Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 186

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 21:35:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=809527&t=809527
Jäk jäk jäk...

Re: Sinkkujen topic 186

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 21:41:59

Ihana tuo Jyssen fatman :D

Ai niin, se rantasauna. Sehän on mun vain joskus viikonloppuisin kun saan leikkiä kartanonemäntää. Parempi sekin kuin ei mitään :) Tässä city-yksiössä ei tosiaankaan mitään sähkösaunaakaan ole. Turkasen kuuma täällä tuppaa olemaan, mutta kiuas puuttuu. Itse kyllä sihisen, ja höyryänkin, mutta se ei ole ihan sama asia. Onhan tossa joo rantakin kivenheiton päässä, mutta ei sielläkään löylyihin pääse.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.2.13 21:42:48

Minski, ai saa jatkaa? Ai ymmärsit kuitenkin sen edellisen löylytyksen? Tekosokee... :p

Joillain on valikoiva kuurous niin Minskillä on valikoiva sokeus ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 21:45:39

Okei jatketaan vaan täällä sitten. Antaa ton mun valua unholaan. Käykääs muuten pyytämässä runoja mormoniponilta. Mä kävin jo pyytämässä parit ja piristystä Niinallekin. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=812335&t=812335

Mission ja miehet

Voi mies minkä menitkään tekemään
Miten saitkin naisesi noin rähisemään
Ne on ne pienet asiat mitkä meidät erottavat
Ja jotka osaltaan suhdetta aina verottavat
Muista puristaa tuubia sieltä oikeasta päästä
Ja wc-pytyn kantta älä ylös koskaan päästä
Saatat osata selittää fuusion ja fission
Mutta kuitenkin unohdat tärkeimmän mission
Se että naisen logiikkaa täytyy ymmärtää
Pienet asiat ne naista lopulta miellyttää
Kukkia siis osta ja kaikkesi tee
Niin ehkä se sinulle lämpenee.

Niina ja unelmien prinssi

Voi sitä tyttöä jonka nimi on Niina
Välillä häntä alkaa kutsua väkiviina
Kun mieli vaipuu väkisin epätoivoiseen oloon
Ja tekee mieli lähteä vaikka Äkäslompoloon

Silloin hänen kuitenkin pitäisi muistaa
Että kyllä ne asiat alkaa pian luistaa
Nimittäin täältä kristallipallostani silmäilen
Niinaa saapuu noutamaan mies ratsastaen

Valkoinen on ponin ja kultaiset on hiukset
Omistaapa mies jopa kauniit viinitilukset
Romanttisesti tämä mies Niinaan yöllä kajoaa
Ja niin Niina onnesta aivan transsiin vajoaa

Älä siis enää päätäsi vaivaa turhilla pulmilla
Sillä se prinssi hengailee aivan näillä kulmilla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 21:48:55

min, ei ole mua ainakaan häiriköity vaikka osoite on kuukausitolkulla ollut näytillä. Ei, vaikka silloin pyysinkin lähettämään siihen hirveästi roskapostia :D En nyt muista mikä se vitsi oli, jotenkin se liittyi menestykseen, rahaan tai sensseihin, roskaposti oli se juttu. Eiku niin, ketjukirjeisiin! Epäiltiin silloin, että itse kunkin epäonni johtuu siitä, että ketjukirjeet on surutta heivattu roskakoriin. Niitähän mä tilasin ja sen jälkeen os. jäi tohon. Ei ole tullut yhtään ketjukirjettä, eikä siis rahaa tahi onneakaan :(

Oih, miten ihana tuo Niinan runo :) :)

Taitaa toi "ihana" olla meikäläisen sanaston ahkerimmin kulutettu sana tänä vuonna. Minkäs sille mahtaa, elämä on i-ha-naa :P

Päivämäärä:   19.2.13 21:49:27

Hahaha :D Loistavaa, mä oonkin välillä lukassut noita ja ne on aika hyviä! Olipa somasti tehty kun kävit pyytää mulle runon <3

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.2.13 21:55:49

Niinalle voin sanoa vain, että kokeile liikkua siellä, missä on vapaita miehiä (esim. baarissa). Harvoin missään kassajonossa ketään tapaa.

min., olisiko vaikka suomi24 parempi paikka kehitellä kirjetulvaa.

Tirli, Ruoste ja muut, kiitos tsemppauksesta. En halua exällä yhtään tarpeettomia vaikeuksia, mutta eihän tuo tunnu edes ymmärtävän, että olisi toiminut väärin, vaan harmittelee, kun luontaisedut (ilmainen ruoka ja asuminen) katosivat.

On ihanaa olla ilman parisuhdetta (vaikka totuuden nimessä eivät ne nyt kaikki noin kehnoja ole).

