Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 192

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   22.2.13 19:12:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=827251&t=827251

Lisää?

Re: Sinkkujen topic 192

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.13 19:16:47

Aaaargggghhhh!!!
Lisää nallekarkkeja kehiin...;)!
Puumat tykkää tunnetusti myös makeesta....;).
Eikö, kyssäri?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   22.2.13 19:16:57

En mäkään syty kivusta sitte pätkääkään. Mutta miehiä ei kyl yleensä viel satu siin kohtaa jos vähä selkää pitkin joutuu vahingossa vetämään sormia... sillee nätisti vaan :p

Päivämäärä:   22.2.13 19:18:47

Piste, saattas joo maistuu nallekarkit pitkästä aikaa.. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 19:18:53

Sopiiko linkittää ihanan surullinen kappale? No linkitän joka tapauksessa :) http://www.youtube.com/watch?v=jnWtE5OuvdI&feature=youtube_gdata_player

Päivämäärä:   22.2.13 19:20:43

Puumat ei oo ainoita vaativia ;) Siks eilen parjasin niitä niin kutsuttuja opetusvideoita kun en niistä ainakaan ite saa mitään irti, ja semmosesta toiminnasta muutenkaan mikä keskittyy vaan tohon itse aktiin. Pöh. Väittävät olevan semmosia miehiäkin jotka oikeesti on itsekin paljon sielukkaampia tossa hommassa... Tai on kai niitä, on niitä jokus iteki päässy kokeilemaan, thank god, ettei tarvi ihan nunnaluostariin lähteä ;P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 19:22:09

piste: Eihän siinä pökköä pesään vaiheessa mitään enää leikitäkään, vaan se on kyllä jo ihan sitä itseään siinä kohtaa. Ja kyllä ne puumatkin leikkii, kunhan saalis on todettu sen arvoiseksi. ;)

min: Haha, jaa sielläkin alkoi himottamaan jostain syystä nallekarkit... Kohta ollaan lähikaupoissa ihmeissään, että mikäs ryntäys tää oikein on. :D

Kyssäri: Ei sentään ja kyllähän sitä voi päivässä saada montakin kertaa... tarpeekseen. Toiset ne jaksaa vaan. ;>

Mission: Joo no semmonen ei haittaa ollenkaan ja toimii kyllä erittäin hyvin. Etenkin tietystä paikkaa tarratessa. ;D

Päivämäärä:   22.2.13 19:34:36

Kolosseumiin heitetyllä nuorella gladiaattorilla on puuman edessä hetken huuma, mutta vanhemmalla ja kokeneemalla gladiaattorilla kehräävä kissa;)...
siinä on vinha ero!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 19:34:56

Mission: Onhan niitäkin. Toiset jopa siinä määrin, ettei ne meinaa malttaa lopettaa sitä kaikkea muuta mikä yleensä edeltää "itse aktia". ;)

Päivämäärä:   22.2.13 19:38:13

Tää meni jo tähän aikaan tälle linjalle mutta menköön :p

Sitten jos siitä aktista saa vielä vähemmän jonkun suoritettavan aktin niin alkaa jo olla jäljillä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 19:43:36

piste: Sekin voi olla, mutta joskus se nuorempikin gladiaattori saattaa olla ollut hereillä ja oppinut jo nuoremmasta iästään huolimatta yhtä sun toista millä puumakin saadaan kehräämään. =)

Mission: Jaa mille linjalle. Eikös tässä edelleen puhuta siitä hyötyliikunnasta, jonka kaikki on vaan todenneet virkistävän kehoa ja mieltä. :D Mut ihan hyvä pointti tossa sulla. :p

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   22.2.13 19:46:00

Eikö teistä tunnu, että pitää jo hakea veitsen kanssa istumapaikkaa kun ilma tuntuu olevan täällä niin kiimasta sakeana? :)

Päivämäärä:   22.2.13 19:48:39

No Minski, Missillähän on ollu tapana huolehtii linjoistaa vasta iltamyöhällä, kun lenkille ja salille menee silloin. Sitä se varmaa :)

Päivämäärä:   22.2.13 19:52:30

Nii aivan, iltalenkki, sali, sitten vasta hyötyliikunta :p

Mut tänään meinasin pitää salivapaan. Ja en tiiä, jos täs lähtis kaupas käymään ni tarttiskohan vielä lomaperjantain kunniaks ostaa pari jotain semmosta makeahkoa nestepitoista jutskaa illaks...

