Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 187

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:19:12

Ja uutta. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=814455&t=814455

Re: Sinkkujen topic 187

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   20.2.13 01:21:42

Onnoeks M_R kerkesi. Mie jo aattelin että taasko miun pitää...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.2.13 01:23:50

maasturihörhö kuulostaa ihan miehen kokoselta.

pisteviiva, mulla on kans ollu joskus kaljukausi, nykyään oon kaikkiruokasempi mutta jossain kohtaa ne oli jotenkin pop.

R, :D

Minski, niin, en mäkään enää sitä muista kunnolla, jotain pientä mittaushässäkkää ja niiden joidenkin naisten toppuuttelua siinä niiden suuruudenhulluudessa :D Mähän itseasiassa kerkisin nähdä muistaakseni sen sun viestin, se kun tais postaantua semmosena haamuna yksikseen hetkeks.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:23:50

Kessu: Joo ihan naturaali oon ja sellaisena pysynkin. Vaikka en mä kyllä mikään bodari edes ole koskaan ollutkaan, että kyllähän tuon näkee sokeakin otsallaan etten oo mitään nappeja koskaan käyttäny. Liikuntaa vaan hyvän olon, terveyden ja jaksamisen takia. Niin ja eipä sekään haittaa, jos sen takia jonkun silmääkin miellyttää. =)

R: Joo mä yritin olla nopea tällä kertaa, ettei tuu tuplia. :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 01:24:16

en mä sentään kaulimen kanssa riehu. :D sanon kuulemma asiat liian suoraan ja temperamenttisesti, tjsp..

Päivämäärä:   20.2.13 01:25:02

M_R, ei oo häpee olla nopee :D

Päivämäärä:   20.2.13 01:26:44

Minski, semmonen on just soppeli :) Himotreenaajat, noups, niis on aivollisiakin versioita mutta sit niit, noh, semmosii toisenlaisia on kans, yök :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:27:02

Kiitos minski avasit uuden.:) Mission soita jos pahalta tuntuu 0466175699, aika monella nettiläisellä se jo on. Ja koskaan omaa nimeä kavereilta/ystäviltä en koskan peitä Tuomo Huttunen.:) Rehellisyys peliin.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 01:27:19

Hörhö mahtuu hyvin nallehaarukkaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:32:05

No Minski, Mission tarvii kannustuta.? Vaiko onko puheet pelkää puuta heinää.? :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.2.13 01:32:06

Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan, kun pääsi nalleks :)

Päivämäärä:   20.2.13 01:35:22

Nyt on taas ht.net-naisilla kovat kriteerit.. nallekarhumainen,mut silti timmi ja hevosmies... löytyykö?

Rakentavaa keskustelelua, ei saa pahahastua :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:36:06

Mission: Joo sen mäkin muistan, että kävit vähän mittailemassa jotakin ja hakemassa perspektiiviä tohon asiaan. :D Niin ja sen, että pidin kovasti siitä viestistä. Taisit olla melkein ainoa, joka ymmärsi mun pointin siinä keskustelussa. Siitä ei kyllä ole enää mitään muistikuvia mitä mä ite menin vielä sanomaan, mut olihan se aikamoinen keskustelu. =)

Niin ja semmonen himokroppa vaatii niin paljon aikaa ja vaivaa jatkuvasti, ettei siinä sitten paljoa muuta ehdikään. Kyllä mä haluun tehdä pääasiassa ihan muita juttuja. :)

pisteviiva: No hyvä, tietty joskus on ihan hyvä yrittää pehmentää jotain juttuja, vaikka tekiskin mieli sanoa suoraan. Mut toisaalta on sekin hyvä, että pystyy puhumaan suoraan, eikä vaan mielistele ja myötäile. Sopiva tasapaino tietty tossakin.

