Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 183

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:57:43

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=797966&t=797966
Hip hop.

Re: Sinkkujen topic 183

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 22:00:37

Hah, ai niin joo niinpä tietenkin. Ei taas oikein raksuttanut, vaikka toki karhuryhmän tiedänkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 22:03:43

Ai niin piti vielä kysymäni, että mitenkäs ne oikein naisia ahdistelee? Onko tääkin nyt joku sellanen palomiehiin rinnastettava univormu/suojelu/pelastus juttu vai mikä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:05:07

Niinpä niin, joopa joo. Sinä siellä vain akkaria lueskelet, oikean maailman meiningistä ei hajuakaan :P

Pitäkää tupa lämpimänä, siirryn hetkeksi tai kahdeksi tuonne spa-osaston puolelle. Takaisin tulen entistäkin freshimpänä. Tai ainakin vähemmän tallinhajuisena.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.13 22:15:57

No Minski, karhunpojat lähestyvät silloin, kun niillä on pahat ajatuksissa.
Olkoonpa sitten vaan epäily tai luulo.
Todellakin, ne miehet ei hymyile eikä muutenkaan käyttäydy mitenkään siirappisesti...toisin kuin hunksit.
Mut kyllä niillä timmit rungot on ja ovat ihan hyvännäköisiäkin...et jalat menis alta sekä säikähdyksestä että silmänilosta:).
No, mä olenkin lähes anorektikko, se on varmaan syynä siihen, ettei mulla hevosmiestä ole, jos se niin menee, että pitää olla pehmeä ja pyöreä ja mahtipurje.....

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.2.13 22:23:33

Kyllä mullekkin karhukoplasta tuli ensimmäiseks mieleen aku ankka...
Mut mulle onkin tullut kyseinen lehti kymmen vuotiaasta asti :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:26:51

Jokaiselle löytyy ottaja. Kai. Kuulemma. Makunsa kullakin ja sillai.

Karhukoplan pojista ei meikäläisellä onneksi ole henk.koht. kokemuksia eikä tarinoita kerrottavana. Toisilla on, mutta nyt ei ehkä löydy tähän hätään selostajaa.

Pakko marinoitua vielä hetki, kylpylässä oli vielä liian kylmä :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 22:30:35

Heh, no ruoste on hyvä ja marinoituu ihan rauhassa vaan. :D Mäkin otan jotain hiukopalaa tähän väliin. :)

Ai niin ja pisteelle vielä, että makuja on tietysti monia ja kyllähän hoikillekin ottajia riittää. Mä oon vaan aina pitäny sellasista vähän pyöreemmistä, mutta siis kohtuullisuus siinäkin. Sellanen kroppa olis unelma missä olis mukavasti lihasta, mutta kuitenkin sitä naisellista pyöreyttäkin kunnon kurveilla. :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.2.13 22:30:44

piste -> ei se kyllä seuransaantia takaa, vaikka oliskin pehmee ja pyöree ja olis sitä takalistoakin ihan omiksi tarpeiksi, ja vaikka vähän muillekin jakaa.. Tai siis ei sitä tietty kaikille jaeltais :p

Päivämäärä:   17.2.13 22:33:09

Ei mullakaan mitään lähikontaktia ole, mut onhan ne aina silloin tällöin lehdessä niissä univormuissaan...livenä en ole nähnyt kyseisen tiimin jäseniä.
No, kait se sitten joskus mullekin oikea löytyy, pitää alkaa tsekkailla muille maille tos kesällä, jos ei kotomaasta siihen mennessä löydy....).

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 22:35:19

Kuka se täältä sitten oli joka sanoi seukanneensa (tai jotain sen tapaista) karhuryhmäläisen kanssa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:39:21

"Sellanen kroppa olis unelma missä olis mukavasti lihasta, mutta kuitenkin sitä naisellista pyöreyttäkin kunnon kurveilla. :)"
Nii, sellainen kroppa ois unelma missä olis lihaksia, mutta kuitenkin rasvaakin sopivasti OIKEISSA paikoissa, mutta mites se saadaan kertymään vain sinne oikeisiin paikkoihin (ja poistettua niistä vääristä paikoista)? Unelmat ovat unelmia juuri siitä syystä, etteivät ne ole toteutettavissa. Mälsää :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 22:39:58

Äh. Miksi mä laitoin pesukoneen vielä päälle? Kun en jaksaisi valvoa enää, että se lopettaa ja saisin pyykit narulle. :/

Mulla on sellainen olo, että mä jään ikuisesti sinkuksi.

Päivämäärä:   17.2.13 22:40:17

No, on mulla poliisi ollut joskus vuonna kirves ja vasara.
Ei mikään karhuryhmään kuuluva kylläkään.
Ja kavereita ollaan edelleen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:47:46

Tirli, tuota fiilistä on havaittu sinkkulassa pitkin talvea yhä enenevässä määrin. Johtunee tähtien asennosta tai jostain. Kevään tullen virsi muuttuu, uskokaa pois, tai ainakin vaimenee. Pimeys, synkkyys ja hiljaisuus vahvistavat yksinäisyyden tunnetta. Kyllä se siitä. Pakkohan sen on.

Eihän se mikään maailmanloppu ole eikä siinä mitään vikaa, jos jää sinkuksi, mutta siinä hienoisen epätoivoisessa fiiliksessä on. Siihen ei kannata jäädä vellomaan, sillä se voi olla pieni maailmanloppu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 22:50:00

ruoste: Nii-i, no geenit sanelee tietty osansa, mutta alakroppaa voi ainakin muokkailla aika hyvin. Tulee sitten sitä muotoa pakaroihin ja lihaa reisiin. Joillakin on tosi ohkaset reidet, mut tollaset lihaisat on ainakin enemmän mun makuuni.

Ihan samanlaisia eroja on miehissäkin. Joillekin tulee paljon nopeammin lihaksia ja muutenkin kroppa reagoi ihan eri tavalla liikuntaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:52:59

Kannattaa varmaan mennä tunnustelemaan kylppärin lämpötilaa uudelleen ennen kuin keskustelu lipsahtaa taas täysin tits&ass-lätinäksi. Sen verran sanon, että olin tyytyväisimmilläni, kun BMI oli alle 20. Olo oli yksinkertaisesti kevyempi ja parempi, kun läski ei häirinnyt. Ahdistuisin, jos paino heiluisi normaalipainon ylärajoilla. Ehkä sitten, kun se mies on hommattu ja rengastettu, annan itseni repsahtaa vähäsen. Mummona aion sitten olla pulska ja iloinen :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 22:57:57

Voi reisi! Pentuna kuikelokaverini olivat kateellisia lihaksikkaista kintuistani, minä taas olen aina kammonnut paksuja reisiä ja pohkeita. Siis itselläni, ei muilla. Heeere comes thunder thighs... Kaikesta sitä voikin itselleen komplekseja kehittää o.O

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 23:05:14

No mut nehän on iloinen keskustelunaihe. :D Ja just tota mä tarkotin, että naiset havittelee monesti niitä kapeita tikkureisiä ja pohkeita, mut kyll ne lihaisat on kivemmat. :p

Mäkin huitasin jo keitot huiviin. Oli aika mukava tollanen pikantti lisä, kun pistin kokonaisen chilipaprikan tonne sekaan. Mulla alkaa vaan nenä vuotamaan jo tollasesta määrästä chiliä, mut hyvää oli ja sellasta mukavan tulista. :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   17.2.13 23:09:06

Minä olin yläasteella kyllä niin aliravitun näköinen ja jatkuvasti kaikki epäilivät mulla anoreksiaa ja opettajat tarkkailivat syömistäni.
Voin kertoa että eipä tarkkailisi enää jos näkisivät minut nyt :'D En ymmärrä missä vaiheessa se kaikki alkoi kertymään, tosin tulihan niitä muotojakin siinä samalla. En minä koskaan mikään läski ole ollut, mutta aina pari kiloa ois voinut tiputtaa. Niinkun nytkin. Sääret ovat ainoat jotka ovat pysyneet tikkuina, ja muutenkin nilkasta alaspäin on pelkkää luuta ja nahkaa, olemme monesti nauraneet kavereiden kanssa jaloilleni kun puuttuu enää pitkä takavarvas, sitten jalkani olisivat kuin linnuilla :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.2.13 23:12:36

Lihavat on lepposii, ne ei tee kepposii, vai miten se meni :)

