Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 185

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 03:01:07

Okei mä alotan nyt tällä kertaa uuden. Huomenta aamuvuorolaisille, kun kuitenkin tähän viestiin törmäätte aamusella. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=806055&t=806055

Re: Sinkkujen topic 185

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.2.13 03:03:08

Nopee! :) Mä käyn löylyssä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 03:15:12

Tarvittaessa joo nopeekin. :D Niin ja väsyttäähän muakin ja oon tässä just menossa sänkyyn. Missä tapani mukaan hetken maleksin ennen kuin yritän oikeasti nukkua. Mutta siis kun ruoste ja min ei sanoneet mitään, et menevät nukkumaan, niin sillä tota vaan mietin, että menikös ne nukkumaan vai ei vaikka jo aika myöhä onkin.

Mut joo tiedän kyllä ton, vaikka tossa vähän tasa-arvoa toivoisinkin. On se miehistäkin imartelevaa ja mukavaa, jos nainen tuleekin välillä iskemään. Joskus toi vaan saa aika koomisia piirteitä, kun naisesta näkee kuinka kovasti sitä kiinnostais, mutta kun ei millään kehtaa sanoa sitä ääneen. :D Mistään naisten alitajunnoista en kyllä saa varmaan sitäkään vähää selkoa, siitä "tajunnasta" mitä sieltä tulee, mut voihan se olla sekin kyseessä. Kaikki on mahdollista naisten kanssa. =)

Nimenomaan toi on henkisesti rankkaa ja aika moni tossa tilanteessa sitten katkookin välit ja yrittää sillee tukahduttaa noi tunteensa, että voisivat jatkaa jossain vaiheessa eteenpäin. Mut nimenomaan tollasta kyttäämistä noi tuppaa ainakin miehille olemaan ja joskus naisillekin. Vaikka naiset taitaa enemmän uskoa tollaseen kaveruuteen.

Toikin on ihan totta mitä noista miehille ja naisille avautumisista sanoit. Kyllä mä noista naisten kanssa juttelen, enkä miesten. Niin se vaan menee, mut toisaalta kyllä naisetkin noista avautuu ihan mieluusti miehille, jos vaan on joku sellanen mies joka kuuntelee ja jolta vois saada jotain "sisäpiirin" tietoa miehistä. Että ihan molempiin suuntiinhan toi toimii, naisilla on vaan molemmat sukupuolet käytettävissä tossa.

Vai oot sä vielä menossa saunaan. Ihme yökyöpeli kyllä oot. :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   19.2.13 03:19:26

Huomenta.

Valtavalla tahdilla on sinkut tuottanu tekstiä tälle palstalle taas.. highspeed-oikoluvulla tosta tarttui ainakin haaviin tuo:

"Minski, jep :D eihän ne 24-30-vuotiaat viel kovin kypsiä käytökseltään ole :p"

Nyt muutaman tunnin otantatestin mukaan voin iloksenne todeta että Min:n väittämä pitää paikkansa :D

Kyllä on kypsä käytös nyt... :D

Päivämäärä:   19.2.13 03:26:52

Saunottu, oon tos löylyilly jo muutamaan otteeseen ja nyt käyty suihkutkin:) Että vois näköjään toteutua toi mun tavote neljäks nukkumaan...

Tällein lomalla tää heilahtaa vähän överiks, kun on kiva valvoa ja sit kuitenkin nukkuu univelkoja sen kakstoist tuntii ni sit ei väsytäkään. Jos ei ois töitä ollenkaan niin mun luonnollinen unirytmi olis todennäkösesti tossa 02-11, jos se pääsis omalle raiteelleen joskus.

Alitajunnat ne vasta mukavia onkin, niistä tulee myös unet! :D Kuten taas viime yönäkin, hehheh vaan, ei ihme että on virtaa :p

Vai naiset uskoo enemmän kaveruuteen :D En varmana suostu olemaan niin sinisilmänen ettei ykskään noista olis ihan puhtaalta pohjalta :D

Joo on se totta että miehillekin on kiva avautua, mutta parhaiden tyttökavereiden kanssa silti ne ihan kaikkein syvällisimmät tulee juteltua, pattitilanteet mietittyä jne. Ehkä siks kun ne kuitenkin tuntee niin hyvin. Vois kai se olla mieskin jolle avautuis, mutta kyl ne siin kohtaa menee jo vähä lukkoon jos kysyy että "mitä mä teen ku mun mies ei anna mulle?" :D Vaikka en mä mitään suhdeasioita tolla tavalla levitäkään. Miehet luulee niin mutta mä en ikinä oo kuullu mitään yksityiskohtasta selontekoa, ainoastaan niistä jotka on ollu jotain yhdenillanjuttuja tai epäonnistuneita säätöjä, ei ikinä mistään oikeista kumppaneista. Siis joo jotain jutellaan mut henkilökohtaset pysyy semmosina. Samoin seksijutut, maksimissaan joskus alkuvaihees voi joku kysyy et no onks se hyvä, onks ihanaa, sit hymyilee ja sulaa et no on, siihen se jää.

Päivämäärä:   19.2.13 03:28:08

R, moi, baarissa ollut kypsyyttä tarkastamassa? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 03:34:40

Mä meinasin kanssa just kysyä, et mistäs toi otanta oli ja millasta se kerto. :p

Mut oon mä jutellu naisten kanssa tollee aika henkilökohtaisiakin juttuja. Monet on sanonu, että niistä on helpompaa kertoa vieraammalle. Että jotkut kokee sen noinkin. Kai se on sekin et miten luottaa.

Ja siis ihan yleistyksiähän noi vaan oli. Ei mua tollasilla kysymyksillä hätkäyteltäis, vaan mähän alkaisin kertomaan kuinka nainen saa. :D

Päivämäärä:   19.2.13 03:37:07

Äh, mie missään baarissa ole ollu. Ma-ti yönä baarissa? Ei kai nyt sentään...
Eikun nuo numerot kalenterissa osoittaa että ei kuulu tuohon 24-30v ryhmään.

Jippii! Tai yhyy :(

Päivämäärä:   19.2.13 03:42:16

Onneks olkoon R :)

Sussa taitaa Minski olla kans sit semmosta vähän olkapään vikaa, jos pääset helposti semmosiin keskusteluihin. Vieraille ehkä onkin joskus jotain helpompi kertoa... Ja jokainen tarvii joskus kunnon juttukaveria, syvällisiin ja henkilökohtasiinkin asioihin.

Et sä pysty semmosta kertomaan miten siltä pihtariukolta saa, ei niiltä saa kun alkavat pihtaamaan, luonnonoikkuja :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 03:50:02

Joo niin mussa onkin ja toi ei tosiaan oo mitenkään harvinaista. Mut ei se mua mitenkään oo rassannu jos joku on halunnu tollee keventää mieltään. On musta kuulemma ollut joskus paljon apuakin. :)

Vaikka oikeessa oot kyllä, ettei tossa oikein mitkään temput tahdo enää auttaa, jos ei mies alastomasta naisesta innostu. Se on aika menetetty tapaus. :D Ei oo kyllä totakaan ongelmaa ollu, vaan pikemminkin päin vastoin. =)

Jää nyt vähän torsoiks nää viestit puhelimella ku ei jaksa naputella kaikkea mitä haluis ja ku väsyttääkin jo liikaa. Ei auta, kyllä se on taas mentävä unten maille. Hyvää yötä ja makoisia unia. o/ :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 03:52:16

ps. R:lle onnea ny kumminkin, perästä tullaan. :D

Päivämäärä:   19.2.13 03:53:42

Hyvää yötä virtuaali-varjoliito-poikaystävä :)

*kömpii lusikoitavaksi*

Päivämäärä:   19.2.13 04:04:28

Ei se onni enää auta, mut sitä tarvitaan vielä... Vielen Dank und gute Nacht.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   19.2.13 06:28:41

Huomenta! Matkalla töihin, heräsin kun kello oli sen verran et mun pitäis olla jo lähdössä! Onneks oon sairraaaan nopee ja oon muutaman minsan pääsyä perillä, enkä myöhästy kuin pari minuuttia.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 07:13:33

Huomenta, sai sitä sentää jonkin verran nukuttuu. Nyt arvon et meniskö kouluun vai ei...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.2.13 09:15:02

R:lle onnea. Siitä se alamäki alkaa. ;D

Päivämäärä:   19.2.13 09:18:08

Alamäki alkoi jo, ja on jyrkkä... oikein pelottaa mitä on tulossa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 10:53:53

Mitä mitä, nytkö R päätti ryhtyä kolmekymppiseksi? Onnea onnea, ihan hyvä valinta :)

Huomenta tyypit! Tavallinen talvinen tiistai, tasaisen tappavan tylsää ja turvallista. Ihan kiva :) Mitäpä tänään?

