Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 193

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:01:50

Uutta pukkaa. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=831176&t=831176

Re: Sinkkujen topic 193

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.2.13 01:07:01

:D:D Jysse :D

Kyl se vaan niin on et äijät löylyttää toisiaan parhaiten ;)

Joo Minski, tuttua toi, se on ihan hauskaa kyllä ;) "Eihän tää mahu mitenkään" :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:07:18

"Minski haluaa viettää välistä aikaa jonkin/joidenkin isompien asioden kanssa, kun se on joutunu raasu kokopäivän näpertelemään sen pikkuvei... eiku siis pikkuasian kanssa ;)"

Hahaha, mistä sä oikein tiedät nää noin hyvin. Et kai sä oo vaan ollu salaa vakoilemassa mua. :D :D

Mission: Jaa että jointtejakin, mitäs me siitä porttihommasta juteltiinkaan tossa yks päivä. =)

Päivämäärä:   23.2.13 01:10:43

ruoste, ois! Mut en mä kyl ainakaan sammuis, kyllä jostain semmonen moottori löytyis viel jemeksestä että uni ois viimenen mitä harkitsis ;)

Portteja portteja, se on aina niin, meinasin laittaa jotain hoopoa tähän mut en nyt viittinyt ku ois menny koko alotus kankkulan kaivoon ja banaaniakin saanu :D Mut ei oo niit jointtejakaan että se niistä porteista tosiaan :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:12:49

"Finally, a handful!" :P

Nyt mulla on kaksi outoa mielikuvaa takaraivossani, kiitti vaan. Yksi Missionista sovittamassa puskureitaan kauhakuormaajan kouraan ja toinen Minskistä... no junou. Puhutaanko jostain, mikä ei saa aikaan irvistyksiä tai poskien punoitusta?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:14:14

Nonnih, nyt on minskin boolsit viety kokonaan, kun Jysse meni kertomaan vähän liikaa totuuksia mun pikkuveitikasta ja ruoste pisti mut ämmäkerhoon. Melko reilua. :D

Noh, onneks voin sentään sovitella missionin turvatyynyjä kouriini *kope kope* ;D

Päivämäärä:   23.2.13 01:16:17

"Finally, a handful!" and then some... ;)

Joo, puhutaan vaan, thank god for rintsikoista, vaihtasin nää koska vaan kouriin mahtuviin...

geraldbut...? anyone? Ai ei sitä, no ei sitte vielä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 01:16:35

Minski, se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa ;)

Ruoste, kumpis noista mielikuvista nyt sai aikaan niitä irvistyksiä ja kumpi punotusta? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:17:45

Mission: Ei ku anna nyt tulla vaan. Etkös sä muista, ettei tätä kukaan meidän lisäks kuitenkaan lue ja oo häröttelemässä. :P

Niin ja ruostekin kertoo ihan rohkeasti vaan, että millasena mielikuvana mä oon sun takaraivoon päässy. =) Ooh, mäkin sain just susta mielikuvan päähäni. Ruoste söpösti punastelemassa ja ujosti katselemassa jalkoihinsa. x)

Päivämäärä:   23.2.13 01:17:54

Vitsi, vähä vaikee olla kikattamatta kun joku on tisseissä kiinni :p

Meinasin jos ois piiitkästä aikaa värjänny tukan punaseks? Pitäskö? Ois joenki semmonen fiilis et se vois olla mun väri, oli aikoinaan todella pitkään ja punatukkasena oli kyl kivempaa... ;)

Päivämäärä:   23.2.13 01:19:49

Minski en mä viitti, se oli vaan joku typerä lohkasu niistä huumeista ja niistä nää ketjut kyl lähtee sit bittiavaruuteen heti vaik ois vitsikin ;) Pitäydytään unessa esiintyneissä jointeissa, eivät meinanneet ensin mulla jakaa ollenkaan kun oli liian vahvaa kuulemma, some friends!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:29:28

Mission, ai vaihtaisit vai, vaihdetaanko heti? Näillä kelpaa juosta :P Ja joo, punatukkaisena ON kivempaa :) Mä tosin haluaisin taas koklata jotain muuta välillä mutten osaa tälläkään kertaa päättää mitä haluan, joten ehkä jonkin sortin liukuvärjäys vaihteeksi? Molempi parempi.

Minski, you nailed me. Joskus on parempi pitää mielikuvat siellä, mihin ne kuuluvat, eli likaisessa mielessä, joten se siitä :) Oletko näprännyt tarpeeksi yhdelle päivälle? Ai mut nyt on jo huominen...

Jysse, arvaa :) Molemmat aiheuttivat vähän molempia, itse asiassa :P

Päivämäärä:   23.2.13 01:30:07

No Mission mitäs sulle? Ei tässä mitään, kuuntelen lemppribändiä ja juon karpalosiideriä. laitanpa tän tännekin tyhjälle forumille soimaan ni kaikuu kivasti.

http://www.youtube.com/watch?v=EqWRaAF6_WY

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:31:05

...ja nyt mulla on mielessäni kuva Jyssestä amisviiksissä kruisailemassa pitkin pikkukylän katuja kuunnellen untz-untz-musaa karvanopat heiluen. Nooo!

Päivämäärä:   23.2.13 01:32:31

Huh, joku sentään, luulin joutuvani yksin juttelee :p

Mul on ollut punanen tukka yli 10vuotta sitten mut niin pitkään et tulin allergiseks... Ei yhtään kestäny enää. Mut jos se tosiaan johtuu siitä et nykyään on niin tylsää...?

