Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 184

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 16:19:28

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=802326&t=802326
Rantaleijonat ja seireenit hippasilla, osa 184.

Re: Sinkkujen topic 184

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 16:22:53

Vinkki niille, jotka eivät jaksa edellistä topaa lukea läpi: Autolla ei ehkä saa naista, eikä kengillä, ei aina edes nätillä hymyllä, mutta kunnon kellolla saa. Ainakin, jos sillä naisella on magneettisen vetovoimainen ahteri.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   18.2.13 16:32:29

Pauke kuuluu kahlaajiin ja räpeltäjiin. Tykkään kovasti vedestä, mutta en ole hirveän hyvä uimaan. Jos saan veteen seuraa ja pari vesilelua niin hupia riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa :D Syvällä en tykkää uida, jalkojen pitää yllättä pohjaan. ainakin suurimman osan ajasta.

Joo glitterikypärä, se ois hiano. Ja sit siihen voisi ehkä liimata niitä fosfori-tähtitarroja, voi miten siistiä se olisikaa kun auringon laskiessa vain minun kypäräni jäisi pimenevään yöhön hohtamaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 16:33:38

Joo-o, olishan sitä kaikenlaista mitä vois ainakin kokeilla. Kaikenlaisia elämysten metsästyksiä. Jos nyt kuitenkin hörppäis tähän väliin kahveet ja vähän tuumailis asioita. Ruoste oli taas nopee. Siellä on selkeesti treenailtu liipasinsormea ja joo mitäs me rantajellonat ja seireenit. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 16:39:29

Hei sinkut!

Olipa kamala viikonloppu ja eipä tää maanantaikaan kovin kummonen ole ollut, jonkinsortin flunssa päällä :/ ärsyttää kun nyt ei olisi aikaa olla kipeenä... täytyis opiskella mut ei siit mitään tul ku pää tuntuu olevan täys jotain geelimäistä ainetta (...näin kauniisti ilmaistuna...) joka on pysäyttäny kutakuinki kaiken aivotoiminnan. Mutta eiköhän tää täst ohi men. Nyt yritän epätoivosesti miettiä jos saisin sekoteltua sellasen cocktailin itelleni et flunssa lähtee karkuun ennen ku kerkeen ees maistamaan sitä. Ois ainakin valkosipulii, mausteita, hunajaa, chilikastiketta, wasabia, pakastemarjoja... Ehdotuksia millanen mix vois toimia parhaiten? Vai heitänkö vaan kaiken sekasin ja toivon parasta?

ruoste, pitäiskö alkaa siis kattelemaan et kenel on hieno kello..?

pauke, haluutko tuunata mul kans tollasen kypärän? :D tälleen blondille voisi pinkki glitteri olla melkos hyvä vaihtoehto.

ps. en tiiä huomaako sitä et tällä hetkellä mul on läppäri auki enkä kirjota kännykällä...? jostain syystä tuntuu et nyt syntyy tekstii huomattavasti enemmän... (asiasisällön runsaus tuskin on kuitenkaan kasvanu...)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   18.2.13 16:42:08

Wau, kiitti tuosta magneettivinkistä! Pitää ehkä testata, jos nyt eksytään kaverin kanssa lauantaina kalakukkojen kaupunkiin, kuten suunnitelmissa oli :)

Miekin olin pienenä vesipeto, aina piti päästä uimaan, kun siihen oli mahdollisuus. Mökillä ryvettiin päivät pitkät aina vaan rantsussa, ja joskus tehtiin kesälomilla sellaisia kylpyläkierroksia koko perheen voimin; matkattiin ympäri maata kylpylästä toiseen. Vaan ei enää. Olis kyllä kiva mennä, mutta korvien välinen osuus estää sen tällä hetkellä. En oo ilenny mennä uimaan enää piiiiiitkäään piiiiiitkääääään aikaan, kun oon niin hävenny noita makkaroitani. Vaikka varsin hyvin tiedän, että kyllä minua pulskemmatkin voi mennä uimaan. Lukiossakin lintsasin liikuntatunneilta uintipäivinä, kun en vaan ilenny mennä sinne niitten suosittujen, nättien ja laihojen tyttöjen naurettavaks. Itse asiassa oon tainnut uida edellisen kerran vuonna -98. Putosin sillon hepan selästä ja jalka murtu, niin kipsin kanssa ei saanu mennä uimaan. Sitten se vaan jotenkin jäi, ja sitten kerty niitä hävettäviä makkaroita. Mutta tavoitteena on kyllä saada kroppa ja korvienväli vielä joskus siihen kuntoon, että voin taas mennä uimaan hyvillä mielin, se oli kuitenkin ihan kivaa :)

Päivämäärä:   18.2.13 16:50:11

min -> laita teehen tuoretta inkivääriä ja hunajaa. Ja kurla kurkkua suuvedellä. Auttaa ainakin mulla!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 17:00:22

Joo, Minski, erehdyin lukemaan noita -->-ketjuja ja nyt heiluvat liipasinsormet iloisesti, bäng bäng! Kuulostaa melkeinpä vakavalta toi sun päiväkahvi-tuumailutuokiosi. Hyviä tuumailuja :)

Niina, jossain vaiheessa on vain pulahdettava sinne järveen ja piste. Mäkään en tainnut käydä rannalla kertaakaan viime kesänä kun ahdisti niin (ei kyllä ollut keleissäkään hurraamista...), mutta yli 10 vuotta uimatta on jo aika huisin pitkä aika. Helppohan se on täältä huudella, mutta menepä ens kesänä kaverin kanssa illalla jollekin hiljaiselle rannalle lilluttelemaan varpaita rantakalliolla, puhutte tyttöjen juttuja ja nauratte ja sit molskis vaan veteen ja totuttelemaan uudelleen siihen touhuun. Toivottavasti se asenne siitä pikkuhiljaa muuttuu niin, että ajatuksissa olisi päällimmäisenä se, miten hyvä fiilis siellä vedessä on, eivätkä ne kiusallisilta tuntuvat kymmenen sekuntia joiden aikana talsit pukukopilta laiturille. Tekemällä niitä hankalia asioita niistä kammoistaan ja estoistaan pääsee. Tiedän tosin, että se toteutus on alkuvaiheessa ja huonoina päivinä todella hankalaa :/

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.2.13 17:02:34

Niina jos pidät vedestä niin uimaan vain, itse asiassa valtaosa uimahallien asiakkaista näyttää olevan ylipainoisia, joten muutama kilo ei haittaa siellä mitään.

Itse olin joskus innokas uimari. Nyt on jokin vesikauhu, inhoan uimahalleja, likaista Itämerta ja tietysti kylmää vettä. Ehkä jokin kuuma lähde tai bora boran ranta menettelisi.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.2.13 17:03:33

Niina, mä vähän luulen että ne makkarat on kyllä sulla korvien välissä ;)

Kattelin vähän noita varjojuttuja ja kyllä mä nyt kuitenkin mieluummin lähtisin tohon riippuliitoon mieluummin. Mua häiritsee tommosessa moottorivarjossa se moottorin ääni, ei siellä saa kuulua semmosta yläilmoissa :D Ja kuitenkin noi on sellasii urheilulajeja että kerhossa ne pitää harrastaa, eli hinaamiset kyllä järjestyy. Yksin ei passaa ruveta minnekään liitelemään, ei edes niin että on joku yks kaveri tietoinen vaan kokenut maajoukko tarvii olla. Riippuliidossa on parempi asento kun siinä ollaan vaakasuorassa lentämässä, tykkäisin ite, lisäks toi varjo eli siipi on selkeesti tommonen stabiilimpi ja lähempänä itteä, vois myös olla ettei se sakkaa yhtä helposti ku varjoliidon varjo, ainakaan sitä ei saa kasaan niin että tipahtais ku kivi, tosta varjoliidon varjosta en oo kyllä ihan varma mut se näyttää aika samalta ku laskuvarjohyppyvarjo jonka saa sakkaamaan ihan huolella noin kymmenessä sekunnissa...