Piti oikeen oma painoindeksi käydä kattomassa, 26,9. 6,7 kiloo käskee tuo yks sivusto karsimaan läskiä. tuulihan sitä vie mennessään jos rupee tollasia määriä laihduttamaan, ja kun se ruoka nyt vaan on hyvää :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 23:13:55

Hahaha, tulipas hauska mielikuva tosta. :D Mut onhan tossa varmaan haastetta sit joidenkin buutsien kanssa, jos on vaikka isot pohkeet. Miehillä alkaa kans farkut kirraamaan helposti reisistä, jos on vähänkin enemmän kyykkäillyt. Mut kyll naisilla saa reisissä olla ihan reilusti lihasta. Se on seksikästä kun on sellaset lihaksikkaat ja kiinteet reidet. :)

Päivämäärä:   17.2.13 23:20:42

Jäis kyllä miulta chilit syömättä :o savu nousee korvista ja vedet tirskuu silmistä jo pelkästä ajatuksesta! Ei meillä noin vahvoja mausteita käytä muut kuin hevoset; cayennepippuri tuntuu olevan ainut, mikä tehoaa ja pitää hevosten hampaat erossa aitatolpista. Tervakin menis lähinnä kastikkeena :/

Mutta Niina ja mehukkaat kintut menee nyt nukkumaan ja näkemään jotain iihhania unia, hauskaa illanjatkoa yökukkujille! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 23:24:07

Eihän noi oo ollenkaan tulisia tai että yhden voi ihan hyvin laittaa noin isoon keittoon tai puolikkaan ainakin. :)

Hyvää yötä Niinalle ja peittelehän mehukkaat kintut kunnolla lämpimään peiton alle. :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.2.13 23:29:56

Ai täällä on päästy läskikeskusteluun, sillä aikaa kun olin lihottamassa itteeni;)

ruoste, okei mä ymmärrän nyt ton Tatumin, ja onhan toi aina ihan vaikuttavaa ja hattua pitää nostaa työlle joka tuon eteen on tehty. Mutta:

"Tää on muuten jännä, kun mä oon aika monesti kuullut, että naiset kuitenkin pitää enemmän sellasesta miehestä jolla on vähän mahaakin ja rasvaa kropassa."

-Näin! Pitää olla kuolevaisen näkönen. Ja mua ainakin oikeasti viehättääkin semmonen mies joka on kuitenkin lihaksikas, eli hieman urheillut tai tehnyt fyysistä työtä, ja siinä saa olla pehmennys sitten päällä. Kivikovan sixpäkin päällä on ihan nihkee makoilla...

"Sellanen on aika mukava, jos menee painoindeksin mukaan sinne normaalipainon ylärajoille tai vähän yli."

Jahas... Mä kun luulin laihduttavani kymmenee kiloa juhannukseen mennessä mut vissiin ei tarviikkaan jos tommosiakin löytyy et kelpais näin... ;)

Päivämäärä:   17.2.13 23:33:12

Kyllä täälläkin löytyy reisistä ja pohkeista ihan pelkkää lihasta, tässä touhussa on paree olla puristusta, et pysyy kyydissä...:)!
Ja selkälihakset on kuuleman mukaan toooosi timmit ja peppu pieni. Sekin lihasta. Muuta siihen poloiseen ei pääse kertymään jatkuvalla satulanhinkkaamisella. Täällä saa siis heittää hyvästit pehmeille purjeille...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 23:41:15

Mission: Joo toi on kanssa yks perustelu mitä oon kuullu, et onhan se tiukka päkki sitten aika kova makuualustakin. :p

Niin ja siis toi painoindeksi juttu oli vaan sellanen suuntaa antava arvio. Mut joo mä tykkään et on kurveja, vaikka sitten osa niistä oliskin jääny mahan kohdalle. Naisilla menee kyll aika hyvin ylimääräinen reisiin ja sit vähän geeneistä riippuen turvatyynyihinkin. :D Mut etköhän sä tommosenakin kelpaa ja tuskin sen takia alunperin edes aloitkaan laihduttamaan ja käymään puntilla.

Sit mulla on vähän sellanenkin fetissi, et tykkään kanniskella naista. Eli naisen pitää olla kanniskeltava ja hyvin ilmaan nosteltava. :D

piste: Mä oon ainoastaan kuullu, että ratsastajatyttösillä olis vahvat lantiopohjan lihakset... =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 23:44:15

Ollaan sitä nyt so fresh, so clean...

Hyi kauhia, saisin slaagin jos joku erehtyisi laittaman soppaani chiliä. Argh! En ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt mausteisen ruoan viehätystä. Tulinen ruokahan ei maistu miltään, se polttaa ja tuntuu hemmetin epämiellyttävältä turpavärkissä D; Huh. Hot food is for cool people, mild is for the wild :D

Niinpä hörhö, ruoka vaan on niin hyvää. Minkäs sille mahtaa. :)

Kyllä mullekin kelpaisivat kiinteät, lihaksikkaat reidet mutta kummasti se "pehmeys" tuppaa tällaisella vasemmista jaloista ja eriparikappaleista kasatulla tyypillä laskeutumaan vain tonne navan ja polven väliin. :P Lihasta lihasta, eikös se ollut tämän kevään trendi?

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   17.2.13 23:47:13

Ihan pakko kysyy nyt, et paljoks se Minski sit jaksaa kantaa? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 23:51:09

En minäkään liian tulisesta tykkää, mutta toi ei tosiaankaan ole mitään älyttömän tulista. Tossa tuntuu vaan sellanen pieni polte suussa, joka ei tosiaankaan jää mitenkään elämään suuhun tai luo sellaista tunnetta, että tarvis juoda jotenkin normaalia enemmän vettä. Se on vaan sellanen mukava ja sopiva pikku polte ja kun maustaa keittoa chilillä, niin ei tarvi käyttää niin paljoa suolaa, jolloin keitto on myös terveellisempää. :)

Kannattaa ihmeessä opetella käyttämään chiliäkin ruokien mausteena. Ihan vaan vaikka pieniä määriä, jos ei ole tottunut tuliseen. Pikku hiljaa toleranssikin kasvaa ja huomaa kuinka hyvää se on. :)

Mut ehkä mä en enemää puhu naisten kropista, ettei joku pidä ihan pinnallisena mua. Kyllä mäkin voisin ottaa kaikenlaista kivaa muokkausta kroppaani, jos sais valita. Nyt pitäis vaan jaksaa alkaa kesällä taas käymään salilla ja urheilemaan enempi. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 23:52:17

"Sit mulla on vähän sellanenkin fetissi, et tykkään kanniskella naista. Eli naisen pitää olla kanniskeltava ja hyvin ilmaan nosteltava."
Silti tykkäisit, että se daami olisi myäs siellä normaalipainon ylärajoilla tai yli? Sun täytyy olla sit tooosi vahva :)

Heippa Mission! Oliko hyvät pöperöt? Jaan ton mieltymyksen, vahva ja sopivan pehmeä on pöörfekt :) Elämästä saa ja pitää nauttia ja se saa myös näkyä!

Päivämäärä:   17.2.13 23:52:38

Juu, ne lantionpohjalihakset nyt tietty kuuluu lajiin, mut tässä nyt olikin kyse päällepäin näkyvästä tiukkuudesta...;).

Päivämäärä:   17.2.13 23:53:13

"Sit mulla on vähän sellanenkin fetissi, et tykkään kanniskella naista. Eli naisen pitää olla kanniskeltava ja hyvin ilmaan nosteltava. :D"

Argh! Haista kukkanen :D Kaikki naisethan inhoo tommosta ihan yli kaiken :p

Joo en kyllä alkanut uudestaan treenaamaan vain siksi että saisin miehen:D Vaikka mielelläni leikkiä laskenkin asialla. Kyllä ne syyt on ihan muualla, ja vain pieni välillinen osa sitten siinä että näyttää hieman paremmalta myös muiden silmissä. Terveys on kuitenkin etusijalla, oman kehoni saaminen siihen tilaan että rakastan sitä itse eniten myös ulkonäöllisesti on sitten, ja kolmantena vasta se että on kiva näyttää hyvältä myös muille.

Päivämäärä:   17.2.13 23:55:07

Meen nukkumaan, alkaa taas mennä jutut levottomiksi:).
Öitä!

Päivämäärä:   17.2.13 23:55:31

"Sun täytyy olla sit tooosi vahva :)"

Niin tai naisen tosi lyhyt, sittenhän se vielä on kevyt vaikka indeksit paukkuisikin ;)

Oli kyl hyvä safkat, lammasta, naminami :)

Yritin ettiä netistä, etipä ruoste semmonen miehen kuva jostain, ei vaan oikein kuvahaku tuottanut tulosta. Ihan ku kaikki tykkäis vaan semmosista ylikireistä, en usko...

