Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 190

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   21.2.13 21:09:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=820987&t=820987

No ainoo ahkera sit ;)

Re: Sinkkujen topic 190

Päivämäärä:   21.2.13 21:10:40

Oli niin kylmä etten viittinyt pidempää lenkkiä, käytiin kuitenkin valosalla reilummin.. Nyt hörpitään sitä enrgiaa salille!

min, vaihtasin millon vaan, ois ihanaa jos kerääntyis tollein se läski...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 21:13:08

piste: No mut eiks se oo jo juhlan paikka, jos sulla on kuitenkin ilmeisesti hyvät tissit. Kyllähän niitä tissimiehiäkin on vaikka kuinka, vai ootko kyllästyny siihen, että miehet puhuu sun povees. :P

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   21.2.13 21:15:05

Kamalinta on se, ku alkaa hiukanki käymää reippaalla hengästyshikilenkillä, nii ruokahalut kasvaa järkyttäviks. Koittaa siinä sit vaan kärvistellä jotai "muka nälkää"... kun täälä jotku mässyttää nii, että kananrippeitä on vieläki hymykuopis asti! ;D *kerran viä mäiskis!*

Päivämäärä:   21.2.13 21:17:25

Nälkä on mun kaveri....

Minskihän se topikin huitas, nyt vast huomasin tommosen :D

Päivämäärä:   21.2.13 21:18:46

"Kuinka nainen kesytetään ja pidetään tyytyväisenä?"

pfffffft...........

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.2.13 21:20:49

Kun täällä nyt on taas läskikeskustelut valloillaan, niin tiiättekö, että tein tänään sellaisen havainnon, että vaikka mulla on tätä löllyvää ihan tarpeeksi, niin sen alla on ihan oikeasti lihasta! Ja vieläpä aika monessa paikassa; ainakin käsissä ja pohkeissa, ja jopa reisissä, takapuolessa ja mahassa :o Wautsiwau =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 21:23:47

Haha, ai kyssäri käy ryppyilemään. Pitääks sut pistää nippuun taputella tyynyillä pyllylle. ;>

Niin ja mikäs missionille oikein tuli. Ihan kuin sulla tulis savua korvista. :D

Päivämäärä:   21.2.13 21:28:38

Minski, ei sulle kerrota :p

Ja sitten seuraava urheiluosio, adios hetkeks taas :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.2.13 21:37:08

mun penkkiurheiluilta ei menny ihan nappiin. :c HPK meni ja hävis ja vieläpä tyhmän mokan takia... mur.

nyt lohdutan itteeni pitsalla. (pakastepitsalla) ja onneks kohta alkaa geordie shore <3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.13 21:39:07

Joo, oon tosiiii kyllästynyt siihen, et mun tisseille puhutaan, mulle puhumisesta ei niin väliä.....
On tullut sellainen olo, että olen yhtä povea ja reittä!!!!

Päivämäärä:   21.2.13 21:40:16

Minski joo sopii koittaa, mut nälkäsenä härnättynä mä taatusti puraisen sun habaa siinä vääntäessäs ;D

Eiku nukkuun, saa aamupalaa äkimmin.. Öitä!

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   21.2.13 21:40:37

Ei ole häpee olla hyvää juttuseuraa. :)

Päivämäärä:   21.2.13 21:45:52

Beetta, entä jos juttuseura käy kovin kuppikuntaiseks? :)
Eiku nukkuun piti...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 21:52:30

Mission: Jaahas, että sitä pelataan tollasta peliä. No okei, en sitten kysele enempää. :o

pisteviiva: Ai sä katot tota hömppää. Oliks toi nyt se suomiversio sitten ja mikä siinä niin kiehtoo? :D

piste: No mut jos sä hommaat vielä kympin perseenkin, niin sittenhän miehet juttelee suh perseellekin, että eiks se vaan pahenna tota tilannetta. :D

..?: Hah, jaa että mun haukkareita meinaat alkaa pureskelemaan. Aika likaiset konstit sulla, mutta äkkiäkös mä sut riisun... aseista. ;) Hyvää yötä vaikka noin pelkurimaisesti nukkumaan luikitkin kesken väännön. =)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   21.2.13 21:55:23

..?

Oletkohan Sinä se, jonka luulen sinun olevan?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.2.13 21:55:59

tää on brittiversio (: suomiversio tulee vasta syksyllä :D
enkä mä tiedä mikä näissä kiehtoo, oon tositv:n orja :D

Päivämäärä:   21.2.13 22:10:30

Ääh, nyt ei pääs nukkuu millää, pakko viä vastata beettalle... Luulenpa niin, jos sä vaan oikein luulet :) ollaanha me toisissa topikeissa juteltu *tyrkkää vielä beettan vaahtokylpyyn muistin virkistämiseks* ;D

Päivämäärä:   21.2.13 22:12:37

Juu, viisainta lopettaa pehmistely;)...
Hirvee ajatus, et yksi puhuis tisseille ja toinen pepulle....
Mä olen aivan tosiii tyytyväinen koko kroppaani!!
Pehmennyskuuri loppui just ja paluu entiseen elämään alkoi!
Kiitos Minski "herätyksestä";)!!!!

