Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 189

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:29:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=815758&t=815758

Re: Sinkkujen topic 189

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 23:32:24

eka? :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.2.13 23:33:21

Mä vaan murjotan ja nieleskelen palkkaria :p

Pitäsköhän kuunnella jotain musaa vaikka...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:33:58

pisteviiva: Heh, nyt tuli vähän semmonen chattimeininki. :D Paljon viive, näytä ( . )( . )

Päivämäärä:   20.2.13 23:34:02

Ainii hyvää yötä nukkumaan menneille :)

Pisteviiva, kyl eka on alottaja ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.2.13 23:35:31

Miekin luovutan jo tältä illalta, joten hyviä unia ja (tulevan) oman kullan kuvia kohtalotovereille! Lupasin muuten mennä aamulla eläinlääkärin juttusille, kun tohtori haluaa hepalleen mun tekemät suitset, aika hienoa ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 23:36:00

eipäs, aloittajahan on selkeesti valvoja, kun chatin puolelle siirryttiin. ;D

Päivämäärä:   20.2.13 23:37:15

Eikä oo, ei valvojat sano mitään chatissä, eka joka kirjottaa on eka :p

Mä ainakin alotan ja huudan samal et eka :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 23:38:12

Jäin nyt ihan tosissaan miettimään että jos pyytäis tuon yhden tyypin luokseni perjantaina. Mitäs sitä sit oikeen keksis tekemistä..? Syöminen ja viinin juonti? Sit ois yks lautapeli :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:39:12

Hahaha, joo mä oon ihan selkee valvoja, mutta vielä ne tissit silti puuttuu. ;D

Kukas on puhuva pää? :D

Päivämäärä:   20.2.13 23:40:20

Kenet sä oot min pyytämässä? Vitsi, oiski joku jonka vois pyytää... Paitsi tän illan PASKA salireissu kyllä lannisti sen verran et parempi hautautua tänne ainakin puoleks vuodeks ennenku pyytelen ketään mihinkään :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:41:11

min: Ai joku kaveriko sun luokse on tulossa? No kyllä noi varmaan toimii deitinkin kanssa ihan hyvin. :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 23:41:22

mä voin olla puhuva pää! :D

min, hyvää ruokaa tai jotain 'naposteltavaa' ja sitä viiniä, leffaa? (:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 23:47:31

Yhen nuorenmiehen johon tutustuin ystäväni kautta yksissä bileissä :) ystävä nappas vaan kädestä kiinni ja sano et "nyt mennään tutustumaan yhteen henkilöön!" ja sitte mentiin... mutta ihan mukava tapaus (ja vietettiin ihan kiva yö) joten kai häneen vois vähän koittaa lisää tutustuu...

pisteviiva, tollast vähän mieteinki mut leffa ei onnistu, en omista telkkaria :)

Päivämäärä:   20.2.13 23:50:43

Aijaa, mulla onkin ihan väärät kaverit! Siitä tää kiikastaakin :D

Paitsi kuntosalin peili kerto mistä se kiikastaa, murjotan vieläkin, sori vaan. Ja kädet tärisee yhä, vaikee näpytellä... :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:53:00

min: Varmaan joku leffakin poppareiden tms. naposteltavien kanssa vois olla sitten mukava, jossa pääsis virittelemaan vaivihkaa hieman läheisempääkin tunnelmaa. :)

pisteviiva: Sulla taitaa piillä pieni chattifani, kun noin innokkaana oot. :p Tää oli kyllä ihan huippu. :D

<http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rJrEe8_gi64#t=130s>

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 23:54:36

Mission, peili voi vääristää todella pahasti, et siihen ei kannata uskoa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:57:51

Mission: Ei kait se ny niin paha reissu ollu, vai mikä siellä ny niin kovasti lannisti? Käsien tärinä kuuluu asiaan. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 00:03:25

"Can't talk. Eating."

Omnomnom...

min. Twister. :P

Päivämäärä:   21.2.13 00:05:05

Oma moka. Vajailla kaloreilla, vajailla nesteillä, ei ollu voimaa, treeni ei kulkenu. Sain raivarit ja väänsin väkisin, sitä saa mitä tilaa. Sarjat jäi kesken, voima loppu täysin. Raivosin lisää ja tyhjensin kaiken mitä löyty, kiukuttelin kun ei jaksanu, meni melkein repimiseks. Pitäs tietää paremmin. Tyhmä. Ja ne vatun peilit, hirvee emakko oli siellä... Huoh.