Päivämäärä:   17.2.13 23:56:14

Öitä piste :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 23:58:21

"...kun maustaa keittoa chilillä, niin ei tarvi käyttää niin paljoa suolaa, jolloin keitto on myös terveellisempää."
Lipstikka. Kokeile jos et tunne :) Tota yrttiä kun käyttää ei pöperö tarvitse suolaa eikä liemitiivisteitä.

Mä taidan kuitenkin ihan suosiolla jättää noi chilit tulisemmille tyypeille ja pysytellä ihan vaniljana. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 00:02:57

Nati nati piste!

Pakko kai panna google laulamaan... Tom Hardy Lawlessissa tuli mainittua joskus aiemmin, se oli aika... köh... äijä :)

Päivämäärä:   18.2.13 00:07:55

No kun nois on vaatteet päällä :D Voin kyl kuvitella... Hardy ei kuulu mun lemppareihin mutta se turpaanmättöleffa mis se oli aikamoinen köntti niin olihan se tietty joo sekin... Lähinnä ne kädet kun noi isot olkapäät on vähä heikko kohta... Mutta niin könttiä en kyl itelleni haluis! Semmonen menee kerran vuodessa leffan verran:) Mut siitä ku rupee pehmentelemään niin voi tulla aika hyvä, ei ne lihakset kumminkaan kokonaan hävii kovin äkkiä.

Päivämäärä:   18.2.13 00:08:31

Mäkään en siedä tulista ruokaa sitten yhtään, jätän ne muille syötäväksi.

Todellakin jos tykkää naisia nostella ilmaan niin niiden täytyy olla aika lyhyitä, varsinkin jos sitä painoakin saa olla ;) mutta olepa pitkä ja romuluinen, ei niin vaan nostella.

Nyt täytyy kans hipsiä hammaspesulle ja nukkumaan. Hyvää yötä kaikille :) Jos huomena on kovin tukkoinen olo niin jään kyllä kotiin, koska loma häämöttää nurkan takana enkä missään nimessä halua sairastaa lomalla! Töissä saa sinnitellä ihan tarpeeksi muutenkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 00:08:51

piste: No en mä osaa oikein tarkkaan sanoa, kun en oo edes koskaan ollut perillä tyttöystävieni painosta. He ei oo kertoneet, enkä mä oo koskaan kyselly. Mut arvioisin, että varmaan sellanen 60-70kg liikkuis vielä aika mukavasti. Joku yli 80kg vois alkaa olemaan jo hieman epäkäytännöllinen tossa mielessä. Niin ja siis kun ei tossa ole kyse pelkästään siitä, että kanniskelee vaikka olkkarista makuuhuoneeseen, vaan että kun tota painoa pitää myös jaksaa nostella edestakaisin...

ruoste: "Silti tykkäisit, että se daami olisi myäs siellä normaalipainon ylärajoilla tai yli? Sun täytyy olla sit tooosi vahva :)"

No siis se oli sellanen arvio tai että ehkä enemmän siis noin, että on siellä normaalipainon yläpäässä kuin alapäässä. Mut ei mulla tossa nyt mitään niin tarkkaa juttua ole ja jokaisen kroppa on tietty vähän erilainen ja paino on jakautunut eri tavalla. Oon mä kyllä joskus totakin miettinyt, et olishan se hauska jos olis sellanen oikein kevyt joku 150cm nainen. :D Eikä semmonen keskiverto nainen nyt niin paljoa paina, että siihen nosteluun tarvis olla mitenkään erityisen vahva. :)

"Mä taidan kuitenkin ihan suosiolla jättää noi chilit tulisemmille tyypeille ja pysytellä ihan vaniljana. :P"

No mitä, eiks naiset halua monesti tummia ja tulisia rakastajiakin, niin miksei sitten keittojakin. :D Mut ihan oikeesti, kannattaa tota ainakin kokeilla. Mullakin oli aluksi just toi, että kun en pitänyt liian tulisesta ja se oli ainoa kokemus chilistä, niin se piti ennakkoluuloja yllä. Mut sitten kun alkoi kokeilemaan tollasia tosi mietoja, niin löys aika nopeasti sen itelle sopivan tulisuuden. :)

Mission: "Argh! Haista kukkanen :D Kaikki naisethan inhoo tommosta ihan yli kaiken :p"

Ai niinkö, no voi pahus. Tuliks mulle taas miinus taulukkoon. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 00:12:53

Kelpaiskos arvon Missionille vaikka tämä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 00:15:28

Ai niin, sähän halusit nähdä vähän ihoa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 00:20:12

pauke: No mulla on pisimmät tyttöystävät olleet 175cm pitkiä ja tolla varrella sais painaa jotain 75kg lievään ylipainoon. Ei toi nyt vielä ihan hirveesti oo, mut alkaahan toi kanniskelun puolesta olemaan jo vähän turhan hapottavaa hommaa. :D

Mut hyvää yötä nukkumaan menijöille. :)

Päivämäärä:   18.2.13 00:21:32

No onhan se jo yli puolen yön että kai se on ihan ookoo jos alkaa vähä poskia punottamaan ja korvia helottamaan...;) Joo ei kyl menny miinuksen puolelle, ei sinne oo tainnu hirveesti mennä ees, jotenki en ees muista mitä sille puolelle ois muka menny.. No toi ikä ehkä vähän :p

Ruoste, en nyt oikein tosta Rautiasesta niin tiedä... Hardyn ennemmin ottasin :p

Kenes iho toi oli, ei tosta kropasta ainakaan mitää nää :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 00:24:40

No nyt ei kyllä ole googlesta hirveästi apua, en oikein tiedä mitä etsiä. Netti on kuvia pullollaan, mutta lähinnä sitä matskua löytyy niistä listahunkseista, joiden työtä on hyvältä näyttäminen. Ja ehkä näytteleminen siinä sivussa.

Päivämäärä:   18.2.13 00:27:07

No älä, ruoste. Mutta mä aloin nyt käymään läpi näyttelijöitä ja lisäsin siihen perään "fat", joskus ennenkin osunu semmoseen että no olipa joo tosi lihava... En vaa muista mitään näyttelijöiden nimiä :D Mut hei ylläri, laitoin Brad Pitt fat, ei ollu :D Paitsi jonkun leikkimiä fotoshoppeja mut se taitaa olla joku ällö perfektionisti se jannu kun ainaki 20v ollu fitissä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 00:29:12

Mission: Joo eiköhän se oo ihan ok viimeistään nyt, vaikka ei kait siellä kukaan muutenkaan nää, jos vähän punottaa. :D Olihan se hieronta homma ainakin vissii aika iso miinus ja mistä kaikesta muusta vielä mitä en ees tiedä.

Teillä ruosteen kanssa kuolaamiset jatkuu. :P

Päivämäärä:   18.2.13 00:33:14

Ainiin joo se hieronta! Oumaigaad, se on kyl varmaan aika ylitsepääsemätöntä... ;)

Äläs nyt, me kuolataan hyviä fättiksiä :D

Piti vaan yrittää löytää semmonen täydellinen kroppa kuvana mutta eipä niit ole helposti löydettävissä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 00:34:33

Iho oli Veeti Kallion.

Googlereissu ei nyt tosiaan tuottanut tulosta. Harvemminpa sitä edes tulee pistettyä nimeä tai naamaa muistiin vartalonmuodon takia. Googgeli tarjosi normaalia miesvartaloa etsivälle mm. tällaista: http://mindandmuscle.net/blogs/wp-content/uploads/2012/04/skinny-guy.jpg Ihana :D

Pitäisikö oikeasti lopettaa etteivät erehdy pinnallisiksi prinsessoiksi luulemaan? :P

Päivämäärä:   18.2.13 00:43:16

Ruoste, joo, ei toi kuukkeli muutenkaan tiiä mitään :p

Katoin tänään voice of finlandia ja siin oli se ihana pitkätukkanen iso mies, oliko joku Antti tai joku. Siinä kohtaa vaan totesin itsekseni että hyvännäkönen kundi mutta se on jo armotta liian iso. Paljon. Siis tuli semmonen fiilis että älä nyt hyvä mies tapa itteäs kun selkeesti muuten hyvä tyyppi varmaan ja jotenkin tosi kivan olonen, ihan hukkaan menee jos aikoo kuolla sydäriin nelikymppisenä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 00:43:18

Mission: No niinpä, kyllä siinä meni jo varmaan kaikki mahikset naisen saamiseen. Miten oonkin onnistunu joskus huijaamaan jotain onnettomia poloisia seurustelemaan kanssani. :D

Mut joo, kuolatkaa ihan vapaasti vaan. Mäkin yritän vaan kommentoida jotain, kun ei nyt valitettavasti voi oikein yhtyä tohon kuolaamiseen. =)

Päivämäärä:   18.2.13 01:10:34

Voi pers... ja vitt... ja kaikki muutkin. Rupesin kattoo Walking <deadia ni eiköhän se oo tommonen ihan pilalle menny nauhotus. Vtun digiboksi. Menee hermo!