Ja ihan ilmastahan toi toki on, että jospa alkais kiltisti vaikka säästämään nelikymppisille sitten kurssirahaa ja välinerahaa :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   18.2.13 17:04:13

"magneettisen vetovoimainen ahteri" LoLoLoL :D:D
mä en nyt tulee tota testaa kun tässä nyt vähän oon yhessä tietyssä kainalossa viettäny aikaa...mut eihän sitä koskaan tiiä...
oi kun te puhutte paratiisisaarista...olis niin ihana kellua patjalla meren aalloilla...ah se lämpö...aurinko...veden hyväily....mä oon vesieläin :) olispas ihana mennä reissuun...ja kyllä mullakin muhkua löytyy mut enpä anna sen enemmin haitata auringonpalvontaa ja pulikointia...rakastan uida myös ulkoaltaassa...siinä on jotain hyvin satumaista kun aamulla aikaisin pulahtaa höyryävään altaaseen...tai vesisateessa uiminen...ah. nyt tuli ikävä kesää...alkaispa ulkouintikausi pian :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 17:07:32

Liittyen eiliseen keskusteluun ääripäistä, salilla asumisesta, itsensä tuunaamisesta jne. - ei näin: http://www.vivas.fi/tassa-oikean-elaman-kippari-kalle-katso-kuvat-miehen-hauiksesta/ Tsiisus. Ei näin.

Päivämäärä:   18.2.13 17:10:44

Suosittelen myös että joskus kauniina kesäiltana Niina menet kaverin kanssa johkain rauhalliseen paikkaan ja sit sinne molskahdus (: Kesällä ei ole edes niin nuukaa vaikka ihan ekstempure heittäytyisi vaatteet päällä veteen, sekin on hauskaa.

Uimarannoilla on jos jonkun kokoista uimaria eikä sielä kukaan sen enempää kiinnitä huomiota :) Eipä sitä kyllä itsekään todellakaan jää paistattelemaan yleisön katsottavaksi välillä vesi ja uimakoppi, mutta uiminen on kuitenkin sen verran kivaa että parempi vain olla piittaamatta mitä muut ajattelisivat!

Itselläni on tavoitteena että tänä kesänä voisin jopa kävellä kiireettömästi pois vedestä, ettei ois sitä tunnetta että kaikki tölläisivät vatsamakkaroita ja reisiä. Kyllä se tästä kylläsetästä.

Min, Ruoste antoi myös hyviä vinkkejä tuonne aikaisempaan ketjuun et millä nuha lähtee :D juo paljon lämmintä ja lepäile, minä suosittelen vielä tyrnejä. Ne on semmosia vitamiinipommeja :)
Muistan aina kun asuimme pikkuveljeni kanssa vielä kotona ja äiti oli tehnyt tyrnisoppaa. Meillä molemmilla oli flunssan alkuoireita ja mä söin soppaa, veljeni ei halunnut. Niin siinä sit kävi että säästyin flunssalta ja veljen flunssa paheni. Sen jälkeen olen aina vannonut tyrnin nimeen :D

Päivämäärä:   18.2.13 17:12:31

Kiitokset rohkaisusta ruoste! Tuosta mun uimattomuudesta on tullu koko suvulle ja tuttavapiirille vaan semmonen asia, että joka kesä ne siitä piikittelee ja naljailee, ja se ei kyllä tunnu yhtään mukavalta :(

Vähän sama kuin nyt tämän mun lenkkeilyn tai hiihtämisen kanssa. Nekin on semmosia asioita, jotka eivät ole kuuluneet mun tekemisiin suurin piirtein ikinä, ja nyt kun sitten olen sekä lenkkeillyt että käynyt hiihtämässä, niin miusta on inhottavaa, kun muut sukulaiset ja perheenjäsenet sitten sitä kommentoivat ja mairittelevat; tekevät siitä kauhean ison haloon. Parempi olis, kun olisivat vaan hiljaa ja antaisivat mun tehdä nämä asiat omalla tavallani. Niin tuon uimisen kanssa olis varmasti ihan sama juttu. Ja tämä pätee mun kohdalla muuten todella moneen muuhunkin asiaan, meikkaamiseen, poikaystävän hankkimiseen ja kaikkeen sellaseen, mikä on mulle normaalista poikkeavaa...

Päivämäärä:   18.2.13 17:13:16

ainiin ja min, en usko että olen niin hyvä tuunaamaan että kannattaisi mulle uskoa kypäränsä fiksausta ;)

Kamala tuo ruosteen linkki :oo siis miten tuo mies saa edes kuteet päällensä? Hyi, en ottaisi tuommosta.

Päivämäärä:   18.2.13 17:16:44

Niin ja toki muillekin kiitokset rohkaisuviesteistä, olivat tulleet sillä välin, kun kirjoitin tuota!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 17:20:36

Sitä mäkin pauke ihmettelin. Kai sen on tyydyttävä käyttämään noita jumppatrikoopaitoja kun muut vaatteet eivät mahdu, tai ehkä sen vaatteet ommellaan päälle. Yuh.

Vastapainoksi jotain supersöpöä. Tässä on todella korkea awww-kerroin. Tää on jo ehkä vähän liian <3. :)

Päivämäärä:   18.2.13 17:26:25

Nyt kyllä meni maku Kippari-Kallesta, hyi! Onhan se tuokin tapa päästä julkisuuteen, jos ei muuten onnistu... Mutta tuolle toiselle linkille paaaljon sydämiä :)

Päivämäärä:   18.2.13 17:26:35

Ziisus, oksettava mutantti toi kipparikallemies, hyhhyh, mielisairas tommonen on...

Niina, sä oot just semmonen ku jotkut eläimet on, mun toinen koira on tommonen :D Ei saa patistaa yhtään, mieluummin kääntää selän ja odottaa niin se tekee sitten itse omaan tahtiinsa ja harkintaansa. Kehuakaan ei kannata valtoimenaan, silläkin tekee liian ison numeron, osoittaa hiljaisesti ja rauhallisen lempeästi kiitoksen ja hyväksynnän ja antaa olla, sillä se toimii parhaiten :)

http://www.youtube.com/watch?v=vuUHIuxpahA

Aika makee riippuliitopätkä, toi ohjailu on kiinnostavaa, varjoliidossa on tutumpaa touhua, sen varmaan hanskaisin jo vanhasta muistista, kuten sillä laskeutumisenkin, toi on aika veikee väline toi riippuliidon siipi... Joskus vielä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 17:29:06

Oon kuluttanu teetä hunajalla oikeen urakalla tässä muutaman päivän ajan, mutta inkivääriä mulla ei ole. Kai sitä vois kaupasta kattoo jos jossain välis käyn siel.

Tuo ruosteen linkittämä tyyppi hauiksineen menee kyl liiallisuuksiin... ihan tosi, rajansa kaikella...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 17:30:50

Onpas tänne tullu paljon juttua sillä aikaa. Sinkut selkeesti ryömineet esiin kivenkoloistaan. :D

Joo ihan rohkeesti vaan uimaan Niina. Ei uimiseen tarvi mikään sport illustrated malli olla ja ihan taviksiahan noi rannat on pullollaan.

ruoste: Jos säkin niin mäkin pistän sitten tollasen videon. Huvittavinta tossa on toi mies kun miettii millasia mielikuvia siitä varmaan tulis ihmisille jossain muissa yhteyksissä. :p

http://www.youtube.com/watch?v=P0NrIatqy5w

Päivämäärä:   18.2.13 17:31:47

Ruoste, aikas awww :D Koirat sekos kun toi koiranpentu inisi tuossa rappusilla... Ite en ois toista kiusannu noin monella rappusella mut kuvat oli inahia :)

Päivämäärä:   18.2.13 17:39:08

Tääläkin koira heräsi unestaan ja tuli tutkimaan mistä vikinä kuului :D Enkä mäkään ois antanu tulla noin monta rappua varsinkaan pelkillä kaukaa tulleilla, sanallisilla kehuilla mut menihän se noinkin. Eikä mua oo koskaan sytyttänyt se et eläimet laitetaan kahvikuppeihin vaikka eihän ne siitä varmaan traumatisoidu, mut kuitenki. Mut vallattoman söpöjä eläimiä oli <33

Päivämäärä:   18.2.13 17:40:03

Voi ei tota siiliä! Ihana kun se alko säksättämään siinä ja se sitten tyynnytteli sitä, aika awwww <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 17:48:02

Ei ole todellista, miten söötti! Ja miten hellästi tuo siilimies pientä ystäväänsä käsitteli... Aivan ihania molemmat. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 17:49:06