Hei yökyöpelit, häivyin vähin äänin koska uni vei voiton. Taisin nukahtaa puhelin kourassa, sillä aamulla se pärisi lattialla. Elisen aiheet olivat kuitenkin sellaisia, että niistä kehtaa jatkaa päiväsaikaankin. Pokaaminen, ihastuminen ja kaverisuhteen säilyttäminen ja öö naisten vs. miesten kanssa suhdekoukeroista keskusteleminen. Oliko muita? Pari kuppia kahvia ja lämmin suihku kuitenkin ensin...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.2.13 14:13:50

Oottepa olleet hiljaisia tänään.

Ulkona näyttäytyy aurinko. Kiva! Sitä ei olekaan paljoa näkynyt viime aikoina.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   19.2.13 15:22:47

Ihme yökyöpeleitä ootte, aamuyöllä vaan topat täyttyy.

Taitaa se Minski olla ihan omasta tahdostaan sinkkuna. Täältäkin löytyis monta treffeille lähtijää, heh. Vaikka ehkä Missionilla on kärkipaikka ;). Mutta joo, kyllähän tuo Minskin nettipersoona vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta.

Just skippasin tän päivän jumpan. Olin eilen astangajoogassa ja nyt on paikat kipeet. Totesin et lepo tekee nyt hyvää. Toi jooga on alkanut vaikuttaa, joustavuutta on tullut paljon lisää, nyt pitää vielä kehittää voimaa...

Vielä noista hellyyspuheista: olen kerran tavannut miehen, joka todella piti kaikesta hellyydestä ja läheisyysjutuista, joten kyllä niitäkin on olemassa. Siis niin, että ei ole vain alkuinnostusta ja naisen miellyttämistä. Haaveena oliskin olla suhteessa joskus sellaisen ihmisen kanssa, jolle läheisyys olisi tärkeää ja jota ei ahdista vierekkäin nukkuminen ja pussailulle olisi aikaa eikä olisi aina väärä hetki. Se mun edellinen suhde oli nimittäin juuri sellainen, että oma läheisyydentarve ei täyttynyt lopulta juuri ollenkaan. Kyllä korpesi, kun aina toisella oli joku syy siihen, että "ei nyt". No, eroon oli kyllä muitakin syitä.

Päivämäärä:   19.2.13 16:03:00

Yökyöpeli ilmoittautuu!

Just ehdin käydä lenkillä auringonvalossa, loppulenkistä meni pilveen ja nyt se tuolla taas pälyilee, tekis mieli mennä takas :D Itseasiassa se nyt vasta paistaa täällä ihan täysillä... No ei auta, just on syöty, ei oo lenkkikaveria karvasista pömppömahoista...

Juu on se Minski ilmottanu ettei nyt pysty alottamaan mitään, itseasiassa ihailtavaa mieheltä että oikeasti haluaa ottaa aikaa itelleen edellisen jälkeen, varsinkin jos se on ollut vähän v-mäinen juttu. Moni mies kun selvittää päänsä uudessa suhteessa, jos selvittää... Enkä mä nyt varmaan millään kärkipaikalla oo, itehän sitä vaan härkin ehkä eniten :D

En tiedä, jos hellyys puuttuis kokonaan niin vois alkaa puuttua se seksikin, ja tavallaan voin kuvitella tuosta yhdestä asiasta kasaantuvan lumivyöryn jota kautta melkein vois olla suhteen loppu. Ehkä semmonen sopiva viel löytyy...

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   19.2.13 16:09:06

Mäkin täältä sohvanpohjalta olen koko päivän kytistellyt, että jotain tapahtuisi edes täällä... Mutta tosiaan ilmeisesti suurin osa aktiivisimmista palstalaisista on yöeläjiä, tai sitten niillä on päiväsaikaan muutakin elämää, toisin kun esim. mulla nyt. :)

Ja tosiaan, kyllä noita halailunallukkamiehiäkin on, sellaisen kun vielä jostain löytäis. Kun ei edes toi mun heppakamu ole halikaveriksi sopiva, niin miehen sit vähintään tarttis kyetä paijaamaan ja halimaan. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 16:12:25

Yöllä on aikaa rauhoittua ja pimeässä on helpompi puhua hempeitä ja hassuja.
http://www.youtube.com/watch?v=yGJOMdpKX9A

Ei täällä mikään aurinko paista. Imuri laulaa ja pölypallot saavat kyytiä. Huonekalut etsivät taas paikkaansa. Hämärän tullen yökyöpelitkin kömpivät kyllä koloistaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 16:22:53

Ei mulla ainakaan Panda mitään muuta elämää ole, ainakaan välillä maanantai-torstai. Kirjat tossa odottavat lukijaansa ja lenkkarit ulkoiluttajaansa... :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 16:32:20

"Sinulla on tuuria raha-asioissa, joten kannattaa laittaa joku pikku peli vetämään. Kuljet taloudellisessa mielessä onnettaren reppuselässä oikein kunnolla."
No ni, ny lakkas horo uhkailemasta rakkaudella ja lupailee sen sijaan rahaa. ASIAA.

Päivämäärä:   19.2.13 16:39:13

Ruoste: Hyvä me leijonat! Tarviikin varmaan laittaa Keno vetämään. :) Vaikka aikalailla heikosti nuo horot on viime aikoina totta muutenkaan puhuneet...

Päivämäärä:   19.2.13 16:42:05

Ei vitsi, ruoste tuu meillekin siivoomaan, munkin piti mut ei viittis... :p
Hyvän biisin laitoit!

Kyllä mäkin rahan laittaisin rakkauden edelle, sillä rahallahan voi vaikka ostaa rakkautta :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 16:47:35

"Teet päivästäsi pehmeän, sillä et halua seisoa kovanaamojen leirissä. Sisäinen minäsi kaipaa läheisyyttä ja lempeyttä. Anna sille vapaat kädet toimia."

Mä en nyt oikeen tiiä miten tätä mun horoa pitäis tulkita... vois laittaa itelleen vodkakaakaon

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 16:49:37

Mission, voisin melkein tullakin, mun kun pitäisi tehdä kaikkea muuta mut ei viittis... Paljonko maksat? ;D

Kyllä mä ajattelin napata kaupan kassalta ainakin yhden ässän illalla tai sit tuhlata muutaman €uron netin kautta lottoon. Kyllä rahalla saa ihan mitä ikinä keksiikään haluta, sanoipa sanonta mitä tahansa. En mä kyllä sillä yrittäisi rakkautta ostaa, mutta järkkäisin asiat niin, että rakkaus olisi mahdollista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 16:50:45

Anna sille vapaat kädet = käy vaikka lähikaupassa ja kopeloi estottomasti kaikkia varteenotettavan näköisiä vastaantulijoita.