Joo vaihetaan, siinähän kanniskelet, hehheh. Kynätestiä on sit ihan turha alkaa pelleilee, kaukosäätimellä voi alotella...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 01:35:46

Voin pelastaa sut ruoste tolta mielikuvalta, en oo nimittäin eläessäni omistanu karvanoppia :D

Meitsi jammailee tääl YKSIN
http://youtu.be/a_426RiwST8

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:37:37

Jysse: No niinhän se on, mutta enpä mä tainut jostain syystä älähtääkään. ;)

Mission: Okei no ehkä sitten varmaan parempi olla hissukseen, ettei tuu penaltia ja banaania vielä semmosen takia. Punapäät on kyllä semmosia räväköitä, että voishan se sopia hyvin tohon sun luonteesees. ;p

Hmmm, vai että meinaa se kikattaa, jos tisseihin tarraa. Jotenkin mä odottaisin kyllä hieman toisenlaista reaktiota tossa yhteydessä. ;)

Jaa että kaukaria meinaat, hmmm...

ruoste: Mjaahas, mitähän siellä nyt sitten on mahtanut olla, kun noin ollaan naulailtu menemään. ;p Vai likaisessa mielessä meinaat pitää ja silti mun näpräilyistä kyselet. =) No sehän riippuu tietysti aika monesta asiasta, mut ehkä sitä saattaa tätä menoa mennä vielä näpräilyksi tänään. :D

Päivämäärä:   23.2.13 01:40:27

Riippuu Minski kuka niihin tarraa ja milon ;)

Hei, se kakejuttu oli vaan TYTÖILLE :p Eihän nyt oikeesti, kaikki isot tissit luonnollisesti sojottaa kattoon ja rintsikat tarvitaan siihen et ne voi sitoa alas et näkee jotain... ;)

Jysselt hyvä biisi :)

http://www.youtube.com/watch?v=9oBRgXtyKeE

Päivämäärä:   23.2.13 01:44:00

Ei vttu, kannattaa kännissä kattoo unelmien poikamiehen vikan jakson jälkeistä jaksoa, toi viimesenä dumpattu vajakki vinkuu jotain että "mitä sä opit meidän suhteesta?". Tää mimmi sit yrittää jotain siihen selittää ympäripyöreetä... Myötähäpeä, jessus...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 01:45:59

Soon ny Minski vähän myöhästä yrittää selitellä, your cover has been BURNED

Teille arvon naiset, ku te aina vingutte niistä rinsseistä...
http://youtu.be/ZfW9nVWXrlI

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:47:12

:D Apua, mitä menin lupaamaan... Eiku en luvannutkaan hähähää, taidan pysytellä lautamallissa niin pysyy ryhti hyvänä :P

Tekeekö kampaamovärikin pahaa vai ärsyttävätkö markettivärit? Hui kamala jos ei voisi värjätä fledaa, voi sitä väritöntä kohtaloa, mikä pliisuus, mikä haaleenvaaleus... Ei se väri elämästä sen värikkäämpää tee, mutta onpahan mukavampi katsoa peiliin talvella :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:50:55

Mission: Ai siitäks se onkin kiinni. Mä ku oon aina kuvitellu, että naiset ei pysty olemaan hetkeäkään niin, ettei ne tarrais rintoihinsa kiinni ja leiki niillä. :D

Niin ja hyvä, että oikasit ton väärinkäsityksen rintojen sojottelusta ja kaukosäätimistäkin, niin en sitten ihmettele, jos joskus nään semmoset oikeesti ilman liivejä livenä. xD

Jysse: No voihan perhana, täytyy sitten varmaan pysytellä visusti piilossa, niin ei kukaan ainakaan nää sitä ja pääse burnaamaan enempää. :O

Päivämäärä:   23.2.13 01:53:20

ruoste, nii just, eli vaihetaaks? Mähän sanoin et millon vaa vaihtasin ;)

Kyl se allergia oli ihan henkistä laatua, ei jaksanu katella enää. Laitoin sit rastat :p
Omaa väriä en oo nähny sitte lukion alkuaikojen, siitä lähtien ollu joku väri... Sekin kyl ollu mielessä et jos sen hakis takas ja laittas vaik vaan paljo raitoja, sanotaan sen oman värin sopivan omaan ihoon parhaiten... Harmaa se kyl varmaan on :p

Nyt ei Jysse tää oikeen tajunnu muutaku sanoman tost biisist, muuten joutu laittaa pois ku oli niin kauhee :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:55:55

Nysse Mission meni paljastamaan tissiliivien perimmäisen tarkoituksen koko maailmalle. Just niin, ne estävät hindenburgien nousun häiritsevälle korkeudelle. :D

Jysse eiei, mehän jorataan ja jammaillaan täällä nelisteen. Sinkkulassa ei ole koskaan yksin, ei vaikka yrittäisi. Ethän sä sitäpaitsi tiedä montako stalkkeria sulla on tälläkin hetkellä ikkunan takana... ... ... ...