Niin ja toi habakaveri on muuten ruiskutellu semmosta öljyä lihaksiinsa mikä on turvottanut noi kädet tommosiksi älyttömiksi möykyiksi. Ei noissa oo voimaa niin kuin tosta koosta voisi ehkä luulla. Tohon on kuollukin ihmisiä ja on noita jonkin verran näkynyt kisalavoillakin, mut aika nopeasti ammattilaisten silmä näkee tollaset epämuodostumat mitkä ei oo oikeaa lihasta.

http://muscle.iuhu.org/2010/02/what-is-synthol/

Päivämäärä:   18.2.13 17:51:15

Voiii tulee siilikuume <3

Päivämäärä:   18.2.13 18:30:40

Voi ei, mulla rupes tekemään mieli mun ehkä suurinta herkkua, pavlovaa :o Päälle paksu kerros kermavaahtoa ja tuoreita marjoja ja hedelmiä, tosin marjat pitäs etsiä pakastimesta kun ei tuoreita oo. Onneks ei oo kermaa, niin säästyn tekemästä tuota :/ Pitää yrittää harhauttaa ajatuksia ja lähteä kohta pomppien Turkin lomalle rantakuntoa etsimään ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 19:23:17

Mä kans mietin, ettei noi lihakset voi olla aitoa nähneetkään. Kun muuten se käsivarsi oli melko normi ja hauiksen lisäksi vain ojentaja oli samanlainen kamala patti. Ei mitenkään voi treenata vain paria lihasta niin intensiivisesti, ettei se näkyisi muuallakin edes vähän.

Päivämäärä:   18.2.13 19:49:56

Heeei, komentakaa mut pois tästä sohvalta! :D Tarttis alkaa liikkua vähä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 20:01:52

POIS SOHVALTA MISSION! Heti!! Lähdetäänkö lenkille? Mää lähren vartin päästä liukastelemaan joenvartta pitkin, kolmen vartin päästä pulssi kahdessasadassa, yes?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 20:07:17

Mä en jaksa lenkille. Ostin sitä paitsi suklaakakun. Taidan mennä ottamaan palan. Kuka haluaa?

Päivämäärä:   18.2.13 20:08:51

Ruoste, kiinni veti! Tiskaan ensin, lenkitän koirat, painun salille :) Tuun sit kolmen tunnin päästä, adios!

Päivämäärä:   18.2.13 20:09:07

Suklaakakkua ehkä jos lettujen ja kermavaahdon jälkeen napa vielä vetää ;)

Ja IHANAA saan pakata tänään ja huomenna kutsuu rakas pohjanmaa! :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   18.2.13 20:12:29

suklaakakkua??
mmm...kiitos :)
pikku päikkäreitten suklaakakkuajatuksen jälkeen jaksaa siirtyä operaatio hiustenpesuun...

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   18.2.13 20:26:39

Olipahan p*ska maanantai. Sen verran reippaasti otti ranka nokkiinsa eilisestä väkisin kyydissä roikkumisesta, että buranaa on mennyt kuin leipää ja silti joutuu hammasta purren liikkumaan, seisomaan ja istumaan. Ei ole vanhaksi tulemista. Eikä oo edes ketään paijjaamassa ja toimimassa tyynynä. :/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 20:48:13

Hei Tirli, mä voin ottaa suklaakakkua :D pidän justiinsa taukoa lukemisesta joten toi menis hyvin teen kanssa :)

Hmmm huomenna ois bileet... tiiä uskaltaako lähtee vai ei...

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   18.2.13 20:49:52

Ja kyllä kelpaisi suklaakakku tännekin... :) Pistäks, Tirli, pikapakettina?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 21:10:00

Hyvä, kun vähän autatte, ettei kaikki kakku jää mun vyötärölleni. ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 21:15:11

Voin ottaa vaiks kaks palaa :p

Hitsit tätä halipulaa, pitäis varmaan kehittää joku suunnitelma et miten täst pääsee eroon...

Päivämäärä:   18.2.13 21:23:14

Tuo halipula on selvästi tarttuvaa. Meillä se on jo siirtynyt koiraankin. Tultiin iltatallista, niin se haki sohvasta peiton ja ryttäsi ja halaili sitä lattialla ja sitten kävi sen päälle nukkumaan. Nyt on hakenut seuraksi vielä lammas-pehmolelun <3

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   18.2.13 21:28:27

Iltaa

Tänne kelpais kanssa pala suklaakakkua. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 21:30:01

Taidan jatkaa huomenna tota suunnittelua et miten pääsen tästä halipulasta eroon. Hyvää yötä :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 21:42:57

Mä menen kans nukkumaan. Vähän sellainen olo, että saattaa flunssaa pukata. Katsotaan, jos saisi torjuttua kunnon unilla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 21:50:36

Mäkin tein lettuja ja säästin pari huomisellekin jälkkäriksi. :) Nyt iltapalaa ja bondia telsusta. Jaa että halipulaa täällä podetaan. No onhan teillä sentään noita lemmikkejä ja hevosia. I'm FA. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 21:53:31

Jaha, empäs nukukaan vielä... yskittää...

Minski, mul ei ol lemmikkejä ees.

Ja yhet bileet lisää mun bilelistalla, jeij

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 22:00:40

Aijaa, no mut Niinalla oli ainakin. Oot sä kyllä ihme bilettäjä, kun kipeenäkin bileitä mietit. :p Ku ite en oo oikein koskaan ollu mitenkään hirveen innokas bilettäjä, niin pakko kysyä, että mikä niissä bileissä on niin hauskaa?

Päivämäärä:   18.2.13 22:00:58

Ja mun lemmikki lähtee karkuun, jos meen sen kaulaan roikkumaan >:/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 22:06:47

Hm... mä luulen et tää tän hetkinen biletysinto johtuu siit et asun yksiössä ja suurimman osan päivist oon yksinäni. Mut kyl se musiikin kuuntelu ja tanssiminenki on kivaa :) ja välillä törmää mielenkiintosiin ihmisiin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 22:15:03

Niina: No joo voi olla et toi on vähän liikaa, jos ihan kirjaimellisesti meet roikkumaan. :P Mut olishan se välillä mukavaa.

min: Oukei, kunhan tuli vaan mieleen kysäistä, kun sä niin innoissas oot aina lähdössä bilettämään.

Koskas viimeksi ootte muuten seurustelleet? Kun sitä läheisyyttä nyt niin kaipailette, niin tuli tollanenkin mieleen? Mulla taitaa olla reilut pari vuotta sitten. Onpas tylsä toi bondi. :/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 22:21:51

Mä en ol koskaan seurustellu :) toisaalta seurustelu tuntuu ihan ajatuksen tasollakin hieman pelottavalta, jotenki sitä pelkää et olis huono tyttöystävä tai ei osais seurustella tarpeeksi hyvin... mut mistäs mä tiiän millast se on ku on ollu vaan noit tapailuasteelle jääneitä tyyppejä :) ja mitä nyt muutamien kavereiden parisuhteita oon seuraillu niin välillä mietin et vois ol vaan parempi pysyy sinkkuna :D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   18.2.13 22:28:19

Uiminen on kyllä parasta kesässä. Mikään ei ole parempaa kuin lämmi vesi, jossa uiskennella. Aamu-uinti on toinen ihan mahtava kokemus.

Niina: mustakin tuntuu, että sun ongelmat on korvien välissä. Unohda itsekritiikki ja kerro mieluummin itsellesi kehuja. Potkit pois ne ajatukset, jotka lyttäävät ja korvaat ne paremmilla. :)

Mun lemmikki tykkää onneksi olla sylissäkin, niin voi sitä silitellä.

Oon seurustellut viimeksi vuosi sitten. Tässä vaiheessa hellyydenkipeys on kyllä jo jäätävissä lukemissa. :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 22:28:21

No en mennyt. Piristyin, kun käytin koirat pihalla. :/

Mikä lasketaan seurusteluksi? Mun viimeisin suhdeyritykseni oli niin kummallinen, että jälkikäteen ajateltuna en ole varma, mikä se koko juttu oli. Enkä edes koska se oikeasti loppui. Mutta siis sanotaan nyt vaikka että viime vuoden keväällä kuvittelin seurustelevani.