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   21.2.13 22:14:08

Aaargh....
Huomenna vapaa ja täällä vitutukseen pari siideriä korkattu ja eipä tuo tuolla helpota...
Mutta toivottavasti huomenna parempi mieli :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 22:14:59

Nonih, huomenna ehkä treffit illalla :)

Mä meen nyt nukkumaan, väsyttää turhan paljon. Hyvää yötä, halit&pusut :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 22:21:37

piste: Nonnih, kiva että olin avuksi. ;D

Milli: Mikäs ihme sua niin @!#$, jos kerran huomenna on vapaapäiväkin ja viikonloppu on siis jo alkanut. :)

min: Hyvvee yötä ja tsemppiä reffeille. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 22:22:14

Iltaa taloon. Mulla taitaa olla kermavaahtoa hymykuopissa :P Tai naururypyissä, whatever. Jos ihminen tosiaan on mitä syö, mä olen toosi herkku, siis ihan sokeritoppa. Tänäänkin ollut koko päivän pannaria. Hetken yritin olla nakkimunakas, mutta palasin nopeasti pannariksi. Voisin melkein vaihtaa nimeni Pannariinaksi. Pannariina Kaloriina Ruosteinen. Joo, nimi naisen mukaan.

I'm tasty and I know it ;)
http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   21.2.13 22:28:08

..?

Ok, näin arvelinkin. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 22:31:54

Oho, ruostekin ilmeisesti feeling a little racy, kun tollasia biisejä linkittelee noin herkullisena. ;D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 22:33:50

On teillä taas ollut keskustelut. Mä juutuin fb:ssä juttelemaan parin kaverin kanssa.

Tissimiehet ei taida muhun paljoa huomiota kiinnittää, kun ei ole, mihin kiinnittäisi. Mutta se on kyllä sikäli hauskempaakin, kun miehet puhuu mulle, eikä mun tisseilleni. Sen sijaan noi peppumiehet on kyllä kommentoineet kiittävästi. Kai se jotain naisesta kertoo, että sitä on mukavampi katsella takaapäin.... :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 22:35:04

ruoste: Ai niin muuten, huomasitkos että sait nyt sen runos tänään. :)

"Lempee, lämpöö ja pizzanpuolikas (pahoittelut kun viime kerralla jäi tämä kelkasta)

Harvemmin jaksaa syödä pizzaa kokonaan
Siitä mielelläni annan toiselle puolikkaan
Jaan siis rakkautta eteenpäin tällä tavoin
Eikä itse tarvitse olla ihan täysin navoin
Hyvä että eivät myykään puolikkaita pitsoja
Vaikka joskus tielle osuu toki syöjiä skitsoja
Niiden kanssa ei auta lähteä karkuun litomaan
Ennemmin pyrin heidät aina sänkyyni sitomaan."

Ja sinkkuketjukin sai omansa.

"Sinkkuketjun miehet ja naiset

Tämä runo olkoon nyt omistettu sinkuille
Jotka arvoa osaavat antaa hyville kinkuille
Kun eihän sitä sitten suhteessa enää toista niin katso
Että siitä katseesta räjähtäisi minkäänlainen pajatso
Ei saa sitten enää toisille pepuille katsettakaan suoda
Vaan pakko on joka kerta se sama baarista kotiin tuoda
Että olkaapa sinkut ihan onnellisia vaan
Nyt ennen kuin tulee se pallo jalkaan
Aikanaan se teillekin tapahtuu
Siihen asti sinkut: ai saluut juu."

Siellä se runosuoni taas sykkii ainakin vielä hetkisen. :p

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=825964&t=825964

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 22:50:05

Heittäydyin ihan kreisi reisiksi :P

Huomasin kiitos, sain pizzarunoni <3 Lopussa oli kyllä vähän kyseenalaisia toimintaohjeita hankalan treffikumppanin varalta. Ei juosta itse karkuun, vaan taltutetaan skitsoileva tyyppi sitomalla se sänkyyn. Mitäs sitten? Onko tarkoitus sen jälkeen syödä pizza loppuun yksin vai opettaa tyypille käytöstapoja? Kumpikaan ei kuulosta kovin terveelliseltä vaihtoehdolta :|

Yessir sinkut! Kyl kenkä kevyt olla saa kunnes pallo jalkaan kolahtaa
http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEjK8k :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.2.13 22:56:08

Pannariina kaloriina ruosteinen LoLoLoL!

No hyvä että muutkin täällä kärsii herkkusyndroomasta.
mulla on ovulaation jälkeinen pre-menstruaalinen aikakausi, joka vaatii ruokavalioon suklaata ja lihapiirakkaa(myös kakkua ja pannukakkua).
Huomasin että housut lököttää ja sehän ei oikein käy tässä vaiheessa talvea.
Viikonloppuna voisi kyllä aloitella perseenkavennusta infrasaunalla ja uinnilla.
Ja vesijuoksulla. ....silleen maltillisesti...yhden muunkin aika mukavan jumppalajin tiedän ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   21.2.13 23:01:15

Iltaa, kylläpä täällä taas tapahtuu, herkkuja, tissejä, peppuja ja läskiä, ihan hyvät aiheet :)

mää kans ku muutkin. uunilohta ja kermaperunoita päivällä, ilta oli vähän huonompi, kääretorttua ja kaffet...