Päivämäärä:   19.2.13 17:13:01

No en minäkään rakkautta sentään ostaisi... Paitsi pyytetöntä rakkautta, nimittäin eläimiä :D Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee, olisihan se kiva kun olisi kaikki muu hyvin niin rakkaudelle olisi enemmän aikaa ja energiaakin :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 17:17:00

ruoste, okei, meen heti koittamaan :D muistakaakin sitte lukee tarkasti huomisen savon sanomat!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.2.13 17:23:01

Ei ne horoskoopit pidä koskaan paikkaansa, ainakaan sillon, kun ne lupaa rahaa tai rakkautta >:/ Viimeks kun se lupaili, että onnetar suosii rahapelissä, niin tein samana iltana viking loton, jokerin, kenon ja vielä ostin arvankin. Ja millään en voittanu mitään.

Mutta tämän päivän jutussa on ehkä jotain itua, jos sen voi tulkita hyvin henkilökohtaisesti: "Omapäisyytesi voi tuottaa vaikeuksia, sillä sinun pitää olla paljon joustavampi erään ihmisen kanssa. Hän ei katso hyvällä silmällä tiukkaakin tiukempaa pipoasi."

Nii-i. Milläs sitä pipoa sais nyt löysättyä...? Auttaisko kermamunkit...? Nyt on lauantaille varattu reissu kalakukkolandian parhaaseen ostospaikkaan, toivottavasti viimeistään shoppailu piristää. Pitää varmaan suunnata heti ekana Clas Ohlsonille, jos siellä olis vaikka myynnissä niitä miesmagneetteja, ja kulkea sitten loppupäivä pitkin Matkusta ja Ikeaa magneetit takataskussa =D =D =D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.2.13 17:51:46

Tsemptkaa vähän, etten ota tuota hullua exää enää nurkkiin roikkumaan. Soittelee monta kertaa päivässä, valittaa ettei ole paikkaa mihin mennä, ja uhkailee itsemurhalla.

Ilmoitti, että oma vikani, kun hän hyökkäsi pe päälle, mitäs sanoin jotakin liian terävästi. No, on kaiken kaikkiaan aika pelottava ajatusmalli, että minut saa hakata, jos sanon tai teen jotakin väärin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 17:54:28

Kurnau, kuulostaa silt et pidä ko tyyppi mahdollisimman kaukana sust......

Päivämäärä:   19.2.13 17:58:06

Joo, älä vaan ota kurnau tuota takaisin, kuulostaa tosi pelottavalta! :o Kai sille nyt joku muukin paikka löytyy...? Menköönsä jonkun kaverin luo, tai sukulaisilleen...?

Päivämäärä:   19.2.13 18:00:05

Niina, niitä munkkeja sit tännepäin kans! ;) Tai ei sittenkään, herkut saa nyt olla ihan rauhassa taas vähän aikaa...

kurnau, mitä jos ajattelisit asiaa sitä kautta että kai se sinullakin arvo on? Jospa nyt nostaisit sitä omaa arvoasi vähän korkeammalle omissa silmissäsi, siinä kohtaa varmaan tajuat sen exän työntää kankkulan kaivoon ja soittaa poliisit perään...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.2.13 18:01:22

Eipä tuon kaveritilanne ole kovin hyvä, kun on riidellyt kaikkien kanssa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 18:04:22

Sanoisin, et jos kaveritilanne näyttää huonolt tost syyst niin vois tehä enemmän ku hyvää pohtii sitä mihin voi mennä ja minkä takia ei ol paikkaa mihin mennä... mutta älä ny missään nimessä ota tota miestä takasin kurnau

Päivämäärä:   19.2.13 18:09:47

Niin no en nyt tiedä, onko mitkään kermamunkit ihan oikea lääke itsesääliin; jos se vaikka löysäiskin pipoa, niin housut alkas taas kiristää. Etenkin, kun vaaka näytti tänään aamulla alle 60kg (mikä on mun kohdalla suorastaan loistava saavutus!), niin nyt olis paremminkin kiristettävä pipoa entisestään, ettei kaikki kadotetut grammat tule heti takasin :/

Ja edelleen kurnaulle, että älä ota sitä takaisin!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:10:40

Hyvää iltaa, afton (tai jotain sinne päin).

"Nii-i. Milläs sitä pipoa sais nyt löysättyä...? Auttaisko kermamunkit...? Nyt on lauantaille varattu reissu kalakukkolandian parhaaseen ostospaikkaan, toivottavasti viimeistään shoppailu piristää. Pitää varmaan suunnata heti ekana Clas Ohlsonille, jos siellä olis vaikka myynnissä niitä miesmagneetteja, ja kulkea sitten loppupäivä pitkin Matkusta ja Ikeaa magneetit takataskussa =D =D =D"

Ei siellä ikeassa kannata tuhlata aikaa sen makneetin kanssa, ne miehet jota siel liikkuu on joko varattuja tai sit ne on tota fab 5 kastia ;)

Päivämäärä:   19.2.13 18:12:41

Niina, alle 60? Paljos sä olitkaan pitkä? Ja vanha?

Jysse, ikeassa? Really?

Tää on vaan ihan kyssärinä nyt :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:18:00

Mission, juu en, ihan oon kotona :D Kumpaas kastiin sä Mission mut laskit, varattuihin vai homppeleihin? :D

Päivämäärä:   19.2.13 18:21:54

Jysse, tarkotin sitä että ikeassako olis tommosta asiakaskuntaa, ite kun oon nähny siellä pelkkiä juntteja :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 18:24:08

Niina, meinaatko seikkailla muuallakin päin kalakukkolandiaa? :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:28:27

Mission, jaa jaa, ei tää lande kato bonjannu :D Tuliks ne juntit siel peili osastolla vastaan :P

Päivämäärä:   19.2.13 18:32:26

Eiku läskit tuli peiliosastolla, juntit oli siellä varastossa pyörimässä :p

No ei vaiskaan, mutta vähän nyt veikkaan että ikea on kyllä semmonen jokaihmisen paikka, ja kyllä taitaa rikkaat kuitenkin mennä muualle, samoin fab5 :D (ainaki jenkkiversion jätkät, niil taitaa olla tota fyffee... )

Hmh, mä en oo mikään juntti, oon sivistynyt maailmankansalainen! (so not :p)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:41:47

Sivistyny tsadilainen :D Onhan ton Ikean tarjonta muuttunu aika paljon, kun sielt taitaa nykyään saada jo ihan täyspuisiakin kalusteita. Itte oon lähinnä katsellu kylppäri/keittiö remppaa varten kalkusteita sielt. Haluan korostaa sanaa katsellu ja tämä katselu on siis suoritettu netissä :P

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   19.2.13 18:45:15

Iltaa! Ainaski keittiön kaappien kiinnitykset oli Ikean kaapeissa vaan molemmasta yläkulmasta.... Että kannattaa ne ottaa huomioon kaappien taustaa suunnitellessa. Jos siis sellasia katselun tuloksena päätyy hankkimaankin :)

Päivämäärä:   19.2.13 18:49:01

Kyllä mun yleissivistys on ainaki niin paskalla tasolla että turha kuvitella et oisin mitään muuta ku ihan tavallinen juntti :p Tosin junttius on mun mielestä henkinen ominaisuus, ja kuvastaa enemmän arvoja ku sivistystä...