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 21:56:59

Hurtta lenkille ja sen jälkeen tää painelee painimaan tyynyn kanssa. Hyviä öitä.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   19.2.13 21:59:10

Jeeeeejeeee, horoskooppi piti osin paikkansa! Voitin! Euron... Ja peli maksoi 3€... Mut kuitenkin. :D Toivottavasti tämä "onni" pelissä ei vielä riitä aiheuttamaan epäonnea rakkaudessa, kovin moneksi vuodeksi ainakaan. ;D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 21:59:16

Öitä Jysse ja turrelle terkkuja :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.2.13 21:59:58

Kurnau: sitä suuremmalla syyllä otat nyt sen pesäeron lopullisesti. Eihän tuo muuta kuin käyttää hyväkseen. Mikä helkutin velvollisuus sulla on aikuista miestä paapoa? Ei se ota koskaan vastuuta itsestään, jos ei ole pakko. Ja ei se sun syysi ole sekään, jos se ihan itse hommaa itselleen vaikeuksia ja harmeja. Lopeta sen suojeleminen, jos se ei itse näe tarpeelliseksi itseään suojella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 22:01:49

ruoste: Oih, miten ihastuttavan positiivisia ja kannustavia ajatuksia tuossa yllä Minskiltä Niinalle. Noista vinkeistä sietää itse kukin ottaa vaarin, positiivisen kautta, uskallusta peliin, luottamusta ja sitä rataa. Miksi se on tehty niin vaikeaksi? Tai siis... Miksi ihminen on tehty niin pupujussiksi?

Ei, kaikki heppatytöt eivät ole suorasanaisia. Nuoret naiset ovat lähkökohtaisesti epävarmoja ja vähintäänkin kryptisiä. Puolet täytyy lukea rivien välistä mutta auta armias, jos luet väärin. Elekieli kyllä kertoo paljon, mutta sehän ei ainakaan tätä kautta välity.

Niin, ja flirtti ON kivaa, piristävää ja kaikin tavoin hyväksi. Lisää flirttiä sinkkulaan! :)

Ai no kiva, ku mä oon vähän huono mitenkään sanallisesti piristämään. Yleensä tarjoan sitten sitä halausta tms. mut se nyt ei oikein täällä onnistu. Eikä runokaan ollut oma, mutta toivottavasti piristää kuitenkin, sehän se pääasia on ja kiitos vielä mormoniponille tosta. :)

Mut hyvä kysymys, et miksi se on niin vaikeaa. Se vaan jotenkin monesti on, vaikka joskus onni potkaisee ja kaikki tapahtuu vähän niin kuin itsestään omalla painollaan. :) Eikä kaikki tietysti oo niin suorasanaisia. Tai no suurin osa ei ole, koska olis kai se muuten helppoa vaan sanoa suoraan niin kuin asiat on ja saada helposti ja nopeasti selvyys asiaan.

Flirtti on kuitenkin kivaa ja oon samaa mieltä, että lisää vaan flirttiä sinkkulaan. :)

Mission: Heh, no olepa hyvä vaikka tässä nyt vähän tuntuukin, että otan kunniaa toisen luovuudesta. Niin ja miten niin valikoiva sokeus, en mä kyllä nyt tajua yhtään mistä ihmeestä sä oikein puhut. ;D

Öitä nukkumaan menijöille. Mä taidan vasta pistää iltateetä tulemaan.

Päivämäärä:   19.2.13 22:02:53

Dragon Baby :D Öitä Jysse :)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   19.2.13 22:07:51

Mä en huomannu tätä, ni kerkesin jo löpötellä tonne toiseen, mut kopsataan sieltä;

"Miksi lähteä lenkille jos voi korkata viinipullon?"
Just noin mäkin järkeilin :)

Tosin huomenna joutuu sit lenkkeilee kahta kauheemmin, mut jos tekee kunnon rääkin vielä salilla siihen päälle, ni eiks sillä nyt saa jo aika paljon anteeks?! Totesin tossa just et mullahan on enää n.kuukausi aikaa mahtua yhteen mekkoon jonka hommasin joskus ehkä 5kg sitten. Mahtaa tulla mukava kuukausi.. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 22:08:54

Emmä haluu mitään kirjetulvaa :D toi aikasempi kommentti ku sanoin et ei tääl ol porukkaa viittas tähän kalakukkolandian keskustaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.13 22:12:27

kurnau, kyllä se nyt on vaan niin, et kengänkuva sille otsaan ja ovi kiinni!
Ja ovi pysyy kiinni!!!
Saat tuhatkertaa paremman milloin vaan!!

Päivämäärä:   19.2.13 22:13:03

Hei rakkaat naapurit ja lähiseutulaiset, tervetuloa kotiin harrastuksista ja netin äärelle, kyllä mä jaksan buutata konetta! Vtun sonera...

En osaa oikein tohon kurnaun juttuun sanoa mitään kun en tunne tapausta. Kuuleman perusteella komppailen vaan muita, toivottavasti se exäs nyt jatkais vaan kivuttomasti matkaansa....

Minski, eihän tosta voi sillein ottaa kunniaa, jos menee kauppaan ostamaan lahjan jollekin ja lahjan saaja ilahtuu niin eihän siinäkään oteta kunniaa siltä kuka lahjan on alunperin tehnyt. (no joku isohko tehdaskone tai ehkä pikkulapset vietnamissa...)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 22:14:21

Karo: No mitä, kyllähän sä ny viis kiloo helposti saat kuukaudessa tiputeltua. Kunnon paastolle vaan kohti kivaa kuukautta. :P

min: Joo niin mä sen ymmärsinkin. Ei kai täällä hirveesti stalkkereita oo, kun ei vissii oikein kukaa oo saanu tätä kautta viestejä. :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   19.2.13 22:16:50

Puikkarissahan on vaan kaikki vanhat mummot ja ukot... vai onko maailma kääntynyt nurinpäin muutaman vuoden aikana?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   19.2.13 22:16:57

Ei taida stalkkereita olla, kun on niin hiljasta, paitsi juttelun saralla.