Ei se mulla ainakaan paljon tuohon mahamakkaraan vaikuta mitä suuhunsa työntää. johtuu varmaan siitä kun tulee töissä melko paljon liikuttua, varmaan 15 vuotta pysyny paino suht samana.
jokunen kilo olis varmaan varaa pudottaa, mut ei uskalla jos tipahtaa nallekategoriasta sit pois :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.2.13 23:05:03

nallegategoriasta ei kande pudottautua ;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   21.2.13 23:06:14

Mä en edes yritä välttää herkkuja nyt kun olen vanhempien luona jossa äiti leipoo jääkaapin ja pakastimen täyteen kaikkea hyvää... :D
Antaa mennä vaan ja paastotaan sit kaupungissa hyvä tovi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:07:52

ruoste: Heh, joo sieltä tuli vähän erikoisia ohjeita, mutta joka tapauksessa hauskaa rimmausta. =) Mitähän mä söisin vielä, kun kerran täällä kaikki muutkin vielä mutustaa jotain.

no.: Vai että semmosia suunnitelmia sulla. Ettei nyt vaan olis viikonloppuna taas tulossa joku jumppakaveri sulle sinne. ;D

maasturihörhö: Iltaa vaan ja aika hyvät eväät kieltämättä sullakin. Kaikilla on tänään joku herkkupäivä. Mut tosiaan miehenä olemisessa on se hyvä puoli, että saa syödä vielä hieman enemmän ja oikeastaan toi nallekategoria on hyvinkin painava syy syödä kunnolla ja pitää mies hyvässä lihassa. :p

Päivämäärä:   21.2.13 23:15:09

No hitsi, mä oon sit ainoo joka on ruodussa vai? Siistii... :p

Mäkkäriin ois voinu mennä jos ois ollu bensaa, en jaksanu mennä tankille ni jäi skeidan tankkauskin sitten. Eikä himas ole herkkuja ollenkaan. Hyvä tyttö, hienosti tehty :)

Melkein pelästyin ku salil oli joku, huh... Sitten mul oli aikaa istua hierovas tuolis vartti ni enks pelästyny uudestaan ku tää joku oli käyny saunas ja lähti sit vast veke, ihmettelin et mitä ihmettä tääl oikein tapahtuu, yleensä on vaa minä ja se hirviö peilissä :p

Päivämäärä:   21.2.13 23:15:09

Mä en enää jaksa, pää uppoo nyt tyynyyn...huomenna viikon viimeinen työpäivä!
Ja huomisesta puolestapäivästä eteenpäin hevostellaan koko viikonloppu...:)!!
Öitä sinkuille!!
Joo, ja "kinkuille";)!!!

Päivämäärä:   21.2.13 23:16:52

Yöt nukkumaan menneille :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   21.2.13 23:19:24

Täältä ei mitään uutta. Turkinpippureiden yliannostus ja nunnaelämä jatkuu, en puhunut tänäänkään kenenkään miehen kanssa. Tai no muutaman sanan vaihdoin ruåtsinkielisen, varatun vanhuksen kanssa (en tuåta ruåttia åsaa, jåten se siitäkin).

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 23:20:58

M_R: kiitti vaan muuten vinkistä. Googlailin ihmeissäni, kun puhuit initial testistä ja punnerruksista. Sieltähän löytyi kaikkea kivaa. Jos mulla on huomenna kipeitä lihaksia, syytän sua.

Päivämäärä:   21.2.13 23:21:45

Mä oon vissii puhunu jonkun kanssa viimeks sunnuntaina... Tulipa vaan mieleen, ei haittaa yhtään :D

http://www.youtube.com/watch?v=RF0HhrwIwp0

Jeeeheeeiii, my ass is on fire...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:25:45

Tirli: Aijaa, säkin innostuit. Toi on todella hyvä ja tehokas ohjelma. Oon ton joskus suorittanu kahdeksassa viikossa jolloin meni 103 punnerrusta yhtäjaksoisesti ja lähtötilanne oli jossain 50 paikkeilla. Kyllä on muuten tissit pumpissa ton jälkeen kun vetää kunnolla loppuun asti, että olepa hyvä vaan. :D

Niin ja öitä vaan unelijaille. o/

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.2.13 23:26:06

ei oo tulossa jumppakaveria viikonloppuna...:) siks pitääkin ihan itsenäisesti
jumppailla...koko viikon oon himoinnu arnoldsin suklaamunkkia, et ehkä sellanen pitää hankkia vapaiden kunniaks...loikoilua ja leffaa, eiks se oo ihan hyvä plaani?
Sitten maanantaina vois alkaa vähän tarkistaa ruokavaliota ja sovitella pienempiä housuja....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 23:26:22

Saapa nähdä, hevostelenko minäkin huomenna. Pitäis mennä metsään maata mittailemaan ja siellä on paljon lunta. Ehdotin, että mennään hevosella ja toimituksen toinen osapuoli jo innostui, kun sillä olis siinä hepat hollilla. Voi vaan olla, että se maanmittari ei innostu. Mutta voihan se kahlata perässä, jos me ratsastetaan, eikö?