Minski, "tätä menoa"? Aiheuttaako joku tai jokin tällä hetkellä levottomuutta, joka saattaa johtaa näpräysvimmaan? Mahoton :P

Päivämäärä:   23.2.13 01:58:08

Minski, aivan, ne omat tissit on niiiiin jännät ja uudet että kokoajan on räpylät kii niissä jos kukaan ei kato:P Ja tosiaan, joskus nuorempana jaksoin murehtiakin siitä et luomut ei välttis aina oo niin kauheen ryhdissä jos on isot mut sit kasvoin aikuiseks ja rupesin deittailee aikuisia ni oho, ei ne miehet pökrännykään, räpeltää ne niit siltiki et on ne vissii kuitenki niin jännät tommosille tissistä vierotetuille että kelpaa kuitenki :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 02:03:33

Ei se mitään Mission en mäkään aina tajuu juttujani ;) Tossa nyt on kuiteskin lyriikat kyseiseen rienaan...

"Where have all the good men gone
And where are all the gods?
Where's the street-wise Hercules
To fight the rising odds?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss and I turn and I dream
of what I need

I need a Jysse
I'm holding out for a Jysse 'til the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight
I need a Jysse
I'm holding out for a Jysse 'til the morning light
He's gotta be sure
And it's gotta be soon
And he's gotta be larger than life

Somewhere after midnight
In my wildest fantasy
Somewhere just beyond my reach
There's someone reaching back for me
Racing on the thunder and rising with the heat
It's gonna take a superman to sweep me off my feet

Up where the mountains meet the heavens above
Out where the lightning splits the sea
I could swear that there's someone somewhere
Watching me

Through the wind and the chill and the rain
And the storm and the flood
I can feel his approach
Like the fire in my blood

I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night"

Jee mä en ookkaan yksin, kiitti ruoste :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:04:38

ruoste: No niinpä, ajatella minkä salaisuuden missioni meni pikkupäissään paljastamaan. Tässähän aukee vielä taivas tollasten juttujen myötä. :p

Ja joo, on täällä vähän semmosia näpräysnäppejä aktivoivaa juttua ollut ilmassa, ettei sitä tiedä vielä kuinka äijän käy. :D

Mission: Mä oon tienny ton aina, et hetihän te ootte niissä kiinni kun silmä välttää. Vaikka joskus pitkin hampain voitte antaa miestenkin vähän leikkiä niillä. :D

Mut hyvin oot kyllä oivaltanut, ettei tollaset pienet sivuseikat miesten intoa lannista. =)

Päivämäärä:   23.2.13 02:10:05

Jysse :D Vitsit ku ois tonki tajunnu, sähän olit viel ajokunnossa vai kuinka? I need a Jysse... :D

Minski, joo mä oon jossain kohtaa kai tajunnu et jotenki ne miehetkään ei ihan täydellisii oo ja paljo parempii semmosina, ainahan sitä voi muuten katella et kuis kiinteet ne niiden roikkuvat on ja mites ton symmetrian kanssa, kaartuuko ja minne... :p Nii tai oisko koko homma muutenki enemmän kii pään sisällöstä, ei kai ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 02:13:55

Uppookos Missionille Scooter?
http://youtu.be/eJkbKXTjNrA
Just hyppäsin autoon, oon siel pauttia rallaa 30min päästä ;)

Pitäsköhän ruveta lihottaa itteensä, et sais ittekki tissit, sellaset kivat man boobsit millä leikkiä :P Öööö hetkellisen mietinnän jälkeen taidan nyt kuitenkin jättää väliin. Ei niillä tulis kuitenkaan leikittyy, olis vaan sellaset korvikkeet. Toisekseen ei toi pläski oikeen tartu muhun...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:16:38

Mission: Se on fiksua js aikuisen naisen puhetta. ( vaikkei sitä biisiä kannatakaan alkaa nyt tässä yhteydessä hoilaamaan ) :D

Ainahan se on kuitenkin kivaa leikkiä niilläkin. Mikä siinä onkin, että ne vetää sillee kouria puoleensa. Ihan niin kuin ne olis suunniteltu miehen käsiä ajatellen. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 02:24:29

Jyssellä on nimikkobiisi, vähänkö siistiä :) :D

Vai että näpräysnäppejä aktivoivaa juttua. Minskipä se vähästä aktivoituu, vastahan täällä on tisseistä puhuttu. Toistaalta, jos on hyvät tissit...

Kuka helevetti muuten keksi, että naisen (/ihmisen) pitää yrittää olla täydellinen? Huom. yrittää, ei olla. Kaikille muille sitä antaa yhdeksän kymmenestä ominaisuudesta anteeksi jos niitä huomaakaan mutta omalla kohdalla ehei, ei käy, kaikki uusiks.

Päivämäärä:   23.2.13 02:27:24

Jysse, uppoo scooter, ja paremmin vielä vanhemmat vokaalittomat
http://www.youtube.com/watch?v=lcokHS54a_U

Ai 30 min, hyvä, ehin käydä suihkussa :P

Joo unohda ne mänbuubsit, siinä kohtaa alkaa kyllä jo meikäläisen pinnallisuus hyökätä kehiin pikkuhiljaa :D Etenki ku ne nyt kuitenkin on lähes aina pelkästään läskiytymisestä kiinni vaikka niissäkin tietysti on näitä aineenvaihdunta ja hormonihäiriöitä...

Minski, se vaan johtuu siitä että naiset kun on luonnostaan vähä hiirulaisemmiks tehty, ei niin vahva tukka jne, niin pitää olla jotain kivaa houkutinta, se magneetti :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 02:28:10

Nyt on kyllä väsynyt olo... taitaa tuo yskä vieläkin verottaa...

