni alkais kohta olla kämppä aika puts, enää veski tarvii sitten pikkusilauksen...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 21:41:20

min: Ehkä sitä ei kannata liikaa miettiä nyt. Jos vaan keskityt pitämään hauskaa, etkä mieti asioita sen pidemmälle. Se vois olla just sitä mitä sä kaipaat nyt. :)

piste: No mua ei kyllä treffaaminen pelota, mut ei sinne kannata mennä, jos ei oo asiat oikeella mallilla. Sen verran itteeni kuitenkin tunnen ja kyllä mäkin sitten alan kärkkymään treffejä, kun tunnen et aika on oikea.

Semmonen melko räväkkä mielikuva mulla on kyllä susta. Et sanot asiat varmaan aika suoraan, vaikka ootkin varmaan ihan reilu niissä sanomissas. Sä tarvit semmosen vahvaluontoisen miehen jolla on hyvä itsetunto. Mun täytyy tunnustaa, että mun tekis kyllä vähän mieli muuttaa sun käsityksiäs "pojista", mutta kyllä mä tiedän ettei se leukoja louskuttamalla miksikään muutu. Tiedä kuitenkin se, että mä oon tottunu käsittelemään "puumiakin", enkä niitä pelkää tippaakaan. ;D

Päivämäärä:   23.2.13 21:45:42

Miekään en juo kahvia. Enkä kyllä energiajuomiakaan. Mun kofeiinit tulee colajuomista, mutta oon yrittäny niitäkin vähentää. Teetäkin juon oikeestaan vaan sillon, kun kylmää tai kun oon kipee. Tänään on menny varmaan jo kolme kupillista. Eli tauti tuloillaan :/ Hyvin kuitenkin jakso kaupoissa kiertää, mutta nyt tuli kyllä tosi väsy. Pitää varmaan yrittää mennä kerrankin aikasin nukkumaan. Ja huomenna en aio herätä puoli kuudelta..

Voi että tuo koira on hellunen <3 Tuli kauheella vauhdilla töpöttäen olohuoneeseen; oli hakenut tyynyn jostakin, ja kuljetti sitä suustaan roikottaen niin tärkeän näköisenä. Vähän aikaa se mylläsi sitä, ja nyt se nukkuu tuossa lattialla tyyny etujalkojen välissä, ja tyynyn kulma suussa <3 Tää on taas semmonen aawwww -hetki. On nuo eläimet vaan ihania. Laitetaan nyt vielä kolmaskin sydän, että kaikki varmasti tajuaa, miten paljon minä eläimistä tykkään <3

Päivämäärä:   23.2.13 21:56:10

Niina, elukat on niin parhaita <3 Mulla tulee toi nuorempi, se varsinainen sylivauva aina aamuruuan jälkeen, kun on ite jo asettunut nukkumaan, ja minä viimein sohvalle, pehmopanda suussaan lahjomaan josko pääsis syliin :) No pääseehän se, ei kai se nyt niin haittaa jos olin vaikka koneella tai jotain :D

Niin ja se luidensyöntirumba iltasin, tosi vaikee yrittää vastustaa kun se tulee luu suussa tuijottamaan että "pidä" :D Siinä se toljottaa, vinkuu, heristää sitä luuta että no pidä nyt. Sit kun sille sanoo että syö itte, tuijottaa hetken ihan "petturi" -ilmeellä ja menee padille syömään, joksku aikaa kunnes sama taas toistuu :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 21:56:44

Mission: Jaa sä havittelet semmosia siipiä. Meinaat oikein enemmänkin treenailla myös selkää. =)

Mäkin oon tässä miettiny, et sulla on tota runsautta kyllä monella tapaa selkeesti. Miten mahtais joku miesparka selvitä, kun tarvis saada tasaantumaan noi tarpeet mitkä on kasaantuneet pidemmältäkin aikaväliltä. :D

Niina: Mäkin oon yrittäny tota kahvia vaihtaa hiukan teeksi. On kai se jotenkin onnistunutkin, mutta edelleen juon kyllä molempia ja täytyyhän sitä joku pahe olla mullakin. =)

Niin ja eipä oo kyllä jääny epäselväks toi, että sä oot aikas eläinrakas. Sen verran paljon tuntuu noita kaikenkarvaisia ystäviä mahtuvan säännöllisesti sun arkees. :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.2.13 21:58:32

voisitko ruoste kilttikultapliis laittaa vielä sen pannarin ohjeen? mulla olis taateleita yössä ja aattelun että niistä tulis aikas herkullinen pannukakku ja haluisin just sitä sun pohjaa kokeilla :) kiitos...
mä olen täällä vähän siivoillut ja järkkäillyt, olis niin sisustusideoita pää täysi...ehkä täytyy luoda uusia järjestyksiä olemassa olevilla jutuilla ja uutta ilmettä olemassa olevilla matskuilla...näpertelemään siis :) tämä ilta on pyhitetty leffalle ja pizzalle nam.
hauskaa lauantai-iltaa kaikille!