Päivämäärä:   21.2.13 23:30:00

Mä just muuten tossa salilta lähtiessä mietin että vois ottaa tähän mun kuntoiluun nyt mukaan kotijumpan, viikolla on niin vähän aikaa ja myös vähän sitä viitsimystä pitää koiria paljon yksin, että vois himassa tehdä välillä jotain ihan hyvin. Punnerrukset ja sitten vatsat, niillä pääsee jo hyvin kartalle kun lenkkiä tulee väkisin ja salia mahduttaa sen mitä ehtii.

Mistäs sellasen hyvän punnerrussetin saikaan, ne ohjeet?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:33:06

Mä ainakin puhuin tästä, mutta on noita varmaan muitakin ihan hyviä

<http://www.hundredpushups.com/#sthash.ckuNortD.dpbs>

Toi ei kuitenkaan vie paljoa aikaa ja on just sellanen hyvä kiireisen kotitreeni millä voi vahvistaa kroppaa. Lopussa pitäis sitten jaksaa yli 100 punnerrusta ilman lepoa. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 23:36:22

M_R: mulla on vaan olkapäät saaneet sen verran kipeää, että punnerruksien kanssa saan olla varovainen. Mutta kyykyt ja vatsat vedin kyllä reippaasti yli erinomaisen rajan. Dipit meni paremmin kuin punnerrukset, mutta yläkroppa näyttää olevan heikompi kaikkiaan. Mutta treeni alkakoon. Katsotaan, mihin päästään...

Mission: <http://www.hundredpushups.com/index.html#sthash.Cb4xgMWa.dpbs>

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 23:38:22

Äh, siellä oli toi halvatun risuaita, eikä linkity. Uusiks: http://tinyurl.com/aofv9fj

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:42:32

Ai sä aloit niitä muitakin kokeilemaan heti. No kyllähän noilla saa hyvin lisävoimaa ja kestävyyttä. Niin ja noi menee varmaan aika hyvinä lämppäreinäkin ennen kuin siirtyy treenaamaan kovemmilla vastuksilla. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 23:44:47

No, en mä niin paljon kovemmilla vastuksilla haluakaan treenata, kun harrasteet on enemmän kestävyyslajien puolella. Noi on mulle just passelit. Voimaa mulla on riittävästi omiin lajeihini. Enemmän tarvitaan kestävyyttä ja vauhtikestävyyttä.

Päivämäärä:   21.2.13 23:46:03

Pitänee kattoa noita uudemman kerran kun on ensin toipunu, rintalihaksen aihiot tälläkin hetkellä tulessa eilisestä, ja tänään laitettu tuli perseen alle niin lähtötasot voi olla hiukka heikot jos heti lähtee kokeilemaan :p Jos palautuis ensin... Mut nyt ne on kirjanmerkeissä, masennan itseäni sitten muutaman päivän kuluttua :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   21.2.13 23:49:28

Mä en varmaan itteäni sais mihinkään salille lähtemään, mieluummin tekee esim. niitä mettähommia tai jotain missä näkee kättensä jäljen.
Ei varmaan kaupungissa kumminkaan kannata lähteä puistoon kirveen kanssa puita hakkaamaan :)

Ja tämähän sopii iltaherkkuaikaan

http://youtu.be/dOK_YBO6JN4

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 23:49:44

No voi köh tätä yskää... pystyssä ei oikeestaan yskitä ollenkaan mut heti ku menee maate niin alkaa köhiminen...

Ja täällä ilmesest aiheena treenaaminen..? Mä vahvistan nyt vatsalihaksia ahkeralla yskimisellä, kai sekin lasketaan mukaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:52:11

Sä taidat tirli ollakin aikamoinen gaselli, kun tässä nyt vähän laajempana kokonaisuutena noita sun kertomia juttuja mietiskelee. Mitäs lajeja sä oikein harrastelet? Jos saan kysyä. :)

Mission: Levossahan ne lihakset kasvaa, joten varmaan ihan hyvä niin. Eikä noita lähtötestejä voikaan oikein tehdä, jos on lihakset ihan hapoilla vielä. Mut voin suositella lämppäreiksi tai ihan vaan tollaseen kiireiseen lihaskunnon kohennukseenkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 23:57:33

maasturihörhö: Mikäs sen parempaa kuin hyötyliikunta, mut joillakin on vaan sellanen toimistoduuni missä ei paljoa muuta liikuntaa saa kuin hanurin levittelyä penkillä, mut ihan loistava biisi. :D Mä etinkin tota tässä yks päivä ja mietin, että onkohan se poistettu youtubesta.

min: Ihan hyvää treeniä sekin ja joo vaihteeksi täällä höpistään treenaamisesta ja mietiskellään tiukempaa ruotoa. :p

Montas päivää sä oot jo ollu kipeenä? Ku tuntuu et olis jo ainakin viikko menny. :O

Päivämäärä:   22.2.13 00:02:47

Onnistuin taas pakottamaan itseni suihkuun vasta nyt, miksi se pitää aina lykätä yöhön.