Siinä kohtaa tarvii sitten jo kirveen jos mielii istumapaikalle :p

Päivämäärä:   22.2.13 19:53:27

Jaa se on beetta nii iso, ettei meinaa mahtuu mihkää väliin ;P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 19:55:59

Mitähän se betamax oikein nuuhkuttelee, kun tollasia puhuu. :P Sitä paitsi eikös tollasessa tilanteessa oo parasta pistää veitsi pois ja istua ihan rohkeesti syliin vaan. Tyyli vapaa ja asu vapaaehtoinen. :D

Kyssäri: Jaa niin että sellasia linjoja ja kurvien kurituksia. Entäs sitten nää kaikki muut nallekarkkien kanssa herkuttelijat. Mikähän niillä tänään on. :P

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   22.2.13 19:56:40

..?

Siellä on kai ulkona vielä metrinen hanki. Käväses hetki istumassa siellä :)

Päivämäärä:   22.2.13 20:02:32

Se on Minski sellainen perjantai,
perjantain rentous,
perjantairentoutus,
tai oisko perjantairepsahdus? Noo karkkipäivä! ;p

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   22.2.13 20:02:45

Minski, ei täällä mitään nuuhkutella. Nyt ei parane istua mättäälle, vaan lähteä hätäillen pitkäripaseen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:03:25

Mission: Joo osta vaan vaikka useampikin jutun luistattaja perjantain kunniaksi. Sä oot aina niin hyvin vauhdissa niiden kanssa. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   22.2.13 20:04:15

Nyt kun katselin kelloa niin eipä lähdetäkään. No, joku toinen kerta sitten. :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   22.2.13 20:06:57

Oho, voice of finlandissa näkyy olevan yksi tyyppi, joka oli lukiossa samaan aikaan, se kai laulaa seuraavaks :o Toivottavasti pääsee jatkoon.

Päivämäärä:   22.2.13 20:07:12

Joo on se salivapaa pakollinen tänään, kaks päivää niin lujasti kuritettu että kurvit alkaa todella taipumaan tässä kevään aikana tahtooni... Perse on ihan tulessa eilisestä, ja vatsat! Ei uskalla aivastaa, kokeilin aikasemmin, sattuu! Lankku on kova sana...

Mut lenkille mentävä uudemman kerran jossain kohtaa, tuli kyl hikoiltua jo päivällä et ai kai sitä tarttis niin hulluna enä, jos lojuis vaan...

Mut kaupas on käytävä, yäk :/

Päivämäärä:   22.2.13 20:08:06

Beettalla on outoja tarpeita.... Jos se ite lähtee jäähylle huurteisen ääreen, nii miks munki pitäs täälä jäähylle mennä??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:09:23

kyssäri: No pitäähän sitä tytöillä ainakin kerran viikossa olla yks kunnon herkkupäivä, jolloin voi irrotella vähän enemmän. :p

betamax: Joo ei sitä märälle mättäälle parane istua. Kastuu vaan ihan suotta housut. :D

Päivämäärä:   22.2.13 20:09:58

Höh, ei saa yllyttää! Viivyttelen niin kauan ettei alkoa enää saa :p

Ei tee yhtään hyvää kurveille semmonen :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:15:36

Niina: Mä oon välillä ihmetelly et miten siihen löytyy niin paljon suurelle yleisölle tuntemattomia ihmisiä jotka on kuitenkin niin hyviä laulamaan.

Mission: No vielä kerkii ja onhan noissa puolensa kummassakin. :p Ei kai sitä sentään jatkuvasti oo hyvä sen perseenkään olla tulessa. :D

Päivämäärä:   22.2.13 20:16:35

Minski, ei se kaikkien mielestä ole sopivaa, näköjää...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 20:18:51

Hmm pitäisköhän avata punaviinipullo... sen kanssa täytyis kyl ol jotain naposteltavaa... tai seuraa

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:22:03

kyssäri: No mulle se on enemmän kuin ok ja oikeastaan ruosteen sanoin herkkupäivähän voi olla vaikka joka päivä. :p

min: Vielä säkin kerkeet kauppaan hakemaan jotain suuhun pantavaa. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 20:24:11

En ol kyl ihan varma kerkeenkö kauppaan, täytyis vaatteetki laittaa pääl ( :D )

Päivämäärä:   22.2.13 20:27:22

Pääsi jatkoon :) Mun mielestä sen pikkusisko osallistu jotain vuonna Idolsiin ja muistaakseni pääsi jatkoonkin, mutta ei kuitenkaan kauheen pitkälle. Noitten koko perhe tais olla taiteellisesti lahjakas. Ja taas meinaan alkaa vertaamaan itseäni muihin ja tuntemaan alemmuuskompleksia. Hus pois semmoset ajatukset, tänään ei sorruta semmoseen! Mie osaan takuulla siivota hevonpaskaa tallista paremmin kuin ykskään noista =D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   22.2.13 20:30:59

Täällähän näyttää viime yönä olleen hyviä juttuja.