Ainoo valopilkku oli erittäin osuva biisi:

http://www.youtube.com/watch?v=ErvgV4P6Fzc

Ihan turha kuvitella että se suusta alas tungettu paska sulais siitä pelkällä kauniilla ajatuksella. Kuria ja aikaa se vaatii. Ja sen paremman tietämyksen ottamista käyttöön eikä tommosta pelleilyä. Nyt pitää päättää mihin keskityn ja miten. Ja kärsivällisyyttä tänne kiitos :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.2.13 00:05:08

ehdottomasti, aina tuijottelen se oikea-chattiä. :D noenkai. :b

nyt painun koiran kanssa ulos ja nukkumaan, ettei veny taas aamuun asti... öitä kaikille! (:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 00:05:48

Hei mullahan on täällä Twister :D mahtaiskohan toimii... "Hei, tulisiks pelaamaan mun kans Twisteriä perjantaina? :P"

Päivämäärä:   21.2.13 00:06:58

öitä pisteviiva :)

ruoste, et kai herkuttele siellä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:10:06

Mission: No joo eipä toi oikein toimi. Pitäis mutustella tarpeeksi hiilareita ja sopivasti ennen treeniä, että olis energiaa treenailla. Mut no, ens kerralla sitten paremmalla tuntumalla ja valmistautumisella. :) Peileistähän ei kannata katella muuta kuin liikeratoja tekniikkaan. Hyvä biisi. :)

ruoste: Mitähän sulla nyt oikein on suussa, kun noin menee ajatukset ruokaan. :D

Öitä pisteviivalle o/

Päivämäärä:   21.2.13 00:14:44

Minski ai nou, oon vaan tyhmä enkä viitti uskoo vaik tiiänkin :p No, kattelen vähä juttaa nauhalta ni kummasti piristyy, se peilin emakko saa silti kyytiä mutta tota kattoessa niin ei hätä ole tämän näköinen ollenkaan, tästä noustaan vielä :)

Täytyy varmaan nyt ihan tosissaan antaa ton salitreenin olla, tai siis aattelin mennä mut vetää aerobista. Niin paljon ku sitä inhoonkin niin nyt sitä tarttis vetää, ja kunnollinen dieetti. Sitten kun toi emakko on vähä laihtunu ni siirtää painopistettä enempi lihaksen muokkaukseen. Ja sit taas laihduttaa :p Tai jotain...

Plääh, tänään olis niiiiin tarvinnu sen sylin johon mönkiä pariks tunniks imemään halienergiaa ja kivempaa mieltä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 00:14:56

En suinkaan. Eeen suinkaan. Noku piti saada taas pannaria, kun joku sen mainitsi. Ja koska päivän muut syömiset jäivät alle tonnin, saa tota kiskoa vaikka puoli pellillistä. Vähän vielä... *örp*

Päivämäärä:   21.2.13 00:16:37

ruoste, mul olis vast kans siinä tonnisata, turha ihmetellä jos ei puntti nouse ku hikireeninki vetäny tänään :D Mut ohjelmassa on viel sapuskaa ja ehkä lisää protskuu viel...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 00:20:25

Mä en ymmärrä miten te jaksatte laskee noita kaloreita... Sehän on kauheen vaivalloista ku täytyy mitata ja punnita kaikki mitä ruuan valmistuksessa käyttää ja kuinka paljon siitä sitte syö...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:20:36

Mission: No joo, ei siellä salilla kannata välttämättä ihan hirveesti rehkiä, jos oot laihiksella. Ehkä jotain kivempaa talviurheilua siihen kaveriksi. :) Mäkin oon tässä pikku hiljaa alkanut sulattelemaan joulukiloja pois, että olis sitten kesällä ruoto siinä kunnossa, että vois vetästä kalorit plussalle ja alkaa käymään kunnolla salilla. :)

Onkos sulla taas kovakin halipula, kun noin energiaa oot vailla. :o

ruoste: Jaa jaa, että semmosia herkkuja. Mullakin oli tossa lettuja eilen, mutta nyt täytyy taas vähän kiristää vyötä. :p Mut kiva että jollain on herkkupäivä josta ottaa ilon tollee irti. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 00:23:18

Mä voin pistää sulle paketissa tulemaan noi loput pannarit, jotta mä en vahingossakaan syö koko satsia ja sä jaksat huomenna treenata. Win-win!
Mä voisin ruveta käymään salilla ihan sen takia, että saisin syödä enemmän. Syöminen on ehanaa :)

Minski, et sitten päässyt kuutamoon kuvaamaan tänään?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:23:33

min: En mäkään jaksa laskea kaloreita. Arvioin vaan suunnilleen missä mennään ja kyllähän sen painokin aika hyvin kertoo mihin suuntaan ollaan kaloreiden suhteen menossa. Tietysti sitten täytyy tehdä joku kunnon runko, kun alkaa käymään salilla, mut en mä silloinkaan jaksa niin tarkkaan laskea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:25:00

ruoste: Ei ollu tänään edes aikomuskaan mennä. Ehkä viikonloppuna tai ens viikolla kun on täyskuu, mutta kattoo nyt jaksaako.