Miehille tää on ehkä kätevämpi paikka. Vaikka kai tää on lähinnä vertaistukea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 22:18:11

Ja missioni se vaan kettuilee lisää mulle. Iso vaihde selkeesti silmässä, mut mä käyn ottamassa lisää teetä ja katon vaikka jonkun hauskan klipin tähän väliin. *näyttää kieltä* :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 22:19:32

R, tänään on winterfest joten puikkari on täyn siihen osallistuneit ihmisii

Päivämäärä:   19.2.13 22:24:08

Min, enpä mie siel tälleen talvel oo ollukkaan.. winterfest, mikä ihme se ees on?

Päivämäärä:   19.2.13 22:26:58

Enhän kettuillut pöhkö :D Kun sanoin vaan että ÄLÄ ajattele niin että veisit kunniaa runontekijältä, vaan kiitin ihan siitä ajatuksesta hakea se runo, joka oli kilttiä :)

Hmh, nyt oletetaan vaan että aina kettuillaan, joopajoo, katon salkkareita :/

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.2.13 22:30:15

Voi, kohta tulee tippa linssiin noista teidän ihanista ja kannustavista kommenteista :'( KIITOS! Ja Minskille tietysti erityiskiitos!

Mie ihan oikeesti yritän olla reippaampi ja positiivisempi ja liikkua enemmän ihmisten ilmoilla. Ja miusta oon ihan hyvin onnistunukkin siinä. Mutta sitten, kun on päässy vaikka kolme askelta eteenpäin, niin aina sitten sattuu jotain, mikä vie vähintään kaks askelta taaksepäin. Se ei oo yhtään kivaa. Mieluummin porskuttaisin vaan täysillä eteenpäin kohti sitä parempaa tulevaisuutta. Olo on välillä varmaan verrattavissa ravihevoseen, joka juoksee kuolemanpaikalla ilman vatoapua. Tai sitten siellä taempana pussissa. Mutta kai sieltä sitten joskus poiskin pääsee, viimeistään sitten, kun kaikki on tullu maaliin ja kisat on ohi.. No, parempi tuuri sitten seuraavassa startissa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 22:32:58

Voi räkä, jäin ilman mormoniponin runoa tällä kertaa... :(

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   19.2.13 22:37:38

Mäkii ihmettelin et mitähän siellä puikkarissa tänään niin ihmeellistä on, mut fb kertokin tämän asian jo.

Ja ei tässä nyt ihan viiden kilon pudotusta kuukaudessa haaveilla, pari kiloa jos lähtis (eli sais edes nesteet liikkeelle) ni helpottas jo kummasti. Ainakin se mekko näyttäs vähän kivemmalle mun päällä, kyl se nytkin päälle menee, mut eri asia on sit haluanko lähtee se päälläni ihmisten ilmoille.. Tosin ei mulla oo kyllä yhtään toimivaa vaakaa edes tällä hetkellä, mut vaatteista ja peilistä osaan aika hyvin oman painoni arvioida, on sillä vaa'alla sen verran tullu aikanaan rampattua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 22:42:10

... http://www.youtube.com/watch?v=-c84XceOJKI Low Roar - Nobody Else ...

Ei muuta sanottavaa.

Päivämäärä:   19.2.13 22:46:53

Huhhuhheijaa, ruoste, nyt oli niin paljo melankoliaa tossa biisissä et oli pakko lopettaa kesken... Tosi nätti kyllä mut jospa muistaisin kaivaa sen ennen nukkumaanmenoa esiin niin voisin hautautua itsesääliin ja yksinäisyyteen :p Nyt on viel liian paljon iloista iltaa jäljellä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 22:48:00

Misssion: No joo kyll mä sen tällä kertaa ymmärsin, vaikka sen tollee vähän rivien välistä sanoitkin. Mut eikös salkkarit vaan nosta verenpainetta tai ainakin mulla nostaa. :D

Niina: Kiva että piristi. :) Ja suuntahan sulla on sitten ainakin oikea, joten kyllä se siitä pikku hiljaa. :)

ruoste: Niin mä huomasin, että ponille tuli jo ilmeisesti nukkumatti, mutta kyll se ens kerralla sit taas palaa asiaan, että oohan tarkkana niin saat sen runos. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 22:50:33

Huh, ennen oli noitavaino, nyt kuulostaa ihan miesvainolta.:D

Päivämäärä:   19.2.13 22:51:07

Ja sit ohjaatte ne ylimääräiset kilot tänne:)!!!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 22:53:16

Mä vaivuin jo jonnekin syvälle.... :P
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=VJrozHgXbCI&NR=1
Byää...
http://www.youtube.com/watch?v=zSpv7dIiTt4
<3

Jukeboksi on rikki, se kykenee enää soittamaan mollivoittoisia, hitaan keveitä säveliä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 22:57:58

Ai hitto miten ärsyttävää kun päässä soi jonkun biisin into tai osa kertsiä eikä millään saa päähänsä, mikä hemmetin kappale on kyseessä. Muistaa vain, että se on todella hyvä biisi ja herättä voimakkaita tunteita. Raah! Herättää se korvamadon pätkäkin tunteita, nimittäin ärsytystä!

Ai kato kessukin katsoi parhaaksi poistaa osoitteensa näkyviltä, etteivät vainolaiset hyppää maililootaan :D

Päivämäärä:   19.2.13 22:58:12

Katos Kessukin on löytyny :D Oottekste jo pisteen kanssa kohta löytäneet toisenne? :)

Minski, mulla on yleensä aika alhainen verenpaine ollu, et jos nostais niin se ois varmaan ihan ookoo :p No jos housea alkais kohta kattelee sivusilmällä...

ruoste, ei tommosii, ai kauhee...

