Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 188

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.2.13 03:52:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=815541&t=815541

Olinks eka?

Re: Sinkkujen topic 188

Päivämäärä:   20.2.13 03:52:44

Yes, eka :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   20.2.13 03:54:28

Yes, toka, tai kolmas... saako palkintoo?

Päivämäärä:   20.2.13 03:57:07

Joo, palkinnot jaetaan oscar-gaalassa, paras lavastus -osiossa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:59:00

ruoste: Eikös vaan, mut onneks mäkin karhu kuuttina eksyin tänne eläinrakkaiden naisten seuraan. :p

Eikä ollu puppa, mutta aika lähellä kyllä. :D Hauskaa, eikä lainkaan noloa. Paitsi naisten mielestä, ainakin joidenkin. :p

Mission: Sä taidat olla oikeilla jäljillä. :D Eikä siinä karhun kanssa autakaan juosta karkuun tai rimpuilla. Karhu tekee mitä haluaa niin kaua kuin haluaa ja pitää tiukasti kiinni. ;)

pisteviiva: Ehkäpä sitten kannattaa vilkuilla semmosia uroksia jotka ei oo niin neitejä. Ei tarvi turhaa pidätellä tuskissaan tai esittää muutenkaan mitään hienohelmaa. Riittää että elää ja on normaalisti sellanen kuin on. On nainen. :)

Mutta nyt unta palloon. Taas kello on noin paljon, mut ei se auta. Kohta se on vielä enemmän, jos ei tässä tee jotain peliliikkeitä.

Hyvää yötä kaikille ja makoisia unia nallukoista tai mistä nyt sitten haaveilettekin. o/

Päivämäärä:   20.2.13 03:59:03

Hohoo, paras steitsi...

no joo...

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:59:38

Aamuvuorolaisille tiedoksi, että edellinen topa täyttyi läskijutuista, vessahuumorista ja siitä tavanomaisesta yöhöpinästä. +R:n ilmeisen vakavasta hevoskauhusta. Sille täytyy tehdä jotain.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 04:02:31

hyi kellohan oikeesti on aika paljon... nukkumattikin unohtanut mut taas.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 04:03:04

Nati nati pullanmurut. Lyhty sammuu... \o/

Päivämäärä:   20.2.13 04:03:38

Ruoste, ei voi puhua kauhusta.. pikkuisesta luontaisesta pelosta... :O

Päivämäärä:   20.2.13 04:08:25

Joo onhan se mentävä, piti kyllä jo tänään vähä aikaistaa mut jos huomen sitte, ei passaa enää sunnuntain tienoilla olla tässä rytmissä :p

Yöt kaikille sinkkuotuksille :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 04:16:09

öitä öitä (:

mäkin vetäydyn. (:

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.13 05:44:05

Huomenta sinkkulaan! Miten te jaksatte kukkua aamuun????? Tämä ei edes viikonloppuisin!
Täällä lähdetään leivän ja heinän perään hyvissä ajoin aamusta...
Ja sitä läskiä saa laittaa tulemaan;)!
Olkaa hyvät naiset tyytyväisiä, ettette ole mitään pulkannaruja!
Toki terveys ennen kaikkea, ei läski liiallisena ole kenenkään terveydelle hyväksi, ei miehillekään.
KESSU näköjään laittoi työviikkonsa päätteeksi ranttaliksi, no, lukeepa sitten kun herää, mitä tulikaan kirjoiteltua....;).
R:n hevospelkotilat täytynee neutralisioda ja traumat purkaa, mies tallille, niin lähtee se pelko sinultakin;)!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.2.13 07:00:12

Ei herranjestas, tehän ootte taas valvonu koko yön ja saaneet aikaan melkein kaks topicillista tekstiä :o Ei mikään turha joukko, täytyy sanoa..

Muaki rupes mietityttämään, ettäs mikäs tyyppi tuo R oikein on, kun kirjotti jossain edellisistä topiceista kulkeneensa meidän kylillä!?! Niin kerrohan nyt vähän lisää! Eikä tarvii pelätä, että alkaisin itseäni sulle tyrkyttää, vaikka paljastuisitkin olevan tästä ihan läheltä, ei kuulu tapoihini tuollainen. Enkä olis kyllä muutenkaan sopiva; mua ei sais Venäjälle kirveelläkään, en osaa heidän kieltään, enkä edes puhu sanaakaan enkkua. Mutta olen kuitenkin niin utelias, että haluan tietää, mikä sai sut tänne "mun" kylälle eksymään?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.2.13 07:01:08

Huomenta, onpas täällä ollut actionia yöllä :)

hörhönalle lähtee nyt kiltisti (ja kilttinä) töihin, voi olla että kahvikupponen maistuu päivän mittaan :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 07:58:50

Huomenta

Jaksaiskohan nousta ylös vai ei... nyt tartteisin taas teenkeittäjän ittelleni :D

Missäs muuten on Riksu, @ ja Uki..? Vai enkö ol vaan huomannu heit..?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 08:39:52

Mä en kans ymmärrä, miten te jaksatte arkena kukkua aamuyöhön. Koska te nukutte?