Päivämäärä:   21.2.13 00:27:44

Nii. Tai sitten järkevöittää sen koko touhun, pari lihastreeniä salilla ja sillon kunnolla safkaa. Muuten järkevä dieetti ja rasvanpolttoa. Niinkin se toimii, jos osaa. Mun pitäis kyllä osata... Tukenahan se lihastreeni siinä vaan on. Ja kun se kortti nyt on hommattu ni aerobista sitte enempi.

On, ihan kauhee halipula! Taisin tyhjentää sinne salille niin pahasti itteni et rupesin ihan reppanaks :D Missä mun endorfiinit on? Ainii, heitin ne jorpakkoon, noni. Nyt ois sit halipulaa vaik muille jakaa... sylivaje...

min, ei se kaloreiden laskeminen oo vaikeeta, ite oon käyttäny kiloklubia niin hitosti että tosi monet sapuskat menee nykyään ihan pelkällä arviolla, tarkastan ne sit kiloklubissa aina välillä. Välillä täytän sitä ihan säntillisesti niin sen päivän osaa pitkään koostaa ihan okein kaloreiden osalta. Grammat voi arvioida, ei se niin hirveen tarkkaa oo...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 00:28:33

No jaa, mä en kyllä toisaalta ymmärrä kans miten ihmiset jaksaa käydä salilla :D sehän on ihan pahuksen tylsää hommaa.

Toi paino on kyllä vaikee asia... Mä käyn vaa'alla kyllä säännöllisesti ja oikeestaan aina tulee sellanen hyi-kamala-miten-paljon-mä-painan -olo vaikka järki sanoo ettei ole liikaa painoa. Ehkä sitä haluais jossain syvällä alitajunnassa laihtua mutta näin (ex)syömishäiriöisenä pakko yrittää pitää joku tolkku päässä :|

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:34:26

Mission: Nii kyllä sä varmasti osaat, jos sulla joskus on six päkkikin ollu. Itsekuri ja motivaatiohan ne pahimmat kompastuskivet tossa taitaa olla. Aina löytyy niitä tekosyitä.

Oho, sä varmaan rutistelisit koko yön jotakin miekkosta nyt noin isoon halipulaan. Eiks naiset halaile paljon kavereitaankin akuutimpaan halipulaan, vai onks siitä mitään apua tähän?

min: Eihän se kaikille sovi. En mäkään oo hirveesti salilla käyny, mut on se aina mukavaa kuitenkin kun sinne vääntäytyy. :) Niin ja treenimusiikki on tärkeetä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 00:35:51

Mulle joka päivä on herkkupäivä :D

min, en mä jaksa tarkkaan ja orjallisesti laskea. Suunnittelen ateriakokonaisuudet suunnilleen niin, ettei yksikään ateria paisu energiamäärältään liian suureksi ja tämän takia olen jossain vaiheessa yrittänyt vähän tarkkailla, mitä mikäkin aines sisältää. Mulla nyt vaan on tapana syödä liikaa ja ennen kaikkea liikaa kaikkea turhaa :/ Liikuin monta vuotta niin paljon, että sain syödä mielin määrin ja mitä huvitti, ja tapa jäi tavallaan päälle vaikka liikunnan määrä väheni. Kun tämä alkoi näkyä rupesin huvikseni laskeskelemaan nauttimani ruoan energiamääriä. Nykyään tarkastan päivän syömiset lähinnä silloin, kun tekee mieli jotain ekstraherkkua, kuten pannaria. Minä en tahdo saada enää yhtään ikävää ylläriä vaa'alle hypätessäni, siispä yritän ennaltaehkäisevästi tarkkailla vähän syömisiäni.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:40:03

ruoste: Heh, sä oot sitten keksiny jotain mistä kaikki naiset haaveilee. Siis että herkkupäivä voi olla vaikka joka päivä. :D Mut joo, ei noiden kanssa kannata hirveesti pipoa kiristellä. On sitä elämässä muutakin kuin liikunta ja painonhallinta. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 00:45:27

mission ja ruoste, okei :) luulin et laskette gramman tarkkuudella kaiken

Mä koitan sen verran kattoo syömistäni etten joka päivä syö epäterveellistä ruokaa, mut toisaalta koitan kans kattoo et syön ees jotain joka päivä :D

Päivämäärä:   21.2.13 00:47:13

Minski, siit sixpäkistä on kuitenki jotain yli kymmenen vuotta.. Just tänään kirosin kun väkisin väänsin muutaman setin vatsoja, jotain 20 sarjoja irvistellen, sillon tuli huitastuu 50-70 sarjoja kolme-neljä per käynti :p Joskus ajansäästämiseks suoraan 150 +150... Mutta mä tein pientä tehorutistusta, en mitää semmosii hullun laajoja seläntappajia. Syville lisäks putkistotreenin mukaan omia settejä, tosin ratsastin sillon vähintään yhen, joskus kolme hevosta päivässä et syvät sai kyytiä siinäkin.