Mut ikeasta en vaan pidä ihan puhtaasti siks että iteltä on huonoja kokemuksia sieltä. Pitäydyn kodin anttilassa :p

Niin tai siis jos joskus vois harkita ostavansa jotain kotiin, hiljasta on...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:49:58

Kattelin et olitte eilen keskustellu varjoliidosta ja laskuvarjohyppäämisestä, tätä http://www.riemurasia.net/kuva/Kelkkailua/115132c5 video pätkää ku kattoo niin ei voi ku sanoa et edellä maintut varjon kanssa lentelyt on for pussies :P

Päivämäärä:   19.2.13 18:54:45

Joo tuota miekin kyllä mietin tuon viestin lähettämisen jälkeen, että eipä taida Ikeassa vapaita heteromiehiä paljon kuljeksia :/ Eli ei toimi tämäkään suunnitelma. Höh. Toimiskohan Joensuun Motonet tai Biltema paremmin, kunhan se nyt ensin avataan...?

Mission -> vanhuutta löytyy toukokuussa 30 ja pituutta on muutama sentti päälle 160. Ei mulle paino niinkään ole ongelma; mun puolesta voisin painaa vaikka 70kg, jos vaan tuntisin oloni hyväksi ja näyttäisin omasta ja muiden mielestä hyvältä. Mutta nuo vaatteidenkin läpi pullottavat mahamakkarat, selkäläskit, paksut yläreidet ja fat ass on ne, mitkä korvien välissä viiraa... Tai sitten kun olis joku keino, millä vois vaan hyväksyä sen, että mulla nyt on tätä löllyvää, eikä miusta ikinä tule mun "timmiä ihannenaista", niin elämä varmasti helpottus tosi paljon. Mulle on niin monesti sanottu, että minun pitää hyväksyä itseni sellaisena kuin olen, ja alkaa rakastamaan itseäni; mutta tässä olotilassa se tuntuu olevan täysin mahdotonta. Ja tästä päästään taas siihen ikuiseen noidankehään, mikä mun päässä pyörii: täytyyhän miussa olla jotakin kamalaa vikaa, kun en ole tähän ikään mennessä vielä kenellekään kelvannut. Niin yleensä sitten ajatukset johtaa siihen, että se vika on ulkonäössä tai olen liian lihava. KOSKA ensivaikutelma syntyy kuitenkin ulkonäön perusteella, eikä minua ole miehet koskaan lähestyneet, ei siis voi olla kiinni siitä, että luonnepuoli ei natsannut, kun kukaan mies ei ole koskaan minun luonteeseen tutustunut.

Joten tämä mun "kuntokuuri" tähtää nyt siihen, että ulkonäkö paranisi ja voisin olla itse tyytyväinen itseeni ja sitä kautta sitten itseluottamus ja itsetunto kohenisivat, ja se sitten toivottavasti kiinnittäisi myös vastakkaisen sukupuolen huomion... Vaikka toisaalta pelottaa kyllä sekin, että jos minä tuossa onnistun, niin onko tuloksena sitten joku nykyistä kamalampi itserakas paskiainen!?!

Mutta joo, nämä oli niitä huonon päivän mietteitä. On mulla hyviäkin päiviä, uskokaa tai älkää ;) Kohta muuten alkaa ykkösellä joku hevosohjelma!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 18:56:14

..? mitä oon ymmärtäny niin aika monessa muussakin rungossa toi kiinnitys tapahtuu vain ylhäältä (teoriassa ja varmaan käytännössäkin ne alakiinnikkeet on turhia).

Mission, mulla ei oo ku kokemusta niitten halpojen kalusteiden kasaamisesta ja ne ei oo oikeen vakuuttanu muakaan... Siks oon hommannu kalusteeni Vepsäläisestä, niin varmaan dream on :D Vepsäläisestä ei oo ku sänky ja se on kyl ollu tähän astisista kaluste hankinnoistani paras ja samalla kyl kalleinkin. Loppu tuleman, koyhällä ei oo varaa osta halpaa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 19:01:37

Niina, biilitiimissä liikkuu vaan köyhät kaljamahaset vanhat äijät eli ei sinne :D Moponetissä taas liikkuu se teini corolla väki eli ei sinnekkään :P Onkos siel mitään muit liikkeitä vai kannattaisko suosiol vaan jäädä kotiin :D

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 19:02:50

Älkääs ny, älkääs ny, mä käyn säännöllisesti ikeassa enkä tunnusta kuuluvani yhteenkään em. kategorioista. Korkeintaan läskeihin juntteihin ja sekin on vähän hiinä ja hiinä :P Ai mut puhe olikin ikeassa pyörivistä miehistä, ei sit mitään. Aina niillä siellä tuntuu olevan emäntä kainalossa ja liuta lapsia perävanassa. Toisaalta, mä olen useinkin itse joutunut miespuolisen kaverin seuraneidiksi ikeaan, taistellut siellä tekstiilien väreistä ja jopa koeköllötellyt sänkyjä näiden sinkkuherrojen kanssa. Ulkopuolinen vetää tästä melko helposti vääriä johtopäätöksiä. Pitäisköhän itse ruveta kysymään pariskunnilta varmuuden vuoksi "oottekste yhes?"? Jos vastaus on myöntävä, voi huikata "jooeisitmtn" ja kipittää karkuun emännän tappavia katseita väistellen. Jos taas vastaus on kieltävä, voi käyttää vähän mielikuvitusta sen suhteen, miten sen miehen saa hetkeksi irti siitä kaveristaan ja vaikka avuksi painavien mattojen nosteluun.

Ajatukseni lähtivät taas harhailemaan ja taisivat tällä kertaa karata aika kauas. Viimeinen havainto tehty vartti sitten. Jos näette yhdenkin eksyneen järkevän ajatuksen, lähettäkää se tännepäin, kiitos. Hitto tästä mitään tule tänäänkään...

Päivämäärä:   19.2.13 19:03:04

Voi hyvä luoja sentään, kurko log drink: sombrero,ananaksen ja rakuunan makuinen juoma :O

Miltäs se rakuuna maistuu? :D

En kyl ees haluu tietää...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 19:06:00

Mä tein tänään vähän pidemmän kaavan mukaan ruokaa. Oikein omatekemää perunamuusia, uunimakkaraa, keitettyjä porkkanoita ja kunnon salaatti. Hyvää oli ja nyt on kupu ihan täys. Mut ai että mikä hävitys tuolla keittiössä taas odottaa. Miten mä osaankin sotkea noin paljon ruoan laitossa. :D

Syvämiete: "Ihme yökyöpeleitä ootte, aamuyöllä vaan topat täyttyy.

Heh, no joo eipä tossa oo oikein mitään järkee, kun sitten aamulla väsyttää aika huolella. Täytyy nyt oikeesti alkaa ottamaan vähän järkeä käteen ton kanssa ja mennä hiukan järkevämpään aikaan nukkumaan. Ehkä se uni tulee, kun tarpeeksi kauan pyörii sängyssä. :p

Taitaa se Minski olla ihan omasta tahdostaan sinkkuna. Täältäkin löytyis monta treffeille lähtijää, heh. Vaikka ehkä Missionilla on kärkipaikka ;). Mutta joo, kyllähän tuo Minskin nettipersoona vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta."

On siinä sitäkin tietysti, koska kyllähän se aika hyvin noi mahdollisuudetkin vie, jos ei itse jotenkin etsi seuraa. Ainakin näin miehenä, koska naiset kuitenkin harvemmin tulee ihan tosta noin vaan iskemään vaikka kiinnostaiskin. Eikä naiset ny katon läpikään putoa viereen tai hyppää lähikaupassa kaulaan roikkumaan. :D

Ei kait täällä kuitenkaan oo muut kuin missioni mua kiusannu tai mitä lie huvikseen härkkinyt. :D Tai sitten mä oon vaan sokea, kun en ole montaa huomannut. Niin ja onhan se nyt kumminkin eri juttu heittää täällä huulta kuin käydä ihan oikeasti treffeillä ja jos nyt joku oikeasti olis kiinnostunut, niin varmaan se olis privaa pistänyt.