Päivämäärä:   23.2.13 02:29:51

Nii mutten ruoste, miks sitä onkaan itelleen paljon ankarampi ku muille? Mä en sentään enää viitsi olla vastaan niitä ominaisuuksia joita oon synnyinlahjana saanu, se on ihan turhaa. Joo joskus voi kiukutella vähä, mut muuten ei kannata stressaa. Mut sitä ei voi kyetä antaa anteeks jos on jotain mihin vois vaikuttaa! Sit taas kaikilla muilla on ihan okei jos on vähä mahaa tai jotain, söpöä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:30:37

ruoste: No totta kai sitä jo tisseillä aktivoidutaan. Sellasta se on kun syntyy mieheksi. Jotenkin niihin hakeutuu aina katsekin ja sit jos on viel semmoset hyvät niin ku sanoit mitä ei oo peitelty kokonaan niin...

Mut ei kait sullakin oo jotain kroppa kriisejä kun tollasia pohdiskelet niin armotta omalla kohdallas. :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 02:31:54

Tää meni taas niin ruokavalio- ja fitnesskeskusteluksi, että... Tartiis saada vähän massaa tonne, ja kiinteyttää tätä, ja jajaja. Vastareaktiona menin keittiöön ja päätin panna elämän risaseks. Katselin vierekkän lepääviä vinkkupulloa ja jaffakeksipakettia ja päätin, että mäpä otan tota. Läppärin ääreen ehdittyäni totesin, että f*ck it, mä otan hitto molempia.
Rebel http://www.youtube.com/watch?v=U16Xg_rQZkA :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 02:32:03

Ei ole mulle ikinä vielä käynyt baarissa niin, että kaksi miestä piirittää... Näin vanhaksi piti elää, että senkin näki. :D Toisen kanssa vaihdettiin numeroita, mutta en ole ollenkaan varma, että siitä enempiä kuuluu...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 02:33:04

Tollasii ruoste noi nuoretmiehet on kun ne on keksiny et mitä kaikkee sillä veitikalla voikaani tehä, ei millään malta pitää näppejään erossa siitä.

Kai toi on markkinatalouden meidän päihin iskostama juttu...

Mission, kyl mäkin sytyn enemmän sille vanhalle matskulle, mut kyl noil on jotain hyviä uusiakin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:35:21

Mission: Kyllähän naisilla noita houkuttimia riittää. Vähän liikaakin, kun joskus vielä niin epäreilusti niitä hyödynnätte. ;D

Iltaa min ja tirli. :) Mitenkäs minin baarireissu meni? Tirlillä oli ilmeisesti ainakin hyvä meno ja tiukka etukeno. :D

Päivämäärä:   23.2.13 02:35:32

min, oikeesti, lepää...

Tirli, waude! Oisit tuonu toisen meille :)

Itseasiassa muakin muuten pokailtiin tänää... :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 02:39:41

Eipä mitenkään kovin ihmeellinen ilta, olin yhen ystävän kans liikentees.

Mission, no joo... pitäishän sitä levätä mutta ku pää ei kestä sitä paikallaa olemista...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 02:41:18

"Jotenkin niihin hakeutuu aina katsekin ja sit ..."
Joo mäen olen huomannut, että rinnat ovat monen miehen mielestä mukavaa juttuseuraa, vaikkei niissä sinänsä hirveästi ihailtavaa olisikaan. Kumma juttu. Noh, onpahan yksi keino saada ja pitää yllä pöydän toisella puolella istuvan mielenkiinto.

Ai onko kroppakriisejä? Onko elämää ilman kroppakriisejä? No totta mooses on kriisejä, mutta ei mennä niihin, sillä niiden märehtiminen ei ole kovn viehättävää :D Tällä kertaa mietin asiaa ihan yleisellä tasolla liittyen siihen, mitä Mission sanoi ("mä oon jossain kohtaa kai tajunnu et jotenki ne miehetkään ei ihan täydellisii oo ja paljo parempii semmosina"). True dat. Jos joku muu on ihana juuri siksi, ettei ole täydellinen, vaan oma itsensä, miksen Minä muka voi olla?

Päivämäärä:   23.2.13 02:42:12

noni höpölöpö min, ei se pää siitä mihinkään poksahda mut onks sit kiva ku joku sydän poksahtaa?

Minski miten niin epäreilusti? Ihan ku teil miehil ei olis mitään millä vastata... ;)

Jysse onks se 30min koht menny?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 02:43:24

M_R: etukenot oli kyllä muilla. Mä menin puhtaasti kuuntelemaan kaverin bändiä ja siitä se sitten vaan lähti.

Mission: epäilen, että et olisi huolinut sitä, mitä minäkään en. Tää toinen tuli vähän niinkuin pelastavana enkelinä paikalle, että pääsin iilimadosta eroon. Ja se oli kyllä varsin jees...