R: Joo puolensa siinäkin, että välillä ottaa pikaset. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 01:39:00

osaan mä suuni kiinnikkin pitää, paitsi ehkä humalassa... mutta oon niin harvoin humalassa, että luulis sen verran kestävän. :D selvinpäin mä kuitenkin mietin ainakin useimmiten ensin, ennen kun sanon mitään ääneen. :b

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:41:07

Johtopäätös, sinkkulan sinkut eivät uskala ottaa toisiinsa yhteyttä.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:43:38

R: Niin mä tossa jo aikasemmin laitoin sen typistetyn listan, mut voit käydä kurkkaamassa sen uudestaan vaikka täältä. :p

pisteviiva: No joo, etköhän sä oo ihan tyypillinen nainen vaan ainakin noissa jutuissa, että ole huoleti. Ei toi mitenkään vieraalta kuulosta. :D

Päivämäärä:   20.2.13 01:43:57

Kessu, kiitos, mutten kyllä taida nyt yöllä enää kenellekään kilautella :) Sä olet kyllä mutkaton :D Soittele sen pisteen kanssa, tehän ootte jo kohta pari ;)

R, ei tarvii olla timmi. Ainakaan monen meistä mielestä. Eikä ees hevosmies, oikeestaan melkein mieluummin ettei ainakaan mikään tunnettu hevosmies... Semmonen on sopiva että on vähän jotain tehnyt joskus, ettei ihan lihakseton oo, ja pehmikkeitä saa kyllä olla.

Minski, oli se joo taas sellanen keskustelu että eipä ihme jos se poistettiin :p Mutta vaikutti siltä että oli nuoria naisia pullollaan ja vika-arviota varmaan aika roimasti niin piti laittaa mittanauha peliin ja hakea vähän realiteettiä kehiin naisnäkökulmasta, ja tosiaan ymmärsin kyllä sun pointin siinä keskustelussa.

Joo en itekään haluis ees olla mikään himourheilija, mutta vähän pitäs saada lisää kipinää nyt hetkeks et sais korjattua vähän tätä tilannetta, ylläpito ois sit paljon rennompaa:)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.2.13 01:45:14

kessu: uskaltaapas ;)

Päivämäärä:   20.2.13 01:45:20

Äläkä kessu uskaltamisesta puhu mitään ennenku oot menny pisteen kanssa treffeille, sehän on jo kai sua pyytänytkin? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 01:49:44

Haukoti.

Nati nati hörhönalle :)

Ei ei R, vaan pisteelle hevosmies ja meille muille nallekarhu :) Kuka täällä on timmin perään huudellut? Ei kukaan... Lempee ja pitsaa täällä vain huudellaan päivästä toiseen :P

Tunnistatteko itsenne tästä?
http://www.cockeyed.com/photos/bodies/heightweight.html

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:51:28

Kiitos vaan Mission neiti, meillä on väliä n.100km. En tarkoittanut missään nimessä pahalla, ilmeisesti tämän servun muut munakkaat eivät ole tosiasialla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 01:52:33

Nii kessu, esim. toi hörhönalle tuli tänne ihan puskista ja vaikka oli uusi tyyppi, heitti reippaasi onkensa vesille. Ja pääsi tärskyille :) Vanhat naaman sen sijaan eivät tunnu saavan mitään aikaiseksi... :P Ehkä ei ole aikomuskaan.

Päivämäärä:   20.2.13 01:53:19

Pitkän päivitysvälin mukaan ei tarvii olla oikein mitään... mut miun vaatimuksiin sisältyy edelleen se venäjä, sujuvaan tai edes auttavasti, tai ees @!#$ hyvä englanti :D

Päivämäärä:   20.2.13 01:55:45

Kessu, en mitenkään pahalla ottanutkaan, kiitoksia vaan numerosta :)

ruoste, sä löysit Minskin! Toi haukotuskuva :D

Joo, kyllä mä tavallaan löysin itteni tuolta. Oisin mieluiten se nege mutta ei ihan yhtä nätisti toi paino jakaudu :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:56:28

Mission: Oli joo, mutta edelleen oon sitä mieltä noista poistamisista, että se on aika turhaa ja epäreilua, kun kuitenkin suurin osa vastaavista tai paljon pahemmista ketjuista livahtaa ohi. Eikä sielläkään loukattu ketään, joten ei siitä mitään semmostakaan haittaa olis kenellekään ollu vaikka se keskustelu olis saanu jatkua niin pitkään kuin juttua tulee. Ne keskustelkoot ketkä haluaa, kun ei sitäkään oltu säännöissä mitenkään kielletty.