Päivämäärä:   18.2.13 22:28:56

Voi ei Minski, ei tuommosia saa kysellä! Mulla ainakin vajoaa ajatukset heti taas sinne itsetäälin puolelle; vähän kuin käänneltäis veistä havassa. Kirjotin tuolla joku päivä sitten, että en ole ikinä käynyt edes treffeillä tai saanut treffipyyntöjä, niin siitä voi varmaan päätellä loput...? Että kiitti vaan. Mutta on se kyllä jännä juttu, että miten voi kaivata jotain sellasta mitä ei oo koskaan ollutkaan. Varmaan tämäkin on vaikeempaa sellaisille, jotka on joskus haleja, pusuja ja rapsutuksia saaneet. Mie voin vaan kuvitella miltä ne tuntuu ja jatkaa haaveilua siltä pohjalta...

Päivämäärä:   18.2.13 22:30:53

Voi lukihärö. Siis itseSäälin puolelle.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 22:39:01

min: Oho, no enpä olis arvannu. Sähän olit niin söpö siinä kuvassakin ja muutenkin vaikutat mukavalta. :) Ei kait siinä mitään ihmeellistä sinänsä oo, vaikka ehkä vähän tarviikin muuttaa normaaleja toimintatapojaan verrattuna sinkkuuteen, kun pitäis ottaa toinenkin huomioon. Vaikka huonon tai muuten epäsopivan tyypin kanssa se tietysti onkin raskasta.

Tirli: No ihan mikä nyt ittestä tuntui siltä.

Niina: No anteeks. :/ En mä nyt tolla mitään sen kummempaa tarkottanu. Mut tuli vaan mieleen tosta kun kaikilla tuntuu olevan niin kova halipula, että miten kauan sitä sit on oltu sinkkuna et se on niin pahaksi päässy äitymään. Eikä tietty kenenkään tarvi vastata, jos ei halua, mut ihan yleisesti vaan kysyin.

En mä nyt oikein tiedä mitä tähän vielä sanois tai että miten säkin saisit ohjattua noita ajatuksia positiiviseempaan suuntaan. Jotenkin pieniä askelia varmaan ja onhan sullekin niitä silittäjiä ja rapsuttajia tuolla jossain. Päätä pystyyn vaan. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 22:49:21

No sitten mä varmaan olen seurustellut viime kesänä viimeksi. Silloin se vielä vähän tuntui siltä.

min: seurustelu ei taida kuitenkaan olla mikään suoritus. Olet vaan oma itsesi sellaisen ihmisen seurassa, joka sinusta sellaisena pitää.

Päivämäärä:   18.2.13 22:54:30

Viimeisin seurustelusuhde päättyi elokuun alussa.

Syksyllä oli pari kuukautta tapailua yhden miehen kanssa, mutta jälkikäteen ajateltuna hän taisi olla pelkkä laastari vaikka ei musta silloin tuntunut siltä. Sen jälkeen on ollut hiljaista.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 22:57:56

Minski, No jaa, oon ehkä hivenen ihmiskammoinen tyyppi ja vast n 19-vuotiaana oon "uskaltanu" hommaamaan itelleni tietosesti lisää kavereita ja tuttuja :) mut toisaalta mikäs kiire tässä, jollei tätä halipulaa otet huomioon :D

Tirli, olen kyllä tietonen tosta mutta mutta... mul on paha tapa vaatia ja odottaa itteltäni ihan hirmu paljon, jopa tämmösissä asioissa joissa sillä ei tee yhtään mitään. Tavoistaan on vaan vaikee muokkautuu pois :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 22:58:48

Tirli on talon suosituin nainen tänään. Mullekin nääs maistuis kans suklaakakku :) Näin reippaan lenkin päätteeksi varsinkin. Onneksi on kaapissa pussi Pandan uutuuksia, tähän tarpeeseen ei ihan pelkkä porkkana taida riittää.

Sama juttui kuin Tirlillä, luulin seurustelevani, muuta koska se viimeinen kehityskeskustelu jäi käymättä, jäin nuolemaan näppejäni. Ja ihan hyvä niin. Tästä on pari vuotta. Sitä ennen... en edes muista :( Koskaan en ole yhtään juttua kovin vakavaksi päästänyt. Seurustelu ei ole koskaan oikein ollut mun juttuni, se sopiva henkilö on puuttunut.

Minski, miten ihmeessä olet säilynyt noin kauan vailla vakinaista? Sinähän olet ainakin täällä ilmenneen perusteella jokatytön unelmien poikaystävä, eikö muka ole sopivaa tyttöä osunut kohdalle?

Mullakaan ei ole elukoita rutistettavana. :( Mammuttiruuna on ihana, sen kaulassa saa roikkua ja sitä saa rapsutella mielin määrin, eikä sen ilmekään värähdä. Sitäkään ei kuitenkaan voi joka päivä olla paijaamassa.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.2.13 23:09:35

Ei se välttämättä ole niin helppoo, vaikka kuinka tahtois silitellä ja halailla...

kyllähän se ahdistaa jos suhde menee päin vi%#ua, niin sitä meinaa että ei ikinä koskaan milloinkaan enää...

Nyt kyllä pitkästä aikaa tuntuu siltä että voishan se halailu olla ihan kivaakin :)
uskaltaisko peräti olla vähän onnellinen(ainakin silleen salaa)... :)

Päivämäärä:   18.2.13 23:10:54

Mun ei ehkä kannata kirjottaa tänään enää mitään, kun ei varmaan tulis kuin katkeran vanhapiian tilitystä. Huomisesta alkaen olen sitten positiivinen, kaunis, nätti, laiha ja ihana; itsetuntoni on raudanluja ja itseluottamusta on vaikka muille jakaa; oikea joka miehen unelma siis, ja kohta on varmasti ottajia ovella jonoksi asti ;) Joo, in my dreams taas kerran. Toivottavasti. Öitä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 23:22:24

ruoste vois heitellä niit pandan uutuuksia tän päin kans :)

Ei vais, oisko kellään yskänlääket? Alan koht pelkäämään kylkiluitteni puolest...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 23:24:27

Öitä Niina. Muista, että huominen on aina päivä uus, ja jokainen päivä on uus tilaisuus. Jonain päivänä päätät herättyäsi olla reipas ja rakastaa itseäsi. Kun näin käy, se huomataan. Joskus riittää, että avaa silmänsä. Silloin saatat nähdä, että sinut on jo huomattu :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 23:24:40

Tirli: Joo hyvä pointti. Eihän siitä mitään tule jos pitää koko ajan yrittää esittää jotain muuta kuin on suorittamalla jotain tyttö- tai poikaystävän roolia. Kyll se pitää olla sellanen kuin on ja sit jos homma ei silloin toimi, niin parempi antaa olla.

min: No jokainen omaan tahtiinsa. Eihän tossa mitään sääntöjä ole, että pitäis olla johonkin tiettyyn ikään mennessä ollut sitä tai tätä. Eikä sulla tosiaankaan mikään kiire ole. :)

ruoste: Sullakin on ollut sitten vähän kivistä tietä miekkosten kanssa. Toi on kuitenkin fiksua, ettei ala roikkumaan missään ihan kivoissa siksi ettei tarvis olla yksin. Kyll mäki oon sitä mieltä, että sen pitää tuntua oikealta ja sellaiselta, että tästä tosiaan haluaa pitää kiinni.

Niin ja en mä nyt tiedä millanen mielikuva sulla tai muillakaan musta loppupeleissä on, mutta varmaan tää netti sitten vääristää aika hyvin, jos mua joka tytön unelmien poikaystävänä pitää. Mut en mä ole nyt edes etsinyt seuraa ton viimesimmän suhteen jälkeen. Eikä naiset syliinkään putoa, niin eipä siinä muuta tarvi kuin lopettaa oma aktiivisuus ja aika hiljaista on suhteiden kanssa.