Jos hyötyliikuntamahdollisuutta ei ole ole, vieläkin puolustaisin sen verran zumbaa ja muita ryhmäjumppia (ei ryhmähyötyliikuntaa), että muutama tunti kannattaa vain mennä mukaan ja olla stressaamatta liikkeitä, kyllä ne askeleet jotenkin alkavat mennä autopilotilla, kun jaksaa käydä samoilla tunneilla.

Ostin kirpparilta 2 takkia (joo eihän niitä ole ennestään), nyt olen molempien suhteen vähän epäileväisellä kannalla. Muttei sitä voi mennä kadulle seisomaan ja kyselemään ohikulkijoilta, että 'onko tämä kiva takki?'. Peilin suhteen taas on jokin sokeus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:31:26

min: Heh, et kai sä alasti tänne kirjoittele. Tuhma tyttö. ;D

Niina: Toi on oikee asenne, niin sitä pitää. \o/

Päivämäärä:   22.2.13 20:35:54

Minski, totta puhuakseni ois kyl ihan nice to have feature jos parisuhteessa ois flirttiä ja silmäpeliä ihan arjen keskellä, aamukahvillakin ja milloin vaan muutenkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:45:27

kurnau: Ai joku ihan oikeasti jaksaa lukeakin niitä höpinöitä. :P Mä oon jo aatellu, et ne skipataan ihan suoraan.

kyssäri: Oon samaa mieltä ja mä rakastan flirttailua ja sellasta pilke silmäkulmassa jutustelua. Sellainen piristää mukavasti arkea ja pitää mielen virkeänä. Ja suhteessa se ei tietenkään jää aina ihan vaan flirttailuksi. :)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   22.2.13 20:48:22

Voi hyötyliikunta sentäs! Montakohan kuukautta edellisestä lienee. Ei jaksa laskea :( mutta nyt kollegan kanssa illalliselle ja testaamaan vaaleiden hiusten tehoa paikallisiin uroisiin :D niitten kaa ei kyllä hyötyliikunta kiinnosta, mitä lie mamma mioja... Öitä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 20:49:34

Ja minähän nakuilen just niin paljon ku haluan :D ei vais, tällä hetkellä on kyllä vaatetta päällä mut ei siinä määrin et poistuisin täältä kämpästäni mihinkään. Se vois ol et ois savon sanomissa jänniä uutisia...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.2.13 20:53:54

oi voi. taas saa itkee...mä myötäelän niin tota voice of Finlandia, että pe-iltaisin täällä tirauttelen kyyneleitä...:) nautin tosta ohjelmasta niin kovin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 20:56:42

Z: Öitä ja oohan varovainen ettet sorru vielä johonkin etelän hetelmään. :D

min: Ai sä oot vielä kapinallinenkin. Selkeesti laitettava ruotuun. ;p Mut se voi olla ihan fiksu veto, ettet poistu tollasena kämpästä. Tulee vielä sinivuokot korjaamaan talteen, vaikka saishan siinä vähän miehistä kontaktia. =)

Päivämäärä:   22.2.13 21:05:03

Noniin, pehmeän pippurista broiler-herkkusieni-paprikakastiketta puikulaperunoilla on nyt syöty, vinkkulasillisen kera, tai parin.... Ja veetu yksin!!!!!
Pikaruokaa, joo, mut hyvää ja seura ei olis haitannut!!!
Hitto, mun mieli halajaa miestä ja jos ei täältä löydy, käännän katseen maailmalle...:)!!!

Päivämäärä:   22.2.13 21:10:19

Piste, et oo ainoo noissa haluissa ;)

Ja näin se tuli sitten pitkästä aikaa meikäläisen herkkupäivä kylään :) Ja siis mun herkut on melko puhtaasti alkoa :D Ja yks tonnikalapatonki, puolikas siis, yleensä en tonnikalajuttuja osta vaan teen mieluummin ite, Toivottavasti toi on sit hyvää ku kerran sorruin... Muuta herkuks laskettavaa on yks mehupurkki... Sekin siks et jos laskin alakanttiin ton viinanhimon niin kaapis on viel vodkaa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 21:17:56

Missähän muuten kaikki miehet on. Kessu, uni, @, jysse jne. Eihän täällä oo kuin mun lisäksi betamax vierailevana tähtenä.

Missionilla on ainakin perjantaieväät kohdallaan. Eiköhän noilla saa kotibileet pystyyn. :P

Päivämäärä:   22.2.13 21:23:10

Miehet on tietysti radalla ;) Jysse ei muuten ookaan pariin päivään vieraillu... ja naisista missäs ruoste?