Oon vaan niin vihanen itelleni että miks oon päästäny itteni tämmöseen kuntoon, en mä mitään sixpäkkiä enää tarvii mut joku roti nyt sentään, ei tommosta emakkoa voi kattoo.

Onpa jotain tekemistä ainaki :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 00:53:25

min: Tossa on tietty sekin, että kun tavoitteellisesti liikkuu ja haluaa tuloksia, niin mielummin sitä sais niitä tuloksia mahdollisimman nopeasti. Siksi on hyvä ottaa vaikka edes yksi vuosi treeni kunnolla, kuin nylkyttää sinne päin neljä vuotta ja ihmetellä missä mättää. :P

Mission: Epäilemättä ja se on naiselle aika kova saavutus nuorempanakin. Tuskin sä nyt kuitenkaan ihan hirveessä kunnossa nytkään oot, jos jostain 5-10kg tiputuksesta puhuit. Eihän toi oo vielä niin paha. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 01:00:35

Minski, tottahan toi on jos tavotteellisesti harrastaa. Ite tykkäisin kyllä valmentautua säännöllisesti, mutta mutta... opinnot...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 01:06:29

min: Jep, opinnot ja duunikin haittaa harrastustoimintaa. Olis se paljon helpompaa olla säntillinen, jos olis kunnolla aikaa ja enegiaa kaikelta muulta ja sais palautua ja nukkua rauhassa. Tai no onhan sitä, jos on joku supersuorittaja joka pystyy jotenkin sovittamaan kaiken kalenteriinsa. :P

Päivämäärä:   21.2.13 01:07:48

Ei se viis kiloo riitä, kasi ainakin viel veks. Lähtee se. Tää kuri on kyllä helppoa lomalla, pitää vaan saada se pidettyä taas kun menee töihin. Mut se siitä tällä kertaa, parempi päivä huomenna ja stressi pois niin voi jotain tapahtuakin ;)

Pitäis ehdottomasti rakastua, sillon laihtuu ihan itekseen :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 01:12:13

Kai sitä täytyy mennä nukkumaan... huomenna ois hammaslääkärille meno aamusta ... ei kiva...

Hyvää yötä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 01:12:36

mission: Aijaa, no mut ei toi kuitenkaan ihan hirveesti oo. Toiset kun laihduttelee kymmeniä kiloja. Mä meinasin kanssa vielä muutaman kilon tiristellä pois kaikessa rauhassa. :)

Jaa semmostako se rakkaus saa aikaan. No mut eiks se suhde sitten taas lihota takaisin, kun se mies on jo saatu ja voi taas repsahtaa. :D Siis jos on taipumuksia tollaseen tunteiden ja elämäntilanteiden kautta.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   21.2.13 01:13:41

Mitäs tänne, muuta kun että kukaan ei ole tyytyväinen painoonsa :)
Päivä oli aika hanurista, vehkeet ei toiminu, kylmäkin oli, ja muutenkin vmäistä hommaa...

Onneks ilta oli huomattavasti parempi, kaupasta läjä hyvyyksiä, halipulakin helpotti, mut kaikista parasta oli kyllä pandakarkit... ;)

Päivämäärä:   21.2.13 01:18:47

Minski, mulla ei kyl suhteen myötä oo menny överiks se painon lisäys, ihan jokunen kilo tais tulla siin viisvuotisessakin, jotain max neljä ehkä. Vaikka oonkin tunnesyöppö, silti.

Kyl rakastuminen laihduttaa aina mukavasti, en tiiä mikä siinäkin on, kirroksilla kokoajan :p

maasturihörhö, moi, hyvä että ilta oli parempi:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 01:21:35

No v... *tähän väliin jotain lätinää rakastumisesta ja kuihtumisesta ja ulkonäköpaineista sekä epävarmuudesta* Pakko sensuroida, ettei mene ihan sietämättömäksi kitinäksi ja onnettomaksi vuodatukseksi. Rakastuminen laihduttaa joo, mutta kummasti se kaikki se karistettu tulee pikavauhdilla takaisin KUN juttu menee mönkään. Nääh. Pikadieetit eivät toimi. Ensin pääkoppa ja kroppa siedettävään kuntoon, sitten se rakastuminen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 01:22:46

Mission: Okei, tuli vaan mieleen tosta kun aika usein totakin kuulee kuinka suhteessa alkaa paino nousemaan joillakin helposti ja sitten sinkkuna taas otetaan itteään niskasta kiinni.