Niina: No höh, nyt mulle tuli ihan syyllinen olo kun tän aiheen menin nostamaan esille. Toivottavasti et kuitenkaan ihan vaan sen takia oo menossa jo nukkumaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 23:29:38

Ei pysty, ei kykene, liian hyviä, syön kaikki IHAN ITSE :D

maasturihörhö, onhan se kivaa. Älä sinäkin anna halipulan kroonistua jos sinulla on onneen mahdollisuus. Mutta ei salarakkaita!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.13 23:30:18

Helou sinkkulaan!!
En yleeensä syö suklaakakkua, mut nyt voisin pienen siivun nautiskella:)!
Huokaa... mulla on NIIN ihanat hevoset, koirat ja kissat, etten tiedä, miten päin taas olisi:)!!
Kai niin väärinpäin, ettei sitä hevosmiestä ikinä löydy!!
Niin kai asia sit on....
No, vielä en luovuta!
Kaveri sanoi, että tällä olemuksella mikä mulla on, pitää olla hemmetin vahva mies, että uskaltaa lähestyä...sitä sit odotellessa;)....
Ja todellisuudessa mä olen kiltti, kunnollinen ja helppo nainen, tosin hyvin itsenäinen ja tiedän tasan, mitä haluan ja mitä en........epävarmuus ja itsetunnottomuus eivät todellakaan ole hyveitäni.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 23:33:13

Byäääääh ruoste on ilkee eikä anna mulle pandakarkkeja!! Tehkää ny joku jotain!! :'( ...köhköh no joo, meen tutkailemaan lääkekaappia jos sielt löytyis jtn kivaa

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 23:34:30

Ootte te naiset vaan aikamoisia sokerihiiriä. Mun makuuni suklaakakku on vähän turhan makeeta ja mä kaipaisin siihen jotain tasoittaviakin makuja. Mut ihan hyvää se on pieninä annoksina. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 23:41:15

Jaha, vicks-salva ei ookkaan mun lääkekaapissani, tiedä mihin on kadonnu joten taidampa impata pelkkää vesihöyryä. Tai no, jos siihe veteen sekottaa mynthoneita joukkoon, mahtaisko toimii..?

Päivämäärä:   18.2.13 23:43:06

Kirjotin sitten pitkän stoorin bittiavaruuteen, vttu. No, laitetaan pätkissä sitten jotain.

Oon niin vahva! Ja upee ja mahtava :D Ihmisen kroppa on luotu liikkumaan! 45min hikilenkki, auton raivoaminen lumesta, pikakaupan kautta salille ja reidet ja perse tuleen! Oi nastaa, oon liikuntanarkki! Kunnes sohva voittaa taas :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 23:43:59

Mä oon kyll hengitelly ihan vesihöyryä vaan, mut joskus aikoja sitten viimeks. Vuodenvaihteessa kun oli nielurisat tulehtuneet ja kurkku tosi kipeä, niin ostin tonsilsseja. Ne puudutti hyvin kurkkua ja auttoi. :)

Päivämäärä:   18.2.13 23:47:36

min, toimii! Oon höyryttäny mun ekaa hevosta eukalyptuksilla vuosia :)

Minskillä on "lannista sinkut" -päivä ;)

Viis vuotta viimesestä suhteesta! Jos oisin parikymppinen niin oisin ehkä ottanut jotain irti sinkkuajasta...

Oon kyllä seurustellu melkein kymmenen vuotta elämästäni. Viimesin oli viiden vuoden suhde, sit on yks kaksvuotinen, pari vuoden settiä, ja muutama lyhyempi. Toi viimesin verotti niin paljon, olin täysin romu sen jälkeen, ensimmäiset kolme vuotta meni yksin ihan siks ku oli niin siistiä olla yksin. Tykkään edelleen olla oman elämäni herra, mutta pari vuotta oon ollu valmis että saa rakkauskin tulla jos on tullakseen. Ei oo kiire, tykkään olla yksin mutta onhan niitä kaipauksia alkanut tulla niihin suhteen hyviin asioihin... Ja hei, kyl täs hieman alkaa olla se halipula ja vähän muutakin pulaa!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.2.13 23:55:02

Hellou mission :) kattotaan nyt mitä sokerittomat extrastrongit mynthonit saa vesihöyryn kaa aikaan

Mitä on tonssilssit?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 23:56:49

Mission: No hyvää iltaa. Pitäisköhän sun alkaa kirjottelemaan noita pidempiä runoja ensin johonkin tekstinkäsittelyohjelmaan ja heittää sitten vasta sieltä ne tänne kun saat sen valmiiksi. Tollee ei ainakaan menis pitkiä juttuja taivaan tuuliin ja lisävaivakin on aika pieni kuitenkin.

Sullahan on ollu vauhti päällä ja itseluottamuskin näköjään kohillaan. :P Enkä mä nyt tässä mitenkään halua ketään lannistaa, mut onhan toikin semmonen sinkkuuteen liittyvä aihe kuitenkin mistä ei olla muistaakseni ennen puhuttu. Luonnollisesti tietty jokainen voi ottaa osaa tohon keskusteluun sen verran kuin tuntuu sopivalta. :)

Niin ja joo, tosta halipulasta toi tuli mieleen, kun yhdellä sun toisella tuntuu olevan kaipuuta tolla osastolla, niin siksi aloin miettimään, että koskas semmonen vakituinen halikaveri kenelläkin on viimeks ollut. Nyt voisin lisätä vielä jos joku haluaa vastata, että ootteko mielestänne saaneet tarpeeksi haleja ja hellyyttä suhteissanne, vai olisko enempikin ollut tarpeen? Tai mikä on tarpeeksi? Jos sen jotenkin karkeesti osaatte konkretisoida.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 23:59:48

Kuule Minski, kuva muista kirjoittelijoista vääristyy väistämättä, mutta kyllä minä luulen, että päällimmäisenä mieleen jääneet ominaisuudet ovat suurimmaksi osaksi paikkansapitäviä. Susta olen saanut sellaisen kuvan, että olet fiksu ja huomaavainen, hellä ja luotettava (nämä siis ainoastaan parisuhdelätinöihin liittyviä ominaisuuksia), ja olihan niitä muitakin mutta ei kai minun tatvitse jatkaa, ja mm. näiden perusteella kuvittelin sulla olevan paljon vientiä. Tottahan se on, ettei naisia putoa syliin. Eivät ne miehetkään enää tänä päivänä tule torpasta hakemaan. Mälsää. Jos pärjää hyvin yksin, ei se pari vuotta oikeastaan tunnu missään (paitsi silloin kun akuutti halipula iskee) eikä se ole mitenkään ihmeellistä ettei hakeudu heti pariutumismarkkinoille. Sinun kuvittelin kuitenkin olevan mies, joka pitää seurustelusta ja jolle kumppanin hakeminen on helppoa ja mieluisaa puuhaa. Siksi ihmettelin, miksi olet ollut niin kauan seurustelematta. Hukkaan menee hyvä tyyppi :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 00:01:45

min: Ne on näitä. http://www.vitabalans.com/index.php?id=24

Toinen mikä puuduttaa kurkkua on pacut vai miten se nyt kirjotetaankaan, mutta mun mielestä noi toncilssit on parhaita. Strepsilssit on taas paremman makuisia, mutta ne ei sitten puuduta eikä mun mielestä autakaan niin hyvin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 00:03:36

Halipulasta... Mission! Törmäsin karkkihyllyjen välissä tänään sellaiseen nallekarhumieheen, jota yritimme eilen googlesta metsästää. Oli näin (_) lähellä, etten kapsahtanut sen kaulaan ja huutanut "Hali mua!". Jösses. Onneksi se meni tälläkin kertaa ohi. Siis sekä fiilis, että nallekarhumies.

Päivämäärä:   19.2.13 00:13:51

Minski, joo oishan se hyvä mutkun ne ei toimi... Siis tähän murhenkryyniin siviili-it-tukeni laitto ubuntun, joka kieltämättä toimii tuhat kertaa paremmin. Tossa on noita office-ohjelmia, wordia vastaava jne, vaan eipä löydy tallenna-nappia... Ne on varmaan jotain kokeiluversioita, tai en tiiä mitä lienee... Yks ois tietty et kirjottais ne viestit nettisähköpostiin, suurin osa vois ehtiä tallentua luonnoksiin. Loman jälkee vien tän it-gurulleni ja sanon et korjaa se, taas :D

Mä voin vähä avautua, ihanaa kun pääsee luvan kanssa avautumaan eksistä :D

Eli ei, se hellyys ei jatku. Eräs käytti sitä lopulta vain seksin vonkaamiseen, jolloin sekä seksistä että hellyydestä tuli ällöttäviä pikkuhiljaa. Päätin sitten päästää miehen ja itseni tuskistaan, ehkä joku muu lämpenee moiselle ja joku muu älyää miten sitä seksiä vongataan, tai olla semmonen että ei tarvi ees vongata...