Harmi kun isos kaupas noi mun herkkueväät ei oo kylmässä, nyt täytyy vähä odotella kun laitoin pakkaseen... on mulla jäitäkin mut jos hetken venttailis ni kylmenis lisää, nam:)

Kaapissahan on kourallinen bis-bisejä ja popparipussi hätävarana, koskematta jo aika kauan. Eipä tee mieli mitään herkkuja, siistii!

Mut tähän kurittamiseen jää koukkuun, ihanaa kun on perse niin kipee että sattuu istahtaa sohvalle :p Nii et jos huomen sit kumminki kävis salilla vaik tänää ottaaki...

Päivämäärä:   22.2.13 21:29:41

Jassoo, karvaset tytöt vilkuilee hihnoja, ovat niin fakkiintuneet mun saliaikoihin täs lomalla vissiin että lenkkiaika on kuulemma myöhässä. No jos menis nyt ni ois ainaki kylmää siideriä sen jälkeen ja seki homma hoidettu, tarvi ku kännipäissään yöpissattaa ne sit enää :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 21:30:13

Mä päädyin meikkaamaan. Oonkohan mä lähös jonnekki..? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 21:48:41

Mä otin kanssa iltapalaa tähän väliin. Ettei vaan olis minillä bilejalka lähdössä vipattamaan, kun tollee meikkailet. :p

Päivämäärä:   22.2.13 21:49:35

Minski, Uki!!
Ei mikään "uni", tai no joo, voi olla sitäkin;)!
Tänään mies kuitenkin on ratsastustunnilla, sen on selvä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 21:53:22

Haha, no sori. Ukia tietenkin tarkotin. Kirjottelin tossa puhelimella noita viestejä kun kattelin samalla leffaa ja sillä tulee vähän helpommin typoja vaikka yrittääkin olla tarkkana.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 22:01:15

Kai mä sit lähen tonne yöelämään seikkailemaan ku sain meikattua, laitettuu hiukset ja jopa vaatteet päälle :)

Mä oon kans ihmetelly missä osa porukasta on...

Päivämäärä:   22.2.13 22:01:48

http://www.youtube.com/watch?v=baFlfAH2K

Tässähän vilisee aivan huippuhyvännäköisiä hevosmiehiä, tapoineen kaikkineen;)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.2.13 22:08:15

Mission: ootko kokeillut lankkua niin, että vuorotellen vie jalan sivulle?
http://elixir.tv/2013/02/03/hiihtajan-kuntopiiri-hiihtopilates-selka-ja-vatsaliike/ Ja tuosta samasta asennosta vuorotellen vie käden suoraksi sivulle. Tehokas on.

Taidan lähteä kuuntelemaan kaverin bändin keikkaa. Harmi, kun Z oot siellä Italiassa, olisit saanut tulla messiin.

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   22.2.13 22:10:40

"Lähettäjä: ..?
Päivämäärä: 22.2.13 16:34:18

Iltapäivää tänne, myös Alinalle! Mä kyllä oisin olettanu sun bonganneen täältä mut jo aikoja sitte :| ...noo parempi myöhään, ku.... :)"

Hei vaan! En lue tätä mitenkään aktiivisesti, joten siksi varmaan mennyt ohi :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   22.2.13 22:33:22

Onks kansalla hyvä fiilis?

Päivämäärä:   22.2.13 22:33:46

Tirli, höh, olis ollut kiva lähteä... Nyt jo hotellilla, aamulla jatkuu taas kasilta luennot. Maha täynnä pizzaa ja pari lasia valkkaria, kohta tutimaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.2.13 22:36:52

Z: huhtikuussa tällä tietoa seuraava mahdollisuus kuulla niitä. Taisit jo arvata, ketä meinasin.
Nyt meen. Heippa teille ja hauskaa iltaa tänne.

Päivämäärä:   22.2.13 22:39:58

Tirli, arvaan! Kerro terkkuja!

Päivämäärä:   22.2.13 22:44:35

Ja tänne unta kuulaan:)!
Aamulla aikainen nousu hevostelemaan, kuinkas muuten.....
Öitä sinkuille:)!!!!
Haukotus!!!!

Päivämäärä:   22.2.13 22:48:31

Ohhoh... huomennakaan ei tarvi tehä yhtään mitään.

Tai toisaalta mitähän ihmettä huomenna sit tekis?

Päivämäärä:   22.2.13 22:51:26

Tirli, kiitos vinkistä! Pitääpä kokeilla tommosia myös :) Hyvää keikkaa!