Rupee ihan tosissaa ottaa päähän tää köyhyys, ei oo varaa hommaa toimivaa nettiä tai digiboksia tai yhtään mitään, ei, ku pitää raahaa noit elukoita lekuriin. Ton yhen mahavaivat senkun jatkuu. Et ei tarvi haaveillakaan mistään itelle. Hohhoijaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 01:13:16

En nähnyt jaksoa. En ole muutenkaan ehtinyt/ jaksanut/ halunnut katselal töllöä lähiaikoina. Ei sitä voi normaalipainoinen ymmärtää miltä se tuntuu ja miten ihminen päätyy pahasti yli- tai alipainoiseksi. Itsestäänhän se loppujen lopuksi on kiinni, mutta asiat eivät läheskään aina ole niin yksinkertaisia. Molemmat tilat ovat sairauksia tai ainakin niiden taustalla saattaa olla sairauksia. Kumpikin tilaa ruokkii itseään ja muutos voi olla mahdottoman vaikea toteuttaa. Surullista.

Eiköhän tämä ollut tältä päivältä tässä. Maanantaiaamu on vain muutaman tunnin päässä, hui! Hyvää yötä pullanmurut :)

Päivämäärä:   18.2.13 01:14:45

Öitä ruoste :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 01:19:39

Mission: Kylläpä missionilla ny temppuilee vehkeet. Toi on todella turhauttavaa kun käy tollee. Mullakin katkes tossa äsken hetkeks netti, mut lähti se sitten kuitenkin jossain kymmenessä minuutissa toimimaan, kun buuttasin modeemin. On mulla on kyll aika hyvin varalaitteita ja kännikästäkin saa sitten väliaikaisesti netin, jos tulee jotain isompaa vikaa.

ruoste: Sitähän toi on, itsekurin ja mielitekojen välillä taistelua. Aika monelle kuitenkin maistuis kaikenlaiset herkut tai lihottava ruoka enemmän kuin mitä voi ilman lihomista syödä. Mä oon tota monesti miettinyt, että olis aika mielenkiintoista jos vois tuntea noita himoja jonkun toisen kautta. Siis sen mitä muut tuntee noissa tilanteissa, niin vois vertailla et onko se toisille rankempaa kuin toisille.

Mut hyvää yötä sulle. :)

Päivämäärä:   18.2.13 01:32:09

Kyllä mä uskon että noi, ja muutkin jutut on toisille vaikeempia kuin toisille. Koko ajanhan tiedekin löytää uusia erilaisia juttuja, asioita jotka vaikuttaa näläntunteeseen, ruokahaluun, addiktioon, kaikenlaiseen. Ei niihin silti pidä tuudittautua, ruokaan pitäisi pystyä luomaan itselleen sopiva suhde, oli se helppoa tai vaikeaa. Mutta tottakai se on helpommin sanottu kuin tehty :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 01:37:33

Joo kyll noissa varmasti eroja on. Olis vaan mielenkiintoista tuntea noita eroja ihan oikeasti. Tai tietää kuinka paljon noihin vois erilaisilla valinnoilla vaikuttaa, et miten ne muuttaa noiden himojen kehittymistä vai onko noi ihan synnynnäisiä. Ainakin mitä omakohtaisesti muistelen, niin mitä pidempään on ilman jotain herkkuja, niin sen vähemmän niitä enää kaipaa.

Päivämäärä:   18.2.13 01:50:19

Jep, niin se on, ei niitä kaipaa, ainakaan jos pystyy irtautumaan niistä hetkeks ihan kokonaan. Joskus itekin muistan aikoinaan reissunpäällä syöneeni jotain suklaapatukkaa vastentahtoisesti ja puoliväkisin, maistui ihan pelkälle rasvalle ja oli ällöttävää :D Mut mulla olikin sillon sixpäkki...

Nyt kun on alottanu tän kuntokuurin niin kieltäytyminen herkuista on kokoajan vaan helpompaa, harvemmin tulee enää niitä "pakko saada" -fiiliksiä. Siltikin vaikka oon niitä nyt sallinutkin välillä, se jää siihen yhteen laskiaispullaan ja sit mennään taas monta päivää ilman, viime viikolla tais olla muutama päivä peräkkäin et söin jotain herkkuja ja sit taas ollu muutaman päivän ilman, ja nyt aattelin jatkaa sillä linjalla vaik oonki lomal. Ei niitä enää tarvi samalla tavalla.

Päivämäärä:   18.2.13 01:52:18

Mut se on muuten jännä, miehistä ei pääse samal lailla irti ollenkaan, ei ne vaan ala yhtään ällöttää vaik onkin pirtkään ilman :D Mikähän siinäki... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 01:59:07

Nii tohon pitäis hakea sellasen sopiva tasapaino. Ettei nyt miksikään bodymunkiksi ala joka ei koskaan syö grammaakaan herkkuja. Kyll niitä voi ihan hyvin syödä vaikka joka viikko kunhan pysyy kohtuudessa. Sellasella mässäämisellä saa aika äkkiä kiloja, joten ei sitä tarvi jatkua kuin vaikka pari viikkoa, niin siinä voi olla jo monen kuukauden laihis edessä.

Mut en mä ainahaan suostu luopumaan kokonaan kaikista herkku ruoasta. Ruoka on vaan niin hyvää ja joo, tulee sitä aika joskus syötyä jotain makeaakin. :D

Hahaha, nii en tiedä sitten mikä kumma miehissä mahtaa olla tai siis että mitä te naiset oikein näätte miehissä, kun aina vaan tekis mieli. ;D

Päivämäärä:   18.2.13 02:10:51

Mä tykkään kattoa kaikkia noita laihis ohjelmia, suurimmat pudottajat ja juttadieetit ym. Niistä saa inspiraatiota ja myös perspektiiviä sen muutaman kilon vinkumiseen :D Mutta niissä yleensä on ihan ehdoton se linja ja yhtään ei saa lipsua. Sikäli ymmärrän, samaa vois soveltaa vähemmänkin ylipainoisille, jos niihin herkkuihin se suhde on katastrofaalinen, niin ainoo tapa varmaan saada se puoli kuntoon on vierottaa ensin kokonaan ja sitten opetella kohtuukäyttö. Mutta niiden kanssa sen kyllä näkeekin että on lähtenyt lapasesta pahemman kerran..

Joo mikä ihme siinä on että miehiin saa semmosen riippuvuuden että vaikka kuinka kauan ois ollu kuivilla niin sopivan sattuessa kohdalle niin taas mennään :D Näitä nunnaluostareita nyt jossain päin maailmaa on edelleen olemasssa, ja vaikka joskus oon harkinnut meneväni semmoseen niin en kyllä oikeesti ymmärrä miten kukaan voi :D Eihän siellä tietysti ole paljoa ärsykkeitä mutta esimerkiksi hei tämmöset unet ku meikäläisellä? Haloo, ei ne lopu :p Unet eikä halut eikä mitkään;)

Just taas viimeyönäkin unissa hengaili tää mun vakioprinssi, tuli ihan pyytämättä :D Ei ihme ettei huvittanut nousta sängystä ennen neljää... ;)

Jaa, se digiboksi ei suinkaan tuhonnut vain walking deadia, kaikki illan nauhotukset samaa settiä. Ellen olis ruvennut ajattelemaan miehiä, olisin alkanut itkeä. Tekis mieli irrotta toi tosta, heittää se tonne hankeen, hakata lapiolla paskaks ja huutaa sille että mulle ei vttuilla! Perhanan elottomat pissipäät, ärsyttää ihan totaalisesti. Oikeestaan niin paljon että oonkohan kenties jotain vailla kun kiukuttaa niin huolella? Suklaata? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 02:21:02