Päivämäärä:   23.2.13 22:02:55

Äläs nyt Minski, mä oon lopultakin hyvin kohtuullinen, kyllä siinä ennemmin niin kävis, jos törmäis samanmoiseen mieheen, että vaikee olis ite varmaan pysyä jo tahdissa :D

Mutta voisin kyllä pussailla ehkä kaks paria huulia (niin ne omat mukaanlukien) ihan rohtuneiks pari viikkoa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 22:13:36

Mission: Heh, vai niin. No mut on sitä toiset kyllä ihan mahottomia suutelemaan, kun huulet rohtuneiksi asti menee. :D Vaikka se on kyllä pitkässä juoksussa aika tärkeetä, että noi tarpeet asettuu melko hyvin samalla tasolle, niin ei tuu vajausta kummallekaan.

Päivämäärä:   23.2.13 22:14:10

Kahvia ja teetä menee mulla melko tasapuolisesti. Energiajuomia en juo. Limppareitakaa harvemmin. Kotitekoiset marjamehut on hyviä, jos ei tunkee liikaa sokerii niihi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 22:20:55

Hello no., tässäpä tämä. Sullapa muuten kivaa näpertelyä tiedossa, ja leppoisa plan lauantai-illalle. Pizzaa, niin kade... :P
"Lähettäjä: ruoste
Päivämäärä: 21.2.13 11:44:35
Pangpang pannkaka by rusty:
8dl maitoa
2 kananmunaa
1dl(+) sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1tl leininjauhetta
4dl vehnäjauhoja
50g(+) voita
1tl kardemummaa
Pari reilunkokoista omenaa, kourallinen-1dl rusinoita

Varmuuden vuoksi vielä taikinanteko-ohje:
Sulata ja jäähdytä voi, sekoita kuivat ainekset keskenään, lisää maitoon munineen. Pilko omenat pieneksi ja ripottele ne rusinoiden kanssa tasaisesti pellille. Paistoaika 200-225 asteessa 20-30 min.

Osan vehnäjauhoista voi korvata kaurahiutaleilla, vastajauhettua spelttiäkin olen jauhopulassa kokeillut. Reseptissä (+) tarkoittaa, että sokeria ja voita voi makunsa mukaan käyttää reilumminkin ("maailman parhaaseen pannariin" menee sokeria 1,5dl ja voita 100g), mutta tuo riittää minusta mainiosti. Itse asiassa sokeria voi tuostakin vähentää jos käytää makeita omppuloita ja reilusti rusinoita.

Tämä pannari menee sokerittomien marjojen ja soseiden kanssa, vaniljakastikkeen, hillojen, jopa happaman skyrin tai muun rahkatuotteen kanssa. Luksusannokseen kuuluu tietenkin kermavaahto mutta pannari on hitsin hyvää ihan sellaisenaankin. Enjoy :)"

Päivämäärä:   23.2.13 22:23:07

Niin, se on vaan harmi ettei niistä tarpeistakaan oikein tiedä, tai niiden tasosta, ennenkuin se alkuhuuma asettuu. Ei kai se auta ku toivoa ja kokeilla :D

Mutta niihinkin voi tietysti vähän ainaki vaikuttaa, ainakin monesti on miesten kohdalla mietitty sitä että on se kumma että pökkimään pitäs päästä muttei viitsi mitään sen eteen tehdä. Siinä kun naiset kuitenkin aika usein on erilaisia ku miehet, eivät välttämättä lämpene niihin upeisiin helikoptereihin nanosekunnissa... :p

Päivämäärä:   23.2.13 22:28:18

Totta Missi, alkuhuuma sekottaa tosiaanki joo...

Päivämäärä:   23.2.13 22:30:48

Ai Minski?
Et pelkää "puumia"....;)????
Juu, mä tarvin todellakin vahvan miehen rinnalleni, sellaisen, joka seisoo selkä suorana kun teen niin itsekin.
Sanansäilää tulee, mutta ainoastaan ja vaan asiasta, se voi olla ihanan imelää tai hirveen hapanta....;)!
Ihan on miehestä kiinni, mitä haluaa.
Mä kestän samaa, antaa tulla vaan!!
Otan sanomiset rikkautena, ihmisenä voi aivan aina kasvaa.
Ja oppia uutta. Ei ikä ole rasite, se on avain...;)!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 22:33:12

Kylläpä tähän ittensä laittamiseen saa aikaa kulumaan, tällä kertaa kaks ja puol tuntia enkä edes hiuksia kihartanu. Nyt täytyy sit vaan ootella viestii et tiiän mihin baariin sitä tähtäis

Mä en tykkää juoda limsoja tai energiajuomia, enkä kyl myöskään kahvia. Oon teeholisti :D kauppojen mehuista en kans pahemmin välit mut omatekoset on hyviä koska niis ei ol lisättyy sokerii pahemmin

Päivämäärä:   23.2.13 22:41:48

Ruosteen pannaria ei kande tehdä!!!!!
VAROITAN!!!!
Siinä menee kieli mukana ja ei niinmitään rajaa sen syömisessä!!!!!!!!
Meni puoli peltiä vaniljajäätelön ja suklaakastikkeen kanssa ja oon vieläki ihan tyrmässä:)!!!!
Tosin lorauttelin kermaa ja voita ihan enimmäkseen, mä ajattelin vähän pehmentää tätä luista rankaa....;).