Öitä pisteelle :)

min, pois sieltä bilettämästä! Tuttavapiirissä yhdellä kuoli hetki sitten joku tuttu influessan jälkitautina saatuun sydänlihastulehdukseen muistaakseni, et kannattaa tollein kipeenä hillua...

Ja meillä runkkari-insinöörit vauhdissa. Suolaa kävelyteille. Just siellä puurossahan on vtun kiva tarpoa ja koirien tassuthan ei yhtään mee verille, missäs ne ulkoiluttas sitte. Hehheh.

No, unohdetaas se nyt ja keskitytään oleelliseen, vielä on loma joten kippis! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:02:05

Kippistä vaan, mäkin sekottelin vähän miestä väkevämpää lasiin. :D

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. o/ :)

Päivämäärä:   22.2.13 23:02:12

M, suolaa kevyenliikenteenväylille varmaan samasta syystä kuin muuallekkin... Saa ainakin sen 10cm polanteen pois.

Päivämäärä:   22.2.13 23:03:33

Minunki pitää jo luovuttaa tältä illalta. Aamulla herätys klo 5.30. Niinpä. Hullua. Mutta Ikea saa minut tekemään hulluja asioita =D Öitä kaikille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:04:37

Öitä Niina ja ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi se magneetti taskuus. :D

Päivämäärä:   22.2.13 23:12:48

Eeei, Minski! Kaks ihan tuiterissa yökukkujaa ni voi vddu... Pitäsköhän asentaa joku skype tai joku ettei tarttis ihan julkisesti itteään taaaas häpäistä :p

R, ei hitto suolaa, ei suolaa yhtään mihinkään jos ei aurata! Täällä ei aurata. Siinä puolimetrisessä suolamössössä on jo ihan mielenkiintosta ajaa autoa, mutta kävely rupee olee jo hlvettiä . Ja kun se suola nyt ei ihan ihmisen painosta edes kunnolla toimi. Joko suolataan ja auroataan mut jos ei aurata ni ei nyt sit suolatakaan! Ja hei, ihan oikeesti kun kävelytiet on aivan upeessa kunnossa ihan vaan sillä lumella, miks pitää pilata? Kengät menee pilalle, suolapuuro on liukasta ja raskasta, koirien tassut tuusanpskana.

Haluuuuuun maalle!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:20:10

Hahaha, ai meinaat että tossa on ainekset katastrofiin. :D Meinasitkos heittää skypessä jonkun privaattishow vai sitten ja häpäistä ittes ainoastaan yhden ihmisen silmissä. =) Ei kait täälläkään oo mitään häpäisty, kun ihan kiltisti vaan ollaan juteltu kaikenlaista. :D

Päivämäärä:   22.2.13 23:24:24

Joo no voishan siihen vaik kutsua sinkkuloista ketkä haluaa mut pitääkö ne tänne taas ikuistaa kaiken kansan näkyville :p Ja vielähän sitä kiltisti ollaan, vast puol pulloo juotu ja kaks ja puol jälellä, ja sit vodkaa. Oujee :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:28:28

Heh, no mut hei sähän oot vielä kuitenkin anonyymi täällä. Mulla on ollu useampikin kuva näkyvillä, että mietipä sitä. :D Mullakin alkaa muuten jo olemaan aika hyvä nousuhumala päällä, kun tässä hörpin ja iltahan on tosiaan vielä nuori. =)

Eikä näitä kukaan muu kuitenkaan jaksa lukea. Eikö niin, kommentoikaas jotain jos joku muka näitä jaksaa lukee. :P

Päivämäärä:   22.2.13 23:34:10

No ei tässä paljoo tarvii niin mut vois jo tunnistaa, mutta en mä toisaalta välitä siitäkään. Ei mua ihan hirveesti ees kiinnosta mitä mieltä joku random tyyppi on musta mieltä :D

Mut onhan noita taustapiruja aina välillä ilmaantunut, varmaan on niitäkin jotka ei ilmottele itestään.

Joo kyllähän tää taas aika hyvin nousee huppuun, vissiin nykyään syön niin vähän tai jotain :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:40:46

Jäätiinkö me muka jo kahdestaan tänne. Vaikka on perjantai ja kaikkea. :O Kai täällä joku taustalla norkoilee, mutta ei ne ainakaan koskaan pidä ääntä itsestään.