Vai on täällä juttua ikeasta. Munkin pitäis käydä ostamassa joku tv-taso, niin sais vähän paremmin hyödynnettyä näitä olkkarin neliöitä. Ikeassahan on kuulemma aika hyviä malleja, niin tiedä vaikka jos sieltä löytyis joku halpa ja riittävän hyvä mullekin.

En oo kyllä muuten koskaan käyny ikeassa yksin, vaan aina on ollu joku nainen mukana. Siis vaikka ihan kaverinakin. Mut en tiedä kuinka siellä muuten pyörii vapaita miehiä. Aina sinne joku nainen kuitenkin vähintään hinkuu mukaan samalla kyydillä, jos on joku vähänkin pidempi matka, eikä siellä tuu muuten käytyä kovin usein. Siellä oli kyllä viimeks hauskoja pehmoleluja. Kaikenlaisia vihanneksia ja marjoja. Se on vähän semmonen paikka, että kun sen kiertää kokonaan läpi, niin sieltä löytää kaikenlaista kummallista mitä ei edes tietänyt olevan olemassa, saati sitten tarvitsevansa. :D

Päivämäärä:   19.2.13 19:09:13

Hyh, kurko on niin kamalaa skeidaa muutenkin ettei sitä rakuuna varmaan edes pahenna :S Iski sisustusvimma, ja shoppailuhimo, ja lonkeroakin alkoi kummasti tehdä mieli. Ja jokin muukin nälkä on kun erehdyin istumaan miehiä täynnä olevaan pöytään... :P Eiku eikä!! Mitään en myönnä!

Päivämäärä:   19.2.13 19:09:19

Jysse, ehkä toi kelkkailu sit justjust voi olla kans vähä extremeä :p

Ajelin tossa vepsäläisen ohi yks kerta ja huokailin että oispa kiva jos vois siellä shoppailla, oiskohan viikkarissa tullu jotain... No ei ollu :p

Niina, no okei sitten, ite oon sen 167 ni alle 60 mennessä en kyl enää tykkää itestäni, liian laiha... Mut onhan noissa aina eroja, ei ne ihan yks yhteen mee. Oisin aika tyytyväinen semmoseen 64, ehkäpä tänä vuonna onnistuu :) Ainaki perse on niin tulessa ja reidet ettei meinaa millekään tuolille ees pystyä kyykistymään, varmaa lähti viis kiloa eilen ja tuli herkkuperse kertaheitolla :D Tänää tarttis mennä toi yläkroppa veivaamaan mut katotaan nyt, saatan viel vaihtaa sen treenin hikilenkkiin ja sali huomen vast...

Päivämäärä:   19.2.13 19:09:39

Heeeiii, ei saa morkata Ikeaa tai sen faneja. :D Ihan hyviä vermeitä sieltä saa, ja ainakin meikäläisen budjetille ja vaihtelevalle sisustusmaulle sopivia. Tosin, kaikki kalliit ja mukavuuteen tähtäävät huonekalut (sänky ja sohva mm.) on muualta... :)

Päivämäärä:   19.2.13 19:14:48

Hah taasko täälä puhutaan ikean laadusta :D mun lipasto ollu hyvä.

Pisin matka ikinä ja vielä pari tuntia jäljellä. Huokausss. Koirakin venyttelee älillä siihen malliin että makoilu kyllästyttää :p

Niina en ois aatellu että täytät kohta 30, ajattelin että olisit ehkä 23tai jotain :) ole on onnellinen! Mä näytän jo nyt vanhalta kurtulta kolmikymppiseltä vaikka sinne o matkaa vielä vuosia:F

Päivämäärä:   19.2.13 19:17:05

Vanha kurttu kolmekymppinen. Pitääpä laittaa hampaat suuhun loppuillaks näin kolmenelosena, ei tuu enempää ryppyjä huuliin liian nopeesti;)

Päivämäärä:   19.2.13 19:17:53

Höh. Siis ei käy Ikea. Ei käy Motonet. Eikä käy Biltema. Mikä sitten, Dresmann...? :p Joo, saattaa olla, että parempi jäädä vaan kotiin. No ei. Matkukseen kyllä lähdetään, ja jos ei miehiä löydy, niin ainakin sieltä saa Subia ja pehmistä. Paljon pehmistä. Ehkä se on loppunen lopuksi parempi vaihtoehto kuin joku mies. En varmasti osais edes olla yhdenkään miehen kanssa, mutta pehmiksen kanssa ollaan jo vanhoja tuttuja. Ja Ikean pehmis on hyvää :)

Päivämäärä:   19.2.13 19:18:09

Siivoilen just keittiöö, jossain täällä ne mun hampaat varmaan on vesilasissa... Vai oonkohan tiskannu ne jo, en muista kun on tota dementiaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 19:21:54

Hmm aattelin lähtee ton kaupungil pyörimään mut tää meikkaaminen on tänään kovin haastavaa...

Mun mielestä ikea on hyvin ahdistava paikka. Mitä nopeemmi sielt pääsee ulos sen parempi.

Päivämäärä:   19.2.13 19:28:08

Niina kuulostaa kyllä ihan suht normaalipainoiselta. Ei kumppanin löytäminen ole kiinni vaan niistä ulkoisista seikoista. Kummasti sitä vaan näkyy pariutuneen monenlaiset ihmiset. Luulen, että sullekin alkais treffikutsuja tipahtelee, jos vaan innostuisit vähän flirttailemaan. Susta on saanut niin mukavan kuvan ja hiuksetkin oli nätit.

Minski: ehkä sä oot vähän sokea ;). Ei kai kukaan treffipyyntöjä lähetä, kun oot tehnyt selväksi et treffailu ei oo just nyt ajankohtaista.

Ikea on kyllä aika, hmmm. vaivalloinen paikka. Asiakas pakotetaan kiertämään koko reitti ja matkalla tarjoillaan kaikkea pientä sälää mitä ilman ei tule toimeen, niin vissiin.

Päivämäärä:   19.2.13 19:33:18

Jaa mihis sille Minskille sitä privaa laittais? Onks tää joku rekkautuneiden juttu vai? :p

Syvämiete, miehet on vähä sokeita, suurin osa :D

Päivämäärä:   19.2.13 19:36:08

pauke hei, varo sanojasi tai kohta paukkuu muukin ku sun näppikses... :D

Ikeassahan just parasta on se skeida, joka tarttuu matkaan osastojen välillä. Siinä roinassa riittää ihmeteltävää kotiin asti; mikä tämä on? Miksi minä tarvitsin tällaisen? Ai niin, se oli puoli-ilmainen ja kivan värinen, saletisti tosi tarpeellinen...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 19:37:06

Ei sielt Niina löydy autoliikettä? Autoliikkeessä magneetin kanssa pyörimisessä on toki omat riskinsä, mutta mitään ei voita jos ei pelaa. Autolikkeessä kannattaa vähän aikaa seurata sivusta sitä asiakaskuntaa ja sitä minkä laisista autoista ne on kiinnostunu. Aikaa ei kannata hukata niihin yksilöihin jotka katselee jotain perheautoa, kuten fakkua. Nämä on yksilöt ovat useimmiten varattuja, ei aina mutta riski on olemassa. Keskität siis kaiken tarmosi niihin jotka kuolaavat niitä sporttisempia vehkeitä (mitä sporttisempi auto sitä varmemmin sinkku), näillä on muuten yleensä talouskin kunnossa ;) Sopivan ehdokkaan löydyttyä kävelet muina naisina ohi ja naaraat magneetilla pahaa aavistamattoman mies polon matkaasi, mutta varo ettet jää autoihin kiinni sen magneetin kanssa.