Mut tää viimesin. Mieti parisuhdetta jossa olet kaks viimesintä vuotta selibaatissa. Hellyyttäkään ei ollut. Oli vain mielensairaus, ja minä, joka vissiin sairastuin itsekin. Mikään ei oo yksinäisempää kuin olla yksin parisuhteessa. En oo ikinä ollut yksinäinen, paitsi siinä suhteessa. Ilman seksiä on ihan helppo olla yksin kun on, mutta ihan silkkaa @!#$ä kun on parisuhteessa. Ja luoja tietää, olis ollut tilaisuuksia pettämiseen, tossa kyllä nähtiin se miten järkähtämätön oon siinäkin asiassa. Heikompi olis langennut...

Siitä jäi kyllä ihan älytön vaje hellyyteen ja ihan kaikkeen. En edes ollut enää mitenkään nainen, multa oli riistetty järki ja naiseus ja minuus. Olis pitänyt tajuta lähteä aikasemmin... Enkä edes oikeestaan tajunnut sitä, masentunuthan mä olin, sen näki sitten kun viimein eroon pääsin. Myöhemmin oon kattonut kauhulla taaksepäin, kaikki kaveritkin sanoneet että sillon olin varjo vain itestäni ja suhteen päätyttyä olin täys aurinko, verrattuna suhteen loppuaikoihin.

Mutta kaikki mikä ei tapa, vahvistaa, ja se on kyllä totta! Ja oikealla tavallakin, ei mulla ole mitään muuria, varautuneisuutta, tunnen vaan itteni vielä paremmin, enkä enää koskaan aio jäädä moiseen helvttiin hajoamaan.

Siinä syitä haikailuille, prinssin tarpeessa... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 00:19:32

ruoste: Kait tää on tää perinteinen, ettei oo vaan tullu vastaan sitä oikeeta. Kyllähän mua on pyydelty treffeille ja olen ulkona käynytkin ja on ollut jotain sutinaa, mutta eihän se kuitenkaan seurustelua ole. Ja sitten on tietysti ne jotka haluis vaan seksiä, niin vähän vaikea semmosistaan on mitään suhdetta lähteä rakentamaan.

Et no joo, jos noi nyt laskee vienniksi, niin ei mun ihan yksin tarvi olla, mutta ei oo kuitenkaan ollu sellasia kärkkymässä joiden kanssa vois ihan kunnon suhde onnistua ja nyt on vähän huono hetkikin suhteelle, niin en oo hötkyilly. Enkä mä mä nyt sanois, että toi hakeminen olis mulle mitenkään helppoa tai mieluista. Ihan mieluusti mä hyppäisin suoraan siihen onnelliseen suhteeseen ja toivottavasti saisin vielä pidettyäkin semmosen naisen johon oon ihan hulluna ja jonka haluun tehdä onnelliseksi. Että varmaan mm. noista syistä olen sinkku. Totta kai mä haluisin ihan kunnon suhteen, mutta semmosta ei oo vaan napsahtanu kohdalle, enkä mä nyt mitenkään epätoivoisesti etsikään, vaikka en vastaan paniskaan.

Päivämäärä:   19.2.13 00:20:43

ruoste, oisit pyydystäny sen jollain ansalla! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 00:34:28

Mission: On siinäkin niitä ohjelmia, mutta ehkä se sun it-tukes osaa neuvoa paremmin, kun kerran pääsee näyttämäänkin mistä ne löytyy. :) Saahan siihen asenneltua kaikenlaisia tekstinkäsittelyohjelmia, mut se menee linuxissa vähän eri tavalla.

Mitä taas tulee tohon hellyyteen, niin jotenkin mä luulen, että tossakin pitäis vaan löytää sellanen mies jonka kanssa noikin halut kohtaa hyvin. Koska kyllä miehetkin tosta pitää ja haluaa sitä itsekin. Mä vähän luulen, että sellasten miesten kanssa toi vähenee tai loppuu kokonaan, jotka suhteen alussa jaksaa naisen mieliksi yrittää teeskennellä, että pitää siitä yhtä paljon kuin nainenkin tai tekee sitä just saadakseen hetken päästä seksiä. Niin tai että pitää siitä koska suhde on niin uus ja jotenkin se sitten kantaa myös tohon. Ku ei mulla ainakaan ole koskaan vähentyny noi halut ja ne tulee ihan luonnostaan, niin siksi en usko, että ne mihinkään katoais, ellei sitten käy jostain syystä muuten niin, että suhde jotenkin kuolee ja samalla noikin tunteet katoaa.

Mut noihin sun suhdekokemuksiin en kyll osaa oikein kommentoida mitään. Niin vaikea yrittää asettua tollasissa toisen asemaan, jos ei oo ite kokenu koskaan mitään vastaavaa. Hyvä kuitenki et oot selvinny niistä ja alkaa taas olla nälkää parisuhteeseen. :)

Päivämäärä:   19.2.13 00:46:39

Joo vaikeetahan se on ymmärtää jos ei oo kokemusta. Eikä tämäkään siis ollut mikään paha ihminen, ei narsku, ei hakannut, ei mitään sellasta. Semmoseen en alistuis koskaan. Sillä oli pää pipi tavalla joka rajottaa hänen omaa elämäänsä rankasti ja tottakai se muuttaa sen suhteen joksku ihan muuks. Mutta eläminen siinä seassa on jotain ihan älytöntä...

Mutta kyllä mä vähän oon epäilly tota että onko semmosia miehiä oikeesti olemassa, joilla toi hellyys säilyis? Jotenkin oon vaan tottunut siihen että miehillä se kuuluu siihen alkuhuumaan, sitten se ei enää kiinnosta... Ja ite en ainakaan oo opettanut siihen että mikään ei riitä, ei todellakaan tarvii tuntikausia silitellä jne, pusu ohimennen, rutistus joskus, vaatii kokonaiset viis tai kymmenen sekuntia keskittymistä toiseen ihmiseen... Vaan sekin tuntuu olevan liikaa pyydetty...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 00:49:27

Voi elämä, ei tästä mitään tule...

Mutta miehistä... mahtaakohan miehet olettaa että ku on blondi niin sellast henkilöö ei tart ottaa vakavissaan? Vai olenkohan mä vaan törmänny jotenkin outoihin hyypiöihin..?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 01:01:50

Mission: Se selittääkin paljon, mut eihän noi asiat mitenkään niin mustavalkoisia oo. Se on helppoa ulkopuolisten jakaa neuvoja noihin tilanteisiin, mutta se onkin sitten taas ihan toinen juttu olla itse siinä suhteessa mukana ja yrittää tehdä yhtä helposti niitä samoja päätöksiä mitkä ehkä järkeilee itsekin oikeaksi, mutta kun tunteet pistää vastaan ja sekoittaa pakkaa.

Tota mäkin oon miettiny, et mikähän tossa oikein mättää. Se on varmaan totta, että keskimäärin miehet pitää ja luultavasti kokeekin tarvitsevansa naisia vähemmän noita juttuja suhteessa. Sit ehkä tota vajetta jaksetaan alussa yrittää paikkailla naisen mieliksi ja kun ollaan kuitenkin ihastuneita ja halutaan yrittää. Mut jossain vaiheessa se loppuu, jos ei miehellä ole samanlaista aitoa halua ja tarvetta siihen. Mä ainakin koen tarvitsevani tota myös suhteessa, joten aika vaikea kuvitella, että siihen kyllästyisin, kun siitä itsekin niin paljon tykkään.

min: Ei mulla ainakaan ole mitään tollasia ennakkoluuloja blondeja kohtaan, vaikka tosta monesti vitsiä siellä täällä väännetäänkin. Ainoastaan punapäistä on ehkä vähän semmonen ennakkokäsitys, että ne on jotenkin sellasia villejä ja räväkämpiä tapauksia, mutta en mä tohonkaan sillä tavalla oikeasti usko, että antaisin sen vaikuttaa suhtautumiseeni. Kyllä mä aina katson sen millainen joku on mun mielestä ihan oikeasti jos alan paremmin tutustumaan, vaikka joskus jotain ennakkoluuloja tollasista jutuista voikin olla.