Päivämäärä:   19.2.13 23:01:02

Missäs KESSU on seikkaillut, kun ei ole saitilla simmuun pistänyt?
Senkin Feels;)!!!!!!!!
Nih!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:01:17

Mää voisin ottaa muutaman lisäkilon lisää, lahdoituksia otataan vastaan.:)

Päivämäärä:   19.2.13 23:03:12

Mä voin antaa teille vähän kiloja, ottakaa koppi!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:05:30

Piste höh, just tulin himaan.:) Joskus pitää taaloja takoa.:D No kiirusta ollut.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 23:06:33

Heh, no mut täällähän menee hyvin hommat balanssiin, jos muut haluaa pudottaa pari kiloa ja piste haluaa, että ne kilot ohjataan sille. :D

Mission: Ai olikos musta sittenkin apua vedenpaineen tasoittamisessa. Mä oon tänään liekeissä. :p

Mut mitä mitä tää puhe masistelusta oikein on. Mikä ruosteeseenkin oikein iski. Eihän sitä nyt passaa masistella, kun kohta pitäis mennä nukkumaan ja nähdä kivoja unia. Mä näin viimeks, että joku oli vieny ton mun romuhellan kaatopaikalle, jotta mun vuokraisännän on pakko hommata mulle uus. :D :D

Päivämäärä:   19.2.13 23:09:49

Mut hei, osaakos kukaan sinkku venäjää? Nyt vois ilmoittautua..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 23:10:10

Hah! Musamuistini on pettämätön (ja musamakuni vailla vertaa :P), vaikka pätkiikin välillä.
http://www.youtube.com/watch?v=ix2pO1we4Wo Entwine soi päässä.

Jospa Tri House vähän piristäisi. Siltä löytyy yleensä tropit joka lähtöön, vaivaan ja mielenhäiriöön.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=co5gy_2uOEY&feature=endscreen Mono - Pure As Snow. Siellä on mörri :)

Päivämäärä:   19.2.13 23:12:43

Mä meen nukkumaan.
Öitä kaikille kilteille miehille;)!!!

Päivämäärä:   19.2.13 23:12:50

Haha Minski, voihan ne paineet noinkin tulkita :D Multakin sais muuten hellan vaihtaa ihan mieluusti... Mut ei se kyllä vaihdu jos en sitten jotenki riko sitä ihan kunnolla...

Hmh, pitkästä aikaa herkkuhammasta kolottaa... pitäsköhän sille tehdä jotain.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.2.13 23:16:07

Mä menen nukkumaan kumminkin nyt. Hyvää yötä.

Mietin kyllä, pitäisikö mun poistua tältä kanavalta muutenkin, kun en edes tosissani etsi nyt mitään. Oon yhtäkkiä huomannut, että mun on niin hyvä olla nyt näin, että en ole potentiaalisesti rakastumassa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:16:38

R, öö aika heikkoa vai millä menttaliteetila tarkoitit.? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:20:00

Äläs ny Tirli, oletko ihan varma asiasta.? )

Päivämäärä:   19.2.13 23:20:09

Tirli, ei kai tää oo vaan jotain etsiville sinkuille? Sinkku ku sinkku, ei niitä erotella :)

Öitä Tirlille:)

Mä tykkäisin välillä olla rakastumassa, väittävät sen olevan kivaa...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   19.2.13 23:20:12

Kertokaa nyt hyvä ihme juntille et mikä on puikkari? :o

Kyllä maalla on kivaa, ja koira kulkee edelleen haltioissaan joka paikassa, ilmeellä "hei oonks mä oikeesti täälä? WOU, siistii! Siis ihan oikeesti, ollaanko me nyt kotona? Huippuu! ei oikeesti, siis ihan mieletöntä". Aika koomista katsottavaa kun ilmeestä tosiaan huomaa että mikään järjen jättiläinen ei ole asialla...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 23:21:20

Jee! piste toivotti mulle hyvää yötä tai ainakin uskottelen itselleni niin. Hyvää yötä \o/

Mission: No ei tässä nyt ainakaan paineita voi ruveta purkamaan, vaikka sekin vois tulla tarpeeseen. ;D

Mä otin kolme klementiiniä, joten siinä olkoon mun herkut tälle illalle. Päivällä meni jo kuitenkin lettuja jälkkärinä.

Päivämäärä:   19.2.13 23:21:50

Kessu, sillai sujuvaa venäjää ja tietty suomee. Nyt ois semmoselle kysyntää.. aina tietty parempi ois naaraspuoleinen, ja semmonen joka vois lähtee miun mukaan. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 23:23:05

Mä voisin kans tiristää ohimennen iltalenkillä kessulle ja sisar pisteelle pari makkaraa tai muhkuraa. No problem.

En mä tiedä mikä iski :( Yssinäisyys, hiljaisuus ja väsymys, kai siinä syitä tarpeeksi. Liikaa aikaa murehtia turhia. Joskus tekee kyllä ihan hyvää itkeä itsensä uneen, kunnon räkävollotus imee kaikki mehut ja pää painaa sen jälkeen kymmenen kiloa.