Huomenta vaan. Kivaa, kun alkaa tulla jo vähän keväinen fiilis. Aamut alkaa olla valoisia ja silleen.

Kessuko oli juonut jotain rähinäviinaa yöllä, kun piti uhota?

Päivämäärä:   20.2.13 09:16:44

Mun päivä ainakin alkaa makeasti, pavlova on jo uunissa :) Ja siihen on päälle flora kuohua, ja kiiviä, viinirypäleitä ja varmaan pitää vielä jotain marjoja ettiä pakastimesta. Tuo flora kuohu on muuten mielettömän hyvää tavaraa, pärjää melkein mun suosikille Millac Goldilllekin. Mutta Millacia ei saa kuin tukusta, niin otin sitten kerran kokeeksi tuota flora kuohua, ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Tavalliset kuohukermat, vispikermat ja muut lässähtää niin nopeesti ja ne "liukenee" liemeksi kipon pohjalle, mutta tätä voi pitää vaikka yön yli vatkattuna jääkaapissa, eikä mene miksikään. Varmaan tässä on seassa jotain kasvirasvajuttua, mikä pitää sen koostumuksen.

Että sokerihumala tiedossa myöhemmin tänään! Mie kun en tuota oikeeta humalaa harrasta, niin kai tääkin käy? Vaikka taitas tulla kyllä oikeetkin rohkaisuryypyt aina tarpeeseen, mutta kun ei uskalla. Tääkin on taas niitä asioita, että ehkä vielä joskus jossain oikeassa seurassa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 09:20:50

Luin nyt vast mitä tääl on kirjoteltu yön aikan ja voi jestas :D ihana toi missionin selvitys miten läskit jakaantuu ihmisille :D

Niina, mikä on pavlova?

Huomenta Tirli :)

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   20.2.13 09:28:16

Huomenta aamuvuorolle! :) Yövuorohan on ollut vedossa. :D

Voihan vartalotyypit sentään, mutta kyllä musta tuntuu paaaaljon isommalta kuin mitä noi taulukon mukaan samankokoiset näytti olevan. :O Ja miten noi halinallemittaiset miehet parilla ylimmällä rivillä näytti kovin pieniltä? Kun eiks se nyt niin ollut, että kuvissa näyttää isommalta ku IRL? Whaaaaaat???

Päivämäärä:   20.2.13 09:33:48

Pavlova on ehkä mun suurinta herkkua <3 Alla on semmonen marenkipohja, mikä on päältä rapea ja sisällä on vielä sitä "raakaa" vaahtoa. Päälle tulee paksusti kermaa ja sitten jotain marjoja ja hedelmiä. http://tinyurl.com/aqub4cu

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   20.2.13 09:38:52

Terkut sinkkulaan Rigasta! Matkalla Italiaan kurssille ja voin kertoa, että viime hetken laihis ennen lomaa ei ole edennyt sitten yhtään ;) ja 5pv Italiassa ei ainakaan helpota asiaa. Ei mahda mitään, näillä mennään, mitä on jaettu...

Mä heräsin aamulla samaan aikaan kuin täällä viimeiset vielä kirjoitteli. Ootte te epeleitä!?! Onko kaikilla loma vai vaan tosi kummalliset työajat?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 09:52:00

Z:lle mukavaa matkaa, vaikka kai se työntäyteinen on... Mun lapseni oli nähtävästi herännyt ajoissa, kun Riikasta kirjoittelet. ;)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   20.2.13 10:47:13

Huomenet täältäkin.
Niinan herkut kuullostaa ihan älyttömän hyvälle, ihan tylsää ku mul ei oo kun kahvia ja leipää vaan :|

Ja hirveen kauan noi toiset kyllä jaksaa täällä lärpättää. Vaikka yökukkuja olen itsekin, ni en mä kyllä ihan aamuneljään jaksa kukkua, ellen ole ollu baarissa, sillon menee helposti kuuteenkin. Kyllä yleensä tossa yhen-kahen maissa pitää koittaa aina lyödä pää tyynyyn, muuten menee rytmit ihan sekasin, eikä se oikein passaa ku näitä arkivapaita ja epäsäännöllisiä työvuoroja joutuu harrastaa. Tänä aamunakin oli herätyskello soimassa ettei tuu nukuttua liian pitkään, huomenna kun pitäs olla taas sit aamuvuoroon menossa, eli tänään on koitettava ihmisten aikoihin nukkumaan.

Oiskohan sitä reipas ja alkais pikkuhiljaa jo liikkumaan, ni kerkee vielä valosan aikaan. Meinasin lenkkeillä tonne mun "sijaisduunipaikalle", missä käyn sillon tällön tuuraamassa. Siellä ei oo joulun jälkeen ollu yhtään töitä ja nyt ens kuussa pitäs mennä taas, ni täytyy vähän käydä vakoilemassa onks mikään muuttunu mihinkään. Sit jos sieltä hilpasis lenkkeillen vielä takasin päin, kävis salikamppeet kotoa ja salille. Elättelen toiveita että kämppä ois siivoutunu sillä aikaa itestään, ei vissiin kovin todennäköistä, mut eihän sitä tiedä jos kissat vaikka yllättää :D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   20.2.13 10:58:19