Mä olin viksu ja söin ensin ja join vasta sitten. :p

Päivämäärä:   22.2.13 23:45:40

Mä söin samalla ku alotin, sen puolikkaan tonnikalapatongin joka oli ihan hyvää:) Tyttö siinä tiskillä valisti että tähän aikaan on koko patonki saman hintanen ku puolikas et laitetaan varmaan kokonainen. Sanoin että laitetaan silti vaan se puolikas. Tuijotti mua hetken sen näkösenä et "ootko tyhmä" :D Ei vissiin millään pystynyt käsittämään etten ihan sitte halua sitä kokonaista syödä vaan huvikseen :p

Kai me ollaan, mis ruoste? Ehkä viel tulee yökukkujia lisää, ei ne voi kaikki olla bilettämässä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 23:55:33

Hahaha, no olisin kyllä mäkin jääny monttu auki tuijottamaan vähäksi aikaa. :D Miks et sä sitä kokonaista ottanu ja syöny sit vaikka huomenna jonain välipalana sitä?

Mis ruostetta ei oo taitu vielä valita, höhö. :D Mut enpäs tiedä. Vähän hiljaseltahan tää nyt näyttää, kun jo tähän aikaan on tämmöstä. Kyllä täällä yleensä on porukkaa tonne yhteen asti nyt ainakin ja nyt kun on vielä perjantai. Tai ehkä ne on sitten jossain baarissa kaikki. =)

Päivämäärä:   23.2.13 00:01:47

Höh, sinäkin brutukseni, luulin että sä ainakin ymmärrät ruuan päälle :p Ei se jääkaappisäilytetty valmispatonki oo enää kovin hyvää seuraavana päivänä, menee ihan muhjuksi. Siks toisekseen, tarkotus ei oo mässäillä ylettömästi, päiviä putkeen tai hulluna kerralla, sehän mut on tähän laihikseen saanutkin kun en oo ollu hereillä. Jos jostain syystä huomen tekee mieli mässätä niin sit uudestaan, mut ei niitä nyt jätetä tonne vaan siks että huomen on sit kans ihan pakko tunkea kupuunsa jotain majoneesimössöä vaan siks ettei heittäis turhaan roskiin. Heitelköön siellä kaupassa ne sitte roskiin ihan keskenään ;)

Päivämäärä:   23.2.13 00:05:46

Kävi muuten puoletyöt, ei postaa just siinä kohin mitään. Veikkaan et se johtuu jotenki tosta et hötönetin kello on väärässä, ainaki samaan aikaan tullu toi ongelma et välil ei postaannu, ku toi kello jäi jälkeen. Tai jotain muuta yhtä viisasta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:07:26

Heh, no eihän sitä tietenkään sellaisenaan laiteta sinne jääkaappiin. Ja eihän niihin nyt mitään majoneesimössöjä kuulu tolkuttomasti pistää. Mä sanon aina niille, että ihan vähän vaan majoa ja ne meinaa silti pistää sitä ihan liikaa. Mut ilman majoneesia tai pienellä määrällä sitä noi on ihan jees mättöä, joskin hieman turhan hintavaa sellaista ainakin mun ruokahalullani. :D

Etkä sä nyt mitenkään pahassa kuosissa voi olla, jos alle kymmentä kiloa meinaat vaan sulatella. Kyllä se lähtee melko nopeaan, mut tietysti jos on taipumuksia repsahtaa kunnolla, niin ehkä sitten kannattaa pyrkiä välttelemään noita pienempiäkin houkutuksia.

ps. Niin ja totta kai mä kurvien kaverina yritän pitää sut hyvässä lihassa ettet liikaa pääse laihtumaan. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 00:12:29

Miss ruoste in da singles house! Hei pullanmurut :) Mitäpä täällä on puuhattu? Uskallanko edes lukea?

Meitsi pyöri vielä maneesissa viimeisen kaakkilon kanssa siinä vaiheessa kun normilapset olivat jo juoneet itsensä iloisiksi kuka missäkin juottolassa. Just tulin tallilta ja nyt aion syödä, syödä ja syödä ja sitten juoda, juoda ja juoda ja puhua hassuja kanssanne ja ehkä lirkutellakin vähän. Sitten aion nukkua, nukkua, nukkua ainakin aamuun asti... Mitä kuuluu? :)

Päivämäärä:   23.2.13 00:15:03

Haha :D Mä rakastan ruokaa liikaa et musta tulis liian laiha ikinä:) Sopivaks voin vielä päätyäkin... Toi maha on se ongelma, ei mua muuten haittaa vaik on vähä pehmusteita, ei ne vaan kyllä kaikki pysy jos mahan laittaa kuriin mutta jää niitä silti vielä.