Ihan hyvä että pistit vähän rotia hommaan, vaikka se niin nopeasti lähtikin bittiavaruuteen, ettei sitä tainu kovin moni keritä kuitenkaan lukemaan. Mut ihan samanlaisia tavoitteita mullakin ja onhan toi mukavaa yhteistä aikaa sitten suhteessakin, kun molemmat vähän potkii toisiaan peruksille ja pitämään itsestään huolta. :)

ruoste: Haha, nyt vois sanoa, että osu ja uppos aika täydellisesti toi kuva. :D

Niin ja tolta kohdilta osui taulukosta:
" 6'1" height, 200 pounds weight
185.4 cm height, 90.7 kg weight (14 stone)"

Kessu: Mä oon ainakin ihan reilusti sanonut, että juttelen vaan mukavia ainakin toistaiseksi, ehkä flirttailen ja nauran näille jutuille. Just nyt toi riittää mulle oikein hyvin. :)

Päivämäärä:   20.2.13 01:57:50

R, mikä on kirosanan hyvä englanti? Mulla sujuu, ainakin puhuttu, niin että asian ymmärtää ;) Kielioppi tais jäädä kouluun kyllä mut ei sen niin väliks...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:59:49

Minski niin sääkin, kun vaan painut @!#$.:DDD

Päivämäärä:   20.2.13 02:02:04

Mission, jos mie siut vien tuonne jonnekkin jossa kukaan ei osaa suomee, eikä oikein englantia... pärjäätkö?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:03:22

ruoste, noi ihmiset oli ihan väärän kokosia muhun verrattuna tai sitten mulla on omakuva pielessä... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:06:51

Kessu: Ai niin siis että painun mihin? :D

pisteviiva: Mitenkäs sä niin erilaisen kokoinen oot?

Päivämäärä:   20.2.13 02:07:30

R, pärjään, vaikka viittoen, mutten varmaa uskalla :D Itäraja on pelottava...:p

Minski, olitsä niinku mieluummin toi puna-asuinen vai toi frowning man :D

Kessu, äläpä kiukuttele :) Sä oot naisen tarpeessa :D

Päivämäärä:   20.2.13 02:10:43

Mulla osu toi

5' 6" height, 160 pounds weight, BMI:26
168 cm height, 73 kg, 11 stone weight

Mieluiten oisin se nege... ylin varmaa lähinnä... Mut kyl mun maha tarvii imasta sisään :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:11:54

tarkotan siis noita, jotka oli saman mittasia ja painosia... kaks oli paaaljoon pienemmän näkösiä ja yksi paljon isomman näköinen... O_o

Päivämäärä:   20.2.13 02:11:58

M, pelottava? No nyt ainakin kannattais lähtee mukaan... ;D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:12:35

Mulla taipuu svenglish, english ja bääd engrish mutta jos mut vie vaikka Venäjälle, tulen kyllä ekalla Allegrolla takaisin :D

pisteviiva, löytyiskö tuolta omakuvaa vastaava badi?
http://www.mybodygallery.com/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:12:48

Mission: Sitä mäkin yritin miettiä ja päädyin lopulta siihen puna-asuiseen. Sillä oli niin hieno se työasu. Tuun pistää paikat kuntoon. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 02:12:51

Luultavasti sinne mistä puhuin, vai eikö pojulle sellaista paikkaa viellä ole opetettu.:DDD No Minskin poiju älä nyt suutu.:)