Päivämäärä:   19.2.13 23:28:02

http://puikkari.fi/

Tosin onhan puikkari se semmonen millä verkot kerätään, tjaah... kertokoon joku muu.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.2.13 23:32:31

hoi! saisko "uusi" sinkku liittyä seuraan? (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 23:32:34

ruoste: Hmmm, no joo ymmärrän. Joskus iskee semmonen olo, mut koitetaas jos vaikka the duck song piristäis sua. Niin ja isoooooooo hali kans. :)

http://www.youtube.com/watch?v=WmH2J9-50Gc

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 23:33:42

Nati nati Tirli. Aika hiljaiseksi muuttuisi sinkkula jos me kaikki turhanjauhajat ja ei-minkäänetsijät täältä poistuisimme. Ei lähdetä mihinkään.

http://www.youtube.com/watch?v=9tmPBuSpmfA

Mission: "Mä tykkäisin välillä olla rakastumassa, väittävät sen olevan kivaa..."
"Ne" väittivät myös mulle, että opiskelu on kivaa. Hitto valehtelivat. Ei niitä kannata uskoa, puhuvat läpiä päähänsä ja sanovat ihan mitä sattuu. Rakastuminen on syvältä. Paitsi laihdutuskeinona, siinä se on aika nappi. Niin on toisaalta noroviruskin (hyi horror!) ja pusutauti. Pus pus :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   19.2.13 23:38:51

Ysin jälkeen olin kotona, ja vähän oikasin tuohon sohvalle... äsken heräsin ja nyt on niska kipee :)

Siinä ruosteelle ja muille murheellisille.
https://www.youtube.com/watch?v=346buRwtrOU

Jos kömpis oikeen sänkyyn nukkumaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:41:14

R.:DDD No tietysti.:) Ruote äläs nyt masennu, tosimiehet ei makkaroita katse ja kun sellaisen tapaat.:) Herranjesta naiset, ei se tosisuhde ole painosta kiinni vaan mitä siellä korvien välissä vipeltää.:)

Päivämäärä:   19.2.13 23:45:25

pisteviiva, tervetuloa vaan, paas ikää (about), sukupuolta ja suurinpiirteistä suuntimaa kehiin, eli "pakolliset" :p

ruoste, valehteleeko ne siitä rakastumisestakin? Mä en kyl ala mitään :/ Mut sithän sitä voi alkaa pokailee pelkkiä paineenpoistoventtiileitä jos ei kerta rakastuminenkaan oo niinku leffoissa. Mulla on kyl hämärä, todella kaukainen muistikuva siitä että se olis ollut kivaa, mut voin toki olla nähnyt untakin...

Minski, oliksä toi ankka? Aika söpöä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 23:46:51

Hihii, kiitti Minski! Tosta tuli mieleen, että pöllin joskus pentuna Speden speleistä vitsin, jota kerroin ihmisille vuodesta toiseen. Hitto, että se oli mukamas hyvä juttu. Vitsi kertoi jäniksestä, joka ruinasi rautakaupan myyjältä porkkanaa, käytännössä siis sama vitsi. Taidan ottaa vitsin uudelleen käyttöön, mutta ankkaversiona, ja laulaen esitettynä tietenkin :D

Tänään oli kyllä sellainen päivä, että halaus olisi oikeasti ollut paikallaan, tai edes pieni hymy. En ole edes suutani avannut koko päivänä, paitsi kassaneitiä kiittääkseni ja kirjojen äärellä haukotellessani. Pfft...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.2.13 23:50:23

Pöh nykynuorison poppia.:D Tämä se oli sillon jotain.:)

http://www.youtube.com/watch?v=dq7c-KDJxHQ

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.2.13 23:51:21

hämeestä, kohta puoliin 24 ja naisen alku.. oonkohan ihan junnu? :b

mä oon seuraillut teitä jo tovin, mutta en oo uskaltautunut mukaan.. paitsi nyt, kun ihan toden teolla ärsyttää tää yksin kyhjöttäminen..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 23:52:56

Tere tere pisteviiva, ainahan tänne mahtuu :)

Kessu, en minä nyt SEN takia masistele. Kyllä me daamit tiedämme sen, ettei koolla ole väliä (:D), mutta silti... Olisi se niin kiva näyttää kivalta noissa nykyajan trikoorytkyissä, tai ainakin olla omaan peilikuvaansa tyytyväinen, ja sitähän me tytöt nimenomaan tavoittelemme :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 23:59:25

pisteviiva: Tottahan toki saa, aina täällä on tilaa vaikka joskus ketjut eteneekin aika vauhdilla. :p Tervetuloa vaan heittämään läpyskää. :)

Mission: Jooh, tänään tuli kuutista ainakin laulun ajaksi ankka. :P Mut toi tuli vaan mieleen, kun toi on sellanen hyväntuulinen ja hauska kertomus laulettuna.

Että venttiileihin meinaat siirtyä. No huh huh. Ihan sanattomaksi vetää.

ruoste: Heh, no nii mä jotenkin arvasin, et toi vois jopa toimia. Saahan sitä piristäviä ja hauskoja juttuja lainailla ja levittää hyvää mieltä ympärilleen. :)

Niin ja on sillä koollakin väliä tiettyyn rajaan asti, ainakin joskus oon näin kuullu joissain yhteyksissä... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 00:05:28

maasturihörhöllekin heippa ja kiitokset linkistä :) Et sä nyt vielä voi mennä nukkumaan jos vasta päikkäreiltä nousit. Paitsi jos olet vielä pöhnässä, sitten on hyvä jatkaa aamuun asti.