En muuten viitsisi tehdä kotona mitään jumppaliikkeitä. Ohjatussa ryhmässä tulee tehtyä noita juttuja jotenkin huomaamatta, ja kun vaihtelee tunteja, kai siinä kaikki eri lihakset ainakin joskus joutuvat tulilinjalle. Eikä itse tarvitse ajatella mitään, tai siis ainakaan mitään kuntoiluun liittyvää.

Päivämäärä:   22.2.13 00:03:32

Kattelin tota ohjelmaa ja näin skeidakuntoselle se voi kyl olla aika rankkakin... Pitäs sit melkein varmaa tehä niin että salil tekis vaikka vaan jalkoja, ehkä selkää, muuks yläkroppatreeniks tekis ton. Pitää varmaan ens viikolla kokeilla.

Eih, telkkarissa pussaillaan!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 00:06:50

Jaha... viesti katos jonnekkin joten kirjotetaan uusiks...

Oon nyt viikon verran ollu kipeen ja jos tää viel jatkuu viikonlopun yli niin meen vinkumaan yths:lle.

Mä oon harkinnu kahvakuulan ostamista :D jos vaikka sen kans innostuis heilumaan

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:07:04

kurnau: Ei ehkä ihan paras aika tosiaan mennä suihkuun, mut jos ei sitten aamulla kerkii, niin ei kait siinä muukaan auta. Ja vähän makuasiahan toikin on, että tykkääkö puhista kotona vai ryhmässä. Mä en oo koskaan käyny missään ryhmäliikunnoissa, vaikka toisaalta ne taitaakin olla lähinnä naisten juttu muutenkin. :D

Ellei sitten näin. Tollaselle tunnille mäkin voisin vaikka mennä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qks

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.2.13 00:09:46

Mihinköhän mun edellinen viesti katosi? Höh.

M_R:lle piti vastaamani, että mä mikään gaselli ole, tai aika kömpelö sellaiseksi ainakin. Päälaji on suunnistus, hiihto ja juoksu tukemassa sitä. Ulkoilmaharrasteet on aina olleet enemmän mun juttuni kuin salilla käyminen. Ja kun fyysistä työtäkin on tullut tehtyä lähes koko ikä, on voimaa ja kestävyyttä sitä perua jonkin verran. Vaikka nykyään olenkin siirtynyt akateemisten opintojen pariin ja liikunta on tullut työn tilalle pitämään kropan kuosissa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:11:27

Mission: Ei kait sulle oo taas iskemässä jotain himoja, kun noin tuskailet siellä. ;>

min: Niin mä muistelinkin, että oot ollu jo aika pitkään kipeenä. Mullakin oli viime viikolla sen rokotteen jäljiltä muutama päivä vähän nihkeetä, mut onneks se meni sitten kuitenkin suht nopeesti ohi.

Niin ja ei noi kahvakuulat hassumpia ole. Niillä voi tehdä vaikka mitä, eikä naisena tarvi ostella mitään hirveitä murkuloita. Mäkin joskus katoin niitä, mutta mietin et aika kalliita ne miesten painot. En sit viittiny mitenkään kokeeksi semmosta ostaa, ainakaan vielä. Voimapyörä oli kyllä todella hyvä ja halpa ostos. :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   22.2.13 00:11:30

Joo, ei se toimistohommissa varmaan paljon läski pala :)
En vaan osaa itteäni kuvitella treenamassa jonkun ohjelman mukaan.

Tuossahan se sanotaan mikä sitä parasta hyötyliikuntaa olis :)

http://youtu.be/ZCMKU9wEShU?t=2m19s

Päivämäärä:   22.2.13 00:15:59

Jos aloittaa viestin ennen puoltayötä, se ei lähde puolenyön jälkeen normaalisti., olen huomannut kanssa. Pitää kopioida viesti välimuistista, avata ketju uudestaan ja tuikata kopioitu viesti uudella kellonajalla.

En muuten tajua, mikseivät miehet pidä ryhmäjumpista, kun kaikki muu ryhmätekeminen kelpaa.

Päivämäärä:   22.2.13 00:16:19

Ei tietenkään... Yhtään en haluis pussailla :p

maasturihörhö, toi tais ehkä liittyä siihen mitä sanoin tossa jossain kohtaa et rakastuminen laihduttais kivasti, ku ei tee mieli syödä, ja sit toi hyötyliikunta tietty ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:17:03

Tirli: Just just, no noissa tarviikin hyvää peruskuntoa ja isompi lihasmassa lähtee kyllä aika hyvin pois kun pinkoo menemään. :)

maasturihörhö: Repesin tolle biisille sen takia, koska siitä tuli heti mieleen yks 4v tyttö, joka oli vissiin radiosta kuullu ton biisiin muutamaan kertaan ja hoki ihan innoissaan tota "anna sitä mä mä mä mä märkää" :D :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 00:18:32

Mä pääsin tos joku viikko sit fysioterapias koittaan kahvakuulaa ja voi riemu miten hauskaa se itseasiassa oli :D mutta joo, mä kyl kannatan hyötyliikuntaa :p mikäs sen kivempaa

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.2.13 00:20:54

Nyt mä menen maate. Hyvät yöt.