Päivämäärä:   20.2.13 02:14:31

R, kukas mun koirat sitte hoitaa? ;)

Päivämäärä:   20.2.13 02:18:04

Joo Minski tuu korjaa mun hella, työtonttu :D Vai mitäs paikkoja sä tarkotit?

ruoste, svenglishiäkin? Mä en sitä osaa yhtään. Kouluajoilta jääny muistiin vain "förlåt at jag kommar för sen", miksköhän.. Vai onko se "sent" ? Ei tiiä ku piti vaan mutista ja nieleskellä se ryömiessä myöhässä pulpettiin... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:19:19

pisteviiva: No tuolla oli aika vähän noita kuvia. Ettei sikäli mikään ihmekään, jos nyt ei ihan vastaavaa löytynyt ja jos oot vielä jotenkin normista poikkeavissa mitoissa, niin eipä siihen muuta tarvita.

Kessu: Hah, ai sitä aletaan pojittelemaan. Mut oo huoleti, en mä suutu. Oon kyllä ihan hyvin perillä "niistäkin" asioista, että ei hätää. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:21:15

ruoste, löytyi kyllä. (: siltikin hämmentää, että tuollakin paljon kuvia pienemmistä ja isommista... joko niillä on vaaka rikki tai emt. mun vaaka on rikki? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:23:22

Mission: Hellaa en osaa korjata, mutta sen sun tietsikan voisin laittaa kuntoon ja panna pari muutakin paikkaa vireeseen. ;D

Päivämäärä:   20.2.13 02:25:58

Allright, you had me at "tietsikka" mutta pari muutakin viritystä on varmaa ihan jees. Mut voisiksä tullessas sitoa vaik sen työhaalarin yläosan solmuun (ei tartte olla mitään paitaa alla) ni ei ois ihan niin kokonaisvaltanen jouluilmiö, etten ihan nauruun tikahdu? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:28:25

Kessuhan käy ihan hävyttömäks tähän aikaan... :D

Ja ja jag kan svenska, oon kato kouluni käyny ruåttiks, siis peruskoulun ja lukion. Ei se kakkoskieli nyt ihan yhtä vahva ole kuin äidinkieli, varsinkaan, kun en sitä nykyään hirveästi käytä, mutta on se vahva.

Päivämäärä:   20.2.13 02:28:59

Huh huh, mie en kyl taida sanoo enää mitään!!?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:31:26

Mission: Joo kyllä mä voin siinä samalla paria muutakin paikkaa vilkaista ja virittää kuosiin. Niin ja mulla on kyll sellanen sähkärin sininen työtakki. Pitäisköhän mun laittaa varmuuden vuoksi se, ettet nauruun tikahdu kun alan hommiin. =)

Päivämäärä:   20.2.13 02:31:55

R, toisia on tyhjänpuhumisella siunattu :D Eiku...

ruoste mä oon niin kade! Haluisin osata. Sekin mitä oon osannu on hävinny täysin. Siks yritänkin lukea kaikki kirjat aina englanniks että vähän säilyis ees se, ja tietty kännissä solkottaa sitä kaikille jotka haluaa esiintyä ulkomaalaisina...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 02:32:11

Turhaha sekaanus sori Minski, osaan tunnustaa virheehi.D Kyl sää Minski poikanen saat viellä polkea.:D

Päivämäärä:   20.2.13 02:32:36

tai, Вам говорят на русском?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:33:16

no en mä nyt niin erikoisen kokonen oo, mutta ilmeisesti sen kokonen, että mahtuu samaan kastiin paljon eri näköisiä ihmisiä.. (:

Päivämäärä:   20.2.13 02:33:22

Minski, ei tarvii työasua, täs ei varmaan oo niin kova homma... Paa farkut. Jätä vyö kotiin.