Mut nyt täytyy mennä nukkumaan. Huomenna koulutuspäivä, niin ei viitti ihan hirveesti haukotella ja nukahdella siellä. :D

Hyvää yötä kaikille. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 01:25:20

Oo, hörhönalle on saanut lämpöö ja lempee, kivat sulle :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 01:26:22

Nati nati Minskinen :)

Päivämäärä:   21.2.13 01:27:51

ruoste, totta, se rakastuminen kyl ehkä menee kitudieetistä... Sillon vaa ei oo nälkä. Pääkoppa on kyl ihan kunnossa, välillä pieni itseinho kuuluu asiaan kunhan se ei oo kokonaisvaltaista ja sijoittuu huonoihin päiviin :p Kroppa, no joillekin kuulemma kelpais, itelle ei ihan. Kyllä sekin kohta ;)

Hyvää yötä Minski :)

Päivämäärä:   21.2.13 01:30:12

Koirat on näköjään sitä mieltä että ulos on mentävä. No sithän se kai on...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 01:31:13

On siitä teorioitakin kehitelty, ja ne menevät yksinkertaisuudessaan niin, että suhteessa ei mukamas tarvitse välittää siitä, missä kunnossa on. Sinkkumarkkinoille vapauduttuaan ihmiselle tulee ahdistus siitä, että pitää kelvata jollekin ja tulee tarve treenata itsensä kuosiin.

Mulla on visiin jäänyt treenivaihe kesken :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 01:37:42

En Mission epäillytkään mielenterveyttäsi, omaa koppaa ja kroppaani tarkoitin :D Mun pitäisi kyllä ottaa susta ja kaltaisistasi oppia ton positiivisen asenteen ja itsensä hyväksymisen suhteen. Jumaliste kun koskaan ei ole hyvä, milloinkaan ei kelpaa ja mikään ei tule onnistumaan. No ei kai kelpaa jos vertaa itseään johonkin nollakoon mallityyppiin ja reippaaseen supernaiseen. Oliskohan tähän asennevammaan joku nappi olemassa?

Päivämäärä:   21.2.13 02:23:54

Vielä sinkkuloita hereillä?

Mulle riittäis että tän oman kropan saa siihen kuntoon että oon ite tyytyväinen, ei tarvii olla nollakoon malli (yäk) mutta ei haittais olla supenainen :p

Ja kyllähän sen järjellä tietää että ei se kropasta oo kii löytääkö jonkun, vaikkakin vähän epätäydellisempi voi karsia ne ihanihanihan pinnallisimmat pois joka on vaa hyvä, mutta joskus itsesäälihetkinä voi ehkä eksyä syyttämään kroppaansa siitäkin että ei sit muka kelpaa :p

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   21.2.13 07:51:42

Näköjään kaikki nukkuu...

Ruoste! Se pannaris resepti nyt jakoo! Mulla ois punasta maitoa kaapissa ja siinä ois päiväys menny jo aikoja siten, mutta se on vielä ihan hyvää ja siitä pitäs saaha vielä parempaa :)

Ja ny aamulenkille, jos pari tuntia sais menemään..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 08:50:40

Huomenta. Mä ajattelin kans aamulenkkiä, mutta on tuolla aika kylmä. Taidan hakea vaan puita sisään ja laittaa joka uuniin valkeat. Tänään pidän etätyöpäivän nimittäin ja sorvaan paperihommia kuntoon.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 11:44:35

Päivää aamuvirkuille, huomenta myöhäisheränneille.

Pangpang pannkaka by rusty:
8dl maitoa
2 kananmunaa
1dl(+) sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1tl leininjauhetta
4dl vehnäjauhoja
50g(+) voita
1tl kardemummaa

Pari reilunkokoista omenaa, kourallinen-1dl rusinoita

Varmuuden vuoksi vielä taikinanteko-ohje:
Sulata ja jäähdytä voi, sekoita kuivat ainekset keskenään, lisää maitoon munineen. Pilko omenat pieneksi ja ripottele ne rusinoiden kanssa tasaisesti pellille. Paistoaika 200-225 asteessa 20-30 min.

Osan vehnäjauhoista voi korvata kaurahiutaleilla, vastajauhettua spelttiäkin olen jauhopulassa kokeillut. Reseptissä (+) tarkoittaa, että sokeria ja voita voi makunsa mukaan käyttää reilumminkin ("maailman parhaaseen pannariin" menee sokeria 1,5dl ja voita 100g), mutta tuo riittää minusta mainiosti. Itse asiassa sokeria voi tuostakin vähentää jos käytää makeita omppuloita ja reilusti rusinoita.

Tämä pannari menee sokerittomien marjojen ja soseiden kanssa, vaniljakastikkeen, hillojen, jopa happaman skyrin tai muun rahkatuotteen kanssa. Luksusannokseen kuuluu tietenkin kermavaahto mutta pannari on hitsin hyvää ihan sellaisenaankin. Enjoy :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 11:51:23

Joo, leininjauhettapa hyvinkin... Ulkona paistaa arska, sielläkö kaikki ovat? Ihan fiksua.

http://www.youtube.com/watch?v=_Sl0YbuX1DA
Päivä käyntiin nallehumpalla :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   21.2.13 12:15:10

Kiitos :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 12:39:24

Mulle iski nyt leipomisvimma. Leivinuunissa valkeet...