Päivämäärä:   22.2.13 00:22:48

Hyvää yötä Tirli - supernainen :) *kade*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:23:40

kurnau: Kait se on joku kulttuurisidonnainen juttu ja olishan siellä vähän orpoa olla itekseen.

Mission: Heh, no juu ei selvästikään ja että hyötyliikuntaakin vielä. ;>

min: Mä en oo koskaan kokeillu, mut kyllähän siitä pakostakin on kuullu, kun se oli taannoin aikamoinen villitys, vaikka onkin nyt vähän tasaantunut kait jo. Kyllä silläkin hyviä tuloksia varmasti saa. :)

Tirli: Öitä :)

Päivämäärä:   22.2.13 00:26:06

min ei nyt yhtään biletä ja hillu siellä ennenku oot kunnolla parantunu!

Minski, hyötyliikunta on ihan hanurista paitsi se yks, mut en kyl enää oikee muista mitä sekään on. Kai se oli kivaa :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 00:30:04

Tirlille hyvää yötä :)

Mä oon niin pahuksen levoton ihminen et mun pääni ei meinaa kestää tätä paikoillaan olemist yksin neljän seinän sisäl --> tartteis siis selvästi erittäin paljon hyötyliikuntaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:30:15

Mission: Johan sille on tulossa mies kylään ja siellä se varmaan nytkin istuskelee silmät hyötyliikunnasta kiiluen. :D :D

Jaa ettäkö niin kauan olis sun viime kerrasta hyötyliikuntaa, ettei oikein enää tahdo muistua mieleen millaista se oli. Oh hoh. :O

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   22.2.13 00:30:58

Zumbaa mulle tuossa jo ehdoteltiin, aika iso kynnys olis lähtee zumbatunnille, eikä mulla ole sellasia trikoitakaan, ehkä sellanen nallelylleröjumppa olis sopivampi :)

Päivämäärä:   22.2.13 00:35:36

Ainii ei se min pysty yhtään lepäämään... Twisterit ja hyötyliikunnat ja kaikki :D

Minski, edellinen kerta oli niin paskaa ettei sitä lasketa, ja sit iskeeki jo dementia :p

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   22.2.13 00:36:14

Terkut yövuorolle Italiasta! Kyllä, olen herkutellut kaikella hyvällä koko päivän ja pari lasia viiniäkin taisi mennä. Homma jatkuu aamulla, kurssi loppuu lauantaina. Harmillisesti silloin ei ollut yhtään lentoa kotio, joten joutuu viettään lauantai illan italialaisten hunksien keskellä. On tää elämä välillä rankkaa :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 00:40:30

Ai kauhia, ei saa naurattaa ku vatta sattuu ja alkaa yskittää! :'D vai et silmät kiiluen :D mut mä hei tykkään hyötyliikunnasta

Zumba kuulostaa jostain syystä kovin pelottavalta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:48:30

Mission: Ai perhana, se on kyllä paha kun nainen saa huonoa hyötyliikuntaa ja siitä jää vaan sellanen turhautunut ja nälkäinen kaipuu kunnon kyyteihin. Kova kohtalo, vaikkei ehkä kuitenkaan ihan kirjaimellisesti. :D

Z: No tervepä terve. Säkin oot pistäny herkuiks, että ihan ketjun tän päivän teeman mukaisesti siis mennään sielläkin. Ainakin ton puolesta. Niitä hunkkeja ei taida täällä liiemmälti olla, ellei noi kutsu sitten jotain gerardia vielä yökylään. =)

min: Haha, no sori, mutta hei mä oon vähän tämmönen naistennaurattaja, että yritä nyt vaan kestää ja ylläri, että säkin oot hyötyliikunnan ystävä. :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   22.2.13 00:50:33

Älä Z anna niiden tulla iholle. Iskee vielä joku italiapöpö ja päätät jäädä sinne jonkun Giuseppen mammamiaksi...

Innostuin sitten jumppailemaan keskellä yötä kun niin innoissanne reippailusta puhuitte ja noita ohjelmia linkititte. Masu täynnä pullamössöä ja kermavaahtoa, ei hyvä idea, örk. Mä tahtoisin niin käydä kaiken maailman hikihumpissa ja pumppijumpissa ja tanssitunneilla, mutta kynnys on korkea. Mulla on huono tasapaino ja kaksi vasenta jalkaa, en meinaa mitenkään hahmottaa sitä, mistä naruista vetämällä oman ruhon saisi tekemään ne samat muuvsit kuin ohjaaja. Sen siitä saa kun vain rumpsuttelee hevonperseen päällä vuodesta toiseen ja lintsaa kaikki liikkatunnit. En osaa kulkea kahdella jalalla ollenkaan :/ Talikointi on muuten parasta hyötyliikuntaa :)

Nallet harrastavat painia ja sammaljuoksua.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 00:55:17