Mä en lakkaa ihmettelemästä teitä yökukkujia. 8)

Mut pyydettiin mukaan keikalle lauantaina ja se on oluisiin erikoistuneessa baarissa. Siellä luulis olevan miehiä. Pitääkin mennä nyt ostamaan se magneetti, heh... Voi sitten vaan erotella parhaat päältä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 11:16:12

huomenia! mä en olis kukkunut muuten viime yönä, mutta nukkumatti oli unohtanut mut taas...

syvämiete, mä oon ollut töissä olutravintolassa ja ei se tarjonta siellä mitään luksusta ollut... joko ne tyypit (iästä riippumatta) oli ihan tohkeissaan selittämässä ihan puutaheinää juomistaan oluista tai sitten ne nautti tyytyväisenä karhua. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 12:11:39

Juu rähinäviinaa, tyhjään mahaan parit whiskipaukut, niin soppa on selvä. On tainut muutamat kirjaimet mennä sekaisin.:D Pahoittelen tapahtunutta yhtiön puolesta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 12:18:23

Min, kyl Riksu naamakirjassa välillä on.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 12:19:35

Kävin kävelyllä, ihana keli :) räpsin kuvia ja voisin ehkä tän linkata jonku

Kessu, :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 12:23:37

http://aijaa.com/A7dWTm toivottavasti toimii :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.2.13 12:37:33

Voi älytön teidän juttuja :DD

Mullakin on loma mutta en jaksaisi millään valvoa noin myöhään, sitten harmittaisi kun nukkuisin iltapäivään saakka!

Ulkona paistaa vain upea aurinko, on loma, oon maalla, ei oo kiire, siis aivan upeaa <3 Kohta rakkaanrakkaanrakkaan kaverin kanssa lenkille, ihanaaa!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 13:04:02

Ihana aurinko! Minin linkkiä katsellessa mietin, että oon niin väärässä paikassa, kun katselen tuota outoa valoilmiötä työmaan likaisen ikkunan läpi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 13:13:08

Kessu, okei :) mul ei ol ketään ht.nettiläist fb-kaverin niin ei voi stalkata :p

Tirli, olet todellakin väärässä paikassa. Toi auringonvalo jopa lämmitti vähän mut pakko oli jatkaa kävelyy ku pakkasta sen verran et meinas jalat jäätyy. Joten päädyin tonne lähipubiin kaakaolle. Ja sitten sinne tuli joku vanhemman puoleinen mieshenkilö joka oli täysin varma et oon hänen tyttöystävä ja tuleva vaimo.......... nyt taas oon turvallisesti kämpässäni :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 13:16:46

Min, no ei tietenkään.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 13:43:03

Huoh... Hyvaa iltapäivähuomenta :)

Mua ei harmita ollenkaan nukkua välillä yli puolenpäivän. Jos niin käy toistuvasti, alkaa hatuttaa valoisan ajan hukkaan meneminen, etenkin, jos on heppahommia kalenterissa. Tänäänkin oli kyllä kello soimassa aamupäivän puolella, mutta kroppapa päätikin, ettei 6h unta riitä ja vaipui vielä pariksi tunniksi koomaan. Ihan viisas päätös, peilissä oli vaihteeksi vastassa levänneen näköinen tyyppi. Tänään ei onneksi tarvitsekaan tehdä muuta kuin tuijottaa jossain välissä muutaman tunnin ajan kirjaa (harkitsen vakavasti sen tekemistä kotisohvalla, tukka pystyssä ja sukat makkaralla), käydä lenkillä ja paistaa pannaria. Taidan aloittaa pannarista :)

http://www.youtube.com/watch?v=vXrT3-0m2Nk
Aurinko ei paista pohjalla, eikä Turussa.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   20.2.13 13:49:54

Aivan mahtava sää! Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja lämmittää ihanasti. :) Ja minä makaan sohvan pohjalla... Mä haluan maastoilemaan, tai vaikka hiihtämään, mutta kun ei saa. :/ Jos sitä vaikka ihan varovasti vaan menis hiukan käpsyttelemään, ihan vaan vähän ja hissukseen. :) Paitsi että mun tuurilla liukastun kuitenkin johonkin ja telon itseäni vielä hiukan lisää, ja sit tulee satikutia. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 13:54:14

Voi kun tuli rockilta kiva kappale :) white lies - to lose my life http://www.youtube.com/watch?v=GGEjz12YLiM&feature=youtube_gdata_player

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 14:17:36

Morjensta taas vaihteeksi. Joo täällä on yölläkin välillä kummasti elämää. Ketju mikä ei nuku koskaan. =)

Mäkin kävin pienellä lenkillä, kun oli niin hieno keli. Tai no onhan se vieläkin ainakin jonkin aikaa, kun aurinko paistaa noin kirkkaasti. :) Hyvä biisi min, etenkin toi alku tossa. Mulla soi aina joko radio rock tai ylex, jos kuuntelen radiota. Tää on kanssa jotenkin piristävä biisi ja sellanen, että mieli on heti toivoa täynnä kun ton kuuntelee. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 14:18:49

Ja näköjään täällä ei kaikki linkit vaan toimi. :D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mk48xRzuNvA#t=30s

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 14:22:12

Mahtokohan mul tul radioon joku vika ku hetki sit ei kuulunu rockilta mitään....