"Mut sithän sitä voi alkaa pokailee pelkkiä paineenpoistoventtiileitä..."
Joo. Sellainen "ihan kiva" vois ehkä sittenkin olla ihan kiva. Ainakin hetken. Äh, en mä sellaista osaa, en pokata venttiileitä enkä kertakäyttää niitä. Pöh. Olen kestävän kehityksen kannattaja :P Mullakin on kyllä sellainen hämärä muistikuva, että rakastuminen olisi ihkua, mutta taisin olla silloin epätasapainoinen teinihirviö. Silloin kaikki oli joko tajunnanräjäyttävän ihanaa tai kuolettavan kamalaa. Rakastuminen taisi olla molempia samanaikaisesti. Hui. :O

Minski, mitäs tohon nyt sanois. Pieni on kaunista, isottelu inha piirre :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:07:55

Juu Ruose ymmärrän se täysin.:) Kun ei ole tyytyväinen ulkonäköön, hyppii seinille, no kamuja on.:) Millos kahville ykkösenihmeeseen.?:) Teretulemas Pisteviiva.:)

Päivämäärä:   20.2.13 00:09:19

Pisteellekin kiitos tsempistä.

Kaukosäädin on hukassa, ja jumituin katsomaan foxilta jotakin leffaa.

Tirli ei harkitse poistumista. Eiköhän tämä kumminkin ole vertaistukitopic, oikeat kohtaamiset löytyvät muualta. Tietysti olisi söpöä, jos jotkut löytäisivät toisensa sinkkutopan kautta.

Pisteviiva tervetuloa, täällä riittää juuri tuon ikäluokan miehiä. Voisi kyllä tulla lisää vähän vanhempiakin, 40+-ikäluokassa vain Kessu vilahtaa joskus viihdyttämässä meitä.

Päivämäärä:   20.2.13 00:10:10

Joo se taitaa olla ettei ne venttiilit oo kuitenkaan ihan mua varten. Vois ehkä olla elämä helpompaa jos oliskin sellainen joka vois vaan kertakäyttää ilman ongelmia. Mut en nyt ihan taida olla, joten eipä se olis mitenkään helppoa tai ees kivaa sekään.

And back to square one...

Koolla on väliä, mä tarviin seuraavaks miehen kokosen miehen, tarviin, ihan välttämättä.

Päivämäärä:   20.2.13 00:11:22

Kurnau on oikeassa, tää on muuten eniten vertaistukitopic....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:11:29

Kurnauta kandee varoo, leidi raapasee.:D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 00:13:04

ai täällä olis tarjolla minun ikäistä seuraa? hmm... :b

oon kyllä aika epäileväinen nettideittailun suhteen. :D
nimim. katson juuri telkkarista Catfishiä :D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   20.2.13 00:14:26

Ihastuminen on taivaallista ja rakastuminen vielä enemmän. Paitsi sit kun tulee näpeille, niin molemmat on syvältä. Vaikka ei koetuilta hyviltä hetkiltä mikään vie niiden arvoa, joten ehkä pelkkää lopputulosta ei lasketa?

Hyvää yötä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:14:48

Niin mutta katsooko ikä koskaan rajoja.?

Päivämäärä:   20.2.13 00:15:43

Kurnau siirtyy raapimaan nukkumattia.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:16:04

Syvämiete hyvää yötä.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 00:17:39

Jaa ettei venttiilit oikein nappaa. Eipä niistä tietty kovin pitkäksi iloa oliskaan ja tilalle jäis varmaan entistä tyhjempi olo, jos ei oo yhtään sen tyylinen ihminen.

Eikä siihen pakosti tarvi sanoa mitään, mut nyt joudun tolta missionilta kysymään, että mikä on miehen kokoinen mies? Kun teillä naisilla on aina tollasia epämääräisiä sanoja kuvailemaan kaikenlaisia asioita, niin käännetääs tää miehen logiikalle. =)

Öitä nukkumaan menijöille. :)

Päivämäärä:   20.2.13 00:19:44

Yöt kurnaulle ja syvämietteelle.

Kessu, vai katsooko rakkaus rjoja kuten ikää? Ehkä siihen riittää yksi ikäraja, pitäydytään omissa sen molemmin puolin... Ainakin suunnilleen.

Päivämäärä:   20.2.13 00:24:08

Minski, isompi ku minä! Niin iso että en tunne itteäni valaaks. Mitä isompi, sitä parempi :D No ei kai, ei mitään mörssäriä tarvii mutta mieluiten yli 177 vaikka, niin jää korkkarivara ja silti ois isompi. Ja kiloja vähintään 80. Tai jotain sellasta, ei se niin tarkkaa ole, kuhan tulee selväks ilman harkintaa että kumpi on isompi. En ehkä ees olis näin pinnallinen jos ei edellinen olis ollut niin laiha, mua laihempi, ja kun se suhde meni miten meni niin sen jälkeen vaan on semmonen et miehen nyt tarvii vaan olla isompi ja piste :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 00:26:03

Miehen kokoinen mies on sellainen nallekarhumies. Pitääkö käydä punnitsemassa yksi sellainen ja mittaamassa rinnanympärys? :P

Siinäpä vasta icebreaker. "Sori, mutta vastaat miesihannettani täydellisesti. Saanko ottaa vähän mittoja? Viitsitkö nostaa vähän paitaa, tarttis tarkastaa päkki..."