Tai siis.. pitäsköhän mun viedä noi koirat muuten ulos :D

Päivämäärä:   20.2.13 02:35:16

Who let the dogs out?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:35:17

pisteviiva, paino voi jakautua niin monella tavalla vartalontyypistä riippuen. Toisella on raskas luusto, yhdellä painavat daisarit, kolmas on perinteistä pullapyllyistä päärynämallia... Kuvakulma vaikuttaa paljon siihen, miten isolta näyttää. Lihasten määrää voi myös olla hankala arvioida parin kuvan perusteella. Joku tikkujalkainen voi piilottaa jopa 15kg pukeutumalla oikeanlaiseen yläosaan. Ihan epistä, tällainen reitevä tyyppi joutuisi käyttämään vannehametta jos tahtoisi piilotella jotain.

Eikä sillä niin väliä, sieltä pitää vain valita se paras kuva ja ajatella, että NOIN kaunis ja timmi minäkin olenkin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 02:36:19

Ja jos asiassa on jotain, epäselvää, puhutaan puhelimessa.;) Kuin äijät.D

Päivämäärä:   20.2.13 02:36:24

R, sanos muuta :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:37:50

Mitä se R oikein louskuttaa? Vuf!

Päivämäärä:   20.2.13 02:37:58

ruoste, ei se paino noin jakaudu, se jakautuu näin: sulle, mulle, sulle, ei sulle, ei tolle, mulle, ei sullekaan, mulle, sulle :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:39:49

Kessu: Mitähän sä nyt oot oikein lueskellu. :p Mut ihan sama, pääasia, että mä saan edelleen polkea. :D

Mission: Jatka vaan tota, niin mä sulle vielä joskus tyhjänpuhumiset näytän. :D Jaa mä kun kuvittelin, että ainakin pari yötä menis suoraan akuutimpiin hommiin. :P

pisteviiva: Eipä noi munkaan vastineet ihan kohdalleen osuneet. Mut ei anneta sen lannistaa. :)

Päivämäärä:   20.2.13 02:43:57

Voi hyvä teidän kans naikkoset...

paino voi jakautua niin monella tavalla vartalontyypistä riippuen. Toisella on raskas luusto, yhdellä painavat daisarit, kolmas on perinteistä pullapyllyistä päärynämallia... Kuvakulma vaikuttaa paljon siihen, miten isolta näyttää. Lihasten määrää voi myös olla hankala arvioida parin kuvan perusteella. Joku tikkujalkainen voi piilottaa jopa 15kg pukeutumalla oikeanlaiseen yläosaan. Ihan epistä, tällainen reitevä tyyppi joutuisi käyttämään vannehametta jos tahtoisi piilotella jotain.

Kuka teitä siel kattelee? Se teidän openne... kuka muu?

Päivämäärä:   20.2.13 02:44:56

Minski, niiiin varmaan :D Näytätkö jonkun söpön videoklipin jostain eläinmaailmasta?

Ai yötöitä, mä aattelin että varmaan niit tarvii päivälläkin...

Hmh, noi perhanan malttamattomat tossa kitisee et pitäs ulos mennä, tai siis jääkaapin edessä ne kertoilee, ois vissii nälkä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:45:53

:D Mission, just noin. Meilläpäin sillä on lisäksi tapana siirtyä tyypistä toiseen. Oikeasti. Kaveri rupes karppaamaan, laihtui kymmenen kiloa, minä lihoin 5. Kamu lihoi taas viitisen kiloa, minä laihduin 3. Mitä tästä opimme? Läskin määrä on vakio. Ainakin melkein. Jännää.