Auringonpaisteen vois käyttää ensin hyödyksi ulkoilemalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.13 13:09:17

Ruoste, voiko kardemumman jättää pois?
En tykkää siitä!
Samoin leivinjauhe, vai pitääkö nousta tavallista enemmän?
Tuo resepti menee kokeiluun heti ensi viikonloppuna!
Kuullostaa herkulliselta!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   21.2.13 13:40:41

Aivan mahtavan upeaa ja aurinkoista päivää Sinkkulaan! :) Tänään, jos koskaan on "Kaunis päivä": http://www.youtube.com/watch?v=GXnwHTXnMEs Enpä osaisi itsekään paremmin kuvailla päivää ja päivän tuntoja. :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.2.13 15:21:15

hmm.. mäkin tahdon leipoa pannaria, muttakun ei oo maitoo. pitäis siis taas hipsiä kauppaan... :b

Päivämäärä:   21.2.13 15:25:03

Täällä ei maitoja pannariin laiteta vaan palkkareihin :p Ja pannari on pannassa ;)

Sen sijaan olipa superupeeta olla lenkillä tuolla, ihana ilma!

http://www.youtube.com/watch?v=co6WMzDOh1o

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 15:28:55

Kylläpä tuo pannariohje kuulostaa hyvältä :) yritän nyt vaan miettiä millä tuon omenan vois korvata, pelkät rusinat kuulostaa vähän turhan simppeliltä

Päivämäärä:   21.2.13 15:31:24

Hehheh, sain tänään postia Pohjanmaan syyttäjäinvirastosta. Se pietarsarelaistyttö, joka huijasi minua nettikaupoissa, oli tehnyt minusta kunnianloukkaussyytteen (törkeä kunnianloukkaus!), kun varoitin hänestä muita noilla facebookin nettikirppareilla pyöriviä, etteivät haksahda myymään hänelle mitään ja tule itse huijatuiksi :o Just just. Syyttäjän päätös asiaan: "Määrään, että esitutkinta lopetetaan vähäisyysperusteella". No siis sehän tässä olis vielä ollut, jos minä olisin tässä joutunut korvauspuolelle :o Siis minähän tässä olin se, jota huijattiin :o

Päivämäärä:   21.2.13 16:30:37

Niina, hyvä että kävi sentään noin. Itellä on kokemusta Suomen "oikeus"laitoksesta vähän eri tavalla. En todellakaan pidä kovin arvossaan koko laitosta. Mutta jääköön se omaan topikkiinsa sitten.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 16:39:15

En tunne tapausta, mutta teitkös Niina itse rikosilmoituksen? Neittjutuissa tuppaa menemään niin, että se,jolla on huonoin omatunto, pitää eniten meteliä.

Piste, kardemumman voi jättää pois. Itse tykkään hirmuisesti kardemummasta ja kanelista, tungen niitä joka paikkaan. Eilisen satsiin (jonka mussuttamista muuten jatkan nyt, mums mums) laitoinkin ripauksen kanelia kun kardemumma oli loppu. Leivinjauhekaan ei ole välttämätön.

min ei tykkää omenasta? Olen käyttänyt joskus ompun sijaan päärynää, hyvää sekin oli. Säilykehedelmätkin käyvät. Banaania en kyllä pannariin laittaisi (koska en pidä siitä leivonnaisissa, yäk).

Päivämäärä:   21.2.13 16:49:09

En ole tehnyt rikosilmoitusta, mutta mietin just, että ihan hyvinhän minä voisin syyttää häntä petoksesta, ja parempi näyttö mulla olis siihen, kuin tällä toisella osapuolella minua vastaan... Mutta ehkäpä Suomen poliisilla ja oikeuslaitoksella on vähän tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 16:49:38

ruoste, oon allerginen omenalle :/ päärynää en ole uskaltanut syödä nykyään. Mut persikka vois ehkä olla aika kiva tossa, tai ananas

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.2.13 16:55:32

Tee Niina ihmeessä, jos tunnusmerkit mielestäsi täyttyvät. Ei se välttämättä johda sen kummempiin toimenpiteisiin, mutta saapahan huijari edes pienen näpäytyksen. Poliisi on olemassa juuri Sinua ja myös tällaisia "pikkujuttuja" varten :)

No voi höh min. Säilykeananas voi olla aika ältsi tossa (menee kyllä hyvin rapeapohjaisessa rahkapiirakassa, btw) mutta kokeilepa persikkaa :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 17:13:09

Mä kävin Hiihtämässä tunnin lenkin pertsaa. Oli paska latu, mutta muuten kiva keli. Nyt on spelttileipää leivinuunissa. :P

Päivämäärä:   21.2.13 17:14:09

Voihan leipominen teidän kanssa :D

Mä näköjään leivoin eilen ne lihakset ihan muussiks, pitäsköhän tänään käydä kurittamassa vähän peppua illalla...

Nyt katon telkkarista Melissa ja Joey, aika hottis toi Joey....