Just meinasin sanoa, että mihinköhän ruoste on oikein hukkunu ja sieltähän se hyökkäs heti ihan niin kuin ois ajatuksia lukenut. Aika pelottavaa itse asiassa. :P

Päivämäärä:   22.2.13 00:57:34

Minski, älä muuta sano! Siitäki on jo aikaa ihan riittävästi mutta vieläki ottaa päähän koko touhu, hyötyliikuntaa pitäs tajuta harrastaa vaan asiansa osaavien kanssa... Pitäs olla hyötyliikuntavyöt kaikilla, näkis tason heti vyön väristä :p

z, oon ehkä vähä kade! Oispa makeeta olla jossain italiassa....

ruoste, mäkin haluisin kaikenmaailman ryhmiin mut kynnyksenä on toi raha ja aika. Mutta se kuntonyrkkeilyvimma olis edelleen, pitää mennä vaatimaan sitä meidän salille, hmh.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   22.2.13 00:57:42

ruoste: painiinki tarttis olla ne trikoot :) mut sammaljuoksua vois varmaan harrastaa ilman kiristävää(trikoo)vaatetusta :)

Nyt täytyy mennä maaten, toivottavasti ei nää zumbapainajaisia...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 00:57:58

Ciao Z! Jos italiaan on päätyny niin kyl siel kannattaaki syödä paljon hyvää, etenki pastaa, pitsaa ja jäätelöä :)

Niin, voihan se olla yllättävää et on hyötyliikunnan ystävä... kai...? (...no empä usko et kukaan yllätty...)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 01:09:38

Mission: Hahaha, joo tollanen vyöidea se vasta oliskin. "Mulla onkin musta vyö hyötyliikunnassa, et miten olis beibe". :D :D

min: Nii en tiedä, ehkä se oli se sun söpö, sellanen vähän naapurintyttömäinen kuva, mistä tuli semmonen kiltti vaikutelma ja kun oot yleensä aika kiltisti kuitenkin. En kai mä kuitenkaan loppupeleissä paljoa yllättynyt, kun oot kuitenkin sellanen bilehilekin. =)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   22.2.13 01:16:44

Juu hörhönalle, juosta voi vaikka alasti, ainakin siellä kaupunnin ulkopuolella. Kesällä siis. Toisaalta talvellakin nakkena pinkominen voi olla pirun tehokasta, kun on niin kauhia kiire kotiin lämmittelemään. Eikä painiin mitään trikoohirvityksiä tarvita. Mitä vähemmän päällä, sitä parempi.

Minski. Kyllä, luen ajatuksia. Tirkistelen mieliinne ja urkin salaisuuksianne, muahah. Nääh. Mähän olen kiltti ja hyvin koulutettu tyttö, saavun tänne aina käskystä ja parhaana päivänä pelkkä ajatus riittää :)

Nati nati pullanmurut. Huomisen tuloa on turha enää yrittää lykätä, pakko kai painua unten maille. Oksettaa ajatuskin töihin menemisestä mutta minkäs teet, ei sitä rahaa ole tähän mennessä perseellään istumisesta taskuihin tungettu. Tai siis on, mutta älkää kertoko pomolle... :P

Päivämäärä:   22.2.13 01:17:08

Minski, must se ois hyvä idea, tosin ei sillein että jotkut taidot ja moovsit ois jotenkin rankingissa vaan semmonen yksinkertanen jaottelusysteemi ihan pariin settiin, kuten "olen katsonut opetusvideoita ja niissä hyötyliikuntaparia voi runnoa ku jotain kumilelua, en ainakaan kuuntele jos yrität jotain neuvoa ku mä tiiän paremmin" ja "voisin ehkä oppia jos olisin kiinnostunut vaan en ole" ja "potentiaalinen, liian kännissä" ja "mahdollinen mukava kokemus, ainakin kiinnostaa yrittää". Toi ois jo tarpeeks :D Voit vaan arvata mikä näistä osu kohdalle... Oma moka silti, mitäs läksin :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 01:22:54

Himot ne on hiirelläkin, vai miten sitä sanotaan :p toi vyöluokittelu vois olla kyl aika kätevä

Nuijanukutus vois olla kyl koht paikallaan. Mut koitan eka hunajavettä joka viimeks toimi erittäin hyvin

Päivämäärä:   22.2.13 01:24:46

Öitä ruosteelle :) Ja lampaita minille ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 01:24:59

Hahaha, ruostehan räväytti vielä loppuun. On sulla vaan loistava huumorintaju. Mut aikamoisia paljastuksia. En tiedä oikein olisko haltioissaan vai vielä enemmän peloissaan. :D

Mission: No jooh, tolla pääsis varmaan jo aika hyvään alkuun. :P Itsehän en ole koskaan kertaluontoisia hyötyliikuntoja harrastanut, niin olen välttynyt kokonaan noilta matalimmilla vöiltä. :)

Mut tossa sitä olis semmonen kurssi, mihin olis varmasti tuntua miehistäkin. Varsinkin jos siellä olis taisteluparit naisista hyötyliikuntaan. Kaikki kurssit täys ympäri vuoden. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 01:29:51

min: No niinhän ne on, enkä mä yhtään epäilytkään, että sä olisit jotenkin poikkeus tossa asiassa. ;p

ps. Niin ja hyvää yötä nukkumaan menijöille. :)