Päivämäärä:   23.2.13 02:46:11

Tirli, pelastava enkeli -moovsit siis toimi ;) Niitä on joskus käyttäny iteki, sillee et "auta" :D

En kai ois joo huolinu, en oikein jaksanu ees tätä yhtä ku se yritti pokaa mua puhumatta mitään, hohhoijaa..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 02:46:54

Mitä mitä Mission, käytiinkö sun kimppuun kauppareissulla via törmäsitkö lenkkipopulla hurmaavaan hapsiaiseen?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 02:47:09

No mutta ku.... emmää tiiä... emmä jaks ol kipeenä... :(

Btw, miehet on ihan tyhmiä ja ne tekee elämästä järjettömän hankalaa

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 02:47:51

Mission, ei meinaa millään löytyy parkkipaikkaa. Joudut nyt alotteleen ilman mua, mä hyppään kelkkaan sit ku saan auton parkkiin :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:50:31

ruoste: No eiköhän sulla jotain muutakin löydy, vaikka voihan se olla sellanen hyvä mukana kulkeva magneetti mitä voi käyttää syöttinä. :p

Ja varmaan hyvä veto jättää tarkempi mietiskely noiden juttujen kanssa väliin. Hyvää oivallusta sulla tossa. :)

Mission: Heh, no ehkä jotain, mut ei kuitenkaan mitään verrattuna naisiin. Teillä on kaikkia sellasia vaatteitakin enemmän millä voi pistää syöttiä näkösälle, jos siltä tuntuu. ;D

Tirli: Ai sä olit semmosella asialla. Täällä on ainakin missioni maistissa ja ruostekin uhos jotain juovansa. Ei noi kyllä vielä tuntuis pahassa etukenossa olevan vaikka juttua lentääkin. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 02:50:31

Mission: no, kyllä se melkoinen shakki-matti oli se koreografia, mikä siinä baarissa esitettiin, että meni viesti perille. Kun toinen tunkee iholle, vaikkei yhtään kiinnosta ja sitä yrität vältellä vaihtamalla paikkaa tasaisesti, niin aika hyvin tämä pelastava enkeli sitä tilannetta luki, kun osasi tehdä sopivan siirron ja osui juuri siihen, mihin pitikin. :D

Päivämäärä:   23.2.13 02:50:54

ruoste, tää on tää yks koiranlenkittäjä-stalkkeri joka on mun kimpussa ollu puoltoista vuotta :D Toissakesänä hyökkäs semmosen pörrösen pikkukoiran kanssa että "saaks päästää tutustuu". No ei saanu ku meil oli "koirat kipeenä" (en vaan halunnut sitä koiraa iholle kiitos). Sen jälkeen se on aina joskus ku sen bongaa, etenki kesällä, (ne boobsit vissii houkuttaa?) yrittäny raahaa sen piskin äkkiä samaan suuntaan jos näkyy jossain :p Ja nyt se jäi vaan jumittamaan siihen kun toinen mun koirista oli paskalla, oikeesti, mun käännetyn selän taa, wtf? ja anto sen piskin pikkuhiljaa hivuttautua lähemmäs. Just. (haukotus). :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 02:53:31

min: Nyt joudut kyllä tarkentamaan tota steitmenttiä. Mitäs miehet on muka nyt taas tehny? :P

Päivämäärä:   23.2.13 02:56:18

Jysse :D Tos ihan edes ois kyl paikka, ja mähän en muuten iteksee alottele yhtään mitään :p Ai kato, siihen just taiski kurvata joku, mikä toi on, joku ferrari? :P

Minski, älä viitti, naisille ei edes tehdä niin makeita farkkuja ku miehille! Hyvät farkut miehellä ja se perse, m-mmm. Nii ja hei, entäs kesä? Kamoon, onks miehillä nyt kuitenki vähä ehkä siin joku pikkunen etu kuitenki?

Tirli, aaa, se oli selkeesti jo laittanut sut merkille aikasemmin ;) Noni, eiku soittelemaan! Sehän oli siis ritari, kyllähän niille lämpee :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 02:57:52

Minski, no tota noin... ku miehistä ei ota selvää et mitä ne oikeesti haluaa ja ne saa pään ärsyttävästi sekasin jollon et itekkään tiiä mitä haluat... ja se on pahuksen ärsyttävää...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 02:58:55

No, katsotaanpa nyt... Mä olen elämässä oppinut ainakin sen, että on syytä ottaa ian rauhallisesti. Ettei kauhean kovilla kierroksilla käy, ennen kuin on oikeasti syytä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 03:03:11

Mission: Kyll mä oon sitä mieltä, että naisilla on etu tossa kesäpukeutumisessakin. Mieti nyt joku lyhyt hame ja kevyt toppi jotka tuskin peittää mitään. Mmmm ;)

min: Ruokaa, seksiä ja hiljaisuutta. Eikä mitään muuta. :D Olikos sulla sittenkin joku prinssi siellä odottelemassa, kun noin sekaisin oot nyt sitten kuitenkin. :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 03:04:29

Joo Mission mä jouduin tulee tällä mun kauppakassilla :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 03:05:43

Tooosi romanttista Mission! "Joo tavattiin siinä lenkkipolun mutkassa kun ton emännän nuorempi narttu oli siinä p*skalla enkä vaan malttanut kävellä ohi..." X) Tirsk.

Aikamoinen juhamieto toi Jysse. Aloittele ilman mua, hyppään kelkkaan sit kun... :D

Mulla on ainakin huisin hauskaa, nauru raikaa ja juutuupi soi, mutta mites on Minskin hiprakan laita?

Hyvä min, että olet tajunnut tämän jo tässä vaiheessa :)

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   23.2.13 03:08:24

Teillä on hyvin tuhmat jutut täällä :S

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 03:10:37

Minski, ei oo prinssiä mut yks pahulsen tyyppi saa pasmat sekasin pahemman kerran. Ja enkä ees tajuu et minkä takia... ja ku on hieman vihjassu et saattais kiinnostaa niin tulee vaan ihmeellist välttelyy

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 03:13:23

Niin on, tänään on taas tällainen päivä, tai siis YÖ. Portsari tarkastaa paperit kaikilta sinkkulan ovella ja huumorintajua on syytä vähän virittää, tai tulee paha mieli.