Päivämäärä:   20.2.13 02:46:19

Mä käyn nyt noi rakit viemäs, tääl on niin vilkasta et kaikki on salee hereillä viel sitte ku tuun:p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:47:03

onneks mua ei katsele nyt kukaan muu, kun toi koira vaan.. se haluis jo nukkumaan... :D

en mä anna minkään lannistaa, oon vähän semmonen :b

Päivämäärä:   20.2.13 02:47:08

ruoste, no niin on! Noni, jolleki nyt nää mun läskit ketä tartti niit...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 02:49:15

Jos pelkää niin, niin pelkää.:) Virhettä koneessa,viiruksia, minä en sinun poiju pelkää, pyydä kohtelaiaasti anteeksi tapahtumasta,hyväksy tai et.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:50:00

R: No sehän tässä onkin se pulma, ettei kukaan kattele! :D No ei, ei täällä oikeasti läskeistä kitistä vaikka vartantyypeistä puhutaankin, vikinäsensorisi alkoi turhaan hälyttää. :) Tarkoitus oli vain selittää, miksi toisen samankokoisen kuva ei välttämättä vastaa oman vartalon peilikuvaa, tai ainakaan mielikuvaa omasta vartalosta.

Päivämäärä:   20.2.13 02:51:12

No mie voin omasta puolestain sanoo etten oo koskaan nähny "ei nättiä"heppatyttöä.. olenko mie sit nähny liian vähän vai liian paljon?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 02:52:45

Mission: Nyt tekis aika paljon mieli kirjottaa tähän että mitä ihan vaan napauttaakseni takaisin, mutta jos nyt en kuitenkaan. Vaikka tietysti sitä päivälläkin porailtais paikkoja ja pistettäis hihat heilumaan. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:53:01

Mission, tee sellainen voodoonukke, vaikka pisteen näköinen, ja lausu pari loitsua iltasella ennen nukkumaanmenoa. Jospa paino siirtyisi ajatuksen voimalla sinne, missä sitä kaivataan. Tai sitten teet sen nuken jonkun oikein ärsyttävän ja pinnallisen tyypin näköiseksi, hähähää :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 02:57:22

Enpä tiedä millä talleilla R on pyörinyt. Sen voin sanoa, että minä en ainakaan todellakaan ole hehkeimmilläni koko päivän tallilla pyörittyäni. Ja hajukin on aika, ömm, pikantti. Ovathan heppatytöt ihania, joo. Eivät ehkä kuitenkaan juuri sillä hetkellä, kun ovat taistelleet tiensä läpi esteradan tai remontin pukkirodeon, kyntäneet maata karkulaisen perässä roikkuen, tai putsattuaan parikymmentä turvekarsinaa kesäkuumalla.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 02:57:41

R, tule tänne hämeeseen niin kyllä niitäkin löytyy! nimenomaan niitä ei nättejä. enkä tarkota nyt pelkästään itseäni... tai en mä kai mikään pommi ole, mutten mallikaan. (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:00:15

pisteviiva: Hyvä asenne ja ei kait sitä kotona jaksakaan olla niin huoliteltu. Mäkin huomasik tänään, että olin vaihteeksi laittanu paidan väärinpäin. Onneks kukaan ei ollu näkemässä. :D

Kessu: No en oikeasti tiedä edes mistä sä puhut, mutta tosta pojittelusta vois joku suuttuakin.

Päivämäärä:   20.2.13 03:02:27

R ei paljoin talleilla pyöri... sujuvasti seuraa sivusta kaikkee noita em. juttuja. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 03:02:54

mä ihan vallan rupsahdan, kun nyt on pitkä vapaa, eikä millään jaksa laittautua edes kauppaan... samat ryönäverkkarit 24/7 jalassa ja sama huppari tietty myös.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:04:13

Äänestä päätellen lehdenjakaja on liikenteessä. Tarkottaakohan se, että pienten heppatyttöjen olisi jo aika mennä nukkumaan? Ei varsinaisesti väsytä, mutta kaikki on tällä hetkellä ihan hiton hauskaa, ja se kertoo aika paljon vireystasosta... *(o.O)*

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 03:04:34

Joo hy ööt, en taiste enää ton poikajakin kanssa enää.:)

Päivämäärä:   20.2.13 03:06:38

Pelottaakin noi kaikenmaailman heposet..