Oon mäkin jonkin verran katellu noita laihis ohjelmia, mut ainakin noissa ulkomaalaisissa on vähän sellasta ylimääräistä draamaa haettu niissä. Että niin kuin ensin ollaan ihan hajalla ja sit kuitenkin mennään jotenkin vaikeuksien kautta voittoon ja ylitetään itsensä. Ne menee aina niin sitä samaa kaavaa. Ja joo jonkin verran oon katellu tota Jutankin ohjelmaa, mut siinäkin on sitä toistoa niin paljon, et joku puolet vois lyhentää melkein sitä jakson pituutta, jos näytettäis vaan kerran koko ohjelman sisältö. =)

Täällä pitäis nyt olla naisia tukemassa ja komppailemassa sua, että mikä kumma meissä miehissä oikein on, kun ei noi himot vaan katoa mihinkään ja se on aina menoa, kun tulee sopiva uros kohdalle. :D En kyllä tiedä sun unistas pahemmin, mut täytyyhän niiden olla aika lennokkaita, jos siellä kerran on se sun vakio prinssikin ollut. Miten lie oot siihenkin jäänyt niin koukkuun unissas. :P

Hahaha, sori mutta en voinut olla repeemättä tolle sun "mulle ei vttuilla" sotahuudolles. Toi se vasta oliskin näky kun karjuisit tollee lapio kourassa ja digiboksi päreinä pihalla. :D :D

Mut mitä lie oot vailla, kun tollee kiukuttelet. Eikös toi suklaa ainakin oo perinteisesti semmonen korvike kuitenkin, et varmaan kuitenkin jotain muuta haluisit sisääs. ;D

Päivämäärä:   18.2.13 02:29:55

Joo ne on ottanu kotimaisiinkin formaatteihin ton että näytetään mitä seuraavaks ja mitä viimeks ja ite uutta ohjelmaa on sitte kokonaiset vartti siitä tunnista...

Siis mun unet, ku niit vois vaan jotenkin näyttää ihmisille niin ymmärtäisivät paljon paremmin miks mä rakastan nukkumista niin paljon :D Se mun uniprinssihän näyttää vähäsen sulta, koska sä näytät vähän siltä tyypiltä kenestä se ulkonäkö on pöllitty. Vaikkakin se on vuosien varrella hieman muuttunu ja onneks myös vanhentunu, en ois yhtään ilonen jos se ois kokoajan vaan parikymppinen :D

Jos vaan rahatilanne joskus paranee niin pyydän jotain ottaa videolle mun koston, mä aion purkaa turhautumiseni tohon boksiin heti kun saan uuden, ja todellakin hakkaan sen palasiks :D Vien sen töihin ni voin sen raadon heittää sit elektroniikkaromuihin suoraan, ei haittaa yhtään keräillä niitä murusia asfaltilta kunhan pääsen kostamaan :p

Jaa ai siis mitä, hetkinen, suklaata ja sit jotain mit vit, oho... Että semmosta. Tuota noin, no comments :D Mut en mä sitä suklaata kyl ees haluis...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 02:40:37

No niinpä, just toi toistaminen syö aika tehokkaasti aikaa siltä uudelta sisällöltä. Miksei voi jättää niitä kokonaan pois tai vaikka johonkin puoleen minuuttiin, jos on pakko kerrata. Kattoo sitten sen edellisen jakson jos kiinnostaa.

Heh, toikin vois olla hauskaa kateltavaa. Ehkä sun kannatais hommata joku sellanen sonera tai elisa telkkari mihin saa jotain 5000h ohjelmia talteen. Ne ainakin toimii eikä toi taida olla kuin kympin kuussa.

Vois olla aika mielenkiintoisia noi sun unet. Mä kun en nää muutenkaan unia ni sais sitten ees tollee lainata muiden unia. :p

Haha, no se oli vaan veikkaus, ku mistäs mä tiedän mitä sä voisit olla vailla tai mikä helpottais sun kireyttäs. :D

Päivämäärä:   18.2.13 02:51:04

No todellakin, mut jenkit on niin tyhmiä että niille pitää toistaa monta kertaa et menee perille :D

Kunhan voitan lotossa niin hommaan semmosen viihdekeskuksen himaan kaikilla mahdollisilla kuvioilla että ykskään ohjelma ei häviä yhtään minnekään, jos mä haluun kattoa olipa kerran ja walking dead niin mähän katon ne, eikä joku maanataiboksi ala sunnuntaisi veetuilemaan siitä yhtään :D Uhkaisin totakin kirveellä jos olis varaa ostaa se uus, ei vaan taida olla apua kun se tietää et oon riippuvainen siitä yhä, siinä toivossa että joku tarttuis nauhalle paremmin...

Ne unet on välillä niin kivoja et herää semmoseen hymyyn ja haalii peiton myttyyn ja rutistaa sitä paremman puutteessa. Mut toinen puoli onkin sit vähä huonompi, oon heränny joskus lohduttomaan itkuun ja pitäny mennä pihalle rauhottuu tupakalle ennenku uskaltanu mennä takas nukkuu ettei vaan joku läheinen taas kuole. Tai voin vaikka vannoa että tiedä miltä tuntuu jos ammutaan tai puukotetaan vatsaan, se sattuu ihan sairaasti! Aivoja on niin helppo huijata...

Villi ja villimpi veikkaus, tuskin kovin paljo kesympää tarvii arpoa ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 02:58:56

Heh, sulla on kyllä noita hauskoja unelmia lottovoiton suhteen. Et sit kun voitat, niin kylläpä sun elämäs tulee mullistumaan. :p Mut ehkä kannattaa siihen asti yrittää pärjäillä sillä vanhalla boksilla. Silittelet vaikka sitä ja yrität jutella sille mukavia, ni jos se toimis paremmin. :D

Mut varmaan aika kivoja unia ja täytyyhän tässä olla vähän otettu, jos niissä joku vähän mun näköinenkin kaveri seikkailee suht säännöllisesti. :P On mullakin joskus sellasia unia et hyppään tai putoon tosi korkeelta ja sit ku osuu maahan, niin se tuntuu jaloissa aika paljon. Outo tunne kyll.

Jaa, ettei sit kuitenkaan ihan pieleen menny se heitto. Kyllä mä sittenkin taidan jo aika hyvin tuntea sut ja sun tarpees. ;)

ps. Mä menin jo sänkyyn kapula kourassa.

Päivämäärä:   18.2.13 03:09:37

Lottovoittounelmat, niitä riittää ;) Väittävät että perustan koko tulevaisuuteni niille ja että pitäis osata elää nyt, mokomat kahelit, eivät erota varista harakasta tai huomaa edes ruskaa, kukakohan oikeesti jättää elämättä? ;) Mulla on vaan paljon mielikuvitusta ja pitäähän sitä vähän osata haaveilla, mitä tolkkua on olla ihminen jos ei sitä aivokapasiteettia käytä johonkin mihin eläimet ei pysty, kuten vaikka haaveilemiseen välillä :)

Tuli muuten tosta mieleen että tekis mieli istua ulkona nyt kun mustarastaat laulaa! Oi että maailman kaunein ääni... Niin kaunista ja haikeeta... Ihanaa että se on nyt alkanut, niiden konsertointi:) Se on kylläkin käynnissä vaan öisin mut ei se haittaa, oon lomalla ja pääsen nautiskelemaan:)

Voithan sä olla otettu, mut kyl se tais olla sattumaa että muistutat vähän sitä toista kaveria :D Tosin voisin tietty yrittää muokkaa tota, mut ei se hyödytä paljon kun en kyllä kohta enää muista kunnolla miltä sä näytät, tukan väri, kulmakarvat ja silmät kutakuinkin, muuten alkaa feidaantumaan muistikuva.

Jaa tunnet, no kyl tää semmonen lärpöttelijä on että ei oo vaikee ees päätellä, jos yhtään on kiinnittäny huomioo, saattaa ehkä olla hiffannu et jonkinlainen vaje täs ollu jo hetken niin vaikee arvaa mistä kiikastaa :p

Sänkyyn ja puhelin kourassa, aattelitko vielä kilauttaa kaverille :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 03:19:18

Joo täytyyhän niitä unelmia olla ja totta kai jokaisen pitää tietää mihin lottovoitto käytetään. Ihan normaaliahan toi on, mut sulla on kyllä harvinaisen tarkasti noita visioita mielessä. :p

Ai joko mun kuvat on alkanu katoamaan mielestä. No sehän kävi noperta. Ei sitten varmaan polvet notkunu tai muutakaan kun noin nopeeta feidautuu muistista. :D Mut onhan se kiva jos jostain vähän mun näköisestä näät unia. :p

En kyll aatellu kilautella enää tähän aikaan mihinkään. Oon vaan tottunu nukahtamaan tällee ja et telkkari on hetkisen päällä samalla kun valmistaudun nukkumaan. :) Pikkasen kyll hidasta kirjotella tällä.