Päivämäärä:   23.2.13 03:15:24

Nii joo Minski, jos tykkää semmosist napapaitoja pitävistä pikkutytöistä... *rolleyes*

Jysse, jos sä tolla tuut niin tokihan ma olen kaupan! Tai ehken :p

ruoste, hieman on epistä laittaa Eddie kähisemään korvaan!!! Miten mä nyt oon miss kovis enää :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 03:16:49

min: Jaahas, no onpas se outo miekkonen sitten. Tai jospa sitä vaan ujostuttaa. Sun pitää yrittää vihjailla vähän enempi ja kattoa mitä se sit keksii. :)

ruoste: Kiva että oot päässy noin hyvään vauhtiin. :) Mä oon valitettavasti sen verran tuhti tapaus, ettei ihan noista mun hörppimistä määristä juurikaan hiprakkaan tullu. Nyt oon jo sängyssä kapula kourassa ja näyttää siltä, että nukkumatti heittelee jo siihen malliin unihiekkaa, että se on minskin aika painaa pää turvatyynyille ja nukahtaa sikeästi.

Hyvää ja levotonta yötä kaikille. x)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 03:18:55

Vai on se Mission noi pinnallinen ihminen :D Mihis noi koirat laitetaan tossa?

Jukeboxi arpo seuraavan renkutuksen
http://youtu.be/AFoDJ2uoKHs

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 03:21:38

Oletko ollut kovis jossain vaiheessa? :D Mä olen koko ajan kuvitellut Missionin olevan sellainen pieni pehmo, joka yrittää kovasti sihistä, sähistä ja kiroilla etteivät vaan erehtyisi tyttömäiseksi luulemaan. Sitten ensimmäisen gerardbutlerin tai eddievedderin tullen Mission pehmenee ensin vaahtokarkiksi ja sulaa sitten vaaleanpunaiseksi, tahmaiseksi kasaksi sohvan pohjalle :P

Päivämäärä:   23.2.13 03:26:20

Oho, äkkiä se iso mies(?) (poika?) sammuu sit kuitenki :p Ensin yllytti dokaa ja sit sammuu ekana :p Öitä Minski:)

Jysse, koirat, mitkä koirat, kai ne joku hoitaa :p Huh, hyvä että tuli jotain pirteempää ku toi Eddie meinas tehä temput... meinaiski.. *kuolaa*

ruoste, shhhhhhh! Ei nyt ihan kaikkee kerrota noille :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 03:26:54

Hyvää yötä Minskinen, perässä tullaan :)

Kello on sata. Omg. Olen ihan varma, että mun piti jo tänä yönä nukkua univelkoja pois. No, onneksi on sunnuntai...

Päivämäärä:   23.2.13 03:29:13

Mä oon miettinyt että mitä tekis ton sunnuntain kanssa. Piti alkaa siirtää tota unirytmiä vähän kerrallaan normaalimpaan lopuviikkoa kohden, no, ei onnistunu... Mut jos jatkais ihan pokkana samaa linjaa eikä sit vaa sunnuntaina menis enää nukkuu ollenkaa, suoraan töihin vaa ma. Ehkä tulis ainaki maanantaina hyvin uni;)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   23.2.13 03:30:15

Onneksi mie ennen ennen söin noi snägärin ruuat ja sit vasta luin nää sinkkujen jutut... :D

Päivämäärä:   23.2.13 03:31:46

R, oisko muuten jääny syömättä? :D

eikä näitä nyt kukaan täysjärkinen lue...

Päivämäärä:   23.2.13 03:37:01

Ei syömättä vaan lukematta, näyttö ketsupissa ja sinapissa ja ties missä....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 03:39:46

Oliko muka tänään niin roisi meno? Eikä ollut... Taidan tosin lukaista jutut uudelleen huomenna.

Mission, ihan helevetin huono idea :D Ei yäk, maanantai on ihan tarpeeksi kamala sellaisenaan, saatika sitten valvotun yön jälkeen.

http://www.youtube.com/watch?v=V8PmtpNr9zg

Mä luulen, että...
http://www.youtube.com/watch?v=HSuM3haKOOE
Joo. Nati nati pullanmurut :)

Päivämäärä:   23.2.13 03:42:28

Öitä ruoste :)

Päivämäärä:   23.2.13 03:53:00

Onneks mie oisin sopivasti kännissä vastaamaan taas kaikkien miesten puolesta, onneksi ei tarvii :D

Päivämäärä:   23.2.13 03:54:19

Onneksi ja onneksi, johan siinä yksi paradoksi on...

Päivämäärä:   23.2.13 03:58:28

R, nonin vastaahan tuohon min:in kysymykseen, miksi te miehet ootte niin hankalia?

Päivämäärä:   23.2.13 04:07:16

M, miksi miehet on niin hankalia:
Ei kukaan mies ole hankala, nainen itse tekee asioista/asiasta hankalan.

Liikaa miettimistä, pähkäilyä, jutustelua.. hankalaahan siitä tulee.