Päivämäärä:   19.2.13 19:40:43

"Aikaa ei kannata hukata niihin yksilöihin jotka katselee jotain perheautoa, kuten fakkua. Nämä on yksilöt ovat useimmiten varattuja, ei aina mutta riski on olemassa. "

Ei hitto! Nythän mä vast tän tajusin! Vaikka toi koirakalteri näkyy kyllä ihan huolella, no joo, mutta sekään ei kyl taida olla mikään houkutin :p Mut siis toi farkunperhana on mun sinkkuuden syytä. No, ostan seuraavaks audi s6 vai mikäs se nyt on se iso ja kallis farkku ni ehkä se sit kelpaa ;) Veikkaaauuuss, mis mun hakemus on käsittelyssä? Vähä vauhtii siihen kiitos!

Päivämäärä:   19.2.13 19:41:00

Kai se Minski luottaa siihen, että kun säpo on hetken vilahtanut tossa nimen alla, se on syöpynyt stalkkereiden verkkokalvoihin ja eka viesti on jo valmiina tallennettuna (ja sataan kertaan muokattuna) sähköpostin luonnoskansiossa. Ei se mene niin, sen täytyy olla framilla jotta on edes teoreettisesti mahdollista, että joku missi tai mussu uskaltaa paiskata siihen postia!

Päivämäärä:   19.2.13 19:42:03

Mietin muuten Mission ihan samaa. Mut sit ajattelin et ehkä Minski on paljastanut jossain välissä sähköpostiosoitteensa.

ruoste: noin se just menee. Niiin hienon värinen ja erikoinen, näyttää kivalta kaapissa.

Päivämäärä:   19.2.13 19:44:29

Joo onhan se paljastettu jossain kohtaa, noni, siinä se meni, ohikiitävä hetki saada itelleen poikaystävä, vilkutin vaan sille sen vilahtaessa... Syytän siis itseäni :D

Poor Minski, kohta se ei enää tuu tänne ku sitä kiusitaan ;P

Päivämäärä:   19.2.13 19:48:41

Kiitti vinkeistä Jysse! =D Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että semmoset urheiluautomiehet kiinnostuis minunlaisesta...? Ehkä pick up ennemmin, niitä on usein maajusseilla, ja miehän oon tämmönen luonnonläheinen maalaistyttö...? Ja maajusseille vois kelvata muunkinlaiset kuin ne sports illustratedin kannessa esiintyvien kaksoisolennot, joita luulen urheiluautollisten havittelevan..?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 19:56:01

Ei mitään Niina, kyl mää kato jeesaan näis jutuis :D Baito wei kyl niit pick-up löytyy muilt ki ku maajusseilt ;) Vaik mul on maata huimat 5500m2 ja työskentelen rakvaattoreiden parissa niin en siitä huolimatta laske itseäni jyväjemmariks.
Tuli tos viel mieleen et jos sää maajussia etit niin sit kandee mennä kytikselle traktori/maatalouskone liikkeeseen...

Päivämäärä:   19.2.13 19:57:46

Ohhops miten se nyt noin lipsahti! Siis mua on monesti luultu nuorekkaaksi, siloposkiseks keski-ikäseks ;)

Autoliikkeeseen minäkin marssin seuraavaksi, ihan taatusti! Toisaalta siinä melkein mun naapurissa on autokoulu, jos puumattaa niin voisin mennä siihen ovelle stalkkaan.

Päivämäärä:   19.2.13 19:59:28

Mulla ois täs lähellä ihan mitä vaan liikkeitä, pitäskö mennä jollain verukkeella yksityiseen lääkäriin vaikka bongaamaan itelleen rikas mies? :D

Päivämäärä:   19.2.13 20:00:02

pauke, mä en löytäny mun hampaita, mitäs nytte?

Päivämäärä:   19.2.13 20:04:12

No en mie tiedä, mitä etsin. Miestä. Lähinnä mietin, että minkälaiset vois minusta ylipäätään kiinnostua luonteen ja ulkoisen olemuksen perusteella :/ Niin varmaan saa aika ison joukon karsia pois jo tuolla perusteella. Ja mitä jää jäljelle, batman-asuinen huomattavan ylipainoinen vanhapoika tai pieni, hintelä ja minustakin ujompi ja hiljaisempi pienten lasten viikonloppuisä, sellainen harmaa hiirulainen. Tässä on nyt ne tähänastiset "tarjokkaat" olleet :/

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 20:06:32

Ei kyl tää ny painelee pesulle, toi mun spa taitaa vaan olla pikkasen vaatimattomampi, kuin ruosteen vastaava... BRB

Päivämäärä:   19.2.13 20:11:53

Mission, sitten peli on valitettavasti lähes menetetty :/ ainoa aivtoehto löytää mies, on tuossa tapauksessa marssia vanhainkodin päivätansseihin ja sieltä valitsemaan.hampaattomuus eikä rypyt haittaa, rahaakin niiltä voi löytyä.

Päivämäärä:   19.2.13 20:14:54

No joo, pidetääs noi hampaat sit kuitenki viel, ihan omat, ei houkuta toi vaihtoehto :/

Päätös pitäis tehdä NYT, ku ois siivousvimma päällään mut lenkille ois mentävä heti jos haluis salille. Sali vai siivous, sali vai siivous.... hmh. Jos siivois viel ni ois kivempi viettää loppulomaa siistissä kodissa... Mutkun saliki ois tärkee... prkl, miks herään vasta nyt tekemään jotain :p

Lähettäjä: piiva 
Päivämäärä:   19.2.13 20:16:20

niina
älä väkisin etsi, kyl se viel löytyy :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 20:18:45

Syvämiete: "Minski: ehkä sä oot vähän sokea ;). Ei kai kukaan treffipyyntöjä lähetä, kun oot tehnyt selväksi et treffailu ei oo just nyt ajankohtaista."

Sekin voi tietysti olla, koska mulle on kerran ton takia jopa ihan kunnolla suututtu, kun en tajunnut et nainen oli kiinnostunut ja siltä meni lopulta hermot. :D Mut hei en mä sitä tahallani tee ja mistä näistä niin tietää mitä kenenkin päässä oikeasti liikkuu, kun ei täällä edes nää muuta kuin sen mitä tänne kirjoitellaan.

Aika useinhan naiset flirttailee vaan ja piristää niin omaa kuin muidenkin päivää. Ja mäkin tykkään kyllä heittää flirttiä ja huulta, joten mikäs siinä tietty jos juttu luistaa. :)

"Mietin muuten Mission ihan samaa. Mut sit ajattelin et ehkä Minski on paljastanut jossain välissä sähköpostiosoitteensa."

Joo sitäpä juuri. Oli mulla melko pitkään sähköpostikin näkyvissä. Ajattelin, että jos vaikka joku haluaa sitä kautta pistää viestiä, kun täällä alkoi joku aika nopeasti vihjailemaan, että vois siirtyä privaatin puolelle höpisemään. En nyt muista enää kuka, mutta Joka tapauksess otin sen kuitenkin lopulta pois ja aattelin, että yritetään olla vähän kiltimmin täällä. Vaikka en tiedä sitten kuinka hyvin toi on onnistunut, mut ainakaan kukaan ei oo ääneen kehdannu sanoa mitään, et mun jutut olis häirinny ketjun harmoniaa. :P

ruoste: "Kai se Minski luottaa siihen, että kun säpo on hetken vilahtanut tossa nimen alla, se on syöpynyt stalkkereiden verkkokalvoihin ja eka viesti on jo valmiina tallennettuna (ja sataan kertaan muokattuna) sähköpostin luonnoskansiossa. Ei se mene niin, sen täytyy olla framilla jotta on edes teoreettisesti mahdollista, että joku missi tai mussu uskaltaa paiskata siihen postia!"