Toi vyöidea olis varmaan hyvä idea kaikkien muiden paitsi niiden tunareiden mielestä. :p

Päivämäärä:   22.2.13 01:31:53

Ei mullakaan noi kertaluonteiset nyt välttämättä tapana oo, mutta sattuneesta syystä jotkut jää kertaluontoisiks ;) Voi olla että niitä on joskus nuorempana harrastanut pari kertaa tietoisestikin... Mut eipä se kuitenkaan ole munkaan juttu niin hyötyliikunta jää kyllä aika vähiin sitten;) Etenkin moisten puistattavien kokemusten myötä, hrrrr.... Joten kieltäydyn muistamasta että hyötyliikunta ois jotenkin kivaa, jos se vaan häviäis sitten ajatuksista koko homma? :p

Canalilla muuten on varmaan taas opetusvideot alkanu, niitähän onneks näytetään joka yö, että saadaan lisää oppinsa sieltä ammentaneita. Pitäs kieltää lailla :D

Päivämäärä:   22.2.13 01:33:56

Voishan se vyöidea toimia tunareillekin, jos ne löytää sit semmosia "jes, videokurssilainen! Taatusti ei-herkistele" -tyyppejä :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 01:37:36

Voi ruosteparka jos mun mieltäni tirkistelee, en ees ite ota välillä selvää mitä siel liikkuu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 01:38:24

Heh, eipä niitä huonoja hyötyliikkujia tietystikään tee mieli muistella. Mut onhan niitä hyviäkin varmasti, jotka ei sitten sattuneesta syystä jää yhteen eikä kahteenkaan kertaa. ;D

Ai niin, ei ne opetusvideotkaan ihan turhia ole, jos niistä osaa poimia toimivia niksejä ja vinkkeä hyötyliikunta sessioihin. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   22.2.13 01:43:05

Ei oppi ojaan kaada. :)

Päivämäärä:   22.2.13 01:46:17

min, laita joku muuri ettei se nää :p

Minski, eipä oo nikseistä mitään hyötyä jos tatsi puuttuu...

Mä oon jopa välillä hetken aikaa kattonu noita ja kyl toi sellast paskaa on et oksat pois, eilen oisin halunnu kattoo leffan ni eikös kahella kanavalla ollu taas joku naisparka tukehtumassa kun piti olla monta hyötyliikuntavälinettä yhtäaikaa suussa, mä ihan oikeesti tipahdin tähän kun se kako ja haukko happea :D Nii ja toi jatkuva räkiminen on ihan hemmetin vastenmielistä, muun vastenmielisyyden muassa... Miksei hiihtäjät muuten kans vaan räi niihin suksiin, turha kai niit millään kalliilla mömmöillä on voidella, tuskin ne ees on tarkotuksenmukasempia ja parempia semmoset :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.2.13 01:48:24

Noniin uus yritys, hyvät yöt :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 01:52:33

Mission: No joo eipä sitä pelkästään niillä tee mitään ja tietysti huonoja hyötyliikunta pätkiä on ihan liikaa noilla tollasilla mausteilla. Mut esim. jotkut asennot tai paikat voi olla ihan käyttökelpoista oppimateriaalia. Ja kyllähän sen sitten siinä käytännön kokeessa parhaiten tajuaa. x)

min: Hyvää yötä ja pikaista paranemista. :)

Päivämäärä:   22.2.13 01:57:40

yöt min :)

No joo, onneks ei tarvi muistaa mitä se semmonen hyötyliikunta on :p

Mä haluisin vaa pussailla :D Tuli niin hyvä pussailupätkä tos tänään niin heti tuli semmonen aaaawww, mäki haluun :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 02:00:36

Ai niin sä et halunnu ees muistella. Aika karua, mut onhan se pussailukin kivaa. Senkin voi tehdä niin monella tapaa, mmmm. ;p

Päivämäärä:   22.2.13 02:02:14

Ei voi noita rivoja hyötyliikuntajuttuja muistella enää tohon seuraavaan, aamuvuorolle :p Pussailu on paljon kivempaa ;) Eikä tietysti koskaan johda mihinkään muuhun... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 02:06:56

Haha, ihan kuin sulla nyt harhailis pahasti ajatukset jonnekin, kun hyötyliikunnasta ja ihan vaan viattomasta suutelusta saat jotenkin rivoa. Mitä siinä nyt saattaa olla mukana vähän levottomat kädet... ;)

Päivämäärä:   22.2.13 02:09:55

Nii.. Ei kai ne kauheesti harhaile... Mikähän lie taas näin yömyöhällä ;) Eilen oli hirvee halipula ja nyt pussailupula :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.2.13 02:14:11

Sä oot nyt porttiteorian armoilla selkeesti. Se siirtyy halipulasta pussailupulaan ja siitä edelleen hyötyliikunta hävikkiin. :D Empaattiseksi vetää aamuvuoronkin varmasti ja nii mistä lie moinen johtuu. ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.