Minski, mä kuuntelen vallan radio rockia :) paitti sitte kun kaverit on käymäs, he kun ei tykkää täst kanavast.

Vois kyl tää nuha/köhä loppuu, mä tahon luistelemaan ku on näin nätti keli!

Päivämäärä:   20.2.13 14:28:02

Mulla on sattunu koko aamun päähän, ei oo kivaa :( Varmaan on taas niskat niin jumissa, ettei veri kierrä. Voisko joku tulla hieromaan..?

Tänään olis ollu taas tarjolla hiihtokoulua, mutta enhän mie ehtiny sinne, kun olin ratsastamassa. Täällä on tosi kova tuuli, niin ei siinä paljon aurinko lämmitä. Viimeset kilometrit hytisin varmaan ihan jääkalikkana, ja korvissa vaan humisi, en olis kyllä kuullut, jos olis joku auto tai moottorikelkka tullu jostain suunnasta. Vieläkin on vilu. Pitää ehkä ryypiskelä teetä hunajalla ja inkiväärillä. Kävin aamupäivällä auttamassa naapurin tätiä sen tietokoneongelmassa, niin se sitten anto mulle kiitokseksi purkin hunajaa :) Nuo naapurit on kyllä edelleen maailman parhaat!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 14:31:31

Radio rockilla ja ylex:llä on parhaat juontajat. Niiltä irtoaa aina ihan kipeetä juttua joille saa nauraa, kun vaikka ajaa aamulla töihin. Niin ja musiikkikin on pääosin hyvää, vaikka aina joskus tulee soittoon sellasia biisejä, joita en voi sietää. Tällä hetkellä esim. ylex:llä on kaikki karri koiran biisit bannassa. Pakko vaihtaa kanavaa, kun sen biisejä lävähtää soimaan. :D

Kuunnelkaa nyt vaikka ja revetkää liitoksistanne. =)

http://www.youtube.com/watch?v=gst1L7MlGFQ
http://www.youtube.com/watch?v=J0ZTQa6MvhU

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   20.2.13 14:40:28

Ääh, mitä mä teen? Tarkotus oli putsailla pyykinpesukonetta. Nyt se nukkasihti on päättänyt jumiutua kiinni. On se aina ennen auennut. Kokeilin jo kevyttä väkivaltaakin, mutta se korkki on upotettu sinne sisään, niin en saanut auki.

Etsinkö a) vasaran ja humautan?
vai b) lähden salille treenaamaan ruista ranteeseen?
c) itken asiaa fb:ssa ja nielen häpeän ja toivon, että joku löytää sisäisen herrasmiehensä?
d) menen rappuun väijymään sopivaa naapuria ja mustan lesken tavoin houkuttelen sen apuun?
e) laitan viestiä viereisessä talossa asuvalle miehelle, jonka kanssa ollaan (vaan) moikkaustuttuja?

Sukulaiset asuu kauempana ja haluan saada homman hoidettua tällä viikolla. Oon aina inhonnut avuttomaksi heittäytymistä, kun oon tottunut hoitamaan kaikki hommat itse. Mut nyt, yyyh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 14:52:10

Minä kuuntelen paljon radiota ajaessani ja kotona röhnöttäessäni, ja kanavat vaihtuvat yleensä saman kaavan mukaan: YleX, Rock, X3M ja kun mikään näistä ei tunnu soittavan hyvää musaa, Aalto. Noilla molemmilla ylen kanavilla on hyviä ohjelmia, esim. X:n uuden musiikin ohjelmat ja X3M:n musikrepubliken ja söndagsmys, joka yleensä sopii mainiosti mun sunnuntaifiilikseen. Rockin pojilla menee välillä jutut vähän yli mun maun rajojen mutta ihan hauskoja juttuja niilläkin on. X:llä on monta hyvää juontajaa, X3M:llä vain pari. Sunnuntaiaamuisin on aina kuunneltava Aallon akustisia. Kotikeittiössä soi lisäksi usein paikallinen Zoom, olen ihan rakastunut ohjelmapäällikköön ja sen musamakuun :)

Nyt se arska paistaa betonikasaankin, äkkiä ylös, ulos ja kaupungille :)

Päivämäärä:   20.2.13 14:56:17

Syvämiete -> no vaihtoehto e tietenkin, jos on kiva mies kyseessä =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 14:58:33

Kannatan fb-vaihtoehtoa, sen avulla voi löytyä avulias aatu, joka jopa tietää kodinkoneista jotain. Muuten voipi pahimmassa tapauksessa mennä koko nukkasihti rikki ja se on sitten korjaajan paikka.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 15:00:40

Syvämiete, d tai e :D

Rockilla on parasta korporaatio ja marce :)

tykkäisin lähtee viel ton keskustaan käveleen mut jospa nyt pysyn sisällä ja juon teetä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 15:00:51

Ai niin, piti tohon äskeiseen vielä lisätä "terkuin nimim. nukkasihtiä pihtien avulla kiskonut ja kahvaosan rikkonut". Meni muutenkin koko kone kohta vaihtoon, joten kauaa ei ketuttanut. Jos nyt ihan pakko saada kone käyntiin heti tai iiihan pakko saada nähdä se naapurin mies, niin sitten kannatan minkäin viimeistä vaihtoehtoa :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 15:04:44

Minski, kuuntelin n 15 sekuntia toist noista... no onneks nyt soi alice cooper niin mitään pysyvää vahinkoa ei syntyny....