Heh, no en mä nyt siihen luota, mutta oli se nyt sen verran aikaa näkyvissä, että varmaan sen jokainen tässä ketjussa vähänkin vakituisemmin käyvä sen rekisteröi ja aika monihan sen näyttääkin muistavan. Et jos nyt joku oikein kovasti olis halunnu ottaa yhteyttä, niin on se tossa ollu, vaikka sen sitten otin kuitenkin pois melko pian. Aika hauska visio sulla kyll tossa, että joku olis jo tollasen viestinkin tehny valmiiks. :D

Mission: "Joo onhan se paljastettu jossain kohtaa, noni, siinä se meni, ohikiitävä hetki saada itelleen poikaystävä, vilkutin vaan sille sen vilahtaessa... Syytän siis itseäni :D

Poor Minski, kohta se ei enää tuu tänne ku sitä kiusitaan ;P"

Joo kylläpä tänään tytöt kiusaa poloista minskiä, eikä kukaan auta. Aika reilua. *alahuuli väpättää* :D

Päivämäärä:   19.2.13 20:25:47

Pyh, mä en ainakaan sitä muista mikä se oli. Voin siis jatkaa kiusaamista ja Minski voi jatkaa sokean leikkimistä :p Nii äläkä yhtään itke siellä :D

"No en mie tiedä, mitä etsin. Miestä." Niin mäkin, Niina. Ois muuten semmonen kiva vaihteeks joka veis ja sit vois vaan vikistä :D

Tai no, en mä ees eti, semmonenhan osaa tulla soittamaan ovikelloa ja tyynen rauhallisesti laittaa koirille hihnat, kaappaa missionin kainaloon ja vie mukanaan koko tyttököörin. Luonnollisesti se myös osaa tänne kun kerran oon kertonu yhelle kaverille joskus osoitteeni, ja taksikuskillekin toooosi monta kertaa :D

Päivämäärä:   19.2.13 20:35:58

Tietty vihjeetkin vois joskus olla selkeämpiä. Hassua et joku on suuttunut siitä, että vihjeitä ei ole huomattu. Jos ei mene perille, niin pitää vääntää rautalangasta. Hevosihmiset ainakin osaavat kehonkielen käytön ja tajuavat esittää asiansa selvemmin, jos lopputulos ei ole haluttu. ;)

Viaton flirttailu piristää päivää ja on harvoin väärin tulkittavissa. Mut heti kun ihmiset puhuu, niin siitä taas ei tiedä yhtään. Sanotaan yhtä ja tarkoitetaan jotain muuta...

Vaikka taitaa se Minskikin välillä leikkiä sokempaa kuin onkaan. Heh.

Päivämäärä:   19.2.13 20:37:09

No ei ainakaan Niinalle miestä löydy sielt omalta kylältä, viimeks eilen koko kylän halki ajoin ja muuta ei siel näkyny kun semmonen seitenkymppinen ukko otsalampun kans lenkkeilemässä :D

tokko tuolla muita lieneekään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 20:52:30

Olinpa reipas kun istuin kirjastossa pilkkuun asti (ei mietitä sitä, mihin aikaan sinne raahauduin). Olinpa reipas kun melkein uskalsin hymyillä ihmisille lähikaupassa. Olinpa reipas kun ainakin suunnittelin lähteväni vielä tänään lenkille. Olinpa tuhma kun ostin (taas) karkkia... Mihin se mun pyhänä löytynyt itsekurini katosi?

Mun käy Niina ton sun selostuksen perusteella jopa vähän sääliksi sitä bätmäniä, pääseeköhän se koskaan naisen kanssa tärskyille? Miettikää nyt, kun se kävelee yksin illalla lavatansseista kotiinsa, viitta suvituulessa lepattaen, raskas pää rintaa kohti painuneena, jalat laiskasti maanpintaa pitkin raahustaen, nyrkki silti sitkeästi ojossa lentoasennossa (luulee kaljapäissään olevansa supermies), räkätippa nenänpäässä niiskuttaen... Buhuu :(

Jysse, joo kyllä toi mun oma kylpyläosasto herättää aika usein kateutta. Vessan lisäksi (jonka muuten vieraat joko osaavat tai eivät osaa vetää, on se vaan niin moderni) siellä on lavuaari ja suihkukin löytyy, melkein uusi suihkuverhokin on ja suurin osa seinä- ja lattialaatoista pysyy paikoillaan. Muuttuisit vihreäksi jos näkisit. Taloyhtiön saunassa saa kyllä kuulemma kaupungin parhaat löylyt, mutta se nyt ei varsinaisesti kuulu tähän samaan kylpyläkokonaisuuteen.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   19.2.13 20:53:52

Iltaa sinkuille.
Täällä on ollu taas niinkin tehokas vapaapäivä että sain aloitettua siivoamisen (eli imuroin lähinnä enimpiä kiviä lattioilta, ja vähän olkkarin verhoja&sohvia..), hoidettua muutamia asioita, ja sit tuhlasin jotain kolme tuntia elämästäni niinkin turhanpäiväseen leffan kun joku Yön ritari tms. Joku tylsä Batman leffa eniveis, ois ollu ihan hyvä varmaan jos ei ois pitkitetty suotta noin pitkäks.

Nii joo, soittelinhan mä aamulla sille exällekin josta näin parina yönä unta, se kun oli eilen koittanu soittaa mulle töissä ollessani. Hyvin toimii meillä näköjään edelleen tuo "telepatia", kun just vasta kerkesin miettiä että pitäs vissiin soitella sille :D

Nyt jos kattelis viime viikon ohjelmia vähän boxilta ja kehittelis jotain syötävääkin vielä tälle illalle. Viinin korkkasin jo :)

Päivämäärä:   19.2.13 20:55:13

Tää on nyt reippaillu siivouksen merkeissä ja nyt koirien kans ulos. Sit jatkuu siivous. Onpa tekosyy olla ehtimättä salille. Laiskimus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.13 20:59:06

No sit vaan kaikki meiliosoitteet esiin, niin johan alkaa tulla postia..:)!!!

Päivämäärä:   19.2.13 20:59:40

Jysse, niist kaapin kiinnityksistä vielä... Eiks niis enne ollukki sellanen vahvennuslista siä kaapin yläreunas, vaakatasos, koko kaapin takaseinän pituudelta, mist sai sit sopivista kohtii surauttaa ruuveilla kii..? Jos ny yhtää oikeen muistan, ehkä en, eikä kai sillä nii väliksikään :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 20:59:58

Mission: Hahaha, no joo jatka vaan, kyllä mä kestän. Enkä itkekään vaan juon kahvia, kun jostain syystä unohtu päiväkahvit tossa ton tuhdin päivällisen yhteydessä ja tajusin, etten oo vieläkään juonu niitä. =)

Niina: Niin ja sulle sanoisin, ettei sitä kannata tollee miettiä et millasen miehen sais tai kenelle kelpais. Eikä varsinkaan sen perusteella mitä joskus aikaisemmin on ollut ja kuka on tullut iskemään tms. Jokainen on kuitenkin omanlaisensa, eikä sitä koskaan tiedä kuka ihastuu ja milloin. Pitäis vaan uskaltaa luottaa siihen, että saa vastakaikua sellaselta mieheltä johon ihastuu. Kaikkien kanssahan se ei tietenkään ole mahdollista, mut pakkejakin joutuu valitettavasti joskus ottamaan vastaan, ainakin jos meinaa olla se osapuoli joka tekee aloitteen. Kaikki asiat ei vaan voi olla niitä kivoja ja ihania, kun puhutaan ihmissuhteista joissa joutuu aina joskus pettymään ja sekin pitää olla valmis hyväksymään osana niitä.