Niin ja joo, ei kait tossa hirveesti oo epäselvyyksiä. Mitäpä siihen lisäilemään. ;p

Päivämäärä:   18.2.13 03:26:23

Joo täytyy myöntää että niitä on, mähän olen suunnitellut jo muutamankin erilaisen kämpän itelleni mielessäni, vaatehuoneineen ja kuntosaleineen :D Tallikompleksienkin pohjapiirrustuksia pyöritelty :p Mulle pitäis kyllä yks lottovoitto antaa koska se raha ainakin kiertää takuuvarmasti, ei näinä aikoina pidä hautoa niitä patjojen sisään ja käyttää vaan espanjan matkaan...;)

Yritätsä taas kiskoa esiin tota että notkuko ne polvet vai :D Mitäs hyötyä siitä tiedosta sulle olis? Ei ne nyt kokonaan oo hävinny mutta alkaa ne hämärtyä, ei sitä hirveen kauaa tommosta voi muistaa jos ei sitä pysty palauttamaan mieleen ollenkaan. Tuttujenkin ihmisten tarkat piirteet alkaa hämärtyä jos ei pitkään aikaan näe, jää vaan semmonen hahmo siitä tyypistä jäljelle...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 03:32:36

Oishan tässä vielä asiaa, mutta jää nyt toiseen kertaan. Alkaa väsymys voittamaan sen verran hyvin, että se on munkin aika toivotella hyvää yötä ja prinssimäisiä unia. :*

Päivämäärä:   18.2.13 03:33:57

Just meinasin laittaa saman kun olipa kerran loppu (se nykivä versio) mut ehit ensin :) Eli nukkumaan mäkin, hyviä unia Minskille :)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   18.2.13 07:36:01

Huomenta, työ ootte linkittäneet miun kavereita, ihanaa <3
Minäpä olin eilen katselemassa itselleni uutta tatuointia.. eipä löytynyt, täytyy mennä sitten helsinki inkkiin :) Onkos ketään menossa hevosmessuille muuten?
Mä olen varmaan sen "kannettavan" kokoinen, kun mahdun just poikien 160cm toppahaalareihin...kantaja vaan puuttuu. Tosin mulla taitaa olla tällä viikolla parit treffit OMG.
*lähtee pesemään autoa*

Päivämäärä:   18.2.13 07:39:56

Huomenta vaan :)

Edelleen niiskutan ja kurkku on aika kipee ja olo tosi tukkoinen joten alan kallistumaan siihen että olisin tänään pois. Tänään ois töissä "vain" kehityspäivä enkä tiedä onko kovin reilua mennä tartuttamaan sinne kaikki muutkin työntekijät :p

Päivämäärä:   18.2.13 07:52:36

Nääh päätin jäädä kotiin. Jospa suuntaisi peittojen alle jatkamaan unia :F

Päivämäärä:   18.2.13 08:11:10

Niin ja kun täälä puhuttiin painosta ja läskistä niin voi jukra, olen saanut karistettua yli 4 kiloa pois alle kahdessa kuukaudessa, jee!! Olisi kai ne tippuneet vieläkin nopeampaa jos ois jättänyt herkut pois, mutta mulle sopii ehkä paremmin tää että antaa itselleen luvan myös syödä välillä herkkuja kunhan pysyy kohtuuden rajoissa.

Nyt sit tietysti tulee pitkä tauko kuntoiluun kun tuli tää flunssa, mulla kestää aina niin kauan parantua :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.2.13 08:19:22

Mullon vapaapäivä. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 09:16:34

Huomenta tyypit. Maanantaita ilmassa mutta yritetään.

Hieno homma pauke. Ota sairastumisen loman kannalta, painut sitten innosta puhkuen taas tanssimaan ja salille kunhan kroppa on toipunut. Rauhallista päivää sulle. Muista nauttia kuumaa mehua, teetä, teetä, tetä, vitskuja ja lisää teetä ja mehua :)

Muistelinkin, että 5.nainen tykkää Veetistä :) Treffeille, jee. Lykkyä tykö ja pidä hauskaa!

Päivämäärä:   18.2.13 09:35:00

Kiitos ruoste, koira on jo lahjottu ydinluulla ja kaupasta haettu vitamiineja, kohta taas kuumaa juotavaa.

Päivämäärä:   18.2.13 09:35:49

Ai haluisko Minski osallistua eukonkantokisoihin, kun kannettavan kokoista emäntää etsii...? :p

Voi, kyllä mullekin yks lottovoitto menis. Ostoslistalla olis sitten se oma pieni hevostila, mieluiten jostain hiekkakankaalta ja rannan läheisyydestä. Sitten siihen pihaan pykättäs oma maneesi, mutta semmonen romahtamaton malli tietenkin. Ja sitten se Subaru Forester pitäs myös hankkia; tai en tiiä, että tulisko sitten Land Rover tai Land Cruiser, jos oikein paljon olis rahaa... Siinäpä ne. Ja sitten kävisin kyllä jossain etelässä lämmittelemässä, kun edellisestä matkasta on jo pitkälti yli kymmenen vuotta aikaa. Vaikka eipä sillä, nuo kaikki on haaveissa ilman sitä lottovoittoakin; saattaa vaan olla, että toteutus ei oo ihan niin nopeeta.

Kohta ei muuten meillä netti pätki! Hyvin on kyllä toiminu tähänkin asti tää Soneran laajakaista, mutta korkein nopeus on ollu 8 megaa. Tänään tulevat viimein kytkemään toimintaan tuon valokuidun :D Sen nopeus on sitten 100 megaa, että luulis riittävän :D Nyt onkin ollu ärsyttävä, kun lataa vaikka facebookiin videoita, niin lyhyen parin minuutin pituisen videon lataaminenkin on saattanut kestää lähemmän puolta tuntia; se toivottavasti nopeutuu tästä eteenpäin. Sitten pitäs joskus käydä hankkimassa vielä IP-digiboksi, niin sais telkkariinkin lisää kanavia, ja olikohan siellä parin viikon tallennustila..?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 11:47:28

Morjensta vaan taas pitkästä aikaa kaikille. :D

Heh, ai niin tosiaan suomessa on noi eukonkanto kisatkin. Toihan voiskin olla hauska yhteinen kokemus lujittamaan tota kantosuhdetta. :D Mut en mä nyt sentään koko ajan oo kanniskelemassa. Joskus on vaan kiva napata nainen ilmaan tehdä temput.

Ai niin Niina, kyllä toi 8 meganenkin riittää videoille. Se ei vaan aina ole kiinni omasta yhteyden nopeudesta, vaan joskus vastapuoli jumittaa, eikä pysty antamaan tarpeeksi kaistaa kun on ruuhkaa. Mut eipä sillä, kyll mullekin tollanen 100 meganen kelpais, ku mulla on vaan 24 megaa nyt. :p

En kyllä ihan hirveesti oo miettiny mitä lottovoitolla tekisin, kun en koskaan lottoakaan, mutta eiköhän se menis ensin kaikenlaisiin perusjuttuihin niin kuin taloon ja autoon. Sitten kaikkea kivaa kotiteatteriin ja vähän maailmaa katselemaan. Ai niin ja varjoliitoa oon aina halunnu kokeilla ja varmaan vielä joskus kokeilenkin kunhan saan rahaa siihenkin. Sitä vois tehdä sit tandeminakin.

http://www.youtube.com/watch?v=e83FXJzV8Qc

Niin että yksi kanniskeltava varjoliito nainen kiitos. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 12:02:56

Hui. Toi liiteleminen ois aika makeeta, mutta viedon esittelytekstistä en tykännyt. "Onnistunut lentotapahtuma ähtärissä". Jäin miettimään, että kuinka usein se sitten epäonnistuu? :D

Lentäminen ja liitäminen olisi hienoa, mutta mä tahtoisin opetella surffaamaan. Sehän ei sinänsä vaatisi lottovoittoa, mutta pikavoiton ansiosta voisi keskittyä itsestään huolehtimiseen, vaadittavan pohjakunnon rakentamiseen, matkusteluun ja ruskettumiseen :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 12:15:30

Haha, no joo onhan tossa tietysti aina riskejäkin olemassa, kun tollee liidellään. Mut olis toi mahtavaa ja aika monet kunnon elämykset on vähän tollasia, että niiden takia pitäis vähän uskaltaakin. Tolla on kyllä huikeita videoita. Tässä oli tämmönen vähän romanttisempi klippi. :)

http://www.youtube.com/watch?v=djVmGbiODg8

Surffaaminenkin vois olla siistiä. Sielläkin on sit vaan niitä haita, et omat riskinsä siinäkin. Just tossa kattelin kuinka joku hullu surffaili 30m korkeilla aalloilla. Siinä ei paljon parane kaaduta tai jäädä sen aallon alle. :D

Helpottaishan lottovoitto monella tapaa elämää. Ei passaa kuitenkaan liikaa haaveilla, ettei ihan unelmoimiseksi mene. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 12:34:49

Aww... Joku tandemlaskuvarjohyppy oman armaan kanssa vois olla aika hemmetin hienoa ja romanttista, jos se onnistuu :P Mua vois kuitenkin olla vähän hankala saada yläilmoihin, tai siis laskeutumaan sieltä varjon varassa.