Pitäskö tehä jotain järkevää?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.2.13 18:42:26

Leipä oli hyvää. Nyt lapsi tekee makronilaatikkoa uuniin. Miksen tajunnut ostaa possunlapaa, olis saanut laittaa sen jälkilämpöön. Höh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 18:48:31

Moroo

Olipas unettava koulutus, mutta onpahan nyt taas yksi paperi lisää. :P Tilasin kanaa kermaperunoilla ja sisäänleivotun kebabin riisillä ja lohkiksilla. Kohta syödään kunnolla. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 18:52:51

Mä meinasin unohtaa syödä... no mut nyt on syöty yks tollanen lämminkuppi kanttarellikeitto ja kaks leivänsiivua viel työn al

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   21.2.13 18:55:23

Itsehillintäharjoitteluu lukea noista syömisistä...

Päivämäärä:   21.2.13 18:57:32

Jos sanonta "olet mitä syöt" pitää paikkansa, niin sinkkulassa on aikamoisia herkkupaloja liikkeellä; ja muutama vähän kuivempi tyyppi :p

Päivämäärä:   21.2.13 19:00:59

Mä en ainakaan oo kuiva kun just join vettä! :p

Ei mun kyllä tee mitään herkkuja ees yhtään mieli. Näkyy olevan meikäläisellä aika paljon stressinpurkua ja energiankorvausta se mässääminen, lomalla kun nukkuu kunnolla eikä oo stressiä ni ei tarvi mässäillä. No, sehän jo tiesinkin, ei mitään uutta... Lottovoittoa odotellessa :p

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   21.2.13 19:03:59

Täällä on maustekakku on uunissa, mutta sen vien ystävälle kiitokseksi.

Mä en oo vieläkään tehnyt mitään sille nukkasihdille. Ostin ainekset myös juustokakkuun, niin sitä vois sitten tarjoilla kiitokseksi avusta. Mut en siis vieläkään tiedä ketä kehtaan pyytää.

Oli kiireinen päivä, nyt voikin ottaa levon kannalta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 19:06:32

Hehe, no mä päätin, että mulla on tänään herkkupäivä ja silloin mä syön joko ravintolassa tai tilaan jotain kotiin. Tänään tein molemmat, mutta miehenä on sellainen kiva juttu, että mä kulutan ~2400kcal päivässä, vaikka istuisin vaan. Sitten kun oon kuitenkin vähän keräilly lihastakin kroppaan, niin mulla on aika vilkas aineenvaihdunta ja kulutus tyhjäkäynnilläkin, joten ei tässä ihan helposti kerry kiloja, vaikka vähän söiskin enemmän. Nom nom nom :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 19:07:29

Mun tekis kauheesti mieli suklaat mut en nyt viitti ostaa ku mikään ruoka ei maistu miltään ku edelleen on nuhaa. Mut kaakaoo vois juoda.

Anteeks mut aloin miettimään tota "olet mitä syöt" -juttua ja jäin pohtimaan milt mahtaa näyttää joittenki bileitten seurauksena. Lonkero&vodkapullo täällä hei

Päivämäärä:   21.2.13 19:11:32

Minski, senki härnääjä !!
*huitoo Minskiä kahdella tyynyllä nii ettei se keskity syömään* Siinä sulle nomnomnomia! :D

Päivämäärä:   21.2.13 19:14:28

Niina, nettihuijareiden kanssa pitää ottaa kovat käyttöön; mä ainakin julistaisin joka puolella suunapäänä et varokaa ko. henkilöä.
Jos siis jäis rahat/maksettu kama saamatta.
Tekis mieli tota Rustypannaria, ei jaksa ennenkuin viikonloppuna.
Mennyt viikko alkaa vaatia veronsa, olen ihan sippi.
No, huomenna sikalyhyt päivä töissä ja aikaisin tallille.
Lauantaina on jo ihan ihmeen pirteenä! Jaksaa tallille jo aamusta ja virtaa riittää koko viikonlopuksi.
Toi lyhyt työpäivä ja aikainen nukkumaanmeno perjantaina saa ihmeitä aikaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 19:24:20

..?: "Minski, senki härnääjä !!
*huitoo Minskiä kahdella tyynyllä nii ettei se keskity syömään* Siinä sulle nomnomnomia! :D"

Hahaha, no täytyyhän munkin vähän hehkuttaa omia namejani, kun täällä on kaikki muutkin mehustelleet. *torjuu tyynyt toisella kädellä ja syö rauhassa toisella* onpas mehukasta kanaa, nom nom. ;D

Päivämäärä:   21.2.13 19:32:00

Pyh, miehet ja niiden syömiset... Sit ne neuvoo naisia siinä, hehhee, kokeilisivat vaan joskus, 1800 kaloria on äkkiä täynnä, onnetomat lhakset ei teekään mitään, rasvasta ei pääse eroon ku sitä kuuluu olla ;)