Päivämäärä:   20.2.13 03:07:25

Miiinskii, höpöhöpö :D Sähän tykkäät niistä komedioista, mä voisin eilisestä M.I:stä innostuneena nyt kuitenkin kaivata sillon tällön vähä actionia :p All talk and... blaa blaa :p

Kessu on varmaan vähän maistissa ;) Koht on kukkotappelu ;)

R, onneks mä en enää oo heppatyttö, ku oon entinen sellanen, siten on toi ulkonäkökin entinen heppatyttö :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:08:00

Aiiiii että sitä fiilistä, kun saa repiä paidan päältään ja vetää hupparin niskaan kotiin tultuaan, farkut veks ja collarit tai lenkkipökät jalkaan. Tukka ylös ja korvikset veks, ranka veteläks ja sohvalle humps. Ah. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:08:40

ruoste: Olipas muuten hehkeä kuvaus ja mikä mieliva. Kyllähän tossa kehtais tehdä vaikka mitä. Oikein flowerly fresh. :D

pisteviiva: Nimenomaan ja ei hätää, kyllä me miehet ollaan jo perillä siitä mitä naiset kotonaan tekee silloin kun ootte yksin. Vaikka se aika söpöä onkin, että ette esim. aluksi uskalla mennä vessaan isolle hädälle, kun ootte ensimmäisiä öitä miehen luona. Jos se vaikka kuulee tai haistaa jotain. Se on niin suloista. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:14:38

Mission: Kuules nyt, kun et yhtään tiedä millasella tulella tässä leikit, niin oohan varovainen. Sitä ei tiedä mitä täältä löytyy. ;p

Kessu: Hyvää yötä :D

Päivämäärä:   20.2.13 03:20:45

Hui, johan alko pelottamaan :D Melkein;) Mikäs siihen kuuttiin on tulen tuikannu? Koitapa nyt vaan nuoleskella niitä eviä ja siipiä ja räpylöitä, oikein kovasti kuvittelemalla ne voi melkein alkaa näyttää karhun kämmeniltä ;)

Nyt Kessu nukkumaan ja kiltisti siellä, hyvää yötä :)

Päivämäärä:   20.2.13 03:21:03

"Pelottaakin noi kaikenmaailman heposet.."

No niin ne vaan on,naapurissa oli joskus mut eihän nyt semmonen mopopoika mee mitään hepoja katteleen... :O

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 03:21:48

muakin rupes kiinnostaan, että miltä näyttää entinen heppatyttö-look? :D

mutta tosiaan, eihän sitä tiedä mitä se uusi mies ajattelee, jos nainen käy isommalla hädällä.. ties vaikka säikähtäiskin? :b

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:23:23

Kessu: Ihan sama vaikka pitäisitkin, mutta ei tässä mistään uskalluksesta ole kysymys. Ei vaan oo mitään tarvetta tollaseen. Nukuhan se pääs selväks nyt vaan kiltisti. ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:26:40

*tirsk* Miehen logiikka on kyllä joskus niin..... riemastuttavaa :D

R, heppa ei ole koskaan kiikuttanut mua risukkoon vastoin tahtoani, mopo on. Mopot ovat pelottavia :(

Voihan siinä nyt säikähtää ja idylli särkyä kun huomaa, että uusi tyttöystävä käy vessassa, hikoilee ja *klup* piereskelee! D:

Päivämäärä:   20.2.13 03:26:49

No jos ne heppatytöt on nättejä ni, entiset heppatytöt on entisiä nättejä :p

Ei ne miehet oikeesti tiedä että me naiset käydään KOSKAAN isommalla hädällä, arvailevat vaan ;)

Päivämäärä:   20.2.13 03:27:04

Menetiedä pitäis olla ihan kauhusta kankeena?

M_R, joko sinuu pelottaa?