Jaiks! En uskaltaisi varmaan edes katsella noin valtavia aaltoja... Mulle riittää sellainen pienenpieni aallokko, sellainen, jossa kumiankatkin pärjäävät. :) Ja haluaisin ehdottomasti harjoitella sellaisilla vesillä, jossa ei mitään varpaansyöjäkaloja ui, johan se laudalla pysyminen on itsessään tarpeeksi jännittävää.

Parempi joo jättää haaveilut toistaiseksi (keskiyöhön, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa...) ja asennoitua tähän päivään sen vaatimalla tavalla. Maanantai, suu suppuun ja tuumasta toimeen ja sillai... *syvä huokaus* Lottovoittoakin kipeämmin kaipaisin kyllä tällä hetkellä vähän inspiraatiota ja lukuintoa. :|

Päivämäärä:   18.2.13 12:41:12

Heh, mie varmaan lentäisin tuommosella varjolla johonkin puun latvaan tai tippuisin järveen, jos semmonen olis lähistöllä =D =D

Nyt on valokuitupömpeöit paikoillaan, tai siis se modeemi ja IP-digiboksinkin sai asentajalta :) Nyt pitää vaan odotella, että ne kytketään käyttöön jostain keskuskopperosta. Mutta kesken jäi tältä päivältä, kun asentaja joutu lähtemään kesken kaiken jonnekin Nurmekseen, kun siellä oli joku idiootti katkassu valokuidun :/ Ilman sitä tuon nettipuolen sais varmaan jo tänään käyttöön. Mutta mennään tällä vanhalla sitten.

Ratsastamistakin mietin tälle päivälle, mutta lämpömittarin mukaan tänään taitaakin olla korkkarikeli, eli vapaapäivä ratsulle taas kerran.

Päivämäärä:   18.2.13 12:46:54

Veljeni harrasti myös ennen varjoliitoa, en kyllä itse uskaltaisi!

Voi miten mälsä päivä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 13:07:48

No niinpä, olis aika romanttista liidellä tollee oman armaansa kanssa linnun lailla ja olla yhdessä yhty hymyä taivaalla. :)

Niin ja joo, ehkä toi surffailukin kannattais alottaa jostain vähän pienemmästä mittakaavasta, vaikka vähän joka lajissa tuntuu olevan niitä, jotka on vieneet sen harrastuksen jonnekin ihan uudelle tasolle. Mä oon varjoliidon ohella ihastellut mm. noita jotka liitelee niiden sellasten liitopukujen kanssa ihan maan pintaa pitkin. Siinä on varmaan aika mukavasti vauhdin tuntua.

Esim. tämmöstä menoa. http://www.youtube.com/watch?v=RsV3bGPMTXo

Parkourikin on hienon näköistä, mut sitä en kyllä ite oo haaveillu tekeväni koskaan. Mut kiva katella kun muut painattaa menemään. Kaikkeen sitä ihminenkin vaan pystyy, jos vaan harjoittelee ja omistaa elämänsä johonkin. :)

http://www.youtube.com/watch?v=xhG4F1ijD1k

Niin ja mihin kaikkeen pyörälläkin pääsee. Ihan ihme kavereita, mut ai että noiden menoa on hienoa katella.

http://www.youtube.com/watch?v=ShbC5yVqOdI

Ai niin ja noista videoista tuli mieleen poweriserit, vaikka en kyllä ite uskaltais lähteä tollasilla pomppimaan, niin ainakin näyttää hauskalta. :D

http://www.youtube.com/watch?v=rbJc2Hdv4jQ

Päivämäärä:   18.2.13 13:19:11

Ei hyvänen aika tuota "liito-oravapukua" =D =D =D

Mie saan vedet silmiin jo ihan vaan hepalla laukatessa, tai vaikka lämpösen ravurin kärryillä. Riittää mulle, eikä oo liian extremeä. Yleensä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 13:31:10

Joo aikamoista liitelyä ja tossa saa jo olla hieman hullukin, et uskaltaa tollasta tehdä. :D Pakko vielä laittaa tolta Daminilta tää hattupätkä. :p

http://www.youtube.com/watch?v=DzApTWR6_i4

Vaikka niinhän se taitaa olla, et normaalille ihmiselle riittää hyvin hiukan vähemmän extreme kokemuksetkin kunnon adrenaliini ryöppyihin. Noilla on vissiin vähän kasvanu nälkä syödessä. :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 13:34:22

Pauke hei, ota nyt ihmeessä kaikki irti tästä päivästä, vaikka olo onkin kökkö! Asennoidut niin, että nyt on sunnuntai - lupa laiskotella. Kaivat esiin lempileffasi ja -sarjasi, laitat jonkun hyvän levyn soimaan tai otat hyllystä sen hauskan/ jännän kirjan, jonka lukeminen on jäänyt kesken tai jota et ole koskaan ehtinyt aloittaakaan. Illalla lurautat teehen rommia tai kaakoon jotain muuta ekstralämmikettä ja nautit siitä väsyneestä pöhnäolosta. Nappia naamaan ja sohvan pohjalle. Jos sulla on yhtään energiaa, leivo jotain pientä tai keitä hyvää kiisseliä. Pipinä saa nautiskella :)

Tulisi jo kevät ja pyöräilykelit, puistoonkin tekisi niin kovasti mieli, ja meren rantaan... :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 13:44:14

Mäkin odotan pyöräilykelejä innolla, kun tuli viime kesänä ostettua uus aika liukas hybridi, niin sillä on kiva tehdä lenkkejä. En oo oikein koskaan tykänny juoksemisesta ku oon vähän tämmönen tankki, niin pyöräily on senkin puolesta mukavampaa ja sillä on hyvä liikkua kesällä paikasta toiseen. Tulee samalla hyötyliikuntaakin, kun ei mene ihan joka paikkaan autolla. :)

Päivämäärä:   18.2.13 14:02:36

Ruoste, viisaita sielä kyllä puhelet! Kyllä minä omalla tavalla nautinkin, olen vain niin äärimmäisen harvoin sairaana ja poissa töistä et nyt tuntuu niinku "kuuluis" vain makoilla koko päivä. Mut ajattelin kyllä paistaa niitä lettuja kohta, ja hyvä kun muistutit kirjasta; mullahan odottaa lukematon kirja hyllyssä. :)

Päivämäärä:   18.2.13 14:12:20

Ainiin ja pyöräilykelejä minäkin odotan kovasti! Ostin ennen joulua ihanan pinkin pyörän joka odottelee kellarissa käyttäjäänsä :D Pinkki pyörä tarvii myös asiaan kuuluvan kypärän, eikö niin?

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 15:27:59

Musta kypärä sopisi pinkin pyörän kanssa tosi hyvin. Sitä voisi sitten vaikka koristella glitterillä ja tähdillä ja pinkeillä sydämillä :) Iih, ihkua!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   18.2.13 15:35:21

hih. löysin yhestä toisesta ketjusta oikein hyvän vinkkikikkasen :) vieläkös täällä on tarvetta moisille kellään?
no, täältä pesee...