Mut kaikki semmoset ennakkokäsitykset estää myös noita hyviä tilanteita tapahtumasta, mitkä olis muuten ollu täysin mahdollisia, jos olis vaan uskaltanut heittäytyä ja uskoa siihen, että toi on kanssa kiinnostunu musta ja että mulla olis tolle niin paljon annettavaa et se haluaa olla mun kanssa pidempäänkin. Positiivisen kautta vaan, vaikkei se helposti tulekaan ennen kuin saa noita ajatuksia vahvistavia kokemuksia, joita sä kyllä varmasti saat kunhan vaan uskallat. :)

Syvämiete: No se oli semmonen vähän ärhäkän puoleinen feministi, joka sitten osoitti aika selväsanaisesti suuttumustaan, kun en ymmärtänyt sitä iskemiseksi että me juteltiin. :D Mut hei, jos kerran heppatytöt on tollasia selväsanaisia, niin sittenhän mä olen ollut ihan oikeassa. =) Niin ja flirttailu on kyllä kivaa. :)

Onhan täällä kaikkia kivoja kehuja tullut silloin tällöin ja hyvältähän se tietysti tuntuu, jos joku semmosia puolia musta löytää näin netinkin kautta. Kiitos vaan niistä, vaikka en ole jokaisesta mitään kiitospuhetta pitänytkään, niin kyllä mä oon ne rekisteröiny. En kuitenkaan miksikään iskuyritykseksi, jos jotenkin siihen viittaat. Netin kautta ei kuitenkaan välity ihan kaikki asiat niin hyvin ja kuten tää feministikin asian ilmaisi, niin "kai sen pöntöimmilläkin putkiaivoilla tajuaa!" mutta kun ei sitä vaan aina tajua. Sori :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 21:17:10

Mua vähän mietitytti et uskallanko laittaa ton s.postiosotteen näkyviin mut eipähän ol kukaan laittanu viestii, tiiä sit onks se hyvä vai huono juttu :D

Kyl tääl o vähän porukkaa liikentees, kaikki taitaa ol puikkaris...

Päivämäärä:   19.2.13 21:26:31

Mä meen ainaski nukkuun ny. *haukottelee*

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.2.13 21:27:11

Kauheesti ootte saaneet juttua aikaiseksi.

KURNAU! Huusin, että varmaan huomaat. Nyt sanon sulle yhden painavan asian: Vaikka se sun exäsi kuinka uhkailisi itsemurhalla ja vaikka millä, niin ET ota sitä nurkkiisi enää. Sanot sille ihan napakasti, että se on aikuisen ihmisen ihan oma valinta, jos päättää itsemurhan tehdä, turhaan yrittää sinua syyllistää jutuillaan. Samoin aikuinen ihminen kykenee olemaan käymättä päälle, vaikka ärsytettäisiin. Kehotat herraa jatkamaan omaa elämäänsä ja kerrot riittävän selkeästi, että sinä jatkat nyt omaasi. Puheluihin, viesteihin, ovikellonsoittoihin, koputuksiin, sähköposteihin, eikä edes savumerkkeihin vastata enää tästä eteenpäin. Kerro myös, että jos yrittää tulla väkisin, soitat poliisin hetkeäkään epäröimättä.

Nuo exän puheet ovat vallankäyttöä ja manipulointia. Sanoudut irti uhrin roolista nyt ja pidät siitä päätöksestä kiinni.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 21:29:20

"Mun käy Niina ton sun selostuksen perusteella jopa vähän sääliksi sitä bätmäniä, pääseeköhän se koskaan naisen kanssa tärskyille? Miettikää nyt, kun se kävelee yksin illalla lavatansseista kotiinsa, viitta suvituulessa lepattaen, raskas pää rintaa kohti painuneena, jalat laiskasti maanpintaa pitkin raahustaen, nyrkki silti sitkeästi ojossa lentoasennossa (luulee kaljapäissään olevansa supermies), räkätippa nenänpäässä niiskuttaen... Buhuu :("

Totaali hajoominen :D Mielikuva bätmän asuun sonnustautuneesta miehestä kulkemassa nyrkki ojossa :D <hhttp://tinyurl.com/9wafx9g>

Soon ruoste turha tulla selitteleen mitään tollasii siit sun spasta sen jälkeen ku puhuit siit rantasaunasta :D

..?, mä mistään mitään tiedä, kunhan vaan mutuilin ja pähkäilin. Mä oo koskaan mitn keittiöremppaa tehny, mulla on vaan jostain sellanen muistikuva et ne tulee vaan sielt ylhäältä normistikkin kii.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   19.2.13 21:31:24

korjataas typo tosta linkistä http://tinyurl.com/9wafx9g

Päivämäärä:   19.2.13 21:31:43

Mäkin olen samaa mieltä, ei sitä ikinä tiedä kuka kiinnostuu. Niina avoimin mielin vaan! :)

Juttelun ei tosiaan tarvitse tarkoittaa mitään ihmeempää. Etenkin näin kirjotellessa ei tosiaan voi ihmeempiä päätelmiä tehdä, eikä tarviikaan. Niin, en ajatellut kehuja iskemisenä, nehän on vaan kohteliaisuuksia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 21:32:12

min: Eihän täällä kyllä hirveesti oo miehiä, että varmaan se vähän rajottaa kuitenkin tota. Ei siitä sen kummempaa kannata miettiä hyvästä tai huonosta. Mut eihän sitä tarvikaan muuta kuin että yks sopiva pistää viestiä ja jos tosissaan seuraa etsii tällee netistä, niin varmaan kannattaa kokeilla jotain treffipalstojakin missä on enemmän kakslahkeisiakin. :P

Hyvää yötä kyssärille. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 21:34:04

Oih, miten ihastuttavan positiivisia ja kannustavia ajatuksia tuossa yllä Minskiltä Niinalle. Noista vinkeistä sietää itse kukin ottaa vaarin, positiivisen kautta, uskallusta peliin, luottamusta ja sitä rataa. Miksi se on tehty niin vaikeaksi? Tai siis... Miksi ihminen on tehty niin pupujussiksi?

Ei, kaikki heppatytöt eivät ole suorasanaisia. Nuoret naiset ovat lähkökohtaisesti epävarmoja ja vähintäänkin kryptisiä. Puolet täytyy lukea rivien välistä mutta auta armias, jos luet väärin. Elekieli kyllä kertoo paljon, mutta sehän ei ainakaan tätä kautta välity.

Niin, ja flirtti ON kivaa, piristävää ja kaikin tavoin hyväksi. Lisää flirttiä sinkkulaan! :)

Karo, viiniä namnam, kiitos vinkistä :P Miksi lähteä lenkille jos voi korkata viinipullon? Minun ja viinilasillisen välillä on vain yksi pieni este - korkinavaaja. Kävin syksyllä pitkän ja verisen taiston tuliaisviinipullon kanssa, kun korkkiruuvi ei ihan ollut paras mahdollinen ja korkki oli saletisti jotain superkumi-titaanisekoitetta. Sama perhe toi taas tuliaisiksi punaviiniä ja perskeles, tässäkin on perinteinen korkki... Enkä tietenkään ole muistanut päivittää avaajaa kun sille niin harvoin on käyttöä :/

Amen tuolle Tirlin komennolle. Tiukka linja nyt törtön kanssa. Johan sitä kurnau olet jaksanut katsella tarpeettoman pitkään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 21:36:18

No enpä mä täält ees aatellu ketään hakee, mut vähän pelotti et jos joku kaheli alkaa häiriköimään :')

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.