Päivämäärä:   23.2.13 04:09:51

Haha :D niinhän se taitaa mennä että hankaluutta löytyy molempiin suuntiin :)

Nyt alkaa olla aika jo tämänkin ryömiä peiton alle, öitä! :)

Päivämäärä:   23.2.13 04:16:48

No niin miekin taidan ryömii jonnekkiin mistä että minuu nää... mut mie tuun sit takasin.. huomenna,tahi tänään :D

Öitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.13 06:26:58

Huomentaaaaaa!!!
Jaha, täällä on taas yö kukuttu:)! Rimaa hipoen on jututkin pysyneet aikalailla navan yläpuolella...;)! Siveyskö on vallannut sinkkulan;).....? No en ihan heti usko....
Aamukahvia kitusiin ja kohtapuoliin menoksi.
Pitäiskö munkin lähtee munkkeineni baariin???
Jos Tirlillä käy flaksi vaikka just vannoi, et jää sinkuksi lopuksi ikää, niin jos mullakin kävis?
Ai niin, ei sieltä hevosmiestä löydy, joten jääköön baarit väliin...
No, ei tässä auta muu kuin hyökätä taas nelijalkaisten miesten kimppuun tallille:)....
Siellähän se päivä hurahtaakin.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.2.13 08:30:16

Hyvää huomenta! Täällä istuskellaan turistibussissa matkalla kalakukkolandiaan :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.2.13 08:34:22

Ja kun nyt vasta tässä matkalla olen ehtinyt lueskella teidän juttuja, niin magneetit jäi kyllä valitettavasti kotiin :/ Pitää siis yrittää hyödyntää muita avuja: kynnet kiiltää, tukka on puhdas, ja vähän laitoin sitä ripsariakin ;)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   23.2.13 10:04:10

Huomenta!

Jee Niina! Siitä se lähtee. Mäkin ajattelin laittaa illaksi jotain parempaa päälle ja vähän meikkiä naamaan ja sit vaan baariin.

Ihanat noi Jyssen sanoitukset! :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 10:16:06

No huh huh mikä olo, mahdoinkohan mä jäädä jonkun jyrän alle eilen...

En lähde tänään Matkukseen.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 11:53:57

Niina, Clas Ohlsonilta saa kaikkea, varmasti myös miesmagneetteja, -verkkoja ja -haaveja. Hauskaa shoppailupäivää :)

Huomenta. Päätä särkee, nokka tuhisee, väsyttää niin kerpeleesti. En tahtoisi nousta ihan vielä. Odottelen, että kahvipannuun jonkin ihmeen kautta materialisoituu tujua mustaa mönjää ilman minun myötävaikutustani. Saattaa olla pitkä odotus edessä mutta olkoon. Päivän pläni meni mönkään kun kamu ilmoitti olevansa pipi joten mihinkään ei ole kiire. :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 11:55:15

Mulle tuli jo aamulla tekstari, että voitaisko tänään jo tavata. Olin kyllä aika varma, ettei siitä enempää kuulu. Mutta olihan se aika hauska juttu kaikkinensa. Katotaan ny sitten. Tänään vaan ei taida se tapaaminen onnistua, kun mulla oli illaksi jo sovittua menoa. :/

Päivämäärä:   23.2.13 12:02:26

Ui ui Tirli, taisit tehdä lähtemättömän vaikutuksen. Oletko ihan varma, ettet ehdi suoda pelastavalle ritarillesi edes hetken audienssia jossain välissä? Vai riittäisikö se hetki?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 12:03:34

Morjensta vaan tännekin taas. Olipas kiva herätys tossa parisen tuntia sitten, kun naapuri alkoi poraamaan iskuporallaan suoraan seinän takana. :D

Mission:"Oho, äkkiä se iso mies(?) (poika?) sammuu sit kuitenki :p Ensin yllytti dokaa ja sit sammuu ekana :p Öitä Minski:)"

Heh, no olisin mä vielä voinu valvoakin, mutta katoin et kello alkoi jo olemaan sen verran paljon, että viisaampaa mennä nukkumaan ja korjailla edes vähän unirytmiä. Jos tänään yrittäis vielä vähän aikasemmin nukkumaan, mut saas nähdä kuinka onnistuu. :p

Ja aika nopeastihan tekin sammuitte ton jälkeen, että ei sielläkään bilekunto paljoa pidemmälle kantanut. ;D

min: Heh, semmosta se on kun menee bilettämään. Niin ja koita nyt vaan malttaa sen flunssan kanssa. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 12:07:11

Haha ja ruoste on heti ihan täpinöissään. Oot sä hauska kun innostut. Melkein voin sieluni silmin nähdä kuinka sä sinkoilet siellä vaikket oo kahvia vielä saanukaan. :D

Päivämäärä:   23.2.13 12:13:41

Niinhän se menee, että porukka sinnittelee hereillä kunnes joku lausuu taikasanan "nukkumaan", sen jälkeen pailaajia alkaa pudota. Kun toi yks luovutti, niin mäkin... Olisitpa Minski sanonut sen vähän aikaisemmin, mä olin sika väsynyt jo tullessani ja nyt ei ole kyllä unista huolimatta yhtään pirteämpi olo. Ei lauantaiaamuna saa kolistella, törkeä naapuri sulla. Mur. Piditkö muuten itse meteliä yöllä? :P

Päivämäärä:   23.2.13 12:16:44

no pitäähän sitä olla täpinöissään kun jollain on vihdoin säpinää :D Ei sitä kyllä tällä hetkellä ulospäin huomaa, silmät puoliummessa ja naama tyynyyn upotettuna. On the inside I'm happy happy joy joy :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 12:18:15

Ruoste: no yritän vähän säätää aikatauluja, mutta kattoo ny. Eikä kai tämä ole ainoa hetki sitä tavata? Toivottavasti ainakaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 12:22:44

Pitäisköhän mun kans koittaa tota kahvia... ei kyl...