"Juu, pidän voimakasta magneettia farkkujeni takataskussa ja kun vaikka kävelen bussissa etuovelta takapenkille, niin joka äijän kellokädet napsahtelevat takalistooni. Joskus takamuksessani roikkuu kolme neljäkin ukkoa, jotka epätoivoisesti yrittävät päästä irti pepustani. Kannattaa kokeilla. Sitten kotona voi vaan valita roikkujista parhaan ja päästää loput menemään."

Päivämäärä:   18.2.13 15:46:20

Huomenta!
No tuli tuossa nyt sentään jokin aika sitten herättyä ja koirien kanssa lenkkeilty ihan kunnolla, mutta aamiaista syön vasta nyt ;)

Jaha, ai taas olis yhteneväisyyksiä Minskin kanssa :p
Nimittäin toi varjoliito! Oon haaveillut siitä ihan älyttömän kauan, joskus vielä toeteutan! Meikätytöhän on hypännyt laskuvarjollakin sen viitisentoista kertaa, tandemin neljästä kilsasta jossa on minuutin verran vapaapudotusta, ja sitten kävin kurssit ja hyppelin sen vajaa 15 kertaa. Sitten loppui kausi ja meni pupu pöksyyn ja nyt mua ei sais sinne kirveelläkään enää, saman syksynä kuolikin yks kokenut hyppääjä kun varjot ei auennu.

Mutta mä rakastin nimenonmaan tota liitelyvaihetta ihan yli kaiken, kun varjo on auki jo ja liitelee taivailla. Varjoliito on jäänyt sitten haaveks, se on riskittömämpää, molemmissa tulee noita katkenneita raajoja huonoissa alastuloissa, mutta vähän silti niitäkin, kuolemat on oikeasti vähissä, mutta varjoliidossa vielä vähemmässä kuin laskuvarjohypyssä.

Koneesta en enää uskaltais reppu selässä hypätä, en ikinä! Mutta tuota uskaltaisin, ja haluaisinkin vielä joskus.

Nii ja sit noi powerizersit ois kiva kokeilla, muut voitte pitää, surffaamiset, pöh, missioni ei ole vesieläin... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 15:55:56

Mä ajoin tosi pitkään ilman kypärää, mut tuli nyt sitten kanssa viime kesänä hommattua sellanen kapistus. En oo kyllä kaatuillu tai ollu edes lähellä kaaduta sitten joskus teini-iän, mutta on kait se ihan hyvä kuitenkin olla varmuuden vuoksi. Varsinkin kun tykkään välillä ajaa aika haipakkaa alamäissä. Harmi vaan kaupungillakin, ettei sitä kypärää voi sit oikein jättää mihinkään ilman että joku neropatti sen kuitenkin pöllii vaikkei sillä tekiskään mitään.

Viime kesänä meinas kyllä joku lenkkeilijä juosta väkisin alle, ku olin ohittamassa sitä. Ei se varmaan ees huomannu mua tai tajunnu sitä kuinka lähellä se oli jäädä pyörän alle, kun sillä ole kuulokkeet korvissa ja varmaan volat kaakossa. Onneks sattu just olemaan uus fillari, kuiva asvaltti ja jarrut hyvässä iskussa, niin ehdin jarruttamaan vaikka mustaa vanaa vähän puskikin tielle.

Mission: Ai sussakin on tollanen hurjapää extreme puoli. :D Mä en oo koskaan hyppiny laskuvarjolla tai tehny ees benji hyppyä, mut kyllä noi tollaset jotenkin vaan kiinnostaa. Tiedä sitten miten toi menis käytännössä, mutta ainakin kiinnostusta olis. Nimenomaan tollanen liitely olis makeeta. :)

Mä oon kyllä kova uimaankin tai no ainakin ennen oon ollu. Niin ja sukeltelemaan. Nykyään sit ehkä kuitenkin enemmän sellasta rauhallista tahtia ja pitkää lenkkiä. Skidinä oli vaan se, että kunhan pääs uimaan ja peuhaamaan veteen moneksi tunniksi. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 16:03:36

no.: Hah, ai noinkos sitä jotkut miehen nappaavatkin. Pitäisköhän munkin vihdoin ostaa se kunnon rannekello, kun mulla on vaan tollanen muovinen romu. Meinaatkos kokeilla heti jo huomenna vai tänään. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 16:05:47

Voi LOL! Kiitos no., että jaoit tämän kikka kolmosen kanssamme! Eikä... Ai noinkin sen miehen voi saada nalkkiin XD

ruoste on kyllä ihan vesieläin, vaikka merta vähän pelkäänkin, sekä tummia vesiä, enkä limaisista, kloorinhajuisista uimahalleista tykkää. Haaveilin juuri tänä aamuna snorklaamisesta kirkkaissa vesissä jonkun paratiisisaaren rannalla tai sinisessä laguunissa. Siellä voisi vapaasti lennellä ja liidellä vailla huolta huonosta lasketumisesta tai puuhun rysähtämisestä, painottomana ja vapaana, lämpimän veden hellimänä ja kirkkaiden värien ympäröimänä.... *mariaanien hautaakin syvempi huokaus* Sit mä tulin kotiin, heräsin päiväunestani, avasin taas yden veemäisen kelakirjeen ja luovuin reissuhaaveistani tältäkin vuodelta. Saateri sentään.

Oli tämä sittenkin aika maanantaimainen maanantai. Nyt tekisi lähinnä mieli vetää repseet tai mennä nukkumaan ja yrittää huomenna uudelleen. Voisiko tänäänkin olla karkkipäivä, vaikka tiukan kurin piti alkaa taas viikonvaihteessa? :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.2.13 16:09:27

"Skidinä oli vaan se, että kunhan pääs uimaan ja peuhaamaan veteen moneksi tunniksi."
Minä olen varmaan jämähtänyt tolle kehitysasteelle, sillä voisin viettää koko päivän rantavedessä lilluen ja ilmapatjalla kelluen :) Tämä johtunee osin siitä, etten kestä helteitä kovin hyvin, pakko päästä veteen tai sisätiloihin vilvoittelemaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.2.13 16:16:23

Kyllä mäkin aika pitkään tykkään olla uimassa, ettei se nyt mikään alle minuutin lenkki laiturilta ole, mutta nykyään ei niin innosta uiminen kylmässä vedessä. Nuorempana sitä saattui ihan hyvin uida huulet sinisenä jossain 15 asteisessa järvessäkin. Mieluusti nyt ainakin sellanen 18 astetta sais olla, mielellään 20.

Uin yleensä mökkijärjen ympäri eli varmaan jotain vajaan kilometrin tai sitten johonkin saareen. Skidinä se oli sellasta rantavedessä räpiköimistä ja jatkuvaa sukeltelua, mitä ei jotenkin nyt viitsi enää ellei ole uimalasit päässä.

Ai niin ja katsoin muuten uusimman walking deadin jakson. Kyllä nyt oli menoa ja meininkiä. Lähtee selkeesti pikku hiljaa tää kauden loppupuoliskokin käyntiin. :)

Päivämäärä:   18.2.13 16:22:19

Kyllä mäkin voin rantavesissä lillua ja snorklaaminen ja laitesukellus vois kiinnostaakin. Muuten... yäk, menee vettä nenään :D Osaan sentään uida, pitäis varmaan joskus vähä harjotella jos vaikka sillä liitovarjolla tipahtaa veteen niin jaksais pidemmänkin matkan hukkumatta :p

Mä oon hypänny benjin varmaankin joku 5-6 kertaa, en muista tarkalleen enää, niitä isojakin pitäny testaa, en kyllä varmaan enää uskaltais, se on ihan hirveetä! Mutta liitely olis ihanaa, muistelen vieläkin laskuvarjolla liitelyt auringonlaskussa, mieletön fiilis!

Juoksemista oon ajatellut alottaa, haluisin jaksaa ja osata juosta mutta se on aina ollu vähän yök. Oon sitä tyyppiä että teen helposti lihasta, saliurheilusta tykkään, aerobinen on aina ollut takkusta enkä kehity siinä. Onhan niitä tutkimuksiakin olemassa, aina oon luullut että oon vaan huono tai huonokuntonen kunnes luin siitä että musta ei vaan tule maratoonaria kun on väärä lihastyyppi, olin helpottunut.

En ees tiennyt että mulla on Mission Impossible nelonen kattomatta! Varmuuden vuoks nappasin sen eilen canalilta ja oijoi, hauskaa lomapäivää mulle Tompan parissa, mä en oo tätä nähny :) Ja tää oli vieläpä se ainoo nauhotus joka toimii, ei nyi! Hyvä digiboksi, kiltti boksi, hienosti tehty :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.