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 00:27:15

miehen kokonen mies on laaja käsite. mulle miehen kokonen mies on yli 175cm pitkä ja ehdottomasti luonnostaan massiivisempi tai treenattu. kaljamaha ei oo treenattu. :D en halua mitään pakkasen raiskaamaa pulkannarua, koska en itekkään oo mikään hentoinen.

jos puhutaan sit taas siitä toisesta koosta, jolla on kans tietenkin väliä, niin sehän riippuu ihan siitä mistä tykkää. en ottais mitää katkarapua, mutta en myöskään mitään kaulintakaan. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 00:29:38

http://www.youtube.com/watch?v=JcGtKojv5UY Nati nati tältä illalta lopettaneille, laulelee ihanainen, hämy nainen Melody Gardot.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:33:30

Mission voin sinulle sanoa, olin saman naisen kanssa 21 vuotta yhdessä.:) Mutta kaikki ei aina toimi niinkun pitäisi, meillä loppui rakkaus kesken. Mut mukulat on mahtavia, likakalle etsin just omaa omistuskämppää, saa kyl itse maksaa.:D

http://www.youtube.com/watch?v=vFPajU-d-Ek

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 00:38:25

Mission: Heh, toi on kyllä hassua et miten miehen isompi koko saa naisen tuntemaan itsensä sirommaksi. Aika usein vaan just kuulee tota, että miehen pitää olla iso, ettei nainen näytä valaalta siinä rinnalla. Ihan niin kuin nainen muutenkaan näyttäis valaalta. :D

Mut joo, kyllä mä tosta sain jonkinlaisen mielikuvan ja eipä tohon mikään hirvee monsteri tarvi olla. :)

ruoste: Joo mittanauha mukaan vaan ja tarkistamaan päivän päätyttyä saalis. :D Ilmankos naiset onkin vaateliikkeissä joskus työntämässä heti sitä mittanauhaa ja jotkut jopa nostamassa paitaa. :P

pisteviiva: Haha, no sultahan tulikin oikein kunnon kokoanalyysi. Vai että jotain katkaravun ja kaulimen väliltä, selvä. :D Tässähän alkaakin jo olla aika hyvää otantaa mitoista.

Päivämäärä:   20.2.13 00:44:02

Nojoo, on kai se tavallaan vanhanaikastakin... Ja pinnallista... Ja ehkä älytöntäkin... Mutta se vaan tuntuu hyvältä, ei mahda mitään:) Mies sais mielellään olla isompi ja vahvempi ja vinkua vähemmän ku naiset. Miehekkyys lähtee asenteesta, ei tartte olla luolamises vaan semmonen... turvallinen :p Sitten on kiva tuntea itsensä naiselliseksi naiseksi siinä rinnalla:)

Noi muut mitat, no Minski on ne kerran lukenut joten eipä niistä sen enempää, painokelvotonta tekstiä :p

Kessu, aika kunnioitettavaan ikään pääsi se suhde. On siinä perspektiiviä kerrakseen. Vähän toivotonta tavallaan että noinkin kauas voi päästä ja silti se ei kestä...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 00:44:59

pitää tietää tarkasti mitä haluaa. :D

ja kyllä, nainen voi näyttää valaalta, mursulta ainakin. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:48:49

Sulla Missionio on kolkypän riisii menossa.:) Hieman vauhtia päivään.:)

Päivämäärä:   20.2.13 00:51:48

Kessu, kolmekybän riisti on syöty jo, nyt alkaa kolmevitosen riisipuuro, se ennakoi nelikymppisen riisejä.

Oumaigaad, taas päivän lähempänä neljääkymmentä. Silloin käperryn sikiöasentoon ja kuolen pois... Se nelkyt pelottaa kyllä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 00:53:52

Ja vaihtatte keskenään niitä puh.numpia.:) Se jee kun saa toisen kanssa puhua.:)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.2.13 00:54:30

No nyt se uni ei sit tuu vaikka väsyttää törkeesti :/
Mitkäköhän sellasen nallekarhumiehen strategiset mitat mahtais olla? jos vaikka itte sopis kategoriaan... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 00:55:21

Olenkin aina sanonut, että iso hevonen hoikentaa ratsastajaa. Sama pätee miehiin, ison rinnalla näyttää itse sirolta. Massa luo sellaista jämäkkyyttä ja turvallisuuden tunnetta. Toi "turvallinen" on mulle se päällimmäinen ja tärkein ihannemiestä kuvaava adjektiivi, luotettava hyvänä kakkosena. Minä en todellakaan tiedä tarkasti mitä haluan eikä mieltymyksistäni aina saa tolkkua, koska monentyyppiset ihmisen viehättävät, mutta en missään tapauksessa haluaisi olla pariskunnasta se isompi. Vaikkein mikään jättiläinen olekaan, olen tuntenut itseni parin minua päätä lyhemmän kaverin kanssa pyöriessä ihan amatsoniksi, ei kiva.

Aihe tuntuisi pikkuhiljaa taas lipsuvan "äijämäisyyden" ja hunksien puolelle... :)

Päivämäärä:   20.2.13 00:56:44

Argh.. kolmen kympin kriisi..

Pitäiskö olla 100ke. velkaa?
Pitäisikö olla ainakin kaksi mukulaa?
Pitäisikö olla ainainen huoli ja murhe omasta ja "perheen" tulevasta?