Päivämäärä:   20.2.13 03:28:17

ruoste, ei naisissa oo mitään inhimillistä, ne on vaan kokoajan hemmetin hyvännäkösiä seksikissoja upeissa asennoissa ja ihania ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:30:10

Mission: No ei vielä mikään, mutta kyllä siinä voi vähän niinkin käydä. Eikä sitä pidä pelätä, mut voi se silti vähän kovillekin ottaa. ;p Vai että karhun kämmeniä pitäis kehitellä. Tulkitsen ton niin, että pitää käydä lisää puntilla. :D

pisteviiva: Hah, no niinpä. Mitä sitä semmosesta osais ajatella, kun olis niin järkyttyny. Nyt tulee toinenkin esimerkki mieleen, mut en mä sitä voi kyll tänne kirjottaa. Naurattaa vaan vieläkin se tilanne, missä oli kyse ihan vastaavanlaisesta asiasta. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:31:47

Aa. Mä en siis olekaan nainen. Olenkin pitkään epäillyt jotain tällaista. Ryhdyn siis mieheksi. Pääsenkö nyt helpommalla?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:34:21

R: Kieltämättä tässä paljastuu koko ajan sellasia asioita, että kyllähän lintukoto on kohta jo niin rikki, että oon aika järkyttyny ja peloissani, et mihin tää kaikki johtaa.

Päivämäärä:   20.2.13 03:36:31

Minski, nii et sitä odotellessa ;) No, lämpimikseen lämpimikseen, leuanlouskutus käy reenistä :p

Ei ku karhun ottasin mieluummin tänne...ööh... töihin, sitä tietsikkaa asentelee ja silleen, se kuutti voi jäädä sit myöhempään hetkeen :p

"Naurattaa vaan vieläkin se tilanne, missä oli kyse ihan vastaavanlaisesta asiasta. :D"

Varmaa joku tamponi pitäny viedä roskiin tai jotain, eiks nii :D

Päivämäärä:   20.2.13 03:40:14

Nii-i, myö tosimiehet pelätään hevosia ihan tosissaan... iik! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 03:42:30

Mission: Jaahas, no selvästikin niin. :D

Vai että karhu ja kuutti, lyömätön kaksikko. Ensin vaan se karhu isoon nälkään. On sulla ruokahalu ja itsevarmuus kohdallaan kun nallen meinaat heti selvittää. =)

No ei ollu mikään sellanen juttu. Jos mä annan sen verran vinkkiä, että pääs vähän semmosta luonnollista, mutta hajutonta ääntä sen verran, että nainen laittoi häpeissään kädet mun korville, kun mä vaan jatkoin. :D :D

Päivämäärä:   20.2.13 03:43:35

Varmaan livahtais housuun jos jostai semmosen konin joku tempais esiin :D

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 03:45:54

Olette te tosimiehet kyllä suloisia...

minä veikkaan, että siltä pimulta pääs puppa väärässä paikassa. Äärimmäisen noloa. Ihan worst case scenario-kamaa.

Ulkona sirkuttaa joku yölintu, ihana ääni :) Kikatuttaa.

Päivämäärä:   20.2.13 03:48:51

Minski, niin mä aina kuvittelen, mut sitten vois kyllä ehkä kiljahtaa jo karkuun kun menninkäinen päättäis hyökätä :D Vaikka eipä se mitään varmaan auttais enää siinä kohtaa, karhuja kun ei sais härkkiä eikä ainakaan juosta pakoon... Kuollutta pitäis leikkiä mut jotenkin en usko et sekään ihan onnistuis :p

Jaa, tosta vinkistä tulee kyllä joo jotain mieleen... :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 03:49:01

täällä päin noi miehet on semmosia kiiltokuvapoikia, että ei ne käy itekkään isommalla hädällä, joten miten me naiset voitas käydä? :D

Päivämäärä:   20.2.13 03:50:10

ruoste, mäkin veikkaan jotain sinnepäin mutta vähän jotain muuta...;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.