Mitenkäs sulle tollanen ajatus tuli mieleen?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 01:07:22

Minski, mä oon pohtinu tota jo pitkän aikaa ja en enää ees muist et mist toi tuli alkujaan ekaks ees mieleen. Jotain vaikutusta saattaa olla niillä tyypeillä joita oon tapaillu

Seuraavaksi testivuorossa kuuma hunajavesi

Päivämäärä:   19.2.13 01:12:20

Minski, niinpä. Ja ulkopuoliset ei tiennyt... Jotain pientä, ja hieman aavistivat mutteivät siinä mittakaavassa ollenkaan. Tunteet, toivo, lupauksethan siinä pitää. Ja se että on päässyt itse masentumaan jolloin irtiotto ja muutos on vaikeampaa ja pelottavampaa. Mutta nykyään tiedän paremmin, yhtäkään päävikasta en kattele enää koskaan :D

Melkein menee biologian puolelle mutta oisko naisiin vaan laitettu sitä lämpöä sitten enemmän kuin miehiin, yleisesti ottaen, kun naisen pitää kuitenkin sitä hellyyttä jakaa vuosikaudet lapselleen... Ehkä siinä jotain sellasta kuitenkin on. Oishan se mahtavaa jos tommosia Minskejä olis jokaiselle ;)

Mun pää on ollu punanen, ruskee, blondi, ja ihan tummanruskee, en oo ite huomannut mitään eroa, aina löytyy ääliöitä ja järkeviä :D Et ehkä se min kuitenkin on vaan sattumaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 01:12:39

min: Okei, no mut en mä usko, että toi kovin moneen mieheen oikeasti ainakaan noin vaikuttaa. Se on tietty eri juttu, että joillakin on noita mieltymyksiä tiettyyn hiusten väriin jostain syystä, vaikka luultavasti aika moni unohtaa senkin, kunhan muuten kolahtaa tarpeeksi kovaa. :)

Ai senkös takia sä valvot, koska on kurkku niin kipeä ettei tule uni? :/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 01:17:37

Toivottavasti on ollu vaan sattumaa :)

Kurkku ei ol pahemmin kipee mut yskin ihan järjettömäst... tai ne yskät tulee sillen puuskittain

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 01:30:22

Joo onhan noi kaikki väkivaltaisetkin suhteet ulkopuolisten silmiin ihan älyttömiä. Et miten joku voi niissä vaan jatkaa ja joissain tapauksissa ottaa sellasen miehen takaisinkin joka on pahoinpidellyt heitä. Niinhän toi rihannakin just muuten teki ja sitä on aika moni avoimesti ihmetellyt.

Mut epäilemättä tossa on biologia taustalla jotenkin. Miehet ja naiset on vaan keskimäärin erilaisia tossa mielessä. Toisaalta on niitä sellaisia naisiakin, jotka ei tykkää läheisyydestä tai jos tykkääkin, niin se on sitten aika vähäistä ja vaan tietyissä erikoisemmissa tilanteissa.

Ehdottomasti kuitenkin jos saan valita, niin sellanen nainen mulle joka tykkää tosta ja tulee useesti kylkeen kiinni ja halailee. Kyllä mä tykkään, enkä oo koskaan vielä kyllästyny ja siis ei toi pelkästään naisen harteille jää vaan kyllä mäkin teen noita aloitteita. :) Ja saa vaikka motata mua mahaan, jos joku saa mut kiinni siitä etten pidäkään tosta. :D Vaikka ehkä kuitenkin yks minski tähän maailmaan on ihan tarpeeks. =)

min: Luultavasti joo ja sun ikäiset miehet nyt ei välttämättä ole vielä ihan sieltä kypsimmästä päästä. :D

Toi on kyllä ilkee tunne, kun yskiminen vaan pahentaa noita kipuja ja sit tulee just sellasia puuskia mitä ei vaan meinaa saada loppumaan. Silti mä vihaan eniten oksennustautia, koska siinä tulee hirvee nälkä ku ei pysty syömään ja muutenkin se laattaaminen on aika karua touhua. Varsinkin kun pitää olla pesuvati jossain lähettyvillä koko ajan kun menee nukkumaan tai on muutenkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 01:31:06

Voi jestas Mission, on suakin kokemuksilla siunattu. Seuraavaksi ihanan tylsä ja selväjärkinen mies, eikös niin? :)

Viritän sille nallukalle suklaanappi ansan, se kun näytti tykkäävän namista. Ripottelen pipanoita pitkin käytäviä ja houkuttelen sen niiden avulla hyllyjen taakse. Namivanan päässä odottaa... nälkäinen ruoste!!

Minä olen kyllä törmännyt mieheen, jolla olisi riittänyt haleja ja hellyyttä pidemmäksikin aikaa. Oli jopa vähän liikaakin, ja sitä riitti sitten muillekin :/ En minäkään jatkuvasta kiehnäämisestä ja söpöilystä piittaa, mutta hetki hempeilyä, lämpöä ja läheisyttä ei kai ole liikaa vaadittu. Sen pitää kuitenkin tulla luonnostaan, sillä kaikenlaisen teeskentelyn haistaa kilometrin päähän. Kai se teeskennelty tai toista miellyttääkseen annettu hellyys on pahimpaan kaipuuseen parempi kuin ei mitään, mutta alkuinnostuksen jälkeen se vähäkin voi jäädä saamatta, kuten Minski epäili, jos vain toinen osapuoli siitä oikeasti pitää ja sitä tarvitsee.

*yawn* Päivän viimeisiä aivoituksia.

Päivämäärä:   19.2.13 01:33:00

"Ehdottomasti kuitenkin jos saan valita, niin sellanen nainen mulle joka tykkää tosta ja tulee useesti kylkeen kiinni ja halailee."

-Täällä!

Ja sitten pakenenkin koirien kanssa ulos niin Minski voi nukahtaa ja unohtaa moisen missionin mainostamisen ihan rauhassa :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 01:37:19

Minski, jep :D eihän ne 24-30-vuotiaat viel kovin kypsiä käytökseltään ole :p

Mä täs mietein et toivottavast mun köhisemiseni ei naapureil saak kuulu... voi heilläki ol uneton yö...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.2.13 01:40:23

"Vaikka ehkä kuitenkin yks minski tähän maailmaan on ihan tarpeeks. =)"
No eikä, kun et kuitenkaan joka paikkaan ehdi. Yks joka kaupunkiin ja kiertävä minskipäivystys myös periferiaan! :P

min, onko sulla sipulia? Laita hakkelusta kangaspussiin tai sukkaan ja pussi tyynyn viereen. Höyryt pitävät röörit auki, irrottavat limaa ja hillitsevät vähän sitä kutinaa, joka aiheuttaa yskää.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.2.13 01:42:03

Ruoste, yleensä on aina sipulia mut just nyt ei ol... on vaan valkosipulia :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 01:51:05

ruoste: Mä jo mietinkin, et mihin sä oikein hukuit. Et menitkö jo nukahtamaan vai mikä sulle tuli. :p

Hahaha, mut vitsi että mua jaksaa naurattaa noi sun kuvaukset noista ansoista ja miesten pyydystyksistä. Nyt toi namivana jonka päässä on nälkäinen ruoste ja aikasemmin se herkkukori josta hyväntuoksuiset miehet lassotaan parvekkeelle yms. tollaset. Sulla on kyllä sana hallussa ja mielikuvitusta riittää. :D :D Niin ja vielä toi kaupunki minski & päivystävä minskikin. Toihan se vasta oliskin ja olis siinä varmaan minskillä hommaa yrittää pitää kaikki noita palveluita käyttävät naiset tyytyväisinä. =)

Ja just tota mäkin hain takaa, että tollasten miesten kanssa ei varmaan tarvi tyytyä teeskentelyyn tai mihinkään säälihaleihin tms. jos kerran mieskin haluaa ja tarvii ihan kanssa tota naiseltaan. Mut onko noi nyt sitten niin harvinaisia, niin siihen en osaa vastata. Siihen mä kuitenkin uskon, että tollasiakin miehiä on ja koen itsekin olevani sellainen.