Päivämäärä:   20.2.13 15:09:36

Huomenta :) Jaksaahan sitä yökukkua kun on talvilomalla :) Onpa upee ilma, nyt meen lenkille koirien kanssa ja nautin nälkäkuolema-olotilasta kuvitellen kuinka tehokkaasti se rasva palaakaan... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 15:14:26

Ei varmaan kannata hirveesti käyttää väkivaltaa sen sihdin kanssa ja mies tietenkin mukaan kesteihin jos kiinnostaa, kun kerran on noin hyvä "teko"syykin kutsua mies kylää ja tarjota kiitokseksi esim. kahvia ja pullaa. :D

min: Hahaha, sulla on selvästi hyvä maku, kun et tota ton pidempää pystynyt kuuntelemaan. Ihan käsittämätöntä miten tollanenkin "musiikki" voi myydä, mutta kyllähän tollasen musiikin soittaminen radiossa pitäis kieltää lailla. :D :D

Mission: Huomenta unikeko. =) Sun pitäis kyllä ostaa jotain viinaksia ja hörppiä niitä aina noiden keskusteluiden lomassa, niin saatais vielä vähän lisäväriä hommaan. x)

Päivämäärä:   20.2.13 15:17:09

Ei mitään viinaksia :D Mun laihis on ollu paikoillaan kaks viikkoa jo pelkästään parin ryyppyreissun takii... ja stressin ja syöpöttelyn mut syytän ryyppyreissuja :p

Parempi vaan että pysyy ees jossain tolkussa, ei noi nytkään niin siveitä ole. Ei muuten ollu mun unetkaan. Nyt sinne lenkille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 15:32:45

Mission, huomenta sullekkin :D

Minski, mä luotan siihen et rockilta ei soitella tollast musiikkii, tosin tiistaitripistä ja perjantai-illasta ei koskaan tiiä mitä sielt soitetaan.

Kylläpäs nyt jussi69 soittaa kivaa musiikkia :) nyt soi bon jovin uutta musiikkia

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 15:48:40

min: Joo rockki on musiikin puolesta turvallisempi valinta, mutta joskus on mukava saada vähän enemmän vaihtelua soittolistoihin ja juontajiinkin. :)

Vitsi et olis nyt kirkas ilma ja täyskuukin lähestyy kovaa vauhtia, mutta näinköhän sitä jaksaa vääntäytyä pihalle silloin kuvaamaan. Varmaan menee plussan puolelle kohta toi kelikin, niin jää ne kimaltelevat hanget haaveeksi.

Mission: Heh, jaa sitä ollaan taas nähty vähän unia. Okei en kysele mitään, mut kyllä mä oon sitä mieltä, että ne viinakset vois olla hauska pikantti lisä sinkkuketjun juttuihin, kun ei olis kaikki niin kontrolloitua. :p

Mut mäkin tästä lähden lenkille, nimittäin eiliseltä on vielä toinen hk:n sininen syömättä. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 15:52:41

Mää voin Ruoste antaa sulle rikostutkinan hikipukuja sulle, ne ei hengitä yhtään. Kyl nesteet kropasta lähtee lenkillä, mut sivuhaittana voi olla, valkoinen haamu nähty Turussa.:D Ihan päteviä pukuja, sienimettällä hirvikärpäset ei pääse kalsareihin asti.:D

Päivämäärä:   20.2.13 16:17:09

Noni, tunti reipasta liikuntaa upeessa kelissä, hiki tuli. Koiratkin sai riekkua joten jos tässä aamiaista vääntäis niin koko porukka varmaan mukavasti viettää pari tuntia sohvalla :)

Piti olla jossain asioita hoitamassa mutta pyh, nyt on loma, eikä oo pakko tehä mitään :) Siirretään huomiseen, tänään vois jatkaa illemmalla kämpän siivouksen loppuun ja mennä salille.

En avannu yhtäkään musalinkkiä, ei maistu, ja jotain Koiraa en taida ees avata kun jotenkin lujasti uskon että tulee korvat kipeeks ja paha olo :p

Päivämäärä:   20.2.13 17:39:33

Missä kohtaa pimeetä on alkanut tulemaan vasta kuudelta? Jessus se aika menee nopeesti, kohtahan on kesä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 19:18:04

Halleluja, johan sitä on odotettukin! :):):) Paitsi bikinikautta, iiik!

http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk
"Little darling, it's been a long cold,lonely winter"...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 19:26:01

Kessu, kiitti vaan, mutta mä olen talvisin ihan tarpeeksi kalpea haamunaama ilman mitään valkoisia hattivattipukujakin :)

Lenkkeilystä puheen ollen... Mulla piti olla hikilenkkitreffit kaverin kanssa ja sen jälkeen oli suunnitelmissa pannarinpaistoa ja mässäilyä. Nyt näyttää kyllä siltä, että kalorikammoinen kamuni jänistää lenkistäkin pannarin pelossa. Ei käy! Kaadan taikinan vaikka postiluukusta jos ei pimu vastaa puhelimeen. Ja minä teen vielä pirun hyvää pannaria :/

Päivämäärä:   20.2.13 19:29:27

No eikä oo mitään kesää odotettu! Pyh ja pah, pakkasta ja lunta tänne kiitos.