Päivämäärä:   23.2.13 22:42:48

Min, ole iloinen, että osaat laittautuu :) Mä en osaa muutaku ripsivärii laittaa ja pestyt hiukset rypistelen käsin jotta kiharat ois vähä nätimpiä ja sit ne hetken saa itekseen kuivahtaa, mikä käykin äkkiä, vaiks on paksu pehko. En osaa meikata yhtää. Enkä laittaa hiuksiikaa ton kummemmin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 22:43:43

Mission: Se tietty sekoittaa vähän pakkaa, mut ei mulla ole tossa mitenkään hirveetä eroa koskaan ollut. Niin ja en ole koskaan kokenut, että sen eteen tarvis mitään ihmeitä tehdä. Oon mielestäni aika normaalisti, enkä muuten muista, että nainen olis koskaan mun aloitetta torjunut muuten kuin jonkun menkkojen takia. Vaikkei nekään kyllä mua haittaa. :D

piste: Jooh, kyllä puumatkin on hoituneet. Itse asiassa nytkin on sitkeä puuma kintereillä. Se ei vaan meinaa millään luovuttaa. Tää on siis se sama josta joskus puhuinkin. :p

Aika oikein mä sitten susta arvelinkin. Se vaatii tietyntyyppisen miehen, mutta varmaan tommonen suhde on sitten todella vahvakin, kun semmonen oikeanlainen mies osuu kohdalle. :)

min: Mä en oo koskaan pystyny käsittämään tota miten paljon jotkut naiset saa aikaa kulumaan tohon laittautumiseen. Se on ihan käsittämätöntä miten paljon sitä voi hieroa kaikkia ihan pieniäkin yksityiskohtia kohdalleen. :D

Päivämäärä:   23.2.13 22:49:42

Kazing! Kotini kelpaa vaikka "kiilto"mainokseen, tai cillit bäng:p Ja siihen lopputilanteeseen nimenomaan;) Ai että, hyvä että viittin siivota kaiken pois, onpa mukavaa:) Huomiseks jäi kyllä pari settiä pyykkiä pestäväks, mut ei onneks muuta. Hirvee nälkäkin tuli, mut ei se nyt auta kun lenkille on ensin mentävä.

Mitäs ois palkinnoks?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 22:53:35

Mission: Nonni, nyt mulle jäi sitten päähän soimaan tää hardcore mix ku puhuit tosta cillit bängistä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=KPONH2j4In8

Mä pistän kanssa iltapalaksi tähän väliin. Bäng bäng and the minski is gone. ->

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.2.13 22:54:09

kiitos ruoste!
Ja kiitos piste varoituksista :) aion kuitenkin uhmata ja tekaista herkun huomeniks päiväkahvin kanssa...jos nyt kumminkin tekis sellaisen miniversion...kokeilkaahan joskus laittaa pannaritaikinaan reilusti kookoshiutaleita, tulee niin superihanaa nannaa...maistuu vaniljajätskin ja mansikoiden kanssa erikoisen hyvin...pudotteletteko muuten siihen taikinan pinnalle voinokareita? mä kyllä, siitä pinnasta tulee ihanan rapsakka silleen...uuhhh. pannarinannaa :)

Päivämäärä:   23.2.13 23:01:36

No, nuorena jaksaa tällätä:).
Mä en enää jaksa kun arkimeikit töihin ja nopeesti.
Ja tietty ohitan kaiken mahdollisen; kestovärit ja ripsipidennykset, ei tarvi tuhrata aamuisin aikaa meikkaamiseen kuin muutama minuutti.
Ja avot, olet kuosissa:)!!!!
Minski, se mies, joka mut löytää, ei parempaa naista tule koskaan saamaan...se on aivan fakta:)!!!!!

Päivämäärä:   23.2.13 23:06:59

Tämä vetää kahvia ihan järjettömiä määriä, sen ja veden lisäksi ei sitten muuta tule yleensä juotuakaan. Ja tuo pannari pitää ehdottomasti testata.

Mitä miehiin tulee niin mun kans pitää olla itsensä tunteva ja tavallaan vahva ihminen. En jaksa semmosia joojoo-nyssyköitä. Eli omia mielipiteitä pitää olla, mutta täytyy osata antaa tilaa myös toisen mielipiteille vaikka ne omista eriäväisivätkin. Lisäksi tässä on kummasti oppinut arvostamaan molemminpuolista kunnioitusta, parisuhde ei vaan toimi ellei sitä toista pysty arvostamaan ihan juuri sellaisena kuin se on.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.