Meneekö firmalla hyvin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 00:59:03

Mission: Eihän pinnallisuus sitä ole, että ulkonäkökin merkkaa jotain. Kyllä se varmaan kuitenkin kaikille jotain merkkaa, eikä siinä ole mitään vikaa. Se on sitten pinnallista, jos ei oikein muuta osaakaan tuijottaa. Ja onhan miehet kuitenkin yleensä naisia isompia, että ihan lunnollistahan toi on. Ihan yhtälailla mäkin tykkään, että oon naista isompi ja että nainen on sellanen naisellinen ja siro mun rinnalla. :)

Mut nyt ei kyllä sytytä yhtään noiden painokelvottomien mittojen kanssa. Mitähän sä oot oikein muka puhunut sellasta mitä et voi tässä toistaa. Pitääks tässä alkaa käyttämään hakua vielä. :D

pisteviiva: No joo eihän se pahitteeksi ole, jos on hyvin perillä siitä mitä haluaa ja mitä ei halua. Mut jotenkin vaan huvitti kun ensin niin varovasti tänne kurkistelit ja kyselit, että saakos liittyä joukkoon ja seuraavassa viestissä puhut jo katkaravuista ja kaulimista. Ilmeisesti kuitenkin kohtuu räväkkä tapaus. :D

Niin ja siis pointti oli se, että oli sitten nainen minkä kokoinen nyt onkin, niin ei siinä kuitenkaan taida paljoa miehen koko asiaan vaikuttaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.2.13 01:00:52

Ei niitä osaa hörhö sanoa, en mä ole ainakaan koskaan mitannut. Ei yhtä leveä kuin pitkä, pitää mahtua normiovesta muttei saa olla mallin mitoissakaan. Kerro sinä omasi niin yritetään päätellä mahdutko nalleskaalaan. :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:02:00

Sää Mission höpötät ihan turhaa.:D Mää 43v oon ihan iskussa.:)

Päivämäärä:   20.2.13 01:05:20

R, ei tarvii, pitää olla huoli vaan koirien terveydestä, omakotitalon saavuttamattomuudesta, ja rakkauden löytymisestä jossain sopivassa kohtaa :p

Minski, eksä muista? Ihan toinen topikki, semmonen joka poistettiin, sinne en viittiny omalla kirjottaa kun tääl on aina niitä stalkkereita jotka läimii muiden topikkien keskustelut toisiin topikkeihin. Oli juurikin kyse koosta, ja kirjottelin semmosen aika öööh.. miehiä puolustavan tekstin ehkä, ja sitten sä olisit kelpuuttanut kyseisen naisen suunnilleen vaimoks tai jotain ja kerroin sulle et se olin minä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:05:21

ruoste: Toi taitaa olla vähän sellanen aihe, ettei sitä voi loputtomiin välttää. Täällä on niin paljon naisia, että pakollinen hunksien tai isojen äijämäisten miesten kuolaaminen yms. taitaa olla sellasta takuuviihdettä johon aika-ajoin heittäydytään. Paitsi tietysti mä en heittäydy. Mä lymyilen täällä sivummalla ja kurkistelen välillä mikä on tilanne. :-P

Täytyy varmaan alkaa kesällä taas keräilemään lisää kiloja. Jos vaikka sais sen satkun täyteen joskus vuoden päästä.

Päivämäärä:   20.2.13 01:06:29

Kessu, sä oot MIES, se on ihan eri asia :p

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.2.13 01:08:26

Okei :) Oliskos 185-188 pituutta ja 95-97 läskiä, ikinä ei kyl ole yli sadan menny...
rinta ja masu silleen tasapaksuja... naama parralla tai ilman vähän fiiliksestä riippuen, tarviiko lisää mittoja? :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 01:08:44

joo räväkkä kyllä, sitä se edellinen potentiaalinen ukkoehdokas lähtikin karkuun ja sanoi sen vielä ihan suoraan.. :b

Päivämäärä:   20.2.13 01:10:23

Et rupee Minski mikskään ällötimmiks bodariks! Sulla tipahtaa aivot pois, ne sulaa... :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.2.13 01:16:36

Tuskin ny Minski mitää nappeja turpaansa laittaa, on luontainen bodari.:) On jaa hölösuu.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.2.13 01:17:30

Mission: Ai niin joo se. Nyt alkaa palautua mieleen, vaikka en enää kunnolla muistakaan mitä sä olit siihen kirjottanu, kun se mentiin poistamaan, enkä voinu sit enää lukea sitä kunnolla. Olin just silloin ite kirjottamassa uutta viestiä ja olin vaan kerinny lukea sen pikaisesti läpi ja meinasin paneutua siihen paremmin oman viestini jälkeen ja sit sitä ei enää ollutkaan. Just silloin menivät poistamaan sen. :/

Niin ja hei eihän tollanen satanen vielä mun pituudella oo mitenkään hirveesti. En mä miksikään ällötimmiksi oo rupeemassa, mut vähän päässy nyt vaan kunto rapistumaan tässä talvella, niin täytyy ryhdistäytyä. Ei kai multa aivot oo mihinkään sulamassa ton takia. En mä koskaan niin tosissaan oo kuntoillu, et oo huoleti. :)

pisteviiva: Ai ootkos sä semmonen useinkin, että pelotat miehiä jotenkin? Ettet oo mikään justiina kaulimen kanssa, vai mikäs sussa niin pelottavaa sitten on? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.2.13 01:17:44

hörhö, kalju pitää myös olla!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.