Tänään ois kalpan peli, sitä vois kyl men kattomaan tonne lähipubiin. Ja siellä ei tarvii edes yrittää ketään iskeä vaan keskittyy siihen et potkii niit keski-ikäsiä äijiä kauemmaks... taidan kyllä harkita viel kymmenen kertaa, nyt ei oikein ol sellanen fiilis et jaksaisin kattoo noit...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 12:24:40

Ilmeisesti sillä on sellainen vaikutus, kun tää ketju tuntuu yleensä aika tehokkaasti sammuvan sen jälkeen. Ja siis tarkotus oli kyllä mennä tossa yhen kahen maissa jo, mutta se nyt taas vähän venähti. :D

Mullakin on kyllä jotenkin silmät ummessa ja vähän semmonen sumee näkökenttä vielä. Pitää kait ottaa kanssa lisää kahvia ja käyttää pollaa jossain kylmän hanan alla. Niin ja on toi silti hauska mielikuva susta, kun sulla on jotenkin tollasia värikkäitä noi kuvaukset, et niistä tulee väkisinkin hauskoja mielikuvia mitkä alkaa naurattamaan. :D

Mut tosiaan aika reiska naapuri mulla, kun tollee alkaa viikonloppuna porailemaan. Varmaan joku sellanen olis kiittäny joka olis ollu pilkkuun asti baarissa ja heränny krapulapäissään iskuporan ihanaan ääneen. Vai mitä sanot min? :D Tuolla se muuten vieläkin porailee, ihme tyyppi.

Niin ja en oo pitänyt mitään meteliä yöllä eli ts. ei ollut ketään naista täällä. ;D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.2.13 12:28:08

Terppa taas pitkästä aikaa. Oispa illalla jaksanu koneelle tulla istuksimaan, täällähän olis ollu juttuseuraa. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.2.13 12:28:59

On se hyvä, kun joku on täpinöissään. Mä nimittäin olen varsin rauhallinen. Ei sillä, kyllä mäkin sen miehen huomasin heti, kun se tuli. Ja aika hyvin se ihmisshakki siellä baarissa toimi. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.2.13 12:36:19

Minski, älä ees viitti... mul on kans joku naapuri joka porailee turhan innokkaasti ain sillon tällön, viimeks eilen ja just sillon mietein et tota ei ois kiva kuunnella baari-illan jälkeen.

Tirli, toi kuulostaa melkos hyvältä :) ja ihmisshakki on hauskaa :p (...jos sen osaa...)

Mä juttelin yhen kreikkalaisen kans eilen pitkän tovin ku oottelin yht kaveria, ihan mukava tyyppi vaik mua jänskätti puhua englantia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 12:56:37

H: Morjensta vaan, vaikka täytyy kyllä myöntää, että muistini prakaa sen verran etten nyt muista sua. *nolo* Koskas viimeks sä oot täällä suunnilleen käyny ja olitkos säkin viihteellä viimeyönä?

min: Ai sullakin on samanlainen naapuri. Toi on joku ihme nikkari, kun se noin usein porailee ja toinen mitä se harrastaa on sunnuntaisin jumalanpalvelukset klo10 ja hanat kaakossa. Että ei välttämättä saa silloinkaan minnekään puolille päivin nukkua, kun jeesus koskettaa väkisinkin myös mun elämääni. :D Pitäisköhän kaivaa dB-mittari esiin ja kattoa millanen meteli tosta lähtee.

Niin ja toi on ihan tyypillistä enkun kanssa ja muutenkin vieraissa kielissä. Ei siinä oikein muu auta kuin uskaltaa vaan jutella ja pikku hiljaa se siitä lähtee sujumaan. Harmi kyllä, että tota pitäis harrastaa jotenkin säännöllisesti tai muuten häviää se tuntuma taas ja joutuu enemmän sönkkäämään sitä öötä sinne väliin.

Päivämäärä:   23.2.13 12:59:39

Ei varmaan moni muistakaan, pyörähdin tässä mutkat vuoden lopussa kun sain joululahjaksi ukolta 10 vuoden suhteen jälkeen totaalipommin eroilmoituksen muodossa. Väliaika on mennyt sitten asioiden järjestelyssä ja nyt alkaa valoa tunnelin päässä ehkä näkymään, kun on itsellä ja elukoilla uudet osoitteet. En ollu viihteellä viimeyönä sen kummemmin, kunhan kotosalla muutaman siiderin lipitin kirjaa lukiessa. Säälittävä tapa viettää perjantai-iltaa siis. :D

Päivämäärä:   23.2.13 13:00:28

Sitä piti kans kysymäni että minkä ikäistä porukkaa täällä näpyttelee ja mistä suunnasta suomenniemeä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 13:03:52

Heippa, H, mitenkäs se elämä on asettunut uomiinsa? Sinkkula päivystää nykyään 24/7, tai ainakin melkein :)

Yääh, nouseminen ei ainakaan parantanut hedaria muttta ei se kahvi näköjään itsestään tipu. Onneksi sohva on lähellä. Soffalla röhnöttäminen on lepäämistä, ei nukkumista, eikö niin?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.