Päivämäärä:   20.2.13 19:30:26

Joo, tervetuloa lämmin ja aikainen kevät! Ja tietty kesäkin, mutta ötökät vois jäädä tulematta, tai ainakaan niitä ei tarvis tulla niin paljon kun yleensä; mikä näillä leveysasteilla ja veden äärellä on PALJON. Mutta jee, keväällä syntyy uusi hevosvauvakin, sitä en malttais mitenkään odottaa. Tammakin on jo niin leveä, että hyvä kun mahtuu ovesta sisälle.

Ei löytynyt sitä hierojaa tänne, niin pitänee yrittää itsehoitomenetelmiä: saunaa ja back on trackia. Ja sen jälkeen käyn sen pavlovan kimppuun :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 19:55:31

Voi kun tekis mieli jotain hyvää, vaikka suklaata... Täytyis kyl varmaan men käymään tuolla kaupassa. Nenäliinoja täytyis ostaa... mahtaakohan ihan ruokakaupasta saad ostettuu bepanthenia? Ei varmaan... Saiskohan sielt kaupasta sen sijaan kidnapattuu jonku henkilön mukaan kuka vois halia...?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 20:24:45

Kävin lenkillä ja ulkonahan olikin yhtäkkiä kamalan kylmä. Hrrrr...!

Viikonlopuksi olis kauheasti menoa ja ohjelmaa. Kiva. Etten vallan tule mökkihöperöksi.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.2.13 20:27:31

Painiottelu tyyny vs Jysse päättyi eilen illalla tyynyn tyrmäysvoittoon, meikämanne tipahti heti kanveesiin :D

Meinasin ruoste sun takia ajaa maanantaina lehtoon siin Siuntio kirkon kohdalla. Jäin zoomailemaan sitä vuorta ja sinne johtavaa polkua jokseenkin kai hippasen liian pitkäksi aikaa. Havahduin siinä kohtaa ku auto "hypähti" ylitettyään jalkakäytänä rotvallin. Olis siin ollu miliisille selittämistä, ku olisin teilannu jonkun uskovaisen siihen jalkakäytävälle. Toisaalta olisin voinu sälyttää syyt sun niskoille, tai vähintääkin olisit ollu rikostokumppani :P *No it wasn't me! Mun käskettiin krhm tai siis pakotettiin pysähtymään tässä vuoren kohdalla ja menemään tonne huipulle kuvaamaan jokilaaksoa*

Kesä on muuten ihan jees aikaa, MUTTA tälleen nurmikon omisajana se joka viikkoinen ympyrän kävely tuol kempuralla leikkurin perässä on kyl ihan hanurista.

Päivämäärä:   20.2.13 20:28:35

Nyt kun muut alkaa taas ryömimään tänne niin mun pitäis puolestaan ryhdistäytyä, ulkoiluttaa koirat ja mennä salille. Ei jaksais vielä... Mut herkkuja ei sentään tee mieli, onneks!

Nyt jos ottais vaan niskasta kiinni niin ehtis salille siihen aikaan että treenin päälle vois lojua hierovassa tuolissa.... Semmosessa kunnollisessa, siitä on jopa jotain hyötyäkin!

Päivämäärä:   20.2.13 21:15:15

Tallilta kotiuduttu.
Kuka R:n hevospelon ottaa poistaakaseen?
Ketä lähinnä mies on?
Lassotkaa joku kiinni ja viekää se hevostelemaan:)!
Meille tulee uusi satula viikonloppuna, mä olen ihan täpinöissäni, kun se on niin hieno!!!
Ihanaa olla kuin lapsi karkkikaupassa: mä haluan ton, eiku ton, eiku sittenkin ton, eiku se onkin TOI...!
Hitto, silmät paloi ja sydän hypähteli:)!

Päivämäärä:   20.2.13 21:17:02

Ai katos, Jyssekin kerkis tänne tossa melkein samaan aikaan edellisen postauksen kanssa.

Muuten onkin ollut hiljasta tänään...

Rakit käytetty, nyt olis suunta tonne salille sit seuraavaks :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 21:31:48

mäkin oon ollut melko reipas tänään! maalailin parit huonekalut (köyhä on kätevä!) ja koiran kanssa kävästiin tallilla. (:

ai nii! hain mä liput huomiseen peliinkin. ootan innolla, kun ei oo pitkään aikaan päässy peliin. siellä niitä miehiä olis, mutta ei ehkä toi jäähalli mikään ihanteellisin iskupaikka. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.2.13 21:34:33

Mission, juu tulin mää kääntymään tääl. Kohta saa taas mennä nukkumaan, ku pitäis olla huomen aamusta sulkapallo kentällä virkeenä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 21:35:28

Mikäs peli huomenna on?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 21:42:59

Eiku löysinki jo :) vois mennä baariin kattomaan peliä (...siis miehiä...)