Vaikka silti kyllä muuttaisin mieluiten tampereelle ja ostaisin parit palvelut siltä bullin remmin Terolta, sais laittaa meikäläisen ruotuun :P Läskileiri tampesteriin, tommonen 12-viikkoa ruoskaa ja salaattia :p

Päivämäärä:   21.2.13 19:32:18

Noniin, päädyin sit pizzaan...en jaksa teidän herkutteluja syömättä itse...:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 19:41:46

Heh, kohta kaikki makaa maha pystyssä kotona ja sulattelee jotain himoherkku satsia hirveissä morkkiksissa. :D Mut hei piste, sähän kaipasitkin lihaa luiden ympärille, niin kai sä nyt perhepitsan otit iltapalaksi. =)

Mission: No mut täytyyhän meillä miehilläkin jotain etuja olla. Naiset on nykyään muutenkin niin emansipoituneita, että ehkä sitten toi korkeampi kaloreiden kulutus on se miesten viimeinen linnake, mistä me saadaan pitää kiinni ilman, että nainen on tunkemassa jotain salaattia tai kaalisoppaa nenän eteen. :D

Niin ja joo, syökää tekin ja kasvatelkaa vaan oikein sellanen kunnon herkkupeppu, niitä on kiva katella. ;)

Päivämäärä:   21.2.13 19:49:31

Ja pyh, mä lähen lenkille, syökää te vaan.

Minski, mitäs jos ne syömiset kertyy vaan mahaan eikä perseeseen?

No, on toi takapuolikin osansa saanut joten lenkin jälkeen lähen kurittaa sitä salille.

Mun kyllä piti tänään vähä mässäillä mutten ehi kauppaan :/

Salin jälkee vois kyllä hakee roskaruokaa... Mut sillon taas ei kyl välttis tee yhtään mieli sellasta, etenkin jos se emakko ilmestyy taas sinne salin peileihin :p

Täytyy kai sitä jotain syödäkin et jaksaa liikkua... mustikkasoppaa? Ja protskua ennen salia, jes, hyvä plääni:)

Päivämäärä:   21.2.13 20:08:42

Ihan tää normikokoinen pizza on, puolet syöty ja nyt tökkäs. Ei vedä enempää vaikka kuinka yrittää...
Mulla ei mee mikään mihinkään, joten peppu ei täällä syömällä pulleudu, eikä vatsakaan.
Aivan turhaa edes yrittää, alkaa vaan masentaa!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 20:09:39

Jos ne kertyy mahaan, niin sitten teet vaan näin. Helppoa :D

Mäkin voisin tehdä tässä iltasella vielä ton 100 punnerruksen initian testin. Palautella vähän lihasmuistia, kun kerran sielläkin ollaan niin innosta puikeena, ettei tässä nyt itekään kehtaa vaan istua. :p

Päivämäärä:   21.2.13 20:12:36

Hahhahhaa :D En mä noin voi tehä, sit tarviin jo kottikärryt rintojen kantamiseen... ;) Ois ihan tarpeeks jo niissäkin...

Ja sit sinne lenkille, vaikeimman kautta vaan :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 20:19:45

Siis yritäks sä nyt vihjailla, että sulla on isot rinnat ja sitten ihan noin vaan ilman kuvia lähteä lenkille. Tiesiks, ettei tollee saa tehdä. :D

Päivämäärä:   21.2.13 20:22:12

Nii. Vitsit. Jotain etuja kai tässä naiseudessakin pitää olla ;)

Noni, mustikkasopat kiskastu ja nyt tää lähtee hölskyttelemään niitä kaksosia lenkille :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.2.13 20:30:02

No näköjään niin ja nyt mulle tuli tosta hölskyttelystä mieleen tää nissanin mainos. :D Mäkin voisin kyllä nyt hölskytellä vähän... ;>

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   21.2.13 20:48:11

Minulla taas tuli automainoksista mieleen tämä. :)

http://24.media.tumblr.com/tumblr_l11omjX8me1qacz6co1_500.jpg

Päivämäärä:   21.2.13 20:50:47

Jassoo, ketäs se beetta ikävöi? :)

Päivämäärä:   21.2.13 20:58:08

Rinnoista ei nyt puhuta, niitä on, mutta muusta pehmeydestä kyllä on tarvetta!!!
Nyt on taas syöty kaikenlaista lihottavaa ja pehmentävää, missä se pyöreys viipyy!!!!!?????
Teistä ei ole mitään apua!

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   21.2.13 20:58:23

Tuo nyt sattui olemaan ainoa seksistinen automainos jonka muistin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.2.13 21:00:27

On se niin epäreiluu ku kaikki läski kerääntyy vaan takapuoleen ja reisiin, mun puolest vois noihin rintoihinki kerääntyy enemmän :(

Mutta mutta, pohdein tässä et laittaisinko jo tänään treffipyyntöä vai ootanko huomiseen

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.