Mission: Haha, vai että semmonen suunnitelma sulla. En mä kuule mitään unohda, mutta ei saa minskiä kiusailla ja syyllistää tollee. :D

min: No niinpä, mut onneks mä täytän kohta 31v ja oon sitten kypsä kuin mikä. Et kyllä kelpaa jo sulhoksi, kun on täysin koulutettu ja hyvin kasvatettukin. =)

Päivämäärä:   19.2.13 02:01:53

ruoste, tasapainoinen ja tervejärkinen ois kyllä ihan pop! Tylsä tarkottais kyllä sitä että siltä ei hellyttä semmoselta heruis, joten jätetään se tylsä pois. Tavallinen saa olla :) Nii joo ja eihän noi kaikki erikoiset kokemukset tohon lopu mut ehkä en kaikkea kerro tänne;) Toi nyt ehdottomasti oli se...no...kasvattavin suhde :D

Nii ku Minskillä on siipi pipi, kyl se muistetaan :D Harmi että ne riippuliito ja varjoliitokurssit on varmaan alkanu jo, muuten oisin laittanu veikkaukselle pienen anomuksen ja kesällä pyytänyt Minskin mukaan semmoselle, siinä ois siivet ihan lainaksi :D Semmosen kurssin jälkeen ois sitten voitu olla vaikka hyviä ystäviä jos ei mitään muuta :) Nii, ainoo vaan että mun miespuolisilla ystävillä on paha tapa ihastua, välillä melkein riesaks asti... :p

Pitääpä laittaa korvan taakse, tollein mä pokaan seuraavan mieheni ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 02:09:52

Mission: No nii-i ja kaikkee muutakin, mut en mäkään ihan kaikkee halua täällä tällee ittestäni kertoilla. :D Ai ne kurssit on tällee talvella. Mä en ookaan noita vielä niin vakavissani katellu, mut sähän oot muutenkin pistämässä isompaa vaihdetta silmään, kun oikein meinaat pokata seuraavan miehes. Mikä on ihan ennenkuulumatonta toimintaa naisilta. =)

Niin ja mitä tulee tohon kaveruuteen, niin vähän huonosti noi kyllä toimii muutenkin miesten ja naisten välillä. Ei siksi etteikö voiskin olla kaveria, mutta sitten kun edes toinen alkaa seurustelemaan, niin tulee helposti kaikkea mustasukkaisuutta ja joo jotkut ihastuu kavereihinsa. Aika usein miehillä toi on vaan sellanen hyvä asema kytätä koska vois iskeä naiseen kiinni. :D

Päivämäärä:   19.2.13 02:27:32

Haha! Päihitin! Meinas teksti hävii taas ja kun näin et lähettäminen kestää viikon niin äkkiä copypastea, sit tutkimaan uudestaan tota tekstinkäsittelyohjelmaa ja osasinpas! Ei muuta ku buuttia kehiin ja kas tässä:

Mä rupesin tossa ihan ajattelemaan ja vähän laskeskelemaan, itseasiassa isomman osan elämässäni olleista pokauksista olen tehnyt itse, ei toisinpäin. Eipä ihme että mieluummin haluaisin tulla pokatuksi kuin ketään pokailla...;)

Mulla on suurin osa kavereista aina ollut miehiä. Ja juu, vaikka jotkut on joskus vähän ihastuneet niin kaveruus on silti jatkunut, olen kylmästi todennut että jos toi vinkuna jatkuu niin paan välit poikki kokonaan, ystävyyden säilytän mieluusti että ihan saa valita. Hyvin on toiminut, ei mua häiritse ajatus siitä että joku voisi salaisesti ollakin yhä ihastunut, kunhan ei sitä mulle tuputa. Enkä usko että tuollaiset sitten lopulta kantaa kovin pitkälle kun niitä ei ruoki, ja nämäkin ihmiset ovat kyenneet elämää jatkamaan ja tulemaan onnellisiksi ja säilyttämään ystävyyden. Mä vähän luulen että miehet on vähän sellasia opportunisteja noissa asioissa, aina pitää sitten kokeilla jos semmonen sauma sattuu mukamas tulemaan. Ei mulla ole silti aihetta epäillä etteivätkö ystävinä lopulta säilyneet olisi sitä ihan puhtaasti.

Vähän ehkä sama asia kuin suhteessa, ei oo mitään järkeä epäillä koko ajan jostain pettämisestä, siinä pilaa vaan suhteen. Toki suhteiden alkuvaiheissa voi olla vähän sellaista epävarmuutta ja mustasukkaisuuttakin, mutta se on mun mielestä ihan normaalia (kunhan pysyy normaalin rajoissa), luottamus sitten syvenee ajan kanssa ja alun epävarmuus katoaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.2.13 02:41:23

Nonni, hyvä että kerkisit. Ja mitä mä sanoin tosta, että kannattaa varmaan alkaa tekemään tollee, niin ei ehkä häviä ihan niin helposti pidemmät viestit. Kyll mä nää hommat tiedän. :)

Mulla on varmaan menny aika tasan noi iskemiset, jos naisten iskemisiksi lasketaan se, että ovat sen verran selkeetä vinkkiä antaneet mulle, ettei sitä voi olla tajuamatta, että nyt ei tarvis kuin antaa vastakaikua ja toi nainen on kypsää kauraa. Kai sitä voi silleekin tavallaan iskeä. :D Mut mitähän sä siellä oikein silmää tollee isket... ;)

Aika moni nainen kokee kiusalliseksi just tollasen asetelman, että tietää et mies on kuitenkin ihastunut ja haaveilee jostain enemmästä. Se voi olla miehelle aika raastavaakin ja ihan samoin naisellekin, joka on vastaavanlaisessa tilanteessa. Mut ei kait siinä, jos se sitten kuitenkin poikii tollasen kestävän ystävyyssuhteen. :)

ps. Mihinkähän nää muut jo hävis. Siis lähinnä ruoste ja min. Jättivätkö meidät taas kahestaan. :p

Päivämäärä:   19.2.13 03:00:32

Jättivät, "jo" :D Eiks sua väsytä? Mä vasta saunon :D:D

Kyl mä oon iskenyt ihan sillein oikeestikin. Kuluneilla reploilla jopa :D Se oli sillon nuorena se... Ja kyllä, iso osa niistäkin pikku hiprakan innostamina, vaikka joku selvinpäinjuttukin mahtuu kyllä mukaan.

No se oli vaan sellanen "tiedäthän", että oon kumminki nainen ja naiset tykkää tulla pokatuks eikä toisinpäin. En nyt ihan tarkottanu sitä, minkä tosiaan tosta voi kyl saada käsityksen, minään vihjeenä :D Ehkä :p Jos se olikin alitajunta..?

On se raastavaa, ihan varmaan molemmin puolin aina, jos toinen ei ookaan kiinnostunut ja toinen on. Yks mies lähti mun torjumisen jälkeen äkkilähdöllä ulkomaille viikoks... Ja yhden tiedän joka on ystävä, muttei mikään luottoystävä, joka varmaan tulis heti luo kun näyttäsin vähä vihreetä valoa. Se on surullistakin, ei mukavaa. Muttei kaikille niin käy, jotkut tosiaan vähä kokeilee onneaan ja kun kerran on sen tehnyt niin voivat unohtaa. Ainakin siihen käsitykseen oon päässyt.

Itseasiassa miesten päänsisällöstä pääsee hyvin jyvälle näin naisena, miehethän ei oikein toisilleen hirveesti avaudu mutta naisille kyllä. Monet on puhuneetkin siitä että mikähän siinä on, naisille paljon helpompi puhua vaikka omista rakkaushuolista, ei ne miehille puhu. Tosin mä oon kyllä semmonen iso kävelevä korva ilmeisesti, kaikki tykkää avautua mulle ongelmistaan ja joskus nuorena sain siitä jo ihan tarpeekseni ja piti vähän kivettyäkin siinä, ei jaksa kokoajan. Mut on se silti ihan kivakin olla semmonen tyyppi että ihmiset mielellään kertoo mulle juttuja. Kaipa olen niin empaattiinen sitten kuitenkin, samalla myös suorapuheinen, varovastikin jos sitä tarvitaan, mutta moni vissiin kokee että saavat omia ajatuksiaan vähän jäsenneltyä mun kanssa. Olis pitäny rupee joksku tsykolookiks :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.