Voisi juoda lonkeron nytten

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 21:43:45

Torstaisin on kiakkopeli. Pisteviiva asui Hämeessä muistaakseni, niin kai sillä on liput Rinkelinmäelle?

Mä leivoin spelttileipää, kun alkoi tehdä mieli jotaon tuoretta leipää. Nyt on aika hyvät tuoksut täällä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 21:44:50

Joo, on toi i ja o näppiksessä vierekkäin... jotaon oli olevinaan jotain. Hyvin mä vedän...

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   20.2.13 21:45:33

Tps-Hifk peli on ainakin huomenna, muista peleistä en tiiä kun itse seuraan lähinnä tuota Hifkiä, vaikkei niissä taas paljon seurattavaa ole ollu..

Olis ollu hirveen kiva vapaapäivä ilman toisen kissan aiheuttamaa ylinmääräistä äksöniä vielä tässä iltasella. Nyt meillä sit tuoksahtaa kivasti sellanen kissankakka, veri&desifiointiaine miksaus, eikö kuullosta kivalle, häh?!? Ai perrr... että saa käydä taas hyvillä ja levollisin mielin nukkumaan, hermot kirraa ja verenpaineet vaan paukkuu!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 21:49:20

Tirli, jep sinnepä sinne. (:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 21:50:39

Mä kannantan muodon vuoksi Kalpaa ;) mutta voipi olla että musta tulee kohta oikeesti kalpan fani

Päivämäärä:   20.2.13 22:01:00

Oi, minkälainen uusi satula pisteelle tulee? Nämä jutut kiinnostaa aina!

Ja voi vitsi, että tästä tuli hyvää: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151441167284586&l=f181737424

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 22:04:53

Niina, ihanaa <3 lähetätkö postissa mullekkin? :D

Mä olen aina ollut HPK:n kannattaja ja tuun aina olemaan. :b

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 22:05:40

Niina: harmi, kun asut noin kaukana. :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 22:26:46

Jabadabaduu! Piti mennä pikaiselle happihyppelylle kun tuo jänis ei lähtenytkään messiin, mutta eksyin puolentoista tunnin kuutamolenkille. Aika makea fiilis kipittää kuun valossa pitkin peltoja ja polkuja usvan noustessa hiljalleen joesta lenkkipolulle asti. Nyt saa syödä paaljon pannaria. Ei muuta ku uuni kuumaksi ja nappi auki :)

Jysse, joo sori, mulla on vähän tollanen vaikutus ihmisiin, tahtovat ajaa tieltä ulos kun mua ajattelevat... :D

Päivämäärä:   20.2.13 22:35:12

Voisitteko purkaa ne puheripulinne (tai siis kirjoitus-) jo nyt, eikä vasta sitten kun kiltit tytöt on jo menny nukkumaan? Olis paljon kivempi seurata reaaliajassa kuin sitten selata kauheella kiireellä aamulla ja hihitellä itsekseen =D Jooko...?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 22:41:10

Spelttileipä oli jopa oikein hyvää. Teen toistekin.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.2.13 22:45:52

Ruoste, se pannariohje jakoon!

Sitten yleistä heppahommaa, mikä tai mitä ne lääkkeet on, joita hepoille on annettu, jokka sitte estää niitten käytön elintarviketeollisuudessa? Ja miten ne meillä vaikuttaa ja mitä ne aiheuttas?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 22:47:02

tänään taitaa nukkumatti tulla jo aikasemmin tänne. ihan väsy, kun eilen tuli valvottua.. :b

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 22:50:08

Nettioffari: ainakin jotkut sellaiset lääkkeet, joita ei ole varsinaisesti hyväksytty eläinlääkkeiksi, mutta joita käytetään silti hevosilla. Esim. ihmisten antihistamiinit. Niistä kun ei ole tutkittu poistumisaikaa hevosen elimistöstä, kaikkien lääkittyjen hevosten lihan käyttö elintarvikkeeksi kielletään kategorisesti, vaikkei todennäköistä vaaraa olisikaan.

Päivämäärä:   20.2.13 22:50:35

Voi Niina!!
Näyttää aivan ihanalta ja maistuu varmasti taivaalliselta:)!!!!
Haluan tuota!! Ja mä en syö enkä himoitse koskaan mitään makeeta...mut hmmmmmm....aah! Toi kelpais!!!!
Satulahan oli tietysti se eniten kaiverrettu, hopeeta paljon, mut hillitysti ja sävy heppojen sävyyn....:)! Mitenkäs muutenkaan....
Joo, emäntä asialla taas...:)!
No, se hehkutus alkaa taas viikonloppuna, kun saan satulan selkään..."onpa se niiiiiin hieno, onpa niiiin hieno hevonen, voi että tykkääään satulasta, voi että se sopiiiii niin hyvin sulle ja sulle....jne.
Juu, tiedän, pojat söis mieluummin heiniä ja huokailis, et lähtis tuo eukko satuloineen kiitämään ja antais edes ruokarauhan, kun lässytän niille taas viikonlopun ihanasta satulasta:).
No, "miehet" on...;).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 22:51:44