En mä nyt yleensä pahasti repsahda, mä repsahdan yleensä illaks kerrallaan tai sit näin niinku nyt että on tullu syötyä vaan ihan mitä huvittaa, ei välttämättä mässättyä mut pikkuhiljaa hilattu kiloja kun ei oo liikkunut samoin ku ennen. Ja nyt vaa haluun kesäks kuntoon joten se tarkottaa sitä ettei mitään ylimääräsiä lipsumisia, vaan ne mitkä sallin itelleni, esim kerran viikos kuten tänään tai pari kertaa ihan vähän tai miten sit päätänkin, ei muuta. Kuria olla pitää! :D

Hmm, siitä se varmaan johtuukin ettei kukaan oo pitämässä mitään jöötä...

Päivämäärä:   23.2.13 00:15:59

ruoste! Yes :) Mitäs täällä, nousuhumalaa podetaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:20:44

ruoste: Nonni, tulihan se meidän luottovahvistuskin sieltä mukaan karkeloihin. Heipähei vaan. \o/ Eipä täällä mitään ihmeitä olla puuhasteltu, mitä nyt noi taas vähän kiusas mua tossa ja uhkaili purevansa ja kynsivänsä. :D

Sä taidat vielä tuoksua vähän tallille, kun et tossa mitään flowerly fresh suihkusta puhunu. =)

Hmmm, lirkutteleva ruoste ja nousuhumalainen missioni. Mitähän tästäkin taas tulee. xD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:22:06

Mission: No okei, jos nyt muutaman kilon sitten laihdutat, mut ei kyll yhtään enempää ettei tuu liian isoa hävikkiä. Vai pitääks mun alkaa tosissaan pitämään jöötä sulle. :P

Päivämäärä:   23.2.13 00:25:19

No jos kaheksan? Mä otan ne kaikki tosta mahasta :p

Joo tuu vaan pitää jöötä, mutku sä et oikeen siihen etänä vaan kykene :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:26:48

You yhesti viis kahesti...

Heräsin just "päikkäreilt", virhe ois pitäny vaan nukkua aamuun asti, nyt ei sit tarvii haaveilla nukkumaan menosta hetkeen :D

Laitetaas tähän väliin vähä musaa, näin niin ku perjantain kunniaks
http://youtu.be/h98rqJv4qzo

ruosteelta tais unohtuu tosta lista syödään ja juodaan se oleellinen, nimittäin na-na-naatitaan :P

Päivämäärä:   23.2.13 00:29:36

Heei, Jyssekin, jee :)

Ja sit alko poppi, ounou... Täst ei hyvä seuraa;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:32:51

We're gonna have a party tonight :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:36:53

Ja myöhemmin soon sitten pelkää boom boomia...

Häpeillen myönnän että tätä tuli joskus teininä popitettuu corollassa. Ja kyllä mulla on ollut teini/amis corolla subbareineen kaikkineen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:38:37

Jaa että kahdeksan kiloa. No okei jos masusta sen verran otat ni sit saat ottaa tai teet sen siirtokikan yläkertaan. Niin ja voin mä täältäkin torua sua kovasti ja kertoa kuinka tuhma sä oot ollu. :D

Morjensta Jysse. o/ Mäkin voisin tarjota jotain biisiä tähän väliin. Ainakin sanat vois olla melko osuvia.

http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA

Päivämäärä:   23.2.13 00:39:56

Omg, Jysse oliks amisviiksetki? ;)

Vanhoista puheenollen, vanhaa, korniakin, mut minkäs teet, on vaa hyvä

http://www.youtube.com/watch?v=glhZI86Ed2s

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:41:28

Hei mähän löysin Jysse heti videon sun autostas. :D

http://www.youtube.com/watch?v=FC6FrV06D7E

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:42:00

Täs ois hyvä idis minskin tulevalle kuutamo keikalle.

Päivämäärä:   23.2.13 00:42:53

Minski, ei sinne yläkertaan ku menee mauttomaks jo sit...

Toi biisi tuo mieleen työkaverit, ne tykkää :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 00:43:15

Sori, pitääkö käydä suihkussa ennen kuin halataan? Tykkäätte kuitenkin ;)

Jysse! Tyyppi moro, eiku siis lirkuti lirkuti :) Vai että oleellinen. Toi on just niin tyyppillistä, isot pojat ajattelee vain na-na-na-naatiskelua! Mä na-na-naureskelen täällä kyllä ahkerasti noiden muiden pakollisten paheiden lisäksi. Itte pittää taas itteensä naurattaa, mutta onneksi oma vitsi on paras vitsi :P

Kuinkahan käy jos yritän ottaa Missionin kiinni? Tuopillinen punkkua aiheuttaisi kyllä takuuhyvän nousun, mutta pudotuskin saattaa olla tässä tilassa melkoinen. Ottakaa koppi jos kolahtaa :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:44:48

Minski, legendaarinen Amis 500 setti :D Todellinen amis mitää valmista sarjaa osta, vaan dusaa itte ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:45:38