Tais tulla pari päivää hölistyä sen verran, ettei nyt oikein oo mitään ihmeempää jutusteltavaa tässä. Syön vaan iltapalaa ja kattelen telkkaria. Niin ja hämmästelen kuinka naiset pelkää, että niille tulee salilla liikaa lihaksia. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 22:53:35

M_R: sitä mäkin ihmettelen. Kun vähemmän sellaisia naisia oikeasti näkee, joilla olisi jotenkin häiritsevän suuret lihakset.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.2.13 22:54:57

Kiitos Tirli :) Mistäs saa spelttiä? Onko niinkuin vehnää käyttäs? Mää alan suosiin enempi nyt muita ku vehnää. En tiiä mikä villitys mulle on tulossa, ostin kaupasta kaikenlaista, niinku kaalta, omppuja, porkkanaa, muttei yhtään tarttunu lihaa mukaan... Eiku tulihan kebabia viimehetken heräteostoksena :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 22:58:56

Mä olen ostanut spelttijauhoja ihan paikallisesta Prismasta. Ei ole kuin vehnä. On karkeampaa, eikä kohoa yhtä hyvin. Mutta tuosta spelttileivästä tuli kyllä ihan pehmeää silti. Tein jauhopurkin kyljessä olevan ohjeen mukaan.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 22:59:50

eikös spelttiä saa ihan normi kaupoista, jauhohyllystä. (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:02:35

Tirli: Niinpä ja nekin on luultavasti jo käyttäneet jotain hormoneja saadakseen niin isot lihakset. Aika kovaa ja kunnolla saa treenailla ennen kuin lihaksia alkaa edes jotenkin näkymään. Ei ne mitenkään yllätyksenä hetkessä tule. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 23:04:20

On tämäkin ny, mulla on ihan bilefiilis keskellä viikkoo eikä yhtään bileitä tänään. Tyydytään sitten vaan kuuntelemaan musiikkia radiosta ja juomaan vodkakaakaota :) Jos sitten perjantaina tai lauantaina, tekis mieli pyytää tuo yksi tuttu tänne mun luo iltaa viettämään

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.2.13 23:08:54

Mun pahin pelkoni on aina ollut että mun pohkeista tulis liian lihaksikkaat eikä saappaat mahtuis enää jalkaan.
Sitä pelkoa ei tietenkään oikeasti ole, mutta saa kai ihmisellä kauhukuvia olla ;)

Käytiin koiran kanssa melkein 2h treeneissä ja sen jälkeen talo on ollut pikkasen hiljanen :)

Huomenna tallille moikkaamaan tuttuja ihmisiä ja heppoja, en ole käynyt sielä sen jälkeen kun hevoseni lähti. Ihanaa nähdä hevosia ja siivota piiiiitkästä aikaa karsinoita, mutta mahtaakohan todellisuus iskeä vielä voimakkaammin tajuntaan että mun heppa ei sinne enää palaa.

Päivämäärä:   20.2.13 23:11:18

Jos toissapäivän jalkatreeni oli hyvä ja fiilis mahtava, tänään menikin sitten päin persettä ja voisin vaikka ottaa leipäveitsen ja vuolla noi läskit pois ja sille salin raudalleki tarttis kostaa kun käy vttuilee mulle.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 23:12:01

M_R: no kyllä ne nyt "edes jotenkin" saa näkymään aika helpostikin. Tai no, mulla on tietysti takana monta vuotta työskentelyä tallissa ja maatalous- ja metsätöissä. Mutta kyllä mä hämmästyin, miten äkkiä alkoi lihakset näkyä, kun syksyllä aloin käydä salilla. Ei ne nyt mitkään kauheat muskelit ole, mutta erottuu. Mä olen kyllä muuten enemmän pitkänmatkanjuoksijan kropalla varustettu.

Päivämäärä:   20.2.13 23:12:33

Noista hevoselle teurastuskiellon aiheuttavista lääkkeistä on lueteltu Eviran lääkitysoppaassa ainakin seuraavat valmisteet: metronidatsoli-antibiootti, halotaani, triamsinoloniasetaatti, syproheptadiini ja vasopressiini.

Päivämäärä:   20.2.13 23:15:58

Öitä sinkuille:)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.2.13 23:16:36

Öitä piste. Mä taidan kans kaatua petiin just.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.2.13 23:18:59

Hyvää yötä piste :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 23:24:47

Tirli: No joo saahan ne tai se riippuu tietysti siitäkin, että minkälainen rasvaprosentti on. Hoikalla tai normaalivartaloisella ne alkaakin tietysti erottumaan helpommin.

Hyvää yötä vaan nukkumaan menijöille. :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.2.13 23:27:58

Loppuilta mennyt kirjaa lukiessa, ja löytyi se kaukosäädinkin. Piti kuitenkin tulla katsomaan, mitä tänne kuuluu. Ei ole edes hiljaista, vaikka viime yönä oli bileet. Saattaa Kessua nyt väsyttää.

Uusi satula wow... Spelttileipää ja muita herkkuja... Vaikka mitä taas! Itse nautiskelen Jaffan vihreää limppaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.