Oho toi olikin vähän vajaa klippi. Tässä on toi klassikko kokonaisuudessaan. :p

http://www.youtube.com/watch?v=jbd0G3o9-to

Laitetaan vinkit talteen. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:49:45

Mission: Ai niinkö, mitenkäs se nyt muka niin mauttomaks menee. Kunnon turvatyynyt omasta takaa. :D

ruoste: Nuuh nuuh, nooh jos nyt kumminkin käyt semmosella pikasuihkulla tässä. *viheltelee vihjailevasti* xD Sitten voi vaikka na-na-naureskellakin tässä. =)

Jysse: Joo toi on todellinen klassikko, mutta jotenkin vaan niin osuva tohon sun kuvauksees. :p

Päivämäärä:   23.2.13 00:50:03

Joo ruoste, tuu sit vaik mun sohvalle jos sammut kesken kaiken ni katellaa yhes geraldbutlerii;)

Mut hei, toi Minski ryyppää kans, et sun pitää ottaa kiinni kaks :D Jysse on kuski;)

Mihis lähetään?

Päivämäärä:   23.2.13 00:51:13

Minski, rajansa kaikella, turvatyynyt on jo. Ei mahdu sunkaan kouraas...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 00:52:30

Mission, ei ollu amisviiksiä sillo eikä oo vieläkään :( Kato ei parta pahoille kasva, vai miten se ny oli...

ruoste, en mää tosta na-na-naatiskelusta mitään tiedä, oon vaan kuullu ku isot pojat puhuu siitä :D Eiks sen putoomisen pitäny olla ihan tuttua hommaa heppatytöille ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 00:54:31

Joo mä ryyppään kanssa. Täälläkin jo pöntössä viiraa, siis normaalia enemmän. :D Jysse vie meidät johonkin kuutamoajelulle sellasella pitkällä limusiinilla.

Hah, jaa ettei kouraan mahdu. Oliks toi nyt joku semmonen, että testaa vaikka vai miten sä noin varma voit olla. ;p

Päivämäärä:   23.2.13 00:57:49

No mennää me takapenkille ni voit testaa sit vähä :p

Tiedän, ei oo viel mahtunu kenenkään kouraan. Eikä kyl tuu mahtumaankaan, sen verran isoon kouraan on tullu sovitettua :p

Paitsi sit ku laihdun niin en kyl tiiä miten sit käy, hui :p

Päivämäärä:   23.2.13 00:59:24

Katos ku ei kieli pysy sisällä näköjään enää ku niin kännissä, pelkkiä kielihymiöitä... Kielareita? Anyone? No ei sitte, alotelkaas uus ni mä käyn pihal... Ainii, viime yönä muuten polttelin jointtia unissani, hitsi ku on vaa noita tavallisia tupakoita nytte :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.2.13 01:01:03

Haha, jaa että vähän. Eiks toi nyt oo sellanen juttu, ettei sitä kuitenkaan pysty siinä uskomaan millään ettei se mahdukaan kouraan ja sitä pitää sitten siinä pyöritellä kourassaan ja kokeilla erilaisia tekniikoita miten sen sais mahtumaan. ;D

Mut hei malttia sen laihiksen kanssa sitten. =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.2.13 01:04:02

"Vietät paljon aikaasi jonkun pikkuasian kanssa näperrellessä. Se saattaa toisaalta rassata hermojasi, mutta olet lopputulokseen erittäin tyytyväinen."

Minski haluaa viettää välistä aikaa jonkin/joidenkin isompien asioden kanssa, kun se on joutunu raasu kokopäivän näpertelemään sen pikkuvei... eiku siis pikkuasian kanssa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.2.13 01:06:13

Joo Jysse, vie meidät ajelulle karvanoppacorollallasi, pliiiiis...

Kyllä heppatyttö osaa pudota mutta tästä tuolilta on niin kovin lyhyt matka, eihän tässä mahdu edes tekemään mitään siistejä voltteja, huonostihan tässä vielä käy. Pentuna tuli kyllä harjoiteltua vastentahtoista jalkautumista useinkin mutta nykyään saa olla aikamoinen linko että mut saa mukkelismakkelis jalkautumaan. KOP KOP. Poislukien eräs velmupetteri, joka osasi yllättää aina kun kuvittelit sen vihdoinkin oppineen tavoille. Kyllä hevonen osaa olla víttumainen... ;)

Mun täytyy siis kiskoa kaksin käsin, jotta saan molemmat ämmäkerholaiset kiinni. Rankkaa. Kippis.

Oisko Missi vähän ihku näky ja kokemus simahtaa gerardia silmiin tuijottaen...B)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.